abonnement Unibet Coolblue
pi_169921977
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2017 02:57 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Tai Wu. minst slechte HK chinees van Rotterdam. Kwaliteit eten altijd constant goed.Pas verbouwd en ziet er mooi,modern uit. Goede tweede als je op de HK toer blijft is het iets eerder gelegen Oriental Express.
Gisteravond nog bij Tai Wu geweest. Altijd een beetje chaos, maar supervriendelijke bediening en goed eten.

Na de bamisoep met eend in een melige bui de mangovis besteld. Net als de gefrituurde custardballen smaakte die verrassend goed.

pi_169940046
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:27 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Gisteravond nog bij Tai Wu geweest. Altijd een beetje chaos, maar supervriendelijke bediening en goed eten.

Na de bamisoep met eend in een melige bui de mangovis besteld. Net als de gefrituurde custardballen smaakte die verrassend goed.

[ afbeelding ]
Wat is dat nou voor iets? (Ja, mangovis dus. Maar wat is mangovis?)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_169940395
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 06:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor iets? (Ja, mangovis dus. Maar wat is mangovis?)
Chinese jellypudding, gevuld met stukjes mango in de vorm van een vis
pi_169952256
Door gemeentebeleid dreigt de oogstmarkt te verdwijnen:


https://www.petitie24.nl/(...)e-oogst-moet-blijven
pi_169952721
quote:
4s.gif Op zondag 2 april 2017 18:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Door gemeentebeleid dreigt de oogstmarkt te verdwijnen:


https://www.petitie24.nl/(...)e-oogst-moet-blijven
Jammer, maar om eerlijk te zijn was ik na drie bezoekjes die markt op het noordplein wel een beetje zat. :@
  zondag 2 april 2017 @ 18:52:39 #206
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169953299
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2017 18:29 schreef Tem het volgende:

[..]

Jammer, maar om eerlijk te zijn was ik na drie bezoekjes die markt op het noordplein wel een beetje zat. :@
hij is hier (bij t heemraadplein) vrijwel altijd hetzelfde. Dus met een kraam of vijftien ben je er dan inderdaad vrij snel klaar mee. Ze hadden wel een keer een pyama ontbijt :D dat was wel awesome, hadden alle ondernemers wat producten ter beschikking gesteld en daar Was dan n ontbijt van gemaakt. Was wel eenmalig volgens mij -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_169954108
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hij is hier (bij t heemraadplein) vrijwel altijd hetzelfde. Dus met een kraam of vijftien ben je er dan inderdaad vrij snel klaar mee. Ze hadden wel een keer een pyama ontbijt :D dat was wel awesome, hadden alle ondernemers wat producten ter beschikking gesteld en daar Was dan n ontbijt van gemaakt. Was wel eenmalig volgens mij -O-
De oogstmarkt op het Heemraadsplein is dan ook al een tijdje niet meer. Daarvoor in de plaats is de oogstmarkt nu twee keer per maand op het Noordplein.
Daar vind ik het altijd te druk en er is nou niet echt iets meer te krijgen dat je niet elders meer kan vinden.
Op Heemraadsplein waren de activiteiten (muziek, tractorshow etc) ook een stuk leuker. Maar helaas bleef het publiek daar weg.
pi_169955047
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hij is hier (bij t heemraadplein) vrijwel altijd hetzelfde. Dus met een kraam of vijftien ben je er dan inderdaad vrij snel klaar mee. Ze hadden wel een keer een pyama ontbijt :D dat was wel awesome, hadden alle ondernemers wat producten ter beschikking gesteld en daar Was dan n ontbijt van gemaakt. Was wel eenmalig volgens mij -O-
Hier is het ook altijd hetzelfde eigenlijk :P Iedereen in het midden aan de Rotterdamse biertjes, een beetje matige Turk met niet geweldige smeersels en olijven en de standaard dingetjes.

Op zich vind ik wel dat het kan blijven want het is toch wel populair en hip enzo maar zelf was ik er al snel op uitgekeken.
pi_169957938
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:24 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

De oogstmarkt op het Heemraadsplein is dan ook al een tijdje niet meer. Daarvoor in de plaats is de oogstmarkt nu twee keer per maand op het Noordplein.
Daar vind ik het altijd te druk en er is nou niet echt iets meer te krijgen dat je niet elders meer kan vinden.
Op Heemraadsplein waren de activiteiten (muziek, tractorshow etc) ook een stuk leuker. Maar helaas bleef het publiek daar weg.
Die appelsap van de Buytenhof weet ik anders niet waar ik dat zou moeten krijgen. Nu kan ik het op de fiets halen (ca. 1 km) en anders zou ik straks met de auto 1x in de zoveel maanden naar Rhoon moeten rijden om groot in te slaan. Da's lekker voor het milieu :{

En de aardbeien en frambozen van Van Herk uit Heinenoord, die smaak en kwaliteit, en voor die prijs, zou ik niet weten waar ik dat zou moeten halen. Als ik soms tussendoor in een winkel koop ben ik er altijd weer teleurgesteld over.

Ik vind het een prima markt, en koop er toch elke maand wel wat boodschapjes (in ieder geval standaard de appelsap en het fruit (als het er staat). En soms de geitenkaas van Mooimekkerland. Ook erg lekker en schappelijke prijs.
pi_169958823
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2017 09:02 schreef DutchTrain het volgende:

Chinese jellypudding, gevuld met stukjes mango in de vorm van een vis
Leuk dat het je gesmaakt heeft en je het geprobeerd hebt. Ik heb als ik daar ben altijd een stuk zoete Galia meloen als dessert. Altijd lekker.

Btw:





18 supporters aangehouden in centrum Rotterdam!

:')

Wat een mongoalen! Ik kwam uit Mokum en een en al feest en gezelligheid daar. Maar ja. Ajax was gewoon op alle fronten superieur.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2017 21:30:45 ]
pi_169959786
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2017 09:02 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Chinese jellypudding, gevuld met stukjes mango in de vorm van een vis
Ziet er cool uit! Ik vond het al op een toetje lijken, maar wist het niet zeker. Heb een paar weken geleden toevallig echte vis met mango op (tonijnceviche) en dat was erg lekker. Mango met garnalen schijnt ook een goede combi te zijn, maar ik houd niet van garnalen.

Ik lees net dat de Erasmusbrug voorlopig niet meer open gaat.

Samenvatting: brug ging donderdag niet meer dicht :( , maar gelukkig is de oorzaak van de storing die nacht uiteindelijk gevonden. ^O^ Toch doen we de brug voorlopig maar even niet open want ja, we willen geen risico lopen. :? |:( (Maakt verder niets uit want er hoeft dit weekend gelukkig toch geen schip langs. :D )

Wtf zijn dit voor vage toestanden? Is het probleem opgelost? Zo ja, kan de brug wel of niet weer gewoon open en dicht? Wordt er nog aan de brug gewerkt, of nader onderzoek gedaan?

Ik heb er donderdag meer dan 1,5 uur over gedaan om van CS naar huis te komen (normaal gesproken een kwartier met de tram) en dat was wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_169966790
Jaaaaaaaaaaaaa na anderhalf jaar (?) kan ik weer tram 7 rechtstreeks van m'n huis naar de EUR nemen. Hij gaat weer op de oude route door Kralingen.

Helaas zal ik er nog slechts een maandje of drie a vier van profiteren.
  Admin maandag 3 april 2017 @ 11:59:22 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_169967990
quote:
10s.gif Op zondag 2 april 2017 21:30 schreef Iwanius het volgende:

Wat een mongoalen!
O'Sheas is zondag ook eerder gesloten ivm de heibel:
quote:
I have decided to close OSheas early today out of safety concerns for my staff myself and customers due to the result, and the behaviour of some of the Feyenoord supporters today outside on the terrace, setting off flares and breaking glasses outside! which was particularly annoying because we were serving in plastic all afternoon!
(Post van de eigenaar van O'Sheas op Facebook.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 3 april 2017 @ 12:01:44 #214
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_169968057
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa na anderhalf jaar (?) kan ik weer tram 7 rechtstreeks van m'n huis naar de EUR nemen. Hij gaat weer op de oude route door Kralingen.

Helaas zal ik er nog slechts een maandje of drie a vier van profiteren.
De metro pakken op stations Voorschoterlaan of Gerdesiaweg is geen goed alternatief?
pi_169968136
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 12:01 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

De metro pakken op stations Voorschoterlaan of Gerdesiaweg is geen goed alternatief?
Ik pakte hem al die tijd van Oostplein of Gerdesiaweg naar Kralingse Zoom ja, maar dan ben je tweedagelijks 35 in plaats van 15 minuten onderweg en dan ben je bovendien langer aan het lopen dan dat je in de metro zit, waar ik nu gewoon kan in- en uitstappen en ik er direct ben. Scheelt toch wat comfort. :P
pi_169969658
quote:
99s.gif Op maandag 3 april 2017 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa na anderhalf jaar (?) kan ik weer tram 7 rechtstreeks van m'n huis naar de EUR nemen. Hij gaat weer op de oude route door Kralingen.

Helaas zal ik er nog slechts een maandje of drie a vier van profiteren.
En dan? Ga je ergens anders wonen/werken?

quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 11:59 schreef Breuls het volgende:

O'Sheas is zondag ook eerder gesloten ivm de heibel:

(Post van de eigenaar van O'Sheas op Facebook.)
Grappig want Cornelis op het Stadhuisplein ging op een bepaalt moment hoorde ik ook in een 'Lockdown' . Niemand erin of eruit.

En dan te bedenken dat iets verderop, op de Meent, die toko van goede vrind Floris,1NUL8, zijn 5 jarig bestaan vierde en men niks doorhad wat verderop gebeurde.
  Admin maandag 3 april 2017 @ 13:23:30 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_169969765
Nette mensen he, op de Meent. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_169970421
We begonnen alvast met een biertje op het terras van Cornelis maar de tweede liet zo achterlijk lang op zich wachten (drie kwartier, meermaals aangegeven dat we nog dorst hadden) dat we zonder betalen weg zijn gegaan. Uiteindelijk bij iemand thuis beland want toen we weer terug wilden naar stadhuisplein was het vol. Gezien de wedstrijd maar goed ook.
What Would Goku Do
pi_169976854
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 13:23 schreef Breuls het volgende:
Nette mensen he, op de Meent. ;)
Je spreekt uit eigen ervaring ;)
pi_169977029
Ik vind 1nul8 overigens echt een vreselijke toko. Barst er altijd van de guido's.
  maandag 3 april 2017 @ 19:06:17 #221
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_169977126
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 19:24 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

De oogstmarkt op het Heemraadsplein is dan ook al een tijdje niet meer. Daarvoor in de plaats is de oogstmarkt nu twee keer per maand op het Noordplein.
Daar vind ik het altijd te druk en er is nou niet echt iets meer te krijgen dat je niet elders meer kan vinden.
Op Heemraadsplein waren de activiteiten (muziek, tractorshow etc) ook een stuk leuker. Maar helaas bleef het publiek daar weg.
Ja er mag meer niet meer op het heemraadplein geloof ik, de maandelijkse rommelmarkt Is ook gestopt (mist een mens verder weinig aan, maar toch :)) vind n beetje leven in de buurt altijd wel tof. Binnenkort wel weer O+ singeldingen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 3 april 2017 @ 19:18:45 #222
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_169977405
Ik ben altijd gewend om de nieuwe Engelse omroepen in de metro te horen en dan zit ik voor één keer in de tram en dan hoor ik de oude variant nog, instant earbleed.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_169978353
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind 1nul8 overigens echt een vreselijke toko. Barst er altijd van de guido's.
HUGH is nog erger. Allemaal van wat ik noem "weekend-miljonairs". (irl dus verre van) en van die meiden die allemaal op zoek zijn naar een flappentapper en ooit model waren of model zijn en beetje de avond/club snol willen uithangen van jouw geld. Zeg maar het slag dat hun Instagram zo hebben ingericht dat het net lijkt ze allemaal succesvol zijn en een glamour :o leven hebben.

Als je ze ook hoort praten is het allemaal "Marbella dit, Braschaat zo...Dance Ibiza club party zus..."waar ze naar toe gaan als VIP. :+ ( wat ze niet vertellen is dat ze als aanhangsel mee mogen van een gozer die een rijke bink voor een avondje wil uithangen en hoopt later bij hun te scoren.)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2017 20:00:58 ]
  maandag 3 april 2017 @ 20:58:47 #224
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_169980304
Haha voor zulke snolletjes kan je beter naar club OQ gaan.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  dinsdag 4 april 2017 @ 02:57:09 #225
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_169988397
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 19:18 schreef G-Pier het volgende:
Ik ben altijd gewend om de nieuwe Engelse omroepen in de metro te horen en dan zit ik voor één keer in de tram en dan hoor ik de oude variant nog, instant earbleed.
Inderdaad. In de metro is gewoon perfect maar zodra ik in de tram stap, lijkt het alsof ik met de GVB rij in plaats van de RET.

Dunglish :r
GVB :r :r
RET _O_

Ons openbaar vervoer is een verademing als ik de auto niet pak en per OV in Den Haag, Amsterdam of een andere stad moet zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')