abonnement Unibet Coolblue
pi_166946709
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2016 22:50 schreef aloa het volgende:

:D Die zijn amper 10 jaar.
Nog niet te laat voor abortie bedoel je?
pi_166946764
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:53 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nog niet te laat voor abortie bedoel je?
Haha..
Te jong om echt serieus te nemen.
pi_166947095
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:46 schreef ambertje90 het volgende:
Een nieuwe irritatie mag wel. Dus bij dezen, onopgevoed tuig van de richel:
_O- :D Stoer
pi_166947565
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2016 22:55 schreef aloa het volgende:

Te jong om echt serieus te nemen
Ja, daar krijg je last mee!
pi_166948629
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 19:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat nodigt zo'n trajectcontrole eigenlijk ook uit soms: Dan ga je als automobilist het onzekere voor het zekere nemen, want het is altijd jou word tegen die van de staat. Dus ja dan willen ze er plots wel onder zitten i.p.v. boven de max, puur omdat je wel eens een bon voor 5KM te hard rijden zou kunnen krijgen lijkt mij.
Een beetje onder de 80 snap ik, maar "voor de zekerheid" 70 gaan rijden is echt overdreven. Overigens krijg je (waar 80 is toegestaan) bij 84 pas fanmail van Leeuwarden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_166949827
Oude vrouwtjes in auto's }:|
Constant 20km/u onder de limiet rijden, remmen voor groen licht (echt, hoe :') ), bochten zo ruim nemen dat je op de andere strook uitkomt, stiekem wel gas kunnen geven als je wordt ingehaald en uiteindelijk 50 rijden waar het 70 is.

Als je niet durft te rijden, ga dan met de bus of fiets.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_166952375
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 23:57 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Of idioten die borden niet kunnen lezen en ze interpreteren als snelheidsbeperking. Als je in Arnhem door de Willemstunnel wil staan er borden dat het een milieuzone is. Iedere ochtend weer heb je daar debielen die dan in de ankers gaan en 30 rijden, want rond bord met rode rand en iets wat ze niet helemaal kunnen lezen, dus zal wel langzaam zijn. Dat die bochten zo ruim zijn dat ze met ruim 70km/u gedaan kunnen worden vergeten we maar even, want onbekend bordje.
quote:
A3
Maximumsnelheid op een electronisch signaleringsbord

Ook matrixborden geven een maximum snelheid aan.

Op sommige matrixborden is de maximum snelheid voorzien van een rode ronde rand, om duidelijker te maken dat het niet om een adviessnelheid gaat maar om een maximum snelheid. Denk er aan dat ook de snelheden zonder zo'n rode rand op matrixborden maximum snelheden zijn!
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_166952463
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:07 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

[..]

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Het bord in kwestie. Niks maximum snelheid, gewoon mensen die geen bochten durven te nemen. Je hebt daar een groene golf die soepel loopt, als ik vooraan rijd kan ik met ruim 50km/u doorrijden zonder ergens gas terug te hoeven nemen omdat er iets op rood staat of de bocht te scherp is of wat dan ook.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_166952520
Mensen die in mist ineens 90 gaan rijden ipv 120 maar geen verlichting aan hebben ^O^
Tap tap tap
pi_166952538
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:11 schreef Tunafish het volgende:

[..]

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Het bord in kwestie. Niks maximum snelheid, gewoon mensen die geen bochten durven te nemen. Je hebt daar een groene golf die soepel loopt, als ik vooraan rijd kan ik met ruim 50km/u doorrijden zonder ergens gas terug te hoeven nemen omdat er iets op rood staat of de bocht te scherp is of wat dan ook.
Mijn quote komt rechtstreeks uit de bijlage van het RVV (http://www.bijzondereverrichting.nl/regels/borden/) en dus is het volgens de wetgever wél een maximum snelheid, ongeacht wat jij er van vindt.

Oeps, had niet gezien dat het hier niet om een matrixbord ging. Excuses.

[ Bericht 3% gewijzigd door BMWK111RS op 28-11-2016 12:26:35 (foute interpretatie.) ]
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_166952678
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:41 schreef Tunafish het volgende:
Oude vrouwtjes in auto's }:|
Constant 20km/u onder de limiet rijden, remmen voor groen licht (echt, hoe :') ),

<knip>
Dat is inderdaad irritant.
Dan denken ze het wordt dadelijk rood dus ik ga alvast afremmen.
Wat dan natuurlijk ook klopt want steeds langzamer richting groen ... dan wordt het vanzelf rood.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_166952896
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:20 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Dat is inderdaad irritant.
Dan denken ze het wordt dadelijk rood dus ik ga alvast afremmen.
Wat dan natuurlijk ook klopt want steeds langzamer richting groen ... dan wordt het vanzelf rood.
Precies, en zodra het dan oranje wordt veranderen ze in een coureur, knallen ze hem nét voor rood erdoor en sta je zelf te wachten.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_166957033
Als je dan een agent achter je hebt dan heb je een probleem ;)
pi_166957246
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 19:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat nodigt zo'n trajectcontrole eigenlijk ook uit soms: Dan ga je als automobilist het onzekere voor het zekere nemen, want het is altijd jou word tegen die van de staat. Dus ja dan willen ze er plots wel onder zitten i.p.v. boven de max, puur omdat je wel eens een bon voor 5KM te hard rijden zou kunnen krijgen lijkt mij.
Tellerafwijking 5km, 3km meetcorrectie onder de 100km/h, 3% boven de 100km/h.

M.a.w. als je 85km/h op de teller rijdt op een baanvak waar je 80 mag is de kans dat je een bon krijgt nul. Zelfs als je 90 rijdt op de teller zit je met de meeste auto's goed.
Zelfde geldt voor 130km/h op de teller op een 120km/h baanvak.

Het wordt pas tricky als je met je bandenmaat hebt zitten rommelen. Dan moet je je teller even ijken mbv je mobiel.

Dat is waarom je mij bij trajectcontroles altijd voorbij ziet komen en ik toch geen post van het CJIB krijg. :)
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_166957275
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die in mist ineens 90 gaan rijden ipv 120 maar geen verlichting aan hebben ^O^
Of nog erger, mensen die een mistbank inrijden en boven op hun rem gaan staan. "Goh, hoe zouden die kettingbotsingen nou toch ontstaan?".
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_166957901
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:42 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Of nog erger, mensen die een mistbank inrijden en boven op hun rem gaan staan. "Goh, hoe zouden die kettingbotsingen nou toch ontstaan?".
Je zag m'n remlicht toch? :(?

Sowieso, mensen die opeens 30 km/h langzamer rijden bij lichte mist of regen :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 17:19:55 ]
  FOK!fotograaf maandag 28 november 2016 @ 17:30:17 #217
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_166958069
Van die mensen die vmax+30 rijden, bij voorkeur op een provinciale onverlichte weg, in de mist terwijl ze wél hun mistachterlicht voeren... 8)7
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_166960311
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:40 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Tellerafwijking 5km, 3km meetcorrectie onder de 100km/h, 3% boven de 100km/h.

M.a.w. als je 85km/h op de teller rijdt op een baanvak waar je 80 mag is de kans dat je een bon krijgt nul. Zelfs als je 90 rijdt op de teller zit je met de meeste auto's goed.
Zelfde geldt voor 130km/h op de teller op een 120km/h baanvak.

Het wordt pas tricky als je met je bandenmaat hebt zitten rommelen. Dan moet je je teller even ijken mbv je mobiel.

Dat is waarom je mij bij trajectcontroles altijd voorbij ziet komen en ik toch geen post van het CJIB krijg. :)
Heb vandaag met flitsmeister naar huis gereden ( waardeloze app offline ) en inderdaad als de teller tegen de 60 aan zit dan zegt de GPS dat het 50/52 is.
pi_166960865
Vanavond een schoolmeester in een Mercedes. Dikke file op een afrit + ritsen, dus alles van de afrit moet in de ankers. Nou zijn de meeste mensen zo slim om te snappen dat het optimaal gebruik maken van de ruimte van allebei de stroken dan handig is zodat de hele afrit niet aankoekt tot op de snelweg ervoor.

Maar ja, dan kan het dus wel eens zijn dat er iemand uitkomt voor meester Mercedes en dat mocht natuurlijk niet. Hop, ervoor! Op twee stroken tegelijk rijden! Harmonica-effect erachter in full swing. Maar hij was wel mooi de baas! *)
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2016 @ 19:42:10 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166961240
Iemand voor me op een hele drukke rotonde waar fietsers voorrang hebben die in plaats van rustig uit te rollen constant vol op de rem ging staan :')
En toen ie eenmaal kon, ging ie alsnog vol op de rem omdat er 100m verderop een fietser naderde, bijna mij in zijn kofferbak...

En even later precies hetzelfde riedeltje. Ik zie voor me auto's remmen op een hele rare plek en ga van mijn gas af. Langzaam kom ik dichterbij tot mijn voorgangers vol in de ankers gaan. Bleek dat er een pechgeval stond die werd weggesleept met politie erbij.

Echt, is het nou zo moeilijk om fatsoenlijk te anticiperen? :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166961241
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Jihawti het volgende:
Vanavond een schoolmeester in een Mercedes. Dikke file op een afrit + ritsen, dus alles van de afrit moet in de ankers. Nou zijn de meeste mensen zo slim om te snappen dat het optimaal gebruik maken van de ruimte van allebei de stroken dan handig is zodat de hele afrit niet aankoekt tot op de snelweg ervoor.

Maar ja, dan kan het dus wel eens zijn dat er iemand uitkomt voor meester Mercedes en dat mocht natuurlijk niet. Hop, ervoor! Op twee stroken tegelijk rijden! Harmonica-effect erachter in full swing. Maar hij was wel mooi de baas! *)
Op dit momenten wil ik een dashcam hebben en dan volledig NSB bij de Politie gaan. :@
pi_166961696
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Jihawti het volgende:
Vanavond een schoolmeester in een Mercedes. Dikke file op een afrit + ritsen, dus alles van de afrit moet in de ankers. Nou zijn de meeste mensen zo slim om te snappen dat het optimaal gebruik maken van de ruimte van allebei de stroken dan handig is zodat de hele afrit niet aankoekt tot op de snelweg ervoor.

Maar ja, dan kan het dus wel eens zijn dat er iemand uitkomt voor meester Mercedes en dat mocht natuurlijk niet. Hop, ervoor! Op twee stroken tegelijk rijden! Harmonica-effect erachter in full swing. Maar hij was wel mooi de baas! *)
Wat zeggen ze ook weer over Mercedes? Boeren en taxi-chauffeurs?
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_166961760
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:58 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Wat zeggen ze ook weer over Mercedes? Boeren en taxi-chauffeurs?
Aannemers en varkensboeren.
pi_166961779
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:42 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Of nog erger, mensen die een mistbank inrijden en boven op hun rem gaan staan. "Goh, hoe zouden die kettingbotsingen nou toch ontstaan?".
Door mensen die te hard rijden.
Gebeuren die trouwens niet vaak bij opritten e.d. Auto's die dan te langzaam de weg opgaan en vervolgens door de stoere snelle hardrijder niet worden gezien.?
pi_166961809
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je zag m'n remlicht toch? :(?

Sowieso, mensen die opeens 30 km/h langzamer rijden bij lichte mist of regen :')
Met mistachterlicht aan. :)

(Huh? Is dat niet het knopje van de achterruitverwarming?)
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')