abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin dinsdag 14 juni 2016 @ 21:54:39 #251
35723 crew  GGMM
pi_163018202
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Had ik ook liever gezien, maar met zo'n grote open wereld was het spel er veel lelijker op geworden met realistische graphics.
Nee hoor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:55:25 #252
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_163018222
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.

Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.


;(
Als je iets realistisch wil, moet je de deur uitlopen. Nintendo heeft altijd al fantasiewerelden gemaakt met dito graphics, en zal dat hopelijk ook altijd blijven doen.
pi_163018240
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ja hoor, kijk maar naar skyrim op de 360/ps3.
dat ziet er nu hopeloos verouderd uit, en dat is iets wat je dan ook met deze zelda had gehad.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:41:07 #254
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_163020113
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Nee komt ook naar de NX.
Thanks!

En voor de female / male discussie: http://kotaku.com/zelda-p(...)tm_medium=Socialflow
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:09:55 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163021170
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 18:12 schreef Pheno het volgende:

Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nu

ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53 E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held dinsdag 14 juni 2016 @ 23:30:19 #256
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_163021735
Ik weet niet wat ik van de open wereld benadering moet vinden. Het is zo enorm on-Zelda. Het stap voor stap vrijspelen van de wereld vind ik in voorgaande games juist zo goed gedaan. Ergens niet kunnen geraken, dan maar omdraaien en doorgaan naar een ander gebied. Later een nieuw item verkrijgen en ineens besef je gelijk hoe je dat kunt gebruiken om het eerder ontoegankelijke gebied te betreden.
Deze zorgvuldig geplande lineaire voortgang zorg er ook voor dat de moeilijkheid stapsgewijs opgevoerd kan worden. Latere gebieden en dungeons kunnen uitdagender zijn omdat je er pas kunt komen na langere tijd en dus meer ervaring hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_163021971
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.

Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.


;(
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
ROBODEMONS..................|:(
pi_163022331
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Denk meer aan Twilight princess stijl en stijl van dat filmpje, ipv cell shaded,
dat is wat die bedoeld denk ik.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_163022454
Het is inderdaad wel heel erg cell-shaded, vooral de personages maakt het af en toe wat lelijk. Bij datbeginstuk waarin Link ontwaak vind ik het bijv heel erg lelijk.
pi_163022595
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik weet niet wat ik van de open wereld benadering moet vinden. Het is zo enorm on-Zelda. Het stap voor stap vrijspelen van de wereld vind ik in voorgaande games juist zo goed gedaan. Ergens niet kunnen geraken, dan maar omdraaien en doorgaan naar een ander gebied. Later een nieuw item verkrijgen en ineens besef je gelijk hoe je dat kunt gebruiken om het eerder ontoegankelijke gebied te betreden.
Deze zorgvuldig geplande lineaire voortgang zorg er ook voor dat de moeilijkheid stapsgewijs opgevoerd kan worden. Latere gebieden en dungeons kunnen uitdagender zijn omdat je er pas kunt komen na langere tijd en dus meer ervaring hebt.
Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende. Ik vond het erg op Assassins Creed lijken waar ook alles klimbaar is en je van waypoint naar waypoint hopt op zoek naar alle collectables.

Ik ben het met je eens dat zo'n open wereld ook z'n nadelen heeft. Verhaaltechnisch kun je er vrij weinig mee en de dungeons zullen allemaal een beetje rond dezelfde moeilijkheidsgraad liggen. (Net zoals A Link Between Worlds) Daarnaast vond ik de wereld ook vrij leeg, hopelijk verandert dat nog.

Voor de rest lijkt het mij een geweldige game. Hoop alleen dat ze de focus niet al te veel op dat 'overleven' leggen. Dat gaat denk ik na een tijdje wel vervelen.
pi_163024551
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nu

ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53 E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
Roggel ik wel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_163025195
Nog een jaar wachten :'( :'( :'(
pi_163025274
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
twilight?
  Redactie Games woensdag 15 juni 2016 @ 08:59:08 #264
181272 crew  Noppie2000
pi_163025634
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 00:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende.
Ik denk dat dit vooral door de opzet van de Treehouse gister is. Op het moment dat je een nieuwe game uitgebreid gaat tonen, maar wel alleen in het startgebied, zonder dat je ook maar enige details vrijgeeft over het verhaal / setting / personages e.d. en ook geen dorpen bezoekt, sidequests doet, dungeons ingaat e.d. dan heb je dat inderdaad wel na een tijdje gezien :P

5 uur lang gameplay in 20 minuten bursts, werkt niet optimaal :+

EDIT: Erg veel vrijheid in de game trouwens:

quote:
Users are able to go to the very end goal without revealing why Link woke up the way he did and where he did. Whether you want to reveal the storyline and find out why Link woke up, or you want to just go straight to the goal, that's an option totally up to the user.


[ Bericht 13% gewijzigd door Noppie2000 op 15-06-2016 09:06:11 ]
pi_163027427
Ziet er goed uit... maar die stamina bar is er weer ;(
pi_163027856
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ziet er goed uit... maar die stamina bar is er weer ;(
geen magic bar?
pi_163028269
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:30 schreef tailfox het volgende:

[..]

twilight?
Die ziet er toch niet realistisch uit?
ROBODEMONS..................|:(
pi_163028283
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Die ziet er toch niet realistisch uit?
realistisch genoeg
pi_163028970
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Als ze Zelda realistisch maken heb je The Witcher met een groene puntmuts. Nee dank je.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_163030088
Klagen dat een Nintendo titel er niet realistisch uit ziet. :')
  Forum Admin woensdag 15 juni 2016 @ 12:42:28 #271
35723 crew  GGMM
pi_163030163
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:39 schreef Bananenpap het volgende:
Klagen dat een Nintendo titel er niet realistisch uit ziet. :')
Metroid _O_

Overigens snap je het niet helemaal, maar ik laat je maar even. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 15 juni 2016 @ 12:44:28 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163030210
Hier, een realistische Link

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_163030340
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_163030414
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Metroid _O_

Overigens snap je het niet helemaal, maar ik laat je maar even. :)
Muah, ik snap wel wat je bedoelt hoor, vind het zelf ook iets te cellshaded waardoor sommige personages een beetje hun vorm verliezen. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de game awesome wordt en de stijl aansluit bij de game, zoals dat altijd al is geweest.
  woensdag 15 juni 2016 @ 17:24:19 #275
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163036831
Dat spel wordt een groot Hyrule Field. Op het begin geweldig en overdonderend, veel ruimte om rond te rennen maar relatief weinig te bleven en dus gaat het me op den duur vervelen. God, wat haat ik open world games. Geef mij maar een gestroomlijnde ervaring. Voor het eerst in m'n hele leven niet hyped voor een console Zelda.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')