Wat is het verschil tussen 3 en 4??quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:12 schreef naoomx het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar tussen welke leeftijden mannen/vrouwen willen daten. Dus stel ik de volgende vragen:
1. Geslacht
2. Eigen leeftijd
3. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (serieuze relaties)
4. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (scharrels)
5. Of je een uitzondering zou maken voor iemand buiten je leeftijdscategorie. En zo ja, of dit geldt voor een serieuze relatie en/of scharrel, hoe snel je dat ongeveer zou laten gebeuren etc
Eerst ikzelf dan maar:
1. vrouw
2. 18
3. 15-24
4. 15-40
5. Ik zou voor een scharrel opzich ook wel boven de 40 kunnen doen, als diegene oprecht heel fit is en eruitziet als een 30'er ofzo. En een 14-jarige die heel volwassen is voor zijn leeftijd kan misschien ook wel zelfs voor een relatie (ben tenslotte best kinderlijk voor een 18-jarig meisje). En voor serieuze relaties kan 25/26 ook wel als die nog een beetje leeft als een student I guess
NB:
- Dit is niet voor een schoolproject ofzo
- Ja ik weet dat je liefde niet kunt tegenhouden en alles, ik heb het hier over het theoretische beeld dat (sommige) mensen hierover hebben
In dit geval - en in mijn omgeving - betekent een scharrel gewoon een sex buddy, dus gewoon iemand met wie je een beetje rotzooit, maar bij wie je verder geen intenties hebt voor een serieuze relatiequote:Op vrijdag 18 november 2016 12:19 schreef mrlumen het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 3 en 4??
scharrels is toch altijd met de intentie voor een relatie??
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:36 schreef naoomx het volgende:
Ik zou best een fuckbuddy van 40 kunnen hebben ja, al is de kans wel een stuk groter dat dat gaat gebeuren met iemand dichterbij m'n eigen leeftijd
quote:
Niet de gemiddelde 14-jarige. Er zijn echter ook een aantal die er een stuk ouder uitzien en volwassener zijn dan hun leeftijd. Bovendien ben ik best kinderlijk voor mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:52 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Echt? Je zou als 18 jarige een 14 jarige doen?wow
Haha!!quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:21 schreef Hallmark het volgende:
Relevante XKCD:
https://www.xkcd.com/314/
[ afbeelding ]
3 gaat over met wie je zou daten en/of seksuele handelingen zou verrichten zonder intentie voor een serieuze relatie (bvb one-night-stands en friends with benefits), terwijl 4 gaat over in welke leeftijdscategorie mensen zitten met wie je zou daten met als (mogelijke) uitkomst een serieuze relatie.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:37 schreef K44S het volgende:
Ps: vraag 3/4 uit de originele OP vind ik te veel op elkaar lijken.
Je bent kinderlijk voor je leeftijd maar je kunt best een man van 40 doen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:00 schreef naoomx het volgende:
[..]
Niet de gemiddelde 14-jarige. Er zijn echter ook een aantal die er een stuk ouder uitzien en volwassener zijn dan hun leeftijd. Bovendien ben ik best kinderlijk voor mijn leeftijd.
De kans is dus klein, maar zeker wel aanwezig ja
Bovendien ben ik wel het type van opties openhouden
Ik ben misschien kinderlijk, maar niet dom. Zolang het maar duidelijk is tussen ons beiden dat wat we hebben slechts een fling is en dat het nooit iets kan worden omdat ik te kinderachtig voor hem ben, denk ik dat ik wel iets casuals met een 40-jarige kunnen hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je bent kinderlijk voor je leeftijd maar je kunt best een man van 40 doen?
hoe knap ben je op een schaal van 1 tot 10?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef naoomx het volgende:
[..]
Ik ben misschien kinderlijk, maar niet dom. Zolang het maar duidelijk is tussen ons beiden dat wat we hebben slechts een fling is en dat het nooit iets kan worden omdat ik te kinderachtig voor hem ben, denk ik dat ik wel iets casuals met een 40-jarige kunnen hebben.
Het is idd wel dat ik dan voorzichtig moet zijn, vooral omdat oudere mannen toch wel meer ervaring hebben in onder andere het versieren - en het kan dat ik hiermee de mist in zou gaan ja.. Maar ik denk dat het juist in mijn voordeel werkt dat ik me nog erg jong voel, zo wil blijven etc. Dan wil ik minder graag zijn "gelijke" zijn.
En dat ik graag een volwassen 14-jarige zou doen is vooral omdat zo'n iemand al verder in de puberteit zit, hierdoor emotioneel stabieler etc is en dus beter een fling etc aan zou kunnen (zonder er gelijk teveel in te zien ofzo). En ouder lijkend omdat ik dat aantrekkelijker vind.
7,5 denk ik (lichaam een 7, gezicht een 8)quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe knap ben je op een schaal van 1 tot 10?
Je geeft aan dat je kinderlijk bent voor je leeftijd, hoe uit zich dat? Hoe oud 'voel' je je?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef naoomx het volgende:
[..]
Ik ben misschien kinderlijk, maar niet dom. Zolang het maar duidelijk is tussen ons beiden dat wat we hebben slechts een fling is en dat het nooit iets kan worden omdat ik te kinderachtig voor hem ben, denk ik dat ik wel iets casuals met een 40-jarige kunnen hebben.
Het is idd wel dat ik dan voorzichtig moet zijn, vooral omdat oudere mannen toch wel meer ervaring hebben in onder andere het versieren - en het kan dat ik hiermee de mist in zou gaan ja.. Maar ik denk dat het juist in mijn voordeel werkt dat ik me nog erg jong voel, zo wil blijven etc. Dan wil ik minder graag zijn "gelijke" zijn.
En dat ik graag een volwassen 14-jarige zou doen is vooral omdat zo'n iemand al verder in de puberteit zit, hierdoor emotioneel stabieler etc is en dus beter een fling etc aan zou kunnen (zonder er gelijk teveel in te zien ofzo). En ouder lijkend omdat ik dat aantrekkelijker vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |