abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 mei 2016 @ 17:35:51 #226
163650 Greys
pi_162467455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:31 schreef Fascination het volgende:
Ik was eigenlijk best onder de indruk van die zangeres van Armenië en die is best plastic fantastic, maar toch heeft ze iets. Je hebt 't of je hebt 't niet. Niet altijd eerlijk, maar zo is het leven.
Maar op de één of andere manier kwam dat 'stoere' en 'onaantastbare' (vond ik...) best goed en echt over bij haar. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162467539
Mensen die de wenkbrauw of de knipoog slecht vinden uitgevoerd of niet kunnen waarderen, verdenk ik ervan vol te zitten met afgunst en jaloezie. Want er was helemaal niets mis mee, die wenkbrauw en knipoog zagen er hartstikke prima uit!

Ja, Waylon en Douwe Bob acteerden ook. Dat klopt. Douwe overdreef het wel een beetje met zijn opzichtige knipoog en gefluister in de camera. Waylon en Douwe hebben beide charisma en maken contact met het publiek. Dat niet iedereen over die gave beschikt, heeft Trijntje bewezen.

Als ik de meiden van O`G3ne zie zingen staan ze er alleen maar met dichte ogen en gebaartjes achter een microfoon overdreven uit te halen. Ze lijken meer met zichzelf bezig, dan met eventuele toehoorders. Acteren kunnen ze niet, dat is nou juist het pijnlijke. De overdreven uithalen irriteren nog het meest; als ze zingen lijkt het net of ze mededelen dat de wereld ten onder gaat. Ik vind ze een negatieve uitstraling hebben. Respect dat de meiden het zo ver hebben geschopt, maar enkel zuiver zingen wil nog niet gelijk zeggen dat je een idool bent. Iedereen mag dit uiteraard anders ervaren.
pi_162467558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:21 schreef Greys het volgende:

Ik vond hem niet 'erg' overdreven gelukkig (kwestie van smaak natuurlijk), ik vind een beetje contact maken met je publiek en thuis door close-ups niet meer dan normaal. Het enige dat voor mij ietsje té was, was dat 'I love you'. Maar dat vond ik een PIETSIE overdreven, niet érg. ;)
ja, ik overdreef wat, maar idereen moet zich een houding zien te geven op een podium [lijkt me voor cabaretiers altijd zo lastig] en bij het ESF gaat er een schepje bovenop denk ik.

quote:
De ogen half dicht heeft ie nou eenmaal, je kon zien dat hij juist op momenten heel erg probeerde zijn ogen extra open te doen, wat ook weer een beetje nep overkwam, maar dat wilden de kijkers nou eenmaal dat ze meer open gingen. (Dus eigenlijk is het nooit goed :D )
nee dat nooit goed klopt hoor;) maar dichte ogen stoor ik me altijd aan en bij hem dus ook. Dat hij zijn best deed zag ik dan weer niet, maar dat geloof ik prima.



quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:22 schreef Pisces29 het volgende:

Om even over deze mensen te praten buiten een optreden:
DB is in een interview gewoon zichzelf. Vriendelijk, geïrriteerd, vragend, gewoon zoals zijn bui is.
Bij Osjien staat de wind altijd dezelfde kant op, ze roepen wat ze geleerd is. Niks uit de losse pols. Altijd glimlachend, altijd politiek correct.

Glennis Grace, vind ik een draak, maar die is wel zichzelf. Zet haar grote mond op wanneer ze er zin in heeft. Haar eigen persoonlijkheid zien wij.
Bij Osjien zie ik 3 jonge meisjes die met ogen dicht zingen, handjes wapperen, mooi in harmonie zingen, maar verder? Ook dat oogt dus fake.
ik heb die drie dames deze week voor het eerst op dit forum in wat clipjes gezien dus hoe ze daarbuiten overkomen weet ik niet zo. Maar in die clipjes staan ze er wat onbeholpen bij. Ik vind overigens sowieso dat als je een cover zingt dat je de inleving tot een mimimum moet beperken.

Ik weet nog wel dat Anouk er moeite mee had zich een houding te geven tijdens al die verplichtingen rondom het ESF. En volgens mij heeft zij ook de pudium act wat onderschat. Ze probeerde het echt maar wilde ook weer niet teveel water bij de wijn doen. Dat was gewoon een vrouw met een missie.....
daar hebben anderen ook wel weer van geleerd...
pi_162467566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar op de één of andere manier kwam dat 'stoere' en 'onaantastbare' (vond ik...) best goed en echt over bij haar. :Y
Stoere? Meer de sexyness toch?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 mei 2016 @ 17:47:09 #230
163650 Greys
pi_162467667
Zeker. Anouk was iig zichzelf. Tikkie onbeholpen maar dat had wel z'n charme en idd beetje de podiumact onderschat qua visuals. Toen ging Ned wel eindelijk snappen dat je met een echt liedje in elk geval weer eens de finale haalt. Volgende gooiden bij het echte liedje ook nog mooi camerawerk, nog beter. Bij Trijntje gingen we weer jaren terug in de tijd en de fout. Daarna pakte Douwe het godzijdank weer op met een echt liedje en was ook het camerawerk oké en hij gooide er nog eens bovenop dat je buiten het optreden om ook leuk aandacht kunt krijgen met knappe kop en leuke acties en sociale media. De volgende moet dat alles ook weer doen, dus liedje, act en persoonlijkheid op social media. Minimaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 mei 2016 @ 17:47:49 #231
163650 Greys
pi_162467682
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Stoere? Meer de sexyness toch?
Ja, sexy en stoer vond ik haar. Beyonce achtig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162467914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:40 schreef libranl het volgende:
Mensen die de wenkbrauw of de knipoog slecht vinden uitgevoerd of niet kunnen waarderen, verdenk ik ervan vol te zitten met afgunst en jaloezie. Want er was helemaal niets mis mee, die wenkbrauw en knipoog zagen er hartstikke prima uit!

Ja, Waylon en Douwe Bob acteerden ook. Dat klopt. Douwe overdreef het wel een beetje met zijn opzichtige knipoog en gefluister in de camera. Waylon en Douwe hebben beide charisma en maken contact met het publiek. Dat niet iedereen over die gave beschikt, heeft Trijntje bewezen.

Als ik de meiden van O`G3ne zie zingen staan ze er alleen maar met dichte ogen en gebaartjes achter een microfoon overdreven uit te halen. Ze lijken meer met zichzelf bezig, dan met eventuele toehoorders. Acteren kunnen ze niet, dat is nou juist het pijnlijke. De overdreven uithalen irriteren nog het meest; als ze zingen lijkt het net of ze mededelen dat de wereld ten onder gaat. Ik vind ze een negatieve uitstraling hebben. Respect dat de meiden het zo ver hebben geschopt, maar enkel zuiver zingen wil nog niet gelijk zeggen dat je een idool bent. Iedereen mag dit uiteraard anders ervaren.
Klaarblijkelijk heb jij mijn teksten niet goed gelezen of helemaal niet. Het gaat om de woorden fake en nep. Ik heb al in een eerder bericht gezegd dat de hele showbizz nep is. Douwe Bob ligt na de oproep tot Slow Down niet maanden aan een stuk in een hangmat op een tropisch eiland. Trijntje zat heus niet te wachten op die vent waar ze verliefd op is dat ie talloze keren langs haar huis moet wandelen. Waylon en Ilse waren nooit een koppel. Dus hun lied was gewoon nep. Met die knipoog toonde Waylon al aan geen zak van de tekst te geloven. Meneer Worst uit Oostenrijk is echt geen feniks. Er zijn geen spinnen op Mars alhoewel David Bowie ons dat wil laten geloven. Het begrip fake/nep kun je op vrijwel alle artiesten plakken. Dat etiket louter voor O'G3ne reserveren getuigt van een sterk staaltje splinter/balk
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 18:12:51 #233
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_162468192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:57 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk heb jij mijn teksten niet goed gelezen of helemaal niet. Het gaat om de woorden fake en nep. Ik heb al in een eerder bericht gezegd dat de hele showbizz nep is. Douwe Bob ligt na de oproep tot Slow Down niet maanden aan een stuk in een hangmat op een tropisch eiland. Trijntje zat heus niet te wachten op die vent waar ze verliefd op is dat ie talloze keren langs haar huis moet wandelen. Waylon en Ilse waren nooit een koppel. Dus hun lied was gewoon nep. Met die knipoog toonde Waylon al aan geen zak van de tekst te geloven. Meneer Worst uit Oostenrijk is echt geen feniks. Er zijn geen spinnen op Mars alhoewel David Bowie ons dat wil laten geloven. Het begrip fake/nep kun je op vrijwel alle artiesten plakken. Dat etiket louter voor O'G3ne reserveren getuigt van een sterk staaltje splinter/balk
Dat zal allemaal wel, maar uiteindelijk gaat het erom; 'is deze artiest voor mij wel of niet geloofwaardig?' In het geval van O'g3ne zie je zangeressen die optreden met ogen dicht en onnatuurlijke aangeleerde gebaartjes, dat voelt als niet geloofwaardig aan. Artiesten die zelf hun muziek schrijven of componeren hebben op dat gebied voor veel mensen een voorsprong. (Wellicht omdat hun inspiratie uit hun eigen leven komt) Een Douwe, Ilse, Waylon, Anouk weten hun muziek dan ook nog zo te brengen dat het helemaal geloofwaardig en oprecht overkomt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_162468317
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:57 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk heb jij mijn teksten niet goed gelezen of helemaal niet. Het gaat om de woorden fake en nep. Ik heb al in een eerder bericht gezegd dat de hele showbizz nep is. Douwe Bob ligt na de oproep tot Slow Down niet maanden aan een stuk in een hangmat op een tropisch eiland. Trijntje zat heus niet te wachten op die vent waar ze verliefd op is dat ie talloze keren langs haar huis moet wandelen. Waylon en Ilse waren nooit een koppel. Dus hun lied was gewoon nep. Met die knipoog toonde Waylon al aan geen zak van de tekst te geloven. Meneer Worst uit Oostenrijk is echt geen feniks. Er zijn geen spinnen op Mars alhoewel David Bowie ons dat wil laten geloven. Het begrip fake/nep kun je op vrijwel alle artiesten plakken. Dat etiket louter voor O'G3ne reserveren getuigt van een sterk staaltje splinter/balk
En waarom geloven de mensen dit nu wel van Bowie, Waylon, Conchita of Douwe Bob en niet van een Trijntje of O`G3ne, ondanks dat het allemaal nep is? Dat komt omdat eerstgenoemden beschikken over een dosis charisma waarmee ze mensen weten te boeien. Het zijn interessante persoonlijkheden. Trijntje en O`G3ne zijn goede voorbeelden van goede zangeressen zonder uitstraling.

PS: Bowie en O`G3ne in een verhaal met elkaar vergelijken, je moet het maar durven. _O-
pi_162468681
tja, ik vind zo een beetje elke rapper een overdreven aansteller. Dat is welhaast een standaardact.
Dus los van persoonlijke smaak is het dus ook wel gedeeltelijk een 'tijdsdocument' van wat gewaardeerd wordt en wat niet.
ESF is wat het tijdsbeeld betreft misschien nog steeds een verhaal apart, maar ook daar wordt gekopieerd van wat het vorige jaar succes had.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 mei 2016 @ 18:40:11 #236
163650 Greys
pi_162468700
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2016 @ 18:41:53 #237
43556 miss_dynastie
pi_162468734
quote:
Als ze iets als policeman weet te maken, gaat ze niet alleen meedoen, maar nog winnen ook. Tenzij we een nationaal songfestival houden, dan wordt het vast wat anders (Hoi Polen 2016!)
pi_162468918
quote:
Misschien kan ze samen met Sharon, met hun oude meidengroepje.

Nee, bedankt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162468951
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:30 schreef Greys het volgende:
Het zou tof zijn bij de nieuwe polls straks in de OP als men eventueel geneigd zou zijn (moet niet) om zijn/haar keuze toe te lichten.

Persoonlijk ben ik dus oprecht benieuwd waarom iemand per se NIET Waylon naar het ESF zou willen hebben. Of dat puur is omdat ze mij bv irritant vinden met mijn gedweep (legitieme reden :P ) of dat ze echt iets mis met hem vinden qua keuze omdat ik serieus niks kan bedenken.
En misschien zijn er zelfs goede redenen waarvan ik denk 'verhip, niet aan gedacht'. Gewoon écht benieuwd!
Oh dat is wel leuk, ja! Toelichten :)

Ik ben geen fan van Waylon zijn liedjes (niet dat ik er veel van ken hoor), dus misschien is dat voor sommigen een reden.
Het is mijn lievelings dus ook niet qua muziek, wel om diverse andere reden vind ik hem super om te sturen w/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162469055
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als ze iets als policeman weet te maken, gaat ze niet alleen meedoen, maar nog winnen ook. Tenzij we een nationaal songfestival houden, dan wordt het vast wat anders (Hoi Polen 2016!)
Oh dat liedje kende ik wel, maar wist niet dat het van haar was.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 18:52:43 #241
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_162469058
quote:
Niet mijn smaak, maar wel een succesvolle artiest met goede stem en uitstraling!

edit: Overigens vind ik het voor volgende jaar wel belangrijk dat 'we' met iets anders komen dan country/americana. (Want anders krijg je: heb je NL weer, met hun country :') )Om die reden zie ik Waylon volgend jaar liever nog niet. Of het dan een artiest wordt die in de Rock, Reggeaton, Jazz of Dance zit maakt me eigenlijk niet zo veel uit.

[ Bericht 12% gewijzigd door ijs_beer op 24-05-2016 19:12:27 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_162469229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als ze iets als policeman weet te maken, gaat ze niet alleen meedoen, maar nog winnen ook. Tenzij we een nationaal songfestival houden, dan wordt het vast wat anders (Hoi Polen 2016!)
Sorry, maar dat was wel heel erg triest. Beetje achterlijk Rihanna nadoen. :N :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162469324
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:58 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Sorry, maar dat was wel heel erg triest. Beetje achterlijk Rihanna nadoen. :N :')
Triest is een groot woord, maar het is wel nagenoeg Rihanna, ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162469342
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Niet mijn smaak, maar wel een succesvolle artiest met goede stem en uitstraling!

edit: Overigens vind ik het voor volgende jaar wel belangrijk dat 'we' met iets anders komen dan country/americana. (Want anders krijg je: heb je NL weer, met hun country :') )Om die reden zie ik Waylon volgend jaar liever nog niet. Of het dan een artiest wordt dit in de Rock, Reggeaton, Jazz of Dance zit wordt maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Daar zit ik ook over na te denken. En zou idd wel iets zijn om mee rekening te houden, tenzij hij echt iets stevigs gaat doen (TCL en DB was rustig).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_162469442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Triest is een groot woord, maar het is wel nagenoeg Rihanna, ja.
Een raar accentje opzetten en heel vreemd zoals dat wijf (want dat is gewoon een rare stijl van zingen) gaan zingen vind ik

'enigszins'

Triest.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162469601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:20 schreef libranl het volgende:

[..]

En waarom geloven de mensen dit nu wel van Bowie, Waylon, Conchita of Douwe Bob en niet van een Trijntje of O`G3ne, ondanks dat het allemaal nep is? Dat komt omdat eerstgenoemden beschikken over een dosis charisma waarmee ze mensen weten te boeien. Het zijn interessante persoonlijkheden. Trijntje en O`G3ne zijn goede voorbeelden van goede zangeressen zonder uitstraling.

PS: Bowie en O`G3ne in een verhaal met elkaar vergelijken, je moet het maar durven. _O-
Als je na Ziggy Stardust gelooft dat er spinnen zijn op Mars dan moet je naar de dokter. Idem dito als je denkt dat als meneer Worst sterft ze terug komt gelijk een fenix
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 19:14:43 #247
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_162469713
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:10 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Als je na Ziggy Stardust gelooft dat er spinnen zijn op Mars dan moet je naar de dokter. Idem dito als je denkt dat als meneer Worst sterft ze terug komt gelijk een fenix
Zo letterlijk moet je het nou ook weer niet nemen, ooit van metaforen en beeldspraak gehoord?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 19:15:42 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_162469741
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar zit ik ook over na te denken. En zou idd wel iets zijn om mee rekening te houden, tenzij hij echt iets stevigs gaat doen (TCL en DB was rustig).
Dat is idd een uitzondering, een stevig nummer!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2016 @ 19:21:18 #249
43556 miss_dynastie
pi_162469926
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 18:58 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Sorry, maar dat was wel heel erg triest. Beetje achterlijk Rihanna nadoen. :N :')
Nadoen? Hoezo? Die heeft toch geen soortgelijk liedje? Het is geen Frans of zo. En dit zou je dan van Sia ook kunnen zeggen (die cheap thrills voor Rihanna heeft geschreven, maar die heeft het afgewezen). Als het door Rihanna was gezongen, was het trouwens dé zomerhit van 2016 geweest. Briljant nummer.
pi_162469956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nadoen? Hoezo? Die heeft toch geen soortgelijk liedje? Het is geen Frans of zo. En dit zou je dan van Sia ook kunnen zeggen (die cheap thrills voor Rihanna heeft geschreven, maar die heeft het afgewezen). Als het door Rihanna was gezongen, was het trouwens dé zomerhit van 2016 geweest. Briljant nummer.
Sia. Sia O+ Als iemand in NL met zoiets als Chandelier komt, dan mag ie gaan. _O_
Maar dat roep ik elke week :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')