EINDELIJK DOBBEY!!!!quote:Op zondag 25 december 2016 11:03 schreef dobbey het volgende:
En omdat mijn man en mijn ouders het niet geloofden ben ik net in een woeste bui naar de Etos gerend
(Ben in tijden niet zo boos geweest)
[ afbeelding ]
Geen twijfel meer mogelijk toch!
Dat ligt ook aan de dosis pregnyl. 5000 is er natuurlijk veel eerder uit dan 10.000. Ik dacht dat 5000 bij die 10 dagen hoorde en 10.000 14 dagen duurt. Maar ik kan er naast zitten hoor.quote:Op zondag 25 december 2016 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van pregnyl krijg je inderdaad tien dagen vals positiefmaar pregnyl zet je 2 dagen voor de punctie en de tp is een dag of 3 daarna. Dan zou de pregnyl na de tp nog maar een dag of 5 vals positief geven, 18 dagen is dan wel een flinke slag om de arm
Of zou dat testen vanaf de punctie zijn?
Ik ga het toch maar eens navragen in het ziekenhuis, vraag me dat namelijk steeds af
Dan is dat vanaf de punctie inderdaad, ik dacht even na tpquote:Op zondag 25 december 2016 15:39 schreef dobbey het volgende:
Zwolle is ook 18 dagen na punctie en 14 dagen na terugplaatsing
Vind je het niet eng om het nu al zo wereldkundig te maken? Het is natuurlijk nog erg pril.quote:Op zondag 25 december 2016 17:43 schreef dobbey het volgende:
Kennen jullie mijn moederschapschallenge gedoetje nog![]()
De regionale krant gaat mij zo bellen voor een vervolg interview omdat dit toch wel het ultieme
kerstverhaal is![]()
Aan de ene kant wel maar er gaat al een hele historie aan vooraf qua media gebeurenquote:Op zondag 25 december 2016 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je het niet eng om het nu al zo wereldkundig te maken? Het is natuurlijk nog erg pril.
Ik ga keihard duimen voor een plakker!
Ja I zag het net en dit was dus echt niet de bedoelingquote:Op zondag 25 december 2016 21:54 schreef Barreltje het volgende:
Het AD heeft het ook alvast opgepikt..
Begrijpelijk.quote:Op zondag 25 december 2016 22:19 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ja I zag het net en dit was dus echt niet de bedoelingSchijnbaar mogen kranten alles van elkaar overnemen zonder dat je zelf daar wat over te zeggen hebt.
(Ff ter info ik heb dus zelf GEEN contact gezocht.... de regionale krant heeft contact met ons gezocht omdat ik hun op Facebook heb.... dit is op geen enkele manier de bedoeling geweest en baal er ook hard van)
AD geeft heel veel lokale kranten uit, o.a. Tubantia. Is dus in feite allemaal dezelfe krant met een lokaal sausje en soms een aparte layout en naam maar soms ook niet (bv in de randstad ad haagse courant en ad groene hart).quote:Op zondag 25 december 2016 22:19 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ja I zag het net en dit was dus echt niet de bedoelingSchijnbaar mogen kranten alles van elkaar overnemen zonder dat je zelf daar wat over te zeggen hebt.
(Ff ter info ik heb dus zelf GEEN contact gezocht.... de regionale krant heeft contact met ons gezocht omdat ik hun op Facebook heb.... dit is op geen enkele manier de bedoeling geweest en baal er ook hard van)
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 25 december 2016 20:58 schreef dobbey het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar er gaat al een hele historie aan vooraf qua media gebeurenDaarbij komt dat ons hele traject al 5 jaar open is voor iedereen dus ik zie geen reden om dit verborgen te houden. Het grote voordeel is dat ik weet wat ik aan de mensen heb en die hebbe mij echt uit de grootste dalen gehaald dus mocht het mis gaan dan heb ik daar ook weer steun aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |