abonnement Unibet Coolblue
pi_169275836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef mjan het volgende:
Piemels.

Of beter; de piemel.

In slappe toestand kan de piemel gebruikt worden als speelkameraadje. Een vergelijking met het welbekende snotzakje van vroeger is hier op zijn plaats. De piemel kan gevouwen, gekneed, ingepakt, uitgerekt en opgerold worden. Je eigen creativiteit is hier de grens. Het enige nadeel is dat met al dat gefrunnik de bloedtoevoer naar het betreffende geslachtsdeel in hoge mate toe kan nemen. Daar gaat je speelgoed, zogezegd.

Nu zal niet iedereen het hiermee eens zijn, maar persoonlijk ben ik dus van mening dat een hard, stijf ding geen speelgoed meer te noemen is. Je kan er zomaar een oog mee uitsteken, om maar wat te noemen. Voorzichtigheid geboden dus. Deze staat van dienst biedt wel geheel andere mogelijkheden, die voorheen onbevroed waren. Dat maakt dat ik deze verschijningsvorm toch, meer nog dan het snotzakje, weet te waarderen. Als we nu vanuit esthetisch oogpunt maar het mannelijk geslachtsdeel kijken, zien we ook op dit punt een verbetering. Nog steeds zal er, althans niet door mij, geen schoonheidsprijs voor toegekend worden, maar bij het juiste exemplaar kan er wel een goedkeurend knikje vanaf.

Nou. Zoiets dus.
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Prachtverhandeling.
Voor eeuwig zal het mannelijk geslachtsdeel voor mij een snotzakje zijn O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:20:32 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169275850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:18 schreef liedetector het volgende:

[..]

thats where 'pinions differ
Tja, breek mij de bek niet los over zo een ontplofte mol die damesmeisjes aan voorbibs hebben
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169275864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:12 schreef RobinOok het volgende:
Wat ik wel mooi vind zijn van die bultjes. Dingetjes onder je huid. Dacht even dat dat misschien dermals heet, maar google laat iets anders zien.
Waarom vind je dat wel mooi en plaatjes niet?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:21:09 #29
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169275867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gooi "subdermal implants" in google en de afbeeldingen stromen je tegemoet.
Okay, ik neem het terug.
Altijd lelijk.
pi_169275875
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef mjan het volgende:
Piemels.

Of beter; de piemel.

In slappe toestand kan de piemel gebruikt worden als speelkameraadje. Een vergelijking met het welbekende snotzakje van vroeger is hier op zijn plaats. De piemel kan gevouwen, gekneed, ingepakt, uitgerekt en opgerold worden. Je eigen creativiteit is hier de grens. Het enige nadeel is dat met al dat gefrunnik de bloedtoevoer naar het betreffende geslachtsdeel in hoge mate toe kan nemen. Daar gaat je speelgoed, zogezegd.

Nu zal niet iedereen het hiermee eens zijn, maar persoonlijk ben ik dus van mening dat een hard, stijf ding geen speelgoed meer te noemen is. Je kan er zomaar een oog mee uitsteken, om maar wat te noemen. Voorzichtigheid geboden dus. Deze staat van dienst biedt wel geheel andere mogelijkheden, die voorheen onbevroed waren. Dat maakt dat ik deze verschijningsvorm toch, meer nog dan het snotzakje, weet te waarderen. Als we nu vanuit esthetisch oogpunt maar het mannelijk geslachtsdeel kijken, zien we ook op dit punt een verbetering. Nog steeds zal er, althans niet door mij, geen schoonheidsprijs voor toegekend worden, maar bij het juiste exemplaar kan er wel een goedkeurend knikje vanaf.


Nou. Zoiets dus.
:D
pi_169275878
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, breek mij de bek niet los over zo een ontplofde mol die damesmeisjes aan voorbibs hebben
ontplofde mol ...... lol
pi_169275883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef liedetector het volgende:
psies iemand sluit m 2 posts voor het einde en dan geen nieuwe?
Ik weet niet wat daar misging, maar ik kreeg niet in beeld dat ie op was. Maar 2 posts voor het einde?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:21:36 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169275890
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:16 schreef fietsie het volgende:

Bij mij stond ie op gesloten met precies het juiste aantal posts
Bij mij ook en dus had Vanyel een nieuwe moeten/mogen openen voordat Piet hem kaapte. :(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_169275907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Voor eeuwig zal het mannelijk geslachtsdeel voor mij een snotzakje zijn O+
Heb jij het wel eens geprobeerd, met een man?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_169275915
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef liedetector het volgende:

[..]

ontplofde mol ...... lol
Hm.. :')

Dat is bijna net zo erg als een dame die haar lady parts voorstelt als: "tadaa, m'n rosbief"
pi_169275916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik weet niet wat daar misging, maar ik kreeg niet in beeld dat ie op was. Maar 2 posts voor het einde?
(zo zag het er bij mij uit, maar dat is niet iedereen met me eens)
pi_169275918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zat braaf te wachten tot je een nieuwe openen zou, met een mooi passende TT enzo
Ik ben er ook wel treurig over. Kans verkeken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169275923
Wat nog leuker is dan 1 piemOl zijn er natuurlijk 2 :7 :7
pi_169275962
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Wat nog leuker is dan 1 piemOl zijn er natuurlijk 2 :7 :7
ga je hier nou zitten vertelen dat golfer gewoon 2x een lul is heeft ;)
pi_169275966
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:21 schreef mjan het volgende:

[..]

Heb jij het wel eens geprobeerd, met een man?
:Y
Tot mijn achttiende. En daarna nog een pietsie. Ik begon tijdig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 3 maart 2017 @ 23:23:29 #41
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169275967
Sandwich? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169275988
Ontplofte mol, ik ken het als een cavia met een open ruggetje. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:24:31 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169276007
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hm.. :')

Dat is bijna net zo erg als een dame die haar lady parts voorstelt als: "tadaa, m'n rosbief"
Dan is voorbips een stuk liever
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169276009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Hm.. :')

Dat is bijna net zo erg als een dame die haar lady parts voorstelt als: "tadaa, m'n rosbief"
Heb je dat wel eens meegemaakt? :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:24:33 #45
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169276010
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:15 schreef mjan het volgende:
Piemels.

Of beter; de piemel.

In slappe toestand kan de piemel gebruikt worden als speelkameraadje. Een vergelijking met het welbekende snotzakje van vroeger is hier op zijn plaats. De piemel kan gevouwen, gekneed, ingepakt, uitgerekt en opgerold worden. Je eigen creativiteit is hier de grens. Het enige nadeel is dat met al dat gefrunnik de bloedtoevoer naar het betreffende geslachtsdeel in hoge mate toe kan nemen. Daar gaat je speelgoed, zogezegd.

Nu zal niet iedereen het hiermee eens zijn, maar persoonlijk ben ik dus van mening dat een hard, stijf ding geen speelgoed meer te noemen is. Je kan er zomaar een oog mee uitsteken, om maar wat te noemen. Voorzichtigheid geboden dus. Deze staat van dienst biedt wel geheel andere mogelijkheden, die voorheen onbevroed waren. Dat maakt dat ik deze verschijningsvorm toch, meer nog dan het snotzakje, weet te waarderen. Als we nu vanuit esthetisch oogpunt maar het mannelijk geslachtsdeel kijken, zien we ook op dit punt een verbetering. Nog steeds zal er, althans niet door mij, geen schoonheidsprijs voor toegekend worden, maar bij het juiste exemplaar kan er wel een goedkeurend knikje vanaf.


Nou. Zoiets dus.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Over dat schrikken. Ik heb laatst geleerd dat de piemel wanneer zijn eigenaar schrikt, dezelfde reactie kan vertonen als wanneer het plotseling koud wordt. Hij kruipt dan wat terug.

Ik probeer dus al weken de piemel hier in huis te laten schrikken maar hij doet het niet goed.
Spoilers!
pi_169276023
Verkoopt er iemand haar echte Brood schilderij dat speciaal voor haar gemaakt is door Herman.Echt wat bezielt je >:)
mss geldprobs maar dan nog :o
pi_169276027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Heb je dat wel eens meegemaakt? :o
Ja.

Effect was 't zelfde als schoonma die binnenstapte.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:25:35 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169276043
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Over dat schrikken. Ik heb laatst geleerd dat de piemel wanneer zijn eigenaar schrikt, dezelfde reactie kan vertonen als wanneer het plotseling koud wordt. Hij kruipt dan wat terug.

Ik probeer dus al weken de piemel hier in huis te laten schrikken maar hij doet het niet goed.
Of jij maakt hem dermate enthousiast in je joggingbroek met kruis-gaten dat ie gewoon niet terug gekropen te krijgen is :7
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:25:43 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169276048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ontplofte mol, ik ken het als een cavia met een open ruggetje. ;)
Nog behaarder
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169276052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:23 schreef liedetector het volgende:

[..]

ga je hier nou zitten vertelen dat golfer gewoon 2x een lul is heeft ;)
Had ik t over golfer? :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')