abonnement Unibet Coolblue
pi_164764092
_O_ _O_ _O_ _O_ dikke pluim voor de webcare van Banggood. Heeft mij helemaal blij kunnen maken.

Enige idee wanneer 17528416 verstuurd wordt? :@
  CHI shopkeeper dinsdag 23 augustus 2016 @ 04:21:55 #102
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164778338
quote:
4s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
_O_ _O_ _O_ _O_ dikke pluim voor de webcare van Banggood. Heeft mij helemaal blij kunnen maken.

Enige idee wanneer 17528416 verstuurd wordt? :@
Hi, dat eerste is leuk om te horen! ;) Wat betreft je order: die is al verwerkt en er is voorraad dus ik verwacht dat ie er vandaag nog uitgaat. :)
  CHI shopkeeper dinsdag 23 augustus 2016 @ 05:40:20 #103
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164778430
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:42 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Het was nummer 10560101 :)
Oke dank je voor het doorgeven. Hoewel de officiële garantietermijn al is verlopen willen we gezien de waarde toch kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Ik kan helaas niets beloven, maar zodra ik meer weer hoor je van me. ;)
pi_164782317
Ik heb een iSDT SC-620 500W lader gekocht voor bijna 71 euro. Bij ontvangst bleek de draaiknop niet goed te werken. Hierdoor is het navigeren een ergernis, zeker omdat het apparaat onderscheid maakt tussen lang en kort te knop indrukken. Dat gaat dus steeds mis.


Dit is de reactie van de support afdeling.

quote:
Dear Jaapp,

Thanks for your letter.
We are so sorry for your inconvenience.

In your case,the button maybe loose. You could pull it out and reinstall whether it will work well.

Best wishes,
Jaton
Ik vind het niet erg om af en toe een defect product te ontvangen. voor mij telt vooral hoe het wordt opgelost.Ik moet hem dus zelf gaan maken? Ik viel bijna van mijn stoel door deze suggestie. Deze had ik echt niet verwacht hahaha.

Daarnaast kan ik het apparaat nieteens open maken als ik het zou willen, omdat iSDT gebruik heeft gemaakt van 1-richting schroeven. Juist om rommelen te voorkomen.

Het gaat om order nummer 17177017

[ Bericht 2% gewijzigd door jaapp op 23-08-2016 11:59:55 ]
pi_164782535
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 05:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb gekeken en zie dat je bestelling op 16 juli is verzonden met standaard verzending. Daarvoor staat een maximale levertijd van 25 werkdagen, die in jouw geval dus na deze week afloopt. Mocht je aan het eind van deze week nog steeds niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten dan gaan we het voor je oplossen! :)
hoi, Nee ik heb nog steeds niks ontvangen. Er lag ook niks op het postkantoor helaas.
pi_164784834
Is hier al eens gemeld dat Thomas geweldig werk doet?

Hij heeft me vandaag wederom 'n geweldige service geleverd _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:56:13 #107
424700 Cocaholic
Drinkt cola als water
pi_164802297
Hoi Thomas,

ik heb weer een vraagje. Heb een tijd geleden een klokje besteld (order # 13952750). Alleen de analoge klok tikte na een tijdje niet meer. Dus ik dacht dat de batterij leeg was, en heb toen gevraagd wat voor een soort batterij erin moet om hem te vervangen ( http://forum.banggood.com/forum-topic-169734.html ). Heb er daar een paar van de action van geprobeerd, en dan deed hij het telkens eventjes, maar na een paar minuten blijft de wijzer dan weer hangen (en lijkt hij zelfs een paar keer terug te gaan). Toen diezelfde batterijen via Banggood besteld (order # 17120092) en die had ik dus vandaag binnen. Daar een paar batterijtjes van geprobeerd maar na het 4e batterijtje kwam ik tot de conclusie dat het probleem zich blijft herhalen.

Heb een filmpje gemaakt van dat wat ik bedoel: https://goo.gl/photos/yqs53xya76wY1aaj8
wat kan ik hiermee doen?

Groetjes,
  CHI shopkeeper woensdag 24 augustus 2016 @ 03:37:35 #108
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164804700
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2016 16:42 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Het was nummer 10560101 :)
Hi, ik heb het gisteren voor je geprobeerd, maar helaas gaat het door de verlopen garantietermijn niet meer lukken.. :N Ik heb wel 300 Banggoodpunten t.w.v. $3 naar je account laten overmaken, waarvan ik hoop dat ze je nog van pas komen!
  CHI shopkeeper woensdag 24 augustus 2016 @ 03:41:38 #109
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164804707
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:50 schreef mikej2 het volgende:

[..]

hoi, Nee ik heb nog steeds niks ontvangen. Er lag ook niks op het postkantoor helaas.
Oke dankje voor het doorgeven, we sturen je bestelling opnieuw op!
  CHI shopkeeper woensdag 24 augustus 2016 @ 08:20:09 #110
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164805359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:41 schreef jaapp het volgende:
Ik heb een iSDT SC-620 500W lader gekocht voor bijna 71 euro. Bij ontvangst bleek de draaiknop niet goed te werken. Hierdoor is het navigeren een ergernis, zeker omdat het apparaat onderscheid maakt tussen lang en kort te knop indrukken. Dat gaat dus steeds mis.


Dit is de reactie van de support afdeling.

[..]

Ik vind het niet erg om af en toe een defect product te ontvangen. voor mij telt vooral hoe het wordt opgelost.Ik moet hem dus zelf gaan maken? Ik viel bijna van mijn stoel door deze suggestie. Deze had ik echt niet verwacht hahaha.

Daarnaast kan ik het apparaat nieteens open maken als ik het zou willen, omdat iSDT gebruik heeft gemaakt van 1-richting schroeven. Juist om rommelen te voorkomen.

Het gaat om order nummer 17177017
Hi, de reactie van mijn collega is inderdaad niet echt een meerwaarde. Wat hij bedoelde was dat de knop misschien los zit en dat je deze er af kunt halen en weer op kunt schuiven, maar dat lijkt me op basis van je video niet het probleem te zijn.
Wat we kunnen doen is als volgt: mocht de knop af en toe irritant doen maar niet dusdanig vervelend dat er compleet niet mee te werken is dan kunnen we je een refund van $10 doen.
Mocht het echt enorm vervelend zijn dan kun je em naar ons retour sturen. Nadeel is wel dat we dan met de refund moeten wachten tot het product weer bij ons binnen is, maar wij betalen wel gewoon de verzendkosten in dat geval.
Ik wacht je antwoord af!
  CHI shopkeeper woensdag 24 augustus 2016 @ 09:00:01 #111
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164805710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 13:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is hier al eens gemeld dat Thomas geweldig werk doet?

Hij heeft me vandaag wederom 'n geweldige service geleverd _O_
Dank je en geen dank! ;)
  CHI shopkeeper woensdag 24 augustus 2016 @ 11:40:48 #112
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164809018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,

ik heb weer een vraagje. Heb een tijd geleden een klokje besteld (order # 13952750). Alleen de analoge klok tikte na een tijdje niet meer. Dus ik dacht dat de batterij leeg was, en heb toen gevraagd wat voor een soort batterij erin moet om hem te vervangen ( http://forum.banggood.com/forum-topic-169734.html ). Heb er daar een paar van de action van geprobeerd, en dan deed hij het telkens eventjes, maar na een paar minuten blijft de wijzer dan weer hangen (en lijkt hij zelfs een paar keer terug te gaan). Toen diezelfde batterijen via Banggood besteld (order # 17120092) en die had ik dus vandaag binnen. Daar een paar batterijtjes van geprobeerd maar na het 4e batterijtje kwam ik tot de conclusie dat het probleem zich blijft herhalen.

Heb een filmpje gemaakt van dat wat ik bedoel: https://goo.gl/photos/yqs53xya76wY1aaj8
wat kan ik hiermee doen?

Groetjes,
Hi, dank je voor de uitgebreide info, ik heb het doorgegeven aan m'n collega en zodra ik een antwoord heb hoor je het van me!
pi_164814653
quote:
Hi, de reactie van mijn collega is inderdaad niet echt een meerwaarde. Wat hij bedoelde was dat de knop misschien los zit en dat je deze er af kunt halen en weer op kunt schuiven, maar dat lijkt me op basis van je video niet het probleem te zijn.
Wat we kunnen doen is als volgt: mocht de knop af en toe irritant doen maar niet dusdanig vervelend dat er compleet niet mee te werken is dan kunnen we je een refund van $10 doen.
Mocht het echt enorm vervelend zijn dan kun je em naar ons retour sturen. Nadeel is wel dat we dan met de refund moeten wachten tot het product weer bij ons binnen is, maar wij betalen wel gewoon de verzendkosten in dat geval.
Ik wacht je antwoord af!
Hey Thomas,

Dank je wel voor je reactie. Ik voel mij echter nog niet helemaal geholpen.

Het terug sturen, en wachten op een refund om daarna een nieuwe bestellen kan mij 6-8 weken tijd gaan kosten.

Ik zat eerder aan een refund van 50% te denken, want dan kan ik hem hier op marktplaats verkopen onder vermelding van het defect. Ik neem aan dat je voor een klant die bijna de VIP5 status heeft wel wat meer kunt regelen?
pi_164817925
Hoi Banggood,

Ik heb 3 bestellingen, bij 2 heb ik een gedeelte ontvangen en bij 1 nog niks.

16396657 - wacht ik nog op de 2 carabiners
16353576 - alleen de riemen ontvangen
16353575 - niet ontvangen

vorige week heb ik al via de e-mail contact gehad met support, deze gaven aan nog 1 week te wachten. Helaas deze week ook nog niks ontvangen, bij het postkantoor langs geweest, helaas ligt hier ook niks.

Ondertussen is het al 44 dagen in transit

Hoor het graag.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 23:55:55 #115
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_164830501
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 03:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb het gisteren voor je geprobeerd, maar helaas gaat het door de verlopen garantietermijn niet meer lukken.. :N Ik heb wel 300 Banggoodpunten t.w.v. $3 naar je account laten overmaken, waarvan ik hoop dat ze je nog van pas komen!
Hoi hoi,

Bedankt voor het proberen :) Toevallig enig idee of het zelfde product nog binnen komt? :@

[ Bericht 4% gewijzigd door Zelfscanner op 25-08-2016 01:10:02 ]
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  CHI shopkeeper donderdag 25 augustus 2016 @ 03:58:48 #116
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164833796
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:52 schreef Firetrooper het volgende:
Hoi Banggood,

Ik heb 3 bestellingen, bij 2 heb ik een gedeelte ontvangen en bij 1 nog niks.

16396657 - wacht ik nog op de 2 carabiners
16353576 - alleen de riemen ontvangen
16353575 - niet ontvangen

vorige week heb ik al via de e-mail contact gehad met support, deze gaven aan nog 1 week te wachten. Helaas deze week ook nog niks ontvangen, bij het postkantoor langs geweest, helaas ligt hier ook niks.

Ondertussen is het al 44 dagen in transit

Hoor het graag.
Hoi, dat duurt al erg lang inderdaad. We hebben de nog ontbrekende artikelen opnieuw naar je opgestuurd. :)
  CHI shopkeeper donderdag 25 augustus 2016 @ 04:40:09 #117
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164833878
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:28 schreef jaapp het volgende:

[..]

Hey Thomas,

Dank je wel voor je reactie. Ik voel mij echter nog niet helemaal geholpen.

Het terug sturen, en wachten op een refund om daarna een nieuwe bestellen kan mij 6-8 weken tijd gaan kosten.

Ik zat eerder aan een refund van 50% te denken, want dan kan ik hem hier op marktplaats verkopen onder vermelding van het defect. Ik neem aan dat je voor een klant die bijna de VIP5 status heeft wel wat meer kunt regelen?
Hi, ik snap je motivatie. De collega die verantwoordelijk is voor dit product gaat echter niet akkoord met een refund van 50%, dus dat gaat helaas niet lukken. Wat ik gezien je vele bestellingen wel kan doen, is wanneer je de charger naar ons terugstuurt gelijk de refund of resend laten doen wanneer de tracking begint te werken. Dat is een paar uur nadat je het product op de post hebt gedaan, dus dan heb je je geld weer snel terug of sturen we gelijk een nieuwe charger op. Je hoeft em dan ook niet op MP te gooien.
Dat lijkt mij persoonlijke de beste en snelste oplossing. Ik wacht je reactie af en kan je daarna gelijk de instructies en het retouradres toesturen. :)
  CHI shopkeeper donderdag 25 augustus 2016 @ 10:34:01 #118
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164836691
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Hoi hoi,

Bedankt voor het proberen :) Toevallig enig idee of het zelfde product nog binnen komt? :@
Geen dank :) Ik heb het voor je nagevraagd, maar de reden dat we deze strip niet meer verkopen is dat ie niet meer kan worden geleverd, en we hebben op dit moment geen replacement. M'n collega kon me helaas ook niet vertellen wanneer we die wel hebben.. :N
  CHI shopkeeper donderdag 25 augustus 2016 @ 11:59:58 #119
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164838290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,

ik heb weer een vraagje. Heb een tijd geleden een klokje besteld (order # 13952750). Alleen de analoge klok tikte na een tijdje niet meer. Dus ik dacht dat de batterij leeg was, en heb toen gevraagd wat voor een soort batterij erin moet om hem te vervangen ( http://forum.banggood.com/forum-topic-169734.html ). Heb er daar een paar van de action van geprobeerd, en dan deed hij het telkens eventjes, maar na een paar minuten blijft de wijzer dan weer hangen (en lijkt hij zelfs een paar keer terug te gaan). Toen diezelfde batterijen via Banggood besteld (order # 17120092) en die had ik dus vandaag binnen. Daar een paar batterijtjes van geprobeerd maar na het 4e batterijtje kwam ik tot de conclusie dat het probleem zich blijft herhalen.

Heb een filmpje gemaakt van dat wat ik bedoel: https://goo.gl/photos/yqs53xya76wY1aaj8
wat kan ik hiermee doen?

Groetjes,
Hi, ik heb een antwoord terug van mijn collega. Omdat onze garantietermijn van 3 maanden is verlopen kon ik op dat gebied helaas weinig meer voor je doen. Ik heb nog gekeken hoe het zat op het moment dat je de eerste melding deed op het forum, maar helaas was de termijn toen ook al voorbij. Volgens de voorwaarden kun je het horloge nog wel naar ons terugsturen zodat wij em doorsturen naar de fabrikant, maar dat gaat je zoveel geld kosten dat ik je dat ten zeerste afraad.
Mijn horloge-collega wil je als gebaar wel 50% korting van de waarde van dit horloge geven bij de aankoop van een nieuw horloge, zodat je er in dat geval toch nog iets aan overhoudt.

Mocht je daar gebruik van willen maken dan kun je het me t.z.t. laten weten als je een nieuwe hebt aangeschaft. Ik zorg dan dat je bovengenoemd refundbedrag teruggestort krijgt. :)
pi_164849136
Hallo Banggood,

Ik heb een paar dingen. Ik heb een hubsan X4 besteld. Die heeft sinds het begin onstabiel gevlogen. Ik dacht dat het aan de propellors lag, dus had ik ze vervangen. Daar bleek het niet aan te liggen. Wat wel bleek was dat er een breuk in het frame zat. Daardoor heeft hij dus nooit goed kunnen vliegen. Verder heeft de transmitter ook een probleem, want het signaal valt na een bepaalde tijd weg. Zou er eventueel een ander exemplaar verzonden kunnen worden? Dit is het ordernummer: 16352169

Verder heb ik nog 3 artikelen die ik een tijdje geleden heb besteld, en die nooit binnen zijn gekomen. Dit zijn de ordernummers van de producten.
16757899
16758060
17035510
Zouden ze misschien geresend kunnen worden? Ik heb ze besteld voor een paar vrienden en ze kunnen niet meer wachten :D
Hopelijk ben ik niet al te lastig haha.

Ik heb btw dit topic een beetje doorgelezen en wil een groot compliment geven aan de klantenservice! Zo'n service zie je zelden ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:04:23 #121
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_164860527
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:02 schreef JCI116 het volgende:
Hallo Banggood,

Ik heb een paar dingen. Ik heb een hubsan X4 besteld. Die heeft sinds het begin onstabiel gevlogen. Ik dacht dat het aan de propellors lag, dus had ik ze vervangen. Daar bleek het niet aan te liggen. Wat wel bleek was dat er een breuk in het frame zat. Daardoor heeft hij dus nooit goed kunnen vliegen. Verder heeft de transmitter ook een probleem, want het signaal valt na een bepaalde tijd weg. Zou er eventueel een ander exemplaar verzonden kunnen worden? Dit is het ordernummer: 16352169

Verder heb ik nog 3 artikelen die ik een tijdje geleden heb besteld, en die nooit binnen zijn gekomen. Dit zijn de ordernummers van de producten.
16757899
16758060
17035510
Zouden ze misschien geresend kunnen worden? Ik heb ze besteld voor een paar vrienden en ze kunnen niet meer wachten :D
Hopelijk ben ik niet al te lastig haha.

Ik heb btw dit topic een beetje doorgelezen en wil een groot compliment geven aan de klantenservice! Zo'n service zie je zelden ;)
Hoi, allereerst bedankt voor je compliment. :)
Wat betreft je pakketjes die je nog niet binnen hebt: daarvoor staat een termijn van 25 werkdagen, die meestal korter is, maar het duurde de laatste tijd wat langer i.v.m. een slechte transportpartner. Voor je eerste twee ordernummers verloopt de termijn na vandaag, dus als je na het weekend nog niets hebt ontvangen kun je me dat via hier laten weten, dan lossen we het op. :) De derde is later besteld dus daarvoor duurt het ook wat langer voor we er wat aan kunnen doen.

Dan tot slot de quadcopter, en dat is een wat lastiger verhaal. Mijn collega's van de RC-afdeling hanteren een heel strak garantiebeleid, omdat ze in het verleden vaak slachtoffer zijn geworden van oneerlijke klanten. Veel mensen laten bijvoorbeeld door onkunde een drone crashen, die daardoor zichtbare, maar ook onzichtbare schade kan oplopen. Om die reden vermeldt het garantiebeleid van quadcopters een volledige garantietermijn van 3 dagen na ontvangst. Dat is heel erg kort, maar we redeneren dat serieuze problemen tijdens het testen gedurende deze 3 dagen al aan het licht zouden moeten komen. De framebreuk is erg bijzonder, omdat iedere quad in ons warehouse kort wordt getest en we sowieso nooit gebruikte exemplaren terugvragen en dus weer opsturen naar andere klanten. Dit is dan naar alle waarschijnlijkheid tijdens het transport gebeurd.
De transmitter is een ander verhaal, en om die reden zien ze graag een filmpje van dat probleem, omdat we op dat gebied wellicht nog wel wat voor je kunnen betekenen. In dat geval verzoek ik je vriendelijk om even een kort filmpje te maken waarin het probleem duidelijk naar voren komt. Deze kun je vervolgens uploaden via bijv. Youtube en mij hier het linkje sturen.
Ik hoop dat het zo duidelijk is!
pi_164866422
Ik heb ongeveer 2 maanden terug een aantal dingen besteld in een korte periode. Alles werd de dag erna verzonden en kwam vlot aan, op twee producten na.

Bestelling 16417148 en 16365972 laten nog steeds op zich wachten. Kan ik deze nog verwachten en is er naar schatting een maximale verzendtijd voor ik een product als "verloren" kan zien?
pi_164877277
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 04:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik snap je motivatie. De collega die verantwoordelijk is voor dit product gaat echter niet akkoord met een refund van 50%, dus dat gaat helaas niet lukken. Wat ik gezien je vele bestellingen wel kan doen, is wanneer je de charger naar ons terugstuurt gelijk de refund of resend laten doen wanneer de tracking begint te werken. Dat is een paar uur nadat je het product op de post hebt gedaan, dus dan heb je je geld weer snel terug of sturen we gelijk een nieuwe charger op. Je hoeft em dan ook niet op MP te gooien.
Dat lijkt mij persoonlijke de beste en snelste oplossing. Ik wacht je reactie af en kan je daarna gelijk de instructies en het retouradres toesturen. :)
Hoi Thomas, ik heb iemand gevonden die hem van mij wil overkopen. Ik wil daarom voor de 10usd teruggave gaan. Bedankt voor je hulp.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:39:09 #124
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_164877530
Hey :) mijn bestelling is niet aangekomen.. :( zou je kunnen uitzoeken hoe dit zit?
16282035 is mn ordernummer
pi_164927923
.Ik vroeg me af of je voor deze Ulefone een leuke deal kan maken.
http://www.banggood.com/U(...)phone-p-1069498.html

En ik vroeg me ook af hoe de snap up deal van de Umi Max werkt, deze zou voor 139,99 usd verkrijgbaar moeten zijn :?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')