abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:13:37 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163863262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:38 schreef K44S het volgende:

[..]

Omdat ik niet het type jongen ben wat er ff snel een lik aan geeft.

[..]

Ze wil thuis afspreken. kan wellicht een geheimding voor haar zijn
Zij wil seks, jij wil niet zomaar seks.

Waarom dan nog afspreken?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 22:37:25 #202
416020 K44S
The bearded man
pi_163867884
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zij wil seks, jij wil niet zomaar seks.

Waarom dan nog afspreken?
Omdat het wellicht wel gebeurt.

Ik laat de avond gewoon op me afkomen :).

Donderdag (of vrijdag :$) verslag.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163868668
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:37 schreef K44S het volgende:

[..]

Omdat het wellicht wel gebeurt.

Ik laat de avond gewoon op me afkomen :).

Donderdag (of vrijdag :$) verslag.
veel plezier! *O*
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_163868860
Hoe gaan jullie om met daten met een christen?

Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit. :')
pi_163868899
Ik zou niet iemand daten waar ik zo ver van af sta qua waarden
pi_163869048
6 jaar terug gedate met een christen.
tja, ik lette er toen wel op.
Maar achteraf verschilden wij wel qua waarden.
Maar ik ben agnost

[ Bericht 18% gewijzigd door Vimbavimba op 20-07-2016 00:46:10 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_163869141
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Hoe gaan jullie om met daten met een christen?

Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit. :')
Mijn langste relatie was met een christen. En ik scheldde er gewoon lustig op los. Niks zo bevredigend als GVD schreeuwen als dat nodig is. En dan was het van "moet dat nou?" Ja eigenlijk wel :@
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 20 juli 2016 @ 00:36:52 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163871232
Ik zou geen relatie aankunnen met iemand die zijn leven indeelt op basis van een sprookjesboek.
Oh.
  woensdag 20 juli 2016 @ 06:01:11 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163872966
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 22:37 schreef K44S het volgende:

[..]

Omdat het wellicht wel gebeurt.

Ik laat de avond gewoon op me afkomen :).

Donderdag (of vrijdag :$) verslag.
Wat gebeurd? Een relatie of seks?
  woensdag 20 juli 2016 @ 06:02:54 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163872967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Hoe gaan jullie om met daten met een christen?

Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit. :')
Ligt eraan hoe hij erop zou reageren. Als je ad en toe een 'moet dat nou' hoort, kan t nog wel. Als je elke keer verbeterd wordt of een preek erbij krijgt, dan niet.
Plus de vraag is in hoeverre je er discussies over zou kunnen hebben bv. Agree to disagree is fijn, maar t moet geen verboden onderwerp worden omdat je er niet normaal over zou kunnen praten.
  woensdag 20 juli 2016 @ 07:33:25 #211
416020 K44S
The bearded man
pi_163873136
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 06:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat gebeurd? Een relatie of seks?
Dat zullen we dus zien.


Relatie met een christen: nope. Ben zelf redelijk zwaar christelijk opgevoed. En naar mijn idee loopt dat op een moment stuk.

Ik bedoel:sommige christenen zin bijv niet vies van sex .. maar in verdere jaren zul je (in dien hij of zij stuk geloviger is dan gedacht) op bepaalde dingen stuk lopen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 20 juli 2016 @ 07:46:46 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163873193
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Hoe gaan jullie om met daten met een christen?

Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit. :')
Ik zou niet daten met Christenen. Of Katholieken of welke gelovige dan ook.

Iedereen moet zelf weten wat hij of zij gelooft, maar ik denk dat het uiteindelijk wrijving op gaat leveren. Dan wel in huis, dan wel over eventueel kerkbezoek/normen en waarden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2016 @ 09:07:24 #213
364681 over_hedge
pi_163873767
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:04 schreef Vidura het volgende:
Hoe gaan jullie om met daten met een christen?

Niet zozeer op het gebied van seks/trouwen, maar meer van dat je eigenlijk zelf wel zo'n persoon bent die soms 'godverdomme' of 'godsamme' zegt. Zojuist wilde ik ook zoiets sturen, tot ik me realiseerde dat ik daarmee moest oppassen.
Natuurlijk kan ik daarmee rekening houden, maar in sommige situaties floept het zomaar uit. :')
Laatst nog een date gehad met iemand die best wel gelovig was. Nou was een leuke date :9 O-)

Enige is dat een relatie er nooit in zou zitten daar heb ik een te sterke mening over het geloof heb die door gelovige niet echt gewaardeerd wordt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 juli 2016 @ 10:38:56 #214
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163875038
Zou ook niet zo snel daten met een gelovig persoon. Prima om gelovig te zijn uiteraard, maar de kans is net wat groter dat het gewoon niet goed gaat. Teveel op je woorden moeten passen, kerkbezoekjes, bidden, etc. Normen en waarden zijn soms gewoon net even wat anders.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2016 @ 11:14:14 #215
364681 over_hedge
pi_163875691
Ligt er trouwens wel heel erg hoe iemand er in staat. Als iemand accepteert dat ik niet geloof. En dus ook niet mee wil naar de kerk en ze me niet gaat proberen overtuigen van haar "gelijk" dan zou ik best langer kunnen daten met iemand die gelovig is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163875736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Ligt er trouwens wel heel erg hoe iemand er in staat. Als iemand accepteert dat ik niet geloof. En dus ook niet mee wil naar de kerk en ze me niet gaat proberen overtuigen van haar "gelijk" dan zou ik best langer kunnen daten met iemand die gelovig is.
Dit. Dat is dan wat ik met een niet-gelovige zou hebben. Ik ben namelijk een gelovige O~)
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  woensdag 20 juli 2016 @ 11:41:48 #217
416020 K44S
The bearded man
pi_163876246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:14 schreef over_hedge het volgende:
Ligt er trouwens wel heel erg hoe iemand er in staat. Als iemand accepteert dat ik niet geloof. En dus ook niet mee wil naar de kerk en ze me niet gaat proberen overtuigen van haar "gelijk" dan zou ik best langer kunnen daten met iemand die gelovig is.
Hmm, in ervaring kan ik vertellen dat die kans vrij klein is.
Tijd geleden met een dame rondgelopen en deze gaf aan dat geloof steeds belangrijker werd.
Ik gaf aan dat ik er respect voor heb, maar er voor de rest niks mee heb. Dit vond zij toch wel vervelend als er dan daadwerkelijk wat uit zou komen en je tot het meest extreme geval met kinderen zit.

Papa gelooft niet. Mama wel.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2016 @ 11:48:37 #218
364681 over_hedge
pi_163876406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:41 schreef K44S het volgende:

[..]

Hmm, in ervaring kan ik vertellen dat die kans vrij klein is.
Tijd geleden met een dame rondgelopen en deze gaf aan dat geloof steeds belangrijker werd.
Ik gaf aan dat ik er respect voor heb, maar er voor de rest niks mee heb. Dit vond zij toch wel vervelend als er dan daadwerkelijk wat uit zou komen en je tot het meest extreme geval met kinderen zit.

Papa gelooft niet. Mama wel.
Dus jij baseert nu dat die kans klein is op 1 ervaring :D
In dat geval kan ik je vertellen dat die kans heel groot is, want dat meisje waar ik mee gedate heb accepteerde het namelijk wel. :) Ook best interessante gesprekken mee gehad over het geloof.

Met haar zou ik best een relatie kunnen hebben. (oke niet, maar dat had andere reden dan het geloof)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:13:47 #219
416020 K44S
The bearded man
pi_163877040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 11:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dus jij baseert nu dat die kans klein is op 1 ervaring :D
In dat geval kan ik je vertellen dat die kans heel groot is, want dat meisje waar ik mee gedate heb accepteerde het namelijk wel. :) Ook best interessante gesprekken mee gehad over het geloof.

Met haar zou ik best een relatie kunnen hebben. (oke niet, maar dat had andere reden dan het geloof)
Hmm oke.
Naja. Ik zou het niet kunnen :) :P.

Al hoe wel, de dame waar ik Donderdag een date mee heb is ook " christelijk "
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 20 juli 2016 @ 12:17:41 #220
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163877129
Ik zou het alleen doet als ze niet vies is van pittige discussies en daar niet voor wegloopt :P en mij niet probeert te bekeren ;)

Ik heb zaterdag overigens een date staan. Vanavond ga ik haar overigens waarschijnlijk voor het eerst even tussendoor treffen tijdens de Nijmeegse vierdaagse (zij woont in Nijmegen). Heb daar een borrel van oud-studiegenootjes, dus even casual meeten. En dan maar hopen dat er geen reden is om van de date van zaterdag af te zien haha.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_163877529
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 07:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou niet daten met Christenen. Of Katholieken of welke gelovige dan ook.

Iedereen moet zelf weten wat hij of zij gelooft, maar ik denk dat het uiteindelijk wrijving op gaat leveren. Dan wel in huis, dan wel over eventueel kerkbezoek/normen en waarden.
Dat idd, geloof is bij mij een no-go, ik heb zelf helemaal niets met het hele concept geloof. Een relatie aangaan met iemand die wel gelooft begin ik dan ook niet aan.
A mind with a heart of it's own
pi_163878987
Komen jullie dan zo vaak allemaal gelovige mensen tegen? Die ook echt gelovig zijn en daadwerkelijk naar de kerk gaan.

Hier in het Zuiden is nagenoeg iedereen 'katholiek gedoopt', maar ik ken persoonlijk niemand die ooit een voet in een kerk zet (buiten begrafenissen/bruiloften).
  FOK!fotograaf woensdag 20 juli 2016 @ 15:44:34 #223
364681 over_hedge
pi_163881896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:33 schreef JAOC het volgende:
Komen jullie dan zo vaak allemaal gelovige mensen tegen? Die ook echt gelovig zijn en daadwerkelijk naar de kerk gaan.

Hier in het Zuiden is nagenoeg iedereen 'katholiek gedoopt', maar ik ken persoonlijk niemand die ooit een voet in een kerk zet (buiten begrafenissen/bruiloften).
Nee niet echt. Tot nu toe 2x gehad laatste 1.5 jaar. Waar van 1 wel echt erg was :P Die begon al voor de eerste date over wanneer ze zou gaan stoppen met de pil enzo :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 20 juli 2016 @ 16:24:50 #224
416020 K44S
The bearded man
pi_163883086
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 13:33 schreef JAOC het volgende:
Komen jullie dan zo vaak allemaal gelovige mensen tegen? Die ook echt gelovig zijn en daadwerkelijk naar de kerk gaan.

Hier in het Zuiden is nagenoeg iedereen 'katholiek gedoopt', maar ik ken persoonlijk niemand die ooit een voet in een kerk zet (buiten begrafenissen/bruiloften).
Mwah, ondanks mijn vorige bericht kom ik ze bijna nooit tegen.
Nu met 2 gedatet, waar van de eerst helemaal in de soep liep en de dame in kwestie is getrouwd of gaat trouwen (Spreek ik noooooooit meer)
andere klikte het niet in de zin van verliefdheid.
en nu de volgende (die van donderdag) en van haar weet ik niet precies zit met haar fundament daar in
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 21 juli 2016 @ 00:18:30 #225
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163896069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:17 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik zou het alleen doet als ze niet vies is van pittige discussies en daar niet voor wegloopt :P en mij niet probeert te bekeren ;)

Ik heb zaterdag overigens een date staan. Vanavond ga ik haar overigens waarschijnlijk voor het eerst even tussendoor treffen tijdens de Nijmeegse vierdaagse (zij woont in Nijmegen). Heb daar een borrel van oud-studiegenootjes, dus even casual meeten. En dan maar hopen dat er geen reden is om van de date van zaterdag af te zien haha.
Had haar even gezien en gesproken toen ik aankwam op het station 😉 Leuke en spontane dame, date gaat gewoon door komende zaterdag dus leuk!! 😊
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')