abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164988795

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
pi_164988850
TWC, volgende keer zelf het nieuwe topic openen hè...
  Moderator woensdag 31 augustus 2016 @ 16:31:59 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_164989022
Hardloper in Hedel klemgereden en beroofd van mobiel
#omroepgelderland
http://www.omroepgelderla(...)n-beroofd-van-mobiel

Meh...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164989177
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:25 schreef McTwente het volgende:
TWC, volgende keer zelf het nieuwe topic openen hè...
Nee. Geloof mij dat is voor iedereen beter dat ik dat niet doe.
pi_164989587
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Hardloper in Hedel klemgereden en beroofd van mobiel
#omroepgelderland
http://www.omroepgelderla(...)n-beroofd-van-mobiel

Meh...
"De politie laat andere hardlopers weten dat zij alert moeten zijn als zij hun telefoon zichtbaar dragen."

????

Hoe moeten we dan pokemonnen?
pi_164989807
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

sugereer jij nu dat het het aan Yur lag?
Nee, dat is onzin.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 17:22:12 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_164990025
It wasn't me :)

Het liep niet lekker door een combinatie van een boel factoren...ik ben in ieder geval niet verrast
F means you're fucked
pi_164990347
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:58 schreef pijll het volgende:

[..]

"De politie laat andere hardlopers weten dat zij alert moeten zijn als zij hun telefoon zichtbaar dragen."

????

Hoe moeten we dan pokemonnen?
Niet!
Vanavond weer trainen na twee maanden niet gelopen te hebben. Kijken wat dat met mijn conditie heeft gedaan...
pi_164990856
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:40 schreef McTwente het volgende:

[..]

Niet!
Vanavond weer trainen na twee maanden niet gelopen te hebben. Kijken wat dat met mijn conditie heeft gedaan...
Minder dan goed voor je is. Pas op voor blessures.
pi_164991151
-O- Alweer een "meh" loopje vandaag...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_164991178
Niet best.. Vorige week was er ook al iets, toen konden ze de identiteit niet vaststellen van een hardloper die in elkaar was gezakt.. Ik ga denk ik maar toch zo'n armband aanschaffen, die ambulancemedewerkers ( of iemand anders ) kan scannen met zijn/haar smartphone, die hebben we tegenwoordig bijna allemaal. Dan kunnen ze dus meteen je gegevens en alles zien wat je hebt ingegeven. Supermakkelijk. En nee ik loop niet vaak alleen maar toch, je weet maar nooit :)
pi_164991411
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:19 schreef xMissi het volgende:
Niet best.. Vorige week was er ook al iets, toen konden ze de identiteit niet vaststellen van een hardloper die in elkaar was gezakt.. Ik ga denk ik maar toch zo'n armband aanschaffen, die ambulancemedewerkers ( of iemand anders ) kan scannen met zijn/haar smartphone, die hebben we tegenwoordig bijna allemaal. Dan kunnen ze dus meteen je gegevens en alles zien wat je hebt ingegeven. Supermakkelijk. En nee ik loop niet vaak alleen maar toch, je weet maar nooit :)
Ik draag sinds kort een armband, maar dan old school, dus gewoon met naam en noodnummers erop geëtst. Dan werkt het ook wanneer ze geen scanner in de buurt hebben. Of in het buitenland. Kostte me al met al 15 euro of zo, en het loopt een stuk rustiger. Ik loop meestal wel alleen en draag hem nu gewoon standaard bij het lopen.
pi_164991544
En of het softwareproblemen met de M400 zijn, vraag ik me af. Probleem was er zo ineens, volgens mij niet na een softwarewijziging. Een collega van me heeft bijvoorbeeld nergens last van. Wel ontzettend irritant dat alles weer via de PC moet. Al gemeld bij Polar Support maar nog geen reactie gehad, dus morgen maar eens ouderwets bellen.
pi_164991672
Ik kan de m400 nu wel syncen met mobiel, als ik wifi/mobiel internet uitzet. Alleen hij registreert alleen de activiteiten, niet de training zelf. Wel als ik het via de PC doe. De problemen zijn ongeveer een maandje geleden begonnen.
pi_164991724
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:32 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ik draag sinds kort een armband, maar dan old school, dus gewoon met naam en noodnummers erop geëtst. Dan werkt het ook wanneer ze geen scanner in de buurt hebben. Of in het buitenland. Kostte me al met al 15 euro of zo, en het loopt een stuk rustiger. Ik loop meestal wel alleen en draag hem nu gewoon standaard bij het lopen.
Ja klopt, daar heb ik ook naar zitten kijken. Maar zoals ik al zei bijna iedereen heeft altijd wel een smartphone en anders iemand in de buurt. Buitenland kom ik eigenlijk vrij weinig, maar daar zouden ze het ook kunnen zien hoor. En stel ik krijg iets medisch, kun je dat ook aanpassen zegmaar. Ik zit er al wat langer over te denken hoor, maar ik stel het steeds uit. Terwijl het best belangrijk is.

Anyway,ik ga nu even fitnessen en mijn trainer gedag zeggen want hij is voor het laatst.. :N :{. Niet leuk maarja. That's life.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 19:19:00 #16
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_164992305
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:17 schreef Guard het volgende:
-O- Alweer een "meh" loopje vandaag...
Je bent geweest en deze horen erbij, beter een meh training dan een meh wedstrijd :P

Hier vanmiddag eens tijdens de lunch wezen lopen, is weer eens wat anders. Druk programma deze week in de avonden en dit kwam vandaag wel goed uit, dus kan ik toch mn kilometers maken, weer een stel straten op cityrun bijschrijven en de Augustus badge van smashrun binnenhalen :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_164992629
Net weer even lekker over de baan gerend en gehangen.
Ben denk ik wel in vorm voor het aankomende seizoen.
We beginnen in september weer. Over 4 weken staat de opvolging hier in huis ook gepland, dat kan eventueel nog wel wat invloed hebben op de prestaties :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_164992906
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Cynic het volgende:
We beginnen in september weer. Over 4 weken staat de opvolging hier in huis ook gepland, dat kan eventueel nog wel wat invloed hebben op de prestaties :')
Leuk zeg! Een betere reden om iets minder te trainen is er nauwelijks.
pi_165002917
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb net nieuwe baansloffen aan laten meten :) De oude waren niet geel genoeg.

[ afbeelding ]
Pretty! Die Nike Lunarepic heb ik ook (of misschien net een ander model), lopen heel fijn!

Ik heb gisteren 2 hele mooie huizen gezien in Den Haag (huur), voor mijn favoriet waren meer belangstellenden dus hopen jullie vandaag met me mee dat ik het word? En zo mijn eerste werkdag in het Haagse, wiehoe!

Als alles wat meer gesettled is ook maar eens gaan kijken of het leuk is bij Haag Atletiek of dat ik gewoon bij mijn Utrechtse vrienden blijf trainen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165003073
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 06:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Pretty! Die Nike Lunarepic heb ik ook (of misschien net een ander model), lopen heel fijn!

Ik heb gisteren 2 hele mooie huizen gezien in Den Haag (huur), voor mijn favoriet waren meer belangstellenden dus hopen jullie vandaag met me mee dat ik het word? En zo mijn eerste werkdag in het Haagse, wiehoe!

Als alles wat meer gesettled is ook maar eens gaan kijken of het leuk is bij Haag Atletiek of dat ik gewoon bij mijn Utrechtse vrienden blijf trainen ;)
Fingers crossed!
  donderdag 1 september 2016 @ 07:54:30 #21
236410 MaleDuck
pi_165003166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:31 schreef Cynic het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd!
Altijd lekker om met goed gevoel het nieuwe seizoen in te gaan.
quote:

[..]

Mooi, inderdaad hopen dat het lukt om snel te verhuizen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_165003868
quote:

[..]

Het zijn Nike Free RN's!

Ik heb even gemist wat je gaat doen in Den Haag, maar wil je dan deels in Den Haag wonen en deels in Utrecht? Vanuit Den Haag naar Utrecht gaan om te trainen lijkt me ook niet optimaal.

Ik ben bezig met een aankoopmakelaar die huizen voor me mag gaan zoeken in het Haagse. Zelf geen zin meer in zoeken, en ook geen zin meer in in de file staan.
  donderdag 1 september 2016 @ 09:06:57 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165003877
Voor liefhebbers van TomTom-horloges:

http://www.nu.nl/gadgets/(...)-fitnessarmband.html
F means you're fucked
pi_165004340
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het zijn Nike Free RN's!

Ik heb even gemist wat je gaat doen in Den Haag, maar wil je dan deels in Den Haag wonen en deels in Utrecht? Vanuit Den Haag naar Utrecht gaan om te trainen lijkt me ook niet optimaal.

Ik ben bezig met een aankoopmakelaar die huizen voor me mag gaan zoeken in het Haagse. Zelf geen zin meer in zoeken, en ook geen zin meer in in de file staan.
Ik heb een baan in den Haag ;) vandaag is mijn eerste dag en ik heb al ruim een uur vertraging, er rijdt helemaal niks, dus verhuizen klinkt steeds aantrekkelijker :P en aangezien ik sowieso niet in mijn huidige appartement kan blijven wonen.. En den Haag zoveel goedkoper is voor mooie appartementen dan utrecht.. Is de keuze snel gemaakt!

En of ik nou elke dag heen en weer zou reizen voor werk, of af en toe heen en weer voor trainen en vrienden zien.. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165004504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:06 schreef YUR het volgende:
Voor liefhebbers van TomTom-horloges:

http://www.nu.nl/gadgets/(...)-fitnessarmband.html
Ik ben benieuwd naar de navigatiemogelijkheden van de Adventurer. Het ontbreken hiervan is één van de redenen dat ik TomTom heb verlaten voor Suunto.
  donderdag 1 september 2016 @ 09:45:45 #26
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165004532
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:44 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de navigatiemogelijkheden van de Adventurer. Het ontbreken hiervan is één van de redenen dat ik TomTom heb verlaten voor Suunto.
Ik heb mijn Suunto nu al ruim een jaar en komend weekend ga ik die navigatiefunctie pas voor het eerst gebruiken :D
F means you're fucked
pi_165004607
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb mijn Suunto nu al ruim een jaar en komend weekend ga ik die navigatiefunctie pas voor het eerst gebruiken :D
Serieus :D ? Ik heb het al heel veel gebruikt. Ik gebruik het eigenlijk alleen niet tijdens wedstrijden maar als ik ga fietsen of hiken gebruik ik het vrijwel altijd.
  donderdag 1 september 2016 @ 09:50:47 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165004628
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:49 schreef Devv het volgende:

[..]

Serieus :D ? Ik heb het al heel veel gebruikt. Ik gebruik het eigenlijk alleen niet tijdens wedstrijden maar als ik ga fietsen of hiken gebruik ik het vrijwel altijd.
Heb m nog nooit nodig gehad...dus ik moet vandaag nog even uitzoeken hoe het precies werkt :')
F means you're fucked
pi_165004684
Ik gebruik op vakantie ook vaak POI's zodat ik lekker vrij rond kan wandelen zonder de standaard toeristische routes naar een bezienswaardigheid te volgen. Het is ook heel handig om je hotel weer terug te vinden :) .
pi_165004702
quote:

[..]

Dat wordt dus gewoon Haag Atletiek. Welkom ^O^
  donderdag 1 september 2016 @ 09:54:56 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165004706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:53 schreef Devv het volgende:
Ik gebruik op vakantie ook vaak POI's zodat ik lekker vrij rond kan wandelen zonder de standaard toeristische routes naar een bezienswaardigheid te volgen. Het is ook heel handig om je hotel weer terug te vinden :) .
Ik ben tot nu toe gewoon maar ergens gaan lopen en gek genoeg is het altijd goedgekomen ^O^
F means you're fucked
pi_165004823
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben tot nu toe gewoon maar ergens gaan lopen en gek genoeg is het altijd goedgekomen ^O^
Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik had het laatst in Venetië gebruikt. Ik had toen maar één volle dag in de stad dus wilde ik mijn tijd wel een beetje indelen.
  donderdag 1 september 2016 @ 10:04:12 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165004862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:01 schreef Devv het volgende:

[..]

Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik had het laatst in Venetië gebruikt. Ik had toen maar één volle dag in de stad dus wilde ik mijn tijd wel een beetje indelen.
Kan het me voorstellen :Y

We hebben voor komend weekend wat mooie routes in Luxemburg gekregen, dus die willen we wel gaan volgen
F means you're fucked
pi_165004926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:49 schreef Devv het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, onmisbare functie voor mij. Of ik nu een ldl wil doen op onbekend terrein, of zoveel mogelijk straatjes wil toevoegen op citystrides.
  donderdag 1 september 2016 @ 10:08:53 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165004937
Misschien ben ik na dit weekend wel helemaal om :D
F means you're fucked
pi_165005764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:54 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Wordt het dan niet tijd voor een HAAG - Fok groep op strava?

Ik ga vast een rode lantaarn zoeken :Y)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 1 september 2016 @ 11:11:39 #37
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165006114
Nog een paar daagjes verplicht stil zitten terwijl het lichaam zegt dat het wel weer kan hardlopen.... ;(
Maar ja, de komende 4 maanden kan er genoeg getrained worden voor de volgende uitdaging
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 1 september 2016 @ 13:13:26 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165008618
Gisteren overigens een hele leuke avond gehad als bezemloper bij de 3de social run van Running Pack The Hague. Hou ze in de gaten op Facebook voor de foto's en aankondigingen voor volgende runs! ^O^
F means you're fucked
pi_165012306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog een paar daagjes verplicht stil zitten terwijl het lichaam zegt dat het wel weer kan hardlopen.... ;(
Maar ja, de komende 4 maanden kan er genoeg getrained worden voor de volgende uitdaging
Rusten is ook training toch?
pi_165012332
Navigatie gebruik ik vooral als ik het bos in ga. Zo kom je op de meest leuke paadjes en routes uit. Voor mijn aankomende vakantie heb ik al wat routes uitgestippeld en erin gezet.
pi_165012448
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:54 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Schijnt gezellig te zijn!
  donderdag 1 september 2016 @ 16:13:48 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165012688
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daar wordt niet aan gezelligheid gedaan. Presteren moet je
F means you're fucked
pi_165012903
De eerste inschrijving voor een loopje in 2017 is alweer gedaan *G*
pi_165012957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:13 schreef YUR het volgende:
Gisteren overigens een hele leuke avond gehad als bezemloper bij de 3de social run van Running Pack The Hague. Hou ze in de gaten op Facebook voor de foto's en aankondigingen voor volgende runs! ^O^
Ik was er ook bij en ik kan beamen wat YUR zegt. Ik hou niet van gezelligheid zoals iedereen weet, maar dit is echt een knipoogje van het leven in het kwadraat. De ontmoeting met Henk Patat zorgde ervoor dat mijn leven nu definitief geslaagd genoemd mag worden.

Het was wel pittig, want halverwege werden we geacht 20 push-ups te doen. Mijn PR is 0.

Leuk om YUR ook weer eens in levende lijve te zien.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Serieus, Haag heeft de beste locatie van alle atletiekverenigingen van Nederland. Niet twijfelen, maar aanmelden.
  donderdag 1 september 2016 @ 16:33:04 #45
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165013072
Ik wacht nog steeds met smart op een foto op social media van Zwabber mét duimpjes omhoog. Maar zover hebben ze je nog niet gekregen ;)

Foto's zien er weer geweldig uit!
pi_165013889
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:33 schreef Quoi het volgende:
Ik wacht nog steeds met smart op een foto op social media van Zwabber mét duimpjes omhoog. Maar zover hebben ze je nog niet gekregen ;)

Foto's zien er weer geweldig uit!
Zeg, ga eens werpen.
  donderdag 1 september 2016 @ 17:38:46 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165014424
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zeg, ga eens werpen.
Goed plan }:|
pi_165015118
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed plan }:|
Nou, hup hup!
  donderdag 1 september 2016 @ 18:12:44 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165015147
Aankomend weekend de Oostland HM. Die ging ook niet zo hard ;)
pi_165015776
Na een interessante maar overweldigende eerste werkdag zit ik net in de trein en vraag ik me af of ik uberhaupt nog tijd ga hebben om te lopen :P al is er wel een awesome bedrijfsfitness!

En inderdaad quoi, is die mini nou nog niet eruit en in training voor zijn eerste kidsrun? Schiet ook niet op..
pi_165016601
Ik heb weer 3,5km gehad vandaag. Doel gehaald. Dat was niet moeilijk. Dat was alleen maar überhaupt gaan lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 20:04:03 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_165017956
Ik was m'n rondje aan het hobbelen door het park en kwam een vrouw met een kindje van een jaar of 4 tegen. We groetten elkaar en het kindje vraagt vol verbazing aan z'n moeder: "wie is dat?" "Gewoon, een hardloper", zegt mama. Inmiddels ben ik natuurlijk al voorbij, maar ik hoor het kindje bloedserieus zeggen "nee hoor mama, dát is een hardrenner!"

O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165018335
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was m'n rondje aan het hobbelen door het park en kwam een vrouw met een kindje van een jaar of 4 tegen. We groetten elkaar en het kindje vraagt vol verbazing aan z'n moeder: "wie is dat?" "Gewoon, een hardloper", zegt mama. Inmiddels ben ik natuurlijk al voorbij, maar ik hoor het kindje bloedserieus zeggen "nee hoor mama, dát is een hardrenner!"

O+
_O- geweldig! Dan loop (oeps:rén!) je volgens mij ook weer een tijdje door met een lekkere boost! Kinderen kunnen ook zo fijn onbevooroordeeld reageren.
pi_165018381
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:

O+
Dat je dat nog allemaal hoort met oordoppen in... ;)
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 20:22:45 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_165018446
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat je dat nog allemaal hoort met oordoppen in... ;)
Ik had geen oordoppen in :o
pi_165018509
Je had ze moeten corrigeren, "Nee een jogger" ;)
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 20:31:23 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_165018684
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Je had ze moeten corrigeren, "Nee een jogger" ;)
Eigenlijk wel he :P maar die naïviteit is zo mooi :+
pi_165019384
Haha leuk guppy!

En leuk dat je nu bent begonnen in Den Haag. Wordt het aanpoten ja? Tijd voor hardlopen zou ik wel proberen af te dwingen bij jezelf. Is goed voor de ontspanning en je moet trainen voor Boston :P
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 1 september 2016 @ 21:29:41 #59
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165021197
ik ga nooit meer een miler lopen.... het schrijven van een verslag duurt simpelweg te lang
  donderdag 1 september 2016 @ 21:30:46 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165021230
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ga nooit meer een miler lopen.... het schrijven van een verslag duurt simpelweg te lang
We kunnen niet wachten man :s)
F means you're fucked
  donderdag 1 september 2016 @ 21:32:18 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165021285
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:30 schreef YUR het volgende:

[..]

We kunnen niet wachten man :s)
ik probeer het op een dusdanige manier te beschrijven dat jullie opeens allemaal gaan zeggen "dat wil ik ook een keer doen" :D
pi_165021331
Ik werd eerder deze week wel op waarde geschat: "Oh het is een jogguhr, ik dacht al wat hoor ik toch"
Het was geen kind meer die dat zei (maar studente, dus wel vol naïviteit natuurlijk :D )
  donderdag 1 september 2016 @ 21:34:32 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165021360
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik probeer het op een dusdanige manier te beschrijven dat jullie opeens allemaal gaan zeggen "dat wil ik ook een keer doen" :D
Ooohhh, dus ik hoef m niet te lezen :)
F means you're fucked
  donderdag 1 september 2016 @ 21:35:03 #64
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165021378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Ooohhh, dus ik hoef m niet te lezen :)
you would love it!!
pi_165021525
2 kaarten gewonnen voor de Afsluitdijk Open, volgens mij worden die kaarten wel makkelijk weggegeven momenteel. Opgegeven samen met een vriend van mij, blijkt dat ik om 7.15 start en hij al 5:30. De Afsluitdijk Open moedigt het carpoolen aan, maar dit is natuurlijk niet handig. 8)7

Anyway, best wel zin om zondag 32 km te lopen. Ben van plan om er 2:30 - 2:45 over te doen, zal er onderweg heel wat inhalen gok ik zo. :P
pi_165022347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:39 schreef Ayreon84 het volgende:
2 kaarten gewonnen voor de Afsluitdijk Open, volgens mij worden die kaarten wel makkelijk weggegeven momenteel. Opgegeven samen met een vriend van mij, blijkt dat ik om 7.15 start en hij al 5:30. De Afsluitdijk Open moedigt het carpoolen aan, maar dit is natuurlijk niet handig. 8)7

Anyway, best wel zin om zondag 32 km te lopen. Ben van plan om er 2:30 - 2:45 over te doen, zal er onderweg heel wat inhalen gok ik zo. :P
Ik start zelf om 6:30 en hoop binnen 3:30-3:45 gefinished te zijn. Mij zal je dus zeker inhalen. :)

SPOILER
pi_165022583
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Een mile is geen probleem. Maak van de TL;DR maar alvast een "Nordic Walking in kolereweer".
  donderdag 1 september 2016 @ 22:15:07 #68
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165022840
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Een mile is geen probleem. Maak van de TL;DR maar alvast een "Nordic Walking in kolereweer".
dat somt het aardig op :D
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 22:27:34 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_165023448
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat somt het aardig op :D
Sjokken met stokken?
  donderdag 1 september 2016 @ 22:28:52 #70
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165023519
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Sjokken met stokken?
you got it!
  donderdag 1 september 2016 @ 22:29:56 #71
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165023570
Hallo hardlopers, mag ik een beginnersvraag stellen in jullie topic, want in het 0-10km topic is het nogal stil en lees ik niemand die de Afsluitdijk Open gaat doen.

Ik heb me ingeschreven voor de kwart, dus 8,2 km. Dat stelt voor de ervaren loper vast niks voor, maar het wordt mijn eerste poging voor een wedstrijd. Spannend dus! Ik heb praktische vragen.

- wat neem je mee naar het startvak? ik vermoed niks? telefoon in een hoesje? regenjas als het giet? (weersvoorspelling is niet al te best)

- ik start om 5:45... houden jullie op dit soort gekke tijden dezelfde principes in acht qua eten? als ik overdag train eet ik anderhalf uur vantevoren voor het laatst, want van een volle maag heb ik snel last. of zijn er überhaupt adviezen tav eten voor een wedstrijd?

Bij voorbaat dank. ^O^
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_165024093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:29 schreef Lemijn het volgende:
Hallo hardlopers, mag ik een beginnersvraag stellen in jullie topic, want in het 0-10km topic is het nogal stil en lees ik niemand die de Afsluitdijk Open gaat doen.

Ik heb me ingeschreven voor de kwart, dus 8,2 km. Dat stelt voor de ervaren loper vast niks voor, maar het wordt mijn eerste poging voor een wedstrijd. Spannend dus! Ik heb praktische vragen.

- wat neem je mee naar het startvak? ik vermoed niks? telefoon in een hoesje? regenjas als het giet? (weersvoorspelling is niet al te best)

- ik start om 5:45... houden jullie op dit soort gekke tijden dezelfde principes in acht qua eten? als ik overdag train eet ik anderhalf uur vantevoren voor het laatst, want van een volle maag heb ik snel last. of zijn er überhaupt adviezen tav eten voor een wedstrijd?

Bij voorbaat dank. ^O^
weersvoorspelling is inderdaad regen, maar iets later op de ochtend meer. Ik zou evt. een vuilniszak inknippen en gebruiken om droog te blijven tot de start, dan weg te gooien. Tijdens het lopen is volgens mij de temperatuur hoog genoeg om geen extra bekleding/bescherming mee te nemen.
Qua eten zou ik iets lichts nemen (banaan, boterham/jam) voordat je vertrekt vanuit huis.
  donderdag 1 september 2016 @ 22:48:03 #73
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165024298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:42 schreef BlueT het volgende:

[..]

weersvoorspelling is inderdaad regen, maar iets later op de ochtend meer. Ik zou evt. een vuilniszak inknippen en gebruiken om droog te blijven tot de start, dan weg te gooien. Tijdens het lopen is volgens mij de temperatuur hoog genoeg om geen extra bekleding/bescherming mee te nemen.
Qua eten zou ik iets lichts nemen (banaan, boterham/jam) voordat je vertrekt vanuit huis.
Een vuilniszak, wat slim! In de mail stond eventueel een oude trui en die dan weggooien, maar dit lijkt me een beter plan. En als het toch regent, gaan mensen dan in waterdichte hesjes enzo lopen?

Verder maar gewoon zien, raar wordt het toch wel, moet om 4 uur de deur uit heb ik net uitgerekend.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_165024698
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:29 schreef Lemijn het volgende:
Dit topic is ook voor beginners, dus je bent van harte welkom!

quote:

Je neemt mee wat je onderweg nodig denkt te hebben (banaan, mobieltje, ...), en wat je niet bij de finish wilt achterlaten (sleutels bijvoorbeeld). Het liefst alleen dingen die je ook op trainingen meegenomen hebt; je wil er niet tijdens het evenement achterkomen dat je broekzakken te ondiep zijn voor je nieuwe iPhone, of zo.

De weersvoorspelling die ik gezien heb is best redelijk; een graad of 16, dus lekker kort-kort weer; een beetje regen maar niet teveel, en geen zon. Alleen als je stilstaat is het misschien wat fris, daarvoor dus die vuilniszak (en hopen dat het na de finish goed geregeld is en je geen uren stil hoeft te staan.

quote:
Doe wat je bij een training ook doet. Bij langere wedstrijden is het verstandig om vlak vantevoren (of zelfs tijdens de wedstrijd) nog iets licht verteerbaars naar binnen te werken, maar voor wedstrijden van minder dan een uur zou ik dat persoonlijk niet doen.

Verder is zo'n nachtwedstrijd voor de meeste mensen nieuw; het wordt gewoon wat proberen en kijken of het werkt.

Tot zondag op de dijk!
pi_165025176
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:48 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Een vuilniszak, wat slim! In de mail stond eventueel een oude trui en die dan weggooien, maar dit lijkt me een beter plan. En als het toch regent, gaan mensen dan in waterdichte hesjes enzo lopen?

Verder maar gewoon zien, raar wordt het toch wel, moet om 4 uur de deur uit heb ik net uitgerekend.
In het algemeen geldt dat je eerder overdressed dan underdressed bent. Ik zou dus niet te snel extra kleding/hesjes mee gaan nemen.Temperatuur is voldoende hoog om niet te veel aan te doen.
pi_165025365
quote:

[..]

Dat heeft weinig nut, waterdichte kleding. Dan word je alsnog alsnog zeiknat van het zweet dat nergens heen kan.
Functioneel shirt is prima, dat wordt niet te zwaar van de regen en gaat minder snel scheuren dan katoen.
pi_165025545
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat heeft weinig nut, waterdichte kleding. Dan word je alsnog alsnog zeiknat van het zweet dat nergens heen kan.
Functioneel shirt is prima, dat wordt niet te zwaar van de regen en gaat minder snel scheuren dan katoen.
En dan wel pleisters plakken (voor de mannen onder ons)!

Lemijn, we horen toch na afloop nog wel van je hoe het geweest is?
pi_165025562
quote:

[..]

Ik zou bij het opstaan gewoon normaal eten zoals je altijd ontbijt en voor in het startvak of onderweg ff een banaan mee. Of als je ontbijt meer dan 1,5-2 uur voor de start is evt nog een boterham mee voor in het startvak.

Succes alvast!
pi_165026889
Zondag de Tilburg ten miles, zin in. De dranghekken staan al klaar langs de route. Ik ben alleen benieuwd wat voor tijd haalbaar gaat zijn. Voor de vakantie was ik in topvorm, na de vakantie is het een heel stuk minder voor mijn gevoel. Gelukkig vandaag wel weer een lekkere intervaltraining gelopen, geeft wel wat vertrouwen.

En dan weer verder trainen voor Eindhoven.
  vrijdag 2 september 2016 @ 00:01:41 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165027108
SPOILER: Naseby raceverslag
tl,dr it was fun!

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-09-2016 00:26:13 ]
pi_165027998
Lemijn, vergeet vooral je startnummer en speldjes niet. :)
Normaal ontbijten aangezien je 1,5 uur hebt om het te laten zakken, evt. een reep voor onderweg. Maar niet iets uitproberen wat je niet eerder hebt gegeten.

Ik moet ook weer een wegwerpponcho zoeken voor zondag in Tilburg, lang niet meer in de regen gelopen. Sowieso ook al lang geen loopevenement gedaan. Laatste was 10 juli, valt mee, maar voelt als een eeuwigheid.
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 07:13:01 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_165028819
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
tl,dr it was fun!
"Dat wil ik ook" heb ik nog steeds niet :@ maar wel een diepe _O_ voor deze prestatie!
  vrijdag 2 september 2016 @ 07:28:14 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165028874
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:13 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

"Dat wil ik ook" heb ik nog steeds niet :@
Lees het verslag nog een keer goed door! :D
  vrijdag 2 september 2016 @ 07:30:47 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165028892
quote:
tl,dr it was fun!
Mooi! Afzien O+
F means you're fucked
  vrijdag 2 september 2016 @ 07:58:41 #85
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165029131
Mooi verslag RD! Kippevel bij de woorden van de race director O+
  vrijdag 2 september 2016 @ 07:59:47 #86
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165029143
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Lees het verslag nog een keer goed door! :D
Ik hoef ook nog steeds niet. Ik denk dat ik al net zo dood ga op een gewone marathon.
pi_165029278
Wat Guppy en Murmeli zeggen.

Mooi verwoord, diep respect voor de prestatie. Maar om nou te zeggen dat ik me geroepen voel om ook zoiets te doen? Nee. Eerst maar eens weer lekker lopen en dan op termijn een tweede marathon. Dan zien we wel weer verder.
pi_165029279
quote:
tl,dr it was fun!
Mooi om te lezen, maar verder sluit ik me bij Gup/Murm/McT aan. Hoe is het met je voeten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2016 08:13:50 ]
pi_165029525
Ik heb het "dat wil ik ook"-gevoel wel, RD!

Maar dat gaat gelukkig wel weer over.
  vrijdag 2 september 2016 @ 08:39:50 #90
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165029605
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mooi om te lezen, maar verder sluit ik me bij Gup/Murm/McT aan. Hoe is het met je voeten?
Goed! De meeste blaren zijn goed hersteld dus morgen of zondag maar weer een klein rondje lopen.
  vrijdag 2 september 2016 @ 08:57:04 #91
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165029825
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Goed! De meeste blaren zijn goed hersteld dus morgen of zondag maar weer een klein rondje lopen.
Fijn!! Lekker hobbelen :)
pi_165029900
quote:
tl,dr it was fun!
Ik twijfel nog een beetje tussen knettergek en diep respect voor je prestatie.
Dan maar een combinatie van die twee
pi_165030256
:W Fok!ker gespot in de Losse Veter.
pi_165030434
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:29 schreef Angel-A het volgende:
De dubbelgangster van Quoi?
De dubbelganger van mosselmossel?
Een van die snellen? (LT, B, jero)
Artikel over wet van P?

@RD: je hebt me ondanks jouw verhaal niet weten aan te steken. Ik wil nu gewoon heel dik worden en languit op de bank liggend chips eten.
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:59:16 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165030717
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Fijn!! Lekker hobbelen :)
Niet echt veel tijd om te blijven hobbelen maar toch meer gerichte training :D
Het volgende doel is niet erg ver weg!
pi_165031097
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:29 schreef Angel-A het volgende:
Is er ook een screenshot van?
Voor de niet Losse Veter lezers onder ons...
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:25:37 #97
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165031204
^^
pi_165031835
Mooi verslag rd! En wat een prestatie zeg!!
Al blijft het voor mij iets van een andere planeet... :D 160km hardlopen, in de regen. Dat er zoveel uitvallen vind ik niet vreemd, dat zoveel de finish halen (of überhaupt beginnen) wel. Maar ja, ik ben nog niet door het ultra virus gegrepen.
pi_165032306
Mooi verhaal rd! En nee, nog steeds niet geïnspireerd..

Vanmiddag maar weer eens rondje hardlopen. Madeira is een prachtig eiland, maar door de wandeltochten was hardlopen geen verstandig plan meer. Kuiten zijn net pas weer een beetje fris..
pi_165032613
quote:
tl,dr it was fun!
_O_ ik zat al in de hurt locker na 1 zo een rondje met de coal miners trail :@

Diep respect, later als ik groot ben wil ik ook wel een kwart miler lopen :X
pi_165032697
Afsluitdijklopers: jullie hebben wind mee! Sterker nog, jullie hebben minimaal windkracht 6 in de rug. Eigenlijk is het nu niet interessant meer om te gaan lopen, beetje een sissieloop.

Gelukkig voor de vroege lopers zal het in de nacht hard regenen (dat doet het al vanaf de avond ervoor). In de loop van de ochtend wordt het droger, maar zijn enkele buitjes nog wel mogelijk.

Temperatuur: graad of 17.
Dauwpunt: graad of 16, maar in de ochtend iets dalend.
pi_165033153
Goed, Google ads schotelt me op het ogenblik reclames van Henk Patat voor _O-
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:33:58 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165033497
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:17 schreef Guard het volgende:
_O_
F means you're fucked
pi_165033767
quote:
tl,dr it was fun!
Mooi en indrukwekkend verslag. Respect wederom voor je prestatie
Maar toch geen "gaaf dat wil ik ook" idee met name door de rondjes :@
De afstand is natuurlijk heel veel meer dan absurd ver, maar dat schrikt me op een of andere manier niet af.
Maar rondjes... :N
pi_165034040
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:17 schreef Guard het volgende:
_O_
pi_165034079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:47 schreef Guard het volgende:

[..]

De afstand is natuurlijk heel veel meer dan absurd ver, maar dat schrikt me op een of andere manier niet af.
Leonie van den Haak doet ook wel leuke loopjes!
It has to mean something
pi_165034182
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:04 schreef Cynic het volgende:

[..]

Leonie van den Haak doet ook wel leuke loopjes!
Maar die is meer van het asfalt toch?
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:24:07 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165034425
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar die is meer van het asfalt toch?
Die laatste was meer trail :Y
F means you're fucked
pi_165034699
Ik heb bedacht dat de ultieme afsluiting van deze enorme hectische en vermoeiende week 12.5 rondjes zelfkastijding op de atletiekbaan is, op vrijdagavond laat.. Ik kan ook nog vanavond besluiten om de 800, 1500 of 1000 meter ipv de 5000 te gaan doen, maar dat is zo mogelijk nog wel vreselijker als je niet helemaal fit bent denk ik :P
pi_165034756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
niet helemaal fit
Je hebt net een run-bike-run gewonnen.

Ik mis echt een emoticon met rollende ogen op dit forum.
pi_165034832
quote:
tl,dr it was fun!
Oef, de rillingen lopen over mijn rug bij sommige dingen die je beschrijft, ik zou het zelf inderdaad nooit willen en kunnen, maar prachtig beschreven! Geen hallucinaties gezien in de nacht?
pi_165034882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:37 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je hebt net een run-bike-run gewonnen.

Ik mis echt een emoticon met rollende ogen op dit forum.
Waarbij ik de rondjes van iets meer dan 5km liep op een pace langzamer dan mijn HM tempo :o
En ik heb na die RBR mijn relatie verbroken, kan me de laatste keer dat ik 8 uur geslapen heb of überhaupt zonder wakker worden de nacht doorgekomen ben niet herinneren en ben aan een nieuwe baan begonnen die in ieder geval mentaal heel veel van me eist momenteel ;)
Dus ik voel me toch echt niet helemaal fit. Maar ik denk dat een 5000m nog wel leuk kan zijn, even niet nadenken en gewoon rondjes rennen. Rond de 20 minuten zou misschien nog wel moeten lukken.

Oja en ik ben ook nog 2x gevallen deze week waardoor ik een en al blauwe plek en schaafwond ben :P Maar volgens jouw redenatie kan het door al deze slechte voortekenen alleen maar heel goed gaan dus daar ga ik dan maar vanuit ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door La_Tramposa op 02-09-2016 13:47:33 ]
pi_165035758
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarbij ik de rondjes van iets meer dan 5km liep op een pace langzamer dan mijn HM tempo
Niet helemaal fit of niet topfit ? Er is natuurlijk een verschil tussen die 2.

Iemand die terug aan het komen is van een blessure en 5km op HM tempo kan lopen is in mijn ogen gewoon fit.
pi_165036029
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Iemand die terug aan het komen is van een blessure en 5km op HM tempo kan lopen is in mijn ogen gewoon fit.
Dat laatste ja ;)
En het was zelfs 2x5.4km, en in totaal bijna 1.5 uur wedstrijd met het fietsen erbij dus inderdaad ook niet gek hoor dat tempo, komt ook overeen met de duur van een HM. Maar ik heb het idee dat de echte tempohardheid nog ontbreekt en dat ik mezelf hard tegen ga komen bij zo'n 5000 op de baan :P Maar dat is geen reden om het niet te doen!
pi_165036139
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat laatste ja
Niet zo streng zijn voor jezelf :*
pi_165036407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:42 schreef La_Tramposa het volgende: kan me de laatste keer dat ik 8 uur geslapen heb of überhaupt zonder wakker worden de nacht doorgekomen ben niet herinneren
Dat heb ik al mijn hele leven. Kortom, je kunt er oud mee worden.
Vanavond ga jij goed lopen. En zo niet, dan kan het de volgende keer alleen maar beter gaan na zo'n slome 20'er.
pi_165036456
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:41 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Niet zo streng zijn voor jezelf :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat heb ik al mijn hele leven. Kortom, je kunt er oud mee worden.
Vanavond ga jij goed lopen. En zo niet, dan kan het de volgende keer alleen maar beter gaan na zo'n slome 20'er.
Haha bedankt mannen O+

oud misschien wel, maar knapper word ik er niet op. Er kwam net iemand een foto maken voor een 'voorstel' stukje op de website van mijn werk, oei ik lijk wel stoned met wallen van hier tot tokyo.
pi_165036588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[..]

Haha bedankt mannen O+

oud misschien wel, maar knapper word ik er niet op. Er kwam net iemand een foto maken voor een 'voorstel' stukje op de website van mijn werk, oei ik lijk wel stoned met wallen van hier tot tokyo.
post maar even hier, dan oordelen wij daar wel over
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:04:58 #119
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165036618
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

5 km op hm tempo is vermoeiend ja.
Ik mis de tijd dat mijn hm tempo gelijk was aan mijn duurlooptempo :@
pi_165036713
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:03 schreef CaLeX het volgende:

[..]

post maar even hier, dan oordelen wij daar wel over
No way, dat het hier door het hele pand gezien kan worden is al gênant genoeg. Gelukkig zijn er gisteren ook professionele foto's gemaakt, daar was ik op voorbereid en volgens mij zijn die een stuk beter, dus ik snap niet waarom ze daar niet gewoon even op gewacht hebben :( Maarja, als ik mijn werk goed doe is iedereen die foto vast snel vergeten ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 02-09-2016 15:14:27 ]
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:48:21 #121
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165040656
quote:
Great Naseby Water Race
Wow, wat een stoere actie! Ga je het nog een keer doen denk je?
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:52:09 #122
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165040737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Afsluitdijklopers: jullie hebben wind mee! Sterker nog, jullie hebben minimaal windkracht 6 in de rug. Eigenlijk is het nu niet interessant meer om te gaan lopen, beetje een sissieloop.

Gelukkig voor de vroege lopers zal het in de nacht hard regenen (dat doet het al vanaf de avond ervoor). In de loop van de ochtend wordt het droger, maar zijn enkele buitjes nog wel mogelijk.

Temperatuur: graad of 17.
Dauwpunt: graad of 16, maar in de ochtend iets dalend.
Dank voor deze weer-update! En ook voor de tips en succeswensen op de vorige blz trouwens. Ik laat graag weten hoe het was tzt.
pi_165040819
Komt mijn trainer net in onze groepsapp met de vraag of we intresse hebben om voor een halve marathon te trainen. In februari in Apeldoorn. Ik heb er in eerste instantie een nee opgezegd ivm met de knie. Maar ik ga toch even vragen wat de fysio er van zou vinden. Ik denk dat ik zoiets voor mezelf (en mijn knie) rustig moet opbouwen, dus eerst naar 10, dan naar 15 etc. Ik zou nu een half jaar daarvoor hebben, denk toch dat het in mijn geval wat te weinig is. Het kriebeld wel een beetje. Maar zijn wel veel km's..
Hoe kijken jullie er tegen aan?
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 19:04:24 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_165040943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:58 schreef xMissi het volgende:
Komt mijn trainer net in onze groepsapp met de vraag of we intresse hebben om voor een halve marathon te trainen. In februari in Apeldoorn. Ik heb er in eerste instantie een nee opgezegd ivm met de knie. Maar ik ga toch even vragen wat de fysio er van zou vinden. Ik denk dat ik zoiets voor mezelf (en mijn knie) rustig moet opbouwen, dus eerst naar 10, dan naar 15 etc. Ik zou nu een half jaar daarvoor hebben, denk toch dat het in mijn geval wat te weinig is. Het kriebeld wel een beetje. Maar zijn wel veel km's..
Ik zou in Apeldoorn lekker een kortere afstand lopen :)

Ik wil daar komend jaar trouwens ook lopen.
pi_165041164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hij staat ook hoog op mijn lijstje. Hopelijk past hij eindelijk een keer in de planning.
pi_165041210
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja ik denk eigenlijk toch dat het wat te snel is. Misschien daar beter voor de eerste keer een 10 km doen ofzo. Kan ik ze nog aanmoedigen ook :)
pi_165041445
Succes met het bedwingen van de Zuiderzee morgen mensen!
pi_165041462
En Apeldoorn is prachtig! Eén van de mooiste en best georganiseerde wedstrijden op mijn palmares.

Ik wil trouwens dit jaar die Meijendelloop wel lopen! Ik heb me al aangemeld voor de facebook pagina, maar Zwabberhark, als je weer inside informatie hebt over het inschrijven hoor ik het graag!
pi_165042036
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik kan mj hier alleen maar bij aansluiten. Als het nou een mooie van A naar B of 1 mooie grote ronde dan zou ik er eerder over gaan twijfelen.
pi_165042159
quote:
Gezien je knie zou ik het niet doen.
pi_165042188
quote:
Komt mijn trainer net in onze groepsapp met de vraag of we intresse hebben om voor een halve marathon te trainen. In februari in Apeldoorn. [...]
Als ik lees hoe vaak jij last hebt van je knie of been en hoe ver je tot nu toe loopt, lijkt me dat niet verstandig. Dan loop je jezelf nog meer kapot.
Je hebt daar wel een 8k dacht ik, lijkt me een beter plan.

Vorig jaar viel het me wat tegen, maar het jaar ervoor heb ik er gelopen in een besneeuwde omgeving. O+
Paar pittige heuveltjes, maar laatste stuk gaat naar beneden (de lange afstand).
pi_165042314
Neeh, denk dat ik als ik het echt wil er een langere periode voor wil/zal uittrekken. Zoals ik al zei word het dan eerder mijn eerste 10 km. Maar zie dat ze die niet hebben, 8 km en 10EM, dat is 16 km toch?? Dus dan zou ik 8 doen denk ik. Maar ik wacht rustig de reactie van mijn knie na de afsluitdijk af . Dan wil ik eigenlijk pas echt beslissen of ik verder dan 10 km ga. ( zelfs 10 is al veel voor me nu :P )

& Wyccie, we dachten hetzelfde :) Denk dat het idd gewoon 8 km word dan. Ga ik daarna mijn groepsgenootjes aanmoedigen!

@ RD wat een leuk verslag echt respect !! _O_ _O_ . En dan ook nog rondjes. Ik hou niet echt van wat jij doet maar vind het wel leuk om je verslagen en berichtjes te lezen :Y. Echt respect nogmaals.
pi_165042619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil trouwens dit jaar die Meijendelloop wel lopen! Ik heb me al aangemeld voor de facebook pagina, maar Zwabberhark, als je weer inside informatie hebt over het inschrijven hoor ik het graag!
Eind september gaat de inschrijving open. Ik zal als ik het onthoud wel een seintje geven. Meestal binnen een paar dagen vol. Ik overweeg 'm zelf ook weer te lopen.
pi_165043317
Mijn maandtotaal van augustus was trouwens 170 km, een nieuw PR.
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:04:38 #135
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165043774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:48 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Wow, wat een stoere actie! Ga je het nog een keer doen denk je?
Absoluut! Volgend jaar weer maar nu eerst focussen op Northburn 100
pi_165044194
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:51 schreef Zwabberhark het volgende:
is die 170 km gecertificeerd?
  Redactie Sport vrijdag 2 september 2016 @ 21:25:50 #137
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165044401
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

is die 170 km gecertificeerd?
:D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:31:30 #138
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165044574
Xmissi, ik zou lekker doortrainen voor 10 km. En dan echt per km verder kijken. Het kostte mij, om van 10 km naar blessurevrij een hm te komen 1,5 jaar. En mijn lichaam gaf tot 10 en 15 km zelfs geen problemen.

Vergeet niet dat 10 km al een zeer respectabele afstand is. Door die duurloopgekkies hier sneeuwt dat soms onder.
pi_165047967
Na de vakantie 8 km gebobbeld in de miezerregen. Viel mij alles mee! Komende weken weer even gas geven met de trainingen (tot zover ik dat blessurevrij kan) om 2 oktober mijn derde hm te lopen. En een paar uur daarvoor de 5 met mijn vriendin mee. Plan was eigenlijk om dan alle 4 de afstanden te lopen, maar daar heb ik niet voldoende voor kunnen trainen.
pi_165048025
Nou, het viel me alles mee, op een ontspannen manier naar 19.50 gelopen! Toch nog een baanwedstrijd gedaan dit jaar nadat de eerste 3000 in april meteen fataal werd. Ik kon niet zo diep gaan als toen ik mijn PR liep op deze afstand, toen spoot het zuur echt uit mijn oren en nu was ik vrij snel hersteld en werd pas de laatste 1200 moe. Daar zal ik toch meer snelheidstrainingen voor nodig hebben. Geeft toch vertrouwen dat ik een nette 3000 zou moeien kunnen lopen voor de competitie, mochten ze me nodig hebben. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door La_Tramposa op 02-09-2016 23:41:36 ]
pi_165048120
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, ik lees hier net dat sommigen daar geen hele maand voor nodig hebben, maar dat in iets meer dan 1 dag doen... :)
Ik, aan de andere kant, doe er dan weer ruim 1,5 maand over. Verschil moet er zijn immers.
pi_165052507
Ik ga in september eens niet mijn maandtotaal bijhouden, september wordt de maand van rustig aan doen. Behalve vandaag, vandaag wordt best behoorlijk
  zaterdag 3 september 2016 @ 09:30:48 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165052604
Goed zo LT! En zeker na je eerste werkdagen in het haagse!

@BlueT, ik heb ook de 170 nog nooit gehaald hoor. Gaat deze maand ook niet lukken. Misschien oktober of november. Of daarna bij de marathontraining
pi_165053283
September gaat lastig worden om mijn beoogde minimale maandtotaal te gaan behalen, en anders maar niet.
pi_165054391
Jezus, intervaltraining in deze zon met zwarte kleding, geen goed idee :')

Wat ik me nou afvraag, als je hoge tempo conditie (Vo2max dus ook) toeneemt, is het dan ook makkelijker om een lange afstand op rustig tempo te lopen?

Ik heb het idee dat bij een hoge snelheid het hart meer wordt aangesproken dan je spieren/pezen en bij een lange duurloop dat je conditie niet perse heel goed hoeft te zijn als je spieren/pezen het aankunnen..
pi_165055136
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Jezus, intervaltraining in deze zon met zwarte kleding, geen goed idee :')

Wat ik me nou afvraag, als je hoge tempo conditie (Vo2max dus ook) toeneemt, is het dan ook makkelijker om een lange afstand op rustig tempo te lopen?

Ik heb het idee dat bij een hoge snelheid het hart meer wordt aangesproken dan je spieren/pezen en bij een lange duurloop dat je conditie niet perse heel goed hoeft te zijn als je spieren/pezen het aankunnen..
conditie = uithoudingsvermogen, dus dat heb je juist nodig voor lange duur.

Als puur en alleen je vo2 max zou toenemen zou dat in theorie geen invloed moeten hebben op je duurvermogen en je lage zones. Maar vo2 an sich is grotendeels aangeboren en moeilijk te verhogen door training. Wel zal je als je sneller wordt meestal ook een betere loopefficientie krijgen, waardoor het lopen op lagere snelheden ook beter gaat.
pi_165056555
Bij mij ging het andersom. Na mijn marathontraining was ik opeens sneller op de 'kortere' afstanden.
pi_165056736
Ik snap niet hoe anderen zulke hoge maandtotalen halen buiten een marathontraining om. :o
Tijdens mijn vorige marathontrainingen liep ik max. zo 150 per maand. En dan deed ik echt wel netjes mijn best. :')

Murmeli, ben je niet gewoon al een half jaar aan het trainen voor de marathon? In ieder geval wel een goede basis om die laatste 10k nog uit te kunnen lopen.
pi_165056899
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:29 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet hoe anderen zulke hoge maandtotalen halen buiten een marathontraining om. :o
Tijdens mijn vorige marathontrainingen liep ik max. zo 150 per maand. En dan deed ik echt wel netjes mijn best. :')

Murmeli, ben je niet gewoon al een half jaar aan het trainen voor de marathon? In ieder geval wel een goede basis om die laatste 10k nog uit te kunnen lopen.
Maar dat is 35km per week, als je serieus in je marathontraining zit is je lange duurloop toch al bijna zo lang in de meeste weken..
pi_165057181
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar dat is 35km per week, als je serieus in je marathontraining zit is je lange duurloop toch al bijna zo lang in de meeste weken..
Liep jij dan de meeste weken een duurloop van bijna 35km? Ik dacht dat meestal 1*30 en 1*35km op het programma staat tijdens een marathontraining. En dan per week zo'n 60-70km.
pi_165057231
Heb twee soft flasks besteld uit China (500ml). Hoop dat het een beetje redelijke kwaliteit is. Prijstechnisch wel interessant: 2 voor 9 dollar. Ipv 19 euro per stuk (Salomon). Nu nog tig weken wachten op de postbode.
pi_165057330
En dan wil ik die softflasks gebruiken in combinatie met een hardloopvest vd decatlon. Deze http://www.decathlon.nl/vest-zonder-flessen-grijs-id_8378324.html Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

Als het niet bevalt, kan ik alsnog een ud of Nathan etc vest kopen.
pi_165057349
@murmeli, ik heb het even gemist, maar welke marathon ga je doen?
pi_165057854
Wat Steffelonio zegt. Je loopt toch niet elke week een duurloop van 35. Ik in ieder geval niet.
Per week 60-70 is ook wel erg veel. Met 1 x 30 en 2-3 x een korte training van 5-10k haal ik dat dus niet.

Morgen gedeeltelijk met de NS-bus richting Tilburg. Niet zo'n zin in. En ik kan niet bij mijn clubmaatjes kijken in de ochtend. :{
pi_165057857
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:56 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Liep jij dan de meeste weken een duurloop van bijna 35km? Ik dacht dat meestal 1*30 en 1*35km op het programma staat tijdens een marathontraining. En dan per week zo'n 60-70km.
In de rustige weken was mijn lange duurloop ook al 22-24 km en kwam ik inderdaad tot de 60-70km, maar de piek weken waren rond de 100. Je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk, maar ik deck dat wyccie in dat opzicht ook wel een outlier is, met zo weinig trainingskilometera toch veel zware wedstrijden aankunnen.
pi_165058106
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:59 schreef steffelonio het volgende:
Heb twee soft flasks besteld uit China (500ml). Hoop dat het een beetje redelijke kwaliteit is. Prijstechnisch wel interessant: 2 voor 9 dollar. Ipv 19 euro per stuk (Salomon). Nu nog tig weken wachten op de postbode.
Hebben ze bij de decathlon geen bijpassende flessen?
Ik koop zelf ook best veel via die Chinese webshops, maar dit durf ik niet. Ik hoor het wel als je water een gek smaakje heeft. :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In de rustige weken was mijn lange duurloop ook al 22-24 km en kwam ik inderdaad tot de 60-70km, maar de piek weken waren rond de 100. Je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk, maar ik deck dat wyccie in dat opzicht ook wel een outlier is, met zo weinig trainingskilometera toch veel zware wedstrijden aankunnen.
Wow, 100k per week is veel. Knap dat jij dat aankunt. Voor mij zou dat geen meerwaarde hebben, alleen maar nadelen, denk ik.

Ik vind het eigenlijk best veel wat ik aan kilometers maak. En dat voor iemand die geen sociaal leven heeft. :')
Hoe halen jullie die kilometers met genoeg slaap, werk, vrienden, kinderen en partners?

Oh, en mijn wedstrijden zijn helemaal niet zwaar. Ik loop ook eigenlijk geen wedstrijden, hè. ;)
pi_165058134
Het verschilt natuurlijk per persoon. Ik haal met moeite de 60 kilometer per week tijdens een piek, maar ik hou dan ook helemaal niet van "trainen". De meeste weken zitten eerder rond de 50 kilometer en doe ik maar wat. Ik vind het ook onzin om verder dan 30 kilometer te lopen als voorbereiding op een marathon. De meeste mensen breken denk ik dan meer af dan dat ze opbouwen.
pi_165058473
Ik denk dat Devv nog veel meer een outlier is met maar weinig training en echt zware wedstrijden!

Nu toch kriebels. Plan was vanavond rustige training van 16k en morgen TTM. Twijfel nu of ik niet toch de Afsluitdijk erbij ga doen, evt de halve. :s)
pi_165058802
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:34 schreef wyccie het volgende:
Twijfel nu of ik niet toch de Afsluitdijk erbij ga doen, evt de halve. :s)
Niet doen. Het wordt afschuwelijk weer.
pi_165058887
Kom anders morgen gezellig de 30 van Noord lopen :s) . Dat is veel leuker dan 32 kilometer rechtdoor lopen :P .
  zaterdag 3 september 2016 @ 17:06:05 #161
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165059070
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef Devv het volgende:
Kom anders morgen gezellig de 30 van Noord lopen :s) . Dat is veel leuker dan 32 kilometer rechtdoor lopen :P .
:o Dit is mijn trainingsgebied. En overdag. Ik heb ook echt geen idee wat er allemaal is he...
pi_165059151
Ruim 36 km (inclusief paar keer foutlopen en als gevolg daarvan een afdaling van het niveau zwarte piste kunnen doen) met 1300 hm in het prachtige en warmr Luxembourg kunnen doen vandaag. Heel mooi O+
pi_165059769
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ze is iig niet uniek; mijn hoogste maandtotaal ooit is 176 km, en dat was de maand voor een marathon. In de voorbereiding op San Francisco heb ik dat zelfs niet gehaald.
pi_165059890
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:29 schreef wyccie het volgende:

Gemiddeld loop ik 4 keer in de week met minimaal 11 km per keer. 1 van de 4 een langeduurloop van minimaal 20 km en zo kom je er wel aan. Na een tijdje weet je niet beter en voelt minder doen voor jezelf als dat je te weinig doet.
pi_165059923
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:06 schreef Lemijn het volgende:

[..]

:o Dit is mijn trainingsgebied. En overdag. Ik heb ook echt geen idee wat er allemaal is he...
Je kunt morgen nog ter plekke inschrijven. En er zijn ook kortere afstanden dus je hoeft niet de 30 te lopen.
  zaterdag 3 september 2016 @ 17:49:35 #166
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165060041
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:44 schreef Devv het volgende:

[..]

Je kunt morgen nog ter plekke inschrijven. En er zijn ook kortere afstanden dus je hoeft niet de 30 te lopen.
Volgend jaar beter. Ik ga me wagen aan de kwart Afsluitdijk, en daar heb ik op zich geen spijt van, los van de debiel vroege starttijd. Alhoewel ik daar vannacht om 3:45 als de wekker gaat vast anders over denk :)

Maar jij gaat wel dus? Welke afstand?
pi_165060526
30 natuurlijk :D . Het is de laatste test voor Berlijn.
pi_165060544
TWC, misschien is het ook wel omdat mijn standaardrondje zo klein is (kan 'm zelfs nog verder inkorten), dat ik daar aan gewend ben geraakt. Maar het kost mij ook gewoon meer tijd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Niet doen. Het wordt afschuwelijk weer.
Maar wind mee! Het nadeel is het vroege opstaan.
pi_165060581
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:57 schreef Devv het volgende:
Oh ja, dat was ook nog een goede optie. Help me daar volgend jaar aan herinneren! Dit jaar wil ik Tilburg ervaren.
pi_165060687
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:34 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat Devv nog veel meer een outlier is met maar weinig training en echt zware wedstrijden!

Nu toch kriebels. Plan was vanavond rustige training van 16k en morgen TTM. Twijfel nu of ik niet toch de Afsluitdijk erbij ga doen, evt de halve. :s)
Afsluitdijk ERBIJ gaan doen? Dus én de afsluitdijk én de TTM lopen? Waarom zou je dat doen? Lijkt me logistiek lastig... en wat heb je er aan?
pi_165060785
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:11 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hebben ze bij de decathlon geen bijpassende flessen?
Ik koop zelf ook best veel via die Chinese webshops, maar dit durf ik niet. Ik hoor het wel als je water een gek smaakje heeft. :D
Nee, bij de decathlon hebben ze alleen de Salomon soft flasks. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan in het productieproces, want het was volgens mij wel de bedoeling om die hardloopvestjes met soft flasks te verkopen.
Het is inderdaad even afwachten hoe het product zal zijn. In ieder geval goed wassen na aankomst :D
pi_165060992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:11 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Afsluitdijk ERBIJ gaan doen? Dus én de afsluitdijk én de TTM lopen? Waarom zou je dat doen? Lijkt me logistiek lastig... en wat heb je er aan?
Nou, blijkbaar maak ik niet genoeg kilometers. :P
Ik zou wsl de halve dan doen. Die 10 mijl van morgen is ook vooral voor de sfeer.
Maar ik ga het niet doen, veel te vermoeiend, en ik moet tegenwoordig nog eerder op voor mijn werk.

Jij loopt morgen ook of niet?
pi_165061037
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:24 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar maak ik niet genoeg kilometers. :P
Ik zou wsl de halve dan doen. Die 10 mijl van morgen is ook vooral voor de sfeer.
Maar ik ga het niet doen, veel te vermoeiend, en ik moet tegenwoordig nog eerder op voor mijn werk.

Jij loopt morgen ook of niet?
Ja, ik loop morgen de TTM. Ik heb er zin in, al voel ik mij nog niet topfit. Te weinig gedaan tijdens de vakantie denk ik. Maar ik heb er zin in. Ik hoop dat het droog blijft!
pi_165061067
Buienradar check: grote kans dat het droog blijft.
Lekker loopweer, 19 graden.
pi_165061107
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:05 schreef wyccie het volgende:
Maar wind mee! Het nadeel is het vroege opstaan.
Windkracht 6 in de rug kan ook heel vermoeiend zijn, omdat je gedwongen wordt om harder te gaan dan je aankunt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou, het viel me alles mee, op een ontspannen manier naar 19.50 gelopen!
Zo, wat ontzettend onverwacht zeg. Dat zag niemand aankomen.
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 18:42:41 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165061404
Er wordt nu ook onweer voorspeld :{
pi_165062204
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:42 schreef DeLuna het volgende:
Er wordt nu ook onweer voorspeld :{
Dat is minder :(

Ik hoop dat als ze 'm aflasten vanwege onweer, ze dat dan een beetje op tijd doen... Ik heb geen zin om dat in Den Oever pas te horen.

Nu slapen. Om kwart voor tien gaat de wekker :)
pi_165062282
Succes Afsluitdijklopers! Ik zal alle berichten na afloop liken.
pi_165062390
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:15 schreef Zwabberhark het volgende:
"De afsluitdijkloop was geweldig; like dit bericht als je volgend jaar zelf ook mee wil doen!"

Kan jij nog wat zeggen over de kansen op onweer? Wind en regen kunnen mij niets schelen, maar op een dijk gaan lopen tijdens onweer is vragen om moeilijkheden.
pi_165062532
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Ook de mijne?

Jij denkt dat ik windkracht 6 niet aankan, pijll zegt dat ik niet uniek ben. -O-
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:24:19 #181
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165062587
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:12 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat is minder :(

Ik hoop dat als ze 'm aflasten vanwege onweer, ze dat dan een beetje op tijd doen... Ik heb geen zin om dat in Den Oever pas te horen.

Nu slapen. Om kwart voor tien gaat de wekker :)
Om kwart voor 10? Ga je zo vroeg al op pad? Dat wordt dus echt een nacht overslaan voor jou!
En de gevaren van onweer had ik nog niet bedacht, laten we hopen dat het zo ver niet komt, ik heb juist zo'n zin.
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:28:21 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165062685
Ik zit hier de F5-en:
buienradar Zurich
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 19:30:52 #183
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165062752
Zal wel weer typisch zijn als het zo onweert dat het afgelast wordt ;(
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:49:12 #184
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165063283
Ai! Hopelijk geen onweer vannacht!
pi_165063487
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:18 schreef pijll het volgende:

Kan jij nog wat zeggen over de kansen op onweer?
Ik denk dat er verspreid over Nederland wel onweer kan voorkomen, maar niet op uitgebreide schaal. Je moet echt pech hebben dat er een aantal actieve buien precies over de dijk gaat. Maar ik heb de laatste uren het weer niet meer gevolgd eigenlijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ook de mijne?
Alleen als je met twee duimpjes op de foto gaat bij het standbeeld van Hendrik Lorentz.

quote:
Jij denkt dat ik windkracht 6 niet aankan, pijll zegt dat ik niet uniek ben. -O-
Windkracht 6 in de rug zorgt ervoor dat je gedwongen sneller gaat en dan word je moe. Dat wordt dus een serieus loopje voor je.
pi_165065628
Als je 33km over de afsluitdijk gaat lopen word je sowieso moe
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:12:22 #187
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165067064
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Gemiddeld loop ik 4 keer in de week met minimaal 11 km per keer. 1 van de 4 een langeduurloop van minimaal 20 km en zo kom je er wel aan. Na een tijdje weet je niet beter en voelt minder doen voor jezelf als dat je te weinig doet.
Zo voel ik het ook, weken van onder de 50km zijn eigenijk weken waarbij ik denk "heb ik wel gelopen?"
Niet alleen mijn lichaam is er aan gewend maar lopen is een dusdanig vast element van mijn dagelijks leven geworden dat het iets vanzelfsprekend is geworden.
Als ik bijv. brandweertraining in het dorp heb dan ga ik er vaak lopend heen ipv. met de auto, 5km heen en 5km terug.
pi_165067180
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:24 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Om kwart voor 10? Ga je zo vroeg al op pad?
Tja, openbaar vervoer he.

Maar ik krijg net bericht dat 'ie afgelast is, en dat is vroeg genoeg, ik hoef niet op weg.
pi_165067242
AFSLUITDIJK OPEN AFGELAST I.V.M. DE WEERSOMSTANDIGHEDEN
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:22:33 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165067271
Hahahahaha
F means you're fucked
pi_165067296
Je zal maar niet ingeschreven hebben voor de Afsluitdijk open en ipv daarvan naar Luxemburg zijn gegaan... O-)
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 22:23:40 #192
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165067297
Het gaat niet door
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:24:07 #193
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165067313
Afsluitdijkers, veel plezier!
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:24:38 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165067323
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:23 schreef Guard het volgende:
Je zal maar niet ingeschreven hebben voor de Afsluitdijk open en ipv daarvan naar Luxemburg zijn gegaan... O-)
Lijkt me nix...
F means you're fucked
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:24:46 #195
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165067327
Ik kreeg ook net de mail binnen, bij de laatste keer checken voor ik mijn telefoon uit wilde zetten... Wat jammer!!! Ik had zo'n zin in m'n eerste wedstrijdje ooit!

en arme organisatie ook. wat zullen die balen na alle voorbereiding
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:26:03 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165067357
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
ja wrijf het er nog even in ;(
pi_165067372
Is het echt afgelast? Wat shit joh :(
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:26:42 #198
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165067374
Erg jammer, heel veel mensen hadden zich hier op verheugt
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:27:07 #199
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165067390
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:26 schreef Lemijn het volgende:

[..]

ja wrijf het er nog even in ;(
sorry, ik was net te laat
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 22:27:55 #200
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165067416
Nu maar hopen dat de andere datum wel uitkomt...
pi_165067417
Poeh, wat balen.

Ik moet nog op weg voor mijn loopje.
Hoe leuk ik het ook vind, zelfs nu na jaren heb ik nog steeds moeite me van de bank af te slepen. :')
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:28:43 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_165067434
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:22 schreef YUR het volgende:
Hahahahaha
*gnork* :D

Sorry, heel vervelend voor de lopers :* Kan gebeuren, helaas.
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:29:05 #203
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_165067450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
_O-
pi_165067495
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:27 schreef wyccie het volgende:
Poeh, wat balen.

Ik moet nog op weg voor mijn loopje.
Hoe leuk ik het ook vind, zelfs nu na jaren heb ik nog steeds moeite me van de bank af te slepen. :')
Om zaterdagavond om 22.30 vind ik dat ook niet gek :P
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 22:34:07 #205
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165067608
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:22 schreef YUR het volgende:
Hahahahaha
Wat is er zo grappig eigenlijk?
pi_165067662
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:34 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig eigenlijk?
Ik snap ook al dat leedvermaak hier niet echt...
pi_165068009
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:30 schreef DeLuna het volgende:
Zal wel weer typisch zijn als het zo onweert dat het afgelast wordt ;(
Profetische woorden. ;)
pi_165068116
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:24 schreef YUR het volgende:

[..]

Lijkt me nix...
Je tweelingbroer wel, geloof ik. ;)
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:56:33 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_165068675
Ik zit nu in een Airbnb in Opperdoes voor de afsluitdijk run :D Net voordat we gingen slapen zagen we dat het afgelast was... Nu maar naar de kroeg!
The line is a dot to you!
pi_165068684
Jammer voor iedereen die zich er op verheugd had.
Lijkt mij helemaal niks, zo'n lang stuk rechtdoor lopen.

Zo'n marathon lopen met een echt trainingsschema gaat me volgens mij ook niet lukken. Ik kom de meeste maanden zo rond de 100 km. Wil ik daar meer van maken dan gaat het ten koste van mijn ander trainingen en daar heb ik voorlopig nog geen zin in.
Maar het moet met de kilometers die ik nu maak ook best lukken. Zal alleen niet al te snel gaan. :)
It has to mean something
pi_165068747
Ik ga morgen dan maar naar de HM van Nieuwkoop! Daar zit ook een stuk op een dijk in.
pi_165068948
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:57 schreef pijll het volgende:
Ik ga morgen dan maar naar de HM van Nieuwkoop! Daar zit ook een stuk op een dijk in.
Dan volg ik nu maar het advies van de fysiotherapeut om een paar weken rust te nemen ivm spierscheurtjes. Was tenslotte ook een dijk van een advies. :)
  zaterdag 3 september 2016 @ 23:03:47 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165069074
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:56 schreef kepler het volgende:
Ik zit nu in een Airbnb in Opperdoes voor de afsluitdijk run :D Net voordat we gingen slapen zagen we dat het afgelast was... Nu maar naar de kroeg!
Kroeg en Opperdoes gaat niet echt samen.....ze zijn daar zo fijn als poppestront
pi_165069219
Je kunt alsnog gaan lopen hoor, alleen dan zonder verzorgingsposten en medaille.

SPOILER
pi_165069426
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:06 schreef Devv het volgende:
Je kunt alsnog gaan lopen hoor, alleen dan zonder verzorgingsposten en medaille.

SPOILER
En met onweer.
pi_165069464
Gewoon die dijk over het fietspad gaan lopen morgen en de bus nemen heen of terug.
pi_165069608
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

En met onweer.
Het onweer is morgen later op de dag weer weg. Dus het zou kunnen. Maar dat doe ik later dit jaar dan nog wel eens.
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 23:14:58 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165069612
Gelukkig weet iedereen dat een evenement heel wat anders is dan een wedstrijd. Ik loop morgen lekker een troostrondje en dan maar naar de verjaardag die ik anders had gemist.

En even bedenken wat ik nu kan gaan doen met kijk op de marathon in Rotterdam enzovoorts..
pi_165069720
Erg jammer.Gelukkig kreeg ik mijn supporters optijd wakker :).Ik ga morgen dan maar de 'dijkenloop' (haha ;) ) in Beneden leeuwen lopen. Vorig jaar ook gedaan en dat is een leuk loopje, en je kunt dit jaar voor het eerst op de dag zelf inschrijven. Dus als het alleen maar een beetje regent ga ik 5 km rennen :Y
  zaterdag 3 september 2016 @ 23:22:22 #220
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165069901
quote:
SPOILER
Misschien doe ik dat wel inderdaad. Al vond ik 8km een veel beter plan dan 10. Ik loop altijd 5 a 7 op een training, sporadisch 8, nooit meer aan één stuk.

Eerst maar eens kijken wat voor weer het hier wordt. En of die pokkeherrie van Valtifest ooit tot een eind komt.
  zaterdag 3 september 2016 @ 23:25:38 #221
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165069999
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Gelukkig weet iedereen dat een evenement heel wat anders is dan een wedstrijd.
<knip>
Wat bedoel je?
pi_165070094
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:22 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Misschien doe ik dat wel inderdaad. Al vond ik 8km een veel beter plan dan 10. Ik loop altijd 5 a 7 op een training, sporadisch 8, nooit meer aan één stuk.
Een wedstrijd is heel anders dan een training; dan kan je altijd wat extra's. Dus als je 7 km kan lopen op een training, dan gaat die 10 morgen zeker lukken.
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 23:38:08 #223
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165070377
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:25 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Al die adviezen dat je morgen ook gewoon op het fietspad de Afsluitdijk kunt gaan lopen. :P
  Redactie Sport zaterdag 3 september 2016 @ 23:38:44 #224
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165070401
Ik zie nu pas dat ik dat wat raar typ. Laten we het houden op de teleurstelling
pi_165071120
Net de buurt bbq achter de kiezen...dat wordt geen toptijd voor mij morgen in Tilburg.
pi_165071306
Jammer, mensen.
Een afgelasting is altijd klote, maar helemaal met een uniek evenement als dit.

Begrijp ik goed dat er wordt gekeken naar een alternatieve datum?
pi_165071339
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 00:00 schreef steffelonio het volgende:
Net de buurt bbq achter de kiezen...dat wordt geen toptijd voor mij morgen in Tilburg.
Je weet het nooit, wie weet verras je jezelf desondanks. Heb al vaak een stuk beter gelopen dan ik op basis van het gevoel vooraf (slaapgebrek of zo) had gedacht.
pi_165072510
En extra proteïne is ook altijd goed.

Terug van 16k. Lekker gelopen. Conditie is prima.
Wennen aan nieuwe schoenen.
Hierbij dan de duimpjes: ^O^
  zondag 4 september 2016 @ 02:05:22 #229
34586 kepler
No bounce, no play
pi_165072926
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Kroeg en Opperdoes gaat niet echt samen.....ze zijn daar zo fijn als poppestront
We zijn ook naar Medemblik gelopen :D Gelukkig wel uitslapen, normaal zou de wekker over 30min gaan!
  zondag 4 september 2016 @ 02:45:34 #230
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165073115
Net mijn eerste rondje weer gelopen. Vier kilometers, daarna vond het lichaam het wel genoeg :D
Vooral de eerste kilometer was raar, mijn benen waren stijf maar niet zeer of zo, maar het gevoel als of ik tot aan mijn middel in stroop liep ;(
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 06:10:48 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_165073538
Wauw, is de Afsluitdijk Open serieus afgelast? En er is geen onweer te zien op de radar... Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag onwetend aan de start staan...!
  zondag 4 september 2016 @ 07:22:55 #232
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165073621
als ik het goed begrijp is de organisatie niet verplicht om het inschrijfgeld terug te geven....er zullen heel wat pissed off zijn als er geen vervangende datum komt, wat organisatorisch waarschijnlijk een nachtmerrie is
pi_165073891
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 01:25 schreef wyccie het volgende:
En extra proteïne is ook altijd goed.

Terug van 16k. Lekker gelopen. Conditie is prima.
Wennen aan nieuwe schoenen.
Hierbij dan de duimpjes: ^O^
Ik dacht dat ik regelmatig laat liep, maar da's dan om een uur of 10 's avonds.

Ben je niet dubbel kapot na zo'n late loop? Het duurt vast ook wel even voor je eenmaal echt slaapt.
pi_165073906
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 02:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Net mijn eerste rondje weer gelopen. Vier kilometers, daarna vond het lichaam het wel genoeg :D
Vooral de eerste kilometer was raar, mijn benen waren stijf maar niet zeer of zo, maar het gevoel als of ik tot aan mijn middel in stroop liep ;(
4 hele km's! Is na vorige week helemaal een contrast.

Maar het begin is er weer. De voeten konden het ook al aan?
pi_165073941
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 06:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw, is de Afsluitdijk Open serieus afgelast? En er is geen onweer te zien op de radar... Ik vraag me af hoeveel mensen er vandaag onwetend aan de start staan...!
Vanaf een uur of zeven heeft het hier (Woerden) stevig geonweerd. Op de Afsluitdijk niet, maar als ik het goed begrijp is het slecht te voorspellen waar het onweer precies zal optreden. Terechte beslissing van de organisatie.
pi_165073995
En het was al zo'n duur loopje :{
pi_165074015
Hopelijk regelt de organisatie het netjes en hebben ze niet al hun geld uitgegeven aan radiospotjes..
pi_165074023
De rest van de lopers die vandaag wel een wedstrijd mogen lopen , succes ^O^
pi_165074078
Er word gezocht naar een andere datum.. Dus het komt vast goed dan toch. Vind het wel jammer. Maar aan de andere kant wou ik ook graag in Beneden leeuwen lopen en dat kan nu wel :)
  zondag 4 september 2016 @ 09:08:09 #240
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_165074098
quote:

SPOILER
Ik ga bij de 30 weer een lang lint van mensen hebben achter mij denk ik. Met mijn 2 meter ben ik met dit weer altijd een menselijk windschild. _O-
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_165074177
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 08:31 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik regelmatig laat liep, maar da's dan om een uur of 10 's avonds.

Ben je niet dubbel kapot na zo'n late loop? Het duurt vast ook wel even voor je eenmaal echt slaapt.
Dit is ook voor mij uitzonderlijk.
Ik sliep inderdaad pas rond half drie. Niet heel handig, aangezien ik ook een uur eerder dan mijn alarm wakker ben geworden door de buren.
Zo'n laat loopje gaat me makkelijker af dan een ochtendloop.
pi_165074274
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 07:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
als ik het goed begrijp is de organisatie niet verplicht om het inschrijfgeld terug te geven....er zullen heel wat pissed off zijn als er geen vervangende datum komt, wat organisatorisch waarschijnlijk een nachtmerrie is
Iets dergelijks staat wel in hun kleine lettertjes, maar consumentenrecht zegt anders. Mogelijk een nieuwe discussie in WGR..
Het is sowieso erg vervelend, benieuwd hoe de organisatie zich gaat opstellen en een nieuwe datum gaat zoeken.
  zondag 4 september 2016 @ 09:34:24 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165074283
Zo, vandaag for old times sake DE halve marathon Oostland lopen. Niet gehinderd door enige vorm van training of andere voorbereiding.
Eens kijken of ik nog sub2 kan lopen :X
pi_165074305
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:34 schreef Murmeli het volgende:
Zo, vandaag for old times sake DE halve marathon Oostland lopen. Niet gehinderd door enige vorm van training of andere voorbereiding.
succes!
  zondag 4 september 2016 @ 09:38:16 #245
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165074314
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 09:33 schreef BlueT het volgende:

[..]

Iets dergelijks staat wel in hun kleine lettertjes, maar consumentenrecht zegt anders. Mogelijk een nieuwe discussie in WGR..
Het is sowieso erg vervelend, benieuwd hoe de organisatie zich gaat opstellen en een nieuwe datum gaat zoeken.
Ik denk dat de organisatie een aardig probleem heeft. De loop is veel te duur, waardoor er weinig aanmeldingen waren. Het zou me niet verbazen als er nu al geen winst is.

Maar voor het fatsoen (ook door de hoge prijs) moeten ze haast wel een andere datum regelen (wat dus weer een hoop kost) of eem gedeelte van het inschrijfgeld terug geven.

Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
  zondag 4 september 2016 @ 09:38:32 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165074318
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

succes!
Dank je wel!
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 09:41:09 #247
155227 crew  Guppy
dus
pi_165074334
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 09:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik denk dat de organisatie een aardig probleem heeft. De loop is veel te duur, waardoor er weinig aanmeldingen waren. Het zou me niet verbazen als er nu al geen winst is.

Maar voor het fatsoen (ook door de hoge prijs) moeten ze haast wel een andere datum regelen (wat dus weer een hoop kost) of eem gedeelte van het inschrijfgeld terug geven.

Ik heb de popcorn al gepakt
  zondag 4 september 2016 @ 09:42:24 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165074343
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 08:33 schreef indepoeier het volgende:

[..]

4 hele km's! Is na vorige week helemaal een contrast.

Maar het begin is er weer. De voeten konden het ook al aan?
Ja, voeten zijn weer zo goed als herstelt
  zondag 4 september 2016 @ 09:44:26 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165074359
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb de popcorn al gepakt
He! Als modje hoor je helemaal niet te rellen
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 09:46:21 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_165074380
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:44 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

He! Als modje hoor je helemaal niet te rellen
Popcorn eten is vredelievend! /Zwitserland
  zondag 4 september 2016 @ 09:56:10 #251
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165074503
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 07:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
Maar ook bij een afgelast evenement zijn er wel veel kosten gemaakt toch? Ik redeneer vast als een snob met geld, maar van mij hoeven zij niet in de rode cijfers te belanden door iedereen terug te betalen.
Los daarvan hoop ik erg op een nieuwe datum, maar het wordt nu snel veel later licht in de ochtend dat de sluiting langer moet zijn als je mensen nog enigszins rond zonsopgang wil laten lopen. Dus of heel snel (kan vast niet), of komend voorjaar?
pi_165074536
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:34 schreef Murmeli het volgende:
Trainen is voor talentlozen. Loop ze!
  zondag 4 september 2016 @ 10:02:03 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_165074572
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:56 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Maar ook bij een afgelast evenement zijn er wel veel kosten gemaakt toch? Ik redeneer vast als een snob met geld, maar van mij hoeven zij niet in de rode cijfers te belanden door iedereen terug te betalen.
Los daarvan hoop ik erg op een nieuwe datum, maar het wordt nu snel veel later licht in de ochtend dat de sluiting langer moet zijn als je mensen nog enigszins rond zonsopgang wil laten lopen. Dus of heel snel (kan vast niet), of komend voorjaar?
Het is gewoon overmacht en ik verwacht ook mijn geld niet terug. Ik hoop wel op een nieuwe datum maar ik denk idd dat dat pas volgend jaar zal zijn.

Ooit is de bruggenloop ook afgelast vanwege ijzel en sneeuw, geen idee of ze toen geld hebben terug gegeven?
pi_165074749
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 09:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd. Volgens mij is het ook ondernemersrisico en kan men niet heel makkelijk zeggen dat ze niet vergoeden. Hier zijn ook evenementverzekeringen voor.

http://www.mkbservicedesk(...)iet-water-vallen.htm

Maar eerst maar hopen op een andere datum..!
  zondag 4 september 2016 @ 10:37:15 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165075085
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 10:18 schreef BlueT het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd. Volgens mij is het ook ondernemersrisico en kan men niet heel makkelijk zeggen dat ze niet vergoeden. Hier zijn ook evenementverzekeringen voor.

http://www.mkbservicedesk(...)iet-water-vallen.htm

Maar eerst maar hopen op een andere datum..!
Nou, bij een loop waarvoor ik stons ingeschreven en die ook Was afgelast, kregen we niks terug. Maar die kostte ook minder. Onder de 20 euro sowieso. Dat scheelt een hoop in de goodwill bij de deelnemers.

Nu maakt het voor mij zelf bij de afsluitdijk niet uit want ik Had het startbewijs toch al weggedaan
pi_165075324
Zoooooveel spierpijn. 8)7
  zondag 4 september 2016 @ 11:27:25 #257
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165076007
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoooooveel spierpijn. 8)7
Van die 5 km vrijdag?
pi_165076074
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 11:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Van die 5 km vrijdag?
Ja, en het springkussen springen de dag erna.
pi_165076094
Alle lopers vandaag veel plezier en succes.
Zo te lezen hebben de nodige Afsluitdijklopers al een alternatief gevonden.
  ESF Reporter zondag 4 september 2016 @ 11:36:47 #260
87554 Cee
Welluk?
pi_165076161
Ik zie de 10km lopers hier al voorbij komen in stralend weer met best wat wind en lekker veel wisselvalligheid in de lucht. Ben benieuwd wat het tegen 2 uur wordt. Heb er zin in maar de laatste weken wat last van de warmte en mijn voeten gehad, genoeg getraind maar dit jaar nog geen 16km gedaan waarvan ik dacht 'goh, dat ging nou echt lekker'. We zullen zien.

Veel plezier en succes aan de rest van de lopers, TTM en daarbuiten!
pi_165076505
Vanmorgen bij de minirun geweest vd TTM. 300 meter, leuk om al die ukkies te zien rennen.

Weer een mooie verbetering van het PR van mijn mini. Dit pr blijft staan, want vanaf volgend jaar is hij te oud voor de minirun. Is tm 4 jaar.

Dan zou hij mee kunnen doen met de familyrun, maar dat is 1700 meter. Dat gaat hem nog niet worden. Iets te grote overgang.
  Moderator zondag 4 september 2016 @ 12:11:41 #262
155227 crew  Guppy
dus
pi_165076848
Zit jaar niks tussen dan? Ik vind het ook wat veel voor een 5-jarige
pi_165079281
Eerste startgolf van de TTM is gepasseerd, Butter liep op kop, steffelonio ook gezien, alsmede een boel loopmaatjes. Hoop commentaar ook dat ik langs de kant stond van die loopmaatjes :D
  zondag 4 september 2016 @ 14:07:29 #264
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165079568
Ik heb de 10km van Noord gedaan, was heel leuk! Dank voor de tip. Had nog nooit 10km aan één stuk gelopen maar ging eigenlijk prima. Tweede helft ook stukje sneller dan eerste helft. Ben zeker gemotiveerd om zoiets nog eens te doen.
pi_165079792
laatste startgolf ook voorbij, Cee en Wyccie (als ze vandaag al liep) niet gezien.
Hoop volk doet er toch mee :o
pi_165079884
Zooo ik heb ook lekker wedstrijdje gedaan :) Eerste 3,5 km wind tegen. Laatste 1,5 wind mee. Was best pittig, dit jaar was ik dus wel voorbereid om de dijk op te rennen dus ik was niet helemaal kapot boven. Eindtijd 32:30. Vind ik opzich goed voor vandaag :). Ben blij dat ik iig toch nog ff kon lopen.
pi_165082460
Ik heb de finish gehaald, ondanks dat ik op de helft al redelijk stuk zat. En een hoge hartslag, heel de wedstrijd met soms steken in mijn rug. Toch het tempo goed vast kunnen houden, en gefinisht in een mooie tijd, 1:19:01. Ruim 9 minuten sneller dan vorig jaar.

Het verslag volgt nog. Maar was weer een heel leuk loopje!
pi_165083913
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:02 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb de finish gehaald, ondanks dat ik op de helft al redelijk stuk zat. En een hoge hartslag, heel de wedstrijd met soms steken in mijn rug. Toch het tempo goed vast kunnen houden, en gefinisht in een mooie tijd, 1:19:01. Ruim 9 minuten sneller dan vorig jaar.

Mooie tijd!
pi_165084462
quote:

Super netjes zeg! Nice. *O*
  zondag 4 september 2016 @ 17:34:10 #270
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165084623
Wat een wind :o

2.02.16 gelopen
Niet echt in de buurt van mijn pr, maar gezien het weer erg tevreden mee.

Eerste kilometers waren wind mee en liep ik 5.30-5.40/km.
Zakte daarna terug naar 5.50 en zelfs een paar km boven de 6.00/km.

Maar wel een mooi parcours en weer geweldig publiek. Fijne loop!
  zondag 4 september 2016 @ 17:34:33 #271
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165084631
quote:

Snel!!!!! Gefeliciteerd
pi_165084941
Nou, dat was een interessante laatste test voor Berlijn. Het ging tot 24 kilometer redelijk vlak en toen was daar ineens een steek in de rechterknie. Ik heb daarna even gewandeld en de rest in een rustig tempo uitgelopen. Het was de bedoeling om rond de 2:25 te lopen en het is iets van 2:37 geworden. Ik ben daar op zich niet ontevreden over maar die knie bezorgd mij wel hoofdpijn.
  zondag 4 september 2016 @ 17:54:42 #273
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165085083
Over hoofdpijn gesproken: knallende koppijn sinds die 10k. Ondanks veel drinken, dacht ik. Maar nog meer drinken de volgende keer?
pi_165085137
quote:

9 minuten eraf! Heel netjes.
  zondag 4 september 2016 @ 17:56:50 #275
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165085138
Het was trouwens voor veel mensen een loopzondag zie ik! Leuk om te lezen allemaal.
pi_165085333
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:56 schreef Lemijn het volgende:
Los daarvan hoop ik erg op een nieuwe datum
Dat is alles behalve zeker: http://nos.nl/artikel/212(...)rdloopevenement.html
pi_165085425
Wil hem nog wel een keer op eigen gelegenheid lopen.
Rugzakje met water mee en gaan (wind tegen uiteraard, anders is er geen klap aan) :s)
pi_165085644
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:10 schreef Guard het volgende:
Wil hem nog wel een keer op eigen gelegenheid lopen.
Rugzakje met water mee en gaan (wind tegen uiteraard, anders is er geen klap aan) :s)
Ook met bliksem dan uiteraard?
pi_165085880
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 18:21 schreef BlueT het volgende:

[..]

Ook met bliksem dan uiteraard?
alles behalve
  ESF Reporter zondag 4 september 2016 @ 18:52:47 #280
87554 Cee
Welluk?
pi_165086451
Zo, dat waren mijn derde Tilburg Ten Miles! Aan de voorbereiding lag het niet maar ik had toch mijn twijfels of het ging lukken, voeten krijgen snel blaren, ieder pijntje gaat in m'n hoofd malen en ik word toch altijd nerveus bij dit soort evenementen. Maar, als ik nog die HM wil doen volgende maand zal ik toch eerst echt een goede Tien Mijler moeten kunnen volbrengen. Mijn streefpace was 5.50, ik verwachtte na de afgelopen weken deze absoluut niet te kunnen halen. Maar het werd toch 5.53 met een tijd van 1.34.48, 40 seconden sneller dan vorig jaar. *O*

Qua weer was er amper een spatje regen, was het aan het begin toch nog flink warm/benauwd en stond er bij het kanaal flink wat wind. Gaf wel een lekkere variatie. Ik voelde dat ik lekker en licht liep (of dat er voor de toeschouwer ook zo uitzag is een tweede :D ) en werd alleen gehinderd door wat pijntjes in mijn zij af en toe. De ##%$|$~?\-bestrating van de Piushaven is funest voor mijn voeten, rond km 12. Daar ging het wrijven en schaven en vanaf dat punt werd het lastig. Maar, dan heb je het publiek dat rijendik langs de route staat. De hele 16km. De vele bandjes, de heerlijke wansmaak die uit de speakers knalt in de partytentjes van de volksbuurtjes. Buiten adem was ik alleen bij de eindsprint. Ik kijk tevreden terug en denk dat ik die HM in Eindhoven wel aan kan. Ik geef me nog 1 week bedenktijd want ik ben een twijfelkont, want godallejezus wat is het een eind maar ik wil zo graag. *O*
  ESF Reporter zondag 4 september 2016 @ 18:54:45 #281
87554 Cee
Welluk?
pi_165086514
quote:

Jezus, kom ik aan. Wat een tijd. _O_

Heb je niet gezien Guard, waar stond je?
pi_165086596
Hebben jullie zin in nog een wedstrijdverslagje?

Mijn vervangende evenement was dus de Halve Marathon van Nieuwkoop. Ongeveer 180 lopers stonden vanmiddag aan de start voor een rondje om de Nieuwkoopse Plassen. Lekker kleinschalig dus.

De eerste paar kilometers gingen lekker, want met de wind mee. Maar na 9 km sloegen we rechtsaf, pal tegen de wind in. Vanaf dit moment stegen de kilometertijden van ongeveer 5:45 naar ergens boven de 6 minuten. Maar dat gold niet alleen voor mij. Een oudere loper haalde me in op ongeveer 10,5 km, en daarna is me dat niet meer gebeurd; in tegendeel, ik begon andere lopers in te halen.

Na 14 km begon het dan ook nog te regenen. Maar goed, wat kan je anders doen dan door blijven lopen. Weer een keer rechtsaf, en we liepen nu op een fietspad dwars door de plassen. Hier begon ik last van mijn enkel te krijgen, dus de snelheid ging nog verder omlaag, en ik zag de twee lopers achter me snel dichterbij komen.

Op het 19 km-punt gingen we nog een keer rechtsaf, richting Nieuwkoop. Vanaf hier hadden we de wind weer mee. Mijn stemming steeg weer, het tempo idem, en de laatste twee kilometer gingen in een lange eindsprint. De finish was weer op het pittoreske pleintje midden in het dorp, na 2:04:44. En daar ben ik tevreden mee.
pi_165086682
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 18:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Jezus, kom ik aan. Wat een tijd. _O_

Heb je niet gezien Guard, waar stond je?
Tussen het 1 km punt en de Ringbaan West in
pi_165088193
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 14:15 schreef Guard het volgende:
laatste startgolf ook voorbij, Cee en Wyccie (als ze vandaag al liep) niet gezien.
Hoop volk doet er toch mee :o
Uh, je weet toch niet hoe ik eruit zie? :?

Heerlijk gelopen, best hard ook.
Ondertusen veel water gedronken en veel sponzen uitgeknepen. Ook high fives gegeven.
Echt superleuk daar in Tilburg!

Nadat ik gister op de nieuwe Hoka's had gelopen kreeg ik last van mijn hamstrings (maar kan goed zijn dat het door de bootcamp kwam). Besloten om vandaag op New Balance te lopen en dat ging prima. Alleen nadien beetje last van mijn enkel, maar dat is weggetrokken.
De schoenen zijn al wel weer 1,5 jaar oud. Ik moet wéér nieuwe schoenen hebben dus. En eigenlijk zijn de inlegzolen ook aan vervanging toe. :X
  zondag 4 september 2016 @ 19:52:21 #285
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165088557
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:56 schreef pijll het volgende:
Hebben jullie zin in nog een wedstrijdverslagje?

Mijn vervangende evenement was dus de Halve Marathon van Nieuwkoop. Ongeveer 180 lopers stonden vanmiddag aan de start voor een rondje om de Nieuwkoopse Plassen. Lekker kleinschalig dus.

De eerste paar kilometers gingen lekker, want met de wind mee. Maar na 9 km sloegen we rechtsaf, pal tegen de wind in. Vanaf dit moment stegen de kilometertijden van ongeveer 5:45 naar ergens boven de 6 minuten. Maar dat gold niet alleen voor mij. Een oudere loper haalde me in op ongeveer 10,5 km, en daarna is me dat niet meer gebeurd; in tegendeel, ik begon andere lopers in te halen.

Na 14 km begon het dan ook nog te regenen. Maar goed, wat kan je anders doen dan door blijven lopen. Weer een keer rechtsaf, en we liepen nu op een fietspad dwars door de plassen. Hier begon ik last van mijn enkel te krijgen, dus de snelheid ging nog verder omlaag, en ik zag de twee lopers achter me snel dichterbij komen.

Op het 19 km-punt gingen we nog een keer rechtsaf, richting Nieuwkoop. Vanaf hier hadden we de wind weer mee. Mijn stemming steeg weer, het tempo idem, en de laatste twee kilometer gingen in een lange eindsprint. De finish was weer op het pittoreske pleintje midden in het dorp, na 2:04:44. En daar ben ik tevreden mee.
Oh dan heb je t er nog aardig vanaf gebracht.
Wij hadden geen echte regen.
Balen van de enkel ook :(

Al was dit wel voor t eerst dat stijfheid in de poten voor mij een remmende factor werd. Normaal is dat mijn ademhaling
pi_165088768
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

Uh, je weet toch niet hoe ik eruit zie? :?

Ondertusen veel water gedronken en veel sponzen uitgeknepen. Ook high fives gegeven.

Wel eens een foto van je gezien, maar dan is het eigenlijk onmogelijk om je herkennen in die mensenmassa die langsrende...
pi_165088905
Voor het eerst de TTM 10 EM gelopen. Qua tijd zeer tevreden met 1:21. Qua organisatie vond ik het wel wat tegenvallen. De kleding drop off was achter het finish gebied, waardoor het enorm druk al was met gefinishte 10k lopers en je je door een boel mensen moest worstelen om er te komen. Verder is de start veels te massaal voor het super krappe begin. De eerste 3km amper lekker in m'n eigen tempo kunnen lopen. De sfeer, het publiek en de goede verzorging tijdens en na de loop maakte gelukkig veel goed!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165089300
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ja het was weer een feestje in Tilburg!

Nadat ik gisteravond ook een feestje had, de buurt bbq die traditiegetrouw de avond voor de TTM is, had ik weinig vertrouwen in een goede tijd. Want een paar wijntjes, en erger: de hele avond gestaan. En de afgelopen weken gingen sowieso al wat matig.

Maar toch besloten om te proberen om onder de 1:20 te lopen. Volgens corniel.nl/runs zou ik op basis van mijn vorige wedstrijd, die perfect verliep (HM Roosendaal), op 1:19:57 uit moeten kunnen komen. Dus ik probeerde redelijk voorin te starten, achteraan startvak B kwam ik terecht. Daar mocht ik eerst niet in, want het vak zou vol zijn, maar de lieve vrijwilligster werd niet echt serieus genomen en tig mensen stroomden nog het vak in. En er was nog genoeg plaats eigenlijk. Blij dat ik redelijk vooraan startte want in het begin is het niet mogelijk om echt in te halen. En dan verbaasde het me toch dat er nog zoveel mensen vooraan starten die beter iets verder achteraan hadden kunnen beginnen. Het lijkt me dat het tijd wordt om de startvakken in te gaan delen op verwachte eindtijd, zoals bijv. in Eindhoven.

Na ongeveer een km zag ik Guard, en even verderop zouden vrouw en kids staan bovenop een bruggetje waar we onderdoor zouden lopen. Maar helaas, ik was te snel vertrokken (of ik stond te veel vooraan) en daardoor het thuisfront net gemist. Geeft niets, komt wel goed. Eigenlijk ging het al vanaf het begin moeilijk. Mijn hartslag was hoog, en ik zat al vrij snel erdoor heen. Maar ik had een mantra: "blijf van de 5, 4 geeft plezier". Oftewel: op mijn horloge kon ik mijn km-tijd zien van de huidige kilometer, en ik wilde gewoon elke km onder de 5:00 lopen. Dat is ook redelijk gelukt, op een paar km na. Maar ik moest echt vaak op mijn horloge kijken, want het tempo dreigde vaak in te zakken, bij mij of bij de mensen voor me. Soms dacht ik: o, nu loopt het wel lekker, en zat ik dus op 5:20 qua tempo. Foute boel, versnellen dus.

Ongeveer op de helft van de route woon ik zelf, net na het fietserstunneltje. Leuk om (nu wel) vrouw en kids te zien en de buren en bekenden. Geeft wel een boost, al zat ik nog steeds stuk. En dan moest ik nog een keer zo'n eind. Maar ik kon het tempo vasthouden, en na veel bekertjes water die ik over me heen gooide en sponzen, begon het wel redelijk te gaan. Maar bij km 12 had je daar de piushaven, inderdaad met die &*^%-klinkers. Dat was wel even een moeilijk stukje. Toen lekker een stuk door een natuurgebiedje, Moerenburg, waar het ook fijn waaide en het ook best prettig lopen is. En daarna door een leuk buurtje, waar elk jaar een feestje wordt gemaakt tijdens de TTM. De laatste paar km's waren zwaar, maar ja, het eind is in zicht en dat is fijn. Zo goed als mogelijk nog proberen te versnellen richting finish, wat niet echt makkelijk ging. En ik was benieuwd naar de tijd, ik had niet echt een idee, omdat ik me telkens alleen op de huidige km-tijd had gefocust. Blij dat ik onder de 1:20 bleef, en helemaal mooi dat het ruim eronder was.

Het was weer leuk om mee te doen, volgend jaar weer. Al zal ik dan niet opnieuw zo'n stuk van mijn PR kunnen lopen denk ik. Ik ben nog steeds verbaasd over mijn goede tijd. En ook wel trots dat ik nu een tikje dieper durfde te gaan dan tijdens eerder loopjes.
pi_165089440
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Voor het eerst de TTM 10 EM gelopen. Qua tijd zeer tevreden met 1:21. Qua organisatie vond ik het wel wat tegenvallen. De kleding drop off was achter het finish gebied, waardoor het enorm druk al was met gefinishte 10k lopers en je je door een boel mensen moest worstelen om er te komen. Verder is de start veels te massaal voor het super krappe begin. De eerste 3km amper lekker in m'n eigen tempo kunnen lopen. De sfeer, het publiek en de goede verzorging tijdens en na de loop maakte gelukkig veel goed!
Ik had me via de rabobank ingeschreven. En dat was super fijn. Heel rustige locatie om je tas te droppen / om te kleden, je spullen konden in een "eigen" locker, en eigenlijk net zo ver van de start als de officiele kleding drop off.

En het begin is inderdaad wel (te) druk. Maar dat komt goed vanaf een km of 3 inderdaad.

Mooie tijd ook!
  zondag 4 september 2016 @ 20:32:48 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165089837
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:56 schreef Lemijn het volgende:
Het was trouwens voor veel mensen een loopzondag zie ik! Leuk om te lezen allemaal.
Als ik FB er zo even op na scroll hebben ook veel mensen een alternatieve loop gezocht na het afgelasten van de Afsluitdijkloop
pi_165090283
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Wel eens een foto van je gezien, maar dan is het eigenlijk onmogelijk om je herkennen in die mensenmassa die langsrende...
Oh, bij Daywalk3er op de foto dan zeker. Ik ben ook veel te klein om gezien te worden.
Ik heb ook eigenlijk bijna niks van de omgeving gezien/onthouden omdat er zoveel mensen waren. :D

Ik stond voorin vak D, heel veel mensen ingehaald. Ergens een klein inkakmomentje, maar dan hoor je weer geroep en muziek, dat geeft energie. Ik heb de hele weg met een lach gelopen.
pi_165091062
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:42 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh, bij Daywalk3er op de foto dan zeker. Ik ben ook veel te klein om gezien te worden.
Ik heb ook eigenlijk bijna niks van de omgeving gezien/onthouden omdat er zoveel mensen waren. :D

Ik stond voorin vak D, heel veel mensen ingehaald. Ergens een klein inkakmomentje, maar dan hoor je weer geroep en muziek, dat geeft energie. Ik heb de hele weg met een lach gelopen.
Altijd een super sfeer bij de TTM, vroegah liep het parcours 2x over de korte Heuvel (straatje met terrassen vlak voor de finish), dat was helemaal feest.
pi_165091074
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Als ik FB er zo even op na scroll hebben ook veel mensen een alternatieve loop gezocht na het afgelasten van de Afsluitdijkloop
Ja, het was ook wel iets drukker bij de 30 van Amsterdam Noord dan normaal had ik begrepen. We spraken onderweg zelfs nog mensen die dan maar deze zijn gaan lopen.
  zondag 4 september 2016 @ 21:02:16 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165091144
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:00 schreef Devv het volgende:

[..]

Ja, het was ook wel iets drukker bij de 30 van Amsterdam Noord dan normaal had ik begrepen. We spraken onderweg zelfs nog mensen die dan maar deze zijn gaan lopen.
en waarschijnlijk zullen die mensen ook volgend jaar terugkomen nu zedit loopje kunnen..
  zondag 4 september 2016 @ 21:06:01 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165091330
En mensen die klagen over de inschrijfprijs voor een loopje..... ik kijk net even op de inschrijfpagina voor Northburn.... $340.- (222 euro) maar ach, omrekend per kilometer en per uur lol valt het wel weer mee.
  zondag 4 september 2016 @ 21:13:54 #296
236410 MaleDuck
pi_165091607
Zo, hier volgens mij voor het eerst dit jaar de 10 km aangetikt en precies binnen voordat een stortbui begon, dus zo met een lekker gevoel slapen ^O^
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_165091988
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
En mensen die klagen over de inschrijfprijs voor een loopje..... ik kijk net even op de inschrijfpagina voor Northburn.... $340.- (222 euro) maar ach, omrekend per kilometer en per uur lol valt het wel weer mee.
Afsluitdijk: 1,39 Euro per km
Northburn: 1,37 Euro per km

Per uur is mijn deelname dan weer veel goedkoper :)
  zondag 4 september 2016 @ 21:27:39 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165092136
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:24 schreef BlueT het volgende:

[..]

Afsluitdijk: 1,39 Euro per km
Northburn: 1,37 Euro per km

Per uur is mijn deelname dan weer veel goedkoper :)
toen ik afgelopen maart mijn loopmaatje pace'te was hij 46 uur onderweg.... 4.83 Euro per uur :D
  Redactie Sport zondag 4 september 2016 @ 21:30:56 #299
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165092263
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld oid als ik al die loopjes zie. Beetje doelloos voel ik me nu op hardloopgebied :')

Volgende week de Meppel City Run maar doen als daar nog een startbewijs voor te krijgen is.. Heb allerlei loopjes laten gaan omdat Afsluitdijk en toen ging het niet door... Komende tijd maar eens bekijken wat ik ga doen.
  zondag 4 september 2016 @ 21:36:31 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165092473
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 21:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld oid als ik al die loopjes zie. Beetje doelloos voel ik me nu op hardloopgebied :')

Onmiddelijk die onzin uit je hoofd zetten!!
Hoeveel loper je bent hangt niet af van het aantal loopjes je doet.
Mijn hardloopvriend Matt, die ik in mijn Naseby verslag meerdere keren genoemd heb, loopt maar een wedstrijd per jaar en dat is Naseby, ("Why do the Kepler when I can run that everyday by myself") en ondanks dat hij dus maar een loopje per jaar doet is hij voor mij de meest ultieme ultra-loper die ik ken.
  zondag 4 september 2016 @ 21:37:15 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165092503
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo