abonnement Unibet Coolblue
pi_166366813
Wel grappig dat je tl;dr langer is dan het stuk daarvoor CS _O-

(de rest lees ik straks even, hier namelijk ook mijn handen voor aan 2 peuters met meer pit dan goed voor ze is :') )
pi_166367725
:') ik ben nogal lang van stof :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_166369105
Ik ga voor 'D: All of the above' :+ . Door me heenzingen, handjes voor de ogen, terugduwen als ik teveel druk achter dingen zet... Dat wat Kwak zegt klinkt interessant. Ik ga die site zeker eens bekijken! En maar vooral niet teveel aantrekken van mensen die opmerkingen over haar maken. Dat ze 'wel erg pittig' is, een 'handenbindertje' en de ergste: "Tja, bij ons was het: Wie niet horen wil..." . }:| .

Vandaag haalde ik een verzopen katje op van de PSZ . Ze was in een hele diepe plas gevallen en vond het 'helelalieleukmama'. En dat bleef ze ook de hele weg terug herhalen. "Helelalieleuk! HELELALIELEUK!" :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 14:21:20 ]
pi_166369399
Het wippaard was Helemaalwelleuk trouwens O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 14:35:15 ]
pi_166369568
Nou, Razz, dat zijn ook stomme dingen om te horen, zeg. -O- Annie komt op mij over als een heel lief meisje juist, op foto's en filmpjes! Kijk die ogen dan, op die foto's O+
pi_166369729
Ja, ze is ook heel lief! Dit werd allemaal gezegd op een verjaardag waar de kindjes blijkbaar moesten opzitten en pootjes geven. En Annie pakte een cadeautje af van de jarige om uit te gaan pakken. Voordat ik dat (rustig) kon rechtzetten waren deze opmerkingen al gemaakt -O- .

Hoe gaat het bij jullie Room? Hoe vindt O het met haar nieuwe broertje? [Edit - ik heb je post gemist! Prulleke O+ herkenbaar van hoe het hier ging.]

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 14:51:01 ]
pi_166369768
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, ze is ook heel lief! Dit werd allemaal gezegd op een verjaardag waar de kindjes blijkbaar moesten opzitten en pootjes geven. En Annie pakte een cadeautje af van de jarige om uit te gaan pakken. Voordat ik dat (rustig) kon rechtzetten waren deze opmerkingen al gemaakt -O- .

Hoe gaat het bij jullie Room? Hoe vindt O het met haar nieuwe broertje?
Ach. Lekker laten. Mensen weten altijd zo goed hoe het moet (bij een ander).
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_166369799
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, ze is ook heel lief! Dit werd allemaal gezegd op een verjaardag waar de kindjes blijkbaar moesten opzitten en pootjes geven. En Annie pakte een cadeautje af van de jarige om uit te gaan pakken. Voordat ik dat (rustig) kon rechtzetten waren deze opmerkingen al gemaakt -O- .

Hoe gaat het bij jullie Room? Hoe vindt O het met haar nieuwe broertje?
klinkt als een top verjaardag -O- hier helpen ze elkaar allemaal met uitpakken een groot feest *O*
  woensdag 2 november 2016 @ 15:51:07 #109
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_166371057
Tnx voor de antwoorden! Halfvolle melk is ook goed dus. Dat lust ze de rest is nog allemaal een beetje wennen voor een soms dwarse peuter ;). Lust ik niet wil ik niet... :D

Razz -O- gezellige verjaardag
pi_166372459
Noumoe, die conclusies waren dan ook erg snel getrokken zeg. Weinig begrip voor de beleefwereld van een 2-jarige.

Ja O doet het fantastisch. Ben me wel heel bewust om haar aandacht te geven. Niet sltijd eenvoudig, maar daar groeien we wel in :)
pi_166375788
Dat klinkt wel als een heel ouderwetse omgeving inderdaad, Razz.

Mijn familie maakt ook wel opmerkingen over I in de trant van 'ze vraagt wel veel aandacht he' en 'het is wel een pittige'. Ik kan het op zich wel van ze hebben, want er zit geen kritiek in over onze opvoeding. Het is alleen wel de kunst om niet in de verdediging te gaan, want ik heb dan ook wel de neiging om te benadrukken hoe lief ze ook is.

Het scheelt wel dat I twee buurmeisjes heeft van dezelfde leeftijd. Ze zijn verschillend maar echt ook aan elkaar gewaagd en in het peutergedrag doen ze niet van elkaar onder. Daardoor heb ik ook niet het idee dat I nu zo afwijkend is. Om half zes stond mijn buurvrouw hier een huilende driejarige onder haar arm mee naar huis te nemen. Die weigerde haar schoenen aan te trekken en ging op de grond liggen. En dan probeer je ondertussen nog even wat informatie met elkaar uit te wisselen. 'Ze hebben wel echt lief gespeeld met elkaar verder!' 'Wat zeg je??' _O- . :') .

Wat een plezier op die foto's, Razz!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166375933
Razz, vooral die laatste opmerking :X
En het plezier straalt van de foto's af O+

Franny :D
pi_166377326
Franny :D Herkenbaar! Bij medepeuterouders vind ik gelukkig wel herkenning. Bij de PSZ ook een jongetje dat onder de arm werd meegenomen door z'n vader, zonder schoenen aan want ja, je kent het hè. En dan zo'n half gesprek ook inderdaad! Zoiets was het:

Vader van schoenloze peuter: "Leuk - nee ik laat je niet los want je hebt geen schoenen aan - dat ze toch - ik zei toch nee - buiten spelen als het regent - je mag zelf lopen als je schoenen aandoet - hè!"

Ik: "Ja heel - Annie laat Tas maar even met rust - leuk dat ze dat toch - LAAT TAS NOU MET RUST - doen ja, het is ook onzin om - ja nu moet Tas huilen, want je pakte zijn speen af - ze binnen te houden, met regenkleding aan kunnen ze best - Nee nu niet zelf gaan huilen, we gaan al naar huis - wat zei ik nou? Ohja, kunnen ze best spelen JA WE GAAN NAAR HUIS! ZOMETEEN!"

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2016 20:49:17 ]
pi_166378025
_O- gnorf en herkenbaar O+
  woensdag 2 november 2016 @ 21:22:02 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166378470
:D!

Zoooooo herkenbaar! Al constateerde ik deze zomer met vriendinnen dat het wel écht beter wordt! De oudste van de kinderschare is 5 jaar, en het grut daaronder 4 en 3 jaar, en die kunnen heel fijn samen in een speeltuin spelen terwijl wij koffie drinken op het aangrenzende terras ^O^
pi_166378659
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
:D!

Zoooooo herkenbaar! Al constateerde ik deze zomer met vriendinnen dat het wel écht beter wordt! De oudste van de kinderschare is 5 jaar, en het grut daaronder 4 en 3 jaar, en die kunnen heel fijn samen in een speeltuin spelen terwijl wij koffie drinken op het aangrenzende terras ^O^
Daar kijk ik zo naar uit! nog 4 jaar :')
pi_166378859
Hier belde ik vandaag om iets op te zeggen
Voor het bellen: "Ik moet even bellen. Dus kan even niet met je praten straks"
Riley: "Oké"
Ik bel en op dat moment gooit ze een zakdoekje op grond: "Nee, gooi dat maar in de prullenbak"
Mevrouw aan de andere kant van de telefoon lachend: "Met ... "
pi_166378947
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh, ik herken dit zo :Y Ook wat jij schrijft Franny. Ik had vorige week drama omdat M me had gevraagd mee te gaan naar de badkamer omdat hij bang was. Prima. Vervolgens was hij klaar met plassen en gaat hij lopen geinen, dus ik ging weer terug naar bed (het was vroeg :O ) Dra-ma, want hij moest nog handen wassen en was zo bang. Hij kon mij zien, ik was met hem praten maar hij doet het gewoon _niet_ omdat hij besloten heeft het niet te willen. Na 5 minuten gegil vanuit de badkamer (volkomen onlogisch ook, hij had al vier keer bij me kunnen zijn als hij zijn handen onder de kraan had gestoken), loop ik dan mopperig naar hem toe om de kraan aan te doen. Maar eigenlijk is hij daar dan uiteindelijk ook niet tevreden mee omdat ik geïrriteerd ben.

Tl;dr: hoe harder ik duw, hoe harder er terug geduwd wordt en hoe meer gespannen of haastig ik ben, hoe harder ik ga duwen. Ik heb het idee dat we inmiddels over de ergste piek heen zijn, maar het blijft karakter en het gaat niet veranderen ook. Ik probeer heel erg mijn cool te bewaren en hem op niet-dwingende wijze dingen te vragen. Tegen iedere aanvaring die hij als onterecht (of onvoorspelbaar?) ervaart gaat hij in het verweer. En niet van alles een punt maken. Grenzen stellen om het grenzen stellen werkt per definitie niet. En hij snapt heus wel dat dit niet sociaal-wenselijk is want hij doet eigenlijk alleen bij mij zo, dus hij weet donders goed dat "hij niet altijd zijn zin kan krijgen in het leven". Langzamerhand komt er ook wel wat ruimte voor reflectie. Als ik dan achteraf bespreek waarom ik niet naar de badkamer kwam en dat hij eigenlijk niet heel rationeel was (zelfs voor een kleuter :+ ) dan snapt hij dat achteraf ook wel. En ik probeer hem uit te leggen dat hij zelf heel duidelijke verwachtingen heeft en dat hij het fijn vindt als men (ik) daaraan voldoet, maar dat hij dan ook moet accepteren dat mensen van hem verwachtingen hebben. Hij is dan achteraf gezien erg voor rede vatbaar.
Nog steeds lijken M en I in heel veel opzichten op elkaar. Nuff said :D :+.

Ik vind het echt lastig om iemand anders duidelijk te maken hoe dingen hier soms gaan, en hoe iets simpels zo kan escaleren. En jij omschrijft het zo ontzettend treffend! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_166379091
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:27 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Daar kijk ik zo naar uit! nog 4 jaar :')
Hoeft niet zo lang hoor! Wij waren 2 weken geleden een midweek in center parcs samen met mijn zus en gezin. I ging samen met iets oudere neefje en nichtje op pad, A deed ofwel mee, ofwel deelden we de zorg met z'n vieren. Zo relaxed! Ik had met gemak een boek kunnen lezen, als ik eraan had gedacht om er 1 mee te nemen :P. Heel erg voor herhaling vatbaar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_166379216
Ja zo'n scène in de badkamer is voor mij ook heel treffend, ClubSoda. Het Drama.

Omen, heb je verder het gesprek wel normaal kunnen voeren?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166379320
Franny, redelijk. Riley praatte er wel af een toe doorheen. Maar de dame aan de andere kant had er echt begrip voor. Heel fijn is dat O+
pi_166384541
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:37 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nog steeds lijken M en I in heel veel opzichten op elkaar. Nuff said :D :+.

Ik vind het echt lastig om iemand anders duidelijk te maken hoe dingen hier soms gaan, en hoe iets simpels zo kan escaleren. En jij omschrijft het zo ontzettend treffend! :*
O+ Kleine hoopjes pit zijn, die kinderen van ons :) Heeft A eigenlijk een vergelijkbaar temperament?

In tegenstelling tot Razz krijg ik zelden commentaar op M's 'pittigheid', ik herinner me maar een keer eigenlijk (hier op fok! :') ). Er zijn juist veel mensen die het he-le-maal niet herkennen. Op het kdv zeiden ze toen hij daar al 3,5 jaar zat een keer dat ze zo geschrokken waren dat M heel boos was geworden want hij is nóóit boos :+ En aan de ene kant vind ik het heel fijn, omdat hij zich daar dus blijkbaar in die situaties goed kan handhaven en omdat ik heel verdrietig zou worden van commentaar op m'n kind. Maar het voelt ook soms best eenzaam omdat ik, zoals jij ook zegt, moeilijk kan uitleggen waarom ik het soms gewoon heel ingewikkeld vind en omdat ik dan de oorzaak automatisch bij mezelf leg.

Tl;dr: fijn, herkenning! O+ (ik kan het wel, Kyara! :+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 3 november 2016 @ 07:58:04 #123
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_166384833
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 06:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

O+ Kleine hoopjes pit zijn, die kinderen van ons :) Heeft A eigenlijk een vergelijkbaar temperament?

In tegenstelling tot Razz krijg ik zelden commentaar op M's 'pittigheid', ik herinner me maar een keer eigenlijk (hier op fok! :') ). Er zijn juist veel mensen die het he-le-maal niet herkennen. Op het kdv zeiden ze toen hij daar al 3,5 jaar zat een keer dat ze zo geschrokken waren dat M heel boos was geworden want hij is nóóit boos :+ En aan de ene kant vind ik het heel fijn, omdat hij zich daar dus blijkbaar in die situaties goed kan handhaven en omdat ik heel verdrietig zou worden van commentaar op m'n kind. Maar het voelt ook soms best eenzaam omdat ik, zoals jij ook zegt, moeilijk kan uitleggen waarom ik het soms gewoon heel ingewikkeld vind en omdat ik dan de oorzaak automatisch bij mezelf leg.

Tl;dr: fijn, herkenning! O+ (ik kan het wel, Kyara! :+ )
Jep, wij moeten weer eens meeten :7 Jij en Phaidra blijven zo verschrikkelijk herkenbare dingen schrijven... :s)
Oude (on)bekende.
pi_166385255
Mooi al die herkenning bij elkaar O+

Gisteren hebben we een vakantie geboekt *O* Laatste keer met z'n 3 er op uit voordat de baby komt. Ik heb er nu al zin in :s) We zijn weg met kerst dus ook geen gehaast en door het land gereis voor de feestdagen O-)
pi_166385296
Leuk, waar gaan jullie naar toe, Fazz?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166385339
Herkenning hier allemaal O+
pi_166385391
Lekker Fazz!

Wij hadden van de week overgangsgesprek bij het KDV, ivm overgang naar de peutergroep, en daar beschreef ze heel voorzichtig hoe Melle toch wel wat grenszoekend gedrah begon te vertonen soms

'Hij schuift zijn bordje weg en blijft dat doen, ipv netjes korstjes opeten, en hij at de kaas van zijn broodje op... en hij zat met zijn handje in de yoghurt :o '

Dus ik dacht :') oh, dat deed hij op het KDV dus nog niet... :D
Kwak
pi_166385402
Pittige kinderen. Ik heb er ook een. Doe gaat zo naar de peutergym (wil niet mama) en vanmiddag naar het cb.
  donderdag 3 november 2016 @ 08:55:09 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_166385482
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:45 schreef kwakz0r het volgende:
Lekker Fazz!

Wij hadden van de week overgangsgesprek bij het KDV, ivm overgang naar de peutergroep, en daar beschreef ze heel voorzichtig hoe Melle toch wel wat grenszoekend gedrah begon te vertonen soms

'Hij schuift zijn bordje weg en blijft dat doen, ipv netjes korstjes opeten, en hij at de kaas van zijn broodje op... en hij zat met zijn handje in de yoghurt :o '

Dus ik dacht :') oh, dat deed hij op het KDV dus nog niet... :D
Haha ja op het kdv zijn ze veel braver. Net als bij oma.
(Mauw zit dus in een helleveeg fase momenteel, behalve op maandag en dinsdag tussen 8 en half 6 :') Poeslief spelen met andere kindjes. Ze zette zelfs zo'n extra lief hoog stemmetje op toen ik haar dinsdag wegbracht. "Kijk mama! Maud huis! :D :D"
terwijl ze letterlijk anderhalve minuut daarvoor nog op de stoep lag te krijsen omdat ze haar blaadje had laten vallen oid }:|
disclaimer
pi_166385533
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:45 schreef kwakz0r het volgende:
Lekker Fazz!

Wij hadden van de week overgangsgesprek bij het KDV, ivm overgang naar de peutergroep, en daar beschreef ze heel voorzichtig hoe Melle toch wel wat grenszoekend gedrah begon te vertonen soms

'Hij schuift zijn bordje weg en blijft dat doen, ipv netjes korstjes opeten, en hij at de kaas van zijn broodje op... en hij zat met zijn handje in de yoghurt :o '

Dus ik dacht :') oh, dat deed hij op het KDV dus nog niet... :D
Ja, haha, dat zijn van die dingen dat je denkt: oh, maar dat is toch gewoon normaal? _O- .

I was ineens bij het wegbrengen naar het kdv heel plakkerig. Kroop dicht tegen me aan, dat is ook nieuw. Maar heel fijn hoe de kdv leidster daar dan mee omgaat. Neemt haar over en gaat haar knuffelen en kietelen. Dus ik vertrok met een schaterlachende I in mijn oren. O+ .

Haha, die Maud. En dat stemmetje inderdaad. Geweldig hoe snel ze zulke dingen doorhebben.
Als I en haar buurmeisje willen dat het buurmeisje bij ons blijft eten, gaan ze voor me staan en dan hoor je twee van die engelachtige stemmetjes: "Mag S blijven eten, mama??? Asjeeeeeeblieeeeeef??"

Maar als je dan nee zegt, gaan ze krijsen. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166385772
Dat hoge stemmetje hoor ik hier ook vaak :')
- 'Mama, mag ik een chocolaatje?' O-)
- Nee lieverd, je hebt net al een stukje gehad
- 'IK WIL EEN CHOCOLAATJE :( :( :( :( :( :( '

_O-

Ik neem aan, Kwak, dat de verbazing zat in het zien van dat gedrag bij M en niet bij het zien van dat gedrag bij een peuter toch?

We gaan naar Andalusie, toeren met de auto naar natuur & cultuur 8-) Al baal ik enorm dat we niet hier naartoe kunnen, kinderen onder de 8 zijn niet toegestaan :(
  donderdag 3 november 2016 @ 09:27:28 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_166385936
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat hoge stemmetje hoor ik hier ook vaak :')
- 'Mama, mag ik een chocolaatje?' O-)
- Nee lieverd, je hebt net al een stukje gehad
- 'IK WIL EEN CHOCOLAATJE :( :( :( :( :( :( '

_O-

Ik neem aan, Kwak, dat de verbazing zat in het zien van dat gedrag bij M en niet bij het zien van dat gedrag bij een peuter toch?

We gaan naar Andalusie, toeren met de auto naar natuur & cultuur 8-) Al baal ik enorm dat we niet hier naartoe kunnen, kinderen onder de 8 zijn niet toegestaan :(
caminito del rey ben ik wel geweest met elf maanden mauw, maar alleen het mietenstukje gelopen. De volledige wandeling wil je echt niet zwanger doen denk ik ;) gewoon nog een keer teruggaan!
disclaimer
pi_166385971
Ah, je kunt dus wel een begin stukje doen? *O* Als je nog tips hebt voor de regio dan staat mijn PM open :s)
pi_166386468
Nou, ik denk weleens dat ze bij de babygroep op het KDV niet zoveel gewend zijn nee. Blijkbaar verwachen ze daar dat Melle die dingen niet (meer) doet omdat hij al bijna naar de peuters gaat.

Die babyjuffies doen ook altijd wat zorgelijk over of Melle teveel dan wel te weinig doet of zegt, terwijl hij bij de verticale groep op woensdag al snel heel lekker ging. De juf van die groep is ook de peuterjuf. O+ Ik denk gewoon dat hij meer tegengas en uitdaging nodig heeft, en kindjes die hem meeslepen ipv baby's om speelgoed van af te pakken.

En zijn oude vriendjes om gillend mee rond te rennen natuurlijk (vond babyjuf ook maar herrie).
Kwak
pi_166386500
Heerlijke herkenbare peuter verhalen :)
Leuk Fazz! Waar gaat de vakantie heen?

Gisteren was het zo ontzettend zoet met B en 1 van onze katten. (Een tijdje geleden hadden we besloten een nieuw huis voor de katjes te vinden. Ze vinden B niet leuk, ze doen niets, maar zitten de hele dag boven. Niet echt een leuk leven voor katten leek ons. Maar 1 van de 2 is echt zo enorm bijgedraaid. Zoekt B steeds vaker op, laat zich aaien etc. Ook doordat B ze nu elke ochtend brokjes geeft en af en toe kattensnoepjes :D )
Gisteren lagen ze samen op de bank, gezichten naar elkaar en B voerde een heel gesprek met de kat. En dat beest maar liggen en kijken. _O- Zo zoet!
  donderdag 3 november 2016 @ 10:11:25 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_166386650
Waarom zetten ze bij jullie de kinderen zo strikt met 2 jaar over Kwak? Ik vind het veel logischer om te kijken naar de behoeften en ontwikkeling van het kind. Mauw is overgezet toen ze alleen nog maar jengelde (rond 15-16 maanden denk ik) en is sindsdien ook veel beter in haar element.
disclaimer
pi_166386718
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zetten ze bij jullie de kinderen zo strikt met 2 jaar over Kwak? Ik vind het veel logischer om te kijken naar de behoeften en ontwikkeling van het kind. Mauw is overgezet toen ze alleen nog maar jengelde (rond 15-16 maanden denk ik) en is sindsdien ook veel beter in haar element.
Ze mogen hier gaan wennen rond de twee jaar, afh van behoefte en plaats. De peutergroep fungeert ook als peuterspeelzaal en bij aanname van je kind ben je gegarandeerd van een plekje met twee jaar.

Heeft ook met aantal leidsters en aantal kindjes te maken (ze zouden ivm peuterspeelgroep ook veel meee kindjes mogen plaatsen maar ze houden de kdv aantallen aan).

Van mij had ie wel eerder gemogen, hoewel ze wel zelf trap op en af (face forward) moeten kunnen ivm ruimte boven. Dat kan Melle nu goed.
Kwak
pi_166388717
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar jullie slapen wel op dezelfde verdieping toch? Want daar zit voornamelijk mijn pijnpunt. Ik heb er dan echt geen zicht meer op.
Dit kan beter in peuter trouwens.
Wij slapen idd op dezelfde verdieping.
Is het misschien niet handig dan er nu al mee te oefenen zodat de situatie gewoon is als jullie naar zolder gaan.
En het ook vertrouwd is in het grote bed te liggen als Noud er is ipv dat ze ineens haar bedje 'af moet staan'
pi_166388998
Jep. trial and error. hier voornamelijk error want anderhalf bleek nog echt te spannend voor het peuterbed, en omdat we hem ook niet het 'ik word uit mijn bed gejaagd' gevoel wouden geven, hebben we toen maar een 2e ledikant gekocht in week 38 :'). Ik zou gewoon eens gaan oefenen! Past het bed in haar huidige kamer? Opent de deur van haar kamer naar binnen? is er mogelijkheid tot het klemmen van een extra hekje in de deurpost zodat je het hoort aan het brullen ipv de ravage als ze naar buiten komt?
  donderdag 3 november 2016 @ 12:28:48 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_166389037
Ach ja natuurlijk, een klemhekje in de deurpost! Dat is wel een goed idee :)
Ik wil vooral niet dat ze zelfstandig de zoldertrap gaat beklimmen in het holst van de nacht ja. Ik word liever wakker van wat gebrul dan van het geluid van brekende nekjes :')
disclaimer
pi_166389070
Wij slapen niet op dezelfde verdieping maar het peuterbed was de oplossing voor doorslapen. We hebben gewoon een hekje bij zn deur gemaakt zodat hij zn kamer niet uit kan. Gelukkig hebben we het nog niet echt nodig gehad en Stip was denk ik 20 maanden toen hij over ging. Nog geen 2 iig, want toen was zn zusje er al :+
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:10:00 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_166408955
Nou, ik heb via Facebook zo'n patrull klemhekje gehosseld. Nu maar een peuterbed uitzoeken en wellicht ook meteen een juniorstoel want de kinderstoel is een vette no-go geworden. Ze eet nu wel als we samen aan haar kindertafeltje zitten maar dat vindt mijn lichaam weer niet zo geslaagd :') (en ik ontkom er niet aan, het is MAMA OOOOOOK ZITTE!! }:| óf een driftbui :') Peuters O+ ;( )
disclaimer
pi_166409315
Pffff, ik ben ziek en heb 1 fotograaf, 1 inmeter en 1 makelaar rondlopen. Ik ga ze maar uit de weg voordat ik ze aansteek.
Mijn vrouw is weer met B naar peutergym, hij had er enorm veel zin in :) 'Mag ik weer sporten mama?'
pi_166410579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik heb via Facebook zo'n patrull klemhekje gehosseld. Nu maar een peuterbed uitzoeken en wellicht ook meteen een juniorstoel want de kinderstoel is een vette no-go geworden. Ze eet nu wel als we samen aan haar kindertafeltje zitten maar dat vindt mijn lichaam weer niet zo geslaagd :') (en ik ontkom er niet aan, het is MAMA OOOOOOK ZITTE!! }:| óf een driftbui :') Peuters O+ ;( )
Je neemt echt precies dezelfde stappen als ik deed toen ik zwanger was O+

Stip heeft deze gekregen; http://www.mamaloesbabysj(...)-patches-kussen.html?

Succes exode! Lucht het wel op dat jullie de beslissing nu genomen hebben of is het nog afhankelijk van of je je huis verkocht krijgt?
pi_166410845
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik heb via Facebook zo'n patrull klemhekje gehosseld. Nu maar een peuterbed uitzoeken en wellicht ook meteen een juniorstoel want de kinderstoel is een vette no-go geworden. Ze eet nu wel als we samen aan haar kindertafeltje zitten maar dat vindt mijn lichaam weer niet zo geslaagd :') (en ik ontkom er niet aan, het is MAMA OOOOOOK ZITTE!! }:| óf een driftbui :') Peuters O+ ;( )
I slaapt een verdieping hoger dan wij, met haar kamerdeur op een kier en zonder deur- en traphekjes. Maar daar voel ik mij heel relaxed bij, want I is geen avonturier. Die gaat echt niet 's nachts haar bed uit. Als ze wakker wordt, commandeert ze mij naar haar bed (Mama, hier komen! Kun je dat ook aardig vragen? Nee! Mama, hier komen!), maar zelf gaat ze niet haar bed uit. We hebben verder een bed met een hoge rand, dat scheelt ook.

Mauw heeft het trouwens nog lang volgehouden in de kinderstoel!
Hee, is een tripp trapp niet een idee? Echt een superfijne stoel voor peuters! :D . :P . ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166412049
Lief dat je het vraagt Dot. De voorspelling is dat we het huis erg snel verkocht hebben. Het gaat echt snel nu hier in de omgeving.

Maar ja....dan? Pfff waar gaan we wonen. Das best wel heel spannend.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:31:49 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_166412568
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:58 schreef Franny_G het volgende:

[..]

I slaapt een verdieping hoger dan wij, met haar kamerdeur op een kier en zonder deur- en traphekjes. Maar daar voel ik mij heel relaxed bij, want I is geen avonturier. Die gaat echt niet 's nachts haar bed uit. Als ze wakker wordt, commandeert ze mij naar haar bed (Mama, hier komen! Kun je dat ook aardig vragen? Nee! Mama, hier komen!), maar zelf gaat ze niet haar bed uit. We hebben verder een bed met een hoge rand, dat scheelt ook.

Mauw heeft het trouwens nog lang volgehouden in de kinderstoel!
Hee, is een tripp trapp niet een idee? Echt een superfijne stoel voor peuters! :D . :P . ;) .
Oh ideaal zo'n kind! :D
Mijnes doet helaas niks lievers dan steile gammele ladders beklimmen, op de leuning van de bank springen, proberen haar eigen nagels te knippen met de keukenschaar en zichzelf voorover in de volle badkuip laten vallen ;(

Ik zat aan zoiets te denken:


En als bedje deze O+
disclaimer
pi_166412633
Die stoel hebben wij ook sq en zo'n lelijk plastic geval van de ikea
pi_166412673
Wij hebben een peuterbed overgeslagen en zijn gelijk voor een eenpersoonsbed gegaan. Zag het nut niet zo van een tussenstap :)
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:40:06 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_166412741
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:36 schreef GotC het volgende:
Wij hebben een peuterbed overgeslagen en zijn gelijk voor een eenpersoonsbed gegaan. Zag het nut niet zo van een tussenstap :)
Dat zou ook kunnen, ware het niet dat haar kamer momenteel nog veel te klein is voor een eenpersoonsbed. Past simpelweg niet -O-
Maar dit bed kun je uitschuiven tot 200 cm lengte dus dan is het een volwaardig eenpersoonsbed :)
disclaimer
pi_166413204
Die stoel is ideaal! Mijn zesjarige zit daar nog steeds op. Voor de mini's kocht ik triptraps dus die gaan nog een paar jaar mee.

En love dat bedje. Wilde ik zo graag. Mijn echtgenoot ging liever meteen voor een eenpersoons dus we hebben heel die schattige fase overgeslagen }:|
Met een meidenkwartet
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:07:16 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_166413256
Ja ach ik heb net 6200 euro uitgegeven aan mijn eigen bed dus dan valt die 200 voor een schattig peuterbed weer best mee O-)
disclaimer
pi_166413626
Ik heb een houten peuterbed O+ Waar in totaal 5 keer in geslapen en waarvan 3 keer door logé O+

Hand gemaakt steigerhouten bed ! En kostte weinig :P

Ons bed kostte een hoop meer :') maar geen seconde spijt O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_166413818
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen, ware het niet dat haar kamer momenteel nog veel te klein is voor een eenpersoonsbed. Past simpelweg niet -O-
Maar dit bed kun je uitschuiven tot 200 cm lengte dus dan is het een volwaardig eenpersoonsbed :)
Ah ja dat is lastiger -O- Jullie waren/zijn van plan om de kamers te verbouwen toch? Zijn jullie er nog uitgekomen wb layout en indeling? (Sorry, verder niet meer gevolgd :+)
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:49:12 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_166413846
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Ah ja dat is lastiger -O- Jullie waren/zijn van plan om de kamers te verbouwen toch? Zijn jullie er nog uitgekomen wb layout en indeling? (Sorry, verder niet meer gevolgd :+)
Nog niet helemaal eigenlijk. Mijn man wil tegelijk de badkamer gaan uitbreken en dus weer een stukje van een slaapkamer afsnoepen zodat er een groter bad in kan en een dubbele wastafel maar ik krijg echt het zuur bij de gedachte alleen al dus ik ben dat echt heel hard aan het negeren :@
Ik ben zo bang dat dat ook weer een vijfjarenplan wordt...
disclaimer
pi_166413961
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh ideaal zo'n kind! :D
Mijnes doet helaas niks lievers dan steile gammele ladders beklimmen, op de leuning van de bank springen, proberen haar eigen nagels te knippen met de keukenschaar en zichzelf voorover in de volle badkuip laten vallen ;(

Ik zat aan zoiets te denken:
[ afbeelding ]

En als bedje deze O+
[ afbeelding ]
Oh dat bed is leuk zeg! O+ kende ik helemaal niet van de ikea
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:19:57 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166414467
MINNEN O+

Wij hebben de witte, voor 2 tientjes via mp :D
  vrijdag 4 november 2016 @ 17:27:25 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_166416607
Wij hebben er ook twee :Y
pi_166417248
Wij hebben er ook een! In mijn fantasiewereld that is, dat is waar ik niet getrouwd ben met een man met een mening ;(
pi_166417489
Gewoon kopen en niets zeggen. Wie weet valt het niet eens op *)
:+
pi_166417583
Hij ziet het zelfs als ik stiekem Sticker z'n haar heb geknipt (omdat er een brok yoghurt met lijm in zat door mijn toedoen, dont ask), niets ontgaat hem ;(
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:41:27 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_166417693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:21 schreef L-E het volgende:
Wij hebben er ook een! In mijn fantasiewereld that is, dat is waar ik niet getrouwd ben met een man met een mening ;(
hoe kan hij daar nou bezwaar tegen hebben!
disclaimer
pi_166418391
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:21 schreef L-E het volgende:
Wij hebben er ook een! In mijn fantasiewereld that is, dat is waar ik niet getrouwd ben met een man met een mening ;(
ken het hier ook ene man met een mening ik geef tegenwoordig 2 keuzes mag hij kiezen _O-
  vrijdag 4 november 2016 @ 19:11:47 #164
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_166418433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:37 schreef L-E het volgende:
Hij ziet het zelfs als ik stiekem Sticker z'n haar heb geknipt (omdat er een brok yoghurt met lijm in zat door mijn toedoen, dont ask), niets ontgaat hem ;(
Ik kan het niet laten.. Hoe dan :o?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_166418441
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:37 schreef L-E het volgende:
Hij ziet het zelfs als ik stiekem Sticker z'n haar heb geknipt (omdat er een brok yoghurt met lijm in zat door mijn toedoen, dont ask), niets ontgaat hem ;(
_O- dat kan ik dan wel weer doen.
pi_166419849
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:11 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten.. Hoe dan :o?
Kom op, we hebben allemaal wel eens yoghurt op het hoofd van een kind gemorst nadat we er per ongeluk lijm in smeerden tijdens een vaderdagknutselsessie, veroordeel me niet.
pi_166419989
Ik heb ook een man met een mening, gelukkig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166420228
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ach ik heb net 6200 euro uitgegeven aan mijn eigen bed dus dan valt die 200 voor een schattig peuterbed weer best mee O-)
wtf heb jij voor bed? Met in-slaap-wieg-functie, of zelf-opmaak-functie ofzo? :D
Leuk bedje voor mauw! Heb m hier bij ikea ook nog niet gezien.
pi_166420459
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Kom op, we hebben allemaal wel eens yoghurt op het hoofd van een kind gemorst nadat we er per ongeluk lijm in smeerden tijdens een vaderdagknutselsessie, veroordeel me niet.
_O-
S. 2014
J. 2016
pi_166420489
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Kom op, we hebben allemaal wel eens yoghurt op het hoofd van een kind gemorst nadat we er per ongeluk lijm in smeerden tijdens een vaderdagknutselsessie, veroordeel me niet.
Gebeurt me minimaal 1 keer jaar jah :Y

_O-
pi_166420577
Vandaag even een race ochtend, mijn schoonmoeder heeft een voorhoofdholte intsteking dus aangeboden mn schoon vader te helpen met de boodschappen aangezien mijn schoonzusje hun auto heeft meegenomen voor een paar dagen weg.
Dus Jan naar school gebracht even snel met Teun naar lidl, action bloemist en naar opa en oma.
Dus had gezegd we halen bloemen voor oma omdat ze ziek is.
Dus ij wil naar de lidl gelijk wil hij naar de bloemist voor oma. Nou lidl en action mocht nog net en gelijk weet bloemen voor oma!

Dus wij naar de bloemist, Teun mocht ze uitzoeken zegt de bloemist voor wie zijn ze?
Teun: voor oma
Bloemist: is oma zo lief?
Teun: nee oma is ziek _O-

Teun mocht betalen, pakte de bloemen weer aan en liep naar de auto met de bloemen. Ik mocht ze niet vast houden zijn voor oma!
Dus bij de flat hij vanuit de auto bloemen weer mee, naar opa en oma dus opa zegt zal ik ze voor je vast houden? NEE!voor oma! Alleen oma mocht de bloemen aanpakken _O-
  vrijdag 4 november 2016 @ 21:12:38 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_166421696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:18 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

wtf heb jij voor bed? Met in-slaap-wieg-functie, of zelf-opmaak-functie ofzo? :D
Leuk bedje voor mauw! Heb m hier bij ikea ook nog niet gezien.
nee gewoon een echte goede boxspring gekocht met een verstelbare bodem en een luxe topper. Dan ben je dat wel kwijt hoor ;)
Die prijs is wel inclusief beddengoed en kussens by the way.
Ik slaap al 35 jaar op tweedehands / niet door mijzelf uitgezochte matrassen. Go big or go home dit keer 8-)
disclaimer
pi_166422515
Oh groot gelijk. Goed bed is goud waard. Zeker met kinderen. Wij hebben spijt van obs 1.70 bed. 3m had beter geweest met die dwarsligger van ons.
pi_166423485
Groot bed!
Hebben wij ook nodig want Js eindigt iedere nacht in ons bed...
En ik regelmatig aan het voeteneind :')
pi_166424237
Zitten er geen twee jarige meer in een kinderstoel (zeg, ikea plastic kinderstoel met uitstekende poten dus) ? :o Ik zag nog steeds geen reden om over te stappen al wil hij vaak geen warm eten maar wel brood erin. Alleen fruit eten moet met entertainment, niet saai zittend in de stoel. (Daarnaast leggen we ook nog steeds vaak eten/brood op het dienblad van de ikea stoel, omdat hij met borden nog wel eens wil gaan smijten. En met bekers vol water, en met fruit...

Oh en babybed ook nog steeds. Er is geen drama, geen tweede kind en ik zou meteen overstappen op een groot bed want die staat hier toch al op zolder (logeerbed). Later als hij daar op slaapt, kan in geval van logie, R wel op een matras, opblaasbed, stretcher, vond ik als kind geweldig. Oh en man wil R. later naar zolder verhuizen als hij oud is en dan een hoogslaper (want zo'n hoge zolder moet je gebruik van maken..)
pi_166425826
Dat bedje is O+ SQ! En je eigen bed :o maar de prijs per nacht valt best mee als je hem de komende 35 jaar blijft gebruiken :7

Zo'n stoel lijkt me ook handig maar dat zou betekenen dat de kinderstoel nog meer in de weg gaat staan. Of die moet dan maar weg en dan kopen we tzt wel weer een andere voor de baby. Hmm..
pi_166427211
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat bedje is O+ SQ! En je eigen bed :o maar de prijs per nacht valt best mee als je hem de komende 35 jaar blijft gebruiken :7

Zo'n stoel lijkt me ook handig maar dat zou betekenen dat de kinderstoel nog meer in de weg gaat staan. Of die moet dan maar weg en dan kopen we tzt wel weer een andere voor de baby. Hmm..
daarom ben ik zo blij met de tripptrapp stoelen

Ze zitten door de tripptrapp hoger maar gewoon aan tafel. Bij ons is de beugel er af gegaan op het moment de ze zelf bleven zitten en gebruiken hem nu als gewone stoel

[ Bericht 7% gewijzigd door Goitske op 05-11-2016 06:19:10 ]
  zaterdag 5 november 2016 @ 06:22:44 #178
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_166427217
Wij hebben geen juniorstoel, Nora zit al een dik jaar op een gewone stoel. Op haar knieeen weliswaar, maar dat vinden wij (en zij) geen probleem :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_166427283
Hier een tripptrapp voor beide jongens zonder beugel. Als we bij andere gaan eten neem ik de Ikea stoel (die op zolder staat) mee en zit Ow op een gewone stoel.
Ze slapen ook al beide een hele tijd in een peuter/gewoon bed :)
pi_166427372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nog niet helemaal eigenlijk. Mijn man wil tegelijk de badkamer gaan uitbreken en dus weer een stukje van een slaapkamer afsnoepen zodat er een groter bad in kan en een dubbele wastafel maar ik krijg echt het zuur bij de gedachte alleen al dus ik ben dat echt heel hard aan het negeren :@
Ik ben zo bang dat dat ook weer een vijfjarenplan wordt...
Dat kan ik me wel voorstellen :{ Jij vindt de badkamer prima zoals het is?

T. zit thuis ook op zijn Tripp trapp stoel zonder beugel en als we uit eten zijn op een normale stoel :)
  zaterdag 5 november 2016 @ 08:43:55 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_166427632
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen :+
disclaimer
pi_166428031
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen :+
En een Stokke Steps?

Die hoge witte plastic stoel van de Ikea vind ik niks. M'n schoonmoeder heeft die en na 5 min hangt Stip er echt in als Al Bundy.
pi_166428034
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen :+
ze zitten er qua houding gewoon veel beter in. Als we ergens zijn en hebben een kinderstoel van bijv een restaurant daar zakten ze compleet in weg ruimte was te groot. Ook de fysiotherapeut van Jan zei toen dat het de beste keuze was een tripptrapp voor de houding van het kind.
Daarnaast hebben we die van Jan van opa en oma gekregen en de andere is van de arts waarvoor ik werk. Ze ging verhuizen en kwam hem op zolder tegen haar jongste is 15 dus die stoel werd ff door haar gebracht kon ik zo krijgen *O*
  zaterdag 5 november 2016 @ 09:53:57 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_166428150
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 09:41 schreef Goitske het volgende:

[..]

ze zitten er qua houding gewoon veel beter in. Als we ergens zijn en hebben een kinderstoel van bijv een restaurant daar zakten ze compleet in weg ruimte was te groot. Ook de fysiotherapeut van Jan zei toen dat het de beste keuze was een tripptrapp voor de houding van het kind.
Daarnaast hebben we die van Jan van opa en oma gekregen en de andere is van de arts waarvoor ik werk. Ze ging verhuizen en kwam hem op zolder tegen haar jongste is 15 dus die stoel werd ff door haar gebracht kon ik zo krijgen *O*
oh maar mijn kind zit altijd kaarsrecht rechtop :') zelfs in de kinderwagen. Dus dat maakt weinig uit hier ;)
disclaimer
  zaterdag 5 november 2016 @ 10:12:50 #185
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_166428304
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik ben zo'n beetje de enige mens ter wereld die tripp trapp tot in de grond van haar hart haat dus zoeken we andere oplossingen :+
Hier een medestander!

Ik ben alleen verder niet heel pricipieel. Indien ik iets lelijks doch functioneel goedkoop zou kunnen bemachtigen dan doe ik dat :P . Die krengen zijn me echter veel te duur.

Wij hebben trouwens onhandige laatjes onder onze tafel waardoor Franske alsnog laag op de stoel moet zitten. Eigenlijk wil ik over naar dat hij bij ons aan tafel zit, alleen is de tafel op dat plekje vaak volgepakt met papieren.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zaterdag 5 november 2016 @ 10:23:47 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_166428404
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:12 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Hier een medestander!

Ik ben alleen verder niet heel pricipieel. Indien ik iets lelijks doch functioneel goedkoop zou kunnen bemachtigen dan doe ik dat :P . Die krengen zijn me echter veel te duur.

Wij hebben trouwens onhandige laatjes onder onze tafel waardoor Franske alsnog laag op de stoel moet zitten. Eigenlijk wil ik over naar dat hij bij ons aan tafel zit, alleen is de tafel op dat plekje vaak volgepakt met papieren.
Hahaha dat klinkt herkenbaar :') is hier minder geworden toen we de tafel van de muur af getrokken hebben trouwens :D
disclaimer
pi_166429081
Oh ik ben echt een stokke fan :) en B ook.

Heerlijk zo'n bed SQ, wij hebben een belachelijk dure Auping, heeeeerlijk. Wel een stuk kleiner dan de meesten denk ik: 140 cm breed :)

Ik heb een dagje voor mezelf onverwachts. B is naar zwager, neefje en nichtje en mijn vrouw met haar zus naar een bbq workshop. Die workshop was eigenlijk met mij maar aangezien ik al 3 dagen op droge crackers leef heb ik het maar even aan me voorbij laten gaan.
pi_166429138
Wij hadden ook een stokke. Maar nu dus 2 ikea juniorstoelen.

Do bij het cb geweest 95cm en 14,4 kilo. Wel terug voor de ogentest want met een oog kijken gaf als reactie ik kan het niet zien.
pi_166429485
Wij hebben zo'n stoel als Dot linkte, Ikea gaat straks weer dienst doen voor James.

F_r hebje zelf ook het idee dat ze het niet kan zien? Of meer een gevalletje geen zin meer?!.

Wij haddeb gister Hilz op bezoek en die maakte een paar prachtige foto's O+ waaronder deze... O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_166429494
Ik vind de tripptrapp ook lelijk! Maar wij kregen m van de oma van mijn man, ze glunderde zo hard dat het pijn deed aan mijn ogen dus we hebben het lelijke ding dankbaar in ontvangst genomen O+
pi_166429579
Ik vind 'm ook niet mooi, maar paar jaar geleden Moest En Zou ik 'm hebben :'). Ach ja.

Lief hoor GM, blije grote zus :)
pi_166429675
Mooi gm

Geen idee mbt sac. Haar vader heeft wel slechte ogen dus het zou kunnen.
pi_166429793
Mooie foto GM!

Hihi, leuk om te lezen dat jullie de TrippTrapp zo lelijk vinden. :D Wij hebben hem ook nog eens in het knalrood dus hij valt lekker op _O-
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:27:59 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_166429861
Ahw gm O+ prachtig!
disclaimer
pi_166429898
Mooi GM!

Hmpf ik was gisteren bij een vriendin die net verhuisd is. Het hele huis leek zo uit een VT wonen magazine te komen. En ondanks dat dat helemaal mijn stijl niet is ben ik nu heel kritisch naar ons huis aan't kijken en zie ik allemaal dingen die best beter/mooier kunnen o|O
  zaterdag 5 november 2016 @ 12:35:16 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_166429931
Ja? Slaan de hormonsters toe fazz? O+
(Ik hou overigens helemaal niet zo van tijdschrift/pinterest interieurs vaak :'))
disclaimer
pi_166429941
Ons huis is ontploft het lijkt wel of ik voor niks opruim. En nu gaat het helemaal in een slakkentempo.

Ik kijk altijd heel jaloers naar de super opgeruimde huizen.
pi_166429947
Exode lekker genieten van je "vrije" dag
pi_166430073
Komen jullie dan NU naar ons huis, wij hebben een ultrastrak, volledig leeg huis. Kan zo in een woonblad voor huizen zonder personal touch. Jullie mogen alleen niet in de schuur en op zolder kijken. :P Deels zijn spullen weer terug na de fotoshoot van gisteren maar ik ga niet steeds extreem opruimen voor bezichtigingen dus het blijft wat leger dan normaal hier.

Onze buren en 1 huis verderop vinden het helemaal niet leuk dat we gaan verhuizen. Niet vanwege ons....neeee....'Dan zien we B niet meer!" Of ze dan wel langs mogen komen om met B te spelen. Echt sinds dat joch er is bestaan wij niet meer in onze straat. _O-
pi_166430291
Maak mij maar jaloers exode. Ik mag alleen geen autorijden dus helaas ik kom niet.

Mag ik nog wel jompelen voor sac? Vanmorgen riep ze ons. Dus wij het is echt nog even slaaptijd. Sac: ja maar ik moet plassen.

Nu het poepen nog. Bij het cb zei ze ik moet poepen. Dus hop naar de wc. Nee mama ik hoef niet meer toen ze op de wc zat. 2 min. later ik heb in mijn onderbroek gepoept :{.

's Morgens in het ziekenhuis ook al en toen had ik de spullen in de auto laten liggen. Lang leven de onderzoekstafel, kraan en papierendoekjes daar. En het luierbroekje dat nog over d'r onderbroek zat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')