abonnement Unibet Coolblue
pi_169274560
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Op 3 maart 2017 zal de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop zijn. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd.



Welke games zijn er op 3 maart te koop?
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
1-2 Switch
Super Bomberman R
Skylanders Imaginators
Just Dance 2017
I Am Setsuna
Binding of Isaac: Afterbirth+
World of Goo
Little Inferno
Human Resource Machine

Welke games komen er nog meer uit?
Er zijn bijna 100 games aangekondigd momenteel en deze afbeelding geeft een aardig overzicht:


Kan de Switch zich meten met de PS4 of Xbone?
Nope. Qua kracht zit het meer in de buurt van een WiiU, maar dan in tabletformaat. Nintendo moet het wederom niet van de grafische kracht hebben en wil zich onderscheiden door de draagbaarheid van de Switch. Wel weten we dat er een custom Nvidia chip in zit. Meer info hierover kun je lezen op de website van Nvidia. De site van Nintendo zelf is ook interessant om eens door te lezen mocht je geïnteresseerd zijn in de hardware.

Dat is jammer, maar Nintendo heeft vast nog wel wat tofs voor de Switch ontwikkeld toch?
Jazeker! De Joycon-controllers zijn de meest geavanceerde controllers die je tot nu toe hebt gezien. Naast alle gewone zaken zitten er onder andere motion controls, een NFC-lezer, een IR camera en HD Rumble in verwerkt. Vooral HD Rumble is gaaf, de trilsensoren zijn zo nauwkeurig dat je kunt voelen hoeveel ijsblokjes er in een denkbeeldig glas zitten.


Is er nog iets dat ik moet weten?
Qua accessoires worden een beschermhoes en een Pro Controller aangeraden. De beschermhoes is uiteraard vooral handig als je veel met je Switch op reis gaat, je wil er immers geen krassen op! De Pro Controller lijkt een must vanwege het feit dat die, in tegenstelling tot de Joycon, wél een d-pad heeft. Daarnaast is de Pro Controller lekker vertrouwd en zit alle eerder genoemde hardware hier ook in verwerkt.

Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on!
pi_169274729
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:33 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Mwa, dat heb ik al op tig andere apparaten
En toch mis ik het, even afwisselen met een filmpje of muziek. Zeker als je van plan bent om het apparaat mee te nemen onderweg.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 22:40:42 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169274732
Net in de eShop gekeken, staan 18 titels in. Maar dan weer niet Birth of Isaac :? Raar.

Screenshots maken en delen is gemakkelijk, sneller dan op PS4 :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169274855
Met losse joy-cons speelt Zelda ook best lekker.
De grip ben ik nog niet kapot van.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_169275071
Wat een heerlijk apparaat zeg bohhhhh :9~
SOONY
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:53:03 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169277049
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 22:52 schreef DKUp het volgende:
Wat een heerlijk apparaat zeg bohhhhh :9~
Dit! Ik heb hem vooral in handheld modus gebruikt eigenlijk, wat ligt hij lekker in je handen zeg. Ondertussen ook een pro controller besteld, als die bevalt dan halen we er nog een voor mijn man.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:54:38 #10
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169277091
Ik durf niet in Zelda topic te kijken i.v.m. spoilers :{ .
Dus dan maar hier. Niks uitgebreids over de game, gewoon eerste Switch ervaring. Tussen spoiler tags - maar iets van binnen de eerste 10 minuten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens na de openingsscène meteen van Nederlands naar Engels veranderd. In zulke games passen Nederlandse termen totaal niet :+ .

Verdere eerste impressies:
- Schermpje is echt heel mooi (heb hem alléén nog in handheld modus gebruikt).
- Pro Controller is een groot verschil - ik zou áltijd met pro spelen tenzij ik onderweg ben/in lighouding lig.
- Interface is strak.
- Snipperclips is écht leuk als je een vriend/familielid in de buurt hebt (iig de eerste 10 levels - verder nog niet gespeeld, dus kan niet een oordeel geven over de hele game - maar er is een demo :)).
- Uitzetten is een beetje omslachtig (via knop op Switch zelf) - ik ga er vanuit dat bedoelt is dat hij bijna altijd op sleep-mode staat i.p.v. uit (tenzij: batterij besparen, omdat je onderweg bent).
- Standaardje werkt op zich prima zolang je een stabiele ondergrond hebt (trein/vliegtuig zou wel eens een probleem kunnen zijn kán ik mij voorstellen).
- Toch wel tegen de 500 euro kwijt voor de "normale" ervaring.
  Forum Admin vrijdag 3 maart 2017 @ 23:56:25 #11
35723 crew  GGMM
pi_169277144
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:55 schreef redboyke het volgende:

[..]

olkijuyhgtfdsgfgm,jkurtygfdvcbbnjtyrdfgcngtr hallo.
hey :)

Ben je lekker Zelda aan het spelen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169277260
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

hey :)

Ben je lekker Zelda aan het spelen?
ik heb geen switch. heb wel al veel gekeken op youtube enzo maar ben nog niet overtuigd.
en ze zijn toch overal uitverkocht. voor de moment heb ik liever een nes classic mini.
  Forum Admin zaterdag 4 maart 2017 @ 00:01:27 #13
35723 crew  GGMM
pi_169277296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:00 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb geen switch. heb wel al veel gekeken op youtube enzo maar ben nog niet overtuigd.
en ze zijn toch overal uitverkocht. voor de moment heb ik liever een nes classic mini.
Hier hetzelfde. Alhoewel Zelda een must-buy is, maar ik koop pas een Switch als er 4 á 5 games zijn die ik echt wil spelen.

En als die er niet komen koop ik Zelda tzt wel voor de Wii U.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169277854
Super Mario Maker zou zo vet zijn op de Switch :9~
SOONY
  zaterdag 4 maart 2017 @ 01:26:14 #15
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169278286
Misschien in OP even friendcodes toevoegen aan het lijstje?

Mijne is: SW-0736-2678-9874
pi_169278588
Wacht is het waar dat wanneer je je switch verbind met de nieuwe macbook pro de macbook opgeladen wordt en niet de switch
  zaterdag 4 maart 2017 @ 02:15:54 #17
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169278616
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:00 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb geen switch. heb wel al veel gekeken op youtube enzo maar ben nog niet overtuigd.
en ze zijn toch overal uitverkocht. voor de moment heb ik liever een nes classic mini.
ik heb zelfs mijn pre order van 310e gecancelled van de week... Er komt voorlopig niet genoeg op uit gewoon... Ik hoop op een nieuwe monster hunter
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 02:26:15 #18
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169278657
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:08 schreef tailfox het volgende:
Wacht is het waar dat wanneer je je switch verbind met de nieuwe macbook pro de macbook opgeladen wordt en niet de switch
Wacht waarom zou je dat doen?
🐙
  zaterdag 4 maart 2017 @ 05:47:29 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169278841
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik durf niet in Zelda topic te kijken i.v.m. spoilers :{ .
Dus dan maar hier. Niks uitgebreids over de game, gewoon eerste Switch ervaring. Tussen spoiler tags - maar iets van binnen de eerste 10 minuten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens na de openingsscène meteen van Nederlands naar Engels veranderd. In zulke games passen Nederlandse termen totaal niet :+ .

Verdere eerste impressies:
- Schermpje is echt heel mooi (heb hem alléén nog in handheld modus gebruikt).
- Pro Controller is een groot verschil - ik zou áltijd met pro spelen tenzij ik onderweg ben/in lighouding lig.
- Interface is strak.
- Snipperclips is écht leuk als je een vriend/familielid in de buurt hebt (iig de eerste 10 levels - verder nog niet gespeeld, dus kan niet een oordeel geven over de hele game - maar er is een demo :)).
- Uitzetten is een beetje omslachtig (via knop op Switch zelf) - ik ga er vanuit dat bedoelt is dat hij bijna altijd op sleep-mode staat i.p.v. uit (tenzij: batterij besparen, omdat je onderweg bent).
- Standaardje werkt op zich prima zolang je een stabiele ondergrond hebt (trein/vliegtuig zou wel eens een probleem kunnen zijn kán ik mij voorstellen).
- Toch wel tegen de 500 euro kwijt voor de "normale" ervaring.
Sleepmode: 'home' ingedrukt houden en dan bevestigen. Letterlijk drie tellen werk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169278973
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 05:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sleepmode: 'home' ingedrukt houden en dan bevestigen. Letterlijk drie tellen werk.
Ik denk dat hij bedoelt echt uitzetten, niet sleepmode. Zie niet in waarom je dat zou willen trouwens
pi_169278975
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:08 schreef tailfox het volgende:
Wacht is het waar dat wanneer je je switch verbind met de nieuwe macbook pro de macbook opgeladen wordt en niet de switch
ja, en het is nog vrij logisch ook. Denk er maar even over na. Vooral over de aansluiting en de functie
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:07:57 #22
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169279244
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 05:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sleepmode: 'home' ingedrukt houden en dan bevestigen. Letterlijk drie tellen werk.
Ik had het over uitzetten - dat kan - lijkt het - niet via de 'home' knop maar enkel met de knop op de console.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 08:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt echt uitzetten, niet sleepmode. Zie niet in waarom je dat zou willen trouwens
Ik ben nog van de generatie dat niet alles op standby stond altijd zoals tegenwoordig. Als je ergens mee stopte, dan zette je het uit. Denk dat dat het is ;).
pi_169279250
Als doorgewinterde (Zelda) gamer vind ik de game toch pittiger dan ik had gedacht.
Leg behoorlijk vaak het loodje en merk dat ik liever vijanden ontwijk en sluip dan de confrontatie aan te gaan.
Ook vind ik het behoorlijk irritant dat mij wapens steeds beschadigen en kapot gaan. Vaak op cruciale momenten.

Ik heb helaas weinig ervaring met games zoals Skyrim en The Witcher
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_169279432
Ik heb al tien Game Over-schermen gezien. Ben door vijanden in één keer gedood, van bergen afgevallen en een steen op m'n kop gehad. Heerlijk! Lang geleden dat ik een Game Over in een Zelda heb gehad.

Ik heb wel een probleempje met de Switch zelf. M'n Joy-cons doen het prima, maar de wifi-verbinding stopt er steeds mee. Vreemd, want de dock heb ik geplaatst boven m'n Wii U en PS4 die prima internetontvangst hebben. Iets om uit te vogelen voor de Splatoons en Mario Karts uit komen.

Edit: Ik zie nu dat DjUntzUntz in het vorige topic ook last heeft van geen tot slechte verbinding met internet. Ik hoop niet dat het dan iets met KPN is.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_169279474
Mijn e-shop menu is in het Frans. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
pi_169279509
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:42 schreef SarCastro het volgende:
Mijn e-shop menu is in het Frans. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?
Systeeminstellingen > Systeem > Taal > en daar kan je Engels of Nederlands kiezen
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:46:50 #27
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_169279515
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:46 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Systeeminstellingen > Systeem > Taal > en daar kan je Engels of Nederlands kiezen
Alleen dan in het Frans :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_169279545
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:46 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Systeeminstellingen > Systeem > Taal > en daar kan je Engels of Nederlands kiezen
Dat staat dus in het Engels.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:17:20 #29
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_169279735
Ik weet niet of het al voorbijgekomen was want dit topic gaat te snel om alles goed bij te houden. Iemand vroeg of je de Switch ook gewoon met je telefoonlader kan laden en ja, dat kan. Het is wel flink trager maar wel handig op reis als niet al te veel ruimte hebt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:09 schreef CoExist het volgende:
Als doorgewinterde (Zelda) gamer vind ik de game toch pittiger dan ik had gedacht.
Leg behoorlijk vaak het loodje en merk dat ik liever vijanden ontwijk en sluip dan de confrontatie aan te gaan.
Ook vind ik het behoorlijk irritant dat mij wapens steeds beschadigen en kapot gaan. Vaak op cruciale momenten.

Ik heb helaas weinig ervaring met games zoals Skyrim en The Witcher
Hij is inderdaad vrij pittig, en zo mag ik het graag zien :9 Veel spellen zijn te makkelijk tegenwoordig imho...
pi_169279914
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:50 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Dat staat dus in het Engels.
woon je toevallig in belgie?
zo te zien is mailen met nintendo dan het beste:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349632
pi_169279976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:38 schreef mschol het volgende:

[..]

woon je toevallig in belgie?
zo te zien is mailen met nintendo dan het beste:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1349632
Ik was al bang dat dit de oorzaak was. Ik had gehoopt dat ik dit handmatig kon veranderen.
pi_169280779
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:08 schreef tailfox het volgende:
Wacht is het waar dat wanneer je je switch verbind met de nieuwe macbook pro de macbook opgeladen wordt en niet de switch
Geen idee, maar aangezien je MacBooks kunt opladen via een andere MacBook (afhankelijk van in welke MacBook je als eerste de USB-C stekker stopt), kan ik me voorstellen dat het met de Switch hetzelfde werkt. Dus als je MacBook oplaadt als je er je switch op aansluit moet je misschien het andere apparaat als eerste aansluiten. :)
pi_169280944
Vanmorgen met de tablet TLOZ gespeeld en hade batterij inderdaad rond 2,5 uur op 15%
Daarna rond 10.30 uur aan de (originele Nintendo) A/C adapter gelegd en hij zit nu rond de 80%

Valt mij enigzins mee.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_169281166
Vanmorgen in bed met Zelda gespeeld _O_
SOONY
pi_169281213
Wat is zelda machtig mooi zeg O+
pi_169281222
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:23 schreef DKUp het volgende:
Vanmorgen in bed met Zelda gespeeld _O_
de dochter van Robin Williams :~
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_169281311


:D
  Forum Admin zaterdag 4 maart 2017 @ 12:35:11 #38
35723 crew  GGMM
pi_169281352
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:08 schreef tailfox het volgende:
Wacht is het waar dat wanneer je je switch verbind met de nieuwe macbook pro de macbook opgeladen wordt en niet de switch
*verbindt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 12:41:48 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169281438
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

*verbindt
Je voegt echt niets toe met dit soort posts.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169281482
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]

:D
Scherp.
Overigens heb ik gisteravond nog even de demo van snipperclips gespeeld met een vriend, maar toen gaf de joycon geen problemen. Misschien omdat de Switch daarvoor een paar uur uit heeft gestaan en het probleem is opgelost, of omdat de linker joycon als aparte controller fungeert, geen idee.
Als het probleem zich alleen voordoet als de joycons in de grip worden gebruikt, is er voorlopig mee te leven, aangezien ik toch de procontroller gebruik voor Zelda.
Maar ik verwacht wle een officiele verklaring van Nintendo eigenlijk.
pi_169281552
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:26 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Wacht waarom zou je dat doen?
geeen idee zag het op fb.
pi_169281584
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 08:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

ja, en het is nog vrij logisch ook. Denk er maar even over na. Vooral over de aansluiting en de functie
nouja een telefoon via usb betekent telefoon laad op.
Ik snap ook dat het kan gebeuren.

Apple ziet powerbank en draint die.


Maar waarom kan de switch iets anders opladen?
pi_169281789
Internetsignaal is bij mij ook ontzettend laag. Vind de joycons trouwens prettiger spelen wanneer ze aan je switch zitten en je speelt in handheld-mode. Die standaard die er bij zit vind ik net iets te krop op elkaar zitten.
pi_169281864
Hoe bevalt de pro controller? Valt daarmee ook de verbinding steeds weg?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:11:54 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169281916
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe bevalt de pro controller? Valt daarmee ook de verbinding steeds weg?
Ik vind m heerlijk. Geen connectieproblemen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin zaterdag 4 maart 2017 @ 13:14:33 #46
35723 crew  GGMM
pi_169281956
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je voegt echt niets toe met dit soort posts.
Wel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169281964
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind m heerlijk. Geen connectieproblemen.
Hoe zijn de schouderknoppen? Beter dan de joycons?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:21:39 #48
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169282063
Switch heeft vannacht de hele tijd in sleep modus in het dock gezeten. Toen ik hem er net uithaalde zag ik een error. Vergeten op te schrijven, maar er stond bij dat ik maar moest restarten en Nintendo moest contacten als het zou blijven voorkomen. Na de restart deed hij het weer normaal. Iemand anders toevallig ook een error gezien?

Kan ook niet de console helemaal uitzetten, behalve als hij in handheld mode uitgezet wordt. Ik kan hem wel helemaal uit (dus power off) doen in handheld mode en dan weer in de dock zetten, maar dan gaat hij automatisch weer aan. Hoort hij gewoon altijd in sleep modus te zijn? Hij is in een nacht tijd best warm geworden namelijk..

En de Pro controller. Gaat die automatisch uit als de switch op standby staat? Ik zie geen aparte uit knop op de controller zelf namelijk.

En de internet verbinding is inderdaad zeer slecht zoals anderen al lieten weten. Telkens maar 1 of 2 streepjes bereik, terwijl iPhone, iPad en de TV gewoon 3-4 streepjes hebben. Als de console in de dock staat heeft hij soms zelfs helemaal geen bereik (tv meubel). Zit niet vaak online, maar toch vreemd.

[ Bericht 29% gewijzigd door AlwaysHappy op 04-03-2017 13:39:45 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_169282080
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:44 schreef aesop het volgende:

[..]

Scherp.
Overigens heb ik gisteravond nog even de demo van snipperclips gespeeld met een vriend, maar toen gaf de joycon geen problemen. Misschien omdat de Switch daarvoor een paar uur uit heeft gestaan en het probleem is opgelost, of omdat de linker joycon als aparte controller fungeert, geen idee.
Als het probleem zich alleen voordoet als de joycons in de grip worden gebruikt, is er voorlopig mee te leven, aangezien ik toch de procontroller gebruik voor Zelda.
Maar ik verwacht wle een officiele verklaring van Nintendo eigenlijk.
Kennelijk hebben ze dat ook min of meer gedaan:
http://kotaku.com/nintend(...)nnectivit-1792952354

Zelf zou ik als ik een Switch had meteen een pro controller halen. Bij een nieuwe console wil je toch een controller die lekker in de hand ligt lijkt me en dat lijkt met die controller het geval te zijn. Maar ik ben dan ook geen gamer die graag portable speelt, ik zou alleen docked spelen.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:47:21 #50
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_169282507
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:52 schreef Operc het volgende:

[..]

Geen idee, maar aangezien je MacBooks kunt opladen via een andere MacBook (afhankelijk van in welke MacBook je als eerste de USB-C stekker stopt), kan ik me voorstellen dat het met de Switch hetzelfde werkt. Dus als je MacBook oplaadt als je er je switch op aansluit moet je misschien het andere apparaat als eerste aansluiten. :)
Wie brengt er dan ook een laptop uit met maar 1 poort :')
pi_169282735
Zojuist aangesloten, wat een vet ding _O_

Nu als Zelda leek een beetje Zelda'en en kijken wat ik in hemelsnaam moet doen :@
pi_169282740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:22 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kennelijk hebben ze dat ook min of meer gedaan:
http://kotaku.com/nintend(...)nnectivit-1792952354

Zelf zou ik als ik een Switch had meteen een pro controller halen. Bij een nieuwe console wil je toch een controller die lekker in de hand ligt lijkt me en dat lijkt met die controller het geval te zijn. Maar ik ben dan ook geen gamer die graag portable speelt, ik zou alleen docked spelen.
Niet te geloven eigenlijk, die verklaring. Ik vermoed dat ze even geen idee hebben, in het slechtste scenario moeten ze een grote terugroepactie organiseren en daar zitten ze niet op te wachten natuurlijk.
pi_169282847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:22 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kennelijk hebben ze dat ook min of meer gedaan:
http://kotaku.com/nintend(...)nnectivit-1792952354

Zelf zou ik als ik een Switch had meteen een pro controller halen. Bij een nieuwe console wil je toch een controller die lekker in de hand ligt lijkt me en dat lijkt met die controller het geval te zijn. Maar ik ben dan ook geen gamer die graag portable speelt, ik zou alleen docked spelen.
dat moet wel de oversight van de eeuw zijn, tering wat idioot _O-
pi_169282940
Ik snap niet hoe die opzet stukjes van de joy con eraf moeten _O-
pi_169283012
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:09 schreef isax het volgende:
Ik snap niet hoe die opzet stukjes van de joy con eraf moeten _O-
Knopjes waarmee je hem ook los krijgt van het schermstukje indrukken en het lockje beneden open hebben staan. En dan hard trekken :')
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 14:19:24 #56
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169283100
Het gaat ietwat ongemakkelijk ja.
🐙
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 14:30:54 #57
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169283314
Ohh, het witte clipje aan de onderkant van die polsbanddingetjes doen hem ook op slot. Het gaat makkelijker als je die ook los klikt.
🐙
pi_169283470
Switch Case is ook binnen *)
Daarnet lekker in de auto verder gegaan met Zelda, wat een fantastisch spel _O_
SOONY
pi_169284076
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:22 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kennelijk hebben ze dat ook min of meer gedaan:
http://kotaku.com/nintend(...)nnectivit-1792952354

Zelf zou ik als ik een Switch had meteen een pro controller halen. Bij een nieuwe console wil je toch een controller die lekker in de hand ligt lijkt me en dat lijkt met die controller het geval te zijn. Maar ik ben dan ook geen gamer die graag portable speelt, ik zou alleen docked spelen.
Mijn dock staat momenteel achter m'n TV, naast m'n router, op een TV meubel van metaal, en vlakbij een heleboel snoer. In de grip werkt alles prima bij mij, alleen als ik de joycons los gebruik en op een aparte manier op m'n bank reageerden ze bij vlagen niet optimaal. Misschien heb ik geluk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_169284992
Ik vind zelda prima speelbaar met de joycon grip.
  Moderator zaterdag 4 maart 2017 @ 17:13:37 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169286191
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:41 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zag jou vandaag in Dordrecht:

[ afbeelding ]
Hehe. Die zag ik ook, Achterom trap eerste verdieping :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 4 maart 2017 @ 17:36:53 #62
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_169286614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Switch heeft vannacht de hele tijd in sleep modus in het dock gezeten. Toen ik hem er net uithaalde zag ik een error. Vergeten op te schrijven, maar er stond bij dat ik maar moest restarten en Nintendo moest contacten als het zou blijven voorkomen. Na de restart deed hij het weer normaal. Iemand anders toevallig ook een error gezien?

Kan ook niet de console helemaal uitzetten, behalve als hij in handheld mode uitgezet wordt. Ik kan hem wel helemaal uit (dus power off) doen in handheld mode en dan weer in de dock zetten, maar dan gaat hij automatisch weer aan. Hoort hij gewoon altijd in sleep modus te zijn? Hij is in een nacht tijd best warm geworden namelijk..

En de Pro controller. Gaat die automatisch uit als de switch op standby staat? Ik zie geen aparte uit knop op de controller zelf namelijk.

En de internet verbinding is inderdaad zeer slecht zoals anderen al lieten weten. Telkens maar 1 of 2 streepjes bereik, terwijl iPhone, iPad en de TV gewoon 3-4 streepjes hebben. Als de console in de dock staat heeft hij soms zelfs helemaal geen bereik (tv meubel). Zit niet vaak online, maar toch vreemd.
Dit herken ik wel, ik heb gisteravond en vanmiddag ook uren zitten kloten om internetverbinding te krijgen...gamemania wist van niks en nintendo was vandaag niet te bereiken...wat een hel zeg :')...
pi_169287015
Zitten er in Zelda naast die shrine trials ook nog grotere dungeons met een eigen thema?
pi_169287255
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:55 schreef wuuht het volgende:
Zitten er in Zelda naast die shrine trials ook nog grotere dungeons met een eigen thema?
Vier als het goed is.
pi_169287552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:55 schreef wuuht het volgende:
Zitten er in Zelda naast die shrine trials ook nog grotere dungeons met een eigen thema?
Gerelateerde vraag: worden de shrine trials uitgebreider/moeilijker na de eerste vier? Want die zijn nogal eenvoudig en kort.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 18:34:42 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169287568
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:33 schreef Operc het volgende:

[..]

Gerelateerde vraag: worden de shrine trials uitgebreider/moeilijker na de eerste vier? Want die zijn nogal eenvoudig en kort.
Ja. Al ligt dat ook aan de speler zelf. De ene zal meer moeite hebben met een puzzel shrine, de ander met een combat shrine.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169287887
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja. Al ligt dat ook aan de speler zelf. De ene zal meer moeite hebben met een puzzel shrine, de ander met een combat shrine.
Mooi! Bedankt. :)
  zaterdag 4 maart 2017 @ 19:41:03 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169288751
Iemand trouwens een idee waarom mijn ¤2,02 van mijn NNID op 3DS niet zichtbaar is op WiiU? Waar kan ik zien of alles goed gekoppeld is?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169289131
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom mijn ¤2,02 van mijn NNID op 3DS niet zichtbaar is op WiiU? Waar kan ik zien of alles goed gekoppeld is?
Die moet je volgens mij handmatig aangeven. Ik kreeg in de online shop van de Swich op een gegeven moment de vraag of ik het tegoed van mijn Wii U en 3DS accounts wilde overhevelen (heb ik overigens niet gedaan). Ik weet alleen niet meer wanneer ik die vraag kreeg; volgens mij bij het kopen van de Zelda DLC.

Probeer eens een tegoed toe te voegen aan je account; wellicht dat je dan deze optie krijgt, voordat om je credit card gegevens gevraagd wordt.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:44:56 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169290238
Thnx, zal straks eens kijken

Snipperclips is wel geniaal trouwens. Wat een chaos :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:55:48 #71
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169290483
er zijn ook klachten waar het scherm van de Switch beschadigd raakt in dockingstation. Hoe krijgen ze dat voor elkaar.

Oplossing:

pi_169290528
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:55 schreef KingRadler het volgende:
er zijn ook klachten waar het scherm van de Switch scherm beschadigd raakt in dockingstation. Hoe krijgen ze dat klaar.

Oplossing:

[ afbeelding ]
Mensen die geen screenprotector kopen ;(
Dan beschadigd je scherm sowieso.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:28:02 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169291486
Ik koop geen screenprotector, dat is lelijk. En met die krassen zal het ook wel meevallen uiteindelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169291598
Screenprotectors ;(
SOONY
pi_169291740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop geen screenprotector, dat is lelijk. En met die krassen zal het ook wel meevallen uiteindelijk.
dan doe je het verkeerd :Y
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:11:29 #76
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169292701

Klopt het serieus dat de Switch niet werkt met bluetooth oordopjes? Dat is wel echt een gigantische misser, zeker voor een apparaat dat anno 2017 voor een groot deel onderweg gebruikt gaat worden.
pi_169292833
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop geen screenprotector, dat is lelijk. En met die krassen zal het ook wel meevallen uiteindelijk.
Zal er ook van afhangen van welk materiaal het scherm gemaakt is.
  Redactie Games zaterdag 4 maart 2017 @ 22:21:08 #78
181272 crew  Noppie2000
pi_169292960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

Klopt het serieus dat de Switch niet werkt met bluetooth oordopjes? Dat is wel echt een gigantische misser, zeker voor een apparaat dat anno 2017 voor een groot deel onderweg gebruikt gaat worden.
Nee, hij liegt. Stiekem is er ook een werkende internet browser en kun je Netflix kijken via je Sheikah Slate!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169293000
BellularGaming twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 22:16:52 Breath of the Wild drops to 20 fps during combat due to its vsync implementation. Pretty unacceptable. reageer retweet
is dit waar?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:22:36 #80
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169293006
Is het bevestigd dat ondersteuning voor bluetooth headsets nog komt? ik heb al anderhalf jaar geen bekabelde oordopjes meer gebruikt, en voor mij is het ontbreken van die ondersteuning een groot minpunt.
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 22:30:32 #81
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169293237


Nou ik snap waarom Nintendo zegt dat je niet van achter een aquarium moet gamen. Dit is vrij onhandig.

maar de joycons doen het wel
🐙
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 22:31:58 #82
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169293271
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is het bevestigd dat ondersteuning voor bluetooth headsets nog komt? ik heb al anderhalf jaar geen bekabelde oordopjes meer gebruikt, en voor mij is het ontbreken van die ondersteuning een groot minpunt.
Ik heb niets gehoord over eventuele ondersteuning. Alleen dat hij het nu niet doet.
🐙
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:42:52 #83
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169293580
Het is verdorie 2017 :')
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 22:45:44 #84
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169293663
Ik kan er alleen nog maar om lachen. Het is af en toe net of ze een hekel aan geld hebben.

Geen browser, geen Netflix, geen bluetooth. Geen duidelijkheid wat later wel en niet komt.

Ik ben maar gewoon blij dat ik m'n koptelefoon er in kan prikken of zo. Dat is tegenwoordig ook niet meer vanzelfsprekend.
🐙
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:47:42 #85
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169293717
de wii werd gekraakt door exploits in de browser te gebruiken

de wiiu werd ook gekraakt door exploits in de browser te gebruiken

ik denk dat ze dit willen voorkomen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 22:51:00 #86
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169293819
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:47 schreef cherrycoke het volgende:
de wii werd gekraakt door exploits in de browser te gebruiken

de wiiu werd ook gekraakt door exploits in de browser te gebruiken

ik denk dat ze dit willen voorkomen
Als het alleen de browser was, oke. Maar online is nog een raadsel. De app is nog een raadsel. Je zou eerder denken dat dingen gewoon niet op tijd af waren.
🐙
pi_169294625
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop geen screenprotector, dat is lelijk. En met die krassen zal het ook wel meevallen uiteindelijk.
hoezo lelijk? ik zie de mijne niet zitten :o
  Designer zaterdag 4 maart 2017 @ 23:36:39 #88
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169294925
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik koop geen screenprotector, dat is lelijk. En met die krassen zal het ook wel meevallen uiteindelijk.
Die glazen screenprotectors zien wr wel heel oke uit eigenlijk. Ik overweeg dat nog wel.
🐙
pi_169295069

voor jullie die aan fysieke games doen.
  zondag 5 maart 2017 @ 00:01:35 #90
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169295445
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Die glazen screenprotectors zien wr wel heel oke uit eigenlijk. Ik overweeg dat nog wel.
Zoiets als deze?
https://www.bol.com/nl/p/(...)Type=suggestedsearch
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Designer zondag 5 maart 2017 @ 00:04:01 #91
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169295499
quote:
Ja. Van de week even zoiets en een hoesje bestellen. Zal wel pics maken als hij er op zit.
🐙
  zondag 5 maart 2017 @ 00:09:47 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169295615
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:04 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ja. Van de week even zoiets en een hoesje bestellen. Zal wel pics maken als hij er op zit.
Top. Misschien dat ik er dan ook wel eentje neem. Heb er eigenlijk ook enkel eentje gezien bij m'n nichtje op haar dsi. Dat zag er zo uit:




Vandaar m'n afkeer. :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Designer zondag 5 maart 2017 @ 00:20:50 #93
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169295835
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Top. Misschien dat ik er dan ook wel eentje neem. Heb er eigenlijk ook enkel eentje gezien bij m'n nichtje op haar dsi. Dat zag er zo uit:


[ afbeelding ]

Vandaar m'n afkeer. :P
Ja ik heb nooit plastic screenprotectors gehad. Bubbelfeest.
🐙
pi_169295969
quote:
10s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:20 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ja ik heb nooit plastic screenprotectors gehad. Bubbelfeest.
nooit last van gehad met mijn plastic screenprotectors...
  Designer zondag 5 maart 2017 @ 00:30:13 #95
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169296001
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:28 schreef mschol het volgende:

[..]

nooit last van gehad met mijn plastic screenprotectors...
Meh. Mijn moeder had er een. En qua bubbels viel het nog wel mee in het begin. Maar dan liet een randje een beetje los na een tijdje en dat wordt het steeds lelijker.
🐙
pi_169296159
Geen screenprotector voor mij, er gaat vanzelf rommel aan de randen zitten en ik heb bij een touch screen nog noit meegemaakt dat zo'n protector de boel niet stroever maakte. Verder is zo'n protector wél krasgevoelig en ik wil niet steeds tegen krassen en bijbehorende lichtbrekingseffecten aankijken of dat ding blijven verwisselen.
Om dezelfde reden heb ik er ook geen op mijn telefoon, en is 1 binnenzak speciaal ervoor gereserveerd waar mijn huissleutels nooit in gaan :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:55 schreef KingRadler het volgende:
er zijn ook klachten waar het scherm van de Switch beschadigd raakt in dockingstation. Hoe krijgen ze dat voor elkaar.

Oplossing:

[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je daarvoor die switch in dat dock moet rammen, zo te zien zit er genoeg ruimte tussen het dock en het scherm en zitten er spacers in om 'm er van af te houden.
Gewoon niet voetballen met je spullen, dan blijft het heel. Het scherm van mijn Wii U gamepad is na vier jaar nog helemaal krasvrij, zelfs na de vliegenmepper minigame van Super Mario Maker :') Vind het al heel wat dat ze niet opnieuw vor zo'n glossy plastic finish zijn gegaan, dat krast namelijk al als je er boos naar kijkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 05-03-2017 00:46:44 ]
pi_169296380
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja. Al ligt dat ook aan de speler zelf. De ene zal meer moeite hebben met een puzzel shrine, de ander met een combat shrine.
Bij de eerste de beste combat shrine werd ik meteen morsdood geslagen. Ik heb met vechten in games altijd een beetje een mentaliteit van "recht erop af en gewoon lang genoeg erop in hakken", altijd zwaar op melee inzetten bij rpg's e.d. je kent het wel. In vorige Zelda's kwam je met veel meer weg, echt vaak ging je niet dood, zeker niet in het begin met simpele vijanden en hartjes achter elke grasspriet. Hier moet je iets beter nadenken, want je vernielt zo erg snel je wapens of je komt niet eens in de buurt, en het bevalt me eigenlijk wel. Zodra je de juiste strategie vindt zijn klote vijanden opeens verslaanbaar en dat geeft wel voldoening. Ik ga ook alles zelf uitzoeken zonder hulp van guides en kijken hoe ver ik kom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 05-03-2017 01:00:53 ]
pi_169296754
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Top. Misschien dat ik er dan ook wel eentje neem. Heb er eigenlijk ook enkel eentje gezien bij m'n nichtje op haar dsi. Dat zag er zo uit:


[ afbeelding ]

Vandaar m'n afkeer. :P
ja eerst was dat ook zo :D
die bij het hoesje van nintendo zat zie je alleen in de hoekjes omdat het daar wat hoger zit.
  zondag 5 maart 2017 @ 08:42:56 #99
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169298120
Shovel Knigh Treasure Trove (complete pakket dus) is 11 euro in de Mexicaanse eShop. Ik kan m'n regio enzo wel veranderen, maar niet afrekenen met mijn creditcard. Dat is wel jammer :D

Overigens krijg je inderdaad tijdens het afrekenen het verzoek om je NNID te koppelen, dat heb ik nu uiteraard geskipt. Je saldo verdwijnt als je van regio wisselt.

Dus een tip, en direct een waarschuwing op deze vroege zondagochtend!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2017 @ 08:57:27 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169298212
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2017 @ 09:04:01 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169298251
Oh, en I am Setsuna importeren schiet niet op. Play-Asia is al uitgekocht en Nippon Yasan heeft 'm op 68 euro staan (met verzending zonder importkosten). :')

Dat wordt dus gewoon de eShop-versie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2017 @ 10:29:46 #102
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_169299083
Mario kart gepre-orderd :7
pi_169301334
Hierbij ook mijn Nintendo ID: xynix_ en friendcode: SW-3967-3736-7576 en zo ver veel schik met de switch en Zelda 😊
  Moderator zondag 5 maart 2017 @ 12:47:23 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169301384
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:45 schreef xienix2501 het volgende:
Hierbij ook mijn Nintendo ID: xynix_ en friendcode: SW-3967-3736-7576 en zo ver veel schik met de switch en Zelda 😊
en zo ver veel schik met de switch en zelda :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 maart 2017 @ 13:20:25 #105
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169302295
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

en zo ver veel schik met de switch en zelda :?
Hij is blij met zijn Switch en speelt Zelda met plezier.
  zondag 5 maart 2017 @ 13:59:52 #106
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_169303297
quote:
19s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en I am Setsuna importeren schiet niet op. Play-Asia is al uitgekocht en Nippon Yasan heeft 'm op 68 euro staan (met verzending zonder importkosten). :')

Dat wordt dus gewoon de eShop-versie.
53 Amazon.co.jp incl kosten.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_169305732
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

en zo ver veel schik met de switch en zelda :?
Door jouw liefde voor zelda, vind ik het rot dat Feyenoord verloor vandaag :o
pi_169310412
Nintendo secretly put a easter egg thank you message on the Switch Pro Controller
A Kotaku article shows us that Nintendo's rather well designed Pro Controller for the Switch has more attention to detail then one might think. Attentive owners have discovered a small easter egg above the controller's right stick, which states"thnx2 allgamefans!"

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 5 maart 2017 @ 18:06:48 #109
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_169310535
quote:
7s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:01 schreef Aether het volgende:
Nintendo secretly put a easter egg thank you message on the Switch Pro Controller
A Kotaku article shows us that Nintendo's rather well designed Pro Controller for the Switch has more attention to detail then one might think. Attentive owners have discovered a small easter egg above the controller's right stick, which states"thnx2 allgamefans!"

[ afbeelding ]
Oh jaaa :D
  zondag 5 maart 2017 @ 18:07:47 #110
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169310559
Wat is de Pro controller fantastisch _O_
SOONY
pi_169310799
10 uur Zelda en tot nu toe voornamelijk side quests gedaan, vandaag alleen rondgehangen in één dorpje. Dan kan het wel mogelijk zijn om in één keer naar Ganon te lopen, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar hoe lang het duurt om de game op 100% uit te krijgen. :)

De lijst die wordt bijgehouden met al je main en side quests is trouwens een enorme verbetering voor een Zelda. Wat scheelt dat met uitzoeken waar je ook weer gebleven was. ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:58 schreef isax het volgende:

[..]

Mensen die geen screenprotector kopen ;(
Dan beschadigd je scherm sowieso.
Ik heb nog nooit screenprotectors gebruikt en al m'n DS'en, 3DS'en en Wii U hebben nog een gaaf scherm.
De berichten dat de dock je scherm kan beschadigen heeft mij wel doen denken om het dit keer wel te doen. Twijfel nog. Voor nu iig wat verpakkingsmateriaal in de dock gestopt voor de zekerheid.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_169312900
Tot mijn verbazing vind ik dat mengen en koken van allerlei zaken erg leuk om te doen.
  Moderator zondag 5 maart 2017 @ 20:03:14 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169313398
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 19:44 schreef aesop het volgende:
Tot mijn verbazing vind ik dat mengen en koken van allerlei zaken erg leuk om te doen.
Ik moet nog leren koken. Hoe doe je dat? :')

En zijn er mensen die het net als ik gewoon een moeilijk spel vinden? :') :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 5 maart 2017 @ 20:07:38 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169313548
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:07 schreef DKUp het volgende:
Wat is de Pro controller fantastisch _O_
Ja dat denk ik ook. Ik heb die joycons namelijk nieteens gebruikt :') :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 maart 2017 @ 20:10:45 #115
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_169313649
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik moet nog leren koken. Hoe doe je dat? :')

En zijn er mensen die het net als ik gewoon een moeilijk spel vinden? :') :@
Naar een vuur met een schaal erboven lopen. Ga naar je items, selecteer voeding op hol en verschillende combinaties maken verschillende maaltijden of elixers. Bepaalde combustio geven weer speciale dingen, zoals beter kunnen verdedigen voor een bepaalde tijd, warm blijven etc.

Ik vind hem soms ook best lastig maar wel heel mooi. En ik heb een paard :7

Snipperclips is fantastisch :D
pi_169313659
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik moet nog leren koken. Hoe doe je dat? :')

En zijn er mensen die het net als ik gewoon een moeilijk spel vinden? :') :@
Haha ja, shit, in vorige zelda's had ik bij een bossfight altijd zoiets van: "ach, komt wel goed"

Nu voel ik me tegenover de bosses echt een kleine bitch :')
pi_169313676
quote:
15s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik moet nog leren koken. Hoe doe je dat? :')

En zijn er mensen die het net als ik gewoon een moeilijk spel vinden? :') :@
Als je een enkel item wil bakken kun je t gewoon in een vuurtje gooien (een appel bijvoorbeeld). Als je wil koken moet je zoeken naar een vuurtje met een pannetje erboven. Dan in je inventory de ingrediënten pakken. (Je kunt hold oid kiezen.) je kunt zo tot maximaal 5 ingrediënten tegelijk vasthouden. Dan het menu uit en bij het pannetje gaan staan. Dan komt er "Cook" te staan met de bijbehorende knop. :)
  Moderator zondag 5 maart 2017 @ 20:14:52 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_169313791
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:10 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Naar een vuur met een schaal erboven lopen. Ga naar je items, selecteer voeding op hol en verschillende combinaties maken verschillende maaltijden of elixers. Bepaalde combustio geven weer speciale dingen, zoals beter kunnen verdedigen voor een bepaalde tijd, warm blijven etc.

Ik vind hem soms ook best lastig maar wel heel mooi. En ik heb een paard :7

Snipperclips is fantastisch :D
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:11 schreef Operc het volgende:

[..]

Als je een enkel item wil bakken kun je t gewoon in een vuurtje gooien (een appel bijvoorbeeld). Als je wil koken moet je zoeken naar een vuurtje met een pannetje erboven. Dan in je inventory de ingrediënten pakken. (Je kunt hold oid kiezen.) je kunt zo tot maximaal 5 ingrediënten tegelijk vasthouden. Dan het menu uit en bij het pannetje gaan staan. Dan komt er "Cook" te staan met de bijbehorende knop. :)
Thanks ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 maart 2017 @ 21:00:30 #119
64875 Cid
Kupo!
pi_169315542
Need DQ!! Iemand die ook Disgaea gaat kopen? :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  zondag 5 maart 2017 @ 21:08:02 #120
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169315939
Ik vind die puzzels echt fantastisch om te doen :@
SOONY
  zondag 5 maart 2017 @ 21:20:26 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169316562
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:00 schreef Cid het volgende:
Need DQ!! Iemand die ook Disgaea gaat kopen? :)
Hij staat op m'n lijstje voor mei, al ligt dat helemaal aan wat ik dan te spelen heb. Zelda gaat wel even duren en daarna ga ik voor I am Setsuna.

Mario Kart sla ik misschien wel over trouwens, heb dat allemaal wel gezien en zie dan meer fun in Puyo Tetris voor mezelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169319054
Ik wil perse in al die shrines ook de treasurechest...dat is nog best lastig...
pi_169320550
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:07 schreef aesop het volgende:
Ik wil perse in al die shrines ook de treasurechest...dat is nog best lastig...
Het is me in 1 shrine tot nu toe nog niet gelukt, vanwege frustratie
  zondag 5 maart 2017 @ 22:53:40 #124
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169321290
Ik ben echt totáál verrast door Zelda. Wat een game. Dit stukje is overigens spoilerfree:
Misschien heb ik een uur of 6 à 10 in de game zitten en doe echt alles op mijn gemak. Eigenlijk vooral veel rondgelopen en genoten van de uitzichten, de wereld, wat "geheime" plekjes, een paar shrines, de zonsondergang, en niet te vergeten de charismatische characters en plekken.

Wat Nintendo hier gemaakt heeft..... Ik was (vooral vanwege het ontbreken van de ervaring met dit soort games) bang voor een grote, maar misschien "saaie" wereld - maar de wereld is juist enorm levendig. Ik was bang dat er misschien geen typische dorpjes, characters e.d. zouden zijn.. maar niets is minder waar. Ik val van verbazing in verbazing. Dit is hoe een Zelda moet zijn, dit is hoe een open-world game moet zijn. Wow.

De Switch als console:
- Wat je wel merkt (bij Zelda) zijn de framedrops als er een combinatie is van bijv. veel gras/bomen/vijanden. Ik weet niet of dit ligt aan de programmering van de game - maar ik heb het idee dat de Switch wel op z'n max draait en Zelda nét iets teveel gevraagd is op sommige momenten (overigens ziet de game er verder fantastisch uit).
- Het schermpje is echt prachtig (qua kleuren beter dan m'n tv :+ ).
- Pro controller is zalig - wanneer je switcht ( :+ ) van de joycons naar de pro controller is het echt een :o - gevoel.
- Maar dit betekent niet dat joycons bagger zijn ofzo - ook die spelen meer dan prima (alleen in handheld modus gebruikt).
- Ik besef mij dat deze console het voorlopig bijna alléén van Zelda moet hebben.
pi_169322988
Hahah zit je ineens tussen 3 van die guardians vast gepint _O_
pi_169324422
Ff voor het werk nog een shrine meegepakt, wat een topgame. Tot nu toe nog maar 2 shrines niet af kunnen maken :(
  maandag 6 maart 2017 @ 07:37:50 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169324481
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 07:07 schreef Gutanoth het volgende:
Ff voor het werk nog een shrine meegepakt, wat een topgame. Tot nu toe nog maar 2 shrines niet af kunnen maken :(
Ik sta op drie. Medium en Major Strenght (die skip ik bewust even tot ik beter ben in combat), en Trial of Power.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169324548
quote:
19s.gif Op maandag 6 maart 2017 07:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik sta op drie. Medium en Major Strenght (die skip ik bewust even tot ik beter ben in combat), en Trial of Power.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah nee, ik heb momenteel 3 dingen waar ik inderdaad voor weg ben gelopen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 maart 2017 @ 07:56:44 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169324566
Puyo Tetris is awesome! Heb even de demo gedownload uit de Japanse store en net een potje gespeeld tegen de CPU. Super tof dat je wisselt tussen twee puzzelgames _O_ Direct verslavend ook, maar ik moet naar mn werk nu :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169324740
Is er nog ergens een pro controller te koop zonder achterlijke hoge prijzen?

https://www.bol.com/nl/p/(...)478-9200000073684267

:r :r
pi_169325233
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:31 schreef Diamond3d het volgende:
Is er nog ergens een pro controller te koop zonder achterlijke hoge prijzen?

https://www.bol.com/nl/p/(...)478-9200000073684267

:r :r
vraag en aanbod enzo he.. dan gaan die prijzen vanzelf omhoog, dat zal nu ook het geval zijn
het verbaasd mij dattie nog leverbaar is t.b.h.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:00:33 #132
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169325489
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 08:31 schreef Diamond3d het volgende:
Is er nog ergens een pro controller te koop zonder achterlijke hoge prijzen?

https://www.bol.com/nl/p/(...)478-9200000073684267

:r :r
_O- _O- die prijs.
Mijn advies: ga een paar speelgoedwinkels winkels langs (of: bel ze even op). Intertoys, ToysXL...
Ik had er daar ook eentje uit de schappen gehaald. Wel is waar op de releasedag maar toch... bij veel game-ketens/grote multimedia winkels was hij in de pre-order al uitverkocht.
pi_169325544
Toch een klein kritiekpuntje op Zelda: de wereld is prachtig, groots en levendig, maar ik merk toch wel wat popup her en der. En los van de weidsheid is het grafisch niet veel mooier dan Skyward Sword of Twilight Princess.
Maar dat is een beetje muggeziften, want het is tot nu toe een en al spelplezier.
Uurtje of 7 heb ik erin zitten, 6 shrines gehad en verder laat ik me vooral afleiden door vanalles wat er om heen gebeurt.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:13:51 #134
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169325648
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:06 schreef aesop het volgende:
Toch een klein kritiekpuntje op Zelda: de wereld is prachtig, groots en levendig, maar ik merk toch wel wat popup her en der. En los van de weidsheid is het grafisch niet veel mooier dan Skyward Sword of Twilight Princess.
Maar dat is een beetje muggeziften, want het is tot nu toe een en al spelplezier.
Uurtje of 7 heb ik erin zitten, 6 shrines gehad en verder laat ik me vooral afleiden door vanalles wat er om heen gebeurt.
Oneens, deze game is zoveel mooier dan Skyward Sword en Twilight Princess. Met name de lichtval en "physics" - de maangloed over het bewegende gras _O_ . Als je via google een aantal skyward sword screenshots opzoekt zie je meteen het verschil.
Die pop-ups heb je helemaal gelijk in, maar als je meer open-world games hebt gespeeld erger je je daar niet zo aan.. Ik ken er eigenlijk geen één waar dat niet in is.

Je hebt in ieder geval meer shrines dan ik gehad in 7 uur (openings-shrines niet meegeteld) :+ .... ik heb me heel wat laten afleiden haha!
  maandag 6 maart 2017 @ 10:21:26 #135
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169325766
Nintendo is gewoon slachtoffer geworden van eigen succes.
Ze hadden meer hardware moeten produceren.
  maandag 6 maart 2017 @ 10:23:06 #136
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_169325800
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:13 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Oneens, deze game is zoveel mooier dan Skyward Sword en Twilight Princess. Met name de lichtval en "physics" - de maangloed over het bewegende gras _O_ . Als je via google een aantal skyward sword screenshots opzoekt zie je meteen het verschil.
Die pop-ups heb je helemaal gelijk in, maar als je meer open-world games hebt gespeeld erger je je daar niet zo aan.. Ik ken er eigenlijk geen één waar dat niet in is.

Je hebt in ieder geval meer shrines dan ik gehad in 7 uur (openings-shrines niet meegeteld) :+ .... ik heb me heel wat laten afleiden haha!
Verder waren de gebieden in Skyward Sword natuurlijk ook belachelijk klein (op de saaie lege lucht na dan) vergeleken met BoW. Echt, dat is wat me het meeste is bijgebleven van dat spel, hoe klein alles aanvoelde. Het leek net alsof ik alleen maar door gangetjes aan het lopen was.
pi_169325998
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:13 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Oneens, deze game is zoveel mooier dan Skyward Sword en Twilight Princess. Met name de lichtval en "physics" - de maangloed over het bewegende gras _O_ . Als je via google een aantal skyward sword screenshots opzoekt zie je meteen het verschil.
Die pop-ups heb je helemaal gelijk in, maar als je meer open-world games hebt gespeeld erger je je daar niet zo aan.. Ik ken er eigenlijk geen één waar dat niet in is.

Je hebt in ieder geval meer shrines dan ik gehad in 7 uur (openings-shrines niet meegeteld) :+ .... ik heb me heel wat laten afleiden haha!
Ben het met je eens hoor, dat bedoelde ik ook met levendigheid. Ik doelde meer op bv Link zelf en andere karakters, of bomen en takken, dat is niet enorm vooruitgegaan. Maar zoals gezegd, het doet niks af aan de kwaliteit van deze game :)
pi_169326875
Mijn switch staat al 3 dagen in doos.... maar vanavond mag ik hem eindelijk uitpakken *O*
pi_169327675
Hebben jullie de Switch trouwens staan op Nederlands of Engels? Ik heb toch maar Nederlands aangezet omdat ik wel nieuwsgierig was naar de vertalingen in Zelda, om 'm daarna snel om te zetten, maar eigenlijk ben ik blij verrast. Vind de vertaling erg leuk gedaan.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_169327694
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:34 schreef nomar83 het volgende:
Hebben jullie de Switch trouwens staan op Nederlands of Engels? Ik heb toch maar Nederlands aangezet omdat ik wel nieuwsgierig was naar de vertalingen in Zelda, om 'm daarna snel om te zetten, maar eigenlijk ben ik blij verrast. Vind de vertaling erg leuk gedaan.
Ik zag "vergeten vlakte" nadat ik voor het eerst naar buiten liep en heb hem direct op engels gezet :')
pi_169328133
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik zag "vergeten vlakte" nadat ik voor het eerst naar buiten liep en heb hem direct op engels gezet :')
een 1-op-1 vertaling van lost plains?

of hebben ze in het engels er wat beters van gemaakt
  maandag 6 maart 2017 @ 13:11:20 #142
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169328268
de Japanners zullen wel gebruik hebben gemaakt van Google translate
pi_169328391
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:59 schreef mschol het volgende:

[..]

een 1-op-1 vertaling van lost plains?

of hebben ze in het engels er wat beters van gemaakt
in het engels is het "Great Plateau" :P
pi_169328437
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik zag "vergeten vlakte" nadat ik voor het eerst naar buiten liep en heb hem direct op engels gezet :')
Haha, ik ook :)
pi_169329071
Zo, net de modest test of strenght gedaan, leuke gevechtjes dat :P
pi_169329235
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:10 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Haha ja, shit, in vorige zelda's had ik bij een bossfight altijd zoiets van: "ach, komt wel goed"

Nu voel ik me tegenover de bosses echt een kleine bitch :')
Ik heb inmiddels de eerste dungeon af en vond die boss eigenlijk veel makkelijker dan de bosses die je in het wild tegenkomt. Ben benieuwd of ze lastiger worden naarmate je meer dungeons hebt gedaan, aangezien je de volgorde van die beasts zelf mag bepalen.
  maandag 6 maart 2017 @ 14:24:05 #147
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_169329387
Je word toch best wel heel erg raar aangekeken als je 'm gebruikt in de trein. :P Scheve oogjes :D
pi_169329396
BTW, voor wie memories wilt vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 maart 2017 @ 14:44:01 #149
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169329697
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:23 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Verder waren de gebieden in Skyward Sword natuurlijk ook belachelijk klein (op de saaie lege lucht na dan) vergeleken met BoW. Echt, dat is wat me het meeste is bijgebleven van dat spel, hoe klein alles aanvoelde. Het leek net alsof ik alleen maar door gangetjes aan het lopen was.
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:23 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Verder waren de gebieden in Skyward Sword natuurlijk ook belachelijk klein (op de saaie lege lucht na dan) vergeleken met BoW. Echt, dat is wat me het meeste is bijgebleven van dat spel, hoe klein alles aanvoelde. Het leek net alsof ik alleen maar door gangetjes aan het lopen was.
Klopt - allemaal gesloten delen en van A naar B.
Dit is echt een verademing.
pi_169330116
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:44 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

[..]

Klopt - allemaal gesloten delen en van A naar B.
Dit is echt een verademing.
Ik vond Skyward Sword echt de minste Zelda. Design vond ik niks, controls vond ik niks, de gebieden vond ik niks. Enige Zelda die ik nooit meer opnieuw heb gespeeld.
  maandag 6 maart 2017 @ 15:26:05 #151
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169330690
quote:
10s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:24 schreef Studiotje het volgende:
Je word toch best wel heel erg raar aangekeken als je 'm gebruikt in de trein. :P Scheve oogjes :D
Wat ergens toch raar is, want ik zie ook vrij regelmatig een DS, of een iPad in de trein die gebruikt worden om te gamen :P

Kan maar geen bescherm hoesje vinden. De exemplaren die ik mooi vind zijn allemaal uitverkocht. Best jammer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_169330777
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat ergens toch raar is, want ik zie ook vrij regelmatig een DS, of een iPad in de trein die gebruikt worden om te gamen :P

Kan maar geen bescherm hoesje vinden. De exemplaren die ik mooi vind zijn allemaal uitverkocht. Best jammer.
Ook op buitenlandse sites?
  maandag 6 maart 2017 @ 15:31:21 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169330806
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:29 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ook op buitenlandse sites?
Kan zijn dat ze daar nog beschikbaar zijn, nog niet naar gekeken. Had er zaterdag een besteld van Bart Smit (eentje van Zelda) die toen nog op voorraad was. Kreeg net een mail dat ook die opeens uitverkocht is en niet geleverd kan worden. Straks eens even verder kijken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_169331023
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 10:21 schreef KingRadler het volgende:
Nintendo is gewoon slachtoffer geworden van eigen succes.
Ze hadden meer hardware moeten produceren.
dat doen ze altijd, min of meer bewust
  maandag 6 maart 2017 @ 15:41:59 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169331027
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 14:24 schreef Gutanoth het volgende:
BTW, voor wie memories wilt vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe? Is er een Dikke Van Dale? :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 6 maart 2017 @ 16:41:33 #156
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_169332337
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat ergens toch raar is, want ik zie ook vrij regelmatig een DS, of een iPad in de trein die gebruikt worden om te gamen :P

Kan maar geen bescherm hoesje vinden. De exemplaren die ik mooi vind zijn allemaal uitverkocht. Best jammer.
Precies, maar volgens mij wisten diegene wel wat het was en was het meer uit nieuwsgierigheid :P

Ik heb het standaard beschermhoesje van Nintendo zelf, maar die is ook amper nog te vinden :'( screenprotector die er bij zit is wel poepsimpel er op te krijgen :D
pi_169332435
quote:
11s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hoe? Is er een Dikke Van Dale? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169333068
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik ben echt totáál verrast door Zelda. Wat een game. Dit stukje is overigens spoilerfree:
Misschien heb ik een uur of 6 à 10 in de game zitten en doe echt alles op mijn gemak. Eigenlijk vooral veel rondgelopen en genoten van de uitzichten, de wereld, wat "geheime" plekjes, een paar shrines, de zonsondergang, en niet te vergeten de charismatische characters en plekken.

Wat Nintendo hier gemaakt heeft..... Ik was (vooral vanwege het ontbreken van de ervaring met dit soort games) bang voor een grote, maar misschien "saaie" wereld - maar de wereld is juist enorm levendig. Ik was bang dat er misschien geen typische dorpjes, characters e.d. zouden zijn.. maar niets is minder waar. Ik val van verbazing in verbazing. Dit is hoe een Zelda moet zijn, dit is hoe een open-world game moet zijn. Wow.

De Switch als console:
- Wat je wel merkt (bij Zelda) zijn de framedrops als er een combinatie is van bijv. veel gras/bomen/vijanden. Ik weet niet of dit ligt aan de programmering van de game - maar ik heb het idee dat de Switch wel op z'n max draait en Zelda nét iets teveel gevraagd is op sommige momenten (overigens ziet de game er verder fantastisch uit).
- Het schermpje is echt prachtig (qua kleuren beter dan m'n tv :+ ).
- Pro controller is zalig - wanneer je switcht ( :+ ) van de joycons naar de pro controller is het echt een :o - gevoel.
- Maar dit betekent niet dat joycons bagger zijn ofzo - ook die spelen meer dan prima (alleen in handheld modus gebruikt).
- Ik besef mij dat deze console het voorlopig bijna alléén van Zelda moet hebben.
Ik heb juist geen last van framerates. Bij mij is het allemaal goed?

Kan het zijn dat dat zo is omdat ik er geen wifi op heb?

Heb je dat nodig voor trofeeen enzo?
pi_169333576
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik heb juist geen last van framerates. Bij mij is het allemaal goed?

Kan het zijn dat dat zo is omdat ik er geen wifi op heb?

Heb je dat nodig voor trofeeen enzo?
Nintendo heeft geen Trophy's (gelukkig).

WiFi heb je nodig voor firmware upgrades van de Switch en je software.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_169334288
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat ergens toch raar is, want ik zie ook vrij regelmatig een DS, of een iPad in de trein die gebruikt worden om te gamen :P

Kan maar geen bescherm hoesje vinden. De exemplaren die ik mooi vind zijn allemaal uitverkocht. Best jammer.
Maar de Switch is nog nieuw en voor veel mensen nog onbekend. ;)

Zag vandaag op Den Haag Centraal op het grote beeldscherm reclame voor Zelda. Ziet er toch wel episch uit. :o 8-)
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 6 maart 2017 @ 19:14:50 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169335058
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:47 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgeprint!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169335568
Eindelijk terug, wat een onfortuinlijk moment om het weekend weg te moeten :(

Net mijn switch opgehaald bij het postkantoor waar die het hele weekend heeft moeten verstoffen :'(
Updaten, opladen, en vanavond en anders morgen tijd voor Zelda *O*

Helaas waren alle pro-controllers overal al uitverkocht, maar kan er toch via via donderdag nog eentje ophalen bij een kennis die er 2 gekocht had :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_169336617
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 19:34 schreef DJ_ het volgende:
Eindelijk terug, wat een onfortuinlijk moment om het weekend weg te moeten :(

Net mijn switch opgehaald bij het postkantoor waar die het hele weekend heeft moeten verstoffen :'(
Updaten, opladen, en vanavond en anders morgen tijd voor Zelda *O*

Helaas waren alle pro-controllers overal al uitverkocht, maar kan er toch via via donderdag nog eentje ophalen bij een kennis die er 2 gekocht had :D
Precies dezelfde situatie hier behalve van die pro controller ;(
Echt nergens meer te krijgen.
  maandag 6 maart 2017 @ 20:20:24 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169336972
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 6 maart 2017 @ 20:56:28 #166
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169338122
Nee :'(
SOONY
  maandag 6 maart 2017 @ 21:02:59 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169338375
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

WAAROM
Prima methode om te bepalen hoe goed een apparaat is gebouwd. Beter dan 'will it blend' bijvoorbeeld. Hier wordt tenminste nog enigszins uitleg gegeven ook. Verklaard bijvoorbeeld waarom het scherm plastic is in plaats van glas.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 6 maart 2017 @ 21:14:00 #168
181272 crew  Noppie2000
pi_169338715
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

WAAROM
Informatie, entertainment, YouTube centjes :P
  maandag 6 maart 2017 @ 21:35:27 #169
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169339482
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik heb juist geen last van framerates. Bij mij is het allemaal goed?
Volgens mij is het bekend dat de framerate in deze game niet helemaal stabiel is ;).
Probeer anders in een druk gebied, bijv. met gras + bomen + vijanden snel rond te bewegen en je zult behoorlijke drops zien.

Maar zoals ik eerder zei, niet storend :).

Wat is deze game magisch zeg :o _O_ ....
Ik blijf erbij, dit had ik totaal niet verwacht, ik word constant verrast. Wat een enorme, levendige, avontuurlijke wereld. Ik heb geen idee waar Nintendo dit vandaan heeft getoverd. Als je dit vergelijkt met TTP of Skyward Sword...
pi_169340487
quote:
19s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en I am Setsuna importeren schiet niet op. Play-Asia is al uitgekocht en Nippon Yasan heeft 'm op 68 euro staan (met verzending zonder importkosten). :')

Dat wordt dus gewoon de eShop-versie.
Je kunt ook Amazon JP proberen, je kunt tegenwoordig gewoon Engels kiezen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169341664
Ben alweer een paar uur zoet in en om kakariko village, zoveel afleiding dat ik morgen maar met Lady Impa ga praten :)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 00:21:06 #172
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_169344654
Ik moet Zelda/Switch delen. Vriendlief wist niet hoe snel hij zijn avondeten naar binnen moest werken om mijn plaats over te nemen _O- (Al ontkent hij dit natuurlijk :D )
  dinsdag 7 maart 2017 @ 07:34:24 #173
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_169345761
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 00:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moet Zelda/Switch delen. Vriendlief wist niet hoe snel hij zijn avondeten naar binnen moest werken om mijn plaats over te nemen _O- (Al ontkent hij dit natuurlijk :D )
Ik moet hem ook delen met overenthousiaste vriend. Maar hij zit morgen in het vliegtuig naar Noorwegen en komt zondagavond laat terug. *)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 07:48:01 #174
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169345856
Hier de Fix om problemen met antenne op te lossen linkse Joycon

pi_169345883
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 07:48 schreef KingRadler het volgende:
Hier de Fix om problemen met antenne op te lossen linkse Joycon

Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad :') Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FAT
  dinsdag 7 maart 2017 @ 07:59:04 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169345921
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 07:48 schreef KingRadler het volgende:
Hier de Fix om problemen met antenne op te lossen linkse Joycon

Ja, laten we in de eerste week al controllers gaan open schroeven.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 7 maart 2017 @ 08:04:11 #177
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169345954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 07:52 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad :') Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FAT
Gezien het feit dat het compleet willekeurig lijkt, lijkt het mij niet iets dat ze hebben zien aankomen.

Mijn joycons functioneren prima. Ik heb verder ook geen dode pixels. En het scherm is ook niet gekrast in het dock :7.
pi_169346060
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 17:46 schreef CoExist het volgende:

[..]

Nintendo heeft geen Trophy's (gelukkig).

WiFi heb je nodig voor firmware upgrades van de Switch en je software.
Oh ja kut xD. Mijn vriendin heeft de Wifi ingesteld, anders had ik inderdaad niet kunnen updaten 8)7
pi_169346077
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 21:35 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Volgens mij is het bekend dat de framerate in deze game niet helemaal stabiel is ;).
Probeer anders in een druk gebied, bijv. met gras + bomen + vijanden snel rond te bewegen en je zult behoorlijke drops zien.

Maar zoals ik eerder zei, niet storend :).

Wat is deze game magisch zeg :o _O_ ....
Ik blijf erbij, dit had ik totaal niet verwacht, ik word constant verrast. Wat een enorme, levendige, avontuurlijke wereld. Ik heb geen idee waar Nintendo dit vandaan heeft getoverd. Als je dit vergelijkt met TTP of Skyward Sword...
Ik heb er denk ik zo'n 20 - 25 uur opzitten. Nog altijd geen last gehad van framerates. Speel voornamelijk op de tv.

Heb al een heleboel plekken gezien :P
pi_169346104
Wat issues betreft, ik heb de joycons niet gebruikt voor de update er was, dus geen idee of ik er last van zou hebben. Ik heb zo nu en dan wel wart framedrops op de TV, maar is heel erg te verwaarlozen.

Voorderest ben ik echt verslaafd. Ik merk dat als ik een kwartiertje de tijd heb, ik hem even uit het dock haal om snel ergens heen te lopen ofzo O+
  Forum Admin dinsdag 7 maart 2017 @ 09:16:18 #181
35723 crew  GGMM
pi_169346603
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 07:52 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad :') Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FAT
... is dit.. kritiek? :o
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169346690
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

... is dit.. kritiek? :o
Jep, zeker op het engineeringswerk van Nintendo valt veel op te merken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat niemand van de 300 testspelers deze issues opgevallen is. Kwalijke zaak dat er niets aan gedaan is.
  Forum Admin dinsdag 7 maart 2017 @ 09:37:04 #183
35723 crew  GGMM
pi_169346856
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Jep, zeker op het engineeringswerk van Nintendo valt veel op te merken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat niemand van de 300 testspelers deze issues opgevallen is. Kwalijke zaak dat er niets aan gedaan is.
Eens.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 10:06:09 #184
181272 crew  Noppie2000
pi_169347265
Eerste cijfers uit Japan:

330,637 Switch-consoles, 193,060 Zelda's fysiek verkocht (exclusief digitaal dus).

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1350450

Switch is uitverkocht, Zelda doet het goed voor in Japan. Nu afwachten op cijfers van andere games :+

EDIT:

Interview met reggie --> Breath of the Wild kent een betere opening dan Super Mario 64 als standalone launchtitel (hoogste opening ooit), Switch sales liggen momenteel hoger dan die van Wii tijdens launch in Amerika.

https://twitter.com/nickwingfield/status/838871984293359616

EDIT 2: en 80K verkochte eenheden in de UK (2x zoveel als Wii U), Zelda komt binnen op nummer 2 (Horizon op 1), 1-2 Switch op nummer 4 en Super Bomberman op nummer 7.

http://www.gamesindustry.(...)ndo-switch-in-the-uk

Voor wie nieuwsgierig waren naar cijfers :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Noppie2000 op 07-03-2017 10:19:40 ]
pi_169347510
Af en toe eens framedrops gehad, maar dat is dan hooguit twee seconden. Twee seconden die ik maar gewoon voor lief neem want het doet geen afbreuk aan de game en gezien de grootte ook wel te begrijpen.

Waar ik iets minder tevreden over ben zijn de motion controls die wat mij betreft minder goed werken dan de Wii.. Als ik richt met mijn boog heb ik heel vaak dat hij langzaam naar links uitwijkt terwijl ik m'n joycon stil houd. Ook die puzzels waarbij je met motion control voorwerpen moet draaien werkt echt gewoon niet lekker. Nu zit er voor de rest niet heel veel motion control in de game, maar ik vind het ergens wel zorgelijk voor de games als Arms die volledig gebruik maken van deze techniek.
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 10:32:48 #186
181272 crew  Noppie2000
pi_169347681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Af en toe eens framedrops gehad, maar dat is dan hooguit twee seconden. Twee seconden die ik maar gewoon voor lief neem want het doet geen afbreuk aan de game en gezien de grootte ook wel te begrijpen.

Waar ik iets minder tevreden over ben zijn de motion controls die wat mij betreft minder goed werken dan de Wii.. Als ik richt met mijn boog heb ik heel vaak dat hij langzaam naar links uitwijkt terwijl ik m'n joycon stil houd. Ook die puzzels waarbij je met motion control voorwerpen moet draaien werkt echt gewoon niet lekker. Nu zit er voor de rest niet heel veel motion control in de game, maar ik vind het ergens wel zorgelijk voor de games als Arms die volledig gebruik maken van deze techniek.
quote:
But what truly impresses is how reliable the Joy-Cons are as motion controllers. At last, Nintendo has achieved sufficient accuracy at reading gestures – very few of my motions were mis-read.
quote:
Motion controls worked for Wii Sports because precision wasn’t truly required, whereas in Arms, I rapidly found myself wishing for buttons to better control the chaos.
quote:
Wat vooral opviel tijdens het spelen was de vloeiende gameplay van de nieuwe titel. Zoals gezegd werd een actie met de Joy Con controller vrijwel direct vertaald naar een stoot op het beeldscherm
quote:
I’m unsure if it will take off in the fighting game community, simply because the game’s fuzzy inputs might hamper precise execution.
Zomaar wat quotes. Lijkt uit de previews die ik lees voornamelijk een kwestie van verwachting te zijn. Sommigen willen snellere gameplay en hakkelen dan een beetje met de controls (want Arms is geen erg snelle game), terwijl anderen goed aanpassen aan de snelheid en dan werken de controls.
pi_169347685
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Eerste cijfers uit Japan:

330,637 Switch-consoles, 193,060 Zelda's fysiek verkocht (exclusief digitaal dus).

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1350450

Switch is uitverkocht, Zelda doet het goed voor in Japan. Nu afwachten op cijfers van andere games :+

EDIT:

Interview met reggie --> Breath of the Wild kent een betere opening dan Super Mario 64 als standalone launchtitel (hoogste opening ooit), Switch sales liggen momenteel hoger dan die van Wii tijdens launch in Amerika.

https://twitter.com/nickwingfield/status/838871984293359616

EDIT 2: en 80K verkochte eenheden in de UK (2x zoveel als Wii U), Zelda komt binnen op nummer 2 (Horizon op 1), 1-2 Switch op nummer 4 en Super Bomberman op nummer 7.

http://www.gamesindustry.(...)ndo-switch-in-the-uk

Voor wie nieuwsgierig waren naar cijfers :P
Dat van horizon was wel te begrijpen uiteraard. Voor Zelda moeten de meesten een nieuwe console kopen en de PS4 heeft al meer dan 50 miljoen units wereldwijd.
pi_169347701
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:32 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Zomaar wat quotes. Lijkt uit de previews die ik lees voornamelijk een kwestie van verwachting te zijn. Sommigen willen snellere gameplay en hakkelen dan een beetje met de controls (want Arms is geen erg snelle game), terwijl anderen goed aanpassen aan de snelheid en dan werken de controls.
Zoals ik zeg wijkt het bij mij heel vaak uit naar links terwijl ik 'm stil houd. Dat heeft volgens mij niks met te hoge verwachtingen te maken. :P Maar dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken.
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 10:39:04 #189
181272 crew  Noppie2000
pi_169347776
Wellicht zit je schuin :+ Merk zelf geen verschil met Wii eigenlijk, wellicht heb ik gewoon een super switch.
pi_169347991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zoals ik zeg wijkt het bij mij heel vaak uit naar links terwijl ik 'm stil houd. Dat heeft volgens mij niks met te hoge verwachtingen te maken. :P Maar dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken.
Ik moet zeggen dat ik dat ook nog niet hebt gehad? hoe speel je? Met zowel de switch zelf als met de pro controller vind ik de gyro juist heel stabiel. Ik beweeg vaak met mijn pookje naar waar ik ongeveer wil zijn en beweeg dan de controller om precies te richten
pi_169348044
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik dat ook nog niet hebt gehad? hoe speel je? Met zowel de switch zelf als met de pro controller vind ik de gyro juist heel stabiel. Ik beweeg vaak met mijn pookje naar waar ik ongeveer wil zijn en beweeg dan de controller om precies te richten
Ik heb het vooral wanneer wanneer ik met de joycons los speel. (dus ook niet in die houder) In handheld mode geen probleem.
pi_169348055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Wellicht zit je schuin :+ Merk zelf geen verschil met Wii eigenlijk, wellicht heb ik gewoon een super switch.
Nee, het lijkt alsof het gewoon niet synchroniseert. Dat met die puzzels waarbij je met draaien met motion control werkt ook niet lekker.
pi_169348660
quote:
Alles wat er ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden heeft een QA standaarddeviatie. Er zullen altijd een kleine groep mensen pech hebben dat ze een gare console hebben gekocht.
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 11:55:04 #195
181272 crew  Noppie2000
pi_169348912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 10:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nee, het lijkt alsof het gewoon niet synchroniseert. Dat met die puzzels waarbij je met draaien met motion control werkt ook niet lekker.
Dat heeft het nooit gedaan, is gewoon stom design waarmee Nintendo moet stoppen. Maar geen idee wat het probleem is dan, kan je het niet opnieuw afstellen ofzo?
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:49:17 #196
10213 Fe2O3
Ja das roest
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:51:40 #197
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_169349800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Alles wat er ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden heeft een QA standaarddeviatie. Er zullen altijd een kleine groep mensen pech hebben dat ze een gare console hebben gekocht.
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s

Er zitten ook een aantal domme design fouten in. Krassen van dock, opzetstukjes die er ook omgekeerd op kunnen maar er niet meer (gemakkelijk) af, USB kabel onderin ...

De software crashes die ik zie op die filmpjes schreeuwen oververhitting

eea had er iig uitgetest kunnen worden, het lijkt op een een beetje te gehaaste release.
Dum de dum
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:52:59 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169349816
quote:
Het eerste apparaat ooit dat stuk gaat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:58:06 #199
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_169349892
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het eerste apparaat ooit dat stuk gaat.
Natuurlijk niet, maar er zitten wel wat puntjes in die ik niet van nintendo gewend ben
Dum de dum
pi_169349932
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s

Er zitten ook een aantal domme design fouten in. Krassen van dock, opzetstukjes die er ook omgekeerd op kunnen maar er niet meer (gemakkelijk) af, USB kabel onderin ...

De software crashes die ik zie op die filmpjes schreeuwen oververhitting

eea had er iig uitgetest kunnen worden, het lijkt op een een beetje te gehaaste release.
USB onderin de Switch vind ik wel handig eigenlijk. Wat is er mis mee?
pi_169349970
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat heeft het nooit gedaan, is gewoon stom design waarmee Nintendo moet stoppen. Maar geen idee wat het probleem is dan, kan je het niet opnieuw afstellen ofzo?
Nou bij de Wii vond ik dat dus een stuk beter werken.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:06:52 #202
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169350007
er zal wel een JoyCon + komen waar alle bugs op gebied van sync is opgelost.
net zoals bij de WII een betere versie kwam.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:09:19 #203
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_169350048
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Fe2O3 het volgende:
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s
Wat zijn die aantallen en percentages dan?
pi_169350100
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s

Er zitten ook een aantal domme design fouten in. Krassen van dock, opzetstukjes die er ook omgekeerd op kunnen maar er niet meer (gemakkelijk) af, USB kabel onderin ...

De software crashes die ik zie op die filmpjes schreeuwen oververhitting

eea had er iig uitgetest kunnen worden, het lijkt op een een beetje te gehaaste release.
Ja? van de 2(?) miljoen die er nu al verkocht zijn, staan er in die video cumulatief pak en beet 20 problemen. en met cumulatief bedoel ik dat dat niet één enkel probleem is, maar blijkbaar een hoop verschillende problemen bij elkaar geraapt omdat er anders waarschijnlijk geen video van te maken viel :')
  Forum Admin dinsdag 7 maart 2017 @ 13:17:08 #205
35723 crew  GGMM
pi_169350196
HET WERKT GEWOON VOOR GEEN METER
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169350411
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:17 schreef GGMM het volgende:
HET WERKT GEWOON VOOR GEEN METER
Dat is dus gewoon niet waar :')
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:31:10 #207
194233 Friday12
Originele kloon
pi_169350430
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar :')
Fanboy gespot :)
pi_169350466
Wat vinden jullie van het in- en uitklikken van de joycons? Had van mij ook iets soepeler gemogen. :P
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:36:50 #209
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169350548
hier zie je het probleem:

1 Joycon mist gewoon een antenne. Dit is toch gewoon een productie fout.

pi_169350597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:36 schreef KingRadler het volgende:
hier zie je het probleem:

1 Joycon mist gewoon een antenne. Dit is toch gewoon een productie fout.

[ afbeelding ]
Die antenne van de andere joycon zit in de printplaat verwerkt, is inderdaad wel een minder goede oplossing dan een losse antenne
pi_169350616
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Fanboy gespot :)
Ja klopt, maar dat heeft niks met deze opmerking te maken. De switch werkt wel gewoon en goed ook, bij zeker 99% van de mensen.

"HET WERKT GEWOON VOOR GEEN METER" is dus gewoon onjuist, of je nou een fanboy bent of niet.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:46:19 #212
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169350710
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Die antenne van de andere joycon zit in de printplaat verwerkt, is inderdaad wel een minder goede oplossing dan een losse antenne
er zullen wel kleine reparatie bedrijven zijn die hier een slaatje uit willen slaan. Je kan beter afwachten op Nintendo.
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 13:51:42 #213
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169350801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:36 schreef KingRadler het volgende:
hier zie je het probleem:

1 Joycon mist gewoon een antenne. Dit is toch gewoon een productie fout.

[ afbeelding ]
Hier zie je het probleem: internettheorieen die niet per se gebaseerd zijn in de realiteit.

Is dat niet gewoon de nfc antenne?

Bluetooth antennes kan je prima op de printplaat doen. Geen reden om dan ineens een draadje in de andere joycon te stoppen.
🐙
pi_169350831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:36 schreef KingRadler het volgende:
hier zie je het probleem:

1 Joycon mist gewoon een antenne. Dit is toch gewoon een productie fout.

[ afbeelding ]
dat is een nfc chip
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 13:55:56 #215
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169350857
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:53 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat is een nfc chip
Ik denk niet dat het de chip zelf is maar de inductor
🐙
pi_169350895
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het de chip zelf is maar de inductor
nfc is een spoel aan een chip
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 14:00:45 #217
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169350927
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:58 schreef tailfox het volgende:

[..]

nfc is een spoel aan een chip
Dat snap ik, maar die antenne is een pcb spoel aan een draadje. De chip zelf zit gewoon op de grote pcb.
🐙
pi_169350942
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar die antenne is een pcb spoel aan een draadje. De chip zelf zit gewoon op de grote pcb.
ik had het ook over de chip
pi_169350972
Ik had trouwens wel veel meer rumble units in de joycons verwacht, vraag me toch af hoe hd rumble mogelijk is met maar één motortje
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 14:05:11 #220
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169350992
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:01 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik had het ook over de chip
Dan ben je de enige want we hadden het over de antenne.
🐙
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 14:09:15 #221
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169351052
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ik had trouwens wel veel meer rumble units in de joycons verwacht, vraag me toch af hoe hd rumble mogelijk is met maar één motortje
Het is geen motortje met een excentrisch gewichtje. Het is een meer nauwkeurige oplossing, een magneetje en een spoel die dat magneetje laat trillen. Heb je meer controle over. Apple's "taptic feedback" werkt net zo.
🐙
pi_169351341
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Het is geen motortje met een excentrisch gewichtje. Het is een meer nauwkeurige oplossing, een magneetje en een spoel die dat magneetje laat trillen. Heb je meer controle over. Apple's "taptic feedback" werkt net zo.
Dan nog vind ik het bizar dat dat met één zo'n magneetje mogelijk is :P
  Forum Admin dinsdag 7 maart 2017 @ 14:25:32 #223
35723 crew  GGMM
pi_169351368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon niet waar :')
Hoeveel bewijs heb je nodig?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 14:25:56 #224
181272 crew  Noppie2000
pi_169351378
Is er al gezegd dat de Switch niet goed werkt? Aankoop cancelled!
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 14:26:45 #225
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169351400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het bizar dat dat met één zo'n magneetje mogelijk is :P
Ach. Eén speaker kan een heel orkest laten horen. Je kan een hoop doen met één magneetje.
🐙
pi_169351417
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoeveel bewijs heb je nodig?
Ik heb nog 0 bewijs gezien dat "het voor geen meter werkt" want hier thuis werkt het ding als een malle, 0 problemen, geen gezeik met joycons. Hij werkt hier wel voor een meter :) Dat er switches tussenzitten die kut zijn, kan ik me best voorstellen, was bij de PS4 en Xbox one namelijk ook ;)
pi_169351419


Ook te zien als je je rechter pookje naar beneden doet en met een zaklampje op je pro controller schijnt.
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 14:30:32 #228
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169351480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:27 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik heb nog 0 bewijs gezien dat "het voor geen meter werkt" want hier thuis werkt het ding als een malle, 0 problemen, geen gezeik met joycons. Hij werkt hier wel voor een meter :) Dat er switches tussenzitten die kut zijn, kan ik me best voorstellen, was bij de PS4 en Xbox one namelijk ook ;)
Rustig aan. Het is slechts Gollem, hij trollt dit topic al een tijdje.
🐙
pi_169351600
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:30 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Rustig aan. Het is slechts Gollem, hij trollt dit topic al een tijdje.
Je hebt gelijk, ik laat me te vaak meeslepen in het domme wereldje van René, moet ik niet doen.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:40:35 #230
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169351710
Voor een handheld is dr accu wel matig trouwens. 2-2.5 uur.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169351731
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:40 schreef Smoofie het volgende:
Voor een handheld is dr accu wel matig trouwens. 2-2.5 uur.
:')
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 14:43:44 #232
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169351780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:40 schreef Smoofie het volgende:
Voor een handheld is dr accu wel matig trouwens. 2-2.5 uur.
Tja. Compromissen. Als ze hem zuiniger hadden gemaakt had je nog meer geklaag gehoord over weinig performance, als ze de accu groter hadden gemaakt gaat iedereen huilen dat het zo'n baksteen is.

Hij is op te laden via usb, dus je kan op meer plekken terecht dan toen je een Nintendo oplader nodig had. En lang niet iedere titel trekt hem in 2,5 uur leeg.
🐙
pi_169351796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:41 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

:')
Mag toch gewoon gezegd worden? Ik dacht dat ik aan 3 uur ook wel genoeg zou hebben, maar wanneer je Zelda wilt spelen op een zondagmiddag in je bed is die 3 uur al niet genoeg.
pi_169351802
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:43 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Tja. Compromissen. Als ze hem zuiniger hadden gemaakt had je nog meer geklaag gehoord over weinig performance, als ze de accu groter hadden gemaakt gaat iedereen huilen dat het zo'n baksteen is.

Hij is op te laden via usb, dus ja kan op meer plekken terecht. En lang niet iedere titel trekt hem in 2,5 uur leeg.
Er is geen enkele titel die hem in 2,5 uur leegtrekt. Het is keer op keer getest door verschillende youtubers en BotW trekt hem leeg in minimaal 3 uur en 15 minuten
pi_169351808
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mag toch gewoon gezegd worden? Ik dacht dat ik aan 3 uur ook wel genoeg zou hebben, maar wanneer je Zelda wilt spelen op een zondagmiddag in je bed is die 3 uur al niet genoeg.
Ja maar er wordt geen 3 uur gezegd. 2-2.5 uur is heel wat anders dan 3.15
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:48:23 #236
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169351872
Ach, mijn Sega Game Gear trok in max 1,5u zes AA-batterijen leeg, dus 2,5-3u spelen is voor mij niet het eind van de wereld.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:48:50 #237
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169351880
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:45 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Er is geen enkele titel die hem in 2,5 uur leegtrekt. Het is keer op keer getest door verschillende youtubers en BotW trekt hem leeg in minimaal 3 uur en 15 minuten
Oh, 2u28 is wat ik heb gezien met max helderheid. Anyways, ik hoop dat nintendo nog een 'console' releasen ernaast in de toekomst. BoTW is wel machtig goed, op de breaking weapons en underpowered MasterSword na dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169351906
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Oh, 2u28 is wat ik heb gezien met max helderheid. Anyways, ik hoop dat nintendo nog een 'console' releasen ernaast in de toekomst. BoTW is wel machtig goed, op de breaking weapons en underpowered MasterSword na dan.
De breaking weapons is voro mij juist een gigantisch pluspunt. zo voel je je nooit overpowered tegenover de rest van het spel :)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:51:07 #239
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169351930
Is er later in het spel trouwens de mogelijkheid om "unbreakable" wapens te krijgen?
SOONY
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:52:11 #240
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169351953
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

De breaking weapons is voro mij juist een gigantisch pluspunt. zo voel je je nooit overpowered tegenover de rest van het spel :)
De normale weapons prima, maar ik had graag een repair functie gezien voor de wat betere wapens.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:52:41 #241
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169351960
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:51 schreef DKUp het volgende:
Is er later in het spel trouwens de mogelijkheid om "unbreakable" wapens te krijgen?
Mastersword heeft een cooldown volgens mij.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:53:55 #242
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169351980
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Mastersword heeft een cooldown volgens mij.
Oké, ik ben nog lang niet zo ver :D
Ik heb maar vier hoofdmissies (denk ik)
gedaan.
SOONY
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 14:56:41 #243
181272 crew  Noppie2000
pi_169352029
Al dat Zelda gepraat, ga eens naar het Zelda-topic :+
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:56:51 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169352032
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

Oké, ik ben nog lang niet zo ver :D
Ik heb maar vier hoofdmissies (denk ik)
gedaan.
Ik heb het gespeeld bij een vriend, dus ook nog niet zo ver gekomen maar de mastersword had ik van een stream, maar die had t nog niet uitgetest.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169352045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Al dat Zelda gepraat, ga eens naar het Zelda-topic :+
Hoe vind jij Snipperclips ? :P
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 15:00:40 #246
181272 crew  Noppie2000
pi_169352101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 14:57 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Hoe vind jij Snipperclips ? :P
Moet hem nog kopen, demo al erg mee gelachen dus dat komt goed!

Te druk bezig met Bomberman en Setsuna naast Zelda :P
pi_169352257
Stond de datum van Mariokart trouwens nog niet vast? Want de eshop geeft nog geen datum. Bol.com wel.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 15:10:15 #248
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169352296
Ik ben benieuwd of Super Mario Maker dit jaar nog komt op de Switch.
Ik hoop het wel :P
SOONY
pi_169352310
kom even melden dat ik nog altijd geen issues heb.
met mijn playstation had ik dat na een aantal dagen al wel.
pi_169352362
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:10 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd of Super Mario Maker dit jaar nog komt op de Switch.
Ik hoop het wel :P
Ik hoop dat ze bezig zijn met een Zelda maker. Die videos waarin ze toonde dat ze een Legend of zelda 1 style achtige game gebruikten om voor te bereiden op BotW doet me hopen van wel!
pi_169352393
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:10 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd of Super Mario Maker dit jaar nog komt op de Switch.
Ik hoop het wel :P
neen ze spreiden zodat er geen grote gaten ontstaan tussen nieuwe games.

gewoon allemaal splatoon babe kopen O+ PRESS ZL TO SQUID
  Redactie Games dinsdag 7 maart 2017 @ 15:15:15 #252
181272 crew  Noppie2000
pi_169352419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:14 schreef isax het volgende:

[..]

neen ze spreiden zodat er geen grote gaten ontstaan tussen nieuwe games.

gewoon allemaal splatoon babe kopen O+ PRESS ZL TO SQUID
ARE YOU A KID OR A SQUID?!

Splatoon _O_ iedereen meedoen met de demo :D
pi_169352518
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:15 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

ARE YOU A KID OR A SQUID?!

Splatoon _O_ iedereen meedoen met de demo :D


prachtig spel O+
  dinsdag 7 maart 2017 @ 15:21:12 #254
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169352525
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:14 schreef isax het volgende:

[..]

neen ze spreiden zodat er geen grote gaten ontstaan tussen nieuwe games.

gewoon allemaal splatoon babe kopen O+ PRESS ZL TO SQUID
Eind deze maand de beta toch?
SOONY
pi_169352543
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:21 schreef DKUp het volgende:

[..]

Eind deze maand de beta toch?
:Y

hypeddd
ga wel mijn gamepad missen ;(
pi_169352920
Zooo mijn 60 inch Panasonic Plasma schermpje hangt tegen het muurtje. Nu de Switch uitpakken en Zelda daarop spelen!
  dinsdag 7 maart 2017 @ 15:53:50 #257
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169353076
Heb vandaag even 1-2 Switch geprobeerd. Om te proberen wel leuk eigenlijk - ben toch wel onder de indruk van dat HD Rumble... hoe ze dat in die kleine joycons hebben gekregen... leuk stukje techniek. Toch heb ik niet echt een idee wanneer dit gebruikt gaat worden :+.

Toch dacht ik bij een aantal spelletje - dit zou best nog wel tof zijn met een tafel vol shotjes :+ :+.
Jammer dat dit niet gewoon "in" de Switch zat als techdemo. Gemiste kans (vooral voor ons ;().
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 16:48:31 #258
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169353977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:14 schreef isax het volgende:

[..]

neen ze spreiden zodat er geen grote gaten ontstaan tussen nieuwe games.

gewoon allemaal splatoon babe kopen O+ PRESS ZL TO SQUID
hoi
🐙
  dinsdag 7 maart 2017 @ 16:53:09 #259
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_169354066
Zelda is echt tof, heb mijn paardje nu O+ En doe heerlijk rustig aan met ontdekken en alles :D

Zelfs de welbekende kip quest! :o :D

[ Bericht 29% gewijzigd door Bienelientjee op 07-03-2017 17:10:05 ]
pi_169354674
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 15:10 schreef isax het volgende:
kom even melden dat ik nog altijd geen issues heb.
met mijn playstation had ik dat na een aantal dagen al wel.
Ik heb zelf sowieso nooit problemen gehad met consoles. M'n moeder had dat wel met de Wii, maar zij kreeg van Nintendo Benelux gewoon een nieuwe Wii. Uiteraard werd daar ter plekken de persoonlijke gegevens en games overgezet.

Geen idee hoe het nu is, maar vroeger had Nintendo zeker wel een goede service als het om dit soort zaken ging.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 7 maart 2017 @ 18:09:14 #261
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_169355398
Ik ben zo vrij geweest de friend codes te verzamelen.

FOK! naam - Friend code (Nintendo nickname)
AlwaysHappy - SW-1156-9327-1516 (Gilmore)
chibibo - SW-4139-3102-4435 (Chibibo)
DeZwabber - SW-8491-4216-8322 (CharAznble)
Gutanoth - SW-1127-4725-7121 (Gutanoth)
isax - SW-7671-0654-1805 (iceicetea)
Vinno - SW-0736-2678-9874 (Vinno)
xienix2501 - SW-3967-3736-7576 (Marvin)

Hopelijk heb ik niemand vergeten.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:21:12 #262
381223 Groentespecialist
Uw specialist in AGF
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:25:17 #263
429573 KingRadler
A real Zionist
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:26:14 #264
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169356927
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:09 schreef chibibo het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de friend codes te verzamelen.

FOK! naam - Friend code (Nintendo nickname)
AlwaysHappy - SW-1156-9327-1516 (Gilmore)
chibibo - SW-4139-3102-4435 (Chibibo)
DeZwabber - SW-8491-4216-8322 (CharAznble)
Gutanoth - SW-1127-4725-7121 (Gutanoth)
isax - SW-7671-0654-1805 (iceicetea)
Vinno - SW-0736-2678-9874 (Vinno)
xienix2501 - SW-3967-3736-7576 (Marvin)

Hopelijk heb ik niemand vergeten.
zou mooi zijn als we dit aan het begin van topic kunnen plaatsen :)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:25:45 #265
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169360493
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:09 schreef chibibo het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de friend codes te verzamelen.

FOK! naam - Friend code (Nintendo nickname)
AlwaysHappy - SW-1156-9327-1516 (Gilmore)
chibibo - SW-4139-3102-4435 (Chibibo)
DeZwabber - SW-8491-4216-8322 (CharAznble)
Gutanoth - SW-1127-4725-7121 (Gutanoth)
isax - SW-7671-0654-1805 (iceicetea)
Vinno - SW-0736-2678-9874 (Vinno)
xienix2501 - SW-3967-3736-7576 (Marvin)

Hopelijk heb ik niemand vergeten.
Anthraxx - SW-5829-5883-0581 (robin)
pi_169360905
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:26 schreef KingRadler het volgende:

[..]

zou mooi zijn als we dit aan het begin van topic kunnen plaatsen :)
Doe ik morgen als ik achter de pc zit :p
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:56:31 #267
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169361393
Hopelijk is de Skyrim port nog een beetje fatsoenlijk :+
SOONY
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:58:10 #268
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169361443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Zelda is echt tof, heb mijn paardje nu O+ En doe heerlijk rustig aan met ontdekken en alles :D

Zelfs de welbekende kip quest! :o :D
Ik ben ook op die weg - en ik denk al rond de 15 uur onderweg. Speel elke dag uur of 3 à 4. Holy shit wat is die wereld groot. Ik dacht dat ze een beetje overdreven.. mooi niet. Heel wat leuke plekjes ontdekt al..... al wil de main bij mij niet bepaald vlotten :+.
pi_169362420
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Doe ik morgen als ik achter de pc zit :p
Mijn friend code is SW-6032-8967-5797.
pi_169363627
quote:
die wilde winst maken.
pi_169363635
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:09 schreef chibibo het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de friend codes te verzamelen.

FOK! naam - Friend code (Nintendo nickname)
AlwaysHappy - SW-1156-9327-1516 (Gilmore)
chibibo - SW-4139-3102-4435 (Chibibo)
DeZwabber - SW-8491-4216-8322 (CharAznble)
Gutanoth - SW-1127-4725-7121 (Gutanoth)
isax - SW-7671-0654-1805 (iceicetea)
Vinno - SW-0736-2678-9874 (Vinno)
xienix2501 - SW-3967-3736-7576 (Marvin)

Hopelijk heb ik niemand vergeten.
netjes
  Designer dinsdag 7 maart 2017 @ 23:31:46 #272
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169364078
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:56 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk is de Skyrim port nog een beetje fatsoenlijk :+
Op bol.com kan je hem al pre-orderen voor het luttele bedrag van 65 euro.


...

Ze hebben wel lef.
🐙
pi_169364855
Het zal vast nooit gebeuren, maar een Borderlands-editie voor de Switch zou echt een instabuy zijn. _O_
pi_169365979
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:09 schreef chibibo het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de friend codes te verzamelen.

FOK! naam - Friend code (Nintendo nickname)
AlwaysHappy - SW-1156-9327-1516 (Gilmore)
chibibo - SW-4139-3102-4435 (Chibibo)
DeZwabber - SW-8491-4216-8322 (CharAznble)
Gutanoth - SW-1127-4725-7121 (Gutanoth)
isax - SW-7671-0654-1805 (iceicetea)
Vinno - SW-0736-2678-9874 (Vinno)
xienix2501 - SW-3967-3736-7576 (Marvin)

Hopelijk heb ik niemand vergeten.
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Anthraxx - SW-5829-5883-0581 (robin)
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:31 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Mijn friend code is SW-6032-8967-5797.
Kan de OP niet meer aanpassen :')
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:58:19 #275
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_169366453
Top! Dan kunnen we over een tijdje lekker Mario Karten met zijn allen :P
  woensdag 8 maart 2017 @ 10:29:23 #276
69994 seto
-|||--------|||-
pi_169367675
Dragon Quest Heroes loopt niet zo lekker op de Switch:


Ziet er wel enorm tof uit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_169367789
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:09 schreef chibibo het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de friend codes te verzamelen.

FOK! naam - Friend code (Nintendo nickname)
AlwaysHappy - SW-1156-9327-1516 (Gilmore)
chibibo - SW-4139-3102-4435 (Chibibo)
DeZwabber - SW-8491-4216-8322 (CharAznble)
Gutanoth - SW-1127-4725-7121 (Gutanoth)
isax - SW-7671-0654-1805 (iceicetea)
Vinno - SW-0736-2678-9874 (Vinno)
xienix2501 - SW-3967-3736-7576 (Marvin)

Hopelijk heb ik niemand vergeten.
nomar83 - SW-6454-7510-5716 (Ramon)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_169367962
Snipperclips is erg leuk, maar ook erg kort.... komen er nog meer puzzels bij in de toekomst?
pi_169368217
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:35 schreef nomar83 het volgende:

[..]

nomar83 - SW-6454-7510-5716 (Ramon)
Kan de OP niet meer wijzigen :/
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:08:52 #280
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_169368232
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:29 schreef seto het volgende:
Dragon Quest Heroes loopt niet zo lekker op de Switch:


Ziet er wel enorm tof uit.
Toch apart, want Zelda heeft weliswaar framedrops, maar die game ziet er echt stukken mooier uit dan Dragon Quest Heroes.

Maargoed, als puntje bij paaltje komt heb ik het gevoel dat de Switch gewoon een behoorlijk zwak apparaatje is als "console" zijnde... Iemand enig idee hoe de hardware van de Switch zich verhoudt tot de "vorige" generatie (xbox 360/ps3) en de huidige (Xone en ps4)? Graag in noob-termen als "2x zo sterk/zwak" :+ .
pi_169368278
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:29 schreef seto het volgende:
Dragon Quest Heroes loopt niet zo lekker op de Switch:


Ziet er wel enorm tof uit.
niet zo lekker?
er missen hele stukken textures/objects (zo rond 2:15 wordt dat o.a. aangegeven) en zeer lage kwaliteits textures.. :X

neemt niet weg dat het voor de doelgroep waarschijnlijk prima zal zijn..
  Forum Admin woensdag 8 maart 2017 @ 11:18:01 #282
35723 crew  GGMM
pi_169368366
Bijzonder. De Switch kan niet eens Dragon Quest normaal draaien. :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169368413
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:18 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder. De Switch kan niet eens Dragon Quest normaal draaien. :{
Zeker bijzonder, aangezien Hyrule warriors er beter uitzag en super soepel draaide op een WiiU. En de switch is krachtiger dan een WiiU
  Forum Admin woensdag 8 maart 2017 @ 11:22:25 #284
35723 crew  GGMM
pi_169368450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Zeker bijzonder, aangezien Hyrule warriors er beter uitzag en super soepel draaide op een WiiU. En de switch is krachtiger dan een WiiU
Ja, het zal wel weer aan de game liggen. Nintendo heeft altijd problemen met 3th party games en nooit ligt het aan Nintendo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:22:45 #285
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169368461
Zijn jullie deze al tegen gekomen stond op station in Nijmegen.

  woensdag 8 maart 2017 @ 11:30:01 #286
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_169368575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:08 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:

[..]

Toch apart, want Zelda heeft weliswaar framedrops, maar die game ziet er echt stukken mooier uit dan Dragon Quest Heroes.

Maargoed, als puntje bij paaltje komt heb ik het gevoel dat de Switch gewoon een behoorlijk zwak apparaatje is als "console" zijnde... Iemand enig idee hoe de hardware van de Switch zich verhoudt tot de "vorige" generatie (xbox 360/ps3) en de huidige (Xone en ps4)? Graag in noob-termen als "2x zo sterk/zwak" :+ .
3.141x zo sterk.
pi_169368586
quote:
10s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, het zal wel weer aan de game liggen. Nintendo heeft altijd problemen met 3th party games en nooit ligt het aan Nintendo.
Ik geef niemand de schuld. Ik geef je gelijk dat het bijzonder is, aangezien een soortgelijke game met betere graphics wel draait op een minder krachtig systeem :)
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:46:24 #288
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_169368898
Console ging gister niet uit in docking, ook al 1 x een error gehad dat hij een clean boot moest doen.
paar controller problemen... denk dat ik weer het lucky model heb
pi_169368921
Dat is wel raar idd, hij zit alleen 'vast' aan de USB C Connector. Die heeft niet echt weerhaken.
pi_169368992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:46 schreef JaafkeEHV het volgende:
Console ging gister niet uit in docking, ook al 1 x een error gehad dat hij een clean boot moest doen.
paar controller problemen... denk dat ik weer het lucky model heb
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:47 schreef BroesWillems het volgende:
Dat is wel raar idd, hij zit alleen 'vast' aan de USB C Connector. Die heeft niet echt weerhaken.
Bedoel je dat hij niet uit docking stand kwam? of dat hij fysiek echt in de dock vast zat?
pi_169369065
Ergens nog een pro controller te koop?
pi_169369082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:53 schreef Diamond3d het volgende:
Ergens nog een pro controller te koop?
gezien de levertijd bij bol zou ik daar niet op rekenen ;)
pi_169369341
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:53 schreef Diamond3d het volgende:
Ergens nog een pro controller te koop?
Amazon.de heeft 'm nog (levertijd tussen de 3 en 5 werkdagen).
pi_169372224
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:53 schreef Diamond3d het volgende:
Ergens nog een pro controller te koop?
https://www.bol.com/nl/p/(...)478-9200000073684267

:')
  woensdag 8 maart 2017 @ 17:28:20 #295
429367 DKUp
ON TOUR
  woensdag 8 maart 2017 @ 18:49:16 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169376216
Rime voor Switch kost 45 euro (tien meer dan op PS4 en XBO) en komt ook nog eens later uit.

"Third party is niet succesvol bij Nintendo"

NNNEEEEE DAT IS RAAAARRRRRR
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:10:16 #297
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169377743
Toekomst van Switch ziet er donker uit / Systeem is gewoon nog niet af.
pi_169377961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:10 schreef KingRadler het volgende:
Toekomst van Switch ziet er donker uit / Systeem is gewoon nog niet af.
Netflix e.d. zijn al aangekondigd. Daar heb ik wel vertrouwen in. Hoop alleen niet dat Rime andere third party developers op ideeën brengt met dat idiote tientje meer.
  Designer woensdag 8 maart 2017 @ 20:28:31 #299
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169378199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:10 schreef KingRadler het volgende:
Toekomst van Switch ziet er donker uit

Dat is een beetje overdreven.

quote:
Systeem is gewoon nog niet af.
nog niet. Maar voorlopig zijn ze nog overal uitverkocht dus kleine launch of niet, een flop zal wel meevallen.
🐙
  Eindredactie Games woensdag 8 maart 2017 @ 20:36:09 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_169378377
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Designer woensdag 8 maart 2017 @ 20:37:35 #301
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169378402
quote:
Ja heel snel uitverkocht. Maar voor zover ik had begrepen was het totale aantal units beschikbaar wat minder dan bij de WiiU etc.
🐙
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')