abonnement Unibet Coolblue
pi_162571563
quote:

Christina Baum, the AfD’s Deputy Federal Chairwoman for Baden-Württemberg, Germany, is charging the Green party for committing genocide against German people.

“I continue to stand by the term of a creeping genocide of the German people, through the wrongful refugee-policy of the Greens” she said.

“According to the UN Genocide Convention, genocide is the intention to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, or religious group.”

“I accuse the Greens of this intention.”

If you read what members of the German Green party have said, it becomes obvious that this charge is true.

For example, there’s Joschka Fischer, former Foreign Minister and Vice Chancellor of Germany. He said “Germany is to be contained from the outside and heterogenized from the inside by influx, ‘diluted’ so to speak.”

There’s Daniel Cohn-Bendit, who said: “We, the Greens have to make sure to get as many immigrants as possible into Germany.”

There’s Stefanie von Berg, who said: “I hold that in 20 to 30 years there will no longer be [German] majorities in our country.” . . . “And I want to make it very clear, especially towards those right wingers: this is a good thing!”

You can find these quotes and their sources on the quotes page.

The West’s elite are desperately trying to wipe out all White majority areas. They call it “diversity” and “multiculturalism”.

But you see, if it continues the future will have Black countries, Asian countries, and Muslim countries, but it will have no White countries. This agenda is not whatever they call it, it’s called White genocide.

http://whitegenocideproje(...)f-the-german-people/
Binnen 100 jaar zijn de Duitsers, zoals we die vandaag nog kennen, uitgestorven. :'( :'(

Game on ^O^ .
I´m back.
pi_162571568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het hele maatschappelijk debat gaat zo, overigens... je bent een nazi of een hippie
Verstopt toilet, met aan beide kanten hersenlozen idd.
I´m back.
pi_162571587
Ik begrijp het nog altijd niet waarom mensen zoiets een goed ding noemen. Waarom zou het goed zijn dat er geen meerderheid meer van de oorspronkelijke bewoners zijn in welk land dan ook?

Voor wie is dat precies goed?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Beste debater 2022 zaterdag 28 mei 2016 @ 19:52:53 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162571596
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verstopt toilet, met aan beide kanten hersenlozen idd.
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat veel lieden uit die lagere klassen zich laten ringeloren door de neoliberale Wilders en diens PVV; alsof die ook maar iets geeft om deze mensen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_162571617
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat ik onbegrijpelijk vind is dat veel lieden uit die lagere klassen zich laten ringeloren door de neoliberale Wilders en diens PVV; alsof die ook maar iets geeft om deze mensen.
Ja, dat is ook onbegrijpelijk idd. Je kunt het ook 100 x zeggen overal, wordt toch niet opgepikt.
I´m back.
pi_162571634
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat laatste wordt volgens mij vooral door veel mensen aangehaald en dan ben je een nazi, tokkie etc en dan had je maar beter je best moeten doen op school. Ik zeg al in feite dezelfde argumentatie, valt mij op althans. Het idee van de meritocratie. En dus als je in een wijk als Overvecht woont dan heb je niet opgelet op school en dus verdien je niet beter dan dat het vol geplempt wordt met allochtonen, asielzoekers etc. Einde discussie, want je bent toch een tokkie.
Wie heeft in het vorige deel zoiets gezegd?

Het is trouwens wel precies hoe het woord 'meritocratie' bedoeld is. De bedenker ervan bedoelde het als horror-visioen over een verschrikkelijke maatschappij, precies vanwege het effect wat je hier noemt.
pi_162571659
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp het nog altijd niet waarom mensen zoiets een goed ding noemen. Waarom zou het goed zijn dat er geen meerderheid meer van de oorspronkelijke bewoners zijn in welk land dan ook?

Voor wie is dat precies goed?
Bewust willen dat je in de minderheid geraakt is wmb. net zo raar als hoe die vrouw in het artikel van de OP denkt.
  Beste debater 2022 zaterdag 28 mei 2016 @ 19:55:49 #8
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162571666
xxx
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_162571672
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Bewust willen dat je in de minderheid geraakt is wmb. net zo raar als hoe die vrouw in het artikel van de OP denkt.
Hoezo net zo raar? Dat is exact wat dat wijf beoogt?! 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162571693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:54 schreef Igen het volgende:

[..]

Wie heeft in het vorige deel zoiets gezegd?

Het is trouwens wel precies hoe het woord 'meritocratie' bedoeld is. De bedenker ervan bedoelde het als horror-visioen over een verschrikkelijke maatschappij, precies vanwege het effect wat je hier noemt.
Niet specifiek in deze reeks/vorige topic, maar heb het bij sommigen in andere topics bespeurd.
Ja, meritocratie is ook een horror, maar ik vrees toch dat dat idee toch wel leeft bij bepaalde mensen, maar ook in bepaalde partijen.
I´m back.
pi_162571699
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoezo net zo raar? Dat is exact wat dat wijf beoogt?! 8)7
Ja, en dat is toch raar?
  Beste debater 2022 zaterdag 28 mei 2016 @ 19:57:24 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_162571707
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet specifiek in deze reeks, vorige topic, maar heb het bij sommigen in andere topics bespeurd.
Ja, meritocratie is ook een horror, maar ik vrees toch dat dat idee toch wel leeft bij bepaalde mensen, maar ook in bepaalde partijen.
Meritocratie is leuk wanneer je uit een gegoed milieu komt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_162571715
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Meritocratie is leuk wanneer je uit een gegoed milieu komt.
De zelfbenoemde aristocratie hè.
I´m back.
pi_162571724
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 13:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet via moord, maar het effect is uiteindelijk hetzelfde.
Genocide zonder moord is geen genocide.

De Duitse, Germaanse, bevolking wordt stapje voor stapje vervangen door een mengeling van immigranten uit diverse delen van de wereld. Dit gaat grotendeels allemaal vreedzaam, hoe kan je dan van genocide spreken?
pi_162571814
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:58 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Genocide zonder moord is geen genocide.

De Duitse, Germaanse, bevolking wordt stapje voor stapje vervangen door een mengeling van immigranten uit diverse delen van de wereld. Dit gaat grotendeels allemaal vreedzaam, hoe kan je dan van genocide spreken?
“According to the UN Genocide Convention, genocide is the intention to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, or religious group.”
pi_162571834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:01 schreef berko13 het volgende:

[..]

“According to the UN Genocide Convention, genocide is the intention to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, or religious group.”
quote:
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:

(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.
pi_162571865
Met "German people" wordt dan dus duidelijk een bepaald ras bedoeld, vrij triest eigenlijk dat men zulke domme opmerkingen maakt.
pi_162571931
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:01 schreef berko13 het volgende:

[..]

“According to the UN Genocide Convention, genocide is the intention to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, or religious group.”
Het gaat natuurlijk om de interpretatie van "destroy".
pi_162571960
In dit verband wordt het bewust willen verdwijnen van een etnische groep overdreven tot genocide ?
Dan plegen Duitsland en Nederland toch al jaren en jaren 'genocide' met hun integratiepolitiek?
De bedoeling daarvan is dat die etniciteiten opgaan in de dominante etniciteit

En dan heb je die verheerlijkte toestand van monocultuur.
Verdorie .. Dutsland, de eigen monocultuur verheerlijken..... genocide ?
We kenne dat toch al ?
pi_162572093
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:07 schreef Bluesdude het volgende:
In dit verband wordt het bewust willen verdwijnen van een etnische groep overdreven tot genocide ?
Dan plegen Duitsland en Nederland toch al jaren en jaren 'genocide' met hun integratiepolitiek?
De bedoeling daarvan is dat die etniciteiten opgaan in de dominante etniciteit

En dan heb je die verheerlijkte toestand van monocultuur.
Verdorie .. Dutsland, de eigen monocultuur verheerlijken..... genocide ?
We kenne dat toch al ?
Leitkultur hè. Niet monocultuur. In een situatie van superdiversiteit verdwijnt de Leitkultur.
I´m back.
pi_162572120
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:52 schreef Geralt het volgende:
Ik begrijp het nog altijd niet waarom mensen zoiets een goed ding noemen. Waarom zou het goed zijn dat er geen meerderheid meer van de oorspronkelijke bewoners zijn in welk land dan ook?

Voor wie is dat precies goed?
Ik noem het niet goed noch slecht. Dat blanke "ras" kan alleen verdwijnen als het zich vermengd met andere "rassen". Zolang dat vrijwillig gaat, niet afgedwongen wordt zie ik daar het probleem niet van. Mensen moeten zelf maar weten met wie ze kindjes willen maken.
Het is een verandering, maar niet perse een negatieve verandering.

Ik zou me veel eerder zorgen maken over hoe de samenleving verder in elkaar steekt, dat we hier de waarden die het zo mooi maken niet verliezen. Maar als ik dan kijk naar de witte genocide roepers dan zie ik mensen die qua waarden dichter bij die islam zitten dan bij wat ze zogenaamd willen verdedigen. Emancipatie terugdraaien, vrijheden beperken, homorechten op de schop, zelfs gedachtepolitie e.d. vinden ze niet al te onkies....

Het gemiddelde kleurtje van de bevolking boeit mij niets om eerlijk te zijn, die waarden wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162572202
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leitkultur hè. Niet monocultuur. In een situatie van superdiversiteit verdwijnt de Leitkultur.
Wat is superdiversiteit ?
Veel leden van meerdere etnische minderheden ? Ook al is dat 50% van de bevolking.
De leitkultur heeft de macht. Politiek, cultureel, economisch. ze dicteert de heersende moraal.
Ook in een situatie van verdergaande 'versmelting' maar dat tendeert dan weer naar een monocultuur met als kern de oude leitkultur.
pi_162572209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:12 schreef erodome het volgende:
Ik noem het niet goed noch slecht. Dat blanke "ras" kan alleen verdwijnen als het zich vermengd met andere "rassen". Zolang dat vrijwillig gaat, niet afgedwongen wordt zie ik daar het probleem niet van.
Het gaat niet vrijwillig. Europa moet en zal volgepompt worden met gelukzoekers. We halen ze verdomme zelf op. Het slaat nergens op. Dit is gewoon moedwillig en een vooropgezet plan; iets anders kan ik er niet van maken.

Waarom wordt een clubje wat in het leven geroepen is om de buitengrenzen van de EU te beschermen niet tot de orde geroepen omdat ze juist doen waar ze niet voor zijn??
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_162572335
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het gaat niet vrijwillig. Europa moet en zal volgepompt worden met gelukzoekers. We halen ze verdomme zelf op. Het slaat nergens op. Dit is gewoon moedwillig en een vooropgezet plan; iets anders kan ik er niet van maken.
Op welke wijze heeft dat invloed op de lage geboortecijfers van autochtone Duitsers?
pi_162572341
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het gaat niet vrijwillig. Europa moet en zal volgepompt worden met gelukzoekers. We halen ze verdomme zelf op. Het slaat nergens op. Dit is gewoon moedwillig en een vooropgezet plan; iets anders kan ik er niet van maken.
Complottheorietje gelieve ergens ander te dumpen ---- >>>> BNW
Voor de echte onheilsprofeet en cultuurfundamentalist , raad ik u aan .. deze link.
pi_162572349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is superdiversiteit ?
Veel leden van meerdere etnische minderheden ? Ook al is dat 50% van de bevolking.
De leitkultur heeft de macht. :Politiek, cultureel, economisch. ze dicteert de heersende moraal.
Ook in een situatie van verdergaande 'versmelting' maar dat tendeert dan weer naar een monocultuur met als kern de oude leitkultur.
Ja, superdiversiteit is idd een proces dat nu in de maak is in alle grote West-Europese steden. Men noemt het ook wel majority-minority samenlevingen. Dus geen enkele groepering maakt meer de meerderheid uit, de meerderheid bestaat uit verschillende minderheden, inclusief dus die van de autochtone bevolking.
Leitkultur zou een soort cement kunnen vormen in een multiculturele samenleving, maar bij superdiversiteit is er ook geen Leitkultur meer. Dus ja, wat gaat er op den duur dan gebeuren? Men weet het nog niet en vergelijkingen met de VS lopen mank aangezien die allang een superdiversiteit kennen, echter ook bestaat er een gezamenlijk beleefde mythe van Amerikaan zijn in de VS (hoewel er ook wel scheuren aan het ontstaan zijn uiteraard).
I´m back.
pi_162572529
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het gaat niet vrijwillig. Europa moet en zal volgepompt worden met gelukzoekers. We halen ze verdomme zelf op. Het slaat nergens op. Dit is gewoon moedwillig en een vooropgezet plan; iets anders kan ik er niet van maken.

Waarom wordt een clubje wat in het leven geroepen is om de buitengrenzen van de EU te beschermen niet tot de orde geroepen omdat ze juist doen waar ze niet voor zijn??
Het gaat wel vrijwillig. Ik heb het hier over het verdwijnen van het blanke ras (witte genocide). Het is namelijk niet zo dat voor elk ander kleurtje dat hier binnen wordt gehaald een blankje weggehaald wordt.

Zonder dat men vermengd verdwijnt dat blanke ras gewoonweg niet. Het is niet dat als ik nu nog een kind neem die ineens een halfbloedje is omdat er meer andere kleurtjes in Nederland rondlopen.
Dus als dat blanke ras verdwijnt (dus die witte genocide waar men het over heeft) komt dat door vermenging en zolang we geen fokkampen hebben en mensen gewoon zelf hun partner uitkiezen zie ik daar het probleem niet van.

Dat vooropgezette plan, tja, dat complot denken kan ik niet zoveel mee... Het is gewoon een zooitje in de wereld, er is veel nare oorlog en de klimaatveranderingen zorgen ook nog eens voor verplaatsing van mensen.
Ben het ook niet eens met hoe er gehandeld wordt nu, maar een vooropgezet plan om het blanke ras uit te roeien, tja, het is me wat vergezocht.... Zie ook niet zo goed in welk doel dat dan zal dienen, wat hebben die machthebbers/verborgen elite daar dan aan?

Het is een nogal stevig plan namelijk als je het zo wil zien. Klimaatverandering stimuleren, oorlogen veroorzaken. Daar gaan al generatie's overheen. Dan nog wachten tot eindelijk de laatste blanke weg is, nog eens minimaal 200/500 jaar... Waarbij 200 jaar niet eens echt realistisch is, zelfs 500 jaar alleen gaat lukken als ze er dwang achter gaan zetten.
Wie zijn het dan die dit plan hebben bedacht dat over generatie's uitgespreid is? Wat winnen ze erbij? En waarom zou iemand daar dus nu zo actief aan meewerken terwijl zij iig niet de vruchten ervan zullen plukken (want dat is iets voor volgende generatie's).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_162572560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, superdiversiteit is idd een proces dat nu in de maak is in alle grote West-Europese steden.
50 % allochtonen in de grote steden? Bijv Nederland ?
Doe eens een onderzoek....met vragen als
1 Omschrijf jij je als Nederlander
2 In hoeverrre zie jij jezelf als Nederlands
3 In welke mate ben je gericht op Nederland.

Dan zie je toch dat de helft zich Nederlander noemt ( =75% van de hele stad)
Het resterend kwart in aflopende mate Nederlands voelend is.
Die leitkultur is nog steeds leitkultur Maar dan wel anders dan in de dorpen..... maar dat is toch altijd al zo geweest? Overal ter wereld?
pi_162572632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

50 % allochtonen in de grote steden? Bijv Nederland ?
Doe eens een onderzoek....met vragen als
1 Omschrijf jij je als Nederlander
2 In hoeverrre zie jij jezelf als Nederlands
3 In welke mate ben je gericht op Nederland.

Dan zie je toch dat de helft zich Nederlander noemt ( =75% van de hele stad)
Het resterend kwart in aflopende mate Nederlands voelend is.
Die leitkultur is nog steeds leitkultur Maar dan wel anders dan in de dorpen..... maar dat is toch altijd al zo geweest? Overal ter wereld?
Een proces dus het is in de maak. Ik zal je een linkje geven: superdiversiteit als nieuwe grootstedelijke realiteit http://www.nieuwwij.nl/ve(...)tedelijke-realiteit/
I´m back.
pi_162572758
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan zie je toch dat de helft zich Nederlander noemt ( =75% van de hele stad)
Het resterend kwart in aflopende mate Nederlands voelend is.
Die leitkultur is nog steeds leitkultur Maar dan wel anders dan in de dorpen..... maar dat is toch altijd al zo geweest? Overal ter wereld?
In de dorpen gaat het ook wel veranderen hè. Regering gaat spreiden. Dus elk dorp ontvangt, al naar gelang de eigen ambities van de bestuurders wrs, hun eigen portie statushouders. In ons dorp, dat vrij ambitieus inzet (de burgemeester is ook nog jong, zeg maar), ontvangen we er sws 60. Waar voordien wrs 6 allochtone gezinnen, volledig geassimileerd, woonden. Ik ben, met mijn bloedend sociologen hart, uiteraard benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien niets, misschien wel wat.
I´m back.
pi_162573786
foutje
pi_162573884
Ik zit net te kijken naar dit programma http://sterren.avrotros.n(...)ersvannl-tv-actueel/
50% van de aanwezigen van diverse afkomsten (Sharon Doorson, Browne Dutch, O'G3NE) en de leitkultur van dit programma is hardstikke Nederlands.
De genoemde 3 hebben ook Nederlandse voorouders naast resp surinaams, indisch en indisch met vleugje ghanees
Zo is dat ook met die CBS-cijfers van 50% allochtonen in de grote steden.
Die cijfers worden niet gegeven met andere cijfers over de Nederlandse afkomst en hoe die 50% zelf hun culturele identiteit omschrijven

btw O'G3NE is best goed, prima stemmen, swingende sound, ze vormen een eenheid.


[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 28-05-2016 21:06:44 ]
pi_162573894
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:56 schreef Bluesdude het volgende:
Ik zit net te kijken naar dit programma http://sterren.avrotros.n(...)ersvannl-tv-actueel/
50% van de aanwezigen van diverse afkomsten (Sharon Doorson, Browne Dutch, O'G3NE) en de leitkultur van dit programma is hardstikke Nederlands.
De genoemde 3 hebben ook Nederlandse voorouders naast resp surinaams, indisch en indisch met vleugje ghanees)
Zo is dat ook met die CBS-cijfers van 50% allochtonen in de grote steden.
Die cijfers worden niet gegeven met andere cijfers over de Nederlandse afkomst en hoe die 50% zelf hun culturele identiteit omschrijven
Ik kijk helaas niet meer, of heel nauwelijks naar tv, laat staan naar bagger programma's over sterren, Blues. Ondanks mijn leeftijd ben ik al van de volgende generatie. Ik denk dat tv niet meer in staat is om de werkelijkheid echt te beschrijven of vorm te geven.
I´m back.
pi_162574506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 20:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een proces dus het is in de maak. Ik zal je een linkje geven: superdiversiteit als nieuwe grootstedelijke realiteit http://www.nieuwwij.nl/ve(...)tedelijke-realiteit/
Interessant.

Het lijkt trouwens enorm te verschillen per land, hoe de verspreiding van mensen met migratieachtergrond is. In België bijvoorbeeld nog heel sterk geconcentreerd in de stedelijke gebieden:


De transitie naar superdiversiteit. Van grootstedelijke naar Vlaamse realiteit.

In Duitsland is er een enorm contrast tussen oost en west maar is het buiten de grote steden net zo goed gaande:

Zeker in Baden-Württemberg, linksonder, waar die mevrouw in de OP in de deelstaatpolitiek zit. Het is best interessant wat daar nu gebeurt. Daar is nu bijv. al voor de tweede regeerperiode op een rij de Groenen aan de macht, nu met de christendemocraten als kleinere coalitiegenoot (dus zeg maar een regering van GroenLinks + CDA). En tot nu toe gaat dat eigenlijk hartstikke prima. Voor conservatieve mensen is dat best shockerend.

Edit: Geen mooi kaartje voor Nederland, omdat het overal naar westers/niet-westers-allochtoon wordt uitgesplitst en dus niet te vergelijken valt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2016 21:21:42 ]
pi_162574975
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:18 schreef Igen het volgende:
Zeker in Baden-Württemberg, linksonder, waar die mevrouw in de OP in de deelstaatpolitiek zit. Het is best interessant wat daar nu gebeurt. Daar is nu bijv. al voor de tweede regeerperiode op een rij de Groenen aan de macht, nu met de christendemocraten als kleinere coalitiegenoot (dus zeg maar een regering van GroenLinks + CDA). En tot nu toe gaat dat eigenlijk hartstikke prima. Voor conservatieve mensen is dat best shockerend.
In Molenbeek ging het ook 20 jaar prima hoor.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 21:38:06 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162575071
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 19:58 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Genocide zonder moord is geen genocide.

De Duitse, Germaanse, bevolking wordt stapje voor stapje vervangen door een mengeling van immigranten uit diverse delen van de wereld. Dit gaat grotendeels allemaal vreedzaam, hoe kan je dan van genocide spreken?
Goed punt. Het gaat niet alleen grotendeels vreedzaam, het is ook in zekere zin de keuze van die bevolkingen om te weinig kinderen te krijgen. Waarom willen ze dat? Het is dezelfde groep die nu zo hartstochtelijk voor massa-immigratie pleit die nog maar enkele decennia geleden pleitte voor feminisme, geboortebeperking, aantasting van het gezinsleven et cetera. Dus eerst gaan ze -op slinkse wijze- het geboortecijfer omlaag brengen, dan roepen ze dat Derdewereldimmigratie een noodzaak is wegens de vergrijzing.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_162575310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Goed punt. Het gaat niet alleen grotendeels vreedzaam, het is ook in zekere zin de keuze van die bevolkingen om te weinig kinderen te krijgen. Waarom willen ze dat? Het is dezelfde groep die nu zo hartstochtelijk voor massa-immigratie pleit die nog maar enkele decennia geleden pleitte voor feminisme, geboortebeperking, aantasting van het gezinsleven et cetera. Dus eerst gaan ze -op slinkse wijze- het geboortecijfer omlaag brengen, dan roepen ze dat Derdewereldimmigratie een noodzaak is wegens de vergrijzing.
Dat is niet helemaal waar. Voor een deel is het probleem ook gewoon dat maatschappelijke structuren (regelgeving; voorzieningen zoals peuterspeelzalen; houding van werkgevers t.o.v. deeltijdwerk) juist vanwege conservatisme niet worden aangepast aan de moderne geëmancipeerde maatschappij. Een vrouw die niet alleen maar achter het aanrecht wil staan heeft dan geen andere keuze dan de kinderwens te laten schieten, maar dat is lang niet uitsluitend de schuld van feminisme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2016 21:45:57 ]
pi_162575355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:18 schreef Igen het volgende:

[..]

Interessant.

Het lijkt trouwens enorm te verschillen per land, hoe de verspreiding van mensen met migratieachtergrond is. In België bijvoorbeeld nog heel sterk geconcentreerd in de stedelijke gebieden:

[ afbeelding ]
De transitie naar superdiversiteit. Van grootstedelijke naar Vlaamse realiteit.

In Duitsland is er een enorm contrast tussen oost en west maar is het buiten de grote steden net zo goed gaande:
[ afbeelding ]
Zeker in Baden-Württemberg, linksonder, waar die mevrouw in de OP in de deelstaatpolitiek zit. Het is best interessant wat daar nu gebeurt. Daar is nu bijv. al voor de tweede regeerperiode op een rij de Groenen aan de macht, nu met de christendemocraten als kleinere coalitiegenoot (dus zeg maar een regering van GroenLinks + CDA). En tot nu toe gaat dat eigenlijk hartstikke prima. Voor conservatieve mensen is dat best shockerend.

Edit: Geen mooi kaartje voor Nederland, omdat het overal naar westers/niet-westers-allochtoon wordt uitgesplitst en dus niet te vergelijken valt.
Grappig voor wat betreft Dld, vooral in voormalig West-Dld en dan verspreid. En in voormalig O-Dld ontstaat Pegida dus. Maar dus ook in grote steden veel. Ben benieuwd wat die spreiding, die nu ook in NL met statushouders gebeurt, voor een gevolgen heeft. Ik zeg al wij krijgen ineens ook 60 statushouders in ons dorp. Ga dat qua gevolgen wel bijhouden iig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 28-05-2016 21:56:55 ]
I´m back.
pi_162575466
Ook in een aantal moslimlanden zakt het vruchtbaarheidscijfer. In Marokko (34 miljoen inwoners) is het ondertussen 2,2 en Iran (80 miljoen inwoners) 1,8 / 1,9. Alleen als je dan gaat kijken naar een land als Nigeria: 5,25 per vrouw. Het land telt volgens mij al 180 miljoen inwoners.

http://www.thearabweekly.com/?id=126

http://www.indexmundi.com/iran/total_fertility_rate.html
pi_162575566
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:50 schreef George_Zina het volgende:
Ook in een aantal moslimlanden zakt het vruchtbaarheidscijfer. In Marokko is het ondertussen 2,2 en Iran 1,8 / 1,9. Alleen als je dan gaat kijken naar een land als Nigeria: 5,25 per vrouw. Het land telt volgens mij al 180 miljoen inwoners.

http://www.thearabweekly.com/?id=126

http://www.indexmundi.com/iran/total_fertility_rate.html
Ja, dat zijn de hotspots natuurlijk.
2,1 is het netto-vervangingscijfer wat je moet hebben.
Vergelijk NL volgens mij 1,6 à 1,7, maar dat kan Igen wrs bevestigen of niet.
I´m back.
pi_162575738
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat zijn de hotspots natuurlijk.
2,1 is het netto-vervangingscijfer wat je moet hebben.
Vergelijk NL volgens mij 1,6 à 1,7, maar dat kan Igen wrs bevestigen of niet.
Vooral donker afrika en grote delen van het MO stijgt de bevolking pijlsnel. Egypte trouwens ook. Die planten zich voort als konijnen. Onder de rest van de Noord-Afrikanen valt het redelijk mee. Een Tunesië met 10 miljoen inwoners of Libië met 6 miljoen inwoners hebben geen grote bevolkingen. Hoewel ik vaak het idee hebben dat Egyptenaren heel anders zijn dan de rest van de Noord-Afrikanen (die hebben meer berberbloed in zich) waar Egyptenaren haast hardcore Arabier zijn.
pi_162576004
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:38 schreef LXIV het volgende:
Dus eerst gaan ze -op slinkse wijze- het geboortecijfer omlaag brengen
Heb je het nou over stelletjes die 2 kinderen het meest ideaal vinden voor hun leven ?
Nogal van de pot gerukt dat je dat slinks vind.
pi_162576043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Grappig voor wat betreft Dld, vooral in voormalig West-Dld en dan verspreid. En in voormalig O-Dld ontstaat Pegida dus. Maar dus ook in grote steden veel. Ben benieuwd wat die spreiding, die nu ook in NL met statushouders gebeurt, voor een gevolgen heeft. Ik zeg al wij krijgen ineens ook 60 statushouders in ons dorp. Ga dat qua gevolgen wel bijhouden iig.
Het zal sowieso wennen zijn.

In Oost-Duitsland is het toch een beetje van


En niet één, maar een heleboel ineens! Het is echt wel een verandering. Bij ons in de stad is het aantal opgenomen vluchtelingen tot nu toe hooguit 1% van het totale inwonertal, maar je merkt het toch. Een jaar geleden was de bevolking nog helemaal blank en nu zie je ineens regelmatig lichtgetinte mensen met zwart haar en bruine ogen op straat en rondhangen bij het station.
pi_162576149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 22:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Het zal sowieso wennen zijn.

In Oost-Duitsland is het toch een beetje van
[ afbeelding ]

En niet één, maar een heleboel ineens! Het is echt wel een verandering. Bij ons in de stad is het aantal opgenomen vluchtelingen tot nu toe hooguit 1% van het totale inwonertal, maar je merkt het toch. Een jaar geleden was de bevolking nog helemaal blank en nu zie je ineens regelmatig lichtgetinte mensen met zwart haar en bruine ogen op straat en rondhangen bij het station.
Ja, ik kan me dat nog herinneren begin jaren 70 dat er een neger in het dorp kwam wonen btw. Gingen wij in de bosjes zitten als hij thuis kwam van zijn werk. Hadden nog nooit een echte neger gezien. Alleen op tv.

Maar ja, hier in het dorp (ander dorp dan van mijn jeugd, dat was nog veel kleiner) ben ik iig benieuwd wat de impact zal zijn. Misschien niets hoor, sluit ik zeker niet uit.
I´m back.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:55:28 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_162578084
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 14:22 schreef luxerobots het volgende:
Eerst laten we grote groepen immigranten uit Afrika en het Midden-Oosten toe. Geven ze goedkope huurwoningen (waar een autochtoon tien jaar op mag wachten), uitkeringen, subsidies en geld om hun huis in te richten.

En dan gaat de fatsoensmens zeuren dat autochtonen geen kinderen nemen.
Ja want de afname v/h aantal kinderen begon pas plaats te vinden na de grote toestroom van immigranten.
Krekker is de bom!
pi_162578589
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:50 schreef George_Zina het volgende:
Ook in een aantal moslimlanden zakt het vruchtbaarheidscijfer. In Marokko (34 miljoen inwoners) is het ondertussen 2,2 en Iran (80 miljoen inwoners) 1,8 / 1,9. Alleen als je dan gaat kijken naar een land als Nigeria: 5,25 per vrouw. Het land telt volgens mij al 180 miljoen inwoners.

http://www.thearabweekly.com/?id=126

http://www.indexmundi.com/iran/total_fertility_rate.html
in Nigeria is de meerderheid op dit moment christen trouwens
pi_162578615
Het maakt niet uit of Nederlandse vrouwen 1, 2 of 8 kinderen krijgen gemiddeld. Het is sowieso al raar dat je accepteert dat je in Nederland een demografische strijd moet aangaan terwijl ondertussen de migratiekraan gewoon open blijft ook nog. Zoiets kan je niet winnen met andere woorden.

Ik zeg lekker politiek niet correct: Nederland moet Nederland blijven. Anderzijds moeten we realistisch zijn en beseffen dat het point of no return al bereikt is. De toekomst en ziel van Europa ligt in Oost-Europa.
pi_162578632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:07 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

in Nigeria is de meerderheid op dit moment christen trouwens
Daar ben je lekker mee. :').
I´m back.
pi_162578664
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:08 schreef berko13 het volgende:
Het maakt niet uit of Nederlandse vrouwen 1, 2 of 8 kinderen krijgen gemiddeld. Het is sowieso al raar dat je accepteert dat je in Nederland een demografische strijd moet aangaan terwijl ondertussen de migratiekraan gewoon open blijft ook nog. Zoiets kan je niet winnen met andere woorden.

Ik zeg lekker politiek niet correct: Nederland moet Nederland blijven. Anderzijds moeten we realistisch zijn en beseffen dat het point of no return al bereikt is. De toekomst en ziel van Europa ligt in Oost-Europa.
En jij neemt toch lekker 13 kinderen?
I´m back.
pi_162578790
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En jij neemt toch lekker 13 kinderen?
Neen, ik verkies om de elite te veranderen naar een elite die pro Nederlands en anti Islam is zoals in gidslanden als Polen en Hongarije.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')