abonnement Unibet Coolblue
pi_164616090
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel grappig, de tegenstelling tussen graatmagere wegcoureurs en deze vaak iets te dikke baanrijders..
Sprinters ala Kittel en Greipel zijn ook niet te vergelijken met een Froome. Die wegen fors meer. Maar Ligtlee is echt geen gezicht op die baanfiets, lijkt gewoon te dik te zijn, knap dat ze dan nog goud kan halen. Daar zit iig nog veel progressie in, lijkt me.
pi_164616249
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 04:41 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Dat is nu precies wat ik ook vaak merk. Zijn reacties op het bericht over de doping controles van Arminstead waren ook echt verschrikkelijk. Daar gaf hij ook al aan dat hij zelf ook nog altijd in het prof peloton rijdt en dat het opgeven van je whereabouts echt super makkelijk is bla bla bla. Ik vermoed dat Dhr. Zonneveld wel een keer of 1000 minder gecontroleerd zal worden als de wereldkampioen bij de vrouwen.

Doordat hij niet wil breken met het verleden blijft het wielrennen doordat hij direct iedereen verdenkt ook telkens in het verleden denken. Ik zou zeggen: Niet vergeten wat er gebeurt is maar streep eronder en door gaan. Je kan wel bij elke prestatie argwaan hebben en iedereen verdenken en beschuldigen maar daar maak je de sport ook niet beter van.
Ik vind het ook een arrogante bal qua uitstraling maar het is wel een verademing t.o.v. al zijn collega's. Afgelopen Tour ook echt genoten van zijn analyses en kennis van wielrennen. Hij durft iig wel vragen te stellen die andere ontwijken. Danny Nelissen precies hetzelfde. Gisteren hadden ze bij de NOS van Moorsel uitgenodigd, die heeft echt werkelijk geen nuttig woord kunnen uitbrengen. Alleen dat het allemaal zo eng was en dat ze niet heeft durven kijken :')
  woensdag 17 augustus 2016 @ 12:17:52 #153
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_164617059
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 10:57 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Misschien wel wat om te doen als meet. Clinic in Assen kost ¤25,- PP inclusief alles.
http://www.wielerdrome.nl/upload/248/baantarieven.pdf
Alsof ik met die pakhazen van het forum de baan op durf :'(
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  FOK!fotograaf woensdag 17 augustus 2016 @ 12:23:57 #154
145146 Andyy
pi_164617207
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 12:17 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Alsof ik met die pakhazen van het forum de baan op durf :'(
Zullen wij de mongolenteam zijn in de koppelkoers/training?
pi_164619281
Haha, ik ging dus een vriendin ophalen die met de "loservlucht"uit Rio terugkwam, dus ik stond daar met mijn fiets en toen vroeg zo'n journalist of ik een ploegmaat van ellen van dijk was.

Anyway ik heb mijn helm lager op mijn hoofd gezet op aanwijzing van kanovinnie maar ik krijg daar hoofdpijn van. En het waait loeihard, maar hopelijk heb ik hem nu terug meer mee. Verder is het heerlijk, de vrijheid van het fietsen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 14:24:41 #156
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_164619502
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, ik ging dus een vriendin ophalen die met de "loservlucht"uit Rio terugkwam, dus ik stond daar met mijn fiets en toen vroeg zo'n journalist of ik een ploegmaat van ellen van dijk was.

Anyway ik heb mijn helm lager op mijn hoofd gezet op aanwijzing van kanovinnie maar ik krijg daar hoofdpijn van. En het waait loeihard, maar hopelijk heb ik hem nu terug meer mee. Verder is het heerlijk, de vrijheid van het fietsen!
Als je op je kokosnoot gaat en je helmpje staat te ver op je achterhoofd krijg je ook hoofdpijn, is die helm niet te klein oid, of gewoon geen goede passing?
pi_164622452
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, ik ging dus een vriendin ophalen die met de "loservlucht"uit Rio terugkwam, dus ik stond daar met mijn fiets en toen vroeg zo'n journalist of ik een ploegmaat van ellen van dijk was.

Anyway ik heb mijn helm lager op mijn hoofd gezet op aanwijzing van kanovinnie maar ik krijg daar hoofdpijn van. En het waait loeihard, maar hopelijk heb ik hem nu terug meer mee. Verder is het heerlijk, de vrijheid van het fietsen!
Een paar tikjes losser draaien aan de achterkant?
  FOK!fotograaf woensdag 17 augustus 2016 @ 16:36:01 #158
145146 Andyy
pi_164623009
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

http://www.83sports.nl/pr(...)er-set-1mm-2mm-shim/
Dat soort dingen. Om lengteverschillen in benen maar vooral de hoeken op te vangen/te corrigeren.
Ik wist van het bestaan van die dingen af maar had het nog nooit zo bekeken :')
Ik vroeg me altijd al af hoe ik het kon compenseren. Moet het maar eens uitproberen :D
  woensdag 17 augustus 2016 @ 16:54:38 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_164623457
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, ik ging dus een vriendin ophalen die met de "loservlucht"uit Rio terugkwam, dus ik stond daar met mijn fiets en toen vroeg zo'n journalist of ik een ploegmaat van ellen van dijk was.
Dus jij ja zeggen?
quote:
Anyway ik heb mijn helm lager op mijn hoofd gezet op aanwijzing van kanovinnie maar ik krijg daar hoofdpijn van. En het waait loeihard, maar hopelijk heb ik hem nu terug meer mee. Verder is het heerlijk, de vrijheid van het fietsen!
Moet je 'm wat minder strak doen. Of 1 kopen die beter past. Want als hij zo ver achterover staat heb je er weinig aan als je frontaal tegen een auto, paal of stoeprand komt.
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:36 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik wist van het bestaan van die dingen af maar had het nog nooit zo bekeken :')
Ik vroeg me altijd al af hoe ik het kon compenseren. Moet het maar eens uitproberen :D
Ik zou het laten doen ipv zelf kloten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_164623980
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 14:24 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Als je op je kokosnoot gaat en je helmpje staat te ver op je achterhoofd krijg je ook hoofdpijn, is die helm niet te klein oid, of gewoon geen goede passing?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 16:14 schreef ratatat het volgende:

[..]

Een paar tikjes losser draaien aan de achterkant?
Ik probeer gewoon niet te vallen :P Maar jullie hebben wel gelijk, misschien is de pasvorm gewoon niet goed. ALs ik hem meer naar achteren zet kan ik hem wel strakker doen en sluit hij beter aan, maar dan kan je inderdaad wel verkeerd vallen waar de helm niet zit of zo. Mijn haar zit ook steeds in de weg dus misschien eens kijken naar een nieuwe helm.

Anyway, heerlijk gefietst! Ik had wel het idee bijna overal wind tegen te hebben.. ik snap nu hoe Niki Terpstra zo hard heeft leren fietsen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 17 augustus 2016 @ 17:58:11 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_164625275
Vanavond m'n laatste fietstraining voor de triatlon :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164625395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanavond m'n laatste fietstraining voor de triatlon :o
Oh em gee :o
Succes! Nog iets bijzonders met intervallen of zo of gewoon stukje fietsen?

Ik denk dat ik volgende week maar een beetje moet gaan taperen, want door die vakantie ben ik lekker veel aan het sporten maar merk wel dat mijn benen ietsje mnder energie krijgen :P Maar vanavond ga ik nog wel een kort stukje lopen, ook even die speed-veters proberen.
Ik heb de deelnemersinformatie ontvangen van de duatlon en ik raak er helemaal van in de stress :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 17 augustus 2016 @ 18:15:15 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_164625664
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh em gee :o
Succes! Nog iets bijzonders met intervallen of zo of gewoon stukje fietsen?

Ik zie dat we stukjes gaat intervallen op wedstrijdtempo. Gaat goedkomen dus! ^O^

quote:
Ik denk dat ik volgende week maar een beetje moet gaan taperen, want door die vakantie ben ik lekker veel aan het sporten maar merk wel dat mijn benen ietsje mnder energie krijgen :P Maar vanavond ga ik nog wel een kort stukje lopen, ook even die speed-veters proberen.
Ik heb de deelnemersinformatie ontvangen van de duatlon en ik raak er helemaal van in de stress :P
Spannend wordt het dan he! En ook heel echt ineens! Maar jij gaat het ook super doen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164625851
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zie dat we stukjes gaat intervallen op wedstrijdtempo. Gaat goedkomen dus! ^O^

[..]

Spannend wordt het dan he! En ook heel echt ineens! Maar jij gaat het ook super doen!
Ik weet het niet hoor, ik loop echt heel erg te flierefluiten qua trainingen :P Wel veel uren maar nauwelijks interval of snelheidstrainingen. En oefenen op snelle wissels heb ik ook maar opgegeven, ik ga gewoon een stukje wandelen op fietsschoenen denk ik en dan in de wisselzone snel loopschoenen aan. Er staan ook superveel regels bij en wahhh. Ik hoop dat iemand met me mee wil om te coachen/helpen want in mijn eentje vind ik het nogal veel dingen om over na te denken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 17 augustus 2016 @ 18:25:01 #165
155227 crew  Guppy
dus
pi_164625905
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, ik loop echt heel erg te flierefluiten qua trainingen :P Wel veel uren maar nauwelijks interval of snelheidstrainingen. En oefenen op snelle wissels heb ik ook maar opgegeven, ik ga gewoon een stukje wandelen op fietsschoenen denk ik en dan in de wisselzone snel loopschoenen aan. Er staan ook superveel regels bij en wahhh. Ik hoop dat iemand met me mee wil om te coachen/helpen want in mijn eentje vind ik het nogal veel dingen om over na te denken.
Ben je niet meer gaan oefenen met die triatleet die je kende?

Het is jammer dat je niet in de buurt woont, anders wilde ik wel een keertje met je gaan wisselen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164625958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ben je niet meer gaan oefenen met die triatleet die je kende?

Het is jammer dat je niet in de buurt woont, anders wilde ik wel een keertje met je gaan wisselen :)
Nee, die was op vakantie. En ik had het zelf ook heel druk met mijn dissertatie dus het is een beetje meer verschoven in de focus van 'wedstrijd' naar 'leuke dag' ;) Maar ik zal alnsog wel mijn best doen als ik daar ben hoor..
Er zitten ook geen lusjes in mijn fietsschoenen dus ik kan ze niet eens alvast in de schoenen klikken, dan hangen ze op de kop als je erop springt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 17 augustus 2016 @ 18:27:23 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_164625986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, die was op vakantie. En ik had het zelf ook heel druk met mijn dissertatie dus het is een beetje meer verschoven in de focus van 'wedstrijd' naar 'leuke dag' ;) Maar ik zal alnsog wel mijn best doen als ik daar ben hoor..
Er zitten ook geen lusjes in mijn fietsschoenen dus ik kan ze niet eens alvast in de schoenen klikken, dan hangen ze op de kop als je erop springt.
'Leuke dag' is ook een mooi doel toch :) ga ik ook voor hoor!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_164626006
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

'Leuke dag' is ook een mooi doel toch :) ga ik ook voor hoor!
Precies! Ik ben zo lang gefrustreerd geweest door blessuregedoe dat het sporten met plezier nu echt het belangrijkste is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 18:58:40 #169
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_164627207
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

blablabla
je gaat toch gewoon hollen fietsen en dan weer hollen? je kan het net zo gecompliceert maken als je zelf wilt
pi_164627283
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:58 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

je gaat toch gewoon hollen fietsen en dan weer hollen? je kan het net zo gecompliceert maken als je zelf wilt
Dat zou je denken ja, maar je krijgt wel een PDF met allerlei regels en instructies opgestuurd :P Je mag bijvoorbeeld niet met blote voeten rennen, je moet je helm ophouden tot je je fiets hebt opgehangen etc. etc.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 17 augustus 2016 @ 19:19:16 #171
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_164627770
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja, maar je krijgt wel een PDF met allerlei regels en instructies opgestuurd :P Je mag bijvoorbeeld niet met blote voeten rennen, je moet je helm ophouden tot je je fiets hebt opgehangen etc. etc.
paniek peeuw
pi_164628202
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

paniek peeuw
Niet uit de bocht vliegen is ook nog wel een dingetje :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164628327
Waar is die duathlon handel en wanneer?

( Niet dat kano en ik dan op de weg gaan kalken "rije met je kutje tramposa!" en in een bananenpak gaan meehollen natuurlijk )
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_164628356
Haha, volgend weekend om de Oudekerkerplas :P
Die van Guppy is dit weekend al volgens mij!

Mijn ligstuurtje schiet ook telkens los als ik over een flinke hobbel rijd, dat moet ook niet gebeuren dan.. Misschien moet ik hem eraf halen en wat tape om het stuur doen zodat het schroefdraad beter pakt of zo?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164630407
Sowieso is dat laatste niet verkeerd om je stuur mooi te houden ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')