abonnement Unibet Coolblue
pi_163061360
Wat gameplay video's in de OP gezet.

Laatste bericht:

quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:19 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

De fransen komen als premium DLC
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:45:01 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163062115
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Wat gameplay video's in de OP gezet.

Laatste bericht:

[..]

Typisch Amerikaans grapje.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163062277
quote:
The recently announced Battlefield 1 takes place in World War I. Britain, the Austro-Hungarian Empire, Germany, the United States, Italy and the Ottomans will all be featured in Battlefield 1 at launch.

You’re probably wondering where the French come into Battlefield 1. Turns out, the French will be added at a later date as part of a Premium expansion pack.

Speaking to IGN France, DICE’s Julien Wera explained why French forces would not be in the game at launch:

“To really do justice to the French army in multiplayer and, once again, to show a side that we’re not used to seeing, we have chosen to dedicate an entire Premium expansion with special treatment after the launch of the game.”

This seems like a weak excuse for content that should be in the game at launch being plucked out for DLC.

Battlefield 1 releases October 21 for PS4, Xbox One and PC. If you missed the gameplay reveal from EA Play, you can check it out here.



Source: IGN France
  donderdag 16 juni 2016 @ 15:53:12 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_163062381
Ik had het gelezen, en dat is gewoon fucking belachelijk en hilarisch tegelijk. De amerikanen die een veel kleiner aandeel hadden in WW1 zitten er natuurlijk wel in, want ze zullen bij EA wel bang wezen dat anders Amerikanen zich niet goed voelen bij de game en zich niet kunnen identificeren. ze hadden de pitch van deze game ook al bijna geweigerd omdat ze bang waren dat jongere spelers niet van het bestaan van WW1 af zouden weten :'). Gvd zeg :').

Ach ja, er zitten ook al geen vrouwelijke soldaten in het spel dus zo nauw nemen ze het niet met het historische aspect.

Erg jammer, zwaar teleurgesteld. Wel maps in Frankrijk etc maar een franse factie als PREMIUM DLC verkopen is zwaar onder de maat :r.

Zal hier wel weer afgedaan worden als oh het is mmarsu de zeiksnor weer maar komop man, deze shit is gewoon schaamteloos.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_163062658
Tsja nu gaan ze van ''gratis maps'' ineens toch naar ''betaalde landen''

Zouden er ook weer battlepacks zijn die je voor 2.99 per stuk kopen? :')
pi_163062853
Zolang er in de base game maar genoeg content zit maakt het mij allemaal geen fuck uit.

Oh, en ik wil Ypres als map.
Conscience do cost.
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:24:02 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_163063358
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:02 schreef SoldMayor het volgende:
Tsja nu gaan ze van ''gratis maps'' ineens toch naar ''betaalde landen''

Zouden er ook weer battlepacks zijn die je voor 2.99 per stuk kopen? :')
Sowieso dat hele battlepacksysteem ritueel verbranden. Ook mag er wel weer een duidelijkere scheiding komen tussen de classes want dat systeem van battlefield 4 was echt enorme aids.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_163063428
Gewoon season pasje kopen, niks aan de hand.
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:31:13 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_163063557
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:26 schreef Leonos het volgende:
Gewoon season pasje kopen, niks aan de hand.
Jij bent het probleem van gamers vandaag :').

Blind geld neerleggen voor een season pass zonder dat je weet wat het inhoudt :r.

Je vind het verder prima om 120 euro neer te tellen voor 1 spel?

Die fransen en russen hadden er gewoon standaard in moeten zitten als je kijkt naar hun aandeel in WW1.. Nee hoor het moet weer als extra PREMIUM DLC.

Ja vooral een season pass kopen, hou je die verkankering van gaming lekker in stand.

Gelukkig zijn er ook nog MP games waar ze niet al het geld uit je zak willen troggelen nadat je de base game hebt gekocht, ipv mappacks die de spelersaantallen weer opsplitsen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_163063576
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jij bent het probleem van gamers vandaag :').

Blind geld neerleggen voor een season pass zonder dat je weet wat het inhoudt :r.

Je vind het verder prima om 120 euro neer te tellen voor 1 spel?

Die fransen en russen hadden er gewoon standaard in moeten zitten als je kijkt naar hun aandeel in WW1.. Nee hoor het moet weer als extra PREMIUM DLC.

Ja vooral een season pass kopen, hou je die verkankering van gaming lekker in stand.
Ik speel nu bijna elke dag Battlefield 4. Laat mij gewoon.
IK DOE WAT IK WIL JA!
pi_163063670
Ben sinds het eerst in een jaar of 3/4 weer een beetje hyped voor een game.
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:38:19 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163063723
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je vind het verder prima om 120 euro neer te tellen voor 1 spel?

Ja hoor :) Vroeger was het ook duur dus ik zie het probleem niet zo.. Ik koop dan sowieso geen BF premium vanaf het begin dus dat scheelt weer maar ik koop het uiteindlijk wel :6
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:48:42 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_163063967
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:38 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja hoor :) Vroeger was het ook duur dus ik zie het probleem niet zo.. Ik koop dan sowieso geen BF premium vanaf het begin dus dat scheelt weer maar ik koop het uiteindlijk wel :6
Haha vroeger kreeg je ook een compleet spel ipv een verknipt spel waar ze de helft later alsnog aan je verkopen.

Dit is gewoon bullshit. En ik heb het voornamelijk over het feit dat er geen russen/fransen in de base gake zitten maar wel Amerikanen, die een veel kleiner aandeel hadden in WW1.

Ook het feit dat er geen vrouwelijke soldaten in MP zitten is ook bullcrap.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_163063972
quote:
6s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:38 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja hoor :) Vroeger was het ook duur dus ik zie het probleem niet zo.. Ik koop dan sowieso geen BF premium vanaf het begin dus dat scheelt weer maar ik koop het uiteindlijk wel :6
Battlefield is sowieso zelf ook buggy de eerste paar weken.
pi_163063993
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook nog MP games waar ze niet al het geld uit je zak willen troggelen nadat je de base game hebt gekocht, ipv mappacks die de spelersaantallen weer opsplitsen.
Dan ga je toch lekker die spelen? :) Probleem opgelost
Conscience do cost.
  donderdag 16 juni 2016 @ 16:59:39 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_163064306
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker die spelen? :) Probleem opgelost
Ja man, want er zijn zoveel ww1 games!

Komt er eindelijk een shooter met een toffe setting, moeten ze het weer verneuken door de facties die er standaard in zouden moeten zitten als premium dlc te verkopen. Maar de Amerikanen moeten er natuurlijk wel inzitten :').

Waarom schaart iedereen op dit forum zich altijd achter de developer alsof ze nooit iets verkeerd doen? Zijn jullie dan blij met al die season pass bullshit en battlepack onzin?

Ik zeg toch niet dat de game me niets lijkt, ik ben juist teleurgesteld omdat deze game me fucking vet lijkt. Als jullie dat niet snappen weet ik t ook niet meer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_163064373
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja man, want er zijn zoveel ww1 games!
Niet echt, maar wel een paar.
quote:
Komt er eindelijk een shooter met een toffe setting, moeten ze het weer verneuken door de facties die er standaard in zouden moeten zitten als premium dlc te verkopen. Maar de Amerikanen moeten er natuurlijk wel inzitten :').
Nouja, Amerika blijft de grootste afzetmarkt meen ik, zeker wat betreft battlefield. En uiteindelijk gaat het om centjes.
quote:
Waarom schaart iedereen op dit forum zich altijd achter de developer alsof ze nooit iets verkeerd doen? Zijn jullie dan blij met al die season pass bullshit en battlepack onzin?
Ik schaar me helemaal niet achter de developer. Ik stoor me gewoon niet zo aan de afwezigheid van Frankrijk, ondanks dat ik een groot "fan" ben van WO1. Heb hier achter me 10 dikke boekwerken erover staan :P
quote:
Ik zeg toch niet dat de game me niets lijkt, ik ben juist teleurgesteld omdat deze game me fucking vet lijkt. Als jullie dat niet snappen weet ik t ook niet meer.
Ik snap het wel, maar als je zo teleurgesteld bent zou ik in jouw positie de game en de DLC gewoon niet kopen :)
Conscience do cost.
pi_163064421
Someone is mad :P
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:38:57 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163072324
DLC en betalen voor shit die gewoon in de game hoort te zitten ongeacht of je premium hebt of niet is gewoon de groeiende kanker van de industrie en iedereen doet vrolijk mee. Ontwikkelaars passen het steeds meer toe, consumenten slikken het vaak als zoete koek omdat ze lijden onder FOMO.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:03:19 #21
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163079204
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2016 17:05 schreef Leonos het volgende:
Someone is mad :P
Yep, he mad.

Ik vind het ene kant wel begrijpelijk, we worden verwend met steeds uitgebreidere games met steeds grotere ontwikkelingsbudgetten/kosten.
Als ze 60 euro willen blijven vragen voor een game dan moeten ze dus óf kwaliteit inleveren óf een extra vergoeding vragen voor de extra content.

Per minuut speelplezier kost het spel maar een paar cent, gezien de uren die ik er waarschijnlijk achter ga zitten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:34:13 #22
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163079595
En dát is dus de reden waarom het gedaan wordt. Day 1 DLC, really?!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!fotograaf vrijdag 17 juni 2016 @ 09:40:50 #23
364681 over_hedge
pi_163079709
we are losing objective Butter. We are taking obj apple. Vind het nu al irritant :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163079776
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:40 schreef over_hedge het volgende:
we are losing objective Butter. We are taking obj apple. Vind het nu al irritant :')
Ik vind het wel een mooi stukje authenticiteit.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 09:47:30 #25
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163079836
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:
En dát is dus de reden waarom het gedaan wordt. Day 1 DLC, really?!
Óf je hebt m'n punt niet begrepen of je bent 180 graden gedraaid van mening, wij eisen steeds meer, zij moeten daaraan voldoen en zo krijg je een hogere prijs.

Als je de losse game incl. alle content aanbied voor ¤90 koopt geen enkele cheap bastard het, als je, als je ze eerst ¤60 laat spenderen dan willen ze daarna toch die uitbreidingen wel voor ¤15 per stuk. En zo niet, dan hebben ze al ¤60 euro terugverdient.

Dus ¤15.- extra gekregen van een deel van de cheapo's, en de mensen die wel graag direct wat willen besteden voor de extra's kopen een seasonpass bij release (die dan meestal goedkoper is dan na de release).

Het is gewoon betalen voor wat je krijgt, als jij graag saus bij je frikadel wil betaal je toch ook ¤0,25 extra?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163080205
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:03 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Yep, he mad.

Ik vind het ene kant wel begrijpelijk, we worden verwend met steeds uitgebreidere games met steeds grotere ontwikkelingsbudgetten/kosten.
Als ze 60 euro willen blijven vragen voor een game dan moeten ze dus óf kwaliteit inleveren óf een extra vergoeding vragen voor de extra content.

Per minuut speelplezier kost het spel maar een paar cent, gezien de uren die ik er waarschijnlijk achter ga zitten.
Bij gta 5 is de dlc ook gratis....
  vrijdag 17 juni 2016 @ 10:10:29 #27
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163080303
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Bij gta 5 is de dlc ook gratis....
Bij sommige snackbars de saus ook.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:36:24 #28
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163082215
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 09:47 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Óf je hebt m'n punt niet begrepen of je bent 180 graden gedraaid van mening, wij eisen steeds meer, zij moeten daaraan voldoen en zo krijg je een hogere prijs.

Als je de losse game incl. alle content aanbied voor ¤90 koopt geen enkele cheap bastard het, als je, als je ze eerst ¤60 laat spenderen dan willen ze daarna toch die uitbreidingen wel voor ¤15 per stuk. En zo niet, dan hebben ze al ¤60 euro terugverdient.

Dus ¤15.- extra gekregen van een deel van de cheapo's, en de mensen die wel graag direct wat willen besteden voor de extra's kopen een seasonpass bij release (die dan meestal goedkoper is dan na de release).

Het is gewoon betalen voor wat je krijgt, als jij graag saus bij je frikadel wil betaal je toch ook ¤0,25 extra?
Oh ik snap je breakdown wel, maar er wordt nu actief ingezet om materiaal wat al klaar is achter DLC te gooien om maar DLC bundels te verkopen.

En een spel kost anno nu veel om te maken, maar om dan te zeggen dat games meteen meer moeten gaan kosten als er geen DLC zou zijn slaat nergens op. We hebben ze ooit het idee gegeven dat ze ermee wegkomen en dat wordt nu uitgebuit. Ik haal persoonlijk bijna nooit DLC behalve als je anders maar een half spel hebt (in de BF-reeks goed merkbaar omdat twee derde van de maps pas achteraf beschikbaar komt) of als het belachelijk goedkoop te krijgen is via bijvoorbeeld Steam.
Maar ik zal nooit voor de volle mep gaan lappen. IIG niet zolang ik de keus heb.

Jij ziet het probleem niet, wellicht vindt je DLC normaal omdat je niet echt anders gewend bent. Maar ik game langer dan 8 jaar en zie die shift naar day one DLC en een heel pakket aan DLC met lede ogen aan. Volgende stap is per level gaan lappen volgens jouw logica :')

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 10:10 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bij sommige snackbars de saus ook.
Kijk naar CD Projekt: 16 pakketten DLC, gratis en voor nop met de updates verpakt.

En zo ging dat vroeger eigenlijk altijd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163082382
Was hyped na die trailer maar dat is nu weer terug naar absoluut nulpunt na het zien van die multiplayer gameplay video. Veel te snel weer, gewoon a la Call of Duty, veel te veel bullshit wapens die bijna nooit gebruikt werden. World War 1 mijn aars. Alles gewoon run & gun in die video. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:47:42 #30
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163082427
Ja, ik ben natuurlijk 14 en weet van niets, vervolgens leg je nog een paar woorden in de mond die ik niet genoemd hebt (Want dat is "Mijn logica")
Prima profieltje van mij weet jij te creëren _O-

Toen ik begon met gamen was er volgens mij nog geen internet, of ik moest in ieder geval vragen of ik even op internet mocht want het was schrijnend duur _O-
Dus ik heb de hele komst van DLC ook meegekregen, ik had spellen waar ik op een gegeven ogenblik op uitgekeken was, en dan kon je 2 jaar wachten tot er een nieuw deel uit kwam en daar legde ik vervolgens het complete bedrag weer voor neer.
Nu vernieuwd de content en heeft een spel sowieso een langere levensduur omdat er een online-functie in zit.

het enige wat ik vroeger langer dan een jaar gespeeld heb is Gran Turismo 2, voor de rest had bijna ieder spel een einde of een vervolg nodig na 2/3x uitspelen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:47:48 #31
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163082432
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was hyped na die trailer maar dat is nu weer terug naar absoluut nulpunt na het zien van die multiplayer gameplay video. Veel te snel weer, gewoon a la Call of Duty, veel te veel bullshit wapens die bijna nooit gebruikt werden. World War 1 mijn aars. Alles gewoon run & gun in die video. :')
Voor realistisch zul je toch naar Red Orchestra moeten vrees ik.

Al prefereer ik wat tactischer/realistischer samenspelen, maar dat tref je maar weinig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2016 @ 11:50:39 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163082486
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:47 schreef Rauw. het volgende:
Ja, ik ben natuurlijk 14 en weet van niets, vervolgens leg je nog een paar woorden in de mond die ik niet genoemd hebt (Want dat is "Mijn logica")
Prima profieltje van mij weet jij te creëren _O-

Toen ik begon met gamen was er volgens mij nog geen internet, of ik moest in ieder geval vragen of ik even op internet mocht want het was schrijnend duur _O-
Dus ik heb de hele komst van DLC ook meegekregen, ik had spellen waar ik op een gegeven ogenblik op uitgekeken was, en dan kon je 2 jaar wachten tot er een nieuw deel uit kwam en daar legde ik vervolgens het complete bedrag weer voor neer.
Nu vernieuwd de content en heeft een spel sowieso een langere levensduur omdat er een online-functie in zit.

het enige wat ik vroeger langer dan een jaar gespeeld heb is Gran Turismo 2, voor de rest had bijna ieder spel een einde of een vervolg nodig na 2/3x uitspelen.
Kreeg je echter wel een compleet nieuw spel, niet 3 nieuwe wapens en evenveel nieuwe maps a 15 euro. Die nieuwe maps en wapens zaten gewoon om de haverklap in updates die ook echt niet de eerste drie weken na release verschenen.

Je praat goed dat je in marketing trapt, das prima, maar doe dan niet alsof de DLC-haters het gewoon niet snappen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163082541
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voor realistisch zul je toch naar Red Orchestra moeten vrees ik.

Al prefereer ik wat tactischer/realistischer samenspelen, maar dat tref je maar weinig.
Ben zelf weer begonnen met Insurgency. De WW2-mod daarvoor (Day of Infamy) komt binnenkort ook op Early Access als standalone game.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_163083090
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oh ik snap je breakdown wel, maar er wordt nu actief ingezet om materiaal wat al klaar is achter DLC te gooien om maar DLC bundels te verkopen.

En een spel kost anno nu veel om te maken, maar om dan te zeggen dat games meteen meer moeten gaan kosten als er geen DLC zou zijn slaat nergens op. We hebben ze ooit het idee gegeven dat ze ermee wegkomen en dat wordt nu uitgebuit. Ik haal persoonlijk bijna nooit DLC behalve als je anders maar een half spel hebt (in de BF-reeks goed merkbaar omdat twee derde van de maps pas achteraf beschikbaar komt) of als het belachelijk goedkoop te krijgen is via bijvoorbeeld Steam.
Maar ik zal nooit voor de volle mep gaan lappen. IIG niet zolang ik de keus heb.

Jij ziet het probleem niet, wellicht vindt je DLC normaal omdat je niet echt anders gewend bent. Maar ik game langer dan 8 jaar en zie die shift naar day one DLC en een heel pakket aan DLC met lede ogen aan. Volgende stap is per level gaan lappen volgens jouw logica :')

[..]

Kijk naar CD Projekt: 16 pakketten DLC, gratis en voor nop met de updates verpakt.

En zo ging dat vroeger eigenlijk altijd.
Ook cd project vraagt geld voor de grootste uitbreidingen, en ook ea geeft af en toe iets gratis weg(zavod nightmissie, die jungle map).
Dat zeggende is het wel vreemd dat ze kiezen om Rusland en Frankrijk als "dlc" partijen toe te voegen.
Ik lees ook nergens dat deze dlc al klaar is en wordt achtergehouden?

Dat zeggende ben in ook niet voor dlc, maar zo dramatisch als je het hier schetst is het ook niet.
Bij iedere bf is tot nu betaalde uitbreiding geweest.
Built for Speed
  vrijdag 17 juni 2016 @ 12:34:48 #35
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163083272
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kreeg je echter wel een compleet nieuw spel, niet 3 nieuwe wapens en evenveel nieuwe maps a 15 euro. Die nieuwe maps en wapens zaten gewoon om de haverklap in updates die ook echt niet de eerste drie weken na release verschenen.

Je praat goed dat je in marketing trapt, das prima, maar doe dan niet alsof de DLC-haters het gewoon niet snappen.
Dat is bij Battlefield nog nooit geweest volgens mij. Vanaf BF2 moet je overal al voor betalen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 17 juni 2016 @ 12:51:54 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_163083556
Laten we in godsnaam hopen dat er wel een server browser in het spel zit.... voor de rest super hyped door de gameplay.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:05:24 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163083794
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:23 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Ook cd project vraagt geld voor de grootste uitbreidingen, en ook ea geeft af en toe iets gratis weg(zavod nightmissie, die jungle map).
Dat zeggende is het wel vreemd dat ze kiezen om Rusland en Frankrijk als "dlc" partijen toe te voegen.
Ik lees ook nergens dat deze dlc al klaar is en wordt achtergehouden?

Dat zeggende ben in ook niet voor dlc, maar zo dramatisch als je het hier schetst is het ook niet.
Bij iedere bf is tot nu betaalde uitbreiding geweest.
De gratis maps van BF4 zijn beperkt tot goedmakertjes omdat de launch tot pakweg een jaar later de performance op meerdere vlakken domweg rampzalig was.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:06:19 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163083819
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:34 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is bij Battlefield nog nooit geweest volgens mij. Vanaf BF2 moet je overal al voor betalen.
Enkel voor spec ops het geval geweest, de EU-uitbreiding die nog later kwam is gratis geweest alsmede alle andere maps die in updates zaten.
Niet alleen gratis mayo, maar ook saté, uitjes en curry.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Laten we in godsnaam hopen dat er wel een server browser in het spel zit.... voor de rest super hyped door de gameplay.
An sich vind ik de browser based browser prima werken. Behalve dat je uit een spel kunt crashen en dan nergens meer in kunt. Ook storingen in het stukje tussen EA en Battlelog zijn redelijk onvoorspelbaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:18:05 #39
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163084042
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Enkel voor spec ops het geval geweest, de EU-uitbreiding die nog later kwam is gratis geweest alsmede alle andere maps die in updates zaten.
Niet alleen gratis mayo, maar ook saté, uitjes en curry.

Euro Force en Armored Fury zijn pas later gratis geworden, daar betaalde je eerst gewoon voor.

Dus gratis mayo, saté, uitjes en curry. Toen het al ruimschoots over datum was. _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:20:53 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163084113
Alleen als je eerst zo snugger was om te betalen, pannekoek, en daar ging het om.

Betaal je volle mep voor een beperkte aanvulling of niet en is de prijs van een volle game als vergoeding daarvoor te rechtvaardigen?

Ik ben van mening van niet en dat omdat de opzet verkeerd is momenteel, jij vindt van wel omdat er anders zogenaamd geen games meer worden gemaakt van formaat.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:33:03 #41
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163084339
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen als je eerst zo snugger was om te betalen, pannekoek, en daar ging het om.

Betaal je volle mep voor een beperkte aanvulling of niet en is de prijs van een volle game als vergoeding daarvoor te rechtvaardigen?

Ik ben van mening van niet en dat omdat de opzet verkeerd is momenteel, jij vindt van wel omdat er anders zogenaamd geen games meer worden gemaakt van formaat.
Pannekoek? Is dat serieus hoe jij wil dat wij met elkaar omgaan?

Jij moet waarschijnlijk nog leren dat de hele wereld om geld draait, en dat zodra iets Hype is dat mensen het geld er gewoon aan spenderen omdat zij het dat geld waard vinden.

Ook beseffen ze bij EA dat er af en toe zo'n koppige fan tussen zit als jij, die geduldig afwacht tot alle content hopeloos verouderd en gratis is, maar daar hebben ze vrede mee zolang je hun topic, hun naam, hun product blijft schoppen.
Jij werkt prima mee aan de hypemachine door dit topic al 20x omhoog te schoppen met je geklaag over DLC, ondertussen zijn mensen toch benieuwd naar de filmpjes in de OP en raken er ook enthousiast door.

Jij hebt nog een hoop te leren, zowel op commercieel als op sociaal vlak.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:33:16 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163089979
:')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2016 @ 16:49:11 #43
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_163090476
Die DLC kan me in eerste aanleg gestolen worden. Als ik 300 uur in de base game heb zitten kijk ik weleens verder.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:20:44 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163091220
DLC an sich is geen probleem, hoe het nu ingezet wordt wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 17 juni 2016 @ 17:29:39 #45
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163091413
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:20 schreef Skull-splitter het volgende:
DLC an sich is geen probleem, hoe het nu ingezet wordt wel.
Ik vind het ook niet goed.. Maar om er als een internet held over te gaan zeiken heeft ook geen zin :P
pi_163093541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:
DLC en betalen voor shit die gewoon in de game hoort te zitten ongeacht of je premium hebt of niet is gewoon de groeiende kanker van de industrie en iedereen doet vrolijk mee. Ontwikkelaars passen het steeds meer toe, consumenten slikken het vaak als zoete koek omdat ze lijden onder FOMO.
Kijk,iemand die het door heeft. Oh ja....BF1... :')

Eckte bazen verlangen naar de tijd van:

pi_163096458
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Kijk,iemand die het door heeft. Oh ja....BF1... :')

Eckte bazen verlangen naar de tijd van:

_O_

Of Project Reality v 0.5. Dat was de beste _O_ _O_
  zondag 19 juni 2016 @ 11:50:39 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163133818
Ik heb door Desert Combat BF1942 aangeschaft iig... Toen waren vliegtuigen en helicopters tenminste nog een uitdaging.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 19 juni 2016 @ 12:00:01 #49
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_163133986
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb door Desert Combat BF1942 aangeschaft iig... Toen waren vliegtuigen en helicopters tenminste nog een uitdaging.
Geweldige mod. Daarmee had DICE zich op de kaart gezet. Mooie tijden waren dat. _O_
You dont believe me ? Read this line again.
  zondag 19 juni 2016 @ 12:05:53 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163134109
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 12:00 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Geweldige mod. Daarmee had DICE zich op de kaart gezet. Mooie tijden waren dat. _O_
Groot gedeelte daarvan is toch bij Dice gaan werken, de rest heeft Frontlines en Homefront gemaakt. Flinke scheiding op kwaliteit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 19 juni 2016 @ 12:41:42 #51
286575 Roces18
Chef de party
pi_163134976
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Kijk,iemand die het door heeft. Oh ja....BF1... :')

Eckte bazen verlangen naar de tijd van:

24/7 baserapen van het vliegdekschip met je bommenwerper dat waren nog eens tijden.

Heb nu hardline gekocht voor 5 euro. Multiplayer is echt slecht, alle wapens zijn kut (zit geen power achter), mappen zijn ruk, hele gameplay is kut. Singleplayer daarentegen is wel weer leuk, maar denk toch niet dat ik mensen ga taseren omdat ik een agent ben. Gewoon iedereen afmaken.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_163135481
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 12:41 schreef Roces18 het volgende:

[..]

24/7 baserapen van het vliegdekschip met je bommenwerper dat waren nog eens tijden.

Heb nu hardline gekocht voor 5 euro. Multiplayer is echt slecht, alle wapens zijn kut (zit geen power achter), mappen zijn ruk, hele gameplay is kut. Singleplayer daarentegen is wel weer leuk, maar denk toch niet dat ik mensen ga taseren omdat ik een agent ben. Gewoon iedereen afmaken.
Heb je ook de keuze om mensen te arresteren of af te maken? En heeft dat consequenties?
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 19 juni 2016 @ 14:18:05 #53
286575 Roces18
Chef de party
pi_163137051
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Heb je ook de keuze om mensen te arresteren of af te maken? En heeft dat consequenties?
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Heb je ook de keuze om mensen te arresteren of af te maken? En heeft dat consequenties?
singleplayer kan je ze of arresteren of taseren, en dan krijg je reputation points waarmee je shit vrijspeelt voor multiplayer (die ik dus niet krijg omdat ik iedereen door zijn hoofd schiet).

multiplayer kan je alleen knallen of taseren en dan kan je ze ondervragen waar andere vijanden zitten. Maar online heeft dat geen zin, want die hele minimap is verneukt net zoals het hele spel. Het is echt niet te vergelijken met battlefield.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_163138839
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 19:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Kijk,iemand die het door heeft. Oh ja....BF1... :')

Eckte bazen verlangen naar de tijd van:

BF2 wat een spel was dat _O_
pi_163263723
Beste BF ooit imo.

Belangrijkste en waar hij zich het meest in onderscheidde tov andere BF series was de tijdsgeest aan wapens waar het in afspeelde (Golfoorlog) en je moest in teamverband werken om succes te behalen en toch konden de 'specialisten' (de beste spelers met bepaalde wapens/voertuigen/vliegtuigen waar ze in uitblonken) uitblinken en je team dus aan een overwinning helpen. Vooral die commander mode was geweldig als die ook bezet werd door een hele goeie commander/planner.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2016 11:42:53 ]
pi_163264069
Die DLC, tja. Dat is het verdien model van EA. Betalen voor DLC is tot een bepaalde extent niet eens heel erg. Vroeger voor Sims betaalde je al voor uitbreidingspaketten. Echter was dat vaak wel echt veel extra content wat je kreeg.

In battlefield (vanaf BF3) is het inderdaad de laatste tijd te absurd. ¤20 voor een paar nieuwe maps en wapens/vehicles. De verhoudingen liggen een beetje scheef, maar je wordt gedwongen om het te kopen. Het is online, doe je het niet dan kan je na een paar maanden bijna geen enkele server meer in.

EA doet dat gewoon slim, maar EA staat dan ook wel bekendt om de grootste geldkloppers in de industrie.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 12:06:48 #57
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163264378
DLC vind ik bij MP-based games ook beter te verkroppen doch even fout als bij SP-games waarbij de DLC per winkelketen afgesproken kan zijn en ook nog eens gewoon op de schijf meegeleverd is in veel gevallen.

Wil je minder piracy dan zou je daar extra beloond mee moeten kunnen worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 juni 2016 @ 18:22:32 #58
286575 Roces18
Chef de party
pi_163272009
Ik vind die DLC niets toevoegends, en laten we dat zo houden.
Leuk als je wil betalen voor een andere outfit of alle unlocks, moet je helemaal zelf weten maar dat heeft verder geen invloed op de andere spelers.

Als je hele mappen 'extra'' gaat verkopen, dan ben je verkeerd bezig, want dat hoort gewoon inclusief te zijn.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 25 juni 2016 @ 22:23:57 #59
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_163298349
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:22 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind die DLC niets toevoegends, en laten we dat zo houden.
Leuk als je wil betalen voor een andere outfit of alle unlocks, moet je helemaal zelf weten maar dat heeft verder geen invloed op de andere spelers.

Als je hele mappen 'extra'' gaat verkopen, dan ben je verkeerd bezig, want dat hoort gewoon inclusief te zijn.
Wat is dat voor een onzin? :)
Vroeger moest je ook gewoon betalen voor je expansion packs hoor. Zo heb ik hier naast BF42 nog The Road To Rome en Secret Weapons Of WWII staan.
De kwaliteit van DLC moet weer omhoog in plaats van een playerbase op te splitsen tussen teveel matige DLC pakketten.
  zondag 26 juni 2016 @ 00:20:52 #60
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163302270
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:23 schreef Keltie het volgende:
De kwaliteit van DLC moet weer omhoog in plaats van een playerbase op te splitsen tussen teveel matige DLC pakketten.
Maar dit gebeurd dus al op het moment dat je een DLC-season pass als premium verkoopt terwijl het spel nog niet uit is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 26 juni 2016 @ 09:08:33 #61
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_163305063
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 00:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar dit gebeurd dus al op het moment dat je een DLC-season pass als premium verkoopt terwijl het spel nog niet uit is.
Dat maakt mij minder uit, gaat mij puur om de kwantiteit.
Nu koop ik weinig spellen, BF is altijd een instantbuy dus maakt die season pass mij weinig uit :)
  zondag 26 juni 2016 @ 10:09:18 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163305660
Lees nou god-ver-domme eens wat er staat man: het splitst.

Ik vroeg nergens wat jij ervan vindt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 26 juni 2016 @ 11:56:29 #63
286575 Roces18
Chef de party
pi_163307386
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 22:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

Wat is dat voor een onzin? :)
Vroeger moest je ook gewoon betalen voor je expansion packs hoor. Zo heb ik hier naast BF42 nog The Road To Rome en Secret Weapons Of WWII staan.
De kwaliteit van DLC moet weer omhoog in plaats van een playerbase op te splitsen tussen teveel matige DLC pakketten.
Ja maar dat waren nog echte expansion packs en die kwamen pas maanden zoniet jaren later. Niet 2 maanden na de release een halve gare 2 mappen erbij ofzo waar je 20 euro voor moet neertellen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 26 juni 2016 @ 13:33:17 #64
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_163309331
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2016 10:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Lees nou god-ver-domme eens wat er staat man: het splitst.

Ik vroeg nergens wat jij ervan vindt.
Ja, dat zeg ik in de eerste post waar je op reageerde.
Dat hebben uitbreidingspakketten altijd gedaan.
  zondag 26 juni 2016 @ 13:34:31 #65
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_163309359
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 11:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja maar dat waren nog echte expansion packs en die kwamen pas maanden zoniet jaren later. Niet 2 maanden na de release een halve gare 2 mappen erbij ofzo waar je 20 euro voor moet neertellen
De kwaliteit moet omhoog, dat zeg ik. Of de kwantiteit naar beneden :')
  zondag 26 juni 2016 @ 14:56:57 #66
286575 Roces18
Chef de party
pi_163311402
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

De kwaliteit moet omhoog, dat zeg ik. Of de kwantiteit naar beneden :')
maar kijk naar bijv the witcher, die expansion packs zijn gratis en die zijn even groot als een hele game. daarnaast vind ik gewoon dat betalen na de aankoop gewoon niet hoort. Je hebt al een full game gekocht, dan verwacht ik er ook alles bij. En je kan het een expansion pack noemen maar in de realiteit is het gewoon een update.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_163312466
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

maar kijk naar bijv the witcher, die expansion packs zijn gratis en die zijn even groot als een hele game. daarnaast vind ik gewoon dat betalen na de aankoop gewoon niet hoort. Je hebt al een full game gekocht, dan verwacht ik er ook alles bij. En je kan het een expansion pack noemen maar in de realiteit is het gewoon een update.
Bij The Witcher 3 was een hoop dlc gratis, maar de grote expansions (Hearts of Stone en Blood & Wine) waren toch echt wel betaald.
Weliswaar elke euro waard, want idd groter dan menig andere game, maar niet gratis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_163323370
Premium is overigens nog niet genoemd.
Bij titanfall ( ook van EA) schijn je alle dlc (anders dan cosmetische zaken) ook te krijgen als je de game koopt.

Wie weet doen ze dat ook wel bij battlefield
Built for Speed
  maandag 27 juni 2016 @ 00:35:59 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163330194
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik in de eerste post waar je op reageerde.
Dat hebben uitbreidingspakketten altijd gedaan.
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2016 13:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

De kwaliteit moet omhoog, dat zeg ik. Of de kwantiteit naar beneden :')
Zucht. Het moet gewoon niet. Thans niet in de vorm die nu gekozen wordt. Alleen slikken we het omdat we anders dus maps moeten missen terwijl die vroegah gewoon met een update weggegeven werden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 27 juni 2016 @ 09:16:13 #70
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163333482
Misschien tijd voor een DLC-discussie topic ofzo?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163335951
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
Misschien tijd voor een DLC-discussie topic ofzo?
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
  maandag 27 juni 2016 @ 15:23:25 #72
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_163340688
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]


[..]

Zucht. Het moet gewoon niet. Thans niet in de vorm die nu gekozen wordt. Alleen slikken we het omdat we anders dus maps moeten missen terwijl die vroegah gewoon met een update weggegeven werden.
Dat laatste is gewoon onzin :')
  dinsdag 28 juni 2016 @ 01:20:10 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163360057
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat laatste is gewoon onzin :')
Nee, dat is het niet. Road to Jalalalalalalabad zat in een update. Diverse andere maps zaten in een update. Niks niet extra betalen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:15:18 #74
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_163362834
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 01:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Road to Jalalalalalalabad zat in een update. Diverse andere maps zaten in een update. Niks niet extra betalen.
Een uitzondering maakt geen regel.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:41:41 #75
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_163363264
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 21:23 schreef HansvanOchten het volgende:
Premium is overigens nog niet genoemd.
Bij titanfall ( ook van EA) schijn je alle dlc (anders dan cosmetische zaken) ook te krijgen als je de game koopt.

Wie weet doen ze dat ook wel bij battlefield
Battlefield zonder betaalde DLC moet eerst net zo slecht verkopen als de eerste Titanfall en dat gaat niet gebeuren.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 28 juni 2016 @ 10:51:51 #76
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_163363468
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
Misschien tijd voor een DLC-discussie topic ofzo?
Ik snap niet dat er na jaren van DLC (wat de klagers waarschijnlijk wel meer dan eens hebben gekocht) er nog steeds zo veel gezeur om is.

Ga mee met je tijd of zoek een oude lullen hobby zou ik zeggen tegen zulke mensen.

Het grappige is dat mensen wel 50 of 60 euro betalen voor de standaard game met 10 maps (als je gelukt hebt) maar zeuren over 50 euro moeten betalen voor 16 of 20 nieuwe maps via DLC.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:01:16 #77
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:43:18 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163364512
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Een uitzondering maakt geen regel.
Het was tot pakweg 2008 de regel, waarbij DLC aanvankelijk de uitzondering was maar wel gestimuleerd werd doordat mensen het wel begonnen af te nemen.

DLC is inmiddels wat Valve graag had willen verpatsen als episodal content.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:44:09 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163364529
quote:
Toen waren choppers nog een uitdaging om te vliegen, heel wat uurtjes gevlogen met mijn sidewinder tot ik die choppers tot in de puntjes beheerste.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163544047
Whoop Whoop, Closed alpha invite gekregen *O* *O* *O*

  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:48:19 #81
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163544069
-O-
SOONY
pi_163544119
OMG HOW
(she/her)
pi_163547678
:{w
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:12:46 #84
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163550361
Geniet er van !
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_163551959
Net op tweakers wat ingame beelden gezien :9~
pi_163552040
Ik wil wel graag console beelden zien :@
SOONY
pi_163553754
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Whoop Whoop, Closed alpha invite gekregen *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
HOE?
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 6 juli 2016 @ 12:20:35 #88
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_163555009
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Whoop Whoop, Closed alpha invite gekregen *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
Nice. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:18:20 #89
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_163564095
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:18 schreef SoldMayor het volgende:

Ik mag ook spelen. :D
Je weet dat dr een NDA op die alpha zit he......? Als ik jou was zou ik het snel van youtube af gooien als ik ut nog zou willen spelen...... Je mag zeggen dat je in de closed alpha zit, maar thats it. Ook geen meningen uiten e.d.

You may not disclose the following information:
5. Post or distribute any screen captures, pictures, videos, podcasts, screenshots or any other representations, known or unknown, of any content in the Game or other Closed Alpha Materials.

[ Bericht 7% gewijzigd door VelitoX op 06-07-2016 19:36:26 ]
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:38:46 #91
286575 Roces18
Chef de party
pi_163564591
quote;

quote:
That gamertag will be banned
hoop het niet voor je chef
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:18:29 #92
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_163570036
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:20 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Je weet dat dr een NDA op die alpha zit he......? Als ik jou was zou ik het snel van youtube af gooien als ik ut nog zou willen spelen...... Je mag zeggen dat je in de closed alpha zit, maar thats it. Ook geen meningen uiten e.d.

You may not disclose the following information:
5. Post or distribute any screen captures, pictures, videos, podcasts, screenshots or any other representations, known or unknown, of any content in the Game or other Closed Alpha Materials.
quote:
Battlefield ‏@Battlefield · 12 min12 minuten geleden

Want to see more #Battlefield 1? We've lifted the Closed Alpha NDA. Barrage of videos and impressions incoming!
Dit wist ik vanmiddag al. Had een mailtje gestuurd en kreeg vrijwel meteen een antwoord.
pi_163588444
Wel apart dat je voertuigen nu kan repairen van uit het voertuig zelf.
pi_163588624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:12 schreef SoldMayor het volgende:
Wel apart dat je voertuigen nu kan repairen van uit het voertuig zelf.
das chill man
pi_163590050
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

das chill man
Oh ja zeg ook niet dat het verkeerd is.

Het is wel zo wanneer je geraakt wordt en je bent op dat moment aan het repareren van binnen uit dat je opnieuw moet beginnen. En je kan je voertuig niet besturen tijden repareren.
pi_163595585
Gisteren nog ff op twitch wat streams gekeken, maar wat klinkt het geluid goed!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:36:18 #98
248821 Rauw.
op je bord.
pi_163598090
Mijn god _O_ _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 10 juli 2016 @ 13:38:35 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_163639688
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:09 schreef Ties02 het volgende:

Even kijken in 4K #genot
In 1080P is het al genieten _O_
SOONY
  zondag 10 juli 2016 @ 14:52:41 #101
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_163641846
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 13:09 schreef Ties02 het volgende:

Even kijken in 4K #genot
21:9 is dan ook erg tof. Maar niet te verantwoorden als gamer in veel gevallen helaas...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_163645831
Het spel draait op een 4k resolutie 60fps zonder problemen. De statics moeten nog wel betere kwaliteit worden. Maar dat rennen door water _O_
pi_164565430
Built for Speed
pi_164565529
:9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:23:14 #105
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_164602694
Livestream nu gaande op Gamescom, desert map met 64 man

Bekijk hier de Battlefield 1-livestream vanaf Gamescom
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_164809808


¤50,-
SOONY
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:31:17 #108
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164810233
Ik blijf het raar vinden dat je blijkbaar extra moet gaan betalen om met de Fransen te kunnen spelen.
pi_164810419
Dat is inderdaad best vreemd.....maar goed ze moeten toch ergens nog meer geld uit de gamers melken.
pi_164810516
Tijdje terug deden ze zo stoer met gratis dit en gratis dat en deelde ze nog een sneer van COD uit die altijd betaald DLC heeft en kijk nu. :')

Mja ik kan niet wachten tot oktober!
De alpha tijdje terug was al erg nice.
pi_164810606
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:31 schreef Nibb-it het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat je blijkbaar extra moet gaan betalen om met de Fransen te kunnen spelen.
Ja mja. Ergens zijn de Fransen in deze game natuurlijk niet veel meer dan een andere skin. Als het een extreem verhalende game zou zijn zou ik me er ook aan storen maar bij het rondrennen en schieten maakt het me eigenlijk niet zoveel uit.

En, even bot gezegd, het gros van de kopers interesseert het geen vliegende fuck of de fransen wel of niet aanwezig zijn :P
Conscience do cost.
pi_164810793
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:13 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤50,-
Is deze al ergens te pre-orderen? Inclusief base game?
pi_164811020
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:55 schreef Leonos het volgende:

[..]

Is deze al ergens te pre-orderen? Inclusief base game?
https://www.origin.com/nl(...)ame/ultimate-edition
SOONY
pi_164811254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja mja. Ergens zijn de Fransen in deze game natuurlijk niet veel meer dan een andere skin. Als het een extreem verhalende game zou zijn zou ik me er ook aan storen maar bij het rondrennen en schieten maakt het me eigenlijk niet zoveel uit.

En, even bot gezegd, het gros van de kopers interesseert het geen vliegende fuck of de fransen wel of niet aanwezig zijn :P
Ik koop uit principe geen dlc en pre order ook nooit.
Tot nu toe nooit veel last van gehad.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164811437
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik koop uit principe geen dlc en pre order ook nooit.
Tot nu toe nooit veel last van gehad.
Waarom zou je 'uit principe' geen DLC's kopen? Ik koop ook niet automatisch alles, maar als je weet wat je ervoor terugkrijgt kan je toch een weloverwogen beslissing maken of dat het waard is voor jou?

Voor battlefield ga ik standaard premium omdat ik weet dat ik het spel nog lang ga spelen. Dan is de prijs die je ervoor betaald het wat mij betreft best waard. Met of zonder baguettes.
Conscience do cost.
pi_164811469
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Waarom zou je 'uit principe' geen DLC's kopen? Ik koop ook niet automatisch alles, maar als je weet wat je ervoor terugkrijgt kan je toch een weloverwogen beslissing maken of dat het waard is voor jou?

Voor battlefield ga ik standaard premium omdat ik weet dat ik het spel nog lang ga spelen. Dan is de prijs die je ervoor betaald het wat mij betreft best waard. Met of zonder baguettes.
Omdat het hele businessmodel mij niet aan staat met day one dlc en andere fratsen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164811524
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Omdat het hele businessmodel mij niet aan staat met day one dlc en andere fratsen.
En als je BF1 zometeen een geweldige game vindt, ga je dan ook demonstratief de dlc niet halen bij release? :P
Conscience do cost.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 13:27:53 #118
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164811598
Voor Battlefield koop ik geen DLC meer.

Als je een groepje vaste spelers hebt is er altijd wel iemand zonder premium en dan speel je toch altijd de basis maps.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_164811780
Een vraag die ik hier vast kan stellen. Mij lijkt me dat een surround headset voor een game als deze een extra ervaring biedt, mensen die hier een surround headset gebruiken voor het gamen zo ja welke? :)
pi_164811816
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Voor Battlefield koop ik geen DLC meer.

Als je een groepje vaste spelers hebt is er altijd wel iemand zonder premium en dan speel je toch altijd de basis maps.
Gelukkig heb ik al 20 jaar een groepje vaste spelers voor al mijn games en die kopen ook premium :P
Conscience do cost.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 13:57:17 #121
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164812333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:35 schreef Questular het volgende:
Een vraag die ik hier vast kan stellen. Mij lijkt me dat een surround headset voor een game als deze een extra ervaring biedt, mensen die hier een surround headset gebruiken voor het gamen zo ja welke? :)
Astro A50 gen 2 voor de ps4. Kost wel een flinke duit, maar the sound= _O_ . Een goede all-rounder is die van Sony zelf. Prima geluid voor een prima prijs. ;)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164813476
quote:
Speel op de Playstation ;( Toch bedankt !

quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:57 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Astro A50 gen 2 voor de ps4. Kost wel een flinke duit, maar the sound= _O_ . Een goede all-rounder is die van Sony zelf. Prima geluid voor een prima prijs. ;)
Heb zelf die van Sony. Mooi ding!
pi_164813944
quote:
4s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 14:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Speel op de Playstation ;( Toch bedankt !

[..]

Heb zelf die van Sony. Mooi ding!
Die versie nog niet :N
SOONY
pi_164814179
130 euro.. tering..
(she/her)
pi_164814185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:08 schreef Fylax het volgende:
130 euro.. tering..
Je hebt nog even om te sparen!
pi_164815971
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 13:24 schreef ems. het volgende:

[..]

En als je BF1 zometeen een geweldige game vindt, ga je dan ook demonstratief de dlc niet halen bij release? :P
Yep heb ik bij bf3 en 4 ook niet gedaan. Basisspel is goed genoeg.
Vond trouwens de eerste dlc van bf4 ook niet speciaal. Die kreeg ik er bij ondanks dat ik geen pre order had.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164816347
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Yep heb ik bij bf3 en 4 ook niet gedaan. Basisspel is goed genoeg.
Ok. Ik word op een gegeven moment een beetje verveeld van de maps en snak naar nieuws.
quote:
Vond trouwens de eerste dlc van bf4 ook niet speciaal. Die kreeg ik er bij ondanks dat ik geen pre order had.
Heb je ze ondertussen wel allemaal gratis geregeld?

Ik vond de eerste dlc van bf4 ook het minst. Maar van alle anderen heb ik flink genoten.
Conscience do cost.
pi_164817864
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Ok. Ik word op een gegeven moment een beetje verveeld van de maps en snak naar nieuws.

[..]

Heb je ze ondertussen wel allemaal gratis geregeld?

Ik vond de eerste dlc van bf4 ook het minst. Maar van alle anderen heb ik flink genoten.
Yep, die water dlc was wel tof de andere Mwah.
Zou graag een paar bf2 maps willen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:58:43 #129
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164958812
Ben nu de beta aan het binnentrekken.
pi_164958980
Hoe groot is de beta? (PS4)
pi_164958994
Beta code binnen *O*
pi_164959109
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:12 schreef Droathoah het volgende:
Hoe groot is de beta? (PS4)
Iets van 6 gigabyte meen ik. Beta code ook binnen. Maar eerst werken -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164959324
Werken tot 11:30 en dan maar eens naar binnen halen :)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:11:51 #134
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164959837
Het is tijd om uit te rukken
Jij bent een Battlefield Insider, en dat betekent dat je mee kunt doen met de Battlefield 1 bèta* vanaf... nu.

Jammer, geen tijd :') naja eens kijke van et weekeind oid
Dum de dum
pi_164959862
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Iets van 6 gigabyte meen ik. Beta code ook binnen. Maar eerst werken -O-
Ja, dat probleem is hier ook :') Ik vind dat de downloads met PS4 niet stabiel lopen. Ze beginnen met normale snelheid 5mb/s, maar zwakken dan af. Na een pauze en weer opnieuw download hij weer met 5mb/s of even wisselen naar WIFI en dan weer kabel helpt ook. Meer mensen dit probleem met grotere downloads? Met de pc gewoon een stabiele verbinding.
pi_164960165
Beta gedaan,day 1 buy.
Alles wat ik van een bf verwacht.
Built for Speed
pi_164960178
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:37 schreef HansvanOchten het volgende:
Beta gedaan,day 1 buy.
Alles wat ik van een bf verwacht.
Heb hem net al gekocht zonder de beta te spelen :')
pi_164960199
Grafisch lijkt het op Battlefront _O_
SOONY
pi_164960247
Beta voor Xbox einzs! *O*
pi_164960307
Heeft er iemand een beta code over voor mij voor xbox one? Ik ben helemaal vergeten in te schrijven ;(
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:51:24 #141
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164960404
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:45 schreef Maver24 het volgende:
Heeft er iemand een beta code over voor mij voor xbox one? Ik ben helemaal vergeten in te schrijven ;(
Dan mag je gewoon morgen aan de gang volgens mij, geen code voor nodig. Dit is om een dag eerder te kunnen spelen.

Geef jezelf op als insider en misschien krijg je alsnog één code om vandaag te beginnen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:30:34 #142
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164961130
Morgen even kijken of het wat voorstelt. En dan nog heb ik geen haast.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164961239
Ben insider maar geen code ontvangen...
(she/her)
pi_164961368
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:37 schreef Fylax het volgende:
Ben insider maar geen code ontvangen...
pi_164961398
Als iemand er 1 heeft en vandaag niet gaat spelen, mag ik hem? :)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:59:17 #146
286575 Roces18
Chef de party
pi_164961710
ik heb vandaag een code ontvangen er staat overigens dat die code alleen voor jouw eigen account geldt
quote:
Jij bent een Battlefield Insider, en dat betekent dat je mee kunt doen met de Battlefield 1 bèta* vanaf... nu.

Speel Conquest en Rush op Sinai Desert, een map in het Midden-Oosten ten tijde van de Eerste Wereldoorlog. Als je rang 15 haalt en op ten minste vier verschillende dagen speelt, ontgrendel je een Battlefield 1 Bèta Dog Tag** als de game op 21 oktober uitkomt.
Hieronder vind je een code die je kunt verzilveren voor PlayStation®4. Opmerking: Deze code is specifiek voor jouw account, dus deel hem met niemand.


xxxxx

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:00:05 #147
286575 Roces18
Chef de party
pi_164961733
oh een dog tag omg ik ben toch geen 5 jaar oud
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_164961873
Laat maar hij zit in mijn reclame map :')
pi_164962010
Voor de mensen op PC, resolution scale op 43% is ongeveer je native resolution.

Als je dat game op 1080p zet en je zet resolution scale op 100% dan draai je de game op 4k :')
pi_164962145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat maar hij zit in mijn reclame map :')
ik heb t via iCloud-mail, daar zit ie niet in reclamrmap..
(she/her)
pi_164962413
Toffe game

Ik switch steeds naar de kant van de Turken :7
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:39:23 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164962655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Voor de mensen op PC, resolution scale op 43% is ongeveer je native resolution.

Als je dat game op 1080p zet en je zet resolution scale op 100% dan draai je de game op 4k :')
Wait, what?!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164962682
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wait, what?!
Ja dunno waarom ze daarvoor gekozen hebben _O-
Ik dacht dat de game net zo slecht optimized was al BF4, ik had resolution scale op 100% gezet. Game draaide op 4k internal resolution :')

Maar het draait perfect op m'n GTX1070, 1080p@60fps op ultra :Y
pi_164963218
Heeft iemand anders ook een error met 'Missing multiplayer privileges' op Xbox one? Ik heb gewoon netjes een code ingewisseld en de beta gedownload maar helaas.
pi_164963912
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:16 schreef Fylax het volgende:

[..]

ik heb t via iCloud-mail, daar zit ie niet in reclamrmap..
gmail
pi_164963919
ik ben nog niet echt overtuigd, de dessert map vind ik in ieder geval niet echt geweldig
pi_164963924
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja dunno waarom ze daarvoor gekozen hebben _O-
Ik dacht dat de game net zo slecht optimized was al BF4, ik had resolution scale op 100% gezet. Game draaide op 4k internal resolution :')

Maar het draait perfect op m'n GTX1070, 1080p@60fps op ultra :Y
Ik heb hier ook een 1070 en haal gewoon 110-120fps met alles max :?
pi_164963962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik heb hier ook een 1070 en haal gewoon 110-120fps met alles max :?
vsync staat hier aan :)
pi_164963985
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

vsync staat hier aan :)
Niet nodig.
pi_164963991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Niet nodig.
Is niet nodig nee maar is wel beter en load op je GPU en CPU is lager = beter.
pi_164964563
Heeft iemand nog een beta key voor de ps4?
pi_164964595
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Is niet nodig nee maar is wel beter en load op je GPU en CPU is lager = beter.
Geeft vsync geen input lag ? Ookal is het minimaal toch niet handig met zulke games.

Wanneer is de open beta want ik sta ook te springen om er mee aan de slag te gaan :D
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:10:27 #163
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164964680
Wie in een landship zit. Wint de game, simpel zat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:10:50 #164
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164964691
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Geeft vsync geen input lag ? Ookal is het minimaal toch niet handig met zulke games.

Wanneer is de open beta want ik sta ook te springen om er mee aan de slag te gaan :D
Morgen voor non-insiders :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164964960
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Geeft vsync geen input lag ? Ookal is het minimaal toch niet handig met zulke games.

Wanneer is de open beta want ik sta ook te springen om er mee aan de slag te gaan :D
Morgen begint de open beta voor iedereen die geen code heeft.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164965058
Thanks heb er wel zin in. Wacht al een tijdje op weer een goede BF game. Hardline sloeg nergens op imo en battlefront was ook niet mijn ding.
pi_164966889
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Wie in een landship zit. Wint de game, simpel zat.
Het punt met een landship is dat wanneer je goed samenwerkt het bijna onstolbaar is,echter zonder samenwerking is het ding nutteloos.
Built for Speed
pi_164966959
nog steeds geen code :')
(she/her)
pi_164966988
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
nog steeds geen code :')
Ik vanmorgen al. Zo download maar ff aanslingeren.
pi_164966996
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vanmorgen al. Zo download maar ff aanslingeren.
:(
(she/her)
pi_164967154
Heeft iemand een code voor mij voor de ps4? Zou het heel erg waarderen
pi_164967166
Mijn eerste indruk valt me toch wat tegen, terwijl ik erg naar deze game uit kijk. Misschien heb ik wat teveel Rainbow Six Siege gespeeld de laatste tijd, maar als ik iemand 6-8 keer moet raken met een heavy machine gun om hem uit te schakelen haak ik snel af. Misschien dat een hardcore modus redding kan bieden.

Verder ziet het er wel erg gelikt uit en draait het prima soepel.
pi_164967258
Beta key ontvangen. Zit ik Godnondejuu een maand in Zuid-Afrika...

Is het wat tot nu toe?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_164967304
Ik weet dat het een beta is maar ze mogen wel nog het een en ander aan geluid doen. Ik heb prima speakers maar ik hoor echt mn tegenstanders nauwelijks bewegen.
pi_164967362
Bel ik de EA Support, kunnen ze de code niet toevoegen, jezus :')
(she/her)
pi_164967368
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:31 schreef CoExist het volgende:
Beta key ontvangen. Zit ik Godnondejuu een maand in Zuid-Afrika...

Is het wat tot nu toe?
Als die voor ps4 is kan je mij er eventueel een plezier mee doen ;) :P
pi_164968387
Net thuis, nog 20 minuten downloaden en dan ben ik eens heel erg benieuwd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:20:34 #178
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164969516
Zeker vermakelijk maar niet weggeblazen, misschien begin ik te oud te worden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:33:06 #179
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164969843
Deze Beta O+

Precies de BF waar ik op hoopte. BF4 in een toffe setting met de graphics van Battlefront ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_164970265
ohyea :D mix van old school cod ww2 met de middelen van de battlefield series, dit moet een succes worden :D

Nog 40% en ik mag het ook proberen...
pi_164970404
Wat een sukkels bij EA zeg, kunnen ze geen codes genereren :')
(she/her)
pi_164971142
het spawen moet echt aangepast worden.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:38:34 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164971582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:24 schreef Questular het volgende:
het spawen moet echt aangepast worden.
De splash damage van tanks is ook redelijk bezopen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164971883
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
nog steeds geen code :')
Morgen weer een dag
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164972025
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heeft iemand anders ook een error met 'Missing multiplayer privileges' op Xbox one? Ik heb gewoon netjes een code ingewisseld en de beta gedownload maar helaas.
Hmmmm heb je toevallig geen Xbox live? want dan heb je idd geen multiplayer privileges neem ik aan.
pi_164972932
Ben lvl 18 nu en de game leuk maar ik ben nog niet helemaal verliefd er op. De vehicles lijken nog meer onaantastbaar te zijn in de game. Ik weet dat battlefield om de total war ervaring te gaan maar je had nu al weer mensen met vehicles campen om 36-0 scores te halen. Mocht ik deze game gaan halen dan zal ik vooral weer op de infantry only servers te vinden zijn :)
pi_164973023
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:14 schreef Questular het volgende:
Ben lvl 18 nu en de game leuk maar ik ben nog niet helemaal verliefd er op. De vehicles lijken nog meer onaantastbaar te zijn in de game. Ik weet dat battlefield om de total war ervaring te gaan maar je had nu al weer mensen met vehicles campen om 36-0 scores te halen. Mocht ik deze game gaan halen dan zal ik vooral weer op de infantry only servers te vinden zijn :)
Hmjah het scheelt wel dat score niet meer op basis van tickets gaat, dus als je vlaggen capt kan die enemy in zn tank wel veel kills halen, maar alsnog geen ene drol uitmaken voor de match :).
pi_164973094
Het verschil is inderdaad qua voertuigen is er wel met bf4. Daar kon je op range nog wel een tank uitschakelen met een raket werper, maar nu als infanterie met alleen granaten/dynamiet is het ineens een ander verhaal.

Ik speel trouwens op de ps4, maar er zit wel een fps verschil tussen rush en conquest zeg..
Built for Speed
pi_164973318
Heeft er iemand nog een plekje over in een squad op PS4? Ik heb een mic en in voor teamplay. PSN = EuthaNasi
pi_164976926
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
Zeker vermakelijk maar niet weggeblazen, misschien begin ik te oud te worden.
Zelfde idee. 2 uurtjes en had het wel weer gezien.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 01:44:43 #191
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164979797
Er zitten een aantal factoren in waardoor de game vreselijk casual is geworden, zelfs als je het afzet tegen BF4 wat al een vrij casual shooter is.

Nauwelijks bullet drop, geen recoil, kogels vliegen random overal heen, snipen is supermakkelijk, het schot hoef je totaal niet te leiden... tanks zijn bezopen. Zoveel dingen voelen "off".

Dan nog het weghalen van het ticket system waardoor het totaal geen flikker boeit als je dood gaat, en tevens zit er helemaal geen waarde in een kill.

Tot nu toe erg teleurstellend. Jammer, want ik hoopte echt op een pareltje. Dan maar verder met Rb6 en BF 4.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:17:01 #192
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164980745
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zitten een aantal factoren in waardoor de game vreselijk casual is geworden, zelfs als je het afzet tegen BF4 wat al een vrij casual shooter is.

Nauwelijks bullet drop, geen recoil, kogels vliegen random overal heen, snipen is supermakkelijk, het schot hoef je totaal niet te leiden... tanks zijn bezopen. Zoveel dingen voelen "off".

Dan nog het weghalen van het ticket system waardoor het totaal geen flikker boeit als je dood gaat, en tevens zit er helemaal geen waarde in een kill.

Tot nu toe erg teleurstellend. Jammer, want ik hoopte echt op een pareltje. Dan maar verder met Rb6 en BF 4.
Gelukkig is het een beta ;)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164980835
Het geluid van zo een sniper rifle is wel echt lekker :)
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:44:51 #194
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164980903
Ook wel gaaf dat het weer adaptief is.

De bayonet charge die je rustig door een muur teleporteert is ook wel solide.
pi_164980940
Gisteren op conquest boven op de berg bij punt F gestaan met een sniper. 8 man gaan van punt f naar g. Ik knal er 1 af en ze denken dat er iets vanuit punt g op hun afkomt dus ze gaan allemaal liggen. Nog 4 andere af weten te schieten voordat ze doorhadden dat ik boven ze stond :)
pi_164981011
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wait, what?!
Dat kan niet kloppen want hetd raaide zelfs soepel op mijn gtx760.
Volgens mij is 100%, 100% van je resolutie. Zo staat het ook bij de uitleg.

Moet trouwens zeggen dat ik het lichtelijk vind tegenvallen, voor mij is de sniper rifle het enige bruikbare wapen. Met het wapen van de support klas raak ik echt niets, de rest is te doen maar houdt niet over.

Overigens weet iemand hoe de vliegtuigen werken, mijn bf4 skills lijken hier niet bij te helpen.
Ik krijg die krengen bijna niet gedraaid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164981051
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zitten een aantal factoren in waardoor de game vreselijk casual is geworden, zelfs als je het afzet tegen BF4 wat al een vrij casual shooter is.

Nauwelijks bullet drop, geen recoil, kogels vliegen random overal heen, snipen is supermakkelijk, het schot hoef je totaal niet te leiden... tanks zijn bezopen. Zoveel dingen voelen "off".

Dan nog het weghalen van het ticket system waardoor het totaal geen flikker boeit als je dood gaat, en tevens zit er helemaal geen waarde in een kill.

Tot nu toe erg teleurstellend. Jammer, want ik hoopte echt op een pareltje. Dan maar verder met Rb6 en BF 4.
Kan ik mij in vinden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164981147
Hoelaat begint de open beta?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:31:30 #199
97079 Jeff89
Conquer All
pi_164982186
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 08:17 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Gelukkig is het een beta ;)
Weinig kans dat de gun mechanics nog veel gaan veranderen. Ze zijn duidelijk een iets andere weg ingeslagen dan met BF4.. Vooral qua tickets is dat jammer imo, omdat je nu niet meer in de laatste momenten met vlaggenachterstand puur op kills een ronde kan winnen. In BF4 waren dat juist de meest hectische momenten.

Dat gezegd hebbende vermaakte ik me er gisterenavond wel mee. Alleen schijtirritant dat niemand op Rush defend, maar dat is een typisch rushprobleem. Wel toffe maplayout voor rush van wat ik zag. Meer linear zoals in BC2.
pi_164982226
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Weinig kans dat de gun mechanics nog veel gaan veranderen. Ze zijn duidelijk een iets andere weg ingeslagen dan met BF4.. Vooral qua tickets is dat jammer imo, omdat je nu niet meer in de laatste momenten met vlaggenachterstand puur op kills een ronde kan winnen. In BF4 waren dat juist de meest hectische momenten.

Dat gezegd hebbende vermaakte ik me er gisterenavond wel mee. Alleen schijtirritant dat niemand op Rush defend, maar dat is een typisch rushprobleem. Wel toffe maplayout voor rush van wat ik zag. Meer linear zoals in BC2.
Komt dat ticket systeem niet gewoon terug in de volledige versie?
pi_164982243
Ik heb gister een paar potjes gespeeld, heb me prima vermaakt...
I see the Renegade Master's back once again with the ill behaviour...
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:35:31 #202
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164982249
Hij was wat moeilijk te vinden in de PS-store, maar eindelijk gevonden via de Battlefield 1 standard edition, en dan even rondzoeken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164982307
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:35 schreef Rauw. het volgende:
Hij was wat moeilijk te vinden in de PS-store, maar eindelijk gevonden via de Battlefield 1 standard edition, en dan even rondzoeken.
Bedankt voor de tip ^O^
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:50:56 #204
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164982490
De beta is gestart merk ik?

Moet je daar de game voor gekocht hebben of kan iedereen meespelen?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:51:25 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164982496
Het is Open beta, voor iedereen dus.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:51:55 #206
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164982503
Heb geen key gekregen ;(
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:54:07 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164982540
Momenteel liggen de servers er ook uit
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164982590
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef Rauw. het volgende:
Momenteel liggen de servers er ook uit
:Y
SOONY
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:55:54 #209
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164983771
Hij is weer online. Tot 9 september.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 31 augustus 2016 @ 12:00:29 #210
97079 Jeff89
Conquer All
pi_164983878
quote:
4s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:34 schreef Leonos het volgende:

[..]

Komt dat ticket systeem niet gewoon terug in de volledige versie?
Waarom zou het? Het is al een mechanic sinds bf1942 volgens mij.. Het zat niet in de bf1 alfas, en nu ook niet in de beta. Als ze het er in zouden willen hadden ze t gewoon uit BF4 kunnen knippen/plakken. Miss ook uit Battlefront? Volgens mij is het een bewuste keuze om meer objective play aan te moedigen, maar ik vind t jammer.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 12:41:58 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164984550
Draait als een tierelier. Sterker nog. Het loopt gewoon soepeler dan BF4.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164984591
Ik heb hem op high settings staan en hij draait prima inderdaad. Resolution scale heeft ie automatisch op 43% gezet. Neem aan dat dit goed is.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:18:14 #214
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_164985127
Gister even op de xbox one gespeeld
voertuigen veel te OP, rest speelt prima
pi_164985417
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 08:17 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Gelukkig is het een beta ;)
:') zei men in 1998. Inmiddels weten we wel beter, heb zelf nog niet gespeeld, maar het klinkt heel erg als SW: Battlefront
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:48:28 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164985653
Vind deze sinai desert wel een matige map. Er is totaal geen "flow of battle" en iedereen lijkt maar als een kip zonder kop overal heen te rennen, helemaal nu blijven hangen totaal geen nut heeft voor je score.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 augustus 2016 @ 13:50:02 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164985681
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:18 schreef JaafkeEHV het volgende:
Gister even op de xbox one gespeeld
voertuigen veel te OP, rest speelt prima
Vind je? Het is heel erg ingezet op "nieuwe spelers". Hoe je na 5 meter nauwelijks iemand meer kunt neerleggen met een SMG is lachwekkend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164985840
Zijn dit trouwens alle infantry type's die je kunt spelen en gaan dit de starters set zijn qua uitrusting of staat nog helemaal niks vast?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:17:52 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164986127
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:59 schreef Questular het volgende:
Zijn dit trouwens alle infantry type's die je kunt spelen en gaan dit de starters set zijn qua uitrusting of staat nog helemaal niks vast?
Daar mag je van uitgaan ja. Het is dan weliswaar en bèta maar het spel gaan ze echt niet meer op de schop nemen 2 maanden voor release.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 augustus 2016 @ 14:29:28 #220
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164986317
Even gespeeld

Bullet spread is lachwekkend idd

Je kan beter stenen proberen te gooien naar iets op meer dan 5m afstand
Dum de dum
pi_164986554
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:29 schreef Fe2O3 het volgende:
Even gespeeld

Bullet spread is lachwekkend idd

Je kan beter stenen proberen te gooien naar iets op meer dan 5m afstand
Viel mij idd ook al op. Nu zou het voor die tijd wel realistisch kunnen zijn maar 25m moet haalbaar zijn. Alleen de geweren zijn bruikbaar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:01:40 #222
319877 BzP
Devildriver_
pi_164986826
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:29 schreef Fe2O3 het volgende:
Even gespeeld

Bullet spread is lachwekkend idd

Je kan beter stenen proberen te gooien naar iets op meer dan 5m afstand
tips for dummies: tappen op afstand
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:07:07 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164986920
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:01 schreef BzP het volgende:

[..]

tips for dummies: tappen op afstand
Slechte tip. In deze battlefield heb je namelijk te maken met een spread decrease als je sprayt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164986942
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 12:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Draait als een tierelier. Sterker nog. Het loopt gewoon soepeler dan BF4.
Of jij hebt voor een hele hoop doekoes een hele goede gamecomputer thuis staan of je bent gewoon bevangen door de nieuwigheid van het spel. Overdrijven is ook een kunst.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:08:42 #225
319877 BzP
Devildriver_
pi_164986946
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Slechte tip. In deze battlefield heb je namelijk te maken met een spread decrease als je sprayt.
Als dat zo is dan is dat het meest onlogische wat er bestaat
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_164986954
Gewoon de kills met je sniper + handgun maken :)
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:11:51 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164987000
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:08 schreef BzP het volgende:

[..]

Als dat zo is dan is dat het meest onlogische wat er bestaat
Helemaal mee eens :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:13:35 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164987029
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:08 schreef rmrt2010 het volgende:

[..]

Of jij hebt voor een hele hoop doekoes een hele goede gamecomputer thuis staan of je bent gewoon bevangen door de nieuwigheid van het spel. Overdrijven is ook een kunst.
Beiden lopen in de 80FPS, BF4 alleen minder stabiel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164987706
Schieten met een paard onder je reet is wel heel tof uitgewerkt hoor
  woensdag 31 augustus 2016 @ 15:46:43 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164987794
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:42 schreef Droathoah het volgende:
Schieten met een paard onder je reet is wel heel tof uitgewerkt hoor
Heel mooi uitgewerkt idd. Maar ook een heel nauw hipfire crosshair, vergt vrij weinig oefening om mensen te snipen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:01:30 #231
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164988212
Met een SMG lukt het mij nog redelijk van een kleine afstand, kost je wel een magazijn. Moet je de M1918 eens proberen te gebruiken als de MP18 al kut is voor je.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:05:06 #232
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164988307
paar uurtjes zitten spelen nu.
Schieten lijkt soms niet helemaal lekker te werken, tanks zijn OP qua kracht maar qua snelheid super traag.

Verder erg tof, ik preorder de ultimate edition denk ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:32:57 #233
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164989045
Iemand die het al voor elkaar heeft gekregen de game daadwerkelijk te spelen op de PS4?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 16:33:47 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164989059
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:01 schreef Catkiller het volgende:
Met een SMG lukt het mij nog redelijk van een kleine afstand, kost je wel een magazijn. Moet je de M1918 eens proberen te gebruiken als de MP18 al kut is voor je.
Die automatico heeft veel minder spread lijkt het. Die MP18 is net een plantenspuiter :')

Overigens zit er geen suppresion in dit spel???
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Redactie Frontpage woensdag 31 augustus 2016 @ 16:34:31 #235
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_164989071
Heerlijk die open Beta. Ik ben nog wel tantoe slecht, maar ik leer. Heb er wel voordeel bij dat ik Battlefront heb gebruikt, duidelijk dezelfde engine physics.

Als fervent CS speler vind ik de physics achter het schieten echt belachelijk onlogisch.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 31 augustus 2016 @ 17:22:33 #236
248821 Rauw.
op je bord.
pi_164990029
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand die het al voor elkaar heeft gekregen de game daadwerkelijk te spelen op de PS4?
Ik, de hele middag zo'n beetje.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_164990305
Ja hoor kom thuis van het werk

Zet battlefield 1 beta download aan. Moet ie nog 7 uur dll.............ah in rust stand duurt het nog maar 40 min. Dus kan straks spelen

[ Bericht 28% gewijzigd door Vinture op 31-08-2016 18:02:47 ]
  woensdag 31 augustus 2016 @ 18:05:03 #238
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164990900
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:22 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik, de hele middag zo'n beetje.
Yup heb even de switch er tussenuit getrokken en hij deed het meteen. Gaaf spel :D
  Redactie Frontpage woensdag 31 augustus 2016 @ 18:26:17 #239
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_164991302
Mijn PC versie kan niet verbinden op dit moment...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_164991691
Ik kan ook niet verbinden ps4... Na een paar keer op vierkantje gedrukt te hebben ben ik in het matchmaking menu
pi_164991908
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:38 schreef Vinture het volgende:
Ja hoor kom thuis van het werk

Zet battlefield 1 beta download aan. Moet ie nog 7 uur dll.............ah in rust stand duurt het nog maar 40 min. Dus kan straks spelen
Tip voor een volgende download op je PS4: paar keer downloaden pauzeren en hervatten werkt altijd.
Ik had hem gisteren in 20 minuten binnen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164992588
Ja toen ik hem in ruststand zette was het zo binnen.
pi_164992962
Servers down :')
pi_164993000
Op de pc doet ie het gewoon
pi_164993056
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:47 schreef Questular het volgende:
Op de pc doet ie het gewoon
Bij mij niet :')
pi_164993112
Nou nadat het potje klaar was stopte ie ook met laden dus......
pi_164993746
Hm, ik maar denken dat het aan mij lag. De servers zijn gewoon down
pi_164994182
Ik kom er ook niet in :( ps4
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:45:30 #249
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164996119
whoop whoop alles ligt ouderwets plat :v
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164997035
Ik ben het nu aan het downloaden, is het wat?
pi_164997090
De servers zijn altijd slecht te bereiken op dag 1 van een BF beta.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:43:31 #252
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164997761
Wat een knakespel. Beta's en bereikbaarheid gaan slecht samen maar dit slaat echt alles. 5 minuten kunnen spelen vandaag en toch elk half uur wel even een serieuze poging gewaagd.
pi_164998908
Prachtige bèta _O_
Deze middag tot level 8 gespeeld. Alles klopt zo mooi en voelt zo lekker O+
pi_164998977
DDoS aanval :O
SOONY
pi_164999227
Zijn de servers up?
pi_164999232
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef DKUp het volgende:
DDoS aanval :O
En nu?
pi_164999249
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:14 schreef Furdinand het volgende:
Prachtige bèta _O_
Deze middag tot level 8 gespeeld. Alles klopt zo mooi en voelt zo lekker O+
Wat is het punt van levelen dan?
pi_164999309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef Questular het volgende:
Gewoon de kills met je sniper + handgun maken :)
Sniper is echt zwak. Je kunt wel heel goed mikken met een sniper maar de kogels hebben geen impact. Je moet echt minimaal 3x raken en dat lukt je meestal niet omdat de target dan al weg is.
pi_164999530
Ik zie net dat de prijs 80 euro is. Wtf????????? Dus mooi niet!
pi_164999547
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:29 schreef Atak het volgende:
Ik ziet net dat de prijs 80 euro is. Wtf????????? Dus mooi niet!
nee gwn 70 digitaal 60 winkel zoals normaal
(she/her)
pi_164999580
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:29 schreef Fylax het volgende:

[..]

nee gwn 70 digitaal 60 winkel zoals normaal
Op Origin staat er heel duidelijk 79,99 euro.
pi_165000540
Hoe komt men aan een flamethrower :?


EDIT: gevonden :)
pi_165000882
Sniper is veruit mijn favoriet. Enige gekke is dat ie af en toe maar heel weinig damage doet, vb schiet een paar keer op verschillende mensen raak en krijg maar een hit van 16 p.p. Schiet ik dan in een hand ofzo? Of hebben ze het zo gemaakt dat die kogels af en toe minder krachtig zijn... :?

Wel heerlijk om je tegenstander met je schepje neer te meppen of te spiesen aan je wapen :D
pi_165000940
Die bajonet charge is echt achterlijk. :')
  donderdag 1 september 2016 @ 01:10:56 #265
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165001876
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 00:14 schreef bombmannl het volgende:
Sniper is veruit mijn favoriet. Enige gekke is dat ie af en toe maar heel weinig damage doet, vb schiet een paar keer op verschillende mensen raak en krijg maar een hit van 16 p.p. Schiet ik dan in een hand ofzo? Of hebben ze het zo gemaakt dat die kogels af en toe minder krachtig zijn... :?

Wel heerlijk om je tegenstander met je schepje neer te meppen of te spiesen aan je wapen :D
Snipers hebben een nieuw sweet spot mechanic. Volgens mij in de bèta allemaal tussen 75 en 150 meter waar je een 1 hit bodyshot kunt krijgen. Daarbinnen of buiten heb je een significante damage drop off.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165001890
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:30 schreef Atak het volgende:

[..]

Op Origin staat er heel duidelijk 79,99 euro.
Ja met de preorder bonuses zeker?
(she/her)
  donderdag 1 september 2016 @ 01:12:12 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165001895
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:23 schreef Atak het volgende:

[..]

Sniper is echt zwak. Je kunt wel heel goed mikken met een sniper maar de kogels hebben geen impact. Je moet echt minimaal 3x raken en dat lukt je meestal niet omdat de target dan al weg is.
Snipers zijn belachelijk OP. In BF 4 was het snipen echt perfect (Muv "zeroing" :') ) imo.

Nu is de bullet velocity veel te hoog, mik in de midden van het kruis=hit :') ook is er totaal geen bullet drop. Erg jammer.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 1 september 2016 @ 07:10:03 #268
319877 BzP
Devildriver_
pi_165003000
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Snipers zijn belachelijk OP. In BF 4 was het snipen echt perfect (Muv "zeroing" :') ) imo.

Nu is de bullet velocity veel te hoog, mik in de midden van het kruis=hit :') ook is er totaal geen bullet drop. Erg jammer.
Het duurde me ook echt een tijdje aan deze snipers te wennen, constant op verschillende hoogtes boven iemand mikken. :')
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  donderdag 1 september 2016 @ 07:40:42 #269
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_165003095
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 31 augustus 2016 13:32 schreef byah het volgende:heb zelf nog niet gespeeld
:') :') :') :')
You dont believe me ? Read this line again.
pi_165003109
Hoe werkt het hit systeem eigenlijk? Gisteren raakte ik iemand voor 132 en vervolgens loopt ie nog gewoon vrolijk verder :P
  donderdag 1 september 2016 @ 07:43:07 #271
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_165003110
You dont believe me ? Read this line again.
  donderdag 1 september 2016 @ 09:06:38 #272
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_165003873
quote:
Fijn, weer van die josti's...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_165004807
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:12 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ja met de preorder bonuses zeker?
Geen idee. Ik ga dus echt geen 80 euro dokken. Het wordt dus maar torrenten.
pi_165004819
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Snipers zijn belachelijk OP. In BF 4 was het snipen echt perfect (Muv "zeroing" :') ) imo.

Nu is de bullet velocity veel te hoog, mik in de midden van het kruis=hit :') ook is er totaal geen bullet drop. Erg jammer.
Maar het is nog beta dus dat kan allemaal veranderen. Ik ben boos om de prijs. Ik ga echt geen 80 euro betalen.
pi_165004885
quote:
En zelf cloudflare gebruiken :')
pi_165006230
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Snipers zijn belachelijk OP. In BF 4 was het snipen echt perfect (Muv "zeroing" :') ) imo.

Nu is de bullet velocity veel te hoog, mik in de midden van het kruis=hit :') ook is er totaal geen bullet drop. Erg jammer.
Dit valt mij ook op van de gameplay die ik heb gezien. In BF4 speelde ik graag recon. Nu lijkt het echter totaal geen voldoening te geven, zo makkelijk oogt het ;(

Hopelijk veranderen ze dat nog.
pi_165006247
Moet echt wennen aan BF als je CoD gewend bent. Net even gespeeld, wel aardig maar ook vrije grote maps en veel spelers.
Weet alleen nog niet of ik het ga kopen, alleen FIFA is een zekerheidje.

Die kutwagens zijn vervelend zeg. Ook jammer dat er geen killcam is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2016 11:23:17 ]
  donderdag 1 september 2016 @ 11:31:37 #278
319877 BzP
Devildriver_
pi_165006475
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:20 schreef Bolasie het volgende:
Moet echt wennen aan BF als je CoD gewend bent. Net even gespeeld, wel aardig maar ook vrije grote maps en veel spelers.
Weet alleen nog niet of ik het ga kopen, alleen FIFA is een zekerheidje.

Die kutwagens zijn vervelend zeg. Ook jammer dat er geen killcam is.
COD is je brein uitschakelen en wat knallen.
Battlefield heeft een veel meer tactische aspecten.
Daarbij is teamwork essentieel om goed te doen, wat bij COD nauwelijks nodig is.
Dan zijn voertuigen ook goed te counteren.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_165007860
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

En zelf cloudflare gebruiken :')
Wat dan?
  donderdag 1 september 2016 @ 12:54:11 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165008222
Spawnen zonder wapens :')
Met opties kutten en je dynamiet kwijtraken :')

Tis maar goed dat ze testen.

Is Star Wars Battlefront de moeite waard inmiddels? (PC)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 1 september 2016 @ 13:02:21 #281
286575 Roces18
Chef de party
pi_165008396
Battlefront vond ik visueel en qua geluid erg tof. Maar na een weekje spelen had ik het wel weer gezien.

Heb ook nog geen Bf1 gespeeld ook al heb ik de key. Duurt me veel te lang.
Vind het alleen jammer dat die sniper glare er nog steeds in zit.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165008797
Met snipen net de hele tijd hits rond de 97/98 dat is frustrerend :P
pi_165009130
Ik krijg het probleem dat ik het spel niet afgesloten krijg...
Als ik linksonderin op quit klik gebeurd er niets.

[ Bericht 34% gewijzigd door 0108daniel op 01-09-2016 13:38:08 ]
  donderdag 1 september 2016 @ 13:40:24 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165009330
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 11:19 schreef Rami. het volgende:

[..]

Dit valt mij ook op van de gameplay die ik heb gezien. In BF4 speelde ik graag recon. Nu lijkt het echter totaal geen voldoening te geven, zo makkelijk oogt het ;(

Hopelijk veranderen ze dat nog.
Trouwens die snipers reloaden nog sneller dan een sniper met straight pull in BF4. Dat lijkt me het eerste wat ze wel even aan kunnen passen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165009461
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:02 schreef Roces18 het volgende:
Battlefront vond ik visueel en qua geluid erg tof. Maar na een weekje spelen had ik het wel weer gezien.

Heb ook nog geen Bf1 gespeeld ook al heb ik de key. Duurt me veel te lang.
Vind het alleen jammer dat die sniper glare er nog steeds in zit.
Sniper glare is juist zo tof. Het maakt het über realistisch. Enige wat mij rot irriteert zijn die tanks. Ik weet nog steeds niet hoe je een tank kapot kan maken.
  donderdag 1 september 2016 @ 13:49:51 #286
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165009579
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Sniper glare is juist zo tof. Het maakt het über realistisch. Enige wat mij rot irriteert zijn die tanks. Ik weet nog steeds niet hoe je een tank kapot kan maken.
Als het realistisch zou zijn dan wil ik graag een filmpje waarin dit in beeld is. Want volgens mij is dat enkel onder bepaalde omstandigheden en dan ook nog eens heel kort.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 1 september 2016 @ 13:49:57 #287
286575 Roces18
Chef de party
pi_165009583
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Sniper glare is juist zo tof. Het maakt het über realistisch. Enige wat mij rot irriteert zijn die tanks. Ik weet nog steeds niet hoe je een tank kapot kan maken.
Uber realistisch? Sniper scopes used by military snipers are coated with magnesium fluoride.
Die nemen zonlicht op. Zou wat zijn met die glare in het echte leven, kan je net zo goed niet snipen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165010407
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:45 schreef Atak het volgende:

[..]

Sniper glare is juist zo tof. Het maakt het über realistisch. Enige wat mij rot irriteert zijn die tanks. Ik weet nog steeds niet hoe je een tank kapot kan maken.
Battlefield is compleet onrealistisch als game.
pi_165010602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:20 schreef Questular het volgende:
Met snipen net de hele tijd hits rond de 97/98 dat is frustrerend :P
Gewoon meteen switchen naar je pistooltje en knallen. Altijd prijs.

Heerlijk op die daken snipen. Constant potjes 22k/5d o.i.d.

Flaregun met stun erin is ook er goed om af te leiden en doet zelfs damage _O_

Mescendairy (?) (die vuurgranaat) is ook erg sterk, veel tegenstanders raken gelijk in paniek :D

Vind de balans opzich nog wel oke, met Sniper maak je echt 0 kans tegen vehicles
  donderdag 1 september 2016 @ 14:48:25 #290
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165010854
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:35 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Gewoon meteen switchen naar je pistooltje en knallen. Altijd prijs.

Heerlijk op die daken snipen. Constant potjes 22k/5d o.i.d.

Flaregun met stun erin is ook er goed om af te leiden en doet zelfs damage _O_

Mescendairy (?) (die vuurgranaat) is ook erg sterk, veel tegenstanders raken gelijk in paniek :D

Vind de balans opzich nog wel oke, met Sniper maak je echt 0 kans tegen vehicles
De sniper moet een flinke nerf krijgen in bullet drop, velocity en reload tijd. Als de kogel de rifle verlaat dan gaat die steeds sneller, dat slaat nergens op.

Medic ook toegang geven tot automatische geweren, revive icoon en spawn countdown wat meer aandacht aan besteden.

De bullet spread van de Assault wat verminderen voor langere afstand, iets meer recoil patroon meegeven, tanks nerfen, en dat repareren van binnen uit de game halen.

Het oude conquest systeem herintroduceren en die belachelijke timer op een uur zetten ofzo. En dan heb ik wel een perfecte Bf1 denk ik :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165011179
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:49 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Uber realistisch? Sniper scopes used by military snipers are coated with magnesium fluoride.
Die nemen zonlicht op. Zou wat zijn met die glare in het echte leven, kan je net zo goed niet snipen.
Vroeger had je die tech niet. Historisch klopt het dan je glare hebt.
pi_165011183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 13:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als het realistisch zou zijn dan wil ik graag een filmpje waarin dit in beeld is. Want volgens mij is dat enkel onder bepaalde omstandigheden en dan ook nog eens heel kort.
Filmpje van WO1? _O-
pi_165011191
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:25 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Battlefield is compleet onrealistisch als game.
Onzin.
  donderdag 1 september 2016 @ 15:05:27 #294
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165011245
Iemand al uitgevonden wat het wapen doet dat je als scout gebruikt met zo'n 5 kogels? Je hebt de sniper, die heeft 30 kogels, maar ook datzelfde wapen maar dan met 5.

Heb geen flauw idee wat dat is of wat je daarmee kunt doen.

En het minikanon-pistool? Is dat een gifgasgranaat of een rookgranaat?
pi_165011570
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De sniper moet een flinke nerf krijgen in bullet drop, velocity en reload tijd. Als de kogel de rifle verlaat dan gaat die steeds sneller, dat slaat nergens op.

Medic ook toegang geven tot automatische geweren, revive icoon en spawn countdown wat meer aandacht aan besteden.

De bullet spread van de Assault wat verminderen voor langere afstand, iets meer recoil patroon meegeven, tanks nerfen, en dat repareren van binnen uit de game halen.

Het oude conquest systeem herintroduceren en die belachelijke timer op een uur zetten ofzo. En dan heb ik wel een perfecte Bf1 denk ik :P
Dit dus, anders komt hij hier niet in huis.
  donderdag 1 september 2016 @ 15:29:24 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165011832
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:03 schreef Atak het volgende:

[..]

Filmpje van WO1? _O-
Sniper glare in zijn algemeenheid.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165012192
Op dit moment loont het ook nauwelijks om niet sniper te gaan, de assault class weapon heeft een spray waar je niet goed van wordt, en de medic class heeft veruit het meest slechte wapen van alle classes.
  donderdag 1 september 2016 @ 15:48:36 #298
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165012276
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:43 schreef Questular het volgende:
Op dit moment loont het ook nauwelijks om niet sniper te gaan, de assault class weapon heeft een spray waar je niet goed van wordt, en de medic class heeft veruit het meest slechte wapen van alle classes.
Het maakt niet uit als wat je gaat. Gewoon van punt naar punt scheuren in je jeepje. Net een hele goede ronde gehad voor mijn gevoel, heen en weer tussen C en D met assault door die gebouwtjes en 38-7 gegaan wat best goed is. En vervolgens doodleuk 11e eindigen :')

In BF4 was ik sowieso top 3. En het leuke is de 1e plaats had 16-10. Dat klopt gewoon niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 1 september 2016 @ 15:49:50 #299
286575 Roces18
Chef de party
pi_165012288
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het maakt niet uit als wat je gaat. Gewoon van punt naar punt scheuren in je jeepje. Net een hele goede ronde gehad voor mijn gevoel, heen en weer tussen C en D met assault door die gebouwtjes en 38-7 gegaan wat best goed is. En vervolgens doodleuk 11e eindigen :')

In BF4 was ik sowieso top 3. En het leuke is de 1e plaats had 16-10. Dat klopt gewoon niet.
Ik weet dat Bf1 veel meer op objective is gericht. Dus misschien had de 1e plaats dit veel beter gedaan dan jij.

Ik speel eigenlijk altijd objective omdat ik niet wil verliezen. (En soms betekent dat ik dan achter moet blijven voor die random helikopter springers die ff snel willen capturen)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165012375
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sniper glare in zijn algemeenheid.
Vraag een vriend om met een verrekijker buiten in de zon te staan.
pi_165012590
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:03 schreef Atak het volgende:

[..]

Onzin.
_O- _O-

Ga eens wat geschiedenislessen volgen man. Deze game is arcade as fuck.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')