abonnement Unibet Coolblue
pi_162623047




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162623114
quote:
99s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

lijkt me dat de maesters alchemisten gewoon door zijn gegaan met de productie voor tyrion of voor cersei.
ftfy

Nog even afgezien van de wildfire die iov Cersei is gemaakt, zijn er nog een aantal opslagplaatsen van Aerys verborgen onder de stad.
pi_162623119
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:16 schreef Gezicht het volgende:
Benjen _O_ Er wordt weer opgebouwd naar een heel vette seizoensafsluiting zeg.
ik vond dat we de eerste 5 eps onwijs gespoild zijn met een vreselijk hoog tempo aan ontwikkelingen. eigenlijk was ik best blij met een rustige ep waar er gewerkt wordt naar de climax in de komende eps.

komende ep mag wmb ook best filler zijn :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162623151
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

ftfy

Nog even afgezien van de wildfire die iov Cersei is gemaakt, zijn er nog een aantal opslagplaatsen van Aerys verborgen onder de stad.
is niet echt geweest in de show toch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162623638
Kak had de eerste willen zijn met dit topic vervolg :P had zo,n mooie TT bedacht :P
  maandag 30 mei 2016 @ 17:54:17 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_162623756
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:48 schreef King_Merc het volgende:
Kak had de eerste willen zijn met dit topic vervolg :P had zo,n mooie TT bedacht :P
please share. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_162624326
Dat einde :') Mag Dany dood aub
Nieuw is niet altijd beter.
pi_162624350
Geen Jon en Sansa gezien deze ep. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:24:50 #9
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162624384
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat einde :') Mag Dany dood aub
Nee :{w .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162624435
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat einde :') Mag Dany dood aub
nee
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 30 mei 2016 @ 18:30:03 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162624492
Tommen :r
Ok stelletje hokboeren
  maandag 30 mei 2016 @ 18:30:50 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162624513
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat einde :') Mag Dany dood aub
We zitten helaas nog 2 jaar vast aan Caloreesie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 30 mei 2016 @ 18:41:18 #13
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162624801
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

We zitten helaas nog 2 jaar vast aan Caloreesie.
Ba dum tss..
  maandag 30 mei 2016 @ 18:46:37 #14
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162624961
Benjen terug. Cleganebowl unconfirmed.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 30 mei 2016 @ 18:48:07 #15
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_162625009
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef padlarf het volgende:
Benjen terug. Cleganebowl unconfirmed.
Nier per se toch?
Get hype.
pi_162625040
Het is ook zo obvious dat Benjen er alleen is zodat hij zich weer kan opofferen. :')

Mijn voorspellingen:

-Benjen offert zich op
-Edd gaat dood door WW of door Ramsay
-Er komt nog een cheesy Dany einde dit seizoen.
-The Mountain slaat King Tommen aan diggelen waarna Cersei doordraait (dat gaat awesome worden!)
-Arya doodt the Waif gewoon en misschien Walder Frey ook wel
-Walder Frey doodt Edmure
-Ramsay herinnert iedereen er weer even aan dat hij slecht is. Waarschijnlijk door Rickon te doden.
-Mocht Randyll nog terugkomen in een andere episode, dan is het om vermoord te worden
The show must go on
pi_162625124
Die grudge van the Waif slaat ook nergens op... Ze zou eenzelfde houding moeten hebben als Jaqen, maar ze doet alleen maar van "zie je wel, ik had gelijk".
The show must go on
  maandag 30 mei 2016 @ 19:03:03 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162625464
leuke aflevering maar het einde sloeg nergnes op.. volgens mij was het de 6e keer ofzo dat we zo'n scene hadden waarin Dany niets deed behalve effe laten zien dat ze een badass met draakjes is die de wereld wil veroveren. Nu weten we het wel!!!! ga eens wat doen ipv er alleen maar over te praten :'). Bovendien wordt er GIGANTISCH veel geluld onderling dus als een drakenmeisje aan de andere kant van de zee ineens zoveel macht vergaart wed dan maar dat het in King's landing het gesprek van de dag is. Mooi niet dus, ze maken zich meer zorgen over dat stomme kasteel met die blackfish. Dat maakt het verhaal gewoon ongeloofwaardig. Jammer dat ze zo'n kwaliteitsval maken.

[ Bericht 28% gewijzigd door Maanvis op 30-05-2016 19:11:33 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 30 mei 2016 @ 19:05:26 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162625534
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2016 18:46 schreef padlarf het volgende:
Benjen terug. Cleganebowl unconfirmed.
Danybowl confirmed!
Bronnbowl bijna confirmed!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 30 mei 2016 @ 19:06:50 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162625581
Heb me overigens dood gelachen om Waldur frey en zijn grootspraak, wat een absudristische baas!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162626134
Benjen _O_
Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer :D
pi_162626193
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:25 schreef Funzel het volgende:
Benjen _O_
Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer :D
Margaery moet wel toneel spelen. Waarom zou ze ook opeens geconverted zijn? Door haar broer? Dat zou enorm slecht schrijfwerk zijn.
The show must go on
  maandag 30 mei 2016 @ 19:27:37 #23
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_162626212
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:03 schreef Maanvis het volgende:
leuke aflevering maar het einde sloeg nergnes op.. volgens mij was het de 6e keer ofzo dat we zo'n scene hadden waarin Dany niets deed behalve effe laten zien dat ze een badass met draakjes is die de wereld wil veroveren. Nu weten we het wel!!!! ga eens wat doen ipv er alleen maar over te praten :').
Zijn we het toch nog een keer eens over Dany
Ok stelletje hokboeren
  maandag 30 mei 2016 @ 19:30:05 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_162626285
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:25 schreef Funzel het volgende:
Benjen _O_
Ook gaaf om Randyll Tarly eindelijk te zien, net zo'n lul als in de boeken. Hopelijk is dit niet een eenmalige verschijning. Ik hoop ook dat Dany nu echt weggaat daar en eens in actie komt. Net als dat al die Sparrows worden afgeslacht, wat een slap ventje is Tommen toch. Ik vraag me wel af of Margaery geen toneel speelt.. Laat Jaime nu maar asskicken daar, al ben ik wel benieuwd of de Blackfish nog zo'n badass is. Moest zowaar lachen om Walder Frey dit keer :D
Blackfish zal wel dood gaan. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_162626291
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:48 schreef King_Merc het volgende:
Kak had de eerste willen zijn met dit topic vervolg :P had zo,n mooie TT bedacht :P
welke TT had jij dan bedacht?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')