Hi, dat eerste is leuk om te horen! Wat betreft je order: die is al verwerkt en er is voorraad dus ik verwacht dat ie er vandaag nog uitgaat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
dikke pluim voor de webcare van Banggood. Heeft mij helemaal blij kunnen maken.
Enige idee wanneer 17528416 verstuurd wordt?
Oke dank je voor het doorgeven. Hoewel de officiële garantietermijn al is verlopen willen we gezien de waarde toch kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Ik kan helaas niets beloven, maar zodra ik meer weer hoor je van me.quote:
Ik vind het niet erg om af en toe een defect product te ontvangen. voor mij telt vooral hoe het wordt opgelost.Ik moet hem dus zelf gaan maken? Ik viel bijna van mijn stoel door deze suggestie. Deze had ik echt niet verwacht hahaha.quote:Dear Jaapp,
Thanks for your letter.
We are so sorry for your inconvenience.
In your case,the button maybe loose. You could pull it out and reinstall whether it will work well.
Best wishes,
Jaton
hoi, Nee ik heb nog steeds niks ontvangen. Er lag ook niks op het postkantoor helaas.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 05:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gekeken en zie dat je bestelling op 16 juli is verzonden met standaard verzending. Daarvoor staat een maximale levertijd van 25 werkdagen, die in jouw geval dus na deze week afloopt. Mocht je aan het eind van deze week nog steeds niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten dan gaan we het voor je oplossen!
Hi, ik heb het gisteren voor je geprobeerd, maar helaas gaat het door de verlopen garantietermijn niet meer lukken.. Ik heb wel 300 Banggoodpunten t.w.v. $3 naar je account laten overmaken, waarvan ik hoop dat ze je nog van pas komen!quote:
Oke dankje voor het doorgeven, we sturen je bestelling opnieuw op!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:50 schreef mikej2 het volgende:
[..]
hoi, Nee ik heb nog steeds niks ontvangen. Er lag ook niks op het postkantoor helaas.
Hi, de reactie van mijn collega is inderdaad niet echt een meerwaarde. Wat hij bedoelde was dat de knop misschien los zit en dat je deze er af kunt halen en weer op kunt schuiven, maar dat lijkt me op basis van je video niet het probleem te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:41 schreef jaapp het volgende:
Ik heb een iSDT SC-620 500W lader gekocht voor bijna 71 euro. Bij ontvangst bleek de draaiknop niet goed te werken. Hierdoor is het navigeren een ergernis, zeker omdat het apparaat onderscheid maakt tussen lang en kort te knop indrukken. Dat gaat dus steeds mis.
Dit is de reactie van de support afdeling.
[..]
Ik vind het niet erg om af en toe een defect product te ontvangen. voor mij telt vooral hoe het wordt opgelost.Ik moet hem dus zelf gaan maken? Ik viel bijna van mijn stoel door deze suggestie. Deze had ik echt niet verwacht hahaha.
Daarnaast kan ik het apparaat nieteens open maken als ik het zou willen, omdat iSDT gebruik heeft gemaakt van 1-richting schroeven. Juist om rommelen te voorkomen.
Het gaat om order nummer 17177017
Dank je en geen dank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is hier al eens gemeld dat Thomas geweldig werk doet?
Hij heeft me vandaag wederom 'n geweldige service geleverd
Hi, dank je voor de uitgebreide info, ik heb het doorgegeven aan m'n collega en zodra ik een antwoord heb hoor je het van me!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,
ik heb weer een vraagje. Heb een tijd geleden een klokje besteld (order # 13952750). Alleen de analoge klok tikte na een tijdje niet meer. Dus ik dacht dat de batterij leeg was, en heb toen gevraagd wat voor een soort batterij erin moet om hem te vervangen ( http://forum.banggood.com/forum-topic-169734.html ). Heb er daar een paar van de action van geprobeerd, en dan deed hij het telkens eventjes, maar na een paar minuten blijft de wijzer dan weer hangen (en lijkt hij zelfs een paar keer terug te gaan). Toen diezelfde batterijen via Banggood besteld (order # 17120092) en die had ik dus vandaag binnen. Daar een paar batterijtjes van geprobeerd maar na het 4e batterijtje kwam ik tot de conclusie dat het probleem zich blijft herhalen.
Heb een filmpje gemaakt van dat wat ik bedoel: https://goo.gl/photos/yqs53xya76wY1aaj8
wat kan ik hiermee doen?
Groetjes,
Hey Thomas,quote:Hi, de reactie van mijn collega is inderdaad niet echt een meerwaarde. Wat hij bedoelde was dat de knop misschien los zit en dat je deze er af kunt halen en weer op kunt schuiven, maar dat lijkt me op basis van je video niet het probleem te zijn.
Wat we kunnen doen is als volgt: mocht de knop af en toe irritant doen maar niet dusdanig vervelend dat er compleet niet mee te werken is dan kunnen we je een refund van $10 doen.
Mocht het echt enorm vervelend zijn dan kun je em naar ons retour sturen. Nadeel is wel dat we dan met de refund moeten wachten tot het product weer bij ons binnen is, maar wij betalen wel gewoon de verzendkosten in dat geval.
Ik wacht je antwoord af!
Hoi hoi,quote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb het gisteren voor je geprobeerd, maar helaas gaat het door de verlopen garantietermijn niet meer lukken.. Ik heb wel 300 Banggoodpunten t.w.v. $3 naar je account laten overmaken, waarvan ik hoop dat ze je nog van pas komen!
Hoi, dat duurt al erg lang inderdaad. We hebben de nog ontbrekende artikelen opnieuw naar je opgestuurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:52 schreef Firetrooper het volgende:
Hoi Banggood,
Ik heb 3 bestellingen, bij 2 heb ik een gedeelte ontvangen en bij 1 nog niks.
16396657 - wacht ik nog op de 2 carabiners
16353576 - alleen de riemen ontvangen
16353575 - niet ontvangen
vorige week heb ik al via de e-mail contact gehad met support, deze gaven aan nog 1 week te wachten. Helaas deze week ook nog niks ontvangen, bij het postkantoor langs geweest, helaas ligt hier ook niks.
Ondertussen is het al 44 dagen in transit
Hoor het graag.
Hi, ik snap je motivatie. De collega die verantwoordelijk is voor dit product gaat echter niet akkoord met een refund van 50%, dus dat gaat helaas niet lukken. Wat ik gezien je vele bestellingen wel kan doen, is wanneer je de charger naar ons terugstuurt gelijk de refund of resend laten doen wanneer de tracking begint te werken. Dat is een paar uur nadat je het product op de post hebt gedaan, dus dan heb je je geld weer snel terug of sturen we gelijk een nieuwe charger op. Je hoeft em dan ook niet op MP te gooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:28 schreef jaapp het volgende:
[..]
Hey Thomas,
Dank je wel voor je reactie. Ik voel mij echter nog niet helemaal geholpen.
Het terug sturen, en wachten op een refund om daarna een nieuwe bestellen kan mij 6-8 weken tijd gaan kosten.
Ik zat eerder aan een refund van 50% te denken, want dan kan ik hem hier op marktplaats verkopen onder vermelding van het defect. Ik neem aan dat je voor een klant die bijna de VIP5 status heeft wel wat meer kunt regelen?
Geen dank Ik heb het voor je nagevraagd, maar de reden dat we deze strip niet meer verkopen is dat ie niet meer kan worden geleverd, en we hebben op dit moment geen replacement. M'n collega kon me helaas ook niet vertellen wanneer we die wel hebben..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:55 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Bedankt voor het proberen Toevallig enig idee of het zelfde product nog binnen komt?
Hi, ik heb een antwoord terug van mijn collega. Omdat onze garantietermijn van 3 maanden is verlopen kon ik op dat gebied helaas weinig meer voor je doen. Ik heb nog gekeken hoe het zat op het moment dat je de eerste melding deed op het forum, maar helaas was de termijn toen ook al voorbij. Volgens de voorwaarden kun je het horloge nog wel naar ons terugsturen zodat wij em doorsturen naar de fabrikant, maar dat gaat je zoveel geld kosten dat ik je dat ten zeerste afraad.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:56 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas,
ik heb weer een vraagje. Heb een tijd geleden een klokje besteld (order # 13952750). Alleen de analoge klok tikte na een tijdje niet meer. Dus ik dacht dat de batterij leeg was, en heb toen gevraagd wat voor een soort batterij erin moet om hem te vervangen ( http://forum.banggood.com/forum-topic-169734.html ). Heb er daar een paar van de action van geprobeerd, en dan deed hij het telkens eventjes, maar na een paar minuten blijft de wijzer dan weer hangen (en lijkt hij zelfs een paar keer terug te gaan). Toen diezelfde batterijen via Banggood besteld (order # 17120092) en die had ik dus vandaag binnen. Daar een paar batterijtjes van geprobeerd maar na het 4e batterijtje kwam ik tot de conclusie dat het probleem zich blijft herhalen.
Heb een filmpje gemaakt van dat wat ik bedoel: https://goo.gl/photos/yqs53xya76wY1aaj8
wat kan ik hiermee doen?
Groetjes,
Hoi, allereerst bedankt voor je compliment.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:02 schreef JCI116 het volgende:
Hallo Banggood,
Ik heb een paar dingen. Ik heb een hubsan X4 besteld. Die heeft sinds het begin onstabiel gevlogen. Ik dacht dat het aan de propellors lag, dus had ik ze vervangen. Daar bleek het niet aan te liggen. Wat wel bleek was dat er een breuk in het frame zat. Daardoor heeft hij dus nooit goed kunnen vliegen. Verder heeft de transmitter ook een probleem, want het signaal valt na een bepaalde tijd weg. Zou er eventueel een ander exemplaar verzonden kunnen worden? Dit is het ordernummer: 16352169
Verder heb ik nog 3 artikelen die ik een tijdje geleden heb besteld, en die nooit binnen zijn gekomen. Dit zijn de ordernummers van de producten.
16757899
16758060
17035510
Zouden ze misschien geresend kunnen worden? Ik heb ze besteld voor een paar vrienden en ze kunnen niet meer wachten
Hopelijk ben ik niet al te lastig haha.
Ik heb btw dit topic een beetje doorgelezen en wil een groot compliment geven aan de klantenservice! Zo'n service zie je zelden
Hoi Thomas, ik heb iemand gevonden die hem van mij wil overkopen. Ik wil daarom voor de 10usd teruggave gaan. Bedankt voor je hulp.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap je motivatie. De collega die verantwoordelijk is voor dit product gaat echter niet akkoord met een refund van 50%, dus dat gaat helaas niet lukken. Wat ik gezien je vele bestellingen wel kan doen, is wanneer je de charger naar ons terugstuurt gelijk de refund of resend laten doen wanneer de tracking begint te werken. Dat is een paar uur nadat je het product op de post hebt gedaan, dus dan heb je je geld weer snel terug of sturen we gelijk een nieuwe charger op. Je hoeft em dan ook niet op MP te gooien.
Dat lijkt mij persoonlijke de beste en snelste oplossing. Ik wacht je reactie af en kan je daarna gelijk de instructies en het retouradres toesturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |