Goed om te weten, sta ik iig niet wortel te schieten....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:20 schreef Prins_Pils het volgende:
De nieuwe lopen inderdaad wat schuin af geloof ik (wel zijstoeltjes achterin voor het uitzicht met een ruit van boven tot onder) maar die zijn nog niet in reizigersdienst.
Laat een baard staan en schreeuw er wat onverstaanbaars bij. Kejjelache.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb nu tape bij me om een oud mobieltje tegen het glas aan te plakken
Bedankt voor de tip, ik hou m wel in mn hand dan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Laat een baard staan en schreeuw er wat onverstaanbaars bij. Kejjelache.
Nee, omdat de machinist in de G1206'en en 6400 aan de goede kant zitten. Die NMBSdingen zitten ze aan de "verkeerde" kant, waardoor ze de seinen niet zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Geldt die beperking van die NMBS Logistics 7800 diesels dat ze met de korte huif naar voren moeten rijden niet voor die bakken van railinfrapool slash strukton? Komt er net een door Hengelooo met een sleep lege autowagens erachter.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-37167700quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:25 schreef dennistd het volgende:
Jeremy Corbyn (de leider van de Britse Labour-partij) wou in een filmpje laten zien hou zielig hij was dat hij op de grond moest zitten tijdens zijn treinreis, en dat nationalisatie van de spoorwegen dat allemaal op zou lossen. Helaas had hij buiten de camera's van Virgin gerekend, die haarfijn tonen dat hij na het maken van zijn zielige filmpje gewoon op een vrije zitplaats gaat zitten.....
http://www.telegraph.co.u(...)t&utm_medium=twitter
En incorrect.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-37167700
Het BBC-artikel is wat genuanceerder.
Tsja, dat ligt er een beetje aan van welk politiek perspectief je het bekijkt. Volgens mij verschillen de meningen er wel heel erg over. Een actiegroep voor het nationaliseren van de Britse spoorwegen had wel wat interessante argumenten vind ik: https://weownit.org.uk/ev(...)-be-public-ownershipquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
En incorrect.
Die woordvoerder van Team Corbyn doet alsof Jeremy geen plek kon vinden totdat een gezin naar de eerste klas werd geüpgrade, maar zowel rijtuig F als rijtuig H zijn Standard (tweede klas) en daar liep hij gewoon langs.
Daarnaast kun je je afvragen wat een hernationalisatie nou echt oplevert, behalve heel veel onduidelijkheid, onzekerheid en heel veel consultancykosten
In de jaren '80 en in het begin van de jaren '90 - dus nog onder British Rail - is er veel nieuw materieel ingestroomd. Dat materieel wordt nog altijd gebruikt, want het is nog gewoon goed.quote:Failure to improve rail infrastructure, due to a lack of private investment, means the average age of trains are higher than they were in 1996.
Kan zijn dat die net uit Deventer vertrokken, ik zag zoiets staanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Straks rollen in Groningen of Leeuwarden 2 GTW 2/8 binnen die voor de zomervakantie nog 2/6 waren. In Polen is er een bak tussen gezet.
Aldus de spots op Somda
Je hebt het over tienduizenden mensen die jarenlang collega's waren en toen plots ineens elkaars concurrenten, opdrachtgevers of klanten. Het kost jaren om zo'n situatie te veranderen en te accepteren. Die effecten zie je ook nog in Nederlandquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt er een beetje aan van welk politiek perspectief je het bekijkt. Volgens mij verschillen de meningen er wel heel erg over. Een actiegroep voor het nationaliseren van de Britse spoorwegen had wel wat interessante argumenten vind ik: https://weownit.org.uk/ev(...)-be-public-ownership
En dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
behalve heel veel onduidelijkheid, onzekerheid en heel veel consultancykosten
Het uitvoerend personeel ziet elkaar gewoon als collega's hoor. Of concullega's, omdat er een ander logootje op de stropdas staat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hebt het over tienduizenden mensen die jarenlang collega's waren en toen plots ineens elkaars concurrenten, opdrachtgevers of klanten. Het kost jaren om zo'n situatie te veranderen en te accepteren. Die effecten zie je ook nog in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |