abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167612877
Dobbey wat een geweldig nieuws na al dat lange wachten! *O* Gefeliciteerd!
pi_167613368
Dobbey, wat fantastisch! *O*

Ik had ook heel vroeg positieve testen, maar geen tweeling. Het is in elk geval een goede dosis HCG, want dan weer heel gunstig is voor de zwangerschap!

En...goed nieuws mag wel in de krant toch O-)
  maandag 26 december 2016 @ 11:47:52 #201
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167615095
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 10:26 schreef Sull het volgende:
Dobbey, wat fantastisch! *O*

Ik had ook heel vroeg positieve testen, maar geen tweeling. Het is in elk geval een goede dosis HCG, want dan weer heel gunstig is voor de zwangerschap!

En...goed nieuws mag wel in de krant toch O-)
Mijn vriendin zei ook al: Het van de daken afschreeuwen is iig gelukt :')

Ik heb gisteravond nog een heel gesprek gehad met de journalist van de regionale krant. Zij hebben netjes gebeld met ons en aangegeven van joh luister willen jullie als afsluiting van dit jaar (het gedoe in februari) en met de feel good vibe gedachte van kerst mee werken aan een afsluitend item. De gedachte erachter konden wij ons wel in vinden en we hebben toegestemd met de voorwaarde dat de eiceldonatie en de "prilheid" wel vernoemd werd.

Schijnbaar heeft het hele gedoe in februari zoveel indruk gemaakt dat ineens iedereen dit op heeft gepikt
(het AD heeft een samenwerking met hun, wat ik niet wist, en die mogen alles dus overnemen zoals ze willen) Hij vond het heel vervelend hoe alles nu liep en heeft echt zijn best gedaan mij gerust te stellen en heeft tips gegeven om er mee moet gaan. Gelukkig zijn het merendeel van de reacties positief en de rest laten we maar gaan. De mensen om ons heen weten nu dat wij niet de publiciteit hebben gezocht en weten nu ook dat dit alles nooit de bedoeling is geweest.

Kortom dit kan weer onder het kopje "een leven met dobske is nooit saai" :{w :')
pi_167617209
Als je de krant maar wel koopt voor in het baby-album dobs
pi_167620329
Gefeliciteerd Dobbey *O* Wat een achtbaan meteen zeg met berichten in de krant :D
pi_167638486
Jeetje Dobbey, ben je er ook nog eens beroemd mee geworden. Ik stem voor een foto van jou met tweeling ( *) ) over 8,5 maand in alle kranten. ;)

Hier nog aan het wachten, vrijdag mogen we testen. Alleen ik vind het deze keer veel moeilijker...mijn vrouw klaagt sinds zondag over pijnlijke borsten en tja....ik zie toch echt dat ze groter zijn :@ En ze is prikkelbaarder en vermoeid. Maar goed we hebben ook een enorm stressvolle periode momenteel. Kortom ik maak mezelf een beetje gek...en mijn vrouw daardoor ook.
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 16:05:12 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167643946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef exode het volgende:
Jeetje Dobbey, ben je er ook nog eens beroemd mee geworden. Ik stem voor een foto van jou met tweeling ( *) ) over 8,5 maand in alle kranten. ;)

Hier nog aan het wachten, vrijdag mogen we testen. Alleen ik vind het deze keer veel moeilijker...mijn vrouw klaagt sinds zondag over pijnlijke borsten en tja....ik zie toch echt dat ze groter zijn :@ En ze is prikkelbaarder en vermoeid. Maar goed we hebben ook een enorm stressvolle periode momenteel. Kortom ik maak mezelf een beetje gek...en mijn vrouw daardoor ook.
Oeh dat is spannend, wie weet is het wel gewoon raak O+

Succes met nog even wachten, is altijd killing :*

Ik zit nu rond mijn eisprong. Kleine kans dat het lukt omdat we deze maand helemaal niks met inseminatie doen maar het zou maar eens lukken!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_167645415
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oeh dat is spannend, wie weet is het wel gewoon raak O+

Succes met nog even wachten, is altijd killing :*

Ik zit nu rond mijn eisprong. Kleine kans dat het lukt omdat we deze maand helemaal niks met inseminatie doen maar het zou maar eens lukken!
Geen inseminatie i.v.m. de feestdagen? Of hebben jullie even een stop?
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 17:10:42 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167646111
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 17:12:27 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167646172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:48 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Geen inseminatie i.v.m. de feestdagen? Of hebben jullie even een stop?
Vanwege de feestdagen :Y We gaan nu door naar icsi en in verband met de kerstsluiting is dit nu verplaatst naar januari.

Ik wilde trouwens nog wat tegen je zeggen in WOHTS maar niet aan toegekomen :@ Ik bewonder echt jouw optimisme! Toen ik een jaar bezig was zat ik er al best doorheen en liet dat ook vaak blijken in WOHTS. Jij bent echt super positief en ik snap het heel goed dat je het nu even zwaar vindt, het is ook heel heftig allemaal! :*
pi_167649258
Gefeliciteerd Dobbey! En spannend exode :o O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_167650198
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167650272
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:31 schreef Cygne het volgende:
En in het nieuwsbericht staat dan heel leuk dat iedereen op de hoogte is gesteld. We hebben gebeld en we kregen te horen dat het grootste deel op de hoogte is gesteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG Cygne, wat een nachtmerrie :'(

Sterkte :*
pi_167650647
quote:

SPOILER
Oh nee Cygne. Wat een rotnieuws. Ik duim voor jullie dat er niets aan de hand is. :*

SPOILER
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:43:09 #214
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167650656
Oh lord Cygne. Is het dan nooit genoeg? :{
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_167651341
Jemig Cygne.. ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en mijn duimen draaien mee :*
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 20:14:27 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167651824
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:23 schreef Sull het volgende:

[..]

:o :o

wtf!
Het is echt verschrikkelijk :X Ik ben er al helemaal door van de leg, laat staan die mensen al een behandeling hebben gehad, zoals cygne.

quote:

SPOILER
Ik blijf voor je duimen mop, hopelijk laten ze snel iets horen :*
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:08:15 #217
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167653875
Wow cygne wanneer krijgen jullie iets te horen?

Wij hebben in die periode ook een icsi behandeling in het UMC gehad. En wij zijn niet gebeld. Maak me verder ook geen zorgen gelukkig want ze lijkt als 2 druppels water op haar grote zus.
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:08:55 #218
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167653909
quote:

SPOILER
:o :o Holy crap :{
pi_167654028
De artsen zijn nog tot 10 uur aan het bellen kreeg ik net te horen.

SPOILER
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:13:50 #220
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167654151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef exode het volgende:

Dat wachten is echt killing. De vorige behandeling ging het aardig goed maar deze ronde kon ik er gewoon niet onderuit qua symptomen dus daarom heb ik alle regels aan mijn laars gelapt :+ Succes iig de laatste paar dagen ^O^

Wat betreft je opmerking: We zijn wel een beetje (understatement :X ) uitgekrant -O- Godzijdank is het vandaag gelukt dat het ad alles verwijdert heeft met een dikke vette excuus van hun kant maar ja het kwaad is natuurlijk al geschied :{ Nu alles zoveel mogelijk negeren en dan is er over een aantal dagen vast wel ander nieuws wat belangrijker is :7
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:14:39 #221
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167654192
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef Cygne het volgende:
De artsen zijn nog tot 10 uur aan het bellen kreeg ik net te horen.

SPOILER
Pfff.... ik ben zwaar aan het duimen nu :*
pi_167654726
Jemig cygne :{

Bij ons was het ivf en geen icsi en Emmy heeft dezelfde ogen als mijn man. Maar jemig het zou je maar gebeuren.
pi_167654858
quote:

SPOILER
Ik duim voor jullie :*
pi_167655246
Oooh cygne nee toch ;( wat een oneerlijkheid toch dat jullie dit er ook nog bij krijgen :(

Sterkte :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167656368
Jullie zijn lief! O+

Inmiddels gebeld door eigen arts en zij heeft verteld dat er bij onze behandeling echt niks is voorgevallen. Ik wist dat de kans klein was maar toch een opluchting.
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:59:06 #226
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167656577
Wat een opluchting Cygne, fijn!!
pi_167656610
Wat fijn Cygne. Kan me voorstellen dat het een opluchting is.
pi_167656664
*O*
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:10:49 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167657167
Super nieuws cygne! *O*

Net op het journaal zeiden ze dat de komende icsi behandelingen uitgesteld of op een laag pitje gezet worden. Ik zal dus ook binnenkort wel een telefoontje verwachten -O-
pi_167657193
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:54 schreef Cygne het volgende:
Jullie zijn lief! O+

Inmiddels gebeld door eigen arts en zij heeft verteld dat er bij onze behandeling echt niks is voorgevallen. Ik wist dat de kans klein was maar toch een opluchting.
gelukkig!
Voel je je goed verder?
pi_167657488
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:11 schreef Arja het volgende:

[..]

gelukkig!
Voel je je goed verder?
Ja, gelukkig wel. O+

SPOILER
  Manager PR/Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:31:26 #232
269689 crew  Viv
pi_167658011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:10 schreef MaJo het volgende:
Net op het journaal zeiden ze dat de komende icsi behandelingen uitgesteld of op een laag pitje gezet worden. Ik zal dus ook binnenkort wel een telefoontje verwachten -O-
:{
Ik kan er echt niet over uit dat dit gebeurd is, al helemaal omdat dit meer dan 20 (!) jaar geleden ook al bij het UMC Utrecht speelde. Het kwam pas uit toen er een tweeling geboren werd waarvan één van de kinderen een donkere huidskleur had. :X

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ing-7271286-a1326268
pi_167658060
Cygne wat fijn! :*
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 22:48:47 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167658713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik kan er echt niet over uit dat dit gebeurd is, al helemaal omdat dit meer dan 20 (!) jaar geleden ook al bij het UMC Utrecht speelde. Het kwam pas uit toen er een tweeling geboren werd waarvan één van de kinderen een donkere huidskleur had. :X

Dat is helemaal bizar :o ken dat verhaal wel maar wist niet dat dat ook in het umc was. Ik ga in ieder geval wel vragen wat ze eraan gaan doen om dit te voorkomen.
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:54:23 #235
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_167658962
Cygne fijn dat het bij jullie niet aan de orde is :*

Bizar dat dat nog gebeurt. In dit geval blijkbaar door gebruik van apparatuur die hier niet voor bedoeld was.... denk dat er iig 1 analist daar geen werk meer heeft.

(Dat was/is ook altijd mijn grootste angst geweest. Idd de vraag over erfelijke ziektes enzo .. . Gelukkig lijken de kinderen hier veel op elkaar en is de eerste een groot eigengemaakt wonder)
pi_167659038
pff fijn dat het bij jullie wel goed zit cygne
ik hoop dat het bij de rest van de al terug geplaatste embryo's het ook allemaal goed is gegaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

die wou ik ook aanhalen. toen werd er door 1 analist wegwerppipetjes hergebruikt en nu weer afwijken van het protocol waardoor er spermacellen achterbleven.
Vraag me af of het nu ook weer 1 analist is geweest aangezien er gelukkig niet bij alle ICSI behandelingen fouten zijn gemaakt. lijkt me dat er in die 1,5 jaar heel wat meer behandelingen hebben plaatsgevonden dan de genoemde 26.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elleska op 27-12-2016 23:05:41 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:59:57 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167659191
bizar verhaal zeg!

fijn en gelukkig dat het bij jullie goed zit cygne!
en idd goed opletten majo.. brr!

en exode ik duim voor jullie!

[ Bericht 1% gewijzigd door Barreltje op 28-12-2016 10:12:47 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_167659249
Elleska, gaat inderdaad om één analist die het protocol niet heeft gevolgd.
pi_167659344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Vanwege de feestdagen :Y We gaan nu door naar icsi en in verband met de kerstsluiting is dit nu verplaatst naar januari.

Ik wilde trouwens nog wat tegen je zeggen in WOHTS maar niet aan toegekomen :@ Ik bewonder echt jouw optimisme! Toen ik een jaar bezig was zat ik er al best doorheen en liet dat ook vaak blijken in WOHTS. Jij bent echt super positief en ik snap het heel goed dat je het nu even zwaar vindt, het is ook heel heftig allemaal! :*
Ah, vandaar! Ik hoop dat icsi jullie dat mooie, gewenste kindje oplevert! Ik duim voor je.

Wat lief van je dat je dat zegt :* zeker de laatste wachtdagen en eerste menstruatiedagen zijn wel lastig hoor. Kan ik wel veranderen in een klein duiveltje. Waar ik wel moeite mee begin te krijgen zijn de users die zich één keer in een topic melden met symptomen en gelijk zwanger blijken te zijn. Heel gemeen, maar daar lees ik dan ff overheen *insert schaamtesmiley*
Terwijl ik het iedereen echt van harte gun.
"Ook jullie worden vast ooit ouders." Daar houd ik me aan vast :)
pi_167659490
Wow! Scherm te lang open. Wat een bizar verhaal!
Je zal maar één van de betrokken ouder(s) zijn :'(
pi_167660711
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:54 schreef Cygne het volgende:
Jullie zijn lief! O+

Oh gelukkig!!
pi_167662597
Wat een opluchting voor jou Cygne, maar wat een verschikking voor de betrokkenen!!

Hier vandaag 1e gesprek in zkh gehad. Baarmoeder is bekeken en ziet er helemaal goed uit. Bloed wordt nu onderzocht op stolling & schildklierwaardes geloof ik. 9 buisjes bloed waren er in ieder geval voor nodig :') Bij veel stellen wordt er geen aanwijsbare reden gevonden waarom de zwangerschap elke keer mis gaat, dus dat maakt het wel lastig. Aan de ene kant wil je niet dat er iets gevonden wordt, aan de andere kant hoop je dat er iets is om te voorkomen dat ik nog een miskraam krijg. Zo dubbel.
Het was in ieder geval een fijn gesprek en een fijne gyn. :)
pi_167662692
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ah, vandaar! Ik hoop dat icsi jullie dat mooie, gewenste kindje oplevert! Ik duim voor je.

Wat lief van je dat je dat zegt :* zeker de laatste wachtdagen en eerste menstruatiedagen zijn wel lastig hoor. Kan ik wel veranderen in een klein duiveltje. Waar ik wel moeite mee begin te krijgen zijn de users die zich één keer in een topic melden met symptomen en gelijk zwanger blijken te zijn. Heel gemeen, maar daar lees ik dan ff overheen *insert schaamtesmiley*
+1 op Majo!
Volgens mij had ik het al weleens gezegd! Maar het komt ook echt naar voren dat je gelooft dat het goed komt. Waar jij positief reageert, typ ik dan soms maar gewoon niks :@
Lijkt mij volkomen logisch dat je er moeite mee hebt! Zou misschien gekker zijn als je dat niet had :+
  woensdag 28 december 2016 @ 07:01:25 #244
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167664448
Wat een opluchting Cygne! *O* Ik vind het wel stom dat er overal (ook in de Facebookgroep van freya bijvoorbeeld) gezegd werd dat iedereen ingelicht was, terwijl dat dus helemaal niet zo was? Vreemd hoor.

Fijn van het goede gesprek, fuchs. Moet je nu lang wachten op de uitslag/vervolggesprek?

Niet meer dan logisch, peacefull. En volgens mij voor iedereen hier herkenbaar. Ik vind het ook knap hoe positief je bent :* mijn duimen draaien elke keer voor je!
pi_167664856
Ik ben ff niet wezen buurten hier en wat gebeurt er dan veel zeg! :)

Dobbey! :o O+ Wat fantastisch nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd! :* :* :*

Exode, wat spannend! Ik duim mee hoor! ^O^

Cygne.. sjemig.. alsof het allemaal al niet spannend genoeg is.. maar wat een opluchting dat jullie hier niet slachtoffer van zijn.. :*

Fuchsia, fijn dat het een goed gesprek was! en word je nu gebeld voor een vervolggesprek?

Ik ben gisteren weer begonnen met Gonal spuiten, en mag 6 Januari voor een follikelecho..
  woensdag 28 december 2016 @ 10:12:22 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167666121
he fin! " fijn" om je hier weer terug te zien!

wij hebben een vrij emotionele kerst gehad, fijn tijd samen en de dingen nog eens goed besproken
SPOILER
de rest van de kerst was ook gezellig.. de hele schoonfamilie is ziek, en nu dus ook mijn lief. gister had hij 38.6 koorst. hoe zat het ook al weer met de koorts? ik begreep dat de kwaliteit van het zaad daardoor omlaag gaat. maar is dat dan omdat er minder zaad geproduceerd wordt of is dat dan omdat er een manco in het dna komt :? de zaad kwaliteit is in het verleden altijd prima geweest dus vooralsnog maak ik me geen zorgen :) ik ga dit natuurlijk ook met de gyn bespreken as vrijdag.

en als laatste, ik ben me alvast een beetje in aan het lezen mbt ivf/icsi. Ik las dat evt. cysts verwijdert moisten worden voordat de behandeling start. heft een van jullie dat aan de hand gehad? ik heb namelijk een (kleine ong 18 mm) cyste. is dat altijd opereren en hoe ging zo'n operatie dan? :)
pi_167666482
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:12 schreef Barreltje het volgende:

wij hebben een vrij emotionele kerst gehad, fijn tijd samen en de dingen nog eens goed besproken
SPOILER
de rest van de kerst was ook gezellig.. de hele schoonfamilie is ziek, en nu dus ook mijn lief. gister had hij 38.6 koorst. hoe zat het ook al weer met de koorts? ik begreep dat de kwaliteit van het zaad daardoor omlaag gaat. maar is dat dan omdat er minder zaad geproduceerd wordt of is dat dan omdat er een manco in het dna komt :? de zaad kwaliteit is in het verleden altijd prima geweest dus vooralsnog maak ik me geen zorgen :) ik ga dit natuurlijk ook met de gyn bespreken as vrijdag.

en als laatste, ik ben me alvast een beetje in aan het lezen mbt ivf/icsi. Ik las dat evt. cysts verwijdert moisten worden voordat de behandeling start. heft een van jullie dat aan de hand gehad? ik heb namelijk een (kleine ong 18 mm) cyste. is dat altijd opereren en hoe ging zo'n operatie dan? :)
Die koorts merk je over 3 maanden pas in zaadkwaliteit. En soms merk je er ook helemaal niks van zoals bij mijn lief.

Wij hebben ook vele IUI's gehad met name zodat ik mezelf kon voorbereiden op de IVF behandelingen. Na 2 IUI mocht ik al overstappen maar wilde ik niet want ik was er gewoon echt nog niet klaar voor. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_167666537
Stroop, die telefoniste zei dat 'bijna iedereen was ingelicht' maar de échte betrokkenen waren volgens de arts natuurlijk direct ingelicht.
  woensdag 28 december 2016 @ 10:36:45 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167666765
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Die koorts merk je over 3 maanden pas in zaadkwaliteit. En soms merk je er ook helemaal niks van zoals bij mijn lief.

is dat dan 1 maand dat de kwaliteit iets minder is?

dat is dan wsl de eerste ivf/icsi maand :P zou wel passen in het schema zo :{
  woensdag 28 december 2016 @ 11:23:19 #250
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167668087
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:12 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER

Ik ben bij de fertiliteitskliniek gekomen omdat het ziekenhuis de cysten niet kleiner kon krijgen,
5,4cm 4 stuks :X Opereren doen ze hier niet in Nederland onder de 7 cm of je moet er veel last van hebben mede door die eigenwijsheid heb ik dus op vakantie ook fijn een paar dagen in het ziekenhuis door kunnen brengen in de overgangsperiode ziekenhuis en kliniek. Uiteindelijk hebben ze het met medicatie onder controle kunnen krijgen, niet weg, maar dat was verder geen belemmering. Wat je wel goed in de gaten moet houden is evt gedoe na de punctie... doordat ik heel gevoelig was voor cysten zijn mijn follikels na de punctie op cysten geworden met bijna fatale afloop door een draaiing van de eierstokken. Mocht je na de punctie dus pijn krijgen grijp dan direct in en wees niet zo eigenwijs als ik O~) :P
  woensdag 28 december 2016 @ 11:28:19 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167668219
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:23 schreef dobbey het volgende:

[..]

Ik ben bij de fertiliteitskliniek gekomen omdat het ziekenhuis de cysten niet kleiner kon krijgen,
5,4cm 4 stuks :X Opereren doen ze hier niet in Nederland onder de 7 cm of je moet er veel last van hebben mede door die eigenwijsheid heb ik dus op vakantie ook fijn een paar dagen in het ziekenhuis door kunnen brengen in de overgangsperiode ziekenhuis en kliniek. Uiteindelijk hebben ze het met medicatie onder controle kunnen krijgen, niet weg, maar dat was verder geen belemmering. Wat je wel goed in de gaten moet houden is evt gedoe na de punctie... doordat ik heel gevoelig was voor cysten zijn mijn follikels na de punctie op cysten geworden met bijna fatale afloop door een draaiing van de eierstokken. Mocht je na de punctie dus pijn krijgen grijp dan direct in en wees niet zo eigenwijs als ik O~) :P
:{w dat gaat sowieso niet lukken ;) :P

ahh dus de mini cyste zou geen problem moeten zijn. fijn om te weten! tnx!
  woensdag 28 december 2016 @ 11:38:20 #252
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167668546
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:{w dat gaat sowieso niet lukken ;) :P

ahh dus de mini cyste zou geen problem moeten zijn. fijn om te weten! tnx!
_O- _O- en bedankt he :')
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 12:35:19 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167670119
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2016 10:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

is dat dan 1 maand dat de kwaliteit iets minder is?

dat is dan wsl de eerste ivf/icsi maand :P zou wel passen in het schema zo :{
Het zaad ververst om de drie maanden dus wie weet merk je er helemaal niets meer van :)

En wat die cyste betreft: dat soort dingen halen ze toch juist weg bij de kijkoperatie?

Ik heb zo preoperatieve screening, begin het nu toch wel spannend te vinden :X
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 12:43:41 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167670332
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 23:04 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik vind je echt bijzonder positief, een voorbeeld voor anderen :* en die jaloezie is heel begrijpelijk, ik had ook heel veel moeite met de snel zwangeren :X tegenwoordig kan ik dat wel beter hebben maar af en toe neemt het groene monster me ook nog over ;)

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat 2017 jullie jaar wordt! Ik ben van plan om dan met je mee te gaan ;)
pi_167672503
Dat moment wanneer je je realiseert...
Dat je zwangerschaps vergoedingen van je zorgverzekering alleen zinvol zijn als je binnen nu en 3 maanden zwanger bent :o
4 jaren voor niks betaald :r

Ik ga mijn pakket aanpassen. 3 maanden pauze wilde ik minimaal...daar plak ik dan nog wel wat verlenging aan vast om die 9 maanden in 2018 te laten eindigen
;( wat klinkt dat ver...
  woensdag 28 december 2016 @ 14:56:20 #256
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167674589
Deadly, ik weet niet waar je zit, maar bij Delta Lloyd kun je op elk moment in het jaar de aanvullende verzekering aan óf uitzetten (wel max 1x) bij zwangerschap. Je kunt dat dus ook bijvoorbeeld doen als je in juni zwanger blijkt. Wellicht geldt dit ook bij andere verzekeraars?

(overigens is het "binnen nu en 3 maanden" niet helemaal juist. De pakketten vergoeden bijvoorbeeld ook de combinatietest en zwangerschapscursussen. Daar maak je natuurlijk wel al voor het eind van je zwangerschap gebruik van ;) )
pi_167674864
Vgz,

Ja niet alles verbruik je natuurlijk alleen bij de bevalling maar dan is dat maar pech als het niet uitkomt :+
Natuurlijk ga ik het niet strax onnodig uitstellen alleen voor die enkele tientjes vergoeding maar dat is eigenlijk het enige waarvoor ik nog zo verzekerd was :o (waarvan ik elk jaar weer zeker wist dat ik het zou gebruiken...not :') )
pi_167679586
Crosspost vanuit WHOTS. Misschien weten jullie meer. Sorry als ik over andere berichten heen wals, je mag het natuurlijk gewoon negeren

Onze rollercoaster is begonnen

SPOILER
  woensdag 28 december 2016 @ 17:33:31 #259
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167679743
Oh peacefull, wat een nieuws.. Ik kan me voorstellen dat dat echt als een enorme shock komt. :* Ik kan je helaas niet helpen (anders dan met je mee Googlen). Hopelijk kan de ha morgen veel van je vragen/zorgen wegnemen :*
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 17:45:39 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167680095
Jeetje Peacefulll wat een bericht :o ik kan me voorstellen dat je je rotgeschrokken bent :*

Wat chlamidia betreft weet ik wel dat het veel schade kan berokkenen aan je eierstokken. Deze kunnen dusdanig verkleefd raken dat dit een zwangerschap kan belemmeren. Maar ik denk dat je eerst onderzocht moet worden om te kijken hoe de situatie bij jou is voordat je naar dit soort doemscenario's gaat kijken :*

Een vriendin van mij die dit overkomen is heeft twee prachtige kindjes via ivf gekregen dus zelfs al zou de schade groot zijn is er nog altijd veel mogelijk :*
pi_167681334
Jeetje peacefull wat schrikken!
Hoop dat de arts je morgen duidelijkheid kan geven.
pi_167688001
Peacefull wat een ontzettend heftig voor jou/jullie! Ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen. Ik hoop dat je morgen antwoord krijgt op je vragen. Ga je morgen wel met z'n tweeën?
Dikke :* voor jou!
  woensdag 28 december 2016 @ 21:42:05 #263
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_167688401
Ik kom eigenlijk alleen peace even een knuffel geven :@

Het hoeft nog niets te zeggen lieve peace, keep your head up! Hopelijk heb je snel meer info en goede gesprekken. :*
pi_167690351
Thnx allemaal :* Super lief. De heftigste emotie is al weer iets gezakt. Maar we hebben nog veel vragen en angst. Gek dat de succesverhalen ook wel even fijn zijn om te lezen. Bedankt ook voor alle PM's, DM's en andere berichten. Ik heb al een lijstje gemaakt voor de HA met vragen voor morgen. Man heeft ook vakantie, dus we kunnen er samen heen (we waren gelukkig ook samen bij het telefoongesprek).
pi_167695335
Jemig peace :o sterkte!
pi_167697784
Ik weet dat ik hier niet zo actief meepost, maar sommigen hebben me wel eerder voorbij zien komen...

Ik zit momenteel in een lastige situatie. Na 2,5 jaar niks is een nu groen licht voor iui, maar ons ziekenhuis doet dat enkel met hormoon stimulatie. Dit omdat er maar zes pogingen vergoed worden en je de kansen zo vergroot.
Ik schrok hiervan, omdat ik een prima eisprong heb van mezelf.

De laatste maanden gaan steeds slechter qua cyclus. Bij eisprong en menstruatie heb ik zoveel last van mijn eigen hormonen dat ik er echt heel beroerd van ben. Ik was daarom erg benieuwd naar jullie ervaringen met puregon/pregnyl? Reageert je lichaam er erg sterk op? Ik ben zo bang om nog zieker te worden in die periodes, omdat het dan ook behoorlijk invloed gaat hebben op mijn werk en daar mogen ze natuurlijk niets doorhebben....
Warempel, een drempel.
pi_167698097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 05:53 schreef Ronderotonde het volgende:
Dit omdat er maar zes pogingen vergoed worden en je de kansen zo vergroot.

Woon je in BE? Er wordt in nl wel uitgegaan van max. 6 tot 9x iui ivm doelmatigheid, maar een harde bovengrens bestaat in nl niet.

Ik heb zonder en met stimulatie gehad en vond met fijner. Ik heb geen noemenswaardige last gehad van de hormonen en de pregnyl/ ovitrelle gaf mij gevoelsmatig meer zekerheid dan ovulatietesten.

[ Bericht 7% gewijzigd door _Ophelia_ op 29-12-2016 07:58:34 ]
pi_167698212
quote:
Ik weet dat ik hier niet zo actief meepost, maar sommigen hebben me wel eerder voorbij zien komen...

Ik zit momenteel in een lastige situatie. Na 2,5 jaar niks is een nu groen licht voor iui, maar ons ziekenhuis doet dat enkel met hormoon stimulatie. Dit omdat er maar zes pogingen vergoed worden en je de kansen zo vergroot.

De laatste maanden gaan steeds slechter qua cyclus. Bij eisprong en menstruatie heb ik zoveel last van mijn eigen hormonen dat ik er echt heel beroerd van ben. Ik was daarom erg benieuwd naar jullie ervaringen met puregon/pregnyl? Reageert je lichaam er erg sterk op? Ik ben zo bang om nog zieker te worden in die periodes, omdat het dan ook behoorlijk invloed gaat hebben op mijn werk en daar mogen ze natuurlijk niets doorhebben....
Ik heb elke maand iets meer last (alleen de periode voor eisprong, menstruatie geen verschil). Het went gelukkig vrij snel maar ik ga toch blij zijn als het niet meer hoeft.
Blijkbaar is het idd standaard om onmiddellijk met hormonen te beginnen bij onbegrepen infertiliteit. Gaan ze bij jullie dan ook proberen om 2 follikels per keer te laten rijpen?

Nog een :* voor peacefulll. Wat een nieuws. Ik zou er ook helemaal ondersteboven van zijn. Hopelijk is er geen schade.
pi_167698869
Peace wat ontzettend schrikken zeg! Sterkte bij de ha vandaag, ik duim voor je dat de mogelijke gevolgen goed te verhelpen zijn :* :*
pi_167698918
Woon in Nederland. Er is aangegeven dat ik zes pogingen vergoed krijg, tenzij ik van 1 van deze pogingen zwanger raak maar een miskraam krijg. (dan is er namelijk bewezen dat de methode wel effect heeft voor mij). Na zes vruchteloze pogingen gaan we door naar ivf...

quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 08:13 schreef Bottoms_up het volgende:
Blijkbaar is het idd standaard om onmiddellijk met hormonen te beginnen bij onbegrepen infertiliteit. Gaan ze bij jullie dan ook proberen om 2 follikels per keer te laten rijpen?

Ja, inderdaad twee eitjes. Ook daar was ik even ondersteboven van want ik wil liever geen tweeling... Ik sta er dus niet helemaal achter, maar heb niet het idee dat ik veel keus heb, of wel? Ik vind de hele gedachte aan die hormonen veel heftiger dan ik vooraf gedacht had...

[ Bericht 5% gewijzigd door Ronderotonde op 29-12-2016 09:20:28 (Ronderotonde) ]
Warempel, een drempel.
pi_167699416
Ander ziekenhuis proberen dan? Of "moet" je naar je huidige?

En voor wat betreft eitjes/follikels: follikel is eiblaasje, en die kunnen ook best leeg zijn. Vandaar dat meerdere follikels laten rijpen en laten springen op geleide van Pregnyl, de kans vergroot op überhaupt een aanwezige eicel.

Interessante uitleg. Artikel gaat over IVF, maar wat er staat over follikels en eicellen is altijd van toepassing. Behalve de aantallen natuurlijk :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_167699544
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:19 schreef Ronderotonde het volgende:
Woon in Nederland. Er is aangegeven dat ik zes pogingen vergoed krijg, tenzij ik van 1 van deze pogingen zwanger raak maar een miskraam krijg. (dan is er namelijk bewezen dat de methode wel effect heeft voor mij). Na zes vruchteloze pogingen gaan we door naar ivf...

[..]

Ja, inderdaad twee eitjes. Ook daar was ik even ondersteboven van want ik wil liever geen tweeling... Ik sta er dus niet helemaal achter, maar heb niet het idee dat ik veel keus heb, of wel? Ik vind de hele gedachte aan die hormonen veel heftiger dan ik vooraf gedacht had...
De kans op een tweeling is uiteindelijk heel erg klein. Zij willen ook liever niet dat je zwanger wordt van een tweeling want meer risico's. De kans blijft nog altijd het grootst dat je niet zwanger wordt van een poging. En als je wel zwanger wordt is de kans het grootst dat het er eentje is. Wij hadden het er ook een beetje moeilijk mee maar hadden er ook vrij snel vrede mee. Uiteindelijk liever twee ineens dan geen.
Heb trouwens net follikelmeting gehad en nu is het er maar eentje. Dat kan ook altijd natuurlijk.

Het is ook allemaal heftig en het hele traject valt me ook tegen. Ik had er ook onrealistische verwachtingen bij. Ik dacht dat het netjes elke maand een poging zou zijn maar dat valt erg tegen. Sinds september bezig en zaterdag doen ze de tweede inseminatie. Maar dat hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn.
Ik zou het gewoon proberen (als je je er klaar voor voelt), kijk hoe je lichaam reageert op de hormonen (qua bijwerkingen en follikelgroei). Je hebt wel keuzes en je kan altijd een pauze nemen als het tegenvalt.
  donderdag 29 december 2016 @ 10:07:19 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_167699693
Peace.. wat een verhaal! ik heb er geen ervaring mee, maar wens je sterkte met het vervolg. hoe laat heb je vandaag een afspraak bij de HA?

en RR. ik ben eigenlijk wel enigszins verbaast over de weinig " zelf beschikking" die je in deze hebt. misschien heb ik enorm mazzel met ons ziekenhuis maar alles gaat in overleg. als ik iets niet zou willen dan gebeurt het ook niet ( dan informeren ze je ook over de gevolgen en vermindering van kansen) .

SPOILER
toch weer apart dat de verschillende ziekenhuizen verschillende protocollen hebben..
pi_167699752
Ik had bij IUI Clomid en Pregnyl. Het verschilt inderdaad enorm.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 12:17:52 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167702812
quote:

Wel vreemd dat je daar zelf weinig over te zeggen hebt. Volgens mij is het bij IUI vaak ook mogelijk om dit zonder hormonen te doen, alleen dan wel met Pregnyl zodat je zeker weten een eisprong hebt. Misschien toch eens navragen of dat echt moet? Desnoods zeg je dat je hormonen gebruikt en doe je het gewoon niet, kunnen ze moeilijk checken ;)

Wat betreft de bijwerkingen van hormonen: dit verschilt erg per persoon en zelfs per ronde. De eerste ronde had ik ontzettend veel last van de Gonal F terwijl ik er de tweede ronde (met een hogere dosering) nauwelijks last van had. Van de Pregnyl kreeg ik vooral zwangerschapssymptomen zoals misselijkheid en pijnlijke borsten, maar vond dat zelf wel goed te doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:48 schreef McLaura het volgende:
Ander ziekenhuis proberen dan? Of "moet" je naar je huidige?

En voor wat betreft eitjes/follikels: follikel is eiblaasje, en die kunnen ook best leeg zijn. Vandaar dat meerdere follikels laten rijpen en laten springen op geleide van Pregnyl, de kans vergroot op überhaupt een aanwezige eicel.

Interessante uitleg. Artikel gaat over IVF, maar wat er staat over follikels en eicellen is altijd van toepassing. Behalve de aantallen natuurlijk :)
Bij IUI willen ze juist niet dat er teveel follikels zijn, in tegenstelling tot IVF/ICSI :)

Succes bij de huisarts peace! Hopelijk kan de huisarts je wat geruststellen :*
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 12:20:04 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167702879
Ik ben net gebeld door het UMC en de behandeling wordt, zoals verwacht, een paar maanden uitgesteld. In ieder geval 1-2 maanden maar wellicht zelfs langer. Nu hebben we het "geluk" dat we prioriteit hebben vanwege mijn kijkoperatie, ze willen dan snel door met icsi. Dus als de behandelingen weer beginnen dan zijn we wel als eerste aan de beurt ^O^ Nu wachten op een bericht, tot die tijd moet ik doorgaan met de pil.

Ander goed nieuws: vandaag te horen gekregen dat mijn uitstrijkje goed was *O* Dat is dus weer een zorg minder!
pi_167703818
Bedankt voor jullie reacties met ervaringen. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Waarschijnlijk willen we in maart beginnen. Ik heb begin december een goede hsg gehad, en dat kan tot verhoogde vruchtbaarheid leiden dus dat willen we nog even afwachten.

Hoevaak moet je per cyclus naar het ziekenhuis toe voor iui?

Majo, fijn dat jullie wel snel aan aan beurt zijn zodra ze de draad weer oppakken daar. Hoop dat het jullie snel gegund mag zijn :*
Warempel, een drempel.
pi_167703875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij IUI willen ze juist niet dat er teveel follikels zijn, in tegenstelling tot IVF/ICSI :)

Succes bij de huisarts peace! Hopelijk kan de huisarts je wat geruststellen :*
Dat weet ik. Maar 2 of 3 is wel wenselijk.

Ik heb hele hele traject ook doorlopen
  Moderator donderdag 29 december 2016 @ 12:51:49 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167703937
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:48 schreef Ronderotonde het volgende:
Bedankt voor jullie reacties met ervaringen. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Waarschijnlijk willen we in maart beginnen. Ik heb begin december een goede hsg gehad, en dat kan tot verhoogde vruchtbaarheid leiden dus dat willen we nog even afwachten.

Hoevaak moet je per cyclus naar het ziekenhuis toe voor iui?

Majo, fijn dat jullie wel snel aan aan beurt zijn zodra ze de draad weer oppakken daar. Hoop dat het jullie snel gegund mag zijn :*
Stuk of 5-6 echo's, soms extra om bloed te prikken. Helemaal afhankelijk van hoe snel de follikels groeien ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 12:50 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar 2 of 3 is wel wenselijk.

Ik heb hele hele traject ook doorlopen
Weet ik, maar zeg het even voor de duidelijkheid :)
pi_167704000
Bedankt voor alle lieve opstekers en berichtjes :* Super slecht geslapen vannacht, logisch natuurlijk. Ik kreeg mijn hoofd niet stil. Eind van de middag mogen we samen (met een lijst met vragen) naar de huisarts.

Majo, wat rot dat door die hele situatie in Utrecht jullie behandelingen even stil komen te liggen. Gelukkig hebben jullie wel voorrang. In januari heb jij je kijkoperatie toch?

Ronde, succes! :* Verder weet ik even niks te zeggen.
pi_167704599
Ik moest vandaag nog aan je denken majo, toen ik het in de krant las. Wat een vreselijke situatie voor alle betrokkenen. Twee maanden is ook best lang. Gelukkig mogen jullie na de stop snel door.

Rotonde, hoeveel echo's hangt echt af van hoeveelste ronde en is ook persoonlijk. Als je toch met hormonen aan de slag gaat, zullen het er in het begin meer zijn. Ik heb er de eerste ronde 4 gehad en nu maar 1: op dag 12 echo en zaterdag is de iui al gepland.
  donderdag 29 december 2016 @ 13:45:59 #282
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167705573
Peace probeer, voor zover mogelijk, niet direct in de paniekstand te schieten... Schrijf vragen op en neem vooral geen overhaaste beslissingen en praat, praat, praat (vooral met je partner) als dat niet kan open een blog, dagboek whatever waar je je lekker kunt spuien zonder je druk te maken over anderen. Hou in ieder geval in je achterhoofd dat er tegenwoordig zo ontzettend veel mogelijk is maar dat moet worden gekeken wat dat precies voor jullie gaat inhouden en wat het beste bij jullie past.

Majo, wat fijn van je uitstrijkje *O* Hopelijk gaat de wachtstand niet al te lang duren :*
pi_167712830
Haha lief van je Dobbey. Jij bent de rust zelve hè? ;)

Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het bij de HA was: zie WOHTS. Nu even samen afleiding zoeken.
Ben wel rustiger nu en kan het accepteren dat het zo is.

Ga nog wel even op wraak zinnen voor mijn ex ;)
  donderdag 29 december 2016 @ 21:54:59 #284
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167722948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 17:05 schreef Peacefulll het volgende:
Haha lief van je Dobbey. Jij bent de rust zelve hè? ;)

Nee totaal niet :D maar ik heb er wel van geleerd en hoop anderen echt te kunnen waarschuwen in de hoop dat ze er iets van meenemen. Als gevolg van ons traject (er zit ook een deel verleden bij maar toch) zit ik inmiddels al 3 jaar bij huis met een tijdelijke Wajong en is de kans groot dat ik niet
meer aan het werk kom -O-
Het blog en mijn Facebook zijn bij mij ook echt de redding geweest van mijn ondergang :X ik weet niet waar ik nu had gestaan als ik die niet had gehad ;)

Edit: nu helemaal hyperdepieper omdat ik geen ritalin meer gebruik dus ik moet een manier vinden om orde te creeeren in de chaotische toestanden in mijn hoofd :+
  vrijdag 30 december 2016 @ 08:14:09 #285
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167731646
Dames en heren,

Vandaag de officiële test datum en wederom een dikke zwanger met weer een week er bij. Tijd voor mij, ik blijf uiteraard mee lezen en waar nodig reageren, om afscheid te nemen na 5 jaar O+ Een fantastisch topic met lieve meiden en af en toe heren, waarvan ik hoop dat ze snel zullen volgen in het volgende topic :*

Indien mogelijk mag ik uit de openingspost en anders bij de start van het nieuwe topic ^O^
pi_167733750
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:14 schreef dobbey het volgende:
Dames en heren,

Vandaag de officiële test datum en wederom een dikke zwanger met weer een week er bij. Tijd voor mij, ik blijf uiteraard mee lezen en waar nodig reageren, om afscheid te nemen na 5 jaar O+ Een fantastisch topic met lieve meiden en af en toe heren, waarvan ik hoop dat ze snel zullen volgen in het volgende topic :*

Indien mogelijk mag ik uit de openingspost en anders bij de start van het nieuwe topic ^O^
Nogmaals gefeliciteerd!
Ook al heb ik maar weinig van die 5 jaar heb meegekregen: het is je zo gegund *O*

Heel veel succes. Ik wens je een makkelijke zwangerschap toe en een prachtig gezond kindje (of twee natuurlijk ;))
Een hopelijk tot binnenkort in het andere topic :)
pi_167734172
Dikke vette gefeliciteerd dobbey!

Hier helaas een negatieve test. En dat is extra zuur en vooral verdrietig. Dit is de 1e x dat mijn vrouw nog niet ongesteld is geworden, ze al een week opgezette borsten heeft en nogal prikkelbaar is. Genoeg symptomen dus....
pi_167735247
Fijn dat jullie alsnog snel aan de beurt zijn Majo en dat je uitstrijkje goed was!

Peacefull :* Knap dat het kan accepteren. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en alvast veel succes bij de gyn.

*O* Dobbey *O* Het is jullie zo gegund! Ik ben zo benieuwd of het er 2 zijn! Ik wens je een hele goede zwangerschap toe!!

O nee exode, wat kak! Zeker met alle aanwezige symptomen.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben begin februari de uitslag binnen van het bloedonderzoek. Tot die tijd gewoon vrolijk verder :9
  vrijdag 30 december 2016 @ 11:45:25 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_167736115
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:34 schreef exode het volgende:
Dikke vette gefeliciteerd dobbey!

Hier helaas een negatieve test. En dat is extra zuur en vooral verdrietig. Dit is de 1e x dat mijn vrouw nog niet ongesteld is geworden, ze al een week opgezette borsten heeft en nogal prikkelbaar is. Genoeg symptomen dus....
wanneer hebben jullie de inseminatie gehad exode?
disclaimer
pi_167736497
SQ, vandaag precies 14 dagen geleden.
  vrijdag 30 december 2016 @ 12:41:00 #291
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167737691
Exode had het zo gehoopt voor jullie, zeker omdat je vrouw, zoals anders normaal wel toch? Nog niet ongesteld geworden is. :*
pi_167737965
Klopt Snoenk, ze werd steeds bij dag 12 ongesteld. Nu bij dag 14 nog niet en ook geen tekenen daarvoor. Maar haar hele cyclus lijkt in de war de afgelopen maanden.
pi_167738159
Dobbey, wat goed! Gefeliciteerd!

En voor exode een :*, wat vervelend die negatieve test bij zo'n rommelige cyclus ;(
Warempel, een drempel.
pi_167738923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 08:14 schreef dobbey het volgende:
Dames en heren,

Dit is zo'n mooi bericht he O+

Ik kan de OP niet meer aanpassen, misschien wil een mod dat nog doen en anders inderdaad bij het volgende topic. Een topic zonder dobbey... wat gaaf!

Exode, wat vervelend dat de test niet correspondeert met haar lichaam.
pi_167745158
Super dat je gaat verhuizen dobbey!! Gefeliciteerd!! Op naar een mooie zwangerschap en een mooie uitkomst!
Dit, dat, alles.
pi_167758544
Dobbey, ik heb je uit de OP gehaald O+
pi_167759397
Geweldig hier zonder Dobs in de OP O+

Nu de rest nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')