abonnement Unibet Coolblue
pi_168299920
Die vrouw van Pence.

Tering, echt zo;n huisvrouwtje die netjes elke avond eten kookt en voor de 15 kinderen zorgt.
  vrijdag 20 januari 2017 @ 18:39:48 #102
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168299928
Paul Ryan, wat een super nare man is dat. Soort Underwood.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168299972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
Paul Ryan, wat een super nare man is dat. Soort Underwood.
Maar geen standaard 'vrind' van Trump.
Het blijft afwachten of de Rep. partij de, toch min of meer gedwongen, eenheid kan blijven bewaren.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:38 schreef Noin het volgende:

Wat gebeurt er als die blanke Amerikanen waar Trump al die beloftes aan doet over 3 jaar nog steeds werkeloos zijn.
Als ze minder hebben dan ooit.
Als de banen massaal naar het buitenland gaan omdat producten die in de VS geproduceerd worden simpelweg te duur zijn om te verkopen?
Dan krijgen de democraten daar de schuld van of alles en iedereen in de regering, behalve Trump zelf. En breitbart &co zullen dit de informatie bubbels van zijn fans inhameren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_168300102
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:37 schreef Toby56 het volgende:
Nou, de Obama's kunnen worden uitgezwaaid.
Ze hebben van America een 'carnage' gemaakt.

So long.
Wat vrij bijzonder is. Volgens mij erfde Obama de ergste crisis sinds meer dan een eeuw. Amerika staat er inmiddels weer een stuk rooskleuriger voor. Sterker nog, er zijn volgens mij vrij weinig landen zo goed uit de crisis gekomen, terwijl de VS toch de oorsprong was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:33 schreef Noin het volgende:

[..]

In 2018 kunnen de Democraten eigenlijk alleen verliezen in de Senaat.
De rode staten die dan op het spel staat zijn zo diep rood dat dat eigenlijk geen enkel risico is voor de reps.

2020 wordt bijltjesdag.
Dan gaan de klappen vallen.
Mja, ik moet nog maar zien of dat echt het geval gaat zijn. Trump erft in mijn ogen een redelijk gezonde uitgangssituatie. Helemaal als je dat vergelijkt met Obama natuurlijk. Het voorgestane beleid hoeft op de korte termijn ook niet direct desastreus te zijn en kan juist positief uitpakken, tenzij hij nog enorme handelsoorlogen gaat ontketenen die volledige supplychains gaan ontregelen en dergelijke, maar ik heb eerder het idee dat dat dreigen met dat soort zaken vooral Trumps onderhandelingsstrategie is.

Daarbij denk ik ironisch genoeg dat de Trump in de huidige opzet nog de minst schadelijke Republikein is voor de Democraten. De Republikeinen in het congres (en ook in grote mate zijn kabinet) zien niets liever dan dat zo ongeveer alles wat Obama gedaan heeft zsm ongedaan gemaakt wordt. Trump heeft ergens nog wel een zeker wil om door het volk gewaardeerd te worden, dus die zal wellicht niet zo maar miljoenen mensen weer onverzekerd rond laten lopen om maar weer eens iets te noemen of flink te hakken in Medicare.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168300105
Obama gaat vandaag lekker naar California.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300114
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dan krijgen de democraten daar de schuld van of alles en iedereen in de regering, behalve Trump zelf. En breitbart &co zullen dit de informatie bubbels van zijn fans inhameren.
Oh fuck ja...
pi_168300165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat vrij bijzonder is. Volgens mij erfde Obama de ergste crisis sinds meer dan een eeuw. Amerika staat er inmiddels weer een stuk rooskleuriger voor. Sterker nog, er zijn volgens mij vrij weinig landen zo goed uit de crisis gekomen, terwijl de VS toch de oorsprong was.

[..]

Mja, ik moet nog maar zien of dat echt het geval gaat zijn. Trump erft in mijn ogen een redelijk gezonde uitgangssituatie. Helemaal als je dat vergelijkt met Obama natuurlijk. Het voorgestane beleid hoeft op de korte termijn ook niet direct desastreus te zijn en kan juist positief uitpakken, tenzij hij nog enorme handelsoorlogen gaat ontketenen die volledige supplychains gaan ontregelen en dergelijke, maar ik heb eerder het idee dat dat dreigen met dat soort zaken vooral Trumps onderhandelingsstrategie is.

Daarbij denk ik ironisch genoeg dat de Trump in de huidige opzet nog de minst schadelijke Republikein is voor de Democraten. De Republikeinen in het congres (en ook in grote mate zijn kabinet) zien niets liever dan dat zo ongeveer alles wat Obama gedaan heeft zsm ongedaan gemaakt wordt. Trump heeft ergens nog wel een zeker wil om door het volk gewaardeerd te worden, dus die zal wellicht niet zo maar miljoenen mensen weer onverzekerd rond laten lopen om maar weer eens iets te noemen of flink te hakken in Medicare.
Ja... in het ergste geval teert Trump op het beleid van Obama en komt de klap pas over 4 jaar.
Dan zou Trump best wel een 2e termijn kunnen krijgen en gaan de remmen los.
Maar hij is 72?
Dan zou ie 76 zijn bij zijn volgende termijn.
80 als ie ermee op houdt.

Dat haalt ie niet.
pi_168300207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:49 schreef Noin het volgende:

[..]

Ja... in het ergste geval teert Trump op het beleid van Obama en komt de klap pas over 4 jaar.
Dan zou Trump best wel een 2e termijn kunnen krijgen en gaan de remmen los.
Maar hij is 72?
Dan zou ie 76 zijn bij zijn volgende termijn.
80 als ie ermee op houdt.

Dat haalt ie niet.
Hij is nu 70. Maar vergeet niet dat tijden veranderen. De levensverwachting is alweer een jaar of 10 hoger dan in 1960 gemiddeld en ook de vitaliteit van mensen op hogere leeftijd is steeds beter aan het worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168300209
Oh hij is 70.
Bil Clinton is 70.
Bush is 70.
Obama is 55 :D

Obama gaat nog 25 jaar van zijn pensioen genieten.
pi_168300316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

[...] Volgens mij erfde Obama de ergste crisis sinds meer dan een eeuw. Amerika staat er inmiddels weer een stuk rooskleuriger voor. Sterker nog, er zijn volgens mij vrij weinig landen zo goed uit de crisis gekomen, terwijl de VS toch de oorsprong was.
Klopt. Hoewel de crisis van na 1929 echt niet minder zwaar was.
Obama heeft veel beloften niet kunnen waarmaken, maar de USA staat er in januari 2017 zonder meer veel beter voor dan in januari 2009. Niet voor iedereen, dat is duidelijk. In de USA en wereldwijd groeien de verschillen tussen Echt Rijk en Echt Arm. Maar als de USA straks de rug krijgt toegekeerd van hun vrienden & bondgenoten omdat zij Trump niet vertrouwen met zijn strikt nationalistische isolatiepolitiek, dan valt de oogst voor Amerika misschien wel vies tegen en kunnen veel Trumpsupporters het nog zwaar(der) krijgen.

Overigens, beetje buiten de discussie, maar toch: van mij persoonlijk mag Poetin het hele Midden-Oosten krijgen; daar is in moderne tijden nog nooit een wereldleidend land gelukkig mee geworden. En olie gaat een verouderende energiebron worden.

Misschien worden China, Oceanië en Europa wel de lachende euh... derden?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:51 schreef Noin het volgende:
Oh hij is 70.
Bil Clinton is 70.
Bush is 70.
Obama is 55 :D

Obama gaat nog 25 jaar van zijn pensioen genieten.
Obama schijnt in Washington te blijven, in tegenstelling tot vrijwel al zijn voorgangers. De geruchten gaan dan ook dat hij binnen de Democratische partij actief zal blijven om te proberen zijn nalatenschap nog wat veilig te stellen voor zover mogelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168300423
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Obama schijnt in Washington te blijven, in tegenstelling tot vrijwel al zijn voorgangers. De geruchten gaan dan ook dat hij binnen de Democratische partij actief zal blijven om te proberen zijn nalatenschap nog wat veilig te stellen voor zover mogelijk.
Dat geloof ik ook wel.
En als hij er zelf geen zin in heeft, dan schopt Michelle hem wel uit zn luie stoel. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300435
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Obama schijnt in Washington te blijven, in tegenstelling tot vrijwel al zijn voorgangers. De geruchten gaan dan ook dat hij binnen de Democratische partij actief zal blijven om te proberen zijn nalatenschap nog wat veilig te stellen voor zover mogelijk.
Laten we het hopen.

Stel...
Stel dat Joe Biden in 2020 een gooi gaat doen naar het presidentschap.

Zou Obama dan VP kunnen worden?
Ja toch :D
pi_168300461
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:00 schreef Noin het volgende:

[..]

Laten we het hopen.

Stel...
Stel dat Joe Biden in 2020 een gooi gaat doen naar het presidentschap.

Zou Obama dan VP kunnen worden?
Ja toch :D
Ik mag niet hopen dat Biden Obama voor zoiets zou uitkiezen.
Dat wordt een mars naar een nieuwe nederlaag.

En het riekt mij teveel naar V. Poetin.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:02 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik mag niet hopen dat Biden Obama voor zoiets zou uitkiezen.
Dat wordt een mars naar een nieuwe nederlaag.

En het riekt mij teveel naar V. Poetin.
Hmm... Biden is 74.
Dus 78 als Trump weg gaat....

Das te oud :(
pi_168300559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:04 schreef Noin het volgende:

[..]

Hmm... Biden is 74.
Dus 78 als Trump weg gaat....

Das te oud :(
De Democraten moeten op zoek naar jongere inspirerende politici.
De Republikeinen ook... als ze het zelf in de gaten willen hebben tenminste.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300576
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:56 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Klopt. Hoewel de crisis van na 1929 echt niet minder zwaar was.
Obama heeft veel beloften niet kunnen waarmaken, maar de USA staat er in januari 2017 zonder meer veel beter voor dan in januari 2009. Niet voor iedereen, dat is duidelijk. In de USA en wereldwijd groeien de verschillen tussen Echt Rijk en Echt Arm. Maar als de USA straks de rug krijgt toegekeerd van hun vrienden & bondgenoten omdat zij Trump niet vertrouwen met zijn strikt nationalistische isolatiepolitiek, dan valt de oogst voor Amerika misschien wel vies tegen en kunnen veel Trumpsupporters het nog zwaar(der) krijgen.

Overigens, beetje buiten de discussie, maar toch: van mij persoonlijk mag Poetin het hele Midden-Oosten krijgen; daar is in moderne tijden nog nooit een wereldleidend land gelukkig mee geworden. En olie gaat een verouderende energiebron worden.

Misschien worden China, Oceanië en Europa wel de lachende euh... derden?
Mwoah, ik zie nog niet direct hele negatieve effecten op de korte termijn voor de Amerikaanse bevolking waar het 'nationalistische isolatiepolitiek' betreft. Voor zover die al gevoerd gaat worden. Vooralsnog blijft het vooral bij stoere praat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168300582
Hillary en Bill zijn geloof ik voor het feestje gebleven.
Dat is wel klasse.

(Of ze kunnen gewoon niet zonder de kaviaar.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Toby56 het volgende:

[..]

De Democraten moeten op zoek naar jongere inspirerende politici.
De Republikeinen ook... als ze het zelf in de gaten willen hebben tenminste.
Een nieuwe Obama?
Prima !
pi_168300654
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Toby56 het volgende:
Hillary en Bill zijn geloof ik voor het feestje gebleven.
Dat is wel klasse.

(Of ze kunnen gewoon niet zonder de kaviaar.)
Hilly en Billy laten mooi zien wat het verschil is tussen de ene soort volk en het andere.
Kan me niet voorstellen dat Trump op het feestje van Hillary zou zijn gekomen.
pi_168300663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie nog niet direct hele negatieve effecten op de korte termijn voor de Amerikaanse bevolking waar het 'nationalistische isolatiepolitiek' betreft. Voor zover die al gevoerd gaat worden. Vooralsnog blijft het vooral bij stoere praat.
Het blijft inderdaad afwachten. Het is leuk en spannend om te filosoferen. Maar wereldpolitiek is heusch geen kattenpisch.
Obama is intussen al geland in Maryland.
And now off to California!
(Michelle is overduidelijk somber.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300732
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 19:08 schreef Noin het volgende:

[..]

Hilly en Billy laten mooi zien wat het verschil is tussen de ene soort volk en het andere.
Kan me niet voorstellen dat Trump op het feestje van Hillary zou zijn gekomen.
Billy staat alweer ontzettend veel handjes te schudden.
Hij kan het toch niet laten om te lobbyen.
Voor de goeie zaak natuurlijk.
:P
Ik doe het ff rustig aan.
pi_168300951
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2017 18:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Obama schijnt in Washington te blijven, in tegenstelling tot vrijwel al zijn voorgangers. De geruchten gaan dan ook dat hij binnen de Democratische partij actief zal blijven om te proberen zijn nalatenschap nog wat veilig te stellen voor zover mogelijk.
hij gaat toch zich actief bemoeien met het hervormen van Amerikaanse kiesrecht?
pi_168300961
Ik kap er mee.
Ik hoop jullie over 4 jaar onder andere omstandigheden weer te zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')