abonnement Unibet Coolblue
pi_162432235
Gaat O'g3ne naar het Eurovisie Songfestival in 2017? --> http://m.telegraaf.nl/pri(...)an-songfestival-2017

Zet hier de discussie voort. Deel 1: ESF / 'O'G3NE vertegenwoordigt Nederland op het ESF 2017'

quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in de week van 13 mei in Kiev.

Slow Down

Vorig jaar ging Douwe Bob namens Nederland naar het Songfestival. De zanger eindigde in de finale als elfde met het nummer Slow Down.

De Oekraïense zangeres Jamala won de liedjeswedstrijd. Haar 1944, over de deportatie van de Krim-Tataren door de Sovjetunie, kreeg de meeste punten.
http://nos.nl/artikel/214(...)ngfestival-2017.html




[ Bericht 25% gewijzigd door Benny op 29-10-2016 15:59:56 ]
  maandag 23 mei 2016 @ 12:56:33 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_162432249
o'g3ne??

Is dat een soort intiemspray ofzo?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 mei 2016 @ 12:58:35 #3
163650 Greys
pi_162432310
Ik baal er stiekem een beetje van dat ze een eigen topic hebben puur gebaseerd op wat geruchten en het feit dat ze nu weer op tv zijn :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 23 mei 2016 @ 12:59:23 #4
70532 loveli
N
pi_162432334
Is er geen regel die een vervolgtopic verbiedt? Of een mod die deze gewoon sluit omdat bagger?
crap in = crap out
pi_162432404
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:58 schreef Greys het volgende:
Ik baal er stiekem een beetje van dat ze een eigen topic hebben puur gebaseerd op wat geruchten en het feit dat ze nu weer op tv zijn :@ _O-
Waarbij ze het publiek zo aan het kneden zijn dat bijna iedereen het straks ge-wel-dig vindt als ze naar het Songfestival gaan. Zou me niks verbazen als het stiekem toch al beslist is.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:59 schreef loveli het volgende:
Is er geen regel die een vervolgtopic verbiedt? Of een mod die deze gewoon sluit omdat bagger?
Tja, het liep nog goed, en ik had per ongeluk de laatste post (merkte het te laat op). Toch maar een vervolgtopic, dan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 mei 2016 @ 13:12:54 #6
163650 Greys
pi_162432840
Jij kunt er ook niks aan doen hoor :D

Is puur dat ik hoopte dat we gewoon weer verder konden in het 'wie moet nederland vertegenwoordigen' topic, omdat ik ze die extra aandacht niet zo gun. (Kinderachtig van me, ja :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 23 mei 2016 @ 13:14:27 #7
70532 loveli
N
pi_162432888
Slotje vragen of even volposten en geen nieuwe openen? Of gewoon niet meer posten...
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 mei 2016 @ 13:16:25 #8
163650 Greys
pi_162432941
Ja gewoon hier verder : ESF / 2017 - Wie moet Nederland vertegenwoordigen? #4 #TeamWaylon

en niet meer hier posten *O*

(DOE HET DAN ZELF OOK NIET GREYS :( Oke...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 23 mei 2016 @ 13:16:40 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162432950
Bij ESF gaat het toch om de show niet om het liedje, dus wat dat betreft kunnen deze meiden prima erheen
pi_162433254
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:56 schreef BasEnAad het volgende:
o'g3ne??

Is dat een soort intiemspray ofzo?
Inderdaad :r
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 23 mei 2016 @ 13:29:45 #11
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162433331
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:58 schreef Greys het volgende:
Ik baal er stiekem een beetje van dat ze een eigen topic hebben puur gebaseerd op wat geruchten en het feit dat ze nu weer op tv zijn :@ _O-
Ik ook, zeker met zo'n definitief klinkende TT. :@

Nu zie ik toch voor me hoe potentiële toekomstige ESF-postertjes in google zoeken naar "eurovisie songfestival forum", dit forum is dan de eerste link en ze denken: 'leuk, een Nerderlands forum gericht op het ESF, net iets voor mij. Daar kan ik fijn met andere ESF liefhebbers praten over alles ESF.'

Vol vertrouwen komen ze het forum binnen, kijken even rond voor zich te registreren. Dat is wanneer ze dit topic zien. Ze slaan stijl achterover, slaken een verschrikte gil, #RAGEQUIT!. Gaan helemaal door het lint en gooien hun computer uit het raam.

Volledig gedesillusioneerd, het vertrouwen in onze selectiecommissie helemaal weg, zitten ze nu beneden uit te huilen bij de kat, wetend dat ze nooit meer terug zullen gaan naar dat forum waar hun hoop en hun dromen uiteen vielen.

Arme zielen, ik mis ze nu al. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162433373
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij ESF gaat het toch om de show niet om het liedje, dus wat dat betreft kunnen deze meiden prima erheen
Het gaat deels om het liedje, deels om de act. Alleen al om het gedrag van enkele bullies hier hoop ik dat ze volgend jaar gaan. Die meiden allerlei eigenschappen toedichten, zoals dik, lelijk, nep etc. Dat is niks anders dan internet bullying. Stoer en veilig achter een PC mensen tot op het bot cq aan de grond afbreken.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162433440
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:31 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Het gaat deels om het liedje, deels om de act. Alleen al om het gedrag van enkele bullies hier hoop ik dat ze volgend jaar gaan. Die meiden allerlei eigenschappen toedichten, zoals dik, lelijk, nep etc. Dat is niks anders dan internet bullying. Stoer en veilig achter een PC mensen tot op het bot cq aan de grond afbreken.
:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162433492
Van vaklui, Marco Borsato, Ilse de Lange, Ali B. en Trijntje Oosterhuis, de toenmalige Voice coaches kregen ze lovende kritieken en wonnen ze terecht die editie van The Voice. Moet toch zeer hebben gedaan bij sommigen hier
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 23 mei 2016 @ 13:47:36 #15
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_162433785
Eigenlijk best opvallend; de laatste keer dat een formatie van meer dan twee personen heeft gewonnen was Lordi in 2006. En in de tussentijd waren het op 2011 na allemaal eenlingen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_162435076
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:37 schreef WhiteBeard het volgende:
Van vaklui, Marco Borsato, Ilse de Lange, Ali B. en Trijntje Oosterhuis, de toenmalige Voice coaches kregen ze lovende kritieken en wonnen ze terecht die editie van The Voice. Moet toch zeer hebben gedaan bij sommigen hier
Blijkbaar ja. Ik vind het lieve leuke meiden
Maakt dropkrullen mogelijk.
pi_162436058
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Blijkbaar ja. Ik vind het lieve leuke meiden
Vooral die blonde.
5 Ferrari's op videoband!
pi_162439925
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Vooral die blonde.
Yep, toen twee jaar geleden meneer Worst uit Oostenrijk won moesten we hem allemaal echt accepteren. Nu er echter drie echte vrouwen staan is dat allemaal niet meer van toepassing. Nee hoor, dik , vet, vadsig, lelijk, nep. Dat mogen we gerust van echte vrouwen vinden. Die oproepen tot tolerantie van toen steek ik nu in mijn aars. Bende hypocrieten
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162441607
In RTL Boulevard zometeen O'g3ne. In het voorstukje zojuist vroeg Albert naar het songfestival, al klonk dat meer bevestigend. De dames: we weten van niks :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_162441671
Q is ook al bezig...
QmusicNL twitterde op maandag 23-05-2016 om 13:39:42 Wat vind jij na dit optreden? Moet @OG3NE naar het Eurovisie Songfestival 2017? » https://t.co/fNOUG27ESg https://t.co/JVX8OimpTC reageer retweet
Rene_Romkes twitterde op maandag 23-05-2016 om 18:30:47 @QmusicNL @OG3NE Absoluut! Dan maken we eindelijk ècht een kans!! reageer retweet
~The present is all there is~
pi_162441727
:'(

Ze hebben de AvroTros nog niet gesproken.

De rest kan dus (voorlopig) rustig ademhalen *)
~The present is all there is~
pi_162441790
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:37 schreef WhiteBeard het volgende:
Van vaklui, Marco Borsato, Ilse de Lange, Ali B. en Trijntje Oosterhuis, de toenmalige Voice coaches kregen ze lovende kritieken en wonnen ze terecht die editie van The Voice. Moet toch zeer hebben gedaan bij sommigen hier
Die coaches gingen helemaal uit hun dak toen Trijn whaiaiaiaiai kwam zingen, dus hun mening lijkt me voor het ESF niet zo relevant.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162441857
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best opvallend; de laatste keer dat een formatie van meer dan twee personen heeft gewonnen was Lordi in 2006. En in de tussentijd waren het op 2011 na allemaal eenlingen.
Dat er een groep of een band moet worden gestuurd is ook vooral een Nederlandse gedachte. Zangeressen, zangers en duo's scoren in die volgorde het beste, waarbij Nederland vooral met duo's opvallend succesvol is geweest.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 mei 2016 @ 19:26:45 #24
163650 Greys
pi_162442467
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:00 schreef grazz het volgende:
:'(

Ze hebben de AvroTros nog niet gesproken.

De rest kan dus (voorlopig) rustig ademhalen *)
Dat riep Anouk ook geloof ik tot een week voor vertrek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 mei 2016 @ 19:28:03 #25
163650 Greys
pi_162442512
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die coaches gingen helemaal uit hun dak toen Trijn whaiaiaiaiai kwam zingen, dus hun mening lijkt me voor het ESF niet zo relevant.
Die coaches hebben ogene en Maan laten winnen samen met het Nederlands publiek. Wat mij betreft genoeg bewijs van wansmaak om zich nooit met het ESF te mogen bemoeien. Zowel die coaches als het Nederlands publiek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162442745
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Die coaches hebben ogene en Maan laten winnen samen met het Nederlands publiek. Wat mij betreft genoeg bewijs van wansmaak om zich nooit met het ESF te mogen bemoeien. Zowel die coaches als het Nederlands publiek.
Er was er hier recent nog eentje die vond dat de ze in NL niet eens populair waren, laat staan het buitenland. Het kanaal van Douwe Bob op Youtube heeft iets van 5200 abonnees. Die van O'G3ne 8300. Hoezo niet populair?


Wie hun nummer dan moet schrijven staat keurig in de beschrijving van het filmpje
Sommigen hier lezen beter niet het commentaar onder video. Sommigen hier moeten dan meteen naar het ziekenhuis vanwege hartaanvallen of beroertes ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door WhiteBeard op 23-05-2016 19:42:35 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162442787
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die coaches gingen helemaal uit hun dak toen Trijn whaiaiaiaiai kwam zingen, dus hun mening lijkt me voor het ESF niet zo relevant.
Men was hier op FOK ook redelijk enthousiast over Trijntje in eerste instantie kan ik mij nog herinneren, vooral ook omdat Anouk het nummer had geschreven
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162442932
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Er was er hier recent nog eentje die vond dat de ze in NL niet eens populair waren, laat staan het buitenland. Het kanaal van Douwe Bob op Youtube heeft iets van 5200 abonnees. Die van O'G3ne 8300. Hoezo niet populair?


Wie hun nummer dan moet schrijven staat keurig in de beschrijving van het filmpje
Hoewel dat aantal best laag is bij douwe snob, is het evident dat lisa amy en shelly (zo heetten ze vroeger) al sinds het kindersongfestival (meer dan 10 jaar terug) 'muziek' maken en dan met name de soort die jonge meisjes aanspreekt. Dat zal dan ook het gros van die abonnees zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162443000
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Hoewel dat aantal best laag is bij douwe snob, is het evident dat lisa amy en shelly (zo heetten ze vroeger) al sinds het kindersongfestival (meer dan 10 jaar terug) 'muziek' maken en dan met name de soort die jonge meisjes aanspreekt. Dat zal dan ook het gros van die abonnees zijn.
En dat heb jij natuurlijk even grondig onderzocht? Bij Douwe Bob zullen ook ongetwijfeld jonge meisjes zijn die op hem stemde tijdens het ESF
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162443138
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Er was er hier recent nog eentje die vond dat de ze in NL niet eens populair waren, laat staan het buitenland. Het kanaal van Douwe Bob op Youtube heeft iets van 5200 abonnees. Die van O'G3ne 8300. Hoezo niet populair?


Wie hun nummer dan moet schrijven staat keurig in de beschrijving van het filmpje
Sommigen hier lezen beter niet het commentaar onder video. Sommigen hier moeten dan meteen naar het ziekenhuis vanwege hartaanvallen of beroertes ;)
dat zal wel een low budget video clip zijn want het is geen gezicht. Dansen en playbacken tegelijk is al teveel gevraagd.
Dit is het tweede youtube clipje die ik van ze gezien heb en neen, dit gaat het niet worden of ze moeten echt met hele goede mensen gaan samenwerken.
pi_162443205
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

En dat heb jij natuurlijk even grondig onderzocht? Bij Douwe Bob zullen ook ongetwijfeld jonge meisjes zijn die op hem stemde tijdens het ESF
Nou, daar kun je wel vanuit gaan, gezien wat ik net zei. Dit was een groep voor en door kinderen. Echt al heel lang dus en ik gok bij bijvoorbeeld jou altijd onder de radar gebleven tot 'the voice'.

Overigens een compleet kansloze inzending natuurlijk, maar dat terzijde.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162443448
Aantal You Tube abonnees zegt niets over de totale afzetmarkt. Met name jongeren maken gebruik van een You Tube profiel, bij die doelgroep zal O`G3ne waarschijnlijk populairder zijn. Het is ook maar net op basis waarvan je populariteit meet. Je kan ook kijken naar aantallen verkochte albums, of aantal top-40 noteringen. Of hoe vaak nummers van O`G3ne of DB op de radio worden gedraaid. In dat geval heeft Douwe Bob duidelijk meer populariteit.
pi_162444487
Die shelley is wel echt lekker trouwens.
pi_162444878
Dat nummer klinkt echt rammelend en warrig
  maandag 23 mei 2016 @ 21:05:36 #35
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162445538
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]


Wie hun nummer dan moet schrijven staat keurig in de beschrijving van het filmpje
Nee hoor.
Ik heb de beschrijving zorgvuldig gelezen en er staat nergens gespecificeerd wie een nummer voor ze zou moeten schrijven, mochten ze naar het ESF gaan.

Er staat alleen wie dit liedje hebben geschreven. Persoonlijk zou ik de schrijvers hiervan niet eens in de buurt van een ESF inzending laten komen, zelfs niet als het al af is. Echt, dit nummer, wat een slappe trifle.
quote:
Sommigen hier lezen beter niet het commentaar onder video. Sommigen hier moeten dan meteen naar het ziekenhuis vanwege hartaanvallen of beroertes ;)
Ik denk dat ze er meer last van hebben als ze het geluid aan laten staan. Vergeleken daarmee vallen die comments nog mee. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_162446221
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html


O'G3NE heeft zin in Songfestival
1 uur geleden
De dames van O'G3NE zien het helemaal zitten om volgend jaar af te reizen naar Kiev voor het Eurovisiesongfestival.

,,Ik zou het wel leuk vinden om het Songfestival na zoveel jaar weer naar Nederland te halen", vertelt Lisa, die goede hoop heeft dat O'G3NE volgend jaar gaat winnen, aan RTL. Lisa, Amy en Shelley hebben naar eigen zeggen overigens nog geen gesprekken gehad over hun deelname aan het liedjesfestijn.

Het zal nog tot ruim na de zomer duren eer AVROTROS mededelingen doet over de Nederlandse deelname in 2017, maar het lijkt al duidelijk dat de winnaars van The Voice in 2014 er zeker van kunnen zijn dat zij zullen worden afgevaardigd wanneer ze binnen enkele maanden met een liedje komen dat de potentie heeft te winnen.

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2016 21:27:55 ]
pi_162446223
Wat een herrie. Een bij elkaar geraapt zooitje, waar totaal geen samenhang in zit. Klinkt als een slap aftreksel van een slechte demo die jarenlang op de plank van de Pussycat Dolls is blijven liggen.
pi_162446367
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:27 schreef Unites het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Songfestival__.html

O'G3NE heeft zin in Songfestival
1 uur geleden
De dames van O'G3NE zien het helemaal zitten om volgend jaar af te reizen naar Kiev voor het Eurovisiesongfestival.

,,Ik zou het wel leuk vinden om het Songfestival na zoveel jaar weer naar Nederland te halen", vertelt Lisa, die goede hoop heeft dat O'G3NE volgend jaar gaat winnen, aan RTL. Lisa, Amy en Shelley hebben naar eigen zeggen overigens nog geen gesprekken gehad over hun deelname aan het liedjesfestijn.

Het zal nog tot ruim na de zomer duren eer AVROTROS mededelingen doet over de Nederlandse deelname in 2017, maar het lijkt al duidelijk dat de winnaars van The Voice in 2014 er zeker van kunnen zijn dat zij zullen worden afgevaardigd wanneer ze binnen enkele maanden met een liedje komen dat de potentie heeft te winnen.

Ik vroeg me net af of de meiden interesse zouden hebben in een eventuele deelname voor Nederland aan het Eurovisie Songfestival. Dat hebben ze nooit echt duidelijk aangegeven. Fijn dat ze eindelijk openheid geven hierover. :+
  Moderator maandag 23 mei 2016 @ 23:39:12 #39
375570 crew  Cyan9
pi_162450770
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik vroeg me net af of de meiden interesse zouden hebben in een eventuele deelname voor Nederland aan het Eurovisie Songfestival. Dat hebben ze nooit echt duidelijk aangegeven. Fijn dat ze eindelijk openheid geven hierover. :+
_O-

Dit is nou precies waar ik met Osjien over val. Ze zeggen praktisch dagelijks dat ze heel graag heen willen. Zoveel nadruk op iets leggen is gewoon eng.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_162451819
quote:
15s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

_O-

Dit is nou precies waar ik met Osjien over val. Ze zeggen praktisch dagelijks dat ze heel graag heen willen. Zoveel nadruk op iets leggen is gewoon eng.
Je moet toch iets? Die appeal voor kinderen zullen ze inmiddels wel kwijt zijn. Geen zichzelf respecterende tiener luistert naar die crap... met het songfestival zit er sowieso misschien wel een hitje in. Net als hun enige hitje tot nu toe voortkomt uit een show.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162452431
Wat een zalig stukje van een journalistiek gedrocht heeft de Telegraaf toch weer geproduceerd.

quote:
Het zal nog tot ruim na de zomer duren eer AVROTROS mededelingen doet over de Nederlandse deelname in 2017, maar het lijkt al duidelijk dat de winnaars van The Voice in 2014 er zeker van kunnen zijn dat zij zullen worden afgevaardigd wanneer ze binnen enkele maanden met een liedje komen dat de potentie heeft te winnen.
Dus volgend jaar geen O-apostrof-g-drie-n-e naar Kiev w/
De kansen dat ze met een liedje komen dat de potentie heeft om te winnen is immers nihil.
pi_162452593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 01:28 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat een zalig stukje van een journalistiek gedrocht heeft de Telegraaf toch weer geproduceerd.

[..]

Dus volgend jaar geen O-apostrof-g-drie-n-e naar Kiev w/
De kansen dat ze met een liedje komen dat de potentie heeft om te winnen is immers nihil.
Anouk, TCL, Trijntje en Douwe wonnen ook niks. Daar was men wel laaiend enthousiast over hier op FOK. Toch maar wat minder luisteren naar de mening van bepaalde gasten hier dus, want dan gaat er weer een Anouk- of Douwe-achtige die kansloos in de middenmoot eindigt
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162452656
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef libranl het volgende:
Aantal You Tube abonnees zegt niets over de totale afzetmarkt. Met name jongeren maken gebruik van een You Tube profiel, bij die doelgroep zal O`G3ne waarschijnlijk populairder zijn. Het is ook maar net op basis waarvan je populariteit meet. Je kan ook kijken naar aantallen verkochte albums, of aantal top-40 noteringen. Of hoe vaak nummers van O`G3ne of DB op de radio worden gedraaid. In dat geval heeft Douwe Bob duidelijk meer populariteit.
Denk jij nog in afzetmarkt termen? Uit welke eeuw kom jij? Het aantal Youtube abonnees zegt wel degelijk iets over populariteit. Van Youtube kun je namelijk gratis downloaden met de juiste software en reken maar dat jongeren dat kunnen. Waarom iets kopen als je het gratis kunt downloaden? Afzetmarkt is zo vorige eeuw. BREIN probeert nog wel van alles, maar ze voeren een Don Quichotte gevecht
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162452710
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Dat nummer klinkt echt rammelend en warrig
Ja, mijn pa had in zijn tijd ook weinig op met moderne muziek. Die zwoer bij Olga Lowina en John Woodhouse. ;)
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162452749
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Er was er hier recent nog eentje die vond dat de ze in NL niet eens populair waren, laat staan het buitenland. Het kanaal van Douwe Bob op Youtube heeft iets van 5200 abonnees. Die van O'G3ne 8300. Hoezo niet populair?
8300 abo's beschouw je als valide reden van populariteit om ze naar eurovisie te sturen?

Kunnen we Rinus ook wel sturen... die heeft er 20314 :P

Trekken we Deborah een glitterbadpak aan. Wat knipperlampjes op de achtergrond. Win *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2016 02:24:02 ]
pi_162452794
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 02:20 schreef CrashO het volgende:

[..]

8300 abo's beschouw je als valide reden van populariteit om ze naar eurovisie te sturen?

Effe goed lezen wat ik type voordat je met een stropop argument komt
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162452811
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er meer last van hebben als ze het geluid aan laten staan. Vergeleken daarmee vallen die comments nog mee. :P
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162458701
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Er was er hier recent nog eentje die vond dat de ze in NL niet eens populair waren, laat staan het buitenland. Het kanaal van Douwe Bob op Youtube heeft iets van 5200 abonnees. Die van O'G3ne 8300. Hoezo niet populair?

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef libranl het volgende:
Aantal You Tube abonnees zegt niets over de totale afzetmarkt. Met name jongeren maken gebruik van een You Tube profiel, bij die doelgroep zal O`G3ne waarschijnlijk populairder zijn. Het is ook maar net op basis waarvan je populariteit meet. Je kan ook kijken naar aantallen verkochte albums, of aantal top-40 noteringen. Of hoe vaak nummers van O`G3ne of DB op de radio worden gedraaid. In dat geval heeft Douwe Bob duidelijk meer populariteit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 01:59 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Denk jij nog in afzetmarkt termen? Uit welke eeuw kom jij? Het aantal Youtube abonnees zegt wel degelijk iets over populariteit. Van Youtube kun je namelijk gratis downloaden met de juiste software en reken maar dat jongeren dat kunnen. Waarom iets kopen als je het gratis kunt downloaden? Afzetmarkt is zo vorige eeuw. BREIN probeert nog wel van alles, maar ze voeren een Don Quichotte gevecht
Jongeren ja. Je eigenlijke punt was dat je aankomt met ca. 8.3k You Tube-abonnees van O`G3ne. Dat je op basis daarvaan zegt: Hoezo, niet populair?

Wat ik zeg is dat het maar net is op basis waarvan je populariteit meet. Jij komt aan met aantal You tube abonnees. Prima. Onder de jongere doelgroep hebben ze misschien meer populariteit dan Douwe Bob. Heb ik niet ontkend. Ik geef aan dat je ook naar aantallen verkochte albums kunt kijken, of top-40 noteringen, of nummers die op de radio wordt gedraaid. Jij gaat bij populariteit enkel uit van You Tube abonnees. Het is maar net op basis waarvan je meet.

quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 02:20 schreef CrashO het volgende:

[..]

Kunnen we Rinus ook wel sturen... die heeft er 20314 :P
Je geeft er een leuke draai aan met het gratis downloaden met software. Dat kunnen ze bij Douwe Bob toch net zo goed? Kom maar eens met exacte aantallen dan, dat is allemaal zo vaag. Je neemt aan dat O`G3ne vaker illegaal wordt gedownload dan DB omdat ze meer You Tube abonnees hebben. Dat is een veronderstelling, kun je ook niet als waarheid verkondigen. Ook niet omdat ze toevallig iets meer You Tube abonnees hebben. Ik zou anders ook net zo goed met een veronderstelling kunnen komen dat Douwe Bob vaker illegaal wordt gedownload, want hij wordt vaker op de radio gedraaid. Zoals iemand hierboven ook al zegt zanger Rinus heeft ruim 20.000 YT abonnees. Denk je echt dat die meer illegale downloads heeft?
Populariteit enkel en alleen koppelen aan You Tube-abonnees is nogal kortzichtig. Was het maar waar. Zeggen dat O`G3ne 8300 abonnees heeft en daarmee hier bazuinen dat O`G3ne populair is maakt totaal geen indruk op mij. Maar als het jou vrolijk maakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door libranl op 24-05-2016 12:47:47 ]
pi_162459193
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 01:51 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Anouk, TCL, Trijntje en Douwe wonnen ook niks. Daar was men wel laaiend enthousiast over hier op FOK. Toch maar wat minder luisteren naar de mening van bepaalde gasten hier dus, want dan gaat er weer een Anouk- of Douwe-achtige die kansloos in de middenmoot eindigt
Oh, jij bent iemand die niet meegaat met de meute. Een onafhankelijk denker. Stoer!

Overigens was men op Fok zeker niet laaiend enthousiast over Trijntje. De reacties over TCL waren in eerste instantie niet enthousiast en ik heb maar weinigen gezien die werkelijk lyrisch werden over het liedje van Douwe Bob, het was hoe hij met het songfestival omging, hoe hij de camera pakte en stukjes in buitenlandse pers die het enthousiasme deden aanwakkeren.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2016 @ 13:19:22 #50
43556 miss_dynastie
pi_162460273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 01:51 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Anouk, TCL, Trijntje en Douwe wonnen ook niks. Daar was men wel laaiend enthousiast over hier op FOK. Toch maar wat minder luisteren naar de mening van bepaalde gasten hier dus, want dan gaat er weer een Anouk- of Douwe-achtige die kansloos in de middenmoot eindigt
Trijntje? Je bent een beetje in de war , daar was niemand blij mee _O-
pi_162460696
Oh er is een tweede deel.

Samengevat is er nog niemand gevraagd en gaan ze na de zomer nadenken. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162476960
O'G3NE blijkt vooralsnog alleen een gerucht te zijn. Het topic is inmiddels ook wat breder geworden, waarbij het eigenlijk al dicht tegen de bestaande reeks kwam. Daarom gaan we nu daar verder:

ESF / 2017 - Wie moet Nederland vertegenwoordigen? #5 #TeamWaylon
pi_166282887
Open... O'G3NE is bevestigd.

quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in de week van 13 mei in Kiev.

Slow Down

Vorig jaar ging Douwe Bob namens Nederland naar het Songfestival. De zanger eindigde in de finale als elfde met het nummer Slow Down.

De Oekraïense zangeres Jamala won de liedjeswedstrijd. Haar 1944, over de deportatie van de Krim-Tataren door de Sovjetunie, kreeg de meeste punten.
http://nos.nl/artikel/214(...)ngfestival-2017.html
pi_166282903
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 15:55:38 #55
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_166282915
Ok. Dit wordt weer een 'tussenjaar'.

Begin maar vast met de inzending voor volgend jaar.
pi_166282984
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 15:55 schreef Vriezzer het volgende:
Ok. Dit wordt weer een 'tussenjaar'.

Begin maar vast met de inzending voor volgend jaar.
Hier sluit ik me bij aan... Ik zou enorm verrast zijn als ze nu ineens met een lied met hitpotentie op de proppen komen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:00:23 #57
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166282985
Godver Benny, nu moet ik weer posten dat ik O'g3enen niks vind
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:00:31 #58
43556 miss_dynastie
pi_166282989
Nou jongens... bidden dat Sia een gaatje heeft om een liedje te maken... of Adele #wehoudendemoederin
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:01:28 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_166283005
Zo.
Dus...

Koffie, iemand?
  Moderator zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:01:48 #60
375570 crew  Cyan9
pi_166283011
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou jongens... bidden dat Sia een gaatje heeft om een liedje te maken... of Adele #wehoudendemoederin
Om het cirkeltje rond te maken huren ze een Zweedse songwriter in, voor een 13 in een dozijn pop nummer. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_166283031
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:01 schreef Cee het volgende:
Zo.
Dus...

Koffie, iemand?
Ik heb weer hetzelfde mwah-gevoel als bij Trijntje. We kiezen weer voor in eerste instantie de zang en niet voor eigenheid en hitpotentie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166283045
Ik was zo geschrokken dat van velzen misschien zou gaan..dat ik nu opgelucht ben.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:03:58 #63
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_166283060
Ik zie het nog niet al te somber in. Ze kunnen echt wel goed live zingen en wie weet komt er een heel goed liedje voor ze.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_166283070
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Om het cirkeltje rond te maken huren ze een Zweedse songwriter in, voor een 13 in een dozijn pop nummer. :P
Misschien heeft G:Son nog wat op de harde schijf staan :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166283078
Ik zag op Facebook deze comment langskomen en volgens mij vat die wel alles samen...

quote:
Je krijgt toch gewoon een slappe piemel van die meiden?
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:04:59 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_166283088
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik heb weer hetzelfde mwah-gevoel als bij Trijntje. We kiezen weer voor in eerste instantie de zang en niet voor eigenheid en hitpotentie
Hebben we straks DRIE jurken om ons druk over te maken. ;(
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:05:25 #67
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166283100
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:03 schreef MaLo het volgende:
Ik zie het nog niet al te somber in. Ze kunnen echt wel goed live zingen en wie weet komt er een heel goed liedje voor ze.
Ze kunnen inderdaad goed zingen, dat wel. En het ziet er ook niet verkeerd uit.

Maar alles wat van hun komt trekt me totaal niet, en die meiden zelf vind ik maar niks. Maar goed, met een leuk liedje, wie weet..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:05:57 #68
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_166283111
quote:
De komende maanden wordt door AVROTROS en O’G3NE gewerkt aan het liedje en de act. In 2017 wordt daar meer over bekendgemaakt.
http://songfestival.avrotros.nl/in-the-greenroom/nieuws/nieuws-detail/we-hebben-nieuws/
Hm... hoe gaan we dit interpreteren?

Hebben ze al een lied wat nog wat gaat worden bijgeschaafd, zoals bij Trijntje of hebben ze gewoon nog helemaal niks? :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:07:22 #69
375570 crew  Cyan9
pi_166283140
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:04 schreef iBenny het volgende:
Ik zag op Facebook deze comment langskomen en volgens mij vat die wel alles samen...

[..]

! _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:07:46 #70
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_166283146
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan... Ik zou enorm verrast zijn als ze nu ineens met een lied met hitpotentie op de proppen komen
Het spijt me voor alle meidengroepen, maar ik heb nooit vertrouwen in dergelijke groepen als het om het ESF gaat. Daar wordt even aandachtig naar gekeken vanwege de looks, krijgen een paar stemmen van hitsige mannen vanwege de *hnggg-factor* en dan kunnen ze weer naar huis.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:08:15 #71
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_166283159
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm... hoe gaan we dit interpreteren?

Hebben ze al een lied wat nog wat gaat worden bijgeschaafd, zoals bij Trijntje of hebben ze gewoon nog helemaal niks? :{
Dat vind ik wel weer minder ja, " door AvroTros en O'gene" . Ik had liever dat ze net als Douwe Bob (en Common Linnets) al een nummer hadden waar ze helemaal achterstaan. AvroTros die een goed liedje moet verzinnen...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:08:20 #72
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_166283163
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:04 schreef Cee het volgende:

[..]

Hebben we straks DRIE jurken om ons druk over te maken. ;(
Arme Pannecoucke. ;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:09:16 #73
43556 miss_dynastie
pi_166283183
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm... hoe gaan we dit interpreteren?

Hebben ze al een lied wat nog wat gaat worden bijgeschaafd, zoals bij Trijntje of hebben ze gewoon nog helemaal niks? :{
Helemaal Niks.
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:09:22 #74
87554 Cee
Welluk?
pi_166283186
Zometeen bij radio 2 meer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:09:28 #75
862 Arcee
Look closer
pi_166283191
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:03 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik was zo geschrokken dat van velzen misschien zou gaan..dat ik nu opgelucht ben.
Ja!
pi_166283212
Kon niet anders. Wel jammer, heb niets met die meiden.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_166283213
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm... hoe gaan we dit interpreteren?

Hebben ze al een lied wat nog wat gaat worden bijgeschaafd, zoals bij Trijntje of hebben ze gewoon nog helemaal niks? :{
Nog gewoon even snel een nummer in elkaar flansen. Lekker boeiuh allemaal. Gaat alleen om de zang toch. :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_166283214
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:04 schreef Cee het volgende:

[..]

Hebben we straks DRIE jurken om ons druk over te maken. ;(
Eentje verkleed als een kalkoen en de andere 2 in een glitterbikini in een groot hamsterwiel.

Bewezen formules en geen gezeik over jurken :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2016 16:10:59 ]
pi_166283217
Ach... visuals zoals bij Måns Zelmerlöw, maar dan met 3 meiden... Dat kan nog wel spectaculair worden.

* iBenny praat zichzelf hoop in
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:11:07 #80
163650 Greys
pi_166283219
Potver.
En hun 'dat lied dat komt wel' instelling ook... Brrrrrr.

Nou ja, het zij zo. Enorm dom om te kiezen voor stemmen ipv een lied.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:12:52 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_166283245
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Arme Pannecoucke. ;(
Nou, ik denk dat ze wel goed te regisseren zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:13:00 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_166283247
O'G3NE nu live in de studio bij radio 2.
pi_166283255
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ach... visuals zoals bij Måns Zelmerlöw, maar dan met 3 meiden... Dat kan nog wel spectaculair worden.

* iBenny praat zichzelf hoop in
Vrijwel alle meidengroepen op het ESF floppen genadeloos. Wij zelf hebben met Treble, Mrs. Einstein en Frizzle Sizzle ook niet echt een lekkere traditie.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:13:52 #84
87554 Cee
Welluk?
pi_166283266
Ze weten het zelf sinds afgelopen dinsdag.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:14:25 #85
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_166283278
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:11 schreef Greys het volgende:
Potver.
En hun 'dat lied dat komt wel' instelling ook... Brrrrrr.

Nou ja, het zij zo. Enorm dom om te kiezen voor stemmen ipv een lied.
Dat vind ik dus het ergste aan de inzending, als ze nu al een goed lied hadden waar ze helemaal achterstonden, wat misschien nog wat gefinetuned moest worden, dan zag ik het nog niet eens zo somber in. Ze kunnen goed zingen en performen. Maar voor mij missen ze de "bezieling" (dit woord past denk ik het best) die en DB en TCL wel hadden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:14:47 #86
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_166283282
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Vrijwel alle meidengroepen op het ESF floppen genadeloos. Wij zelf hebben met Treble, Mrs. Einstein en Frizzle Sizzle ook niet echt een lekkere traditie.
Frizzle Sizzle O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_166283296
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Vrijwel alle meidengroepen op het ESF floppen genadeloos. Wij zelf hebben met Treble, Mrs. Einstein en Frizzle Sizzle ook niet echt een lekkere traditie.
Tradities zijn er om verbroken te worden... *Mompelt iets over sinterklaas
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:16:45 #88
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_166283315
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat ze wel goed te regisseren zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, maar dat denk ik ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou ja. Als ze dan toch (waarschijnlijk) gaan zal ik het ook maar eens van de positieve kant gaan zien.

Ik denk wel dat deze dames goed te regisseren zijn voor een Pannekoek. Aangezien ze zelf niks echts en spontaans in hun optredens hebben kunnen ze zich volledig richten op het instuderen van de precieze timings en camera angles, iets waar Pannekoek graag mee werkt.

Zowel TCL als DB kregen dat goed voor elkaar, op steeds het juiste moment de juiste kant op kijken ed. Met Trijntje probeerde hij het ook. maar het is natuurlijk lastig op iemand die van zichzelf al naar drie verschillende kanten tegelijk kijkt op de camera te laten focussen. :P

Nu alleen nog een goed nummer...
Om daar iets positiefs over te denken ga ik wel wat meer tijd nodig hebben, ben ik bang. :{
Zo lang ze niet moeilijk gaan doen over hun jurk zie ik dat deel dan ook nog wel goed komen.
Nu het nummer nog, daar heb ik echter nog steeds slechts vluchtige hoop op iets goeds.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:17:15 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_166283322
Ze praten in ieder geval heel hyper en ze vinden dat Nederland zo veel voor de wereld heeft gedaan dat ze het als hun missie zien om het festival naar Nederland te halen. Oké.
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:17:54 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_166283334
Er is nog geen lied. :')
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:18:21 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_166283347
Ze hebben verschillende schrijvers die nu voor hun aan het werk gaan.
pi_166283358
Gewoon een goede tekst met een heerlijk catchy deuntje, dan mowt het wel goed komen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:18:53 #93
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_166283359
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:17 schreef Cee het volgende:
Er is nog geen lied. :')
Dat hebben ze net gezegd? :o

Ik dacht dat een lied juist een vereiste was geworden na het Trijntje debacle.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_166283362
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:17 schreef Cee het volgende:
Ze praten in ieder geval heel hyper en ze vinden dat Nederland zo veel voor de wereld heeft gedaan dat ze het als hun missie zien om het festival naar Nederland te halen. Oké.
Dan maar hopen dat Australie wint en wij het over kunnen nemen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_166283377
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:18 schreef Cee het volgende:
Ze hebben verschillende schrijvers die nu voor hun aan het werk gaan.
Krijgen we dan het nationale kies het lied voor o2gne voor het eurosongfestival festival?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:20:16 #96
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_166283385
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:18 schreef F1gamer het volgende:
Gewoon een goede tekst met een heerlijk catchy deuntje, dan mowt het wel goed komen
Waai-oh-waai?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:20:47 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_166283392
Ze weten het zelf dus pas net dus ze gaan nu heel hard aan het werk om een goed liedje dat past bij hen en het festival te kiezen.

Trijntje all over again mensen.
pi_166283400
Dus 2 jaar lang zeuren werkt. :o
Dries Roelvink gaat dus in 2019
  ESF Reporter zaterdag 29 oktober 2016 @ 16:21:12 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_166283404
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 16:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat hebben ze net gezegd? :o

Ik dacht dat een lied juist een vereiste was geworden na het Trijntje debacle.
Ja, ze hebben dus nog niks.
pi_166283405
https://ko.wikipedia.org/wiki/O%27G3NE
Waarom hebben ze een Koreaanse pagina op Wikipedia?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')