abonnement Unibet Coolblue
pi_164988795

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164988850
TWC, volgende keer zelf het nieuwe topic openen hè...
  Moderator woensdag 31 augustus 2016 @ 16:31:59 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_164989022
Hardloper in Hedel klemgereden en beroofd van mobiel
#omroepgelderland
http://www.omroepgelderla(...)n-beroofd-van-mobiel

Meh...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164989177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:25 schreef McTwente het volgende:
TWC, volgende keer zelf het nieuwe topic openen hè...
Nee. Geloof mij dat is voor iedereen beter dat ik dat niet doe.
pi_164989587
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Hardloper in Hedel klemgereden en beroofd van mobiel
#omroepgelderland
http://www.omroepgelderla(...)n-beroofd-van-mobiel

Meh...
"De politie laat andere hardlopers weten dat zij alert moeten zijn als zij hun telefoon zichtbaar dragen."

????

Hoe moeten we dan pokemonnen?
pi_164989807
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

sugereer jij nu dat het het aan Yur lag?
Nee, dat is onzin.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 17:22:12 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164990025
It wasn't me :)

Het liep niet lekker door een combinatie van een boel factoren...ik ben in ieder geval niet verrast
F means you're fucked
pi_164990347
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef pijll het volgende:

[..]

"De politie laat andere hardlopers weten dat zij alert moeten zijn als zij hun telefoon zichtbaar dragen."

????

Hoe moeten we dan pokemonnen?
Niet!
Vanavond weer trainen na twee maanden niet gelopen te hebben. Kijken wat dat met mijn conditie heeft gedaan...
pi_164990856
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:40 schreef McTwente het volgende:

[..]

Niet!
Vanavond weer trainen na twee maanden niet gelopen te hebben. Kijken wat dat met mijn conditie heeft gedaan...
Minder dan goed voor je is. Pas op voor blessures.
pi_164991151
-O- Alweer een "meh" loopje vandaag...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164991178
Niet best.. Vorige week was er ook al iets, toen konden ze de identiteit niet vaststellen van een hardloper die in elkaar was gezakt.. Ik ga denk ik maar toch zo'n armband aanschaffen, die ambulancemedewerkers ( of iemand anders ) kan scannen met zijn/haar smartphone, die hebben we tegenwoordig bijna allemaal. Dan kunnen ze dus meteen je gegevens en alles zien wat je hebt ingegeven. Supermakkelijk. En nee ik loop niet vaak alleen maar toch, je weet maar nooit :)
pi_164991411
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef xMissi het volgende:
Niet best.. Vorige week was er ook al iets, toen konden ze de identiteit niet vaststellen van een hardloper die in elkaar was gezakt.. Ik ga denk ik maar toch zo'n armband aanschaffen, die ambulancemedewerkers ( of iemand anders ) kan scannen met zijn/haar smartphone, die hebben we tegenwoordig bijna allemaal. Dan kunnen ze dus meteen je gegevens en alles zien wat je hebt ingegeven. Supermakkelijk. En nee ik loop niet vaak alleen maar toch, je weet maar nooit :)
Ik draag sinds kort een armband, maar dan old school, dus gewoon met naam en noodnummers erop geëtst. Dan werkt het ook wanneer ze geen scanner in de buurt hebben. Of in het buitenland. Kostte me al met al 15 euro of zo, en het loopt een stuk rustiger. Ik loop meestal wel alleen en draag hem nu gewoon standaard bij het lopen.
pi_164991544
En of het softwareproblemen met de M400 zijn, vraag ik me af. Probleem was er zo ineens, volgens mij niet na een softwarewijziging. Een collega van me heeft bijvoorbeeld nergens last van. Wel ontzettend irritant dat alles weer via de PC moet. Al gemeld bij Polar Support maar nog geen reactie gehad, dus morgen maar eens ouderwets bellen.
pi_164991672
Ik kan de m400 nu wel syncen met mobiel, als ik wifi/mobiel internet uitzet. Alleen hij registreert alleen de activiteiten, niet de training zelf. Wel als ik het via de PC doe. De problemen zijn ongeveer een maandje geleden begonnen.
pi_164991724
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:32 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ik draag sinds kort een armband, maar dan old school, dus gewoon met naam en noodnummers erop geëtst. Dan werkt het ook wanneer ze geen scanner in de buurt hebben. Of in het buitenland. Kostte me al met al 15 euro of zo, en het loopt een stuk rustiger. Ik loop meestal wel alleen en draag hem nu gewoon standaard bij het lopen.
Ja klopt, daar heb ik ook naar zitten kijken. Maar zoals ik al zei bijna iedereen heeft altijd wel een smartphone en anders iemand in de buurt. Buitenland kom ik eigenlijk vrij weinig, maar daar zouden ze het ook kunnen zien hoor. En stel ik krijg iets medisch, kun je dat ook aanpassen zegmaar. Ik zit er al wat langer over te denken hoor, maar ik stel het steeds uit. Terwijl het best belangrijk is.

Anyway,ik ga nu even fitnessen en mijn trainer gedag zeggen want hij is voor het laatst.. :N :{. Niet leuk maarja. That's life.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 19:19:00 #16
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164992305
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef Guard het volgende:
-O- Alweer een "meh" loopje vandaag...
Je bent geweest en deze horen erbij, beter een meh training dan een meh wedstrijd :P

Hier vanmiddag eens tijdens de lunch wezen lopen, is weer eens wat anders. Druk programma deze week in de avonden en dit kwam vandaag wel goed uit, dus kan ik toch mn kilometers maken, weer een stel straten op cityrun bijschrijven en de Augustus badge van smashrun binnenhalen :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_164992629
Net weer even lekker over de baan gerend en gehangen.
Ben denk ik wel in vorm voor het aankomende seizoen.
We beginnen in september weer. Over 4 weken staat de opvolging hier in huis ook gepland, dat kan eventueel nog wel wat invloed hebben op de prestaties :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164992906
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Cynic het volgende:
Net weer even lekker over de baan gerend en gehangen.
Ben denk ik wel in vorm voor het aankomende seizoen.
We beginnen in september weer. Over 4 weken staat de opvolging hier in huis ook gepland, dat kan eventueel nog wel wat invloed hebben op de prestaties :')
Leuk zeg! Een betere reden om iets minder te trainen is er nauwelijks.
pi_165002917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb net nieuwe baansloffen aan laten meten :) De oude waren niet geel genoeg.

[ afbeelding ]
Pretty! Die Nike Lunarepic heb ik ook (of misschien net een ander model), lopen heel fijn!

Ik heb gisteren 2 hele mooie huizen gezien in Den Haag (huur), voor mijn favoriet waren meer belangstellenden dus hopen jullie vandaag met me mee dat ik het word? En zo mijn eerste werkdag in het Haagse, wiehoe!

Als alles wat meer gesettled is ook maar eens gaan kijken of het leuk is bij Haag Atletiek of dat ik gewoon bij mijn Utrechtse vrienden blijf trainen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165003073
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 06:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pretty! Die Nike Lunarepic heb ik ook (of misschien net een ander model), lopen heel fijn!

Ik heb gisteren 2 hele mooie huizen gezien in Den Haag (huur), voor mijn favoriet waren meer belangstellenden dus hopen jullie vandaag met me mee dat ik het word? En zo mijn eerste werkdag in het Haagse, wiehoe!

Als alles wat meer gesettled is ook maar eens gaan kijken of het leuk is bij Haag Atletiek of dat ik gewoon bij mijn Utrechtse vrienden blijf trainen ;)
Fingers crossed!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 1 september 2016 @ 07:54:30 #21
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_165003166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Cynic het volgende:
Net weer even lekker over de baan gerend en gehangen.
Ben denk ik wel in vorm voor het aankomende seizoen.
We beginnen in september weer. Over 4 weken staat de opvolging hier in huis ook gepland, dat kan eventueel nog wel wat invloed hebben op de prestaties :')
Leuk! Gefeliciteerd!
Altijd lekker om met goed gevoel het nieuwe seizoen in te gaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 06:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pretty! Die Nike Lunarepic heb ik ook (of misschien net een ander model), lopen heel fijn!

Ik heb gisteren 2 hele mooie huizen gezien in Den Haag (huur), voor mijn favoriet waren meer belangstellenden dus hopen jullie vandaag met me mee dat ik het word? En zo mijn eerste werkdag in het Haagse, wiehoe!

Als alles wat meer gesettled is ook maar eens gaan kijken of het leuk is bij Haag Atletiek of dat ik gewoon bij mijn Utrechtse vrienden blijf trainen ;)
Mooi, inderdaad hopen dat het lukt om snel te verhuizen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_165003868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 06:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pretty! Die Nike Lunarepic heb ik ook (of misschien net een ander model), lopen heel fijn!

Ik heb gisteren 2 hele mooie huizen gezien in Den Haag (huur), voor mijn favoriet waren meer belangstellenden dus hopen jullie vandaag met me mee dat ik het word? En zo mijn eerste werkdag in het Haagse, wiehoe!

Als alles wat meer gesettled is ook maar eens gaan kijken of het leuk is bij Haag Atletiek of dat ik gewoon bij mijn Utrechtse vrienden blijf trainen ;)
Het zijn Nike Free RN's!

Ik heb even gemist wat je gaat doen in Den Haag, maar wil je dan deels in Den Haag wonen en deels in Utrecht? Vanuit Den Haag naar Utrecht gaan om te trainen lijkt me ook niet optimaal.

Ik ben bezig met een aankoopmakelaar die huizen voor me mag gaan zoeken in het Haagse. Zelf geen zin meer in zoeken, en ook geen zin meer in in de file staan.
  donderdag 1 september 2016 @ 09:06:57 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165003877
Voor liefhebbers van TomTom-horloges:

http://www.nu.nl/gadgets/(...)-fitnessarmband.html
F means you're fucked
pi_165004340
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het zijn Nike Free RN's!

Ik heb even gemist wat je gaat doen in Den Haag, maar wil je dan deels in Den Haag wonen en deels in Utrecht? Vanuit Den Haag naar Utrecht gaan om te trainen lijkt me ook niet optimaal.

Ik ben bezig met een aankoopmakelaar die huizen voor me mag gaan zoeken in het Haagse. Zelf geen zin meer in zoeken, en ook geen zin meer in in de file staan.
Ik heb een baan in den Haag ;) vandaag is mijn eerste dag en ik heb al ruim een uur vertraging, er rijdt helemaal niks, dus verhuizen klinkt steeds aantrekkelijker :P en aangezien ik sowieso niet in mijn huidige appartement kan blijven wonen.. En den Haag zoveel goedkoper is voor mooie appartementen dan utrecht.. Is de keuze snel gemaakt!

En of ik nou elke dag heen en weer zou reizen voor werk, of af en toe heen en weer voor trainen en vrienden zien.. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165004504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:06 schreef YUR het volgende:
Voor liefhebbers van TomTom-horloges:

http://www.nu.nl/gadgets/(...)-fitnessarmband.html
Ik ben benieuwd naar de navigatiemogelijkheden van de Adventurer. Het ontbreken hiervan is één van de redenen dat ik TomTom heb verlaten voor Suunto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')