abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 november 2016 @ 22:33:30 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166791540
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 22:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

het is pas november, kom eind januari nog eens vragen :{w
Oja, het gaat nog steeds kouder worden :') Voor m'n gevoel moet het al bijna weer warmer gaan worden :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166791553
quote:
15s.gif Op zondag 20 november 2016 22:23 schreef Infection het volgende:
Waar blijft de vrieskou en sneeuw?
Die is nog ver weg.
Zonder wrijving geen glans
pi_166792447
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 22:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

het is pas november, kom eind januari nog eens vragen :{w
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Die is nog ver weg.
Helaas wel ja. Ik ben de regen en wind nu al spuugzat. :r
  Forum Admin zondag 20 november 2016 @ 23:14:24 #79
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166792699
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2016 23:02 schreef Infection het volgende:

[..]


[..]

Helaas wel ja. Ik ben de regen en wind nu al spuugzat. :r
Scheelt dat bij de vorige "koude" periode het lekker droog en zonnig was.

Maar, het moet nog december worden.. En het is Nederland. Dus reken er maar niet op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 20 november 2016 @ 23:18:27 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166792765
Ik kan dat dus niet uitstaan he, dat je tien breedtegraden zuidelijker zit dan Nederland maar dat het toch kouder is :r :D

Verder weinig bijzonders gaande ergens. Nergens koud, nergens ijskoud, nergens warm.


"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 20 november 2016 @ 23:27:47 #81
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166792902
BFT / M/S / Windstoot kaartenverloop van het KNMI en Weerplaza] :)

Wel stiekem een linkje naar Weerwoord, geen zin om nog eens alles hier in te pleuren :P
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  zondag 20 november 2016 @ 23:29:33 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166792932
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://iturl.nl/snPp-TQ]B(...)et KNMI en Weerplaza :)

Wel stiekem een linkje naar Weerwoord, geen zin om nog eens alles hier in te pleuren :P
;(

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  † In Memoriam † zondag 20 november 2016 @ 23:29:46 #83
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_166792937
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://iturl.nl/snPp-TQ]B(...)et KNMI en Weerplaza :)

Wel stiekem een linkje naar Weerwoord, geen zin om nog eens alles hier in te pleuren :P
Doet niet veel: Oeps er is een fout opgetreden!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 20 november 2016 @ 23:30:48 #84
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166792946
`
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:29 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Doet niet veel: Oeps er is een fout opgetreden!
\
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:29 schreef Dven het volgende:

[..]

;(

[ afbeelding ]
Heb het aangepast, nu werkt die wel ;)
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  † In Memoriam † zondag 20 november 2016 @ 23:32:24 #85
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_166792962
Top SpeedyGJ ^O^
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 20 november 2016 @ 23:42:18 #86
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166793086
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
BFT / M/S / Windstoot kaartenverloop van het KNMI en Weerplaza] :)

Wel stiekem een linkje naar Weerwoord, geen zin om nog eens alles hier in te pleuren :P
Mooi man _O_.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 20 november 2016 @ 23:44:24 #87
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166793111
Baalde alleen dat ik em te laat heb aangedaan, had het liefst nog voor de 6bft in het ZW nog aan willen gooien.
Maar gelukkig wel op tijd voor het echte werk ;)
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2016 @ 23:58:19 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166793291
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
BFT / M/S / Windstoot kaartenverloop van het KNMI en Weerplaza] :)

Wel stiekem een linkje naar Weerwoord, geen zin om nog eens alles hier in te pleuren :P
Ik had je hoog zitten, maar nu ik weet dat je op weerwoord komt... :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 21 november 2016 @ 00:15:17 #89
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166793576
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 23:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik had je hoog zitten, maar nu ik weet dat je op weerwoord komt... :N
:D hou me hoog dan blijf ik droog! :D _O-
Weerwoord, tja ieder zijn mening natuurlijk, ik post heel al en toe wat maar zoals kaarten etc ga ik denk ik niet meer doen, ja voor hier dan :)
151 keer bekeken en 0 reacties tegenover 25x bekeken en 2 reacties O+ dat zegt wel genoeg natuurlijk ;)
Maar zo gaat het veel vaker, en steeds meer mensen trekken daar weg, zal niet lang duren aan mijn kant ben ik bang.
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  Forum Admin maandag 21 november 2016 @ 00:38:09 #90
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166793840
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
BFT / M/S / Windstoot kaartenverloop van het KNMI en Weerplaza] :)

Wel stiekem een linkje naar Weerwoord, geen zin om nog eens alles hier in te pleuren :P
Mooi werk Speedy. ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin maandag 21 november 2016 @ 00:39:39 #91
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166793857
Gewoon iets van ''setting'' of ''trend'' of ''kans'' of ''winter'' in je titel zetten en de reacties stromen binnen, maakt daar toch geen zak uit. Topic over storm(kansen) ging welgeteld 2 posts over die storm en daarna begon dat compulsief obessieve gezanik over kou weer.

Het is kut dat ik (o.a) aangewezen ben op dat autistenbolwerk om een beetje bij te blijven en te leren over klimaat en meteorologie. In de zomer is het er compleet dood.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 21 november 2016 @ 00:51:03 #92
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166793952
quote:
13s.gif Op maandag 21 november 2016 00:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Gewoon iets van ''setting'' of ''trend'' of ''kans'' of ''winter'' in je titel zetten en de reacties stromen binnen, maakt daar toch geen zak uit. Topic over storm(kansen) ging welgeteld 2 posts over die storm en daarna begon dat compulsief obessieve gezanik over kou weer.

Het is kut dat ik (o.a) aangewezen ben op dat autistenbolwerk om een beetje bij te blijven en te leren over klimaat en meteorologie. In de zomer is het er compleet dood.
Weerwoord is niet meer van vroeger, vroeger was het gezellig en als je een leuke foto had dan reageerde iedereen erop :) Gewoon zoals het hoort.
Tegenwoordig moet je met de beste plaatsen aankomen en dan liefst nog even snel door de photoshop om alles er nog even uit te trekken, anders kan je het wel fluiten.

Wat betreft de kou, iedereen kijkt maar graag vooruit, totaal zinloos!
Ga dit maar eens daar zeggen, 100% dat je fel kritiek voor terug krijgt ;)
Misschien moet er maar eens een aansteker bij de lont worden gehouden ;)

quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2016 00:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Mooi werk Speedy. ^O^
Dankje wel :) !
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  maandag 21 november 2016 @ 04:00:22 #93
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166794517
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Oja, het gaat nog steeds kouder worden :') Voor m'n gevoel moet het al bijna weer warmer gaan worden :'(
Ik maak elk jaar diezelfde fout door te denken dat het na oud en nieuw weer warmer wordt :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 21 november 2016 @ 07:27:44 #94
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166794708
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:15 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

:D hou me hoog dan blijf ik droog! :D _O-
Weerwoord, tja ieder zijn mening natuurlijk, ik post heel al en toe wat maar zoals kaarten etc ga ik denk ik niet meer doen, ja voor hier dan :)
151 keer bekeken en 0 reacties tegenover 25x bekeken en 2 reacties O+ dat zegt wel genoeg natuurlijk ;)
Maar zo gaat het veel vaker, en steeds meer mensen trekken daar weg, zal niet lang duren aan mijn kant ben ik bang.
Zelfde tendens als op Fok! in feite :P

Daar compulsief obsessief over koude, hier (generaal, niet WKN) over weer andere zaken. Maakt het voor de gewone buitenstaander inderdaad niet leuk. Heb het met weerwoord ook. Kwam er graag maar inmiddels raakt alles ondergesneeuwd over de kleinste minieme kaartjes die iets van koude willen voorspellen. Leren doe je er dus ook niet meer, behalve de meest extreme verwachtingen gebaseerd op niets uit een kaart te halen. Wat precies is wat je eigenlijk niet moet willen :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166795367
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
BFT / M/S / Windstoot kaartenverloop van het KNMI en Weerplaza] :)

Wel stiekem een linkje naar Weerwoord, geen zin om nog eens alles hier in te pleuren :P
Gifjes ^O^

Wel veel werk altijd.
  maandag 21 november 2016 @ 09:16:40 #96
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_166795382
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2016 04:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik maak elk jaar diezelfde fout door te denken dat het na oud en nieuw weer warmer wordt :')
Haha ik ook! Gevoelsmatig heb je dan de winter gehad en ga je weer naar het voorjaar, maar de echte ellende moet dan meestal nog komen :P.
PAKAAK!
pi_166795437
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 09:16 schreef MaLo het volgende:

[..]

Haha ik ook! Gevoelsmatig heb je dan de winter gehad en ga je weer naar het voorjaar, maar de echte ellende moet dan meestal nog komen :P.
Na oud en nieuw wordt het ook weer warmer. Duurt dan nog wel een paar maanden :P
pi_166795485
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 07:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Zelfde tendens als op Fok! in feite :P

Daar compulsief obsessief over koude, hier (generaal, niet WKN) over weer andere zaken. Maakt het voor de gewone buitenstaander inderdaad niet leuk. Heb het met weerwoord ook. Kwam er graag maar inmiddels raakt alles ondergesneeuwd over de kleinste minieme kaartjes die iets van koude willen voorspellen. Leren doe je er dus ook niet meer, behalve de meest extreme verwachtingen gebaseerd op niets uit een kaart te halen. Wat precies is wat je eigenlijk niet moet willen :')
In de winter verwachten de meeste mensen kou. 20 graden ga je niet krijgen hier.

Op Fok gaat het tenminste het hele jaar wel door. Onweer online etc valt niet heel veel meer te beleven.
  maandag 21 november 2016 @ 09:33:16 #99
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_166795571
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 07:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Zelfde tendens als op Fok! in feite :P

Daar compulsief obsessief over koude, hier (generaal, niet WKN) over weer andere zaken. Maakt het voor de gewone buitenstaander inderdaad niet leuk. Heb het met weerwoord ook. Kwam er graag maar inmiddels raakt alles ondergesneeuwd over de kleinste minieme kaartjes die iets van koude willen voorspellen. Leren doe je er dus ook niet meer, behalve de meest extreme verwachtingen gebaseerd op niets uit een kaart te halen. Wat precies is wat je eigenlijk niet moet willen :')
Ik voel me een buitenstaander, zoveel verstand heb ik nou iik weer niet, misschien maar goed ook hoef me er dan ook niet in te mengen :D
Ik leef met de dag, en ja paar dagen vooruit kijken mag maar niet ergens volgende week of de volgende maand.
Zulke posten zorgen inderdaad wel voor dat alles snel van het overzicht is verdwenen.
Het forum loopt achter, leuk voor tijdelijke berichten maar terug lezen gebeurd bijna niet, tenminste ik niet.

quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 09:15 schreef aloa het volgende:

[..]

Gifjes ^O^

Wel veel werk altijd.
Gifjes zijn altijd leuk, en zolang je de juiste middelen hebt van het qua tijd wel mee.
Het was voor mij in het begin even puzzelen omdat de methode die ik vroeger gebruikte niet meer werkt.
Ik kan met seqdownload heel makkelijk onbeperkt afbeeldingen opslaan, had de ophaal tijd op 5min staan waardoor ik niks miste :)
Ik hoef dus gelukkig niet om de 10min die kaartjes handmatig op te slaan :p
Aan elkaar plakken doe ik in de videobewerkingsprogramma dat was even uitzoeken omdat ik dat nog nooit op die manier heb gedaan.
Was wel in 10min klaar, mede dank aan de trage pc _O- want het had makkelijk in 3min gekunt.
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_166795680
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 09:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ik voel me een buitenstaander, zoveel verstand heb ik nou iik weer niet, misschien maar goed ook hoef me er dan ook niet in te mengen :D
Ik leef met de dag, en ja paar dagen vooruit kijken mag maar niet ergens volgende week of de volgende maand.
Zulke posten zorgen inderdaad wel voor dat alles snel van het overzicht is verdwenen.
Het forum loopt achter, leuk voor tijdelijke berichten maar terug lezen gebeurd bijna niet, tenminste ik niet.

[..]

Gifjes zijn altijd leuk, en zolang je de juiste middelen hebt van het qua tijd wel mee.
Het was voor mij in het begin even puzzelen omdat de methode die ik vroeger gebruikte niet meer werkt.
Ik kan met seqdownload heel makkelijk onbeperkt afbeeldingen opslaan, had de ophaal tijd op 5min staan waardoor ik niks miste :)
Ik hoef dus gelukkig niet om de 10min die kaartjes handmatig op te slaan :p
Aan elkaar plakken doe ik in de videobewerkingsprogramma dat was even uitzoeken omdat ik dat nog nooit op die manier heb gedaan.
Was wel in 10min klaar, mede dank aan de trage pc _O- want het had makkelijk in 3min gekunt.
Ik Ben er op zich niet heel serieus mee bezig. Meer wat kaarten achter elkaar zetten etc.
Zal idd sneller gaan met de juiste programma's.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')