abonnement Unibet Coolblue
pi_162864877


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!
Met een meidenkwartet
pi_162864893
Het ging over de nieuwe Hema matt lipbalm kleuren.

Laatste post:
Ik was net bij Hema. Volgens mij zijn er 4 nieuwe kleuren: 12, 13, 14, 15.
Kleur 13 was bij mij mijn filiaal al helemaal op. En die sprak met het meest aan. Hier ook nog een review met de kleuren
http://www.beautylab.nl/hema-soft-matt-lipbalm-4-nieuwe-kleuren/
Met een meidenkwartet
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 13:51:39 #3
382129 crew  Donna
pi_162864954
Ik ben net geweest en er was geen tester van nr 14 :(

Sowieso was het 1 grote zooi. Bende.
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:53:18 #4
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162864992
Zijn ze niet via de webshop te bestellen?
pi_162865033
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:51 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben net geweest en er was geen tester van nr 14 :(

Sowieso was het 1 grote zooi. Bende.
Ik heb stiekem ook even de lades onder de display opengetrokken maar nergens meer een voorraadje. Alles stond er nog wel netjes in, maar heel de winkel was opvallend op orde. Dat zie ik wel eens anders.
Met een meidenkwartet
pi_162865248
Ik word wel altijd heel hebberig van make-up die zo voordelig geprijsd is en een degelijke kwaliteit heeft.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 14:07:40 #7
382129 crew  Donna
pi_162865276
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:55 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik heb stiekem ook even de lades onder de display opengetrokken maar nergens meer een voorraadje. Alles stond er nog wel netjes in, maar heel de winkel was opvallend op orde. Dat zie ik wel eens anders.
Bummer. Ik vond het make up schap een beetje pauperig aan doen hier. Sommige waren opengemaakt omdat er ook geen tester van was. Brr..
pi_162865357
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:07 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Bummer. Ik vond het make up schap een beetje pauperig aan doen hier. Sommige waren opengemaakt omdat er ook geen tester van was. Brr..
Online bestellen en in de winkel ophalen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 14:17:49 #9
382129 crew  Donna
pi_162865459
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Online bestellen en in de winkel ophalen *O*
De juiste kleur was er wel, maar er was geen tester. En ik wil toch graag even op m`n hand testen.

Bij Cathmar was de kleur die ze wou er niet.
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 16:06:26 #10
382129 crew  Donna
pi_162867844
Zal ik 'm maar gewoon kopen?! :9
pi_162868667
Ben ik de enige waarbij het er niet uitziet? :D Ze geven super veel af en het wordt altijd veel te dik. Ziet er uit als kinderlippenstift. ;(
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 16:54:02 #12
382129 crew  Donna
pi_162868709
Ik doe maar een heel dun laagje op!
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:55:04 #13
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_162868734
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, maar ik ben er nu wel nieuwsgierig naar. Komende week eens kijken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator donderdag 9 juni 2016 @ 16:56:56 #14
382129 crew  Donna
pi_162868770
Ik denk trouwens dat sommige kleuren bij mij ook wel 'kinderlippenstift' lijken ja. Ze hebben ook 'shine', is dat niet wat?
pi_162868976
Ze geven bij mij ook bizar veel af. Dat is niet af te happen en poederen, maar ik hou daar gewoon rekening mee.

Dat hele dikke herken ik niet zo. Ik doe een dun laagje goed lippen over elkaar, afhappen, poederen, nog een laagje, weer afhappen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:28:43 #16
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162873250
Nou vandaag bij de Hema geweest en nummer 10 uitgekozen. Er waren nog een heleboel maar deze donkere kleur uitgekozen omdat ik wilde vergelijken met een andere die ik heb.
Dit was het resultaat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Urban Decay soortgelijke kleur (dacht ik) Shame:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Hema lippenstift geeft inderdaad heel erg af. Binnen de kortste keren zat het overal op mijn gezicht!
Mochten jullie andere kleuren gebruiken, gaarne hier plaatsen .Benieuwd naar de andere kleuren :D
pi_162980742
Mijn aankopen van deze maand:

- Bobbi Brown Skin Foundation in Alabaster. Licht genoeg alleen heeft het een rozige ondertoon en heb ik ontdekt dat ik vrij geel ben :o. Maar het is niet opvallend gelukkig.
- MAC lipsticks in:
Chili (matte) heel mooi maar trekt redelijk bruin op mij.
Creme Cup (cremesheen) echt prachtig!
Arrowhead (matte LE) - in combinatie met een gloss een awesome nude.
- Chanel le volume de Chanel waterproof mascara. Heb ik al een jaar in gebruik maar heb nu eens de waterproof versie gekocht aangezien het wel enigzins afgeeft.
- Jeffree Star Cosmetics Liquid Lipstick in Rose Matter O+ O+ zo benieuwd!!!

En een blush kwast van Real Techniques die echt geweldig is. En een nieuwe beautyblender.

#addictout
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 19:23:15 #18
382129 crew  Donna
pi_162983360
Jeetje haha!

Sinds vandaag m`n Youngblood starter kit binnen. Happy! O+

En ik dacht dat die olie remover pads wel handig en fijn waren. Vergist! :') Heb een ruim half uur onscherp gezien en m`n ogen voelen alsof er een bak zand in zit.
pi_162993797
Nyx soft matte lipcream, verliefd op de kleuren en formule van de lipcream. Helemaal matte naar voelt niet zo kurkdroog zoals de anastasia liquid lipstick _O_

7.50 bij de Douglas.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 02:45:37 #20
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_162996434
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ben ik de enige waarbij het er niet uitziet? :D Ze geven super veel af en het wordt altijd veel te dik. Ziet er uit als kinderlippenstift. ;(
dat vind ik bij de meeste lippenstiften dat ze teveel afgeven. ik heb lippenstift van avon de laatste tijd. die doen dat niet. o en ik heb eentje van clinuque (colourbalm) die ook weinig afgeeft. deze laatste is wel wat vettiger.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:19:33 #21
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_162997003
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 02:45 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dat vind ik bij de meeste lippenstiften dat ze teveel afgeven. ik heb lippenstift van avon de laatste tijd. die doen dat niet. o en ik heb eentje van clinuque (colourbalm) die ook weinig afgeeft. deze laatste is wel wat vettiger.
Producten van Avon zijn fijn. :)

Als ik zeg welke lippenstiften ik gebruik, dan lachen jullie mij uit. :@

Heeeele oude lippenstiften uit Saudie-Arabie. Ze zijn groen, maar als je ze opdoet dan worden ze roze/rood. Dit is echt het beste wat ik ooit heb gebruikt. :D
1) Geven NIET af.
2) Vervagen NIET. Blijft zelfs zitten tot de volgende dag.
3) Droogt NIET uit.
4) De kleuren zijn super mooi!

Degenen die ik heb zijn bijna op, dus ik moet opzoek naar nieuwe. ;( Vroeger als kind had ik ze ook. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_162997081

Dees? :D
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:36:04 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162997096
Ik heb als kind het gezicht van mijn zusje daar helemaal mee ingekleurd :')
Blijft inderdaad prrrrrima tot de volgende dag zitten kwamen we toen achter :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:38:04 #24
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_162997109
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 07:33 schreef Negentiendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Dees? :D
Ja, maar je hebt heel veel verschillende varianten. Deze is wel heel groen, haha. De mijne hebben een hele donker groene kleur. De mijne hebben ook een mooiere huls. :P Ze zijn ook spot goedkoop. Ga er heel veel inslaan op vakantie. :+
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:38:39 #25
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_162997114
Try them. Ik weet zeker dat jullie het als positief zullen ervaren. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_162997231
Heb ze geprobeerd, uit Marokko :P leuke dingen wel, prima kwaliteit. De mijne was ook donkerder groen, ja.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:15:57 #27
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_162997919
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 07:38 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Try them. Ik weet zeker dat jullie het als positief zullen ervaren. :+
Kreeg je die uit Mekka mee als kado net als dat oogpotlood? :D
Ik heb ze nooit gezien en ben wel benieuwd wat dat dan is.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:10:37 #28
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_162998956
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:15 schreef Bugfixed het volgende:

[..]

Kreeg je die uit Mekka mee als kado net als dat oogpotlood? :D
Ik heb ze nooit gezien en ben wel benieuwd wat dat dan is.
Nee. :P Deze lippenstiften zaten in de bruidsschat van mijn schoonmoeder, die had ze gekregen uit Saudie-Arabie. Ze zijn dus al super oud ( :@ ) maar werken en ruiken nog super goed. :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door arvensis op 14-06-2016 10:29:08 ]
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:03:12 #29
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_163006682
Barry M heeft die ook een 😊
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:41:10 #30
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163013509
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:10 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Nee. :P Deze lippenstiften zaten in de bruidsschat van mijn schoonmoeder, die had ze gekregen uit Saudie-Arabie. Ze zijn dus al super oud ( :@ ) maar werken en ruiken nog super goed. :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cute! Ik heb ze echt nog nooit gezien. Wel die oogpotloden uit Mekka uiteraard :D

Als je een lippenstift wilt die niet afgeeft dan schijnt de make-up van Kat von D (dierproefvrij) goed te zijn maar niet te koop in NL. Op marktplaats zijn ze nieuw te koop maar wil geen kat in de zak kopen :{ dus ik hoop dat hier iemand dit merk in huis heeft en van waar?
pi_163091935
Misschien hebben jullie wel de tip voor mij :)

Ik smeer al een tijdje met Shisheido Ibuki, de softener en de moisturizer. Nu had ik dit probleem hiervoor ook al, maar het is met goed moisturizen niet echt opgelost.

Anway, na krap 2 uur drijft mijn gezicht van het vet. Het glanst aan alle kanten, grotendeels m'n T-zone maar ook op m'n wangen. Blotting tissues bieden geen uitkomst, de glans gaat zelfs na 5 papiertjes nauwelijks weg. Ik zit er niet zo op te wachten om om de 2 uur mijn foundation (MAC studio fix) opnieuw te doen. Iemand de gouden tip?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:37:56 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163092998
Andere gezichtsreiniger (vooral zacht en zo min mogelijk gebruiken werkt vaak) en andere dagcreme gaan gebruiken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163093082
Ik heb het tegenovergestelde, sinds ik terug ben in Nederland is m'n huid he-le-maal naar de klote en zo droog als schuurpapier. De schilfers hangen erbij, dus ik ga morgen maar even op zoek naar een hele milde scrub en lotion. Als iemand tips heeft, hoor ik het graag.

Ik ben vandaag trouwens voor de tweede keer bij de browbar van benefit in de douglas geweest, echt top! Waxen had ik daar al eens eerder laten doen, maar ik had ze nog nooit geverfd. Nu wil ik m'n wenkbrauwen vol houden (lang leve overijverige epileersessies als puber) dus ze raadde aan om toch te verven (duurt 5 minuten) en verdomd, ik heb meer donshaartjes dan ik dacht want ze lijken inderdaad een stuk voller! Topservice, aanradertje.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:51:09 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163093319
Ipv scrubben met korrels kan ik je een exfoliant aanraden. Dus 'chemisch' scrubben, is hoe gek het ook klinkt veel zachter voor je huid.

Ik gebruik deze van Dermalogica, dure zut, maar ik doe serieus al drie jaar met deze pot. Gebruik het één keer per week, dat is zat voor mijn huid.
Gezicht nat maken, poeder op handen doen en met paar druppels water 'papje' van maken. Inmasseren en afspoelen = weg doffe huid en schilfers.



En daarna met zo zacht mogelijke dagcreme insmeren (zo min mogelijk parfum, liefst geen minerale olie, gewoon lekker basic) of gewoon klein beetje plantaardige olie smeren. Wordt je huid meestal lekker rustig en zacht van.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163093372
Oe, daar heb ik nog een testertje van liggen van uit m'n dermalogica-tijd, geloof ik. Ooit kwam ik daar eens in de 6 weken, maar dat werd een dure grap :+.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 18:57:54 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163093486
Ja dat spul is veel te duur man :D
Maar dit werkt briljant vind ik. Rn lang houdbaar dus.
Het is ook verkrijgbaar van andere merken maar tot nu toe dus nog niet nodig gehad gezien ik er zo lang mee doe :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163093646
Ze hebben ook echt hele lekkere behandelingen. Alleen zijn hun spullen wisselend qua werking op mijn huid. Van sommige krijg ik nare vlekken, zelfs van hun gevoelige serie. Als je er nog eens heen gaat moet je hier eens een testertje van meevragen, echt briljant spul. Het legt letterlijk een heel zacht laagje over je huid heen, nog nooit meegemaakt met een ander product. De mijne is net op, helaas, en ik heb een te dure maand om hem weer te kopen :').
  vrijdag 17 juni 2016 @ 19:07:32 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163093723
Heel fijn op het moment zelf ja, ik krijg er alleen puistjes van door de siliconen erin ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163100150
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:54 schreef kirsten. het volgende:
Misschien hebben jullie wel de tip voor mij :)

Ik smeer al een tijdje met Shisheido Ibuki, de softener en de moisturizer. Nu had ik dit probleem hiervoor ook al, maar het is met goed moisturizen niet echt opgelost.

Anway, na krap 2 uur drijft mijn gezicht van het vet. Het glanst aan alle kanten, grotendeels m'n T-zone maar ook op m'n wangen. Blotting tissues bieden geen uitkomst, de glans gaat zelfs na 5 papiertjes nauwelijks weg. Ik zit er niet zo op te wachten om om de 2 uur mijn foundation (MAC studio fix) opnieuw te doen. Iemand de gouden tip?
Heb je ook last van acne?

In ieder geval probeer eens een weekje ofzo zonder dag en/of nachtcrème. Kijken hoe je huid reageert.
Soms heeft een vette huid dat helemaal niet nodig.
The secret of getting ahead is getting started
pi_163100475
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 17:54 schreef kirsten. het volgende:
Misschien hebben jullie wel de tip voor mij :)

Ik smeer al een tijdje met Shisheido Ibuki, de softener en de moisturizer. Nu had ik dit probleem hiervoor ook al, maar het is met goed moisturizen niet echt opgelost.

Anway, na krap 2 uur drijft mijn gezicht van het vet. Het glanst aan alle kanten, grotendeels m'n T-zone maar ook op m'n wangen. Blotting tissues bieden geen uitkomst, de glans gaat zelfs na 5 papiertjes nauwelijks weg. Ik zit er niet zo op te wachten om om de 2 uur mijn foundation (MAC studio fix) opnieuw te doen. Iemand de gouden tip?
http://www.paulaschoice.c(...)Refining-Moisturizer
pi_163100502
Een vette huid heeft iets nodig wat erg licht is. Ik denk dat je iets smeert wat niet past bij je huid.
pi_163100503
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:03 schreef Snowbells het volgende:
Mijn aankopen van deze maand:

- Jeffree Star Cosmetics Liquid Lipstick in Rose Matter O+ O+ zo benieuwd!!!

En een blush kwast van Real Techniques die echt geweldig is. En een nieuwe beautyblender.

#addictout
Jeffree vind ik zooo fake. Ook z'n makeup way to much. Neh schijnt ook echt een valse nicht te zijn wat me niks zou verbazen.

Ik heb ook de blush kwast van Real T. Ben er erg blij mee.
Tevens heb ik de fluffy foundation kwast ervan, gebruik ik ook erg veel!!
Hele fijne kwasten. Ik heb ze via internet besteld destijds maar ik zie ze ook liggen bij Etos O+
The secret of getting ahead is getting started
pi_163104828
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Heb je ook last van acne?

In ieder geval probeer eens een weekje ofzo zonder dag en/of nachtcrème. Kijken hoe je huid reageert.
Soms heeft een vette huid dat helemaal niet nodig.
Ik had wel acne, is nu een stuk minder geworden (over de loop van de afgelopen 6 maanden oid)
k doe sowieso geen nachtcreme, en die moisturizer is het enige wat ik gebruik! Mijn logica om dit toch te smeren was dat vet haar soms ook niet gewassen moest worden om minder vet te worden, dus ik dacht dat als ik er extra creme op smeerde dat mijn huid dat misschien nodig had en dan van zichzelf minder ging produceren, haha. Maar ik begrijp dus dat dat niet per se nodig is? Dan laat ik het een tijdje staan :)
pi_163104833
quote:
Ja dat heb ik ook gelezen. Maar op andere plekken lees ik weer glorious reviews... Ik dacht, ik ga er zelf wel achterkomen en heb toen een deel van de ibuki lijn aangeschaft ;). Maar ik ga de moisturizer dan in ieder geval een tijdje laten staan! (En het even doen met de softener, na het douchen is mijn huid altijd wel heel erg trekkerig).
  zaterdag 18 juni 2016 @ 09:17:41 #45
47102 Elvi
miemkwien
pi_163105069
Ik heb ook de matt lipbalm van de Hema gekocht nadat ik er hier over had gelezen. Ik vind het fijn spul, misschien dat i er nog n paar ga halen :P
pi_163105240
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:23 schreef DonnaRush het volgende:
Jeetje haha!

Sinds vandaag m`n Youngblood starter kit binnen. Happy! O+

En ik dacht dat die olie remover pads wel handig en fijn waren. Vergist! :') Heb een ruim half uur onscherp gezien en m`n ogen voelen alsof er een bak zand in zit.
Gegoogled tho niet heel veel wijzer, is het iets?
pi_163106593
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 08:37 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ik had wel acne, is nu een stuk minder geworden (over de loop van de afgelopen 6 maanden oid)
k doe sowieso geen nachtcreme, en die moisturizer is het enige wat ik gebruik! Mijn logica om dit toch te smeren was dat vet haar soms ook niet gewassen moest worden om minder vet te worden, dus ik dacht dat als ik er extra creme op smeerde dat mijn huid dat misschien nodig had en dan van zichzelf minder ging produceren, haha. Maar ik begrijp dus dat dat niet per se nodig is? Dan laat ik het een tijdje staan :)
Ja probeer het eens. Kan geen kwaad en dan kun je zien of het van invloed is.
Als je foundation gebruikt dan geen vettige creme foundation maar liefst oil free. Niet dat dat het probleem oplost want vettig wordt het toch wel maar minder snel.
The secret of getting ahead is getting started
pi_163145861
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Jeffree vind ik zooo fake. Ook z'n makeup way to much. Neh schijnt ook echt een valse nicht te zijn wat me niks zou verbazen.

Ik heb ook de blush kwast van Real T. Ben er erg blij mee.
Tevens heb ik de fluffy foundation kwast ervan, gebruik ik ook erg veel!!
Hele fijne kwasten. Ik heb ze via internet besteld destijds maar ik zie ze ook liggen bij Etos O+
Ja ik vind Jeffree Star, mannymua, nikkietutorials etc etc allemaal echt :r!!! maar ik moest die kleur hebben :'(
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 09:45:38 #49
382129 crew  Donna
pi_163156483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 09:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Gegoogled tho niet heel veel wijzer, is het iets?
Youngblood? Jaaa, net als BareMinerals, alleen heeft deze ietsje meer glow vind ik persoonlijk. Vind beide merken fijn.
pi_163158109
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Youngblood? Jaaa, net als BareMinerals, alleen heeft deze ietsje meer glow vind ik persoonlijk. Vind beide merken fijn.
En hoe dekt het?
pi_163158137
Tips voor een goede zonnebrand voor het gezicht? spf 30-ish? Heb al een vrij vette huid, dus het meeste spul glijdt zo van m'n gezicht af :')
  maandag 20 juni 2016 @ 11:22:58 #52
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163158229
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:51 schreef Molo het volgende:
Ipv scrubben met korrels kan ik je een exfoliant aanraden. Dus 'chemisch' scrubben, is hoe gek het ook klinkt veel zachter voor je huid.

Ik gebruik deze van Dermalogica, dure zut, maar ik doe serieus al drie jaar met deze pot. Gebruik het één keer per week, dat is zat voor mijn huid.
Gezicht nat maken, poeder op handen doen en met paar druppels water 'papje' van maken. Inmasseren en afspoelen = weg doffe huid en schilfers.

[ afbeelding ]

En daarna met zo zacht mogelijke dagcreme insmeren (zo min mogelijk parfum, liefst geen minerale olie, gewoon lekker basic) of gewoon klein beetje plantaardige olie smeren. Wordt je huid meestal lekker rustig en zacht van.
Is na 3 jaar het effect niet minder?
Ik gebruik sinds enkele werken 2% exfloitant gel van Paul's Choice en het resultaat vind ik echt verbluffend ^O^
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 11:32:09 #53
382129 crew  Donna
pi_163158424
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

En hoe dekt het?
Je kan de dekking zelf bepalen door weinig of veel laagjes op te doen. Ik heb heel veel rode vlekken in m`n gezicht en die zie je niet meer terug en dan heb ik niet eens veel op.
pi_163159928
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Je kan de dekking zelf bepalen door weinig of veel laagjes op te doen. Ik heb heel veel rode vlekken in m`n gezicht en die zie je niet meer terug en dan heb ik niet eens veel op.
Zag qua inhoud poeder 2 gr staan. Is dat niet weinig :@
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 12:38:12 #55
382129 crew  Donna
pi_163160070
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zag qua inhoud poeder 2 gr staan. Is dat niet weinig :@
Haha nee, dat is niet weinig. De starterkit heeft potjes van 3 gram. Je gebruikt maar heel weinig namelijk. In de grote verpakkingen zit 10 gram. Daar kan je afhankelijk van hoeveel je gebruikt wel tot een jaar mee doen.
pi_163160273
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 12:38 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha nee, dat is niet weinig. De starterkit heeft potjes van 3 gram. Je gebruikt maar heel weinig namelijk. In de grote verpakkingen zit 10 gram. Daar kan je afhankelijk van hoeveel je gebruikt wel tot een jaar mee doen.
Oeh. Dan ga ik toch nadenken of ik het ga proberen. thanks!
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 12:47:50 #57
382129 crew  Donna
pi_163160312
Niet laten vallen is ook wel handig trouwens :P
pi_163168209
21% korting bij Ici Paris XL op het hele assortiment... maar dat klopt niet want merken als Urban Decay zijn uitgesloten. Dus toch niet het hele assortiment. Ik vind dat toch misleidend. Zeg dan 21% korting op bijna alles.
  maandag 20 juni 2016 @ 18:17:28 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163168382
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:22 schreef Bugfixed het volgende:

[..]

Is na 3 jaar het effect niet minder?
Ik gebruik sinds enkele werken 2% exfloitant gel van Paul's Choice en het resultaat vind ik echt verbluffend ^O^
Nee hoor, gewoon droog bewaren, werkt nog prima :)

Paula's is ook goed, maar verhoudingsgewijs duurder vind ik, en bij mij werd de tube op de helft al ranzig en daar baalde ik zo van dat ik het nooit meer gekocht heb toen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 20 juni 2016 @ 18:18:34 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163168405
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Tips voor een goede zonnebrand voor het gezicht? spf 30-ish? Heb al een vrij vette huid, dus het meeste spul glijdt zo van m'n gezicht af :')
Ik gebruik Biodermal matte fluïde SPF 30 en 50.

Maar heb toevallig net pakketje binnen met deze spray die geweldig schijnt te zijn:

https://www.farmaline.nl/(...)o-eau-de-soin-spf30/

Als het weer mooier weer is eens uitproberen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163171503
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:10 schreef MrsDuck het volgende:
21% korting bij Ici Paris XL op het hele assortiment... maar dat klopt niet want merken als Urban Decay zijn uitgesloten. Dus toch niet het hele assortiment. Ik vind dat toch misleidend. Zeg dan 21% korting op bijna alles.
Was het maar op UD :(
pi_163173227
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik gebruik Biodermal matte fluïde SPF 30 en 50.

Maar heb toevallig net pakketje binnen met deze spray die geweldig schijnt te zijn:

https://www.farmaline.nl/(...)o-eau-de-soin-spf30/

Als het weer mooier weer is eens uitproberen :)
Oeh, beide klinken goed. Veel positieve reviews ook over zowel de de spray als de matterende zonnebrand. Misschien bestel ik ze allebei wel :9 thanks!
  maandag 20 juni 2016 @ 21:11:53 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163173359
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:08 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oeh, beide klinken goed. Veel positieve reviews ook over zowel de de spray als de matterende zonnebrand. Misschien bestel ik ze allebei wel :9 thanks!
die Biodermal is vaak in de aanbieding, anders vind ik het te duur :P
SPF 30 is matter dan 50, en het blijft lekkerder om niks op mijn smoeltje te hebben, maar goed, leren/verbrande/huiskanker bakkes zit ik nog minder op te wachten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163173507
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]

die Biodermal is vaak in de aanbieding, anders vind ik het te duur :P
SPF 30 is matter dan 50, en het blijft lekkerder om niks op mijn smoeltje te hebben, maar goed, leren/verbrande/huiskanker bakkes zit ik nog minder op te wachten
Oh, in dat geval wacht ik even op een aanbieding. Ga pas over 2 weekjes op vakantie :+ Ben van mezelf al best getint (halfbloedje), dus factor 30 is meer dan voldoende. Ik smeerde voorheen uberhaupt niets en verbrandde nooit. Mja, liever idd geen huidkanker, 'k ga maar braaf smeren.
  maandag 20 juni 2016 @ 21:18:15 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163173646
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:15 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oh, in dat geval wacht ik even op een aanbieding. Ga pas over 2 weekjes op vakantie :+ Ben van mezelf al best getint (halfbloedje), dus factor 30 is meer dan voldoende. Ik smeerde voorheen uberhaupt niets en verbrandde nooit. Mja, liever idd geen huidkanker, 'k ga maar braaf smeren.
Etos heeft nu 1+1 gratis. Dan kun je er of twee halen voor de gewone prijs, of iets anders van het merk meenemen voor "gratis" :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163173872
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Etos heeft nu 1+1 gratis. Dan kun je er of twee halen voor de gewone prijs, of iets anders van het merk meenemen voor "gratis" :P
Heb maar 1 ding nodig :P Maar zal toch even een kijkje nemen woensdag, wellicht dat ze een fijne zonnebrand voor 't lichaam hebben.
pi_163177251
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 21:15 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Oh, in dat geval wacht ik even op een aanbieding. Ga pas over 2 weekjes op vakantie :+ Ben van mezelf al best getint (halfbloedje), dus factor 30 is meer dan voldoende. Ik smeerde voorheen uberhaupt niets en verbrandde nooit. Mja, liever idd geen huidkanker, 'k ga maar braaf smeren.
Liever ook geen rimpels, want zonneschade is wel funest :'(
pi_163180745
Biodermal is nu met 50% korting bij de Bijenkorf, dan hoef je er ook geen 2 te kopen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 07:21:26 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163180798
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 07:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Biodermal is nu met 50% korting bij de Bijenkorf, dan hoef je er ook geen 2 te kopen.
Kijk, dat is helemaal top :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163181712
Nice, daar moet ik morgen sowieso even heen. Thanks! *O*

Edit: zie dat het maar 9 euro kost in de karting, yay
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:23:41 #71
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163183415
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 18:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon droog bewaren, werkt nog prima :)

Paula's is ook goed, maar verhoudingsgewijs duurder vind ik, en bij mij werd de tube op de helft al ranzig en daar baalde ik zo van dat ik het nooit meer gekocht heb toen.
Officieel hebben ze vaak maar een houdbaarheidsdatum van 12 of 24 maanden. Ik geloof wel dat de effectiviteit minder wordt.

Maar Paula's choice gebruik ik elke dag, sowieso voor het naar bed gaan en vaak ook s' ochtends. Tot nu toe prima bevallen en heb een egale huid hierdoor gekregen. ^O^
pi_163191392
Big bazar heeft Sleek paletjes! Nu ligt het (in 'mijn' filiaal) nog netjes in het goede bakje ook :)
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:53:49 #73
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163193895
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Big bazar heeft Sleek paletjes! Nu ligt het (in 'mijn' filiaal) nog netjes in het goede bakje ook :)
Oh weet je ook toevallig welke? :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_163194676
Vandaag bij hema voor die nieuwe kleuren lippenstift..

Wat een lijkkleuren :'(

Waarom hebben ze nou geen perfecte nude! De een is te oranje de ander te roze :(
pi_163195669
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:53 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Oh weet je ook toevallig welke? :9
http://folder.bigbazar.eu/folder-week-25-2016/page/1
Lip en eye en cheeck, verder ook balsem. :) heb het lippalette in tease genomen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 19:55:57 #76
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163195968
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

http://folder.bigbazar.eu/folder-week-25-2016/page/1
Lip en eye en cheeck, verder ook balsem. :) heb het lippalette in tease genomen.
Morgen maar eens even kijken dan :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_163200707
Ik wil graag de Clinique Beyond Perfection foundation uitproberen! Schijnt geweldig te zijn.

Mijn beste foundation waar ik altijd op vertrouw is de Estee Lauder double wear light. Blijft zitten hoe vet je huid ook is _O_
Wel flink boenen savonds. Oow en de dekking is perfect.
Ook de clinique anti blemish foundation is een favoriet van me.
Waar ik ook wel eens voor ga is de bb cream van Garnier voor de vette huid.
Ik had een hele vette huid maar nu neem ik roaccutane en mijn huid is droog. Beter zo maar ik wil em ook weer niet te droog.


Wat zijn jullie holy grail foundations?
The secret of getting ahead is getting started
pi_163203437
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik wil graag de Clinique Beyond Perfection foundation uitproberen! Schijnt geweldig te zijn.

Mijn beste foundation waar ik altijd op vertrouw is de Estee Lauder double wear light. Blijft zitten hoe vet je huid ook is _O_
Wel flink boenen savonds. Oow en de dekking is perfect.
Ook de clinique anti blemish foundation is een favoriet van me.
Waar ik ook wel eens voor ga is de bb cream van Garnier voor de vette huid.
Ik had een hele vette huid maar nu neem ik roaccutane en mijn huid is droog. Beter zo maar ik wil em ook weer niet te droog.


Wat zijn jullie holy grail foundations?
Met rosacea zweer ik bij double wear. Maar die alleen op de wangen, met beautyblender. De rest met een bb Cream.die van Lidl is favoriet, natuurlijk en werkt ook tegen onzuiverheden (merk ik na 2 weken gebruik).
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:10:19 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163203798
Eigenlijk altijd MAC Studio Fix Powder Plus Foundation hiero. Ik heb een zomerkleur en een winterkleur.
Even kabukikwast (veel dekking) of een wat dikkere/vollere poederkwast (wat minder dekking) erover halen, over gezicht halen en klaar.

Ideaal voor luie mensen zoals ik :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163204068
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:


Mijn beste foundation waar ik altijd op vertrouw is de Estee Lauder double wear light. Blijft zitten hoe vet je huid ook is _O_
Wel flink boenen savonds. Oow en de dekking is perfect.

Oh man, je maakt me razend enthousiast! :D Maar een goeie tint vinden met foundation vind ik altijd een drama, zo een zoektocht. ;(
Nu heb ik iets van Max Factor, na lang zoeken eindelijk een redelijke kleur, maar dan niet dat het lang blijft zitten. Maar beide eigenschappen vind ik nooit, dan liever een kleur die klopt. En daar maar even tevreden mee zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:28:19 #81
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163204342
Inderdaad de double wear van Estee Lauder. Overigens is mij verteld door een dermatoloog dat deze foundation minder troep bevat dat andere foundations. Goed dekkend en minder chemisch. Wel duur. Zo'n klein potje is gewoon zo'n ¤36,-!
  Vis een optie? woensdag 22 juni 2016 @ 01:24:36 #82
70532 loveli
N
pi_163206721
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat zijn jullie holy grail foundations?
Lancome miracle air de teint. Ziet eruit als je huid, maar dan beter, een beetje mat. Dekking is niet heel sterk, je ziet niet dat je foundation op hebt, maar het maakt echt een groot verschil. Het blijft alleen niet van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat mooi als je een vette huid hebt zoals ik.

Lancome miracle cushion ziet nog mooier uit, maar houdt ook met een primer niet lang genoeg voor mij. Staat mij beter dan heel dekkende foundations.

Van de meeste merken is de lichtste kleur nog te donker (of te geel) voor mijn tint. Dit voldoet tot nu toe het beste voor mij. Beide niet comedogeen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 juni 2016 @ 01:26:59 #83
70532 loveli
N
pi_163206735
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh man, je maakt me razend enthousiast! :D Maar een goeie tint vinden met foundation vind ik altijd een drama, zo een zoektocht. ;(
Nu heb ik iets van Max Factor, na lang zoeken eindelijk een redelijke kleur, maar dan niet dat het lang blijft zitten. Maar beide eigenschappen vind ik nooit, dan liever een kleur die klopt. En daar maar even tevreden mee zijn.
Bij de bodyshop verkopen ze pigment dat je met je foundation kunt mengen om 'em lichter of donkerder te maken. Zelf gebruik ik het niet, maar ik heb m'n nichtje er dolblij mee gemaakt.
crap in = crap out
pi_163207323
Tip voor double wear: ik heb een los pompje bij MAC gehaald voor 5 euro, dat maakt het doseren een stuk makkelijker.
pi_163212885
Ik vind de true match van L'Oréal, de Max Factor Facefinity en Body Shop fresh nude foundation fijn. Die passen goed bij mijn lichte huid en weinig onregelmatigheden. Nu nog op zoek naar een niet te oranje of glinsterende bronzer... iemand tips?
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:57:31 #86
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163213775
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:20 schreef MrsDuck het volgende:
Ik vind de true match van L'Oréal, de Max Factor Facefinity en Body Shop fresh nude foundation fijn. Die passen goed bij mijn lichte huid en weinig onregelmatigheden. Nu nog op zoek naar een niet te oranje of glinsterende bronzer... iemand tips?
Clarins ever matte poudre ^O^
  woensdag 22 juni 2016 @ 13:58:27 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163213792
Bronzer (honey bronze lijn is het geloof ik) van The Bodyshop vind ik erg fijn spul, geen glitters en geen oranje. En ze hebben ook lichte tinten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163214793
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik wil graag de Clinique Beyond Perfection foundation uitproberen! Schijnt geweldig te zijn.

Mijn beste foundation waar ik altijd op vertrouw is de Estee Lauder double wear light. Blijft zitten hoe vet je huid ook is _O_
Wel flink boenen savonds. Oow en de dekking is perfect.
Ook de clinique anti blemish foundation is een favoriet van me.
Waar ik ook wel eens voor ga is de bb cream van Garnier voor de vette huid.
Ik had een hele vette huid maar nu neem ik roaccutane en mijn huid is droog. Beter zo maar ik wil em ook weer niet te droog.

Wat zijn jullie holy grail foundations?
Ik heb een hele droge huid, dus aan mijn holy grail heb jij niets, maar ik ben ont-zet-tend fan van Mac Face and Body. Heel licht op de huid, maar goed op te bouwen waar nodig, en de kleuren zijn heel divers. Ik heb een hoop geprobeerd, maar ben nog niets beters tegengekomen.
pi_163215861
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:58 schreef Molo het volgende:
Bronzer (honey bronze lijn is het geloof ik) van The Bodyshop vind ik erg fijn spul, geen glitters en geen oranje. En ze hebben ook lichte tinten
Ja, die heb ik ook en ben ik erg tevreden mee. :)
pi_163235329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 15:57 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook en ben ik erg tevreden mee. :)
Dan zal ik die eens swatchen :-)
pi_163264107
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:59 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Met rosacea zweer ik bij double wear. Maar die alleen op de wangen, met beautyblender. De rest met een bb Cream.die van Lidl is favoriet, natuurlijk en werkt ook tegen onzuiverheden (merk ik na 2 weken gebruik).
BB van de Lidl? Nog nooit geprobeerd, ik zal eens gaan kijken naar de ingrediënten als ik weer in de Lidl kom!

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh man, je maakt me razend enthousiast! :D Maar een goeie tint vinden met foundation vind ik altijd een drama, zo een zoektocht. ;(
Anders zou je een testertje kunnen vragen voor mee naar huis te nemen bij de parfumerie. Doe ik ook altijd voordat ik een dure foundation koop. Thuis kan ik beter de kleur checken in daglicht dan bij de vreselijke kunstmatige tl-lichten ;)

Ps ik zou echt eens de Double Wear light gaan checken. Je hebt daarin vrij weinig kleuren waarbij intensity 1.0 de meest lichte kleur is. Als je een super bleke huid hebt dan is die perfect. Ik heb de intensity 2.0 voor mijn lichte huid net een wat betere match, zeker nu.
Ik zweer bij deze foundation als het moet blijven zitten waar die zit (bv.... als ik naar de tandarts moet ;) , if you know what I mean girl)
Is trouwens wel een foundation die wat meer neigt naar de rozige tint dan de gele heb ik het idee.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 06:40 schreef friekin_ het volgende:
Tip voor double wear: ik heb een los pompje bij MAC gehaald voor 5 euro, dat maakt het doseren een stuk makkelijker.
Goede tip, jammer alleen dat de DW light in een tube zit }:| . Dat is echt wel 1 minpunt.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:20 schreef MrsDuck het volgende:
Ik vind de true match van L'Oréal, de Max Factor Facefinity en Body Shop fresh nude foundation fijn. Die passen goed bij mijn lichte huid en weinig onregelmatigheden. Nu nog op zoek naar een niet te oranje of glinsterende bronzer... iemand tips?
Rimmel natural bronzer waterproof bronzing poeder!
Max Factor Facefinity heb ik ook ooit eens gehad, best oké volgens mij. Alleen de juiste kleur vinden is altijd zo lastig. True Match heb ik ook nog staan in mijn verzameling 8)7 .

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb een hele droge huid, dus aan mijn holy grail heb jij niets, maar ik ben ont-zet-tend fan van Mac Face and Body. Heel licht op de huid, maar goed op te bouwen waar nodig, en de kleuren zijn heel divers. Ik heb een hoop geprobeerd, maar ben nog niets beters tegengekomen.
Die wil ik ook ooit nog eens uitproberen! Schijnt de favoriete foundation zijn van veel visagisten geloof ik. Op waterbasis is deze foundation toch? ^O^

Ik zou ook graag nog eens beslag leggen op de Dior airflash spray foundation :)

Ik ben trouwens nu de BB cream&primer van PUPA aan het testen. Eigenlijk gekocht omdat ik Anna Nooshin vaker met dit product zag op YT. Het zag zo mooi uit bij haar.
En ik heb nu een wat drogere huid omdat ik een lage dosis accutane neem.
Normaal is mijn huid (de T-zone) na een kwartier alweer verzadigd met talg en nu dus niet meer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Poison-Ivy op 24-06-2016 12:01:03 ]
The secret of getting ahead is getting started
pi_163264727
Heb primer van de hema gehaald. is bedoeld voor ogen. en het houdt zo goed. Geen panda ogen meer *O*
  maandag 27 juni 2016 @ 11:56:52 #93
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163336435
Hier de Kat Von D liquid lipstick binnen. Geweldig! Zelfs met zoenen bleef het zitten :@

Aanrader!
pi_163336551
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:56 schreef Bugfixed het volgende:
Hier de Kat Von D liquid lipstick binnen. Geweldig! Zelfs met zoenen bleef het zitten :@

Aanrader!
Welke kleur heb je en foto.. 8-) ?
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 27 juni 2016 @ 12:05:22 #95
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163336624
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:01 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Welke kleur heb je en foto.. 8-) ?
Bow 'n Arrow. Ik plaats wel een foto.
Maar ik ga nu zeker meer bestellen, want voor het eerst heb ik bij een liquid lipstick het gevoel dat mijn lippen niet "strak" voelen en gewoon kan lachen :')

Via marktplaats gekocht want verder is het nergens te koop helaas.
  maandag 27 juni 2016 @ 14:21:15 #96
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163339502
Nou gelukt. Ik heb het heel licht opgedaan want hoe meer ik erop doe hoe donkerder het wordt. De kleur lijkt op taupe. Ideaal voor op werk en het blijft de hele dag zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Bugfixed op 27-06-2016 14:34:28 ]
pi_163343569
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:21 schreef Bugfixed het volgende:
Nou gelukt. Ik heb het heel licht opgedaan want hoe meer ik erop doe hoe donkerder het wordt. De kleur lijkt op taupe. Ideaal voor op werk en het blijft de hele dag zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZONDER FILTER aub ;(
pi_163343661
Ik zie allemaal gebruikte make up dingen op MP, zijn er serieus mensen die dat aanschaffen?
pi_163343668
Nvm al gevonden
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  maandag 27 juni 2016 @ 19:30:55 #100
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163347489
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

ZONDER FILTER aub ;(
Heb gewoon zo'n smooth huidje stimorolll :P
De kleur is exact hetzelfde. Hoe meer je smeert hoe donkerder. En die taupe kleur is echt geweldig.

Ik heb het overigens nieuw van MP maar er waren maar 2 verkopers. Ik zou never nooit gebruikte make-up aanschaffen :r
pi_163350936
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 19:30 schreef Bugfixed het volgende:

[..]

Heb gewoon zo'n smooth huidje stimorolll :P
De kleur is exact hetzelfde. Hoe meer je smeert hoe donkerder. En die taupe kleur is echt geweldig.

Ik heb het overigens nieuw van MP maar er waren maar 2 verkopers. Ik zou never nooit gebruikte make-up aanschaffen :r
Ama ik bedoel een standaard filtertje of vergis ik mij? Je skin is idd perfect _O_
  dinsdag 28 juni 2016 @ 09:42:28 #102
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163362331
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ama ik bedoel een standaard filtertje of vergis ik mij? Je skin is idd perfect _O_
Yok dit is met filter. Zie je die pukkel niet die ik tevergeefs probeerde te verdoezelen :r
pi_163362436
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 09:42 schreef Bugfixed het volgende:

[..]

Yok dit is met filter. Zie je die pukkel niet die ik tevergeefs probeerde te verdoezelen :r
WELKE YA???
pi_163363423
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zie allemaal gebruikte make up dingen op MP, zijn er serieus mensen die dat aanschaffen?
Smerig.
pi_163363486
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:49 schreef quirina het volgende:

[..]

Smerig.
Had filtertje gezet op nieuw. Krijg je advertenties a la 1 keer gebruikt, nog nieuwe lipstift.
pi_163363574
Zelfs nagellak zou ik niet tweedehands kopen :X
pi_163364164
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Had filtertje gezet op nieuw. Krijg je advertenties a la 1 keer gebruikt, nog nieuwe lipstift.
Incl gratis koortslip.
pi_163471652
Mijn zomervakantie is drie weken op het strand relaxen met de kinderen. Zonder make up. Maar sinds ik mijn haar niet meer verf (grijsss) is het een kleurloze bedoeling zonder minstens iets van kleur op mijn lippen. Een balsem met kleur misschien...? Als iemand tips heeft, graag!
Met een meidenkwartet
  zondag 3 juli 2016 @ 10:09:03 #109
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_163479282
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef Cathmar het volgende:
Mijn zomervakantie is drie weken op het strand relaxen met de kinderen. Zonder make up. Maar sinds ik mijn haar niet meer verf (grijsss) is het een kleurloze bedoeling zonder minstens iets van kleur op mijn lippen. Een balsem met kleur misschien...? Als iemand tips heeft, graag!
een balsem gaat ertoch snel af in de hitte? kun je liever zo een waterproof lippenstift gebruiken . ik zag eens iemand in de sauna met zo een lippenstift, dat bleef zitten :p ...of je kan je wimpers laten verven voor de vakantie. dan ben je ook wat meer opgemaakt. .of een sjaaltje op je haar...of gewoon maling hebben...
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_163493859
Je kan zo'n stick gebruiken die Loreal ook heeft die verkleurd?
Die kleur trekt echt in je lippen dat zie je de hele dag!
  zondag 3 juli 2016 @ 20:48:49 #111
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163493961
Ik heb een goede oplossing voor het leed dat make-up heet tijdens je vakantie in een snikheet land.
Wimper extensions _O_
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 juli 2016 @ 21:43:10 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_163496209
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:48 schreef Bugfixed het volgende:
Ik heb een goede oplossing voor het leed dat make-up heet tijdens je vakantie in een snikheet land.
Wimper extensions _O_
Ik hoor en lees daar eigenlijk alleen maar negatieve verhalen/ervaringen over? Dat als ze beginnen uit te vallen (onregelmatig dus), je echt van die gaten/plukken uit je wimper hebt. En dat het ook nog eens slecht is voor je eigen wimpers.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_163496485
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:21 schreef Bugfixed het volgende:
Nou gelukt. Ik heb het heel licht opgedaan want hoe meer ik erop doe hoe donkerder het wordt. De kleur lijkt op taupe. Ideaal voor op werk en het blijft de hele dag zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooie kleur!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 juli 2016 @ 21:54:39 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_163496795
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:45 schreef deadly_kiss het volgende:
Je kan zo'n stick gebruiken die Loreal ook heeft die verkleurd?
Die kleur trekt echt in je lippen dat zie je de hele dag!
Welke doel je op? Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Ik vertrek begin september voor 2-3 maanden naar Italië en hoewel het niet het hoogseizoen is, kan het in sommige regio's nog best warm worden.

Ik twijfel dus ook over m'n make-up. Ik wil niet (te) veel meenemen, maar sowieso wel iets van een foundation of iets. Ik gebruik Bobbi Brown maar ik ben ook nog op zoek naar een BB Cream. Gewoon iets wat heel natuurlijk is, maar toch een beetje alles egaler maakt. Maar dus wel heel licht en de dekking hoeft niet enorm te zijn. M'n normale foundations heb ik wel het liefst zo dekkend mogelijk, dus dit is best een stap :D.

Laatst probeerde ik smashbox en die BB cream was eigenlijk wel heel erg fijn en goed. Maar nu ook nog iets van de Mac geprobeerd en daar ben ik opzich ook tevreden mee, maar misschien vind ik Smashbox toch fijner (maar duurder dus ;( ).

Arghh. Iemand tips?! Want het zal ook weer niet constant warm zijn in Italië, dusja.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_163496847
Ik heb nul tips, maar ben wel plaatsvervangend jaloers dat je zo lang naar Italië gaat. Oh heerlijk O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 juli 2016 @ 22:01:47 #116
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_163497053
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nul tips, maar ben wel plaatsvervangend jaloers dat je zo lang naar Italië gaat. Oh heerlijk O+
Haha, ik heb er ook zin in! Wel nerveus hoor; eerste keer solo-reizen naar een ander land! /off-topic
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 3 juli 2016 @ 22:10:25 #117
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163497366
Heeft Hema geen BB creams die niet heel duur zijn? Of anders iets van Maybelline of L'oreal?
it's the map in my mind that sends me on my way.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 juli 2016 @ 22:14:09 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_163497516
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Heeft Hema geen BB creams die niet heel duur zijn? Of anders iets van Maybelline of L'oreal?
Die kleuren doen het meestal niet zo goed bij mij. Ik ben Bobbi Browns Alabaster (00 - allerlichtste kleur) ;)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 3 juli 2016 @ 22:24:08 #119
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163498014
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Die kleuren doen het meestal niet zo goed bij mij. Ik ben Bobbi Browns Alabaster (00 - allerlichtste kleur) ;)
Oh das wel matig ja :') heeft The Body Shop niet iets?
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zondag 3 juli 2016 @ 23:02:41 #120
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163499558
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat een mooie kleur!
Dank je. :*
pi_163499615
Chips:
NARS bb cream met spf 30?
Zelf geen ervaring mee maar zag het en hoorde positieve dingen.

Gaaf avontuur!
Met een meidenkwartet
  zondag 3 juli 2016 @ 23:05:11 #122
456908 Bugfixed
Beetje lastig
pi_163499638
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik hoor en lees daar eigenlijk alleen maar negatieve verhalen/ervaringen over? Dat als ze beginnen uit te vallen (onregelmatig dus), je echt van die gaten/plukken uit je wimper hebt. En dat het ook nog eens slecht is voor je eigen wimpers.
Ja je moet wel naar een goeie gaan en ik ken meiden die het hebben gedaan en ook tevreden zijn. Ik overweeg het wel. Tis altijd zo'n gedoe met de mascara in die snikhete zon.

Je moet wel oppassen dat je niet er telkens aan pulkt want dan trek je ook echte wimpers mee. En dat is echt geen porem :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Bugfixed op 03-07-2016 23:15:26 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 3 juli 2016 @ 23:13:07 #123
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_163499842
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:04 schreef Cathmar het volgende:
Chips:
NARS bb cream met spf 30?
Zelf geen ervaring mee maar zag het en hoorde positieve dingen.

Gaaf avontuur!
Hmm. Is NARS hier te verkrijgen dan? Ik dacht van niet? :@
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? zondag 3 juli 2016 @ 23:21:04 #124
70532 loveli
N
pi_163500055
Bodyshop heeft licht (en donker) pigment om te mengen met je foundation. Zal ook wel met BB cream werken.

Vorig jaar in Scandinavië geweest, sommige merken verkopen daar kleuren die in de rest van Europa niet verkocht worden. Misschien heeft een noordelijk merk BB cream die wel echt licht van kleur is.
crap in = crap out
  maandag 4 juli 2016 @ 21:40:19 #125
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_163521552
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Welke doel je op? Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Ik vertrek begin september voor 2-3 maanden naar Italië en hoewel het niet het hoogseizoen is, kan het in sommige regio's nog best warm worden.

Ik twijfel dus ook over m'n make-up. Ik wil niet (te) veel meenemen, maar sowieso wel iets van een foundation of iets. Ik gebruik Bobbi Brown maar ik ben ook nog op zoek naar een BB Cream. Gewoon iets wat heel natuurlijk is, maar toch een beetje alles egaler maakt. Maar dus wel heel licht en de dekking hoeft niet enorm te zijn. M'n normale foundations heb ik wel het liefst zo dekkend mogelijk, dus dit is best een stap :D.

Laatst probeerde ik smashbox en die BB cream was eigenlijk wel heel erg fijn en goed. Maar nu ook nog iets van de Mac geprobeerd en daar ben ik opzich ook tevreden mee, maar misschien vind ik Smashbox toch fijner (maar duurder dus ;( ).

Arghh. Iemand tips?! Want het zal ook weer niet constant warm zijn in Italië, dusja.
CC cream van Clinique in Very Light.
Ik ben ook super super wit (kan nauwelijks foundation/poeder vinden in NL) dus ik denk dat deze je wel zou bevallen!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 juli 2016 @ 10:06:14 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_163529674
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 21:40 schreef Lotusss het volgende:

[..]

CC cream van Clinique in Very Light.
Ik ben ook super super wit (kan nauwelijks foundation/poeder vinden in NL) dus ik denk dat deze je wel zou bevallen!
Ik zal eens kijken! Ga gewoon een monstertje vragen en uitproberen. Ik denk dat ik Smashbox toch fijner vind dan Mac, alleen die prijzen altijd ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_163529725
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:09 schreef madeliefff het volgende:

[..]

een balsem gaat ertoch snel af in de hitte? kun je liever zo een waterproof lippenstift gebruiken . ik zag eens iemand in de sauna met zo een lippenstift, dat bleef zitten :p ...of je kan je wimpers laten verven voor de vakantie. dan ben je ook wat meer opgemaakt. .of een sjaaltje op je haar...of gewoon maling hebben...
Sjaaltje ^O^
Heel goed. Heb echt iets van kleur nodig. Ben blij met mijn haar maar het is wel erg saai grijs
Met een meidenkwartet
pi_163541999
Nu bij Douglas 20% korting; theBalm Mary-Lou komt hier in huis wonen...
pi_163542245
Hoe (on)gebruikelijk is het bijvoorbeeld een Douglas of een Ici Paris binnen te lopen en om een monster van een specifiek make up product te vragen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 5 juli 2016 @ 21:26:30 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_163543519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het bijvoorbeeld een Douglas of een Ici Paris binnen te lopen en om een monster van een specifiek make up product te vragen?
Ik doe dat gewoon. Ze hebben daar speciale potjes voor. Dan spuiten ze gewoon een deel van het product in een klein potje en dat krijg je mee. Van BB creams heb ik in totaal nu 5 potjes ofzo meegenomen :@. Ik vind het gewoon fijn als ik ze thuis na elkaar kan testen, of half/half op mijn gezicht. Is makkelijker te vergelijken. Ze kijken nooit raar op.

Edit: heb het hier wel over de Douglas. ICI vind ik een rommelige winkel en dus kom ik daar nooit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_163546073
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Welke doel je op? Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Ik vertrek begin september voor 2-3 maanden naar Italië en hoewel het niet het hoogseizoen is, kan het in sommige regio's nog best warm worden.

Ik weet het niet meer...
Ren universele lippenstift in rare fluoriserenďe doorzichtige substantie die zich aanpast aan de kleur van je eigen huid....

Iemand? :p bestaat van meer merken
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:52:21 #132
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_163555730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 10:09 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Sjaaltje ^O^
Heel goed. Heb echt iets van kleur nodig. Ben blij met mijn haar maar het is wel erg saai grijs
ik hoop dat er iemand met een goede lippenstift tip komt dan. ik zou dan sws ook een bikini aandoen met veel kleurtjes of eventueel een bril in een leuk kleurtje
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_163557237
Is hier trouwens iemand die weet welk merk/winkel een mooie nude lipliner heeft voor de hema soft matt lipbalm 01?
Alles is te roze of oranje :(

pi_163697300
Makeup of the day 🌞
Ben ook super benieuwd naar jullie looks!
pi_163697947
Love je eyebrows.
pi_163698344
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:54 schreef Snowbells het volgende:
Love je eyebrows.
Thanks girl, voordeel van een harige arab zijn ;(
pi_163698443
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:08 schreef Crip het volgende:

[..]

Thanks girl, voordeel van een harige arab zijn ;(
Jel. ;( Geboren met bijna zwart krullend haar, maar heb een doorzichtige huid met sproeten en donkerblonde(??) wenkbrauwharen. :r
pi_163722329
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 21:12 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Jel. ;( Geboren met bijna zwart krullend haar, maar heb een doorzichtige huid met sproeten en donkerblonde(??) wenkbrauwharen. :r
Das wel aparttt, maar wel mooi als ik het zo hoor O+
pi_163733392
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
Makeup of the day 🌞
Ben ook super benieuwd naar jullie looks!
[ afbeelding ]
Woei!
Zijn dat je natuurlijke wenkbrauwen of heb je ze (ook) bijgewerkt?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_163741881
Zijn er hier trouwens ook dames fan van minerale make-up?
Met name de poedervorm foundations :)
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:58:02 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163741996
Als de dekking en kleuren net zo goed zouden zijn als mijn MAC poeder foundation (fix plus), zou ik het graag gebruiken.
Dus goede dekking, goede kleur en in compactpoeder vorm ipv gekloot met losse poeders
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_163743639
Ik ben opzoek naar eenlichtdekkende poeder met lichte "glim" zoals bare minerals.
Maar das nergens in NL meer te testen en ik weiger voor 30+ euro testsetjes te kopen online :+
  maandag 18 juli 2016 @ 17:05:05 #143
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_163832834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben opzoek naar eenlichtdekkende poeder met lichte "glim" zoals bare minerals.
Maar das nergens in NL meer te testen en ik weiger voor 30+ euro testsetjes te kopen online :+
Wat is jouw huidskleur? Welke kleur van andere (bekende) foundations gebruik je?

Ik gebruik ook Bare Minerals, ben vrij bleek (Engels huidje!) en ik gebruik "Fairly Medium".

Met de kleuren van de andere foundations die je hebt kan ik inschatten of het nut heeft dat ik jou een testertje stuur uit mijn (aangebroken) potje :P
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_163837775
Ik heb altijd sand of natural beige
Maar vaak slaat iets snel enorm roze uit bij mij (richting beige) :+
  maandag 18 juli 2016 @ 20:48:11 #145
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_163838413
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:26 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb altijd sand of natural beige
Maar vaak slaat iets snel enorm roze uit bij mij (richting beige) :+
Dan kan ik je niet helpen denk ik. Ik heb een koele (roze) bleke huid. Fairly Medium zal dus veel te bleek voor je zijn denk ik.

Heb nog wel wat zaken voor je die je op weg kunnen helpen:
https://findation.com/

http://www.matchmymakeup.com/

http://www.temptalia.com/foundation-matrix/

Wellicht dat deze je - met de kleuren van je andere foundations - een goede indicatie kunnen geven!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_163842552
Thanx ^O^
pi_163869575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:59 schreef deadly_kiss het volgende:
Is hier trouwens iemand die weet welk merk/winkel een mooie nude lipliner heeft voor de hema soft matt lipbalm 01?
Alles is te roze of oranje :(

[ afbeelding ]
BeYu lipliner 521 vind ik mooi
The secret of getting ahead is getting started
pi_163869660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het bijvoorbeeld een Douglas of een Ici Paris binnen te lopen en om een monster van een specifiek make up product te vragen?
Doe ik altijd :o
Mag ook wel met vaak van die dure
High end producten.
The secret of getting ahead is getting started
pi_163972844
Ik heb een warme tint en ben op zoek maar een koele concealer. Ik vind dat bij een drogist om de hoek haast onmogelijk. Tips iemand?
pi_163973613
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Doe ik altijd :o
Mag ook wel met vaak van die dure
High end producten.
Hoe doe je dat dan met make-up...een proefje mee naar huis?


@Poison thanx voor de tip!!
pi_163973737
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een warme tint en ben op zoek maar een koele concealer. Ik vind dat bij een drogist om de hoek haast onmogelijk. Tips iemand?
Onder de ogen of oneffenheden?
pi_163973754
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:16 schreef Crip het volgende:

[..]

Onder de ogen of oneffenheden?
Tweede :)
pi_163973770
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Woei!
Zijn dat je natuurlijke wenkbrauwen of heb je ze (ook) bijgewerkt?
Ja ik werk ze ook bij met nyx micro brow pencil of anastasia brow wiz :)
pi_163973791
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Tweede :)
Kweenie of een koele concealer dan zo'n goed idee is tho

Maar catrice camouflage concealer heeft koele tinten
pi_163975544
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Kweenie of een koele concealer dan zo'n goed idee is tho

Maar catrice camouflage concealer heeft koele tinten
Qua foundation moet het koel zijn las ik. Dat werkt goed! D8 dan geldt hetzelfde voor concealer?
pi_163982827
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Qua foundation moet het koel zijn las ik. Dat werkt goed! D8 dan geldt hetzelfde voor concealer?
Als jij warm bent en je gebruikt een koele foundation dan match je niet met de rest en lijk je grijs. Koele concealer alleen onder de ogen
pi_164008324
Iemand hier die the Balm Mary Lou Manizer gebruikt? O+.

Wil trouwens misschien Hel's Bells kopen van Charlotte Tilbury's nieuwe Hot Lips collectie. :~
pi_164008489
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Als jij warm bent en je gebruikt een koele foundation dan match je niet met de rest en lijk je grijs. Koele concealer alleen onder de ogen
Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?
  maandag 25 juli 2016 @ 21:52:40 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164008614
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?
ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 25 juli 2016 @ 22:02:08 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164008861
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?
Dat heb ik echt nog noooooit gelezen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164009140
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 21:52 schreef Molo het volgende:

[..]

ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.
Nou als je toevallig iets kent voor een vette lichte huid met warme ondertoon dan hou ik mij graag aanbevolen 🐴
  Vis een optie? maandag 25 juli 2016 @ 22:10:05 #162
70532 loveli
N
pi_164009142
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 21:52 schreef Molo het volgende:

[..]

ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.
Niet bij iedereen...
crap in = crap out
  maandag 25 juli 2016 @ 22:11:44 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164009181
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet bij iedereen...
er staat niet voor niets bij dat ik dat vind, niet dat het per se zo is :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164009203
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat heb ik echt nog noooooit gelezen.
Funny want ik ben gaan zoeken naar de do's and donts en lees dit veel incl dat een gele ondertoon bij iedereen wel past.
  maandag 25 juli 2016 @ 22:13:13 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164009228
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nou als je toevallig iets kent voor een vette lichte huid met warme ondertoon dan hou ik mij graag aanbevolen 🐴
ik ben en blijf zelf erg fan van de MAC Studio Fix Powder Foundation
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164009378
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]

ik ben en blijf zelf erg fan van de MAC Studio Fix Powder Foundation
Moet echt eens naar hun store. Familie krijgt daar 40 pr ofzo korting :@
pi_164012336
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2016 21:41 schreef Snowbells het volgende:
Iemand hier die the Balm Mary Lou Manizer gebruikt? O+.


Nee,deze staat wel op mijn wishlist!
Ik heb de Becca highlighter in Moonstone en de MAC soft n gentle.
Beide vind ik mooi. De moonstone is wat subtieler als de MAC.
The secret of getting ahead is getting started
pi_164044440
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:25 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

BeYu lipliner 521 vind ik mooi
Mehh uit assortiment 😭
Heb nu een van douglas eigen merk :)
pi_164154204
Welke kwaat adviseren jullie om losse (minerale) poeder "in" te wrijven?
Vind ze allemaal zo zacht!
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:13:25 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164155232
Plat afgetopte kabuki gebruik ik daarvoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 15:17:32 #171
382129 crew  Donna
pi_164155356
Ja een platte kabuki idd.
pi_164159627
Ja maar welk merk?
Als ik die youtube filmpjes kijk zie ik mooie stevige kwasten maar in de winkel alleen maar softy's :{
Ik zit nu op douglas te kijken staat zat op maar ook weer 15+ euro steeds..beetje zonde als het niks blijkt te zijn. (In de winkel hebben ze niet alles)

Ook heeft de een langere haren dan de ander...kan beter een kortharige kiezen toch?
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 18:39:51 #173
388664 crew  Dotteke
pi_164159799
Wie weet een goede watervast eylener.
Ik heb er al drie hier liggen maar het is allemaal niets.
Ik moet na een operatie vaak gapen en dan rollen de tranen over mijn wangen
Eyliner loopt uit en dat is niet sjiek, die zwarte strepen steeds over je gezicht.
Heb van het weekend een watervaste eyliner van 13 euro gekregen, nou een traantje en het zwarte water rolde over mijn wangen.
Iemand een idee?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 1 augustus 2016 @ 18:43:21 #174
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164159887
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Wie weet een goede watervast eylener.
Ik heb er al drie hier liggen maar het is allemaal niets.
Ik moet na een operatie vaak gapen en dan rollen de tranen over mijn wangen
Eyliner loopt uit en dat is niet sjiek, die zwarte strepen steeds over je gezicht.
Heb van het weekend een watervaste eyliner van 13 euro gekregen, nou een traantje en het zwarte water rolde over mijn wangen.
Iemand een idee?
Goede gel eyeliner is vaak behoorlijk waterproof volgens mij.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 18:45:16 #175
388664 crew  Dotteke
pi_164159918
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Goede gel eyeliner is vaak behoorlijk waterproof volgens mij.
O een gel eyeliner heb ik nog niet geprobeerd ik zal eens kijken van de week.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_164159919
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Wie weet een goede watervast eylener.
Ik heb er al drie hier liggen maar het is allemaal niets.
Ik moet na een operatie vaak gapen en dan rollen de tranen over mijn wangen
Eyliner loopt uit en dat is niet sjiek, die zwarte strepen steeds over je gezicht.
Heb van het weekend een watervaste eyliner van 13 euro gekregen, nou een traantje en het zwarte water rolde over mijn wangen.
Iemand een idee?
Die van smashbox (verkrijgbaar bij douglas) blijft bij mij echt muurvast zitten altijd!
Aids.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 18:47:52 #177
388664 crew  Dotteke
pi_164159973
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:45 schreef Mss het volgende:

[..]

Die van smashbox (verkrijgbaar bij douglas) blijft bij mij echt muurvast zitten altijd!
Thnx, heb het opgeschreven, denk je dat die ook met een traanoog blijft zitten?
Ik heb nu Bourjois zou ook watervast zijn, nou echt niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:33:15 #178
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164161067
Ik vind deze erg fijn en jankbestendig




Rimmel Exaggerate eyeliner
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164161448
Hello! Misschien hebben jullie wel een tip. Heb zaterdag een bruiloft en wil een beetje simpele contouring doen. Ik denk meer aan richting essence etc dan aan Mac. Mijn dank is groot!
~ Bonito La Risa ~
pi_164162110
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef Mixende_match het volgende:
Hello! Misschien hebben jullie wel een tip. Heb zaterdag een bruiloft en wil een beetje simpele contouring doen. Ik denk meer aan richting essence etc dan aan Mac. Mijn dank is groot!
Ik vind de contour palettes van Sleek! een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben :)
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:11:45 #181
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164162121
wil je cream contour dan make up revolution is voor budget best aardig en poeder contouring dan sleek face form!

de cream contour van sleek is ook wel goed trouwens
sowieso sleek !!!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_164162151
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:11 schreef _evenstar_ het volgende:
wil je cream contour dan make up revolution is voor budget best aardig en poeder contouring dan sleek face form!

de cream contour van sleek is ook wel goed trouwens
sowieso sleek !!!!
Broodje kaas tot de max
Lambo of Rekt
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:14:57 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164162204
quote:
3s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Broodje kaas tot de max
Ja zeker!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:15:01 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164162207
Hou contouren alsjeblieft heel subtiel, niets zo lelijk als too much contouring ;(
Sta je op alle bruiloftsfoto's met rare vlekken/strepen ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164164353
NYX - taupe oogschaduw is wel een prettig kleurtje als je bruid fair skin heeft.
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 22:02:35 #186
388664 crew  Dotteke
pi_164165796
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:33 schreef Molo het volgende:
Ik vind deze erg fijn en jankbestendig


[ afbeelding ]

Rimmel Exaggerate eyeliner
Thnx, ga ik ook proberen :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_164165896
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef Mixende_match het volgende:
Hello! Misschien hebben jullie wel een tip. Heb zaterdag een bruiloft en wil een beetje simpele contouring doen. Ik denk meer aan richting essence etc dan aan Mac. Mijn dank is groot!
Sleek! Of de LA girl concealers om te cream contouren
pi_164165916
Niets beter dan Anastasia contour palette tho 🙌🏼
pi_164165951
Wie is ook beautybay aan het loeren? Wil zo veel dingen heb alles in een mandje gedaan en kom rond de 200/300 euro echt te overdreven
pi_164168922
Ik durf daar niet...al die slechte reacties over het nooit leveren enz :{
pi_164181240
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Wie is ook beautybay aan het loeren? Wil zo veel dingen heb alles in een mandje gedaan en kom rond de 200/300 euro echt te overdreven
Heb vorige week 8 MUG shadows gekocht.
pi_164207122
Ik heb per ongeluk vandaag nog meer highlighter gekocht. Kon het gewoon niet weerstaan O+
Het is cream to powder, dat vind ik fijn! Heb geprobeerd swatches te maken, maar dat is best wel moeilijk goed op de foto te krijgen. Zijn wat subtieler in het echt, maar het geeft wel een idee van de verschillende tintjes :)





[ Bericht 4% gewijzigd door DeKleineOnbekende op 04-08-2016 07:44:02 ]
pi_164208477
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:49 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Heb vorige week 8 MUG shadows gekocht.
Ik heb 19 mug shadows 2 mug blushes en 1 mug contour powder in mn mandje momenteel, extra grote zpalette, setting spray, mini beautyblender, morphe gunmetal brush set, anastasia browwiz, milani conceal en perfect, morphe highlighting brush
pi_164217835
Dames, wat gebruiken jullie om alles weer te verwijderen?
Ik doe tegenwoordig een cc crème en wat poeder op. Normaal gesproken gebruikte ik een facewash maar dat reinigt nu toch echt niet meer voldoende. Ik heb nu make-up reinigingsdoekjes en micellair water geprobeerd maar misschien hebben jullie nog een goede tip.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 10:00:59 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164218092
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:44 schreef _Joy_ het volgende:
Dames, wat gebruiken jullie om alles weer te verwijderen?
Ik doe tegenwoordig een cc crème en wat poeder op. Normaal gesproken gebruikte ik een facewash maar dat reinigt nu toch echt niet meer voldoende. Ik heb nu make-up reinigingsdoekjes en micellair water geprobeerd maar misschien hebben jullie nog een goede tip.
Reinigingsolie, inmasseren op een droog gezicht en verwijderen met lauwwarm water en een washandje.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164218250
quote:
17s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Reinigingsolie, inmasseren op een droog gezicht en verwijderen met lauwwarm water en een washandje.
Precies dit doe ik sinds kort ook. Bevalt heel goed! Micellair water droogde mijn huid echt uit.
Ik gebruik een micovezel doek ipv een washandje. Lekker groot en voelt fijn aan vind ik.
Met een meidenkwartet
pi_164218335
Ik gebruik ook olie om make-up te verwijderen. Daarna reinigingsmelk en dat spoel ik af met water.
Daarna lotion erop, dat laat ik zitten.
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 10:24:21 #198
382129 crew  Donna
pi_164218446
Ik heb deze, doe ik op een wattenschijfje en daarna spoel ik m`n gezicht af met water.

pi_164218629
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:44 schreef _Joy_ het volgende:
Dames, wat gebruiken jullie om alles weer te verwijderen?
Ik doe tegenwoordig een cc crème en wat poeder op. Normaal gesproken gebruikte ik een facewash maar dat reinigt nu toch echt niet meer voldoende. Ik heb nu make-up reinigingsdoekjes en micellair water geprobeerd maar misschien hebben jullie nog een goede tip.
Mn ogen (eyeliner, mascara) met kokosolie. Inwrijven en klaar. Dan met een makeupdoekje alles er zoveel mogelijk afhalen (hele gezicht), en daarna met sebamed wasemulsie en mn clarisonic alles schoonmaken.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 11:16:56 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164219200
make up eraser en daarna met konjacspons na wassen.
En dan Beauty fluid van Olay.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:59:10 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164221057
Bioderma micellair water of Lush ultrabland en dan eraf halen met een warme vochtige hydrofiel doek :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164222034
quote:
9s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:58 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik heb 19 mug shadows 2 mug blushes en 1 mug contour powder in mn mandje momenteel, extra grote zpalette, setting spray, mini beautyblender, morphe gunmetal brush set, anastasia browwiz, milani conceal en perfect, morphe highlighting brush
Morphe :r.

Mijn pakket van BB is vandaag aangekomen, duurde 1,5 week :D
pi_164222714
quote:
17s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Reinigingsolie, inmasseren op een droog gezicht en verwijderen met lauwwarm water en een washandje.
Bedankt voor alle tips iedereen :*
Olie om te reinigen, nog nooit van gehoord. Ik vind olie op zich wel erg fijn spul en gebruik regelmatig een gezichtsolie onder m'n crème.
Ik ga het ergens halen en uitproberen!
pi_164223209
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:26 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Bedankt voor alle tips iedereen :*
Olie om te reinigen, nog nooit van gehoord. Ik vind olie op zich wel erg fijn spul en gebruik regelmatig een gezichtsolie onder m'n crème.
Ik ga het ergens halen en uitproberen!
ik heb nu deze:
http://www.thebodyshop.nl(...)y-cleansing-oil.aspx

Maar als iemand andere tips heeft lees ik die ook altijd graag.
Met een meidenkwartet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 4 augustus 2016 @ 14:56:59 #205
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_164223225
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:26 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Bedankt voor alle tips iedereen :*
Olie om te reinigen, nog nooit van gehoord. Ik vind olie op zich wel erg fijn spul en gebruik regelmatig een gezichtsolie onder m'n crème.
Ik ga het ergens halen en uitproberen!
Je kan ook heel gemakkelijk je eigen remover maken :). Heb ik ook gedaan en ik wil nu al niets anders meer. Het is heel natuurlijk en dat merkt mijn huid gewoon.

Je kan het ook aanpassen op je huidtype, maar de basis is toch wel een olie (ik gebruik nu olijfolie, maar volgende keer wil ik misschien Jojoba- of vitamine E olie gebruiken. Gooi er gedemineraliseerd of gedestilleerd water bij en dan heb je al een goede basis. Ikzelf doe er nog wat glycerine en castorolie door. Volgende keer misschien nog wat andere vitamines erbij, wie weet. Is best leuk om mee te spelen :).

Ik spuit het overigens gewoon op een watje en ga dan over m'n gezicht en ogen, want het prikt niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:00:01 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164223299
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:56 schreef Cathmar het volgende:

[..]

ik heb nu deze:
http://www.thebodyshop.nl(...)y-cleansing-oil.aspx

Maar als iemand andere tips heeft lees ik die ook altijd graag.
Lush ultrabland, is cleansing olie maar dan in vaste vorm (vet)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164224566
asdfgh Mary Lou Manizer is PRACHTIG
  Vis een optie? donderdag 4 augustus 2016 @ 15:58:37 #208
70532 loveli
N
pi_164224602
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:56 schreef Cathmar het volgende:

[..]

ik heb nu deze:
http://www.thebodyshop.nl(...)y-cleansing-oil.aspx

Maar als iemand andere tips heeft lees ik die ook altijd graag.
Ik gebruik deze:
http://www.drecksteinshop(...)einigingsolie-150-ml
crap in = crap out
  donderdag 4 augustus 2016 @ 17:18:19 #209
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164226062
Ik bestel de mijne altijd op eBay, van Softmyo o.i.d. Ideaal spul! Ultrabland van Lush vind ik te vet en te weinig losweken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164238164
Ik heb gisteren deze gehaald;
https://www.kruidvat.nl/k(...)ansing-oil/p/3062522
Hij reinigde goed! Het was wel even wennen om met doorzichtige olie te werken ipv een milk. Toen ik naderhand met micellair water nareinigde was m'n watje helemaal schoon.
Super tevreden ^O^
pi_164238189
Ik vind sowieso alles van Kruidvat eigen merk verrassend goed allemaal!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 5 augustus 2016 @ 08:59:40 #212
382129 crew  Donna
pi_164238198
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind sowieso alles van Kruidvat eigen merk verrassend goed allemaal!
Ja hele fijne spulletjes!
pi_164238476
Kruidvat is voor mij het dichtstbijzijnd en ik wilde het natuurlijk gelijk hebben :@ en lekker goedkoop.
pi_164338907
Vandaag Highlighter gehaald bij Sephora (van Sephora). Ben benieuwd.
Protège moi de mes désirs.
pi_164339063
Ik gebruik bijna alles aan make-up, behalve oogschaduw.
Nu denk ik dat het wel wat kan toevoegen, ik vind mezelf flets geworden. Geen idee of het ouderdom is :') (dertiger) of dat het me nu weer mooi lijkt.
Inmiddels al primer gekocht, en ook redelijk wat kleuren in huis, maar nu?

Ik heb veel tutorials bekeken en op zich geeft dat veel tips, maar omdat ik zoekend ben naar een goeie kleur die ook goed staat (ipv wat ik mooi vind als kleur an sich) twijfel ik of ik niet het beste basic kan beginnen.
De meeste filmpjes gaan ook over drie kleuren.

Iemand tips voor deze beginner?
Ik heb groene ogen en bruin haar.
Zijn er tutorials of tips om te starten met 1 of 2 kleuren? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:27:21 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164341049
Wayne Goss heeft hele fijne filmpje!

en signatureseries heeft ook handige tips.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:36:39 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164341379
qua kleur ogen zou ik zeggen met basic natural colors beginnen.
en als je wat gedurfder wil. paarse kleuren en aarde kleuren.
bijv een mooie terracotta kleur als basis en dan de aubergine in de buiten hoek en naar arcade boog toe blender. mooie lichte terracotta achtige shimmer bij je wenkbrauw bot en binnenste oog hoek.
Onderste ooglid aubergine weer. en dan geen eyeliner.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:38:27 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164341430
Koel bruin en aubergine, dat staat zo mooi bij groene ogen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:41:05 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164341508
Oh en als je hooded eyes hebt . kan zo even niet op de nederlandse term komen... Always cosmetic junkie maar dan aan elkaar.
( telefoon loopt telkens te fieperen)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:41:44 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164341532
Overhangende oogleden :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 augustus 2016 @ 20:53:30 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164341949
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
Overhangende oogleden :+
hooded klinkt dan wat minder erg :') haha
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_164345496
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Wayne Goss heeft hele fijne filmpje!

en signatureseries heeft ook handige tips.

Wayne had ik al veel gekeken. Ik vind rustige kleuren of nude wel mooi maar heb het gevoel dat het niet mooi staat, alsof het me te ziek maakt (terwijl ik geen andere kleuren wil, of hooguit zachte opvallende kleuren, want ik heb al dagelijks ene-liner/mascara/lippenstift/etc op). Maar misschien moet ik gewoon wennen, hoe het staat.

Die onderste ga ik zoeken, dank je!

Misschien is het gewoon een kwestie van blijven oefenen.
Ik zou zo graag weten wat gewoon goed staat. Misschien anders eens bij een Douglas of iets om kleuren te vragen die ze vinden passen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_164345843
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 20:38 schreef Molo het volgende:
Koel bruin en aubergine, dat staat zo mooi bij groene ogen O+
Aubergine had ik nog niet geprobeerd, dank je!

Hooded eyes was ik tegengekomen.

Goed om te lezen dat ik iig wat basis dingen weet, die ook echt belangrijk zijn. Dan wordt het hopelijk nog wat :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 8 augustus 2016 @ 22:32:53 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164346864
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Aubergine had ik nog niet geprobeerd, dank je!

Hooded eyes was ik tegengekomen.

Goed om te lezen dat ik iig wat basis dingen weet, die ook echt belangrijk zijn. Dan wordt het hopelijk nog wat :D
doe een ogen/oogschaduw workshop bij MAC, die vond ik destijds een stuk leuker en nuttiger dan advies van die fossielen van de Douglas enzo ;(

Bobbi Brown heeft ook mooie technieken voor oogschaduw en daar kunnen ze ook een keer je opmaken. Dan kun je natuurlijk zelf beslissen of je er dat product koopt, je kunt ook prima af met goedkopere merken, al blijft oogschaduw van bijvoorbeeld Urban Decay en Bobbi Brown een stuk mooier dan Catrice ofzo vind ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164351357
Heeft iemand hier wel eens banana powder gebruikt? Fijn spul?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_164357908
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens banana powder gebruikt? Fijn spul?
Ja
pi_164397234
Ik ben dol op de The Gel nagellakjes van Essence, voor mij de eerste die echt (veel!) langer dan een dag goed blijft zitten.

(Dan neem ik het wel voor lief dat je nagels wel een soort van moeten uitgroeien, want het wordt wel schilferig, wanneer je niet meer lakt of te lang wacht met opnieuw doen.)

Maar maaaaaaaaaaaan, wat worden die flesjes snel dik zeg! Nu kost het allemaal niks, dus weggooien als een flesje nog halfvol zit is geen ramp, maar het irriteert me toch.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164434524
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens banana powder gebruikt? Fijn spul?
Wat is het?
Aids.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:10:56 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164440067
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:37 schreef Mss het volgende:

[..]

Wat is het?
Lichtgeel gekleurd poeder wat je over je foundation of poeder heen gebruikt. Over je hele gezicht of plaatselijk, het zou je gezicht stralend maken (gele ondertoon creëren ipv rozig) en zulks.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164455470
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Lichtgeel gekleurd poeder wat je over je foundation of poeder heen gebruikt. Over je hele gezicht of plaatselijk, het zou je gezicht stralend maken (gele ondertoon creëren ipv rozig) en zulks.
Trekt het negerts aan?
Aids.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:22:20 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164455562
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef Mss het volgende:

[..]

Trekt het negerts aan?
Als je er gefrituurde kip bij eet wel ja :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164461329
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef Mss het volgende:

[..]

Trekt het negerts aan?
_O-
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_164470158
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 08:55 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb gisteren deze gehaald;
https://www.kruidvat.nl/k(...)ansing-oil/p/3062522
Hij reinigde goed! Het was wel even wennen om met doorzichtige olie te werken ipv een milk. Toen ik naderhand met micellair water nareinigde was m'n watje helemaal schoon.
Super tevreden ^O^
Ik gebruik deze ook al een tijd voor mijn makeup eraf te weken.
Goed spul.
Daarna doe ik wassen met schuimcleanser en klaar. :)
The secret of getting ahead is getting started
pi_164745571
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 00:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens banana powder gebruikt? Fijn spul?
Weleens gebruikt, maar ik zag eigenlijk geen verschil.
pi_164746422
Ik wilde die banana powder bij etos kopen..zitten er glitters in :{
Dat hoort toch mat te zijn???
pi_164771516
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:20 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik wilde die banana powder bij etos kopen..zitten er glitters in :{
Dat hoort toch mat te zijn???
Het moet setten, met name op de highlightplekken en het overtollige veeg je weg. Door de glitters wordt het niet zo cakey.

[ Bericht 10% gewijzigd door MrsDuck op 22-08-2016 21:47:20 ]
  maandag 22 augustus 2016 @ 22:51:31 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164773941
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Het moet setten, met name op de highlightplekken en het overtollige veeg je weg. Door de glitters wordt het niet zo cakey.
dat klinkt als onzin
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164774316
Bbcream voor een gemixte acne prone huid, gele ondertoon. Anyone?
  maandag 22 augustus 2016 @ 23:11:48 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164774663
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:01 schreef Negentiendertig het volgende:
Bbcream voor een gemixte acne prone huid, gele ondertoon. Anyone?
ik vind die van Maybelline wel prima eigenlijk, gewoon met vingers aanbrengen

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164774974
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Het moet setten, met name op de highlightplekken en het overtollige veeg je weg. Door de glitters wordt het niet zo cakey.
Cakey...
Wat moet ik met glitters op die plekken? Als ik glitters wil smeer ik die toch op mijn jukbeenderen en dat is nou net het deel waar ik bananapowder niet vind horen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:58:06 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164777220
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef MrsDuck het volgende:

[..]

Het moet setten, met name op de highlightplekken en het overtollige veeg je weg. Door de glitters wordt het niet zo cakey.
whut???
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_164799625
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:11 schreef Molo het volgende:

[..]

ik vind die van Maybelline wel prima eigenlijk, gewoon met vingers aanbrengen

[ afbeelding ]
Top, morgen halen. Veel positieve reviews over te vinden ook :Y
pi_164799709
Heeft er iemand ervaring met dit palette?
http://www.boozyshop.nl/m(...)the-brave-palet.html
Ben benieuwd of hij nou echt zo goed is als gezegd wordt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_164799810
Onder mijn andere naam Bugfixed zei ik wimperextensions te willen voor tijdens de vakantie. Gekozen voor wimperlifting omdat ik zelf lange wimpers heb vanmezelf.
Echt een aanrader!! 's morgens wakker worden met flawless wimpers en zonder die hele reutemeteut de deur uit. Beter voor je wimpers dan extensions btw. ^O^
Kssstt niet zo kittig!
pi_164805717
Is er een topic voor makeup verkoop of moet ik het gewoon in v&a zetten? :)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:11:58 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_164806804
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft er iemand ervaring met dit palette?
http://www.boozyshop.nl/m(...)the-brave-palet.html
Ben benieuwd of hij nou echt zo goed is als gezegd wordt.
ik Ben groot fan van Make up revolution. Maar vind deze echt de minder palette. Kleurwijs echt prachtig. swatches prachtig maar om op je ogen mee te werken vind ik hem niey zo geweldig.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_164816437
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 23:11 schreef Molo het volgende:

[..]

ik vind die van Maybelline wel prima eigenlijk, gewoon met vingers aanbrengen

[ afbeelding ]
Vandaag gehaald bij Kruidvat, 6 euro maar :o
pi_164821447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft er iemand ervaring met dit palette?
http://www.boozyshop.nl/m(...)the-brave-palet.html
Ben benieuwd of hij nou echt zo goed is als gezegd wordt.
Prachtig, hebben! Vera is ook fan
http://veracamilla.nl/201(...)e-favours-the-brave/
  Moderator woensdag 24 augustus 2016 @ 22:19:39 #249
382129 crew  Donna
pi_164827016
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:16 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Prachtig, hebben! Vera is ook fan
http://veracamilla.nl/201(...)e-favours-the-brave/
Die wil ik! O+
pi_164840882
Verschillende meningen haha.

Ik had laatst het idee dat Vera enorm gesponsord wordt door boozy :@

Niet erg natuurlijk maar ik heb dan altijd zo'n jaja gevoel :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_164877765
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Verschillende meningen haha.

Ik had laatst het idee dat Vera enorm gesponsord wordt door boozy :@

Niet erg natuurlijk maar ik heb dan altijd zo'n jaja gevoel :+
Ik heb dat altijd bij byaranka, alles wat ze krijgt is ze razend enthousiast over, doodvermoeiend.

Ik heb een vraag! Een vriendin komt naar Nederland en neemt colourpop voor me mee. Welke kleuren moet ik kiezen? Er is zoveel keus en elke Swatch lijkt anders :(
pi_165078440
Wat is jullie favoriete high-end mascara? Er is nu 40% korting op alle mascaras bij Ici Paris, dus ik wilde misschien een wat duurdere proberen.
pi_165079496
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 21:46 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd bij byaranka, alles wat ze krijgt is ze razend enthousiast over, doodvermoeiend.

Ik heb een vraag! Een vriendin komt naar Nederland en neemt colourpop voor me mee. Welke kleuren moet ik kiezen? Er is zoveel keus en elke Swatch lijkt anders :(
Ja ik vind het dan op een gegeven moment ook echt niet geloofwaardig meer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165091460
Ik vertrouw Vera, Byaranka, beautygloss niet echt met hun reviews. Hun make-up is zowat altijd lelijk.
pi_165092981
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 13:18 schreef Kauai het volgende:
Wat is jullie favoriete high-end mascara? Er is nu 40% korting op alle mascaras bij Ici Paris, dus ik wilde misschien een wat duurdere proberen.
Kijk hier eens
http://m.iciparisxl.nl/nl_NL/mascara/cbI7MKAwsNtyUAAAFNhwpDMQpK

Ik gebruik Lancome hypnose drama (waar ik tevreden mee ben) maar ik ga nu voor Chanel le Volume. Gewoon ff wat anders proberen.
Kssstt niet zo kittig!
  Vis een optie? zondag 4 september 2016 @ 21:52:43 #256
70532 loveli
N
pi_165093074
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 13:18 schreef Kauai het volgende:
Wat is jullie favoriete high-end mascara? Er is nu 40% korting op alle mascaras bij Ici Paris, dus ik wilde misschien een wat duurdere proberen.
Voor mij Clinique lash power mascara en Diorshow iconic overcurl.

De relatief goedkope Clinique is waterproof bij lichaamstemperatuur en lager, maar je haalt hem eraf met warm water, even wennen. De een vindt het fijn, de ander niet. Het borsteltje is erg smal, zodat je alleen je wimpers raakt en jezelf niet onderkliedert (ik heb wat dieper liggende ogen).
De Dior heeft een borsteltje dat voor mij ook goed werkt en hij verlengt mooi. En die is er in een voor mij erg mooie kleur bruin.

Heb ook een Lancome doll eyes gehad waarmee ik door het borsteltje altijd vlekken in m'n ooghoeken maakte, m'n nichtje gebruikt hem nu probleemloos. Ik vind het heel persoonlijk. Wat voor mij een fijne mascara is, kan voor jou een miskoop zijn.
crap in = crap out
  dinsdag 20 september 2016 @ 19:11:30 #257
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_165456050
waar kopen jullie oogschaduw dat goed blijft zitten en betaalbaar is? ik koop het altijd bij ici paris maar dat is best duur. tips zijn welkom. ik ga iig al bij makeupstudio kijken.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:28:35 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165458012
Urban Decay, en oogschaduw primer eronder, Too Faced Shadow Insurance is goed, Urban Decay primer ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165458671
Of probeer de maybelline colour tattoo's eens. Goedkope cream shadows die perfect blijven zitten.

Ik ga vrijdag weer eens een drugstore-inkoopdagje doen :9. Briljante ingevingen zijn welkom.
  dinsdag 20 september 2016 @ 21:03:15 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165458966
Ik vind deze foundation ideaal. Smeert bijzonder goed uit met je vingers en handig om mee te nemen



Zijn geloof ik 5 euro
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165459385
Ah, nice, die gaat op m'n foundationlijstje, naast bourjous healthy mix en een van the bodyshop.
  woensdag 21 september 2016 @ 15:03:24 #262
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_165471683
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:28 schreef Molo het volgende:
Urban Decay, en oogschaduw primer eronder, Too Faced Shadow Insurance is goed, Urban Decay primer ook
ik zal eens gaan kijken. die verkopen ze ook ici paris zie ik.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 24 september 2016 @ 08:26:29 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165530443
Colourpop heeft een aanbieding met verzenden: $4,99 als je minder dan $50 uitgeeft, daarboven gratis verzending.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165539252
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:11 schreef madeliefff het volgende:
waar kopen jullie oogschaduw dat goed blijft zitten en betaalbaar is? ik koop het altijd bij ici paris maar dat is best duur. tips zijn welkom. ik ga iig al bij makeupstudio kijken.
Kiko laatst geprobeerd. Nice.
pi_165539271
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor mij Clinique lash power mascara en Diorshow iconic overcurl.

De relatief goedkope Clinique is waterproof bij lichaamstemperatuur en lager, maar je haalt hem eraf met warm water, even wennen. De een vindt het fijn, de ander niet. Het borsteltje is erg smal, zodat je alleen je wimpers raakt en jezelf niet onderkliedert (ik heb wat dieper liggende ogen).
De Dior heeft een borsteltje dat voor mij ook goed werkt en hij verlengt mooi. En die is er in een voor mij erg mooie kleur bruin.

Heb ook een Lancome doll eyes gehad waarmee ik door het borsteltje altijd vlekken in m'n ooghoeken maakte, m'n nichtje gebruikt hem nu probleemloos. Ik vind het heel persoonlijk. Wat voor mij een fijne mascara is, kan voor jou een miskoop zijn.
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Kijk hier eens
http://m.iciparisxl.nl/nl_NL/mascara/cbI7MKAwsNtyUAAAFNhwpDMQpK

Ik gebruik Lancome hypnose drama (waar ik tevreden mee ben) maar ik ga nu voor Chanel le Volume. Gewoon ff wat anders proberen.
Nog bedankt! Uiteindelijk die van Chanel gehaald. :)
pi_165550636
Wie gebruikt een kwast voor het aanbrengen van foundation?
Ik wil er 1 aanschaffen maar kwasten zijn duur en ik wil dus geen miskoop doen!
Wat ik nu in ieder geval wel weet is dat je voor foundation een kwast met synthetische haren moet hebben en voor poeder/bronzer een kwast met echt haar.

Anybody?
Kssstt niet zo kittig!
  zondag 25 september 2016 @ 12:19:43 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165550820
Ik heb voor beide synthetische kwasten.

Voor foundation vind ik een bufferkwast of een platte kabuki het fijnste. Fijnste die ik heb zijn van Zoeva en Everyday Minerals, beide online te bestellen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165551779
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 12:10 schreef Kittekop het volgende:
Wie gebruikt een kwast voor het aanbrengen van foundation?
Ik wil er 1 aanschaffen maar kwasten zijn duur en ik wil dus geen miskoop doen!
Wat ik nu in ieder geval wel weet is dat je voor foundation een kwast met synthetische haren moet hebben en voor poeder/bronzer een kwast met echt haar.

Anybody?
1 woord, beautyblender
pi_165551800
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 12:19 schreef Molo het volgende:
Ik heb voor beide synthetische kwasten.

Voor foundation vind ik een bufferkwast of een platte kabuki het fijnste. Fijnste die ik heb zijn van Zoeva en Everyday Minerals, beide online te bestellen
Ik las dat Real Techniques onder de goedkopere de beste is. Ik ga denk ik eerst die proberen maar die heeft volgens mij geen kwasten van eht haar.

Ik zag een set van Zoeva bij Douglas voor ¤75,-.. Twijfelde nog..maar ik dacht "ga maar eerst ff wat uitzoeken" :D
Kssstt niet zo kittig!
pi_165551815
Heb zo veel nieuwe makeup gekocht, als jullie een review willen van deze producten of een vand e producten let me know. Moeten wel nog binnenkomen uit Amerika

Jeffrey star Adrogyny liquid lipstick, kylie lipkits in Leo en Dolce K en Juvias place eyeshadow pallets de Nubian en Masquerade versie.
pi_165551824
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:11 schreef Crip het volgende:

[..]

1 woord, beautyblender
Kan daar echt niet mee overweg :{
Kssstt niet zo kittig!
pi_165551888
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
Heb zo veel nieuwe makeup gekocht, als jullie een review willen van deze producten of een vand e producten let me know. Moeten wel nog binnenkomen uit Amerika

Jeffrey star Adrogyny liquid lipstick, kylie lipkits in Leo en Dolce K en Juvias place eyeshadow pallets de Nubian en Masquerade versie.
Probeer eens Kat von D matte liquid. Mijn 2e is onderweg vanuit Amerika. Ben tevreden over mijn eerste aankoop (bowenarrow). Droogt goed op en blijft lang zitten. Twijfelde tussen Kat en Kylie. Ik gunde het Kat meer :D
Kssstt niet zo kittig!
  zondag 25 september 2016 @ 13:17:20 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165551932
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:12 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Ik las dat Real Techniques onder de goedkopere de beste is. Ik ga denk ik eerst die proberen maar die heeft volgens mij geen kwasten van eht haar.

Ik zag een set van Zoeva bij Douglas voor ¤75,-.. Twijfelde nog..maar ik dacht "ga maar eerst ff wat uitzoeken" :D
Zit vaak veel tussen wat je niet echt gebruikt bij die sets
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 25 september 2016 @ 13:17:41 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165551939
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:13 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Kan daar echt niet mee overweg :{
+1

En zuigt je foundation zo op ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165553464
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:15 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Probeer eens Kat von D matte liquid. Mijn 2e is onderweg vanuit Amerika. Ben tevreden over mijn eerste aankoop (bowenarrow). Droogt goed op en blijft lang zitten. Twijfelde tussen Kat en Kylie. Ik gunde het Kat meer :D
kat is ook cruelty free dus goede keuze!
pi_165565396
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 14:35 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

kat is ook cruelty free dus goede keuze!
Klopt! Dat woog ook mee.
Kssstt niet zo kittig!
pi_165565583
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 19:38 schreef Kauai het volgende:

[..]


[..]

Nog bedankt! Uiteindelijk die van Chanel gehaald. :)
Ik heb de actie gemist maar was niet nodig want heb mijn wimpers laten liften. Van wimperextenions heb ik begrepen dat het meer schadelijk is maar als je lange wimpers hebt is het "liften" een prima keuze.
Ben er echt zo blij mee! Geen mascara maar wel wakker worden met flawless wimpers.
Probeer dat eens ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kssstt niet zo kittig!
pi_165565898
Dames colourpop tot morgen gratis international shipping :) :)
pi_165565965
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Ik heb de actie gemist maar was niet nodig want heb mijn wimpers laten liften. Van wimperextenions heb ik begrepen dat het meer schadelijk is maar als je lange wimpers hebt is het "liften" een prima keuze.
Ben er echt zo blij mee! Geen mascara maar wel wakker worden met flawless wimpers.
Probeer dat eens ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LVL lifting treatment? Guurl ziet er mooi uit
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_165566037
Ik ga dat ook binnenkort laten doen + brow sculpting can't waittt O+

Gebruiken jullie foundation met spf of niet?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_165566187
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 22:55 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Ik heb de actie gemist maar was niet nodig want heb mijn wimpers laten liften. Van wimperextenions heb ik begrepen dat het meer schadelijk is maar als je lange wimpers hebt is het "liften" een prima keuze.
Ben er echt zo blij mee! Geen mascara maar wel wakker worden met flawless wimpers.
Probeer dat eens ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauw _O_
pi_165569122
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dat ook binnenkort laten doen + brow sculpting can't waittt O+

Gebruiken jullie foundation met spf of niet?
ik gebruik foundation zonder spf want mijn dagcreme heeft al spf 30
pi_165569476
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

LVL lifting treatment? Guurl ziet er mooi uit
Oh geen idee. Mijn buurvrouw doet het voor een prikkie dus ik ging het bij haar laten doen. Maar 2 vriendinnen van mij hebben het in Deventer laten doen (insta naam flowerlashesbeautystudio) bij zo'n Turkse meid. Ze zijn erg tevreden over haar! Maar daarvoor moet ik reizen, daar heb ik geen zin in.

Browsculpting is erg mooi! Ik wilde dat ook laten doen maar eigenlijk heb ik het niet nodig, behalve als ik de vorm een beetje wil veranderen. Ik vind rechte wenkbrauwen met een subtiel hoekje zo mooi O+
Kssstt niet zo kittig!
pi_165570057
Met die wimpers he, voelen ze dan ook hard aan? Het lijkt net alsof er lijm op zit :D

Ik zou het ook wel willen..heb lange wimpers maar zit elke ochtend te klooien met een krultang ;(
pi_165570188
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:14 schreef deadly_kiss het volgende:
Met die wimpers he, voelen ze dan ook hard aan? Het lijkt net alsof er lijm op zit :D

Ik zou het ook wel willen..heb lange wimpers maar zit elke ochtend te klooien met een krultang ;(
Nee, ze zijn gewoon zacht. Het is echt anders dan nepwimpers, die je wel voelt (zwaar en onnatuurlijk).
Heb ze nu bijna 6 weken en de werking wordt minder maar het wordt misschien wel een verslaving want dit is echt zo handig! :D
Kssstt niet zo kittig!
  maandag 26 september 2016 @ 10:30:55 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165570329
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dat ook binnenkort laten doen + brow sculpting can't waittt O+

Gebruiken jullie foundation met spf of niet?
Zonder,je gebruikt zo weinig dat het geen moer uit maakt voor de bescherming
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165572030
Ben ik de enige die bestelling heeft gedaan ja
  maandag 26 september 2016 @ 12:22:00 #288
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_165572537
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dat ook binnenkort laten doen + brow sculpting can't waittt O+

Gebruiken jullie foundation met spf of niet?
ik zonder. ik gebruik alleen spf in de zomer. en dan gewoon in dagcrème. spf blokt vit. d dus de rest van het jaar wil ik lekker die vitamines pakken :9
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_165574252
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 13:13 schreef Crip het volgende:
Heb zo veel nieuwe makeup gekocht, als jullie een review willen van deze producten of een vand e producten let me know. Moeten wel nog binnenkomen uit Amerika

Jeffrey star Adrogyny liquid lipstick, kylie lipkits in Leo en Dolce K en Juvias place eyeshadow pallets de Nubian en Masquerade versie.
Ik wil wel graag een review over die Kylie lipkit als je dat nog wilt doen! :)
pi_165574611
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2016 23:06 schreef Crip het volgende:
Dames colourpop tot morgen gratis international shipping :) :)
He kut
pi_165577544
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 13:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik wil wel graag een review over die Kylie lipkit als je dat nog wilt doen! :)
Zekersss
pi_165577547
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 13:27 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

He kut
Ewa
  maandag 26 september 2016 @ 15:38:03 #293
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165578360
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2016 12:06 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die bestelling heeft gedaan ja
Nee, ik postte ook al een dag eerder van de aanbieding overigens :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165579015
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2016 15:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee, ik postte ook al een dag eerder van de aanbieding overigens :).
Oh niet gezien, wat heb je gehaald?
pi_165579973
Ik heb de heilige graal ontdekt _O_

Holy shit ik heb ze een uur of 3 geleden geswatcht op m'n hand, handen inmiddels 3 keer gewassen met zeep maar het zit nog steeds muurvast. Ik heb er twee meegenomen, kan niet wachten om het op de ogen te gebruiken.

Shadowsticks O+ O+ O+
pi_165580012
Ik kreeg trouwens deze mee in één of ander cadeaupakket van loreal, hnnnng, zoo mooi. Puur voor die ga ik m'n nagels laten groeien.

pi_165580098
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:06 schreef Crip het volgende:

[..]

Ewa
Nee was meer van heeeee kut gemist
  maandag 26 september 2016 @ 17:32:04 #298
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_165580983
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:57 schreef Crip het volgende:

[..]

Oh niet gezien, wat heb je gehaald?
Clueless lip (ultra satin geloof ik)
Frick 'n Frack lip (ultra matte.. Of dus andersom met Clueless :P)
Lumiere lippie stix
Prenup blush

Ben benieuwd hoe snel het er is! Heb jij al meer van dit merk?

Trouwens op vakantie nog Tartelette In Bloom gekocht O+ O+ O+ zo perfect!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_165582304
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 16:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee was meer van heeeee kut gemist
wow mis jij mij
pi_165583475
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2016 17:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Clueless lip (ultra satin geloof ik)
Frick 'n Frack lip (ultra matte.. Of dus andersom met Clueless :P)
Lumiere lippie stix
Prenup blush

Ben benieuwd hoe snel het er is! Heb jij al meer van dit merk?

Trouwens op vakantie nog Tartelette In Bloom gekocht O+ O+ O+ zo perfect!
Nee eerste keer dat ik heb besteld! Nog nooit colourpop gekocht, meteen ook grote bestelling :')
13 producten gekocht,


Niceeee, ik heb die tartlette original
pi_165583519
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 18:49 schreef Crip het volgende:

[..]

wow mis jij mij
Sws love u
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')