Blijkbaar zijn er wel meer positieve effecten dan negatieve, maar ja, één negatieve en je bent de sjaakquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ben het met je eens. Als het nu random enemy targets waren geweest, had ik het prima gevonden. Ik zie de pyroblasts en fireball al in m'n eigen bakkes verdwijnen... niet zo cool
Ben ik het eigenlijk met hem oneens. Ik zie genoeg discussies waar de goede en zwakke punten worden aangehaald, hoe de verschillen zijn tussen Standard / Wild / Arena etc.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:28 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen... ik las een interessant stuk van iemand bij die blizzard hearthstone werkt. Hij had wat te zeggen over de manier waarop mensen vandaag de dag naar kaarten kijken.
Volgens hem kijken mensen alleen nog maar afzonderlijk naar hoe goed kaarten zijn en halen eventueel daarbij de beste theoretische uitkomsten aan. De geïnterviewde zei iets over hoe kaarten uit het verleden en de toekomst elkaar eventueel ook kunnen versterken.
Het is mijn schuld dat ik maar een stukje van dat stuk omschrijf. Het ging inderdaad vaak en veelal om kaarten die men tegenwoordig al kent en als goed tot zeer goed worden beschouwd. te denken valt dan aan Boom, shredder, loatheb, enz.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wat ik wel vind is dat men nog teveel kaarten vergelijkt met Shredder / Boom etc. Kaarten die gewoon redelijk zijn worden als zwak bestempeld, puur omdat het niet 'de nieuwe OP OP' is. Denk dat op die manier veel kaarten ondergewaardeerd zijn.
Graag, vind dat soort stukken altijd wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Het is mijn schuld dat ik maar een stukje van dat stuk omschrijf. Het ging inderdaad vaak en veelal om kaarten die men tegenwoordig al kent en als goed tot zeer goed worden beschouwd. te denken valt dan aan Boom, shredder, loatheb, enz.Iedere kaart wordt tegenwoordig naast de beste drop van die mana klasse gelegd en dan als minder/zwak gestempeld.
edit: ik zal eens kijken of ik dat stuk/artikel nog ergens kan vinden.
Vol'jin is inderdaad een goeie kaart, maar het ging om Volazj, dat is deze:quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom zou Vol'jin van Priest een slechte kaart zijn? Je kan de health swappen met een grote minion en dan een kleine minion erin sturen om hem weg te spelen. Vooral met een Ysera tegenover je is het een kaart die goud waard is. Ik zie het als een removal kaart + een 6/[nummer] minion op het board. Misschien niet de beste, maar liever dat dan die legendary chick voor 8 mana en inspire een random legendary. Beurt 10, met 5/4 makkelijk weg te spelen en random maakt het dat je net zo goed een kut legendary krijgt.
En die chick kost 7 mana. Nog steeds duur, maar beter dan 8 mana. En is ook meer een fun kaart (past helemaal in bijv. nox zijn randuin straatje) dan dat het echt een goede kaart is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom zou Vol'jin van Priest een slechte kaart zijn? Je kan de health swappen met een grote minion en dan een kleine minion erin sturen om hem weg te spelen. Vooral met een Ysera tegenover je is het een kaart die goud waard is. Ik zie het als een removal kaart + een 6/[nummer] minion op het board. Misschien niet de beste, maar liever dat dan die legendary chick voor 8 mana en inspire een random legendary. Beurt 10, met 5/4 makkelijk weg te spelen en random maakt het dat je net zo goed een kut legendary krijgt.
Oh, haha ik dacht alquote:Op vrijdag 8 april 2016 13:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vol'jin is inderdaad een goeie kaart, maar het ging om Volazj, dat is deze:
[ afbeelding ]
twitter:G2Thijs twitterde op vrijdag 08-04-2016 om 19:09:27My card will be revealed on my Youtube channel at 9PM CET(2 hours from now). https://t.co/UfZ01BsC7C Thanks everbody for voting! reageer retweet
Ik vind een 1/1 met deathrattle summon een 1/1 niet zo heel slecht eigenlijk. Niet bijzonder goed, maar kan in sommige decks best een plekje krijgen!quote:
In een andere class wel ja, maar een warlock? Vooral handig voor als je iets wilt buffen zo'n sticky minion maar geloof dat alle warlock buff kaarten op PO na demon only zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik vind een 1/1 met deathrattle summon een 1/1 niet zo heel slecht eigenlijk. Niet bijzonder goed, maar kan in sommige decks best een plekje krijgen!
Mwah, als hij niet met spells te verwijderen is, mag ie wel wat kosten, hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Pff, wel leuke taunt inderdaad, maar misschien net iets te duur met 9 mana.
Zit wat inquote:Op vrijdag 8 april 2016 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In een andere class wel ja, maar een warlock? Vooral handig voor als je iets wilt buffen zo'n sticky minion maar geloof dat alle warlock buff kaarten op PO na demon only zijn.
Alleen indirect en met minions natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:02 schreef Montagui het volgende:
En Sogoth kan natuurlijk nog gebuffed worden.
Je kan hem zelf ook niet direct targetten met spellsquote:Op vrijdag 8 april 2016 23:02 schreef Montagui het volgende:
En Sogoth kan natuurlijk nog gebuffed worden.
Tja, puur gebaseerd op RNG.quote:Op zondag 10 april 2016 12:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Na negen potjes won ik met een warlock, op het nippertje..
Normaal gesproken zijn de RNG goden mij toch wel redelijk gezind maar dit was echt bizar.quote:
Het is wel handig als je niet voor elke class een goed deck hebt maar verder is deze brawl nou niet echt snel om quests te doen. Potjes duren lang en zijn 100% rngquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zondag 10 april 2016 22:04 schreef Blistering het volgende:
Zo, numero #4 ook goudGouden totems
Mooiste is nog wel dat ik eerder een gouden shaman heb dan een level 60 shaman, hij is namelijk nog maar level 55
gz man, doe je goed! welke heb je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Ik heb nu goud: Mage, Priest, Warrior & Shaman.quote:Op zondag 10 april 2016 22:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
gz man, doe je goed! welke heb je nu?
Mja, wins farmen op rank 5 gaat niet zo lekker helaasquote:Op zondag 10 april 2016 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
Je blijft zeker bewust rond dat leven
Jij doet altijd even een rondje pre-turn-1-concede?quote:Op zondag 10 april 2016 22:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb nu goud: Mage, Priest, Warrior & Shaman.
[..]
Mja, wins farmen op rank 5 gaat niet zo lekker helaasMaar ook op rank 18, 19 of 20 krijg je nog meer dan genoeg tier 1/2 decks tegen je hoor.
Als ik een win streak heb wel jaquote:Op zondag 10 april 2016 22:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij doet altijd even een rondje pre-turn-1-concede?
I know, ik ben zelf niet heel veel beterquote:Op zondag 10 april 2016 22:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb nu goud: Mage, Priest, Warrior & Shaman.
[..]
Mja, wins farmen op rank 5 gaat niet zo lekker helaasMaar ook op rank 18, 19 of 20 krijg je nog meer dan genoeg tier 1/2 decks tegen je hoor.
ik heb een aardig tijdje op rank 20 gefarmed. ben er nu ook weer mee begonnen. 1 pot winnen en weer verliezen. je stompt de grootste noobs weg. voelt niet lekker, maar wel snel bij de 500 wins!quote:Op zondag 10 april 2016 23:01 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kan op zich prima ladder spelen, maar vandaag vind ik dat ik veel heb gespeeld. 21 potjes zijn het echter maar: 13-8. Zo duurt het wel een tijdje voor je 500 wins hebt
Gewoon gaan botten.quote:Op maandag 11 april 2016 09:37 schreef icemotion het volgende:
Tja ik ben te lui om wins te farmen, ik zit op geen enkele van mijn heroes nog maar ergens in de buurt van de 500.
Ik begin nu eindelijk wat heroes naar level 60 te krijgen.. Mage is nu 60. Druid en Paladin gaan de volgende 2 worden. Die zitten allebei ergens in de 50.
Enkel voor gouden kaarten jaquote:Op maandag 11 april 2016 10:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Maakt dat level van je hero wat uit qua gameplay eigenlijk? Of is dat enkel om gouden kaarten te verzamelen?
Ah... dit is pas mijn tweede maand... hoogste level is 26 ofzo. Ga ik niet redden denk ik.quote:Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef icemotion het volgende:
Qua gameplay maakt het niks uit, is puur het verzamelen van golden versies van basic kaarten.
Aan de andere kant; als het je nog lukt om alle gouden murlocs te krijgen voor de expansion dan heb je nog een gouden Old Murk-eye erbij(die je dan daarna kan disenchanten bijvoorbeeld)
Nee dat wordt lastig dan ben ik bang; je hebt dan 4 classes op level 56 ofzo nodig; Warlock, Paladin, Priest en Rogue voor de basic murlocs gold.quote:Op maandag 11 april 2016 10:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ah... dit is pas mijn tweede maand... hoogste level is 26 ofzo. Ga ik niet redden denk ik..
Old Murk-Eye is soulbound (want een reward) en kun je dus niet disenchantenquote:Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef icemotion het volgende:
Qua gameplay maakt het niks uit, is puur het verzamelen van golden versies van basic kaarten.
Aan de andere kant; als het je nog lukt om alle gouden murlocs te krijgen voor de expansion dan heb je nog een gouden Old Murk-eye erbij(die je dan daarna kan disenchanten bijvoorbeeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |