abonnement Unibet Coolblue
pi_165161606
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:01 schreef junkiexp het volgende:
Het is ook niet eerlijk, bijna alle lekkere dingen zijn ongezond ;(
Oneens.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165162290
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:07 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Oneens.
Dat geld voor mij iig.
Ik lust bijvoorbeeld ook bijna geen groenten, eet het echt omdat het moet zeg maar.
Gekookte aardappelen idem.

Nogmaals, dat is mijn ervaring :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_165162357
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:27 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Dat geld voor mij iig.
Ik lust bijvoorbeeld ook bijna geen groenten, eet het echt omdat het moet zeg maar.
Gekookte aardappelen idem.

Nogmaals, dat is mijn ervaring :)
Daarom alleen een "Oneens", smaken verschillen he.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165162393
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Daarom alleen een "Oneens", smaken verschillen he.
Check, nogal :)
Maar als je een gezonde en toegankelijk menu weet hoe ik mij aanbevolen.

Laatst iets van internet gemaakt met zoete aardappels e.d.
Was 15 euro en 2 uur kwijt, was echt niet te vreten :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_165162505
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:31 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Check, nogal :)
Maar als je een gezonde en toegankelijk menu weet hoe ik mij aanbevolen.

Wat voor dingen eet je wel graag?
pi_165162726
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:35 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wat voor dingen eet je wel graag?
Kip, rundvlees, wortels, pasta, stampotten.
De winter is eigenlijk nooit een probleem, dan eten we vaak andijviestamppot e.d.
Alleen met dit weer vind ik dat geen optie.
Dan wordt het toch vaak gebakken aardappelen of krieltjes met sla en een stuk vlees.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_165163191
Toch nog 10k stappen gehaald vandaag :)

Verder een bakje chips ipv bites tijdens GBBO. Niet zo gezond maar wel minder kcal :D
pi_165163341
Nog 2 Kaiser broodjes op, en wat snoepjes. En een muffin.

De fuck it mode was on.

Nu gewoon weer normaal doen, probleem los laten, en morgen extra hard sporten.
  Moderator donderdag 8 september 2016 @ 07:23:14 #84
382129 crew  Donna
pi_165167522
Jaaa team 62! En goed ook, direct 62,6. Nog 1,3 kilo te gaan en dan ben ik toch echt 20 kilo kwijt. Onvoorstelbaar! *O*
pi_165167537
Wow lekker Donna!
  donderdag 8 september 2016 @ 07:56:55 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_165167647
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:23 schreef DonnaRush het volgende:
Jaaa team 62! En goed ook, direct 62,6. Nog 1,3 kilo te gaan en dan ben ik toch echt 20 kilo kwijt. Onvoorstelbaar! *O*
*O* lekker hoor ^O^

Hier een onsje er af. Zo zwemmen en vanavond weer naar de sportschool kijken hoe het dan lukt, heb nog spierpijn van dinsdag _O-. Tussendoor nog wat stapjes en vanmiddag nog even zwemmen met mijn dochtertje.
pi_165167726
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:23 schreef DonnaRush het volgende:
Jaaa team 62! En goed ook, direct 62,6. Nog 1,3 kilo te gaan en dan ben ik toch echt 20 kilo kwijt. Onvoorstelbaar! *O*
^O^

O yoghurt en een banaan
L 2 eitjes en 2 boterhammen philadelphia en kipfilet
T rauwkost
D: spaghetti
en ergens nog een bak aardbeien O+
Met een meidenkwartet
  donderdag 8 september 2016 @ 08:36:18 #88
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165167891
Donna *O*
Fear is the path to the Dark Side.
  donderdag 8 september 2016 @ 09:10:43 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165168199
Donna *O* *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 19:01 schreef Artoo het volgende:
Oh man ik heb een lastige dag :') Ik heb een erg korte nacht gehad en ik merk aan m'n lijf dat ik twee zware trainingen heb gehad. Met andere woorden, ik ben moe. En als ik moe ben vind ik het gevoel van 'ik heb zin in lekkers' veel moeilijker te onderdrukken. Ik ben alleen maar mentaal aan het worstelen over wel/niet tot onderhoud gaan eten vandaag. Demons, stahp! :P
Ik ken het. Slaap inmiddels al een nacht of zes voor geen meter en mijn vermogen om verstande keuzes te maken, is daardoor geminimaliseerd. Ga vandaag voor dit lijstje. Veel, maar als ik het dan hierbij laat is dat beter dan minder inplannen en tussendoor heel veel chocolade vreten.

O: 2 maïsbth met kalkoenfilet. Lv yoghurt, cornflakes, 3 tl's suiker. Heb het laatste beetje laten staan, zat vol.
T: suikerwafel
L: 4 maïsbth, houmous, 1/2 komkommer.
T: suikerwafel en misschien nog een stuk fruit.
D; tajinegroente, couscous. Dat zouden we eigenlijk gisteren eten maar door een rare planning waren we pas om kwart voor acht op weg naar huis en toen hebben we frietjes (met appelmoeszondertoegevoegdesuiker en zonder snack of saus) gehaald.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog 2 Kaiser broodjes op, en wat snoepjes. En een muffin.

De fuck it mode was on.

Nu gewoon weer normaal doen, probleem los laten, en morgen extra hard sporten.
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind echt dat je iets moet doen met je emotionele instabiliteit. Het is niet vreemd om een keertje van veel stress te gaan zitten schranzen, maar het gebeurt bij jou wel erg vaak en dan ook meteen in behoorlijk hoeveelheden... 2 frikandellen met mayonaise, 2 kaiserbroodjes, snoepjes en een muffin.

Probeer om je eerste reactie bij stress een andere te laten zijn dan eten. Ga een rondje lopen, je tanden poetsen, een vriendin bellen, heel hard meezingen met een paar van je favoriete liedjes, uitgebreid in bad of naar bed. Al die dingen zijn beter voor je dan je volproppen met meuk en bovendien ga je je er misschien echt wat beter van voelen in plaats van alleen maar slechter.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator donderdag 8 september 2016 @ 09:21:03 #90
382129 crew  Donna
pi_165168305
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

*O* lekker hoor ^O^

Hier een onsje er af. Zo zwemmen en vanavond weer naar de sportschool kijken hoe het dan lukt, heb nog spierpijn van dinsdag _O-. Tussendoor nog wat stapjes en vanmiddag nog even zwemmen met mijn dochtertje.
Fijne dag vandaag! Lekker hoor, even zwemmen!
  donderdag 8 september 2016 @ 10:09:55 #91
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165169010
Gisteren is overleefd. :P Ik heb uiteindelijk 8 extra pepernoten gegeten #yolo :') Het is wel voor het eerst sinds forever dat zo'n dag niet uit loopt in een schransfestijn, so that's nice.

Planning du jour:
O: Bloemkoolpap met caseïne en banaan
S: Fietsen
L: Groentemix en gerookte kipfilet
T: 2 volkoren brood met pindakaas
D: Melanzane O+ met kipgehakt en veel groenten en bechamel met kaas on top
T: ?
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165169239
Weegschaal nog steeds om blij van te worden

Lijstje:
O: groene smoothie
L:??? Niet thuis
D: tomatensoep
T: bites

Stappen of sport even geen idee. Weinig thuis en veel in de auto.
pi_165169309
^ eens met Tink.

Ehm. Ja, ben vrij en weet niet wat ik mezelf aanmoet. Veul stappen zetten of bankhangen en HHB terugkijken?

O: 1 bth pindakaas/hagelslag, 1 bth appelstroop, kommetje yoghurt met theelepeltje jam, appel
L: geen idee nog, maar ik vermoed een salade met daarnaast worteltjes met hummus
T: kwark
S: uurtje Zumba, half uur crosstrainer
D: hutspot met biefstuk, gebakken champignons on the side
B: >10k stappen
  donderdag 8 september 2016 @ 10:28:52 #94
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165169313
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 09:10 schreef Tink89 het volgende:
Donna *O* *O*

[..]

Ik ken het. Slaap inmiddels al een nacht of zes voor geen meter en mijn vermogen om verstande keuzes te maken, is daardoor geminimaliseerd. Ga vandaag voor dit lijstje. Veel, maar als ik het dan hierbij laat is dat beter dan minder inplannen en tussendoor heel veel chocolade vreten.

O: 2 maïsbth met kalkoenfilet. Lv yoghurt, cornflakes, 3 tl's suiker. Heb het laatste beetje laten staan, zat vol.
T: suikerwafel
L: 4 maïsbth, houmous, 1/2 komkommer.
T: suikerwafel en misschien nog een stuk fruit.
D; tajinegroente, couscous. Dat zouden we eigenlijk gisteren eten maar door een rare planning waren we pas om kwart voor acht op weg naar huis en toen hebben we frietjes (met appelmoeszondertoegevoegdesuiker en zonder snack of saus) gehaald.

[..]

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind echt dat je iets moet doen met je emotionele instabiliteit. Het is niet vreemd om een keertje van veel stress te gaan zitten schranzen, maar het gebeurt bij jou wel erg vaak en dan ook meteen in behoorlijk hoeveelheden... 2 frikandellen met mayonaise, 2 kaiserbroodjes, snoepjes en een muffin.

Probeer om je eerste reactie bij stress een andere te laten zijn dan eten. Ga een rondje lopen, je tanden poetsen, een vriendin bellen, heel hard meezingen met een paar van je favoriete liedjes, uitgebreid in bad of naar bed. Al die dingen zijn beter voor je dan je volproppen met meuk en bovendien ga je je er misschien echt wat beter van voelen in plaats van alleen maar slechter.
Dit. Of zoals ze bij de AA zeggen: "If you want to pick up tbe bottle, pick up the phone". Zoek iemand die je steunt en waarbij je terecht kan als t kut gaat. Of dat nou je vriendin is, de buurvrouw, je PT of wie dan ook. Zolang je maar een andere manier vindt om je emotie te uiten dan door frikandellen naar binnen te duwen.


Ik heb net die proteine zooi van melkunie geprobeerd. De mango-ananas is echt smerig.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  donderdag 8 september 2016 @ 10:30:05 #95
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165169334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 10:28 schreef Negentiendertig het volgende:
^ eens met Tink.

Ehm. Ja, ben vrij en weet niet wat ik mezelf aanmoet. Veul stappen zetten of bankhangen en HHB terugkijken?

O: 1 bth pindakaas/hagelslag, 1 bth appelstroop, kommetje yoghurt met theelepeltje jam, appel
L: geen idee nog, maar ik vermoed een salade met daarnaast worteltjes met hummus
T: kwark
S: uurtje Zumba, half uur crosstrainer
D: hutspot met biefstuk, gebakken champignons on the side
B: >10k stappen
HHB terugkijken!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Moderator donderdag 8 september 2016 @ 10:30:21 #96
382129 crew  Donna
pi_165169335
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 10:28 schreef Negentiendertig het volgende:
^ eens met Tink.

Ehm. Ja, ben vrij en weet niet wat ik mezelf aanmoet. Veul stappen zetten of bankhangen en HHB terugkijken?

O: 1 bth pindakaas/hagelslag, 1 bth appelstroop, kommetje yoghurt met theelepeltje jam, appel
L: geen idee nog, maar ik vermoed een salade met daarnaast worteltjes met hummus
T: kwark
S: uurtje Zumba, half uur crosstrainer
D: hutspot met biefstuk, gebakken champignons on the side
B: >10k stappen
Doe dat maar :P Fijne dag!
pi_165172396
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 09:10 schreef Tink89 het volgende:
Donna *O* *O*

[..]

Ik ken het. Slaap inmiddels al een nacht of zes voor geen meter en mijn vermogen om verstande keuzes te maken, is daardoor geminimaliseerd. Ga vandaag voor dit lijstje. Veel, maar als ik het dan hierbij laat is dat beter dan minder inplannen en tussendoor heel veel chocolade vreten.

O: 2 maïsbth met kalkoenfilet. Lv yoghurt, cornflakes, 3 tl's suiker. Heb het laatste beetje laten staan, zat vol.
T: suikerwafel
L: 4 maïsbth, houmous, 1/2 komkommer.
T: suikerwafel en misschien nog een stuk fruit.
D; tajinegroente, couscous. Dat zouden we eigenlijk gisteren eten maar door een rare planning waren we pas om kwart voor acht op weg naar huis en toen hebben we frietjes (met appelmoeszondertoegevoegdesuiker en zonder snack of saus) gehaald.

[..]

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind echt dat je iets moet doen met je emotionele instabiliteit. Het is niet vreemd om een keertje van veel stress te gaan zitten schranzen, maar het gebeurt bij jou wel erg vaak en dan ook meteen in behoorlijk hoeveelheden... 2 frikandellen met mayonaise, 2 kaiserbroodjes, snoepjes en een muffin.

Probeer om je eerste reactie bij stress een andere te laten zijn dan eten. Ga een rondje lopen, je tanden poetsen, een vriendin bellen, heel hard meezingen met een paar van je favoriete liedjes, uitgebreid in bad of naar bed. Al die dingen zijn beter voor je dan je volproppen met meuk en bovendien ga je je er misschien echt wat beter van voelen in plaats van alleen maar slechter.
True, ik zit er ook voor in therapie, maar die helpt nog niet echt.
Maar je hebt helemaal gelijk, voel me er na alleen maar slechter.
pi_165172407
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 07:23 schreef DonnaRush het volgende:
Jaaa team 62! En goed ook, direct 62,6. Nog 1,3 kilo te gaan en dan ben ik toch echt 20 kilo kwijt. Onvoorstelbaar! *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
pi_165172569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:04 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

True, ik zit er ook voor in therapie, maar die helpt nog niet echt.
Maar je hebt helemaal gelijk, voel me er na alleen maar slechter.
Gewoon geen troep in huis halen dan? Is dat geen optie?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165172602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 13:04 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

True, ik zit er ook voor in therapie, maar die helpt nog niet echt.
Maar je hebt helemaal gelijk, voel me er na alleen maar slechter.
Bedenk de volgende keer als je zo'n bui heb dan dat je je er niet beter door gaat voelen. Succes ermee.

HHB teruggekeken (wat een laag niveau allemaal :') ), geslapen, nu schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')