abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 maart 2017 @ 19:45:01 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169269448
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat de motor ook nog niet daar is. Maar ik vrees toch ook dat het chassis ook niet is wat het zijn moet.
Op basis van wat :?.

Die halve testrun die ze gedaan hebben met een gehandicapte motor?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169269605
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Op basis van wat :?
Het gedrag van de auto op de baan volgens Gary Anderson.


quote:
"Alonso just can't get on the throttle properly between Turn 2 and Turn 3 because of a lack of overall grip. There's plenty more of the old gee-gees available if the chassis was stronger. By Gary Anderson".
https://www.autosport.com(...)na-f1-test-day-three
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 3 maart 2017 @ 19:59:42 #228
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169269809
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het gedrag van de auto op de baan volgens Gary Anderson.

[..]

https://www.autosport.com(...)na-f1-test-day-three
Daarom. Op basis van een halve testrun. Wacht nou maar tot de kwali in Australië. Het xou zomaar kunnen dat je gelijk hebt maar het wordt hier gelijk verkondigd als voldongen feit.

Wacht nou maar gewoon af voordat er conclusies getrokken worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 20:11:23 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_169270105
Daarom kijken ze ook niet naar rondetijden, maar naar het gedrag in bepaalde veeleisende bochten op Barcelona. Ja, dat zegt heel veel. De Ferrari ligt als een huis op de weg, Mercedes ietsje minder, maar is niet ver weg.

En de McLaren? Die kan pas op het gas als de Ferrari en de Merc al lang en breed weg zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 3 maart 2017 @ 20:26:55 #230
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169270463
Het blijft giswerk. Maar goed alle experts zitten op internet en weten precies van de hoed en de rand.

We zullen wel zien. En dan mag iedereen straks zn gelijk gaan halen dat ze het al lang aan zagen komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169271323
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:26 schreef fathank het volgende:
Het blijft giswerk. Maar goed alle experts zitten op internet en weten precies van de hoed en de rand.

We zullen wel zien. En dan mag iedereen straks zn gelijk gaan halen dat ze het al lang aan zagen komen.
Precies, wij weten het beter dan Honda en McLaren.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 3 maart 2017 @ 21:03:26 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_169271580
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:26 schreef fathank het volgende:
Het blijft giswerk. Maar goed alle experts zitten op internet en weten precies van de hoed en de rand.


nee, de experts zitten langs de baan in Barcelona. En laten de meeste daarvan juist ook op internet posten. Daar mag wel van op aan gegaan worden dat een deel van die waarnemingen wel correct zijn.
Dat er hier geregeld posten die hun eigen giswerk en hersenspinsels geloven moet ik je gelijk in geven.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_169278710
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
nee, de experts zitten langs de baan in Barcelona. En laten de meeste daarvan juist ook op internet posten. Daar mag wel van op aan gegaan worden dat een deel van die waarnemingen wel correct zijn.
De meeste van die knakers weten inderdaad donders goed waarover ze praten. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_169278917
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

nee, de experts zitten langs de baan in Barcelona. En laten de meeste daarvan juist ook op internet posten. Daar mag wel van op aan gegaan worden dat een deel van die waarnemingen wel correct zijn.
Dat er hier geregeld posten die hun eigen giswerk en hersenspinsels geloven moet ik je gelijk in geven.
En wat dan nog? Ik maak mij hier ook wel eens schuldig aan, soms zit ik er naast, soms zit ik redelijk in de buurt of zelfs goed. Doe ik dit om te denken dat ik een betweter ben? Nee, aerodynamica in het bijzonder vind ik interessant en probeer het te begrijpen. Post ik niks, leer ik ook niks. Post ik een stelling of aanname, dan leer ik weer bij. Fouten of verkeerde aannames vind ik niet moeilijk om toetegeven, zolang een ander een goede onderbouwing heeft dat ik fout zit, dikke prima, jij wint, ik win kennis.
pi_169279499
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Daarom. Op basis van een halve testrun. Wacht nou maar tot de kwali in Australië. Het xou zomaar kunnen dat je gelijk hebt maar het wordt hier gelijk verkondigd als voldongen feit.

Wacht nou maar gewoon af voordat er conclusies getrokken worden.
Nu is er blijkbaar een 'probleem met de McLaren'. Dat wil niet zeggen dat het probleem er in Australië ook is. Ze hebben nog 3 weken om het op te lossen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:59:18 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169279605
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nu is er blijkbaar een 'probleem met de McLaren'. Dat wil niet zeggen dat het probleem er in Australië ook is. Ze hebben nog 3 weken om het op te lossen.
Verspilde moeite ze hebben toch een ruk chassis
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 maart 2017 @ 10:51:46 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_169280046
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

nee, de experts zitten langs de baan in Barcelona. En laten de meeste daarvan juist ook op internet posten. Daar mag wel van op aan gegaan worden dat een deel van die waarnemingen wel correct zijn.
Dat er hier geregeld posten die hun eigen giswerk en hersenspinsels geloven moet ik je gelijk in geven.
Die zelfde expert beweerde vorig jaar dat Ferrari absoluut de beste wagen was, vooral in de bochten. Nu beweert hij eigenlijk weer precies hetzeflde ... dus nee het zijn geen feiten en nee ze zijn geen goden die alles weten.

Je gehele mening als een feit presenteren door alleen naar bepaalde bochten te kijken in een sport als F1 is .... mja ... dom?
pi_169280184
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die zelfde expert beweerde vorig jaar dat Ferrari absoluut de beste wagen was, vooral in de bochten. Nu beweert hij eigenlijk weer precies hetzeflde ... dus nee het zijn geen feiten en nee ze zijn geen goden die alles weten.

Je gehele mening als een feit presenteren door alleen naar bepaalde bochten te kijken in een sport als F1 is .... mja ... dom?
Gary Anderson.

Tsja, die man is altijd pro Ferrari en tegen Red Bull. Objectief is het allemaal niet https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gary_Anderson_(motorsport)
pi_169280356
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 07:29 schreef Meike26 het volgende:
Fouten of verkeerde aannames vind ik niet moeilijk om toetegeven, zolang een ander een goede onderbouwing heeft dat ik fout zit, dikke prima, jij wint, ik win kennis.
Toetegeven schrijf je anders.

Voor mijn goede onderbouwing zie deze link: Klik!

Ik win.

:7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 4 maart 2017 @ 11:56:31 #240
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_169280856
:D
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_169285057
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:59 schreef fathank het volgende:

[..]

Verspilde moeite ze hebben toch een ruk chassis
http://www.f1today.net/nl(...)dus-pedro-de-la-rosa
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:39:16 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169285562
quote:
Opdoeken dan maar. Ze kunnen er niks van. Voldongen feit
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169285620
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Opdoeken dan maar. Ze kunnen er niks van. Voldongen feit
Inderdaad, ze mogen blij zijn als ze straks af en toe voor Sauber kunnen eindigen. Punten zullen er wel niet inzitten.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 17:48:34 #244
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_169286864
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:42 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Inderdaad, ze mogen blij zijn als ze straks af en toe voor Sauber kunnen eindigen. Punten zullen er wel niet inzitten.
Sauber mag blij zijn als ze uberhaupt aan alle races mee mogen doen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_169287007
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:48 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Sauber mag blij zijn als ze uberhaupt aan alle races mee mogen doen. :P
Dat is voor Sauber geen probleem meer met hun nieuwe eigenaar.

En afgelopen test deden ze het beter dan Williams, Haas, FI, McLaren en Toro Rosso.

Die zie ik aan het begin van het seizoen nog wel punten scoren als ze dit door kunnen zetten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_169287642
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat is voor Sauber geen probleem meer met hun nieuwe eigenaar.

En afgelopen test deden ze het beter dan Williams, Haas, FI, McLaren en Toro Rosso.

Die zie ik aan het begin van het seizoen nog wel punten scoren als ze dit door kunnen zetten.
Klopt, begin van het seizoen zie ik ze ook nog wel verrassen..Ericsson bovendien ook wel, mensen hebben geen hoge pet van hem op, toch heeft hij Nasr letterlijk naar huis gereden :D

Edit; Nouja, ook weer niet te letterlijk.. die plas water tussen Europa en Brazilië zou zelfs te zwaar zijn voor het ruigste amfibievoertuig..
pi_169292126
Sauber is compleet kansloos, gaan echt geen punten scoren.
pi_169292160
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:47 schreef M.Melandri het volgende:
Sauber is compleet kansloos, gaan echt geen punten scoren.
regenrace?
pi_169292299
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]

regenrace?
Ze hebben 2 slechte regenrijders. Alleen met veel geluk kunnen ze een punt halen, maar onder normale omstandigheden niet.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 maart 2017 @ 21:57:32 #250
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_169292366
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:40 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Klopt, begin van het seizoen zie ik ze ook nog wel verrassen..Ericsson bovendien ook wel, mensen hebben geen hoge pet van hem op, toch heeft hij Nasr letterlijk naar huis gereden :D

Edit; Nouja, ook weer niet te letterlijk.. die plas water tussen Europa en Brazilië zou zelfs te zwaar zijn voor het ruigste amfibievoertuig..
Gewoon via Alaska.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')