quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:47 schreef Elleska het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens Elleska! Nu de artsen nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgelopen week vergeten te bellen door een krankzinnig drukke week. Volgende week dan maar!
Thistleweed ik duim voor een plakker!
Wolken
Ah nee Aventura, het houdt ook maar niet op heHerkenbaar qua gevoel wel helaas
Sterkte![]()
+1 op Fazzoletti. Ik vind zwanger worden echt steeds verschrikkelijker worden. En wat baal ik daar van, want het moet toch een mooi & liefdevol iets zijn![]()
Envoor je niemandsland!
Indien een witte test krijg je waarschijnlijk progesteron om een nieuwe cyclus te starten en dan een verhoging van clomid omdat de dosis dan niet meer goed aanslaat.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:10 schreef AN. het volgende:
voor wie een streep niet standaard een blij gevoel geeft..
Tweedle en Twistle, spannend toch wel! Ik duim!
Morgen zit ik op dag 40 ondanks clomid.
Dus morgenochtend maar testen en in geval van negatief, maar even bellen. (Ik verwacht niet ineens vannacht ongesteld te worden óf zwanger te zijn.)
Ik ben benieuwd wat ze willen gaan doen..!
maar je hebt over vijf dagen pas je NOD?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef Thistleweed het volgende:
Ah nee... ik heb buikkrampen, ben bang dat het hem niet gaat worden deze ronde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |