abonnement Unibet Coolblue
pi_168586215
Is Trump nou serieus boos omdat de democraten wat nominaties van hem tegenhouden? :D Je zou denken dat hij en de republieken zo'n strategie wel kunnen waarderen, aangezien dat hun favoriete strategie was onder Obama.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168586559
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 10:14 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Interesseerde ze 3 maanden geleden ook geen ruk. De kiezer dus.
Of het is een van de redenen waarom ze juist op Trump hebben gestemd. Mensen zijn dit politieke gekonkel zat.
pi_168586676
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Of het is een van de redenen waarom ze juist op Trump hebben gestemd. Mensen zijn dit politieke gekonkel zat.
En dan stemmen ze op de kandidaat van de partij die dat gekonkel tot een kunst heeft verheven :P
pi_168586698
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:32 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Of het is een van de redenen waarom ze juist op Trump hebben gestemd. Mensen zijn dit politieke gekonkel zat.
Ik vind dat altijd maar een bizar stukje logica bij zulke mensen. Je gaat (in dit geval) op republikeinen stemmen omdat de republikeinen de afgelopen jaren de boel hebben lopen verstieren. En daarom ben je boos op de democraten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168586758
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd maar een bizar stukje logica bij zulke mensen. Je gaat (in dit geval) op republikeinen stemmen omdat de republikeinen de afgelopen jaren de boel hebben lopen verstieren. En daarom ben je boos op de democraten.
Ik denk dat veel mensen niet voelen dat ze op de Republikeinen hebben gestemd, maar op Trump. Partijideologie is niet in beton gegoten.
pi_168586999
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dan stemmen ze op de kandidaat van de partij die dat gekonkel tot een kunst heeft verheven :P
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd maar een bizar stukje logica bij zulke mensen. Je gaat (in dit geval) op republikeinen stemmen omdat de republikeinen de afgelopen jaren de boel hebben lopen verstieren. En daarom ben je boos op de democraten.
Wat Mystikvm hierboven zegt in combinatie met in meer of mindere mate niet goed geïnformeerd zijn.

De keuze voor volksmenners is vaak geen rationele.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2017 11:55:32 ]
  woensdag 1 februari 2017 @ 12:37:37 #157
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_168587933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen niet voelen dat ze op de Republikeinen hebben gestemd, maar op Trump. Partijideologie is niet in beton gegoten.
Het Huis en de Senaat zijn deze verkiezingen anders ook weer vol Republikeinen gestemd.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_168588136
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het Huis en de Senaat zijn deze verkiezingen anders ook weer vol Republikeinen gestemd.
Precies, dus het obstructionisme is blijkbaar geen problem als Republikeinen het doen. En de "drain the swamp" aanhang hangt nu zelf boven het moeras te wachten tot het waterpeil genoeg omhoog gaat voor de alligators om ze te kunnen opeten.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168588190
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het Huis en de Senaat zijn deze verkiezingen anders ook weer vol Republikeinen gestemd.
Dat klopt, maar als dat is gedaan uit plotselinge bewondering voor de Republikeinen is het wel in tegenspraak met al die gedesillusioneerden die ineens wel bij het stemmen op kwamen draven om op Trump te stemmen.
pi_168588390
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het Huis en de Senaat zijn deze verkiezingen anders ook weer vol Republikeinen gestemd.
Daar zaten ook veel "Trumpisten" bij, niet allemaal maar wel veel. Iemand als Kelly Ayotte die toch behoorlijk anti-trump was verging het slecht in haar staat.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168588959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:58 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Daar zaten ook veel "Trumpisten" bij, niet allemaal maar wel veel. Iemand als Kelly Ayotte die toch behoorlijk anti-trump was verging het slecht in haar staat.
Ik denk dat je aan een nieuwe bril en hoorapparaat moet, want je hebt wel een heel alternatieve blik op de werkelijkheid.
pi_168590106
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:37 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het Huis en de Senaat zijn deze verkiezingen anders ook weer vol Republikeinen gestemd.
die hadden wel de popular vote gewonnen

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:58 schreef antiderivative het volgende:

[..]

Daar zaten ook veel "Trumpisten" bij, niet allemaal maar wel veel. Iemand als Kelly Ayotte die toch behoorlijk anti-trump was verging het slecht in haar staat.
Ayotte verloor met hetzelfde percentage als Trump in NH
pi_168590137
Er is in dit topic steeds iemand aandacht aan het vragen, in de verte hoor ik steeds iemand iets roepen...

Enfin, inhoudelijk maar weer eens.

Obama's Sol. General positief over Gorsuch, via NYTimes:

seanmdav twitterde op woensdag 01-02-2017 om 03:08:23 Obama's solicitor general says liberals should support Neil Gorsuch. https://t.co/PSVlqZ9W7Y reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  woensdag 1 februari 2017 @ 14:02:59 #164
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168590140
Niet dat het ook maar enigszins realistisch is, maar ze zouden daar denk ik geholpen zijn met een parlementair systeem met representatieve verdeling van de zetels en dus meer partijen. Zo'n extreme verdeeldheid in twee kampen die rechtstreeks tegenover elkaar staan lijkt me niet gezond.
pi_168590300
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet dat het ook maar enigszins realistisch is, maar ze zouden daar denk ik geholpen zijn met een parlementair systeem met representatieve verdeling van de zetels en dus meer partijen. Zo'n extreme verdeeldheid in twee kampen die rechtstreeks tegenover elkaar staan lijkt me niet gezond.
Het is wel iets van de laatste tijd. Er zijn wel aardige infographics met posities van de Democraten en Republikeinen in senaat en huis waarbij je duidelijk ziet dat het 'midden' waar de overlap meeste overlap zit bijna geheel verdwenen is. Uiteindelijk zou dat in mijn ogen toch eens ruimte moeten bieden in het midden. Daar heb je immers nog enige slagkracht. Die fringe partijen gaan het nooit redden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168590431
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 02:23 schreef skysherrif het volgende:
Nouja nu gaat het leuk worden, krijgen we een eindeloze filibuster of niet :P. Kan er nog wel bovenop bij de bestaande protesten.
De volgende Dems:
Durbin
Blumenthal
Coons
Heitkamp
Manchin
McCaskill
Tester

hebben al aangegeven niet mee te werken aan een filibuster. Bennett (Col.) en Donnely (Ind.) lijken ook wel een positieve houding te hebben. En dan is het al gedaan.

Cruz zei het al gisteren, gaat niet werken. Nuclear option was ook nog een optie.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  woensdag 1 februari 2017 @ 14:17:51 #167
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168590458
Dat is nog 1 te weinig voor cloture als ik het goed tel.

Ik zou het trouwens ook niet pikken. De zetel is gewoon gestolen. De popular vote is verloren en dan een radicaal rechtse rechter kiezen? Het lef...
pi_168590491
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dat is nog 1 te weinig voor cloture als ik het goed tel.
Er zijn 8 dems nodig om tot de 60 te komen. Voor regular Sen.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_168590548
Ik denk ook niet dat het strategisch om voor deze pick de nuclear option uit te lokken
pi_168590565
Volgende week dinsdag debat tussen Sanders en Cruz over Obamacare
pi_168590723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:22 schreef L3gend het volgende:
Volgende week dinsdag debat tussen Sanders en Cruz over Obamacare
Dat word dan een kort debat want als ik het mij goed herinner wilden ze allebei Obamacare afschaffen
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168590987
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:12 schreef Rezania het volgende:
Is Trump nou serieus boos omdat de democraten wat nominaties van hem tegenhouden? :D Je zou denken dat hij en de republieken zo'n strategie wel kunnen waarderen, aangezien dat hun favoriete strategie was onder Obama.
Zo heeft Trump wel een mooi excuus om door te gaan met EO's
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_168591041
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:41 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Zo heeft Trump wel een mooi excuus om door te gaan met EO's
Lijkt mij een goed plan aangezien hij ze zo abominabel opstelt dat een 1e jaars rechten student er gehakt van maakt in een rechtszaak.
In the beginning there was nothing, which exploded.
pi_168591111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:30 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Dat word dan een kort debat want als ik het mij goed herinner wilden ze allebei Obamacare afschaffen
Niet zonder een alternatief voor te stellen natuurlijk. Althans, Sanders gaat echt niet zomaar 'Lol bye' zeggen tegen ACA.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_168591115
Agenda Senate cmt:

10:30 AM: Judiciary meeting to consider the nomination of Jeff Sessions, of Alabama, to be Attorney General, Department of Justice.
10:45 AM: Environment and Public Works meeting to consider the nomination of Scott Pruitt, of Oklahoma, to be Administrator of the Environmental Protection Agency.

een hearing:
2:30 PM: Veterans' Affairs hearings to examine the nomination of David J. Shulkin, of Pennsylvania, to be Secretary of Veterans Affairs.

plus floor vote:
2:30 PM: Senate will vote on confirmation of Exec. Cal. #2, Rex Tillerson, to be Secretary of State.
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')