abonnement Unibet Coolblue
pi_169689783
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Vreselijk inderdaad. Een SP-raadslid heeft ook al allemaal rare dingen naar zich gestuurd gekregen van FvD-fans. En zo wel meer mensen op Twitter die door FvD-aanhangers worden belaagd.

Ondertussen bezoekt NVU ook gezellig de conferenties van Baudet.... :{ Het zijn de ergste wolven in schaapskleren die je maar kunt vinden.
Moet je eens kijken wat dat SP-raadslid zelf allemaal zegt.
(she/her)
pi_169689804
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:07 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nee, Anne-Fleur is lekker wil je zeggen.
En weer iemand die direct over de bedreigde begint en niet over de doodsbedreigingen. :')

Lekker zijn jullie zeg.

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:07 schreef Fylax het volgende:

[..]

Moet je eens kijken wat dat SP-raadslid zelf allemaal zegt.
En hier nog een keer. Kom op zeg!

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 23:08:36 ]
pi_169689820
Anne-Fleur begon hoor. Actie=reactie. Van beide kanten niet goed, maar AF is de aanstichter.
(she/her)
pi_169689829
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, ik merk dat inderdaad wel.

Het vreemde is ook dat de dubieuze zaakjes van Baudet worden afgedaan als "persoonlijke aanval". Natuurlijk is dat wel een beetje zo, maar de personen en de partij kun je niet los van elkaar zien. Het is niet alsof alleen het programma de partij maakt.

Dat er zo gepikeerd wordt gereageerd op jou en mij betekent denk ik vooral dat we een gevoelige snaar raken. Ergens zit het ze misschien ook niet helemaal lekker (misschien toch een slecht geweten door die uitspraken?) en uit dat zich zo op fora als FOK!

Verschillende linkse mensen zijn op Twitter ook aangevallen door trollen van FvD. Een activist krijgt nu ook bedreigingen van Baudet-aanhangers (Anne Fleur).
De bedreigingen uit die hoek spelen al langer inderdaad. Ook een columniste van een lokaal sufferdje werd bedreigd omdat ze als publiek in een talkshow kritisch was.

Er zit blijkbaar zeer veel opgekropte woede bij de aanhang.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 maart 2017 @ 23:09:08 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169689838
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En weer iemand die direct over de bedreigde begint en niet over de doodsbedreigingen. :')

Lekker zijn jullie zeg.

[..]

En hier nog een keer. Kom op zeg!
Jij haalt het aan. Dat jouw eigen medestanders minstens zo erg kunnen zijn vergeten we maar voor het gemak.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169689909
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij haalt het aan. Dat jouw eigen medestanders minstens zo erg kunnen zijn vergeten we maar voor het gemak.
Jij gaat er al van uit dat ze medestanders zijn. Ik vind het niet kunnen dat ze bedreigd worden. Wat ze voor de rest doen maakt me niets uit.

Dat Wilders bedreigd wordt is bijvoorbeeld ook belachelijk, ook al ben ik het niet met hem eens. Als er over de bedreigingen van Wilders wordt gesproken ga ik ook niet gelijk zeggen: "MAAR KIJK EENS WAT HIJ ZEGT!", nee, dan veroordeel ik gewoon de bedreigingen direct. Dat jullie wel in die reflex schieten maakt me eerlijk gezegd wel zorgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 23:11:45 ]
pi_169689913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:08 schreef Fylax het volgende:
Anne-Fleur begon hoor. Actie=reactie. Van beide kanten niet goed, maar AF is de aanstichter.
"Anne Fleurtje, heeft die een breischool of zo?"
pi_169689925
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:08 schreef Fylax het volgende:
Anne-Fleur begon hoor. Actie=reactie. Van beide kanten niet goed, maar AF is de aanstichter.
En dat is dan reden genoeg voor al die gefrustreeede kereltjes om zich als een roedel hongerige wolven op haar te storten?
Negeer zo'n doos gewoon in plaats van je te verlagen tot onder haar niveau.
pi_169689985
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dat is dan reden genoeg voor al die gefrustreeede kereltjes om zich als een roedel hongerige wolven op haar te storten?
Negeer zo'n doos gewoon in plaats van je te verlagen tot onder haar niveau.
"M-maar zij doen het ook!" niveautje van de lagere school.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 maart 2017 @ 23:16:30 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169690101
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jij gaat er al van uit dat ze medestanders zijn. Ik vind het niet kunnen dat ze bedreigd worden. Wat ze voor de rest doen maakt me niets uit.

Dat Wilders bedreigd wordt is bijvoorbeeld ook belachelijk, ook al ben ik het niet met hem eens. Als er over de bedreigingen van Wilders wordt gesproken ga ik ook niet gelijk zeggen: "MAAR KIJK EENS WAT HIJ ZEGT!", nee, dan veroordeel ik gewoon de bedreigingen direct. Dat jullie wel in die reflex schieten maakt me eerlijk gezegd wel zorgen.
Hohoho, je gaat nu totaal voorbij aan het feit dat jij nu begint over dat een bepaalde groep mensen (blijkbaar FvD-stemmers, kan ik nergens uit op maken) zo dom als het achtereind van een varken zijn. Dat is sowieso al compleet irrelevant voor de partij zelf, maar goed.

Als ik vervolgens zeg dat jouw kamp dat net zo goed kan, schiet je met beide hakken in het zand. Wees dan een vent en geef je fout toe.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_169690123
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:11 schreef robin007bond het volgende:
nee, dan veroordeel ik gewoon de bedreigingen direct. Dat jullie wel in die reflex schieten maakt me eerlijk gezegd wel zorgen.
Niet bereid de agressie van clubleden afdoende te veroordelen, zich duidelijk van te distantiėren... of stiekem het leuk vinden?
Wat betreft politieke agressie op het Nederlands internet... die komt in meerderheid van rechts gefrustreerde lieden.
pi_169690154
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 22:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, er verandert geen drol. De grote partijen bepalen het beleid, niet individuele ministers.
Dan heb je ook geen zakenkabinet nodig. Verder wordt er leuk gedaan alsof ministers niet weten wat er speelt. Ze worden op de hoogte gehouden door hun ambtenaren en weten in vrijwel alle gevallen precies wat er speelt. Ze kunnen daar alleen niet altijd naar handelen, omdat er politiek gezien keuzes moeten worden gemaakt. Dat is met een zakenkabinet niet anders. Want er is niet opeens een ongelimiteerde zak geld en zoals je zegt bepalen de grote partijen het beleid.

Overigens vind ik het nog steeds jammer dat dit topic steeds meer richting persoonlijke aanvallen afglijdt. Dat lijkt me nergens voor nodig. :)
pi_169690233
Die links-extremistische AFA-activiste voert al weken een hetze tegen FvD, wil bijeenkomsten verstoren en strooit met doodverwensingen en als het tokkievolk van de PVV/FvD haar vervolgens met de dood bedreigd gaat ze slachtoffertje spelen. Van beide kanten niet goed te praten.
pi_169690606
Bedreigen is zonder meer verwerpelijk, dat zal iedereen hier vinden.

Maar daarin is FvD of PVV niet alleenheerser, in elke stroming heb je helaas van die randdebielen rondlopen, waaronder Anne-Fleur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2017 23:29:05 ]
pi_169690683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:19 schreef Sylv3se het volgende:
Die links-extremistische AFA-activiste voert al weken een hetze tegen FvD, wil bijeenkomsten verstoren en strooit met doodverwensingen en als het tokkievolk van de PVV/FvD haar vervolgens met de dood bedreigd gaat ze slachtoffertje spelen. Van beide kanten niet goed te praten.
Als je als mod van het FOK!-forum tegen zo'n meisje gaat roepen dat ze net als Volkert van der G. is en roept dat ze een keer een moord gaat plegen, dan is "niet goed te praten" nogal zachtjes uitgedrukt. Dat soort volk zou je je als serieus platform niet mee moeten willen associėren, of het nu uit naam van FOK! is gezegd of niet. En voor zover ik kon zien (ik hoor het graag als ik het fout heb) was dat niet een reactie op een doodsverwensing of iets dergelijks, maar was het doel enkel dat meisje de grond in te boren. Dat soort acties ziet geen enkele politiek leider graag, ook Baudet niet.
pi_169692280
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:30 schreef Operc het volgende:

[..]

Als je als mod van het FOK!-forum tegen zo'n meisje gaat roepen dat ze net als Volkert van der G. is en roept dat ze een keer een moord gaat plegen, dan is "niet goed te praten" nogal zachtjes uitgedrukt. Dat soort volk zou je je als serieus platform niet mee moeten willen associėren, of het nu uit naam van FOK! is gezegd of niet.
Waarom niet dan? Ze wenst Wilders dood en met haar extreme uitspraken richting Baudet gaat het dezelfde kant op. Ik kan me voorstellen dat een mod van Fok! of wie dan ook dan denkt dat het net Van der G is, ze zegt het immers zelf met haar uitspraken over Wilders stenigen. In die context is ' niet goed te praten' nog een stuk zachter uitgedrukt.

Bij Fortuyn begon het ook met een taart, eigenlijk zijn er heel veel overeenkomsten met de opkomst van Fortuyn destijds en de opkomst en demonisatie van Baudet nu.
annefleurdd twitterde op donderdag 16-03-2017 om 12:37:47 Ik wil een taart op @thierrybaudet gooien. reageer retweet
quote:
En voor zover ik kon zien (ik hoor het graag als ik het fout heb) was dat niet een reactie op een doodsverwensing of iets dergelijks, maar was het doel enkel dat meisje de grond in te boren.
Geen idee, dat heb ik gemist blijkbaar.
pi_169692487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 23:06 schreef robin007bond het volgende:
Ondertussen bezoekt NVU ook gezellig de conferenties van Baudet.... :{ Het zijn de ergste wolven in schaapskleren die je maar kunt vinden.
NVU ? nee, dat zijn meer schapen in wolfskleren.

AFA die conferenties van GroenLinks bezoekt, dat is veel enger.
pi_169692537
Frustrerend om te lezen dat niemand heeft opgelet tijdens mijn lectuururen. 'Zakenkabinet' moet niet letterlijk opgevat worden. Dat heeft Baudet nadrukkelijk uitgelegd. Het gaat er hem om dat er op elke post iemand met passende kwaliteiten terecht komt.
pi_169692544
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:34 schreef bluemoon23 het volgende:

AFA die conferenties van GroenLinks bezoekt, dat is veel enger.
Wat voor ergs doen ze dan op GL -conferenties.
Ik heb er nooit iets over gelezen.
pi_169692547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat voor ergs doen ze dan op GL -conferenties.
Ik heb er nooit iets over gelezen.
Orders krijgen om mensen te terroriseren?
pi_169692550
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Orders krijgen om mensen te terroriseren?
eten ze ook babies daar?
pi_169692552
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

eten ze ook babies daar?
Zou mij niets verbazen.
  woensdag 22 maart 2017 @ 01:53:33 #148
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169692564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:34 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

NVU ? nee, dat zijn meer schapen in wolfskleren.

AFA die conferenties van GroenLinks bezoekt, dat is veel enger.
AFA zijn vooral anarchisten, figuren uit de (voormalige) krakersscene en zo, wtf zouden die bij GL moeten zoeken? Of welke partij dan ook for that matter?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_169692574
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 01:53 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

AFA zijn vooral anarchisten, figuren uit de (voormalige) krakersscene en zo, wtf zouden die bij GL moeten zoeken? Of welke partij dan ook for that matter?
Er zijn warme banden tussen GL en buiten-parlementaire terreurgroepen. Ook Volkert van der Graaf heeft banden met GL.
  woensdag 22 maart 2017 @ 02:02:00 #150
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169692578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 02:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er zijn warme banden tussen GL en buiten-parlementaire terreurgroepen. Ook Volkert van der Graaf heeft banden met GL.
Bewijs? En dan niet van een of andere vage conspiracy site, maar een betrouwbare bron graag.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')