abonnement Unibet Coolblue
pi_165099388
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_165099411
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 10:23 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is de leeftijdscategorie in combinatie met minder op pad gaan ivm de kinderen. Ik kwam ook veel moeders tegen die een nieuwe vader voor hun kind zochten. No thanks but thanks...
Dat ja. Voordat ik mijn huidige vriendin leerde kennen ben ik ook zulke types tegen gekomen. Alleen vertelden ze dat pas tijdens de date soms :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 5 september 2016 @ 10:42:11 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165099521
Ik denk dat ik in mijn profiel 'kinderen, swipe links' ga zetten :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 11:03:49 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_165099772
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik in mijn profiel 'kinderen, swipe links' ga zetten :').
Is het echt zo erg? Welke leeftijdscategorie zit je te lurken?

Ik heb dit juist weer met dieren -en pure reisgeile vrouwen ;(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165099808
Maar waarom staat op een datingsite zitten (of daten?) Gelijk aan iets dat niet lukt? Wat niet?
  maandag 5 september 2016 @ 11:11:37 #6
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165099855
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:42 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik in mijn profiel 'kinderen, swipe links' ga zetten :').
Zo'n hekel aan die dingen?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee tbh, ex heeft er 2 die ook nog erg druk waren maar kon er vaak wel mee lachen.
  maandag 5 september 2016 @ 11:16:53 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165099920
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:03 schreef K44S het volgende:

[..]

Is het echt zo erg? Welke leeftijdscategorie zit je te lurken?

Ik heb dit juist weer met dieren -en pure reisgeile vrouwen ;(
Nah, het valt wel mee. Zelf swipe ik links als ik zie dat iemand een kind heeft.

Maar soms kom je er pas laat achter. Ik zit in de cat. 30 - 37 ongeveer, dus wel de leeftijd voor kinderen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 11:17:36 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165099928
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zo'n hekel aan die dingen?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee tbh, ex heeft er 2 die ook nog erg druk waren maar kon er vaak wel mee lachen.
Nee, dat niet. Maar ik heb geen behoefte aan kinderen van een ander om me heen :).

Heb er even over getwijfeld omdat ik echt een leuke man tegenkwam, maar nee. Ga het niet doen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 11:19:33 #9
416020 K44S
The bearded man
pi_165099952
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nah, het valt wel mee. Zelf swipe ik links als ik zie dat iemand een kind heeft.

Maar soms kom je er pas laat achter. Ik zit in de cat. 30 - 37 ongeveer, dus wel de leeftijd voor kinderen.
Ooooh in de geval mag je niet klagen :9
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165099970
Best kut als je rond de kinderleeftijd 27-35 zit ja.... of ze zoeken een nieuwe papa, of ze willen je zaad :')
pi_165100008
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zo'n hekel aan die dingen?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee tbh, ex heeft er 2 die ook nog erg druk waren maar kon er vaak wel mee lachen.
Persoonlijk heb ik er niets mee en al helemaal niet als ze van een ander zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_165100048
Ach ja, het is mn werk om te zorgen voor de kinderen van een ander dus ik zou met dat gedeelte dan weer geen moeite hebben _O- Het is meer dat je dan niet van de ex afkomt :')
  maandag 5 september 2016 @ 11:33:28 #13
416020 K44S
The bearded man
pi_165100172
Vinden jullie dat jullie door dating's apps(websites) wat kieskeuriger worden en dat dat wellicht ook wordt toegepast in de kroeg? (dus zoals je in de app swypt, dat je dus in de plaatselijke kroeg ook zo kieskeurig wordt?)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165100303
Nee. Je vind toch leuk/aantrekkelijk wat je leuk vind? Voor mij veranderd de vorm waarin het op mijn pad komt daar niets in
Zou ik ook wel apart vinden eigenlijk
  maandag 5 september 2016 @ 11:47:22 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165100402
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Ooooh in de geval mag je niet klagen :9
Ik klaag ook niet, het valt me op dat er veel vaders zitten :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 11:48:01 #16
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165100417
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik klaag ook niet, het valt me op dat er veel vaders zitten :P.
Ja die komen inderdaad voor in Nederland.
  maandag 5 september 2016 @ 11:48:08 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_165100419
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik klaag ook niet, het valt me op dat er veel vaders zitten :P.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 5 september 2016 @ 11:51:05 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165100465
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:33 schreef K44S het volgende:
Vinden jullie dat jullie door dating's apps(websites) wat kieskeuriger worden en dat dat wellicht ook wordt toegepast in de kroeg? (dus zoals je in de app swypt, dat je dus in de plaatselijke kroeg ook zo kieskeurig wordt?)
Op de app ben ik kieskeuriger.
Merk niet dat ik dat ook (meer) toepas in de kroeg. In de kroeg ga ik voor de gezelligheid waar dan iemand toevallig leuk langskomt en er misschien meer uitkomt.
Op de app zit ik meer voor daadwerkelijk een date te krijgen.
  maandag 5 september 2016 @ 12:06:14 #19
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165100813
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:25 schreef Elvi het volgende:
Het is meer dat je dan niet van de ex afkomt :')
Dat hoeft toch ook helemaal geen issue te zijn. Zolang het geen vechtscheiding is geweest uiteraard...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165100955
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:33 schreef K44S het volgende:
Vinden jullie dat jullie door dating's apps(websites) wat kieskeuriger worden en dat dat wellicht ook wordt toegepast in de kroeg? (dus zoals je in de app swypt, dat je dus in de plaatselijke kroeg ook zo kieskeurig wordt?)
Ja, ik herken dit helemaal.

Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.

Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.

"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!

Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.

Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.

Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.

Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.

Eind goed al goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2016 12:15:09 ]
  maandag 5 september 2016 @ 12:16:26 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_165100996
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, ik herken dit helemaal.

Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.

Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.

"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!

Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.

Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.

Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.

Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.

Eind goed al goed.
_O- _O- _O-
Goed verhaal wel :D
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 5 september 2016 @ 12:46:32 #22
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165101666
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, ik herken dit helemaal.

Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.

Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.

"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!

Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.

Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.

Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.

Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.

Eind goed al goed.
_O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165102055
:D _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_165102212
Haha.
pi_165102219
+1
  maandag 5 september 2016 @ 13:42:46 #26
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165102832
Mooi verhaal Toto :D
pi_165105268
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:06 schreef Allures het volgende:
Maar waarom staat op een datingsite zitten (of daten?) Gelijk aan iets dat niet lukt? Wat niet?
Inderdaad, wat niet lukt?

Ik heb enkele meiden gedate die bij voorkeur via een datingsite daten. Genoeg keus, en dat dan bij vaak een sociale omgeving met:
-veel getrouwde/relatie vriendinnen met dito aanhang aan vrienden
-werk met vooral vrouwelijke collega's (juffen, verloskundigen etc)
-geen zin om uit te gaan
-en vooral dan solo hobbies hebben
En genoeg die het gewoon makkelijk vinden: foto erop, een uurtje door de berg mails struinen (de eerste 20? 30? man maken een kans, afhankelijk van het geduld van de vrouw in kwestie). Daarna afspreken en dan gaat het verder afhankelijk van de wensen van de mensen in kwestie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165105290
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:21 schreef Faxie het volgende:
Best kut als je rond de kinderleeftijd 27-35 zit ja.... of ze zoeken een nieuwe papa, of ze willen je zaad :')
Je zaad willen is niet zo erg, alleen het hoeft van mij niet binnen een half jaar. Eerst maar kijken of bij elkaar zijn uberhaupt werkt. Ga anders gewoon voor een zaaddonor, denk ik dan
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165106154
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, ik herken dit helemaal.

Een tijdje geleden was ik in de kroeg hier in Belfast en het was zoals altijd een genottelijke, gezellige avond.
Na een tijdje wordt het dan toch tijd om eens op jacht te gaan, dus ik zet mijn zintuigen aan het werk en begin maar eens rond te kijken.

Mijn oog valt gelijk op een meisje aan de overkant. Slank, ongeveer 1m75, blond haar en blauwe ogen. Om haar nek een stijlvol sjaaltje en om haar heen drie vriendinnen. Na even twijfelen besluit ik het er maar op te gokken en ik stap op haar af. Ik leg een vinger op haar voorhoofd en sleep mijn vinger langzaam van links naar rechts.

"W-W-wat doe jij nou?" stamelt ze. Ze kijkt me met argusogen aan en haar vriendinnen schieten ietwat in de lach. "Nou, ik swype je naar rechts." zeg ik lachend. Het lijkt te werken want ze pakt gelijk haar telefoon en geeft me inzicht in al haar selfies. Op een foto staat ze zelfs op de foto met allemaal Afrikaanse kindertjes. Ja, ik heb een pareltje te pakken!

Vanachter word ik ineens aangetikt. Ik draai me om en zie een niet zo knap meisje staan. Laten we zeggen een kilootje of vijftig aan overgewicht, toch wel. Ik leg mijn vinger op haar voorhoofd en veeg naar links. Het meisje kijkt me beduusd aan en druipt af.

Het meisje dat ik eerder naar rechts had geswypet is inmiddels weer bij me komen staan met een drankje. Ze begint haar hele biografie te vertellen en vertelt me hoe ze drie maanden in Tanzania heeft gezeten om vrijwilligerswerk te doen. Daarnaast houdt ze van drankjes en dansjes met vriendinnen en ze speelt ook nog eens gitaar. Wat een heldin.

Na een gezellig gesprek wisselen we telefoonnummers uit en loop ik maar weer eens naar mijn vrienden toe. Onderweg spot ik nog een 8.5/10 en ik besluit op haar af te stappen. Ik leg deze keer twee vingers op haar voorhoofd en veeg tergend langzaam naar rechts. "Wat doe jij nou joh?!!!" schreeuwt ze bijna uit. "Superlike!" zeg ik lachend terug. Het meisje is not amused en legt haar vinger op mijn voorhoofd om deze vervolgens naar links te vegen. Geen match, helaas.

Dan toch echt maar terug naar mijn vrienden, ten minste nog een nummer kunnen regelen.

Eind goed al goed.
Is dit waargebeurd?
pi_165106313
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 16:47 schreef Etsu het volgende:

[..]

Is dit waargebeurd?
Had het zo kunnen zijn, maar nee.
pi_165106330
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 16:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Had het zo kunnen zijn, maar nee.
Wel een goede hosselmanier. Zou het wel grappig vinden als iemand het bij mij deed.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 september 2016 @ 17:22:19 #32
206731 Mortaxx
Doomer
pi_165106873
quote:
11s.gif Op maandag 5 september 2016 16:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wel een goede hosselmanier. Zou het wel grappig vinden als iemand het bij mij deed.
zou ik bij je doen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_165106882
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:22 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zou ik bij je doen
Kom naar DC dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2016 17:22:40 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 september 2016 @ 17:23:44 #34
206731 Mortaxx
Doomer
pi_165106911
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Kom naar DC dan.
hoe was je date?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_165106928
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

hoe was je date?
Is nog niet geweest. Het is hier ochtend he.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2016 17:24:21 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 september 2016 @ 17:26:25 #36
206731 Mortaxx
Doomer
pi_165107007
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Is nog niet geweest. Het is hier ochtend he.
Oh dacht dat je er laatst een had
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_165107021
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 17:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Oh dacht dat je er laatst een had
Dat verzin je
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 5 september 2016 @ 17:42:15 #38
206731 Mortaxx
Doomer
pi_165107462
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat verzin je
wens is vader van de gedachte
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 5 september 2016 @ 18:46:02 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165109447
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 16:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Had het zo kunnen zijn, maar nee.
Ow... :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 5 september 2016 @ 21:39:18 #40
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165114746
Komend weekend gaat iedereen dus de kroeg in en op de Toto-manier een date hosselen :D :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165114909
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:39 schreef sanger het volgende:
Komend weekend gaat iedereen dus de kroeg in en op de Toto-manier een date hosselen :D :P
:D
Denk dat je wel automatisch wat pluspuntjes voor originaliteit verdient :P
  maandag 5 september 2016 @ 21:48:24 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165115030
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D
Denk dat je wel automatisch wat pluspuntjes voor originaliteit verdient :P
Sowieso :D.

Zit me af te vragen hoe ik zou reageren. Lachend, gok ik zo. Dus ijs gebroken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 21:51:26 #43
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165115132
En dan kom je net die ene tegen die niet weet wat Tinder is :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165115273
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 21:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sowieso :D.

Zit me af te vragen hoe ik zou reageren. Lachend, gok ik zo. Dus ijs gebroken.
:D
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 21:51 schreef sanger het volgende:
En dan kom je net die ene tegen die niet weet wat Tinder is :')
Hehe. _O-
pi_165115877
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 21:51 schreef sanger het volgende:
En dan kom je net die ene tegen die niet weet wat Tinder is :')
Onmogelijk, tenzij je in een feestje van een bejaarden tehuis beland.
  maandag 5 september 2016 @ 22:30:29 #46
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165116400
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Onmogelijk, tenzij je in een feestje van een bejaarden tehuis beland.
Ik ken ze wel hoor :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165116428
Ik heb geen Tinder dus ik weet niet wat nou een goed teken is: links of rechts swipen :P
pi_165117194
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:31 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen Tinder dus ik weet niet wat nou een goed teken is: links of rechts swipen :P
De duivel is linkshandig of zoiets, dus rechts is goed :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathemaat op 05-09-2016 23:32:55 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 5 september 2016 @ 22:58:42 #49
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165117382
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 21:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sowieso :D.

Zit me af te vragen hoe ik zou reageren. Lachend, gok ik zo. Dus ijs gebroken.
Ja dat ligt denk ik eerder aan of diegene een beetje leuk is. Dergelijke moves bij een creep niet gewaardeerd methinks.
pi_165118710
Jeetje, ik ga vaker schrijven
  dinsdag 6 september 2016 @ 20:06:16 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165133238
En toen was het stil......

Zit te twijfelen voor morgen... Moet ik nog iets meenemen :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165136464
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:06 schreef sanger het volgende:
En toen was het stil......

Zit te twijfelen voor morgen... Moet ik nog iets meenemen :)
Wat is het plan?

Donderdag een date via Tinder. Het was iets drinken of simultaan bungee jumpen. Ik ben een schijterd dus het is optie 1 geworden
pi_165137024
Bij Tinder ben ik te laat om iets te daten te regelen, meestal zeggen ze dat al met een ander op date gaan (smoes of niet, nee is en blijft nee).
pi_165140043
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Wat is het plan?

Donderdag een date via Tinder. Het was iets drinken of simultaan bungee jumpen. Ik ben een schijterd dus het is optie 1 geworden
Plan is terras pikken?

Als het weer dan maar goed blijft :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165140559
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Plan is terras pikken?

Als het weer dan maar goed blijft :)
Vergeet het terras niet terug te zetten nadat je het gepikt hebt ;)
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:04:42 #56
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165141410
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:27 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Wat is het plan?

Dat ik naar haar toe ga. Verder niets besproken wat te doen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165141441
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vergeet het terras niet terug te zetten nadat je het gepikt hebt ;)
Heb je het tegen mij of Rice?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165141468
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vergeet het terras niet terug te zetten nadat je het gepikt hebt ;)
En jaag het weer niet weg
pi_165144874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Bij Tinder ben ik te laat om iets te daten te regelen, meestal zeggen ze dat al met een ander op date gaan (smoes of niet, nee is en blijft nee).
Dan heb je te maken met aandachtshoeren die de aandacht die ze op Tinder krijgen leuk vinden maar niet van plan zijn om ooit af te spreken. Zijn er best veel van.
pi_165149999
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 08:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan heb je te maken met aandachtshoeren die de aandacht die ze op Tinder krijgen leuk vinden maar niet van plan zijn om ooit af te spreken. Zijn er best veel van.
Of er heeft daadwerkelijk iemand anders gevraagd om te gaan daten die niet zo lang treuzelden :')
pi_165150252
Blijkbaar had ze sowieso geen interesse en ging het alleen om aandacht, aangezien mijn voorstel al 3 dagen op tafel lag en er weinig aanstalten was om erop in te gaan.

Maar inderdaad, zijn er veel die aandacht leuk vinden, maar daten = eng :P, of alleen met de "juiste" persoon.
pi_165151058
Tinder is ook gewoon passé. Verspil je tijd er niet mee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_165151170
Voor komende zaterdag een date staan (en via Tinder opgedaan overigens). Dus het kan nog steeds :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165156303
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Blijkbaar had ze sowieso geen interesse en ging het alleen om aandacht, aangezien mijn voorstel al 3 dagen op tafel lag en er weinig aanstalten was om erop in te gaan.

Maar inderdaad, zijn er veel die aandacht leuk vinden, maar daten = eng :P, of alleen met de "juiste" persoon.
Lijkt me lastig om een klik te hebben via tinder of internet in het algemeen. :P Dus ik denk dat die mevrouwen zichzelf te hoog inschatten :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Mathemaat op 07-09-2016 19:00:06 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 8 september 2016 @ 13:29:26 #65
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165172833
Zo, gister leuke date gehad :)

Plannen zijn er om te veranderen, omdat mijn circuitrijden uitliep is ze uiteindelijk naar mij toe gekomen ipv ik naar haar. Gezellig op de bank zitten kletsen en tussendoor beetje zitten vozen.

Ze gaf na het eerste wijntje de hint dat ze dan niet meer naar huis mocht rijden als ze er nog 1 nam, waarop ik natuurlijk meteen een tweede glas inschonk. En nog een derde even later ook (stel je voor dat ze toch gaat :P).

Vanmorgen heeft zij het fruit klaargemaakt en ik het brood voordat we naar werk gingen O+

Ze was er overduidelijk op voorbereid aangezien ze tandenborstel, make up en schone kleding meehad :D :7
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165205364
Ugh, hoe maak je een vriendin duidelijk dat je haar echt niet wil? Ze is heel leuk als persoon, doch niet mijn type, maar qua uiterlijk doet ze me minder dan niets.
1 + 1 = blauw
pi_165205488
Al gezegd?
  vrijdag 9 september 2016 @ 19:05:18 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165205539
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:58 schreef Kamina het volgende:
Ugh, hoe maak je een vriendin duidelijk dat je haar echt niet wil? Ze is heel leuk als persoon, doch niet mijn type, maar qua uiterlijk doet ze me minder dan niets.
Zeggen dat ze een leuk wijf is maar dat je geen gevoelens voor haar hebt / en of krijgt. Die klik is er niet.

Nog waarheid ook lijkt me zo
pi_165205575
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeggen dat ze een leuk wijf is maar dat je geen gevoelens voor haar hebt / en of krijgt. Die klik is er niet.

Nog waarheid ook lijkt me zo
Zeker, maar het is niet de eerste keer dat ik het heb gezegd. Precies zoals jij hier zegt.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 9 september 2016 @ 19:08:20 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165205604
Het lijkt wel of er op Tinder een blik met grollebollen is geopend. Ik ben ook niet de knapste, maar kom op zeg.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165205624
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Het lijkt wel of er op Tinder een blik met grollebollen is geopend. Ik ben ook niet de knapste, maar kom op zeg.
Yeah, een van de redenen dat ik wederom afhaakte met die app.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 9 september 2016 @ 20:26:04 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165207452
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Het lijkt wel of er op Tinder een blik met grollebollen is geopend. Ik ben ook niet de knapste, maar kom op zeg.
Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag best gozer. Je ziet er prima uit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_165207477
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:26 schreef yats het volgende:

[..]

Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag best gozer. Je ziet er prima uit.
+1 nohommo
  vrijdag 9 september 2016 @ 20:31:12 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165207601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:06 schreef Kamina het volgende:

[..]

Zeker, maar het is niet de eerste keer dat ik het heb gezegd. Precies zoals jij hier zegt.
Tja, ze weet hoe je erin staan, blijven verhalen. Zij blijft toch hoop houden dan ofzo.
pi_165207718
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Het lijkt wel of er op Tinder een blik met grollebollen is geopend. Ik ben ook niet de knapste, maar kom op zeg.
Ok dan verwijder ik Tinder wel weer ;( sorry hoor ;(
pi_165218443
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:26 schreef yats het volgende:

[..]

Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag best gozer. Je ziet er prima uit.
Oh dat heb ik ook wel maar ik vind mezelf gewoon gemiddeld :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165218456
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ok dan verwijder ik Tinder wel weer ;( sorry hoor ;(
Je voelt je aangesproken?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165218988
Wie wil daten als je meisje 16-20 bent? :@
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165219158
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 10:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie wil daten als je meisje 16-20 bent? :@
Wat is dit dan Nico? Je loopt toch al een paar jaar rond op de uni? Dan wil je toch geen 16 jarig grietje doen?
pi_165221020
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 10:30 schreef Ideale_Schoonzoon het volgende:

[..]

Wat is dit dan Nico? Je loopt toch al een paar jaar rond op de uni? Dan wil je toch geen 16 jarig grietje doen?
Het is meer een bottomline :')
Maar 90% van mijn studie-range is toch niet te doen dus ik zie het niet zo zwart-wit dat studenten lekker zijn en 16-jarige meisjes niet.

:') _O-
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165221448
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:25 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Het is meer een bottomline :')
Maar 90% van mijn studie-range is toch niet te doen dus ik zie het niet zo zwart-wit dat studenten lekker zijn en 16-jarige meisjes niet.

:') _O-
Nico man!? Je bent de weg kwijt, niet dan!? Met 16-jarige meisjes gaan, dat kan toch niet? Waarom zijn studentes niet te doen? Zijn ze lesbisch, te afstandelijk, wat is het?
pi_165221510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:46 schreef Ideale_Schoonzoon het volgende:

[..]

Nico man!? Je bent de weg kwijt, niet dan!? Met 16-jarige meisjes gaan, dat kan toch niet? Waarom zijn studentes niet te doen? Zijn ze lesbisch, te afstandelijk, wat is het?
Ik ga helemaal niet met 16-jarige meisjes, maar het zou kunnen.

Ze zijn botweg gezegd niet knap. Veelal erg plat en dat ben ik verre van. Zowel uiterlijk als interesses slaan de meesten niet aan bij mij. Snap je wat ik bedoel? :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165221566
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:50 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niet met 16-jarige meisjes, maar het zou kunnen.

Ze zijn botweg gezegd niet knap. Veelal erg plat en dat ben ik verre van. Zowel uiterlijk als interesses slaan de meesten niet aan bij mij. Snap je wat ik bedoel? :')

Dus een meisje van 16 heeft dezelfde interesses als jij ?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_165221604
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:50 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niet met 16-jarige meisjes, maar het zou kunnen.

Ze zijn botweg gezegd niet knap. Veelal erg plat en dat ben ik verre van. Zowel uiterlijk als interesses slaan de meesten niet aan bij mij. Snap je wat ik bedoel? :')

Ah plat, ik dacht even dat je bedoelde dat ze een platte voorgevel hebben. Maar dat kan je niet bedoelen gezien je 'dat ben ik verre van' erachter plaatst. Je doelt natuurlijk op het gegeven dat de vrouwen vulgaire types zijn terwijl jij een heer van stand bent. Dat klinkt als een hinderlijke situatie inderdaad.
pi_165221747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:57 schreef Ideale_Schoonzoon het volgende:

[..]

Ah plat, ik dacht even dat je bedoelde dat ze een platte voorgevel hebben. Maar dat kan je niet bedoelen gezien je 'dat ben ik verre van' erachter plaatst. Je doelt natuurlijk op het gegeven dat de vrouwen vulgaire types zijn terwijl jij een heer van stand bent. Dat klinkt als een hinderlijke situatie inderdaad.
Zo zou je het kunnen omschrijven, ja :P
Plat en boers. Ook bijvoorbeeld meiden die met de trekker of koe op hun profielfoto staan.
Mogen ze gerust doen, maar ga niet raar staan kijken dat ik niks met trekkers of koeien heb.

Maar goed, dan heb je dus een hinderlijke situatie :{w
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165222388
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:04 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen omschrijven, ja :P
Plat en boers. Ook bijvoorbeeld meiden die met de trekker of koe op hun profielfoto staan.
Mogen ze gerust doen, maar ga niet raar staan kijken dat ik niks met trekkers of koeien heb.

Maar goed, dan heb je dus een hinderlijke situatie :{w
Boers, maar niet vulgair dus. Ik heb sowieso nooit vulgaire types gezien bij onze uni. Maar mooi toch dat ze zich niet verloochenen? Zoek het eens bij een andere studie zou ik zeggen...
pi_165244344
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:21 schreef Faxie het volgende:
Best kut als je rond de kinderleeftijd 27-35 zit ja.... of ze zoeken een nieuwe papa, of ze willen je zaad :')
Je kan daar natuurlijk ook gebruik van maken.
pi_165244477
Ik ben daar zelf trouwens wel naar op zoek: liefst een beetje pittige vrouw van in de dertig zonder kinderen. Ben zelf nog niet eens dertig, maar wat zal dat ook.
pi_165250518
quote:
6s.gif Op zondag 11 september 2016 13:05 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je kan daar natuurlijk ook gebruik van maken.
Je kan beter een sprintje trekken in een mijnenveld denk ik _O-
pi_165250599
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je kan beter een sprintje trekken in een mijnenveld denk ik _O-
Je moet inderdaad wel oppassen dat ze geen gaatje in het condoom prikken.
pi_165268245
quote:
15s.gif Op zondag 11 september 2016 17:58 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je moet inderdaad wel oppassen dat ze geen gaatje in het condoom prikken.
En je condoom na afloop door de WC spoelen, anders vissen ze hem nog uit de prullenbak.
  maandag 12 september 2016 @ 12:19:44 #92
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165268967
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:52 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

En je condoom na afloop door de WC spoelen, anders vissen ze hem nog uit de prullenbak.
_O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165269578
quote:
15s.gif Op zondag 11 september 2016 17:58 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je moet inderdaad wel oppassen dat ze geen gaatje in het condoom prikken.
De enige manier om dan nog zeker te zijn is je beste vriend meenemen en die eerst laten gaan.
  maandag 12 september 2016 @ 12:57:32 #94
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165269710
knullies doe nou niet alsof jullie het ene na het andere wijf naaien
  maandag 12 september 2016 @ 13:33:06 #95
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165270343
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 12:57 schreef BeamofLight het volgende:
knullies doe nou niet alsof jullie het ene na het andere wijf naaien
Nee indd, gewoon tegelijk :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 12 september 2016 @ 14:47:52 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165271868
Zo, klaar. Daten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165272130
Ik ben geloof ik uit gedate :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 12 september 2016 @ 15:08:00 #98
416020 K44S
The bearded man
pi_165272293
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben geloof ik uit gedate :(
Wij daten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 12 september 2016 @ 15:08:37 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165272306
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben geloof ik uit gedate :(
Huh? Het ging toch zo goed?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165272382
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben geloof ik uit gedate :(
Is dat positief of negatief? (Als in, vaste relatie nu?)
  maandag 12 september 2016 @ 15:19:32 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165272488
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Is dat positief of negatief? (Als in, vaste relatie nu?)
Of eigenlijk dit. Maar dan is de :( verwarrend.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165273201
Zaterdag een leuke date gehad. Was mooi weer, dus zijn naar een Food truck festival geweest in Den haag. Lekker rondjes gelopen, gegeten, gedronken, op een kleedje op het gras gezeten, gepraat. Voor het wisten waren we 5,5 uur verder. En ze was nog wel bang dat we misschien niet zoveel meer te bespreken hadden omdat we al een week intensief aan het appen waren (duurt haar normaal gesproken veels te lang, maar konden gewoon niet eerder). :P

Tweede date staat ook al gepland, helaas over twee weken pas. Agenda's in de weekenden zijn gewoon te vol en doordeweeks is momenteel voor beiden even niet handig vanwege afstand, werkdruk, enz. Maar maakt niet uit, ik heb geduld :P Lekker hapje eten ergens en dan zien we wel.

Had me eigenlijk niet echt ingesteld om zo snel weer te daten maar ging eigenlijk heel snel en vanzelf. Dus ach why not.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165274748
Hmm, too bad, m'n eerdere date heeft geen zin om nogmaals af te spreken. Niet dat ik daarmee een relatie wilde, maar even iemand ter vermaak/afleiding was leuk geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2016 17:23:59 ]
pi_165282796
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Zaterdag een leuke date gehad. Was mooi weer, dus zijn naar een Food truck festival geweest in Den haag. Lekker rondjes gelopen, gegeten, gedronken, op een kleedje op het gras gezeten, gepraat. Voor het wisten waren we 5,5 uur verder. En ze was nog wel bang dat we misschien niet zoveel meer te bespreken hadden omdat we al een week intensief aan het appen waren (duurt haar normaal gesproken veels te lang, maar konden gewoon niet eerder). :P

Tweede date staat ook al gepland, helaas over twee weken pas. Agenda's in de weekenden zijn gewoon te vol en doordeweeks is momenteel voor beiden even niet handig vanwege afstand, werkdruk, enz. Maar maakt niet uit, ik heb geduld :P Lekker hapje eten ergens en dan zien we wel.

Had me eigenlijk niet echt ingesteld om zo snel weer te daten maar ging eigenlijk heel snel en vanzelf. Dus ach why not.
Wel gezoend?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165286537
nee, dat doe ik eigenlijk zelden op de eerste date tenzij het overduidelijk in de lucht hangt dat het 'kan'. Liever iets té voorzichtig/rustig aan dan te gehaast. Van haar weet ik ook dat zij dit soort dingen in een relaxed tempo wil doen. Denk dat de volgende date ook in een iets geschiktere setting daarvoor is. What happens, happens. :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165286734
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 15:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huh? Het ging toch zo goed?
Juh :(

Hij vond mij heel leuk :(

En ik hem :(

Dus nu gaan we maar even kijken hoe ver we komen :(

:(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:03:24 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165286841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Juh :(

Hij vond mij heel leuk :(

En ik hem :(

Dus nu gaan we maar even kijken hoe ver we komen :(

:(
Maar wat is er dan mis gegaan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165286862
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar wat is er dan mis gegaan?
Niks :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:06:04 #109
416020 K44S
The bearded man
pi_165286872
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Niks :(
Ik zou ook boos zijn :(. Klikt het eindelijk eens :(
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165286898
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:06 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik zou ook boos zijn :(. Klikt het eindelijk eens :(
:( Zul je altijd zien :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:31:24 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165287196
Dan zullen die boze smileys wel een vorm van humor zijn die ik niet snap :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165287215
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165287283
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:( Zul je altijd zien :(
Kutzooi ook...

Had je eindelijk een vrij leven, komt er zo'n leukerd voorbij! :(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:44:43 #114
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165287402
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kutzooi ook...

Had je eindelijk een vrij leven, komt er zo'n leukerd voorbij! :(
Kun je niet meer in je eentje die bak ijs leeg eten :(
pi_165287961
Ik haak hier ook even aan.. Na een lange relatie weer een paar maanden single, en onder lichte druk van vriendinnen me aangemeld op een datingsite, het werd paiq, omdat ik dat wel een leuk concept vind.
Na een paar leuke avonden chatten heb ik vanavond een date om een hapje te eten.
Mijn aller eerste date ooit.. (Nou ja, ooit een keer een blind date gehad, maar die was na een kwartier al klaar. Echt geen klik :D )

Super spannend vind ik het allemaal :Y
  dinsdag 13 september 2016 @ 10:25:02 #116
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165288087
Veel plezier ^O^
pi_165288440
Zal wel goed komen, Verwacht er niet zo veel van. Is meer om "er door heen" te zijn qua daten.
pi_165288824
Klinkt bijna alsof je date een oefenobject is :P hoop voor hem dat dat niet je hoofdintentie is ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165288944
Is bijna onvermijdelijk toch, nadat je van het zadel gelazerd bent?

Wil niet zeggen dat het niet ook gewoon iets echts kan worden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165289154
nee hoor, is ook zo. Zolang het geen 'bewuste rebound' wordt oid. Helaas aantal keer meegemaakt dat ik in dat geval het 'oefenobject' bleek te zijn. De boodschap 'ja je bent wel leuk maar ben er toch nog niet klaar voor' is dan een schrale uitkomst (los of dat ook de daadwerkelijke reden was of slechts een excuus).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165289162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is bijna onvermijdelijk toch, nadat je van het zadel gelazerd bent?

Wil niet zeggen dat het niet ook gewoon iets echts kan worden.
Vriend van me had precies hetzelfde, ging daten en beide hadden ze niet echt verwachtingen. Fast forward een jaar later en ze wonen samen in zijn appartement en gaan samen een huis kopen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_165290915
Ik denk dat dit hier thuishoort. :D

Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165291194
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Klinkt bijna alsof je date een oefenobject is :P hoop voor hem dat dat niet je hoofdintentie is ;)
Eigenlijk wel.. maar dat heb ik wel verteld van te voren :D
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:16:14 #124
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165291224
Altijd leuk, je ex tegenkomen op Tinder :D
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165291279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:14 schreef Vinty het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.. maar dat heb ik wel verteld van te voren :D
haha oke. Nouja als dat bij hem bekend is en daarmee verwachtingen worden gemanaged, dan is dat toch prima verder. Veel plezier (en je weet nooit, voor hetzelfde geldt is het meteen raak ;))
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165297878
Herinnering aan mezelf: als je een meisje ontmoet waarvan je engelen hoort zingen als je haar ziet, vraag haar dan uit. Of je nou aan het werk bent of niet. |:(
1 + 1 = blauw
pi_165298305
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:03 schreef Kamina het volgende:
Herinnering aan mezelf: als je een meisje ontmoet waarvan je engelen hoort zingen als je haar ziet, vraag haar dan uit. Of je nou aan het werk bent of niet. |:(
Want?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165300652
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:03 schreef Kamina het volgende:
Herinnering aan mezelf: als je een meisje ontmoet waarvan je engelen hoort zingen als je haar ziet, vraag haar dan uit. Of je nou aan het werk bent of niet. |:(
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want?
Vast wel willen uitvragen, maar niet aan toegekomen omdat ze binnen no time elders aan de slag ging. Kans verkeken ;(
mag het weten
pi_165301262
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Want?
Omdat ik helemaal perplex stond van haar verschijning en ik het niet heel professioneel vind. Maar ze is in mijn hoofd blijven hangen. ;)
1 + 1 = blauw
pi_165301435
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:34 schreef Kamina het volgende:

[..]

Omdat ik het niet heel professioneel vind. Maar ze is in mijn hoofd blijven hangen. ;)
Mwah, op het werk ontstaan nog steeds relaties. Vind het lulkoek dat zoiets de professionaliteit in de weg zou staan. Misschien als je in een gezagsverhouding tot elkaar staat als werknemer vs werkgever. Maar gewoon twee collega werknemers? Moet kunnen. Ik laat zo'n kans niet onbenut mocht ie zich aandienen :)
mag het weten
pi_165302208
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah, op het werk ontstaan nog steeds relaties. Vind het lulkoek dat zoiets de professionaliteit in de weg zou staan. Misschien als je in een gezagsverhouding tot elkaar staat als werknemer vs werkgever. Maar gewoon twee collega werknemers? Moet kunnen. Ik laat zo'n kans niet onbenut mocht ie zich aandienen :)
Jup, veel mensen ontmoeten elkaar zo nog. Vorige week ook twee mensen ontmoet die elkaar van het werk kennen en nu tig jaar bij elkaar zijn. Zolang je niet direct afhankelijk van elkaar bent kan 't best.
pi_165302495
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah, op het werk ontstaan nog steeds relaties. Vind het lulkoek dat zoiets de professionaliteit in de weg zou staan. Misschien als je in een gezagsverhouding tot elkaar staat als werknemer vs werkgever. Maar gewoon twee collega werknemers? Moet kunnen. Ik laat zo'n kans niet onbenut mocht ie zich aandienen :)
Nou, ze is geen collega, maar een klant. ;)
1 + 1 = blauw
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:14:13 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165302622
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah, op het werk ontstaan nog steeds relaties. Vind het lulkoek dat zoiets de professionaliteit in de weg zou staan. Misschien als je in een gezagsverhouding tot elkaar staat als werknemer vs werkgever. Maar gewoon twee collega werknemers? Moet kunnen. Ik laat zo'n kans niet onbenut mocht ie zich aandienen :)
Ligt wel aan het bedrijf en de onderlinge verstandhouding, denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165305292
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:10 schreef Kamina het volgende:

[..]

Nou, ze is geen collega, maar een klant. ;)
Ja, dat zei je eerder niet. Maakt het ook weer anders. Maar enfin. Slapen hier, trusten allemaal :W
mag het weten
  woensdag 14 september 2016 @ 11:17:41 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165314188
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:10 schreef Kamina het volgende:

Nou, ze is geen collega, maar een klant. ;)
Dan spreek je haar vast nog wel een keer. Dan je kans grijpen.
En mocht je haar toch nooit meer spreken, kan je kans wel wagen via mail/facebook ofzo.
pi_165314579
Ik zit schijnbaar in een PreLa op het moment.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_165314617
Ach, we zien wel. Ik kijk sowieso m'n ogen uit met deze zomerdagen. :9
1 + 1 = blauw
  woensdag 14 september 2016 @ 13:09:40 #138
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165316322
Haha, wat ik nu weer in mijn mail tegenkom:

========

Hey clixplicity,

We just detected that you’re now among the most attractive people on OkCupid.

We learned this from clicks to your profile and reactions to you in Quickmatch. Did you get a new haircut or something? Well, it’s working!

To celebrate, we’ve adjusted your OkCupid experience:

You’ll see more attractive people in your results.

This won’t affect your match percentages, which are still based purely on your answers and desired match’s answers. But we’ll recommend more attractive people to you. You’ll also appear more often to other attractive people.

Sign in to see your newly-shuffled matches. Have fun, and don’t let this go to your head.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:45:05 #139
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165316904
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef Happel het volgende:
Ik zit schijnbaar in een PreLa op het moment.
Idem hier :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:45:21 #140
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165316911
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef Kamina het volgende:
Ach, we zien wel. Ik kijk sowieso m'n ogen uit met deze zomerdagen. :9
Groot gelijk!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165317226
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:36 schreef Happel het volgende:
Ik zit schijnbaar in een PreLa op het moment.
Een wat :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 14 september 2016 @ 14:10:22 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165317260
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een wat :?
Uit het studentenwoordenboek :+
quote:
PreLa

De pre-relatie periode. Je bent meer voor elkaar dan een scharrel, maar het is nog geen relatie. Alhoewel er nog met anderen gevoost mag worden, zal dit door de ander niet op prijs gesteld worden en zet je er veel mee op het spel.
pi_165318089
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een wat :?
Het was voor mij ook een nieuw woord. Ik word echt te oud voor deze shit. Maar ach, we zijn aan genieten van elkaar. Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_165318823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:09 schreef clixplicity het volgende:
Haha, wat ik nu weer in mijn mail tegenkom:

========

Hey clixplicity,

We just detected that you’re now among the most attractive people on OkCupid.

We learned this from clicks to your profile and reactions to you in Quickmatch. Did you get a new haircut or something? Well, it’s working!

To celebrate, we’ve adjusted your OkCupid experience:

You’ll see more attractive people in your results.

This won’t affect your match percentages, which are still based purely on your answers and desired match’s answers. But we’ll recommend more attractive people to you. You’ll also appear more often to other attractive people.

Sign in to see your newly-shuffled matches. Have fun, and don’t let this go to your head.

haha, hoe lang gebruik je okcupid al?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  woensdag 14 september 2016 @ 15:39:16 #145
416020 K44S
The bearded man
pi_165318894
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165320704
Ik twijfel nogal om een Tinder-account aan te maken. Zelf ben ik docent in dezelfde stad als waar ik woon en ik ben als de dood dat m'n leerlingen m'n profiel weten te vinden. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2016 17:06:44 ]
pi_165320758
Tinder is als je het mij vraagt ook niks meer. Sowieso vertrouw ik de app voor geen meter. En de leuke mensen zijn er al weer klaar mee. Teveel Raymundo's zonder shirt vind ik :@
pi_165320867
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:05 schreef Friek_ het volgende:
Ik twijfel nogal om een Tinder-account aan te maken. Zelf ben ik docent in dezelfde stad als waar ik woon en ik ben als de dood dat m'n leerlingen m'n profiel weten te vinden. :')
Hoe oud ben je en hoe oud zijn je leerlingen? Daten is gewoon iets wat bij het leven hoort en aangezien je niet met leerlingen mag afspreken zie ik je probleem niet zo.
  woensdag 14 september 2016 @ 18:00:07 #149
416020 K44S
The bearded man
pi_165321669
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:08 schreef Allures het volgende:
Tinder is als je het mij vraagt ook niks meer. Sowieso vertrouw ik de app voor geen meter. En de leuke mensen zijn er al weer klaar mee. Teveel Raymundo's zonder shirt vind ik :@
_O- _O-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165323107
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Hoe oud ben je en hoe oud zijn je leerlingen? Daten is gewoon iets wat bij het leven hoort en aangezien je niet met leerlingen mag afspreken zie ik je probleem niet zo.
Hey meneer, u zoekt een betrouwbare rustige vrouw? Zoek niet verder op Tinder, mijn vrijgezelle moeder is net zo saai! Krijg ik een 10 als het koppelen lukt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165323128
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uit het studentenwoordenboek :+

[..]

:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165323852
Vrijdagavond weer een nieuwe date staan, trouwens. Uiteraard naar het biercafé om speciaalbier weg te tikken.
pi_165323949
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 19:37 schreef Friek_ het volgende:
Vrijdagavond weer een nieuwe date staan, trouwens. Uiteraard naar het biercafé om speciaalbier weg te tikken.
Beginnen met een triple, gegarandeerde topavond dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 14 september 2016 @ 21:14:44 #154
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165326500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:36 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

haha, hoe lang gebruik je okcupid al?
een paar weken
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 september 2016 @ 22:24:21 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165328633
Ik zit op Jaumo. Best een leuke app (lijkt op tinder, maar dan vrijwel zonder Nederlandse vrouwen).
Krijg er per dag meer hits dan in een maand op Tinder.
Ik woon bij de grens dus maakt me verder weinig uit.
pi_165328878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:24 schreef Kreator het volgende:
Ik zit op Jaumo. Best een leuke app (lijkt op tinder, maar dan vrijwel zonder Nederlandse vrouwen).
Krijg er per dag meer hits dan in een maand op Tinder.
Ik woon bij de grens dus maakt me verder weinig uit.
Dat vond ik echt een pauperapp kwa aanbod eigenlijk.
  Official ESF Kreviewer woensdag 14 september 2016 @ 22:40:43 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165329202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat vond ik echt een pauperapp kwa aanbod eigenlijk.
*Schouders ophaalt*
*Met hoofd schudt*

Ok.
pi_165329389
goed hoor O+
pi_165329510
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

*Schouders ophaalt*
*Met hoofd schudt*

Ok.
Jouw smaak misschien, maar niet de mijne. Zaten toch erg veel Anita-tokkies en pittige kapsels op. Jaar geleden overigens.
pi_165340196
Mijn eerste date verliep erg gezellig.. was echt een leuke avond. Gelijk wel een soort van klik.. gesprek liep ook super vlot.. ineens was het 1 uur in de nacht.

Krijgt een vervolg 😃
pi_165347821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:14 schreef clixplicity het volgende:

[..]

een paar weken
Merk je er ook echt iets van, of is het aanbod nog steeds hetzelfde? :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165348254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:35 schreef Vinty het volgende:
Mijn eerste date verliep erg gezellig.. was echt een leuke avond. Gelijk wel een soort van klik.. gesprek liep ook super vlot.. ineens was het 1 uur in de nacht.

Krijgt een vervolg 😃
Date via internet?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 15 september 2016 @ 21:51:28 #163
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165351377
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Merk je er ook echt iets van, of is het aanbod nog steeds hetzelfde? :P
ik merk maar weinig verschil hoor
  vrijdag 16 september 2016 @ 15:00:54 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165366137
Alle datingapps verwijderd. Werkt niet voor mij. Liefde wil gewoon niet lukken. Voor de rest wel alles op orde: leuke baan, vrienden, familie etc. Een collega vind ik wel leuk maar is kansloos. Merk gewoon dat ik in het verleden (veel) kansen heb laten liggen. Ik word steeds kritischer en kieskeuriger.

Ik volg gewoon lekker de rest hier en de dateverhalen :9
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 16 september 2016 @ 15:39:00 #165
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_165366944
Me straks eens aangmeldt op Paiq

Kijken of het iets oplevert.
Net efkes anges
pi_165367128
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Alle datingapps verwijderd. Werkt niet voor mij. Liefde wil gewoon niet lukken. Voor de rest wel alles op orde: leuke baan, vrienden, familie etc. Een collega vind ik wel leuk maar is kansloos. Merk gewoon dat ik in het verleden (veel) kansen heb laten liggen. Ik word steeds kritischer en kieskeuriger.

Ik volg gewoon lekker de rest hier en de dateverhalen :9
Als je geen 30 bent heb je nog kans.
pi_165367480
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je geen 30 bent heb je nog kans.
Mijn pa is onlangs op zijn 64e nog hertrouwd.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:34:45 #168
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165367967
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Mijn pa is onlangs op zijn 64e nog hertrouwd.
mooi wijf?
pi_165368265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Mijn pa is onlangs op zijn 64e nog hertrouwd.
Als je een familie wilt opbouwen dan is dat natuurlijk veel te laat.
pi_165368335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:54 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je een familie wilt opbouwen dan is dat natuurlijk veel te laat.
Mijn vader heeft onlangs zijn vriendin opnieuw bezwangerd op zijn 58e _O-
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_165368356
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je geen 30 bent heb je nog kans.
Want na je 30ste is je leven voorbij :')
pi_165368366
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:58 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Mijn vader heeft onlangs zijn vriendin opnieuw bezwangerd op zijn 58e _O-
Kwam er een gezond kind uit of eh?
pi_165368372
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:59 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Want na je 30ste is je leven voorbij :')
Je hebt dan wel de boot gemist ja. Beste chicks die zijn dan al bezet.
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:22:09 #174
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165368693
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:48 schreef Atak het volgende:

[..]

Als je geen 30 bent heb je nog kans.
Over een maand.

RIP
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:34:38 #175
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165368867
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Over een maand.

RIP
Nooit geweten dat je net zo oud bent als mijn vriendin joh. Ik dacht dat je een paar jaar jonger was.

Overigens wel herkenbaar met alles wissen en kansen gemist hebben in het verleden. Maar zie hoe het hier ging, juist toen ik het niet verwachtte trof ik iemand...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:49:31 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165369084
Ik dacht altijd dat hij al ouder was dan 30 :')
pi_165369161
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:01 schreef Atak het volgende:

[..]

Je hebt dan wel de boot gemist ja. Beste chicks die zijn dan al bezet.
Dat zijn ze al 5 jaar eerder.
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:54:39 #178
416020 K44S
The bearded man
pi_165370057
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Alle datingapps verwijderd. Werkt niet voor mij. Liefde wil gewoon niet lukken. Voor de rest wel alles op orde: leuke baan, vrienden, familie etc. Een collega vind ik wel leuk maar is kansloos. Merk gewoon dat ik in het verleden (veel) kansen heb laten liggen. Ik word steeds kritischer en kieskeuriger.

Ik volg gewoon lekker de rest hier en de dateverhalen :9
ik heb (vrijwel) het zelfde, pak jij alvast de popcorn?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165370108
Beter pak je de bodyglide...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:00:55 #180
416020 K44S
The bearded man
pi_165370173
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beter pak je de bodyglide...
Voor de dates die ik voorlopig nog niet heb ?

Paiq heb ik namelijk ook weer verwijdert. Bij mij is het gewoon het zelfde verhaal als SV.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165370183
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Voor de dates die ik voorlopig nog niet heb ?

Paiq heb ik namelijk ook weer verwijdert. Bij mij is het gewoon het zelfde verhaal als SV.
Ik dacht aan creatieve manieren waarop SV en jij elkaar zouden kunnen helpen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:02:49 #182
416020 K44S
The bearded man
pi_165370215
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik dacht aan creatieve manieren waarop SV en jij elkaar zouden kunnen helpen...
#nohomo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165371415
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Over een maand.

RIP
Je kan nog altijd een Russische chick importeren (die je vervolgens leegt trek voor wat je waard bent) voordat je alle hoop opgeeft. :')
pi_165371680
Ik dacht altijd dat sv zich een slag in de rondte neukte :{
  vrijdag 16 september 2016 @ 20:19:19 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165371805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef Faxie het volgende:
Ik dacht altijd dat sv zich een slag in de rondte neukte :{
Dat zegt toch niks over of hij een relatie heeft?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 16 september 2016 @ 20:44:57 #186
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165372321
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:14 schreef Faxie het volgende:
Ik dacht altijd dat sv zich een slag in de rondte neukte :{
Qua fwb niks te klagen maar het totaalplaatje zou ook wel eens leuk zijn :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 16 september 2016 @ 20:45:25 #187
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165372330
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik dacht aan creatieve manieren waarop SV en jij elkaar zouden kunnen helpen...
:')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165372522
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Qua fwb niks te klagen maar het totaalplaatje zou ook wel eens leuk zijn :)
Och ik had na mijn 30e nog relaties en die duurden gemiddeld steeds 2 jaar.
Dus relaties hebben kan, maar ze laten slagen is toch wat lastiger :P

Alleen de ervaring in bed kan voordelen opleveren, moet je nagaan als ik 60 ben. Enige verschil is dat ik dan Viagra moet gaan slikken :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165374877
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Qua fwb niks te klagen maar het totaalplaatje zou ook wel eens leuk zijn :)
En maar klagen. Zo'n beetje alle Fok relaties zijn als fwb begonnen volgens mij
pi_165374903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat zegt toch niks over of hij een relatie heeft?
Sinds wanneer gebruiken mensen apps om een relatie te krijgen?
  vrijdag 16 september 2016 @ 23:17:07 #191
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165375713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

En maar klagen. Zo'n beetje alle Fok relaties zijn als fwb begonnen volgens mij
Met niemand van Fok hoor :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165375763
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Met niemand van Fok hoor :')
Wordt eens tijd dan ;)
pi_165376343
Maar hey wat maken jullie veel gebruik van apps zeg :') gewoon ergens een vrouw/man aanspreken is anno 2016 not done???? Lekker spontaan weetje.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_165377379
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hey wat maken jullie veel gebruik van apps zeg :') gewoon ergens een vrouw/man aanspreken is anno 2016 not done???? Lekker spontaan weetje.
Dankzij de technologie van tegenwoordig zitten de vrouwen enkel naar hun schermpje te kijken, alles is online dezer dagen er is niet eens meer kans voor irl geflirt, probeer je het wel dan ben je een creep. ;( En online berichten sturen is ook not done, want creep. Datingsites werken ook niet want je beland onderaan de stapel en ze kijken er niet eens naar. Dan probeer je Paiq en/of Tinder en dan willen ze enkel aandacht. Want daten is eng.

Stel je voor dat er nog eens iets gebeurt, de horror!
Vrouwen. _O-
Als je geen excuses krijgt dan moet je hem maar jatten.
pi_165377696
Weer een mooie avond zeg. Hele avond volgepraat en gezoend met een Tom Waits-liefhebber.
  zaterdag 17 september 2016 @ 13:48:28 #196
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165382339
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hey wat maken jullie veel gebruik van apps zeg :') gewoon ergens een vrouw/man aanspreken is anno 2016 not done???? Lekker spontaan weetje.
Buiten staptijd om kunnen die dingen wel handig zijn, mocht je in je buurt even geen leuke vrouwen tegenkomen.

Heb net mijn OKC account btw maar even de nek omgedraaid, ben nog lang niet over mijn ex heen en geforceerd leuke berichten naar random profielen sturen voelt alsof ik aan colprotage doe :') (plus dat exlief ook een profiel daar heeft en ik te veel in verleiding kom om daar op te klikken :') :') )

Dan maar mogelijk even een tijdje geen contact met vrouwen als ik de deur niet uit ga.
pi_165382616
Vraag over Happn: Ik heb het idee dat ik soms matches heb die ik niet geliked heb. Meer mensen die ervaring?

Heb nu een match (en een charm) van iemand die ik 2 dagen geleden tegengekomen zou zijn vlak bij m'n huis, maar ik heb dat profiel nog nooit gezien....
pi_165385149
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hey wat maken jullie veel gebruik van apps zeg :') gewoon ergens een vrouw/man aanspreken is anno 2016 not done???? Lekker spontaan weetje.
Jawel hoor, alleen bij datingsites en -apps weet je relatief zeker dat de vrouw single en heteroseksueel is. Dat is in de kroeg maar de vraag. Laatst bestelde ik voor een vrouw in de kroeg een biertje en na een leuk, geanimeerd gesprek over van alles en nog wat, kwam ik erachter dat ze getrouwd was en kinderen had. Tja.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2016 17:04:59 ]
pi_165397858
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:04 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Jawel hoor, alleen bij datingsites en -apps weet je relatief zeker dat de vrouw single en heteroseksueel is. Dat is in de kroeg maar de vraag. Laatst bestelde ik voor een vrouw in de kroeg een biertje en na een leuk, geanimeerd gesprek over van alles en nog wat, kwam ik erachter dat ze getrouwd was en kinderen had. Tja.
Als je iets serieuzer wilt dan zoek je toch niet in een kroeg? Naar een meisje toelopen dat je op een terras ziet ofzo is ook spontaan. Wel eerst observeren of ze niet te arrogant is ofzo, want dan is er kans op onmiddellijke afwijzing :D
pi_165398556
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 08:30 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Als je iets serieuzer wilt dan zoek je toch niet in een kroeg? Naar een meisje toelopen dat je op een terras ziet ofzo is ook spontaan. Wel eerst observeren of ze niet te arrogant is ofzo, want dan is er kans op onmiddellijke afwijzing :D
Oh ja, dat doe ik ook wel eens. Ik ouwehoer hier bij het lokale biercafé ook een beetje tegen iedereen aan. In wezen kunnen serieuze dingen overal wel ontstaan. Maar online is het wel handiger bij het maken van een voorselectie.
pi_165399174
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 08:30 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Als je iets serieuzer wilt dan zoek je toch niet in een kroeg? Naar een meisje toelopen dat je op een terras ziet ofzo is ook spontaan. Wel eerst observeren of ze niet te arrogant is ofzo, want dan is er kans op onmiddellijke afwijzing :D
Hoezo? Serieuze mensen gaan ook wel eens uit lijkt me
pi_165399806
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 10:17 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Oh ja, dat doe ik ook wel eens. Ik ouwehoer hier bij het lokale biercafé ook een beetje tegen iedereen aan. In wezen kunnen serieuze dingen overal wel ontstaan. Maar online is het wel handiger bij het maken van een voorselectie.
Online vind ik juist lastiger, omdat mensen zich vaak anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn. Of foto's er beter of slechter uitzien dan ze irl zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Hoezo? Serieuze mensen gaan ook wel eens uit lijkt me
Iedereen gaat uit.
Maar als ik zeg dat de meeste kroeggangers in MIJN ogen geen relatiemateriaal is, dan word ik vast van het één of ander beticht...
pi_165399912
Ja ik vind dat raar
Dezelfde kerel waar je op pepper mee zit te kletsen is misschien toevallig dit weekend in de kroeg voor de verjaardag van een vriend en dan kun je hem toch ook gewoon tegen komen
  zondag 18 september 2016 @ 11:55:32 #204
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165400047
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:44 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Online vind ik juist lastiger, omdat mensen zich vaak anders voor doen dan ze in werkelijkheid zijn. Of foto's er beter of slechter uitzien dan ze irl zijn.

[..]

Iedereen gaat uit.
Maar als ik zeg dat de meeste kroeggangers in MIJN ogen geen relatiemateriaal is, dan word ik vast van het één of ander beticht...
Mja, het is wel wat zwart-wit zo. Maar als jij je liefjes liever in de bieb oid zoekt heeft niemand daar wat over te zeggen
pi_165400596
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mja, het is wel wat zwart-wit zo. Maar als jij je liefjes liever in de bieb oid zoekt heeft niemand daar wat over te zeggen
Hm.. Ik besef dat het een kwestie van type is. Een regelmatige kroegbezoeker of iemand die in verschillende datingsites staat is idd niet mijn type en daar zal ik hem ook niet zoeken. Betekent idd niet dat het voor jullie ook geldt. Dus idd zwart-wit van mij.
pi_165401025
Dan nog ben je super zwart wit
Hoe weet jij hoe vaak iemand in de kroeg komt als je hem daar tegen komt?
  zondag 18 september 2016 @ 12:53:02 #207
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165401106
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:47 schreef Allures het volgende:
Dan nog ben je super zwart wit
Hoe weet jij hoe vaak iemand in de kroeg komt als je hem daar tegen komt?
Ah ja, heeft niet iedereen wel een afknapper of 2 die niet helemaal redelijk zijn?
pi_165401206
Ja maar het maakt nogal verschil of je dan zelf ook snapt dat het onredelijk is of niet
En ik zie hexxenbiest al wat langer posten dan vandaag dus tel misschien wat dingen bij elkaar op
  zondag 18 september 2016 @ 13:03:49 #209
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165401287
Ik mag me hier geloof ik ook weer melden.. Gisteren wezen stappen met een maat en 2 vriendinnen, beide al bezet. Met 1 van de dames kan ik het super goed vinden en heb me er bij neergelegd dat het niks meer wordt dan vriendschap. Tot ze gisternacht (na de nodige drankjes) opeens brak en al huilend tegen me vertelde hoe kut dr relatie was en dat ze er mee op wil houden etc.... Uiteindelijk heeft ze bij mij geslapen en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet... :X
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  zondag 18 september 2016 @ 13:08:42 #210
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165401399
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:58 schreef Allures het volgende:
Ja maar het maakt nogal verschil of je dan zelf ook snapt dat het onredelijk is of niet
En ik zie hexxenbiest al wat langer posten dan vandaag dus tel misschien wat dingen bij elkaar op
Grappige user ja. Kan me niet aan dr storen, ik trigger wel weer op andere users.

Maar we dwalen af, topic gaat over daten.

Geen actie hiero
pi_165401888
Kroeggangers gespot!! :D
pi_165402295
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 13:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kroeggangers gespot!! :D
Ik steun je wel in deze eigenlijk :P
pi_165403998
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik mag me hier geloof ik ook weer melden.. Gisteren wezen stappen met een maat en 2 vriendinnen, beide al bezet. Met 1 van de dames kan ik het super goed vinden en heb me er bij neergelegd dat het niks meer wordt dan vriendschap. Tot ze gisternacht (na de nodige drankjes) opeens brak en al huilend tegen me vertelde hoe kut dr relatie was en dat ze er mee op wil houden etc.... Uiteindelijk heeft ze bij mij geslapen en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet... :X
:') Dat ze hetzelfde bij jou flikt als het even tegenzit. Op stap gaan met andere kerels en bij hen blijft slapen. Leuk vooruitzicht, veel plezier met je aanwinst!
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 18 september 2016 @ 15:06:14 #214
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165404198
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 13:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kroeggangers gespot!! :D
Ehm ja? Daar kom ik soms :P
pi_165405085
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 13:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kroeggangers gespot!! :D
_O_
  zondag 18 september 2016 @ 15:36:38 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165405176
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik mag me hier geloof ik ook weer melden.. Gisteren wezen stappen met een maat en 2 vriendinnen, beide al bezet. Met 1 van de dames kan ik het super goed vinden en heb me er bij neergelegd dat het niks meer wordt dan vriendschap. Tot ze gisternacht (na de nodige drankjes) opeens brak en al huilend tegen me vertelde hoe kut dr relatie was en dat ze er mee op wil houden etc.... Uiteindelijk heeft ze bij mij geslapen en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet... :X
Klinkt niet als een vrouw die betrouwbaar is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 18 september 2016 @ 15:38:01 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165405227
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik mag me hier geloof ik ook weer melden.. Gisteren wezen stappen met een maat en 2 vriendinnen, beide al bezet. Met 1 van de dames kan ik het super goed vinden en heb me er bij neergelegd dat het niks meer wordt dan vriendschap. Tot ze gisternacht (na de nodige drankjes) opeens brak en al huilend tegen me vertelde hoe kut dr relatie was en dat ze er mee op wil houden etc.... Uiteindelijk heeft ze bij mij geslapen en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet... :X
Eerlijk? Niks :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165406025
Nou ja wat betekend geslapen hier?
pi_165406165
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Allures het volgende:
Nou ja wat betekend geslapen hier?
Ook al betekent het enkel slapen dan vind ik dat nog niet normaal. Ga lekker bij een vriendin/ouders/zus slapen als het zo erg is dat ze niet thuis wil zijn. Maar bij een andere jongen slapen en hem dan snikkend vertellen dat haar relatie zo slecht is en dat ze ermee wil kappen... Dat getuigt niet echt van stabiliteit en betrouwbaarheid.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_165406454
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:06 schreef alors het volgende:

[..]

Ook al betekent het enkel slapen dan vind ik dat nog niet normaal. Ga lekker bij een vriendin/ouders/zus slapen als het zo erg is dat ze niet thuis wil zijn. Maar bij een andere jongen slapen en hem dan snikkend vertellen dat haar relatie zo slecht is en dat ze ermee wil kappen... Dat getuigt niet echt van stabiliteit en betrouwbaarheid.
Mannen en vrouwen kunnen toch ook vrienden zijn? Misschien bedoeld ze er niks mee en is het gewoon vriendschap voor haar en kwam het er toevallig allemaal uit
pi_165406545
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik mag me hier geloof ik ook weer melden.. Gisteren wezen stappen met een maat en 2 vriendinnen, beide al bezet. Met 1 van de dames kan ik het super goed vinden en heb me er bij neergelegd dat het niks meer wordt dan vriendschap. Tot ze gisternacht (na de nodige drankjes) opeens brak en al huilend tegen me vertelde hoe kut dr relatie was en dat ze er mee op wil houden etc.... Uiteindelijk heeft ze bij mij geslapen en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee moet... :X
Niet actief iets mee ondernemen. Laat d'r eerst haar relatie maar verbreken omdat die niet meer werkt, en niet omdat ze direct over kan stappen naar een ander.
pi_165406791
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen kunnen toch ook vrienden zijn? Misschien bedoeld ze er niks mee en is het gewoon vriendschap voor haar en kwam het er toevallig allemaal uit
Ik geloof daar niet zo in. Vrouwen zijn vaak nog naïef genoeg om te denken dat het kan en volledig gelijkwaardig is. Vrouwen denken anders en kunnen zich niet voorstellen dat mannen niet belangeloos gericht kunnen zijn op het andere geslacht zoals vrouwen dat wel kunnen. Praat met mannen en zij weten wel beter.

Ik geloof niet dat de meerderheid van de mannen een gewone vriendin zou afwijzen als zij zich aanbiedt, ook al heeft ze een relatie. Terwijl een echte vriend in dit geval zou zeggen, 'Ga naar huis of naar je ouders en praat eerst met je vriend.'

Of zou jij het leuk vinden dat jouw vriend op stap ging met vrijgezelle vrouwen waarvan jij wist dat zij hem zou pakken als ze de kans kreeg? Terwijl het niet lekker loopt tussen jullie en daar daarna ook nog blijft 'slapen'? Bijzonder.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_165406839
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:23 schreef alors het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet zo in. Vrouwen zijn vaak nog naïef genoeg om te denken dat het kan en volledig gelijkwaardig is. Vrouwen denken anders en kunnen zich niet voorstellen dat mannen niet belangeloos gericht kunnen zijn op het andere geslacht zoals vrouwen dat wel kunnen. Praat met mannen en zij weten wel beter.

Ik geloof niet dat de meerderheid van de mannen een gewone vriendin zou afwijzen als zij zich aanbiedt, ook al heeft ze een relatie. Terwijl een echte vriend in dit geval zou zeggen, 'Ga naar huis of naar je ouders en praat eerst met je vriend.'

Of zou jij het leuk vinden dat jouw vriend op stap ging met vrijgezelle vrouwen waarvan jij wist dat zij hem zou pakken als ze de kans kreeg? Terwijl het niet lekker loopt tussen jullie en daar daarna ook nog blijft 'slapen'? Bijzonder.
Feminist :r
pi_165406911
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:23 schreef alors het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet zo in. Vrouwen zijn vaak nog naïef genoeg om te denken dat het kan en volledig gelijkwaardig is. Vrouwen denken anders en kunnen zich niet voorstellen dat mannen niet belangeloos gericht kunnen zijn op het andere geslacht zoals vrouwen dat wel kunnen. Praat met mannen en zij weten wel beter.

Ik geloof niet dat de meerderheid van de mannen een gewone vriendin zou afwijzen als zij zich aanbiedt, ook al heeft ze een relatie. Terwijl een echte vriend in dit geval zou zeggen, 'Ga naar huis of naar je ouders en praat eerst met je vriend.'

Of zou jij het leuk vinden dat jouw vriend op stap ging met vrijgezelle vrouwen waarvan jij wist dat zij hem zou pakken als ze de kans kreeg? Terwijl het niet lekker loopt tussen jullie en daar daarna ook nog blijft 'slapen'? Bijzonder.
Mijn vriend gaat regelmatig op stap met vriendinnen. Niemand wil daarvan iemand pakken :')
Net zoals dat ik hier een paar maanden geleden een vriend een paar dagen had crashen omdat zijn relatie uit was. Op de bank natuurlijk
Ik heb veel vrienden waar ik niks van wil op seksueel gebied en zij willen dat ook echt niet van mij

Ik ben gewoon niet van het idee dat iedereen iedereen maar wil pakken :')
Ik ben trouwens ook bi. Ik kan dus nooit bij iemand blijven slapen en mijn hart uit storten want misschien wil ik wel meer, of die ander?
pi_165406944
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat regelmatig op stap met vriendinnen. Niemand wil daarvan iemand pakken :')
Net zoals dat ik hier een paar maanden geleden een vriend een paar dagen had crashen omdat zijn relatie uit was. Op de bank natuurlijk
Ik heb veel vrienden waar ik niks van wil op seksueel gebied en zij willen dat ook echt niet van mij

Ik ben gewoon niet van het idee dat iedereen iedereen maar wil pakken :')
Ik ben trouwens ook bi. Ik kan dus nooit bij iemand blijven slapen en mijn hart uit storten want misschien wil ik wel meer, of die ander?
Bedoel je nou Hosti?
  zondag 18 september 2016 @ 16:29:06 #226
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165406963
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 15:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Eerlijk? Niks :).
Ja zo denk ik er eigenlijk ook over maar vind t een moeilijke combinatie omdat het nu tussen vriendschap en iets anders in hangt, met dat eerste was iig duidelijk hoe de verhoudingen lagen..

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Allures het volgende:
Nou ja wat betekend geslapen hier?
In dit geval gewoon slapen, ik had nog een logeerkamer 'over' maar ze vond het fijn als ik bij haar kwam liggen :)

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:13 schreef Allures het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen kunnen toch ook vrienden zijn? Misschien bedoeld ze er niks mee en is het gewoon vriendschap voor haar en kwam het er toevallig allemaal uit
Dat is dus de vraag.. Ik denk dat het zoiets kan zijn maar geen idee of zij er meer in ziet..

Om even de verhouding duidelijk te maken, zij is een soort van stap maatje van me, gaan vaak de kroeg in, hoop lol en gezelligheid en verder niks.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_165407005
Wat zou je zelf willen dat er is tussen jullie?
pi_165407035
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef DjRex89 het volgende:

In dit geval gewoon slapen, ik had nog een logeerkamer 'over' maar ze vond het fijn als ik bij haar kwam liggen :)

Wauw en jij gaf toe als echte vriend en jij vindt dat ook wel oké als ze dat straks met andere mannen doet als jullie wat hebben? :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 18 september 2016 @ 16:31:37 #229
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407040
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat regelmatig op stap met vriendinnen. Niemand wil daarvan iemand pakken :')
Net zoals dat ik hier een paar maanden geleden een vriend een paar dagen had crashen omdat zijn relatie uit was. Op de bank natuurlijk
Ik heb veel vrienden waar ik niks van wil op seksueel gebied en zij willen dat ook echt niet van mij

Ik ben gewoon niet van het idee dat iedereen iedereen maar wil pakken :')
Ik ben trouwens ook bi. Ik kan dus nooit bij iemand blijven slapen en mijn hart uit storten want misschien wil ik wel meer, of die ander?
Ja ik kan er ook 100% vrede mee hebben als het van haar kant gewoon vriendschappelijk is, maar mocht er meer in zitten dan wil ik die gok wel wagen. Maar ze moet eerst maar eens met dr huidige vriend eruit komen wat ze wil... Wonen net samen en ik dacht dat t allemaal goed ging totdat ze vannacht dus helemaal los ging dat alles kut was..
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_165407066
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja ik kan er ook 100% vrede mee hebben als het van haar kant gewoon vriendschappelijk is, maar mocht er meer in zitten dan wil ik die gok wel wagen. Maar ze moet eerst maar eens met dr huidige vriend eruit komen wat ze wil... Wonen net samen en ik dacht dat t allemaal goed ging totdat ze vannacht dus helemaal los ging dat alles kut was..
Afblijven dus.
pi_165407076
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef alors het volgende:

[..]

Wauw en jij gaf toe als echte vriend en jij vindt dat ook wel oké als ze dat straks met andere mannen doet als jullie wat hebben? :')
Waarom niet? Er gebeurt toch niets? Kan prima volgens Allures
  zondag 18 september 2016 @ 16:33:21 #232
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407098
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef alors het volgende:

[..]

Wauw en jij gaf toe als echte vriend en jij vindt dat ook wel oké als ze dat straks met andere mannen doet als jullie wat hebben? :')
Ik hecht daar echt niet zoveel waarde aan, ik zie haar als een vriend, als er vrienden blijven slapen slaapt er ook wel eens eentje in mijn bed, dat zegt ook verder niks..
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  zondag 18 september 2016 @ 16:35:45 #233
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407150
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef Allures het volgende:
Wat zou je zelf willen dat er is tussen jullie?
Ja dat weet ik dus niet echt, aan de ene kant is ze de perfecte vriendin voor mij. Ik denk serieus dat we goed bij elkaar passen maar aan de andere kant is hoe het nu gaat ook dikke prima. Ik ken dr nog niet zo lang (begin dit jaar) maar als ze toen vrijgezel zou zijn geweest dan had ik wel een poging gewaagd om dr iets mee te beginnen, maar in een relatie ga ik niet pro-actief lopen stoken...
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_165407160
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja ik kan er ook 100% vrede mee hebben als het van haar kant gewoon vriendschappelijk is, maar mocht er meer in zitten dan wil ik die gok wel wagen. Maar ze moet eerst maar eens met dr huidige vriend eruit komen wat ze wil... Wonen net samen en ik dacht dat t allemaal goed ging totdat ze vannacht dus helemaal los ging dat alles kut was..
Ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Net samen wonen zet alles nou eenmaal op scherp
Ze moet zelf eerst beslissen of ze weg wil lijkt me
pi_165407169
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2016 16:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom niet? Er gebeurt toch niets? Kan prima volgens Allures
Ik zou daar inderdaad geen moeite mee hebben
Waarom is het op fok altijd zo moeilijk dat iedereen daar anders in staat?
pi_165407233
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik dus niet echt, aan de ene kant is ze de perfecte vriendin voor mij. Ik denk serieus dat we goed bij elkaar passen maar aan de andere kant is hoe het nu gaat ook dikke prima. Ik ken dr nog niet zo lang (begin dit jaar) maar als ze toen vrijgezel zou zijn geweest dan had ik wel een poging gewaagd om dr iets mee te beginnen, maar in een relatie ga ik niet pro-actief lopen stoken...
Ik hoop dat haar vriend wat jij doet ook niet als stoken beschouwt. Ik zou dat wel doen.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 18 september 2016 @ 16:40:34 #237
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407265
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:36 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Net samen wonen zet alles nou eenmaal op scherp
Ze moet zelf eerst beslissen of ze weg wil lijkt me
Ja en ik moet toegeven dat we allebei enigszins aangeschoten (zeg dronken) waren toen het erover ging. Dus wellicht is het dadelijk allemaal weer koek en ei tussen die 2, maar het kwam voor mij nogal als een verrassing..

Beetje lastig hoe ik nu tegen dr moet doen, toch een beetje 'akward' nu..
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_165407284
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja en ik moet toegeven dat we allebei enigszins aangeschoten (zeg dronken) waren toen het erover ging. Dus wellicht is het dadelijk allemaal weer koek en ei tussen die 2, maar het kwam voor mij nogal als een verrassing..

Beetje lastig hoe ik nu tegen dr moet doen, toch een beetje 'akward' nu..
Totdat je allebei een beetje aangeschoten en geil bent...
  zondag 18 september 2016 @ 16:41:28 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165407295
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja en ik moet toegeven dat we allebei enigszins aangeschoten (zeg dronken) waren toen het erover ging. Dus wellicht is het dadelijk allemaal weer koek en ei tussen die 2, maar het kwam voor mij nogal als een verrassing..

Beetje lastig hoe ik nu tegen dr moet doen, toch een beetje 'akward' nu..
Daar kun je denk ik rustig het gesprek over aangaan zodra zij gekalmeerd is :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 18 september 2016 @ 16:44:06 #240
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407360
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Totdat je allebei een beetje aangeschoten en geil bent...
Daarom was het misschien maar goed dat we allebei genoeg op hadden dat er toch niks is gebeurd ;)

quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daar kun je denk ik rustig het gesprek over aangaan zodra zij gekalmeerd is :).
Ja heb dr al geappt dat ze voor zichzelf eerst maar eens alles op een rijtje moet zetten. Ze woont niet echt in de buurt dus zie dr verder niet wekelijks.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_165407383
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik dus niet echt, aan de ene kant is ze de perfecte vriendin voor mij. Ik denk serieus dat we goed bij elkaar passen maar aan de andere kant is hoe het nu gaat ook dikke prima. Ik ken dr nog niet zo lang (begin dit jaar) maar als ze toen vrijgezel zou zijn geweest dan had ik wel een poging gewaagd om dr iets mee te beginnen, maar in een relatie ga ik niet pro-actief lopen stoken...
seks met vriendinnen werkt niet je plaagt jezelf alleen maar laat haar maar stuk gaan dat is het beste
  zondag 18 september 2016 @ 16:45:18 #242
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165407391
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Daarom was het misschien maar goed dat we allebei genoeg op hadden dat er toch niks is gebeurd ;)

[..]

Ja heb dr al geappt dat ze voor zichzelf eerst maar eens alles op een rijtje moet zetten. Ze woont niet echt in de buurt dus zie dr verder niet wekelijks.
Dat zal ook wel helpen.

Lastige situatie, vooral als je de persoon in kwestie echt leuk vindt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 18 september 2016 @ 16:46:04 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165407410
Overigens zie ik het probleem in het blijven slapen ook niet. Ben zelf zo vaak bij mannelijke vrienden blijven slapen en andersom, zonder dat er ook maar iets gebeurde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165407447
Blijven slapen is niet zo'n probleem, uitnodigen om er bij te komen liggen terwijl je een breakdown hebt over je relatie is op het randje.
pi_165407473
Meh. Slaap vaak genoeg met vriendinnen in een bed dat er niets gebeurd, ook al zijn we dronken. Moet kunnen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 18 september 2016 @ 16:48:25 #246
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407474
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 16:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zal ook wel helpen.

Lastige situatie, vooral als je de persoon in kwestie echt leuk vindt.
Ja, het lullige is ook dat ze hier paar keer is geweest en dat vrienden onafhankelijk van elkaar al zeiden dat wij een perfect stel zouden vormen.. Daar geloof ik ook wel in maar ik heb ooit eerder iemand als goede vriendin verloren omdat ik er meer in zag dan zij en ben dat nu echt niet van plan.. Dus nu maar even afwachten :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_165407487
Je kan altijd nog achteraf verontschuldigen en hopen op het beste toch :)
  zondag 18 september 2016 @ 16:49:05 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165407489
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Blijven slapen is niet zo'n probleem, uitnodigen om er bij te komen liggen terwijl je een breakdown hebt over je relatie is op het randje.
Vind ik ook, ja :). Maar vanuit Rexje snap ik wel dat ie erbij gaat liggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 18 september 2016 @ 16:49:32 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165407499
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:48 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja, het lullige is ook dat ze hier paar keer is geweest en dat vrienden onafhankelijk van elkaar al zeiden dat wij een perfect stel zouden vormen.. Daar geloof ik ook wel in maar ik heb ooit eerder iemand als goede vriendin verloren omdat ik er meer in zag dan zij en ben dat nu echt niet van plan.. Dus nu maar even afwachten :)
Verstandig. Laat haar eerst maar eens haar shit uitzoeken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165407518
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Blijven slapen is niet zo'n probleem, uitnodigen om er bij te komen liggen terwijl je een breakdown hebt over je relatie is op het randje.
dat ben ik wel met je eens

Vooral als het dan ook zo expliciet gevraagd is (als het altijd al in het zelfde bed was want maar 1 bed en geen bijbedoelingen is anders dan 'ik voel me zo alleen snik')
  zondag 18 september 2016 @ 16:50:54 #251
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407525
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Blijven slapen is niet zo'n probleem, uitnodigen om er bij te komen liggen terwijl je een breakdown hebt over je relatie is op het randje.
Mee eens :Y Dat maakt het nu ook zo lastig..

Ze appt ook niet meer terug vandaag, misschien is ze er zelf ook wel van geschrokken. Het kwam er gisteren uit alsof ik de eerste was tegen wie ze dr verhaal kwijt kon.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  zondag 18 september 2016 @ 16:53:32 #252
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_165407597
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 16:50 schreef Allures het volgende:

[..]

dat ben ik wel met je eens

Vooral als het dan ook zo expliciet gevraagd is (als het altijd al in het zelfde bed was want maar 1 bed en geen bijbedoelingen is anders dan 'ik voel me zo alleen snik')
Ja ik stelde nog voor om in het logeerbed te gaan liggen maar ze wilde dat ik bij haar kwam liggen.. Ik geloof trouwens niet dat ze verder plannen had op seksueel gebied, we vielen allebei gelijk in slaap _O-
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  Grootste filosoof 2022 zondag 18 september 2016 @ 16:58:06 #253
442397 UitStraling
pi_165407712
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:50 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Mee eens :Y Dat maakt het nu ook zo lastig..

Ze appt ook niet meer terug vandaag, misschien is ze er zelf ook wel van geschrokken. Het kwam er gisteren uit alsof ik de eerste was tegen wie ze dr verhaal kwijt kon.
En meer is het ook niet, als ze je woest aantrekkelijk had gevonden had je nu nog het laken in je bilnaad zitten, zo simpel zit 't
pi_165410499
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:53 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Ja ik stelde nog voor om in het logeerbed te gaan liggen maar ze wilde dat ik bij haar kwam liggen.. Ik geloof trouwens niet dat ze verder plannen had op seksueel gebied, we vielen allebei gelijk in slaap _O-
Je bent zo'n goede luisteraar.
1 + 1 = blauw
pi_165410704
Friendzone-radar is sterk in deze ja.

Mijn date/vriendin sliep afgelopen weekend ook bij haar beste vriend in bed. Samen in een tweepersoonsbed nog wel.

Scheelt misschien dat hij homo is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_165426541
Heb een Tinder match met iemand die vrienden is met dé Estavana Polman haha. Al zegt dat niets natuurlijk :P Maar ik krijg weer dagelijks matches merk ik... alleen heb ik nu niet echt behoefte om af te spreken, dus gebruik het vooral als chatapp om wat gesprekken op gang te houden... anders heffen de meeste matches zich weer op als je niks laat horen.
  maandag 19 september 2016 @ 12:33:34 #257
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165426644
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heb een Tinder match met iemand die vrienden is met dé Estavana Polman haha. Al zegt dat niets natuurlijk :P Maar ik krijg weer dagelijks matches merk ik... alleen heb ik nu niet echt behoefte om af te spreken, dus gebruik het vooral als chatapp om wat gesprekken op gang te houden... anders heffen de meeste matches zich weer op als je niks laat horen.
beetje trainen ja
pi_165428307
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:28 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
anders heffen de meeste matches zich weer op als je niks laat horen.
en waarom is dat erg?
pi_165429817
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 14:02 schreef Allures het volgende:

[..]

en waarom is dat erg?
Dan had je nooit een kans? Er zitten dames bij die mij wel aanspreken
pi_165431892
Als je niet af wil spreken maakt het niet uit toch
pi_165432178
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:01 schreef Allures het volgende:
Als je niet af wil spreken maakt het niet uit toch
Ik wil op zich wel afspreken maar ideaal is nu anders.
pi_165432192
Oh je lult weer poep voor reacties dus. Duidelijk
pi_165432261
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 17:15 schreef Allures het volgende:
Oh je lult weer poep voor reacties dus. Duidelijk
Nee, ik heb echt veel matches sinds kort.. datingseizoen is weer geopend blijkbaar. :) Maar je hoofd moet er wel naar staan, nu druk bezig met werk zoeken en woning voorbereiden dus tja wat afleiding is lekker maar wil uiteindelijk niet weer weken appen voor niets.
pi_165435101
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 15:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dan had je nooit een kans? Er zitten dames bij die mij wel aanspreken
En wat is het probleem precies?
1 + 1 = blauw
pi_165435749
Ga. Er. Niet. Op. In.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165435780
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga. Er. Niet. Op. In.
Ik moet wel zeggen dat die chatsessies voor nu wel een leuke daginvulling zijn... naast het schrijven van sollicitatiebrieven :P Maar da's ook een reden waarom ik nu niet wil daten: heb op zich niet veel in te brengen en de meeste mensen zijn wel fulltime bezig overdag.
pi_165435931
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga. Er. Niet. Op. In.
Ja, je hebt gelijk.
1 + 1 = blauw
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 21:33:17 #268
447051 crew  Peejtur
pi_165438312
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat die chatsessies voor nu wel een leuke daginvulling zijn... naast het schrijven van sollicitatiebrieven :P Maar da's ook een reden waarom ik nu niet wil daten: heb op zich niet veel in te brengen en de meeste mensen zijn wel fulltime bezig overdag.
Zucht. Ben je nou écht zo dom?
pi_165438487
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 21:33 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Zucht. Ben je nou écht zo dom?
Oh nee hoor. Daten is ook tijd doorbrengen en als 't klikt heb je vanzelf wat meer tijdsinvulling. Maar ik bedoel meer: beter straks in één keer goed beginnen dan nu weer snel willen daten met mensen waar je eigenlijk niks bij voelt. Wil zelf ook niet als opvulling worden gebruikt..
  maandag 19 september 2016 @ 21:40:43 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165438574
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 20:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat die chatsessies voor nu wel een leuke daginvulling zijn... naast het schrijven van sollicitatiebrieven :P Maar da's ook een reden waarom ik nu niet wil daten: heb op zich niet veel in te brengen en de meeste mensen zijn wel fulltime bezig overdag.
Dit is het datingtopic. Als je niet date, en dat ook niet van plan bent, dan ga lekker ergens anders posten :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165439842
Nou zeg, vrijdag date gehad, klikte leuk! Vanochtend (ja dat kan op maandag), een vervolg gehad, en op een gegeven moment kwam het hoge woord eruit, ze was afwezig (merkte ik, maar dat zei ze ook zelf) en vond mij niet zo leuk als ik haar.. *zucht

Vond en vind het wel netjes dat ze het rechtstreeks zegt en persoonlijk, dat siert haar.
  maandag 19 september 2016 @ 22:21:24 #272
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165440022
Een deel of wat geleden werd er best wel hard op paiq afgegeven, maar ik heb me vandaag aangemeld en vind het vooralsnog helemaal prima daar. Heb inmiddels ook een leuke chat lopen :)
pi_165440275
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:21 schreef Trashcanman het volgende:
Een deel of wat geleden werd er best wel hard op paiq afgegeven, maar ik heb me vandaag aangemeld en vind het vooralsnog helemaal prima daar. Heb inmiddels ook een leuke chat lopen :)
Paiq werkt best goed en het is niet alleen maar foto's kijken, ook al hebben veel dames (gratis!!) foto cheat in gebruik.

Buiten dat en los van Paiq, in mijn beleving is het daten van een vrouw met een of meer kinderen best lastig. Hoe ervaren jullie dat?
pi_165440343
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nou zeg, vrijdag date gehad, klikte leuk! Vanochtend (ja dat kan op maandag), een vervolg gehad, en op een gegeven moment kwam het hoge woord eruit, ze was afwezig (merkte ik, maar dat zei ze ook zelf) en vond mij niet zo leuk als ik haar.. *zucht

Vond en vind het wel netjes dat ze het rechtstreeks zegt en persoonlijk, dat siert haar.
Wist ze dat al voor je vervolg? Zo ja, waarom dan toch een vervolg accepteren?
pi_165440426
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Wist ze dat al voor je vervolg? Zo ja, waarom dan toch een vervolg accepteren?
Niet je eigen frustaties projecteren.

Misschien hinkte ze op 2 gedachten en viel vanmorgen het kwartje de verkeerde kant op.
Soms heb je 2 dates nodig om iets bevestigd te krijgen, ze ging heus niet voor een gratis lunch ofzo.
Hell To The Liars
  maandag 19 september 2016 @ 22:33:34 #276
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165440494
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Paiq werkt best goed en het is niet alleen maar foto's kijken, ook al hebben veel dames (gratis!!) foto cheat in gebruik.

Buiten dat en los van Paiq, in mijn beleving is het daten van een vrouw met een of meer kinderen best lastig. Hoe ervaren jullie dat?
Mijn ex had er 2, vond het altijd wel leuk als ze er bij waren als we een dagje er op uit gingen enzo. Ze werd uiteindelijk door alle drukte die de kinderen, ik en alle andere dingen waar ze druk mee was wel meer en meer gestresst waardoor mede de relatie ook onder druk kwam te staan (ging uit om andere reden though).
Liefst ga ik natuurlijk met iemand die dr tijd makkelijker kan indelen maar kinderen zijn geen directe afknapper.
pi_165441073
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

Niet je eigen frustaties projecteren.

Misschien hinkte ze op 2 gedachten en viel vanmorgen het kwartje de verkeerde kant op.
Soms heb je 2 dates nodig om iets bevestigd te krijgen, ze ging heus niet voor een gratis lunch ofzo.
Denk inderdaad dit ja, goed verwoord ^O^
pi_165441143
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 22:33 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mijn ex had er 2, vond het altijd wel leuk als ze er bij waren als we een dagje er op uit gingen enzo. Ze werd uiteindelijk door alle drukte die de kinderen, ik en alle andere dingen waar ze druk mee was wel meer en meer gestresst waardoor mede de relatie ook onder druk kwam te staan (ging uit om andere reden though).
Liefst ga ik natuurlijk met iemand die dr tijd makkelijker kan indelen maar kinderen zijn geen directe afknapper.
Kinderen zijn niet direct een afknapper, al maakt het plannen van een date en het daten zelf (vooral in het begin) best lastig, is ook een uitdaging, dat dan weer wel ;).
  maandag 19 september 2016 @ 23:05:05 #279
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165441590
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Kinderen zijn niet direct een afknapper, al maakt het plannen van een date en het daten zelf (vooral in het begin) best lastig, is ook een uitdaging, dat dan weer wel ;).
Check, maar een beetje geduld en flexibiliteit doet wonderen. Lijkt me wel zwaar kut als de hypothetische koters me niet zouden moeten, dat zal wel een probleem met een relatie opbouwen worden :')
pi_165442416
Aangezien ik maar weer eens wat te klagen moet hebben... ze wonen nog steeds niet dichtbij.. Nu rond Wageningen en da's voor mij niet echt makkelijk te bereiken. Blijft vreemd als je bij en straks in zo'n grote studentenstad woont en je altijd van verder mensen matcht..
  maandag 19 september 2016 @ 23:37:00 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165442579
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Aangezien ik maar weer eens wat te klagen moet hebben... ze wonen nog steeds niet dichtbij.. Nu rond Wageningen en da's voor mij niet echt makkelijk te bereiken. Blijft vreemd als je bij en straks in zo'n grote studentenstad woont en je altijd van verder mensen matcht..
Dat is toch een rechtstreekse verbinding van een half uurtje?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165442759
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 23:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is toch een rechtstreekse verbinding van een half uurtje?
Naar Ede ja met de trein.. Wageningen niet. Maar ik bedoel meer; woon met duizenden studenten in een stad en match altijd van verder terwijl ik als afstand 15km heb. Meeste wonen hier op kamers dus in het weekend terug naar Overijssel :P maar zelfs daar match ik niet mee, gewoon andere steden.
pi_165443135
Hmm, deze zaterdag èn zondag een date. Hij gaat wel lekker nu. :')
  dinsdag 20 september 2016 @ 00:09:46 #284
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165443254
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, deze zaterdag èn zondag een date. Hij gaat wel lekker nu. :')
Met dezelfde of heb je meer dames waar je mee date atm?
pi_165443451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 00:09 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Met dezelfde of heb je meer dames waar je mee date atm?
Nu twee verschillende. Nog nooit gedaan dit, maar goed, we zullen het zien.
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:58:56 #286
416020 K44S
The bearded man
pi_165444965
Ede en Wageningen is als Hilversum en Hilversum mediapark :') je gaapt 1 keer en je bent er :') maar goed. Don't feed the troll.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165445624
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:58 schreef K44S het volgende:
Ede en Wageningen is als Hilversum en Hilversum mediapark :') je gaapt 1 keer en je bent er :') maar goed. Don't feed the troll.
Nou ja je moet overstappen op de bus naar Wageningen ;) Maar goed ik loop weer vooruit op de zaken! Voor nu gewoon lekker chatten en mochten we gaan afspreken, komt de locatie ook wel ter sprake. Ben daar altijd zo goed in; doemdenken. Pas zorgen maken als het een probleem is, niet vooraf al.
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:28:05 #288
416020 K44S
The bearded man
pi_165447014
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja je moet overstappen op de bus naar Wageningen ;) Maar goed ik loop weer vooruit op de zaken! Voor nu gewoon lekker chatten en mochten we gaan afspreken, komt de locatie ook wel ter sprake. Ben daar altijd zo goed in; doemdenken. Pas zorgen maken als het een probleem is, niet vooraf al.
Concentreer je nou maar op werk vinden/worden aangenomen ;)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:33:12 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165447089
En ontopic blijven. Christus te hobbelpaard, dit is geen dagboektopic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 11:38:40 #290
447051 crew  Peejtur
pi_165447225
Hoe vaak moet hem dat nog gezegd worden? :)
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:41:54 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165447320
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:38 schreef Peejtur het volgende:
Hoe vaak moet hem dat nog gezegd worden? :)
Is dit een ontopic vraag over daten?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:45:31 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165447421
Anywhoo, inmiddels weer leuk contact met iemand uit de buurt. Gewoon zo gevonden (whehe :')), we kennen elkaar al oppervlakkig en zijn aan t kijken wanneer we een date kunnen plannen aangezien hij eerst nog op vakantie gaat.

Maar komt goed :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:50:15 #293
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165447546
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:45 schreef Samzz het volgende:
Anywhoo, inmiddels weer leuk contact met iemand uit de buurt. Gewoon zo gevonden (whehe :')), we kennen elkaar al oppervlakkig en zijn aan t kijken wanneer we een date kunnen plannen aangezien hij eerst nog op vakantie gaat.

Maar komt goed :).
relatie dus of hoe noem jij het?
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:51:18 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165447570
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

relatie dus of hoe noem jij het?
Nee... We gaan een date plannen, dat staat er toch duidelijk?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:17:22 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165448121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:45 schreef Samzz het volgende:
Anywhoo, inmiddels weer leuk contact met iemand uit de buurt. Gewoon zo gevonden (whehe :')), we kennen elkaar al oppervlakkig en zijn aan t kijken wanneer we een date kunnen plannen aangezien hij eerst nog op vakantie gaat.

Maar komt goed :).
Leuk vooruitzicht! ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165448222
Dat Tinder he... moet dat aangesloten zijn op je Facebook en krijgt iedereen dan je Facebookprofiel te zien?
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:37:47 #297
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165448495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:23 schreef Elvi het volgende:
Dat Tinder he... moet dat aangesloten zijn op je Facebook en krijgt iedereen dan je Facebookprofiel te zien?
Eerste vraag: ja
Tweede vraag: nee
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165449478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:23 schreef Elvi het volgende:
Dat Tinder he... moet dat aangesloten zijn op je Facebook en krijgt iedereen dan je Facebookprofiel te zien?
Je moet er wel op bedacht zijn dat je Tinder-profiel aan FB-vrienden getoond kan worden (op Tinder zelf uiteraard). Vroeger was er volgens mij zo'n optie dat je niet getoond werd aan FB-vrienden, maar heb dat al meerdere malen gehad.

Ook met dat Tinder Social kunnen FB-vrienden die ook op Tinder zitten, zien dat jij er ook op zit als je dat aan hebt staan (en andersom kun jij ook zien wie van je FB-vrienden op Tinder zitten)....
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:52:04 #299
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165449832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:45 schreef Samzz het volgende:
Anywhoo, inmiddels weer leuk contact met iemand uit de buurt. Gewoon zo gevonden (whehe :')), we kennen elkaar al oppervlakkig en zijn aan t kijken wanneer we een date kunnen plannen aangezien hij eerst nog op vakantie gaat.

Maar komt goed :).
Tof :)

Ik heb net weer een uur oid zitten chatten op paiq, 3e sessie in 2 dagen. Echt een schatje :) Ik ga haar van de week maar eens vragen of ze zin heeft om wat leuks te doen :)
pi_165451779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:23 schreef Elvi het volgende:
Dat Tinder he... moet dat aangesloten zijn op je Facebook en krijgt iedereen dan je Facebookprofiel te zien?
Tinder schijnt ook vol te zitten met mannen met karperfoto's. Bezint eer gij begint.
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:50:18 #301
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165452254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:23 schreef Elvi het volgende:
Dat Tinder he... moet dat aangesloten zijn op je Facebook en krijgt iedereen dan je Facebookprofiel te zien?
Ja, je logt in op tinder via je facebook account. Je facebook profiel is niet zichtbaar, maar Tinder gebruikt wel je profielfoto (en eventueel andere foto's die je uit je facebook album selecteert voor Tinder), je naam en je leeftijd. En als je een koppeling met Instagram maakt, worden ook je instagram foto's zichtbaar voor Tinder gebruikers. Dus houd wel rekening met wat je deelt met de rest van de wereld!

En kijk er ook niet van op dat je af en toe een bekende ziet langskomen, dat is mij al enkele keren overkomen. Geen probleem, ik doe er niet geheimzinnig over. Ik heb naar aanleiding daarvan wel mijn fotoselectie aangepast (géén karperfoto's!) ... mijn foto's waren iets té onthullend om met jan en alleman te delen. Mocht er een match zijn, dan komen die foto's alsnog wel op een passend moment... :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')