Wat is je ordernummer?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:21 schreef mtchel112 het volgende:
Kan de Nederlandse gearbest mij helpen?
Ik had een grote order gedaan van een mi pad 3, een case, kabel organiser en xiaomi piston oortjes.
Ze zijn dus de pistons vergeten bij te voegen in de order.
Geprobeerd dit uit te leggen aan de klantenservice en ze willen eerst dat ik een foto maak van het product, dat is dus knap als ik die niet heb ontvangen.
Heb het even nagevraagd en ze willen de piston headphone bij een volgende order meesturen. Is dit ok voor je en wil je mij dan het ordernummer sturen wanneer je de nieuwe order hebt geplaatst?quote:
Daar ben ik niet oké mee, ik heb geen producten op het oog voor een nieuwe bestelling dus daar ga ik niet op wachten. Plaats je een bestelling van 200 euro, mag je toch wel een beetje service verwachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 08:40 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Heb het even nagevraagd en ze willen de piston headphone bij een volgende order meesturen. Is dit ok voor je en wil je mij dan het ordernummer sturen wanneer je de nieuwe order hebt geplaatst?
Opgelost! Ze gaan het terugstorten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet oké mee, ik heb geen producten op het oog voor een nieuwe bestelling dus daar ga ik niet op wachten. Plaats je een bestelling van 200 euro, mag je toch wel een beetje service verwachten
Refund het bedrag van die oortjes maar, dan haal ik ze wel ergens anders.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 14:28 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een vraag over een cashback van cashbackxl. Gearbest doet er nu al weken over om een cashback te bevestigen, wat gaat er fout?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat kan wel een paar maanden duren, geduld is het devies.
Overigens het verkeerde topic :p?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ah ja pardon, helemaal verkeerd gekeken. maar wachten dan.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Hallo mtchel112,
Gaat het om het bevestiging van de cashback zelf, want dan ligt het aan CashbackXL zelf. Hiermee bedoel ik dan de transactie registratie in je CashbackXL account ziet. Of bedoel jij de goedkeuring van de cashback zelf?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 16:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
de goedkeuring inderdaad. ik heb al een claim ingediend 2 dagen na aankoop omdat er niks verscheen en laatst contact opgenomen met cashbackxl en die zeiden dat het aan gearbest ligt dat er niks gebeurd.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:03 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp gaat het om de bevestiging van de Cashback en niet om de goedkeuring. Eerst gebeurd er een bevestiging van de cashback (dit zie je direct al in je account). Daarna gebeurd binnen 3 maanden de goedkeuring. Zoals ik begrijp staat de bevestiging van de cashback niet in je account. Dit ligt echter dan bij CashbackXL, want dit is een automatisch proces. Zij geven een specifieke link waarbij er een registratie plaatsvind van de bestelling. Tijdens dit proces moet iets fout gegaan zijn, waardoor Gearbest jou bestelling niet heeft geregistreerd. Via een claim op de CashbackXL pagina moet dit in orde komen. Wij kunnen hier niks aan doen, omdat dit via CashbackXL loopt en wij daar geen toegang tot de gegevens hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Ik zal het nog even voor je gaan navragen hoe het precies zit qua claims, maar zoals ik het begrijp moet CashbackXL dit gaan regelen met Gearbest. Wat is je odernummer en weet je toevallig iets van claim nummer van CashbackXL?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Met alle respect maar dan heb je het niet goed begrepen want er staat dat ik al een claim heb ingediend. Even extra contact gehad met cashbackxl en volgens hun ligt de bal bij gearbest om het te bevestigen.
Hallo,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 01:58 schreef zarGon het volgende:
Gearbest,
Ik wil een Viofo A119S kopen.
Met de volgende opties:
- GPS-mount
- CPL-filter
- Hardwire-kabel + fuse
- microSD-kaart (minimaal 32 GB).
Verkopen jullie dit?
Op jullie website kan ik alleen de vorige versie, A119, kopen.
----
Mochten jullie het verkopen, hoeveel zou dit kosten:
- Viofo A119S
- GPS-mount
- CPL-filter
- 32 GB microSD
(+ de hardwire-kabel + fuse, als jullie die hebben)
Ik wil er minimaal twee bestellen. Is het mogelijk om korting of een coupon te krijgen?
Thanks!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 07:22 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Ik kan momonteel ook niet de S versie vinden. Ik heb het nagevraagd en ook direct voor een coupon mogelijkheid. Ik wacht nu op een terugkoppeling.
Hallo ReinTheMan,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 07:19 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, ik zie dat het de Spanjaarden lukt om heel veel coupons te verkrijgen voor de Xiaomi Mi6, oftewel, Gearbest kan momenteel prima voor een lagere prijs leveren. Zie:http://www.htcmania.com/showthread.php?p=26883298
En
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=1314335&page=60
Deze codes zijn alleen voor Spanjaarden helaas. Zou jij deze ook voor wij Nederlanders kunnen regelen? Thanks!
Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen. Helaas hebben we deze versie niet ons assortiment. Wel hebben we 2 modellen die misschien overeenkomen met je eisen. Het eerste model is de GS63H en het andere model is de Junsun H030. Mocht je hierin interesse hebben dan zou ik nog een coupon code kunnen navragen voor je.quote:
Hallo JohnB52,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Gearbest,
AEL1112532018NL Heb ik bijna anderhalve maand geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.
Kunnen jullie hierin iets voor me betekenen? Bijvoorbeeld een resend?
Doe mij maar graag n resend!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 17:01 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo JohnB52,
Ik ga dit doorgeven. Ik heb wel vernomen dat er 3 pakketjes verloren zijn gegaan met de EU Express verzend methode. De klantenservice is ermee bezig en zal een het pakketje opnieuw verzenden of het geld terugboeken. Dit is afhankelijk van de eisen van de klant. Op dit moment weet ik niet of jou pakketje hierbij hoort, maar ik ga erachter aan!
Ik heb alles doorgegeven en eerst kijken we of jou pakketje tot die 3 behoort. Ik hoop spoedig een reactie terug te krijgen daarvan of waar het pakketje mogelijk is. Er is namelijk ook nog een kans dat je nog pakketje onderweg is.quote:
ordernummer WW1707061011569955quote:
Beste DJMO,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
daarom kwam ik het ook vragen mocht mijn pakketje tot die vermiste gevallen behoren, ook voor mij graag een resend En anders wacht ik rustig af.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:52 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste DJMO,
Ik ga het direct voor je navragen. Bedankt voor het direct verstrekken van de gegevens. Misschien behoort je pakketje ook tot dit geval. Ik laat direct weten als ik meer weet
Beste Argo,quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef Argo het volgende:
Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...
Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.
Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:
[At 07/15/2017 06:24:48 CST
Thank you for contacting Gearbest.
We have received your information.
We need to confirm this issue with our support team and will get back to you with an update as soon as possible.
Thank you for your patience.]
Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:
[Thank you very much for your kind reply and support.
Sorry for the inconvenience we have caused.
Please kindly wait and feel free to contact us.
Thank you for your patience and understnading.]
Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.
Mijn pakketje is afgeleverd op 17 juni. Nu een maand of 2 later heb ik nog niks.
Had ik maar op Aliexpress gekocht, daar wordt de klant niet aan het lijntje gehouden. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Of ik die refund die ik heb gekozen nog ooit krijg? Geen idee na 2 maanden moet ik er denk ik niet meer vanuit gaan. Zou een wonder zijn als ik het terug krijg.
Thanks ik heb alles gestuurd als iets mist of er nog wat nodig is laat het me weten!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.
Met Gearbest heb ik de volgende ervaring. De klantenservice helpt wel maar je krijgt vooral standaard e-mailtjes en moet soms hemel en aarde bewegen om door te dringen.
Aan de andere kant is mijn pakket gelukkig gevonden en heb ik vanmorgen om 9 uur het bericht gekregen dat mijn pakket inderdaad door hen is ontvangen. Gelukkig eind goed al goed!
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedanktquote:
Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Hallo ErkendFokker,quote:Op donderdag 10 augustus 2017 01:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje op mijn pakket, verzonden met Azerbeidzjan post. Kan de tracking code ook nergens succesvol gebruiken.
Ordernummer: WB1707131721439923
Tracking: AEL1112546546NL
Mocht deze (net als de andere gevallen hierboven) Bijvoorbeeld niet tot de vermiste gevallen behoren, dan zouden jullie wel kunnen kijken waarom het zo verschrikkelijk lang duurt met Azerbeidzjan post.
Heb namelijk verder niet voor eu express gekozen ofzo.
https://imgur.com/IpDdBqWquote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen!
[..]
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt
[..]
Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.
[..]
Hallo ErkendFokker,
Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
W1706261657385281 als t goed is?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:
[..]
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |