abonnement Unibet Coolblue
pi_168921899
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Allicht dat laatste? MBO niveau 4 in ieder geval. Maar nog steeds lijkt het me niet de bedoeling dat je als enige op een hele afdeling bent.
In ieder vakgebied worden stagiairs wel eens op zo'n manier aan het werk gezet. Het mag misschien niet, maar het helpt wel om een verantwoordelijkheidsgevoel te kweken.
pi_168921907
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

'Die' =hij. You love him! He is human!! Call him 'he', not 'die' !
*O*
'Die' slaat altijd op robots of aliens of waardeloze voorwerpen zoals beitels of deurklinken. Dat soort dingen. Doet je vriend geen recht.
'Die' is namelijk geen zelfstandige aanduiding, maar een aanwijzend voornaamwoord. We moeten er dus nog iets achter denken. 'Die... knul'? 'Die lulhannes'? Die... nu ja, wat? Het levert zelden een positieve connotatie op, dus waarom zou je dit raadseltje opwerpen. :)
Bedankt, Dude. Ik zal er beter op letten. Ik moet sowieso weer aan m'n Nederlands gaan werken. Ik ben echt bang dat ik domme fouten maak op m'n stage of toekomstige baan.

Ik werd wat overmoedig door het slechte Nederlands van mijn klasgenoten. In de echte wereld valt het gewoon enorm tegen. :') :@
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:41:36 #153
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168921912
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb wat moeite met dit te geloven.
Betreffende ziekenhuis is dan namelijk, net als jij, strafbaar.
Maar je weet hoe het gaat toch om de zorg? Stagaires doen het werk van verpleegkundigen. Je wordt - soms lijkt het wel- aan je lot over gelaten

Ik heb cv vervalst door daar verpleegkundige op te zetten
Ik kwam op gesprek en heb toen gezegd hoe het zat (heb wel papieren voor helpende+big registratie )
Ze hebben mij toch aangenomen om in eerste instantie handspandiensteb te doen maar uiteindelijk heb ik gewoon mensen verzorgd.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:42:31 #154
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168921922
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ah, daar ff kijken dan. Geen zin om het land deze week 3x te doorkruisen nl.
Als je dan de straat uitrijdt, ben je al waar je moet zijn.
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:43:16 #155
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168921934
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bedankt, Dude. Ik zal er beter op letten. Ik moet sowieso weer aan m'n Nederlands gaan werken. Ik ben echt bang dat ik domme fouten maak op m'n stage of toekomstige baan.

Ik werd wat overmoedig door het slechte Nederlands van mijn klasgenoten. In de echte wereld valt het gewoon enorm tegen. :') :@
*Werdt
pi_168921940
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:43 schreef Maarten het volgende:

[..]

*Werdt
Bedankt, Maarten. Ik zalt het beter doen.
pi_168921945
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bedankt, Dude. Ik zal er beter op letten. Ik moet sowieso weer aan m'n Nederlands gaan werken. Ik ben echt bang dat ik domme fouten maak op m'n stage of toekomstige baan.

Ik werd wat overmoedig door het slechte Nederlands van mijn klasgenoten. In de echte wereld valt het gewoon enorm tegen. :') :@
Bij ons is Engels de voertaal. Ik moet altijd weer even omschakelen als ik thuis ben :@ vooral qua grammatica.

En ik vergeet heel vaak 'ik' te zetten voor een zin :+
pi_168921972
Ik heb vandaag als stagiair ook alleen een groepsbehandeling gegeven. Stagebegeleider was ziek. Wel prettig om te ervaren hoe het is om zelfstandig te werken. :Y Maar ik vond het wel vervelend dat ik het niet direct met haar kon nabespreken.
freedom is just another word for nothing left to lose
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:46:26 #159
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_168921984
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bedankt, Maarten. Ik zalt het beter doen.
Ik moest lachen om mijn matige grap. :'(.

Nou. Eten. Doei, lief fokclubje.
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:47:36 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_168921997
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:41 schreef zeefje het volgende:

Maar je weet hoe het gaat toch om de zorg? Stagaires doen het werk van verpleegkundigen. Je wordt - soms lijkt het wel- aan je lot over gelaten

Ik heb cv vervalst door daar verpleegkundige op te zetten
Ik kwam op gesprek en heb toen gezegd hoe het zat (heb wel papieren voor helpende+big registratie )
Ze hebben mij toch aangenomen om in eerste instantie handspandiensteb te doen maar uiteindelijk heb ik gewoon mensen verzorgd.
Ziekenverzorgende dus. Geen verpleegkundige- of medische handelingen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:49:21 #161
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_168922022
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Ziekenverzorgende dus. Geen verpleegkundige- of medische handelingen?
Infusen,wondverzorging,meds toedienen.. allemaal gedaan.

Maar dat kwam ook omdat ik dit als verzorgende ig heb gedaan en mijn medische handelingen lijst nog had waar ik kon aantonen dat ik hier ervaring mee had.

En btw
Ziekenverzorgde bestaat niet meer ;)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_168922068
Het leek wel hoogzomer, heet met winterjas aan. Was net op de markt. Volgens mij is de Spaanse watercrisis die veel groente kapot heeft gemaakt ook alweer voorbij. Vorige week al wat meer bloemkool verkrijgbaar en nu ook overal weer volop spinazie.
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:53:03 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168922073
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bedankt, Dude. Ik zal er beter op letten. Ik moet sowieso weer aan m'n Nederlands gaan werken. Ik ben echt bang dat ik domme fouten maak op m'n stage of toekomstige baan.

Ik werd wat overmoedig door het slechte Nederlands van mijn klasgenoten. In de echte wereld valt het gewoon enorm tegen. :') :@
Het is geweldig dat je er waarde aan hecht. Dat doet mij(n taalhart) goed, voor wat dat waard is en voor wat dat er überhaupt toe doet in het licht der grotere dingen.
Maar ik vind jou bij uitstek hier altijd heel goed verwoorden wat je vindt en denkt, en ik verbaas me (en erger me dan extra bij jou) aan zo'n terugkerend dingetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 15-02-2017 18:03:56 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_168922116
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het is geweldig dat je er waarde aan hecht. Dat doet mij(n taalhart) goed, voor wat dat waard is en voor wat dat er überhaupt toe doet in het licht der grotere dingen.
Maar ik vind jou bij uitstek hier altijd heel goed verwoorden wat je vind en denkt, en ik verbaas me (en erger me dan extra bij jou) aan zo'n terugkerend dingetje.
Je vind ja?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168922136
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je vind ja?
Ik mag het niet meer zeggen. :P
pi_168922154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik mag het niet meer zeggen. :P
Van wie?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_168922159
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Van wie?
Doet er niet toe ;)
  woensdag 15 februari 2017 @ 17:58:52 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168922168
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Je vind ja?
:o Ik pak meteen een tak van de bramenstruik en sla me op de rug! :o :@ _O_

Maar dus extra hulde aan Myraela die het goed wil doen. Ik vind dat echt tof. ^O^

Ik ga mijn post wel even wijzigen, maar dat iedereen weet: ik maakte een DT-fout en dat is vrij maf in mijn geval, maar ook wel heel leuk daardoor. *Nog nooit ook zelfs maar geblowd, maar wel een DT-fout-gemaakt. YOLO*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_168922180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:o Ik pak meteen een tak van de bramenstruik en sla me op de rug! :o :@ _O_
Terecht :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 15 februari 2017 @ 18:00:16 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168922191
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Terecht :Y
Volgens mij geniet je hier ook echt van! :D

Is je gegund. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_168922238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is geweldig dat je er waarde aan hecht. Dat doet mij(n taalhart) goed, voor wat dat waard is en voor wat dat er überhaupt toe doet in het licht der grotere dingen.
Maar ik vind jou bij uitstek hier altijd heel goed verwoorden wat je vind en denkt, en ik verbaas me (en erger me dan extra bij jou) aan zo'n terugkerend dingetje.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er echt helemaal niet bewust van was, daarom vind ik het ook wel fijn om te horen. Zo is mijn Nederlands in de afgelopen jaren toch al enorm vooruit gegaan. Ik weet nog dat ik op m'n werk feedback kreeg over de hoeveelheid uitroeptekens die ik gebruikte. Ik had het nooit door, maar het was echt overdadig veel. In mijn hoofd was dat gewoon spontaan en enthousiast. In een reactie van twee tweets gebruikte ik bijna standaard drie uitroeptekens.

En mijn vriend heeft me eens gewezen op mijn lange zinnen. Ik typte gewoon enorme verhalen. Ik gebruikte wel komma's, maar er kwam maar geen einde aan. :D
pi_168922278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Volgens mij geniet je hier ook echt van! :D

Is je gegund. :)
Nee. Ik vind het wel gek dat je, nota bene in een post waar je Myraela de mantel uitveegt om haar taalgebruik, zo'n fout maakt. Mijn ogen struikelen erover. In dat licht doe ik weinig anders dan jij doet bij haar.
Geniet jij er echt van?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 15 februari 2017 @ 18:10:02 #173
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168922341
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf er echt helemaal niet bewust van was, daarom vind ik het ook wel fijn om te horen. Zo is mijn Nederlands in de afgelopen jaren toch al enorm vooruit gegaan. Ik weet nog dat ik op m'n werk feedback kreeg over de hoeveelheid uitroeptekens die ik gebruikte. Ik had het nooit door, maar het was echt overdadig veel. In mijn hoofd was dat gewoon spontaan en enthousiast. In een reactie van twee tweets gebruikte ik bijna standaard drie uitroeptekens.

En mijn vriend heeft me eens gewezen op mijn lange zinnen. Ik typte gewoon enorme verhalen. Ik gebruikte wel komma's, maar er kwam maar geen einde aan. :D
Uitroeptekens zijn wel echt een vloek van de tijd. Uitgevonden door de reclamewereld, ooit, en nu gebruiken we ze allemaal te pas en te onpas. Ik merk dat ik er ook toe neig, in geschreven teksten, en ik ben nota bene van de oude stempel.
Ik werk ook wel eens een interview uit en dan wil ik opeens een smiley gebruiken. 8)7 Alsof de taal op zich zijn kracht aan het verliezen is. Nu ja, zo gaan die dingen kennelijk. We hebben steeds meer visuele hints nodig om onze gedachten te vormen.

Als je ooit eens wat hulp nodig hebt, kun je, ondanks mijn D/T-manco, altijd even een teksdt DM'en. :) Baadt het niet, dan schaadt het niet (voor de zekerheid extra veel D/T's toegevoegd). 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 15-02-2017 18:20:42 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_168922360
:W vooralsnog is de noorderlicht tour niet geannuleerd, nu nog hopen dat we het gaan zien
  woensdag 15 februari 2017 @ 18:16:14 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_168922460
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 18:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee. Ik vind het wel gek dat je, nota bene in een post waar je Myraela de mantel uitveegt om haar taalgebruik, zo'n fout maakt. Mijn ogen struikelen erover. In dat licht doe ik weinig anders dan jij doet bij haar.
Geniet jij er echt van?
Nee.
Ik veeg haar de mantel niet uit, denk ik. Niet meteen in de gordijnen, als zij het zelf prima oppikt verder, zou ik denken. :)
Sorry voor je ogen, dat was niet de bedoeling, en vervelend dat het zo hard aan komt. Volgens mij heb ik het nu wel gecorrigeerd. :)
Of ik daarmee uit je irritatiezone kom, is een tweede, maar ik vermoed dat ik daar weinig invloed op heb.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')