abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 november 2016 @ 09:43:41 #176
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166709015
quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:37 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Hoezo was, die is er nog steeds? Of bedoel je deze niet :P
YNG / Goedemorgen!
Ja, die! Ik was hem kwijt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166709029
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 09:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, die! Ik was hem kwijt.
Iemand anders kon 'm ook al niet vinden. _O- :D
(she/her)
  Moderator zaterdag 19 november 2016 @ 18:17:26 #178
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166759703
Nou, als ik dan een poging mag doen om een serieuze vraag te stellen. Stel, ik ben jong ( :') zei ik, als 35 jarige opa :') ) en ik heb een vraag/issue over laten we zeggen....ehhh, meisjes. Stel ik ben 16, een beetje verliefd, en ik heb geen idee wat ik er mee aan moet, zeg maar, the usual situatie als je net komt kijken.

Ik ga wat rondzoeken op internet en ik kom FOK! tegen. Ik zie de lijst met subfora en ik ga zoeken waar mijn issue het best past. Dat ís R&P. De kans is dan ook groot dat ik daar mijn topic zal openen, want immers, het gaat over 'relaties', dus ik zal daar posten.

Wat is nou de incentive om in YNG mijn topic te openen ipv R&P? Want die zie ik namelijk niet. Het lijkt mij dat je een (sub)forum opent omdat daar vraag naar is. Wat er hier nu gebeurd is andersom, want YNG ligt aan het zuurstof en is op sterven na dood terwijl het net geopend is. Er is geen plan, geen 'gat' wat opgevuld wordt waar behoefte aan is, want anders was dit forum wel wat levendiger geweest. Er is overduidelijk geen behoefte aan dit subforum.

Wat gaat mij dan overhalen om in YNG te posten en niet in R&P of elders op FOK! ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166760206
Niet van die moeilijke vragen stellen.
Biertje?
  PR en moderator zaterdag 19 november 2016 @ 18:56:16 #180
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166760371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 18:17 schreef CoolGuy het volgende:
Het lijkt mij dat je een (sub)forum opent omdat daar vraag naar is. Wat er hier nu gebeurd is andersom, want YNG ligt aan het zuurstof en is op sterven na dood terwijl het net geopend is. Er is geen plan, geen 'gat' wat opgevuld wordt waar behoefte aan is, want anders was dit forum wel wat levendiger geweest. Er is overduidelijk geen behoefte aan dit subforum.
Ik denk dat je een beetje voorbarig bent. YNG is júíst geopend omdat er al tijden vraag naar was, en er behoefte was aan een plek waar jongeren 'veilig' met elkaar kunnen posten zonder dat ze het tussen de 'grote boze volwassenen' kwijt moeten. Like you said; het is net geopend. Zoals met alle nieuwe subfora heeft dat even tijd nodig om goed op gang te komen, fora rollen er nooit direct uit als een geoliede machine.
Ook zeg je dat er 'geen plan' is, terwijl er meerdere malen is aangegeven dat dat er wél is en dat men er mee bezig is. Je hebt daar verder natuurlijk geen zicht op dus ik zou niet gelijk zo hard oordelen.
Om het nou 'op sterven na dood' te noemen vind ik een beetje overdreven. Jíj hebt misschien geen behoefte aan dit subforum (wat me logisch lijkt op je 35e), maar een hele hoop anderen wel. We gaan natuurlijk niet een forum openen voor ons eigen plezier, dat doen we omdat er vraag naar is. Lijkt me logisch.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166760427
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 18:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik denk dat je een beetje voorbarig bent. YNG is júíst geopend omdat er al tijden vraag naar was, en er behoefte was aan een plek waar jongeren 'veilig' met elkaar kunnen posten zonder dat ze het tussen de 'grote boze volwassenen' kwijt moeten. Like you said; het is net geopend. Zoals met alle nieuwe subfora heeft dat even tijd nodig om goed op gang te komen, fora rollen er nooit direct uit als een geoliede machine.
Ook zeg je dat er 'geen plan' is, terwijl er meerdere malen is aangegeven dat dat er wél is en dat men er mee bezig is. Je hebt daar verder natuurlijk geen zicht op dus ik zou niet gelijk zo hard oordelen.
Om het nou 'op sterven na dood' te noemen vind ik een beetje overdreven. Jíj hebt misschien geen behoefte aan dit subforum (wat me logisch lijkt op je 35e), maar een hele hoop anderen wel. We gaan natuurlijk niet een forum openen voor ons eigen plezier, dat doen we omdat er vraag naar is. Lijkt me logisch.
Er is al in dagen weinig tot geen activiteit te bespeuren in dit forum. Die 'vraag' valt dus of ontzettend tegen, of is afkomstig van een of twee leden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  PR en moderator zaterdag 19 november 2016 @ 19:00:14 #182
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166760451
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 18:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Er is al in dagen weinig tot geen activiteit te bespeuren in dit forum. Die 'vraag' valt dus of ontzettend tegen, of is afkomstig van een of twee leden.
Of er moet aan meerdere touwtjes getrokken gaan worden om YNG zowel binnen als buiten FOK! op de kaart te zetten ;) Like I said; men is ermee bezig.
Als je 't forum niks vindt heb je er natuurlijk ook niks te zoeken verder.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166760493
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Of er moet aan meerdere touwtjes getrokken gaan worden om YNG zowel binnen als buiten FOK! op de kaart te zetten ;) Like I said; men is ermee bezig.
Als je 't forum niks vindt heb je er natuurlijk ook niks te zoeken verder.
Nou ja je zegt het zelf: die vraag zou er zijn, en nu moet er opeens aan gewerkt worden om dit forum draaiend te houden. Dat rijmt niet echt met elkaar. Tel daarbij op dat ik bijvoorbeeld ook geen verplaatste topics terugvind hier en je krijgt als buitenstaander het idee dat die vraag niet zo hoog is als men achter de schermen wel niet dacht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  PR en moderator zaterdag 19 november 2016 @ 19:05:45 #184
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166760556
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nou ja je zegt het zelf: die vraag zou er zijn, en nu moet er opeens aan gewerkt worden om dit forum draaiend te houden. Dat rijmt niet echt met elkaar. Tel daarbij op dat ik bijvoorbeeld ook geen verplaatste topics terugvind hier en je krijgt als buitenstaander het idee dat die vraag niet zo hoog is als men achter de schermen wel niet dacht.
Ik snap dat je als buitenstaander dat idee krijgt, maar dat maakt natuurlijk nog steeds niet dat je zicht hebt op wat er achter de schermen gaande is en of er topics verplaatst zijn en zulks.
En ja, er is al tijden vraag naar geweest, maar dat maakt inderdaad niet dat je met een groepje users dat er behoefte aan heeft ineens een heel forum draaiende kunt houden. Daar moet inderdaad meer voor gedaan worden. En daar is men mee bezig.
Niks om je druk over te maken verder, het heeft geenszins invloed op jouw of andermans postplezier en vanuit de users vragen we gewoon wat geduld. 't Komt heus wel op z'n pootjes terecht.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166760576
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap dat je als buitenstaander dat idee krijgt, maar dat maakt natuurlijk nog steeds niet dat je zicht hebt op wat er achter de schermen gaande is en of er topics verplaatst zijn en zulks.
En ja, er is al tijden vraag naar geweest, maar dat maakt inderdaad niet dat je met een groepje users dat er behoefte aan heeft ineens een heel forum draaiende kunt houden. Daar moet inderdaad meer voor gedaan worden. En daar is men mee bezig.
Niks om je druk over te maken verder, het heeft geenszins invloed op jouw of andermans postplezier en vanuit de users vragen we gewoon wat geduld. 't Komt heus wel op z'n pootjes terecht.
Laten we het hopen, het zou zonde zijn als we het subforum voor jongeren wegens gebrek aan activiteit moeten stoppen voor de derde keer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  PR en moderator zaterdag 19 november 2016 @ 19:07:10 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166760583
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Laten we het hopen, het zou zonde zijn als we het subforum voor jongeren wegens gebrek aan activiteit moeten stoppen voor de derde keer.
Dat zou zeker zonde zijn :Y En daar werken we ook hard aan :*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 19 november 2016 @ 20:48:47 #187
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166762911
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 18:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik denk dat je een beetje voorbarig bent. YNG is júíst geopend omdat er al tijden vraag naar was, en er behoefte was aan een plek waar jongeren 'veilig' met elkaar kunnen posten zonder dat ze het tussen de 'grote boze volwassenen' kwijt moeten. Like you said; het is net geopend. Zoals met alle nieuwe subfora heeft dat even tijd nodig om goed op gang te komen, fora rollen er nooit direct uit als een geoliede machine.
Ook zeg je dat er 'geen plan' is, terwijl er meerdere malen is aangegeven dat dat er wél is en dat men er mee bezig is. Je hebt daar verder natuurlijk geen zicht op dus ik zou niet gelijk zo hard oordelen.
Om het nou 'op sterven na dood' te noemen vind ik een beetje overdreven. Jíj hebt misschien geen behoefte aan dit subforum (wat me logisch lijkt op je 35e), maar een hele hoop anderen wel. We gaan natuurlijk niet een forum openen voor ons eigen plezier, dat doen we omdat er vraag naar is. Lijkt me logisch.
Een beetje een aparte reactie. Ik bepaal ten eerste natuurlijk zelf wel of ik 'hard' wil oordelen of niet. Ik heb een mening en die breng ik, onderbouwd en al, en daarnaast baseer ik mijn reactie op wat ik daadwerkelijk zie gebeuren. Ik heb uiteraard geen zicht op wat er achter de schermen gebeurd, maar ik zie wel wat er in YNG gebeurd want ondanks dat ik niet de doelgroep ben, zie ik wel wat de activiteit is, en die is nihil.

Dus als jij dan zegt dat er 'al tijden' vraag naar is, dan vind ik dat niet stroken met wat ik zie gebeuren, en wat ik zie gebeuren is volgens mij de realiteit, want de activiteit binnen YNG is er niet. Ik zie niet direct mensen er op duiken of een drukte van jewelste, wat niet overeenstemt met die 'vraag die er al tijden is'. Daarnaast is dit forum volgens mij 2x eerder geprobeerd, en 2x eerder is het weer gesloten. Dat zal niet zijn geweest omdat er zo ontzettend veel activiteit was.

Mijn bescheiden mening is dan dat het raar is dat een forum waar al 'tijden vraag naar is', dan wel tijd nodig heeft om op gang te komen. Er is toch al tijden vraag naar? Waar zijn die mensen nu dan?

Prima, I'll give you dat ik niet weet of er wel of geen plan is, maar als er dan, zoals jij aangeeft, wél een plan is, dan is het een apart plan, want, nou ja, de realiteit is dat het niet loopt. Het wordt krampachtig in leven gehouden met topics die vooral van de mods lijken te komen (wat op zich natuurlijk tof is, want zij zetten zich behoorlijk in), maar niet van de users die 'al tijden vroegen' voor een YNG, want nu is het er nu laten ze zich niet zien? Dat is dus óf omdat ze niet weten dat YNG er is, of wellicht omdat die vraag wel mee viel.

Nou, dat zou inderdaad een logische gang van zaken zijn. Je opent iets omdat er vraag naar is. Maar diezelfde logica dicteert dat dat als ergens vraag naar is, en het is er dan eindelijk, dat het dan ook gebruikt wordt. Dat laatste is niet het geval. Overigens, als er een plan is, dan heb ik op zich oprechte interesse in wat dat plan dan is, maar volgens mij wordt daar ook vrij weinig tot niets over los gelaten. Nu hoeft dat natuurlijk ook niet per se, want 'de gewone user' hoeft niet alles te weten, maar ik zie toch wat dingetjes die niet helemaal met elkaar stroken, en dan vind ik dat ik daar best op mag reageren.

Nu weet ik wel dat er een soort van...tja...noem het maar een trend, is waarbij kritische posts (vooral van zuigende users) worden gezien als trollen, en joh, lekker vooral zo blijven zien, maar misschien, heel misschien zou het zo kunnen zijn dat, -ondanks dat ik je geef dat sommige reacties/users trollerig zijn-, er een kern van waarheid zit in de terechte kritiek die soms geleverd wordt, waarbij ik toch langzaam aan het gevoel begin te krijgen dat er geroepen wordt 'trollen/zuigen' omdat het een bepaalde user is die het roept, omdat men vooral niet wil toegeven dat ook al ís het wellicht een troll(ende) user, er toch een (kern van) waarheid in zit, juist omdát het die user is die het aankaart.

Ik krijg het gevoel dat het langzaam aan een 'wij tegen hun' verhaaltje is geworden, wat de boventoon voert, waarbij de eventuele terechte kritiek of feedback die gegeven wordt genegeerd wordt omdat men een of ander zielig wedstrijdje wil winnen, wat inmiddels belangrijker geworden is dan kijken of kritiek terecht is en of, en zo ja, wat daar dan mee gedaan kan worden.

Just my 2 cents.
Breitling - Instruments for Professionals
  PR en moderator zaterdag 19 november 2016 @ 21:35:19 #188
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166764260
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:48 schreef CoolGuy het volgende:
-knip-
Ik vind mijn reactie helemaal niet zo apart eigenlijk. Ik snap je punt ook wel hoor, en daar heb ik dan ook gewoon vriendelijk op gereageerd en ben ik met JeSuisDroppie nog wat verder op in gegaan. Meer kan ik er ook niet van maken.
Maar ik vraag me dan af wat je denkt te bereiken met zo'n betoog. Of denk je echt dat zo'n forum ineens zonder voorbedachte rade uit de lucht komt vallen, dat alle voor- en tegens niet al maandenlang tegen elkaar af zijn gezet, dat er nog geen koppen bij elkaar gekomen zijn om de opties te bespreken? Natuurlijk moet er meer gebeuren dan 'een forum openen en wat topics openen', zoals ik al zei moet er aan meerdere touwtjes getrokken worden om YNG zowel binnen als buiten FOK! op de kaart te zetten. En daar wordt vanzelfsprekend aan gewerkt.
Er zijn meerdere mensen die hier veel tijd en moeite in hebben gestopt, in aan het stoppen zijn, en in gaan stoppen. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat reacties in de trant van "het is dood", "het gaat niet werken" en "geef maar gewoon op" niet in goede aarde vallen. We willen er allemaal een succes van maken. Het is heus niet alsof men maar blind voor alles is en dergelijke aandragingen niet al lang (bij voorbaat) besproken en doorgenomen zijn. Men is ermee bezig, wat wil je nog meer?
Je moet het ook wel een kans geven, hoor..
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166768960
Wat de YNG-mods o.a. kunnen doen is 'jagen' in andere fora naar YNG-topics...

Bijvoorbeeld:
SEX / Nog nooit gezoend
R&P / Leeftijdscategorie daten
R&P / Probleem met vrienden
R&P / Mijn vriendin wil niet zoenen?

SES, SEX en R&P zullen veel overlap hebben, op die leeftijd is school en relaties belangrijk.

Verder kunnen de bestaande fora ook als 'inspiratie' gebruikt worden. Op die leeftijd kom je in aanraking met drugs (weet niet of er buiten DRG over drugs gesproken mag worden), dus dat kan een topic waard zijn. Is ook meteen geen kusjekroel-onderwerp, zoals de bestaande topics. Over het uitgaansleven praten kan ook‎

SHO; kom op, tieners hebben ook wel wat te lullen over showbizz. Genoeg artiesten waar men vast over wil lullen. Of zaken die op tv komen, zoals SHO / [Teen Mom en 16 & Pregnant] #16 - About how Ryan is slow... (of andere MTV-programma's).

US is dood, geen idee of het überhaupt kans heeft met de drukte van nu, maar een fototopic voor YNG-ers? Huisdieren (F&F), reizen en zien (TRV) , sport (SPT), brommers/scooters/auto's (PTA), kleding en uiterlijke verzoring (LIF).

Er is geen animo en geen toeloop, en daar begint het eigenlijk mee... Je zou denken dat Facebook, Twitter en andere social media ingezet zou worden (want daar zitten ze), maar daar zie je ook niets van terug. Ik heb verder ook geen idee hoe ze je hier krijgt... Misschien op Twitter op jongeren reageren en ze op die manier werven?

Er is toch altijd wel een onderwerp dat hot is onder jongeren? Waarom lul je daar niet over?

Waarom is er geen topic om dom te ouwehoeren? En als-ie er wel is, waarom loopt dat niet? Topics waar je totaal geen moeite voor hoeft te doen, en gewoon a la Twitter dus random shit in kan posten, zou toch wel wat jongeren aantrekken?

Edit: ik zie nu dat er een selfie-topic is; lekker onderaan, tussen de centrale topics... Zo'n topic is onzichtbaar, want helemaal beneden.‎
pi_166769025
En alsjeblieeeft, ken je users. Al die topics worden geopend met lappen tekst; alsof jongeren daar zin in hebben... :'). En dat zorgzaam toontje ook telkens, daar krijg je toch als een puber kriebels van?!‎

Doe gewoon ff normaal. Zo praat je toch ook niet met je vrienden?


Moet snel en kort, hapklaar, goed verteerbaar.
pi_166769350
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 18:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ook zeg je dat er 'geen plan' is, terwijl er meerdere malen is aangegeven dat dat er wél is en dat men er mee bezig is. Je hebt daar verder natuurlijk geen zicht op dus ik zou niet gelijk zo hard oordelen.
Er is dus geen plan. Anders was er toch al wat? Waar is het YNG snapchat account? Het YNG insta-account? Ik mag dan zo nu en dan ( :') altijd) posten als een complete retard, maar er gebeurt gewoon niets.

Ik probeer ook zo nu en dan leuk mee te posten om het een beetje actief te krijgen, maar er is gewoon niet veel... dinges ofzo -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2016 00:38:55 ]
pi_166769485
Kom ik aan met Facebook en Twitter. :').

Maar ja, dat dus, is men actief met een YNG-account op social media?

Een forum is ouderwets (en een forum zonder een app al helemaal), ze gaan heus niet vanzelf hier komen (en blijven komen!). Je moet ze hierheen halen. Maar goed, dat weten de YNG-mods ook wel.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2016 00:40:21 ]
pi_166770277
Bedankt voor jullie opmerkingen. Een groot deel van suggesties is al bij ons bekend. We hebben een puntenlijst met ideëen voor YNG, welke nog moeten worden geconcretiseerd om ze echt duurzaam te maken voor ons subforum. We hebben achter de schermen genoeg overleg en energie om er iets moois van te kunnen maken. Maar dat gaat tijd kosten, aangezien de vraag naar een speciaal eigen forum voor jongeren minder is dan we hadden ingeschat. Met de huidige YNG-constructie hebben we in ieder geval al het fundament van een goed, eigen forum, zodat we jongeren in ieder geval iets kunnen presenteren als ze hier door - allerlei promotionele - acties terechtkomen, hopelijk. Dat vonden we belangrijk, zo'n basis. Het bouwproces gaat alleen nog even duren.

Daarin nemen we ook al jullie tips en adviezen mee. Aangezien het me wel duidelijk dat die 'lange lappen tekst' op mijn poststijl slaan, zal ik daar sowieso aan gaan werken. Bedankt voor deze feedback in ieder geval, daar kunnen we wat mee! Mochten jullie nog meer op- en/of aanmerkingen hebben wat betreft (de gang van zaken in) YNG, plaats dan alsjeblieft weer een reactie. Maar we vragen jullie nu wel om begrip, en waar eventueel mogelijk graag geduld. We gaan er echt iets moois en hopelijk (zeer) actiefs van maken hoor, geloof me!

:)
pi_166770599
Unites, serieus, ik vind je een toffe gast. Dat om even te beginnen, je doet het best leuk verder. (soms wat té vriendelijk, maargoed, ieder z'n ding) Maar dit subforum werd met veel bombarie aangekondigd, terwijl het nu gewoon tegen valt qua posts en dergelijke. (wat begrijpelijk is, want jongeren trekken is een apart kunstje, is absoluut niet geheel aan de mods te wijten).

Dan is het niet vreemd dat er wat kritiek uit voort komt, vooral de voor de hand liggende dingen (social media, come on!) die elke boerenlul kan verzinnen. Ik geloof ook best dat jullie bezig zijn met dingen bedenken om meer mensen te trekken hier, maar ook jouw manier van modden heeft z'n tijd wel gehad. (no pun intended, je hebt niemand die ook voor de schermen een stukje van je over kan nemen als de vragen wat lastiger worden, bijvoorbeeld O+ dat kun je niet altijd af met een vrolijke smiley)

Waarom wordt er niet iemand bij betrokken die meer ervaring heeft met het modschap en ook met het runnen van een populair/druk (sub)forum? Naast de modervaring, is er dan misschien ook een kans dat een SC wel een optie is, wat ook weer wat meer activiteit trekt ^O^

Verder moet ik wel even zeggen dat voor "noobs", Fylax en jij het best leuk doen! (nooit gedacht dat ik zou zeggen dat Fylax dingen leuk zou "doen" :+ )
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 01:31:18 #195
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166770612
Een groot deel van suggesties is al bekend, en er is 'genoeg energie en overleg' om er iets moois van te kunnen maken. Maar ondertussen gebeurd er niks concreets, behalve dan YNG openen en wat standaard topics openen.

Aha? De vraag naar een speciaal eigen forum is minder dan gedacht? Oftewel, ik had gewoon gelijk in m'n vorige post, terwijl dat door Moira gewoon werd ontkent? Dus jullie hebben een forum in het leven geroepen dat eigenlijk niet levensvatbaar is want er is veel minder vraag dan gedacht...

Hoezo is het dan geopend? Moira zegt dat er al lang veel vraag naar was. Nou, niet dus. Get your stories straight. De 'huidige YNG-constructie', 'fundament van een goed eigen forum'.. het klinkt allemaal wel mooi, gelikt en commercieel, maar wtf is in hemelsnaam 'de huidige YNG-constructie'. Er is gewoon een subforum geopend zoals er zo veel zijn, that's it. Wat is daar een fundament aan dan? Het is gewoon een subforum net zoals elk ander subforum.

Ik vind het raar dat er een grote aankondiging komt dat er iets groots staat te gebeuren en dat issssssss.....het YNG subforum. Dat wordt dan geopend, er is nauwelijks activiteit maar achter de schermen zijn er heus genoeg ideeën hoor, echt waar! Die moeten alleen nog even geconcretiseerd worden. Iets wat je zou verwachten dat al gebeurd is en klaar ligt, voor het moment dat je je forum lanceert. Dat is hoe je een product/dienst lanceert, door de promotie, ideeën etc al geconcretiseerd en ready for action te hebben op het moment dat je live gaat met je product.

Dat is hier gewoon niet het geval. Ik krijg meer en meer het gevoel dat er gewoon helemaal niet over nagedacht is. Er moet gewoon meer aanwas komen, dus laten we voor de zoveelste keer maar een YNG proberen te openen, en dan gaan we later wel nadenken over wat we eventueel kunnen doen mocht blijken dat het niet loopt. Ik denk dat het zo ongeveer gegaan is.

Maar om heel eerlijk te zijn, ik denk dat er gewoon geen business case is voor YNG want je zegt het zelf al, er is veel minder vraag naar dan jullie dachten, en dat blijkt ook wel, want er is nauwelijks activiteit. Maar omdat het nou eenmaal geopend is kan natuurlijk niet de stekker eruit getrokken worden, want dat doen zou in principe gewoon neerkomen op toegeven dat het een slecht idee was om het toch door te drukken, en als je dat doet geef je de 'troll users' gelijk, en dát kan natuurlijk niet.

Een beetje hetzelfde principe als met die vinkjes. Het was vast allemaal leuk bedoeld en weet ik veel wat, maar de vinkjes zijn totaal nutteloos maar omdat dat door de usual suspects wordt gezegd dat die nutteloos zijn, zullen ze nu blijven ook, want hey, even dat oorlogje winnen.

Ik denk dat het met YNG niet heel veel anders is. Daar kunnen jullie als mods weinig tot niets aan doen denk ik, maar je zul het toch met me eens moeten zijn dat het op zn minst raar is dat je iets lanceert waar geen vraag naar is en wat je vooralsnog op geen enkele manier kunt ondersteunen om er een succes van te maken, en je niet verder komt dan continue maar roepen over 'achter de schermen'.

Kijk, ik hoop dat het een succes wordt, want hoewel het wellicht momenteel anders lijkt draag ik FOK! een warm hart toe, maar dit soort acties zoals een forum openen waar gewoon geen business case voor is gaat FOK! niet heel veel succes brengen, al hoop ik heel erg dat bewezen gaat worden dat ik daar ongelijk in heb.
Breitling - Instruments for Professionals
  PR en moderator zondag 20 november 2016 @ 01:40:24 #196
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166770718
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 01:31 schreef CoolGuy het volgende:
Aha? De vraag naar een speciaal eigen forum is minder dan gedacht? Oftewel, ik had gewoon gelijk in m'n vorige post, terwijl dat door Moira gewoon werd ontkent?
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 19:05 schreef Moira. het volgende:
En ja, er is al tijden vraag naar geweest, maar dat maakt inderdaad niet dat je met een groepje users dat er behoefte aan heeft ineens een heel forum draaiende kunt houden. Daar moet inderdaad meer voor gedaan worden.
Ik vind verder overigens niet dat het lijkt alsof je FOK! geen warm hart toe draagt hoor, anders had je ook niet zo veel moeite in je posts hier gestoken.
Ik zal de rest aan de huismods overlaten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_166770726
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 01:31 schreef CoolGuy het volgende:
Een groot deel van suggesties is al bekend, en er is 'genoeg energie en overleg' om er iets moois van te kunnen maken. Maar ondertussen gebeurd er niks concreets, behalve dan YNG openen en wat standaard topics openen.

Aha? De vraag naar een speciaal eigen forum is minder dan gedacht? Oftewel, ik had gewoon gelijk in m'n vorige post, terwijl dat door Moira gewoon werd ontkent? Dus jullie hebben een forum in het leven geroepen dat eigenlijk niet levensvatbaar is want er is veel minder vraag dan gedacht...

Hoezo is het dan geopend? Moira zegt dat er al lang veel vraag naar was. Nou, niet dus. Get your stories straight. De 'huidige YNG-constructie', 'fundament van een goed eigen forum'.. het klinkt allemaal wel mooi, gelikt en commercieel, maar wtf is in hemelsnaam 'de huidige YNG-constructie'. Er is gewoon een subforum geopend zoals er zo veel zijn, that's it. Wat is daar een fundament aan dan? Het is gewoon een subforum net zoals elk ander subforum.

Ik vind het raar dat er een grote aankondiging komt dat er iets groots staat te gebeuren en dat issssssss.....het YNG subforum. Dat wordt dan geopend, er is nauwelijks activiteit maar achter de schermen zijn er heus genoeg ideeën hoor, echt waar! Die moeten alleen nog even geconcretiseerd worden. Iets wat je zou verwachten dat al gebeurd is en klaar ligt, voor het moment dat je je forum lanceert. Dat is hoe je een product/dienst lanceert, door de promotie, ideeën etc al geconcretiseerd en ready for action te hebben op het moment dat je live gaat met je product.

Dat is hier gewoon niet het geval. Ik krijg meer en meer het gevoel dat er gewoon helemaal niet over nagedacht is. Er moet gewoon meer aanwas komen, dus laten we voor de zoveelste keer maar een YNG proberen te openen, en dan gaan we later wel nadenken over wat we eventueel kunnen doen mocht blijken dat het niet loopt. Ik denk dat het zo ongeveer gegaan is.

Maar om heel eerlijk te zijn, ik denk dat er gewoon geen business case is voor YNG want je zegt het zelf al, er is veel minder vraag naar dan jullie dachten, en dat blijkt ook wel, want er is nauwelijks activiteit. Maar omdat het nou eenmaal geopend is kan natuurlijk niet de stekker eruit getrokken worden, want dat doen zou in principe gewoon neerkomen op toegeven dat het een slecht idee was om het toch door te drukken, en als je dat doet geef je de 'troll users' gelijk, en dát kan natuurlijk niet.

Een beetje hetzelfde principe als met die vinkjes. Het was vast allemaal leuk bedoeld en weet ik veel wat, maar de vinkjes zijn totaal nutteloos maar omdat dat door de usual suspects wordt gezegd dat die nutteloos zijn, zullen ze nu blijven ook, want hey, even dat oorlogje winnen.

Ik denk dat het met YNG niet heel veel anders is. Daar kunnen jullie als mods weinig tot niets aan doen denk ik, maar je zul het toch met me eens moeten zijn dat het op zn minst raar is dat je iets lanceert waar geen vraag naar is en wat je vooralsnog op geen enkele manier kunt ondersteunen om er een succes van te maken, en je niet verder komt dan continue maar roepen over 'achter de schermen'.

Kijk, ik hoop dat het een succes wordt, want hoewel het wellicht momenteel anders lijkt draag ik FOK! een warm hart toe, maar dit soort acties zoals een forum openen waar gewoon geen business case voor is gaat FOK! niet heel veel succes brengen, al hoop ik heel erg dat bewezen gaat worden dat ik daar ongelijk in heb.
Godver wat een goddelijke post _O_

Heb me er even op afgetrokken :@
pi_166771913
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 01:31 schreef CoolGuy het volgende:
Een groot deel van suggesties is al bekend, en er is 'genoeg energie en overleg' om er iets moois van te kunnen maken. Maar ondertussen gebeurd er niks concreets, behalve dan YNG openen en wat standaard topics openen.

Aha? De vraag naar een speciaal eigen forum is minder dan gedacht? Oftewel, ik had gewoon gelijk in m'n vorige post, terwijl dat door Moira gewoon werd ontkent? Dus jullie hebben een forum in het leven geroepen dat eigenlijk niet levensvatbaar is want er is veel minder vraag dan gedacht...

Hoezo is het dan geopend? Moira zegt dat er al lang veel vraag naar was. Nou, niet dus. Get your stories straight. De 'huidige YNG-constructie', 'fundament van een goed eigen forum'.. het klinkt allemaal wel mooi, gelikt en commercieel, maar wtf is in hemelsnaam 'de huidige YNG-constructie'. Er is gewoon een subforum geopend zoals er zo veel zijn, that's it. Wat is daar een fundament aan dan? Het is gewoon een subforum net zoals elk ander subforum.

Ik vind het raar dat er een grote aankondiging komt dat er iets groots staat te gebeuren en dat issssssss.....het YNG subforum. Dat wordt dan geopend, er is nauwelijks activiteit maar achter de schermen zijn er heus genoeg ideeën hoor, echt waar! Die moeten alleen nog even geconcretiseerd worden. Iets wat je zou verwachten dat al gebeurd is en klaar ligt, voor het moment dat je je forum lanceert. Dat is hoe je een product/dienst lanceert, door de promotie, ideeën etc al geconcretiseerd en ready for action te hebben op het moment dat je live gaat met je product.

Dat is hier gewoon niet het geval. Ik krijg meer en meer het gevoel dat er gewoon helemaal niet over nagedacht is. Er moet gewoon meer aanwas komen, dus laten we voor de zoveelste keer maar een YNG proberen te openen, en dan gaan we later wel nadenken over wat we eventueel kunnen doen mocht blijken dat het niet loopt. Ik denk dat het zo ongeveer gegaan is.

Maar om heel eerlijk te zijn, ik denk dat er gewoon geen business case is voor YNG want je zegt het zelf al, er is veel minder vraag naar dan jullie dachten, en dat blijkt ook wel, want er is nauwelijks activiteit. Maar omdat het nou eenmaal geopend is kan natuurlijk niet de stekker eruit getrokken worden, want dat doen zou in principe gewoon neerkomen op toegeven dat het een slecht idee was om het toch door te drukken, en als je dat doet geef je de 'troll users' gelijk, en dát kan natuurlijk niet.

Een beetje hetzelfde principe als met die vinkjes. Het was vast allemaal leuk bedoeld en weet ik veel wat, maar de vinkjes zijn totaal nutteloos maar omdat dat door de usual suspects wordt gezegd dat die nutteloos zijn, zullen ze nu blijven ook, want hey, even dat oorlogje winnen.

Ik denk dat het met YNG niet heel veel anders is. Daar kunnen jullie als mods weinig tot niets aan doen denk ik, maar je zul het toch met me eens moeten zijn dat het op zn minst raar is dat je iets lanceert waar geen vraag naar is en wat je vooralsnog op geen enkele manier kunt ondersteunen om er een succes van te maken, en je niet verder komt dan continue maar roepen over 'achter de schermen'.

Kijk, ik hoop dat het een succes wordt, want hoewel het wellicht momenteel anders lijkt draag ik FOK! een warm hart toe, maar dit soort acties zoals een forum openen waar gewoon geen business case voor is gaat FOK! niet heel veel succes brengen, al hoop ik heel erg dat bewezen gaat worden dat ik daar ongelijk in heb.
En zo zit het.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 20 november 2016 @ 07:51:35 #199
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_166771931
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 01:31 schreef CoolGuy het volgende:
Een groot deel van suggesties is al bekend, en er is 'genoeg energie en overleg' om er iets moois van te kunnen maken. Maar ondertussen gebeurd er niks concreets, behalve dan YNG openen en wat standaard topics openen.

Aha? De vraag naar een speciaal eigen forum is minder dan gedacht? Oftewel, ik had gewoon gelijk in m'n vorige post, terwijl dat door Moira gewoon werd ontkent? Dus jullie hebben een forum in het leven geroepen dat eigenlijk niet levensvatbaar is want er is veel minder vraag dan gedacht...

Hoezo is het dan geopend? Moira zegt dat er al lang veel vraag naar was. Nou, niet dus. Get your stories straight. De 'huidige YNG-constructie', 'fundament van een goed eigen forum'.. het klinkt allemaal wel mooi, gelikt en commercieel, maar wtf is in hemelsnaam 'de huidige YNG-constructie'. Er is gewoon een subforum geopend zoals er zo veel zijn, that's it. Wat is daar een fundament aan dan? Het is gewoon een subforum net zoals elk ander subforum.

Ik vind het raar dat er een grote aankondiging komt dat er iets groots staat te gebeuren en dat issssssss.....het YNG subforum. Dat wordt dan geopend, er is nauwelijks activiteit maar achter de schermen zijn er heus genoeg ideeën hoor, echt waar! Die moeten alleen nog even geconcretiseerd worden. Iets wat je zou verwachten dat al gebeurd is en klaar ligt, voor het moment dat je je forum lanceert. Dat is hoe je een product/dienst lanceert, door de promotie, ideeën etc al geconcretiseerd en ready for action te hebben op het moment dat je live gaat met je product.

Dat is hier gewoon niet het geval. Ik krijg meer en meer het gevoel dat er gewoon helemaal niet over nagedacht is. Er moet gewoon meer aanwas komen, dus laten we voor de zoveelste keer maar een YNG proberen te openen, en dan gaan we later wel nadenken over wat we eventueel kunnen doen mocht blijken dat het niet loopt. Ik denk dat het zo ongeveer gegaan is.

Maar om heel eerlijk te zijn, ik denk dat er gewoon geen business case is voor YNG want je zegt het zelf al, er is veel minder vraag naar dan jullie dachten, en dat blijkt ook wel, want er is nauwelijks activiteit. Maar omdat het nou eenmaal geopend is kan natuurlijk niet de stekker eruit getrokken worden, want dat doen zou in principe gewoon neerkomen op toegeven dat het een slecht idee was om het toch door te drukken, en als je dat doet geef je de 'troll users' gelijk, en dát kan natuurlijk niet.

Een beetje hetzelfde principe als met die vinkjes. Het was vast allemaal leuk bedoeld en weet ik veel wat, maar de vinkjes zijn totaal nutteloos maar omdat dat door de usual suspects wordt gezegd dat die nutteloos zijn, zullen ze nu blijven ook, want hey, even dat oorlogje winnen.

Ik denk dat het met YNG niet heel veel anders is. Daar kunnen jullie als mods weinig tot niets aan doen denk ik, maar je zul het toch met me eens moeten zijn dat het op zn minst raar is dat je iets lanceert waar geen vraag naar is en wat je vooralsnog op geen enkele manier kunt ondersteunen om er een succes van te maken, en je niet verder komt dan continue maar roepen over 'achter de schermen'.

Kijk, ik hoop dat het een succes wordt, want hoewel het wellicht momenteel anders lijkt draag ik FOK! een warm hart toe, maar dit soort acties zoals een forum openen waar gewoon geen business case voor is gaat FOK! niet heel veel succes brengen, al hoop ik heel erg dat bewezen gaat worden dat ik daar ongelijk in heb.
Goed verhaal.

Overigens vind ik het geen slecht idee dat YNG is geopend. Iets proberen is bijna altijd goed, ook als het mislukt.

De herhaaldelijke vraag blijkt van een kleiner en minder toegeweid groepje te komen dan verwacht. Dat we dat nu zeker weten betekent niet dat FOK! en de mods/admins gezichtsverlies lijden. Als je iets probeert en het komt niet uit de verf, lik dan je wonden, leer ervan en probeer wat anders.
pi_166775585
We gaan (natuurlijk) nog door met de huidige plannen die nu op tafel liggen. We gaan deze z.s.m. uitvoeren, hopelijk ook actiever. Nadat alles écht in gang is gezet, zullen we wel weer kijken wat voor resultaten onze acties hebben opgeleverd. Mocht het effect onvoldoende zijn, dan zullen wij vast tegen die tijd wel onze conclussies trekken en besluiten of we wel of niet doorgaan met YNG.

YNG is inderdaad nog geen vuurwerk, maar het lontje is al wel aangestoken. Wij hopen in ieder geval nog steeds op een knallend, schitterend succes! :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')