abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:44:44 #51
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_168917251
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:40 schreef Fenasd het volgende:
Gaat niet om wel of niet totall loss. Gaat om de schade die erg groot is. Te groot om onstaan te zijn in dit ongeluk.
Ook dat is niet iets dat TS of de eigenaar bepaald maar de taxateur.
quote:
Als je gewoon even langs gaat behoud je die mensen voor het maken van een grote fout.
Dreigen met aangifte terwijl er nog geen schadebedrag bekent is? Op welk kamp woon jij?
Tot nooit .......
  woensdag 15 februari 2017 @ 13:48:13 #52
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_168917342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:43 schreef Leandra het volgende:
Alsof de verzekering zomaar de dagwaarde van dat ding gaat vergoeden omdat de buurman zegt dat hij total loss is....
En gezien TS all-risk verzekerd is heeft de verzekeraar er meer dan gemiddeld belang bij dat de schuldvraag niet (volledig) bij TS komt te liggen.

Je moet hier helemaal niet zelf mee gaan bemoeien, het is sowieso verzekeringswerk, je moet alleen hopen dat ze bij een andere verzekeraar zit.
Dit dus.

En de dagwaarde van een 10 jaar oude auto is ook niet al te hoog. Dus economisch total-los zou best kunnen als je een beetje pech met de onderdelen hebt.
Tot nooit .......
pi_168917475
Goede chauffeur kijkt uit reflex vanzelf in de spiegel voordat er een noodstop gemaakt wordt lijkt me. Geen opzet, 100% schuld TS.
.
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:33:38 #54
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_168918278
Net gebeld naar mijn verzekering.
Verhaal uitgelegd en inprinciepe is achterop altijd fout... toch hebben ze zeer veel interesse in het filmpje en gaan het eventueel voor leggen aan verzekering van tegen partij. Vanavond als ik thuis ben ga ik ze alles toe sturen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 15 februari 2017 @ 14:36:16 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168918322
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:33 schreef revpolen het volgende:
Net gebeld naar mijn verzekering.
Verhaal uitgelegd en inprinciepe is achterop altijd fout... toch hebben ze zeer veel interesse in het filmpje en gaan het eventueel voor leggen aan verzekering van tegen partij. Vanavond als ik thuis ben ga ik ze alles toe sturen
Top!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168918369
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:24 schreef de_boswachter het volgende:

Met 10 km/u kun je echt geen wagen total loss rijden :')

Het is mij gelukt met minder dan 10km/u
pi_168919831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is mij gelukt met minder dan 10km/u
Mij ook. Ik stond voor een stoplicht, licht gaat groen en bestuurster achter kijkt op van haar telefoon, ziet het licht groen en gaat rijden. Dat mijn voorganger en ik nog niet aan het rijden waren zag ze uit haast niet.
Op het eerste gezicht geen schade, echter toch het frame een beetje ontwricht, waardoor mijn kofferbak niet meer goed open en dicht kon. Reparatie zou een paar duizend euro zijn, dus economisch total loss.
pi_168919883
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn auto is 3 jaar geleden economisch total loss gereden door iemand die uit een parkeervak kwam. Alles kan. :+
Die van mij ook helaas. Het was maar een zachte tik maar desondanks was de rechterkant 10 cm korter geworden achter dan de linkerkant. Zoveel dingen waren krom waren geworden. Achterbumper, bumpersteun achter, C-stijl, veerpoottoren, wielkast, achterlicht+ophanging, achterklep etc
pi_168920020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 15:49 schreef jroz het volgende:

[..]

Mij ook. Ik stond voor een stoplicht, licht gaat groen en bestuurster achter kijkt op van haar telefoon, ziet het licht groen en gaat rijden. Dat mijn voorganger en ik nog niet aan het rijden waren zag ze uit haast niet.
Op het eerste gezicht geen schade, echter toch het frame een beetje ontwricht, waardoor mijn kofferbak niet meer goed open en dicht kon. Reparatie zou een paar duizend euro zijn, dus economisch total loss.
Ik reed stapvoets een hoek om toen er een kat voor mijn wielen sprong. Ik draai aan mijn stuur, raak rechtsvoor een biels van een tuinafscheiding. De achterkant van mijn auto glijdt een halve meter weg, en op de een of andere manier is een achterwiel onder mijn auto gevouwen en de achteras krom. Resultaat: te repareren maar economisch total loss.
pi_168920215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 07:49 schreef Norma_Jeane het volgende:
Iets zegt me dat haar aandeel flink aangedikt wordt en en jouw aandeel flink gedownplayed.
Jij reed echt geen 10 km/u als zij net flink had opgetrokken en dus afstand van je had genomen.
En al zou je 10 km/u hebben gereden vind ik het nog knap dat je niet had kunnen remmen.,
Dan heb je heul dicht achterop gezeten of de reactietijd van een 80-jarige.
Wat heeft TS eraan om tegen ons hierover te liegen (althans, de waarheid wat te verdraaien)?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:51:55 #61
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_169052716
Helaas... was te verwachten maar ben "schuldig"

Echter vond dit wel opmerkelijk...

"Uw voorganger mocht daar stoppen voor een voetganger hoe ver deze ook is!"
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_169053847
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:51 schreef revpolen het volgende:
Helaas... was te verwachten maar ben "schuldig"

Echter vond dit wel opmerkelijk...

"Uw voorganger mocht daar stoppen voor een voetganger hoe ver deze ook is!"
Dat was idd wel te verwachten. Maar nou het cabriodak ...
pi_169054743
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:51 schreef revpolen het volgende:
Helaas... was te verwachten maar ben "schuldig"

Echter vond dit wel opmerkelijk...

"Uw voorganger mocht daar stoppen voor een voetganger hoe ver deze ook is!"
DAt je fout zit wisten we al. Vraag is de schade die de cabrio heeft wel helemaal door jou veroorzaakt is.
pi_169062078
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:56 schreef Fenasd het volgende:

[..]

DAt je fout zit wisten we al. Vraag is de schade die de cabrio heeft wel helemaal door jou veroorzaakt is.
Dat is aan de schadeexpert. Geloof maar dat de verzekering zo min mogelijk wil vergoeden.
.
pi_169062198
Tuurlijk ben jij schuldig, te weinig afstand en te slechte reactie. Een bloemetje voor de overlast naar die mevrouw toe zou ook op z'n plaats zijn.
<hr>
pi_169064847
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is die ingeklapte spiegel ook op je filmpje te zien?
Je bent behoorlijk onoplettend als je je hele route met een ingeklapte spiegel rijdt.
Misschien had ze de hele weg vooruit gereden? Ik klap de spiegels ook altijd in, scheelt toch weer een beetje luchtweestand. Als ik achteruit moet rijden klap ik ze gewoon even uit. Maar het gaat ook wel elektrisch met een knopje van binnenuit in mijn auto. Als het handmatig moest zou ik wel uitgeklapt laten behalve als je ver weg moet op vakantie ofzo.
  woensdag 22 februari 2017 @ 12:21:03 #67
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169065982
Ga het niet helemaal lezen: maar :
T's rijdt achterop dus schuld

Of die gare megane nu tl is of met 10 km reed of wel of niet in de spiegel keek. Sorry
pi_169071459
Heb een paar jaar geleden soort gelijk iets gehad maar dan nog overdreven een meneer remde spontaan op een 50 KM weg. Politie bijgekomen en die gaf aan van het is onlogisch om zomaar te remmen hier dus die gaf een rapport aan mijn verzekering in mijn voordeel. Kreeg alles vergoed van de tegenpartij. Zou dus zeker alle bewijs die je hebt opsturen en NIET ONDERTEKENEN. Want zodra jij ondertekent geef je akkoord dat jij de schuldige bent in deze situatie
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:08:42 #69
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_169073525
Het schadeformulier geeft slechts de situatie ten tijde van het ongeval weer. Met het tekenen hiervan beken je geen schuld, alleen dat het formulier naar waarheid is ingevuld. Immers partij A en partij B moeten tekenen.
Op de achterzijde kan je je mening over de schuldvraag invullen, maar die krijgt de tegenpartij niet.
Ter ondersteuning van je mening kan je foto's filmpjes enz opsturen naar de verzekering.

[ Bericht 46% gewijzigd door Nizno op 22-02-2017 18:09:56 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_169085620
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:21 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Misschien had ze de hele weg vooruit gereden? Ik klap de spiegels ook altijd in, scheelt toch weer een beetje luchtweestand. Als ik achteruit moet rijden klap ik ze gewoon even uit. Maar het gaat ook wel elektrisch met een knopje van binnenuit in mijn auto. Als het handmatig moest zou ik wel uitgeklapt laten behalve als je ver weg moet op vakantie ofzo.
Je maakt een grapje toch, dat ze bij vooruit rijden geen spiegels nodig heeft?
Wat dacht je van inhalen, kijken of je kunt afslaan zonder een fietser van zijn wielen te rijden of gewoon je plek op de weg ten opzichte van andere weggebruikers controleren?
  donderdag 23 februari 2017 @ 11:55:10 #71
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_169087581
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Je maakt een grapje toch, dat ze bij vooruit rijden geen spiegels nodig heeft?
Wat dacht je van inhalen, kijken of je kunt afslaan zonder een fietser van zijn wielen te rijden of gewoon je plek op de weg ten opzichte van andere weggebruikers controleren?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:10 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Je maakt een grapje toch, dat ze bij vooruit rijden geen spiegels nodig heeft?
Wat dacht je van inhalen, kijken of je kunt afslaan zonder een fietser van zijn wielen te rijden of gewoon je plek op de weg ten opzichte van andere weggebruikers controleren?
Ik ga de moeite niet nemen om die troll nog verder te ondermijnen, maar volgens mij ben je zelfs verplicht om een "werkende" buitenspiegel te hebben aan de bestuurderskant.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_169087639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:55 schreef avotar het volgende:

[..]

[..]

Ik ga de moeite niet nemen om die troll nog verder te ondermijnen, maar volgens mij ben je zelfs verplicht om een "werkende" buitenspiegel te hebben aan de bestuurderskant.
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik miste het onderliggende sarcasme een beetje. Was nog niet wakker denk ik
pi_169090940
maar wat maakt het uit of die auto total loss is of niet? doet er toch niet toe?

jij bent achterop iemand gereden ? dus jou schuld ..

schadeformulier naar de verzekeraar en wat die gaan uitkeren is toch voor jou niet van belang , terug val heb je toch..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')