abonnement Unibet Coolblue
pi_165577146
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165577161
Zoals ik al zei, woensdag 26 oktober om 20u45 de bekerpot.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 26 september 2016 @ 14:59:33 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165577383
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef H.FR het volgende:
Zoals ik al zei, woensdag 26 oktober om 20u45 de bekerpot.
Jammer, niet weer de loting in De Kuip dus.
pi_165578081
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 14:52 schreef H.FR het volgende:
Zoals ik al zei, woensdag 26 oktober om 20u45 de bekerpot.
Kuttijden ook...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 15:32:28 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165578232
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 15:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Kuttijden ook...
Niet zo negatief.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 26 september 2016 @ 15:43:14 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165578532
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 18:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

alle 3 uit, feyenoord heeft veel thuis gespeeld en vaak 2x achter elkaar
PSV heeft één wedstrijd minder thuis gespeeld. Wel de topper tegen Feyenoord.
Ajax heeft eveneens 4 thuiswedstrijden gehad.

Feyenoord & Ajax hebben beide 1x 2 wedstrijden achter elkaar thuis gespeeld.

Dus dat valt allemaal wel mee met wat je suggereert. Ook het programma is gewoon even zwaar/licht.

Groningen uit/ Twente thuis / PSV uit zijn geen zekerheidjes voor Feyenoord. Dat de 2 eerste hard faalden in het begin van de competitie daar kan Feyenoord natuurlijk niks aan doen maar het afdoen als "makkelijk programma" voor Feyenoord vind ik wat te makkelijk.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 26 september 2016 @ 16:01:41 #7
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165579099
Begint het janken nu al? :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  maandag 26 september 2016 @ 16:11:47 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165579321
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 15:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

PSV heeft één wedstrijd minder thuis gespeeld. Wel de topper tegen Feyenoord.
Ajax heeft eveneens 4 thuiswedstrijden gehad.

Feyenoord & Ajax hebben beide 1x 2 wedstrijden achter elkaar thuis gespeeld.

Dus dat valt allemaal wel mee met wat je suggereert. Ook het programma is gewoon even zwaar/licht.

Groningen uit/ Twente thuis / PSV uit zijn geen zekerheidjes voor Feyenoord. Dat de 2 eerste hard faalden in het begin van de competitie daar kan Feyenoord natuurlijk niks aan doen maar het afdoen als "makkelijk programma" voor Feyenoord vind ik wat te makkelijk.
Groningen speelde nota bene uit nog gelijk tegen PSV in de 4e speelronde, dus als dat een makkelijke tegenstander is hadden ze zelf ook maar moeten winnen :D

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:01 schreef MPC60 het volgende:
Begint het janken nu al? :D
Ik vond het nog lang duren.
pi_165579935
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Groningen speelde nota bene uit nog gelijk tegen PSV in de 4e speelronde, dus als dat een makkelijke tegenstander is hadden ze zelf ook maar moeten winnen :D

[..]

Ik vond het nog lang duren.
En dan hebben ze er nog thuis tegen gespeeld ook; wij uit _O-
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_165580031
Mensen die serieus ingaan op PSVCL :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165580051
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:43 schreef Caland het volgende:
Mensen die serieus ingaan op PSVCL :')
pi_165580062
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Groningen speelde nota bene uit nog gelijk tegen PSV in de 4e speelronde, dus als dat een makkelijke tegenstander is hadden ze zelf ook maar moeten winnen :D

[..]

Ik vond het nog lang duren.
Inderdaad. Of Ajax dat thuis niet verder komt dan een gelijkspel tegen Roda JC terwijl wij ze vrij eenvoudig met 5-0 opzij zetten.

We vergeten ook Heracles Almelo uit die we hebben gewonnen, ook een traditioneel lastige uitwedstrijd voor Feyenoord.

Of FC Twente thuis die we zonder al teveel moeite hebben verslagen. Dat team draait ook boven verwachting goed momenteel (staan 6de geloof ik zelfs).

Nee op de zegereeks van Feyenoord tot dusverre valt eerlijk gezegd weinig af te dingen, het is zelfs in het gros van de wedstrijden gepaard gegaan met goed / overtuigend voetbal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 26 september 2016 @ 16:50:07 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165580139
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad. Of Ajax dat thuis niet verder komt dan een gelijkspel tegen Roda JC terwijl wij ze vrij eenvoudig met 5-0 opzij zetten.

We vergeten ook Heracles Almelo uit die we hebben gewonnen, ook een traditioneel lastige uitwedstrijd voor Feyenoord.

Of FC Twente thuis die we zonder al teveel moeite hebben verslagen. Dat team draait ook boven verwachting goed momenteel (staan 6de geloof ik zelfs).

Nee op de zegereeks van Feyenoord tot dusverre valt eerlijk gezegd weinig af te dingen, het is zelfs in het gros van de wedstrijden gepaard gegaan met goed / overtuigend voetbal.
Inderdaad, het is echt wanhopig grijpen naar mogelijkheden om ons af te vallen voor de andere fans, maar dat is tot nu toe nog niet echt mogelijk.

Dit heeft natuurlijk tot gevolg dat het team dat ook gaat merken en steeds nonchalanter gaat spelen. Dat was de afgelopen week al te zien. Ik hoop toch dat er volgende week tegen Willem II weer met urgentie en scherpte gespeeld wordt. Al is het wel fijn dat er veel kritiek op de ploeg mogelijk is na gisteren en er toch gewoon een 5-0 op het scorebord stond.
pi_165580238
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 13:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ook hier worden we het niet eens.

Als je kijkt naar afgelopen week, Oss thuis. Onze vrienden Bilal/De Staaf/Kraminho/Fijne Fiets lieten toen even perfect zien waarom ze er iedere week naast staan.

Met onze huidige eerste elf zie ik straks alleen de terugkomst van Elia als een versterking. Ik ben bang dat we behoorlijk terug zullen vallen wanneer we verderop in het seizoen te maken krijgen met blessures/schorsingen.
Tis natuurlijk wel effe een ander verhaal als je er 1 moet vervangen wegens een schorsing i.p.v dat je er 6 andere in zet. Kongolo bakte er tegen Oss ook niks van. Vrees meer de afwezigheid van KeA als hij naar de Africa Cup is
pi_165582426
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:55 schreef Luni het volgende:

[..]

Tis natuurlijk wel effe een ander verhaal als je er 1 moet vervangen wegens een schorsing i.p.v dat je er 6 andere in zet. Kongolo bakte er tegen Oss ook niks van. Vrees meer de afwezigheid van KeA als hij naar de Africa Cup is
Gelukkig wel wat mindere partijtjes als hij weg is, geen toppers oid.
pi_165582544
quote:
Niemand neemt Sjaak Swart serieus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 september 2016 @ 22:11:20 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165588622
Er is weinig op af te dingen op de zegereeks van Feyenoord, maar het zit ook niet tegen hoor. We hebben nog 0x onterechte doelpunten of strafschoppen tegengehad, of een gekke rode kaart ofzoiets. Zo'n overtreding van Botteghin kan op een dag als het dubbeltje de andere kant op valt ook rood zijn. Buitenspelgoals van ons die niet afgevlagd worden, etc.
2000 light years from home
pi_165588947
quote:
Sjaak op zo'n sneu kunstgrasveldje in z'n goeie pak die dan zo'n snotaap te woord moet staan, je zou bijna denken dat het een parodie is.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165593027
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:11 schreef Merkie het volgende:
Er is weinig op af te dingen op de zegereeks van Feyenoord, maar het zit ook niet tegen hoor. We hebben nog 0x onterechte doelpunten of strafschoppen tegengehad, of een gekke rode kaart ofzoiets. Zo'n overtreding van Botteghin kan op een dag als het dubbeltje de andere kant op valt ook rood zijn. Buitenspelgoals van ons die niet afgevlagd worden, etc.
Kampioensjaar
Gino ♥
pi_165593727
Die 3-0 van Jens op randje buitenspel is ook een goal die zomaar wel had kunnen tellen. Soms zit dat mee, soms tegen. Net als met vPeppen en Botteghin. Beiden geel, had ook tweemaal rood kunnen zijn. PSV had tegen Groningen ook mazzel dat Bacuna met de vrouw van de scheids had geslapen en daarom zo snel mogelijk rood kreeg, en toch verspeelden die twee punten. Soms zit het mee maar je moet het wel doen uiteindelijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_165595318
Kan nu even niet quoten, maar Bilal heeft het over mondjes snoeren a.s. donderdag.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165595434
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:16 schreef H.FR het volgende:
Kan nu even niet quoten, maar Bilal heeft het over mondjes snoeren a.s. donderdag.
Hopelijk speelt hij goed en kijken er wat Turkse clubs mee. Kunnen zij hem mooi overnemen als wij een vervanger op het oog hebben.

Sowieso volgende zomer 2 of 3 nieuwe buitenspelers nodig als er uit de jeugd niets echt aansluit. Bilal en Elia zullen naast Berghuis wel eens kunnen vertrekken.
pi_165595741
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hopelijk speelt hij goed en kijken er wat Turkse clubs mee. Kunnen zij hem mooi overnemen als wij een vervanger op het oog hebben.

Sowieso volgende zomer 2 of 3 nieuwe buitenspelers nodig als er uit de jeugd niets echt aansluit. Bilal en Elia zullen naast Berghuis wel eens kunnen vertrekken.
Elia zal zowiezo wel weggaan, die zit er nu al een jaar langer dan ie had gedacht...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 09:22:11 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165595902
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:16 schreef H.FR het volgende:
Kan nu even niet quoten, maar Bilal heeft het over mondjes snoeren a.s. donderdag.
quote:
Bilal Basacikoglu neemt het op donderdagavond met Feyenoord op tegen Fenerbahçe. De aanvaller van de Rotterdammers heeft een aantal vrienden die niet kunnen geloven dat Feyenoord gaat winnen op bezoek in Turkije. Bilal hoopt hun de mond te kunnen snoeren, zo vertelde hij aan De Telegraaf.

"Een paar vrienden van me zijn voor Fenerbahçe. Die weten zeker dat Feyenoord gaat verliezen. Dus die mondjes gaan we even snoeren...", zo vertelde de 21-jarige Bilal. De familie van de buitenspeler lijkt juist wel te hopen op een zege voor Feyenoord, zij zijn tenslotte voor Galatasaray.

Dat Bilal niet altijd over een basisplaats beschikt, vindt hij overigens wel lastig. Als invaller moet hij het laten zien. "Als je dan één verkeerde voorzet geeft, heb je in de ogen van de mensen meteen een slechte wedstrijd gespeeld", zo besloot Bilal.

Bilal Schaken _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165596173
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hopelijk speelt hij goed en kijken er wat Turkse clubs mee. Kunnen zij hem mooi overnemen als wij een vervanger op het oog hebben.

Sowieso volgende zomer 2 of 3 nieuwe buitenspelers nodig als er uit de jeugd niets echt aansluit. Bilal en Elia zullen naast Berghuis wel eens kunnen vertrekken.
Gewoon kappen met buitenspelers en anders gaan voetballen
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 09:55:43 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165596365
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon kappen met buitenspelers en anders gaan voetballen
Jij wilt 4-4-2 met Kramer? :9~
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165596459
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij wilt 4-4-2 met Kramer? :9~
En Immers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 10:02:56 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165596466
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:02 schreef Caland het volgende:

[..]

En Immers.
Mulder terug.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:53:05 #31
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165598514
Wat denken jullie van komende donderdag?

Ik denk dat het een groot nadeel is dat Advocaat daar trainer is. Ze hebben sowieso al een beter team en daar voegt hij nog een degelijke tactiek aan toe. Bovendien kent ie ons team natuurlijk van binnen en van buiten na die periode van vorig seizoen. Ik denk dat we dit gaan verliezen.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:09:58 #32
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165598911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:53 schreef hhh38 het volgende:
Wat denken jullie van komende donderdag?

Ik denk dat het een groot nadeel is dat Advocaat daar trainer is. Ze hebben sowieso al een beter team en daar voegt hij nog een degelijke tactiek aan toe. Bovendien kent ie ons team natuurlijk van binnen en van buiten na die periode van vorig seizoen. Ik denk dat we dit gaan verliezen.
Ik hoop dat die turken ons onderschatten en dat we daar met drie punten weer vertrekken. :) Zal wel niet maar een mens mag dromen toch?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_165598934
ik zie ze zelfs de EL winnen waarom niet?
pi_165599153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:53 schreef hhh38 het volgende:
Wat denken jullie van komende donderdag?

Ik denk dat het een groot nadeel is dat Advocaat daar trainer is. Ze hebben sowieso al een beter team en daar voegt hij nog een degelijke tactiek aan toe. Bovendien kent ie ons team natuurlijk van binnen en van buiten na die periode van vorig seizoen. Ik denk dat we dit gaan verliezen.
Ik denk dat ze gewoon moeten blijven voetballen zoals ze aan het doen zijn. De motivatie is denk ik net wat hoger dan in de Eredivisie tegen Roda afgelopen weekend. Mocht het misgaan is dat ook geen probleem, maar ik ga er vanuit dat er wel wat te halen valt.
pi_165599157
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:53 schreef hhh38 het volgende:
Wat denken jullie van komende donderdag?

Ik denk dat het een groot nadeel is dat Advocaat daar trainer is. Ze hebben sowieso al een beter team en daar voegt hij nog een degelijke tactiek aan toe. Bovendien kent ie ons team natuurlijk van binnen en van buiten na die periode van vorig seizoen. Ik denk dat we dit gaan verliezen.
Degelijke tactiek? Je hebt het over Turks voetbal he
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165599179
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:11 schreef KingRadler het volgende:
ik zie ze zelfs de EL winnen waarom niet?
Zou geweldig zijn inderdaad.
pi_165599181
Die Turken gaan idd vol op de aanval.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:55 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165599226
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Degelijke tactiek? Je hebt het over Turks voetbal he
Ja en de trainer is Nederlands. Niet dat Advocaat zo'n geweldige tacticus is, maar ik verwacht wel een beetje samenhangender voetbal dan we van Turken gewend zijn.
pi_165599231
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:21 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Zou geweldig zijn inderdaad.
2 keer op de Singel
pi_165599232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Die Turken gaan idd vol op de aanval.
Dus er liggen kansen voor jullie. Ik ga voor een mooie 0-1
pi_165599252
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dus er liggen kansen voor jullie. Ik ga voor een mooie 0-1
Kan. Ik denk dat we er flink opgaan: 3-0 ofzo. Gelijkspel zou al prima zijn.
pi_165599390
Zondag fluit Higler.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165599446
Als we zo compact spelen als tegen ManU en PSV zie ik ons wel winnen. Die Turken staan momenteel onder druk en als het niet loopt valt het redelijk snel uit elkaar.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165599549
Zal wel een verliespartijtje worden. Is ook niet erg, ook direct een goede testcase voor Feyenoord om te zien of ze er mentaal mee om kunnen gaan en dan Willem II vervolgens gewoon hard pakken.
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:40:39 #45
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165599717
Speelt Schuurman trouwens nog wel eens mee bij Willem 2?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 september 2016 @ 12:50:06 #46
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165599944
De Japanse meester is jarig vandaag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 27 september 2016 @ 13:53:06 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165601349
De dorpspastoor laat weer van zich horen _O_

quote:
Dirk Kuyt keert komende donderdag terug bij Fenerbahçe. De aanvallende middenvelder van Feyenoord ging in gesprek met UEFA.com over zijn terugkeer bij Fenerbahçe. "Ik had een geweldige tijd daar," vertelt Dirk Kuyt.

“Toen ik besloot Liverpool te verlaten waren er veel clubs in Europa waar ik naartoe kon gaan, maar ik wilde naar een club die ambitieus was en toen kwam Fenerbahçe. Ik heb daar een geweldige tijd gehad net als mijn familie. De mensen hebben daar goed voor mij gezorgd en ik was zeer succesvol. We wonnen de beker, we werden kampioen en we deden het goed in Europa. Voor het eerst in de geschiedenis van Fenerbahçe bereikten we een belangrijke Europese halve finale. Het is geweldig om te zien hoe intens de supporters het avontuur hebben ervaren, dat is hoe het zou moeten zijn”, aldus Kuyt.

Kuyt verliet in 2006 Feyenoord voor Liverpool en in 2016 keerde hij terug in Rotterdam. Kuyt gaat in op de vraag wat Feyenoord voor hem betekent. “Feyenoord is mijn club. Ik had drie fantastische jaren in mijn eerste periode hier. Ik heb altijd gezegd, misschien wel een beetje te hard, dat ik met veel plezier op een dag wilde terugkeren. Ik had het gevoel dat ik nog een klus te klaren had bij deze club die altijd in mijn hart heeft gezeten. Ik heb vier kinderen, en de jongens zijn helemaal gek van Feyenoord. Feyenoord maakt deel uit van onze familie, dat is altijd zo geweest. Ook won ik in mijn eerste periode bij Feyenoord geen prijzen, dat wilde ik toch echt wel bereiken, dus ik ben blij met de bekerwinst van vorig seizoen.”

Kuyt en Giovanni van Bronckhorst hebben samengespeeld bij het Nederlands Elftal, Kuyt gaat in op de vraag hoe het is om hem nu al trainer te hebben. “Ik moet nu trainer tegen hem zeggen, dat is een beetje raar, maar ik ben echt onder de indruk. Hij doet het fantastisch. Het is geweldig voor hem, dat hij in zijn eerste seizoen al een prijs heeft gewonnen, omdat de club al acht jaar geen prijs had gewonnen. En hij wil meer, hij wil blijven verbeteren. Als er één persoon is die ik respecteer is het Giovanni van Bronckhorst.”

Kuyt speelt nog steeds op zijn 36e, voelt hij nog verbetering in zijn spel? “Dit is het laatste deel van mijn carrière, al voelt dat niet zo. Ik geniet nog steeds van het spelletje dat ik er alles aan doe om zo fit mogelijk te blijven. Ik ben nog steeds ambitieus. Zolang ik fit en sterk blijf en kan genieten van mezelf wil ik doorgaan.

Kuyt was overal waar hij speelde een favoriet bij de supporters, hoe komt dat? “In zekere zin zijn alle clubs waar ik gespeeld heb te vergelijken. Rotterdam, Liverpool en Istanbul zijn allemaal havensteden. Mensen uit deze steden zijn vaak harde werkers en zodoende konden ze zich met mij identificeren. Hard werken, no-nonsens, er altijd voor gaan en keihard werken voor het team. Dat is wat supporters hebben gewaardeerd door de jaren heen.”
#Dirkgod
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165608051
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:40 schreef MPC60 het volgende:
Speelt Schuurman trouwens nog wel eens mee bij Willem 2?
Uitgeleend aan VVV toch?
pi_165608470
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Uitgeleend aan VVV toch?
Dat is Sleegers. Maar die staat ook helemaal niet meer onder contract bij Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165608616
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is Sleegers. Maar die staat ook helemaal niet meer onder contract bij Feyenoord.
Staat ook bij VVV niet vaak in de basis toch?
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 27 september 2016 @ 20:32:03 #51
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_165609579
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Staat ook bij VVV niet vaak in de basis toch?
Volgens mij altijd. Schuurman speelt bij Willem II totaal niet. Verder komt Achahbar amper aan de bak en speelt Calvin Verdonk dramatisch. Verwacht niet te veel van deze 'toptalenten'.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_165609691
Geef ze maar even de tijd. Janssen was ook 3 keer niets bij Almere en we weten hoe dat gelopen is.
  dinsdag 27 september 2016 @ 20:50:15 #53
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165610348
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 20:32 schreef satecl het volgende:

[..]

Volgens mij altijd. Schuurman speelt bij Willem II totaal niet. Verder komt Achahbar amper aan de bak en speelt Calvin Verdonk dramatisch. Verwacht niet te veel van deze 'toptalenten'.
Ik verwacht niet dat iemand als Verdonk gelijk de kar gaat trekken, het is niet alsof de rest van het team zo goed speelt. Even afwachten hoe dat de rest van het seizoen gaat als PEC zich herstelt.

Achahbar staat inmiddels weer gewoon in de basis, maar kan zoals ik al verwachtte vrij weinig bij een middenmoter, je hebt alleen wat aan hem in de buurt van de goal en daar kom je bij Zwolle een stuk minder dan bij Feyenoord. Maar goed, die is niet meer van ons dus ook niet echt meer relevant.

Schuurman vind ik wel zorgelijk, zou samen met Nouri en Bergwijn één van de grootste talenten van z'n generatie zijn en loopt in ontwikkeling nu flink achter op die twee. Hij lijkt sowieso fysiek nog niet echt klaar voor de eredivisie en dat zegt genoeg.
pi_165612714
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon kappen met buitenspelers en anders gaan voetballen
Dit, zondag ook weer 20 kansloze voorzetten. Terwijl je juist een spits hebt voor een paar strakke combinaties.
#12 is not for sale!
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 07:42:39 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165618257
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dit, zondag ook weer 20 kansloze voorzetten. Terwijl je juist een spits hebt voor een paar strakke combinaties.
Hoe wil je dan gaan spelen? 4-5-1 of 4-4-2? Waarmee je met kramer nou niet echt een spits hebt voor strakke combinaties.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165618349
Advocaat heeft wel een geheim wapen op de bank.
pi_165618373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:53 schreef KingRadler het volgende:
Advocaat heeft wel een geheim wapen op de bank.
Cor Pot? :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 07:56:46 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165618377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:53 schreef KingRadler het volgende:
Advocaat heeft wel een geheim wapen op de bank.
Een M107 om Feyenoordsupporters te raken die over Gülen beginnen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165618386
Robin van Persie natuurlijk
  woensdag 28 september 2016 @ 08:27:08 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165618626
quote:
5s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe wil je dan gaan spelen? 4-5-1 of 4-4-2? Waarmee je met kramer nou niet echt een spits hebt voor strakke combinaties.
4-4-2 met Kuyt als tweede spits en Toornstra erbij op het middenveld.
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 08:29:58 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165618643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

4-4-2 met Kuyt als tweede spits en Toornstra erbij op het middenveld.
Aha, natuurlijk.

De vraag blijft overeind of Gio dat aandurft :P
En je vraagt je af waarom hij momenteel zou willen veranderen van het team/tactiek.

#Neverchangeawinningteam
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165618671
Gustafson en El Hankouri vliegen niet mee naar Istanbul vandaag.

Zij wel,


VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 08:36:03 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165618686
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:33 schreef Caland het volgende:
Gustafson en El Hankouri vliegen niet mee naar Istanbul vandaag.

Zij wel,


[ afbeelding ]
Moeten die niet gewoon naar school?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 28 september 2016 @ 08:36:56 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165618694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:33 schreef Caland het volgende:
Gustafson en El Hankouri vliegen niet mee naar Istanbul vandaag.

Zij wel,


[ afbeelding ]
Is toch leuk voor die kids joh. Die hebbe daar ook een hele tijd gezeten.

Maarruhh, moeten die niet naar school ofzo?
Laffe huichelaar
  woensdag 28 september 2016 @ 08:44:51 #65
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_165618755
Nog een nachtje mannen *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  woensdag 28 september 2016 @ 08:53:27 #66
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165618822
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Is toch leuk voor die kids joh. Die hebbe daar ook een hele tijd gezeten.

Maarruhh, moeten die niet naar school ofzo?
Kuyt heeft de onderwijsinspectie ook gewoon in z'n zak natuurlijk.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 28 september 2016 @ 08:55:00 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165618838
Maar wat gaat het worden morgen? Ik zeg een mooie 1-2.
Laffe huichelaar
pi_165618920
ik verwacht een pak slaag voor feyenoord. 1-0 voor Fehner
Nothing to see here, carry on
  woensdag 28 september 2016 @ 09:08:15 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165618993
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:02 schreef RijstNatie het volgende:
ik verwacht een pak slaag voor feyenoord. 1-0 voor Fehner
Advocaatje kent de selectie en het spel natuurlijk wel door en door.
Laffe huichelaar
  woensdag 28 september 2016 @ 09:10:23 #70
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165619017
Ik hoop op een 0-1.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 28 september 2016 @ 09:10:49 #71
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165619023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:02 schreef RijstNatie het volgende:
ik verwacht een pak slaag voor feyenoord. 1-0 voor Fehner
1-0 is nou niet echt een pak slaag he.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_165619202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:02 schreef RijstNatie het volgende:
ik verwacht een pak slaag voor feyenoord. 1-0 voor Fehner
Hier gaat iets mis
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 09:34:58 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165619333
0-2
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165619418
Ik verwacht een wedstrijd ala Fey- ManU (1-0) en PSV - Feyenoord (0-1), dus derhalve zou een 0-1 een logische voorspelling zijn, maar aangezien ik de Turken lager inschat dan beiden van deze tegenstanders en de Turkse onvrede tegen het eind van de wedstrijd iets meer zal toenemen, denk ik dat de 0-2 ook nog wel valt :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_165619436
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Advocaatje kent de selectie en het spel natuurlijk wel door en door.
Die van zijn eigen ploeg alleen nog niet heb ik heel sterk het idee.
  woensdag 28 september 2016 @ 10:00:32 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165619604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:41 schreef ace_eleven het volgende:
Ik verwacht een wedstrijd ala Fey- ManU (1-0) en PSV - Feyenoord (0-1), dus derhalve zou een 0-1 een logische voorspelling zijn, maar aangezien ik de Turken lager inschat dan beiden van deze tegenstanders en de Turkse onvrede tegen het eind van de wedstrijd iets meer zal toenemen, denk ik dat de 0-2 ook nog wel valt :D
Fener moet wel natuurlijk. Thuis ManU mogen ze verliezen, thuis FEY móéten ze winnen als ze kans willen blijven maken
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 10:00:42 #77
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165619608
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 21:44 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dit, zondag ook weer 20 kansloze voorzetten. Terwijl je juist een spits hebt voor een paar strakke combinaties.
Mwah, Jorgensen heeft aardig wat tijd nodig. Die er in de kleine ruimte niet is. En twee mooie goals vielen zondag uit voorzetten.
Daarbij: Feyenoord voetbalt al niet met twee vleugelspitsen maar met één die ook nog eens naar binnen trekt. Het ljikt al behoorlijk op een 4-4-2.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 28 september 2016 @ 10:01:21 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165619620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah, Jorgensen heeft aardig wat tijd nodig. Die er in de kleine ruimte niet is. En twee mooie goals vielen zondag uit voorzetten.
Uit slecht verdedigen bedoel je
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 10:04:25 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165619665
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Uit slecht verdedigen bedoel je
Creatief rekenen. Als er gescoord werd uit een voorzet was het slecht verdedigen. Als er niet gescoord werd uit een voorzet dan bewijst het dat buitenspelers overbodig zijn. :D
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_165619669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 08:33 schreef Caland het volgende:
Gustafson en El Hankouri vliegen niet mee naar Istanbul vandaag.

Zij wel,


[ afbeelding ]
Op kosten van Feyenoord #wanbeleid #Guddehadeenplan
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 28 september 2016 @ 10:06:13 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165619693
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Creatief rekenen. Als er gescoord werd uit een voorzet was het slecht verdedigen. Als er niet gescoord werd uit een voorzet dan bewijst het dat buitenspelers overbodig zijn. :D
Jij denkt dat die twee goals tegen Fener ook gemaakt zouden zijn? Roda was gewoon bizar slecht, dat kan je niet als maatstaf nemen
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 10:12:43 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165619774
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij denkt dat die twee goals tegen Fener ook gemaakt zouden zijn? Roda was gewoon bizar slecht, dat kan je niet als maatstaf nemen
Sleep er toch niet van alles bij timmetje. Wil je weer zo graag discussietje doen? :D
Als iemand zegt dat voorzetten tegen Roda nutteloos want "kansloos" waren dan mag er best even op worden gewezen dat 2 goals uit voorzetten vielen. :)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 28 september 2016 @ 10:18:07 #83
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165619851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Sleep er toch niet van alles bij timmetje. Wil je weer zo graag discussietje doen? :D


Op deze manier niet hoor. Als je je niet opstelt als een mongooltje zou het kunnen
Laffe huichelaar
pi_165620497
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Op deze manier niet hoor. Als je je niet opstelt als een mongooltje zou het kunnen
Wtf hahahaha
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 11:08:32 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165620629
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Op deze manier niet hoor. Als je je niet opstelt als een mongooltje zou het kunnen
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165624256
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij denkt dat die twee goals tegen Fener ook gemaakt zouden zijn? Roda was gewoon bizar slecht, dat kan je niet als maatstaf nemen
Je kunt de komende wedstrijd natuurlijk helemaal niet vergelijken met Roda, veel meer met PSV-uit, die moesten eigenlijk ook, maar daar sleepten we toch ook de 3 punten uit het vuur.

Nu zal Fener nog wel een tandje meer aanzetten, maar dat zal ons ook wel meer ruimte geven om om te schakelen. Met vlagen komen we er dan toch snel en goed voetballend uit. Verder een beetje leunen en de defensie goed gesloten houden. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 28 september 2016 @ 15:05:57 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165625106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 14:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je kunt de komende wedstrijd natuurlijk helemaal niet vergelijken met Roda, veel meer met PSV-uit, die moesten eigenlijk ook, maar daar sleepten we toch ook de 3 punten uit het vuur.

Nu zal Fener nog wel een tandje meer aanzetten, maar dat zal ons ook wel meer ruimte geven om om te schakelen. Met vlagen komen we er dan toch snel en goed voetballend uit. Verder een beetje leunen en de defensie goed gesloten houden. :)
Ik heb echt weinig vertrouwen in Fener, ik denk dat die momenteel slechter zijn dan PSV.
Laffe huichelaar
pi_165625880
Speciaal voor Caland:

Feyenoord twitterde op woensdag 28-09-2016 om 15:33:34 🎥 | Een horde cameraploegen, fotografen en fans: @Kuyt kreeg bij aankomst in Istanbul een warm onthaal. #FENFEYhttps://t.co/nPMYSsIL5h reageer retweet
Leuk zo met de kinderen op de foto.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_165626121
quote:
Wat een groot licht blijft het ook.
pi_165626283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:50 schreef satecl het volgende:
Speciaal voor Caland:

Feyenoord twitterde op woensdag 28-09-2016 om 15:33:34 🎥 | Een horde cameraploegen, fotografen en fans: @Kuyt kreeg bij aankomst in Istanbul een warm onthaal. #FENFEYhttps://t.co/nPMYSsIL5h reageer retweet
Leuk zo met de kinderen op de foto.
Genieten.
Van alles is weer waardeloos.
pi_165626498
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:57 schreef KingRadler het volgende:
Robin van Persie natuurlijk
Man United had toch Ibrahimovic op de bank?
pi_165626700
quote:
“De voorzitter van de club heeft het al jaren aan de stok met twee supportersgroepen en die hebben nu gezegd dat ze niet meer komen. Dat was ook wat de voorzitter wilde, maar er zijn nu nog weinig mensen die wel komen. Tijdens uitwedstrijden zit het uitvak helemaal vol, maar bij thuiswedstrijd zitten er heel weinig fans. Het zal daarom ook geen heksenketel worden.”
Ach we zijn het inmiddels gewend.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator woensdag 28 september 2016 @ 16:51:07 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165627152
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 10:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Op deze manier niet hoor. Als je je niet opstelt als een mongooltje zou het kunnen
jij kleine hooligan :o
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_165628410
https://www.whoscored.com(...)noords-perfect-start

Bottegod

"Among your statistical strengths according to WhoScored.com is passing, so do you feel that the philosophies of Dutch football suit you in that regard and have improved you as a player?"

:')
  woensdag 28 september 2016 @ 17:54:28 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165628536
quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:51 schreef Gert het volgende:

[..]

jij kleine hooligan :o
Met verhuisdoos in de hand, kanker ik op t hele land
Laffe huichelaar
pi_165629211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 16:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat een groot licht blijft het ook.
Je bedoelt helder licht?
  Forum Admin woensdag 28 september 2016 @ 18:24:59 #98
35723 crew  GGMM
pi_165629280
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 18:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je bedoelt helder licht?
Hier breng jij even een pijnlijke blunder aan het licht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_165633775
Is Boetius weer eens geblesseerd? Of zit hij bij Basel niet eens meer op de bank? :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_165636916
Ik reken op 2-1. Geeft niets, we pakken ze thuis wel terug en zij winnen niet van ManU.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165638531
quote:
5s.gif Op woensdag 28 september 2016 07:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe wil je dan gaan spelen? 4-5-1 of 4-4-2? Waarmee je met kramer nou niet echt een spits hebt voor strakke combinaties.
Mwah, het is misschien ook meer een aversie tegen de spelopvatting dan tegen de opstelling. Begrijp gewoon nooit zo goed waarom wij zo vaak kiezen voor de (blinde) voorzet. Terwijl dit vrij ineffectief is om doelpunten te maken, ook nog eens omdat Jørgensen helemaal niet zo'n sterke kopper is...
#12 is not for sale!
  donderdag 29 september 2016 @ 00:14:01 #102
458213 Roffa123
Feyenoord 4 ever!
pi_165638949
MATCHDAY!!!!
pi_165640699
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:47 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Begrijp gewoon nooit zo goed waarom wij zo vaak kiezen voor de (blinde) voorzet. Terwijl dit vrij ineffectief is om doelpunten te maken, ook nog eens omdat Jørgensen helemaal niet zo'n sterke kopper is...
Dat ze vaak kiezen voor een blinde voorzet is vrij simpel te verklaren: gebrek aan kwaliteit om iets anders te bedenken.

Vind het overigens jammer dat Elia er nog niet bij is. Dat is zo'n beetje de enige snelle aanvaller die we hebben. Dan maak je toch net wat meer kans op de counter.
  donderdag 29 september 2016 @ 08:52:15 #104
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_165640767
MATCHDAY *O* *O* *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_165641028
Turken afmaken is het mooiste wat er is.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 09:22:05 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165641048
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:20 schreef satecl het volgende:
Turken afmaken is het mooiste wat er is.
Gewoon even vragen waar het GülenGalatasaray stadion is. Krijg je voldoende kans om ze af te maken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165641185
Als we vanavond en zondag winnen, neem ik een jaar een GIOGOD UI.
pi_165641297
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Als we vanavond en zondag winnen, neem ik een jaar een GIOGOD UI.
Genoteerd.
pi_165641303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Als we vanavond en zondag winnen, neem ik een jaar een GIOGOD UI.
Stoer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165641361
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165641419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Als we vanavond en zondag winnen, neem ik een jaar een GIOGOD UI.
Wow echt gaaf!!
pi_165641421
quote:
Loopt er nog een beroepszaak of is alles afgedaan? Indien het nog loopt is dit wel mooi materiaal natuurlijk.
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 09:59:28 #113
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165641489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:34 schreef Scrummie het volgende:
Als we vanavond en zondag winnen, neem ik een jaar een GIOGOD UI.
Wat een waardeloze "weddenschap".

Neem dan een jaar een Sjaak Swart UI als we verliezen :{w
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165641529
quote:
13s.gif Op donderdag 29 september 2016 09:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat een waardeloze "weddenschap".

Neem dan een jaar een Sjaak Swart UI als we verliezen :{w
Het is toch ook geen weddenschap. Dan zou er iemand anders mee moeten doen. En nee, ik neem geen sjaak swart UI.
pi_165641659
Ik ben inmiddels overleden.
pi_165643165
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:15 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Turpin :r :r :r
Turpin :r wat een smeerlap is het toch.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165643660
Turpin :r :r

Ik ben eigenlijk altijd wel vrij snel na het laatste fluitsignaal mijn adrenaline kwijt en kan alles weer relativeren, maar om deze droplul kan ik me nog steeds zo kwaad maken. Wat een mongool was dat zeg.
pi_165644062
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Turpin :r :r

Ik ben eigenlijk altijd wel vrij snel na het laatste fluitsignaal mijn adrenaline kwijt en kan alles weer relativeren, maar om deze droplul kan ik me nog steeds zo kwaad maken. Wat een mongool was dat zeg.
dat was een man met een missie...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_165644195
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:29 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

dat was een man met een missie...
ik ben het absolute tegenovergestelde van een alu hoedje, maar dat zou me niks verbazen nee..
  donderdag 29 september 2016 @ 12:51:37 #120
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165644440
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 12:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Turpin :r :r

Ik ben eigenlijk altijd wel vrij snel na het laatste fluitsignaal mijn adrenaline kwijt en kan alles weer relativeren, maar om deze droplul kan ik me nog steeds zo kwaad maken. Wat een mongool was dat zeg.
Hij fluit ook gewoon belangrijke wedstrijden in de Ligue 1, ik snap echt niet wat de UEFA en FFF in hem zien :r
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 13:21:14 #121
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165645075
quote:
Fenerbahçe-Feyenoord is een ontmoeting van oude bekenden. Giovanni van Bronckhorst riep vorig jaar in de donkerste dagen van zijn prille trainersloopbaan bij Feyenoord nog de hulp in van Fenerbahçe-coach Dick Advocaat.

De bijna herstelde spits van de Turkse topclub, Robin van Persie, is een kind van Feyenoord. En Dirk Kuijt, ruim een jaar geleden nog publiekslieveling in Istanboel, is inmiddels aanvoerder in Rotterdam.

Van Bronckhorst staat voor het eerst tegenover zijn mentor. "Dick Advocaat is heel belangrijk voor mij geweest als speler en als trainer. Wij staan niet tegenover elkaar, onze clubs staan tegenover elkaar. Het zal een mooie wedstrijd worden."


Tiende zege op rij?


De Rotterdammers kunnen de tiende zege op rij boeken, maar Van Bronckhorst waakt voor hoogmoed. "We gaan dit Europees benaderen. Voorzichtig beginnen, in de wedstrijd groeien. Een goed resultaat is een gelijkspel, een heel goed resultaat is de winst."

Terwijl het leven Van Bronckhorst toelacht, heeft Advocaat zijn handen vol aan Fenerbahçe. De Turkse topclub, waar naast Van Persie ook Jeremain Lens en Gregory van der Wiel onder contract staan, kent een moeizame seizoensstart. De club staat zevende in Turkije en kwam in zijn eerste Europa League-duel niet verder dan 1-1 tegen Zorja Loegansk.

"Manchester blijft topfavoriet in de poule. Maar door de winst van Feyenoord in hun eerste duel moeten we morgen winnen", aldus de Haagse oefenmeester. "Ze doen het ongelooflijk goed. Maar wij spelen thuis."

Advocaat ziet overeenkomsten tussen beide teams. "Fenerbahçe en Feyenoord zijn vergelijkbare clubs, al zit hier het stadion niet vol momenteel en in Rotterdam wel."

Kuijt lacht tanden bloot

De 'heksenketel' in Istanbul heeft al veel jonge voetballers knikkende knieën bezorgd. Dat mag voor Feyenoord geen excuus zijn, aangezien de selectie een gemiddelde leeftijd heeft van 27 jaar. Dirk Kuijt (36) lacht zijn tanden bloot: "Dat gemiddelde breng ik wel aardig omhoog."

Hij speelde 130 wedstrijden voor Fenerbahçe, scoorde daarin 37 keer en hielp de club aan een landstitel en de Turkse beker. "We hebben nog weinig ervaring in het Europese voetbal. Morgen kun je een heksenketel verwachten, daar moet je op een bepaalde manier mee omgaan."

"Feyenoord heeft op dit moment heel veel vertrouwen en dat stralen we ook uit", aldus Kuijt. "Als je hier niet verliest, doe je goede zaken. Maar als je kunt winnen, dan moet je het niet nalaten.
Dat het momenteel niet vol zit is voor ons natuurlijk alleen maar mooi meegenomen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 29 september 2016 @ 13:34:34 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165645385
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat het momenteel niet vol zit is voor ons natuurlijk alleen maar mooi meegenomen.
Dat van die gemiddelde leeftijd is wel een belangrijk punt, dat is echt on-Nederlands hoog. Dat betekent dat er veel ervaring in de ploeg zit en dus minder jeugdige fouten, maar ook dat dit wel het moment is om te pieken. Er spelen maar 3 talenten in de basis. Als je het even op een rijtje zet:

Jones (34)
Karsdorp (21) - Botteghin (29) - VdHeijden (28) - Kongolo (22)
El Ahmadi (31) - Kuyt (36) - Vilhena (21)
Berghuis (24) - Jörgensen (25) - Toornstra (27)

Nu zijn vaste invallers als Woudenberg en Bilal natuurlijk wel jong, maar Vermeer is ook al 31. Dit team gaat niet heel veel beter meer worden.
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 13:37:17 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165645450
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat van die gemiddelde leeftijd is wel een belangrijk punt, dat is echt on-Nederlands hoog. Dat betekent dat er veel ervaring in de ploeg zit en dus minder jeugdige fouten, maar ook dat dit wel het moment is om te pieken. Er spelen maar 3 talenten in de basis. Als je het even op een rijtje zet:

Jones (34)
Karsdorp (21) - Botteghin (29) - VdHeijden (28) - Kongolo (22)
El Ahmadi (31) - Kuyt (36) - Vilhena (21)
Berghuis (24) - Jörgensen (25) - Toornstra (27)

Nu zijn vaste invallers als Woudenberg en Bilal natuurlijk wel jong, maar Vermeer is ook al 31. Dit team gaat niet heel veel beter meer worden.
Dit is een elftal dat prima in balans is. Zeker als je dat wegzet tegen de basis een paar jaar geleden.

Mulder (23)
De Vrij (22)
BMI(22)
Nelom(23)
Clasie(21)
Vilhena(17)
Guidetti (20)

Allemaal net 20ers, Vilhena zelfs nog maar 17.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 29 september 2016 @ 13:46:17 #124
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165645666
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit is een elftal dat prima in balans is. Zeker als je dat wegzet tegen de basis een paar jaar geleden.

Mulder (23)
De Vrij (22)
BMI(22)
Nelom(23)
Clasie(21)
Vilhena(17)
Guidetti (20)

Allemaal net 20ers, Vilhena zelfs nog maar 17.
Oh zeker, dit is heel positief voor een team. Je gaat alleen aan de helft van de spelers geen cent verdienen, dus dat betekent dat er successen moeten worden gehaald, anders is het een transferbeleid van niets.
pi_165645915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Oh zeker, dit is heel positief voor een team. Je gaat alleen aan de helft van de spelers geen cent verdienen, dus dat betekent dat er successen moeten worden gehaald, anders is het een transferbeleid van niets.
Ze zetten op deze manier gewoon in op beiden natuurlijk. Een evenwichtig team met veel ervaring, en talenten die in die omgeving goed uit de verf moeten kunnen komen. Ik vind het geen slecht beleid als je een paar spelers hebt die veel geld kunnen gaan opleveren, en een paar die minder jeugdige fouten maken, stabieler zijn, maar afgeschreven zijn voor toptransfers.

Als je dan nu nog Hahn/Bijlow, Van Beek, Tapia, Gustafson, Mo, en Fernandes in je selectie hebt, lijkt daar ook nog wel wat toekomstig kapitaal aanwezig te zijn. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 29 september 2016 @ 14:12:44 #126
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165646261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ze zetten op deze manier gewoon in op beiden natuurlijk. Een evenwichtig team met veel ervaring, en talenten die in die omgeving goed uit de verf moeten kunnen komen. Ik vind het geen slecht beleid als je een paar spelers hebt die veel geld kunnen gaan opleveren, en een paar die minder jeugdige fouten maken, stabieler zijn, maar afgeschreven zijn voor toptransfers.

Als je dan nu nog Hahn/Bijlow, Van Beek, Tapia, Gustafson, Mo, en Fernandes in je selectie hebt, lijkt daar ook nog wel wat toekomstig kapitaal aanwezig te zijn. :)
Dat klopt ook, maar je haalt zulke spelers met het idee dat het een grotere kans geeft om kampioen te worden. Als je spelers van 18-22 koopt wordt die kans waarschijnlijk kleiner, maar is het wel gezonder beleid.

Als onze begroting hoger wordt kunnen we net als PSV en Ajax ook met het halen van talenten kampioenskandidaat blijven.
pi_165646571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit is een elftal dat prima in balans is. Zeker als je dat wegzet tegen de basis een paar jaar geleden.

Mulder (23)
De Vrij (22)
BMI(22)
Nelom(23)
Clasie(21)
Vilhena(17)
Guidetti (20)

Allemaal net 20ers, Vilhena zelfs nog maar 17.
Klopt niet helemaal. In het jaar van Guidetti heeft Vilhena misschien maar 2 wedstrijden basis gestaan. Toen hadden we ook ouderen als Vlaar, Bakkal, El Ahmadi en Schaken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 14:28:48 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165646614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal. In het jaar van Guidetti heeft Vilhena misschien maar 2 wedstrijden basis gestaan. Toen hadden we ook ouderen als Vlaar, Bakkal, El Ahmadi en Schaken.
Dan schrap je Vilhena weg, de rest was wel basis. In die periode misten we juist wel de middencategorie, 24/28
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165646656
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan schrap je Vilhena weg, de rest was wel basis.
Je hebt het over balans en ga dan alleen de jongere spelers opnoemen van 2011/2012. Noem dan de belangrijke spelers van 2011/2012, en je ziet ook een prima balans. Enige verschil is dat we toen een zeer smalle selectie hadden waar niemand wou voetballen aangezien we niet 10e waren geworden en er verder weinig hoop was.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_165646800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:30 schreef satecl het volgende:

[..]

Je hebt het over balans en ga dan alleen de jongere spelers opnoemen van 2011/2012. Noem dan de belangrijke spelers van 2011/2012, en je ziet ook een prima balans.
Laat eens zien dan?
pi_165647107
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Laat eens zien dan?
------------------Mulder----------------
Leerdam--De Vrij---Vlaar----Indi
---------El Ahmadi--Clasie----------
-----------------Bakkal------------------
Schaken----Guidetti---------Cabral

Vlaar: 27 jaar
El Ahmadi: 27 jaar
Clasie: 21 jaar
Bakkal: 27 jaar
Guidetti: 20 jaar

Had misschien 1 ervaren speler bij gemogen(achterin). Maar ajax had in die jaren zover ik weet niet een oudere selectie. En die werden 4 jaar op rij kampioen,
Prima mix dus, we werden niet voor niks 2e ;)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 14:50:46 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165647132
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:49 schreef satecl het volgende:

[..]

------------------Mulder----------------
Leerdam--De Vrij---Vlaar----Indi
---------El Ahmadi--Clasie----------
-----------------Bakkal------------------
Schaken----Guidetti---------Cabral

Vlaar: 27 jaar
El Ahmadi: 27 jaar
Clasie: 21 jaar
Bakkal: 27 jaar
Guidetti: 20 jaar

Had misschien 1 ervaren speler bij gemogen(achterin). Maar ajax had in die jaren zover ik weet niet een oudere selectie. En die werden 4 jaar op rij kampioen,
Prima mix dus, we werden niet voor niks 2e ;)
Kanttekening is wel ; 1 jaartje later waren die alle 3 weg hé, Vlaar KEA & Otje.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165647167
quote:
2s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kanttekening is wel ; 1 jaartje later waren die alle 3 weg hé, Vlaar KEA & Otje.
Maar toen kwam Joris de verlosser!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 29 september 2016 @ 14:55:35 #134
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165647217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Maar toen kwam Joris de verlosser!
[ afbeelding ]
En Pellè natuurlijk.
pi_165647237
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En Pellè natuurlijk.
Immers niet opnoemen :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 29 september 2016 @ 14:57:27 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165647255
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:56 schreef satecl het volgende:

[..]

Immers niet opnoemen :')
Hoe kan ik LexGod ImmersGenot nou vergeten ;(
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 15:01:24 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165647323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:53 schreef satecl het volgende:

[..]

Maar toen kwam Joris de verlosser!
[ afbeelding ]

:'(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165647324
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:49 schreef satecl het volgende:

[..]

------------------Mulder----------------
Leerdam--De Vrij---Vlaar----Indi
---------El Ahmadi--Clasie----------
-----------------Bakkal------------------
Schaken----Guidetti---------Cabral

Vlaar: 27 jaar
El Ahmadi: 27 jaar
Clasie: 21 jaar
Bakkal: 27 jaar
Guidetti: 20 jaar

Had misschien 1 ervaren speler bij gemogen(achterin). Maar ajax had in die jaren zover ik weet niet een oudere selectie. En die werden 4 jaar op rij kampioen,
Prima mix dus, we werden niet voor niks 2e ;)
Dit is echt geen prima mix, dit is gewoon een bijzonder jong elftal.
pi_165648086
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit is echt geen prima mix, dit is gewoon een bijzonder jong elftal.
Volgens mij niet jonger dan van PSV en Ajax toen. Wel minder kwaliteit.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165648340
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij niet jonger dan van PSV en Ajax toen. Wel minder kwaliteit.
Dat kan, maar dat zegt meer over alle selecties, dan dat het een goeie mix was.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:38:27 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165649046
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Volgens mij niet jonger dan van PSV en Ajax toen. Wel minder kwaliteit.
PSV had toen toch nog Strootman, Lens, Mertens, Toivonen, Isaksson, Wijnaldum? Die kwamen echt niet net uit een jeugdopleiding lopen hoor.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:48:38 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165649273
Ja leuk laten we even de selectie van 2011 onder de loep nemen op #matchday
Laffe huichelaar
  donderdag 29 september 2016 @ 16:51:59 #143
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165649344
Ik ga voor een 0-1. Heb een zeer positief gevoel over vanavond. :Y
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:53:44 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165649372
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:51 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga voor een 0-1. Heb een zeer positief gevoel over vanavond. :Y
Wat heeft Fener vorige wedstrijd in de poule eigenlijk gedaan
Laffe huichelaar
  donderdag 29 september 2016 @ 16:55:43 #145
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165649403
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat heeft Fener vorige wedstrijd in de poule eigenlijk gedaan
1-1 tegen die club waarvan ik geheid de naam verkeerd ga schrijven. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 29 september 2016 @ 16:58:49 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165649466
Die zijn er dan thuis en met een stand waardoor het móét wel echt op gebrand te winnen.

Ik hoop dat ze niemand het ziekenhuis in trappen als dat toch niet lukt, volgens mij is het dan niet zo'n fijne ploeg. Maar dat is verser neegens op gebaseerd ofzo :')
Laffe huichelaar
pi_165649488
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 15:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit is echt geen prima mix, dit is gewoon een bijzonder jong elftal.
Het ging erom dat onlogisch zei dat het een team was met allemaal net 20-ers en zelfs iemand met 17. Dat was dus niet zo.

Verder vind ik dat er 1 verdediger te jong is, buiten dat in mijn ogen een perfecte mix.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_165649525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat ze niemand het ziekenhuis in trappen als dat toch niet lukt, volgens mij is het dan niet zo'n fijne ploeg. Maar dat is verser neegens op gebaseerd ofzo :')
Vorig jaar 3x rood toen ze een pak slaag kregen van Braga

http://nl.soccerway.com/m(...)spor-kulubu/2212430/
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 18:01:03 #149
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165650868
Waarom trouwens om vijf over negen wat een rare aparte tijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 29 september 2016 @ 18:11:58 #150
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165651060
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom trouwens om vijf over negen wat een rare aparte tijd.
Genoeg tijd voor reclame en voorbeschouwing na de wedstrijd van 19:00.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 18:35:43 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165651482
Van Persie geblesseerd hopelijk is hij er in de Kuip wel bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165655058
Guidetti pingel onthouden :(...
  donderdag 29 september 2016 @ 20:44:35 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165655100
Wie heeft zo een goeie stream?
Laffe huichelaar
pi_165655192
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft zo een goeie stream?
Livestream RTL... Waarschuwing; silverlight

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2016 20:47:31 ]
pi_165655764
Vorige keer tegen een Turkse ploeg ging het niet zo lekker.. maar ja, toen hadden we Te Vrede, Verhoek en Manu nog rondlopen in de aanval. Dit keer wordt het minimaal 0-2
pi_165655809
Ik teken voor een gelijkspel.
pi_165655826
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel.
Same here, maar ik heb begrepen dat Fener lang zo goed niet meer is als ze ooit waren
pi_165655828
Bottegod linksbuiten _O_
pi_165655838
Goede opstelling op RTL maar niet heus.
  donderdag 29 september 2016 @ 21:05:28 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165655856
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Bottegod linksbuiten _O_
_O_
2000 light years from home
pi_165655930
RTV Rijnmond maar aangezet. Een beeldstream trekt de pauperverbinding die ik nu heb niet :')
pi_165655961
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef Pokkelmans het volgende:
RTV Rijnmond maar aangezet. Een beeldstream trekt de pauperverbinding die ik nu heb niet :')
Ik ben naar FOX gegaan :r koert :r
pi_165655988
Wat een kutbegin :')
pi_165656003
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:07 schreef Pokkelmans het volgende:
RTV Rijnmond maar aangezet. Een beeldstream trekt de pauperverbinding die ik nu heb niet :')
Ik kijk in Belgie naar RTL7 via mijn laptop en Hola.
pi_165656034
Dat deed Jones lekker net.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 29 september 2016 @ 21:14:06 #166
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165656143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft zo een goeie stream?
RTL7?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 29 september 2016 @ 21:15:05 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165656178
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:14 schreef Euribob het volgende:

[..]

RTL7?
Ja ik kijk toch ook maar. Ik heb sinds anderhalf uur een playstation 4 dus ik wilde de twee combineren. Maar dat is toch onhandig dus ik zit gewoon voor de buis
Laffe huichelaar
pi_165656213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja ik kijk toch ook maar. Ik heb sinds anderhalf uur een playstation 4 dus ik wilde de twee combineren. Maar dat is toch onhandig dus ik zit gewoon voor de buis
Ik had je nog een link geDMt
  donderdag 29 september 2016 @ 21:16:53 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165656230
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik had je nog een link geDMt
Ja maar het was toch wat te traag allemaal. Wat haperingen, toch vertraging enzo
Laffe huichelaar
pi_165656241
Het begin is niet best.. Als je steeds zo snel balverlies leidt dan roep je de problemen over je af
pi_165656251
quote:
9s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja maar het was toch wat te traag allemaal. Wat haperingen, toch vertraging enzo
Tja, silverlight :')... Ben zelf ook terug naar FOX gegaan... Slechte stream icm die mongool koert
pi_165656284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Het begin is niet best.. Als je steeds zo snel balverlies leidt dan roep je de problemen over je af
Bedankt Hans
pi_165656286
Sinds wanneer zit Been daar op de bank?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165656364
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:18 schreef H.FR het volgende:
Sinds wanneer zit Been daar op de bank?
Sinds Advocaat daar trainer is
  donderdag 29 september 2016 @ 21:21:06 #175
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_165656365
Lekkere actie van Jorgenson wel. Leuke spelert :)
pi_165656375
ik schat rostov hoger in dan fener
pi_165656385
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:18 schreef H.FR het volgende:
Sinds wanneer zit Been daar op de bank?
Ook goedemorgen, Hans.
pi_165656401
Waar kijken we naar :')
pi_165656419
En goal
pi_165656448
Terecht, wat spelen we kut.
Van alles is weer waardeloos.
pi_165656466
Hhahahaha good old feyenooit
pi_165656483
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:23 schreef Oldground het volgende:
Terecht, wat spelen we kut.
voetballend was het nooit veel.
pi_165656492
Als Jones gewoon duikt, heeft ie de bal.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165656500
:')
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:24:10 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165656501
Kutzooi.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165656507
Goallllllllllll.

Mickey mouse competitie :')
pi_165656511
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:23 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

voetballend was het nooit veel.
Inderdaad, eigenlijk lijkt het nooit ergens op.

Triest eigenlijk.
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 21:24:26 #188
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_165656514
Hier ging iets mis.
What can change the nature of a man?
pi_165656546
We missen organisatie. Waar blijft CAPTAIN NELOM?!!
pi_165656555
Het kan nog.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_165656559
Kanjerturken
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165656567
Gewoon een zondagsschot.
pi_165656588
Wel respect voor hoe Jones het tot nu toe invult dit seizoen.
pi_165656607
Krijgt Yellow daar nog de credits voor?
pi_165656631
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:25 schreef superniger het volgende:
Het kan nog.
Nee hoor, we gaan gewoon verliezen. Geeft niets, dat houd de beentjes op de vloer, en thuis pakken we ze terug.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165656661
Kom op Feyenoord !!!
pi_165656663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgt Yellow daar nog de credits voor?
Nee. Dirk heeft Jones binnengehaald.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 21:28:20 #198
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165656719
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het slecht.
Al een paar wedstrijden... Toch wisten ze die wel te winnen... Hopelijk kunnen ze dit ook enigszins ombuigen
pi_165656726
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:28 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het slecht.
Niks nieuws
pi_165656779
Gaat iets te snel voor sommigen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:31:24 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165656822
Was Woudenberg lb en Kongolo centrum niet logischer geweest?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165656823
Feyenoord mag de scheids dankbaar zijn. Losers.
pi_165656827
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:24 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Inderdaad, eigenlijk lijkt het nooit ergens op.

Triest eigenlijk.
Gelul, in de competitie speelt Feyenoord zelfs vrij goed.

Maar het niveauverschil tussen Fenerbahce en Feyenoord is gewoon veel te groot.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_165656837
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:31 schreef xminator het volgende:
Feyenoord mag de scheids dankbaar zijn. Losers.
Oké man.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165656844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Woudenberg lb en Kongolo centrum niet logischer geweest?
Gio lijkt nu wel definitief gekozen te hebben voor Jan Arie - Kongolo.

Zie zelf ook liever Woudenberg
pi_165656849
Achahbar doet het wel goed bij Zwolle jongens, wat een talent. Goed dat jullie dit zagen en boos waren dat hij bij Feyenoord niet in de basis stond
pi_165656863
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Gelul, in de competitie speelt Feyenoord zelfs vrij goed.

Maar het niveauverschil tussen Fenerbahce en Feyenoord is gewoon veel te groot.
Verschillen wij van mening. Vind het in de competitie ook niet echt hoogstaand
pi_165656901
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was Woudenberg lb en Kongolo centrum niet logischer geweest?
Ik vind Kongolo aan de bal maar matig, te lomp en veel te traag qua handelingssnelheid waardoor anderen in de problemen komen.
pi_165656910
Wat een huilebalk joh.
pi_165656925
Stel dat Feyenoord overigens kampioen word, gaan we dan nog rechtstreeks de CL in? Of zijn we die plek dit jaar al kwijt. AZ staat ook alweer achter, gaat goed met de coëfficiënt...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165656951
Die kerel neemt Turkse maniertjes over.
pi_165656952
Bah wat een kutwedstrijd.. die Turken zijn niet eens zo bijzonder maar zitten er fel op.. en dan gaat het allemaal te snel voor die slome Feyenoorders
pi_165656958
Huh, waarom krijg vd Heijden geel?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165656961
Gaat lekker zo, rode kaart zal nog wel vallen.
pi_165656971
Wat een vies clubje is feyenoord toch. Geen bal en toch nog overtreding maken op de tegenstander.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:35:01 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165656974
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:32 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Gio lijkt nu wel definitief gekozen te hebben voor Jan Arie - Kongolo.

Zie zelf ook liever Woudenberg
In de Eredivisie snap ik het wel
Maar in deze wedstrijd waar je echt moet verdedigen raakt Jan Arie nerveus en kan Kongolo toch niet naarvoren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165657005
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:34 schreef xminator het volgende:
Wat een vies clubje is feyenoord toch. Geen bal en toch nog overtreding maken op de tegenstander.
Je bent zelf een kanjervies ventje.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_165657010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:34 schreef H.FR het volgende:
Huh, waarom krijg vd Heijden geel?
Omdat hij een overtreding maakt op een speler die de bal niet heeft?

Heb je een banaan in je oog? Ben je blind?
pi_165657037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Bah wat een kutwedstrijd.. die Turken zijn niet eens zo bijzonder maar zitten er fel op.. en dan gaat het allemaal te snel voor die slome Feyenoorders
Het gebrek aan creativiteit wordt zo ook wel pijnlijk duidelijk. Als Feyenoord er niet overheen kan walsen blijft er weinig over. Ik zou Berghuis op 10 proberen en meer voor een blok op het middenveld gaan van 5 man.
pi_165657039
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Omdat hij een overtreding maakt op een speler die de bal niet heeft?

Heb je een banaan in je oog? Ben je blind?
Bedankt, Hans
pi_165657055
Denk niet dat ze vandaag Kuyt nog missen bij Fenerbahçe
pi_165657064
Wat een kutwedstrijd.
pi_165657090
Och och wat is die Berghuis skeer zeg.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_165657093
Denk dat ik zometeen maar weer FIFA ga spelen :@
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:37:47 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165657098
Die lens is daar het mannetje die alle vrije trappen neemt dat zegt genoeg over het niveau van Fenerbache.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165657106
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:35 schreef xminator het volgende:

[..]

Omdat hij een overtreding maakt op een speler die de bal niet heeft?

Heb je een banaan in je oog? Ben je blind?
Hij doet helemaal niks, maargoed.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165657200
Ik mis Elia
pi_165657202
Kuyt doe maar effe wisselen. Wat is die slecht vandaag zeg.
pi_165657224
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Kuyt doe maar effe wisselen. Wat is die slecht vandaag zeg.
Die bakt er inderdaad minder dan niks van.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165657235
Wat een matig zooitje.
blablablabla
pi_165657288
ze zullen zich in turkije wel verbazen hoe dit feyenoord tot nu alles gewonnen kan hebben.,
pi_165657315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:41 schreef F.M.D. het volgende:
ze zullen zich in turkije wel verbazen hoe dit feyenoord tot nu alles gewonnen kan hebben.,
Fruitschaal verloren...
pi_165657320
Het is nog niet heel goed.
pi_165657323
Wtf Vilhena :')
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 21:42:03 #236
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165657342
Die 2 chicks zijn het hoogtepunt tot nu toe.
pi_165657343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:41 schreef F.M.D. het volgende:
ze zullen zich in turkije wel verbazen hoe dit feyenoord tot nu alles gewonnen kan hebben.,
En zich verbazen hoe matig Dirkie geworden is
blablablabla
pi_165657356
Serieus wtf denkt die Vilhena
pi_165657379
Die schoten _O-
pi_165657394
Wat een vreselijk zielig volk die Turkjes.
pi_165657401
Genant dat schot van Vilhena 2e helft Bassie er maar in gooien.. beetje snelheid voorin
pi_165657443
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Genant dat schot van Vilhena 2e helft Bassie er maar in gooien.. beetje snelheid voorin
En Ti Ta Tapia
pi_165657463
Wat een domme speler is die Vilhena toch ook.
pi_165657495
Wordt Kongolo gestraft omdat hij hoger kan springen :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165657513
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:45 schreef H.FR het volgende:
Wordt Kongolo gestraft omdat hij hoger kan springen :')
Idd :')
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:47:56 #247
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165657598
Bilal gaat mondjes snoeren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165657629
Wel een beetje sneu wat ze op de mat leggen. Met name Kuyt is bedroevend slecht.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:49:09 #249
319979 Fok-it
All is well
pi_165657663
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:48 schreef H.FR het volgende:
Wel een beetje sneu wat ze op de mat leggen. Met name Kuyt is bedroevend slecht.
Kuyt is echt tergend inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 29 september 2016 @ 21:50:13 #250
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_165657709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:55 schreef MPC60 het volgende:

[..]

1-1 tegen die club waarvan ik geheid de naam verkeerd ga schrijven. :')
je bedoelt Zarya Luhansk
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_165657710
Wat een aanfluiting zeg. Op deze manier winnen ze ook niet bij WillemII
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:50:57 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165657749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kuyt is echt tergend inderdaad
Gustafson brengen maar die is er niet bij. Zou niet weten wie anders Kramer niet imho.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:51:44 #253
319979 Fok-it
All is well
pi_165657786
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gustafson brengen maar die is er niet bij. Zou niet weten wie anders Kramer niet imho.
Bilal en Kramer voor Kuyt en Berghuis. Die zijn echt helemaal nergens
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165657813
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bilal en Kramer voor Kuyt en Berghuis. Die zijn echt helemaal nergens
Alsjeblieft geen Kramer zeg. :')
pi_165657835
Kazim erin!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:53:19 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165657859
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bilal en Kramer voor Kuyt en Berghuis. Die zijn echt helemaal nergens
Kramer heeft niks te zoeken in de Europa League.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165657864
Waar heb ik naar zitten kijken zeg. Die Turken zijn ook maar matig overigens.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:53:35 #258
319979 Fok-it
All is well
pi_165657869
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Alsjeblieft geen Kramer zeg. :')
Wat er nu voorin staat is ook niet veel beter. Zou Vilhena en Toornstra wel laten staan in ieder geval
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165657893
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bilal en Kramer voor Kuyt en Berghuis. Die zijn echt helemaal nergens
:')
pi_165657903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:48 schreef H.FR het volgende:
Wel een beetje sneu wat ze op de mat leggen. Met name Kuyt is bedroevend slecht.
Kuyt is teveel bezig met blabla in de media.. ga eens voetballen i.p.v. zoete broodjes bakken Dirk
pi_165657913
Ik snap nu wel waar die Neder-Turken uit Zaanstad oorspronkelijk vandaan komen, wat een kut mentaliteit hebben ze daar zeg. :(
  donderdag 29 september 2016 @ 21:55:01 #262
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165657941
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar heb ik naar zitten kijken zeg. Die Turken zijn ook maar matig overigens.
Naar een Feyenoord dat zich laat intimideren door een paar fluitende Turken op de tribune. Fenerbahçe speelt helemaal niet goed, alleen Feyenoord speelt extreem nerveus.

Overigens: Vilhena die van 40 m op doel schiet. |:(
Ten percent faster with a sturdier frame
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:55:18 #263
319979 Fok-it
All is well
pi_165657957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:54 schreef Mansjester het volgende:

[..]

:')
Ja?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165657960
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat er nu voorin staat is ook niet veel beter. Zou Vilhena en Toornstra wel laten staan in ieder geval
Waarom zou je Vilhena laten staan? Die bakt er ook werkelijk helemaal niks van.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 21:56:07 #265
319979 Fok-it
All is well
pi_165657987
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waarom zou je Vilhena laten staan? Die bakt er ook werkelijk helemaal niks van.
Zie hem nog wel wat forceren.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165657995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja?
Het is goed dat jij geen trainer bent
  donderdag 29 september 2016 @ 21:56:50 #267
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_165658024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zie hem nog wel wat forceren.
Vilhena is een speler met een laag IQ/EQ. Die is niet geschikt om in zo'n vijandige sfeer professioneel en koel te blijven.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_165658072
Kan de UEFA niet iets doen aan dat vijandige sfeer?
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:00:20 #269
319979 Fok-it
All is well
pi_165658224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:56 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Het is goed dat jij geen trainer bent
Tis wat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:01:05 #270
319979 Fok-it
All is well
pi_165658264
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vilhena is een speler met een laag IQ/EQ. Die is niet geschikt om in zo'n vijandige sfeer professioneel en koel te blijven.
Mwah, El Ahmadi is ook onbehouden vanavond en die kan dat normaal ook wel.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165658313
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

Naar een Feyenoord dat zich laat intimideren door een paar fluitende Turken op de tribune. Fenerbahçe speelt helemaal niet goed, alleen Feyenoord speelt extreem nerveus.

Overigens: Vilhena die van 40 m op doel schiet. |:(
Feyenoord kan gewoon totaal niet mee in het spel- en handelingstempo. Dat verschil is schrijnend om te zien.

Verder heeft Fenerbahce eigenlijk ook maar 1 fatsoenlijke kans gehad, maar het is wel hangen en wurgen achterin.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_165658331
Reeks met verliespartijen ingezet?
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 22:02:54 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165658341
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een vreselijk zielig volk die Turkjes.
phiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeew!
phiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeew!
BOOS! Op en over alles! Terwijl je met je matige kut elftal nog voorstaat ook.
Hoe kan het nou zó slecht zijn? Onder de indruk? Van wat? :?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_165658429
Wat een matige pot. Fener is wel echt 10 keer zo fel, gaat nergens over
pi_165658466
En weer komt mijn verwachting uit.
pi_165658470
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:02 schreef Syntix het volgende:
Reeks met verliespartijen ingezet?
Zou wel symbolisch zijn in ieder geval. De reeks zonder nederlagen begon bij Advocaat, en de reeks zonder overwinningen begon ook bij Advocaat. :P

Maar ik denk dat Feyenoord qua spel en overtuiging wellicht wel wat zullen terugvallen in de competitie, en natuurlijk blijven ze niet alles winnen, maar ik zie niet zomaar weer een reeks nederlagen achter elkaar aankomen.

Ach, zolang ze met de winterstop er nog maar goed bijstaan. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_165658498
Doet me een beetje denken aan de kansloze potten tegen Sevilla en Rijeka van 2 jaar terug.. gek genoeg werden we toen nog 1e in de groep
pi_165658800
het probleem van feyenoord is dat ze niet met goed positiespel onder de druk uit kunnen voetballen. kuyt eruit en een 'voetballer' op die plek zou een heel stuk helpen. Dit is ook de reden waarom ik ze niet de titel zie pakken. Net te weinig klasse gewoon.
  donderdag 29 september 2016 @ 22:16:30 #279
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_165658843
Bottegod staat wel lekker te ballen tho
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:17:14 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165658860
Vilhena kan niet zo goed tegen dit publiek,
Ik denk dat Tapia in dat opzicht een betere keus was geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165658917
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vilhena kan niet zo goed tegen dit publiek,
Ik denk dat Tapia in dat opzicht een betere keus was geweest.
Is die eigenlijk al wedstrijdfit?
pi_165658963
Bilalalolol
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:20:22 #283
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165658974
die bal had bij Vermeer gezeten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165658984
Bilal gaat eens even mondjes snoeren.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:21:21 #285
319979 Fok-it
All is well
pi_165659010
Haal Dirk er alsjeblieft uit
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:21:33 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165659014
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
Bilalalolol
Bilal Basacikoglu neemt het op donderdagavond met Feyenoord op tegen Fenerbahçe. De aanvaller van de Rotterdammers heeft een aantal vrienden die niet kunnen geloven dat Feyenoord gaat winnen op bezoek in Turkije. Bilal hoopt hun de mond te kunnen snoeren, zo vertelde hij aan De Telegraaf.

"Een paar vrienden van me zijn voor Fenerbahçe. Die weten zeker dat Feyenoord gaat verliezen. Dus die mondjes gaan we even snoeren...", zo vertelde de 21-jarige Bilal. De familie van de buitenspeler lijkt juist wel te hopen op een zege voor Feyenoord, zij zijn tenslotte voor Galatasaray.

Dat Bilal niet altijd over een basisplaats beschikt, vindt hij overigens wel lastig. Als invaller moet hij het laten zien. "Als je dan één verkeerde voorzet geeft, heb je in de ogen van de mensen meteen een slechte wedstrijd gespeeld", zo besloot Bilal.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)noeren#ixzz4Lg7YRl61
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165659141
Godver wat erger ik me aan dat slappe Feyenoord.. lijken wel A-junioren
pi_165659154
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Godver wat erger ik me aan dat slappe Feyenoord.. lijken wel A-junioren
Ja, continu te laat.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165659161
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Godver wat erger ik me aan dat slappe Feyenoord.. lijken wel A-junioren
Ik zou eerder een lijn trekken naar de G'tjes, maar ok :')
pi_165659168
Waar zou het aan liggen? Zijn 6 wedstrijden in 3 weken wat teveel voor onze spelers?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_165659215
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar zou het aan liggen? Zijn 6 wedstrijden in 3 weken wat teveel voor onze spelers?
Persoonlijk gok ik op het enorme kwaliteitsverschil tussen Nederland en Europa.
pi_165659228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar zou het aan liggen? Zijn 6 wedstrijden in 3 weken wat teveel voor onze spelers?
Dat denk ik niet. Veel spelers halen gewoon hun niveau niet. Een Berghuis bijvoorbeeld, alleen maar (maximaal) 6jes tot nu toe. Ik vind het ook niet echt compact en als team spelen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 29 september 2016 @ 22:29:01 #293
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165659276
Hemeltje lief wat is dit erg zeg.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:29:07 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165659280
Bilal _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165659300
Net ook weer. Binnen 20 meter niemand in de buurt van Botteghin, maar hij kopt hem weg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165659311
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 21:57 schreef MakkieR het volgende:
Kan de UEFA niet iets doen aan dat vijandige sfeer?
En ik altijd maar denken dat Ferner als het Feyenoord van Istanbul werd gezien en daardoor op goede voet met Feyenoord stond. Niet dus.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 29 september 2016 @ 22:30:49 #297
319979 Fok-it
All is well
pi_165659337
Ach, het is ook weer geen ramp. Beide potjes van Zorya winnen en thuis een resultaat tegen Fener en je bent er hoogstwaarschijnlijk ook wel.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165659364
Overigens wel bizar goed getimed van die verdediger zojuist op die voorzet van Bilal.
pi_165659374
Mooie herhaling. Die kerel van Fenerbahce 3m buitenspel, maar niemand heeft het door.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165659380
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Ach, het is ook weer geen ramp. Beide potjes van Zorya winnen en thuis een resultaat tegen Fener en je bent er hoogstwaarschijnlijk ook wel.
Moet je wel van Zorya winnen, zie ik ze ook niet zomaar doen.
pi_165659384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens wel bizar goed getimed van die verdediger zojuist op die voorzet van Bilal.
Ja, knap verdedigd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')