Nee hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Had ik ook liever gezien, maar met zo'n grote open wereld was het spel er veel lelijker op geworden met realistische graphics.
Als je iets realistisch wil, moet je de deur uitlopen. Nintendo heeft altijd al fantasiewerelden gemaakt met dito graphics, en zal dat hopelijk ook altijd blijven doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.
Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.
Ja hoor, kijk maar naar skyrim op de 360/ps3.quote:
Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nuquote:
twitter:ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53 E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat die game er niet uitziet.
Waarom moeten ze er altijd een gare tekenfilm van maken ipv iets realistisch.
Denk meer aan Twilight princess stijl en stijl van dat filmpje, ipv cell shaded,quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende. Ik vond het erg op Assassins Creed lijken waar ook alles klimbaar is en je van waypoint naar waypoint hopt op zoek naar alle collectables.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik weet niet wat ik van de open wereld benadering moet vinden. Het is zo enorm on-Zelda. Het stap voor stap vrijspelen van de wereld vind ik in voorgaande games juist zo goed gedaan. Ergens niet kunnen geraken, dan maar omdraaien en doorgaan naar een ander gebied. Later een nieuw item verkrijgen en ineens besef je gelijk hoe je dat kunt gebruiken om het eerder ontoegankelijke gebied te betreden.
Deze zorgvuldig geplande lineaire voortgang zorg er ook voor dat de moeilijkheid stapsgewijs opgevoerd kan worden. Latere gebieden en dungeons kunnen uitdagender zijn omdat je er pas kunt komen na langere tijd en dus meer ervaring hebt.
Roggel ik wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog een reden om verdrietig te zijn dat je niet in LA bent nutwitter:ZeldaUniverse twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 22:37:53 E3 attendees who play the Breath of the Wild demo get a special coin https://t.co/Q1RpQBN9HG https://t.co/yXtlDmLzgi reageer retweet
twilight?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Ik denk dat dit vooral door de opzet van de Treehouse gister is. Op het moment dat je een nieuwe game uitgebreid gaat tonen, maar wel alleen in het startgebied, zonder dat je ook maar enige details vrijgeeft over het verhaal / setting / personages e.d. en ook geen dorpen bezoekt, sidequests doet, dungeons ingaat e.d. dan heb je dat inderdaad wel na een tijdje gezienquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn bedenkingen. Het ziet er allemaal heel erg gelikt uit, maar na een halfuur die gameplaybeelden gezien te hebben vond ik het al vrij snel eentonig. Telkens weer een kampje met vijanden verslaan en dan weer naar de volgende.
quote:Users are able to go to the very end goal without revealing why Link woke up the way he did and where he did. Whether you want to reveal the storyline and find out why Link woke up, or you want to just go straight to the goal, that's an option totally up to the user.
geen magic bar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ziet er goed uit... maar die stamina bar is er weer
Die ziet er toch niet realistisch uit?quote:
realistisch genoegquote:Op woensdag 15 juni 2016 11:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Die ziet er toch niet realistisch uit?
Als ze Zelda realistisch maken heb je The Witcher met een groene puntmuts. Nee dank je.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Er is nooit een Zelda-game uitgebracht die er realistisch uitziet, dus dat zou wel een vreemde keuze zijn. Denk ook niet dat de fans daarop zitten wachten. Die zijn inmiddels aan die 'anime'-stijl gewend.
Metroidquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:39 schreef Bananenpap het volgende:
Klagen dat een Nintendo titel er niet realistisch uit ziet.
Links krijgen The Legend of Zelda: Skyward Sword gratisquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, een realistische Link
[ afbeelding ]
Muah, ik snap wel wat je bedoelt hoor, vind het zelf ook iets te cellshaded waardoor sommige personages een beetje hun vorm verliezen. Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat de game awesome wordt en de stijl aansluit bij de game, zoals dat altijd al is geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Metroid
Overigens snap je het niet helemaal, maar ik laat je maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |