Ama ik bedoel een standaard filtertje of vergis ik mij? Je skin is idd perfectquote:Op maandag 27 juni 2016 19:30 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Heb gewoon zo'n smooth huidje stimorolll![]()
De kleur is exact hetzelfde. Hoe meer je smeert hoe donkerder. En die taupe kleur is echt geweldig.
Ik heb het overigens nieuw van MP maar er waren maar 2 verkopers. Ik zou never nooit gebruikte make-up aanschaffen
Yok dit is met filter. Zie je die pukkel niet die ik tevergeefs probeerde te verdoezelenquote:Op maandag 27 juni 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ama ik bedoel een standaard filtertje of vergis ik mij? Je skin is idd perfect
WELKE YA???quote:Op dinsdag 28 juni 2016 09:42 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Yok dit is met filter. Zie je die pukkel niet die ik tevergeefs probeerde te verdoezelen
Smerig.quote:Op maandag 27 juni 2016 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik zie allemaal gebruikte make up dingen op MP, zijn er serieus mensen die dat aanschaffen?
Had filtertje gezet op nieuw. Krijg je advertenties a la 1 keer gebruikt, nog nieuwe lipstift.quote:
Incl gratis koortslip.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 10:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had filtertje gezet op nieuw. Krijg je advertenties a la 1 keer gebruikt, nog nieuwe lipstift.
een balsem gaat ertoch snel af in de hitte? kun je liever zo een waterproof lippenstift gebruiken . ik zag eens iemand in de sauna met zo een lippenstift, dat bleef zitten :p ...of je kan je wimpers laten verven voor de vakantie. dan ben je ook wat meer opgemaakt. .of een sjaaltje op je haar...of gewoon maling hebben...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:48 schreef Cathmar het volgende:
Mijn zomervakantie is drie weken op het strand relaxen met de kinderen. Zonder make up. Maar sinds ik mijn haar niet meer verf (grijsss) is het een kleurloze bedoeling zonder minstens iets van kleur op mijn lippen. Een balsem met kleur misschien...? Als iemand tips heeft, graag!
Ik hoor en lees daar eigenlijk alleen maar negatieve verhalen/ervaringen over? Dat als ze beginnen uit te vallen (onregelmatig dus), je echt van die gaten/plukken uit je wimper hebt. En dat het ook nog eens slecht is voor je eigen wimpers.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:48 schreef Bugfixed het volgende:
Ik heb een goede oplossing voor het leed dat make-up heet tijdens je vakantie in een snikheet land.
Wimper extensions
quote:Op maandag 27 juni 2016 14:21 schreef Bugfixed het volgende:
Nou gelukt. Ik heb het heel licht opgedaan want hoe meer ik erop doe hoe donkerder het wordt. De kleur lijkt op taupe. Ideaal voor op werk en het blijft de hele dag zitten.Wat een mooie kleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Welke doel je op? Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Ik vertrek begin september voor 2-3 maanden naar Italië en hoewel het niet het hoogseizoen is, kan het in sommige regio's nog best warm worden.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:45 schreef deadly_kiss het volgende:
Je kan zo'n stick gebruiken die Loreal ook heeft die verkleurd?
Die kleur trekt echt in je lippen dat zie je de hele dag!
Haha, ik heb er ook zin in! Wel nerveus hoor; eerste keer solo-reizen naar een ander land! /off-topicquote:Op zondag 3 juli 2016 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nul tips, maar ben wel plaatsvervangend jaloers dat je zo lang naar Italië gaat. Oh heerlijk
Die kleuren doen het meestal niet zo goed bij mij. Ik ben Bobbi Browns Alabaster (00 - allerlichtste kleur)quote:Op zondag 3 juli 2016 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Heeft Hema geen BB creams die niet heel duur zijn? Of anders iets van Maybelline of L'oreal?
Oh das wel matig jaquote:Op zondag 3 juli 2016 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die kleuren doen het meestal niet zo goed bij mij. Ik ben Bobbi Browns Alabaster (00 - allerlichtste kleur)
Ja je moet wel naar een goeie gaan en ik ken meiden die het hebben gedaan en ook tevreden zijn. Ik overweeg het wel. Tis altijd zo'n gedoe met de mascara in die snikhete zon.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoor en lees daar eigenlijk alleen maar negatieve verhalen/ervaringen over? Dat als ze beginnen uit te vallen (onregelmatig dus), je echt van die gaten/plukken uit je wimper hebt. En dat het ook nog eens slecht is voor je eigen wimpers.
Hmm. Is NARS hier te verkrijgen dan? Ik dacht van niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:04 schreef Cathmar het volgende:
Chips:
NARS bb cream met spf 30?
Zelf geen ervaring mee maar zag het en hoorde positieve dingen.
Gaaf avontuur!
CC cream van Clinique in Very Light.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke doel je op? Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Ik vertrek begin september voor 2-3 maanden naar Italië en hoewel het niet het hoogseizoen is, kan het in sommige regio's nog best warm worden.
Ik twijfel dus ook over m'n make-up. Ik wil niet (te) veel meenemen, maar sowieso wel iets van een foundation of iets. Ik gebruik Bobbi Brown maar ik ben ook nog op zoek naar een BB Cream. Gewoon iets wat heel natuurlijk is, maar toch een beetje alles egaler maakt. Maar dus wel heel licht en de dekking hoeft niet enorm te zijn. M'n normale foundations heb ik wel het liefst zo dekkend mogelijk, dus dit is best een stap.
Laatst probeerde ik smashbox en die BB cream was eigenlijk wel heel erg fijn en goed. Maar nu ook nog iets van de Mac geprobeerd en daar ben ik opzich ook tevreden mee, maar misschien vind ik Smashbox toch fijner (maar duurder dus).
Arghh. Iemand tips?! Want het zal ook weer niet constant warm zijn in Italië, dusja.
Ik zal eens kijken! Ga gewoon een monstertje vragen en uitproberen. Ik denk dat ik Smashbox toch fijner vind dan Mac, alleen die prijzen altijdquote:Op maandag 4 juli 2016 21:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
CC cream van Clinique in Very Light.
Ik ben ook super super wit (kan nauwelijks foundation/poeder vinden in NL) dus ik denk dat deze je wel zou bevallen!
Sjaaltjequote:Op zondag 3 juli 2016 10:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
een balsem gaat ertoch snel af in de hitte? kun je liever zo een waterproof lippenstift gebruiken . ik zag eens iemand in de sauna met zo een lippenstift, dat bleef zitten :p ...of je kan je wimpers laten verven voor de vakantie. dan ben je ook wat meer opgemaakt. .of een sjaaltje op je haar...of gewoon maling hebben...
Ik doe dat gewoon. Ze hebben daar speciale potjes voor. Dan spuiten ze gewoon een deel van het product in een klein potje en dat krijg je mee. Van BB creams heb ik in totaal nu 5 potjes ofzo meegenomenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het bijvoorbeeld een Douglas of een Ici Paris binnen te lopen en om een monster van een specifiek make up product te vragen?
Ik weet het niet meer...quote:Op zondag 3 juli 2016 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke doel je op? Ik ben namelijk ook wel benieuwd. Ik vertrek begin september voor 2-3 maanden naar Italië en hoewel het niet het hoogseizoen is, kan het in sommige regio's nog best warm worden.
ik hoop dat er iemand met een goede lippenstift tip komt dan. ik zou dan sws ook een bikini aandoen met veel kleurtjes of eventueel een bril in een leuk kleurtjequote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:09 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Sjaaltje![]()
Heel goed. Heb echt iets van kleur nodig. Ben blij met mijn haar maar het is wel erg saai grijs
Jel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Thanks girl, voordeel van een harige arab zijn
Das wel aparttt, maar wel mooi als ik het zo hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jel.Geboren met bijna zwart krullend haar, maar heb een doorzichtige huid met sproeten en donkerblonde(??) wenkbrauwharen.
Woei!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:31 schreef Crip het volgende:
Makeup of the day 🌞
Ben ook super benieuwd naar jullie looks!
[ afbeelding ]
Wat is jouw huidskleur? Welke kleur van andere (bekende) foundations gebruik je?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:08 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben opzoek naar eenlichtdekkende poeder met lichte "glim" zoals bare minerals.
Maar das nergens in NL meer te testen en ik weiger voor 30+ euro testsetjes te kopen online
Dan kan ik je niet helpen denk ik. Ik heb een koele (roze) bleke huid. Fairly Medium zal dus veel te bleek voor je zijn denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:26 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb altijd sand of natural beige
Maar vaak slaat iets snel enorm roze uit bij mij (richting beige)
BeYu lipliner 521 vind ik mooiquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:59 schreef deadly_kiss het volgende:
Is hier trouwens iemand die weet welk merk/winkel een mooie nude lipliner heeft voor de hema soft matt lipbalm 01?
Alles is te roze of oranje
[ afbeelding ]
Doe ik altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe (on)gebruikelijk is het bijvoorbeeld een Douglas of een Ici Paris binnen te lopen en om een monster van een specifiek make up product te vragen?
Hoe doe je dat dan met make-up...een proefje mee naar huis?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Doe ik altijd![]()
Mag ook wel met vaak van die dure
High end producten.
Onder de ogen of oneffenheden?quote:Op zondag 24 juli 2016 13:37 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb een warme tint en ben op zoek maar een koele concealer. Ik vind dat bij een drogist om de hoek haast onmogelijk. Tips iemand?
Ja ik werk ze ook bij met nyx micro brow pencil of anastasia brow wizquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Woei!
Zijn dat je natuurlijke wenkbrauwen of heb je ze (ook) bijgewerkt?
Kweenie of een koele concealer dan zo'n goed idee is thoquote:
Qua foundation moet het koel zijn las ik. Dat werkt goed! D8 dan geldt hetzelfde voor concealer?quote:Op zondag 24 juli 2016 14:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Kweenie of een koele concealer dan zo'n goed idee is tho
Maar catrice camouflage concealer heeft koele tinten
Als jij warm bent en je gebruikt een koele foundation dan match je niet met de rest en lijk je grijs. Koele concealer alleen onder de ogenquote:Op zondag 24 juli 2016 15:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Qua foundation moet het koel zijn las ik. Dat werkt goed! D8 dan geldt hetzelfde voor concealer?
Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?quote:Op zondag 24 juli 2016 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij warm bent en je gebruikt een koele foundation dan match je niet met de rest en lijk je grijs. Koele concealer alleen onder de ogen
ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?
Dat heb ik echt nog noooooit gelezen.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lees overal dat je bij warm koel moet gebruiken en andersom?
Nou als je toevallig iets kent voor een vette lichte huid met warme ondertoon dan hou ik mij graag aanbevolen 🐴quote:Op maandag 25 juli 2016 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.
Niet bij iedereen...quote:Op maandag 25 juli 2016 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk van mening dat iedereen een foundation en concealer met gele ondertoon moet gebruiken, staat bij iedereen het mooiste vind ik, of je nou rozige huid of gelige huid hebt in je gezicht.
er staat niet voor niets bij dat ik dat vind, niet dat het per se zo isquote:
Funny want ik ben gaan zoeken naar de do's and donts en lees dit veel incl dat een gele ondertoon bij iedereen wel past.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog noooooit gelezen.
ik ben en blijf zelf erg fan van de MAC Studio Fix Powder Foundationquote:Op maandag 25 juli 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou als je toevallig iets kent voor een vette lichte huid met warme ondertoon dan hou ik mij graag aanbevolen 🐴
Moet echt eens naar hun store. Familie krijgt daar 40 pr ofzo kortingquote:Op maandag 25 juli 2016 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben en blijf zelf erg fan van de MAC Studio Fix Powder Foundation
Nee,deze staat wel op mijn wishlist!quote:Op maandag 25 juli 2016 21:41 schreef Snowbells het volgende:
Iemand hier die the Balm Mary Lou Manizer gebruikt?.
Goede gel eyeliner is vaak behoorlijk waterproof volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Wie weet een goede watervast eylener.
Ik heb er al drie hier liggen maar het is allemaal niets.
Ik moet na een operatie vaak gapen en dan rollen de tranen over mijn wangen
Eyliner loopt uit en dat is niet sjiek, die zwarte strepen steeds over je gezicht.
Heb van het weekend een watervaste eyliner van 13 euro gekregen, nou een traantje en het zwarte water rolde over mijn wangen.
Iemand een idee?
O een gel eyeliner heb ik nog niet geprobeerd ik zal eens kijken van de week.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goede gel eyeliner is vaak behoorlijk waterproof volgens mij.
Die van smashbox (verkrijgbaar bij douglas) blijft bij mij echt muurvast zitten altijd!quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Wie weet een goede watervast eylener.
Ik heb er al drie hier liggen maar het is allemaal niets.
Ik moet na een operatie vaak gapen en dan rollen de tranen over mijn wangen
Eyliner loopt uit en dat is niet sjiek, die zwarte strepen steeds over je gezicht.
Heb van het weekend een watervaste eyliner van 13 euro gekregen, nou een traantje en het zwarte water rolde over mijn wangen.
Iemand een idee?
Thnx, heb het opgeschreven, denk je dat die ook met een traanoog blijft zitten?quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Die van smashbox (verkrijgbaar bij douglas) blijft bij mij echt muurvast zitten altijd!
Ik vind de contour palettes van Sleek! een goede prijs-kwaliteit verhouding hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef Mixende_match het volgende:
Hello! Misschien hebben jullie wel een tip. Heb zaterdag een bruiloft en wil een beetje simpele contouring doen. Ik denk meer aan richting essence etc dan aan Mac. Mijn dank is groot!
Broodje kaas tot de maxquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:11 schreef _evenstar_ het volgende:
wil je cream contour dan make up revolution is voor budget best aardig en poeder contouring dan sleek face form!
de cream contour van sleek is ook wel goed trouwens
sowieso sleek !!!!
Thnx, ga ik ook proberenquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:33 schreef Molo het volgende:
Ik vind deze erg fijn en jankbestendig
[ afbeelding ]
Rimmel Exaggerate eyeliner
Sleek! Of de LA girl concealers om te cream contourenquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef Mixende_match het volgende:
Hello! Misschien hebben jullie wel een tip. Heb zaterdag een bruiloft en wil een beetje simpele contouring doen. Ik denk meer aan richting essence etc dan aan Mac. Mijn dank is groot!
Heb vorige week 8 MUG shadows gekocht.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:08 schreef Crip het volgende:
Wie is ook beautybay aan het loeren? Wil zo veel dingen heb alles in een mandje gedaan en kom rond de 200/300 euro echt te overdreven
Ik heb 19 mug shadows 2 mug blushes en 1 mug contour powder in mn mandje momenteel, extra grote zpalette, setting spray, mini beautyblender, morphe gunmetal brush set, anastasia browwiz, milani conceal en perfect, morphe highlighting brushquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb vorige week 8 MUG shadows gekocht.
Reinigingsolie, inmasseren op een droog gezicht en verwijderen met lauwwarm water en een washandje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:44 schreef _Joy_ het volgende:
Dames, wat gebruiken jullie om alles weer te verwijderen?
Ik doe tegenwoordig een cc crème en wat poeder op. Normaal gesproken gebruikte ik een facewash maar dat reinigt nu toch echt niet meer voldoende. Ik heb nu make-up reinigingsdoekjes en micellair water geprobeerd maar misschien hebben jullie nog een goede tip.
Precies dit doe ik sinds kort ook. Bevalt heel goed! Micellair water droogde mijn huid echt uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Reinigingsolie, inmasseren op een droog gezicht en verwijderen met lauwwarm water en een washandje.
Mn ogen (eyeliner, mascara) met kokosolie. Inwrijven en klaar. Dan met een makeupdoekje alles er zoveel mogelijk afhalen (hele gezicht), en daarna met sebamed wasemulsie en mn clarisonic alles schoonmaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:44 schreef _Joy_ het volgende:
Dames, wat gebruiken jullie om alles weer te verwijderen?
Ik doe tegenwoordig een cc crème en wat poeder op. Normaal gesproken gebruikte ik een facewash maar dat reinigt nu toch echt niet meer voldoende. Ik heb nu make-up reinigingsdoekjes en micellair water geprobeerd maar misschien hebben jullie nog een goede tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |