abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 mei 2016 @ 09:06:06 #101
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162583831
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 21:38 schreef Z het volgende:
Iemand een idee hoe Vermarc valt ten opzichte van Castelli? En zijn er ook Nederlandse winkels die Vermarc verkopen (geen teamkleding)?
Vermarc valt veel groter dan Castelli, maar weer iets slanker dan bv AGU :r

Ik paste vrijdag een Castelli shirt bij Rose maar vond XL nog niet echt lekker zitten terwijl ik normaal een maat L heb. Uiteindelijk maar een shirt van Craft in maatje L aangeschaft.

En Vermarc is best OK, geen sublieme finesses maar gewoon degelijk en drie klassen beter dan Bioracer.

Oh, dat was dus over de shirts. Broeken geen ervaring mee want daar koop ik gewoon altijd een standaard zwarte Assos van
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_162588225
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 08:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

1 dagje Limburg of vandaag weer?
Was slecht 1 dagje.
pi_162592283
Vandaag 110km gefietst. Kwam Yankee tegen, onderweg lekker een appelgebakje gegeten. Topdagje!
  zondag 29 mei 2016 @ 17:03:14 #104
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_162595826
Hoerentiefuspleuris weer. Vijf druppels regen onderweg en laten die net nou allemaal op MIJN fiets vallen. Mot ik weer poetsen!

Maaruh, wel lekker gefietst hoor, 82 km en net iets meer dan 3 uur op de fiets gezeten. Geen appeltaart gevreten, gewoon doortrappen om op tijd Ziggo aan te slingeren voor de F1 van Monaco.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 29 mei 2016 @ 17:55:56 #105
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_162597061
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 15:05 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag 110km gefietst. Kwam Yankee tegen, onderweg lekker een appelgebakje gegeten. Topdagje!
Dik prima inderdaad *O*
.
  zondag 29 mei 2016 @ 18:13:03 #106
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_162597491
Even een uurtje met mijn nieuwe Brooks gereden, om het leer in te werken. Best hard, zo uit de verpakking, dat spul.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zondag 29 mei 2016 @ 19:06:29 #107
108913 Godshand
guide4you
pi_162598898
Vandaag eindelijk mijn Shimano race pedalen ingefietst. Fietste ook met mijn racefiets pas 3e keer dit jaar.

Fietste lekker, beter dan de mountainbike pedalen die ik eerst had. Inklikken gaat makkelijker, evenals eruit.

Slechts 30 minuten gefietst, het begon te regenen en ik had nog andere afspraken.

Hoop morgen droger weer, dan rijd ik 30-60 km
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_162599585
Ik ben op zoek naar een nieuwe leverancier voor teamkleding. Iemand hier nog tips?
Hebben nu Zaes, bevalt niet 100%

We denken nu aan Venmarc, Bicycle line, 36 of Bioracer. Verder nog kandidaten die ik niet mag vergeten?
pi_162599956
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:32 schreef cafca het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe leverancier voor teamkleding. Iemand hier nog tips?
Hebben nu Zaes, bevalt niet 100%

We denken nu aan Venmarc, Bicycle line, 36 of Bioracer. Verder nog kandidaten die ik niet mag vergeten?
Volgens mij rijdt de club hier met Lawi
pi_162600484
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:32 schreef cafca het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe leverancier voor teamkleding. Iemand hier nog tips?
Hebben nu Zaes, bevalt niet 100%

We denken nu aan Venmarc, Bicycle line, 36 of Bioracer. Verder nog kandidaten die ik niet mag vergeten?
Hier ook Lawi
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_162600817
Toerclub waar ik ook net lid van ben geworden heeft net een deal gemaakt met Vitesse sportswear.
Set nog niet binnen dus geen idee wat de kwaliteit is
pi_162601880
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:32 schreef cafca het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe leverancier voor teamkleding. Iemand hier nog tips?
Hebben nu Zaes, bevalt niet 100%

We denken nu aan Venmarc, Bicycle line, 36 of Bioracer. Verder nog kandidaten die ik niet mag vergeten?
Wij rijden met Rogelli. Kwaliteit van de zeem is dikke prima, haast nog beter dan mijn Castelli zeemen. Rij vaker met de clubbroek dan mijn eigen broeken. Stof van de broek wordt na één jaar alleen redelijk vaal. Shirtje is ook prima, had alleen wel wat strakker om de armen en borst gemogen. Voor de prijs en kwaliteit dik tevreden iig. Wij moesten dacht ik 50¤ voor regenjack, arm en beenstukken broekje + shirtje betalen.


Afgelopen weekend dit nieuwe shirt gekocht voor in de zomer. Kon niks betaalbaars vinden wat ik mooi vond. Eigenlijk vertik ik het ook om 75¤ neer te tellen, toch kon ik het niet laten. Kwaliteit is wel stukken beter dan al mijn andere shirts in de kast. Zit ook als gegoten. Had de velo ook besteld maar die zit wat losser, niet mijn shirt.
pi_162601944
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 20:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
Toerclub waar ik ook net lid van ben geworden heeft net een deal gemaakt met Vitesse sportswear.
Set nog niet binnen dus geen idee wat de kwaliteit is
Jij reed toch al voor club?
pi_162602835
Rogelli ken ik, had ik even niet aan gedacht. Lawi zal ik ook eens checken. Thanks!
pi_162605479
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:32 schreef cafca het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe leverancier voor teamkleding. Iemand hier nog tips?
Hebben nu Zaes, bevalt niet 100%

We denken nu aan Venmarc, Bicycle line, 36 of Bioracer. Verder nog kandidaten die ik niet mag vergeten?
Onze club rijd met Vermarc.
pi_162605625
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 20:41 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Jij reed toch al voor club?
Jup! Maar meer voor in de wintermaanden. Zomers is er alleen de zomeravond competitie. Dat gaat me veel te hard joh. Fiets nu geregeld met de Toerclub mee. Daar voor Nog geen 2 tientjes per jaar ook lid van geworden. Die krijgen nu net ook nieuwe kleding. Donderdag pasavond :)
pi_162606641
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:05 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Jup! Maar meer voor in de wintermaanden. Zomers is er alleen de zomeravond competitie. Dat gaat me veel te hard joh. Fiets nu geregeld met de Toerclub mee. Daar voor Nog geen 2 tientjes per jaar ook lid van geworden. Die krijgen nu net ook nieuwe kleding. Donderdag pasavond :)
Kost inderdaad weinig lid zijn van een wielerclub. Moet dacht ik iets van 50-60¤ per jaar betalen inclusief NTFU. Doen ze dan wedstrijden op de baan? Dat lijkt me ook niet echt wat als toerder. A.s. weekend weet ik ook hoe ik er conditioneel voor sta. Vrijdag staat er ~170km op het programma en zaterdag ~160km. Nu totaal 600km totaal op de racer gemaakt, ben benieuwd of ik het vol ga houden, al was die 110km laatst een eitje. Rondje ijsselmeer is alleen meer constant tempo trappen en dit nou iets wat me totaal niet ligt, ben meer van het klimmen, interval werk en sprinten. Weersvoorspellingen zijn nog niet al te best, maar gelukkig nog wel weinig wind voorspeld. Moet zeggen dat ik het racen steeds leuker begin te vinden, vooral met een groep fietsen, afgelopen dinsdag ook weer met een smile rond gefietst.
pi_162612184
Ik vind de kleding van Forte altijd wel lekker zitten.
pi_162613543
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:28 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Kost inderdaad weinig lid zijn van een wielerclub. Moet dacht ik iets van 50-60¤ per jaar betalen inclusief NTFU. Doen ze dan wedstrijden op de baan? Dat lijkt me ook niet echt wat als toerder. A.s. weekend weet ik ook hoe ik er conditioneel voor sta. Vrijdag staat er ~170km op het programma en zaterdag ~160km. Nu totaal 600km totaal op de racer gemaakt, ben benieuwd of ik het vol ga houden, al was die 110km laatst een eitje. Rondje ijsselmeer is alleen meer constant tempo trappen en dit nou iets wat me totaal niet ligt, ben meer van het klimmen, interval werk en sprinten. Weersvoorspellingen zijn nog niet al te best, maar gelukkig nog wel weinig wind voorspeld. Moet zeggen dat ik het racen steeds leuker begin te vinden, vooral met een groep fietsen, afgelopen dinsdag ook weer met een smile rond gefietst.
Klopt, rijden ze geloof ik 1,5 uur. Gaat flink hard en kwam met de baantraining al niet mee.. dus in een wedstrijd al helemaal niet :P Ambities liggen ook totaal niet bij wedstrijd rijden. Laat mij maar de bolle toerder uithangen ;) Stofwolk heeft nu wel een super gave MTB baan aangelegd, deze moet alleen nog goed aangereden worden. Hoop dat we in de wintermaanden mooi daarop gaan trainen :)

Jij moet van het weekend dus aan de bak! Flinke afstanden zeg.. scheelt dat ze vlak zijn ;)
Mijn 160km rit vond ik wel flink pittig, en dat met aardig wat meer race km's als jou in de benen :P Hoop dat je het droog houd! Dit weekend ben ik met de motor in Luxemburg / Eifel te vinden :)
pi_162613968
Echt compleet verkeerde week om in noord Italie te zitten, nu al 2e dag dat het hard naar beneden komt, gisteren ook hele dag regen :(
  maandag 30 mei 2016 @ 11:02:02 #121
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_162614388
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:33 schreef ddx het volgende:
Echt compleet verkeerde week om in noord Italie te zitten, nu al 2e dag dat het hard naar beneden komt, gisteren ook hele dag regen :(
Zuid Duitsland is ook niet helemaal droog...dus kan nog erger. Al snap ik je pijn....ik zit te bidden nu dat die Frasen deze week niet massaal aan staken, anders strand ik donderdagochtend in Zwitserland!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 30 mei 2016 @ 11:24:47 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162614820
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:33 schreef ddx het volgende:
Echt compleet verkeerde week om in noord Italie te zitten, nu al 2e dag dat het hard naar beneden komt, gisteren ook hele dag regen :(
Dat is wel vervelend ja. Wel gefietst evengoed?

En zoals C_F zegt, in Zuid-Duitsland is het helemaal verschrikkelijk.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 30 mei 2016 @ 13:41:39 #123
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_162618201
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:33 schreef ddx het volgende:
Echt compleet verkeerde week om in noord Italie te zitten, nu al 2e dag dat het hard naar beneden komt, gisteren ook hele dag regen :(
Balen, anders maar ff lekker uitrusten en tussen de buien door een paar uurtjes?

Er kwam hier ook een enorme bui aan maar 't bleef net onder de rivier hangen.
pi_162618369
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 10:33 schreef ddx het volgende:
Echt compleet verkeerde week om in noord Italie te zitten, nu al 2e dag dat het hard naar beneden komt, gisteren ook hele dag regen :(
Klote. Wij hebben echt mega geluk gehad. Hele week zon. Alleen maandag regen. Nu is het in de Alpen ook weer slecht.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 14:02:05 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162618629
quote:
Tom Dumoulin rijdt komende zomer ook de Tour de France, zo heeft zijn ploeg Giant-Alpecin maandag bekendgemaakt.

De Duitse wielerformatie houdt nog wel een kleine slag om de arm, nadat de 25-jarige Nederlander twee weken geleden vanwege een zitvlakblessure uitviel tijdens de Giro d'Italia. Inmiddels heeft Dumoulin de training hervat.

"We houden elke stap tijdens de trainingen goed in de gaten. Zijn trainingssessies in juni zullen cruciaal zijn bij de vraag of hij daadwerkelijk de Tour rijdt", zegt de Nederlandse trainer Adriaan Helmantel van Giant-Alpecin.

In de aanloop naar de Tour zal Dumoulin onder meer in de Spaanse bergen trainen. Warren Barguil, de beoogde kopman van Giant-Alpecin in de Tour, rijdt daar momenteel al. Later deze week zullen Dumoulin en ook Albert Timmer zich bij hem voegen.

Olympische Spelen
In tegenstelling tot Barguil ligt het hoofddoel van Dumoulin later in het seizoen. Hij wil in augustus goud veroveren op de olympische tijdrit in Rio de Janeiro. Er bestond daardoor lang onduidelijkheid over de Tourdeelname van de Limburger.

"We hebben onze plannen gefinetuned na de Giro", legt Dumoulin uit. "De conclusie was dat het na tien etappes in de Giro het beste was om te gaan trainen in Spanje. Met daarna het Nederlands kampioenschap tijdrijden en de Tour lijkt dat de ideale voorbereiding op Rio."

Dumoulin werd vorige week al opgenomen in de veertienkoppige voorselectie van Giant-Alpecin. Daar moeten nog vijf renners van afvallen. De Tour begint op 2 juli in de Franse kustplaats Le Mont-Saint-Michel.

Vorig jaar kwam Dumoulin al in de tweede etappe van de Tour hard ten val, waarna hij de strijd moest staken. Bij de Ronde van Italië reed hij vorige week enkele dagen in het roze, tot zijn zitvlakblessure opspeelde.

Volledige voorselectie Giant-Alpecin voor Tour: Roy Curvers, Koen de Kort, Tom Dumoulin, Ramon Sinkeldam, Laurens ten Dam, Albert Timmer (allen Ned), Nikias Arndt, John Degenkolb, Johannes Fröhlinger, Simon Geschke (allen Dui), Warren Barguil (Fra) Tobias Ludvigsson (Zwe), Georg Preidler (Oos) en Zico Waeytens (Bel).
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')