abonnement Unibet Coolblue
pi_181981470
Ik vind het tweede seizoen iig een stuk vermakelijker dan het eerste seizoen iig.

qua verhaal heel slap natuurlijk allemaal, maar keek een stuk beter weg.
pi_181981830
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 september 2018 12:23 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vind het tweede seizoen iig een stuk vermakelijker dan het eerste seizoen iig.

qua verhaal heel slap natuurlijk allemaal, maar keek een stuk beter weg.
En vechtscènes zijn een stuk beter
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182012181
Vond het wel vermakelijk. Wel vaag dat Danny aan het eind weer zijn beide vuisten terug had.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_182049403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 19:52 schreef TryX het volgende:
Vond het wel vermakelijk. Wel vaag dat Danny aan het eind weer zijn beide vuisten terug had.
Ward geeft eigenlijk het antwoord al in die scene. Ik denk dus dat het niet aansluitend is aan seizoen 2 en die scene eigenlijk gedurende het volgende seizoen pas afspeelt.

Comic Spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_182056355
Iron Fist is ook voor mij de zwakste broeder in het geheel van Netflix Marvel series:
Voor mij is de volgorde: Daredevil, Punisher, Jessica Jones, Luke Cage en Iron Fist.

Een paar dingen die mij opviel/irriteerde aan het 2de seizoen van Iron Fist:

* Het "uitwisselen" van de Iron Fist/Dragon heart. Danny heeft deze bemachtigd na jaren intensief trainen en afzien. Moest vervolgens een "draak" verslaan en werd daarna pas beloont met de Iron Fist. Maar dit seizoen? Maakt niet uit hoor, beetje tatoeëren, speciaal kommetje, bloed en klaar! Ik hou niet van dat "afpakken" van krachten wat ze veel te vaak doen, verzin iets origineels.

* SJW thema's: Als je het seizoen goed bekijkt zie je dat de vrouwen de sterke karakters zijn in deze serie, zij zijn "the voice of reasoning" en de mannen zijn de emotionele, niet al te slimme wezens waar de vrouwen mee om moeten gaan. Begrijp me goed hoor, NIKS mis met sterke vrouwen (Jessica Jones) maar kunnen we een beetje balans vinden in dit geheel? Ik ergerde mij kapot aan de hysterische reacties van de mannen en hun acties daarop.

* Master of Martial Arts: Dat zou de Iron Fist moeten zijn, de meester van de vechtkunst,
Maar niet deze serie hoor, Danny wordt links en rechts gebitchslapped door een Special Ops grietje (Mary Walker) en moet blijkbaar getraind worden door Colleen Wing omdat....?

* Joy Meachum: Uitstekende actrice hoor maar jezus, wat een irritant karakter.

* Finn Jones: Dit is een persoonlijke voorkeur, goede acteur maar ik vind hem helemaal niet passen als Iron Fist. Ik weet het niet, hij is zo'n ........trutje.

Pluspunt: Colleen Wing (Jessica Henswick) wat een spetter is dat!
pi_182083264
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:32 schreef MCPO het volgende:
* SJW thema's: Als je het seizoen goed bekijkt zie je dat de vrouwen de sterke karakters zijn in deze serie, zij zijn "the voice of reasoning" en de mannen zijn de emotionele, niet al te slimme wezens waar de vrouwen mee om moeten gaan. Begrijp me goed hoor, NIKS mis met sterke vrouwen (Jessica Jones) maar kunnen we een beetje balans vinden in dit geheel? Ik ergerde mij kapot aan de hysterische reacties van de mannen en hun acties daarop.
Dat hoort in deze tijd. Dat zie je terug in heeeeeeeeeeeeeel veel series en films. De vrouwen zijn de sterke en rationele wezen. De mannen de idioten die alles fout doen. Het begon in de sitcoms en nu zijn de series aan de beurt.
Binnenkort komt de eerste transgender in een serie, namelijk in supergirl.

Ik erger mij al tijden aan de ondergeschikte rol van de mannen in series....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 16:44:36 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182493629
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 00:55:30 #83
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_182704740
Niet cool. Had liever Jessica Jones zien gaan, daar heb ik helemaal niks van het tweede seizoen van gezien, Iron Fist in 2 dagen gekeken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 24 oktober 2018 @ 01:13:19 #84
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_182704936
Zal er niet wakker om liggen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator donderdag 27 december 2018 @ 13:11:44 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_184000940
Ik vind het wel jammer dat het gecancelled is, ik wil wel weten hoe Danny opeens weer een Iron Fist heeft. Vond Daredevil wel leuker trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_184257914
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zal er niet wakker om liggen.
Daar ben ik het 100% mee eens.
pi_184257983
quote:
6s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
Zal er niet wakker om liggen.
Ik lag vannacht wakker en wist niet goed waarom. Nu weet ik het dus. Omdat Iron Fist gecanceled is!

Ooit eens een halve aflevering van gekeken en toen was het al weer over. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 9 januari 2019 @ 15:34:20 #88
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_184301485
Vreselijke serie. Een slechte aftreksel van echte martial arts films.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')