abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164967368
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:31 schreef CoExist het volgende:
Beta key ontvangen. Zit ik Godnondejuu een maand in Zuid-Afrika...

Is het wat tot nu toe?
Als die voor ps4 is kan je mij er eventueel een plezier mee doen ;) :P
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 18:32:32 #177
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_164968387
Net thuis, nog 20 minuten downloaden en dan ben ik eens heel erg benieuwd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:20:34 #178
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164969516
Zeker vermakelijk maar niet weggeblazen, misschien begin ik te oud te worden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:33:06 #179
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164969843
Deze Beta O+

Precies de BF waar ik op hoopte. BF4 in een toffe setting met de graphics van Battlefront ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_164970265
ohyea :D mix van old school cod ww2 met de middelen van de battlefield series, dit moet een succes worden :D

Nog 40% en ik mag het ook proberen...
pi_164970404
Wat een sukkels bij EA zeg, kunnen ze geen codes genereren :')
(she/her)
pi_164971142
het spawen moet echt aangepast worden.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:38:34 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164971582
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:24 schreef Questular het volgende:
het spawen moet echt aangepast worden.
De splash damage van tanks is ook redelijk bezopen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_164971883
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
nog steeds geen code :')
Morgen weer een dag
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164972025
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heeft iemand anders ook een error met 'Missing multiplayer privileges' op Xbox one? Ik heb gewoon netjes een code ingewisseld en de beta gedownload maar helaas.
Hmmmm heb je toevallig geen Xbox live? want dan heb je idd geen multiplayer privileges neem ik aan.
pi_164972932
Ben lvl 18 nu en de game leuk maar ik ben nog niet helemaal verliefd er op. De vehicles lijken nog meer onaantastbaar te zijn in de game. Ik weet dat battlefield om de total war ervaring te gaan maar je had nu al weer mensen met vehicles campen om 36-0 scores te halen. Mocht ik deze game gaan halen dan zal ik vooral weer op de infantry only servers te vinden zijn :)
pi_164973023
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:14 schreef Questular het volgende:
Ben lvl 18 nu en de game leuk maar ik ben nog niet helemaal verliefd er op. De vehicles lijken nog meer onaantastbaar te zijn in de game. Ik weet dat battlefield om de total war ervaring te gaan maar je had nu al weer mensen met vehicles campen om 36-0 scores te halen. Mocht ik deze game gaan halen dan zal ik vooral weer op de infantry only servers te vinden zijn :)
Hmjah het scheelt wel dat score niet meer op basis van tickets gaat, dus als je vlaggen capt kan die enemy in zn tank wel veel kills halen, maar alsnog geen ene drol uitmaken voor de match :).
pi_164973094
Het verschil is inderdaad qua voertuigen is er wel met bf4. Daar kon je op range nog wel een tank uitschakelen met een raket werper, maar nu als infanterie met alleen granaten/dynamiet is het ineens een ander verhaal.

Ik speel trouwens op de ps4, maar er zit wel een fps verschil tussen rush en conquest zeg..
Built for Speed
pi_164973318
Heeft er iemand nog een plekje over in een squad op PS4? Ik heb een mic en in voor teamplay. PSN = EuthaNasi
pi_164976926
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
Zeker vermakelijk maar niet weggeblazen, misschien begin ik te oud te worden.
Zelfde idee. 2 uurtjes en had het wel weer gezien.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 01:44:43 #191
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_164979797
Er zitten een aantal factoren in waardoor de game vreselijk casual is geworden, zelfs als je het afzet tegen BF4 wat al een vrij casual shooter is.

Nauwelijks bullet drop, geen recoil, kogels vliegen random overal heen, snipen is supermakkelijk, het schot hoef je totaal niet te leiden... tanks zijn bezopen. Zoveel dingen voelen "off".

Dan nog het weghalen van het ticket system waardoor het totaal geen flikker boeit als je dood gaat, en tevens zit er helemaal geen waarde in een kill.

Tot nu toe erg teleurstellend. Jammer, want ik hoopte echt op een pareltje. Dan maar verder met Rb6 en BF 4.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:17:01 #192
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_164980745
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zitten een aantal factoren in waardoor de game vreselijk casual is geworden, zelfs als je het afzet tegen BF4 wat al een vrij casual shooter is.

Nauwelijks bullet drop, geen recoil, kogels vliegen random overal heen, snipen is supermakkelijk, het schot hoef je totaal niet te leiden... tanks zijn bezopen. Zoveel dingen voelen "off".

Dan nog het weghalen van het ticket system waardoor het totaal geen flikker boeit als je dood gaat, en tevens zit er helemaal geen waarde in een kill.

Tot nu toe erg teleurstellend. Jammer, want ik hoopte echt op een pareltje. Dan maar verder met Rb6 en BF 4.
Gelukkig is het een beta ;)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_164980835
Het geluid van zo een sniper rifle is wel echt lekker :)
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:44:51 #194
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_164980903
Ook wel gaaf dat het weer adaptief is.

De bayonet charge die je rustig door een muur teleporteert is ook wel solide.
pi_164980940
Gisteren op conquest boven op de berg bij punt F gestaan met een sniper. 8 man gaan van punt f naar g. Ik knal er 1 af en ze denken dat er iets vanuit punt g op hun afkomt dus ze gaan allemaal liggen. Nog 4 andere af weten te schieten voordat ze doorhadden dat ik boven ze stond :)
pi_164981011
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wait, what?!
Dat kan niet kloppen want hetd raaide zelfs soepel op mijn gtx760.
Volgens mij is 100%, 100% van je resolutie. Zo staat het ook bij de uitleg.

Moet trouwens zeggen dat ik het lichtelijk vind tegenvallen, voor mij is de sniper rifle het enige bruikbare wapen. Met het wapen van de support klas raak ik echt niets, de rest is te doen maar houdt niet over.

Overigens weet iemand hoe de vliegtuigen werken, mijn bf4 skills lijken hier niet bij te helpen.
Ik krijg die krengen bijna niet gedraaid.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164981051
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:

Kan ik mij in vinden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_164981147
Hoelaat begint de open beta?
  woensdag 31 augustus 2016 @ 10:31:30 #199
97079 Jeff89
Conquer All
pi_164982186
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 08:17 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Gelukkig is het een beta ;)
Weinig kans dat de gun mechanics nog veel gaan veranderen. Ze zijn duidelijk een iets andere weg ingeslagen dan met BF4.. Vooral qua tickets is dat jammer imo, omdat je nu niet meer in de laatste momenten met vlaggenachterstand puur op kills een ronde kan winnen. In BF4 waren dat juist de meest hectische momenten.

Dat gezegd hebbende vermaakte ik me er gisterenavond wel mee. Alleen schijtirritant dat niemand op Rush defend, maar dat is een typisch rushprobleem. Wel toffe maplayout voor rush van wat ik zag. Meer linear zoals in BC2.
pi_164982226
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Weinig kans dat de gun mechanics nog veel gaan veranderen. Ze zijn duidelijk een iets andere weg ingeslagen dan met BF4.. Vooral qua tickets is dat jammer imo, omdat je nu niet meer in de laatste momenten met vlaggenachterstand puur op kills een ronde kan winnen. In BF4 waren dat juist de meest hectische momenten.

Dat gezegd hebbende vermaakte ik me er gisterenavond wel mee. Alleen schijtirritant dat niemand op Rush defend, maar dat is een typisch rushprobleem. Wel toffe maplayout voor rush van wat ik zag. Meer linear zoals in BC2.
Komt dat ticket systeem niet gewoon terug in de volledige versie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')