abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161870628


Het centrale FOK! topic over de Noord-Amerikaanse National Hockey League, de grootste en bekendste IJshockey League ter wereld. Bespreek hier je favoriete team(s), wedstrijden, en alles omtrent de sport IJshockey in de Verenigde Staten van Amerika en Canada.

:? Wat is de NHL?

De NHL staat voor National Hockey League, en is de voornaamste hockeycompetitie in Noord Amerika, en bevat teams uit zowel de Verenigde Staten van Amerika als Canada.

:? Hoe steekt de competitie in elkaar?

Bron: Wikipedia.

De National Hockey League bestaat uit 30 teams, verdeeld over twee conferences (Western Conference en Eastern Conference). Deze twee conferences zijn weer verdeeld over nog eens twee divisies. 16 teams spelen in de East, de overige 14 in de West. In het eerste gedeelte speelt een team in de competitie, daarna gaan per conference zestien teams verder in de play-offs.

Competitie opzet:

Elk team speelt in de competitie 82 wedstrijden, waarvan 41 thuis en 41 uit. Deze wedstrijden zijn niet gelijk verdeeld, een team speelt niet even vaak tegen elk team. Sinds het seizoen 2013-14 hanteert de NHL een nieuwe opzet. Een team speelt 4 of 5 keer (afhankelijk van de Eastern of Western Conference) tegen de andere teams uit zijn eigen divisie, en 3 keer tegen de clubs uit de andere divisie in de eigen conference. De overige wedstrijden worden gespeeld tegen teams uit de andere conference: de teams uit het oosten spelen dus 28 wedstrijden tegen de teams uit het westen (2 keer tegen alle 14 teams), voor het westen zijn dat 32 wedstrijden (2 keer tegen alle 16 teams uit het oosten). Dit nieuwe format werd ingeschakeld zodat alle 30 NHL teams per seizoen in élke arena zouden hebben gespeeld, en de fans dus ook elk team minstens 1 keer live aan het werk zou kunnen zien.

Play-offs opzet:

Na de competitie volgen de play-offs. Hieraan doen de beste acht teams van elke conference mee. Deze acht teams worden als volgt berekend: de top 3 in beide divisies (dus 6 teams) binnen een conference zijn automatisch geplaatst. De 2 resterende teams zijn "wild-cards" en zijn de 2 overgebleven teams (kunnen dus theoretisch allebei uit dezelfde divisie komen) die de meeste punten hebben gehaald.

De play-offs zijn eigenlijk het beste te zien als twee conferenceplay-offs, waarvan de beide winnaars tegen elkaar strijden om de Stanley Cup. Elke ronde bestaat uit een best-of-seven serie. In de eerste ronde van de conferenceplay-offs, de kwartfinale, speelt de nummer één van de conference tegen de nummer acht, twee tegen 7, drie tegen zes en vier tegen vijf. In de halve finale wordt er opnieuw geplaatst: het hoogst overgebleven team wordt al eerste geplaatst enzovoort. Nummer één speelt dan tegen nummer vier en twee tegen drie. De winnaars van deze serie spelen tegen elkaar in de conferencefinale. Het team dat deze serie wint krijgt alvast een prijs, maar die prijs is niet veel waard vergeleken met de prijs waarom de twee conferencewinnaars spelen. De winnaar van deze tweestrijd wint namelijk de Stanley Cup.

Het hoogst geplaatste team speelt eerst twee keer thuis en dan twee keer uit. Als de serie dan nog niet beslist is, zullen het hoogst geplaatste team eerst thuis spelen, indien noodzakelijk nog een wedstrijd uit en als de serie dan nóg niet beslist is, vindt de beslissing plaats in het stadion van het hoogstgeplaatste team.

Puntentelling:

Het team dat een wedstrijd wint, verdient twee punten. Het maakt voor de punten niet uit, of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd, in de verlenging of tijdens een shootout. Als je de wedstrijd verliest in de reguliere speeltijd, krijg je nul punten. Als je de wedstrijd verliest in de verlenging of tijdens een shootout, krijg je één punt. In de play-offs zijn er geen punten zoals in de competitie, de winnaar krijgt een punt in de best of seven serie. In de play-offs maakt het niet uit of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd of in de verlenging.

:? Wat zijn de spelregels van IJshockey?

Voor een goede doch beknopte uitleg van de spelregels, zie deze Wikipedia pagina.

Team overzicht:





Division A - Pacific

Anaheim Ducks
Calgary Flames
Edmonton Oilers
Los Angeles Kings
Phoenix Coyotes
San Jose Sharks
Vancouver Canucks

Division B - Central

Chicago Blackhawks
Colorado Avalanche
Dallas Stars
Minnesota Wild
Nashville Predators
St. Louis Blues
Winnipeg Jets



Division C - Atlantic

Boston Bruins
Buffalo Sabres
Detroit Red Wings
Florida Panthers
Montreal Canadiens
Ottawa Senators
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs

Division D - Metropolitan

Carolina Hurricanes
Columbus Blue Jackets
New Jersey Devils
New York Islanders
New York Rangers
Philadelphia Flyers
Pittsburgh Penguins
Washington Capitals

Links:

Officiële NHL Site
TSN
Sportsnet
Don't Tell Me The Score
ESPN
NHL Wikipedia Nederlands
NHL Wikipedia Engels
Eastern Conference Wiki (Engels)
Western Conference Wiki (Engels)

OUDE NHL Topics:

SPT / NHL - Season 2005/2006
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 2
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 3
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 4
SPT / [NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
SPT / [NHL] Season 2005/2006, Deel 6
SPT / [NHL] Season 2005/2006 Deel 7
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 8
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 2: Playoffs!
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 3: Playoffs!

HUIDIGE Reeks:

SPT / [NHL] Season 2007 - 2008
SPT / [NHL] Season 2007-2008 Part II
SPT / NHL Part 3: Battle for the Cup
SPT / [NHL] Part 4 - Working Overtime!
SPT / [NHL] Part 5 - Winter Special!
SPT / [NHL] Part 6 - Let the playoffs begin!
SPT / [NHL] Part 7 - Waar de playoffs in volle gang zijn..
SPT / [NHL] Part 8 - Seven Game series and Conference finals
SPT / [NHL] Part 9 - Met octopussen op het ijs
SPT / [NHL] Part 10 - Game 7, Stanley Cup Final!
SPT / [NHL] Part 11 - Het lange wachten is weer begonnen
SPT / [NHL] Part 12 - En we zijn weer los
SPT / [NHL] Part 13 - Waar de Canes eindelijk weer eens winnen
SPT / [NHL] Part 14 - Met de NHL Winter Classic achter de rug...
SPT / [NHL] Part 15 - Met de Olympic Break in het vooruitzicht....
SPT / [NHL] Part 16 - Eindsprint richting playoffs
SPT / [NHL] Part 17 - Playoffs!
SPT / [NHL] Part 18 - Met razendspannende playoffs
SPT / [NHL] Part 19 - Live vanuit Montréal
SPT / [NHL] Part 20
SPT / [NHL] Part 21 - Met alweer een Game 7
SPT / [NHL] Part 22 - Met de Stanley cup 2010 en een baby!
SPT / [NHL] Part 23 - Waar het seizoen weer gaat beginnen
SPT / [NHL] Part 24 - Met Stamkos op weg naar records
SPT / [NHL] Part 25 - Met career lows voor Kovalchuck
SPT / [NHL] Part 26 - Met de playoffs voor de deur
SPT / [NHL] Part 27 - Crunch time!
SPT / [NHL] 28th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 29th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 30th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 31st period - Offseason en een fantasy league!
SPT / [NHL] 32nd period - Waar het seizoen van start is!
SPT / [NHL] 33rd period - Price is Right
SPT / [NHL] 34rd period - met een Bruins winning streak
SPT / [NHL] 35th period - Road to the NHL Winter Classic
SPT / [NHL] 36th period - Concussion or not, that's the question
SPT / [NHL] 37th period - The best game you can name!
SPT / [NHL] 38th period - Stanley Cup Play-offs!
SPT / [NHL] 39th period - Sweeps & Upsets
SPT / [NHL] 40th period - Met top-seeds in de problemen
SPT / [NHL] 41st period - Met home-ice... disadvantage?
SPT / [NHL] 42nd period - Afscheid van een legende
SPT / [NHL] 43rd period - #Suterwatch #Parisewatch
SPT / [NHL] 44th period - Met een stilaan uitzichtloze situatie
SPT / [NHL] 45th period - HOCKEY IS BACK!
SPT / [NHL] 46th period - Anaheim FTW!!
SPT / [NHL] 47th period - Arme Jets
SPT / [NHL] 48th period - Fasther than the speed of light
SPT / [NHL] 49th period - Trade Deadline
SPT / [NHL] 50th period - Play-offs!!!1121
SPT / [NHL] 51st period - Play-offs!!!1121
SPT / [NHL] 52nd period - Stanley Cup Final(s)
SPT / [NHL] 53d period - Blackhawks vs Bruins!
SPT / [NHL] 54th period - Free Agency Madness
SPT / [NHL] 55th period - Is It October Yet?
SPT / [NHL] 56th period - We zijn los!
SPT / [NHL] 57th period - The city of brotherly "love"
SPT / [NHL] #58 - Kris Leturnover
SPT / [NHL] #59 - Winter Classic is coming
SPT / [NHL] #60 - World Junior Finales & Outdoor Games
SPT / [NHL] #61 - Stadium Series & Sochi
SPT / [NHL] #62 - Trade Deadline Day!
SPT / [NHL] #63 - Road to the Stanley Cup
SPT / [NHL] #64 - Comeback Kings
SPT / [NHL] #65 - Stanley Cup Finals
SPT / [NHL] #66 - Miller time!
SPT / [NHL] #67 - Playoffs!

*O* Game On! *O*

#69 :') Andrew Desjardins

  dinsdag 3 mei 2016 @ 12:43:52 #2
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_161894502
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 03:08 schreef maniack28 het volgende:
Refs are a joke.. 2 min minor voor een elbow to the head. Ik hoop dat Orpik gewoon de rest van het seizoen geschorst wordt, dit kan gewoon NIET.

http://www.sportsnet.ca/h(...)ta-woozy-elbow-face/

Kut Caps kunnen alleen maar winnen omdat al hun slashes uncalled zijn en de eerste de beste slash van de Pens meteen gecalled wordt. Fucking joke dit!

En die pisnicht van een Wilson had ook niet mogen spelen...
Dan mag Letang nu ook gaat zitten. Wat een vuile hit van hem ook... 2 min voor interference, WTF?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 3 mei 2016 @ 17:04:35 #3
154052 RobertVH
I am your father
pi_161899745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef Katth het volgende:

[..]

Dan mag Letang nu ook gaat zitten. Wat een vuile hit van hem ook... 2 min voor interference, WTF?
Nu zal het opeens allemaal wel mee vallen volgens de Pens fans :D
Die mafkees had al eerder geschorst moeten zijn toen hij een paar tanden bij de rangers uit de mond mepte met z'n stick...

Game 3 in TBL-NYI series in dat gedrocht in Brooklyn vanavond, zolang Tampa game 3 of 4 wint zitten we goed. *O*
  dinsdag 3 mei 2016 @ 21:20:21 #4
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_161906297
1 game suspension voor Letang. Te weinig, maar het is iets.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:30:50 #5
437818 020man
uit Amsterdam
pi_161915790
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:04 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Nu zal het opeens allemaal wel mee vallen volgens de Pens fans :D
Was ook niet veel in mijn ogen inderdaad. Gewoon een normale bodycheck zoals ik het graag zie. Wat moet er dan fout aan zijn? Als je een check inzet komt je lichaam altijd wel wat omhoog. Als de tegenstander met zijn hoofd laag hangt lijkt het altijd meteen een stuk erger. Bovendien blijft het toch een ruwere sport dan andere. En ik zie ook wel eens ergere dingen en dan wordt er niks aan gedaan.
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 13:14:05 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161919572
nou hier is wel wat fouts aan hoor _O-

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:41:57 #7
437818 020man
uit Amsterdam
pi_161921464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:14 schreef sp3c het volgende:
nou hier is wel wat fouts aan hoor _O-

[ afbeelding ]
Nou vertel. Ik zie dit zovaak en ik zie dit ook graag.
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 16:02:56 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161923137
voetjes komen los van de vloer, hij mikt op het hoofd van de speler, er is geen puck in de buurt op het moment dat hij de check inzet

als je dit graag ziet dan moet je MMA gaan kijken en als je het vaak ziet moet je je oogjes laten fixen want dit is in elk regelboek ter wereld een hele smerige overtreding
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:51:31 #9
437818 020man
uit Amsterdam
pi_161923909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:02 schreef sp3c het volgende:
voetjes komen los van de vloer, hij mikt op het hoofd van de speler, er is geen puck in de buurt op het moment dat hij de check inzet

als je dit graag ziet dan moet je MMA gaan kijken en als je het vaak ziet moet je je oogjes laten fixen want dit is in elk regelboek ter wereld een hele smerige overtreding
Voetjes die van de vloer komen kan gebeuren bij een check. Het is niet zo dat hij met de elleboog vooruit gaat. Dat hij op het hoofd mikt is speculatief en de puck werd net weggespeeld voor dat hij de check inzet. Volgens mij is het meer een ongelukkige loop van omstandigheden en was een botsing onvermijdelijk met zulke snelheden. De 2 min. minorstraf was in mijn ogen wel afdoende geweest.

O ja en MMA vind ik niks aan, maar harde checks, goeie vuistgevechten of benchclearing brawls bij het ijshockey des te meer. Helemaal genieten met een opgefokte sfeer in het hele stadion. Dat mis ik wel eens in Nederland, want dat is 1 van de belangrijkste redenen dat ik ijshockey leuk ben gaan vinden. Ik zit regelmatig nog van dat soort filmpjes te kijken.
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:45:27 #10
154052 RobertVH
I am your father
pi_161924739
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:51 schreef 020man het volgende:

[..]

O ja en MMA vind ik niks aan, maar harde checks, goeie vuistgevechten of benchclearing brawls bij het ijshockey des te meer. Helemaal genieten met een opgefokte sfeer in het hele stadion. Dat mis ik wel eens in Nederland, want dat is 1 van de belangrijkste redenen dat ik ijshockey leuk ben gaan vinden. Ik zit regelmatig nog van dat soort filmpjes te kijken.
Dan ben je geen hockey fan, maar een MMA-on-ice fan, of gewoon beer-league...

anyhow, TBL in game 3 in OT gewonnen, dus hebben home ice weer terug. maar eerst weer 2 dagen wachten tot volgende wedstrijd..
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 18:19:14 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161925380
hij ziet dat de puck weg is voor hij er in stapt en hij gaat 100% voor het hoofd

is gewoon een hele gevaarlijke opzettelijke overtreding :{w

Blues wonnen ondertussen ook weer, zo zonder de Hawks en de Kings moet dat toch een keer goedkomen w/


Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_161925821
Sharks lijkt me gewoon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 mei 2016 @ 20:36:21 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161929214
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:51 schreef 020man het volgende:

[..]

Voetjes die van de vloer komen kan gebeuren bij een check. Het is niet zo dat hij met de elleboog vooruit gaat. Dat hij op het hoofd mikt is speculatief en de puck werd net weggespeeld voor dat hij de check inzet. Volgens mij is het meer een ongelukkige loop van omstandigheden en was een botsing onvermijdelijk met zulke snelheden. De 2 min. minorstraf was in mijn ogen wel afdoende geweest.

O ja en MMA vind ik niks aan, maar harde checks, goeie vuistgevechten of benchclearing brawls bij het ijshockey des te meer. Helemaal genieten met een opgefokte sfeer in het hele stadion. Dat mis ik wel eens in Nederland, want dat is 1 van de belangrijkste redenen dat ik ijshockey leuk ben gaan vinden. Ik zit regelmatig nog van dat soort filmpjes te kijken.
Jezus wat kijk je gekleurd zeg.

1) Hij lead met zijn elleboog, niet met zijn body.
2) Hij komt los en zet dus extra hard in.
3) Puck is nowhere close
4) Hij kijkt eerst en mikt duidelijk op z'n hoofd.

Je kan dit best leuk vinden en vaker willen zien, maar dit hoort niet thuis in NHL of ijshockey. Hard spelen binnen de regels is prima, maar dit valt niet binnen de regels. Als iemand van de Capitals dit zou doen zou je moord en brand janken hier.

Kijk gewoon eens even goed naar dat gifje hierboven. De puck is weg, hij heeft nog een dikke seconde om na te denken en zet daarna pas zijn "check" in, lead met zijn elleboog, mikt op zijn hoofd en komt hierbij ook nog eens los. De tering zeg ...

Ik vind 1 game suspension te weinig persoonlijk.
  donderdag 5 mei 2016 @ 02:04:57 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_161938344
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef Katth het volgende:

[..]

Dan mag Letang nu ook gaat zitten. Wat een vuile hit van hem ook... 2 min voor interference, WTF?
Compleet andere situatie, maar speciaal voor jou 1 game schorsing.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 5 mei 2016 @ 02:06:26 #15
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_161938352
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:02 schreef sp3c het volgende:
voetjes komen los van de vloer, hij mikt op het hoofd van de speler, er is geen puck in de buurt op het moment dat hij de check inzet

als je dit graag ziet dan moet je MMA gaan kijken en als je het vaak ziet moet je je oogjes laten fixen want dit is in elk regelboek ter wereld een hele smerige overtreding
Je hebt duidelijk de regels niet gelezen. De enige reden dat het een suspension is, is omdat de hit te laat was. Het contactpunt was niet alleen het hoofd en er was geen sprake van charging. Voeten mogen los komen van de vloer nadat er contact is gemaakt, niet daarvoor. Daarom dus 1 wedstrijd, maar ik ben er van overtuigd dat dit zonder de Orpik hit geen schorsing was geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door maniack28 op 05-05-2016 02:13:45 ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 5 mei 2016 @ 02:10:08 #16
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_161938372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 20:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jezus wat kijk je gekleurd zeg.

1) Hij lead met zijn elleboog, niet met zijn body.
2) Hij komt los en zet dus extra hard in.
3) Puck is nowhere close
4) Hij kijkt eerst en mikt duidelijk op z'n hoofd.

Je kan dit best leuk vinden en vaker willen zien, maar dit hoort niet thuis in NHL of ijshockey. Hard spelen binnen de regels is prima, maar dit valt niet binnen de regels. Als iemand van de Capitals dit zou doen zou je moord en brand janken hier.

Kijk gewoon eens even goed naar dat gifje hierboven. De puck is weg, hij heeft nog een dikke seconde om na te denken en zet daarna pas zijn "check" in, lead met zijn elleboog, mikt op zijn hoofd en komt hierbij ook nog eens los. De tering zeg ...

Ik vind 1 game suspension te weinig persoonlijk.
Ik vind 3 games voor de Orpik hit ook te weinig. Die was namelijk 3 seconden te laat en echt op het hoofd met blessure tot gevolg.

Maar laten we het er maar op houden dat de league heel erg inconsequent is met straffen en iedereen bij iedere scheet loopt te zeiken dat er een suspension moet komen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 5 mei 2016 @ 02:11:01 #17
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_161938379
Let's go Pens! *O*
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_161938875
Hier krijg je 2 wedstrijden voor :')


Gewoon minimaal 4 wedstrijden in de regular season
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161940606
Sprong overigens al 5 goals in 4 wedstrijden in de AHL
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161941120
Klote fox..
Samenvatting tot 11.00 en de verlenging zenden ze niet eens uit
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 5 mei 2016 @ 12:04:36 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161942306
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 02:06 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk de regels niet gelezen. De enige reden dat het een suspension is, is omdat de hit te laat was. Het contactpunt was niet alleen het hoofd en er was geen sprake van charging. Voeten mogen los komen van de vloer nadat er contact is gemaakt, niet daarvoor. Daarom dus 1 wedstrijd, maar ik ben er van overtuigd dat dit zonder de Orpik hit geen schorsing was geweest.
nou ik kan het zo snel mobiel niet terug vinden maar volgens mij staat er oger de voetjes iets in de trend van 'while delivering de charge' en dat lijkt me hier gewoon het geval

daarnaast blijf ik erbij dat hij duidelijk voor het hoofd gaat en er geen puck in de buurt is (beide spelers zagen dit voor de check werd ingezet) dus ik denk dat het wat mijn regelkennis wel snor zit, jij ziet het alleen anders ... dat kan gebeuren natuurlijk

over suspensions heb ik het verder niet gehad, alleen dat ik het een gevaarlijke, smerige hit vind
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 mei 2016 @ 13:10:25 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161943725
Het is echt een Capitals vs. Murray serie aan het worden zeg. Complete 3rd period leek wel één grote powerplay voor de Capitals, maar ze komen gewoon niet voorbij die gast.

Denk dat het nog 3-2 gaat worden in Washington, maar uit winnen bij Penguins zie ik niet gebeuren, dus eindstand 4-2 Penguins en weer een teleurstellende play-offs voor Capitals.
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:31:51 #23
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_161944059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 06:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hier krijg je 2 wedstrijden voor :')


Gewoon minimaal 4 wedstrijden in de regular season
In de play-offs gaat alles door drie hè!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 5 mei 2016 @ 13:32:53 #24
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_161944070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:10 schreef Kyran het volgende:
Het is echt een Capitals vs. Murray serie aan het worden zeg. Complete 3rd period leek wel één grote powerplay voor de Capitals, maar ze komen gewoon niet voorbij die gast.

Denk dat het nog 3-2 gaat worden in Washington, maar uit winnen bij Penguins zie ik niet gebeuren, dus eindstand 4-2 Penguins en weer een teleurstellende play-offs voor Capitals.
Pens waren niet beter vandaag, maar in game 1 had het ook anders kunnen gaan. Denk dat we terecht 3-1 voorstaan, maar alles kan nog!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 mei 2016 @ 13:57:10 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_161944452
2-2 was meer een eerlijke stand geweest, maar goed daar koopt niemand wat voor. Als je niet kan scoren dan win je niet :P

(klinkt als iets wat Cruijff zou zeggen :P)
pi_161944923
Iemand een idee overigens van een AHL team dat het goed deed en 2,3 jaar later de basis was van een succesvol NHL team?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 5 mei 2016 @ 21:14:26 #27
154052 RobertVH
I am your father
pi_161951075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee overigens van een AHL team dat het goed deed en 2,3 jaar later de basis was van een succesvol NHL team?
De lighting AHL affiliate t/m 2011-12 was Norfolk Admirals, hadden een 28 win streak (langste in pro-hockey ooit) en wonnen de Calder Cup in 2012 met Cooper als Coach en Johnson & Palat op het ijs. (plus Gudas (philly) Mark Barberio (nu MTL) en Richard Panik (Chicago) en Cory Connacher (die we voor Bishop hebben getrade.. :D )

Jaar daarna was Tampa affiliate de Syracuse Crunch die in 2012-2013 ook weer de Calder Cup finale haalde met Cooper als Coach en Johnson, Palat, Killorn, Namestnikov, JT Brown, Sustr (en Connoly (BOS), Barbs & Panik)

SYR verloor in 2013 finale van Grand Rapids Griffins (detroit minor league) die Blashill als coach hadden en spelers als Nyquist, Tatar, Sheahan, Jurco, Anderson, Glendening, Smith & Mrazek

Dus nu 2 jaar op rij Tampa-Detroit in NHL playoffs gehad en veel van de core spelers kwamen van hun AHL teams.Coop & Blashill zijn ook goede vrienden blijkbaar
pi_161952362
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161952427
66 punten voor 4,5

Lijkt me een prima deal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161952730
Monarchs 1e in 2013-2014
Monarchs 2e in 2014-2015
Reign 6e in 2015-2016

Voor de Kings levert het qua toptalent niet zo heel veel op, maar de Kings hebben ook veel weggetrade

Meest scorende spelers in Manchester in 2013-2014

1. Jordan Weal (F) 76 23 47 70 42 28 | 4 0 3 3 2 0
2. Linden Vey (F) 43 14 34 48 20 8 | 4 0 2 2 4 1
3. Brian O'Neill (F) 60 26 21 47 39 31 |
4. Nicolas Deslauriers (F) 60 18 21 39 76 3 |
5. Nick Shore (F) 68 14 24 38 36 18 | 4 0 1 1 0 -1
6. Andy Andreoff (F) 76 11 24 35 133 5 | 4 1 2 3 2 0
7. Tanner Pearson (F) 41 17 15 32 18 11 |

8. Andrew Bodnarchuk (D) 73 8 24 32 89 43 | 4 0 0 0 0 -2
9. Brandon Kozun (F) 43 10 19 29 38 1 |
10. Zach O'Brien (F) Loan 49 10 19 29 4 9 |

Maar 3 spelers die dit seizoen vast bij de Kings speelden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161959453
Goeie TT trouwens, ondanks het tweede verlies op rij van de Sharkies. Nu hopen dat ze thuis terug kunnen komen alhoewel ze dit seizoen uit beter presteerden dan thuis.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_161972806
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef nyny83 het volgende:
Goeie TT trouwens, ondanks het tweede verlies op rij van de Sharkies. Nu hopen dat ze thuis terug kunnen komen alhoewel ze dit seizoen uit beter presteerden dan thuis.
5-0-0 tegen de Kings :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161996816
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:18 schreef Katth het volgende:

[..]

Haters gonna hate.
Hey fanboy hoe gaat het met Pavel Ovechkin?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 mei 2016 @ 01:34:07 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_162001105
Lets go CAAAAPS

1-0, PP goal.

Penguins staan nog net niet met 5 man in de goal :P
  zondag 8 mei 2016 @ 01:58:01 #35
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_162001346
1-1 al een tijdje, weinig verschillen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 8 mei 2016 @ 03:11:14 #36
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162001852
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1-1 al een tijdje, weinig verschillen
Caps zijn beter vanavond. Puck hoog in de hoek. Pens veel turnovers en penaltys. 3-1 voor na de tweede. Kijk morgen de rest wel want tank is leeg en het zou me verbazen als Pittsburgh deze nog pakt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 mei 2016 @ 04:03:20 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_162002058
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 03:11 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Caps zijn beter vanavond. Puck hoog in de hoek. Pens veel turnovers en penaltys. 3-1 voor na de tweede. Kijk morgen de rest wel want tank is leeg en het zou me verbazen als Pittsburgh deze nog pakt.
Caps waren behalve game 3 in alle games de betere, maar die verdomde Murray :D Vandaag ook weer mooie saves, al had Holtby vandaag ook een paar keer holy shit saves :D

3-2 nu, ben benieuwd of Caps kunnen winnen in Pitts.
  zondag 8 mei 2016 @ 11:23:31 #38
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162004486
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 04:03 schreef Kyran het volgende:

[..]

Caps waren behalve game 3 in alle games de betere, maar die verdomde Murray :D Vandaag ook weer mooie saves, al had Holtby vandaag ook een paar keer holy shit saves :D

3-2 nu, ben benieuwd of Caps kunnen winnen in Pitts.
Dat ben ik niet met je eens, maar dat mag je vinden ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 mei 2016 @ 12:49:30 #39
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_162005901
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 03:11 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Caps zijn beter vanavond. Puck hoog in de hoek. Pens veel turnovers en penaltys. 3-1 voor na de tweede. Kijk morgen de rest wel want tank is leeg en het zou me verbazen als Pittsburgh deze nog pakt.
Eerste periode was gelijk, 2e caps veel beter, derde heb ik niet gezien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 9 mei 2016 @ 16:29:46 #40
154052 RobertVH
I am your father
pi_162039405
NY Islanders :W

  dinsdag 10 mei 2016 @ 09:06:35 #41
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162054610
Helemaal vroeg mijn bed uit om de replay van Pens - Caps te kijken, is game 6 morgen pas :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:44:57 #42
154052 RobertVH
I am your father
pi_162064136
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:06 schreef maniack28 het volgende:
Helemaal vroeg mijn bed uit om de replay van Pens - Caps te kijken, is game 6 morgen pas :')
_O-

SJS - Nashville was ook best entertainment :+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 mei 2016 @ 17:09:19 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_162064639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 09:06 schreef maniack28 het volgende:
Helemaal vroeg mijn bed uit om de replay van Pens - Caps te kijken, is game 6 morgen pas :')
Dat had ik dus ook. Gisteren tot 00:15 wakker gebleven, dacht even kijken wanneer het nou echt begint is het pas dag erna ... Had toevallig dagje vrij vandaag, morgen gewoon werken, dus dan maar terugkijken morgen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 05:03:32 #44
154052 RobertVH
I am your father
pi_162083246
Matt Murray is half Nederlands ? Dan hebben we nu ook een goalie voor Oranje olympisch ijshockey team, er zit vooruitgang in :D

Pens 3 delay of game penalty's op rij voor puck over het glas, lekker bezig :')
Op naar OT
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 08:25:02 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162083799
samen met Jay Bouwmeester, Troy Brouwer en de complete familie Staal kom je wel ergens ja ... moeten ze wel 2 jaar in Nederland spelen w/ -O-

Blues-Stars naar game7, Caps naar huis!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162085146
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:25 schreef sp3c het volgende:
samen met Jay Bouwmeester, Troy Brouwer en de complete familie Staal kom je wel ergens ja ... moeten ze wel 2 jaar in Nederland spelen w/ -O-

Blues-Stars naar game7, Caps naar huis!
Of iemand moet de zaak naar CAS sturen

De meeste spelers zullen overigens wel voor Canada hebben gespeeld dus dan is het 4 jaar

Zijn er nog wel een stuk meer overigens, Versteeg en Van Riemsdyk bijvoorbeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_162085223
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Wellicht de beste goal scorer allertijden, maar jij weet er wel weer een draai aan te geven hoor :')
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:18 schreef Katth het volgende:

[..]

Haters gonna hate.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:37:23 #48
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162086720
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 05:03 schreef RobertVH het volgende:
Matt Murray is half Nederlands ? Dan hebben we nu ook een goalie voor Oranje olympisch ijshockey team, er zit vooruitgang in :D

Pens 3 delay of game penalty's op rij voor puck over het glas, lekker bezig :')
Op naar OT
Uhm, ik denk dat hij gewoon voor Canada wil gaan ;) Net als Sprong overigens...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 11 mei 2016 @ 11:37:46 #49
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162086729
En Pens *O* Caps :W
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 12:32:48 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162087750
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 11:37 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Uhm, ik denk dat hij gewoon voor Canada wil gaan ;) Net als Sprong overigens...
tuurlijk, logisch ook al is het van Sprong wel jammer (niet dat hij veel beschikbaar zou zijn voor Oranje) en we moeten sowieso niet met een team Canadezen op zo'n toernooi willen verschijnen maar het is leuk om over te dagdromen ;)

ik zou al blij zijn als Oranje het een keer tot divisie 1A zou schoppen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 12:36:12 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162087820
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 09:07 schreef Katth het volgende:
Ovechkin 500 career goals _O_

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu nog een play-offs serie winnen _O_
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:00 schreef Katth het volgende:

[..]

Wellicht de beste goal scorer allertijden, maar jij weet er wel weer een draai aan te geven hoor :')
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ook eentje die het minste gepresteerd heeft in de play-offs, zelfs Bure won zelfs nog wel eens een serie

quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:18 schreef Katth het volgende:

[..]

Haters gonna hate.
ook echt 4 maanden later nog eens reageren met zijn quote op je eigen gezeur :')

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 10:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

[..]

:') :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 11-05-2016 12:42:12 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 11 mei 2016 @ 15:10:32 #52
154052 RobertVH
I am your father
pi_162090936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

ook echt 4 maanden later nog eens reageren met zijn quote op je eigen gezeur :')

[..]

:') :') :')
Waarom denk je dat de helft van het volk niet terug komt in dit topic? je hebt hier de dorpsgek rond lopen :')
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 04:48:48 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162109229
Stars ook klaar!

LETS GO BLUES w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 12 mei 2016 @ 06:51:51 #54
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162109421
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 15:10 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de helft van het volk niet terug komt in dit topic? je hebt hier de dorpsgek rond lopen :')
Beetje gevoelloos om zo over hem te praten en niet tegen hem.

Dus Diego, je bent vast een toffe peer, maar af en toe kan ik je wel schieten en ik denk dat je gedrag de lengte en inhoud van dit topic schaadt. Wil je je alsjeblieft wat beter gedragen?

xox Maniack28
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 12 mei 2016 @ 06:54:47 #55
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162109435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 04:48 schreef sp3c het volgende:
Stars ook klaar!

LETS GO BLUES w/
SJ of Nashville? ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_162141731
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 06:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Beetje gevoelloos om zo over hem te praten en niet tegen hem.

Dus Diego, je bent vast een toffe peer, maar af en toe kan ik je wel schieten en ik denk dat je gedrag de lengte en inhoud van dit topic schaadt. Wil je je alsjeblieft wat beter gedragen?

xox Maniack28
Wint Alex the great dan ooit iets?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_162145301
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 06:54 schreef maniack28 het volgende:

[..]

SJ of Nashville? ;)
Nou dat was duidelijk :P Wel apart dat ze het tot 7 games laten komen en het dan ineens wel zo overtuigend kunnen afmaken... maargoed, Conference Finals is sowieso al een stuk beter dan ik in het begin van het seizoen verwacht had! Ze evenaren nu hun beste resultaat ooit in de playoffs.
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 18:30:14 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162158372
ik had geen voorkeur, Bluesfans wachten gewoon op het jaarlijkse choken _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:13:08 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162159481
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wint Alex the great dan ooit iets?
Als hij voor 2 Mill bij de Pens komt spelen wel.

Ik heb een goed gevoel, dit is weer een jaar van de Pens. Ze zijn een team en hebben (dwingen?) veel geluk (af). Zo zo mooi zijn om Sullivan zoveel succes te zien hebben. Hij heeft echt een sterke personality!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 05:03:05 #60
154052 RobertVH
I am your father
pi_162172245
Lightning wint gewoon even met 3-1 in Pittsburgh 8-)

Bishop geblesseerd, ziet eruit als z'n rechter knie/been - zoals die er bij lag denk ik niet dat die nog terug komt dit seizoen. Vasilevskiy deed het goed als back-up, nu mooie tijd om z'n belofte als beste goalie prospect in x jaar waar te maken :)

Weet niet waar Callahan mee bezig was met die hit op Letang... Hij draaide zich zelf wel in slechte positie maar schuld van Cally om hem niet van achter op z'n nummers de boarding in te werken.
5 min major penalty, denk dat die nog wel eens een wedstrijd geschorst kan worden.
pi_162174091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:30 schreef sp3c het volgende:
ik had geen voorkeur, Bluesfans wachten gewoon op het jaarlijkse choken _O-
Sharks fans idem. Nu komt in ieder geval een van de choke-teams in de Stanley Cup finale :P
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 mei 2016 @ 14:08:29 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_162178507
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:13 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als hij voor 2 Mill bij de Pens komt spelen wel.

Ik heb een goed gevoel, dit is weer een jaar van de Pens. Ze zijn een team en hebben (dwingen?) veel geluk (af). Zo zo mooi zijn om Sullivan zoveel succes te zien hebben. Hij heeft echt een sterke personality!
De Pens winnen het vooral op hun snelheid. In de meeste wedstrijden waren de Caps beter, maar de Pens schakelen zo snel. Caps zetten hun aanval op in 30 seconden, de Pens deden dat in 5 seconden en de Caps hadden daar absoluut geen antwoord op.

Heb de Lightnings niet vaak genoeg gezien om in te schatten wie daar de series gaat winnen helaas.
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 09:48:56 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162238005
Blues pakken game 1 w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162244892
Blues zal wel het oudste team zijn zonder een Cup?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 15:41:07 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162245432
vam de original expansion de laatsten die nog niet gewonnen hebben meen ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 16 mei 2016 @ 16:33:51 #66
154052 RobertVH
I am your father
pi_162246981
Blues 1967-68 inderdaad. Maar de Leafs hebben nog een langere streak, sinds 1966-67 :D
pi_162252985
Caps zullen wel 2e zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 16 mei 2016 @ 21:06:10 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162254332
Nucks denk ik?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 16 mei 2016 @ 23:02:28 #69
154052 RobertVH
I am your father
pi_162258415
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 21:06 schreef sp3c het volgende:
Nucks denk ik?
Samen met Buffalo, beide expansion teams uit '70

Meer interessant is de vraag welke andere teams hun eerste cup zullen winnen.
Blues & Sharks zijn de enige met een kans dit seizoen.

Caps zouden volgend jaar ook met gemak playoffs moeten halen en kans maken op een cup. Misschien Buffalo in 2-3 jaar met het het team dat ze de afgelopen jaren hebben gedraft/gebouwd.
Andere keuzes zijn Panthers, Jets, Nashville, Minnesota of Columbus.

[ Bericht 31% gewijzigd door RobertVH op 16-05-2016 23:08:04 ]
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 08:24:26 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162262554
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 16:33 schreef RobertVH het volgende:
Blues 1967-68 inderdaad. Maar de Leafs hebben nog een langere streak, sinds 1966-67 :D
verbaasd me

op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat die wel eens wat winnen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:39:09 #71
154052 RobertVH
I am your father
pi_162272028
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 08:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

verbaasd me

op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat die wel eens wat winnen _O-
Ja, vroegah :P
Kunnen de Leafs volgend seizoen mooi 100 jaar bestaan en 50 jaar zonder cup vieren in hetzelfde jaar

TBL 2-0 achter en komen in 1e periode nog terug tot 2-2. Daarna door naar OT en binnen de minuut Crosby open en zeeën van tijd in het midden en maakt het af.

Uberhaupt een wonder dat het tot OT kwam, werden behoorlijk weggespeeld door de Pens grootste gedeelte van de wedstrijd.
Serie nu 1-1 maar kan nog alle kanten op, nu aan Tampa om morgen en Vrijdag ff beide thuiswedstrijden te winnen... :+
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 16:42:56 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162272131
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:39 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Ja, vroegah :P
Kunnen de Leafs volgend seizoen mooi 100 jaar bestaan en 50 jaar zonder cup vieren in hetzelfde jaar

TBL 2-0 achter en komen in 1e periode nog terug tot 2-2. Daarna door naar OT en binnen de minuut Crosby open en zeeën van tijd in het midden en maakt het af.

Uberhaupt een wonder dat het tot OT kwam, werden behoorlijk weggespeeld door de Pens grootste gedeelte van de wedstrijd.
Serie nu 1-1 maar kan nog alle kanten op, nu aan Tampa om morgen en Vrijdag ff beide thuiswedstrijden te winnen... :+
WK is hier trouwens te volgen op youtube (in NL is niets geregioblocked w/ ), nu net een megagoal voor Wit Rusland tegen Frankrijk _O_

schien leuk voor de liefhebber die vroeg naar bed moet :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 08:15:23 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162287447
sharks slopen blues in game2
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:32:20 #74
154052 RobertVH
I am your father
pi_162333652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 08:15 schreef sp3c het volgende:
sharks slopen blues in game2
En Pens slopen Lightning.. man man man dat was niet om aan te zien. :N
1e periode had het 3-0 beide kanten op kunnen gaan, 2e & 3e periode had het 10-0 PEns kunnen zijn

Drouin, heeft geweldige momenten maar je ziet ook steeds meer waarom Cooper het niet vertrouwd, nog teveel met die puck aan zn stick en slechte turnovers, zoals gisteren met nog 15 seconden te gaan in 2e periode waaruit de pens scoren...
pi_162344024
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 08:15 schreef sp3c het volgende:
sharks slopen blues in game2
En in game 3 ook. Heb alleen de highlights gezien maar was zo te zien een saaie game met weinig shots on goal. Alleen deed Jones het een stuk beter dan Elliott en dat maakt dan het verschil. Lekker bezig Sharkies!
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 01:25:59 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162395374
Jake Allen start vanavond

let's

go

BLUES!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 10:34:51 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162398527
2-2!



zou deze ook naar 7 games gaan?

[ Bericht 71% gewijzigd door sp3c op 22-05-2016 12:17:26 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162409903
Komen er nog wedstrijden op een christelijk tijdstip op fox?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 22 mei 2016 @ 17:39:13 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162410379
pens vs lightning morgen 10:30 op fox2

moet je ff op de site kijken, het is compleet random allemaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162411552
Live bedoelde ik natuurlijk

Geen 1500 GMT vandaag bijvoorbeeld?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 24 mei 2016 @ 04:29:06 #81
154052 RobertVH
I am your father
pi_162453145
Lightning mag her morgen thuis afmaken *O*
Zoals het nu gaat mogen ze Stamkos gewoon laten lopen van de zomer en kan die ergens anders $11mil krijgen, dat geld hebben we deze zomer voor Kucherov nodig, zoals die nu speelt gaat hij ook minimaal $6mil krijgen. Killorn is ook UFA en verdient nu al $2.5mil. Na 2016-17 seizoen Hedman, Johnson, Palat, Drouin & Bishop nieuwe contracten..
Bishop laten lopen en verder met vasileveskiy, maar de rest zou ik graag behouden :P
Dus helemaal geen geld voor Stamkos, misschien voor $8mil per jaar..
Maar dan moet je een of meerdere van hun dumpen..

Nu SJ - St Louis bezig, ik zet m'n geld op de Shaks.

Eerste keer in jaren dat de Western conference niet de voor selectie lijkt voor de eventuele Stanley cup winnaar.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 05:04:06 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162453206
sharks hebben gewonnen -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 mei 2016 @ 05:05:09 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162453209
wel leuke serie trouwens :Y

Sharks 1 win away from the final
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162454675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

tuurlijk, logisch ook al is het van Sprong wel jammer (niet dat hij veel beschikbaar zou zijn voor Oranje) en we moeten sowieso niet met een team Canadezen op zo'n toernooi willen verschijnen maar het is leuk om over te dagdromen ;)

ik zou al blij zijn als Oranje het een keer tot divisie 1A zou schoppen
Zijn Nederlanders
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_162454692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 04:29 schreef RobertVH het volgende:
Lightning mag her morgen thuis afmaken *O*
Zoals het nu gaat mogen ze Stamkos gewoon laten lopen van de zomer en kan die ergens anders $11mil krijgen, dat geld hebben we deze zomer voor Kucherov nodig, zoals die nu speelt gaat hij ook minimaal $6mil krijgen. Killorn is ook UFA en verdient nu al $2.5mil. Na 2016-17 seizoen Hedman, Johnson, Palat, Drouin & Bishop nieuwe contracten..
Bishop laten lopen en verder met vasileveskiy, maar de rest zou ik graag behouden :P
Dus helemaal geen geld voor Stamkos, misschien voor $8mil per jaar..
Maar dan moet je een of meerdere van hun dumpen..

Nu SJ - St Louis bezig, ik zet m'n geld op de Shaks.

Eerste keer in jaren dat de Western conference niet de voor selectie lijkt voor de eventuele Stanley cup winnaar.
Kunnen ze hem voor 10-11 pakken?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:48:30 #86
154052 RobertVH
I am your father
pi_162470792
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Kunnen ze hem voor 10-11 pakken?
Mwah, dat zal wel in de range zijn die hij denkt te moeten verdienen. Maar denk niet dat de lightning hem voor dat geld vast moet leggen.

Hij scoort maar niet zoveel als een Kane, of zelfs Kucherov - en hij is geen 2-way center als Toews & Kopitar

Sinds z'n gebroken been 2 jaar terug lijkt hij niet meer dezelfde speler.
$10-11mil jaar voor misschien 40 goals per jaar ? no thanks
pi_162490210
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:48 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Mwah, dat zal wel in de range zijn die hij denkt te moeten verdienen. Maar denk niet dat de lightning hem voor dat geld vast moet leggen.

Hij scoort maar niet zoveel als een Kane, of zelfs Kucherov - en hij is geen 2-way center als Toews & Kopitar

Sinds z'n gebroken been 2 jaar terug lijkt hij niet meer dezelfde speler.
$10-11mil jaar voor misschien 40 goals per jaar ? no thanks
Voor Stamkos hadden ze in feb 2 first round picks en 2 hele goede prospects kunnen krijgen, goede business deal dan _O_

Kan me zo geen speler herinneren van het niveau Stamkos die vertrok als UFA
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:41:37 #88
154052 RobertVH
I am your father
pi_162496221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor Stamkos hadden ze in feb 2 first round picks en 2 hele goede prospects kunnen krijgen, goede business deal dan _O_

Kan me zo geen speler herinneren van het niveau Stamkos die vertrok als UFA
Oh, vertel, Yzerman belt jou om de trade offers door te nemen? :D

Als je cup-window open is kun je niet je captain en hoogste goalscorer wegtraden voor wat toekomstige picks. (of kan wel, maar dan in de offseason, niet midden in seizoen)

Achteraf gezien is het makkelijk te evalueren.
pi_162497758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:41 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Oh, vertel, Yzerman belt jou om de trade offers door te nemen? :D

Als je cup-window open is kun je niet je captain en hoogste goalscorer wegtraden voor wat toekomstige picks. (of kan wel, maar dan in de offseason, niet midden in seizoen)

Achteraf gezien is het makkelijk te evalueren.
Wie is de laatste dan geweest die als UFA weg liep?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 26 mei 2016 @ 01:13:06 #90
154052 RobertVH
I am your father
pi_162506391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie is de laatste dan geweest die als UFA weg liep?
Welke club bood nu die 2 1st round picks en 2 kei goede talenten aan ? Ik ben benieuwd :D
pi_162516363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 05:05 schreef sp3c het volgende:
wel leuke serie trouwens :Y

Sharks 1 win away from the final
EINDELIJK! Leuke serie inderdaad. Beste resultaat van de Sharks ooit in de playoffs dus die coach Peter DeBoer kan natuurlijk al niet meer stuk. Wat is die Brent Burns toch een beest met Pavelski als goede tweede. Go Sharks *O*
Vicariously I live while the whole world dies
pi_162517025
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2016 01:13 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Welke club bood nu die 2 1st round picks en 2 kei goede talenten aan ? Ik ben benieuwd :D
Dat was de vraag niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_162517484
En omdat ik het niet erg vind om hockey analfabeten een beetje te helpen

Vanek
St Louis
Iginla
Lucic
Kessel

En aangezien je analfabeet bent, die spelers zijn veel minder dan Stamkos(en St Louis en Iginla niet maar die waren een jaar of 6 ouder)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_162517505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

EINDELIJK! Leuke serie inderdaad. Beste resultaat van de Sharks ooit in de playoffs dus die coach Peter DeBoer kan natuurlijk al niet meer stuk. Wat is die Brent Burns toch een beest met Pavelski als goede tweede. Go Sharks *O*
Het is voor DeBoer niet de eerste keer in de SCF
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 16:05:14 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162518169
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:48 schreef nyny83 het volgende:

[..]

EINDELIJK! Leuke serie inderdaad. Beste resultaat van de Sharks ooit in de playoffs dus die coach Peter DeBoer kan natuurlijk al niet meer stuk. Wat is die Brent Burns toch een beest met Pavelski als goede tweede. Go Sharks *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:18:55 #96
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162518579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet
Onze vraag wel.

Welke talenten (en picks) hadden ze van wie kunnen krijgen dan?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162522889
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 15:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is voor DeBoer niet de eerste keer in de SCF
Leuk, maar dat zeg ik toch ook niet?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_162522963
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:18 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Onze vraag wel.

Welke talenten (en picks) hadden ze van wie kunnen krijgen dan?
Voor 2 picks, 2 first rounders en een contract voor 3-5 jaar iedereen die hem kan betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 27 mei 2016 @ 09:03:40 #99
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162532895
Ah. Voor jouw gevoel was ie dat waard. Je bracht 't alsof er een concrete aanbieding geweest was.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162538224
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
Ah. Voor jouw gevoel was ie dat waard. Je bracht 't alsof er een concrete aanbieding geweest was.
Tuurlijk is er dat geweest.

Ken je een speler van het niveau en de leeftijd van Stamkos die als UFA is weggelopen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:16:28 #101
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162538256
Wat was de concrete aanbieding dan? Welke club bood welke prospects en picks?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162538323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:16 schreef MutedFaith het volgende:
Wat was de concrete aanbieding dan? Welke club bood welke prospects en picks?
Lezen blijft moeilijk, ik zeg nergens dat er een concreet bod lag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:22:16 #103
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162538391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk is er dat geweest.

Ken je een speler van het niveau en de leeftijd van Stamkos die als UFA is weggelopen?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162538411
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:22 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Waar zeg ik welke ploeg een bod gedaan heeft? Lezen blijft een vak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_162538456
Iedere GM (die geen 1600 punten gescoord heeft in de NHL) die Stamkos voor niks laat lopen zou ontslagen worden/ Dat is gewoon debiel en is nog nooit gebeurt omdat clubs gewoon niet in die situatie komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:27:58 #106
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162538528
Dat zeg je nergens. Maar dat is wel precies wat wij al vragen sinds je riep dat ze voor Stamkos 2 picks + 2 prospects hadden kunnen krijgen.

Hier, misschien kun je zelf leren lezen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 09:03 schreef MutedFaith het volgende:
Ah. Voor jouw gevoel was ie dat waard. Je bracht 't alsof er een concrete aanbieding geweest was.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tuurlijk is er dat geweest.

Ken je een speler van het niveau en de leeftijd van Stamkos die als UFA is weggelopen?
Precies daar zeg je dat er een concrete aanbieding geweest is.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162538663
Nope, dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat hij makkelijk weg had gekund voor 2 picks en 2 prospects.

Iedereen die de NHL volgt weet dat. En je mag me nog steeds vertellen wie van het niveau en leeftijd van Stamkos als UFA weg liep. Dat gebeurt gewoon niet

Kings met Kopi
Sharks met Pavelski
Islanders met Tavares
Hawks met Toews en Kane
Pens met Crosby en Malkin
Caps met Ovi
Sedin twins met de Nucks
Doan met Arizoa

[ Bericht 5% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-05-2016 13:41:55 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 13:36:41 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162538689
lekker belangrijk dit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162538715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:36 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk dit
Voor een Bolts fan lijkt me, die hebben nu en geen Cup en niet hun beste speler. Voor iedereen die niet Yzerman heet was het einde oefening geweest met zoveel incompetentie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 27 mei 2016 @ 19:14:14 #110
154052 RobertVH
I am your father
pi_162548409
Komisch gewoon hoe je jezelf in bochten wringt om maar te blijven trollen.

de NHL-Insider hier op het fok forum hoor _O-
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:45:43 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162552517
Pens in finale BAM!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_162554719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:45 schreef maniack28 het volgende:
Pens in finale BAM!
Helaas verliezen ze die wel van de Sharks :*
Vicariously I live while the whole world dies
pi_162555388
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:14 schreef RobertVH het volgende:
Komisch gewoon hoe je jezelf in bochten wringt om maar te blijven trollen.

de NHL-Insider hier op het fok forum hoor _O-
Goed om te zien dat je weer niks te melden hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 28 mei 2016 @ 09:40:41 #114
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162559369
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:50 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Helaas verliezen ze die wel van de Sharks :*
We shall see ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator zaterdag 28 mei 2016 @ 16:33:10 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162566992
Verdeurie, de Lightning stond toch 3-2 voor in de serie? -O- Die hadden van mij de cup wel mogen winnen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 29 mei 2016 @ 18:26:19 #116
437818 020man
uit Amsterdam
pi_162597879
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:50 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Helaas verliezen ze die wel van de Sharks :*
Denk het niet, wordt 4-1 voor de Pens.
  Moderator maandag 30 mei 2016 @ 04:51:30 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162611840


_O_ _O- _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_162679146
Hoe waren de lijnen match-ups?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:43:42 #119
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162685133
Boom! 2-0 up!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_162799437
Kings op de world cup met

Carter, Muzzin, Doughty, Quick, Gaborik en Kopitar

Geen Martinez :')
Jack Johnson :')
Voynov :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:21:22 #121
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162807719
3-1. Donderdag in Pittsburgh afmaken! The cup is ours!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:13:42 #122
154052 RobertVH
I am your father
pi_162821015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:21 schreef maniack28 het volgende:
3-1. Donderdag in Pittsburgh afmaken! The cup is ours!
De cup wel, maar donderdag nog niet :p
Hadden het er gister op NBC ook even over, blijkbaar was 1960 de laatste keer dat een Pittsburgh team thuis de titel won.

Zouden het opzich gewoon af moeten kunnen maken, maar zou leuk zijn als SJ nog een keer wint, dan kunnen we tenminste net doen alsof het spannend was wie er zal winnen :+
pi_162850379
Komt Sprong op de Cup als de Pens winnen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_162850920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt Sprong op de Cup als de Pens winnen?
"Currently, a player must have played at least half of the regular season games (usually 41 in current league format) for the championship team (provided the player remains with the team when they win the Cup) or played in at least one game of the Stanley Cup Finals."

https://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Cup#Engraving

Dus waarschijnlijk niet. Tenzij de Penguins de NHL vragen om een uitzondering te maken.
pi_162851087
Dat terugsturen heeft hem dus gewoon de naam op de cup gekost
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 05:09:36 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162967229
Penguins pakken hun vierde Stanley Cup *O* _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 juni 2016 @ 07:57:00 #127
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162967564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 21:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat terugsturen heeft hem dus gewoon de naam op de cup gekost
Tsja, had ie maar beter moeten spelen ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 13 juni 2016 @ 07:57:16 #128
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_162967567
En kampioenen!!!!! Heuuuuuujjjjj hoooo!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:15:57 #129
154052 RobertVH
I am your father
pi_162979792
Feli voor de Pens. Eigenlijk op geen enkel moment echt spannend geweest wie er nu de finale zou winnen. Pens kunnen hele team bij elkaar houden voor volgend seizoen, misschien als ze slim zijn kunnen ze Fleury traden, die $5.75M per jaar gebruiken voor een goedkope backup and betere verdediging, kunnen ze voor de repeat gaan

Nu op naar de Draft, 24 Juni in Buffalo. *O*
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 18:22:19 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162981130
Feli, Pens :) Ik had gehoopt dat de Sharks nog door winst op een 3-3 stand zouden komen en in Game 7 konden winnen, maar ach.

Hopelijk doen de Avs volgend seizoen weer eens mee aan de playoffs.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_162995989
Crosby is natuurlijk wel gewoon de beste speler van zijn generatie en komt in de top 10 allertijden natuurlijk.

Zie hem ook nog wel een keer de Selke winnen al zijn er wel een paar hele goede spelers voor de Selke
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:46:41 #132
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_163004890
Volgens de berichten op Facebook krijgt sprong ook een ring.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:54:01 #133
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_163005071
Maar waarschijnlijk geen naam op de cup. Gelukkig kan hij het volgend jaar nog eens dunnetjes over doen. Fleury eruit. Schultz een bridge deal (ik weet hij is RFA maar niemand gaat 4 Mill betalen). Misschien Daley er ook uit en als ze eindelijk eens afscheid kunnen nemen van veteranen dan is Kunitz ook aan de beurt. Dan hebben we totaal misschien wel een miljoen of 9 capspace voor een goeie lwer, een ld en een Back-up goalie voor Murray.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_163022619
Voor Fleury gaat niemand natuurlijk de hoofdprijs betalen, 2,5-3 wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 juni 2016 @ 04:25:57 #135
154052 RobertVH
I am your father
pi_163075857
Kopi dus captain van de Kings, de 14e in de historie van de Kings
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 18 juni 2016 @ 00:48:51 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_163103010
Sprong 7 tot 8 maanden aan het revalideren van een operatie aan de schouders. Ik denk nog een seizoen Charlottetown. Betekent wel dat de Pens minimaal een goede winger nodig gaan hebben.

http://penguins.nhl.com/club/news.htm?id=886356

[ Bericht 29% gewijzigd door maniack28 op 18-06-2016 00:49:22 (Bron) ]
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_163201119
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:54 schreef maniack28 het volgende:
Maar waarschijnlijk geen naam op de cup. Gelukkig kan hij het volgend jaar nog eens dunnetjes over doen. Fleury eruit. Schultz een bridge deal (ik weet hij is RFA maar niemand gaat 4 Mill betalen). Misschien Daley er ook uit en als ze eindelijk eens afscheid kunnen nemen van veteranen dan is Kunitz ook aan de beurt. Dan hebben we totaal misschien wel een miljoen of 9 capspace voor een goeie lwer, een ld en een Back-up goalie voor Murray.
Ja het toekomstperspectief is beter dan dat van de Sharks dat een selectie op leeftijd heeft. Ze hebben het fantastisch gedaan dit jaar maar ik zie Thornton en Marleau zich niet nogmaals oprichten om zo ver te komen. Het houdt een keer op met die gasten.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_163201351
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:03 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ja het toekomstperspectief is beter dan dat van de Sharks dat een selectie op leeftijd heeft. Ze hebben het fantastisch gedaan dit jaar maar ik zie Thornton en Marleau zich niet nogmaals oprichten om zo ver te komen. Het houdt een keer op met die gasten.
Marleau was sws al geen belangrijke speler deze PO en wil wsl weg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 juni 2016 @ 22:33:34 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_163228455
quote:
The NHL Board of Governors has voted to approve an expansion franchise in Las Vegas, commissioner Gary Bettman announced Wednesday.

Over two-thirds of the NFL owners voted in favor of the team, which will be the first professional sports franchise in the state of Nevada.

The push for the league to expand to Las Vegas began in February 2015, when billionaire Bill Foley delivered a promise to sell 10,000 season ticket deposits.

The team already garners over 14,000 ticket deposits and will play at the newly opened T-Mobile Arena, which can seat 17,500 people for hockey.

Quebec City also applied for an expansion franchise, but the league’s executive committee has so far only given approval to vote on Las Vegas.

The team’s logo and nickname have not yet been announced.

The NHL’s 31st franchise is set to begin play in the 2017–18 season.

http://www.si.com/nhl/2016/06/22/las-vegas-expansion-announcement
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_163228701
Die hoeven maar 10-12k te trekken de rest komt toch wel uit de andere steden

http://www.hockeycanada.c(...)4291cda4746549056d38

Sprong nergens te bekennen. Als hij volgend jaar naar de AHL gaat kan hij mooi voor Nederland uitkomen _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 23:41:22 #142
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_163230655
Las Vegas :') Die franchise zal niet veel fans hebben maar vooral toeristen trekken.

Had sowieso naar Quebec moeten gaan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 23:42:55 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163230694
WRANGLERS *O*

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163230783
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Las Vegas :') Die franchise zal niet veel fans hebben maar vooral toeristen trekken.

Had sowieso naar Quebec moeten gaan.
14000 Seizoenkaarten verkocht zonder dat het bekend was en een eigenaar met genoeg geld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:46:26 #145
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_163230791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die hoeven maar 10-12k te trekken de rest komt toch wel uit de andere steden

http://www.hockeycanada.c(...)4291cda4746549056d38

Sprong nergens te bekennen. Als hij volgend jaar naar de AHL gaat kan hij mooi voor Nederland uitkomen _O_
Die is 8 maanden neuspeuteren wegens een blessure.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_163230810
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:46 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Die is 8 maanden neuspeuteren wegens een blessure.
Daarom, kan hij mooi voor Nederland uit komen als Wilkes Barre de play-offs niet haalt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 23:47:03 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_163230811
las vegas is ook gewoon een flinke stad he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_163230839
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:47 schreef sp3c het volgende:
las vegas is ook gewoon een flinke stad he
Grootste stad zonder prof team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_163230894
Als het 1 goalie, 3 verdedigers en 7 aanvallers wordt kan je als je de cap kan/wil besteden meteen meedoen voor de PO
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_163231108
Uit Europa 3 of 4 goede spelers halen, 3 a 4 UFA's, 5 a 6 spelers van rond de 30 en de rest allemaal spelers tussen de 24 en 28, 3 prospects uit de draft

Dan heb je gewoon een redelijk team en doe je mee voor de PO lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')