abonnement Unibet Coolblue
pi_161215212


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer

Blackrock Mountain trailer

League of Explorers trailer

Whispers of the Old Gods trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.

Tavern Brawl

Op 17 juni 2015 werd er een nieuwe modus toegevoegd aan Hearthstone: Tavern Brawl. Om aan deze modus mee te doen heb je minstens één hero nodig die level 20 heeft bereikt. In Tavern Brawl vindt er elke week een nieuw evenement plaats dat vijf dagen duurt (woensdag tot maandag). De eerste overwinning voor elk evenement beloont de speler met één gratis classic pack. Hierna is de Tavern Brawl twee dagen 'dicht'. Evenementen die al plaats hebben gevonden, zijn onder andere Encounter at the Crossroads (willekeurig samengestelde decks) en Showdown at Blackrock Mountain (een gevecht tussen Ragnaros en Neferian). Een compleet overzicht kun je hier vinden.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

FOK! Hearthstone competitie

We runnen ook een eigen forum-competitie! De stand en uitslagen van individuele potjes kun je op de onderstaande site terugvinden:
http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
Abby79 - Rashann#2851
AlwaysHappy - Alwayshappy#2978
Amarantha - Fenayi#2266
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - AzoriusTWP #2404
Bitterlemon - Knuckles#2490
Blistering - Apple#2623
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
Cornelis83 - Cornelis #1737
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
floofee - Aubrionna#2162
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Icemotion - icemotion#2274
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
lord_bono - Bono#2862
Molurus - Molurus#2812
mosselmossel - Iigy#2192
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
PBateman1978 - Nyx#1410
Perrin - Castaneda#2311
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
Timwonnacott- Luniar#2427
TwyLight - jmxd#2355
Vaarsuvius - Blackadder#2414
Verbal - robboroom#2907
Verrekte_Koekwous - StatixNL#2202
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

Staat jouw battletag er nog niet tussen? Geef het even aan, dan kan hij in de OP worden gezet.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161215219
Ropecoach zijn kaart:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161215250
Fantastische kaart, voor elke vorm van warrior. In CW warrior voor die extra Grom, Shieldmadens e.d. Bij patron en de nieuwe damage all minions kaarten kan je waves van patrons blijven sturen. Ja, erg blij met deze kaart. :)

Ik kan sowieso niet wachten tot standard uit komt, ik begin de huidige state van de game zat te worden. :D
  woensdag 6 april 2016 @ 11:45:32 #4
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_161217933
Wat blijft Brian Kibler toch ook een enorme koning.

Vermaak me uitstekend met zijn Shadow Priest en Reno Rogue decks.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  woensdag 6 april 2016 @ 11:49:54 #5
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_161218015
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_161218195
quote:
Toffe decks inderdaad; eens kijken wat ik ermee kan doen. Mis wel de nodige kaarten zo te zien. Maar rogue is zo'n class die ik nauwelijks speel en ook maar weinig kaarten van heb dus dan is een Reno deck misschien wel een tof idee.
  woensdag 6 april 2016 @ 12:00:00 #7
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_161218250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:58 schreef icemotion het volgende:

[..]

Toffe decks inderdaad; eens kijken wat ik ermee kan doen. Mis wel de nodige kaarten zo te zien. Maar rogue is zo'n class die ik nauwelijks speel en ook maar weinig kaarten van heb dus dan is een Reno deck misschien wel een tof idee.
Rogue was altijd de class die ik veruit het minste speelde, maar door de opmars in arena en dit soort decks is dat wel veranderd.

Nieuw hoogtepunt: Trade Prince Gallywix tegen een Freeze mage op beurt 6 _O-
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_161218844
Die warrior kaart in patron :'(
  woensdag 6 april 2016 @ 12:23:45 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161218945
Kan die kaart op werk helaas niet zien.. whats the dealio?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161219002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
Kan die kaart op werk helaas niet zien.. whats the dealio?
add a copy of each damaged friendly minion to you hand. Dan heb je dus een hand vol patrons.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161219021
En voor 3 mana, dus cheaper dan echo met nadeel dat je minion dmged moet zijn. Maar dat is in warrior niet zo'n probleem.
pi_161220287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 12:26 schreef Timwonnacott het volgende:
En voor 3 mana, dus cheaper dan echo met nadeel dat je minion dmged moet zijn. Maar dat is in warrior niet zo'n probleem.
whirlwind + die nieuwe kaart = echo of mediv alleen dan heb je wel al je minions gedmgd. Battle rage is theoretisch ook leuk als je niet zou overdrawen.
pi_161226013
Denk dat die kaart zwaar overschat wordt. Best leuk maar niet super
pi_161229089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 17:17 schreef TwyLight het volgende:
Denk dat die kaart zwaar overschat wordt. Best leuk maar niet super
Voor een warrior is het echt een topkaart. Bijna in elk deck toe te passen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 6 april 2016 @ 20:32:04 #15
181272 crew  Noppie2000
pi_161231828


Zoals verwacht na het zien van de card art :D
  woensdag 6 april 2016 @ 20:38:44 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161232135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals verwacht na het zien van de card art :D
Deze was erg capt. obvious. :P.
And so is the past
pi_161233723
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Voor een warrior is het echt een topkaart. Bijna in elk deck toe te passen.
Trek liever mijn eigen kaarten met Battle Rage dan damaged minions voor 1 mana meer.
pi_161238894
w000t! Leeroy Jenkins in mijn Brawl-pakje!

[ Bericht 1% gewijzigd door mosselmossel op 06-04-2016 22:52:40 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161242397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals verwacht na het zien van de card art :D
Nog best goeie value voor 8 mana. Meteen een 5/4 taunt, 2/4 minon en 5/2 charge minion.
pi_161243780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nog best goeie value voor 8 mana. Meteen een 5/4 taunt, 2/4 minon en 5/2 charge minion.
Dat zeker, enige nadeel is denk ik wel dat je als hunter eigenlijk bij beurt 8 al moet hebben gewonnen.
pi_161246633
BAM!

Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161247359
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:52 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat zeker, enige nadeel is denk ik wel dat je als hunter eigenlijk bij beurt 8 al moet hebben gewonnen.
Dit, samen met andere kaarten, zorgt er mogelijk voor dat dat niet meer hoeft.
  Redactie Games donderdag 7 april 2016 @ 09:08:13 #23
181272 crew  Noppie2000
pi_161247464
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:52 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat zeker, enige nadeel is denk ik wel dat je als hunter eigenlijk bij beurt 8 al moet hebben gewonnen.
Midrange Hunter is al tijden enorm populair, maar mist een paar kaarten om echt door te kunnen breken. Met de kaarten van Whispers is eigenlijk alleen betrouwbare card draw nog een factor.

En mijn God, wat kan Midrange sterk zijn _O_
pi_161247482
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:34 schreef mosselmossel het volgende:
BAM!

[ afbeelding ]
Nice! Ik zag je er al mee bezig zijn de laatste tijd ;)

Moet ik zelf ook eens mee aan de slag; Heroic Blackrock, maar eerst Naxx nog.
pi_161249999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 09:09 schreef icemotion het volgende:

[..]

Nice! Ik zag je er al mee bezig zijn de laatste tijd ;)

Moet ik zelf ook eens mee aan de slag; Heroic Blackrock, maar eerst Naxx nog.
Naxx heb ik vorig week gecleared :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 7 april 2016 @ 11:47:03 #26
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161250601
Ik krijg de laatste wing van LoE heroic maar niet. :(.

Naxx en brm heb ik deze week pas gekocht dus ben ik nog even mee bezig.
And so is the past
pi_161260768
Yogg:


Spreading Madness:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games donderdag 7 april 2016 @ 19:23:19 #28
181272 crew  Noppie2000
pi_161261037
Clarifications voor Yogg:

quote:
Yes, Yogg-Saron's Battlecry affects all potential targets, including your own hero. (Source)
Yogg-Saron's spells are randomly selected from all collectible spells, and one is cast for each spell you've played. (Source)

Random effects in Standard will only use cards eligible for Standard play, so Yogg-Saron would only cast Standard spells. (Source)

Yes, Yogg-Saron can target himself, but even if he's destroyed or transformed, the full Battlecry still takes place. (Source)

If a card provides options, such as Raven Idol or Wrath, Yogg-Saron randomly selects one of those options when the spell is cast. (Source)

In a case where one of Yogg-Saron's spells has no eligible targets, it fizzles. (Source)
Vind hem niet zo erg goed eigenlijk, kans op zelfmoord of je eigen kant compleet te vernietigen is erg aanzienlijk.
pi_161261172
Gelukkig bij beide ALL characters
hhhhh
pi_161261310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Clarifications voor Yogg:

[..]

Vind hem niet zo erg goed eigenlijk, kans op zelfmoord of je eigen kant compleet te vernietigen is erg aanzienlijk.
Alleen daarom al een enorm leuke kaart :P
pi_161261718
Vind het echt een ongelooflijk matige kaart eigenlijk :@ Had er meer van verwacht.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161261922
Ja dat zeker, de 4 god cards zouden zo goed zijn dat je er een deck om heen zou bouwen, en 2 van de 4 zijn vrij matig en C'thun komt erg gimmick over tot nu toe.
  Redactie Games donderdag 7 april 2016 @ 20:00:05 #33
181272 crew  Noppie2000
pi_161262166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja dat zeker, de 4 god cards zouden zo goed zijn dat je er een deck om heen zou bouwen, en 2 van de 4 zijn vrij matig en C'thun komt erg gimmick over tot nu toe.
C'Thun heeft potentie omdat de buff kaarten qua vanilla stats prima zijn en de class kaarten tot nu toe erg goed. Het effect natuurlijk ook, beetje control er omheen bouwen en je hebt een prima finisher.

Die Deathrattle god (N'Zoth?) heeft ook potentie, maar die nep Varian en deze zijn meer gimmicky dan echt goed. Mag van mij, maar is toch een beetje jammer als je de expansion om deze kaarten laat draaien.
  Redactie Games donderdag 7 april 2016 @ 20:00:43 #34
181272 crew  Noppie2000
pi_161262184
Oh ja, spreading madness weer een slechte warlock kaart :(
pi_161262311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:00 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

C'Thun heeft potentie omdat de buff kaarten qua vanilla stats prima zijn en de class kaarten tot nu toe erg goed. Het effect natuurlijk ook, beetje control er omheen bouwen en je hebt een prima finisher.
Qua stats zijn ze best goed ja, maar ze doen verder niets behalve buffen, dus in principe zijn het pure stats kaarten totdat je je c'thun neer gooit. En of je met alleen stat kaarten erg ver komt is nog maar de vraag.
  Redactie Games donderdag 7 april 2016 @ 20:10:21 #36
181272 crew  Noppie2000
pi_161262470
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:05 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Qua stats zijn ze best goed ja, maar ze doen verder niets behalve buffen, dus in principe zijn het pure stats kaarten totdat je je c'thun neer gooit. En of je met alleen stat kaarten erg ver komt is nog maar de vraag.
Gelukkig zijn het niet alleen stats kaarten, kijk naar die 4/2 met Divine Shield. Die gaat ook in non-C'Thun decks gespeeld worden. Die class kaarten zijn niet puur stats kaarten en we hebben er nog een paar te zien. Wie weet wat er nog tussenzit :)

En je doet alsof het buffen niets voorstelt, ik spreek je weer wanneer je board en jezelf zijn weggevaagd door een 20/20 C'Thun :+ Het voordeel van C'Thun (vind ik) is dat het prima binnen control past. Je hebt genoeg stalls en spells om de pure stats kaarten te spelen (die ook nog eens niet makkelijk te verwijderen zijn), terwijl je weinig tot niets inlevert op kwaliteit. Ik zie potentie in ieder geval, de uitwerking zal nog moeten blijken :Y
pi_161262500
Ik vind het ook maar niets. 10 mana voor iets wat jezelf meer kan beschadigen dan de tegenstander.
pi_161262813
Dit is gewoon een maximum rng yolo fun kaart. Ik vind em tof
pi_161262820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh ja, spreading madness weer een slechte warlock kaart :(
echt he.. rip warlock
pi_161262823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:10 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Gelukkig zijn het niet alleen stats kaarten, kijk naar die 4/2 met Divine Shield. Die gaat ook in non-C'Thun decks gespeeld worden. Die class kaarten zijn niet puur stats kaarten en we hebben er nog een paar te zien. Wie weet wat er nog tussenzit :)

En je doet alsof het buffen niets voorstelt, ik spreek je weer wanneer je board en jezelf zijn weggevaagd door een 20/20 C'Thun :+ Het voordeel van C'Thun (vind ik) is dat het prima binnen control past. Je hebt genoeg stalls en spells om de pure stats kaarten te spelen (die ook nog eens niet makkelijk te verwijderen zijn), terwijl je weinig tot niets inlevert op kwaliteit. Ik zie potentie in ieder geval, de uitwerking zal nog moeten blijken :Y
Alleen dat gebeurt pas op t10 als je hem in je hand hebt, of later zo niet. Tot die tijd zul je moeten overleven en dat gaat niet gebeuren met puur stat kaarten en 1 setje C'thun class kaarten. Het gross van de C'thun kaarten heeft geen effecten die direct een impact op het board hebben zoals de non C'thun kaarten, daarom zijn ze in een control deck eigenlijk te zwak.

Een beetje aggrodeck overrompelt vooralsnog alle C'thun kaarten die zijn gereleased
  Redactie Games donderdag 7 april 2016 @ 20:29:53 #41
181272 crew  Noppie2000
pi_161263113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Alleen dat gebeurt pas op t10 als je hem in je hand hebt, of later zo niet. Tot die tijd zul je moeten overleven en dat gaat niet gebeuren met puur stat kaarten en 1 setje C'thun class kaarten. Het gross van de C'thun kaarten heeft geen effecten die direct een impact op het board hebben zoals de non C'thun kaarten, daarom zijn ze in een control deck eigenlijk te zwak.

Een beetje aggrodeck overrompelt vooralsnog alle C'thun kaarten die zijn gereleased
Het gaat niet gebeuren met puur stat kaarten. Het gaat wel gebeuren met early control (Tentacle of N'Zoth, Ravaging Ghoul, Whirlwind, Revenge, Win Axe), aangevuld met recovery (Ancient Shieldbearer, Cult Apocethary, Justicar) en card draw (Acolyte, wellicht zelfs Battle Rage combineren met die nieuwe kaart) en daarnaast de C'Thun kaarten.

Het is prima mogelijk om met deze kaarten en meer aggro vroeg de kop in te drukken of een midrange strijd aan te gaan, om te finishen met C'Thun (of Gromm, of Ysera, want Control).

Je kan helemaal gelijk hebben hoor, maar ik zie de potentie wel zitten.

EDIT: Laten we ook vooral niet vergeten dat andere decks ook mogelijk zijn met C'Thun en ik even Control Warrior heb gebruikt als voorbeeld :P
pi_161263273
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:29 schreef Noppie2000 het volgende:

EDIT: Laten we ook vooral niet vergeten dat andere decks ook mogelijk zijn met C'Thun en ik even Control Warrior heb gebruikt als voorbeeld :P
Dat is juist het grootste ding wat ik betwijfel. Qua neutral healing en control kaarten gaat er teveel uit en is vooralsnog niet echt een duidelijke replacement zichtbaar. Zeker voor healing niet, of je moet een Reno deck maken maar dan nerf je ook je C'thun buffing enorm. Ik denk dat een C'thun deck niet viable zal zijn in meer dan 1 of 2 classes die al goeie control tools hebben van zichzelf zoals priest of warrior.
pi_161263274
C'Thun is gewoon een starter deck voor nieuwe/terugkomende spelers zodat ze iets tofs hebben wat niet veel dust kost.
  Redactie Games donderdag 7 april 2016 @ 20:39:13 #44
181272 crew  Noppie2000
pi_161263413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat is juist het grootste ding wat ik betwijfel. Qua neutral healing en control kaarten gaat er teveel uit en is vooralsnog niet echt een duidelijke replacement zichtbaar. Zeker voor healing niet, of je moet een Reno deck maken maar dan nerf je ook je C'thun buffing enorm. Ik denk dat een C'thun deck niet viable zal zijn in meer dan 1 of 2 classes die al goeie control tools hebben van zichzelf zoals priest of warrior.
Nou, ja, goed. Prima dan toch? :D
pi_161263499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:39 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nou, ja, goed. Prima dan toch? :D
Vind je, als bij voorbaat (aaname natuurlijk) alle c'thun kaarten vrijwel nutteloos zijn voor 7/9 classes wordt ik daar niet echt blij van :P
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 07:56:24 #46
181272 crew  Noppie2000
pi_161272272


Redelijk :Y
pi_161273883
Yay! Naxxramas heroic gecleared.. binnenkort dan ook Blackrock maar doen.
pi_161275161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:09 schreef icemotion het volgende:
Yay! Naxxramas heroic gecleared.. binnenkort dan ook Blackrock maar doen.
Ontvang je nog iets bijzonders als je de adventures op heroic complete, of is het alleen maar als achievement?
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 11:22:07 #49
181272 crew  Noppie2000
pi_161275267
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:17 schreef plesner het volgende:

[..]

Ontvang je nog iets bijzonders als je de adventures op heroic complete, of is het alleen maar als achievement?
Een card back :)
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:23:20 #50
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161275295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 19:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Clarifications voor Yogg:

[..]

Vind hem niet zo erg goed eigenlijk, kans op zelfmoord of je eigen kant compleet te vernietigen is erg aanzienlijk.
ben het met je eens. Als het nu random enemy targets waren geweest, had ik het prima gevonden. Ik zie de pyroblasts en fireball al in m'n eigen bakkes verdwijnen... niet zo cool :(
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 11:27:05 #51
181272 crew  Noppie2000
pi_161275381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

ben het met je eens. Als het nu random enemy targets waren geweest, had ik het prima gevonden. Ik zie de pyroblasts en fireball al in m'n eigen bakkes verdwijnen... niet zo cool :(
Blijkbaar zijn er wel meer positieve effecten dan negatieve, maar ja, één negatieve en je bent de sjaak :D

Overigens heeft iemand een Yogg-Saron Simulator in elkaar gezet, wel grappig om te doen :P

http://yoggsaronsimulator.herokuapp.com/
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:28:22 #52
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161275405
Ik moet trouwens wel zeggen... ik las een interessant stuk van iemand bij die blizzard hearthstone werkt. Hij had wat te zeggen over de manier waarop mensen vandaag de dag naar kaarten kijken.

Volgens hem kijken mensen alleen nog maar afzonderlijk naar hoe goed kaarten zijn en halen eventueel daarbij de beste theoretische uitkomsten aan. De geïnterviewde zei iets over hoe kaarten uit het verleden en de toekomst elkaar eventueel ook kunnen versterken.

Hij had het volgens mij over de priest legendary kaart. Die Voljaz. Veel mensen vinden het nu een verschrikkelijk slechte kaart, maar hij vond dat zeer onterecht..wellicht ook met de 'nieuwe' kaarten op het oog? of nieuwe mogelijke combinaties?

Ik weet het niet... ik wacht de expansion gewoon lekker rustig af en zie tegen die tijd wel wat echt bruikbaar is en wat niet... misschien komt dat later dan wel weer :)
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 11:32:49 #53
181272 crew  Noppie2000
pi_161275523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen... ik las een interessant stuk van iemand bij die blizzard hearthstone werkt. Hij had wat te zeggen over de manier waarop mensen vandaag de dag naar kaarten kijken.

Volgens hem kijken mensen alleen nog maar afzonderlijk naar hoe goed kaarten zijn en halen eventueel daarbij de beste theoretische uitkomsten aan. De geïnterviewde zei iets over hoe kaarten uit het verleden en de toekomst elkaar eventueel ook kunnen versterken.
Ben ik het eigenlijk met hem oneens. Ik zie genoeg discussies waar de goede en zwakke punten worden aangehaald, hoe de verschillen zijn tussen Standard / Wild / Arena etc.

Ook om te zeggen dat toekomstige kaarten eventueel dingen kunnen veranderen is een beetje meh, dan moet je niet elke dag één kaart tonen die al dan niet sterker wordt. Toon dan de kaart met toekomstige synnergy kaarten ofzo, dan heb je het toch echt aan jezelf te danken :P

Wat ik wel vind is dat men nog teveel kaarten vergelijkt met Shredder / Boom etc. Kaarten die gewoon redelijk zijn worden als zwak bestempeld, puur omdat het niet 'de nieuwe OP OP' is. Denk dat op die manier veel kaarten ondergewaardeerd zijn.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:41:06 #54
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161275709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:32 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wat ik wel vind is dat men nog teveel kaarten vergelijkt met Shredder / Boom etc. Kaarten die gewoon redelijk zijn worden als zwak bestempeld, puur omdat het niet 'de nieuwe OP OP' is. Denk dat op die manier veel kaarten ondergewaardeerd zijn.
Het is mijn schuld dat ik maar een stukje van dat stuk omschrijf. Het ging inderdaad vaak en veelal om kaarten die men tegenwoordig al kent en als goed tot zeer goed worden beschouwd. te denken valt dan aan Boom, shredder, loatheb, enz. :) Iedere kaart wordt tegenwoordig naast de beste drop van die mana klasse gelegd en dan als minder/zwak gestempeld.

edit: ik zal eens kijken of ik dat stuk/artikel nog ergens kan vinden.
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 11:47:56 #55
181272 crew  Noppie2000
pi_161275853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Het is mijn schuld dat ik maar een stukje van dat stuk omschrijf. Het ging inderdaad vaak en veelal om kaarten die men tegenwoordig al kent en als goed tot zeer goed worden beschouwd. te denken valt dan aan Boom, shredder, loatheb, enz. :) Iedere kaart wordt tegenwoordig naast de beste drop van die mana klasse gelegd en dan als minder/zwak gestempeld.

edit: ik zal eens kijken of ik dat stuk/artikel nog ergens kan vinden.
Graag, vind dat soort stukken altijd wel leuk om te lezen :D
pi_161275927
Dat lijkt mij ook wel tof om te lezen; maar inderdaad veel mensen vergelijken de kaarten gewoon met de huidige meta waardoor ze soms kaarten zwaar onderschatten of overschatten

Maar dat is altijd het geval, bij Magic the Gathering gebeurt het al jaren; dat kaarten tijdens preview seizoen worden beschouwd als compleet overpowered, maar die vervolgens geen play zien. En andersom. Het is altijd een beetje koffiedik kijken met nieuwe kaarten als ze voor t eerst te zien zijn.

Yogg Saron vind ik zelf iig een coole kaart, ondanks het risico.
pi_161276515
Met maar 30 kaarten in een deck kan je toch niet anders dan kaarten individueel bekijken. De echt goeie decks zitten vol kaarten die op zichzelf goed zijn, en in combinatie met elkaar nog beter.

Genoeg leuke combo's en synergy effecten in Hearthstone op het moment en de meeste ervan worden nooit gespeeld want te zwak overall in vergelijking met andere decks.
pi_161277889
Waarom zou Vol'jin van Priest een slechte kaart zijn? Je kan de health swappen met een grote minion en dan een kleine minion erin sturen om hem weg te spelen. Vooral met een Ysera tegenover je is het een kaart die goud waard is. Ik zie het als een removal kaart + een 6/[nummer] minion op het board. Misschien niet de beste, maar liever dat dan die legendary chick voor 8 mana en inspire een random legendary. Beurt 10, met 5/4 makkelijk weg te spelen en random maakt het dat je net zo goed een kut legendary krijgt.
pi_161278004
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom zou Vol'jin van Priest een slechte kaart zijn? Je kan de health swappen met een grote minion en dan een kleine minion erin sturen om hem weg te spelen. Vooral met een Ysera tegenover je is het een kaart die goud waard is. Ik zie het als een removal kaart + een 6/[nummer] minion op het board. Misschien niet de beste, maar liever dat dan die legendary chick voor 8 mana en inspire een random legendary. Beurt 10, met 5/4 makkelijk weg te spelen en random maakt het dat je net zo goed een kut legendary krijgt.
Vol'jin is inderdaad een goeie kaart, maar het ging om Volazj, dat is deze:

pi_161279248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom zou Vol'jin van Priest een slechte kaart zijn? Je kan de health swappen met een grote minion en dan een kleine minion erin sturen om hem weg te spelen. Vooral met een Ysera tegenover je is het een kaart die goud waard is. Ik zie het als een removal kaart + een 6/[nummer] minion op het board. Misschien niet de beste, maar liever dat dan die legendary chick voor 8 mana en inspire een random legendary. Beurt 10, met 5/4 makkelijk weg te spelen en random maakt het dat je net zo goed een kut legendary krijgt.
En die chick kost 7 mana. Nog steeds duur, maar beter dan 8 mana. En is ook meer een fun kaart (past helemaal in bijv. nox zijn randuin straatje) dan dat het echt een goede kaart is.
pi_161284910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 13:39 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vol'jin is inderdaad een goeie kaart, maar het ging om Volazj, dat is deze:

[ afbeelding ]
Oh, haha ik dacht al :@

Ik denk omdat het is omdat we veel situationeel minions zien en nauwelijks stand alone toppers zoals een Loatheb bijvoorbeeld. Ik hoop wel echt op een nieuwe kaart met Loatheb's battlecry

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2016 18:56:44 ]
pi_161285570
G2Thijs twitterde op vrijdag 08-04-2016 om 19:09:27 My card will be revealed on my Youtube channel at 9PM CET(2 hours from now). https://t.co/UfZ01BsC7C Thanks everbody for voting! reageer retweet
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 20:43:40 #63
181272 crew  Noppie2000
pi_161288460


Een shadowbeast is gewoon een vanilla 1/1
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 21:08:47 #64
181272 crew  Noppie2000
pi_161289349


Kaart van Thijs

En een nieuwe legendary!



Eindelijk een Legendary Taunter met Cannot be Targeted blabla :D
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:11:22 #65
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161289437
Slecht.

Slecht.

Nice.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161289478
Pff, wel leuke taunt inderdaad, maar misschien net iets te duur met 9 mana.
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 21:49:36 #67
181272 crew  Noppie2000
pi_161290662
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:11 schreef Blistering het volgende:
Slecht.

Slecht.

Nice.
Ik vind een 1/1 met deathrattle summon een 1/1 niet zo heel slecht eigenlijk. Niet bijzonder goed, maar kan in sommige decks best een plekje krijgen!
pi_161290747
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:49 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik vind een 1/1 met deathrattle summon een 1/1 niet zo heel slecht eigenlijk. Niet bijzonder goed, maar kan in sommige decks best een plekje krijgen!
In een andere class wel ja, maar een warlock? Vooral handig voor als je iets wilt buffen zo'n sticky minion maar geloof dat alle warlock buff kaarten op PO na demon only zijn.
  vrijdag 8 april 2016 @ 22:01:36 #69
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161291009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Pff, wel leuke taunt inderdaad, maar misschien net iets te duur met 9 mana.
Mwah, als hij niet met spells te verwijderen is, mag ie wel wat kosten, hoor.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 22:05:55 #70
181272 crew  Noppie2000
pi_161291145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

In een andere class wel ja, maar een warlock? Vooral handig voor als je iets wilt buffen zo'n sticky minion maar geloof dat alle warlock buff kaarten op PO na demon only zijn.
Zit wat in :Y Maar toch, ben wel fan van sticky minions, ook al zijn het slechts 1/1's :P
pi_161291808
Een minion dat niet regelrecht naar entomb gaat is altijd welkom _O-. Soms is dat zo gruwelijk irritant, vooral als je maar 2/3 echte dreigingen in je deck hebt
pi_161292869
En Sogoth kan natuurlijk nog gebuffed worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Games vrijdag 8 april 2016 @ 23:04:01 #73
181272 crew  Noppie2000
pi_161292914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 23:02 schreef Montagui het volgende:
En Sogoth kan natuurlijk nog gebuffed worden.
Alleen indirect en met minions natuurlijk :P
pi_161293824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 23:02 schreef Montagui het volgende:
En Sogoth kan natuurlijk nog gebuffed worden.
Je kan hem zelf ook niet direct targetten met spells
  zondag 10 april 2016 @ 12:10:56 #75
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161324939
Wat een vage brawl...
And so is the past
pi_161325236
quote:
13s.gif Op zondag 10 april 2016 12:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wat een vage brawl...
Lekker quests doen *O*
  zondag 10 april 2016 @ 12:35:12 #77
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161325270
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Lekker quests doen *O*
Na negen potjes won ik met een warlock, op het nippertje. :').
And so is the past
pi_161325334
quote:
10s.gif Op zondag 10 april 2016 12:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Na negen potjes won ik met een warlock, op het nippertje. :').
Tja, puur gebaseerd op RNG.
  zondag 10 april 2016 @ 12:43:22 #79
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161325389
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 12:39 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Tja, puur gebaseerd op RNG.
Normaal gesproken zijn de RNG goden mij toch wel redelijk gezind maar dit was echt bizar. ;(.
And so is the past
pi_161326616
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 12:32 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Lekker quests doen *O*
Het is wel handig als je niet voor elke class een goed deck hebt maar verder is deze brawl nou niet echt snel om quests te doen. Potjes duren lang en zijn 100% rng
  zondag 10 april 2016 @ 22:04:50 #81
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161339999
Zo, numero #4 ook goud :D Gouden totems _O_ Mooiste is nog wel dat ik eerder een gouden shaman heb dan een level 60 shaman, hij is namelijk nog maar level 55 :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 10 april 2016 @ 22:16:43 #82
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161340403
quote:
6s.gif Op zondag 10 april 2016 22:04 schreef Blistering het volgende:
Zo, numero #4 ook goud :D Gouden totems _O_ Mooiste is nog wel dat ik eerder een gouden shaman heb dan een level 60 shaman, hij is namelijk nog maar level 55 :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gz man, doe je goed! welke heb je nu?
pi_161340416
Je blijft zeker bewust rond dat leven :@
  zondag 10 april 2016 @ 22:21:04 #84
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161340580
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:16 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

gz man, doe je goed! welke heb je nu?
Thanks! Ik heb nu goud: Mage, Priest, Warrior & Shaman.

quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Je blijft zeker bewust rond dat leven :@
Mja, wins farmen op rank 5 gaat niet zo lekker helaas :P Maar ook op rank 18, 19 of 20 krijg je nog meer dan genoeg tier 1/2 decks tegen je hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161340923
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb nu goud: Mage, Priest, Warrior & Shaman.

[..]

Mja, wins farmen op rank 5 gaat niet zo lekker helaas :P Maar ook op rank 18, 19 of 20 krijg je nog meer dan genoeg tier 1/2 decks tegen je hoor.
Jij doet altijd even een rondje pre-turn-1-concede?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 10 april 2016 @ 22:32:55 #86
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161340956
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2016 22:31 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Jij doet altijd even een rondje pre-turn-1-concede?
Als ik een win streak heb wel ja :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161340980
Ik heb dat ook weleens gedaan. Vond ik saai :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161341373
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb nu goud: Mage, Priest, Warrior & Shaman.

[..]

Mja, wins farmen op rank 5 gaat niet zo lekker helaas :P Maar ook op rank 18, 19 of 20 krijg je nog meer dan genoeg tier 1/2 decks tegen je hoor.
I know, ik ben zelf niet heel veel beter _O-

Ik zit rond 10 en dan ga ik weer casual spelen. Ik kan niet zo goed tegen het ladder spelen _O-
pi_161341639
Ik kan op zich prima ladder spelen, maar vandaag vind ik dat ik veel heb gespeeld. 21 potjes zijn het echter maar: 13-8. Zo duurt het wel een tijdje voor je 500 wins hebt :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 10 april 2016 @ 23:22:56 #90
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161341969
quote:
99s.gif Op zondag 10 april 2016 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan op zich prima ladder spelen, maar vandaag vind ik dat ik veel heb gespeeld. 21 potjes zijn het echter maar: 13-8. Zo duurt het wel een tijdje voor je 500 wins hebt :)
ik heb een aardig tijdje op rank 20 gefarmed. ben er nu ook weer mee begonnen. 1 pot winnen en weer verliezen. je stompt de grootste noobs weg. voelt niet lekker, maar wel snel bij de 500 wins!
pi_161344919
Tja ik ben te lui om wins te farmen, ik zit op geen enkele van mijn heroes nog maar ergens in de buurt van de 500.

Ik begin nu eindelijk wat heroes naar level 60 te krijgen.. Mage is nu 60. Druid en Paladin gaan de volgende 2 worden. Die zitten allebei ergens in de 50.
  maandag 11 april 2016 @ 09:48:06 #92
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161345048
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 09:37 schreef icemotion het volgende:
Tja ik ben te lui om wins te farmen, ik zit op geen enkele van mijn heroes nog maar ergens in de buurt van de 500.

Ik begin nu eindelijk wat heroes naar level 60 te krijgen.. Mage is nu 60. Druid en Paladin gaan de volgende 2 worden. Die zitten allebei ergens in de 50.
Gewoon gaan botten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 11 april 2016 @ 10:22:51 #93
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161345573
Maakt dat level van je hero wat uit qua gameplay eigenlijk? Of is dat enkel om gouden kaarten te verzamelen?
And so is the past
  Redactie Games maandag 11 april 2016 @ 10:26:24 #94
181272 crew  Noppie2000
pi_161345628
quote:
5s.gif Op maandag 11 april 2016 10:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Maakt dat level van je hero wat uit qua gameplay eigenlijk? Of is dat enkel om gouden kaarten te verzamelen?
Enkel voor gouden kaarten ja :)

Behlave tot level 10 uiteraard :P
pi_161345635
Qua gameplay maakt het niks uit, is puur het verzamelen van golden versies van basic kaarten.

Aan de andere kant; als het je nog lukt om alle gouden murlocs te krijgen voor de expansion dan heb je nog een gouden Old Murk-eye erbij :) (die je dan daarna kan disenchanten bijvoorbeeld)
  maandag 11 april 2016 @ 10:31:14 #96
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161345701
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef icemotion het volgende:
Qua gameplay maakt het niks uit, is puur het verzamelen van golden versies van basic kaarten.

Aan de andere kant; als het je nog lukt om alle gouden murlocs te krijgen voor de expansion dan heb je nog een gouden Old Murk-eye erbij :) (die je dan daarna kan disenchanten bijvoorbeeld)
Ah... dit is pas mijn tweede maand... hoogste level is 26 ofzo. Ga ik niet redden denk ik. :D.
And so is the past
pi_161345746
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ah... dit is pas mijn tweede maand... hoogste level is 26 ofzo. Ga ik niet redden denk ik. :D.
Nee dat wordt lastig dan ben ik bang; je hebt dan 4 classes op level 56 ofzo nodig; Warlock, Paladin, Priest en Rogue voor de basic murlocs gold.

Ik ga t zelf ook niet redden.. Rogue speel ik het minst en die is nog maar level 29 ook xD
pi_161348321
Ik speel ook nooit Rogue en Druid. Ik vind het kloteclasses en ik snap er geen reet van.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161349183
Ik heb nu bijna alles op level 60, alleen hunter niet vind ik echt niets aan. Binnenkort maar opzoek naar een leuk midrange deck.
  maandag 11 april 2016 @ 15:14:01 #100
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_161350664
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef icemotion het volgende:
Qua gameplay maakt het niks uit, is puur het verzamelen van golden versies van basic kaarten.

Aan de andere kant; als het je nog lukt om alle gouden murlocs te krijgen voor de expansion dan heb je nog een gouden Old Murk-eye erbij :) (die je dan daarna kan disenchanten bijvoorbeeld)
Old Murk-Eye is soulbound (want een reward) en kun je dus niet disenchanten ;).
Daarnaast moet je ook 3 golden Murloc rares en 1 golden epic uit pakjes krijgen/craften.
pi_161350912
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 15:14 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Old Murk-Eye is soulbound (want een reward) en kun je dus niet disenchanten ;).
Daarnaast moet je ook 3 golden Murloc rares en 1 golden epic uit pakjes krijgen/craften.
Ik had een shortcut genomen; Old Murk-eye wordt straks als Whispers of the Old Gods uitkomt een kaart die je kan craften en geen promotion reward meer. Dus dan is hij wel disenchantbaar en niet meer te verdienen via alle golden murlocs verzamelen.

Als je alle nodige classes op het level hebt voor de golden basic murlocs is het best te overwegen om dan nu de overige murlocs gold te craften en dan als standard er is weer te dusten, inclusief die golden Old Murk-eye.
pi_161355367
  Redactie Games maandag 11 april 2016 @ 19:33:29 #103
181272 crew  Noppie2000
pi_161355482
Kan goed zijn, maar met 6 mana wel erg duur. Mage heeft 5mana draw 3 spells, dan is dit in feite toch slechter?
pi_161355959
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan goed zijn, maar met 6 mana wel erg duur. Mage heeft 5mana draw 3 spells, dan is dit in feite toch slechter?
Nee deze is wel iets beter. Mage spell is 3 random mage spells dus dat kunnen ook slechte kaarten zijn. Als je er vanuit gaat dat je alleen 30 goeie kaarten in je deck hebt is dit een draw 3 goeie kaarten en dat kunnen of spells of een minion zijn. In de regel zal je waarschijnlijk meer value uit deze kaart halen dan die van de mage. Of dat genoeg is om hem ook te spelen is een tweede natuurlijk.

Wel benieuwd hoe de interactie is tussen deze kaart en bijvoorbeeld de anub's van beneath the grounds of de bom van Iron Juggernaut. :P
  maandag 11 april 2016 @ 20:03:15 #105
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161356407
http://us.battle.net/hear(...)f-the-old-gods/#vote

Allemaal voten voor Kibler, wat een zieke draak _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161356963
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 20:03 schreef Blistering het volgende:
http://us.battle.net/hear(...)f-the-old-gods/#vote

Allemaal voten voor Kibler, wat een zieke draak _O_
Das Deathwing :P
  maandag 11 april 2016 @ 20:20:54 #107
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161357050
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Das Deathwing :P
Of Neltharion. Andere naam, zelfde draak. Nouja, we zien wel :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161357153
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 20:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Of Neltharion. Andere naam, zelfde draak. Nouja, we zien wel :D
Het is sowieso Deathwing, Neltharion zag er namelijk heel anders uit voordat hij Deathwing werd.
  maandag 11 april 2016 @ 20:24:29 #109
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161357176
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:23 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het is sowieso Deathwing, Neltharion zag er namelijk heel anders uit voordat hij Deathwing werd.
Benieuwd wat ze ermee gedaan hebben. Vind Deathwing nu ook wel cool.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161357498
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 20:24 schreef Blistering het volgende:

[..]

Benieuwd wat ze ermee gedaan hebben. Vind Deathwing nu ook wel cool.
Het is waarschijnlijk wel een minion, maar kan ook best een spell zijn.

Wel vreemd dat ze Deathwing gekozen hebben om Corrupted te maken dan want Neltharion is eigenlijk al corrupted door Yogg-Saron, daarom is hij Deathwing geworden
  maandag 11 april 2016 @ 21:41:40 #111
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161360410
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:32 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk wel een minion, maar kan ook best een spell zijn.

Wel vreemd dat ze Deathwing gekozen hebben om Corrupted te maken dan want Neltharion is eigenlijk al corrupted door Yogg-Saron, daarom is hij Deathwing geworden
Misschien juist een uncorrupted versie net als Ragnaros. :P want hij is eigenlijk ook corrupted.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161360715
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Misschien juist een uncorrupted versie net als Ragnaros. :P want hij is eigenlijk ook corrupted.
Ragnaros is niet Corrupted hoor.. Hij was ook al op Azeroth voordat de Old Gods er waren
  dinsdag 12 april 2016 @ 02:19:14 #113
365231 Fera
Fire & Blood
pi_161367091
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:47 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ragnaros is niet Corrupted hoor.. Hij was ook al op Azeroth voordat de Old Gods er waren
De Old Gods zorgden toch voor de strijd tussen de elementen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_161367266
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 02:19 schreef Fera het volgende:

[..]

De Old Gods zorgden toch voor de strijd tussen de elementen?
Nee die was al gaande voordat de Old Gods arriveerden. Nadat de Old Gods kwamen waren ze uiteindelijk wel deel van hun leger en uiteindelijk zijn ze alle vier door de Watchers verbannen naar ieder eigen elemental plane (Firelands, etc)
  dinsdag 12 april 2016 @ 04:37:08 #115
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161367274
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:47 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ragnaros is niet Corrupted hoor.. Hij was ook al op Azeroth voordat de Old Gods er waren
Ragnaros dient Deathwing in Cataclysm, Deathwing de old gods.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161367297
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 04:37 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ragnaros dient Deathwing in Cataclysm, Deathwing de old gods.
Maar hij is niet corrupted door de Old Gods, maar gewoon Ragnaros die "werkt" voor Deathwing :P
  dinsdag 12 april 2016 @ 05:25:53 #117
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161367300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 05:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Maar hij is niet corrupted door de Old Gods, maar gewoon Ragnaros die "werkt" voor Deathwing :P
Dacht dat ik daar ooit wat over gelezen had. :P maar goed, Cataclysm is alweer 4-5 jaar oud. Ik weer het allemaal niet meer. :+
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161367302
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 05:25 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dacht dat ik daar ooit wat over gelezen had. :P maar goed, Cataclysm is alweer 4-5 jaar oud. Ik weer het allemaal niet meer. :+
Er is bijna geen lore over Ragnaros in Cataclysm helaas, meer zo'n Blizzard brainfart waar ze dachten laten we de fan favorite weer eens terugbrengen. Net als met Illidan nu :') :P
pi_161367745
Ach, lore... Ik vond altijd dat Thrall achterlijk langzaam liep. En als je dan nu het tempo ziet waarmee die tegenstanders killt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games dinsdag 12 april 2016 @ 08:08:24 #120
181272 crew  Noppie2000
pi_161367766


Ze zeiden overigens dat Ragnaros de enige waa die zo'n aanpak kreeg, zal dus iets anders zijn met DW :+
pi_161374083
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 05:30 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Er is bijna geen lore over Ragnaros in Cataclysm helaas, meer zo'n Blizzard brainfart waar ze dachten laten we de fan favorite weer eens terugbrengen. Net als met Illidan nu :') :P
Daar heb je het geheel mis. Doordat Deathwing vanuit Deepholm weer terug Azeroth in kwam doormiddel van de Shattering zijn alle elementen verstoord. Vandaar ook dat de 4 elemental lords (Therazane, Neptulon, Al'Akir en Ragnaros) allemaal in Cataclysm zitten, dat zijn de 'hoofd' figuren van hun respectievelijke element. Alle 4 de elemental lords waren vroeger onderdeel van de legers van de old gods maar nadat hun zijn verslagen zijn ze alle 4 verbannen naar hun eigen elemental plane.

Nu Deathwing onder invloed van de old gods weer terug was in cata heeft hij geprobeerd alle 4 de elemental lords weer te recruiten, zowel Ragnaros als Al'Akir deden gezellig mee (Vandaar dat beide raidbosses zijn in Cata) en de andere 2 niet. Daarom werden die op hun beurt weer door de naga en twilight's hammer (beide factions related aan old gods) aangevallen en help je hun tijdens quests.

Het is wel zo dat een hoop van die lore zich vooral uit in de boeken rondom en maar heel matig binnen WoW zelf wordt gegeven.

Illidan daarentegen lijkt vooral een fanfavorite te zijn inderdaad, al schijnt die in het boek dat over hem uitkomt weer enorm veel shit te hebben gedaan tussen WC3 en het moment dat wij hem killen waardoor hij 'relevant' is.
pi_161378066
In juni komt de Warcraft-film in de bioscoop. Kan iedereen zijn lore-kennis weer een beetje opvijzelen :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161378311
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 14:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Daar heb je het geheel mis. Doordat Deathwing vanuit Deepholm weer terug Azeroth in kwam doormiddel van de Shattering zijn alle elementen verstoord. Vandaar ook dat de 4 elemental lords (Therazane, Neptulon, Al'Akir en Ragnaros) allemaal in Cataclysm zitten, dat zijn de 'hoofd' figuren van hun respectievelijke element. Alle 4 de elemental lords waren vroeger onderdeel van de legers van de old gods maar nadat hun zijn verslagen zijn ze alle 4 verbannen naar hun eigen elemental plane.

Nu Deathwing onder invloed van de old gods weer terug was in cata heeft hij geprobeerd alle 4 de elemental lords weer te recruiten, zowel Ragnaros als Al'Akir deden gezellig mee (Vandaar dat beide raidbosses zijn in Cata) en de andere 2 niet. Daarom werden die op hun beurt weer door de naga en twilight's hammer (beide factions related aan old gods) aangevallen en help je hun tijdens quests.

Het is wel zo dat een hoop van die lore zich vooral uit in de boeken rondom en maar heel matig binnen WoW zelf wordt gegeven.

Illidan daarentegen lijkt vooral een fanfavorite te zijn inderdaad, al schijnt die in het boek dat over hem uitkomt weer enorm veel shit te hebben gedaan tussen WC3 en het moment dat wij hem killen waardoor hij 'relevant' is.
Dat is hoe ze het in het kort verantwoorden ja, maar echte lore e.d. is er niet.. Niet in boeken vziw en al helemaal amper in het spel
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:20:27 #124
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_161378699
Hey, is er ergens een beginnersguide? Ik ben gisteren begonnen met Hearthstone en het lijkt me een vrij interessant spel
:)
pi_161378857
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:20 schreef mvdk_ het volgende:
Hey, is er ergens een beginnersguide? Ik ben gisteren begonnen met Hearthstone en het lijkt me een vrij interessant spel
https://www.reddit.com/r/(...)_guide_and_resource/ :)
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:30:22 #126
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161378862
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:20 schreef mvdk_ het volgende:
Hey, is er ergens een beginnersguide? Ik ben gisteren begonnen met Hearthstone en het lijkt me een vrij interessant spel
https://www.reddit.com/r/(...)_guide_and_resource/

Dit is een goeie om mee te beginnen :Y

https://www.reddit.com/r/(...)#wiki_sticky_threads

Bij de sticky threads staan nog wel een paar goeie threads om als beginner te lezen.

Daarnaast kun je eens wat filmpjes van Trump (een bekend HS streamer/speler) bekijken genaamd Trump's Teachings:
https://www.youtube.com/u(...)&shelf_id=23&view=50
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161378875
:6
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:33:22 #128
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161378926
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:31 schreef TwyLight het volgende:
:6
Van een Hearthpwn mod had ik wel wat meer inzet verwacht.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:34:03 #129
409152 mvdk_
Marco Reus' grootste fan
pi_161378941
thanks beide!
:)
pi_161379607
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:20 schreef mvdk_ het volgende:
Hey, is er ergens een beginnersguide? Ik ben gisteren begonnen met Hearthstone en het lijkt me een vrij interessant spel
https://www.youtube.com/p(...)bsK_0f5_WbnaMVmWVXDL

De trump teachings lijst. Hij is vrij goed in uitleggen hoe de verschillende decktypes werken en wat het doel van de decks zijn.
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:05:18 #131
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161383181
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161383808
  Redactie Games dinsdag 12 april 2016 @ 21:40:49 #133
181272 crew  Noppie2000
pi_161384544
quote:
Een 12/12 die je niet dood wil maken, awkward :P
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:46:06 #134
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161384773
Vind 'm echt tof :@ Maar ben sowieso een sucker voor dragon decks.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games dinsdag 12 april 2016 @ 21:48:12 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_161384876
Ik ook :D die art blijft okk :9~

Leuke preist kaart trouwens, ben daar wel blij mee :)
  dinsdag 12 april 2016 @ 21:50:45 #136
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161384999
quote:
Die zal maar in je eerste pakje zitten. :o.
And so is the past
pi_161385594
Lekker hoor. Wow.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161387667
quote:
Eindelijk een must-craft kaart :D
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:46:39 #139
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161387705
Ik ga 'm gewoon goud uit een pakje trekken hoor :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161387977
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Blistering het volgende:
Ik ga 'm gewoon goud uit een pakje trekken hoor :7
:')
pi_161387991
kut kaart trouwens
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:53:33 #142
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161388003
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')
Al een tijd niets meer gehad :{
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161388031
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef Blistering het volgende:

[..]

Al een tijd niets meer gehad :{
Ik heb maar 1 golden legendary ooit gehad
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:59:37 #144
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161388224
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:46 schreef Blistering het volgende:
Ik ga 'm gewoon goud uit een pakje trekken hoor :7
Positive Mental Atitude. _O-.
And so is the past
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:00:27 #145
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161388263
Als mijn laatste tien pakjes maatstaf zijn zit ik gebakken voor die 50. :Y.
And so is the past
pi_161389608
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 golden legendary ooit gehad
2

Dreadscale & Hogger :+
pi_161393716
Ik heb (behalve de basics) bijna geen gouden kaarten meer. Die gaan allemaal door de shredder voor dust.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161394013
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:54 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik heb maar 1 golden legendary ooit gehad
Ik nog geen. Speel al sinds de beta, doe dagelijks mijn dailies en heb 2x 50 packs gekocht. -O-
pi_161394342
Ik speel sinds september denk ik en heb een golden Hogger en Illidan gehad :) Beide gedust want ik had nog genoeg andere musthaves te craften. Een daarvan was Sylvanas, wat nu overigens m'n eerste dubbele legendary is. (Ik heb er eigenlijk maar zo weinig van de classic set, en dan toch nog een dubbele legendary krijgen :') )
pi_161395131
Ik heb 1 golden legendary die ik eigenlijk nog wil dusten. Maar ik weet nog niet welke ik er voor in de plaats wil. Dus ik hou m nog maar eventjes zoals ie is.
pi_161396232
Ik had captain greenskin, gedust en justicar van gemaakt geloof ik. Enige dubbele legendary was ook sylvanas en kreeg ik uit een pakje 2 weken na het craften :')
  woensdag 13 april 2016 @ 11:49:05 #152
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161396496
Ik had een gouden Bolf in een pakje. Gelijk gedust voor Boom. :P

Kan ongeveer 2500 dust maken als ik alles disenchant waar ik meerdere van heb. +nog een paar gouden waar ik al twee normale van heb. Even wachten op de nerf en dan nog meer vangen. :7
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161397933
Die Deathwing :9~
pi_161404406
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik had een gouden Bolf in een pakje. Gelijk gedust voor Boom. :P

Kan ongeveer 2500 dust maken als ik alles disenchant waar ik meerdere van heb. +nog een paar gouden waar ik al twee normale van heb. Even wachten op de nerf en dan nog meer vangen. :7
Heb nog 10k aan dust openstaan _O-

Heb alles een lange tijd opgespaard. 4k gold en nog 50 packs :@
pi_161404957
Twee reveals vandaag, Trump die de vote gaat winnen en Noxious om 21:00
  woensdag 13 april 2016 @ 18:50:57 #156
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161405206
Volgens mij heb ik 5 gouden legendaries uit pakjes gehad. De andere 27 heb ik gecraft :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 13 april 2016 @ 20:17:24 #157
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161407617


Erg goeie kaart imo :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161407814
lol sprak noxious en hij had het perongelijk een uur te vroeg gedaan :')

maar jezus wat een kaart hey..
pi_161408157
Dat wordt inderdaad een nieuwe Piloted Shredder. Hoewel je deze wel pas laat kaan inzetten. Maar wel echt een goeie kaart.

edit: ow, het is een Mage-kaart

[ Bericht 14% gewijzigd door mosselmossel op 13-04-2016 20:43:18 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 13 april 2016 @ 20:59:41 #160
181272 crew  Noppie2000
pi_161409272
Holy shit wat een kaart _O_
pi_161410353
Sterke kaart inderdaad! Battlecry is ook wat fijner dan deathrattle
pi_161411367
En als je dan ook nog Bran hebt liggen...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_161411819
TrumpSC twitterde op woensdag 13-04-2016 om 21:57:03 New Card will be revealed at 2 PM Pacific (in 1 hour). He's happy to see you! <3 https://t.co/jlbZwYASGN reageer retweet
23:00

[ Bericht 0% gewijzigd door TwyLight op 13-04-2016 22:36:00 ]
pi_161412214
Ow, het was battlecry. WOw.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161413610
Servant of Yogg'Saron
5mana
5/4
Battlecry: cast a random spell that costs 5 or less (target chosen random)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 13 april 2016 @ 23:04:10 #166
181272 crew  Noppie2000
pi_161413620


Zelfde probleem als Yogg, maar ik wacht weer even de wiskunde af qua nuttige/slechte spells :+

Oh, dankjewel Trump _O-


pi_161413686
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Zelfde probleem als Yogg, maar ik wacht weer even de wiskunde af qua nuttige/slechte spells
VOlgens Trump is-ie best goed.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161413881
Zijn wel een hele hoop play & pray kaarten hè
pi_161414060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Zijn wel een hele hoop play & pray kaarten hè
Was ik ook aan het bedenken ja. Veel rng.

Maar goed, in principe doet deze kaart het in 2/3 van de gevallen goed, als de wiskunde van Trump klopt. Dus ach, ik pokerde vroeger. Daar was coinflippen vaak al goed genoeg.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games donderdag 14 april 2016 @ 01:00:08 #170
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_161415789
Hmm, ik heb Baron Geddon nodig voor mijn control hunter...
*Opent pakje met Baron Geddon*
Well, that's one problem solved. :P

Trouwens, control Hunter (ik heb hem omgedoopt tot Rich Rexxar vanwege Reno) is geweldig om te spelen. Face is not the place!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Games donderdag 14 april 2016 @ 01:01:03 #171
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_161415799
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 23:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Zelfde probleem als Yogg, maar ik wacht weer even de wiskunde af qua nuttige/slechte spells :+

Oh, dankjewel Trump _O-


[ afbeelding ]
De mana is misschien wat aan de hogere kant, maar ik zie dit als een goede vervanger voor piloted shredder voor mage.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 14 april 2016 @ 05:09:36 #172
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161416328
Nozdormu uit een arena pack, nice
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161416384
w000t! Allereerste turn 4 lethal ooit.

t1: coin Knife juggler,
t2: leper gnome, living roots, innervate, inntervate, piloted shredder
t3: hero power
t4: savage roar. Dood.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161416387
quote:
99s.gif Op donderdag 14 april 2016 05:53 schreef mosselmossel het volgende:
w000t! Allereerste turn 4 lethal ooit.

t1: coin Knife juggler,
t2: leper gnome, living roots, innervate, inntervate, piloted shredder
t3: hero power
t4: savage roar. Dood.
:')
pi_161417539
Smorc smorc! xD

Vanochtend had ik een druid matchup waarbij mn tegenstander een fout maakte die echt heel bizar was; Silence op mijn Darnassus aspirant; dank u voor mijn manacrystal die ik nu niet meer verlies.. die pot heb ik dan ook erg makkelijk gewonnen.

Die mage kaarten van gister zien er erg tof uit; 6 drops, das iets minder. Maar wel een gratis 3 drop of spell erbij.
  Redactie Games donderdag 14 april 2016 @ 09:13:49 #176
181272 crew  Noppie2000
pi_161417554
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 09:12 schreef icemotion het volgende:
Smorc smorc! xD

Vanochtend had ik een druid matchup waarbij mn tegenstander een fout maakte die echt heel bizar was; Silence op mijn Darnassus aspirant; dank u voor mijn manacrystal die ik nu niet meer verlies.. die pot heb ik dan ook erg makkelijk gewonnen.

Die mage kaarten van gister zien er erg tof uit; 6 drops, das iets minder. Maar wel een gratis 3 drop of spell erbij.
Die ene is een 5-drop :+ En die 6-mana maakt echt niet uit met een 'gratis' 3-drop erbij, echt insane!
pi_161417932
Oh 5 drop; nice.

Maar ja hoe dan ook goede value voor die kaarten in de lategame
pi_161417991
quote:
99s.gif Op donderdag 14 april 2016 05:53 schreef mosselmossel het volgende:
w000t! Allereerste turn 4 lethal ooit.

t1: coin Knife juggler,
t2: leper gnome, living roots, innervate, inntervate, piloted shredder
t3: hero power
t4: savage roar. Dood.
Vies.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games donderdag 14 april 2016 @ 18:14:26 #179
181272 crew  Noppie2000
pi_161428441
Khadgar is toegevoegd als derde mage hero. Enkel via iOS systemen te koop (4,99 euro) en enkel tot 24 april. Alle opbrengsten gaan naar het WWF.
  donderdag 14 april 2016 @ 18:28:10 #180
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161428627
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Khadgar is toegevoegd als derde mage hero. Enkel via iOS systemen te koop (4,99 euro) en enkel tot 24 april. Alle opbrengsten gaan naar het WWF.
Alsof ik Vince McMahon ga sponsoren. :').
And so is the past
pi_161428658
Weer een mage hero, toch apart.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161428933
Huh, waarom alweer een mage hero terwijl er nog zoveel zijn zonder?
pi_161428942
Oh, goed doel
pi_161429740
pi_161429986
Leuke kaart voor deathrattle deck ook.
  donderdag 14 april 2016 @ 19:40:51 #186
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161430051
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Leuke kaart voor deathrattle deck ook.
Wat dacht je van Ragnaros? :D of Tirion.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_161430390
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wat dacht je van Ragnaros? :D of Tirion.
Tis een Rogue kaart dus Tirion gaat wat lastig worden. Ook een Rag vind ik eigenlijk maar zwakjes. Een 1/1 krijg je met veel classes te makkelijk dood dus een flinke deathrattle of battlecry effect haal je nog het meeste uit in plaats van een random 8 dmg.
  Redactie Games donderdag 14 april 2016 @ 20:04:26 #188
181272 crew  Noppie2000
pi_161430482
Leuke kaart weer :Y
pi_161430505
9 mei. Dan kan ik m'n 90 pakjes WOG-kaarten openen :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 14 april 2016 @ 20:12:40 #190
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_161430686
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Tis een Rogue kaart dus Tirion gaat wat lastig worden. Ook een Rag vind ik eigenlijk maar zwakjes. Een 1/1 krijg je met veel classes te makkelijk dood dus een flinke deathrattle of battlecry effect haal je nog het meeste uit in plaats van een random 8 dmg.
Zag niet dat het een rogue kaart was :@ wordt wel lastig dan ja. :P ben benieuwd of rogue nog speelbaar wordt deze expansion.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 14 april 2016 @ 20:35:10 #192
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161431299
goed dan. Ik ga het maar even vragen. Bestaat er een apple emulator/simulator? Dat je die khadgar toch kunt kopen? Anders moet ik even ergens een ipad fixen oid :')
pi_161433071
nee
pi_161433277
Hero gekocht :P Wel toffe animaties. Beter gemaakt dan Liadrin imo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 09:34:37 #195
181272 crew  Noppie2000
pi_161440256
pi_161440310
Geinige kaart en toffe art, maar of ie nu echt goed is..
pi_161440373
Kut blizzard, mijn lieve poison seeds + sheep combo verdwenen. Had net zoveel plezier met m'n Mill druid deck :'(
  vrijdag 15 april 2016 @ 10:35:13 #198
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161441216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:42 schreef Quantic het volgende:
Kut blizzard, mijn lieve poison seeds + sheep combo verdwenen. Had net zoveel plezier met m'n Mill druid deck :'(
Nouja kut blizzard, het werkte gewoon niet als intended en nu wel.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161442251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 09:38 schreef icemotion het volgende:
Geinige kaart en toffe art, maar of ie nu echt goed is..
Denk het niet, Hunter moet minions kotsen dus dan is de kaart te langzaam aangezien het weinig effect zal hebben.
  vrijdag 15 april 2016 @ 11:49:53 #200
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_161442592
Owoww wat heb ik toch een schurfthekel aan Face Shamans. Echt, 100 keer liever een face hunter. Belachelijk deck.

-O-
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Redactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 12:56:23 #201
181272 crew  Noppie2000
pi_161443853
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 11:33 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Denk het niet, Hunter moet minions kotsen dus dan is de kaart te langzaam aangezien het weinig effect zal hebben.
Face hunters moet minions kotsen, Midrange niet ;)
pi_161445840
Is wel ff wat anders dan die turn 4 lethal van gister.

Mijn Reno/Elise-Priest tegen een Control Warrior: 24 beurten, 25 minuten. Maar een win.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 16:09:11 #203
181272 crew  Noppie2000
pi_161447864


After you cast a spell, freeze a random enemy minion. Blijkbaar getoond op een Aziatische stream.
  Redactie Games vrijdag 15 april 2016 @ 21:35:03 #204
181272 crew  Noppie2000
pi_161455894


En nog een prima kaart, nu voor priest!
  vrijdag 15 april 2016 @ 21:44:24 #205
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161456216
Leuke kaart.

Yogg-Saron simulator: http://gbspend.com/YoggSim/

Wel leuk om mee te spelen :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161456458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 21:35 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

En nog een prima kaart, nu voor priest!
Leuke kaart en leuke art
  vrijdag 15 april 2016 @ 22:13:06 #207
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161457337
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2016 21:32 schreef Blistering het volgende:
Hero gekocht :P Wel toffe animaties. Beter gemaakt dan Liadrin imo.
het is gelukt! 5 euro én voor een goed doel. Ik mag niet klagen :)
  vrijdag 15 april 2016 @ 22:33:59 #208
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161458068
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 22:13 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

het is gelukt! 5 euro én voor een goed doel. Ik mag niet klagen :)
Nice :Y

Speelde net tegen een Mech Hunter (blijkbaar is dat een ding :? ) met Fel Reavers. Dat is wel de ultieme alles-of-niets kaart hoor :{ Heb hem door z'n hele deck heen laten burnen alvorens dat ding te killen _O-

Speel zelf overigens Zoo Rogue (met Raptors etc.), bevalt wel goed!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161459597
Dat is wel een aparte kaart inderdaad. Maar je ziet soms wel dan dat mensen zich dan gaan richten op de battlecry ipv dat ze strategisch logische zetten kiezen.
  zaterdag 16 april 2016 @ 09:16:09 #210
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161463463
Ik snap als n00b zijnde het nut nog niet helemaal van die Fel Reaver type kaarten. Waarom vrijwillig kaarten discarden, hoe kan dit mij van nut zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door nogeenoudebekende op 16-04-2016 09:16:25 (pi) ]
And so is the past
pi_161463585
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 april 2016 09:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik snap als n00b zijnde het nut nog niet helemaal van die Fel Reaver type kaarten. Waarom vrijwillig kaarten discarden, hoe kan dit mij van nut zijn?
Fel Reaver speelt men vaak in rush decks en aangezien je nooit naar fatique gaat zijn er een hoop kaarten die je nooit afpakt. Dat ze dan met fel reaver weggaan maakt ook niet zoveel meer uit dan ;)
  Redactie Games zaterdag 16 april 2016 @ 09:32:10 #212
181272 crew  Noppie2000
pi_161463650
Het is alleen lastig om Fel Reaver op het juiste moment in te zetten en tegen sommige tegenstanders is het ern zelfmoord zet :+
  zaterdag 16 april 2016 @ 09:42:01 #213
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161463788
Ah zo. ja met 8/8 op 5 mana is het wel een doordrammer natuurlijk. :P.
And so is the past
  zaterdag 16 april 2016 @ 09:47:25 #214
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161463854
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 09:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ah zo. ja met 8/8 op 5 mana is het wel een doordrammer natuurlijk. :P.
Ja, regelmatig heeft je tegenstander geen direct antwoord en dan kun je aardig losgaan met die kaart.

Maar ik kon gister gewoon een Defender of Argus droppen tussen mijn 0/2 eitje en de Ancient Watcher die ik uit mijn Shredder had gekregen :+
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161465120
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 09:32 schreef Noppie2000 het volgende:
Het is alleen lastig om Fel Reaver op het juiste moment in te zetten en tegen sommige tegenstanders is het ern zelfmoord zet :+
Tegen Rogue lijkt mij het wel een leuk gezicht
  Redactie Games zaterdag 16 april 2016 @ 16:30:25 #216
181272 crew  Noppie2000
pi_161469905
pi_161471385
Veel Mage kaarten ineens
pi_161473461
Prima early game kaart, zie het liever niet tegen me gebruikt worden met miin pala dek bijvoorbeeld :P
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:01:41 #219
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161477875
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 19:29 schreef lord_bono het volgende:
Prima early game kaart, zie het liever niet tegen me gebruikt worden met miin pala dek bijvoorbeeld :P
Nice kaart icm brann.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:04:57 #220
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161477992
Of ipv een Frost Nova. Heeft ook nog board presence.
And so is the past
pi_161494301
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Of ipv een Frost Nova. Heeft ook nog board presence.
Frost nova freezet. Da's heel wat anders dan 1damage doen. Bovendien wordt frost nova eigenlijk alleen oor freeze mages gebruikt. En daar is die kaart essentieel, die gaan ze echt niet wisselen met deze.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 17 april 2016 @ 16:23:36 #222
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161497406
Princess Huhuran:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161497957
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 16:23 schreef Blistering het volgende:
Princess Huhuran:
[ afbeelding ]
Silvanas
pi_161498049
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 16:23 schreef Blistering het volgende:
Princess Huhuran:
[ afbeelding ]
Gekke art wel. Lijkt bijna een onscherpe screenshot.
pi_161498300
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 16:40 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Silvanas
Dat lijkt me een veel te trage combo voor Hunters.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_161498370
Mooie legendary wel, en erg blij dat het niet de verwachte ignore taunt heeft. :D
pi_161498389
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:43 schreef BWolf het volgende:

[..]

Gekke art wel. Lijkt bijna een onscherpe screenshot.
dat was het ook, hier een updated versie:

  Redactie Games zondag 17 april 2016 @ 17:37:56 #228
181272 crew  Noppie2000
pi_161499821
Toffe legendary! Nuttig effect, uniek effect, toffe art rn prima stats. Een stuk beter dan de vorige legendaries in ieder geval :P
  Redactie Games zondag 17 april 2016 @ 17:40:07 #229
181272 crew  Noppie2000
pi_161499897


Zelfs zonder C'Thun effect zou ik deze in sommige decks spelen, denk ik. 6 mana 5/7 met taunt voelt best ok.
  zondag 17 april 2016 @ 17:50:17 #230
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161500138
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 17:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Zelfs zonder C'Thun effect zou ik deze in sommige decks spelen, denk ik. 6 mana 5/7 met taunt voelt best ok.
dat voelt het inderdaad. wat een insane goeie kaart (OP als je 'em icsm c'thun zelf, lol)
  zondag 17 april 2016 @ 17:53:36 #231
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161500218
Ik begin overigens toch steeds vrolijker te worden van de nieuwe inkomende kaarten. De kaarten die we onlangs hebben gezien zijn over het algemeen toch steeds best heel redelijk tot zeer goede kaarten. fijn :)
  Redactie Games zondag 17 april 2016 @ 18:07:50 #232
181272 crew  Noppie2000
pi_161500504
Hype opbouwen he, je kunt lastig beginnen met je beste kaarten en steeds mindere tonen :P maar gelijk heb je, krijg er steeds meer zin in *O* benieuwd naar donderdag!
  zondag 17 april 2016 @ 18:56:16 #233
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161501475
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Hype opbouwen he, je kunt lastig beginnen met je beste kaarten en steeds mindere tonen :P maar gelijk heb je, krijg er steeds meer zin in *O* benieuwd naar donderdag!
wat gaat er donderdag gebeuren dan?
pi_161501827
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 18:56 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat gaat er donderdag gebeuren dan?
Dan is er een livestream van Blizzard waar naar verwachting de release date en op z'n minst enkele (maar vermoedelijk het grootste deel) van de kaarten bekend wordt.

edit: Al zou ik het persoonlijk fijner vinden als ze dan de nerfs bekend maakte en de redenen achter die nerfs :P
  zondag 17 april 2016 @ 19:13:28 #235
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161502024
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dan is er een livestream van Blizzard waar naar verwachting de release date en op z'n minst enkele (maar vermoedelijk het grootste deel) van de kaarten bekend wordt.

edit: Al zou ik het persoonlijk fijner vinden als ze dan de nerfs bekend maakte en de redenen achter die nerfs :P
big game hunter wordt gebuffed hoorde ik. je mag er straks 4 van in je deck en ze verlagen de attack count van 7 naar 5
  zondag 17 april 2016 @ 19:15:49 #236
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161502117
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dan is er een livestream van Blizzard waar naar verwachting de release date en op z'n minst enkele (maar vermoedelijk het grootste deel) van de kaarten bekend wordt.

edit: Al zou ik het persoonlijk fijner vinden als ze dan de nerfs bekend maakte en de redenen achter die nerfs :P
Ik verwacht toch wel ergens zo'n strakke actie, dat ze het donderdag tijdens de stream direct live gaan uitbrengen na dat de stream. Zou ook wel strakke bazen actie zijn _O_
  Redactie Games zondag 17 april 2016 @ 19:17:17 #237
181272 crew  Noppie2000
pi_161502174
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:15 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Ik verwacht toch wel ergens zo'n strakke actie, dat ze het donderdag tijdens de stream direct live gaan uitbrengen na dat de stream. Zou ook wel strakke bazen actie zijn _O_
Als het goed is zijn er weer een aantal van die showmatches met streamers, net als bij de aankondiging van TGT. Zou wel heel dik zijn ja :D
  zondag 17 april 2016 @ 19:30:10 #238
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161502642
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als het goed is zijn er weer een aantal van die showmatches met streamers, net als bij de aankondiging van TGT. Zou wel heel dik zijn ja :D
Jullie nog specifieke plannen om kaarten te craften wanneer je ze niet krijgt?

C'thun ga ik denk ik golden craften. N'zoth lijkt mij het craften zeer zeker waard in sommige decks. (rogue, priest, hunter), zitten nog wel meer kaarten tussen waarvan ik denk: zeker de moeite waard!

Ik ben wel nieuwsgierig hoe goed Yogg-Saron uiteindelijk wordt... lijkt me ultiem gaaf om met die kaart een tof mage deck te bouwen... maar of het de moeite waard is? hmm...
pi_161502712
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:30 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Jullie nog specifieke plannen om kaarten te craften wanneer je ze niet krijgt?

C'thun ga ik denk ik golden craften. N'zoth lijkt mij het craften zeer zeker waard in sommige decks. (rogue, priest, hunter), zitten nog wel meer kaarten tussen waarvan ik denk: zeker de moeite waard!

Ik ben wel nieuwsgierig hoe goed Yogg-Saron uiteindelijk wordt... lijkt me ultiem gaaf om met die kaart een tof mage deck te bouwen... maar of het de moeite waard is? hmm...
Ik wacht sowieso 2 weken ofzo voor ik iets craft. Even afwachten wat wel en niet goed blijkt.
  zondag 17 april 2016 @ 19:38:10 #240
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161502901
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:32 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ik wacht sowieso 2 weken ofzo voor ik iets craft. Even afwachten wat wel en niet goed blijkt.
goed idee.
  zondag 17 april 2016 @ 19:51:59 #241
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161503405
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 19:30 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Jullie nog specifieke plannen om kaarten te craften wanneer je ze niet krijgt?

C'thun ga ik denk ik golden craften. N'zoth lijkt mij het craften zeer zeker waard in sommige decks. (rogue, priest, hunter), zitten nog wel meer kaarten tussen waarvan ik denk: zeker de moeite waard!

Ik ben wel nieuwsgierig hoe goed Yogg-Saron uiteindelijk wordt... lijkt me ultiem gaaf om met die kaart een tof mage deck te bouwen... maar of het de moeite waard is? hmm...
Ik kijk even wat ik uit mijn pakjes krijg. Heb de pre-order + minimaal 40 pakjes van gold en dan uiteraard nog een sloot pakjes halen met geld.

Sowieso N'zoth goud in ieder geval, alsmede C'thun :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161509012
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 19:51 schreef Blistering het volgende:
Ik kijk even wat ik uit mijn pakjes krijg. Heb de pre-order + minimaal 40 pakjes van gold en dan uiteraard nog een sloot pakjes halen met geld.
:')
  zondag 17 april 2016 @ 22:22:26 #243
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161509328
Hoe laat is die stream eigenlijk donderdag?

[ Bericht 34% gewijzigd door Blistering op 17-04-2016 22:58:55 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161513774
wat was die quote
  maandag 18 april 2016 @ 07:04:10 #245
296917 Abby79
Being myself!
pi_161514148
quote:
11s.gif Op zondag 17 april 2016 22:22 schreef Blistering het volgende:
Hoe laat is die stream eigenlijk donderdag?
7 Uur 's avonds. (10 uur 's ochtends daar)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_161514802
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 22:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')
Wat is daar :') aan dan?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 18 april 2016 @ 09:41:26 #247
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161515202
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 07:04 schreef Abby79 het volgende:

[..]

7 Uur 's avonds. (10 uur 's ochtends daar)
Oh balen, dan ben ik aan het werk :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 18 april 2016 @ 09:55:25 #248
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161515367
Whehehe, vorig topic nog zitten zeiken dat ik de waarde van Bloodmage Thalnos niet zie, wat trek ik gisteravond uit een pakje? _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_161515492
Die legendary is wel weer een tool voor een death rattle / feign death hunter deck. Dus misschien is daar straks wel iets heel tofs te bouwen.

Wel jammer dat we een hele hoop goede deathrattle kaarten verliezen uit standard. :/

En die druid kaart is heel prima in een Cthun deck;
  maandag 18 april 2016 @ 11:06:44 #250
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161516623
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 09:55 schreef Verbal het volgende:
Whehehe, vorig topic nog zitten zeiken dat ik de waarde van Bloodmage Thalnos niet zie, wat trek ik gisteravond uit een pakje? _O-

V.
Nice. Hele goeie legendary :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161524521
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 09:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wat is daar :') aan dan?
Dat hij altijd bakken met geld inlevert bij Blizzard :')
  maandag 18 april 2016 @ 16:27:24 #252
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161524560
pi_161524578
Lekker gespaard :P
  maandag 18 april 2016 @ 16:28:32 #254
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161524588
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef TwyLight het volgende:
Lekker gespaard :P
heb het nooit verder geschopt dan 4400~ gold en destijds vond ik dat al heel wat, lol! _O-
pi_161524996
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

heb het nooit verder geschopt dan 4400~ gold en destijds vond ik dat al heel wat, lol! _O-
Ik heb nu 3500 en dat vind ik al heel wat
  maandag 18 april 2016 @ 16:49:10 #256
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161525135
quote:
9s.gif Op maandag 18 april 2016 16:44 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik heb nu 3500 en dat vind ik al heel wat
ik kocht eerder vaak na 400-500 gold wat pakjes... maar dan is de 'satisfaction' feeling toch een heel stuk minder. Eigenlijk moet je opsparen tot 40 pakjes kunnen kopen. Dan is de kans altijd 100% dat je een legendary krijgt...wat natuurlijk het leukste is!
pi_161525262
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:49 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

ik kocht eerder vaak na 400-500 gold wat pakjes... maar dan is de 'satisfaction' feeling toch een heel stuk minder. Eigenlijk moet je opsparen tot 40 pakjes kunnen kopen. Dan is de kans altijd 100% dat je een legendary krijgt...wat natuurlijk het leukste is!
Ik koop normaal bij elke 100 gold een pack :P
pi_161525324
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat hij altijd bakken met geld inlevert bij Blizzard :')
Ach, de één levert zijn geld in blij Blizzard, de ander bij Marlboro en weer een ander bij Grolsch. Ik koop ook dingen bij Blizzard. Ik besteed ook best wat tijd aan m'n hobby, dus dan mag dat ook best wat kosten.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 18 april 2016 @ 16:59:01 #259
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161525360
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:55 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik koop normaal bij elke 100 gold een pack :P
vreselijk :P :( ten minste, vind ik dan. ik haalde daar op een gegeven moment geen voldoening meer uit.
  maandag 18 april 2016 @ 16:59:32 #260
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161525374
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2016 16:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ach, de één levert zijn geld in blij Blizzard, de ander bij Marlboro en weer een ander bij Grolsch. Ik koop ook dingen bij Blizzard. Ik besteed ook best wat tijd aan m'n hobby, dus dan mag dat ook best wat kosten.
ik drink en rook niet. al die moneyz $_$
pi_161526747
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:59 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

vreselijk :P :( ten minste, vind ik dan. ik haalde daar op een gegeven moment geen voldoening meer uit.
Klopt wel ja maar de drang is zo groot om packs te halen. Vind het al vrij knap van mezelf dat ik 3.5k gespaard heb :')
  maandag 18 april 2016 @ 18:32:44 #262
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161527476
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat hij altijd bakken met geld inlevert bij Blizzard :')
Geld uitgeven aan een hobby :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 18 april 2016 @ 18:40:07 #263
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161527715
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Geld uitgeven aan een hobby :')
hoe durf je gast, fucking hell man. wat ben jij voor een ontzettende kut noob
  Redactie Games maandag 18 april 2016 @ 18:40:32 #264
181272 crew  Noppie2000
pi_161527728
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 18:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Geld uitgeven aan een hobby :')
Geld uitgeven :')
pi_161527770
Ik heb er ook wel voor 300 ingestopt, maar dat interesseert mij niets. Ik heb er ook al een maand of 5 (sinds ik begon) dagelijks plezier van zowel op het werk en is het ook mijn cardio maatje bij het fitnessen.

Maar zal er ook wel aanliggen aan wat je te besteden hebt. Toen ik nog op school zat en 100 euro veel geld waa dan had ik er hetzelfde over gedacht
  maandag 18 april 2016 @ 18:41:57 #266
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161527781
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:40 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Geld uitgeven :')
true. ik bewaar al m'n geld, zodat ik het later kan afstaan aan anderen wanneer ik oud ben. Mensen die al hun geld namelijk wasten krijgen hetzelfde, maar hoeven dan niks te betalen :O (Y)
  Redactie Games maandag 18 april 2016 @ 18:44:02 #267
181272 crew  Noppie2000
pi_161527860
Kan ondertussen niet wachten om mijn 50 packs te openen die al weken wachten op me B-) 45 smeuries, bawwww
  maandag 18 april 2016 @ 18:50:30 #268
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161528106
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan ondertussen niet wachten om mijn 50 packs te openen die al weken wachten op me B-) 45 smeuries, bawwww
vriendinnetjes die pakjes kopen _O_, (die van mij, ho maar... :( )
  Redactie Games maandag 18 april 2016 @ 18:59:21 #269
181272 crew  Noppie2000
pi_161528426
Even deze gebruiken :+ -----> ~O>
  maandag 18 april 2016 @ 19:07:13 #270
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161528701
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Even deze gebruiken :+ -----> ~O>
die van mij heeft wel een onwijs toffe magicarp beanie voor me gehaakt! dat is meer haar specialiteit dan geld aan mij uitgeven :P
pi_161529270
Nog tips voor budget decks? Heb al wel wat legendarys.. ben spelen met aggro hunter wel zat.
pi_161529275
Wordt straks wennen dat daar geen 50 meer staat _O-
pi_161529548
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:21 schreef nickhguitar het volgende:
Nog tips voor budget decks? Heb al wel wat legendarys.. ben spelen met aggro hunter wel zat.
Welke?
  maandag 18 april 2016 @ 20:43:03 #274
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161532024
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 18:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb er ook wel voor 300 ingestopt, maar dat interesseert mij niets. Ik heb er ook al een maand of 5 (sinds ik begon) dagelijks plezier van zowel op het werk en is het ook mijn cardio maatje bij het fitnessen.

Maar zal er ook wel aanliggen aan wat je te besteden hebt. Toen ik nog op school zat en 100 euro veel geld waa dan had ik er hetzelfde over gedacht
300 :') Peasant :')

:D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 18 april 2016 @ 21:24:59 #275
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_161533700
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 20:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

300 :') Peasant :')

:D
shit sonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_161534374
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2016 20:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

300 :') Peasant :')

:D
Er is altijd baas boven baas hè! Maar heb wel alles wat je je kan wensen. Al dan niet gold, dat niet helaas. Maar dat is ook wel erg veel dust
  maandag 18 april 2016 @ 21:44:45 #277
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161534472
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 21:42 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Er is altijd baas boven baas hè! Maar heb wel alles wat je je kan wensen. Al dan niet gold, dat niet helaas. Maar dat is ook wel erg veel dust
Haha grapje toch man :P

Zolang je maar plezier hebt :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161534928
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2016 21:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha grapje toch man :P

Zolang je maar plezier hebt :)
Ik ben wel de onbetwiste koning wat betreft de uitgave bij mij op het werk _O-

En dat heb ik zeker! Behalve tegen Hunters :'(
  maandag 18 april 2016 @ 22:02:46 #279
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161535308
Nieuwe legendary via /r/Hearthstone:

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games maandag 18 april 2016 @ 22:05:32 #280
181272 crew  Noppie2000
pi_161535435
_O- briljante kaart O+
pi_161535453
moar rng :(
pi_161535817
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2016 22:02 schreef Blistering het volgende:
Nieuwe legendary via /r/Hearthstone:

[ afbeelding ]
Vette kaart!
  Redactie Games maandag 18 april 2016 @ 22:14:39 #283
181272 crew  Noppie2000
pi_161535848
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:06 schreef muhahaha het volgende:
moar rng :(
Je weet dat je Hearthstone speelt, toch? :D
pi_161536099
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:14 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je weet dat je Hearthstone speelt, toch? :D
Ja, een beetje rng is inherent. Blizzard lijkt ernaar toe te willen gaan dat bijna alles compleet willekeurig is.
  Redactie Games maandag 18 april 2016 @ 22:28:14 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_161536528
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, een beetje rng is inherent. Blizzard lijkt ernaar toe te willen gaan dat bijna alles compleet willekeurig is.
Ik houd het er maar bij dat ik het niet met je eens ben ;)
pi_161536614
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:28 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik houd het er maar bij dat ik het niet met je eens ben ;)
Een 1/1 die willekeurig transformeert naar iets anders? Sorry hoor, dat is echt zo random... Unstable Portal voelt soms al aan als een gokpaleis.
  Redactie Games maandag 18 april 2016 @ 22:31:35 #287
181272 crew  Noppie2000
pi_161536687
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Een 1/1 die willekeurig transformeert naar iets anders? Sorry hoor, dat is echt zo random... Unstable Portal voelt soms al aan als een gokpaleis.
Ja, dat klopt. En dat vind ik leuk, een beetje RNG mag. Veel RNG mag van mij ook. In echte kaartspellen zijn dit soort effecten onmogelijk, daarom speel ik Hearthstone. Ik wil dit soort gekke effecten die een game compleet overhoop kunnen gooien.

Dat men het teveel vindt of het RNG-gehalte maar haten, prima, maar dan heb je echt de verkeerde game IMO :P
  maandag 18 april 2016 @ 22:40:09 #288
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161537109
Vandaag drie keer 1 win verwijderd geweest van rank 10. Telkens een aggro druid waar ik geen schijn van kans tegen maakte. En altijd de perfecte starthand :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161537390
Als je minder rng wil, dan moet je gaan pokeren inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
En altijd de perfecte starthand
Blijkbaar net niet perfect dan toch.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 18 april 2016 @ 22:56:07 #290
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161537669
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 22:31 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. En dat vind ik leuk, een beetje RNG mag. Veel RNG mag van mij ook. In echte kaartspellen zijn dit soort effecten onmogelijk, daarom speel ik Hearthstone. Ik wil dit soort gekke effecten die een game compleet overhoop kunnen gooien.

Dat men het teveel vindt of het RNG-gehalte maar haten, prima, maar dan heb je echt de verkeerde game IMO :P
Wel gelijk de reden dat je HS als e-sport totaal niet serieus hoeft te nemen. Skill heeft 100,000x minder invloed op de uitkomst van een game in HS dan in bijvoorbeeld LoL.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161538025
quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wel gelijk de reden dat je HS als e-sport totaal niet serieus hoeft te nemen. Skill heeft 100,000x minder invloed op de uitkomst van een game in HS dan in bijvoorbeeld LoL.
Dat denk ik ook wel. Al ken ik LoL niet, maar ik ben altijd een fanatieke Fifa speler geweest en bijvoorbeeld vorig jaar stond ik 11e v/d wereld. Daar speelt 'geluk' ook wel een bepaalde rol, maar echt een hele kleine. Daar geeft skill wel heel vaak de doorslag en al helemaal als je tegen iemand speelt onder je niveau.

Met HS heb ik dat een stuk minder. Buiten dat ik er geen reet van kan hoor, maar je krijgt al een random hand en dan zijn er nog random events gedurende de game waar je geen invloed op hebt. Maar er zit wel een bepaalde vorm van skill in natuurlijk want het zijn wel dezelfde die dat soort toernooien spelen en ieder maand met twee vingers in de neus legend halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2016 23:05:58 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 00:29:04 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_161540295
Ik ga es ff een paar uurtjes spelen :P.

Heb ooit wel eens 2000 coins gespaard maar zit nu nog maar weer op 1000 :(. Ook bijna geen dust lol.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_161541874
Die nieuwe legendary is tof :) Soort mini unstable portal.

Mijn dust is op het moment ook bijna op... flink wat dingen gecraft voor de solo adventures.. qua gold zit ik nu op 3000 ongeveer.. meer dan ik ooit gehad heb... gaf t altijd uit aan Arena XD
  dinsdag 19 april 2016 @ 07:11:01 #294
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161541979
quote:
14s.gif Op maandag 18 april 2016 11:06 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nice. Hele goeie legendary :Y
Sterker nog, het is een golden, zag ik gisteren :P

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 april 2016 @ 08:59:56 #295
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161542671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 07:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Sterker nog, het is een golden, zag ik gisteren :P

V.
Gouden legendaries _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games dinsdag 19 april 2016 @ 09:44:13 #296
181272 crew  Noppie2000
pi_161543264
quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2016 22:56 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wel gelijk de reden dat je HS als e-sport totaal niet serieus hoeft te nemen. Skill heeft 100,000x minder invloed op de uitkomst van een game in HS dan in bijvoorbeeld LoL.
Ergens ben ik het met je eens. Een HS heeft minder pure skills nodig dan een Counterstrike, LoL en ga maar door. Aan de andere kant vind ik dat niet het enige waar je naar moet kijken.

Er is een competitieve scene, gamers die uren en uren per dag oefenen en 2,3,4 stappen vooruit denken, elk toernooi trekt tienduizenden tot honderdduizenden kijkers etc. Een 'professional' zal tegen een leek waarschijnlijk 90 van de 100 potjes winnen, afhankelijk van het format enzo. Maar dat er skill aanwezig is, is niet te ontkennen.

Ik vergelijk het een beetje met darts. Veel mensen vinden het geen sport, maar die gasten trainen 10 uur per dag met prijzengeld en miljoenen kijkers in een jaar. Is het dan geen sport? Vind ik wel, maar anderen weer niet.

RNG speelt een grote rol in HS, tuurlijk, maar dat heeft voorlopig niet de bovenste hand (tenminste, met Standard wordt het een groot deel ingeperkt), dus ik vind het wel prima :)
  dinsdag 19 april 2016 @ 09:54:36 #297
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_161543437
And so is the past
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:04:11 #298
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161543583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:44 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ergens ben ik het met je eens. Een HS heeft minder pure skills nodig dan een Counterstrike, LoL en ga maar door. Aan de andere kant vind ik dat niet het enige waar je naar moet kijken.

Er is een competitieve scene, gamers die uren en uren per dag oefenen en 2,3,4 stappen vooruit denken, elk toernooi trekt tienduizenden tot honderdduizenden kijkers etc. Een 'professional' zal tegen een leek waarschijnlijk 90 van de 100 potjes winnen, afhankelijk van het format enzo. Maar dat er skill aanwezig is, is niet te ontkennen.

Ik vergelijk het een beetje met darts. Veel mensen vinden het geen sport, maar die gasten trainen 10 uur per dag met prijzengeld en miljoenen kijkers in een jaar. Is het dan geen sport? Vind ik wel, maar anderen weer niet.

RNG speelt een grote rol in HS, tuurlijk, maar dat heeft voorlopig niet de bovenste hand (tenminste, met Standard wordt het een groot deel ingeperkt), dus ik vind het wel prima :)
Ik neem die competitieve scene niet zo serieus eerlijk gezegd :) Uren per dag ''oefenen'' is onnodig m.i. HS vergt een paar basic dingen: kennis van je eigen deck, kennis van het deck waar je tegen speelt en daarop anticiperen door de juiste play in de juiste situatie te maken. Is dat skill? Volgens mij wordt het na een tijdje gewoon logica, aangevuld door een gigantisch percentage RNG waar je zelf 0,0 invloed op hebt.

Ik ontken overigens totaal niet dat HS een esport is, ik zeg alleen dat skill veel minder een factor speelt dan in andere games zoals CS of LoL.


RNG ftw :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:53:09 #299
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161544501
quote:
99s.gif Op maandag 18 april 2016 22:47 schreef mosselmossel het volgende:
Als je minder rng wil, dan moet je gaan pokeren inderdaad.

[..]

Blijkbaar net niet perfect dan toch.
Bedoelde dat die druids bij alle drie die potjes de perfecte hand hadden. Ik niet nee, anders had ik er wel eentje gewonnen 😉
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161545968
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 19:07 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

die van mij heeft wel een onwijs toffe magicarp beanie voor me gehaakt! dat is meer haar specialiteit dan geld aan mij uitgeven :P
Magicarp is dan ook wel baas boven baas _O_
pi_161546203
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik neem die competitieve scene niet zo serieus eerlijk gezegd :) Uren per dag ''oefenen'' is onnodig m.i. HS vergt een paar basic dingen: kennis van je eigen deck, kennis van het deck waar je tegen speelt en daarop anticiperen door de juiste play in de juiste situatie te maken. Is dat skill? Volgens mij wordt het na een tijdje gewoon logica, aangevuld door een gigantisch percentage RNG waar je zelf 0,0 invloed op hebt.

Ik ontken overigens totaal niet dat HS een esport is, ik zeg alleen dat skill veel minder een factor speelt dan in andere games zoals CS of LoL.


RNG ftw :)
Je kan het ook opvatten als Hearthstone is niet specifiek pay2win. Daarnaast is rank 25-20 play ook heel anders dan de lagere ranks. De 'pro' decks van de meta zijn erg op elkaar afgestemd terwijl je op de hoger ranks de meest random decks tegenkomt die regelmatig ook erg verrassend uit de hoek kunnen komen. Je afgestemde deck kan daar soms niet tegenop, maar dat is niet puur RNG als de kaarten niet in je deck zitten begin je er niets tegen.

Zeker als men de blizzcon tournaments kijkt zie je hoe strak sommige spelers spelen, de perfecte plays waaruit de meeste value kan worden gehaald, de soms vreemde pings met een mage om rond de mogelijkheid te spelen dat je X kaart trekt. Je ziet bij die tournament decks ook dat vrijwel alle elementen van RNG (Op shredder en mss unstable portal na), niet in die decks zitten en eigenlijk alleen welke kaart je trekt de vorm van RNG is zoals bij elke andere cardgame. En de kaarten die RNG hebben zoals flamecannon worden zo gemanipuleerd dat de RNG factor minimaal is. Die lui willen geen RNG maar consistentie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')