abonnement Unibet Coolblue
pi_163007154
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fuchsia_roze
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefull
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Theeleuter
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Gridjuh *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 20-07-2016 21:00:53 ]
pi_163007237
Voor aanpassingen in de OP, let me know!

Aventura, balen is dat zeg. Ook alweer 9 rondes verder -O- :*

Majo, ik duim mee voor positief nieuws morgen!

Hier vandaag een knaller van een ovulatietest. Vriend is alleen zondag weer vertrokken :') Maar sperm kan toch 7 dagen overleven? In dat geval hebben we genoeg voorraad aangelegd O-)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:44:19 #3
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_163007622
Ja sperma kan heel lang overleven, het is ook niet de beste manier om alleen na een positieve ovulatietest te seksen. Je kan laat bij de positieve ovulatie zijn, dan is er amper tijd om bevrucht te worden zeg maar, als er al werkend zaad klaar licht en je bent laat met de positieve test dan is dat opgelost. *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_163008002
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Voor aanpassingen in de OP, let me know!

Aventura, balen is dat zeg. Ook alweer 9 rondes verder -O- :*

Majo, ik duim mee voor positief nieuws morgen!

Hier vandaag een knaller van een ovulatietest. Vriend is alleen zondag weer vertrokken :') Maar sperm kan toch 7 dagen overleven? In dat geval hebben we genoeg voorraad aangelegd O-)
Haha jompel *O* voor de voorraad. Ik ben een beelddenker met veel fantasie 😐
Timing is jammer Fazz, maar wie weet :)
  Moderator dinsdag 14 juni 2016 @ 16:10:02 #5
382129 crew  Donna
pi_163008147
Ik dacht maximaal 72 uur dat sperma kan overleven? Maar het kan dus langer>?
pi_163010100
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Voor aanpassingen in de OP, let me know!

Aventura, balen is dat zeg. Ook alweer 9 rondes verder -O- :*

Majo, ik duim mee voor positief nieuws morgen!

Hier vandaag een knaller van een ovulatietest. Vriend is alleen zondag weer vertrokken :') Maar sperm kan toch 7 dagen overleven? In dat geval hebben we genoeg voorraad aangelegd O-)
Mag mijn NOD naar 26 juni?

Gut, ik dacht ook 3 dagen, nou ja, wij zorgen ook dat ervoor, tijdens en erna afgedekt zijn :9
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 13:16:05 #7
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163031039
Crosspost:

De uitslag is niet verbeterd dus het wordt ivf of icsi. Over een maand hebben we weer een afspraak, dan bij gynaecologie, om dit door te spreken.

Balen dat het niet verbeterd is maar het is in ieder geval niet verslechterd. Maar dat het een medisch traject wordt is nu toch wel echt definitief.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163031593
He MaJo dat lijkt me toch confronterend, aan de andere kant gaat er nu iets nieuws gebeuren en dat biedt misschien wel nieuwe hoop? :*
pi_163033783
MaJo :*
Dit, dat, alles.
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 15:29:09 #10
382129 crew  Donna
pi_163033939
Sterkte MaJo :*
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 15:30:18 #11
382129 crew  Donna
pi_163033964
Ik zit een soort van op het wachtbankje. We hebben een gescheurd condoom gehad een paar dagen voor m`n ovulatie. Tweede keer dat ik hier zit sinds ik gestopt ben met de pil.

Condooms. -O-
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:37:12 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_163034191
Wij hebben acht jaar lang alleen condooms gebruikt en in die jaren precies 1 keer een scheur gehad, omdat we stomdronken waren. Ik verbaas me altijd om de enorme scheur-rate bij anderen :D

Fazz, hopelijk is je ei inmiddels in een lekker zaadbad geland :9
disclaimer
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 15:39:43 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163034271
Thanks meiden! :* Het is natuurlijk niet onverwacht, we wisten al dat de kwaliteit niet zo goed was. Maar dat het helemaal niks is verbeterd is wel een domper. En de hoop op IUI is daarmee ook definitief verdwenen, daar is het echt te slecht voor.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben acht jaar lang alleen condooms gebruikt en in die jaren precies 1 keer een scheur gehad, omdat we stomdronken waren. Ik verbaas me altijd om de enorme scheur-rate bij anderen :D

Fazz, hopelijk is je ei inmiddels in een lekker zaadbad geland :9
Nou dat :D Heb het ook maar 1x in mijn leven meegemaakt. Morning after pil gehaald toen, dat was dus ook helemaal niet nodig geweest in ons geval :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 15 juni 2016 @ 15:43:44 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_163034390
Och ja majo, in retrospectief ziet dat er inderdaad gek uit :* "fijn" dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn en ik hoop écht dat jullie in 2017 eindelijk een kindje is gegund :*
disclaimer
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 15:54:07 #15
382129 crew  Donna
pi_163034709
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben acht jaar lang alleen condooms gebruikt en in die jaren precies 1 keer een scheur gehad, omdat we stomdronken waren. Ik verbaas me altijd om de enorme scheur-rate bij anderen :D

Nou wij hebben eerder een condoom periode gehad en toen was er ook niks aan de hand. Maar we hebben nu al afgegleden condooms gehad (hoe dan?!) en dus een gescheurde. Gaan nu een ander merk proberen, tenminste als het nog nodig is. Misschien is het een teken. :D
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 16:36:34 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163035732
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Och ja majo, in retrospectief ziet dat er inderdaad gek uit :* "fijn" dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn en ik hoop écht dat jullie in 2017 eindelijk een kindje is gegund :*
Achteraf kun je er ook niks over zeggen natuurlijk maar het voelt zo dom die anticonceptie al die jaren :@ En superlief O+ :* Ik hoop het ook echt O+

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:54 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nou wij hebben eerder een condoom periode gehad en toen was er ook niks aan de hand. Maar we hebben nu al afgegleden condooms gehad (hoe dan?!) en dus een gescheurde. Gaan nu een ander merk proberen, tenminste als het nog nodig is. Misschien is het een teken. :D
Was jij dat niet laatst waarbij het ook gebeurde maar je vriend wilde het eigenlijk niet?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 15 juni 2016 @ 16:43:31 #17
269689 crew  Viv
pi_163035944
MaJo wat jammer van die uitslag. Aan de andere kant heb je straks in het traject een échte kans in plaats van die valse hoop iedere maand. Ik blijf uiteraard voor je duimen. :*
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 16:43:39 #18
382129 crew  Donna
pi_163035950
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 16:36 schreef MaJo het volgende:
[..]

Was jij dat niet laatst waarbij het ook gebeurde maar je vriend wilde het eigenlijk niet?
Nee toen waren we zelf niet zo netjes geweest met condoom gebruik en gaf m`n vriend aan dat hij er nog niet aan toe was. Dus vanaf toen netjes altijd met condoom.
pi_163036010
MaJo, lijkt me toch confronterend. Maar hopelijk nu snel aan de slag met echte kansen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163036500
MaJo, fijn dat je weet waar je aan toe bent, maar natuurlijk was het niet de uitslag waar je op hoopte. Sterkte in het vervolgtraject! En ach, achteraf kijk je de koe in de kont. ;)

Donna toch, zou zeker ander merk proberen. Ik heb nooit problemen met condooms gehad, maar vind het regelrechte ondingen.....
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:43:31 #21
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_163037245
Sommige piemels zijn echt een ramp. is het echt zoeken naar een condoom wat niet scheurt.
Ze zijn er ook in verschillende breedtematen, of lengte natuurlijk als het vaak gebeurd is dat wel een optie ( wel duur)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 18:13:37 #22
382129 crew  Donna
pi_163037976
Ja dat is waar Moppert, al denk ik eerder dat het aan het condoom ligt dan aan de piemel. Het ging namelijk altijd prima met dit merk condooms (en deze piemel). Het is een nieuw doosje, misschien hebben ze het condoom veranderd. We gaan iig een ander merk halen ja. :)
pi_163038691
Wat jammer dat het zaad van je (soon to be) man niet verbeterd is Majo. Toch even een domper kan ik me voorstellen. Nu weten jullie in ieder geval waar jullie mee verder kunnen. En op naar een mooi 2017 kindje *O*
Maar eerst nog een prachtige huwelijksdag!

Donna spannend dus even. Hoe staat je vriend er nu in? Dit ongelukje volgt wel vrij snel op de vorige. Kan me niet voorstellen dat hij het nu ineens prima vindt.
  Moderator woensdag 15 juni 2016 @ 18:48:20 #24
382129 crew  Donna
pi_163039064
Er was de vorige keer geen ongelukje. We waren toen slordig met condoom gebruik. Toen m`n menstruatie uitbleef kreeg m`n vriend het benauwd ;)

De verbouwing is inmiddels al een heel eind op weg, dus als ik zwanger ben geraakt door een gescheurd condoom dan is dat zo. Daar kan je dan niks aan doen en hij vindt dat dan niet erg, dan moet dat zo zijn. Dat zijn m`n vriend z`n eigen woorden. Dan ben ik 2-3 maandjes eerder in verwachting dan dat we zouden beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Donna op 15-06-2016 19:02:06 ]
pi_163046062
Heftig hé, Majo. Hopelijk brengt IVF jullie straks een mooi en snel resultaat (zoals onze fertiliteitsarts voor ons voorspelde, in één keer zwanger en een vriezer vol voor een heel gezin)

Hier ben ik met smart aan het wachten op mijn menstruatie want dan kunnen we de terugplaatsingsronde in, spannend, stuiter, stuiter. Maandag als het goed is (N)OD
  woensdag 15 juni 2016 @ 22:53:06 #26
73386 Fazz
onderweg
pi_163048941
Wat een domper Majo, jullie hebben er toch vanalles aan gedaan om verbetering te kunnen krijgen! Ik hoop dat deze nieuwe weg veel nieuwe kansen biedt en jullie zo gewenste kindje volgend jaar toch echt gaat komen :*

Het :') gevoel over jaren anticonceptie herken ik :') Als ik dat nou jaren eerder had geweten had me dat best wel wat gezweet gescheeld :+

Zaadbad O+ Ik hoop het ook SQ ;)
pi_163052956
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Och ja majo, in retrospectief ziet dat er inderdaad gek uit :* "fijn" dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn en ik hoop écht dat jullie in 2017 eindelijk een kindje is gegund :*
Luie +1 maar niet minder gemeend MaJo! :*

@SQ misschien hebben J en O gewoon kleine pipis dan :') want hier ook geen scheurverhalen in de zes jaar dat we samen zijn.
Kwak
  Moderator donderdag 16 juni 2016 @ 15:52:23 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163062353
Thanks allemaal :* Het lijkt bij de buitenwereld harder aan te komen dan bij ons. Voor ons is het ook fijn om zekerheid te hebben en dat het medisch werd wisten we al. Maar het lijkt alsof anderen (en dan bedoel ik vooral vrienden) het nu pas lijken te beseffen. Wel heel lief dat iedereen zo met ons meeleeft, dat doet echt goed O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163064337
Ik loop een beetje ernstig achter.

Nog een verlate jompel *O* voor Gridjuh. Gefeliciteerd met je 2e streepje! Wat bijzonder zo na een jaar.

Fazzoletti, mijn duimen draaien voor je!

Majo, wat fijn dat je zo veel steun ervaart uit de omgeving. Ik denk dat voor anderen de hoop er misschien nog erg was dat het natuurlijk ging lukken en het daardoor misschien hard bij hun aankomt, dat dit nu niet zo is. Jullie zijn al verder in dat acceptatie proces gelukkig. Ik vind het knap dat jullie er zo positief in staan!

Spannend Thistleweed!

En nog even een dikke :* voor Aventura. Het is gewoon ook erg kut allemaal.

Hier nog 1 kans voordat het een jaar na de miskraam is. De datum 6 juli hangt als een donkere onweerswolk boven mijn hoofd, de dag dat we vorig jaar te horen en zien kregen dat het hartje van ons o zo gewenste kindje niet meer klopte na 10,5 week. :'( Ik had zo gehoopt 6 juli 2016 al weer dik zwanger te zijn. Volgende slikmoment zal september zijn, een jaar serieuze kansen na de miskraam en 2 jaar actief bezig. Ik vraag mij elke keer af wanneer het minder pijnlijk wordt, maar dat moment heb ik nog niet gevonden :{
/liefdagboek
pi_163067952
Ohw Fuchsia, wat moet dat jullie een verdriet doen. Dit soort dingen mag je echt hier uiten. Ik hoop zo voor je dat jullie snel weer een keer resultaat hebben! Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen dus dan maar even een dikke :*
pi_163071506
1x is genoeg
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 juni 2016 @ 23:20:24 #32
269689 crew  Viv
pi_163081336
Fuchsia wat lijkt me dat confronterend :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163089413
Ach Fuchsia toch, dat zijn verdrietige data. Dikke knuffel!
pi_163147157
Oh, Fuchsia,wat moet dat moeilijk zijn :*


Vandaag ongesteld geworden, morgen bellen naar het ziekenhuis om te kijken of we deze ronde een terugplaatsing kunnen inplannen, hopen dat dit m wordt :)
pi_163148446
Succes Thistle! Hopelijk groeit dit embryootje uit tot een mooi kindje. Hoeveel hebben jullie er nog liggen.

Hier heb ik een luide plop gehoord. Eitje is/staat op springen. Let's go!
pi_163150171
Nog 9 verdeeld over 6 rietjes. We hebben dus nog 6 kansen. Zijn allemaal van mooie kwaliteit, dus dat zou goed moeten komen (en anders houd het op, we willen niet nog een keer de molen in)

Veel plezier Peace :7
pi_163150369
:* Dank lieve meiden!

Spannend Thistleweed! Ik hoop dat julli er voor mogen gaan deze ronde!

Haha Peacefull, we gaan echt tegelijk op :9
pi_163156173
Dat zijn nog mooie kansen Thistle! Wie weet kunnen jullie er nog 5/6 kids bij produceren ;)

Ja Fuchsia, we gaan echt gelijk op! Samen naar Z&G dan maar? Deal?
pi_163156638
Ja, super mooie kansen, van deze batch hebben we ook al twee kids gemaakt, we startte met 12 embryo's, heel fijn. Maar nu het dichterbij komt vind ik het wil heel spannend. Ik weet dat ik echt heel veel mazzel heb dat ik er al twee heb, maar ik ben super bang dat het nu helemaal niet gaat lukken en dat er geen derde komt. Pfff.

Maargoed, heb gebeld en mag volgende week komen voor een echo. Dan kijken ze hoever ik in mijn cyclus zit. Heel fijn want we hadden eigenlijk gezegd dat we in juli zouden starten maar ik wilde nu toch niet meer wachten.
pi_163158244
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:56 schreef Thistleweed het volgende:
Ja, super mooie kansen, van deze batch hebben we ook al twee kids gemaakt, we startte met 12 embryo's, heel fijn. Maar nu het dichterbij komt vind ik het wil heel spannend. Ik weet dat ik echt heel veel mazzel heb dat ik er al twee heb, maar ik ben super bang dat het nu helemaal niet gaat lukken en dat er geen derde komt. Pfff.

Maargoed, heb gebeld en mag volgende week komen voor een echo. Dan kijken ze hoever ik in mijn cyclus zit. Heel fijn want we hadden eigenlijk gezegd dat we in juli zouden starten maar ik wilde nu toch niet meer wachten.
Wauw! Dat is helemaal een succesverhaal.
En ach, dat ene maandje maakt ook niet zo veel meer uit toch? ;) Hoe oud zijn jouw eerste twee kindjes (j/m)?
pi_163158281
Ik heb twee meisjes van 2 en van 4 :)

Een super succesverhaal :)

[ Bericht 34% gewijzigd door Thistleweed op 20-06-2016 11:33:37 ]
pi_163160131
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:25 schreef Thistleweed het volgende:
Ik heb twee meisjes van 2 en van 4 :)

Een super succesverhaal :)
O+ en dan misschien een derde druifje erbij in de toekomst *;
pi_163173804
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:22 schreef Peacefulll het volgende:
Dat zijn nog mooie kansen Thistle! Wie weet kunnen jullie er nog 5/6 kids bij produceren ;)

Ja Fuchsia, we gaan echt gelijk op! Samen naar Z&G dan maar? Deal?
Ja deal ^O^

Dat is een goede succesrate Thistleweed!
pi_163185989
Spannend Thisle!

En Peacefull en Fuchsia, ik zwaai jullie graag uit hier over twee weken :s)

Ik heb verder niks te melden :'), wacht nog steeds rustig af. Maak me alleen een tikkeltje druk over vakantie over 6 weken, zul je zien dat het losbarst tijdens de vlucht :').
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163189243
Vandaag echo gehad. Alles zit op juiste plek hartje was te zien...volgende week terug voor alles goed te bepalen....zo spannend...maar hier vertrekken...
pi_163189336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef gridjuh het volgende:
Vandaag echo gehad. Alles zit op juiste plek hartje was te zien...volgende week terug voor alles goed te bepalen....zo spannend...maar hier vertrekken...
Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had dus bij dezen alsnog *O* Fijn dat het hartje al te zien was!
pi_163189342
lalala ik quote mezelf!
pi_163190289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef gridjuh het volgende:
Vandaag echo gehad. Alles zit op juiste plek hartje was te zien...volgende week terug voor alles goed te bepalen....zo spannend...maar hier vertrekken...
*O*


En verder draai ik duimen voor opkomende eieren, misschien reeds bevruchte eieren en op soon to be minimensjes O+

Dikke :* voor de vervelende data, de onzekerheden en alles wat even in de weg zit qua gedachten
pi_163191946
Gridjuh, gefeliciteerd! Had jouw strepen gemist.
pi_163203675
*O* voor een kloppend hartje

Haha, ik lees jouw berichtje Blue en bedenk me in eens dat ik al zeker weet dat t eitje bevrucht is, hoe tof is dat *O* (nu nog goed ontdooien en dan blijven plakken) O+
  woensdag 22 juni 2016 @ 20:31:16 #52
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_163223770
Gridjuh wat mooi, gefeliciteerd!

En fuchsia :*

Ik zit weer op t wachtbankje voor nod 2 juli, heb drukke weken gehad en nog niet de moed verzameld om te bellen voor een hsg. Ik wacht dus nog maar een rondje af...
Warempel, een drempel.
pi_163224651
Fuchsia :*
Thistle en Peace en Ronde succes! :*
En nog hoera voor hartje! *O*

Ik kom weer onder m'n steen vandaan. (Na mijn diagnose PCOS)
Inmiddels met m'n tweede ronde clomid bezig.
Eerste ronde ging 'goed', een cyclus van 30 dagen én een eisprong.
Op zich goed nieuws dus!
Rond cyclusdag 17 waarschijnlijk m'n eisprong gehad. Maar niet zwanger dus.

Nu tweede ronde clomid. Nu zonder echo's.
Dus aan de ovulatietesten gegaan.
Maar kan m'n ei niet vinden :{
Inmiddels zit ik op cyclusdag 20 en ik voelde de afgelopen dagen vanalles.
Gerommel, steken, pijnscheuten en slijm. Maar geen dikke streep op de testen.
We hebben het er wel van genomen afgelopen dagen ;) , dus ik hoop dat het voldoende is.
  woensdag 22 juni 2016 @ 21:05:52 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_163225206
An, de streep hóeft niet zo donker te zijn als de controlestreep he. Dat was bij mij ook nooit :)
Slijm is op zich een goede indicatie :Y
disclaimer
pi_163225373
Fijn gridjuh *O*

Ronderotonde ook bij de wachtclub. Peacefull, jij en ik hebben in dezelfde periode NOD!

Balen dat je je eisprong niet lijkt te vinden AN. Hier is het altijd erg herkenbaar aan mijn afscheiding/slijm ( :r ) en verder wat Stormqueen zegt qua donkerte van de streep.
Ik vermoed dat je eisprong al geweest is, als je het zo hebt voelen rommelen.
pi_163225578
:) bedankt voor jullie reactie!
De strepen waren elke keer een beetje even licht/donker. Dus kon daar niet echt onderscheid in maken.
Maar fijn om te weten dat het ook zonder duidelijke streep kan! ;)
Duimen dan maar!
pi_163229369
Succes met het zoeken naar je ei AN. Ik ben sinds kort, op verzoek van de man, gestart met ovulatietesten en mijn strepen zijn ook nooit zo donker als de controlestreep.. En toch heb ik ook een eisprong :) Dus het kan prima.

Welkom op het wachtbankje Rotonde. Ik schuif wel ff op. Grappig dat we zo gelijk op gaan. Hoewel jij en fuchsia al behoorlijk lang wachten... Het is jullie gegund meiden.
Mijn NOD is trouwens wel iets later dan die van jou: 6 juli. Gelukkig ben ik niet ongesteld tijdens de zomervakantie, maar juist vruchtbaar *O* gaan we een klein Italiaantje maken ;)
pi_163252704
Ik ben van de wachtbank afgevallen helaas -O-

AN lastig als je je ei niet kunt vinden! Heb zelf ook niet echt knaltesten en heb ook PCOS. Wellicht is er een verband ;)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:04:40 #59
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_163259072
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:00 schreef poelewoep het volgende:
Ik ben van de wachtbank afgevallen helaas -O-

AN lastig als je je ei niet kunt vinden! Heb zelf ook niet echt knaltesten en heb ook PCOS. Wellicht is er een verband ;)
Daar is ook zeker een verband tussen maar als je Clomid slikt zou je in theorie wel duidelijkere strepen kunnen verwachten. Maar het zegt idd ook niet alles, daarom vond ik temperaturen een veel duidelijker beeld geven bij mij 😊
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 10:20:40 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163261665
Ik heb deze ronde een rare menstruatie. Ik voel me superongesteld maar er komt nauwelijks wat uit, alleen wat oud bloed. Misschien komt het ook omdat ik met Clomid gestopt ben :@ Maar vind het al heel wat dat mijn lichaam het zonder medicatie weer redelijk oppakt :)

Edit: fokwet van toepassing, het gaat helemaal los nu :X
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:04 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Daar is ook zeker een verband tussen maar als je Clomid slikt zou je in theorie wel duidelijkere strepen kunnen verwachten. Maar het zegt idd ook niet alles, daarom vond ik temperaturen een veel duidelijker beeld geven bij mij 😊
Ik heb met Clomid ook nooit echt knaltesten gehad. Wel altijd een licht streepje, waar ik ook in mijn cyclus zit. Maar denk dat het per persoon ook weer verschilt :)

[ Bericht 5% gewijzigd door MaJo op 24-06-2016 12:50:15 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163272592
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 23:00 schreef poelewoep het volgende:
Ik ben van de wachtbank afgevallen helaas -O-

AN lastig als je je ei niet kunt vinden! Heb zelf ook niet echt knaltesten en heb ook PCOS. Wellicht is er een verband ;)
Jammer poelewoep!

Ik heb ook geen knaltesten, maar geen PCOS. Ik zie wel verschil tussen de piek en normaal, dus dat is wel fijn.

Nog 2 dagen op mijn handen zitten, dan NOD......
pi_163274685
Balen, Poelewoep

Hoe voel je je Thee? Hopelijk raak deze ronde.
pi_163275904
Helaas Poelewoep. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Oeh Thee spannend!!!

Ik heb dus ook geen knallers op de testen, maar (hopelijk) ook geen PCOS. Ik vraag me af na al deze berichten of er mensen zijn die wel echt dikke, vette knallers hebben zoals de controlestreep.
pi_163276056
Nou..! Ik vraag het me ook af Peace! :s)
Maar zo'n leek als ik ben heb ik gewoon de bijsluiter gelezen en daar stond dat het pas 'goed' was als je een dikke vette streep hebt!
Vreemd wel.

Ik heb net als Majo de hele tijd lichte streepjes. Nu al twee weken lang. Geen verschil in te merken.
En nu dus op de wachtbank (denk ik..!)! :Y spannend wel weer! Ook niet echt een goede NOD, dus maar even kijken!

Thee! Spannend! Duimen geblazen!
Jammer poelewoep

En Majo maar gewoon een :*
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:32:34 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163276057
Ik heb ze ook nooit gezien eigenlijk. Maar ik heb een tijdje mijn temperatuur bijgehouden en zo wist ik achteraf wanneer de eisprong was. Dat correspondeerde meestal met een vrij donkere tweede streep, maar dat was nooit een streep die donkerder was dan de controlestreep.
pi_163284290
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:36 schreef Thistleweed het volgende:
Hoe voel je je Thee?
Niet anders dan anders, dus tja. Mocht het niet zo zijn, dan hoop ik wel dat het weer 35 dagen is. De 39 van de vorige keer was vervelend, doet vermoeden dat er wellicht toen een klein beginnetje was.....
pi_163304823
Ja, kan me voorstellen dat 39 vervelend is dus laten we hopen dat het nu gewoon 35 is.

Ik voelde eigenlijk ook nooit wat tot zeker een week na een positieve test dus weet eigenlijk ook niet waarom ik het vroeg, haha.
pi_163304830
Ik kon trouwens ook nooit vriendjes worden met ovulatie testen, vond temperaturen fijner.
pi_163305558
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2016 08:30 schreef Thistleweed het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat 39 vervelend is dus laten we hopen dat het nu gewoon 35 is.

Ik voelde eigenlijk ook nooit wat tot zeker een week na een positieve test dus weet eigenlijk ook niet waarom ik het vroeg, haha.
Bij de laatste zwangerschap had ik voor nod echt al klachten, dus het kan wel. Bij dochter testte ik juist weer laat positief en nergens last van, dus echt geen idee hier. Afgesproken met man om dinsdag te testen, mocht het nog nodig zijn :p
pi_163325985
Ik duim Theeleuter!
pi_163328430
Dinsdag is al bijna! Spannend :) Komen er nog meer NOD's aan?
pi_163335388
Ik ben even een tijdje niet geweest dus een *O* voor alle streepjes en een dikke knuffel voor de mensen waar het nog niet zover is.

Ik ben nu 7 maanden bezig en heb het echt even los moeten laten. Het is heel normaal dat het meer dan een jaar gaat duren maar het lijkt in mijn omgeving wel dat als een vrouw niest dat ze al zwanger zijn. Heel tof natuurlijk voor hun, maar ik wil ook...

NOD is deze keer 7 juli.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_163340776
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:16 schreef Wolken het volgende:
Ik ben even een tijdje niet geweest dus een *O* voor alle streepjes en een dikke knuffel voor de mensen waar het nog niet zover is.

Ik ben nu 7 maanden bezig en heb het echt even los moeten laten. Het is heel normaal dat het meer dan een jaar gaat duren maar het lijkt in mijn omgeving wel dat als een vrouw niest dat ze al zwanger zijn. Heel tof natuurlijk voor hun, maar ik wil ook...

NOD is deze keer 7 juli.
Fijn dat je weer terug bent Wolk. Goed dat je even afstand hebt genomen. Wij zitten in hetzelfde schuitje, ook ronde 7 hier. Ik heb ervoor gekozen dat ik me er niet te druk over wil maken. Natuurlijk is er teleurstelling bij een menstruatie en is de wens voor een kindje super groot, maar ik wil niet dat het mijn leven of gemoedstoestand gaat beheersen. Dat komt wel zodra we richting een jaar gaan of zo. En tot die tijd hebben we nog kansen zat :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Peacefulll op 27-06-2016 15:59:57 ]
pi_163370830
Theeleuter heb je al getest?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163371033
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:53 schreef Kirb het volgende:
Theeleuter heb je al getest?
Daar ben ik ook benieuwd naar :@
pi_163372537
Sorry dames, pas net gedaan, maar wit. Verwachtte dat ook wel, gezien ik gisternacht flinke kramp had.
pi_163373174
Aahw klote Thee :( Had je zo graag een tweede streepje gegund.
pi_163374040
Haha, ja ik mezelf ook :P

Het suffe is, ookal was dit ronde 4, opgeteld zijn we flink wat maanden verder nu. Voelt daarom ook dat het lang duurt. Nou ja, heb alvast de fles wijn koud gezet :9
pi_163375923
Balen Thee! En herkenbaar. Voor m'n gevoel zijn we al ruim een jaar verder, maar pas eind augustus pas weer serieus kunnen proberen na de miskraam en al dat bloed :r

Welkom terug Wolken!
  dinsdag 28 juni 2016 @ 20:46:05 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163376606
Hier ook wel herkenbaar, op 1 juli vorig jaar de curettage, maar pas in okt een cyclus. Toen na 4 rondes weer een mk, en nu weer in ronde 7 dáarna, waarbij ik denk dat er in ronde 5 ook wat zat. Vrijdag gaan we trouwens naar de fertiliteitspoli. We zijn sinds kort bij een nieuwe huisarts en die hoorde ons aan en verwees meteen door. Dus ik weet niet zo goed waar ik nu thuishoor :)
pi_163376722
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:46 schreef Aventura het volgende:
Hier ook wel herkenbaar, op 1 juli vorig jaar de curettage, maar pas in okt een cyclus. Toen na 4 rondes weer een mk, en nu weer in ronde 7 dáarna, waarbij ik denk dat er in ronde 5 ook wat zat. Vrijdag gaan we trouwens naar de fertiliteitspoli. We zijn sinds kort bij een nieuwe huisarts en die hoorde ons aan en verwees meteen door. Dus ik weet niet zo goed waar ik nu thuishoor :)
Wat fijn dat de huisarts jullie goed aangehoord heeft. Ben benieuwd wat de poli voor jullie kan betekenen. Ik zeg: hier blijven. Veel te gezellig ;)
pi_163377599
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 20:50 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Wat fijn dat de huisarts jullie goed aangehoord heeft. Ben benieuwd wat de poli voor jullie kan betekenen. Ik zeg: hier blijven. Veel te gezellig ;)
Inderdaad +1. En hopelijk levert het wat op Aventura!
  woensdag 29 juni 2016 @ 08:11:54 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163384512
Haha, wat lief :P

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte hoe of wat. Voel me eigenlijk best goed verder!
pi_163386638
Even een update van ons

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163387341
Jeetje Deadly, ik vind het heel heftig...

Thee, wat jammer weer -O-

Aventura, lekker posten waar je wilt toch? Of lekker in beide topics.

Ik ben vandaag naar de fertiliteitsarts geweest. Ei was goed. Ik mag nu pregnyl ophalen. Dan hoor ik morgen of ik dit mag spuiten (soms lukt het niet met de planning en dan moet je wachten tot de volgende ronde). Als het goed is heb ik dan zaterdag mijn eisprong en hoor ik woensdag of het ontdooien gelukt is. Als dat gelukt is wordt die zelfde dag nog een embryo teruggeplaatst. Spannend :)
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:48:29 #86
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_163388347
Deadly Wat een hoop verdriet.... Moeilijk om zo je trouwdag door te brengen, hoop dat je ondanks dat er wel van hebt kunnen genieten.

Ik heb drie dagen voor nod lichtroze bloed... Snap niet waarom ;( volgende maand officeel twee jaar bezig :'(
Warempel, een drempel.
pi_163388693
Dames toch, gaat niet de goede kant op hier :(

Deadly, wat een achtbaan, hopelijk werkt de reset!

Rotonde, gewoon ronduit k.u.t. Dikke kus! :*

Goed nieuws Thistle! Spannend :)
pi_163391040
Jammer Theeleuter :{. Hopelijk heb je wel van je wijntje kunnen genieten.

Aventura je hoort thuis waar je je thuis voelt! Hoe voel je je erbij om doorverwezen te zijn? Ben benieuwd wat je te horen krijgt.

Deadly, van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Maar wat een achtbaan ;(. Ik hoop dat jullie snel meer informatie krijgen over behandelmogelijkheden.

Rotonde ook al zo lang bezig.. Het wordt tijd voor goed nieuws hier!

Thistle spannend!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163392980
Ik voel me eigenlijk niet echt in een achtbaan dat is het rare...
Voel me meer alsof ik de hele tijd in het karretje stil sta en zit te wachten totdat de achtbaan start maar niemand druktop START :')
Ik heb vorige week niet echt meegemaakt,

Ik was er wel bij maar ik was net aanwezig..ofzo :')
Heb op de automatische piloot gestaan!

Gelukkig hebben we de foto's nog :+
pi_163393597
Deadly wel ontzettend gefeliciteerd met je huwlijk O+
En hoop gewoon dat al die ellende je toch eindelijk eens achter je mag laten :*
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 11:00:50 #91
382129 crew  Donna
pi_163407572
Wat heftig Deadly.

En ronderotonde ook al zo naar. :*

Update: Vorige week ondanks allemaal gekke symptomen toch ongesteld geworden, behoorlijk heftig ook. Uiteraard direct een ander merk condooms gehaald en die zijn prima. Hebben ze bij Kruidvat eigen merk toch iets veranderd denk ik. Heel apart.
Nou en nu laat ik me hier niet meer zien tot we er echt voor gaan. :W
*Ik lees wel mee natuurlijk. Hopelijk kunnen we nog een paar uitzwaaien dit topic.
pi_163407857
Wat naar Deadly, er lijkt ook nog geen 'oplossing' in zicht. Lijkt me rete frustrerend :* Wel nog gefeliciteerd met je huwelijk! O+

Rotonde, ook een mijlpaal die je niemand gunt -O-

Succes met spuiten Thistle!

Vriend mag volgende week een potje inleveren in't zkh. Hoe lang duurt het ongeveer tot je dan de uitslag krijgt? :? Hij is in ieder geval weer thuis dus deze maand er weer tegen aan :Y) Daarna toch maar eens serieus gaan nadenken over een doorverwijzing, het jaar proberen is voorbij :{
pi_163408824
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2016 11:19 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat naar Deadly, er lijkt ook nog geen 'oplossing' in zicht. Lijkt me rete frustrerend :* Wel nog gefeliciteerd met je huwelijk! O+

Rotonde, ook een mijlpaal die je niemand gunt -O-

Succes met spuiten Thistle!

Vriend mag volgende week een potje inleveren in't zkh. Hoe lang duurt het ongeveer tot je dan de uitslag krijgt? :? Hij is in ieder geval weer thuis dus deze maand er weer tegen aan :Y) Daarna toch maar eens serieus gaan nadenken over een doorverwijzing, het jaar proberen is voorbij :{
Volgens mij duurde het bij ons een week voor ik de uitslag kon ophalen bij de huisarts. Succes! :*
pi_163413745
Oh dat is best rap! Scheelt weer :s)
pi_163417651
Deadly, wat heftig! En ook spannend zo vlak voor jouw bruiloft. Hebben jullie wel een mooie dag gehad? Dat je op de automatische piloot staat is wel logisch, maar ook wel wat zorgwekkend. Let je goed op jezelf? :*

Rotonde: :* gewoon omdat woorden te kort schieten.

Succes Thistle, ik duim voor een mooi embryo!

Doei Donna, tot over een tijdje.

Fazz, ben benieuwd of er iets uit komt. Fijn dat je vriend weer thuis is.

Hier zit ik nog steeds op het wachtbankje. Ik weet het niet zo goed. Heb wel zere borsten ineens, maar ik zit nog een week voor NOD. Verder voel ik me vooral alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is een terugkerend iets in mijn cyclus, dus niet heel verrassend. ;)
pi_163420628
quote:
7s.gif Op donderdag 30 juni 2016 11:19 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat naar Deadly, er lijkt ook nog geen 'oplossing' in zicht. Lijkt me rete frustrerend :* Wel nog gefeliciteerd met je huwelijk! O+

Rotonde, ook een mijlpaal die je niemand gunt -O-

Succes met spuiten Thistle!

Vriend mag volgende week een potje inleveren in't zkh. Hoe lang duurt het ongeveer tot je dan de uitslag krijgt? :? Hij is in ieder geval weer thuis dus deze maand er weer tegen aan :Y) Daarna toch maar eens serieus gaan nadenken over een doorverwijzing, het jaar proberen is voorbij :{
Bij ons duurde het de vorige keer twee weken, toen werden we gebeld met de uitslag. Vandaag heeft mijn man weer een potje ingeleverd dus ik houd je op de hoogte :)
  Moderator donderdag 30 juni 2016 @ 22:23:44 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163422006
Deadly ;( Op de foto's zag je er prachtig uit :*

Verder knuffel voor iedereen hier die het nodig heeft. Er moeten weer strepen gepiest worden! :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163426486
Aventura, hopelijk voor jullie snel meer duidelijkheid :*

Ronderotonde, heeft het bloeden doorgezet?

Deadly_kiss, gefeliciteerd met je huwelijk! :* Wat jammer dat je alsnog bloedde op de dag zelf. Er lijkt nu dus wel meer duidelijkheid te komen over wat er aan de hand is als ik het zo lees.
Ik hoop dat je achtbaan snel start. Beter in beweging als stil staan :)

:W Donnarush

Fijn dat je vriend weer thuis is Fazzoletti. En ik duim voor goede uitslagen en dat het snel maar mag lukken.

De duimen draaien Peacefull ^O^

Ik ga voor de strepen hoor Majo! Na het weekend NOD. Heel de week razend druk gehad, dus nauwelijks aan gedacht, maar krijg het nu al weer Spaans benauwd. Ik ben zo bang voor die teleurstelling weer. En tegen beter weten in heb ik ook hoop :')
pi_163428500
Vervelend en spannend fuchsia!

Hier nog steeds geen bloed, maar wel witte test. Dag 41 vandaag en ben er wel klaar mee }:|
pi_163433892
Super vervelen ja Theeleuter }:| Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.
  Moderator vrijdag 1 juli 2016 @ 19:27:01 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163441455
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 00:33 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Aventura, hopelijk voor jullie snel meer duidelijkheid :*

Ronderotonde, heeft het bloeden doorgezet?

Deadly_kiss, gefeliciteerd met je huwelijk! :* Wat jammer dat je alsnog bloedde op de dag zelf. Er lijkt nu dus wel meer duidelijkheid te komen over wat er aan de hand is als ik het zo lees.
Ik hoop dat je achtbaan snel start. Beter in beweging als stil staan :)

:W Donnarush

Fijn dat je vriend weer thuis is Fazzoletti. En ik duim voor goede uitslagen en dat het snel maar mag lukken.

De duimen draaien Peacefull ^O^

Ik ga voor de strepen hoor Majo! Na het weekend NOD. Heel de week razend druk gehad, dus nauwelijks aan gedacht, maar krijg het nu al weer Spaans benauwd. Ik ben zo bang voor die teleurstelling weer. En tegen beter weten in heb ik ook hoop :')
Ik ga keihard voor je duimen!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 09:00 schreef Theeleuter het volgende:
Vervelend en spannend fuchsia!

Hier nog steeds geen bloed, maar wel witte test. Dag 41 vandaag en ben er wel klaar mee }:|
Dat is ook super frustrerend :X Dat vond ik ook het lastige met lange cycli, je hebt geen idee waar je staat -O- Hopelijk snel duidelijkheid :*

Wij hebben trouwens besloten om meteen na het trouwen voor ivf te gaan. We hebben geen zin om weer een paar maanden te wachten. Als ik dan snel zwanger raak heeft het gewoon zo moeten zijn en ga ik zwanger op huwelijksreis O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 1 juli 2016 @ 19:37:42 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163441664
Groot gelijk MaJo! Jullie kansen zijn volgens mij hartstikke goed!

Deadlykiss, van harte met je huwelijk. Wat een gedoe is dat met dat gebloed steeds. Ik hoop dat het goedkomt. Hopelijk kun je wel echt goed genieten van deze bijzondere periode.

Vandaag waren we weer naar de gyn geweest. Wat een topvent is het zeg :D
Vol begrip en hij had eigenlijk dezelfde gedachtengang als ik. Gewoon blijven proberen, maar intussen wél wat dingen uitsluiten. Daarom toch een hysteroscopie en wat bloedonderzoeken. Ingrijpender gaat het denk ik niet worden, want een succesratio zoals wij hebben kan hij niet bieden, aldus deze man. Kortom ik voel me nu eindelijk gehoord en serieus genomen. En o ja, ik moet aan de aspirine. Voor een betere innesteling. Weird huh?
pi_163444076
Ik hoop dat het zo voor jullie mag zijn Majo, zwanger op huwelijksreis ^) O+

Wat fijn dat je zo'n goede gyn hebt Aventura en dat er wat dingen onderzocht gaan worden.

Hier bloed :( :( op fucking dag 26, terwijl ik echt weer op een mooie cyclus van 28/29 dagen zat de laatste keren. En ik bloed alleen maar als ik op het toilet zit en veel ook :{
Vriend wil graag dat we er nu een arts/ziekenhuis gaan raadplegen, maar ik vrees dat alles ongegrond op mijn niet supergezonde lijf gegooid gaat worden ;(
pi_163445935
Gisteren pregnyl gespoten, nu afwachten :)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 00:29:39 #105
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163450379
Wat stom Fuchsia. Een andere mening kan ook goed uitpakken! Het idee van je vriend is zo gek misschien nog niet. 'Mogen' jullie nu sowieso niet weer door voor nader onderzoek? Na een jaar verder? Je kunt het balletje wellicht opgooien? Ik ben voor onszelf blij dat ik doorgezaagd heb. Stel dat er nu toch iets lichamelijks uitkomt buiten leeftijd wat de miskramen veroorzaakt ... Ik vergeef het mezelf nooit als later blijkt dat we de boel op z'n beloop hebben gelaten waardoor het dan bijvoorbeeld niet gelukt is terwijl dat nog wel zou hebben gekund.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 07:16:23 #106
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163452720
Theeleuter wat frustrerend!

Dat zou mooi zijn MaJo, met z'n drietjes op huwelijksreis O+ Hoop het voor je!

Wat fijn aventura zo'n begripvolle arts ^O^ Van die bijwerking van aspirine had ik ook nog nooit gehoord :)

Balen zeg fuchsia -O- :* Zou een bezoekje aan een dokter ook niet fijn zijn om eea uit te kunnen sluiten? Onzekerheid vind ik persoonlijk echt killing.

Spannen Thistleweed, succes met wachten! :)

Hebben jullie ook weer plaats voor mij op het wachtbankje? Nadat 100 mg Clomid de tweede keer niets deed, zorgde 150 voor een ei van 25mm op dag 16, wat een joekel was dat :D Dinsdag sprong gehad dus uitgaande van vorige cyclus die gelukt was zou NOD 9 juli zijn. Maar omdat dit pas 2e echte cyclus is maar 11 juli aanhouden voor de zekerheid. Ik ben er zo klaar voor O+

Fijn weekend allemaal :W
pi_163452782
Nu al bloed fuchsia :( Waarom zou je niet een poging wagen bij de arts? Je hebt je (negatieve) conclusie al klaar, maar wie weet kunnen ze jullie heel gemakkelijk verder helpen. Zo blijven aanmodderen is ook niet wat hè? Levert alleen maar frustratie en verdriet op. :*

Spannend Thistleweed en Tweedledee. Mijn duimen draaien voor jullie. Wat een joekel van een ei had je Tweedle! Dat moet m gewoon worden!
pi_163455206
Ik zal jullie even wat beter op de hoogte brengen van de medische status van mijn lichaam. Ik snap jullie advies en lieve woorden heel goed, maar helaas ligt de boel hier wat complexer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik ga van de week mijn behandelend arts maar eens te pakken proberen te krijgen (die heeft afgelopen weken al een paar keer mijn voicemail ingesproken, maar belt op de meest onmogelijke tijdstippen voor mij om op te nemen en kan je niet terug belen. Super handig)
pi_163455965
Fuchsia, wat me opvalt uit je verhaal is het gevoel van nergens terecht kunnen. Dat lijkt me echt heel zwaar :*
En ik snap je keus wel, jammer dat je op onbegrip stuitte. Het is niet zo dat die optie ineens niet meer kan, dus waarom niet je die tijd gunnen?
Ik hoop voor je dat je hem te pakken krijgt en het je wat oplevert!
pi_163458455
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163458781
Dikke +1 op Elleska
Fuchsia :*

Aventura klinkt in elk geval goed toch! Hoop dat je gauw meer weet :*
pi_163497238
:s)
Bijleespost!
Thee, wat rot die onduidelijkheid! Lange cyclus is stom!
Aventura, fijn dat je zo'n topvent trof in het ziekenhuis!
Deadly :*
Thistle, spannend!!
Rotonde, twee jaar.. Pff :*
Fazz, hopelijk komt er duidelijkheid!
Peace, succes nog even op het wachtbankje!
Majo, zwanger op huwelijksreis! O+ Ik duim! :*
Fuchsia, wat klote toch.. :*
Tweedle, spannend!!
:@ hopelijk niemand vergeten..!

Ik zit rond m'n NOD, en wat vind ik het spannend!! :s)
Dit is m'n tweede ronde met Clomid.
De eerste ronde duurde 30 dagen.
Nu vandaag op dag 31..!
Als er woensdag nog niks is, mag ik testen van mezelf. Ik ben nog nooit zo vaak op een dag naar de wc geweest..! oO<
(Uiteraard heb ik allerlei symptomen, maar die heb ik al een jaar lang elke keer :') , dus daar vertrouw ik niet meer zo op..!)
Maar, spannend dus! Vind ik vooral zelf! :+
pi_163500587
Spannend An!

Ik denk dat ik wat bloed heb gespot! *O* Gek hoe je er dan toch ook weer blij om kan zijn :P
Nu hopen dat het doorzet *fingers crossed*
pi_163513119
Hopelijk zet het dan nu door thee, hoe lang is je cyclus dan nu geweest? Lijkt me best naar als het zo lang is.

Ik heb denk ik best last van de pregnyl. Ben sneller geïrriteerd en emotioneel. Nu ook last van mijn buik. Nog twee dagen en dan weet ik of de ontdooiing gelukt is. Als het gelukt is ben ik gewoon 's middags al zwanger :) Dan natuurlijk nog afwachten of hij blijft plakken O+
pi_163528247
Heeft het bloeden doorgezet thee?

Thistle, spannend hoor! Straks ben je PUPO!

Hier bloed, op dag 26. Wel logisch aangezien mijn eisprong vandaag precies 2 weken geleden is. Op naar ronde 8. Mijn man vindt het nu iets minder tof dat het toch ietsjes langer duurt. Rammelende balletjes ;)
pi_163528776
Ja! Sinds vandaag echt doorgezet..pfiew. Was 44 dagen lang :o Nieuw record....Oude stond op 42 en dat is echt heul lang geleden (toen ik jaar of 15 was).
pi_163549894
Thistle, was de ontdooiing gelukt? Hoop het!!
En Peace, je man!
Fijn Thee, dat het toch heeft doorgezet. Lange cyclussen zijn waardeloos.

:{ hier net getest. Witter dan wit.
Dag 34 nu, mét clomid..
Op de site van NVOG staat dat een cyclus met clomid niet langer duurt dan 35 dagen.
Dus maar eens kijken wat er nog de komende dagen gebeurd. Anders maar bellen..

Hier iemand ervaring met clomid en als nog een 'lange' cyclus?
pi_163550172
Wat gek AN, hopelijk toch nog een positieve test over een paar dagen. Hadden ze iets gezegd over wanneer je het beste kan testen? Kan het zijn dat je te vroeg bent?

Ik mag om half 10 bellen. Dan hoor ik of het gelukt is en hoe laat ik vandaag in het ziekenhuis moet zijn. Ik vind deze afspraken wel altijd ellendig, je weet dus pas om half 10 of en hoe laat je een afspraak hebt en ze zijn daar niet flexibel in. Nu dus alle afspraken voor vanmiddag verzet, oppas geregeld voor de hele middag. Misschien wel helemaal niet nodig.

Nog twee uurtjes!
pi_163550188
Ik las over je bericht heel Peace. Jammer dat het niet gelukt is deze ronde -O-
Rammelende balletjes _O-
pi_163550248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 06:28 schreef AN. het volgende:
Thistle, was de ontdooiing gelukt? Hoop het!!
En Peace, je man!
Fijn Thee, dat het toch heeft doorgezet. Lange cyclussen zijn waardeloos.

:{ hier net getest. Witter dan wit.
Dag 34 nu, mét clomid..
Op de site van NVOG staat dat een cyclus met clomid niet langer duurt dan 35 dagen.
Dus maar eens kijken wat er nog de komende dagen gebeurd. Anders maar bellen..

Hier iemand ervaring met clomid en als nog een 'lange' cyclus?
Is dit je eerste ronde met clomid?
In 'mijn' ziekenhuis moet je minimaal de eerste ronde een aantal keer langskomen voor echo's om te kijken of de clomid iets doet en overstimulatie uit te sluiten . Het kan dus dat deze dosis voor jou niet/onvoldoende werkt en het opgehoogd moet worden.
Bel even naar de afdeling, dan krijg je denk ik een echo en als er geen/onvoldoende werking te zien is denk ik dat je primolut krijgt en daarna een hogere dosis clomid

Edit: sorry ik moet beter leren teruglezen :+ . Had je wel een positieve ovulatietest deze ronde? Het kan namelijk alsnog dat deze ronde de clomid onvoldoende heeft gewerkt.
Niet leuk, niet weten waar je aan toe bent. Succes :*
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 08:00:38 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163550275
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 06:28 schreef AN. het volgende:
Thistle, was de ontdooiing gelukt? Hoop het!!
En Peace, je man!
Fijn Thee, dat het toch heeft doorgezet. Lange cyclussen zijn waardeloos.

:{ hier net getest. Witter dan wit.
Dag 34 nu, mét clomid..
Op de site van NVOG staat dat een cyclus met clomid niet langer duurt dan 35 dagen.
Dus maar eens kijken wat er nog de komende dagen gebeurd. Anders maar bellen..

Hier iemand ervaring met clomid en als nog een 'lange' cyclus?
Ik heb met clomid cycli van rond de 34/35 dagen maar heb ook 1 keer een uitschieter naar 40 dagen gehad. Ik zou het nog even afwachten en dan contact opnemen, het zou kunnen dat de clomid dan niet meer goed werkt en de dosis opgehoogd wordt.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163550321
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

Is dit je eerste ronde met clomid?
In 'mijn' ziekenhuis moet je minimaal de eerste ronde een aantal keer langskomen voor echo's om te kijken of de clomid iets doet en overstimulatie uit te sluiten . Het kan dus dat deze dosis voor jou niet/onvoldoende werkt en het opgehoogd moet worden.
Bel even naar de afdeling, dan krijg je denk ik een echo en als er geen/onvoldoende werking te zien is denk ik dat je primolut krijgt en daarna een hogere dosis clomid

Edit: sorry ik moet beter leren teruglezen :+ . Had je wel een positieve ovulatietest deze ronde? Het kan namelijk alsnog dat deze ronde de clomid onvoldoende heeft gewerkt.
Niet leuk, niet weten waar je aan toe bent. Succes :*
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb met clomid cycli van rond de 34/35 dagen maar heb ook 1 keer een uitschieter naar 40 dagen gehad. Ik zou het nog even afwachten en dan contact opnemen, het zou kunnen dat de clomid dan niet meer goed werkt en de dosis opgehoogd wordt.
Bedankt voor jullie reacties.
Skittles, dit is m'n tweede ronde met clomid. Eerste ronde ging prima, eisprong gehad - is gecheckt met echo en bloedprikken. Toen ongesteld na 30 dagen.
Ik heb deze ronde geen positieve ovulatietest gehad. Wel elke keer lichte streepjes. En nu dus op dag 34.

MaJo, rot, van die uitschieters.. Ik had eerlijk gezegd niet op zo'n reactie gehoopt!
Maar wel fijn dat je het laat horen. Ik kijk het nog wel even aan inderdaad.
(Vervelend alleen dat ik vanwege ander geneuzel in mijn lijf, snel moet weten of ik zwanger ben, aangezien ik dan een medicatie-aanpassing nodig heb. Ik heb inmiddels zo de balen in die negatieve testen..)

Iig rot dat ik inderdaad niet weet waar ik aan toe ben..
Maar nogmaals bedankt voor jullie ervaringen/reacties.
pi_163550358
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:07 schreef AN. het volgende:

[..]


[..]

Bedankt voor jullie reacties.
Skittles, dit is m'n tweede ronde met clomid. Eerste ronde ging prima, eisprong gehad - is gecheckt met echo en bloedprikken. Toen ongesteld na 30 dagen.
Ik heb deze ronde geen positieve ovulatietest gehad. Wel elke keer lichte streepjes. En nu dus op dag 34.

MaJo, rot, van die uitschieters.. Ik had eerlijk gezegd niet op zo'n reactie gehoopt!
Maar wel fijn dat je het laat horen. Ik kijk het nog wel even aan inderdaad.
(Vervelend alleen dat ik vanwege ander geneuzel in mijn lijf, snel moet weten of ik zwanger ben, aangezien ik dan een medicatie-aanpassing nodig heb. Ik heb inmiddels zo de balen in die negatieve testen..)

Iig rot dat ik inderdaad niet weet waar ik aan toe ben..
Maar nogmaals bedankt voor jullie ervaringen/reacties.
Als je het snel moet weten, bel dan. Overleg even wat nu het beste is, nog even afwachten of langskomen. Zeg er ook bij dat je geen positieve ovulatietest hebt gehad. De ovulatietesten waren met clomid bij mij ook altijd met een licht streepje ook als er (nog) geen ovulatie was
pi_163550369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:44 schreef Thistleweed het volgende:
Wat gek AN, hopelijk toch nog een positieve test over een paar dagen. Hadden ze iets gezegd over wanneer je het beste kan testen? Kan het zijn dat je te vroeg bent?

Ik mag om half 10 bellen. Dan hoor ik of het gelukt is en hoe laat ik vandaag in het ziekenhuis moet zijn. Ik vind deze afspraken wel altijd ellendig, je weet dus pas om half 10 of en hoe laat je een afspraak hebt en ze zijn daar niet flexibel in. Nu dus alle afspraken voor vanmiddag verzet, oppas geregeld voor de hele middag. Misschien wel helemaal niet nodig.

Nog twee uurtjes!
Sorry Thistle, ik had over je reactie heen gelezen.
Ze hebben niet echt laten weten wanneer ik mocht testen. De vorige keer (toen de arts belde dat ik daadwerkelijk een eisprong had gehad), zei ze dat ik mocht testen op dag 33 ongeveer.
Dus daar ben ik nu ook een beetje van uit gegaan.
Ik hoop ook dat ik te vroeg was, maar ben bang van niet..

Spannend ook voor jou!
Lastig dat het allemaal zo onzeker is over hoe je dag verloopt!
Ik ga voor je duimen!
pi_163550742
Bedankt AN. Ik ben stiekem best zenuwachtig
  woensdag 6 juli 2016 @ 08:57:00 #126
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163550761
Spannend AN., hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Jammer Peacefulll :*

Dat was een lange cyclus inderdaad Theeleuter. Dan is het ook wel fijn dat je nu weer opnieuw kunt beginnen. Hoewel het natuurlijk leuker was geweest van niet :)

Hoop dat je vandaag naar het ziekenhuis mag Thistleweed!
pi_163550909
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 08:12 schreef Skittles het volgende:

[..]

Als je het snel moet weten, bel dan. Overleg even wat nu het beste is, nog even afwachten of langskomen. Zeg er ook bij dat je geen positieve ovulatietest hebt gehad. De ovulatietesten waren met clomid bij mij ook altijd met een licht streepje ook als er (nog) geen ovulatie was
Hmm.. Nu ga ik toch weer twijfelen of ik dus eerder aan de bel moet trekken..
'Snel' is snel in de zin van, bij ongeveer vijf weken zwangerschap toch wel contact op nemen met de arts om bloed te laten prikken. Dus als ik één week overtijd zou zijn.
Maar dat 'overtijd' is een beetje moeilijk te bepalen aangezien ik niet weet wanneer mijn eisprong was. Of mijn NOD is.

Ik wacht het nog even af. Als ik vrijdag nog onduidelijkheid heb, bel ik even.
Voordeel is, dat ik dinsdag sowieso een afspraak heb staan bij mijn internist voor mijn andere geneuzel. En daarvoor moet ik hoe dan ook bloed laten prikken.
Dus de check is er sowieso. Dat geeft wel rust.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval! :)
pi_163551311
Ontdooiing is gelukt! Vanmiddag terugplaatsing
pi_163552064
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:31 schreef Thistleweed het volgende:
Ontdooiing is gelukt! Vanmiddag terugplaatsing
*O* Spannend Thistle!
pi_163552247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 09:31 schreef Thistleweed het volgende:
Ontdooiing is gelukt! Vanmiddag terugplaatsing
Ja! *O*
Spannend! Duimen maar!! ^O^
  Moderator woensdag 6 juli 2016 @ 10:30:30 #131
382129 crew  Donna
pi_163552300
Spannend! We duimen!
pi_163552302
Spannend Thistle!! Succes vanmiddag.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163557261
In de wachtkamer...
pi_163558390
En geplaatst :) Nu afwachten, NOD 18 juli
pi_163560613
Jaaa Thistleweed! Spannend zeg. Laat dit een mooie plakker worden.
  woensdag 6 juli 2016 @ 21:03:35 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163567204
Cool Thistleweed :)

Hier zit ik op 11 dpo. Voelde me anders en een test gedaan. En zie toch een heel vaag tweede streepje. Alleen net rood bloedverlies toen ik naar de wc moest :( Ronde 10 na pilstop is een feit. Zo moeilijk om steeds weer op te laden. De gynaecoloog van vrijdag vond ons zo succesvol qua zwanger worden - en toen wist hij nog niet eens van deze ronde - maar wat hebben we daar aan! Ik ga snel bellen voor de hysteroscopie. Wil nu voor eens en altijd weten of er iets met mijn binnenwerk is verprutst vorig jaar!
pi_163570929
Wat heftig weer Aventura -O-
Heb je normaal bloedverlies of is het anders dan normaal? Een streep is natuurlijk wel zwanger....
pi_163572466
Fuchsia :*

Ik hoop op een plakker voor je Thistleweed!

Een Aventura, streepje is idd streepje... Kan het geen innestelbloed zijn of is het daar te heftig voor?

Hier weer een baaldag. Vanmorgen ongesteld geworden, vanmiddag erachter gekomen dat geen van de 6 kippeneieren in de broedmachine bevrucht zijn ( story of my life op dit moment :') ) en vanavond is ook nog eens de hond onder een auto gekomen. Hond mankeert gelukkig weinig na een bezoekje aan de da wat op zich ook nog eens een wonder is omdat ik de klap binnen hoorde . Hopelijk is het morgen weer een betere dag. NOD kan iig naar 2 augustus.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 7 juli 2016 @ 09:47:32 #139
73386 Fazz
onderweg
pi_163575212
Spannend Thistle! Ik duim mee :)

Avontura wat stom :( Dat moeite tot opladen is herkenbaar helaas...

Hopelijk begin volgende week de uitslag van de semen analyse. Als dat niets laat zien, dan maar langs de ha voor een doorverwijzing -O-
pi_163595434
Aventura, hoe is het nu? Heeft het doorgezet? Ik hoop van niet!
Wolken, stom! Alles! Inmiddels een betere dag?

Hier zojuist met de afdeling gebeld om te vragen hoe het zit met 'lange' cyclus icm clomid.
Ze gaan pas wat doen bij cyclusdag 40 indien niet zwanger.
Dus dinsdag maar weer een test doen en als hij negatief is weer bellen.
Afwachten dus, maar ben er een beetje murw van.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:13:42 #141
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163599791


Dit is de test van vanmorgen, iets zichbaarder dan gister maar wel te onduidelijk voor 13 dpo. Ik verlies ook al wat bloed dus het is einde oefening. Bah.

Fazzo, wat een niemandsland nu eigenlijk. Stel de uitslag is goed, wat kun je dan daar nu mee? En indien niet goed, dan is dat ook gewoon geen goed nieuws.

An, ook al zo'n onduidelijke situatie. Hopelijk weet je snel meer.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:17:55 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163599862
Nog even over die test. Een streep is dus geen streep, voor mij gaat die vlieger niet op. Ik word niet blij van een streep, alleen maar bang en ook murw. Want wat heb ik hier nou aan. Ik vind dat zo erg, want zo'n test zou juist reden moeten zijn tot blijdchap en gelukkig is dat hier in dit topic ook vaak zo. Ik denk dat ik maar ga verhuizen naar wat als zwanger blijven niet zo makkelijk gaat.
pi_163607923
Aventura, wat moeilijk...
Waarom is bij jou een streep niet per se een positieve test? (Misschien lees ik er overheen, in dat geval sorry)
pi_163607978
Hier gaat alles nog goed. Ik heb het gevoel dat de embryo aan het innestelen is, het gevoel dat er iets bij me is O+ Hopelijk blijft dat zo.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 19:51:35 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163608206
Hoop het voor je!

Nja een streep is wel een streep natuurlijk. Er zit HCG in mijn lichaam en dus was er een bevruchting. Maar ik denk niet: ik ben zwanger. Want het gaat toch weer mis (het is hiervoor al 3x mis gegaan).
pi_163608521
Heel herkenbaar Aventura, dat je niet eens meer blij kunt zijn met een positieve test omdat je weet dat het toch wel mis gaat..

Ik zie de streep ook duidelijk nu, maar snap dat je er echt geen vertrouwen in hebt. Ik duim toch nog even.. :*
pi_163608607
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:17 schreef Aventura het volgende:
Nog even over die test. Een streep is dus geen streep, voor mij gaat die vlieger niet op. Ik word niet blij van een streep, alleen maar bang en ook murw. Want wat heb ik hier nou aan. Ik vind dat zo erg, want zo'n test zou juist reden moeten zijn tot blijdchap en gelukkig is dat hier in dit topic ook vaak zo. Ik denk dat ik maar ga verhuizen naar wat als zwanger blijven niet zo makkelijk gaat.
Herkenbaar. Ik word er ook best verdrietig van dat ik zo ben gaan denken.
pi_163611209
Nu snap ik je -O- Ik wist wel dat je miskramen had gehad maar had er niet bij stil gestaan dat dat zo veel gevolgen heeft over hoe je je voelt :'(
Voor jou dus nog even geen roze wolk. Ik zal voor je duimen dat het snel goed gaat komen.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 22:12:58 #149
73386 Fazz
onderweg
pi_163611565
Aventura, wat een naar gevoel :{ :* Ik vind die hele achtbaan van emoties rondom het zwanger willen worden zo stom :r en hoe langer het duurt, hoe meer beladen het wordt :{

Hier is het idd niemandsland, ongeacht de uitslag van't onderzoek. Het kunnen uitsluiten (hopelijk) voelt dan toch wel weer goed.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:36:06 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163613576
Aventura :* heel herkenbaar en begrijpelijk gevoel.
En ik ga toch heel hard voor je duimen :*.
KuikenGuppy
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:14:26 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163621288
Lief! Je mag duimen voor de volgende ronde. De dijken zijn inmidels doorgebroken. Hopelijk snapt mijn lichaam de volgende ronde hoe het wel moet :)
pi_163621689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 14:47 schreef Elleska het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik het helemaal mee eens Elleska! Nu de artsen nog :')
Afgelopen week vergeten te bellen door een krankzinnig drukke week. Volgende week dan maar!

Thistleweed ik duim voor een plakker!

Wolken :*

Ah nee Aventura, het houdt ook maar niet op he :( Herkenbaar qua gevoel wel helaas ;(
Sterkte :*

+1 op Fazzoletti. Ik vind zwanger worden echt steeds verschrikkelijker worden. En wat baal ik daar van, want het moet toch een mooi & liefdevol iets zijn ;(
En :* voor je niemandsland!
  maandag 11 juli 2016 @ 07:34:05 #153
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163660064
Vandaag ong nod, nog geen tekenen van dijkdoorbraak, maar toch een witte test :{ Het blijft nog even spannend dus.
pi_163662452
Spannend Tweedledee. Nog even afwachten dus
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 11:29:46 #155
382129 crew  Donna
pi_163662565
Spannend hoor!
pi_163662821
Ik kon het niet laten en heb een test gedaan (veel te vroeg, zaterdag NOD en volgende week maandag de datum die het ziekenhuis aanraad als testdatum). Helemaal wit, niet zo raar natuurlijk. Nu weet ik in ieder geval dat er niet meer grote hoeveelheden hcg in mijn lijf zitten vanwege de pregnyl. Ik begin weer erg nerveus te worden. Tot gisteren voelde ik me wel redelijk zeker maar nu niet meer. Ik let op elk steekje en kranpje. Tegelijk begin ik me s ochtends misselijk en duizelig te voelen. Ben bang dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is. Ik was al weer vergeten hoe ontzettend onzeker deze periode kan zijn...
  maandag 11 juli 2016 @ 17:51:11 #157
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163670387
Dan duurt een week lang he Thistle :{ :*
pi_163671682
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:51 schreef Tweedledee het volgende:
Dan duurt een week lang he Thistle :{ :*
Ja -O-
pi_163672970
Bij mij duurde het ook echt tot nod tot ik een streep had en ik ben toch echt al 17 weken zwanger. Hou vol!
pi_163673757
Bedankt :)
pi_163674608
:* voor wie een streep niet standaard een blij gevoel geeft..

Tweedle en Twistle, spannend toch wel! Ik duim!

Morgen zit ik op dag 40 ondanks clomid.
Dus morgenochtend maar testen en in geval van negatief, maar even bellen. (Ik verwacht niet ineens vannacht ongesteld te worden óf zwanger te zijn.)
Ik ben benieuwd wat ze willen gaan doen..!
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 23:21:00 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163678874
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 21:10 schreef AN. het volgende:
:* voor wie een streep niet standaard een blij gevoel geeft..

Tweedle en Twistle, spannend toch wel! Ik duim!

Morgen zit ik op dag 40 ondanks clomid.
Dus morgenochtend maar testen en in geval van negatief, maar even bellen. (Ik verwacht niet ineens vannacht ongesteld te worden óf zwanger te zijn.)
Ik ben benieuwd wat ze willen gaan doen..!
Indien een witte test krijg je waarschijnlijk progesteron om een nieuwe cyclus te starten en dan een verhoging van clomid omdat de dosis dan niet meer goed aanslaat.

Goed dat je er achteraan gaat!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163682295
Lijkt me inderdaad een goed plan AN. Wat lastig zeg!
pi_163685090
:) thanks Majo en Thistle!
Vanochtend gebeld (want witte test en geen menstruatie), ik moet morgen langs komen bij de arts.
Dan een echo en dan waarschijnlijk dat wat Majo zegt.
Ben benieuwd!
pi_163687524
Ah nee... ik heb buikkrampen, ben bang dat het hem niet gaat worden deze ronde...
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:08:01 #166
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163688358
He nou wat balen Thistle -O-

Succes bij de gyn AN.!
  dinsdag 12 juli 2016 @ 14:14:36 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_163688538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef Thistleweed het volgende:
Ah nee... ik heb buikkrampen, ben bang dat het hem niet gaat worden deze ronde...
maar je hebt over vijf dagen pas je NOD?
Kunnen je krampen niet ergens anders van komen? Darmen? Zaterdag duurt nog even hoor, en de meeste mensen testen sowieso zo vroeg nog niet positief. Ik zou de moed nog niet opgeven!
(en pas over een paar dagen testen ;))
disclaimer
  dinsdag 12 juli 2016 @ 17:45:16 #168
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163693724
Ik ben mezelf een beetje gek aan het maken. Ik zit nu op dag 14 na eisprong, bij de vorige gelukte eisprong werd ik op dag 11 genadeloos ongesteld met daaraan voorafgaand 1,5e dag de bekende krampjes en trekkerig gevoel en megagevoelige borsten.
Nu niets van dit alles. Soms licht weeïg gevoel op die hoogte en dan beetje misselijk, maar of dat lichamelijk of psychisch is, who knows... En dat terwijl ik prima afleiding heb in de vorm van klussen.
Man man. :') Sorry moest het ff kwijt.
Mag overmorgen pas weer testen van mezelf. :+
pi_163698924
Spannend Tweedledee! Al die stomme symptomen helpen ook niet echt!
Thistleweed zaterdag duurt nog even en wachten is moeilijk.

Ik duim voor jullie!

Fijn dat je zo snel terecht kan AN.
  donderdag 14 juli 2016 @ 08:16:27 #170
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163726106
/nevermind
;(
pi_163728654
Balen Tweedledee :(

Heb je al nieuws AN?

Ik duim nog even voor je door Thistle.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163730550
Ach Tweedle, testen had geen zin meer? :*
En hoe is het bij jou Thistle?

Ik was gister bij de arts!
Na een echo leek het er ineens op dat er toch een blaasje groeiende was..! Rijkelijk laat natuurlijk, maar een ei is een ei!
Om zeker te weten of het een naderende eisprong was, moest ik bloedprikken.
Eind van de middag al de uitslag!

Geen eisprong gehad deze ronde met clomid en ook geen naderende eisprong.
Dus provera (?) slikken, onttrekkingsbloeding opwekken en dan 100mg clomid + monitoren.

Jammer dat deze ronde 'zinloos' was, maar ook blij dat ik nu weer door kan! :)
pi_163731308
Oops, ik heb jullie ernstig verwaarloosd :@

Twee maanden terug was ik 4 dagen over tijd en had donderdagavond besloten de volgende dag na het werk een test te halen. Die nacht kreeg ik ontzettende buikkrampen en werd ik hevig ongesteld. Testen was dus niet meer nodig.

Ik had er een beetje de pee in en besloot me er niet meer echt mee bezig te houden. Daardoor had ik dit topic ook niet echt meer gelezen.

Maar ik ben toch wel erg benieuwd naar al jullie verhalen, dus ik schuif graag weer aan.


Tweedle wat rot -O-

Fijn dat je weer door kan AN!
pi_163731477
Oh, wat jammer Tweedledee, het klonk zo goed.

Gelukkig kunnen jullie dan nu door AN. Lijkt me fijn dat je wat duidelijkheid hebt.

Hier nog niets. Negatieve testen en geen bloed. Ik verwacht mijn menstruatie zaterdag dus er is ook nog tijd. Ben wel al weer wat minder ongeduldig, dat scheelt een stuk
pi_163731503
Savvy, moeilijk he, als je zo over tijd ben dan krijg je toch hoop. Gezellig dat je er weer bent.
pi_163740422
Hey Savvy! Welkom terug :) wat rot dat de menstruatie zo hard doorgebroken is.

Jammer van deze ronde AN. Geeft wel weer inzicht natuurlijk. Deze dosis werkte niet voldoende.

Tweedle :* klote

Thistleweed hou je koppie er een beetje bij hoor. Ik snap de spanning, maar aan te vroeg testen heb je helemaal niks. Succes nog met afwachten.

De ongi is hier klaar. Mijn ei komt er weer aan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_163742168
Wachten duurt lang hé, Thisleweed. Maar idd een witte test zoveel dagen voor je nod zegt nog niks. Mijn duimen draaien voor je!

Ik schuif ook aan op het wachtbankje, weet niet precies hoe lang ik al op het bankje zit, want ik heb deze ronde niks bijgehouden, maar vermoed dat ik 1,5 week geleden mijn ei ongeveer had.
Wel al een klein beetje raar bloedverlies gehad en een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik.

Ik heb normaal een korte luteale fase, maar daardoor weet ik eigenlijk niet wanneer ik kan testen. Als ik 10 dagen na mijn ei zit ben ik voor mijn doen al over tijd, maar dat is wel te vroeg om te testen denk ik?
pi_163744230
Er zijn een aantal testen die zeggen dat je 4 dagen voor NOD al kan testen. Of dat zinnig is kan ik je niet vertellen.

Poeh, ja, ik weet ook niet helemaal wat ik heb. Ik ben een paar jaar bezig geweest met zwanger raken van de eerste. Ik deed nooit een test. Zelfs na IVF testte ik pas na dat ik ongesteld had moeten worden. Bij nr 2 het zelfde. Als ik niet zwanger was wist ik dat omdat ik ongesteld werd, dan deed ik geen testen. Nu bij nr 3 heb ik al 3 testen gedaan. Ik ben nog nooit zo ontzettend er mee bezig geweest. Ik sta bij elk kwaaltje of krampje uren stil om te proberen om te analyseren wat het zou kunnen betekenen. We kunnen na deze poging nog 5 keer een cryo terugplaatsing doen dus het is niet zo dat het super belangrijk is dat het in één keer lukt.

Zo, einde van mijn dagboek post :P
pi_163744258
Oja, en bedankt allemaal voor de relativerende berichtjes :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:17:22 #180
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163760954
Peacefulll hoop op een succesvolle nieuwe ronde voor jou!

Hoi Savvy. :W

Nog even dagje spannend dus nog Thistle!

Ik vind mijn lijf even niet lief dat ze me zo voor de gek gehouden heeft :( Hopelijk lukt de nieuwe ronde met deze dosering Clomid ook weer, dan hoef ik daarna niet meer naar het ziekenhuis. Of alleen nog over 9 maanden ff dan ;)
pi_163761507
Dat is ook stom, Tweedledee. Hopelijk volgende rond succes en dan inderdaad alleen nog maar ff bevallen 8-)

Ik was aan het terug berekenen wanneer mijn laatste menstruatie was, volgens mij was dat 16 juni. Normaal heb ik een cyclus van 26-28 dagen ...
Ik durf niet te testen :X
pi_163764956
Dat is ook stom Tweedledee :(

Kom op Savvy je kan het! Verder ben ik helemaal niet nieuwsgierig hoor O-)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:53:52 #183
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163765044
Vroeg testen raad ik af. 7 van de 10 zwangerschappen gaat mis voor de 'nod'. Ik deed het wel altijd en ik werd er niet vrolijk van. Savvy, jij kunt wel testen hoor!
  vrijdag 15 juli 2016 @ 20:04:56 #184
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_163765247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:53 schreef Aventura het volgende:
Vroeg testen raad ik af. 7 van de 10 zwangerschappen gaat mis voor de 'nod'. Ik deed het wel altijd en ik werd er niet vrolijk van. Savvy, jij kunt wel testen hoor!
Ik hoop dat je zeven van de tien miskramen bedoelt :o -O-
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_163778651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 07:36:19 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163778667
Toch in het verkeerde topic aangeschoven, savvy :D gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
pi_163778779
Bedankt!

Ik was hier de afgelopen 10 maanden wel geweest, alleen de laatste 2 maanden besloten om het even op z'n beloop te laten. Dat deed goed blijkbaar :+

Maar ik ben denk ik nog wel vroeg met testen, aangezien ik altijd een late eisprong heb, dus nog wel even 100 slagen om de arm.

Maar wel erg leuk om na al die maanden een tweede streepje te zien, ik dacht dat dat niet ging lukken met zo'n korte luteale fase.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:09:25 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_163778793
Oeh yeah savvy! Leuk! Gefeliciteerd *O*
disclaimer
pi_163778844
Savvy *O*
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:20:38 #190
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163778857
Wow savvy :D Gefeliciteerd *O*
pi_163778870
Savvy! Wat tof zeg *O*
pi_163778894
Bedankt! O+
pi_163778925
Gefeliciteerd!! *O*
pi_163778995
Gefeliciteerd! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_163779076
Jaaa Savvy! Gefeliciteerd *O*
pi_163779346
Gefeliciteerd Savvy! *O*
pi_163779351
*O* Streepjes! Gefeliciteerd Savvy!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 09:53:53 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_163779537
Waaaauuw! Van harte Savvy!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 10:36:19 #199
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163780004
Wat goed! Gefeliciteerd!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 10:37:41 #200
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_163780022
*O* gefeliciteerd
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_163780169
Van harte Savvy!!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 10:57:48 #202
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163780310
*O* Jaa wat een mooie strepen Savvy O+
pi_163780616
Savvy jeeeeeee! *O*
pi_163780637
Bedankt voor de felicitaties! O+

Hopelijk blijft ie plakken!
pi_163780992
Gefeliciteerd met 100 slagen om de arm Savvy ;) *O*

Ik duim voor een plakker ^O^
  zaterdag 16 juli 2016 @ 18:19:27 #206
73386 Fazz
onderweg
pi_163789854
Gefeliciteerd Savvy *O*
pi_163789964
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:06 schreef Savvy. het volgende:
Bedankt!

Ik was hier de afgelopen 10 maanden wel geweest, alleen de laatste 2 maanden besloten om het even op z'n beloop te laten. Dat deed goed blijkbaar :+

Maar ik ben denk ik nog wel vroeg met testen, aangezien ik altijd een late eisprong heb, dus nog wel even 100 slagen om de arm.

Maar wel erg leuk om na al die maanden een tweede streepje te zien, ik dacht dat dat niet ging lukken met zo'n korte luteale fase.
Savvy! Wat tof dat je op zo'n manier terugkomt! *O* van harte gefeliciteerd *O*

Je bent een kloon toch..? Wanneer kom je uit de kast? :P
  Moderator zaterdag 16 juli 2016 @ 18:27:03 #208
382129 crew  Donna
pi_163789978
Gefeliciteerd Savvy!! O+
  Moderator zaterdag 16 juli 2016 @ 18:49:14 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163790332
Savvy! O+ :'( *O* ik ga keihard duimen voor een plakker! O+ O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_163790617
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 07:30 schreef Savvy. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens wat ik zomaar bijna zou missen :o

*O* plak baby plak!!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 16 juli 2016 @ 19:26:03 #211
269689 crew  Viv
pi_163791271
Gefeliciteerd Savvy!
pi_163792928
Savvy! :D Mooie streepjes! O+
pi_163792933
Wat een lieve felicitaties allemaal O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:25 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Savvy! Wat tof dat je op zo'n manier terugkomt! *O* van harte gefeliciteerd *O*

Je bent een kloon toch..? Wanneer kom je uit de kast? :P
:P Over een week of 8 als alles goed gaat denk ik.
pi_163794587
O nu ben ik helemaal nieuwsgierig Savvy! Hopelijk over 8 weken uit de kast dus ;)

Majo nog gefeliciteerd met je ^) . Ik zag jullie foto in het andere topic. Jullie zagen er prachtig uit!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:43:37 #216
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163794907
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:26 schreef Savvy. het volgende:

:P
:o Het is tong80!
:+
pi_163802569
Savvy, hoe tof! *O*
Plakken nu maar!
  zondag 17 juli 2016 @ 10:48:46 #218
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_163802878
Savvy *O*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_163802969
Savvy wat tof! Gefeliciteerd *O*

Majo nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik zag een hele mooie foto voorbij komen in het andere topic O+
pi_163812928
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:43 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

:o Het is tong80!
:+
O great, ontmaskerd :(


Majo ik heb ook even de foto opgezocht, inderdaad prachtige foto! Nog van harte gefeliciteerd met je huwelijk!


Thisleweed hoe gaat het bij jou?
pi_163813103
Nog steeds niets. We wachten nog even af :)
pi_163813420
Morgen is de dag dat het ziekenhuis aanraadt om te testen toch?
pi_163822628
Jup, maar testen is niet meer nodig -O- Door naar de volgende ronde.
  maandag 18 juli 2016 @ 08:03:05 #224
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163822698
-O- Thistle...
pi_163822707
Wat jammer Thistle -O-
pi_163832823
Savvy van harte!! *O*

En tegenstrijdig wat balen en jammer Thisle :(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163833326
Jammer Thistle :( Had het je zo gegund.
pi_163844715
Jammer Thistleweed! -O-
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:05:22 #229
73386 Fazz
onderweg
pi_163849142
Wat jammer Thistle :*

Ik zit nog 6 dagen in spanning. Nog steeds geen uitslag van het onderzoek van vriend. De ha heeft het nog niet gebeld en vriend zelf vergeet ook steeds te bellen }:|
Verder voel ik natuurlijk van alles maar relativeer ik het vervolgens weer met de gedachte dat het toch nooit gaat lukken :{ Morgen weer eens op kraambezoek, om daarna vast weer een potje te gaan janken :@

\einde van zelfmedelijden
pi_163849370
Ai, kraambezoek kan dan heel moeilijk zijn... Ik herken je gevoel wel heel erg van voor dat we kids hadden, het duurt steeds langer en langer en dan ga je twijfelen of het wel zal gaan lukken. :*
pi_163849522
O irritant Fazzoletti, zit vriend eens achter zijn broek aan dan ~O>
Herkenbaar gevoel, het helpt ook niet echt dat ik een pessimist ben :') Ben pas ook op kraambezoek geweest en alhoewel ik er als een berg tegen op zag, viel het mij heel erg mee ik heb dan wel heel hard gehuild nadat ik had gehoord dat het baby'tje geboren was :@
Ik merk dat ik alles rond zwanger zijn heel confronterend vind, omdat het daar mis ging. Dat er een heuse baby ging groeien is weer een stap verder en daar was ik nog niet. Eerst stap 1 maar eens afmaken ;)
Ik zit weer op het wachtbankje!
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:52:25 #232
73386 Fazz
onderweg
pi_163849815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:23 schreef Thistleweed het volgende:
Ai, kraambezoek kan dan heel moeilijk zijn... Ik herken je gevoel wel heel erg van voor dat we kids hadden, het duurt steeds langer en langer en dan ga je twijfelen of het wel zal gaan lukken. :*
Ondanks dat ik er al 1 heb, speelt dat toch echt weer ;)
Voor mijn zoon duurde het iets langer dan een jaar voordat ik zwanger werd, maar toen had ik geen cyclus. (dmv clomid zwanger geraakt). Nu heb ik al 15 cyclussen gehad en is het nog niet gelukt -O-

Wachten is gewoon kut; :* voor ons allemaal!
pi_163849912
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:05 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat jammer Thistle :*

Ik zit nog 6 dagen in spanning. Nog steeds geen uitslag van het onderzoek van vriend. De ha heeft het nog niet gebeld en vriend zelf vergeet ook steeds te bellen }:|
Verder voel ik natuurlijk van alles maar relativeer ik het vervolgens weer met de gedachte dat het toch nooit gaat lukken :{ Morgen weer eens op kraambezoek, om daarna vast weer een potje te gaan janken :@

\einde van zelfmedelijden
S. 2014
J. 2016
pi_163849917
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:05 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat jammer Thistle :*

Ik zit nog 6 dagen in spanning. Nog steeds geen uitslag van het onderzoek van vriend. De ha heeft het nog niet gebeld en vriend zelf vergeet ook steeds te bellen }:|
Verder voel ik natuurlijk van alles maar relativeer ik het vervolgens weer met de gedachte dat het toch nooit gaat lukken :{ Morgen weer eens op kraambezoek, om daarna vast weer een potje te gaan janken :@

\einde van zelfmedelijden
Dikke kuffel! T is toch ook gewoon ruk.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 19 juli 2016 @ 10:03:20 #235
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_163849971
Aargh Fazzoletti shit die onzekerheid. Nu meteen je vriend een por geven dat hij moet bellen!

Ach ja kraambezoek... Dat is toch altijd wel een dingetje waar je je even voor op moet laden als je zelf ook zo graag wil. Ook ik ben onlangs op kraamvisite geweest en ook mij viel het mee. Ik kon alleen maar denken aan het gevoel dat ik straks ook zo trots mijn baby kan showen en al die dingen meemaken. Het scheelt wel dat het van iemand was die niet zo dicht bij me staat, anders was het wel wat beladener geweest denk ik. Want inderdaad, ik jank ook als iemand dichterbij zwanger is of bevallen is.

Hou vol meiden :*
pi_163884046
Hey Savvy! Wat fijn! Gefeliciteerd *O*

Jammer Thistle -O-

Vervelend dat kraambezoek zoveel losmaakt. Dat wij allemaal zelf kraambezoek gaan krijgen :*

Ik heb jullie wat verwaarloosd. Was druk PokemonGo aan hdt spelen, plus wachten op volgende ei. Die is waarschijnlijk dit weekend. Dus even wat minder pokemons vangen :')
pi_163889863
Sorry, ik heb niets bijgelezen en hoop dat ik niet heel erg inbreek, maar wil een mod mij uit de OP halen aub? Onze kinderwens gaat een paar jaar de vriezer in omdat ik hard aan mezelf aan het werken ben en heb besloten mijn dromen waar te maken en een opleiding te gaan doen :)

Ik wens jullie allemaal knalstrepen toe :)
  Moderator woensdag 20 juli 2016 @ 21:05:56 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_163890102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:57 schreef Mamiemoe het volgende:
Sorry, ik heb niets bijgelezen en hoop dat ik niet heel erg inbreek, maar wil een mod mij uit de OP halen aub? Onze kinderwens gaat een paar jaar de vriezer in omdat ik hard aan mezelf aan het werken ben en heb besloten mijn dromen waar te maken en een opleiding te gaan doen :)

Ik wens jullie allemaal knalstrepen toe :)
Ik zat laatst aan je te denken.

Goed dat je eerst aan jezelf gaat werken, dat is op den duur alleen maar beter voor een kindje :* wel een heftige keuze om te moeten maken, heel veel sterkte! :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 juli 2016 @ 21:37:20 #239
269689 crew  Viv
pi_163899330
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 21:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zat laatst aan je te denken.

Goed dat je eerst aan jezelf gaat werken, dat is op den duur alleen maar beter voor een kindje :* wel een heftige keuze om te moeten maken, heel veel sterkte! :*
Wat lief van je Maaj! Ik ben inmiddels ongeveer een jaar in therapie en ik maak enorme sprongen dus dat geeft de burger moed. Ik ben er onder andere achter gekomen dat als we nu een kindje zouden krijgen, we dat om de verkeerde redenen zouden doen. Dat was ontzettend heftig, drie maanden geleden.
Na veel huilen en nadenken en praten, sta ik er nu veel meer voor open om onze kinderwens uit te stellen (ik ben ook nog maar 25, ik heb nog zat tijd) en mijn eigen geluk op de eerste plaats te zetten, voor ik een kind gelukkig kan maken. En dat is exact wat ik de komende jaren ga doen :)
  donderdag 21 juli 2016 @ 10:26:49 #241
73386 Fazz
onderweg
pi_163900366
Moeilijke keuze Mamiemoe, maar wel te begrijpen. Succes met je zoektocht naar geluk en dat je kinderwens dan alsnog tot uiting zal komen :*

Hier uitslag van de zwemmers; die zijn goed *O* Maar zo weten we dus nog niets :+ Als deze ronde niet lukt ga ik een doorverwijzing halen. Ik heb m'n nod volgens mij dit weekend dus snel actie.
pi_163909677
Wat een moedig besluit Mammiemoe! Heel veel succes met je opleiding en het werken aan jezelf :*

Wat fijn het goede nieuws Fazzoletti! Hopelijk mag het dan ook maar snel raak zijn en is een doorverwijzing niet nodig. Veel plezier gewenst in ieder gewenst :9
pi_163924291
Mamiemoe wat ontzettend dapper! Ik wens je heel veel succes met je opleiding. Wat ga je doen?

Goed nieuws Fazz! En dat een doorverwijzing maar niet meer nodig zal zijn :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_163937538
Fuchsia, welkom op het wachtbankje. Ik neem naast je plaats goed? NOD zal ergens begin augustus zijn.

Mamiemoe, wat een sterke en verstandige beslissing. Zeker niet de meest gemakkelijke. Wat kan je over een paar kaar trots zijn op jezelf dat je eerst geïnvesteerd hebt in jezelf, om daarna met een stabiele basis aan jullie kinderwens te werken. Ik wens je veel succes en ik hoop je over een tijdje hier weer te zien.

Dat is goed nieuws Fazz! Maar... nog wel onduidelijk waarom er nog geen resultaat is bij jullie. Ben benieuwd of er nog meer duidelijkheid komt als ze meer naar jou gaan kijken. :* of dat het gewoon raak is deze ronde!
pi_163943094
Mamiemoe wat een moeilijke keuze moet dat geweest zijn, maar wat moedig! Heel veel succes met je opleiding en zelfontplooiing.

O Fazz, dat is wel een beetje een dubbel gevoel lijkt me. Heel fijn dat de zwemmers goed zijn, maar balen dat er nog niet een duidelijke oorzaak is waarom jullie al 15 rondes verder zijn.
Goed idee van de doorverwijzing. Ik ga echter duimen dit weekend dat het niet nodig is!
pi_163949453
Jullie zijn lief, dankjulliewel O+

Ik ga de PABO doen in deeltijd, dus het is heel spannend om op mijn werk te vertellen dat ik straks (als eerste en enige van mijn afdeling) minder moet gaan werken. Daarnaast moet ik heel hard beginnen sparen om alles te kunnen betalen. Maar mijn hart ligt in het onderwijs dus ik moet dit gaan doen en juist nu we nog geen kinderen hebben, want ik ben bang dat het er niet meer van gaat komen als we wel kinderen hebben. Dus als ik klaar ben met mijn opleiding, meld ik me hier weer :)
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:33:23 #247
73386 Fazz
onderweg
pi_164016175
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 26 juli 2016 @ 10:35:52 #248
269689 crew  Viv
pi_164016209
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat goed!! O+
pi_164016220
Fazz! *O* *O* *O* Wat gaaf zeg, eindelijk!

Zelfs die eerste vind ik geen tuurstreep te noemen hoor. :D
pi_164016241
OMG *O* Gefeliciteerd Fazzoletti *O* Wat een goede knalstreep vandaag! *O*

Ik duim voor een plakker :*
pi_164016519
Fazz!!! Wat super!! Geen ziekenhuis voor jullie! *O* *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:52:02 #252
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_164016538
Fazz!!! Ik krijg er helemaal kippenvel van! Wat tof! Onwijs gefeliciteerd O+
pi_164016569
Fazz!! Gefeliciteerd! *O*
pi_164016598
Oh wauw, Fazz, wat ontzettend gaaf! Het is je (jullie) zeer gegund. :* . *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_164016646
Fazzzzzz O+ *O* O+ *O*
Ik dacht er gisteren nog aan alleen had zoiets van ga niet vragen.
Yeah!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:58:48 #256
73386 Fazz
onderweg
pi_164016666
en nu moet ik weer huilen om al jullie lieve reacties :'( O+
  dinsdag 26 juli 2016 @ 10:59:33 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_164016684
ZOMG FAZZ YAY! *O* Ik ben superblij! Gefeliciteerd! :D
disclaimer
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:06:10 #258
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164016816
yeeeey gefeliciteerd *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_164016840
Jaaaa Fazz *O* O+
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:09:15 #260
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164016896
Wauw fazzo :) Gefeliciteerd!!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:10:51 #261
409579 LuDann
All the way
pi_164016938
Fazz! :D O+ *O* Eindelijk, van harte gefeliciteerd! Plak baby, plak!
pi_164017106
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg wat fijn, wat tof! wat goed! En ondanks al die reizen van laatst!!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:18:57 #263
344469 Amsel
zonder t
pi_164017123
Yesssss Fazz *O*
pi_164017155
Fazz wat super super super! Gefeliciteerd, ik wens je een heerlijke zwangerschap! *O*
pi_164017228
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fazz :o *O* :'( *O* O+ Wat geweldig, tof, gaaf, spannend! Plak, baby, plak!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_164017464
Fazz die is heel duidelijk! gefeliciteerd *O*
pi_164017471
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 10:59 schreef Mamiemoe het volgende:
Jullie zijn lief, dankjulliewel O+

Ik ga de PABO doen in deeltijd, dus het is heel spannend om op mijn werk te vertellen dat ik straks (als eerste en enige van mijn afdeling) minder moet gaan werken. Daarnaast moet ik heel hard beginnen sparen om alles te kunnen betalen. Maar mijn hart ligt in het onderwijs dus ik moet dit gaan doen en juist nu we nog geen kinderen hebben, want ik ben bang dat het er niet meer van gaat komen als we wel kinderen hebben. Dus als ik klaar ben met mijn opleiding, meld ik me hier weer :)
(leest nog steeds mee)

Heel veel succes, ik ben er ook aan begonnen (verkort en deeltijd) met het idee dat we de kinderwens nog even uitstellen, maar ik vond hem (helaas) niet de moeite waard om zowel mn relatie op het spel te zetten (dit klinkt zwaarder dan het is) als de kinderwens uit te stellen. Succes!!

En Fazz gefeliciteerd! O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 11:37:21 #268
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_164017524
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaahahhhhh niet!!! Jaaahhhh!!!! Gefeliciteerd!!! Wat goehoeeeedddd!!!
*O* *O* *O* *O*
O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 11:44:13 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164017688
Jaaaaa fazz wat fijn O+ *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_164017874
Omg jaaaaaaaa! *O* Fazz, wat goed! *O*
pi_164018075
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woooooow! Net op het moment dat je echt langzaam vervolgstappen bedenkt! Wat een fantastische strepen! *O* *O* *O*
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:28 #272
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164018101
Fazz *O* wat leuk!!! O+ *O* Gefeliciteerd!
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 26 juli 2016 @ 12:01:58 #273
382129 crew  Donna
pi_164018124
Gefeliciteerd Fazz!! O+
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:02:06 #274
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164018129
Fazz wat tof *O* *O* *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 26 juli 2016 @ 12:02:38 #275
426379 elamanilo
elämänilo
pi_164018146
*O* Gefeliciteerd Fazzoletti!
pi_164018436
Gefeliciteerd Fazz! *O*
pi_164019146
Fazz, geweldig! Gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_164019222
Fazz! O+ *O* Wat geweldig, ik ben zó superblij voor jullie O+
pi_164019687
*O* *O* *O* fazz! O+
  dinsdag 26 juli 2016 @ 13:11:58 #280
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_164019812
*O* Feli Fazz!!! *O*
pi_164020009
Ooh Fazz, eindelijk! Fantastisch voor jullie *O*! Gefeliciteerd! Plak baby plak.
pi_164020179
Fazz! *O*
pi_164021425
Wauw Fazz! Wat een geduld moesten jullie hebben maar daar is 'ie! *O*
pi_164023334
Van harte Fazz *O*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_164023564
Jaaaa Fazz wat goed!! Gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_164024174
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woah wat een knaller die rechter! O+ Gefeliciteerd! :*
pi_164024233
[quote]1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Cygne het volgende:

[..]

Woah wat een knaller die rechter! O+ Gefeliciteerd! :*
[/quote
Da's de Fok!-tweeling van 2017!
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:47:08 #288
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_164024352
Ik vind het extra tof dat jij ook nog eens ts van dit topic bent :s)
Ik wil de volgende openen hoor! ;)
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:59:14 #289
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_164024654
Wat leuk Fazz! Merk je al dingen aan je lichaam? Misselijk, gespannen borsten, andere eetlust?
pi_164025443
Streepjes voor Fazz *O* Gefeliciteerd!
pi_164026469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:47 schreef Tweedledee het volgende:
Ik vind het extra tof dat jij ook nog eens ts van dit topic bent :s)
Ik wil de volgende openen hoor! ;)
Dan open ik die na jou ;)
pi_164026960
Supergefeliciteerd Fazz!! O+
pi_164027264
*O* waah! Fazz!! Van harte!! O+
pi_164028989
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_164029476
Gefeliciteerd Fazz *O* Dat is wel een heel duidelijke streep!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_164029685
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef Fazzoletti het volgende:
Er kwam gisteren geen bloed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evem uit de lurkstand hiervoor hoor *O* *O* *O*

Wat ontzettend tof en fijn voor jullie!
pi_164029837
Gefeliciteerd Fazzzzzz *O* *O* *O*
pi_164030818
Jaaa Fazz wat tof *O* !! Oh echt zo fijn voor jullie O+ . Weer zo'n leukerd O+ . Dikke kus :* .
pi_164030993
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:42 schreef Roomsnoes het volgende:
Da's de Fok!-tweeling van 2017!
Jaaaaaaaa *O* *G* !!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2016 21:09:02 ]
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:41:00 #300
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_164032304
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Fazz!!!!!!


(Tweedle, ik zal hem niet sluiten ;) )
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:34:41 #301
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_164034233
Thanks AwayTL :D

Slotje *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')