abonnement Unibet Coolblue
pi_167381622
Mooi paasje weer van Dembele
pi_167382306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:04 schreef PSVCL het volgende:
Ze missen een type Hummels achterin
Ze kunnen nog beter een pionnetje opstellen ipv Bartra.
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:56:14 #253
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167382436
Arme Ous.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167383688
Goeie 2e helft van BVB met 10 man,
pi_167390453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:53 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hoge pieken, diepe dalen is heel normaal voor een jonge ploeg. Dat de trainer dan liever elke week weer elf anderen opstelt helpt dan weer niet.
Met hun begroting mag dit niet.
pi_167391097
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Met hun begroting mag dit niet.
Ook als er drie sleutelspelers weggevallen zijn, een sloot aan nieuwe aankopen is en Tuchel nog steeds wekelijks zijn elftal omgooit? Is de Bundesliga zo slap dat een zoekend BVB met gemak bij de top drie moet staan?
  zaterdag 17 december 2016 @ 12:35:39 #257
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167391412
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Met hun begroting mag dit niet.
Ik vind het te simpel om er zo naar te kijken. Staan ze te laag? Absoluut. Winnen ze te weinig? 100%. Maar in the end staan ze momenteel een schamel puntje achter P3. Er zijn echter zat redenen te bedenken waarom dat zo is.

Ze hebben een ontzettend jonge ploeg, waarvan een aantal effectief te ploeg moet dragen - en jonge spelers zijn inconsistent = inconsistente resultaten, het enige beetje routine dat ze hebben gaat juist in de fout en ze hebben een trainer die liefst elk weekend elf andere namen op het grote bord der opstellingen zet. Kan nooit goed zijn voor de ontwikkeling als ploeg.

Als je de standaard elf pakt op basis van het aantal minuten zit je op een gemiddelde leeftijd van 24. Dat is dan nog zonder jongelingen als Passlack, Mor, Pulisic en Guerreiro, die ook allemaal meer dan 500 minuten gespeeld hebben. Ja, dan kun je niet verwachten dat ze week in week uit hetzelfde niveau halen. Ze spelen Bayern van de mat en verliezen daarna bij Eintracht, bijvoorbeeld.

Dortmund kent hoge pieken, diepe dalen. Ze kunnen dit jaar bij wijze van spreke de Champions League winnen en ze kunnen keer op keer verliezen van Darmstadt en HSV. Maar in the end, is dit Dortmund vooral een stap terug om er over een of twee jaar twee vooruit te zetten, als alle spelers die ze hebben zich verder hebben kunnen ontwikkelen. Dat Aubameyang en Reus al aan de verkeerde kant van de 20 zitten is dan weer jammer.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167391775
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik vind het te simpel om er zo naar te kijken. Staan ze te laag? Absoluut. Winnen ze te weinig? 100%. Maar in the end staan ze momenteel een schamel puntje achter P3. Er zijn echter zat redenen te bedenken waarom dat zo is.

Ze hebben een ontzettend jonge ploeg, waarvan een aantal effectief te ploeg moet dragen - en jonge spelers zijn inconsistent = inconsistente resultaten, het enige beetje routine dat ze hebben gaat juist in de fout en ze hebben een trainer die liefst elk weekend elf andere namen op het grote bord der opstellingen zet. Kan nooit goed zijn voor de ontwikkeling als ploeg.

Als je de standaard elf pakt op basis van het aantal minuten zit je op een gemiddelde leeftijd van 24. Dat is dan nog zonder jongelingen als Passlack, Mor, Pulisic en Guerreiro, die ook allemaal meer dan 500 minuten gespeeld hebben. Ja, dan kun je niet verwachten dat ze week in week uit hetzelfde niveau halen. Ze spelen Bayern van de mat en verliezen daarna bij Eintracht, bijvoorbeeld.

Dortmund kent hoge pieken, diepe dalen. Ze kunnen dit jaar bij wijze van spreke de Champions League winnen en ze kunnen keer op keer verliezen van Darmstadt en HSV. Maar in the end, is dit Dortmund vooral een stap terug om er over een of twee jaar twee vooruit te zetten, als alle spelers die ze hebben zich verder hebben kunnen ontwikkelen. Dat Aubameyang en Reus al aan de verkeerde kant van de 20 zitten is dan weer jammer.
Maar het punt bij Dortmund is dat als die spelers eenmaal een constant niveau halen en echt top zijn, ze weer verkocht worden, omdat ze hogerop willen. Eigenlijk is het meer een geweldige club om je te ontwikkelen dan dat het gezien wordt als een club om een leven bij te spelen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:17:54 #259
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167391983
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Maar het punt bij Dortmund is dat als die spelers eenmaal een constant niveau halen en echt top zijn, ze weer verkocht worden, omdat ze hogerop willen. Eigenlijk is het meer een geweldige club om je te ontwikkelen dan dat het gezien wordt als een club om een leven bij te spelen. l
Dat is wel dilemma inderdaad, maar volgens mij is het zo, en daar heb ik niet heel veel verstand van dus ik zeg het puur de gok, dat Dortmund nu niet meer gebaat is bij verkoop. Voor de centen hoeven ze het niet meer te doen. Als Barcelona volgende zomer op de stoep staat met vijftig miljoen voor Ous, hoeven ze niet meer direct in te stemmen, bijvoorbeeld.

Wel zo is het dat Dortmund zich nu al op een goede dag enigszins kan meten met de top, laat staan over twee of drie jaar. Wie weet is het dan niet meer zo aantrekkelijk om een transfer te maken. Qua centen niet, qua niveau niet. Daarnaast heeft Dortmund laten zien over een heel aardig scoutsingsapparaat - goed, zitten ook genoeg miss hits tussen zoals Immobile en Kampl - te beschikken. Voor je het weet hebben ze nog een Weigl, Dembele of Lewandowski te pakken. Bovendien hebben nagenoeg alle goede en/of talentvolle spelers een contract tot 2019 of langer.

2021: Merino, Mor, Dembele,
2020: Guerreiro, Aubameyang, Götze
2019: Ginter, Weigl, Pulisic, Passlack, Reus, Sokratis, Bürki
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167392033
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat is wel dilemma inderdaad, maar volgens mij is het zo, en daar heb ik niet heel veel verstand van dus ik zeg het puur de gok, dat Dortmund nu niet meer gebaat is bij verkoop. Voor de centen hoeven ze het niet meer te doen. Als Barcelona volgende zomer op de stoep staat met vijftig miljoen voor Ous, hoeven ze niet meer direct in te stemmen, bijvoorbeeld.

Wel zo is het dat Dortmund zich nu al op een goede dag enigszins kan meten met de top, laat staan over twee of drie jaar. Wie weet is het dan niet meer zo aantrekkelijk om een transfer te maken. Qua centen niet, qua niveau niet. Daarnaast heeft Dortmund laten zien over een heel aardig scoutsingsapparaat - goed, zitten ook genoeg miss hits tussen zoals Immobile en Kampl - te beschikken. Voor je het weet hebben ze nog een Weigl of Dembele te pakken. Bovendien hebben nagenoeg alle goede en/of talentvolle spelers een contract tot 2019 of langer.

2021: Merino, Mor, Dembele,
2020: Guerreiro, Aubameyang, Götze
2019: Ginter, Weigl, Pulisic, Passlack, Reus, Sokratis, Bürki
Ik ben het verder wel met je eens hoor en ik hoop ook dat je gelijk hebt, maar ik vrees toch dat ze Dortmund nog als tussenstapje zien :P
pi_167405609
Bayern gaat achter Sule en Rudy aan in de zomer.

Schrijft Bild.
pi_167405726
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern gaat achter Sule en Rudy aan in de zomer.

Schrijft Bild.
Hümmels en Boateng is inderdaad een matig centrum. Dus daar hebben ze versterking nodig.
pi_167411004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern gaat achter Sule en Rudy aan in de zomer.

Schrijft Bild.
Hahaha.

Doe maar niet. Prima spelers voor Hoffenheim en zeker Rudy is niet goed genoeg voor Bayern, laat ze daar lekker blijven.

[ Bericht 10% gewijzigd door TvhN op 18-12-2016 02:39:07 ]
  zondag 18 december 2016 @ 16:59:20 #265
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_167420432
0-1 Bayern. 72e minuutm tegen Darmstadt :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_167445279
David Wagner, momenteel coach bij Huddersfield Town, gaat Ismael vervangen in de winter bij Wolfsburg.

Als we Bild moeten geloven.
  maandag 19 december 2016 @ 18:59:39 #267
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_167450636
DE KRAKER Bayern - Leipzig deze week boys
pi_167450866
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:59 schreef KingRoland het volgende:
DE KRAKER Bayern - Leipzig deze week boys
Hup Leipzig.
  maandag 19 december 2016 @ 19:33:22 #269
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167451684
Engelse week hè, overmorgen is de topper al!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_167483188
De verdediging is weer om te janken. Merino bakt er ook helemaal niets van.
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:51:43 #271
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167483719
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:37 schreef TvhN het volgende:
Merino bakt er ook helemaal niets van.
Het is ook tamelijk lachwekkend om hem als centrale verdediger op te stellen. Dan spoor je niet helemaal.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167483727
Dortmund, wat doe je toch...

Overigens vermaak ik me verder wel:

Tweede helft even zien wat er evt. leuk is om te proberen qua corners. Misschien Dortmund omdat die wel zullen gaan pressen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 20:52:07 ]
pi_167489676
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern gaat achter Sule en Rudy aan in de zomer.

Schrijft Bild.
Hebben in ieder geval wat wereldklasse op het middenveld nodig. Alonso kan niet meer, Thiago is gigantisch overschat en Vidal komt er niet uit bij Bayern. Lahm lijkt trouwens ook op z'n laatste benen te lopen.
pi_167489717
Maar ik kwam hier om toch weer even te lachen om Bartra. Ze mogen in Barcelona blij zijn dat ze Mathieu hebben gehouden. En die kan er toch vrij weinig van.
pi_167494338
Schubert ontslagen bij Gladbach. Dat moest er een keer van komen met 16 uit 16, klasse pik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')