Dat zou wel geniaal zijn. Gewoon op totaal random momenten (van te voren bepaald maar geheim gehouden voor de teams of een algoritme ofzo) opeens sprinklers aanzettenquote:Op donderdag 1 december 2016 15:05 schreef Nia het volgende:
Circuits onaangekondigd voor en tijdens de race nat spuiten met sprinklers kan ook leuk werken.
Enige wat je dan hebt is dat de langzaamste auto's op een super makkelijke manier worden ingehaald, kijk naar Verstappen na zijn spin in Bahrain. Zorgt voor meer inhaal-bewegingen, maar niet voor spannende gevechten.quote:Op donderdag 1 december 2016 13:46 schreef BroesWillems het volgende:
Geinig idee van Clarkson :
https://www.drivetribe.co(...)sjW8mjQvKjebYqcTa8hQ
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:05 schreef Nia het volgende:
Circuits onaangekondigd voor en tijdens de race nat spuiten met sprinklers kan ook leuk werken.
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:20 schreef AMDB het volgende:
Of botsauto's.
Botsauto's worden m.i. niet vaak genoeg geopperd.
Botsauto's mensen.
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon af en toe wat random olie op de baan flikkeren.
Oftewel Mario Kart?quote:Op donderdag 1 december 2016 15:35 schreef AMDB het volgende:
Of op random momenten Nickelback via de teamradio afspelen.
Nou, fantastisch. Dan gooi je ook nog eens een van de voordelen van regenraces (risico durven nemen/langer afwachten etc) in het putje.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. Gewoon op totaal random momenten (van te voren bepaald maar geheim gehouden voor de teams of een algoritme ofzo) opeens sprinklers aanzetten
En teveel regen waardoor de race uitgesteld/afgelast moet worden.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:47 schreef Blik het volgende:
Wat ze dan beter kunnen doen is de diverse races plannen in regenachtige periodes ofwel het regenseizoen. Hogere kans op regen danwel natte baan
Er was in Braziliė al genoeg kritiek op de code rood, was wel redelijk overdreven om de race zo vaak stil te leggen.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En teveel regen waardoor de race uitgesteld/afgelast moet worden.
Dat dus. In het regenseizoen in het verre Oosten rijden. Of een race in de sneeuw rijden.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:47 schreef Blik het volgende:
Wat ze dan beter kunnen doen is de diverse races plannen in regenachtige periodes ofwel het regenseizoen. Hogere kans op regen danwel natte baan
Maldonado terug op de grid of Idequote:Op donderdag 1 december 2016 15:20 schreef AMDB het volgende:
Of botsauto's.
Botsauto's worden m.i. niet vaak genoeg geopperd.
Botsauto's mensen.
Albersquote:Op donderdag 1 december 2016 15:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maldonado terug op de grid of Ide
Lagere snelheid dus minder kans op dodelijke ongelukken zou ik zeggen, er gebeuren maar weinig dodelijke ongelukken in de regen bij F1quote:Op donderdag 1 december 2016 15:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en wie dan aan het eind van het jaar niet dood is, is wereldkampioen!
Ja, en dan noemen we het "The Next Jules".quote:Op donderdag 1 december 2016 15:50 schreef Nia het volgende:
[..]
Dat dus. In het regenseizoen in het verre Oosten rijden. Of een race in de sneeuw rijden.
En dan die dieren stemmetjes. Allicht ook via de teamradio. Dat ze bij het team niet weten of het de coureur is of Andre van Duin.quote:Op donderdag 1 december 2016 15:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Olav Mol eruit en André van Duin erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |