abonnement Unibet Coolblue
pi_165775410
LONDON BABY



De hoofdstad van de Britten is een populaire plek voor vakantie, weekendjes weg en werken voor veel FOK!kers.

REIZEN NAAR LONDEN:
KLM
KLM/AF cityjet
British Airways
BMI
RyanAir
EasyJet
Eurostar
GoLondon (Stena Line)

Vervoer van en naar het vliegveld:
Er zijn veelal twee opties, namelijk per rail (express/trein/DLR/metro) of bus. De rail opties zijn eigenlijk altijd sneller en makkelijker, bussen zijn vaak enkel handig als het toevallig goed uitkomt met de lokatie van de accomodatie. Voor de Gatwick en Heathrow Express hoef je niet van tevoren een kaartje te kopen, dat kan zonder extra kosten in de trein zelf. Voor de Express treinen moet je verder even Google-n naar de versie voor Easyjet/Ryanair/etc, waar vaak 10-20% korting op gegeven wordt (dan moet je wel van tevoren kopen). Bijvoorbeeld: www.gatwickexpress.com/easyjet/ of www.stanstedexpress.com/ryanair/

Rail-vervoer
• Heathrow (goedkoopst): Piccadilly Line (~45 min tot centrum, enkeltje max £4.40)
• Heathrow: Heathrow Connect (25 min tot Paddington, enkeltje £7.40)
• Heathrow (snelst): Heathrow Express (15 min tot Paddington, enkeltje £16.50)
• Gatwick (goedkoop, West-Londen): Southern Trains (35-40 min tot Victoria, enkeltje £10.90, maar varieert met tijdstip)
• Gatwick (snelst, West-Londen): Gatwick Express (30 min tot Victoria, enkeltje £16.90)
• Gatwick (goedkoop, Oost-Londen): Thameslink (30 min tot London Bridge, enkeltje £8.90, maar varieert met tijdstip)
• Stansted: Stansted Express (45 min tot Liverpool Street, enkeltje £18.00)
• City Airport: DLR metro (24 min tot Bank, enkeltje £2.00)
• Luton: Thameslink of East Midlands, je kunt het hier opzoeken (25-35 min, enkeltje £11.90, maar varieert met tijdstip)
(eerst shuttle nemen naar Luton Airport Parkway, je kunt een trein ticket inclusief shuttle kopen)

Bussen
• Heathrow: Overzicht van bussen (Neem de metro - makkelijk en goedkoper)
• Gatwick, Luton & Stansted: Easybus
• Gatwick: National Express
• Stansted: PDF met alle vervoers opties
• Luton: Overzicht van bussen

REIZEN IN LONDEN:
Veel discussie hier altijd over. De korte versie komt op het volgende neer.

1) De Oyster kaart is de goedkoopste en makkelijkste manier om voor een paar dagen met he openbaar vervoer (bus, metro, DLR, etc) door Londen te reizen. Je kunt de kaart voor £5 borg ophalen bij elke metro-station en er altijd geld bijstorten via een van de automaten met munten, papiergeld, PIN pas of credit card. Na afloop van je trip kun je hem weer inleveren en je overgebleven tegoed en borg terug krijgen. Zorg dat je tegoed niet meer dan £5 is, dan krijg je het direct cash terug en dat is makkelijker. Als je hem wilt houden, blijft het tegoed geldig zonder einddatum.
Je betaalt per reis, maar met een maximum per dag (price cap). Als je op een werkdag vóór 9.30 's ochtends reist dan is de price cap £8.40 pond, anders £7.00 (prijzen uit 2012). Wanneer je vijf dagen of langer in Londen bent, is het vaak goedkoper om op de Oyster card een Travel card (voor zone 1/2) te zetten voor 7 dagen. Reis je buiten zone 2 (bijv. naar Heathrow), dan worden alleen kosten vanaf zone 2 berekend.

2) De tweede opties is een (papieren) Travel Card voor 1 of 7 dagen. De travelcard voor 1 dag is even duur als de Oyster card, aangezien de price cap op de Oyster kaart gelijk is aan de prijs van een Travel Card voor 1 dag. Voor mensen die 5-7 dagen blijven is een 7-daagse Travel Card aantrekkelijk, mits je regelmatig gebruik maakt van het openbaar vervoer. Papieren travelcards worden zowel bij railway-stations als bij metrostations verkocht, maar om van de 2for1 aanbiedingen gebruik te maken, moet je hem op een railway-station kopen.

3) Als laatste is er de optie van cash enkele tickets kopen. Dit is vele malen duurder en na 2 ritjes heb je de borg van een Oyster Card al terug verdiend.

De prijzen voor 2012 ( cash / oyster / travelcard) kun je hier vinden.

Een Oystercard kun je hier online kopen.

Overzicht van zone systeem (klik voor groot)


Verder kun je op de volgende sites meer zoeken over kortings-kaarten (voor kinderen, etc.).
Transport for London (Al het openbaar vervoer)
Goeie site over Oyster kaart versus Travel Card
• Tube map: pfd / gif
Oystercard

THINGS TO DO IN LONDEN:
LondonTown
Visit London
Time Out London
Events in Westminster
TKTS (voorheen 'Official Half-Price Ticket Booth')

OVERIG:
BBC Weather
BBC News

FOK!kers in London (permanent):
• Drive-R
• Stuart
• MrOrange
• lushfemke
• Monopoly_Man




Openingspost

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2016 22:48:27 ]
  One tough cookie woensdag 5 oktober 2016 @ 20:57:33 #2
169210 liesje1979
pi_165780918
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 12:11 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Uitgaan in Londen op die avond is het gewoon niet waard. Het is overal druk, duur, je gaat lang in de rij moeten staan en het is gewoon iedere keer een teleurstelling. De meeste Londenaren vieren het thuis of gaan gewoon bij vrienden langs om die reden.
Dat idd. Thuis vieren/uitzitten en rond middernacht op een brug wat uit het centrum naar het vuurwerk kijken. Daar is het ook nog wel druk maar gezellig druk ipv menigtes druk.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_165857240
Begin december zitten we in London, we waren van plan om met de trein vanuit stansted naar London te gaan. Echter zie ik nu dat er op de terugweg (3 december) geen treinen rijden ivm werkzaamheden. Nu bied national express wel vervangende bussen aan, maar het lijkt me niet dat je hier een plek in reserveert?

Momenteel twijfel ik dus of ik een retourtje moet boeken en hoop dat ik op de terugweg gewoon plek heb ik de vervangende bussen, zonder dat k mn vlucht mis, of kan ik beter een bus boeken elders bij een andere maatschappij?

Iemand die hier ervaring in heeft?
pi_165857469
quote:
5s.gif Op zondag 9 oktober 2016 19:33 schreef SkrinX het volgende:
Begin december zitten we in London, we waren van plan om met de trein vanuit stansted naar London te gaan. Echter zie ik nu dat er op de terugweg (3 december) geen treinen rijden ivm werkzaamheden. Nu bied national express wel vervangende bussen aan, maar het lijkt me niet dat je hier een plek in reserveert?

Momenteel twijfel ik dus of ik een retourtje moet boeken en hoop dat ik op de terugweg gewoon plek heb ik de vervangende bussen, zonder dat k mn vlucht mis, of kan ik beter een bus boeken elders bij een andere maatschappij?

Iemand die hier ervaring in heeft?
Kun je dan niet beter sowieso een goedkoper buskaartje kopen als maar 1 helft met de trein is?
  zondag 9 oktober 2016 @ 19:48:07 #6
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165857490
Wa denkte nou zelf? Dat ze daar in Londen niet weten dat die trein niet gaat? Er is zeker plek in de (een) bus.
pi_165858955
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 19:48 schreef BeamofLight het volgende:
Wa denkte nou zelf? Dat ze daar in Londen niet weten dat die trein niet gaat? Er is zeker plek in de (een) bus.
Als t net zo is geregeld als de NS met snelbussen...
  Redactie Sport / Supervogel maandag 10 oktober 2016 @ 08:40:55 #8
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165867443
2 t/m 4 december naar Londen *O* *O*

Hotel vlakbij Hyde Park, dus ook bij Winter Wonderland >:O ~:)
Vliegen naar LHR.
pi_165867491
Wat een gare caps TT
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165871715
Ik vlieg morgen naar Londen Stansted. Had gezien dat je met Easybus of de Stansted express naar centraal Londen komt maar ik heb geen creditcard. Andere mogelijkheden?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_165871814
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 08:50 schreef Nielsch het volgende:
Wat een gare caps TT
:')

Je klassiekers niet kennen.
pi_165871889
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:24 schreef Miniem het volgende:
Ik vlieg morgen naar Londen Stansted. Had gezien dat je met Easybus of de Stansted express naar centraal Londen komt maar ik heb geen creditcard. Andere mogelijkheden?
Even googlen is lastig:

On Board - Walk Up Fare (Pay the Driver)
Cash Only - in Pounds Sterling only. No foreign currency or Euros are accepted.
Change is available, however exact money is preferred please.

Please Note:

easyBus recommends that customers book and pay in advance for their tickets in order to avoid disappointment.
The driver will only sell a Walk Up Fare immediately prior to the departure of the vehicle and once he has ascertained that a seat is available. easyBus Walk Up Fares are not available on the Luton-Victoria route where the driver is only permitted to sell Greenline fares.
easyBus does not accept telephone bookings.
The cheapest fares are usually available in advance on the website only.
At the Airports: Customers wishing to purchase a ticket or alter an existing (web) booking for travel during the ticket desk opening hours, must do so at the Ticket Desk (Luton and Stansted Airports only).
pi_165872025
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:27 schreef MCH het volgende:

[..]

:')

Je klassiekers niet kennen.
Het gaat me niet om de tekst MAAR OM HET GEBRUIK VAN CAPS

vandaar 'gare caps TT'
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165872050
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de tekst MAAR OM HET GEBRUIK VAN CAPS

vandaar 'gare caps TT'
DAN RAPPORTEER JE TOCH EVEN AAN 1 VAN JE VRIENDEN HIER!!!
pi_165872051
Volgende maand ook weer een weekendje Londen, met vrienden deze keer. En rugby kijken in Wembley :Y
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165872065
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:39 schreef Nielsch het volgende:
Volgende maand ook weer een weekendje Londen, met vrienden deze keer. En rugby kijken in Wembley :Y
Ga je daarna ook kip kopen in Wembley?
pi_165872235
Over songteksten over Londen gesproken, is deze over het White City Stadium toch wel een van mijn favorieten:

quote:
Here a tower shining bright
Once stood gleaming in the night
Where now there's just the rubble in the hole
Here the paddies and the frogs
Came to gamble on the dogs
Came to gamble on the dogs not long ago

Oh the torn up ticket stubs
From a hundred thousand mugs
Now washed away with dead dreams in the rain
And the car-parks going up
And they're pulling down the pubs
And it's just another bloody rainy day

Oh sweet city of my dreams
Of speed and skill and schemes
Like Atlantis you just disappeared from view
And the hare upon the wire
Has been burnt upon your pyre
Like the black dog that once raced
Out from trap two
Het stadion werd gebouwd voor de Olympische Spelen van 1908. Het wordt gezien als het eerste moderne stadion voor sportwedstrijden en werd later vooral gebruikt voor greyhound racing. Het is in 1985 gesloopt en daar gaat bovenstaande tekst over.



Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165872794
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:48 schreef Nielsch het volgende:
Over songteksten over Londen gesproken, is deze over het White City Stadium toch wel een van mijn favorieten:

[..]

Het stadion werd gebouwd voor de Olympische Spelen van 1908. Het wordt gezien als het eerste moderne stadion voor sportwedstrijden en werd later vooral gebruikt voor greyhound racing. Het is in 1985 gesloopt en daar gaat bovenstaande tekst over.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heeft Wembley dezelfde status voor rugby als voor voetbal of is dat in Engeland Twickenham?
pi_165872858
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Heeft Wembley dezelfde status voor rugby als voor voetbal of is dat in Engeland Twickenham?
Nee, zeker niet. Slechts bij uitzondering worden er rugbywedstrijden in Wembley georganiseerd. Twickenham staat echt bekend als Rugby HQ.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165874059
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Slechts bij uitzondering worden er rugbywedstrijden in Wembley georganiseerd. Twickenham staat echt bekend als Rugby HQ.
Ja, inderdaad. Twickenham is rugby-specific en heeft de geschiedenis. Ze zijn ook ongeveer even groot geloof ik. Wembley en het Olympisch Stadion zullen allebei af en toe een wedstrijd krijgen.
pi_165874179
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:32 schreef Monopoly_Man het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Twickenham is rugby-specific en heeft de geschiedenis. Ze zijn ook ongeveer even groot geloof ik. Wembley en het Olympisch Stadion zullen allebei af en toe een wedstrijd krijgen.
Twickenham is ook eigendom van de Engelse Rugby Bond (RFU) dus die zouden alleen maar meer kosten maken als ze wedstrijden verplaatsen naar Wembley.

Rugbyclub Saracens uit Noord-Londen speelt jaarlijks de derby tegen Harlequins in Wembley. Ook andere rugbyteams die sowieso moeten betalen voor stadionhuur (zoals de Barbarians, waar ik in november naartoe ga) kiezen wel eens voor Wembley.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165883211
Ok ik kan het gewoon echt niet vinden :')

Ik zoek een hotel voor mij en mn moeder voor een week of 6 dagen, eind november. Mn moeder is al wat ouder dus het moet wel comfortabel zijn en niet al te hip. Oh en betaalbaar :P Ik zie dus echt door de bomen het bos niet meer :{
Een appartement is ook prima, zelf koken vind ik geen probleem. Maar ik weet niet of we dan echt goedkoper uit zijn :?

Ik vind het lastig, heeft iemand tips voor me?
pi_165883388
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:49 schreef Elvi het volgende:
Ok ik kan het gewoon echt niet vinden :')

Ik zoek een hotel voor mij en mn moeder voor een week of 6 dagen, eind november. Mn moeder is al wat ouder dus het moet wel comfortabel zijn en niet al te hip. Oh en betaalbaar :P Ik zie dus echt door de bomen het bos niet meer :{
Een appartement is ook prima, zelf koken vind ik geen probleem. Maar ik weet niet of we dan echt goedkoper uit zijn :?

Ik vind het lastig, heeft iemand tips voor me?
Wat is er lastig aan op booking.com kijken, rangschikken goedkoop naar duur en dan het eerste de beste hotel boeken wat voldoet aan jouw eisen.
pi_165883401
En wat is betaalbaar
  One tough cookie maandag 10 oktober 2016 @ 22:03:16 #25
169210 liesje1979
pi_165883828
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 21:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is er lastig aan op booking.com kijken, rangschikken goedkoop naar duur en dan het eerste de beste hotel boeken wat voldoet aan jouw eisen.
Ja of je vraagt het op TRV en misschien heeft iemand ergens goede ervaringen en wil die met je delen. Dat hebben we zelfs graag en daar is dit forum ook voor.
pi_165883861
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja of je vraagt het op TRV en misschien heeft iemand ergens goede ervaringen en wil die met je delen. Dat hebben we zelfs graag en daar is dit forum ook voor.
Aan summiere informatie hebben we niks.
  One tough cookie maandag 10 oktober 2016 @ 22:07:05 #27
169210 liesje1979
pi_165884047
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Aan summiere informatie hebben we niks.
Dan vraag je opheldering.
pi_165884069
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:07 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dan vraag je opheldering.
Dat heb ik gedaan, zie post #24
pi_165884085
Wat is betaalbaar inderdaad?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165885240
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja of je vraagt het op TRV en misschien heeft iemand ergens goede ervaringen en wil die met je delen. Dat hebben we zelfs graag en daar is dit forum ook voor.
Ja het ging mij meer om de ervaringen en of mensen nog een leuk adresje hebben maar blijkbaar is dit forum niet meer nodig en kun je gewoon op booking.com en tripadvisor alles vinden :)
pi_165885810
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja het ging mij meer om de ervaringen en of mensen nog een leuk adresje hebben maar blijkbaar is dit forum niet meer nodig en kun je gewoon op booking.com en tripadvisor alles vinden :)
Hilton London Bankside is me goed bevallen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165886528
Binnenkort gaan we met een groepje FOK!kers naar Londen *O*
Vlucht en overnachtingen zijn geregeld.

Alleen de vraag hoe we van vlucht naar overnachting moeten komen staat nog open. :+
Snelle rekensom leerde me dat het OV voor onze groepsgrootte waarschijnlijk net zo duur of duurder gaat zijn dan een taxi (6 personen). En dan is taxi wel zo relaxed. Cheaptaxi heb ik nu al gevonden, maar misschien heeft iemand hier een tip voor een goed en goedkoop taxibedrijf wat ons van Stansted naar zuid-londen kan brengen?

Bonusvraag: nog tips voor goede pubs? Mogen best downtown liggen. En wat is de beste avond om te gaan? We hebben vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165886667
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Binnenkort gaan we met een groepje FOK!kers naar Londen *O*
Vlucht en overnachtingen zijn geregeld.

Alleen de vraag hoe we van vlucht naar overnachting moeten komen staat nog open. :+
Snelle rekensom leerde me dat het OV voor onze groepsgrootte waarschijnlijk net zo duur of duurder gaat zijn dan een taxi (6 personen). En dan is taxi wel zo relaxed. Cheaptaxi heb ik nu al gevonden, maar misschien heeft iemand hier een tip voor een goed en goedkoop taxibedrijf wat ons van Stansted naar zuid-londen kan brengen?

Bonusvraag: nog tips voor goede pubs? Mogen best downtown liggen. En wat is de beste avond om te gaan? We hebben vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.
Poeh, welk tijd landen jullie? Zou zeker kijken of het ov alsnog niet beter is als je dreigt in de spits te komen met je taxi.
pi_165886760
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:18 schreef MCH het volgende:

[..]

Poeh, welk tijd landen jullie? Zou zeker kijken of het ov alsnog niet beter is als je dreigt in de spits te komen met je taxi.
Daar heb je ook een punt. We landen om 7.00 uur :X Alleen handbagage maar wel recht in de spits.
Terug moet het taxi worden, we vertrekken om 7.30 uur dus dat redden we niet met OV verwacht ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_165886854
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar heb je ook een punt. We landen om 7.00 uur :X Alleen handbagage maar wel recht in de spits.
Terug moet het taxi worden, we vertrekken om 7.30 uur dus dat redden we niet met OV verwacht ik.
De eerste stansted express gaat b.v. al om 0340, moet je wel comfortabel van je hotel naar liverpool street kunnen komen diep in de nacht/vroeg in de ochtend. Dan is een taxi met een afgesproken prijs misschien beter maar daar weet ik verder niks van. ;)
  Moderator dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:14:59 #36
45833 crew  Fogel
pi_165897476
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Binnenkort gaan we met een groepje FOK!kers naar Londen *O*
Vlucht en overnachtingen zijn geregeld.

Alleen de vraag hoe we van vlucht naar overnachting moeten komen staat nog open. :+
Snelle rekensom leerde me dat het OV voor onze groepsgrootte waarschijnlijk net zo duur of duurder gaat zijn dan een taxi (6 personen). En dan is taxi wel zo relaxed. Cheaptaxi heb ik nu al gevonden, maar misschien heeft iemand hier een tip voor een goed en goedkoop taxibedrijf wat ons van Stansted naar zuid-londen kan brengen?

Bonusvraag: nog tips voor goede pubs? Mogen best downtown liggen. En wat is de beste avond om te gaan? We hebben vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.
Check wel even of de goedkope opties zoveel goedkoper zijn dat de "officiele Stansted" taxis. http://24x7stansted.com/c(...)f-and-reduced-rates/

Pubs: https://www.brewdog.com/bars/uk/camden en www.caskpubandkitchen.com heb ik me prima kunnen vermaken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_165897759
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Binnenkort gaan we met een groepje FOK!kers naar Londen *O*
Vlucht en overnachtingen zijn geregeld.

Alleen de vraag hoe we van vlucht naar overnachting moeten komen staat nog open. :+
Snelle rekensom leerde me dat het OV voor onze groepsgrootte waarschijnlijk net zo duur of duurder gaat zijn dan een taxi (6 personen). En dan is taxi wel zo relaxed. Cheaptaxi heb ik nu al gevonden, maar misschien heeft iemand hier een tip voor een goed en goedkoop taxibedrijf wat ons van Stansted naar zuid-londen kan brengen?

Bonusvraag: nog tips voor goede pubs? Mogen best downtown liggen. En wat is de beste avond om te gaan? We hebben vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.
http://www.waxyoconnors.co.uk/index.php/welcome-to-waxys-london
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_165898846
quote:
Waxy O+ Bestaat die nog steeds? _O_ Daar ben ik een jaar of tien geleden geweest. Heel bijzondere pub inderdaad.

Fogel, ook bedankt voor de tips, ik neem ze mee naar 'achteren'. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:02:43 #39
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165899110
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja het ging mij meer om de ervaringen en of mensen nog een leuk adresje hebben maar blijkbaar is dit forum niet meer nodig en kun je gewoon op booking.com en tripadvisor alles vinden :)
Ik verblijf zelf graag en vaak bij:
- Bermondsey Square Hotel
- Indigo Tower Hill Gateway
- The hand and flower

1 & 2 in de buurt van tower bridge.
3 tussen Hammersmith & Kensington

Alledrie cooked breakfast to order O+

3 is een drukke pub, kan luidruchtig zijn.
1 & 2 zijn moderne grote kamers in een leuke buurt
1 & 3 zijn geen grote (saaie) ketens
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165900313
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Waxy O+ Bestaat die nog steeds? _O_ Daar ben ik een jaar of tien geleden geweest. Heel bijzondere pub inderdaad.

Fogel, ook bedankt voor de tips, ik neem ze mee naar 'achteren'. :+
Ja linksachter de m&m store. Ze hebben zelfs een klein zusje: Waxy's little sister ook ergens in buurt daar. Op mega toeristische plek idd maar 90% 'locals'. Mooie tent idd. Was er deze week nog. Vaak live Irish music.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_165901251
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2016 15:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Twickenham is ook eigendom van de Engelse Rugby Bond (RFU) dus die zouden alleen maar meer kosten maken als ze wedstrijden verplaatsen naar Wembley.

Rugbyclub Saracens uit Noord-Londen speelt jaarlijks de derby tegen Harlequins in Wembley. Ook andere rugbyteams die sowieso moeten betalen voor stadionhuur (zoals de Barbarians, waar ik in november naartoe ga) kiezen wel eens voor Wembley.
Ik ben er nog nooit voor rugby geweest. Geef mij maar de Stoop. O+
pi_165902834
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:14 schreef Fogel het volgende:

[..]

Check wel even of de goedkope opties zoveel goedkoper zijn dat de "officiele Stansted" taxis. http://24x7stansted.com/c(...)f-and-reduced-rates/

Pubs: https://www.brewdog.com/bars/uk/camden en www.caskpubandkitchen.com heb ik me prima kunnen vermaken.
Neem wel oordoppen mee naar the Cask, want tering wat een herrie daar binnen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:37:33 #43
208890 June.
Seriously?
pi_165903133
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:32 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja het ging mij meer om de ervaringen en of mensen nog een leuk adresje hebben maar blijkbaar is dit forum niet meer nodig en kun je gewoon op booking.com en tripadvisor alles vinden :)
Ik heb wel eens in het Blandford hotel gezeten, niet al te duur, fijne locatie dichtbij tube en schoon. Wat basic, maar verder prima. Ontbijt kun je erbij boeken, was toen bij ons nog gratis.

Iets duurder, the Belgrave hotel in Pimlico. Ook leuk, wel iets verder van de tube.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:49:16 #44
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165903481
Qua hotels heb ik nog een droomhotel in London. The artist residence, is alleen lastig voor normale prijzen te boeken. Ze zitten ook in Brighton en Cornwall en die zijn allebei geweldig. Londen heb ik zoals gezegd nog niet geboekt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:22:56 #45
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165904134
Iemand toevallig ervaring met Hotel Indigo Kensington? Wij hebben daar geboekt :Y (via Expedia).
  woensdag 12 oktober 2016 @ 10:50:37 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165908044
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met Hotel Indigo Kensington? Wij hebben daar geboekt :Y (via Expedia).
Met de keten heb ik wel veel ervaring (Londen, Berlijn, Düsseldorf, Helsinki), maar zoals ik hierboven schreef. In Londen ben ik vaak bij Tower Hill Gateway, omdat ik daar in de buurt werkte. Het zijn relatieve nieuwe hotels en zeer modern. De kamers hebben vaak een gratis minibar (zit niet meer in dan wat blikjes cola, water en een reep chocolade). Tower Hill Gateway heeft zeer ruime kamers voor London. Het is vooral fijn dat het nieuwe hotels zijn. Het is wel een keten, dus ontbijt enzo kan nogal prijzig zijn. Gewoon weinig hotelservices gebruiken, toevallig is Tower Hill Gateway een uitzondering en hebben ze prettig ontbijt. Cooked to order, dus niet verlept eten uit van die warmhoudbakken scheppen en het menu is ook goedkoper, want zelfs in Londen vragen ze voor Eggs Benedict geen 20 pond, waar ze dat bij zo'n smerig buffet rustig durven.

Ik ben wel fan van de keten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator woensdag 12 oktober 2016 @ 10:59:00 #47
45833 crew  Fogel
pi_165908177
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:37 schreef June. het volgende:

[..]

Ik heb wel eens in het Blandford hotel gezeten, niet al te duur, fijne locatie dichtbij tube en schoon. Wat basic, maar verder prima. Ontbijt kun je erbij boeken, was toen bij ons nog gratis.

Iets duurder, the Belgrave hotel in Pimlico. Ook leuk, wel iets verder van de tube.
The Belgrave heb ik ook overnacht, afstand naar Victoria was prima te doen. Vond het wel handig dat ze naast de UK standaard voor een stopcontact ook een Europese hadden. Was mijn adapter vergeten maar dat maakte dus niks uit.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_165908315
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:59 schreef Fogel het volgende:

[..]

The Belgrave heb ik ook overnacht, afstand naar Victoria was prima te doen. Vond het wel handig dat ze naast de UK standaard voor een stopcontact ook een Europese hadden. Was mijn adapter vergeten maar dat maakte dus niks uit.
Erg handig inderdaad! Had mijn hotel in september ook.

Daarnaast lag op iedere kamer een smartphone die je mee mocht nemen naar buiten. Gratis internet en telefoontjes (niet uitgeprobeerd, maar ik neem aan dat dat niet geldt voor internationaal), apps over Londen en bezienswaardigheden (wel met veel advertenties).

Gaat om het Queens Gate Hotel, wat verder trouwens niet heel bijzonder is. Het is bovendien vrij prijzig (ik betaalde ¤ 190 per nacht), maar het ligt wel heel gunstig. Dat was voor mij belangrijk: het ligt op 5 minuten lopen van de Royal Albert Hall. En daar vond het concert plaats dat de aanleiding was om weer eens naar Londen te gaan. Ook makkelijke verbinding met vliegveld: zonder overstappen met de Circle Line naar Liverpool St. en vanaf daar met de Stansted Express.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 11:09:21 ]
pi_165908524
Ik heb gisteren geboekt. Het is het K+K hotel George geworden :) vlakbij Earls Court.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 oktober 2016 @ 11:27:32 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_165908594
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:50 schreef XL het volgende:

[..]

Met de keten heb ik wel veel ervaring (Londen, Berlijn, Düsseldorf, Helsinki), maar zoals ik hierboven schreef. In Londen ben ik vaak bij Tower Hill Gateway, omdat ik daar in de buurt werkte. Het zijn relatieve nieuwe hotels en zeer modern. De kamers hebben vaak een gratis minibar (zit niet meer in dan wat blikjes cola, water en een reep chocolade). Tower Hill Gateway heeft zeer ruime kamers voor London. Het is vooral fijn dat het nieuwe hotels zijn. Het is wel een keten, dus ontbijt enzo kan nogal prijzig zijn. Gewoon weinig hotelservices gebruiken, toevallig is Tower Hill Gateway een uitzondering en hebben ze prettig ontbijt. Cooked to order, dus niet verlept eten uit van die warmhoudbakken scheppen en het menu is ook goedkoper, want zelfs in Londen vragen ze voor Eggs Benedict geen 20 pond, waar ze dat bij zo'n smerig buffet rustig durven.

Ik ben wel fan van de keten.
Cool, dank voor je antwoord. Ziet er dus wel goed uit, ben benieuwd :D
pi_165908749
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 10:59 schreef Fogel het volgende:

[..]

The Belgrave heb ik ook overnacht, afstand naar Victoria was prima te doen. Vond het wel handig dat ze naast de UK standaard voor een stopcontact ook een Europese hadden. Was mijn adapter vergeten maar dat maakte dus niks uit.
Was in de Premier Inn Hub ook :Y En een directe USB-aansluiting in de muur dus je hoefde überhaupt geen stekkers mee te nemen.
Tap tap tap
pi_165928586
Ga dit jaar met m'n vriendin voor het eerst oud&nieuw vieren in Londen (28dec-1jan)! We zijn al eens 2x eerder geweest in Londen en vinden het een enorm leuke stad :) Op dit moment hebben wij bij London Excel-Docklands Hotel voor de 2e keer een kamer geboekt, prima hotel, 15min met underground en je bent in de stad.
Maar door de reacties hierboven ben ik nu aan het kijken naar de Tower Bridge hotel Premier Inn Hub. Is dit een leuk hotel? Wij kunnen het andere hotel namelijk nog kosteloos annuleren, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar wat ervaringen over het Premier Inn hub concept.
pi_165929487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 12:42 schreef DenS het volgende:
Ga dit jaar met m'n vriendin voor het eerst oud&nieuw vieren in Londen (28dec-1jan)!
Waarsch meteen je laatste keer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_165929503
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:36 schreef RipCity het volgende:

[..]

Waarsch meteen je laatste keer.
Doe toch eens niet zo irritant man. Sommige mensen vinden O&N in een grote massa vieren wel leuk.
pi_165930453
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 12:42 schreef DenS het volgende:
Ga dit jaar met m'n vriendin voor het eerst oud&nieuw vieren in Londen (28dec-1jan)! We zijn al eens 2x eerder geweest in Londen en vinden het een enorm leuke stad :) Op dit moment hebben wij bij London Excel-Docklands Hotel voor de 2e keer een kamer geboekt, prima hotel, 15min met underground en je bent in de stad.
Maar door de reacties hierboven ben ik nu aan het kijken naar de Tower Bridge hotel Premier Inn Hub. Is dit een leuk hotel? Wij kunnen het andere hotel namelijk nog kosteloos annuleren, vandaar dat ik wel benieuwd ben naar wat ervaringen over het Premier Inn hub concept.
Zelf kozen wij er destijds voor om tot 2 jan. te blijven. Geeft je toch iets meer ruimte om een dagje bij te komen van de festiviteiten. Uiteraard superdruk, maar ook gewoon een heel vette stad om O&N te vieren. Denk dat alleen Sidney (staat op m'n bucketlist) het nog gaat overtreffen.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_165930574
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Doe toch eens niet zo irritant man. Sommige mensen vinden O&N in een grote massa vieren wel leuk.
Ik vond het idd best leuk :)
Tap tap tap
pi_165930754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:25 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Zelf kozen wij er destijds voor om tot 2 jan. te blijven. Geeft je toch iets meer ruimte om een dagje bij te komen van de festiviteiten. Uiteraard superdruk, maar ook gewoon een heel vette stad om O&N te vieren. Denk dat alleen Sidney (staat op m'n bucketlist) het nog gaat overtreffen.
Berlijn
pi_165930978
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:25 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Zelf kozen wij er destijds voor om tot 2 jan. te blijven. Geeft je toch iets meer ruimte om een dagje bij te komen van de festiviteiten. Uiteraard superdruk, maar ook gewoon een heel vette stad om O&N te vieren. Denk dat alleen Sidney (staat op m'n bucketlist) het nog gaat overtreffen.
Hadden wij liever wel gehad ja, maar 2 januari is weer een werkdag.
pi_165931479
Ik vind 1 januari altijd zo'n verloren dag. Prima om dan naar huis te gaan.
pi_165932237
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 14:49 schreef DenS het volgende:

[..]

Hadden wij liever wel gehad ja, maar 2 januari is weer een werkdag.
Hahaha, ja da's waar en ook nog eens op een maandag :O
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_165932981
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 15:17 schreef MCH het volgende:
Ik vind 1 januari altijd zo'n verloren dag. Prima om dan naar huis te gaan.
Mis je wel de grote New Years parade in het centrum.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_165951642
Voor degene die gaan: tickets gaan on sale a.s. vrijdag dus wees er snel bij als je erbij wil zijn. http://www.timeout.com/lo(...)e-next-friday-101316
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_165995697
Wie is er wel eens alleen naar Londen geweest? Leuk? Heb vakantie en zit te denken om een paar daagjes te gaan..
pi_165995902
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:04 schreef j95 het volgende:
Wie is er wel eens alleen naar Londen geweest? Leuk? Heb vakantie en zit te denken om een paar daagjes te gaan..
Ik en ja dat vind ik leuk. Vooral omdat ik me interesseer voor bepaalde architectuur die de rest van het gezin hier niet kan boeien. Bepaalde metrostations op de piccadilly line bijvoorbeeld, zones 4/5...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_165996400
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:04 schreef j95 het volgende:
Wie is er wel eens alleen naar Londen geweest? Leuk? Heb vakantie en zit te denken om een paar daagjes te gaan..
Ja, meerdere keren. Gaat prima.
pi_165996787
Ja ik! Was de eerste keer dat ik ging een ik vond het heerlijk.
Met een meidenkwartet
pi_165997013
Ik ook, maar als geboren einzelgänger niet echt representatief
pi_165999685
Ik ook. Meerdere malen. Prima bevallen.
Dit keer ga ik met een groepje en we moeten nog kijken of onze interesses matchen. Zo niet, dan ga ik (delen) van de dagen daar lekker in mijn eentje invullen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_166000184
London of gewoon UK is prima om je alleen te vermaken!
pi_166018466
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:04 schreef j95 het volgende:
Wie is er wel eens alleen naar Londen geweest? Leuk? Heb vakantie en zit te denken om een paar daagjes te gaan..
Ik ga regelmatig alleen een paar dagen naar Londen, vind het heerlijk.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:11:51 #71
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166022091
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2016 19:04 schreef j95 het volgende:
Wie is er wel eens alleen naar Londen geweest? Leuk? Heb vakantie en zit te denken om een paar daagjes te gaan..
De meeste keren ben ik ook in m'n eentje gegaan. Heeeeerlijk is het. Er is zoveel te doen en te zien en het is heerlijk om zelf plannen te maken en die ook acuut te kunnen wijzigen als je ineens zin hebt om iets anders te doen of te bekijken. En in Londen heb je dat al snel want er is echt veel te zien en met de metro ben je overal zo.
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:18:26 #72
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166022352
Trouwens iets heel anders. Ik probeer in Londen vaak een beetje film en popmuziek gerelateerde plekken op te zoeken, en als ik er in november ben ga ik proberen Savoy Steps op te zoeken. Da's de plek waar de kersverse nobelprijswinnaar van de literatuur z'n bekendste videoclip opnam. :)


Anderen die dat soort dingen geinig vinden?
pi_166023022
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:18 schreef beantherio het volgende:
Trouwens iets heel anders. Ik probeer in Londen vaak een beetje film en popmuziek gerelateerde plekken op te zoeken, en als ik er in november ben ga ik proberen Savoy Steps op te zoeken. Da's de plek waar de kersverse nobelprijswinnaar van de literatuur z'n bekendste videoclip opnam. :)


Anderen die dat soort dingen geinig vinden?
:Y

Berwick Street:


Primrose Hill uit For Tomorrow van Blur:


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2016 21:35:48 ]
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:57:57 #75
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166023987
quote:
17s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:35 schreef MCH het volgende:

[..]

:Y

Berwick Street:
[ afbeelding ]
Da's een goeie. Zo aan de kaart te zien ben ik daar al eens onwetend doorheen gelopen toen ik onderweg was naar een paar platenzaken daar. :D

Ik heb trouwens Battersea Power Station (bekend van de hoes van Animals van Pink Floyd) nog op de foto gezet een paar maanden voordat ze de oude schoorstenen demonteerden. Alleen in mijn onwetendheid m.b.t. Pink Floyd van de verkeerde kant. :@ :')



pi_166024104
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:36 schreef MCH het volgende:
Ik zou nog wel een keer naar Mile End willen:
Daar heb ik gewoond; Stayners Road, zijstraat van de Mile End Road.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_166024137
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:00 schreef Nielsch het volgende:
Stayners Road
en hoe was het?
pi_166024387
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 22:01 schreef MCH het volgende:

[..]

en hoe was het?
Dat gedeelte was nog wel okee. Veel studenten ivm de universiteit en wat leuke kroegen. Stepney Green tube station zat om de hoek. Wel veel criminaliteit; hele nacht door sirenes (al zat er ook een ziekenhuis en een brandweerkazerne dus dat droeg ook bij). Verder veel kipzaken als Dallas Fried Chicken, Halal Fried Chicken en Kansas Fried Chicken. Veel Indiërs en Pakistanen. Als die landen tegen elkaar moesten cricketen dan heerste er wel spanning. De echte counsil flats zaten wat verderop en daar kwam ik eigenlijk niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_166024550
Als Doctor Who fan wil ik nog wel eens naar deze council estate:

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:16:48 #80
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166024907
The Beatles en Hitchcock zijn trouwens (als je fan bent) ook nog wel leuke onderwerpen om zoektochten/wandelingen rondom te gaan doen. M.b.t. de Beatles bestaat er trouwens een geweldig boek waarin je getipt wordt m.b.t. ik weet niet hoeveel locaties die iets met de Beatles van doen hebben: https://www.amazon.co.uk/(...)Around/dp/1566567475 .

  woensdag 19 oktober 2016 @ 22:49:05 #81
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166071768
Via Facebook kwam ik trouwens net dit tegen:
quote:
Quick train connection between Amsterdam and London expected in 2017

For the end of 2017, a new train service is expected that will let you travel much faster from Amsterdam to London and back.

Twice a day, there will be a train running from Amsterdam to London St. Pancras station that will take four hours and nine minutes on weekdays, and four hours and 39 minutes during the weekend, to make the full trip.

From London back to Amsterdam, the new service will be a bit quicker, because there will be no required border controls on the way. It is expected to take around three hours and 50 minutes.

To the dismay of many Belgian citizens, the train will not be making a stop in Antwerp because of the station's lengthy security measures.

The organisation offering this new trip is Eurostar, a service that already connects London to cities like Brussels and Paris through the Channel Tunnel.

The timetable still has to be approved by the railroad companies, so the planning is not yet final. Currently, the trains are scheduled to leave every week day from Amsterdam at 7.48am and 4.48pm, with slight differences during the weekend.
Dat zou korte trips naar Londen een stuk makkelijker maken. Geen gedoe met overstappen maar gewoon rechtstreeks in 4 uur naar Londen. ^O^
pi_166077576
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 22:49 schreef beantherio het volgende:
Via Facebook kwam ik trouwens net dit tegen:

[..]

Dat zou korte trips naar Londen een stuk makkelijker maken. Geen gedoe met overstappen maar gewoon rechtstreeks in 4 uur naar Londen. ^O^
Ik las het ook, zou op zich wel leuk kunnen zijn maar ik vind reizen met de eurostar (en de Thalys of ICE ook trouwens) vaak wel extreem prijzig als je niet direct boekt wanneer de tickets beschikbaar komen. Zo wilden wij nog een weekendje kerstshoppen en moest een retourtje met de Eurostar bijna 500 euro per persoon opbrengen, nu vliegen we vanaf Rotterdam naar City voor 150pp. Op die manier is treinen natuurlijk totaal niet interessant....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_166077627
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:14 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Ik las het ook, zou op zich wel leuk kunnen zijn maar ik vind reizen met de eurostar (en de Thalys of ICE ook trouwens) vaak wel extreem prijzig als je niet direct boekt wanneer de tickets beschikbaar komen. Zo wilden wij nog een weekendje kerstshoppen en moest een retourtje met de Eurostar bijna 500 euro per persoon opbrengen, nu vliegen we vanaf Rotterdam naar City voor 150pp. Op die manier is treinen natuurlijk totaal niet interessant....
Complainers heb je altijd. 8)7
pi_166078644
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Complainers heb je altijd. 8)7
Haha hij heeft gewoon een goed punt
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_166078678
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha hij heeft gewoon een goed punt
Je hier nog over verbazen. De slimme reiziger boekt vroeg, je hebt mensen die wat meer willen betalen voor gemak (een retourtje is niet altijd 500 euro) en de zakenreiziger die toch moet reizen. Die trein komt echt wel vol.
pi_166078946
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:14 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Ik las het ook, zou op zich wel leuk kunnen zijn maar ik vind reizen met de eurostar (en de Thalys of ICE ook trouwens) vaak wel extreem prijzig als je niet direct boekt wanneer de tickets beschikbaar komen. Zo wilden wij nog een weekendje kerstshoppen en moest een retourtje met de Eurostar bijna 500 euro per persoon opbrengen, nu vliegen we vanaf Rotterdam naar City voor 150pp. Op die manier is treinen natuurlijk totaal niet interessant....
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik heb voor de trein E345,- voor 2 personen betaald.
pi_166079134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik heb voor de trein E345,- voor 2 personen betaald.
:')
pi_166079156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:33 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Wtf is jouw probleem? Kan je alleen maar met die kutsmilie reageren ofzo. Wat een mentale armoede.
pi_166079203
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:34 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wtf is jouw probleem? Kan je alleen maar met die kutsmilie reageren ofzo. Wat een mentale armoede.
Waarom stel je zo'n wtfvraag? Je snapt toch zelf ook wel dat de prijzen voor de Eurostar ongeveer net zoals bij vliegtuigmaatschappijen werken.
pi_166079233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Waarom stel je zo'n wtfvraag? Je snapt toch zelf ook wel dat de prijzen voor de Eurostar ongeveer net zoals bij vliegtuigmaatschappijen werken.
Nee dat weet ik dus niet omdat ik nooit vlieg en dus geen ervaring heb met vliegtuigtickets boeken. Dus dat kan je dan ook even normaal vragen ipv ervan uitgaan dat iedereen altijd maar op reis is.
Supermoeilijk inderdaad om een beetje normaal te reageren.
pi_166079277
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee dat weet ik dus niet omdat ik nooit vlieg en dus geen ervaring heb met vliegtuigtickets boeken. Dus dat kan je dan ook even normaal vragen ipv ervan uitgaan dat iedereen altijd maar op reis is.
Supermoeilijk inderdaad om een beetje normaal te reageren.
Dat kan ik beter tegen jou zeggen. Je kwam de vorige keer ook al met zo'n onduidelijke vraag en dan willen mensen je helpen en vragen ze wat jij betaalbaar vindt en dan reageer je daar niet eens normaal op.
pi_166079337
Moet wel zeggen dat 500 retour pp wel erg hoog is. Voor dat bedrag kreeg je toch wel een beetje champagne of wat?
pi_166079397
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat kan ik beter tegen jou zeggen. Je kwam de vorige keer ook al met zo'n onduidelijke vraag en dan willen mensen je helpen en vragen ze wat jij betaalbaar vindt en dan reageer je daar niet eens normaal op.
Ik vond het zelf geen onduidelijke vraag want ik vroeg naar persoonlijke ervaring en ik ga er dan wel vanuit dat mensen niet met het Hilton aan komen zetten. En daar werd zo achterlijk op gereageerd dat ik geen zin meer had om hier verder nog op te reageren.

Je doet net alsof iedereen elk weekend in Londen zit, maar ik ben er 10 jaar terug een keer geweest ofzo. Zoveel reis ik niet, maar ik krijg het gevoel dat je alleen in dit topic (en dit subforum) mag posten als je dat wél doet.
pi_166079422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 12:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik vond het zelf geen onduidelijke vraag want ik vroeg naar persoonlijke ervaring en ik ga er dan wel vanuit dat mensen niet met het Hilton aan komen zetten. En daar werd zo achterlijk op gereageerd dat ik geen zin meer had om hier verder nog op te reageren.

Je doet net alsof iedereen elk weekend in Londen zit, maar ik ben er 10 jaar terug een keer geweest ofzo. Zoveel reis ik niet, maar ik krijg het gevoel dat je alleen in dit topic (en dit subforum) mag posten als je dat wél doet.
Ok.
pi_166081897
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 11:17 schreef MCH het volgende:

[..]

Complainers heb je altijd. 8)7
Ik plan niet alles van te voren, onder andere omdat ik met mijn werk niet altijd weet wanneer ik tijd heb, zeker niet dingen als een weekendje naar Londen.

Feit is dat het niet goed gaat met de Eurostar (ze gaan het aantal treinen wat dagelijks rijdt verminderen en er moet ook personeel uit) en dat komt zeker door het prijspeil van de tickets, ik ben dus duidelijk niet de enige 'complainer', ze zijn zeer regelmatig gewoon niet concurrerend met vliegen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_166083333
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 14:54 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Ik plan niet alles van te voren, onder andere omdat ik met mijn werk niet altijd weet wanneer ik tijd heb, zeker niet dingen als een weekendje naar Londen.

Feit is dat het niet goed gaat met de Eurostar (ze gaan het aantal treinen wat dagelijks rijdt verminderen en er moet ook personeel uit) en dat komt zeker door het prijspeil van de tickets, ik ben dus duidelijk niet de enige 'complainer', ze zijn zeer regelmatig gewoon niet concurrerend met vliegen.
Ik begin me trouwens wel een beetje zorgen te maken over jouw zoekkwaliteiten. Elk weekend in december (do-zo) heeft nog retourtjes voor 118 euro per persoon beschikbaar. Dat is elk station in NL - Londen.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 20:13:59 #97
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166089621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik begin me trouwens wel een beetje zorgen te maken over jouw zoekkwaliteiten. Elk weekend in december (do-zo) heeft nog retourtjes voor 118 euro per persoon beschikbaar. Dat is elk station in NL - Londen.
Maar op wat voor tijdstippen? Ik vermoed niet op de tijden waarmee je (na aankomst) nog wat aan je dag hebt.
pi_166090117
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:13 schreef beantherio het volgende:

[..]

Maar op wat voor tijdstippen? Ik vermoed niet op de tijden waarmee je (na aankomst) nog wat aan je dag hebt.
Diverse tijdstippen en als het wat duurder was dan kwam het nog lang niet in de buurt van 250 pp voor een enkele reis.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 21:13:33 #99
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_166091476
Nou ja, als tzt die directe verbinding er is ga ik het wel zien. De luxe van het niet meer hoeven overstappen en de kortere reistijd is me wel iets waard.
pi_166092522
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:11 schreef beantherio het volgende:

[..]

De meeste keren ben ik ook in m'n eentje gegaan. Heeeeerlijk is het. Er is zoveel te doen en te zien en het is heerlijk om zelf plannen te maken en die ook acuut te kunnen wijzigen als je ineens zin hebt om iets anders te doen of te bekijken. En in Londen heb je dat al snel want er is echt veel te zien en met de metro ben je overal zo.
Tof! Ik ga denk binnenkort, kerstvakantie ofzo. London :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')