abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper woensdag 2 augustus 2017 @ 11:06:15 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172849235
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 09:21 schreef mtchel112 het volgende:
Kan de Nederlandse gearbest mij helpen?
Ik had een grote order gedaan van een mi pad 3, een case, kabel organiser en xiaomi piston oortjes.

Ze zijn dus de pistons vergeten bij te voegen in de order.

Geprobeerd dit uit te leggen aan de klantenservice en ze willen eerst dat ik een foto maak van het product, dat is dus knap als ik die niet heb ontvangen.
Wat is je ordernummer?
pi_172854308
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wat is je ordernummer?
W1706251602226014
  CHI shopkeeper donderdag 3 augustus 2017 @ 08:40:47 #203
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172870524
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:10 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

W1706251602226014
Heb het even nagevraagd en ze willen de piston headphone bij een volgende order meesturen. Is dit ok voor je en wil je mij dan het ordernummer sturen wanneer je de nieuwe order hebt geplaatst?
pi_172903410
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb het even nagevraagd en ze willen de piston headphone bij een volgende order meesturen. Is dit ok voor je en wil je mij dan het ordernummer sturen wanneer je de nieuwe order hebt geplaatst?
Daar ben ik niet oké mee, ik heb geen producten op het oog voor een nieuwe bestelling dus daar ga ik niet op wachten. Plaats je een bestelling van 200 euro, mag je toch wel een beetje service verwachten :')

Refund het bedrag van die oortjes maar, dan haal ik ze wel ergens anders.
  CHI shopkeeper zaterdag 5 augustus 2017 @ 08:58:45 #205
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_172919125
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:20 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Daar ben ik niet oké mee, ik heb geen producten op het oog voor een nieuwe bestelling dus daar ga ik niet op wachten. Plaats je een bestelling van 200 euro, mag je toch wel een beetje service verwachten :')

Refund het bedrag van die oortjes maar, dan haal ik ze wel ergens anders.
Opgelost! Ze gaan het terugstorten.
  CHI shopkeeper dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:37:51 #206
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173001042
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:28 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een vraag over een cashback van cashbackxl. Gearbest doet er nu al weken over om een cashback te bevestigen, wat gaat er fout?
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat kan wel een paar maanden duren, geduld is het devies.

Overigens het verkeerde topic :p?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:13 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ah ja pardon, helemaal verkeerd gekeken. maar wachten dan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Hallo mtchel112,
Gaat het om het bevestiging van de cashback zelf, want dan ligt het aan CashbackXL zelf. Hiermee bedoel ik dan de transactie registratie in je CashbackXL account ziet. Of bedoel jij de goedkeuring van de cashback zelf?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:46 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

de goedkeuring inderdaad. ik heb al een claim ingediend 2 dagen na aankoop omdat er niks verscheen en laatst contact opgenomen met cashbackxl en die zeiden dat het aan gearbest ligt dat er niks gebeurd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:03 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zoals ik begrijp gaat het om de bevestiging van de Cashback en niet om de goedkeuring. Eerst gebeurd er een bevestiging van de cashback (dit zie je direct al in je account). Daarna gebeurd binnen 3 maanden de goedkeuring. Zoals ik begrijp staat de bevestiging van de cashback niet in je account. Dit ligt echter dan bij CashbackXL, want dit is een automatisch proces. Zij geven een specifieke link waarbij er een registratie plaatsvind van de bestelling. Tijdens dit proces moet iets fout gegaan zijn, waardoor Gearbest jou bestelling niet heeft geregistreerd. Via een claim op de CashbackXL pagina moet dit in orde komen. Wij kunnen hier niks aan doen, omdat dit via CashbackXL loopt en wij daar geen toegang tot de gegevens hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 17:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Met alle respect maar dan heb je het niet goed begrepen want er staat dat ik al een claim heb ingediend. Even extra contact gehad met cashbackxl en volgens hun ligt de bal bij gearbest om het te bevestigen.
Ik zal het nog even voor je gaan navragen hoe het precies zit qua claims, maar zoals ik het begrijp moet CashbackXL dit gaan regelen met Gearbest. Wat is je odernummer en weet je toevallig iets van claim nummer van CashbackXL?
pi_173010631
Gearbest,

Ik wil een Viofo A119S kopen.
Met de volgende opties:
- GPS-mount
- CPL-filter
- Hardwire-kabel + fuse
- microSD-kaart (minimaal 32 GB).

Verkopen jullie dit?

Op jullie website kan ik alleen de vorige versie, A119, kopen.

----

Mochten jullie het verkopen, hoeveel zou dit kosten:
- Viofo A119S
- GPS-mount
- CPL-filter
- 32 GB microSD
(+ de hardwire-kabel + fuse, als jullie die hebben)

Ik wil er minimaal twee bestellen. Is het mogelijk om korting of een coupon te krijgen?
pi_173011833
Beste Gearbest, ik zie dat het de Spanjaarden lukt om heel veel coupons te verkrijgen voor de Xiaomi Mi6, oftewel, Gearbest kan momenteel prima voor een lagere prijs leveren. Zie:http://www.htcmania.com/showthread.php?p=26883298
En
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=1314335&page=60

Deze codes zijn alleen voor Spanjaarden helaas. Zou jij deze ook voor wij Nederlanders kunnen regelen? Thanks!
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 07:22:28 #209
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173011845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 01:58 schreef zarGon het volgende:
Gearbest,

Ik wil een Viofo A119S kopen.
Met de volgende opties:
- GPS-mount
- CPL-filter
- Hardwire-kabel + fuse
- microSD-kaart (minimaal 32 GB).

Verkopen jullie dit?

Op jullie website kan ik alleen de vorige versie, A119, kopen.

----

Mochten jullie het verkopen, hoeveel zou dit kosten:
- Viofo A119S
- GPS-mount
- CPL-filter
- 32 GB microSD
(+ de hardwire-kabel + fuse, als jullie die hebben)

Ik wil er minimaal twee bestellen. Is het mogelijk om korting of een coupon te krijgen?
Hallo,
Ik kan momonteel ook niet de S versie vinden. Ik heb het nagevraagd en ook direct voor een coupon mogelijkheid. Ik wacht nu op een terugkoppeling.
pi_173015979
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:22 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik kan momonteel ook niet de S versie vinden. Ik heb het nagevraagd en ook direct voor een coupon mogelijkheid. Ik wacht nu op een terugkoppeling.
Thanks!

Ben benieuwd.
pi_173017783
Hallo Gearbest,


AEL1112532018NL Heb ik bijna anderhalve maand geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.

Kunnen jullie hierin iets voor me betekenen? Bijvoorbeeld een resend?
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 17:01:18 #212
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173022717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 07:19 schreef ReinTheMan het volgende:
Beste Gearbest, ik zie dat het de Spanjaarden lukt om heel veel coupons te verkrijgen voor de Xiaomi Mi6, oftewel, Gearbest kan momenteel prima voor een lagere prijs leveren. Zie:http://www.htcmania.com/showthread.php?p=26883298
En
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=1314335&page=60

Deze codes zijn alleen voor Spanjaarden helaas. Zou jij deze ook voor wij Nederlanders kunnen regelen? Thanks!
Hallo ReinTheMan,
Ik heb het ook direct voor je nagevraagd. Wat we momenteel kunnen doen voor Nederland is het volgende. De internationale versie Xiaomi Mi 6 (6GB RAM 64GB ROM) voor ¤352,16 met coupon code: NLMI6-64g
Hij is al in de aanbieding vandaar dat het wat moeilijk was om nog iets te kunnen regelen. Hopelijk is dit goed genoeg voor je.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Thanks!

Ben benieuwd.
Ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen. Helaas hebben we deze versie niet ons assortiment. Wel hebben we 2 modellen die misschien overeenkomen met je eisen. Het eerste model is de GS63H en het andere model is de Junsun H030. Mocht je hierin interesse hebben dan zou ik nog een coupon code kunnen navragen voor je.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
Hallo Gearbest,

AEL1112532018NL Heb ik bijna anderhalve maand geleden besteld en het is nog steeds niet aangekomen.

Kunnen jullie hierin iets voor me betekenen? Bijvoorbeeld een resend?
Hallo JohnB52,

Ik ga dit doorgeven. Ik heb wel vernomen dat er 3 pakketjes verloren zijn gegaan met de EU Express verzend methode. De klantenservice is ermee bezig en zal een het pakketje opnieuw verzenden of het geld terugboeken. Dit is afhankelijk van de eisen van de klant. Op dit moment weet ik niet of jou pakketje hierbij hoort, maar ik ga erachter aan!
pi_173023132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:01 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo JohnB52,

Ik ga dit doorgeven. Ik heb wel vernomen dat er 3 pakketjes verloren zijn gegaan met de EU Express verzend methode. De klantenservice is ermee bezig en zal een het pakketje opnieuw verzenden of het geld terugboeken. Dit is afhankelijk van de eisen van de klant. Op dit moment weet ik niet of jou pakketje hierbij hoort, maar ik ga erachter aan!
Doe mij maar graag n resend!
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 19:15:41 #214
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173024917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:23 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Doe mij maar graag n resend!
Ik heb alles doorgegeven en eerst kijken we of jou pakketje tot die 3 behoort. Ik hoop spoedig een reactie terug te krijgen daarvan of waar het pakketje mogelijk is. Er is namelijk ook nog een kans dat je nog pakketje onderweg is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gearbest op 09-08-2017 19:52:33 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 19:23:10 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173025064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:15 schreef Gearbest het volgende:

ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 19:52:11 #216
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173025712
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Beste DJMO,
Ik ga het direct voor je navragen. Bedankt voor het direct verstrekken van de gegevens. Misschien behoort je pakketje ook tot dit geval. Ik laat direct weten als ik meer weet O-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 9 augustus 2017 @ 19:57:18 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173025808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:52 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Beste DJMO,
Ik ga het direct voor je navragen. Bedankt voor het direct verstrekken van de gegevens. Misschien behoort je pakketje ook tot dit geval. Ik laat direct weten als ik meer weet O-)
daarom kwam ik het ook vragen :P mocht mijn pakketje tot die vermiste gevallen behoren, ook voor mij graag een resend ;) En anders wacht ik rustig af.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper woensdag 9 augustus 2017 @ 21:30:31 #219
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173028175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef Argo het volgende:
Afijn ik had een tablet gekocht bij Gearbest, leuk en aardig...

Helaas was het tablet defect, ik dacht tja ik kan hem terugsturen naar China of proberen zelf te maken. Mijn besluit was erop gevallen om deze terug te sturen naar China. Netjes al het papier werk in orde gemaakt, alles ging goed.

Totdat hij werd afgeleverd bij Gearbest. Hij is afgeleverd PostNL heeft alles voor me uitgezocht. Bij Gearbest op de support afdeling krijg ik als bericht:

[At 07/15/2017 06:24:48 CST
Thank you for contacting Gearbest.
We have received your information.
We need to confirm this issue with our support team and will get back to you with an update as soon as possible.
Thank you for your patience.]

Daarna vraag ik nog eens hoe het zit en ik krijg terug:

[Thank you very much for your kind reply and support.
Sorry for the inconvenience we have caused.
Please kindly wait and feel free to contact us.
Thank you for your patience and understnading.]

Hoe lang ik moet wachten en waarop wordt mij niet duidelijk. Ben ik mijn 200 euro kwijt? Ja waarschijnlijk wel. Ik vind het erg jammer. Heb het netjes terug gestuurd, postNL heeft alles uitgezocht en het is afgeleverd. Had de papieren netjes in de doos gedaan alles was gewoon prima. Gearbest kan mijn pakketje echter niet vinden en ik wacht nu al een hele tijd.

Mijn pakketje is afgeleverd op 17 juni. Nu een maand of 2 later heb ik nog niks.

Had ik maar op Aliexpress gekocht, daar wordt de klant niet aan het lijntje gehouden. Ik vind het erg jammer dat het zo moet. Of ik die refund die ik heb gekozen nog ooit krijg? Geen idee na 2 maanden moet ik er denk ik niet meer vanuit gaan. Zou een wonder zijn als ik het terug krijg.
Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis ^O^ .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
pi_173028544
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis ^O^ .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Thanks ik heb alles gestuurd als iets mist of er nog wat nodig is laat het me weten!
  donderdag 10 augustus 2017 @ 01:57:29 #221
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173033055
Ik wacht ook al een tijdje op mijn pakket, verzonden met Azerbeidzjan post. Kan de tracking code ook nergens succesvol gebruiken.

Ordernummer: WB1707131721439923
Tracking: AEL1112546546NL

Mocht deze (net als de andere gevallen hierboven) Bijvoorbeeld niet tot de vermiste gevallen behoren, dan zouden jullie wel kunnen kijken waarom het zo verschrikkelijk lang duurt met Azerbeidzjan post.

Heb namelijk verder niet voor eu express gekozen ofzo.
pi_173037173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 21:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Beste Argo,
Ik heb je bericht hier maar even gezet. Hier hoort het namelijk ook thuis ^O^ .
Wat vervelend om te horen. Ik ga dit proberen voor jou zo goed mogelijk op te lossen. Betrof het een death on arrival of was de tablet na enige tijd defect? Wat was er precies defect? Kan je hier een precieze uitleg van geven indien mogelijk.
Heb je voor mij het ordernummer, ticket support nummer en de Track & Trace code van PostNL (Deze best even via PM sturen voor privacy). Dan kan ik er een uitgebreide melding van maken met specifieke details.
Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.

Met Gearbest heb ik de volgende ervaring. De klantenservice helpt wel maar je krijgt vooral standaard e-mailtjes en moet soms hemel en aarde bewegen om door te dringen.

Aan de andere kant is mijn pakket gelukkig gevonden en heb ik vanmorgen om 9 uur het bericht gekregen dat mijn pakket inderdaad door hen is ontvangen. Gelukkig eind goed al goed!
  CHI shopkeeper donderdag 10 augustus 2017 @ 15:13:21 #223
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173041626
quote:
11s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Update: Het heeft lang geduurd en ik was de hoop eigenlijk al kwijt. Iets dat ik in mei besteld had, is nu pas in augustus tot een goed eind gekomen.

Met Gearbest heb ik de volgende ervaring. De klantenservice helpt wel maar je krijgt vooral standaard e-mailtjes en moet soms hemel en aarde bewegen om door te dringen.

Aan de andere kant is mijn pakket gelukkig gevonden en heb ik vanmorgen om 9 uur het bericht gekregen dat mijn pakket inderdaad door hen is ontvangen. Gelukkig eind goed al goed!
Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen! w/ w/ ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:23 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Doe mij maar graag n resend!
We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt :)

quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

ordernummer WW1707061011569955
shipment nr. AEL1112541700NL
Heb ik nog steeds niet binnen? Zou je kunnen kijken waar hij op dit moment is?
Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht O-) . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 01:57 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje op mijn pakket, verzonden met Azerbeidzjan post. Kan de tracking code ook nergens succesvol gebruiken.

Ordernummer: WB1707131721439923
Tracking: AEL1112546546NL

Mocht deze (net als de andere gevallen hierboven) Bijvoorbeeld niet tot de vermiste gevallen behoren, dan zouden jullie wel kunnen kijken waarom het zo verschrikkelijk lang duurt met Azerbeidzjan post.

Heb namelijk verder niet voor eu express gekozen ofzo.
Hallo ErkendFokker,

Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 augustus 2017 @ 15:27:32 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173041859
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat ik een steentje bij heb kunnen dragen om dit tot een goed einde te laten komen! w/ w/ ^O^

[..]

We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt :)

[..]

Ik heb bericht hierover teruggekregen. Je pakketje heeft gisteren een update gekregen als het goed is? Je pakketje is nog onderweg en zou binnen enkele dagen bij jou moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan direct weten! We hebben tevens 100 GBpoints toegevoegd aan je account, omdat je toch al enige tijd op je pakketje wacht O-) . Hopelijk kan je binnen een paar dagen het pakketje in ontvangst nemen.

[..]

Hallo ErkendFokker,

Spijtig om te horen dat je pakketje ook nog niet is aangekomen. Ik heb het doorgegeven en ze gaan het voor je nakijken. Ik laat je direct iets weten als ik meer weet.
https://imgur.com/IpDdBqW
Estimated time of delivery between 9 september / 29 september? Excuse me?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_173050120
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

We hebben alleen je Tracking number, maar hebben ook nog je ordernummer nodig. Zou je deze even willen geven, zodat ik je verder kan helpen. Alvast bedankt :)

[..]
W1706261657385281 als t goed is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')