abonnement Unibet Coolblue
pi_167347662
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Mrs.Peel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silversjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crazy_Horse
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Droomvrouwtje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finagain
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uitgezwaaid vorig topic:

Stroopwafel *O*
En hopelijk Sjois O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Kyara op 30-12-2016 20:56:06 ]
pi_167349248
Kan iemand die daar toegang toe heeft mijn spoiler reactie verwijderen op pagina 12?
Nu kan ik dat niet meer :')
  donderdag 15 december 2016 @ 19:17:03 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_167349736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef deadly_kiss het volgende:
Kan iemand die daar toegang toe heeft mijn spoiler reactie verwijderen op pagina 12?
Nu kan ik dat niet meer :')
ja ;)
disclaimer
  Moderator donderdag 15 december 2016 @ 19:19:43 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167349821
@dobbey je hebt gelijk, ik bedoel folikels ;) als er bijvoorbeeld maar twee folikels zijn kun je besluiten geen punctie te doen.

Maar ik snap je wel bobby, icsi is wat dat betreft wel echt de laatste stap. Zelf hebben we hier wel voor besloten omdat de kansen met IUI zó klein zijn dat het eigenlijk geen zin meer heeft.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167352761
deadly_kiss, ik heb je berichtje niet gelezen, maar even een :* voor jou. Volgens mij kan je die wel gebruiken!

dobbey pupo *O*

Hier heeft het ziekenhuis de 1e afspraak verzet van woensdag naar donderdag en dan kan ik dus niet. }:| Ik ben not amused en hoop dat er nog een andere mogelijkheid is voor de kerst.
pi_167356857
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja ;)
^O^
pi_167356966
Dobbey Pupo! *O* *O* *O* *O*

ik hoop zo dat ze allebei blijven plakken! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167357663
Dobbey pupo *O*
Mooie score! Ik duim weer voor je.
:*
  vrijdag 16 december 2016 @ 12:11:46 #9
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167366923
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:25 schreef Kyara het volgende:
Dobbey Pupo! *O* *O* *O* *O*

ik hoop zo dat ze allebei blijven plakken! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, potentiële slachtoffers ja c_/ :D maar de kans op tweeling is idd reeel aanwezig aangezien donor ook tweeling moeder is ;)
pi_167367459
dobbey pupo *O* Ik duim voor een plakker (of 2, om Kyara een plezier te doen ;))!

Verder ga ik ook even afstand nemen van alles. Het loopt hier niet zo lekker en ik merk dat ik er alleen maar met negatieve gevoelens naar kan kijken. Dus we nemen even een pauze en gaan dan ergens volgend jaar wel weer starten.

Iedereen hier heel veel succes, eitjes, follikels en hCG toegewenst. Ik hoop dat jullie allemaal een topic zijn opgeschoven als ik terugkom O+.
  vrijdag 16 december 2016 @ 13:30:02 #11
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167368469
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:39 schreef Gala6183 het volgende:
dobbey pupo *O* Ik duim voor een plakker (of 2, om Kyara een plezier te doen ;))!

Verder ga ik ook even afstand nemen van alles. Het loopt hier niet zo lekker en ik merk dat ik er alleen maar met negatieve gevoelens naar kan kijken. Dus we nemen even een pauze en gaan dan ergens volgend jaar wel weer starten.

Iedereen hier heel veel succes, eitjes, follikels en hCG toegewenst. Ik hoop dat jullie allemaal een topic zijn opgeschoven als ik terugkom O+.
Thnx :* mocht het een zesling worden dan gooi ik met alle liefde er een of twee bij je over de schutting O+ ;)

Ff zonder gekheid....

Ik schrik er van hoeveel mensen er door heen zitten en hoop met heel mijn hart dat jij en iedereen hier die pauze neemt vol goede moed terug komt en bovenal weer plezier vind in de wereld om jou/jullie heen -O-

Veel succes met alles :*
pi_167368763
Dobbey succes! O+


Btw, hebben jullie die radio reclame gehoord van Etos en hun durex aanbieding? :{w

"Ook geen zin in een kerstkindje?...blabla"


What...de...
Ligt dat aan mijn hormonen of is dat gewoon een rare reclame? -O-
  vrijdag 16 december 2016 @ 13:54:58 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167368999
zeg dobs.. zullen we voor een datum vierling gaan?? om Kyara even helemaal te bevredigen ;) :P

en ik schrik er ook een beetje van dat iedereen het er zo moeilijk mee heeft. Nouja .. ik heb ook wel een momentje gehad, true, maar uiteindelijk was dat ook een opstapeling van omstandigheden ( werkdruk, lief vertrokken voor 3 maanden EN ongesteld)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd. Neem de tijd en doe het voor jezelf.. :*

en deadly, ik heb em niet gehoord.. maar feitelijk zoals ik het lees klopt het natuurlijk niet.. :P een kerstkindje krijg je met kerst, die maak je toch niet met kerst :? ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit.. maar op zich vind ik hem kunnen eigenlijk :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167369973
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook niet verwacht dat ik het zo heftig zou vinden allemaal want normaal ben ik heel nuchter, maar hormonen zijn bitches en ik wil nu gewoon even rust.
pi_167371170
Zo, ik kom ook op een mooi moment weer aanhaken, als er net een paar pauze nemen :)
Maar dat begrijp ik heel goed. De voorbije 3 weken voelden aan als pauze: geen echo's, geen hormonen en ook geen wachtweken. Daarom heb ik hier ook niet meegepost. Ik vond het zalig, even rust en er niet mee bezig hoeven zijn.
Volgende week begint het circus waarschijnlijk weer (eerste tekenen menstruatie gespot (gespot, heb je m, hahaha)) en ik zie er eigenlijk best tegenop. Maar aan de andere kant wil ik ook niet langer wachten...

Gala, het is ook gewoon kut als je lichaam niet meewerkt. Je denkt dat je eindelijk vooruit kan met een behandeling maar als dat niet goed verloopt is het superfrustrerend. En dan ook nog een miskraam :*

Deadly, persoonlijk heb ik niks met zo'n reclame maar ik denk dat iedereen zijn/haar eigen triggers heeft. Mijne is een collega die elk gesprek ombuigt naar het feit dat ie 'papa' (begin serieus al een hekel te krijgen aan het woord) wordt volgende maand. Heb dan ook telkens zin om zijn gezicht te bewerken met een stoel :( Terwijl ik rationeel ook weet die ie gewoon trots en blij is en er helemaal niets mis mee is om dat te uiten.
pi_167371360
Dames :* voor jullie.
Ik kan het me zo aan het einde van het jaar ook wel voorstellen dat het zwaar valt. Het is toch een tijd van terugkijken op het afgelopen jaar. En voor velen weer een jaar met lege handen.

Het is jullie allemaal stuk voor stuk zo ontzettend gegund. Ik hoop dat 2017 jullie jaar wordt. :* :* :*
pi_167377201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:45 schreef deadly_kiss het volgende:
Dobbey succes! O+


Btw, hebben jullie die radio reclame gehoord van Etos en hun durex aanbieding? :{w

"Ook geen zin in een kerstkindje?...blabla"


What...de...
Ligt dat aan mijn hormonen of is dat gewoon een rare reclame? -O-
Oh my, wat ben ik blij dat je dit zegt! Ik vond het ronduit kwetsend voor iedereen die in dit schuitje zit, wat een idiote formulering!
Warempel, een drempel.
pi_167378204
Aan de andere kant is het ook wel fijn dat er mensen zijn die zo moeten uitkijken om niet zwanger te worden. Alleen vind ik het niet prettig om op deze manier de ongewild kinderlozen zo te raken. Niet handig!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167384980
Ja maar kom op, als je wel een kinderwens hebt zeg je toch ook niet: "kom, ik heb zin in een kind, zullen we er een nemen?" beetje tactloos inderdaad...
Warempel, een drempel.
pi_167411547
Vanaf hoe lang zelf proberen kun je naar de dokter gaan?
Hi,ras mach galoo de micho
pi_167411557
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 05:32 schreef raspberryPi het volgende:
Vanaf hoe lang zelf proberen kun je naar de dokter gaan?
Wanneer er concrete aanwijzingen zijn dat er iets aan de hand zou kunnen zijn kun je natuurlijk altijd gaan. Anders na een jaar. Afhankelijk van jullie situatie en leeftijd kan een huisarts dan gaan verwijzen.

Maar kijkend naar jouw Pohi moet je toch al naar de huisarts. :+

[ Bericht 11% gewijzigd door _Ophelia_ op 18-12-2016 06:36:37 ]
pi_167411563
We zijn nu bijna een jaar bezig maar tot nu toe nog niks. Zij is 30 en ik 38. Voor haar is het de eerste, voor mij de tweede.
Hi,ras mach galoo de micho
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 12:06:02 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167413982
Welkom raspberry! Na een jaar kun je inderdaad naar de huisarts voor een verwijzing.

Hoe lang duurde het destijds voordat je ex zwanger werd?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167416199
M'n vrouw was zo zwanger toen, binnen een maand of 3.
Maar dat is al wel bijna 13 jaar geleden en in die tijd heb ik niet echt gezond geleefd.
Hi,ras mach galoo de micho
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 15:28:20 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167417966
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:05 schreef raspberryPi het volgende:
M'n vrouw was zo zwanger toen, binnen een maand of 3.
Maar dat is al wel bijna 13 jaar geleden en in die tijd heb ik niet echt gezond geleefd.
Wat is niet gezond leven? In principe heeft zaad de eigenschap om steeds te verversen, overgewicht en veel drinken hebben het meeste invloed. Leef je nu wel gezond?

En je vrouw, heeft zij normale cycli?

Het kan natuurlijk nooit kwaad om eens een afspraak te maken. Waarschijnlijk maken ze dan een echo bij je vrouw en lever jij zaad in. Afhankelijk van die uitslagen wordt er dan verder gekeken.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167422944
Ik heb lang cocaïne gebruikt, en veel gezopen. Dus niet zo gezond zeg maar.
Hi,ras mach galoo de micho
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 18:20:57 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167423318
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:09 schreef raspberryPi het volgende:
Ik heb lang cocaïne gebruikt, en veel gezopen. Dus niet zo gezond zeg maar.
Hmmm, geen idee of dat blijvende invloed heeft op het zaad, maar goed om eens voor te leggen aan een arts.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167429548
Ja dat zal ik doen. Ik vind het wel heel frustrerend dit. Echt balen.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_167448847
Vandaag goeie uitgangsecho *O*

Alle follikels en vocht netjes weg dus ik mag weer gaan prikken vanavond :)
pi_167463909
Jeej bottoms. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Dobs hoe gaat het? Reageer je beter op dat goedje dan op die kutbollen?
  dinsdag 20 december 2016 @ 08:59:55 #31
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167466687
*O* *O* fijn bottom ^O^
  dinsdag 20 december 2016 @ 09:04:35 #32
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167466723
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 00:19 schreef Arja het volgende:
Jeej bottoms. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Dobs hoe gaat het? Reageer je beter op dat goedje dan op die kutbollen?
Oh yeah _O_ _O_ het is mij de ¤5 eigen bijdrage per dag meer dan waard :') geen gepoer en gefrut in mijn... Nah ja je snapt het wel :+ :7 Nee maar echt, gewoon 1x per dag een inbreng huls met zalf er in legen en klaar *O* *O*

Qua wachten gaat het aardig, k ben knap vervelend op Facebook dus er is niets verandert sinds de afgelopen weken O~) :D Wat nu wel anders is dan de vorige behandeling is dat ik van zaterdagmiddag tot zondagavond laat echt pijn heb gehad ala menstruatiepijn :X Onder rug en buik, Damn wat een ellende :{
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 09:21:16 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167466930
Yay Bottoms_up wat goed *O*

En dobs doe mij dat ook maar voor 5 euro per dag :D ugh menstruatiekrampen, dat is echt verschrikkelijk :X maar misschien is het een goed teken!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167467301
Goedemorgen, mensen :D

Ik mag zo voor een eerste gesprek naar het zh. Vorige week doorverwezen voor IVF en nu al een eerste gesprek, dat gaat sneller dan ik verwacht. Ik heb gelukkig al wat vragen etc. klaar liggen.
  dinsdag 20 december 2016 @ 10:00:43 #35
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167467511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 09:46 schreef Whoopje het volgende:
Goedemorgen, mensen :D

Ik mag zo voor een eerste gesprek naar het zh. Vorige week doorverwezen voor IVF en nu al een eerste gesprek, dat gaat sneller dan ik verwacht. Ik heb gelukkig al wat vragen etc. klaar liggen.
Mooie gesprekken toch zo op de vroege morgen :7 ach iedereen weet dat we hier niet zitten te keuvelen over ons nieuwe kerst kapsel _O- :D


Das idd mooi vlot, succes straks :*
  dinsdag 20 december 2016 @ 10:14:14 #36
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167467711
Whoopje! fijn dat het zo snel gaat of toch wel spannend?

Dobs, wat fijn dat je nieuwe medicijnen wel aanslaan!

* Barreltje gaat aan de zuip met kerst en oud en nieuw.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 20 december 2016 @ 10:57:10 #37
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167468426
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 10:14 schreef Barreltje het volgende:
Whoopje! fijn dat het zo snel gaat of toch wel spannend?

Dobs, wat fijn dat je nieuwe medicijnen wel aanslaan!

* Barreltje gaat aan de zuip met kerst en oud en nieuw.. -O-
Noooooo -O- -O- :*
  dinsdag 20 december 2016 @ 11:16:43 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_167468782
Och barreltje, wat kut zeg ;(
disclaimer
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:09:02 #39
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167469942
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Och barreltje, wat kut zeg ;(
Het wordt wel steeds lastiger om samen met jou in het Z&G topique te posten .. Heb je nog plannen voor een 3e?? :P _O-

en verder trek ik het vandaag ook erg slecht.. volle agenda, lief die vanavond en vannacht weg is.. blegh..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167471031
Ach Barreltje -O- wat rot dat het nu weer niet gelukt is :*
pi_167471049
Ik ga niet aan de zuip met kerst en oud&nieuw waarschijnlijk, want mijn eiblaasjes doen het goed. 14 mm, dus hopelijk aan het eind van de week de inseminatie. Wel een rottige timing, ik had graag gedronken met de feestdagen, maarja.
pi_167473727
Barreltje :*
pi_167477408
Barreltje, wat ontzettend balen zeg!

Bobby, succes!

Hier een beetje een vreemd gesprek gehad. Arts in het nieuwe zh is niet overtuigd dat IVF het juiste pad gaat zijn. Na 7 miskramen is duidelijk dat ik wel zwanger wordt maar niet zwanger blijf (tot nu toe). IVF gaat absoluut geen meerwaarde geven qua zwanger blijven en gezien het pittige traject vraagt zij zich af of het echt moet. Ze gaat me 'bespreken' met haar arts collega's, ik hoor uiterlijk vrijdag hoe nu verder. Ik weet zelf even niet goed wat ik moet denken, ik snap haar, ze legde het erg goed uit maar vraag me wel af hoe het dan verder moet aangezien er totaal geen invloed uit valt te oefenen op het zwanger blijven. Maar even vrijdag afwachten en het weer even laten bezinken
pi_167477673
Ah nee barreltje, balen!
Ik duim voor je Bobby!
  dinsdag 20 december 2016 @ 17:40:17 #45
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167477872
:* Barreltje, wat stom! Hopelijk kun je wel een beetje genieten van de feestdagen :*

Whoopje dat klinkt op zich plausibel. Volgens mij adviseren ze pas ivf als de kans anders <30% oid is. Kunnen ze geen vervolgonderzoek doen waarom je steeds een miskraam hebt? Of heb je dat al gehad?
pi_167478890
Barreltje :*
Het kan ook gewoon zomaar wel ineens lukken, Flo is van iui-ronde 8.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167478899
Barreltje wat klote.
En verder herken ik dat je naar ivf toegroeit en een echte kans wilt.
Hoe oud ben je?
pi_167479139
Dat toegroeien naar IVF herken ik trouwens ook hoor. Ik had er bij ronde 8 eigenlijk geen fiducie meer in.
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:23:42 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167480564
ik wordt over 1 maand zeven en fucking dertig..
en DAAR ben ik nog het meest verdrietig om.. ik wou dat ik nog 30 was... dan had ik nog jaaaaaaren.. maar het zo hopeloos niks voor elkaar krijgen EN ouder worden... :'( :'( :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167480682
Wat rot Barreltje :* Ik kan goed begrijpen dat je er steeds minder vertrouwen in krijgt. Maar er worden vrouwen zwanger in een zesde poging dus wie weet.

Hopelijk kunnen ze toch wat voor je betekenen whoopje! Ik kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om gewoon te blijven proberen.

Klinkt goed bobby. Succes!

Dobbey, ik hoop dat de klachten een goed teken zijn :)
pi_167480882
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:21 schreef Whoopje het volgende:
Barreltje, wat ontzettend balen zeg!

Bobby, succes!

Hier een beetje een vreemd gesprek gehad. Arts in het nieuwe zh is niet overtuigd dat IVF het juiste pad gaat zijn. Na 7 miskramen is duidelijk dat ik wel zwanger wordt maar niet zwanger blijf (tot nu toe). IVF gaat absoluut geen meerwaarde geven qua zwanger blijven en gezien het pittige traject vraagt zij zich af of het echt moet. Ze gaat me 'bespreken' met haar arts collega's, ik hoor uiterlijk vrijdag hoe nu verder. Ik weet zelf even niet goed wat ik moet denken, ik snap haar, ze legde het erg goed uit maar vraag me wel af hoe het dan verder moet aangezien er totaal geen invloed uit valt te oefenen op het zwanger blijven. Maar even vrijdag afwachten en het weer even laten bezinken
Ik weet niet waar je woont, maar misschien is het slim om eens naar Gent of Dusseldorf te gaan. Ik hoor daar veel goede verhalen van, van mensen met meerdere miskramen die in Nederland onverklaarbaar bleven. In België en Duitsland doen ze veel meer onderzoek en is meer mogelijk.
pi_167484093
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:23 schreef Barreltje het volgende:
ik wordt over 1 maand zeven en fucking dertig..
en DAAR ben ik nog het meest verdrietig om.. ik wou dat ik nog 30 was... dan had ik nog jaaaaaaren.. maar het zo hopeloos niks voor elkaar krijgen EN ouder worden... :'( :'( :{
Kut is dat he, die tikkende klok.

Wil het ziekenhuis nog 1 ronde iui doen?
pi_167492359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:40 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Whoopje dat klinkt op zich plausibel. Volgens mij adviseren ze pas ivf als de kans anders <30% oid is. Kunnen ze geen vervolgonderzoek doen waarom je steeds een miskraam hebt? Of heb je dat al gehad?
Het klinkt idd plausibel, ik kan de arts ook echt wel volgen in waarom ze wil kijken of dit het juiste traject is. Het was gewoon totaal niet de reactie die ik verwachtte.
Er is wel gekeken maar buiten stollingsproblemen die inmiddels opgelost zijn is er geen reden gevonden.
  woensdag 21 december 2016 @ 09:35:32 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167492761
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:03 schreef Arja het volgende:

[..]

Kut is dat he, die tikkende klok.

Wil het ziekenhuis nog 1 ronde iui doen?
jup. in principe wel. en mijn lief wil dat ook nog. en daarna wil hij een pause. van een maand ; even een maand niks hoeven.. ik moet nog even nadenken daarover..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167495348
Ik had gisteren een onhandig momentje: gonal gezet terwijl ik de hik had :X

Gewoon niet doen!
  woensdag 21 december 2016 @ 13:39:46 #56
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167497010
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:01 schreef Whoopje het volgende:

[..]

Het klinkt idd plausibel, ik kan de arts ook echt wel volgen in waarom ze wil kijken of dit het juiste traject is. Het was gewoon totaal niet de reactie die ik verwachtte.
Er is wel gekeken maar buiten stollingsproblemen die inmiddels opgelost zijn is er geen reden gevonden.
klote zeg, dat het steeds misgaat. Heb je al chromosomenonderzoek laten doen? Dat zie ik zo snel niet terug. Dat zou je misschien nog kunnen doen. Een andere oorzaak kan ook zijn
nadat de eicelkwaliteit niet goed is. Dat is vaak aan leeftijd gekoppeld. En is je baarmoeder goed bekeken? Het kan ook nog zijn dat die een afwijkende vorm heeft waardoor de innesteling niet lukt.
pi_167497453
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

jup. in principe wel. en mijn lief wil dat ook nog. en daarna wil hij een pause. van een maand ; even een maand niks hoeven.. ik moet nog even nadenken daarover..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167497912
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:39 schreef Aventura het volgende:

[..]

klote zeg, dat het steeds misgaat. Heb je al chromosomenonderzoek laten doen? Dat zie ik zo snel niet terug. Dat zou je misschien nog kunnen doen. Een andere oorzaak kan ook zijn
nadat de eicelkwaliteit niet goed is. Dat is vaak aan leeftijd gekoppeld. En is je baarmoeder goed bekeken? Het kan ook nog zijn dat die een afwijkende vorm heeft waardoor de innesteling niet lukt.

Chromosomen onderzoek is gedaan, daar kwam niks uit. Mijn baarmoeder zijn ook geen bijzonderheden gevonden en ook op de baarmoederfoto was niks bijzonders te zien qua eierstokken. Eicelkwaliteit is niet naar gekeken nog, die schrijf ik even op, thnx!
  woensdag 21 december 2016 @ 14:35:53 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167498009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:30 schreef Whoopje het volgende:

[..]

Chromosomen onderzoek is gedaan, daar kwam niks uit. Mijn baarmoeder zijn ook geen bijzonderheden gevonden en ook op de baarmoederfoto was niks bijzonders te zien qua eierstokken. Eicelkwaliteit is niet naar gekeken nog, die schrijf ik even op, thnx!
mijn situatie lijkt een beetje op de jouwe. Zwanger worden lukt wel alleen het is nu twee keer zeker misgegaan, waarvan een x een missed abortion. Daarna ben ik gelopen jaar zeker een keer of vier zwanger geweest maar dan werd ik steeds op tijd of een paar dagen later ongesteld. Hier geen stollings-of chromosoomproblemen. Ik heb een heel licht hartvormige baarmoeder maar dat vormt geen probleem. We hebben al een gezond kind waarvan zwanger worden bijna meteen lukte. We zij na een paar gesprekken weggestuurd bij het ziekenhuis. We hebben in bed de meeste kans aldus de arts. Ik gooi het dan ook op leeftijd, ik ben dan ook wel op leeftijd, 38.
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 14:54:32 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167498339
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 10:14 schreef Barreltje het volgende:
Whoopje! fijn dat het zo snel gaat of toch wel spannend?

Dobs, wat fijn dat je nieuwe medicijnen wel aanslaan!

* Barreltje gaat aan de zuip met kerst en oud en nieuw.. -O-
Wat ontzettend balen meis -O- Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu door wil naar de volgende stap! Aan de andere kant is nog 1x IUI misschien wel beter, het is natuurlijk wel lichamelijk minder belastend dan IVF. Maar snap dat je er even doorheen zit :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:00 schreef BobbyMcGee het volgende:
Ik ga niet aan de zuip met kerst en oud&nieuw waarschijnlijk, want mijn eiblaasjes doen het goed. 14 mm, dus hopelijk aan het eind van de week de inseminatie. Wel een rottige timing, ik had graag gedronken met de feestdagen, maarja.
Oeh dat is wel goed nieuws! *O* En niet drinken voor een goed doel toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:21 schreef Whoopje het volgende:
Barreltje, wat ontzettend balen zeg!

Bobby, succes!

Hier een beetje een vreemd gesprek gehad. Arts in het nieuwe zh is niet overtuigd dat IVF het juiste pad gaat zijn. Na 7 miskramen is duidelijk dat ik wel zwanger wordt maar niet zwanger blijf (tot nu toe). IVF gaat absoluut geen meerwaarde geven qua zwanger blijven en gezien het pittige traject vraagt zij zich af of het echt moet. Ze gaat me 'bespreken' met haar arts collega's, ik hoor uiterlijk vrijdag hoe nu verder. Ik weet zelf even niet goed wat ik moet denken, ik snap haar, ze legde het erg goed uit maar vraag me wel af hoe het dan verder moet aangezien er totaal geen invloed uit valt te oefenen op het zwanger blijven. Maar even vrijdag afwachten en het weer even laten bezinken
Ik heb even je geschiedenis niet zo voor ogen maar heb je tot nu toe nog niks medisch gedaan? Wie weet dat alleen utrogestan al bij je kan helpen om de innesteling te bevorderen. Je zou niet de eerste zijn waarbij de luteale fase te kort is. En jeetje 7 miskramen, wat verschrikkelijk lijkt me dat ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:12 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik had gisteren een onhandig momentje: gonal gezet terwijl ik de hik had :X

Gewoon niet doen!
Daardoor uitgeschoten ofzo? :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 14:58:18 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167498404
Hier eindelijk ook weer wat te melden: kijkoperatie staat op 18 januari gepland *O* Hierdoor moeten we de icsi een weekje verschuiven dus dat is goed te overzien :s) Vind het wel heel spannend, geen idee wat ik ervan kan verwachten :X Aan de meiden die dit al gehad hebben: had je erg veel last ervan de dagen/weken erna? Hoeveel tijd zou ik vrij moeten nemen bijvoorbeeld?

Verder gisteren een informatieavond over icsi gehad in het ziekenhuis. Ik schrok er echt van hoe hoog de opkomst was, ik denk iets van 100 stellen :o Niet echt iets nieuws geleerd maar het verhaal van de embryoloog was wel interessant, hoe dat er daadwerkelijk aan toe gaat in het lab.

Ook was er een stand van Freya, ik zit eraan te denken om lid te worden. Ze vertelden bijvoorbeeld dat ze ook veel lobbyen. Als zij niet hadden gelobbyd was in de basisverzekering IVF/ICSI nog maar 1 keer vergoed :o Goed doel dus om te steunen lijkt me.

Daarnaast vorige week uitstrijkje gehad, nu nog een weekje wachten op de uitslag. Vind het best een beetje spannend, vooral omdat mijn zus al eens pap4 heeft gehad -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167499906
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:35 schreef Aventura het volgende:

[..]

mijn situatie lijkt een beetje op de jouwe. Zwanger worden lukt wel alleen het is nu twee keer zeker misgegaan, waarvan een x een missed abortion. Daarna ben ik gelopen jaar zeker een keer of vier zwanger geweest maar dan werd ik steeds op tijd of een paar dagen later ongesteld. Hier geen stollings-of chromosoomproblemen. Ik heb een heel licht hartvormige baarmoeder maar dat vormt geen probleem. We hebben al een gezond kind waarvan zwanger worden bijna meteen lukte. We zij na een paar gesprekken weggestuurd bij het ziekenhuis. We hebben in bed de meeste kans aldus de arts. Ik gooi het dan ook op leeftijd, ik ben dan ook wel op leeftijd, 38.
Dat lijkt idd op elkaar. Wat kut ook voor jou zeg! Qua leeftijd liggen we niet ver uit elkaar, ik wordt over een paar dagen 36 dus ook niet piepjong meer. Overigens mag dat volgens de gyn geen belemmering zijn, ze vind me nog jong genoeg.
pi_167501234
Ik was laatst in het ziekenhuis voor iets anders en toen zag ik folders liggen over wetenschappelijk bewezen effectieve voedingssupplementen voor man en vrouw. Er werd verwezen naar beterzwanger.com. Geen idee of het wat is maar ik moest wel aan jullie denken.
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 17:14:14 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167501651
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 16:54 schreef Arja het volgende:
Ik was laatst in het ziekenhuis voor iets anders en toen zag ik folders liggen over wetenschappelijk bewezen effectieve voedingssupplementen voor man en vrouw. Er werd verwezen naar beterzwanger.com. Geen idee of het wat is maar ik moest wel aan jullie denken.
Over dit onderzoek werd gisteren ook verteld :Y Ik geloof dat er nog geen bewijs voor is maar er wordt nu onderzocht of een gezonde voedingsstijl van invloed is op zwangerschap bij ivf/icsi.

Een ander onderzoek dat gaande is is dat van "scratching". Ze maken dan expres een wondje in de baarmoederwand omdat ze vermoeden dat het eitje daarna beter innestelt. Hoe het precies zit weet ik niet.

Ik hoop dat ik mee mag doen aan een van de onderzoeken, vind dat altijd wel interessant! Maar je wordt hier zelf voor benaderd.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 21 december 2016 @ 18:03:00 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167502698
Die site ga ik eens bekijken, dank voor de linkjes. Het is zo frustrerend allemaal. Steeds lijkt het zo dichtbij en het is toch keer op keer weer niks.
pi_167503029
Ik snap het aventura. Heel veel succes!

Majo in de folder stond wel dat het wetenschappelijk zou zijn maar heb
Me er niet goed in verdiept
pi_167503046
Dobs doe jij nu wat je ooit was aangeraden met veel bedrust enzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat
  donderdag 22 december 2016 @ 16:01:15 #68
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167527468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 18:16 schreef Arja het volgende:
Dobs doe jij nu wat je ooit was aangeraden met veel bedrust enzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat
Yups *) Het moest 2 weken zijn maarrrr...... lichamelijk was dat niet op te brengen dus ik heb de eerste 5 dagen (innesteling is tussen dag 3 en 5 na tp) complete rust gehouden als in liggen, liggen en nog eens liggen en sinds eergisteren zit, lig of loop ik en ben vanmorgen ook even mee geweest boodschappen doen maar ik doe dus echt niets, buiten lopen om. Ik heb nog nooit zo chill boodschappen gedaan _O-
  donderdag 22 december 2016 @ 16:02:17 #69
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167527501
Maar euhmmm...... iemand hier ervaring met testen na een week O~)


(Dit is dus niet met ochtend urine....)




(Streep was streep toch? ):O )

Holy crap wat een huge foto _O- _O- sorry geen idee hoe ik dat moet verkleinen :')

[ Bericht 13% gewijzigd door dobbey op 22-12-2016 16:15:36 ]
  donderdag 22 december 2016 @ 16:06:53 #70
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167527610
Hangt er een beetje vanaf welke hormonen je hebt gebruikt, Dobs. Pregnyl is schijnbaar tot 10 dagen nog te vinden en kan dus een vals positief geven. Bij andere hormonen weet ik het niet zo eigenlijk.. Ik heb zelf niet eerder getest (oké, 2 dagen maar dat was dus al met 4+1) dus geen ervaring mee!

Oh er zit nu ook een foto! Was de onderste na de bovenste? Dan vind ik m erg veelbelovend! Ik zie namelijk ook een streep!

Nog maar een edit: ik zie dat die bovenste helemaal niet gebruikt is :') toe aan vakantie, dat is duidelijk...
  donderdag 22 december 2016 @ 16:08:24 #71
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167527651
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:06 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hangt er een beetje vanaf welke hormonen je hebt gebruikt, Dobs. Pregnyl is schijnbaar tot 10 dagen nog te vinden en kan dus een vals positief geven. Bij andere hormonen weet ik het niet zo eigenlijk.. Ik heb zelf niet eerder getest (oké, 2 dagen maar dat was dus al met 4+1) dus geen ervaring mee!
Ik heb niets gehad, ben ontvanger ivm eiceldonatie dus heb niets gehad wat de test kan beïnvloeden :)
De bovenste is een Omo witte uit de verpakking :D
  donderdag 22 december 2016 @ 16:09:46 #72
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167527694
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:08 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ik heb niets gehad, ben ontvanger ivm eiceldonatie dus heb niets gehad wat de test kan beïnvloeden :)
Ah, ik weet niet hoe dat dan zit, of je dan nog wel eea moest gebruiken om iets te faken ofzo :P
Ik vind het een streep en ben al voorzichtig enthousiast. Wanneer mag je eigenlijk testen?
  donderdag 22 december 2016 @ 16:12:28 #73
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167527775
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ah, ik weet niet hoe dat dan zit, of je dan nog wel eea moest gebruiken om iets te faken ofzo :P
Ik vind het een streep en ben al voorzichtig enthousiast. Wanneer mag je eigenlijk testen?
Alleen oestradiol en das vrouw eigen.... eigenlijke test pas 30 december :X maar nu al zoveel dingen die anders zijn dan de vorige keer (incl hond van 60 kg die continu op mijn buik ligt met zijn kop :o ) dat ik maar getest heb
pi_167527901
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:02 schreef dobbey het volgende:
Maar euhmmm...... iemand hier ervaring met testen na een week O~)


(Dit is dus niet met ochtend urine....)

[ afbeelding ]


(Streep was streep toch? ):O )

Holy crap wat een huge foto _O- _O- sorry geen idee hoe ik dat moet verkleinen :')
Ooohhh een streep!!! Ik durf nog niet te jompelen, maar zie hem zeker wel! Waarom mag je pas 3 weken na de tp testen?
  donderdag 22 december 2016 @ 16:17:39 #75
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167527929
Oh dobs! Ik heb ook te vroeg getest, weet uit mijn hoofd alleen niet meer wanneer, geloof op dag 8 en dat is ook een prachtig meisje geworden. Als je geen hormonen hebt gebruikt moet het wel gewoon een positieve test zijn *O*

Kan het alternatief van die kutbollen ook geen vals positieve test geven?
  donderdag 22 december 2016 @ 16:17:48 #76
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167527933
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:16 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ooohhh een streep!!! Ik durf nog niet te jompelen, maar zie hem zeker wel! Waarom mag je pas 3 weken na de tp testen?
3? Is dan 2 weken... heb afgelopen donderdag tp gehad van 2 embryo's :9
pi_167527954
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:17 schreef dobbey het volgende:

[..]

3? Is dan 2 weken... heb afgelopen donderdag tp gehad van 2 embryo's :9
Donderdag pas? Ik dacht dat het al langer geleden was...
  donderdag 22 december 2016 @ 16:19:59 #78
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167527999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:17 schreef snoenk het volgende:
Oh dobs! Ik heb ook te vroeg getest, weet uit mijn hoofd alleen niet meer wanneer, geloof op dag 8 en dat is ook een prachtig meisje geworden. Als je geen hormonen hebt gebruikt moet het wel gewoon een positieve test zijn *O*

Kan het alternatief van die kutbollen ook geen vals positieve test geven?
Nope ik kan er niets op vinden :7 (crinone gel is het)
  donderdag 22 december 2016 @ 16:20:36 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_167528017
Als je nu al een streep hebt zijn ze misschien allebei wel blijven plakken O-)
Nee gekheid, het is veelbelovend joh! Ik duim!
disclaimer
  donderdag 22 december 2016 @ 16:21:37 #80
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167528041
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:19 schreef dobbey het volgende:

[..]

Nope ik kan er niets op vinden :7 (crinone gel is het)
Dan ga ik gewoon voor je *O* *O*
Heb net nog even teruggezocht en ik teste ook na een week positief
  donderdag 22 december 2016 @ 16:23:24 #81
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167528094
Mijn man weet het nog niet eens, die is werken 8)7 :D Ik heb maar ff een app gestuurd
of ie mij zo wil bellen *O* *O*
pi_167528364
Ik vind het er vooralsnog hoopvol uitzien, Dobbey! O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 22 december 2016 @ 16:33:51 #83
269689 crew  Viv
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 16:39:20 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167528477
Dobbey :o dat lijkt me een week voordat je mag testen wel veelbelovend *O* Ik ga keihard duimen voor een plakker! En wat sq zegt, misschien plakken ze beiden wel O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167529497
Oooh Dobby! Als ze allebei blijven plakken maak je ook extra veel hcg aan. Ik vind het veelbelovend en duim nog even heeeeeeeeeeeeel hard door :*

quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:35 schreef Aventura het volgende:

[..]

mijn situatie lijkt een beetje op de jouwe. Zwanger worden lukt wel alleen het is nu twee keer zeker misgegaan, waarvan een x een missed abortion. Daarna ben ik gelopen jaar zeker een keer of vier zwanger geweest maar dan werd ik steeds op tijd of een paar dagen later ongesteld. Hier geen stollings-of chromosoomproblemen. Ik heb een heel licht hartvormige baarmoeder maar dat vormt geen probleem. We hebben al een gezond kind waarvan zwanger worden bijna meteen lukte. We zij na een paar gesprekken weggestuurd bij het ziekenhuis. We hebben in bed de meeste kans aldus de arts. Ik gooi het dan ook op leeftijd, ik ben dan ook wel op leeftijd, 38.
Ik vroeg me al af hoe het met jou ging. Nog steeds niks dus. Wat ontzettend frustrerend. Ziekenhuis is ook al weer een tijdje geleden toch? Wanneer mag je terug dat ze wel wat gaan doen?
pi_167530311
Dobbey. Wat spannend. Ik duim hoor O+
pi_167530822
Dat ziet er veelbelovend uit dobbey *O*
  donderdag 22 december 2016 @ 19:04:02 #88
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167531003
Ik ben zelf ook nog terughoudend positief hoor. Eerst morgenvroeg nog maar eens testen en dan zondag nog een keer en mocht het dan nog strepen opleveren dan word ik dol denk ik O+


Voor nu heb ik echt van die vage dingen waar ik last van heb :X (en wat dus ook de reden was voor het testen :') )

Zere tetten, eten smaakt alsof overal een kilo suiker door zit, za/zo heel erg menstruatiepijn gehad, opgeblazen gevoel, ik ruik momenteel echt alles :X (k heb zelfs mijn man van de week schone sokken aan laten doen omdat de hele kamer naar zweetvoeten rook _O- ) maar bovenal ben ik zo moe als een hond en das voor iemand met chronische slaapproblemen echt uniek *) ipv uren wakker te liggen en maar 2 uur te slapen, val ik nu na 5 min als een blok in slaap en pak dan een uur of 6 mee O+
pi_167531139
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:17 schreef dobbey het volgende:

[..]

3? Is dan 2 weken... heb afgelopen donderdag tp gehad van 2 embryo's :9
Een week geleden? Ohh.... test dan zaterdag nog eens, toen had ik mijn (overduidelijk) positieve test :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 22 december 2016 @ 19:17:58 #90
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167531391
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:09 schreef McLaura het volgende:

[..]

Een week geleden? Ohh.... test dan zaterdag nog eens, toen had ik mijn (overduidelijk) positieve test :)
Zoals hier boven beschreven staat doe ik dat idd. Er is geen enkele mogelijkheid op vals positief aangezien ik andere meds heb dan anderen dus het gaat er nu vooral om spannen of het blijft zitten of niet.

Edit: de reden voor morgenvroeg testen is omdat bovenstaande test vanmiddag is gedaan nadat ik al 8x op de plee had gezeten.
pi_167531544
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:17 schreef dobbey het volgende:

[..]

Zoals hier boven beschreven staat doe ik dat idd. Er is geen enkele mogelijkheid op vals positief aangezien ik andere meds heb dan anderen dus het gaat er nu vooral om spannen of het blijft zitten of niet.

Edit: de reden voor morgenvroeg testen is omdat bovenstaande test vanmiddag is gedaan nadat ik al 8x op de plee had gezeten.
Dude!! :o :o :o

Hoe tof!!!!! O+
  donderdag 22 december 2016 @ 19:27:19 #92
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167531649
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:23 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dude!! :o :o :o

Hoe tof!!!!! O+
O+ Ik heb zoveel moeite gehad om niet op je bloemkool te reageren _O- _O- maar we willen het nog stil houden. Onze ouders weten nog nergens van, niet eerder dan 1e kerstdag mits de test dan goed is :)

O+ O+ Kerstcadeautje O+ O+

Edit: überhaupt weet bijna niemand van de tp op Facebook })
pi_167531701
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:17 schreef dobbey het volgende:

[..]

Zoals hier boven beschreven staat doe ik dat idd. Er is geen enkele mogelijkheid op vals positief aangezien ik andere meds heb dan anderen dus het gaat er nu vooral om spannen of het blijft zitten of niet.

Edit: de reden voor morgenvroeg testen is omdat bovenstaande test vanmiddag is gedaan nadat ik al 8x op de plee had gezeten.
Ik bedoelde het lief, hoopvol enzo! Niet sarcastisch hoor! Ik had toen op dag 8 of 9 na tp ook in de middag getest omdat ik me gek voelde. Was overduidelijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 22 december 2016 @ 19:31:41 #94
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167531786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:28 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik bedoelde het lief, hoopvol enzo! Niet sarcastisch hoor! Ik had toen op dag 8 of 9 na tp ook in de middag getest omdat ik me gek voelde. Was overduidelijk!
Sorry het kwam een beetje vaag op mij over dus bitchy reactie terug , iets met hormonen en zo :')

Excuus van mijn kant :*
  donderdag 22 december 2016 @ 19:55:41 #95
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_167532506
Oooh wat spannend dobbey en wat ziet het er veelbelovend uit! O+
pi_167532563
O+ kerstcadeautje O+
*O*
pi_167533193
:o Dobbey :o Wat spannend! Mijn duimen draaien overuren voor je!

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:21 schreef Whoopje het volgende:
Barreltje, wat ontzettend balen zeg!

Bobby, succes!

Hier een beetje een vreemd gesprek gehad. Arts in het nieuwe zh is niet overtuigd dat IVF het juiste pad gaat zijn. Na 7 miskramen is duidelijk dat ik wel zwanger wordt maar niet zwanger blijf (tot nu toe). IVF gaat absoluut geen meerwaarde geven qua zwanger blijven en gezien het pittige traject vraagt zij zich af of het echt moet. Ze gaat me 'bespreken' met haar arts collega's, ik hoor uiterlijk vrijdag hoe nu verder. Ik weet zelf even niet goed wat ik moet denken, ik snap haar, ze legde het erg goed uit maar vraag me wel af hoe het dan verder moet aangezien er totaal geen invloed uit valt te oefenen op het zwanger blijven. Maar even vrijdag afwachten en het weer even laten bezinken
Wat ontzettend heftig zeg, 7 miskramen. :* Ben benieuwd wat het advies nu wordt.


quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:35 schreef Aventura het volgende:

[..]

mijn situatie lijkt een beetje op de jouwe. Zwanger worden lukt wel alleen het is nu twee keer zeker misgegaan, waarvan een x een missed abortion. Daarna ben ik gelopen jaar zeker een keer of vier zwanger geweest maar dan werd ik steeds op tijd of een paar dagen later ongesteld. Hier geen stollings-of chromosoomproblemen. Ik heb een heel licht hartvormige baarmoeder maar dat vormt geen probleem. We hebben al een gezond kind waarvan zwanger worden bijna meteen lukte. We zij na een paar gesprekken weggestuurd bij het ziekenhuis. We hebben in bed de meeste kans aldus de arts. Ik gooi het dan ook op leeftijd, ik ben dan ook wel op leeftijd, 38.
Ik was al benieuwd hoe het met jou ging. :* Frustrerend zeg! Ik hoop dat het snel raak mag zijn en blijven.
pi_167533359
Oh wat spannend Dobbey :) Streeeep! Ik duim voor 2 (!) plakkers!
pi_167533837
Dobbey, ik duim echt heeeeeeel hard!!
pi_167534142
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:31 schreef dobbey het volgende:

[..]

Sorry het kwam een beetje vaag op mij over dus bitchy reactie terug , iets met hormonen en zo :')

Excuus van mijn kant :*
Geen probleem! Ik kan een beetje vaag zijn, maar bedoel het goed!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 22 december 2016 @ 20:56:03 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167534689
dobs! ik duim!
Zorg jij dan eigenhandig voor die datum tweeling!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167539435
Omg dobbey! Duim duim. O+ Zo spannend!
pi_167540710
Dobs wat doe je nu :D

Veelbelovend en spannend, zeg. Ik duim voor een plakker
  donderdag 22 december 2016 @ 23:12:38 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167540877
Dobbey. Wat doe je!

:)
  donderdag 22 december 2016 @ 23:18:14 #105
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167541122
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:37 schreef Kyara het volgende:
Oooh Dobby! Als ze allebei blijven plakken maak je ook extra veel hcg aan. Ik vind het veelbelovend en duim nog even heeeeeeeeeeeeel hard door :*

[..]

Ik vroeg me al af hoe het met jou ging. Nog steeds niks dus. Wat ontzettend frustrerend. Ziekenhuis is ook al weer een tijdje geleden toch? Wanneer mag je terug dat ze wel wat gaan doen?
in Maart pas. Dat is bijna een jaar nadat we voor het eerst aan de bel trokken en twee jaar na de miskraam. Ik vind ze veel te terughoudend. Aan de andere kant, we weten niet of we willen behandelen. Het is een lijdensweg, dat hebben we van dichtbij gezien. En het is niet zo dat we niet zwanger kunnen worden. Dus extra hulp bij zwanger worden is niet nodig alleen het blijven. Dat is moeilijker te sturen.
pi_167542726
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:27 schreef dobbey het volgende:

[..]

O+ Ik heb zoveel moeite gehad om niet op je bloemkool te reageren _O- _O- maar we willen het nog stil houden. Onze ouders weten nog nergens van, niet eerder dan 1e kerstdag mits de test dan goed is :)

O+ O+ Kerstcadeautje O+ O+

Edit: überhaupt weet bijna niemand van de tp op Facebook })
Ik zeg helemaal niks!!

IK VIND HET ZO VET!!
pi_167542854
Dobbey :o ! *duimt ook druk mee voor plakker(s)*
pi_167544389
Dobb :o

Ik duim voor jullie!
  vrijdag 23 december 2016 @ 08:05:32 #109
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_167544771
Oh Dobbey! Spannend...! Streepjes komen er niet zomaar op.
Vanochtend nog getest??
  vrijdag 23 december 2016 @ 08:38:47 #110
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167545016
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:05 schreef Hobbesje het volgende:
Oh Dobbey! Spannend...! Streepjes komen er niet zomaar op.
Vanochtend nog getest??
Yup *) weer een hele lichte streep en die van gister is nu heel licht maar wel heel duidelijk. Volgende test is zondag en dan zien we wel.
pi_167545051
Oeeeh dobbey, dat klinkt goed! *O*
pi_167546359
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:38 schreef dobbey het volgende:

[..]

Yup *) weer een hele lichte streep en die van gister is nu heel licht maar wel heel duidelijk. Volgende test is zondag en dan zien we wel.
Oh dobs, kerst zal nooit meer hetzelfde zijn als dit een of twee mooie babies worden
pi_167550646
Dobs! O+ Wat een duidelijke streep al zo vroeg :o Superspannend, ik duim dat je zwanger blijft :* :o

Ik heb morgen de inseminatie :D beetje gekke timing zo precies voor kerst maar wel fijn dat het nog kan. Ik hoop zo dat de zaadscore van manlief wat beter is!

Ik vind het wel lastig; we gaan zondag eten met twee andere stellen. Het ene stel weet niet dat we in deze molen zitten. Ik wil dat ook liever niet aan hun vertellen, zo vaak zie ik ze niet. Maar het gaat wel opvallen dat we beiden geen alcohol drinken. Hebben jullie nog wat smoezen voor de hand of tips om hier mee om te gaan?
pi_167550821
Zeggen dat jullie meedoen aan een soort challenge waarbij je twee maanden geen alcohol drinkt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:16:19 #115
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167551182
Of aangeven dat je je niet lekker voelt en jij daarom niet drinkt en auto rijd zodat je vriend dus de sjaak is en zelf moet rijden (en dus niet mag drinken ;) )
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:17:04 #116
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_167552249
Die challenge klinkt wel goed :)
Of zeggendat je nog net allebei aan de antibioticakuur zit.

Dobbey dat klinkt goed!
pi_167552994
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 08:38 schreef dobbey het volgende:

[..]

Yup *) weer een hele lichte streep en die van gister is nu heel licht maar wel heel duidelijk. Volgende test is zondag en dan zien we wel.
Ooohhh wat gaaf!! *O*
pi_167553941
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:57 schreef Franny_G het volgende:
Zeggen dat jullie meedoen aan een soort challenge waarbij je twee maanden geen alcohol drinkt.
He, dat is een goede! Ik werk in de verslavingszorg dus in dat opzicht is dit excuus nog logischer ^O^ Manlief redt zich er iets gemakkelijker uit. Als mensen er al naar vragen doen ze dat niet omdat ze een zwangerschap verwachten. En hij kan dan de bob zijn.
  vrijdag 23 december 2016 @ 16:49:37 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167554415
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef BobbyMcGee het volgende:
Dobs! O+ Wat een duidelijke streep al zo vroeg :o Superspannend, ik duim dat je zwanger blijft :* :o

Ik heb morgen de inseminatie :D beetje gekke timing zo precies voor kerst maar wel fijn dat het nog kan. Ik hoop zo dat de zaadscore van manlief wat beter is!

Ik vind het wel lastig; we gaan zondag eten met twee andere stellen. Het ene stel weet niet dat we in deze molen zitten. Ik wil dat ook liever niet aan hun vertellen, zo vaak zie ik ze niet. Maar het gaat wel opvallen dat we beiden geen alcohol drinken. Hebben jullie nog wat smoezen voor de hand of tips om hier mee om te gaan?
zeggen dat je net buikgriep hebt gehad. Dat valt niet op want het heerst. Geloof me, je wilt dan echt geen alcohol de eerste paar dagen daarna.
pi_167555743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:50 schreef BobbyMcGee het volgende:
Dobs! O+ Wat een duidelijke streep al zo vroeg :o Superspannend, ik duim dat je zwanger blijft :* :o

Ik heb morgen de inseminatie :D beetje gekke timing zo precies voor kerst maar wel fijn dat het nog kan. Ik hoop zo dat de zaadscore van manlief wat beter is!

Ik vind het wel lastig; we gaan zondag eten met twee andere stellen. Het ene stel weet niet dat we in deze molen zitten. Ik wil dat ook liever niet aan hun vertellen, zo vaak zie ik ze niet. Maar het gaat wel opvallen dat we beiden geen alcohol drinken. Hebben jullie nog wat smoezen voor de hand of tips om hier mee om te gaan?
"Geen zin in..." werkt ook wel toch? En de ander is dan solidair?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167555887
Dobbey!! Wat megamegaspannend!!
pi_167556171
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 17:41 schreef McLaura het volgende:

[..]

"Geen zin in..." werkt ook wel toch? En de ander is dan solidair?
Bij 'geen zin in' bestaat de kans dat er wordt doorgevraagd naar een mogelijke zwangerschap; we zitten echt in zo'n fase dat iedereen nu voor kinderen gaat. Ik heb geen zin om in die situatie terecht te komen. Al vind ik het ook een beetje idioot om er over te liegen, maar dat zij dan maar zo.
pi_167556275
Ja, best zonde eigenlijk. Ik drink amper dus bij mij viel het niet op, man drinkt niet. Ik kan me dus ook niks voorstellen over "in bochten wringen zodat het niet opvalt", wat je hier (en elders) soms wel leest.

Qua mogelijke zwangerschap.... in principe is er pas bloedcontact als de placenta de baby gaat voeden, dus àls ik dronk, stopte ik pas na de test. Vroeg zat. Maar hoe jij je onder welke keuzes voelt, is belangrijker dan hoe de wetenschap dingen ziet.

[ Bericht 37% gewijzigd door McLaura op 23-12-2016 18:12:28 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 23 december 2016 @ 18:13:50 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_167556415
Is dat echt zo ja? Ik stond vroeger niet bepaald bekend om mijn matige alcoholgebruik maar ik heb ooit maar 1 vraag gehad en dat was op een ontzettende drankorgie waar het inderdaad ernstig opviel. Maar tijdens een etentje?
disclaimer
pi_167565283
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Als je nu al een streep hebt zijn ze misschien allebei wel blijven plakken O-)
Nee gekheid, het is veelbelovend joh! Ik duim!
Zo'n gek idee is dat niet... *uit ervaring spreekt* :')

Dobs wat spannend! Ik duim voor je!
pi_167573172
@SQ: ik zal laten weten hoe het is gegaan. Best kans dat er helemaal niet op gereageerd wordt en ik me zorgen maak om iets wat niet gaat gebeuren. Maar ik ben hoe dan ook graag voorbereid ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:07 schreef McLaura het volgende:
Ja, best zonde eigenlijk. Ik drink amper dus bij mij viel het niet op, man drinkt niet. Ik kan me dus ook niks voorstellen over "in bochten wringen zodat het niet opvalt", wat je hier (en elders) soms wel leest.

Qua mogelijke zwangerschap.... in principe is er pas bloedcontact als de placenta de baby gaat voeden, dus àls ik dronk, stopte ik pas na de test. Vroeg zat. Maar hoe jij je onder welke keuzes voelt, is belangrijker dan hoe de wetenschap dingen ziet.

Ik meende dat de kans op overleving van de bevruchte eicel ook wat kleiner werd. Voor ik in deze molen zat dronk ik wel gewoon met mate rond die tijd, maar nu wil ik de kleine kans dat het lukt niet verkleinen door te drinken :)
pi_167575825
Inseminatie zit erop. Zaadkwaliteit was slechts 100.000. Meh :{
  zondag 25 december 2016 @ 08:49:12 #128
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167591670
En hij is er nog steeds O~) (Wel lastig op foto te zetten vanwege kunst licht
)
  zondag 25 december 2016 @ 08:51:34 #129
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167591689
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 13:36 schreef BobbyMcGee het volgende:
Inseminatie zit erop. Zaadkwaliteit was slechts 100.000. Meh :{
Oeh das niet al te best..... :{ :*
  zondag 25 december 2016 @ 09:03:15 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167591779
wat is dat ding er onder toch? :P

@bobby.. wat jammer..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 25 december 2016 @ 09:05:08 #131
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167591796
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2016 09:03 schreef Barreltje het volgende:
wat is dat ding er onder toch? :P

@bobby.. wat jammer..
De enige afstandsbediening van het licht die we nog hebben B-) De rest is opgegeten door onze schatjes van 60 en 40 kg en deze hebben we nog net kunnen redden, Ok, hij heeft wat bijt en kwijl schade maar hij functioneert nog ^O^ _O-
  zondag 25 december 2016 @ 09:06:24 #132
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167591807
Van de week moest ik, om de streep te zien, mij in behoorlijke bochten wringen en man lief kon deze duidelijk zien in schemerlampje van slaapkamer O+
pi_167591865
Gefeliciteerd dobbey *O*
  zondag 25 december 2016 @ 09:57:55 #134
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167592535
Bobby, wat jammer van de slechte score -O- ik hoop dat je toch een beetje hoop kunt houden. Het zou het perfecte kerstwonder zijn :*
pi_167593075
Bobby, dat is niet zo'n beste score. Klote! Maar, er is er maar eentje nodig die de weg weet. Ik duim voor je :*

Dobbey dat ziet er heel veelbelovend uit *O* Eindelijk zicht op het langverwachte kindje(s). Het is jullie zoooo gegund! :*
pi_167593381
Ah bobby dat is kut zeg. Maar wie weet

Dobs ik zie hem goed!
  zondag 25 december 2016 @ 11:03:15 #137
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167593668
En omdat mijn man en mijn ouders het niet geloofden ben ik net in een woeste bui naar de Etos gerend

(Ben in tijden niet zo boos geweest :@ )




Geen twijfel meer mogelijk toch!
  zondag 25 december 2016 @ 11:06:04 #138
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167593720
Ff domme vraag maar dan ben ik morgen toch 4 weken :@ punctie is 2 weken terug dan en dan komt er toch 2 weken bij op die je kade krijgt?
pi_167593862
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:06 schreef dobbey het volgende:
Ff domme vraag maar dan ben ik morgen toch 4 weken :@ punctie is 2 weken terug dan en dan komt er toch 2 weken bij op die je kade krijgt?
Boh! Die is helemaal duidelijk. Wat gaaf! Gefeliciteerd! Geweldig kerstcadeau *O*
Eigenlijk tel je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Bij een normale cyclus kan je bijna zeggen dag van eisprong + 2 weken cadeau (4 weken dus). Maar hoe dat bij jullie zit? Ik denk dat ze bij een termijnecho van de tweeling (ja, jij krijgt er gewoon twee ;)) het sowieso wel vast kunnen stellen.
  zondag 25 december 2016 @ 11:22:11 #140
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167594046
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:06 schreef dobbey het volgende:
Ff domme vraag maar dan ben ik morgen toch 4 weken :@ punctie is 2 weken terug dan en dan komt er toch 2 weken bij op die je kade krijgt?
Klopt! Je telt 2 weken terug vanaf de punctie en dat telt dan als "eerste dag laatste menstruatie". Maar, de clearblue rekent vanaf de conceptie (waarom? Geen idee!), dus dan zit 'ie precies goed. Bij mij stond ie op 4+1 trouwens ook nog op 1-2, bij 4+3 wel 2-3 weken. Het komt voor clearblue dus niet helemaal op een dag aan.
  zondag 25 december 2016 @ 11:24:02 #141
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167594090
Mag ik dan eindelijk na 5 jaar in het update topic O+ :')
  zondag 25 december 2016 @ 11:24:13 #142
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167594095
Verder nog een extra :* voor iedereen hier. Elke dag is moeilijk en zwaar, maar zo met kerst komt er nog een schepje bovenop (helemaal omdat je wel 'gezellig moet doen'). Dat het voor iedereen de laatste kerst in dit topic mag zijn :*
  zondag 25 december 2016 @ 11:26:41 #143
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167594156
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:24 schreef dobbey het volgende:
Mag ik dan eindelijk na 5 jaar in het update topic O+ :')
Van mij wel O+ Ik weet alleen niet hoe dat werkt, quoten maar een specifieke post :') dus je moet even wachten tot iemand die dat wel snapt klaar is met de kerstbrunch!
Tot die tijd jompel ik nog even door met je *O*

Trouwens wel even een :{w voor de ongelovigen. Alsof je het gaat zitten verzinnen..
  zondag 25 december 2016 @ 11:32:27 #144
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167594276
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Van mij wel O+ Ik weet alleen niet hoe dat werkt, quoten maar een specifieke post :') dus je moet even wachten tot iemand die dat wel snapt klaar is met de kerstbrunch!
Tot die tijd jompel ik nog even door met je *O*

Trouwens wel even een :{w voor de ongelovigen. Alsof je het gaat zitten verzinnen..
Ik snap het aan de ene kant wel hoor gezien hetgeen we de afgelopen jaren allemaal mee hebben gemaakt en ik voel natuurlijk wel alles en hun niet.
pi_167594479
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Klopt! Je telt 2 weken terug vanaf de punctie en dat telt dan als "eerste dag laatste menstruatie". Maar, de clearblue rekent vanaf de conceptie (waarom? Geen idee!), dus dan zit 'ie precies goed. Bij mij stond ie op 4+1 trouwens ook nog op 1-2, bij 4+3 wel 2-3 weken. Het komt voor clearblue dus niet helemaal op een dag aan.
Bij mij hetzelfde!
Dobbeeeeeeyyyy! *O* *O* O+
  zondag 25 december 2016 @ 12:04:25 #146
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_167595040
Dobbey *O* *O* *O* *O* !

En je staat in het update topic :* O+ !
  zondag 25 december 2016 @ 12:08:25 #147
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167595162
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 12:04 schreef NotTheSame het volgende:
Dobbey *O* *O* *O* *O* !

En je staat in het update topic :* O+ !
Ik zag het O+ Eindelijk mijn bevestiging en nu zijn de tranen er pas :') *O* *O* :D
pi_167595193
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:03 schreef dobbey het volgende:
En omdat mijn man en mijn ouders het niet geloofden ben ik net in een woeste bui naar de Etos gerend

(Ben in tijden niet zo boos geweest :@ )

[ afbeelding ]


Geen twijfel meer mogelijk toch!
*O* gefeliciteerd! Dit is zooooo gaaf!!
pi_167595346
Dobbey O+ :'( O+ *; Wow!
pi_167595524
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 18:07 schreef McLaura het volgende:
Ja, best zonde eigenlijk. Ik drink amper dus bij mij viel het niet op, man drinkt niet. Ik kan me dus ook niks voorstellen over "in bochten wringen zodat het niet opvalt", wat je hier (en elders) soms wel leest.

Qua mogelijke zwangerschap.... in principe is er pas bloedcontact als de placenta de baby gaat voeden, dus àls ik dronk, stopte ik pas na de test. Vroeg zat. Maar hoe jij je onder welke keuzes voelt, is belangrijker dan hoe de wetenschap dingen ziet.

Ik dacht dat alcohol ook in het vruchtwater kwam (even sterk als inbhet bloed) en dat het daarom direct wordt afgeraden.
Kwak
pi_167595526
Dobbey van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig kerstcadeautje! O+ O+
pi_167595618
Oh ik lees nu net van Dobbey! :o gefeliciteerd!!! Zo bijzonder O+
Kwak
pi_167595808
Dobbey! Gefeliciteerd!
S. 2014
J. 2016
pi_167596184
Dobbey wat geweldig!!!! *O*
En spannend 1 of 2... hadden wij bij Fedde ook, en ook al verscheen de streep toen ook al knallend, er was er maar 1. Vraag me nog steeds af waar die andere is gebleven :+
  zondag 25 december 2016 @ 12:46:01 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_167596277
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:03 schreef dobbey het volgende:
En omdat mijn man en mijn ouders het niet geloofden ben ik net in een woeste bui naar de Etos gerend

(Ben in tijden niet zo boos geweest :@ )


Jup,typisch een zwangere!

Gefeliciteerd!
pi_167596380
Dat er een Etos open is joh :D

Maar mijn oud-santaatje, wat een geweldig nieuws! Plakkerdeplakkerdeplak en op naar een mooi babietje in 2017! *O*
  zondag 25 december 2016 @ 12:53:45 #157
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167596471
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 12:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat er een Etos open is joh :D

Maar mijn oud-santaatje, wat een geweldig nieuws! Plakkerdeplakkerdeplak en op naar een mooi babietje in 2017! *O*
Ja en dat in een durrup ook nog :') De jumbo is hier open en etos is daar onderdeel van dus open :7
pi_167596511
Dobbeyyyyy *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Gefeliciteerd!!!!!!!!
Dit, dat, alles.
pi_167596555
Oh mijn god, Dobbey! Jaaaaaa, gefeliciteerd!!!!! *O* *O*
E.
pi_167597197
Wauwwwwwww Dobbey!!!! Gefeliciteerd!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167597438
Dobbey *O* *O*
pi_167598113
Hoera Dobbey! *O*
pi_167598309
Het is officieel nu zag ik? Wow ❤
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 14:15:29 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167598386
Dobbey wat fantastisch O+ ;( O+ je eerste streep ooit? Hele fijne feestdagen, 2017 kan nu al niet meer stuk! *O*

Bobby wat vervelend dat de score weer tegenviel -O- ik ga keihard voor je duimen dat het toch raak is!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 25 december 2016 @ 14:27:29 #165
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_167598574
Omg Dobbey wat een fantastisch kerstcadeau O+ O+ O+ gefeliciteerd! Na al die tijd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 25 december 2016 @ 14:36:53 #166
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167598716
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:15 schreef MaJo het volgende:
Dobbey wat fantastisch O+ ;( O+ je eerste streep ooit? Hele fijne feestdagen, 2017 kan nu al niet meer stuk! *O*

Yup, Omo wit heerste de afgelopen 5 jaar :)
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 14:40:20 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167598772
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 14:36 schreef dobbey het volgende:

[..]

Yup, Omo wit heerste de afgelopen 5 jaar :)
Dat is helemaal bijzonder O+ ik kan me ook niet goed voorstellen hoe zo'n eerste streep voelt, lijkt me zo onwerkelijk :o

Trouwens qua termijn: volgens mij zit je op dag 4 qua zwangerschap wanneer je de tp krijgt. Dan zou vandaag 4 weken zijn, met inderdaad de twee bonusweken :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 14:41:00 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167598786
Van het ziekenhuis mag je geloof ik pas na 18 dagen testen. Waarom dat zo is snap ik eigenlijk niet zo goed :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 25 december 2016 @ 14:45:36 #169
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167598862
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:41 schreef MaJo het volgende:
Van het ziekenhuis mag je geloof ik pas na 18 dagen testen. Waarom dat zo is snap ik eigenlijk niet zo goed :?
Ivm vals negatief door de medicatie die je, en in ons geval de donor, krijgt. Die medicatie is met zekerheid na 10 dagen weg en dan houden ze nog een slag om de arm voor het geval dat.

Oh ja zoals jij het rekent ben ik idd vandaag 4 weken :D morgen start de nieuwe week
  zondag 25 december 2016 @ 14:51:57 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_167598952
Dobbey, dan is er geen ontkomen meer aan he. Het staat er echt!!! O+ O+ O+

(Het blijft bij die testen niet staan trouwens, de streeptesten wel maar deze verdwijnt)
  zondag 25 december 2016 @ 14:52:58 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_167598966
Dobbey, wat een prachtnieuws! Van harte gefeliciteerd! :*
disclaimer
pi_167599038
Dobbey wat een mooi kadootje! *O*
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 15:18:31 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167599269
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 14:45 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ivm vals negatief door de medicatie die je, en in ons geval de donor, krijgt. Die medicatie is met zekerheid na 10 dagen weg en dan houden ze nog een slag om de arm voor het geval dat.

Oh ja zoals jij het rekent ben ik idd vandaag 4 weken :D morgen start de nieuwe week
Van pregnyl krijg je inderdaad tien dagen vals positief :Y maar pregnyl zet je 2 dagen voor de punctie en de tp is een dag of 3 daarna. Dan zou de pregnyl na de tp nog maar een dag of 5 vals positief geven, 18 dagen is dan wel een flinke slag om de arm :? Of zou dat testen vanaf de punctie zijn?

Ik ga het toch maar eens navragen in het ziekenhuis, vraag me dat namelijk steeds af :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167599410
Gefeliciteerd Dobbey *O* Wat ontzettend bijzonder O+
pi_167599426
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 14:41 schreef MaJo het volgende:
Van het ziekenhuis mag je geloof ik pas na 18 dagen testen. Waarom dat zo is snap ik eigenlijk niet zo goed :?
Bij ons 14 dagen na tp.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 25 december 2016 @ 15:39:45 #176
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167599559
Zwolle is ook 18 dagen na punctie en 14 dagen na terugplaatsing
  zondag 25 december 2016 @ 15:42:04 #177
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167599589
Thnx voor de reacties allemaal, eindelijk een keer jompels voor mij/ons O+ Tis best
nog onwerkelijk allemaal :')

Ik heb Zwolle in tussentijd gebeld en die hadden zoiets van huh _O- dinsdag mag ik terugbellen en dan hoor ik hoe en wat ^O^
pi_167599721
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:03 schreef dobbey het volgende:
En omdat mijn man en mijn ouders het niet geloofden ben ik net in een woeste bui naar de Etos gerend

(Ben in tijden niet zo boos geweest :@ )

[ afbeelding ]


Geen twijfel meer mogelijk toch!
EINDELIJK DOBBEY!!!!
Het is je (jullie) zo ontzettend gegund O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_167600026
Dobbey *O* *G* !!!!!!
Met een meidenkwartet
pi_167600163
Wat een prachtige update O+
pi_167600514
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Van pregnyl krijg je inderdaad tien dagen vals positief :Y maar pregnyl zet je 2 dagen voor de punctie en de tp is een dag of 3 daarna. Dan zou de pregnyl na de tp nog maar een dag of 5 vals positief geven, 18 dagen is dan wel een flinke slag om de arm :? Of zou dat testen vanaf de punctie zijn?

Ik ga het toch maar eens navragen in het ziekenhuis, vraag me dat namelijk steeds af :D
Dat ligt ook aan de dosis pregnyl. 5000 is er natuurlijk veel eerder uit dan 10.000. Ik dacht dat 5000 bij die 10 dagen hoorde en 10.000 14 dagen duurt. Maar ik kan er naast zitten hoor.
pi_167600624
Whiiiii Dobbey O+ *O*
  zondag 25 december 2016 @ 17:43:52 #183
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167600950
Kennen jullie mijn moederschapschallenge gedoetje nog O~)

De regionale krant gaat mij zo bellen voor een vervolg interview omdat dit toch wel het ultieme
kerstverhaal is O+ *O*
pi_167601080
Dobbey *O*
pi_167601426
Dobbey Dobbey Dobbey Dobbey!! Jaaaaaaaaaa!
  zondag 25 december 2016 @ 18:33:51 #186
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_167601484
Geweldig mooi kerst bericht O+ *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 25 december 2016 @ 19:43:19 #187
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_167602370
Wauwwauw Dobbey wat fantastisch!!!!
Van harte gefeliciteerd!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_167602426
Dobbey O+ *O* Wat mooi zeg, zo'n kerstverrassing! O+
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 20:39:24 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167603316
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 15:39 schreef dobbey het volgende:
Zwolle is ook 18 dagen na punctie en 14 dagen na terugplaatsing
Dan is dat vanaf de punctie inderdaad, ik dacht even na tp :D

En mevrouw cactus de dosis zal inderdaad ook uitmaken :Y wist niet eens dat er verschillende doseringen waren :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 20:50:09 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167603511
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 17:43 schreef dobbey het volgende:
Kennen jullie mijn moederschapschallenge gedoetje nog O~)

De regionale krant gaat mij zo bellen voor een vervolg interview omdat dit toch wel het ultieme
kerstverhaal is O+ *O*
Vind je het niet eng om het nu al zo wereldkundig te maken? Het is natuurlijk nog erg pril.

Ik ga keihard duimen voor een plakker! :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 25 december 2016 @ 20:58:31 #191
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167603662
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 20:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vind je het niet eng om het nu al zo wereldkundig te maken? Het is natuurlijk nog erg pril.

Ik ga keihard duimen voor een plakker! :*
Aan de ene kant wel maar er gaat al een hele historie aan vooraf qua media gebeuren ;) Daarbij komt dat ons hele traject al 5 jaar open is voor iedereen dus ik zie geen reden om dit verborgen te houden. Het grote voordeel is dat ik weet wat ik aan de mensen heb en die hebbe mij echt uit de grootste dalen gehaald dus mocht het mis gaan dan heb ik daar ook weer steun aan :)
  zondag 25 december 2016 @ 21:54:57 #192
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167604688
Het AD heeft het ook alvast opgepikt.. ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 25 december 2016 @ 22:19:58 #193
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167605242
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2016 21:54 schreef Barreltje het volgende:
Het AD heeft het ook alvast opgepikt.. ^O^
Ja I zag het net en dit was dus echt niet de bedoeling :X Schijnbaar mogen kranten alles van elkaar overnemen zonder dat je zelf daar wat over te zeggen hebt.

(Ff ter info ik heb dus zelf GEEN contact gezocht.... de regionale krant heeft contact met ons gezocht omdat ik hun op Facebook heb.... dit is op geen enkele manier de bedoeling geweest en baal er ook hard van)
pi_167605362
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 22:19 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ja I zag het net en dit was dus echt niet de bedoeling :X Schijnbaar mogen kranten alles van elkaar overnemen zonder dat je zelf daar wat over te zeggen hebt.

(Ff ter info ik heb dus zelf GEEN contact gezocht.... de regionale krant heeft contact met ons gezocht omdat ik hun op Facebook heb.... dit is op geen enkele manier de bedoeling geweest en baal er ook hard van)
Begrijpelijk.
Ik vind het erg jammer dat ze het deel over de eiceldonatie er uit hebben gelaten. Het lijkt nu bij bijvoorbeeld het AD alsof het alsnog vanzelf is gebeurd, terwijl jullie drie een loeizwaar traject ervoor hebben moeten volgen

Edit: volgens mij heb ik je niet eens gefeliciteerd :o
Nog van harte natuurlijk! Fantastisch dat het eindelijk zover mag zijn O+ *O* *O*
pi_167605790
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 22:19 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ja I zag het net en dit was dus echt niet de bedoeling :X Schijnbaar mogen kranten alles van elkaar overnemen zonder dat je zelf daar wat over te zeggen hebt.

(Ff ter info ik heb dus zelf GEEN contact gezocht.... de regionale krant heeft contact met ons gezocht omdat ik hun op Facebook heb.... dit is op geen enkele manier de bedoeling geweest en baal er ook hard van)
AD geeft heel veel lokale kranten uit, o.a. Tubantia. Is dus in feite allemaal dezelfe krant met een lokaal sausje en soms een aparte layout en naam maar soms ook niet (bv in de randstad ad haagse courant en ad groene hart).

T staat idd een beetje gek in dat stukje...
Kwak
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 23:46:42 #196
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167607546
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 20:58 schreef dobbey het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel maar er gaat al een hele historie aan vooraf qua media gebeuren ;) Daarbij komt dat ons hele traject al 5 jaar open is voor iedereen dus ik zie geen reden om dit verborgen te houden. Het grote voordeel is dat ik weet wat ik aan de mensen heb en die hebbe mij echt uit de grootste dalen gehaald dus mocht het mis gaan dan heb ik daar ook weer steun aan :)
Dat snap ik ook wel :Y

En we gaan er gewoon vanuit dat het goed komt O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167611290
Dobbey, wat een geweldig nieuws en een geweldige kerst voor jullie! *O*
pi_167612352
Dobbey O+ Gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws!
pi_167612877
Dobbey wat een geweldig nieuws na al dat lange wachten! *O* Gefeliciteerd!
pi_167613368
Dobbey, wat fantastisch! *O*

Ik had ook heel vroeg positieve testen, maar geen tweeling. Het is in elk geval een goede dosis HCG, want dan weer heel gunstig is voor de zwangerschap!

En...goed nieuws mag wel in de krant toch O-)
  maandag 26 december 2016 @ 11:47:52 #201
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167615095
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Sull het volgende:
Dobbey, wat fantastisch! *O*

Ik had ook heel vroeg positieve testen, maar geen tweeling. Het is in elk geval een goede dosis HCG, want dan weer heel gunstig is voor de zwangerschap!

En...goed nieuws mag wel in de krant toch O-)
Mijn vriendin zei ook al: Het van de daken afschreeuwen is iig gelukt :')

Ik heb gisteravond nog een heel gesprek gehad met de journalist van de regionale krant. Zij hebben netjes gebeld met ons en aangegeven van joh luister willen jullie als afsluiting van dit jaar (het gedoe in februari) en met de feel good vibe gedachte van kerst mee werken aan een afsluitend item. De gedachte erachter konden wij ons wel in vinden en we hebben toegestemd met de voorwaarde dat de eiceldonatie en de "prilheid" wel vernoemd werd.

Schijnbaar heeft het hele gedoe in februari zoveel indruk gemaakt dat ineens iedereen dit op heeft gepikt
(het AD heeft een samenwerking met hun, wat ik niet wist, en die mogen alles dus overnemen zoals ze willen) Hij vond het heel vervelend hoe alles nu liep en heeft echt zijn best gedaan mij gerust te stellen en heeft tips gegeven om er mee moet gaan. Gelukkig zijn het merendeel van de reacties positief en de rest laten we maar gaan. De mensen om ons heen weten nu dat wij niet de publiciteit hebben gezocht en weten nu ook dat dit alles nooit de bedoeling is geweest.

Kortom dit kan weer onder het kopje "een leven met dobske is nooit saai" :{w :')
pi_167617209
Als je de krant maar wel koopt voor in het baby-album dobs
pi_167620329
Gefeliciteerd Dobbey *O* Wat een achtbaan meteen zeg met berichten in de krant :D
pi_167638486
Jeetje Dobbey, ben je er ook nog eens beroemd mee geworden. Ik stem voor een foto van jou met tweeling ( *) ) over 8,5 maand in alle kranten. ;)

Hier nog aan het wachten, vrijdag mogen we testen. Alleen ik vind het deze keer veel moeilijker...mijn vrouw klaagt sinds zondag over pijnlijke borsten en tja....ik zie toch echt dat ze groter zijn :@ En ze is prikkelbaarder en vermoeid. Maar goed we hebben ook een enorm stressvolle periode momenteel. Kortom ik maak mezelf een beetje gek...en mijn vrouw daardoor ook.
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 16:05:12 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167643946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef exode het volgende:
Jeetje Dobbey, ben je er ook nog eens beroemd mee geworden. Ik stem voor een foto van jou met tweeling ( *) ) over 8,5 maand in alle kranten. ;)

Hier nog aan het wachten, vrijdag mogen we testen. Alleen ik vind het deze keer veel moeilijker...mijn vrouw klaagt sinds zondag over pijnlijke borsten en tja....ik zie toch echt dat ze groter zijn :@ En ze is prikkelbaarder en vermoeid. Maar goed we hebben ook een enorm stressvolle periode momenteel. Kortom ik maak mezelf een beetje gek...en mijn vrouw daardoor ook.
Oeh dat is spannend, wie weet is het wel gewoon raak O+

Succes met nog even wachten, is altijd killing :*

Ik zit nu rond mijn eisprong. Kleine kans dat het lukt omdat we deze maand helemaal niks met inseminatie doen maar het zou maar eens lukken!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167645415
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh dat is spannend, wie weet is het wel gewoon raak O+

Succes met nog even wachten, is altijd killing :*

Ik zit nu rond mijn eisprong. Kleine kans dat het lukt omdat we deze maand helemaal niks met inseminatie doen maar het zou maar eens lukken!
Geen inseminatie i.v.m. de feestdagen? Of hebben jullie even een stop?
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 17:10:42 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167646111
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 17:12:27 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167646172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:48 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Geen inseminatie i.v.m. de feestdagen? Of hebben jullie even een stop?
Vanwege de feestdagen :Y We gaan nu door naar icsi en in verband met de kerstsluiting is dit nu verplaatst naar januari.

Ik wilde trouwens nog wat tegen je zeggen in WOHTS maar niet aan toegekomen :@ Ik bewonder echt jouw optimisme! Toen ik een jaar bezig was zat ik er al best doorheen en liet dat ook vaak blijken in WOHTS. Jij bent echt super positief en ik snap het heel goed dat je het nu even zwaar vindt, het is ook heel heftig allemaal! :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167649258
Gefeliciteerd Dobbey! En spannend exode :o O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_167650198
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167650272
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Cygne het volgende:
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG Cygne, wat een nachtmerrie :'(

Sterkte :*
pi_167650647
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Cygne het volgende:
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee Cygne. Wat een rotnieuws. Ik duim voor jullie dat er niets aan de hand is. :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:43:09 #214
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167650656
Oh lord Cygne. Is het dan nooit genoeg? :{
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_167651341
Jemig Cygne.. ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en mijn duimen draaien mee :*
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 20:14:27 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167651824
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:23 schreef Sull het volgende:

[..]

:o :o

wtf!
Het is echt verschrikkelijk :X Ik ben er al helemaal door van de leg, laat staan die mensen al een behandeling hebben gehad, zoals cygne.

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Cygne het volgende:
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf voor je duimen mop, hopelijk laten ze snel iets horen :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:08:15 #217
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167653875
Wow cygne wanneer krijgen jullie iets te horen?

Wij hebben in die periode ook een icsi behandeling in het UMC gehad. En wij zijn niet gebeld. Maak me verder ook geen zorgen gelukkig want ze lijkt als 2 druppels water op haar grote zus.
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:08:55 #218
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167653909
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Cygne het volgende:
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :o Holy crap :{
pi_167654028
De artsen zijn nog tot 10 uur aan het bellen kreeg ik net te horen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:13:50 #220
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167654151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef exode het volgende:
Jeetje Dobbey, ben je er ook nog eens beroemd mee geworden. Ik stem voor een foto van jou met tweeling ( *) ) over 8,5 maand in alle kranten. ;)

Hier nog aan het wachten, vrijdag mogen we testen. Alleen ik vind het deze keer veel moeilijker...mijn vrouw klaagt sinds zondag over pijnlijke borsten en tja....ik zie toch echt dat ze groter zijn :@ En ze is prikkelbaarder en vermoeid. Maar goed we hebben ook een enorm stressvolle periode momenteel. Kortom ik maak mezelf een beetje gek...en mijn vrouw daardoor ook.
Dat wachten is echt killing. De vorige behandeling ging het aardig goed maar deze ronde kon ik er gewoon niet onderuit qua symptomen dus daarom heb ik alle regels aan mijn laars gelapt :+ Succes iig de laatste paar dagen ^O^


Wat betreft je opmerking: We zijn wel een beetje (understatement :X ) uitgekrant -O- Godzijdank is het vandaag gelukt dat het ad alles verwijdert heeft met een dikke vette excuus van hun kant maar ja het kwaad is natuurlijk al geschied :{ Nu alles zoveel mogelijk negeren en dan is er over een aantal dagen vast wel ander nieuws wat belangrijker is :7
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:14:39 #221
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167654192
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Cygne het volgende:
De artsen zijn nog tot 10 uur aan het bellen kreeg ik net te horen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff.... ik ben zwaar aan het duimen nu :*
pi_167654726
Jemig cygne :{

Bij ons was het ivf en geen icsi en Emmy heeft dezelfde ogen als mijn man. Maar jemig het zou je maar gebeuren.
pi_167654858
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Cygne het volgende:
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duim voor jullie :*
pi_167655246
Oooh cygne nee toch ;( wat een oneerlijkheid toch dat jullie dit er ook nog bij krijgen :(

Sterkte :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_167656368
Jullie zijn lief! O+

Inmiddels gebeld door eigen arts en zij heeft verteld dat er bij onze behandeling echt niks is voorgevallen. Ik wist dat de kans klein was maar toch een opluchting.
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:59:06 #226
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167656577
Wat een opluchting Cygne, fijn!!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_167656610
Wat fijn Cygne. Kan me voorstellen dat het een opluchting is.
pi_167656664
*O*
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:10:49 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167657167
Super nieuws cygne! *O*

Net op het journaal zeiden ze dat de komende icsi behandelingen uitgesteld of op een laag pitje gezet worden. Ik zal dus ook binnenkort wel een telefoontje verwachten -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167657193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:54 schreef Cygne het volgende:
Jullie zijn lief! O+

Inmiddels gebeld door eigen arts en zij heeft verteld dat er bij onze behandeling echt niks is voorgevallen. Ik wist dat de kans klein was maar toch een opluchting.
gelukkig!
Voel je je goed verder?
pi_167657488
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Arja het volgende:

[..]

gelukkig!
Voel je je goed verder?
Ja, gelukkig wel. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 22:31:26 #232
269689 crew  Viv
pi_167658011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:10 schreef MaJo het volgende:
Net op het journaal zeiden ze dat de komende icsi behandelingen uitgesteld of op een laag pitje gezet worden. Ik zal dus ook binnenkort wel een telefoontje verwachten -O-
:{
Ik kan er echt niet over uit dat dit gebeurd is, al helemaal omdat dit meer dan 20 (!) jaar geleden ook al bij het UMC Utrecht speelde. Het kwam pas uit toen er een tweeling geboren werd waarvan één van de kinderen een donkere huidskleur had. :X

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ing-7271286-a1326268
pi_167658060
Cygne wat fijn! :*
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:48:47 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167658713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:{
Ik kan er echt niet over uit dat dit gebeurd is, al helemaal omdat dit meer dan 20 (!) jaar geleden ook al bij het UMC Utrecht speelde. Het kwam pas uit toen er een tweeling geboren werd waarvan één van de kinderen een donkere huidskleur had. :X

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ing-7271286-a1326268
Dat is helemaal bizar :o ken dat verhaal wel maar wist niet dat dat ook in het umc was. Ik ga in ieder geval wel vragen wat ze eraan gaan doen om dit te voorkomen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:54:23 #235
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_167658962
Cygne fijn dat het bij jullie niet aan de orde is :*

Bizar dat dat nog gebeurt. In dit geval blijkbaar door gebruik van apparatuur die hier niet voor bedoeld was.... denk dat er iig 1 analist daar geen werk meer heeft.

(Dat was/is ook altijd mijn grootste angst geweest. Idd de vraag over erfelijke ziektes enzo .. . Gelukkig lijken de kinderen hier veel op elkaar en is de eerste een groot eigengemaakt wonder)
pi_167659038
pff fijn dat het bij jullie wel goed zit cygne
ik hoop dat het bij de rest van de al terug geplaatste embryo's het ook allemaal goed is gegaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:{
Ik kan er echt niet over uit dat dit gebeurd is, al helemaal omdat dit meer dan 20 (!) jaar geleden ook al bij het UMC Utrecht speelde. Het kwam pas uit toen er een tweeling geboren werd waarvan één van de kinderen een donkere huidskleur had. :X

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ing-7271286-a1326268
die wou ik ook aanhalen. toen werd er door 1 analist wegwerppipetjes hergebruikt en nu weer afwijken van het protocol waardoor er spermacellen achterbleven.
Vraag me af of het nu ook weer 1 analist is geweest aangezien er gelukkig niet bij alle ICSI behandelingen fouten zijn gemaakt. lijkt me dat er in die 1,5 jaar heel wat meer behandelingen hebben plaatsgevonden dan de genoemde 26.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 27-12-2016 23:05:41 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:59:57 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167659191
bizar verhaal zeg!

fijn en gelukkig dat het bij jullie goed zit cygne!
en idd goed opletten majo.. brr!

en exode ik duim voor jullie!

[ Bericht 1% gewijzigd door Barreltje op 28-12-2016 10:12:47 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167659249
Elleska, gaat inderdaad om één analist die het protocol niet heeft gevolgd.
pi_167659344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vanwege de feestdagen :Y We gaan nu door naar icsi en in verband met de kerstsluiting is dit nu verplaatst naar januari.

Ik wilde trouwens nog wat tegen je zeggen in WOHTS maar niet aan toegekomen :@ Ik bewonder echt jouw optimisme! Toen ik een jaar bezig was zat ik er al best doorheen en liet dat ook vaak blijken in WOHTS. Jij bent echt super positief en ik snap het heel goed dat je het nu even zwaar vindt, het is ook heel heftig allemaal! :*
Ah, vandaar! Ik hoop dat icsi jullie dat mooie, gewenste kindje oplevert! Ik duim voor je.

Wat lief van je dat je dat zegt :* zeker de laatste wachtdagen en eerste menstruatiedagen zijn wel lastig hoor. Kan ik wel veranderen in een klein duiveltje. Waar ik wel moeite mee begin te krijgen zijn de users die zich één keer in een topic melden met symptomen en gelijk zwanger blijken te zijn. Heel gemeen, maar daar lees ik dan ff overheen *insert schaamtesmiley*
Terwijl ik het iedereen echt van harte gun.
"Ook jullie worden vast ooit ouders." Daar houd ik me aan vast :)
pi_167659490
Wow! Scherm te lang open. Wat een bizar verhaal!
Je zal maar één van de betrokken ouder(s) zijn :'(
pi_167660711
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:54 schreef Cygne het volgende:
Jullie zijn lief! O+

Inmiddels gebeld door eigen arts en zij heeft verteld dat er bij onze behandeling echt niks is voorgevallen. Ik wist dat de kans klein was maar toch een opluchting.
Oh gelukkig!!
pi_167662597
Wat een opluchting voor jou Cygne, maar wat een verschikking voor de betrokkenen!!

Hier vandaag 1e gesprek in zkh gehad. Baarmoeder is bekeken en ziet er helemaal goed uit. Bloed wordt nu onderzocht op stolling & schildklierwaardes geloof ik. 9 buisjes bloed waren er in ieder geval voor nodig :') Bij veel stellen wordt er geen aanwijsbare reden gevonden waarom de zwangerschap elke keer mis gaat, dus dat maakt het wel lastig. Aan de ene kant wil je niet dat er iets gevonden wordt, aan de andere kant hoop je dat er iets is om te voorkomen dat ik nog een miskraam krijg. Zo dubbel.
Het was in ieder geval een fijn gesprek en een fijne gyn. :)
pi_167662692
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ah, vandaar! Ik hoop dat icsi jullie dat mooie, gewenste kindje oplevert! Ik duim voor je.

Wat lief van je dat je dat zegt :* zeker de laatste wachtdagen en eerste menstruatiedagen zijn wel lastig hoor. Kan ik wel veranderen in een klein duiveltje. Waar ik wel moeite mee begin te krijgen zijn de users die zich één keer in een topic melden met symptomen en gelijk zwanger blijken te zijn. Heel gemeen, maar daar lees ik dan ff overheen *insert schaamtesmiley*
Terwijl ik het iedereen echt van harte gun.
"Ook jullie worden vast ooit ouders." Daar houd ik me aan vast :)
+1 op Majo!
Volgens mij had ik het al weleens gezegd! Maar het komt ook echt naar voren dat je gelooft dat het goed komt. Waar jij positief reageert, typ ik dan soms maar gewoon niks :@
Lijkt mij volkomen logisch dat je er moeite mee hebt! Zou misschien gekker zijn als je dat niet had :+
  woensdag 28 december 2016 @ 07:01:25 #244
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167664448
Wat een opluchting Cygne! *O* Ik vind het wel stom dat er overal (ook in de Facebookgroep van freya bijvoorbeeld) gezegd werd dat iedereen ingelicht was, terwijl dat dus helemaal niet zo was? Vreemd hoor.

Fijn van het goede gesprek, fuchs. Moet je nu lang wachten op de uitslag/vervolggesprek?

Niet meer dan logisch, peacefull. En volgens mij voor iedereen hier herkenbaar. Ik vind het ook knap hoe positief je bent :* mijn duimen draaien elke keer voor je!
pi_167664856
Ik ben ff niet wezen buurten hier en wat gebeurt er dan veel zeg! :)

Dobbey! :o O+ Wat fantastisch nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! :* :* :*

Exode, wat spannend! Ik duim mee hoor! ^O^

Cygne.. sjemig.. alsof het allemaal al niet spannend genoeg is.. maar wat een opluchting dat jullie hier niet slachtoffer van zijn.. :*

Fuchsia, fijn dat het een goed gesprek was! en word je nu gebeld voor een vervolggesprek?

Ik ben gisteren weer begonnen met Gonal spuiten, en mag 6 Januari voor een follikelecho..
  woensdag 28 december 2016 @ 10:12:22 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167666121
he fin! " fijn" om je hier weer terug te zien!

wij hebben een vrij emotionele kerst gehad, fijn tijd samen en de dingen nog eens goed besproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rest van de kerst was ook gezellig.. de hele schoonfamilie is ziek, en nu dus ook mijn lief. gister had hij 38.6 koorst. hoe zat het ook al weer met de koorts? ik begreep dat de kwaliteit van het zaad daardoor omlaag gaat. maar is dat dan omdat er minder zaad geproduceerd wordt of is dat dan omdat er een manco in het dna komt :? de zaad kwaliteit is in het verleden altijd prima geweest dus vooralsnog maak ik me geen zorgen :) ik ga dit natuurlijk ook met de gyn bespreken as vrijdag.

en als laatste, ik ben me alvast een beetje in aan het lezen mbt ivf/icsi. Ik las dat evt. cysts verwijdert moisten worden voordat de behandeling start. heft een van jullie dat aan de hand gehad? ik heb namelijk een (kleine ong 18 mm) cyste. is dat altijd opereren en hoe ging zo'n operatie dan? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167666482
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:12 schreef Barreltje het volgende:
he fin! " fijn" om je hier weer terug te zien!

wij hebben een vrij emotionele kerst gehad, fijn tijd samen en de dingen nog eens goed besproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rest van de kerst was ook gezellig.. de hele schoonfamilie is ziek, en nu dus ook mijn lief. gister had hij 38.6 koorst. hoe zat het ook al weer met de koorts? ik begreep dat de kwaliteit van het zaad daardoor omlaag gaat. maar is dat dan omdat er minder zaad geproduceerd wordt of is dat dan omdat er een manco in het dna komt :? de zaad kwaliteit is in het verleden altijd prima geweest dus vooralsnog maak ik me geen zorgen :) ik ga dit natuurlijk ook met de gyn bespreken as vrijdag.

en als laatste, ik ben me alvast een beetje in aan het lezen mbt ivf/icsi. Ik las dat evt. cysts verwijdert moisten worden voordat de behandeling start. heft een van jullie dat aan de hand gehad? ik heb namelijk een (kleine ong 18 mm) cyste. is dat altijd opereren en hoe ging zo'n operatie dan? :)
Die koorts merk je over 3 maanden pas in zaadkwaliteit. En soms merk je er ook helemaal niks van zoals bij mijn lief.

Wij hebben ook vele IUI's gehad met name zodat ik mezelf kon voorbereiden op de IVF behandelingen. Na 2 IUI mocht ik al overstappen maar wilde ik niet want ik was er gewoon echt nog niet klaar voor. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_167666537
Stroop, die telefoniste zei dat 'bijna iedereen was ingelicht' maar de échte betrokkenen waren volgens de arts natuurlijk direct ingelicht.
  woensdag 28 december 2016 @ 10:36:45 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167666765
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Die koorts merk je over 3 maanden pas in zaadkwaliteit. En soms merk je er ook helemaal niks van zoals bij mijn lief.

is dat dan 1 maand dat de kwaliteit iets minder is?

dat is dan wsl de eerste ivf/icsi maand :P zou wel passen in het schema zo :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 28 december 2016 @ 11:23:19 #250
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167668087
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:12 schreef Barreltje het volgende:
he fin! " fijn" om je hier weer terug te zien!

wij hebben een vrij emotionele kerst gehad, fijn tijd samen en de dingen nog eens goed besproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de rest van de kerst was ook gezellig.. de hele schoonfamilie is ziek, en nu dus ook mijn lief. gister had hij 38.6 koorst. hoe zat het ook al weer met de koorts? ik begreep dat de kwaliteit van het zaad daardoor omlaag gaat. maar is dat dan omdat er minder zaad geproduceerd wordt of is dat dan omdat er een manco in het dna komt :? de zaad kwaliteit is in het verleden altijd prima geweest dus vooralsnog maak ik me geen zorgen :) ik ga dit natuurlijk ook met de gyn bespreken as vrijdag.

en als laatste, ik ben me alvast een beetje in aan het lezen mbt ivf/icsi. Ik las dat evt. cysts verwijdert moisten worden voordat de behandeling start. heft een van jullie dat aan de hand gehad? ik heb namelijk een (kleine ong 18 mm) cyste. is dat altijd opereren en hoe ging zo'n operatie dan? :)
Ik ben bij de fertiliteitskliniek gekomen omdat het ziekenhuis de cysten niet kleiner kon krijgen,
5,4cm 4 stuks :X Opereren doen ze hier niet in Nederland onder de 7 cm of je moet er veel last van hebben mede door die eigenwijsheid heb ik dus op vakantie ook fijn een paar dagen in het ziekenhuis door kunnen brengen in de overgangsperiode ziekenhuis en kliniek. Uiteindelijk hebben ze het met medicatie onder controle kunnen krijgen, niet weg, maar dat was verder geen belemmering. Wat je wel goed in de gaten moet houden is evt gedoe na de punctie... doordat ik heel gevoelig was voor cysten zijn mijn follikels na de punctie op cysten geworden met bijna fatale afloop door een draaiing van de eierstokken. Mocht je na de punctie dus pijn krijgen grijp dan direct in en wees niet zo eigenwijs als ik O~) :P
  woensdag 28 december 2016 @ 11:28:19 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167668219
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:23 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ik ben bij de fertiliteitskliniek gekomen omdat het ziekenhuis de cysten niet kleiner kon krijgen,
5,4cm 4 stuks :X Opereren doen ze hier niet in Nederland onder de 7 cm of je moet er veel last van hebben mede door die eigenwijsheid heb ik dus op vakantie ook fijn een paar dagen in het ziekenhuis door kunnen brengen in de overgangsperiode ziekenhuis en kliniek. Uiteindelijk hebben ze het met medicatie onder controle kunnen krijgen, niet weg, maar dat was verder geen belemmering. Wat je wel goed in de gaten moet houden is evt gedoe na de punctie... doordat ik heel gevoelig was voor cysten zijn mijn follikels na de punctie op cysten geworden met bijna fatale afloop door een draaiing van de eierstokken. Mocht je na de punctie dus pijn krijgen grijp dan direct in en wees niet zo eigenwijs als ik O~) :P
:{w dat gaat sowieso niet lukken ;) :P

ahh dus de mini cyste zou geen problem moeten zijn. fijn om te weten! tnx!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 28 december 2016 @ 11:38:20 #252
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167668546
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:{w dat gaat sowieso niet lukken ;) :P

ahh dus de mini cyste zou geen problem moeten zijn. fijn om te weten! tnx!
_O- _O- en bedankt he :')
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 12:35:19 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167670119
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

is dat dan 1 maand dat de kwaliteit iets minder is?

dat is dan wsl de eerste ivf/icsi maand :P zou wel passen in het schema zo :{
Het zaad ververst om de drie maanden dus wie weet merk je er helemaal niets meer van :)

En wat die cyste betreft: dat soort dingen halen ze toch juist weg bij de kijkoperatie?

Ik heb zo preoperatieve screening, begin het nu toch wel spannend te vinden :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 12:43:41 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167670332
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ah, vandaar! Ik hoop dat icsi jullie dat mooie, gewenste kindje oplevert! Ik duim voor je.

Wat lief van je dat je dat zegt :* zeker de laatste wachtdagen en eerste menstruatiedagen zijn wel lastig hoor. Kan ik wel veranderen in een klein duiveltje. Waar ik wel moeite mee begin te krijgen zijn de users die zich één keer in een topic melden met symptomen en gelijk zwanger blijken te zijn. Heel gemeen, maar daar lees ik dan ff overheen *insert schaamtesmiley*
Terwijl ik het iedereen echt van harte gun.
"Ook jullie worden vast ooit ouders." Daar houd ik me aan vast :)
Ik vind je echt bijzonder positief, een voorbeeld voor anderen :* en die jaloezie is heel begrijpelijk, ik had ook heel veel moeite met de snel zwangeren :X tegenwoordig kan ik dat wel beter hebben maar af en toe neemt het groene monster me ook nog over ;)

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat 2017 jullie jaar wordt! Ik ben van plan om dan met je mee te gaan ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167672503
Dat moment wanneer je je realiseert...
Dat je zwangerschaps vergoedingen van je zorgverzekering alleen zinvol zijn als je binnen nu en 3 maanden zwanger bent :o
4 jaren voor niks betaald :r

Ik ga mijn pakket aanpassen. 3 maanden pauze wilde ik minimaal...daar plak ik dan nog wel wat verlenging aan vast om die 9 maanden in 2018 te laten eindigen
;( wat klinkt dat ver...
  woensdag 28 december 2016 @ 14:56:20 #256
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167674589
Deadly, ik weet niet waar je zit, maar bij Delta Lloyd kun je op elk moment in het jaar de aanvullende verzekering aan óf uitzetten (wel max 1x) bij zwangerschap. Je kunt dat dus ook bijvoorbeeld doen als je in juni zwanger blijkt. Wellicht geldt dit ook bij andere verzekeraars?

(overigens is het "binnen nu en 3 maanden" niet helemaal juist. De pakketten vergoeden bijvoorbeeld ook de combinatietest en zwangerschapscursussen. Daar maak je natuurlijk wel al voor het eind van je zwangerschap gebruik van ;) )
pi_167674864
Vgz,

Ja niet alles verbruik je natuurlijk alleen bij de bevalling maar dan is dat maar pech als het niet uitkomt :+
Natuurlijk ga ik het niet strax onnodig uitstellen alleen voor die enkele tientjes vergoeding maar dat is eigenlijk het enige waarvoor ik nog zo verzekerd was :o (waarvan ik elk jaar weer zeker wist dat ik het zou gebruiken...not :') )
pi_167679586
Crosspost vanuit WHOTS. Misschien weten jullie meer. Sorry als ik over andere berichten heen wals, je mag het natuurlijk gewoon negeren

Onze rollercoaster is begonnen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 december 2016 @ 17:33:31 #259
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167679743
Oh peacefull, wat een nieuws.. Ik kan me voorstellen dat dat echt als een enorme shock komt. :* Ik kan je helaas niet helpen (anders dan met je mee Googlen). Hopelijk kan de ha morgen veel van je vragen/zorgen wegnemen :*
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 17:45:39 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167680095
Jeetje Peacefulll wat een bericht :o ik kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent :*

Wat chlamidia betreft weet ik wel dat het veel schade kan berokkenen aan je eierstokken. Deze kunnen dusdanig verkleefd raken dat dit een zwangerschap kan belemmeren. Maar ik denk dat je eerst onderzocht moet worden om te kijken hoe de situatie bij jou is voordat je naar dit soort doemscenario's gaat kijken :*

Een vriendin van mij die dit overkomen is heeft twee prachtige kindjes via ivf gekregen dus zelfs al zou de schade groot zijn is er nog altijd veel mogelijk :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167681334
Jeetje peacefull wat schrikken!
Hoop dat de arts je morgen duidelijkheid kan geven.
pi_167688001
Peacefull wat een ontzettend heftig voor jou/jullie! Ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen. Ik hoop dat je morgen antwoord krijgt op je vragen. Ga je morgen wel met z'n tweeën?
Dikke :* voor jou!
  woensdag 28 december 2016 @ 21:42:05 #263
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167688401
Ik kom eigenlijk alleen peace even een knuffel geven :@

Het hoeft nog niets te zeggen lieve peace, keep your head up! Hopelijk heb je snel meer info en goede gesprekken. :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_167690351
Thnx allemaal :* Super lief. De heftigste emotie is al weer iets gezakt. Maar we hebben nog veel vragen en angst. Gek dat de succesverhalen ook wel even fijn zijn om te lezen. Bedankt ook voor alle PM's, DM's en andere berichten. Ik heb al een lijstje gemaakt voor de HA met vragen voor morgen. Man heeft ook vakantie, dus we kunnen er samen heen (we waren gelukkig ook samen bij het telefoongesprek).
pi_167695335
Jemig peace :o sterkte!
pi_167697784
Ik weet dat ik hier niet zo actief meepost, maar sommigen hebben me wel eerder voorbij zien komen...

Ik zit momenteel in een lastige situatie. Na 2,5 jaar niks is een nu groen licht voor iui, maar ons ziekenhuis doet dat enkel met hormoon stimulatie. Dit omdat er maar zes pogingen vergoed worden en je de kansen zo vergroot.
Ik schrok hiervan, omdat ik een prima eisprong heb van mezelf.

De laatste maanden gaan steeds slechter qua cyclus. Bij eisprong en menstruatie heb ik zoveel last van mijn eigen hormonen dat ik er echt heel beroerd van ben. Ik was daarom erg benieuwd naar jullie ervaringen met puregon/pregnyl? Reageert je lichaam er erg sterk op? Ik ben zo bang om nog zieker te worden in die periodes, omdat het dan ook behoorlijk invloed gaat hebben op mijn werk en daar mogen ze natuurlijk niets doorhebben....
Warempel, een drempel.
pi_167698097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 05:53 schreef Ronderotonde het volgende:
Dit omdat er maar zes pogingen vergoed worden en je de kansen zo vergroot.

Woon je in BE? Er wordt in nl wel uitgegaan van max. 6 tot 9x iui ivm doelmatigheid, maar een harde bovengrens bestaat in nl niet.

Ik heb zonder en met stimulatie gehad en vond met fijner. Ik heb geen noemenswaardige last gehad van de hormonen en de pregnyl/ ovitrelle gaf mij gevoelsmatig meer zekerheid dan ovulatietesten.

[ Bericht 7% gewijzigd door _Ophelia_ op 29-12-2016 07:58:34 ]
pi_167698212
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 05:53 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik weet dat ik hier niet zo actief meepost, maar sommigen hebben me wel eerder voorbij zien komen...

Ik zit momenteel in een lastige situatie. Na 2,5 jaar niks is een nu groen licht voor iui, maar ons ziekenhuis doet dat enkel met hormoon stimulatie. Dit omdat er maar zes pogingen vergoed worden en je de kansen zo vergroot.
Ik schrok hiervan, omdat ik een prima eisprong heb van mezelf.

De laatste maanden gaan steeds slechter qua cyclus. Bij eisprong en menstruatie heb ik zoveel last van mijn eigen hormonen dat ik er echt heel beroerd van ben. Ik was daarom erg benieuwd naar jullie ervaringen met puregon/pregnyl? Reageert je lichaam er erg sterk op? Ik ben zo bang om nog zieker te worden in die periodes, omdat het dan ook behoorlijk invloed gaat hebben op mijn werk en daar mogen ze natuurlijk niets doorhebben....
Ik heb elke maand iets meer last (alleen de periode voor eisprong, menstruatie geen verschil). Het went gelukkig vrij snel maar ik ga toch blij zijn als het niet meer hoeft.
Blijkbaar is het idd standaard om onmiddellijk met hormonen te beginnen bij onbegrepen infertiliteit. Gaan ze bij jullie dan ook proberen om 2 follikels per keer te laten rijpen?

Nog een :* voor peacefulll. Wat een nieuws. Ik zou er ook helemaal ondersteboven van zijn. Hopelijk is er geen schade.
pi_167698869
Peace wat ontzettend schrikken zeg! Sterkte bij de ha vandaag, ik duim voor je dat de mogelijke gevolgen goed te verhelpen zijn :* :*
pi_167698918
Woon in Nederland. Er is aangegeven dat ik zes pogingen vergoed krijg, tenzij ik van 1 van deze pogingen zwanger raak maar een miskraam krijg. (dan is er namelijk bewezen dat de methode wel effect heeft voor mij). Na zes vruchteloze pogingen gaan we door naar ivf...

quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:13 schreef Bottoms_up het volgende:
Blijkbaar is het idd standaard om onmiddellijk met hormonen te beginnen bij onbegrepen infertiliteit. Gaan ze bij jullie dan ook proberen om 2 follikels per keer te laten rijpen?

Ja, inderdaad twee eitjes. Ook daar was ik even ondersteboven van want ik wil liever geen tweeling... Ik sta er dus niet helemaal achter, maar heb niet het idee dat ik veel keus heb, of wel? Ik vind de hele gedachte aan die hormonen veel heftiger dan ik vooraf gedacht had...

[ Bericht 5% gewijzigd door Ronderotonde op 29-12-2016 09:20:28 (Ronderotonde) ]
Warempel, een drempel.
pi_167699416
Ander ziekenhuis proberen dan? Of "moet" je naar je huidige?

En voor wat betreft eitjes/follikels: follikel is eiblaasje, en die kunnen ook best leeg zijn. Vandaar dat meerdere follikels laten rijpen en laten springen op geleide van Pregnyl, de kans vergroot op überhaupt een aanwezige eicel.

Interessante uitleg. Artikel gaat over IVF, maar wat er staat over follikels en eicellen is altijd van toepassing. Behalve de aantallen natuurlijk :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167699544
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:19 schreef Ronderotonde het volgende:
Woon in Nederland. Er is aangegeven dat ik zes pogingen vergoed krijg, tenzij ik van 1 van deze pogingen zwanger raak maar een miskraam krijg. (dan is er namelijk bewezen dat de methode wel effect heeft voor mij). Na zes vruchteloze pogingen gaan we door naar ivf...

[..]

Ja, inderdaad twee eitjes. Ook daar was ik even ondersteboven van want ik wil liever geen tweeling... Ik sta er dus niet helemaal achter, maar heb niet het idee dat ik veel keus heb, of wel? Ik vind de hele gedachte aan die hormonen veel heftiger dan ik vooraf gedacht had...
De kans op een tweeling is uiteindelijk heel erg klein. Zij willen ook liever niet dat je zwanger wordt van een tweeling want meer risico's. De kans blijft nog altijd het grootst dat je niet zwanger wordt van een poging. En als je wel zwanger wordt is de kans het grootst dat het er eentje is. Wij hadden het er ook een beetje moeilijk mee maar hadden er ook vrij snel vrede mee. Uiteindelijk liever twee ineens dan geen.
Heb trouwens net follikelmeting gehad en nu is het er maar eentje. Dat kan ook altijd natuurlijk.

Het is ook allemaal heftig en het hele traject valt me ook tegen. Ik had er ook onrealistische verwachtingen bij. Ik dacht dat het netjes elke maand een poging zou zijn maar dat valt erg tegen. Sinds september bezig en zaterdag doen ze de tweede inseminatie. Maar dat hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn.
Ik zou het gewoon proberen (als je je er klaar voor voelt), kijk hoe je lichaam reageert op de hormonen (qua bijwerkingen en follikelgroei). Je hebt wel keuzes en je kan altijd een pauze nemen als het tegenvalt.
  donderdag 29 december 2016 @ 10:07:19 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167699693
Peace.. wat een verhaal! ik heb er geen ervaring mee, maar wens je sterkte met het vervolg. hoe laat heb je vandaag een afspraak bij de HA?

en RR. ik ben eigenlijk wel enigszins verbaast over de weinig " zelf beschikking" die je in deze hebt. misschien heb ik enorm mazzel met ons ziekenhuis maar alles gaat in overleg. als ik iets niet zou willen dan gebeurt het ook niet ( dan informeren ze je ook over de gevolgen en vermindering van kansen) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch weer apart dat de verschillende ziekenhuizen verschillende protocollen hebben..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167699752
Ik had bij IUI Clomid en Pregnyl. Het verschilt inderdaad enorm.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 12:17:52 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167702812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 05:53 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik weet dat ik hier niet zo actief meepost, maar sommigen hebben me wel eerder voorbij zien komen...

Ik zit momenteel in een lastige situatie. Na 2,5 jaar niks is een nu groen licht voor iui, maar ons ziekenhuis doet dat enkel met hormoon stimulatie. Dit omdat er maar zes pogingen vergoed worden en je de kansen zo vergroot.
Ik schrok hiervan, omdat ik een prima eisprong heb van mezelf.

De laatste maanden gaan steeds slechter qua cyclus. Bij eisprong en menstruatie heb ik zoveel last van mijn eigen hormonen dat ik er echt heel beroerd van ben. Ik was daarom erg benieuwd naar jullie ervaringen met puregon/pregnyl? Reageert je lichaam er erg sterk op? Ik ben zo bang om nog zieker te worden in die periodes, omdat het dan ook behoorlijk invloed gaat hebben op mijn werk en daar mogen ze natuurlijk niets doorhebben....
Wel vreemd dat je daar zelf weinig over te zeggen hebt. Volgens mij is het bij IUI vaak ook mogelijk om dit zonder hormonen te doen, alleen dan wel met Pregnyl zodat je zeker weten een eisprong hebt. Misschien toch eens navragen of dat echt moet? Desnoods zeg je dat je hormonen gebruikt en doe je het gewoon niet, kunnen ze moeilijk checken ;)

Wat betreft de bijwerkingen van hormonen: dit verschilt erg per persoon en zelfs per ronde. De eerste ronde had ik ontzettend veel last van de Gonal F terwijl ik er de tweede ronde (met een hogere dosering) nauwelijks last van had. Van de Pregnyl kreeg ik vooral zwangerschapssymptomen zoals misselijkheid en pijnlijke borsten, maar vond dat zelf wel goed te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:48 schreef McLaura het volgende:
Ander ziekenhuis proberen dan? Of "moet" je naar je huidige?

En voor wat betreft eitjes/follikels: follikel is eiblaasje, en die kunnen ook best leeg zijn. Vandaar dat meerdere follikels laten rijpen en laten springen op geleide van Pregnyl, de kans vergroot op überhaupt een aanwezige eicel.

Interessante uitleg. Artikel gaat over IVF, maar wat er staat over follikels en eicellen is altijd van toepassing. Behalve de aantallen natuurlijk :)
Bij IUI willen ze juist niet dat er teveel follikels zijn, in tegenstelling tot IVF/ICSI :)

Succes bij de huisarts peace! Hopelijk kan de huisarts je wat geruststellen :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 12:20:04 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167702879
Ik ben net gebeld door het UMC en de behandeling wordt, zoals verwacht, een paar maanden uitgesteld. In ieder geval 1-2 maanden maar wellicht zelfs langer. Nu hebben we het "geluk" dat we prioriteit hebben vanwege mijn kijkoperatie, ze willen dan snel door met icsi. Dus als de behandelingen weer beginnen dan zijn we wel als eerste aan de beurt ^O^ Nu wachten op een bericht, tot die tijd moet ik doorgaan met de pil.

Ander goed nieuws: vandaag te horen gekregen dat mijn uitstrijkje goed was *O* Dat is dus weer een zorg minder!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167703818
Bedankt voor jullie reacties met ervaringen. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Waarschijnlijk willen we in maart beginnen. Ik heb begin december een goede hsg gehad, en dat kan tot verhoogde vruchtbaarheid leiden dus dat willen we nog even afwachten.

Hoevaak moet je per cyclus naar het ziekenhuis toe voor iui?

Majo, fijn dat jullie wel snel aan aan beurt zijn zodra ze de draad weer oppakken daar. Hoop dat het jullie snel gegund mag zijn :*
Warempel, een drempel.
pi_167703875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij IUI willen ze juist niet dat er teveel follikels zijn, in tegenstelling tot IVF/ICSI :)

Succes bij de huisarts peace! Hopelijk kan de huisarts je wat geruststellen :*
Dat weet ik. Maar 2 of 3 is wel wenselijk.

Ik heb hele hele traject ook doorlopen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 12:51:49 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167703937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:48 schreef Ronderotonde het volgende:
Bedankt voor jullie reacties met ervaringen. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Waarschijnlijk willen we in maart beginnen. Ik heb begin december een goede hsg gehad, en dat kan tot verhoogde vruchtbaarheid leiden dus dat willen we nog even afwachten.

Hoevaak moet je per cyclus naar het ziekenhuis toe voor iui?

Majo, fijn dat jullie wel snel aan aan beurt zijn zodra ze de draad weer oppakken daar. Hoop dat het jullie snel gegund mag zijn :*
Stuk of 5-6 echo's, soms extra om bloed te prikken. Helemaal afhankelijk van hoe snel de follikels groeien ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:50 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar 2 of 3 is wel wenselijk.

Ik heb hele hele traject ook doorlopen
Weet ik, maar zeg het even voor de duidelijkheid :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_167704000
Bedankt voor alle lieve opstekers en berichtjes :* Super slecht geslapen vannacht, logisch natuurlijk. Ik kreeg mijn hoofd niet stil. Eind van de middag mogen we samen (met een lijst met vragen) naar de huisarts.

Majo, wat rot dat door die hele situatie in Utrecht jullie behandelingen even stil komen te liggen. Gelukkig hebben jullie wel voorrang. In januari heb jij je kijkoperatie toch?

Ronde, succes! :* Verder weet ik even niks te zeggen.
pi_167704599
Ik moest vandaag nog aan je denken majo, toen ik het in de krant las. Wat een vreselijke situatie voor alle betrokkenen. Twee maanden is ook best lang. Gelukkig mogen jullie na de stop snel door.

Rotonde, hoeveel echo's hangt echt af van hoeveelste ronde en is ook persoonlijk. Als je toch met hormonen aan de slag gaat, zullen het er in het begin meer zijn. Ik heb er de eerste ronde 4 gehad en nu maar 1: op dag 12 echo en zaterdag is de iui al gepland.
  donderdag 29 december 2016 @ 13:45:59 #282
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167705573
Peace probeer, voor zover mogelijk, niet direct in de paniekstand te schieten... Schrijf vragen op en neem vooral geen overhaaste beslissingen en praat, praat, praat (vooral met je partner) als dat niet kan open een blog, dagboek whatever waar je je lekker kunt spuien zonder je druk te maken over anderen. Hou in ieder geval in je achterhoofd dat er tegenwoordig zo ontzettend veel mogelijk is maar dat moet worden gekeken wat dat precies voor jullie gaat inhouden en wat het beste bij jullie past.


Majo, wat fijn van je uitstrijkje *O* Hopelijk gaat de wachtstand niet al te lang duren :*
pi_167712830
Haha lief van je Dobbey. Jij bent de rust zelve hè? ;)

Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het bij de HA was: zie WOHTS. Nu even samen afleiding zoeken.
Ben wel rustiger nu en kan het accepteren dat het zo is.

Ga nog wel even op wraak zinnen voor mijn ex ;)
  donderdag 29 december 2016 @ 21:54:59 #284
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167722948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:05 schreef Peacefulll het volgende:
Haha lief van je Dobbey. Jij bent de rust zelve hè? ;)

Nee totaal niet :D maar ik heb er wel van geleerd en hoop anderen echt te kunnen waarschuwen in de hoop dat ze er iets van meenemen. Als gevolg van ons traject (er zit ook een deel verleden bij maar toch) zit ik inmiddels al 3 jaar bij huis met een tijdelijke Wajong en is de kans groot dat ik niet
meer aan het werk kom -O-
Het blog en mijn Facebook zijn bij mij ook echt de redding geweest van mijn ondergang :X ik weet niet waar ik nu had gestaan als ik die niet had gehad ;)


Edit: nu helemaal hyperdepieper omdat ik geen ritalin meer gebruik dus ik moet een manier vinden om orde te creeeren in de chaotische toestanden in mijn hoofd :+
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:14:09 #285
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167731646
Dames en heren,

Vandaag de officiële test datum en wederom een dikke zwanger met weer een week er bij. Tijd voor mij, ik blijf uiteraard mee lezen en waar nodig reageren, om afscheid te nemen na 5 jaar O+ Een fantastisch topic met lieve meiden en af en toe heren, waarvan ik hoop dat ze snel zullen volgen in het volgende topic :*

Indien mogelijk mag ik uit de openingspost en anders bij de start van het nieuwe topic ^O^
pi_167733750
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:14 schreef dobbey het volgende:
Dames en heren,

Vandaag de officiële test datum en wederom een dikke zwanger met weer een week er bij. Tijd voor mij, ik blijf uiteraard mee lezen en waar nodig reageren, om afscheid te nemen na 5 jaar O+ Een fantastisch topic met lieve meiden en af en toe heren, waarvan ik hoop dat ze snel zullen volgen in het volgende topic :*

Indien mogelijk mag ik uit de openingspost en anders bij de start van het nieuwe topic ^O^
Nogmaals gefeliciteerd!
Ook al heb ik maar weinig van die 5 jaar heb meegekregen: het is je zo gegund *O*

Heel veel succes. Ik wens je een makkelijke zwangerschap toe en een prachtig gezond kindje (of twee natuurlijk ;))
Een hopelijk tot binnenkort in het andere topic :)
pi_167734172
Dikke vette gefeliciteerd dobbey!

Hier helaas een negatieve test. En dat is extra zuur en vooral verdrietig. Dit is de 1e x dat mijn vrouw nog niet ongesteld is geworden, ze al een week opgezette borsten heeft en nogal prikkelbaar is. Genoeg symptomen dus....
pi_167735247
Fijn dat jullie alsnog snel aan de beurt zijn Majo en dat je uitstrijkje goed was!

Peacefull :* Knap dat het kan accepteren. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en alvast veel succes bij de gyn.

*O* Dobbey *O* Het is jullie zo gegund! Ik ben zo benieuwd of het er 2 zijn! Ik wens je een hele goede zwangerschap toe!!

O nee exode, wat kak! Zeker met alle aanwezige symptomen.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben begin februari de uitslag binnen van het bloedonderzoek. Tot die tijd gewoon vrolijk verder :9
  vrijdag 30 december 2016 @ 11:45:25 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_167736115
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:34 schreef exode het volgende:
Dikke vette gefeliciteerd dobbey!

Hier helaas een negatieve test. En dat is extra zuur en vooral verdrietig. Dit is de 1e x dat mijn vrouw nog niet ongesteld is geworden, ze al een week opgezette borsten heeft en nogal prikkelbaar is. Genoeg symptomen dus....
wanneer hebben jullie de inseminatie gehad exode?
disclaimer
pi_167736497
SQ, vandaag precies 14 dagen geleden.
  vrijdag 30 december 2016 @ 12:41:00 #291
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167737691
Exode had het zo gehoopt voor jullie, zeker omdat je vrouw, zoals anders normaal wel toch? Nog niet ongesteld geworden is. :*
pi_167737965
Klopt Snoenk, ze werd steeds bij dag 12 ongesteld. Nu bij dag 14 nog niet en ook geen tekenen daarvoor. Maar haar hele cyclus lijkt in de war de afgelopen maanden.
pi_167738159
Dobbey, wat goed! Gefeliciteerd!

En voor exode een :*, wat vervelend die negatieve test bij zo'n rommelige cyclus ;(
Warempel, een drempel.
pi_167738923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:14 schreef dobbey het volgende:
Dames en heren,

Vandaag de officiële test datum en wederom een dikke zwanger met weer een week er bij. Tijd voor mij, ik blijf uiteraard mee lezen en waar nodig reageren, om afscheid te nemen na 5 jaar O+ Een fantastisch topic met lieve meiden en af en toe heren, waarvan ik hoop dat ze snel zullen volgen in het volgende topic :*

Indien mogelijk mag ik uit de openingspost en anders bij de start van het nieuwe topic ^O^
Dit is zo'n mooi bericht he O+

Ik kan de OP niet meer aanpassen, misschien wil een mod dat nog doen en anders inderdaad bij het volgende topic. Een topic zonder dobbey... wat gaaf!

Exode, wat vervelend dat de test niet correspondeert met haar lichaam.
pi_167745158
Super dat je gaat verhuizen dobbey!! Gefeliciteerd!! Op naar een mooie zwangerschap en een mooie uitkomst!
Dit, dat, alles.
pi_167758544
Dobbey, ik heb je uit de OP gehaald O+
pi_167759397
Geweldig hier zonder Dobs in de OP O+

Nu de rest nog.
pi_167760359
Dobbey O+
  vrijdag 30 december 2016 @ 23:29:06 #299
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167766844
Onwerkelijk maar oh zo super tof *)

Thnx all O+ :*
pi_167767054
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 21:12 schreef Arja het volgende:
Geweldig hier zonder Dobs in de OP O+

Nu de rest nog.
Inderdaad! Leeg met die OP!
pi_167771008
Dicht dan maar...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')