Als die voor ps4 is kan je mij er eventueel een plezier mee doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:31 schreef CoExist het volgende:
Beta key ontvangen. Zit ik Godnondejuu een maand in Zuid-Afrika...
Is het wat tot nu toe?
De splash damage van tanks is ook redelijk bezopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 20:24 schreef Questular het volgende:
het spawen moet echt aangepast worden.
Morgen weer een dagquote:
Hmmmm heb je toevallig geen Xbox live? want dan heb je idd geen multiplayer privileges neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Heeft iemand anders ook een error met 'Missing multiplayer privileges' op Xbox one? Ik heb gewoon netjes een code ingewisseld en de beta gedownload maar helaas.
Hmjah het scheelt wel dat score niet meer op basis van tickets gaat, dus als je vlaggen capt kan die enemy in zn tank wel veel kills halen, maar alsnog geen ene drol uitmaken voor de matchquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:14 schreef Questular het volgende:
Ben lvl 18 nu en de game leuk maar ik ben nog niet helemaal verliefd er op. De vehicles lijken nog meer onaantastbaar te zijn in de game. Ik weet dat battlefield om de total war ervaring te gaan maar je had nu al weer mensen met vehicles campen om 36-0 scores te halen. Mocht ik deze game gaan halen dan zal ik vooral weer op de infantry only servers te vinden zijn
Zelfde idee. 2 uurtjes en had het wel weer gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:20 schreef Catkiller het volgende:
Zeker vermakelijk maar niet weggeblazen, misschien begin ik te oud te worden.
Gelukkig is het een betaquote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zitten een aantal factoren in waardoor de game vreselijk casual is geworden, zelfs als je het afzet tegen BF4 wat al een vrij casual shooter is.
Nauwelijks bullet drop, geen recoil, kogels vliegen random overal heen, snipen is supermakkelijk, het schot hoef je totaal niet te leiden... tanks zijn bezopen. Zoveel dingen voelen "off".
Dan nog het weghalen van het ticket system waardoor het totaal geen flikker boeit als je dood gaat, en tevens zit er helemaal geen waarde in een kill.
Tot nu toe erg teleurstellend. Jammer, want ik hoopte echt op een pareltje. Dan maar verder met Rb6 en BF 4.
Dat kan niet kloppen want hetd raaide zelfs soepel op mijn gtx760.quote:
Kan ik mij in vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Er zitten een aantal factoren in waardoor de game vreselijk casual is geworden, zelfs als je het afzet tegen BF4 wat al een vrij casual shooter is.
Nauwelijks bullet drop, geen recoil, kogels vliegen random overal heen, snipen is supermakkelijk, het schot hoef je totaal niet te leiden... tanks zijn bezopen. Zoveel dingen voelen "off".
Dan nog het weghalen van het ticket system waardoor het totaal geen flikker boeit als je dood gaat, en tevens zit er helemaal geen waarde in een kill.
Tot nu toe erg teleurstellend. Jammer, want ik hoopte echt op een pareltje. Dan maar verder met Rb6 en BF 4.
Weinig kans dat de gun mechanics nog veel gaan veranderen. Ze zijn duidelijk een iets andere weg ingeslagen dan met BF4.. Vooral qua tickets is dat jammer imo, omdat je nu niet meer in de laatste momenten met vlaggenachterstand puur op kills een ronde kan winnen. In BF4 waren dat juist de meest hectische momenten.quote:
Komt dat ticket systeem niet gewoon terug in de volledige versie?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Weinig kans dat de gun mechanics nog veel gaan veranderen. Ze zijn duidelijk een iets andere weg ingeslagen dan met BF4.. Vooral qua tickets is dat jammer imo, omdat je nu niet meer in de laatste momenten met vlaggenachterstand puur op kills een ronde kan winnen. In BF4 waren dat juist de meest hectische momenten.
Dat gezegd hebbende vermaakte ik me er gisterenavond wel mee. Alleen schijtirritant dat niemand op Rush defend, maar dat is een typisch rushprobleem. Wel toffe maplayout voor rush van wat ik zag. Meer linear zoals in BC2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |