abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 maart 2016 @ 22:13:50 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160987462
quote:
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven

Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.

Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.

Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."

De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.


Profiel Koen Everink: Groot geworden in de reiswereld

Everink stond bij zakenblad Quote al bekend als een succesvolle zakenman. Zo werd zijn vermogen in de Quote 500 Junior 2013 geschat op 15 miljoen euro. Hij was al sinds 1997 actief in de reisbranche.

De oprichter van reisbureau Eliza was Here verkocht zijn bedrijf kort voor de mishandeling voor miljoenen aan de reisgigant Sundio Group. De reisondernemer was ook aandeelhouder bij deze groep.
Tennissers

Hij hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling.

In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.

"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.

http://www.nu.nl/dvn/4224(...)n-in-reiswereld.html



quote:
Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs

Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.

De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.

Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."

De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.

Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”

Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
quote:
Peter rd Vries in RTL Boulevard dd 07-03-2016 : er was wel degelijk camerabewaking
Vanaf 07.53.

http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
quote:
Politie.nl Update zaak Bilthoven
Laatste update: 08-03-2016 | 13:25
Bilthoven - Het onderzoek naar de dood van Koen Everink, wordt onverminderd voortgezet. Vrijdagochtend 4 maart werd hij levenloos aangetroffen in zijn woning. Hij werd door messteken om het leven gebracht.

Onderzoek
Direct startte de recherche een groot onderzoek. De Forensische Opsporing verrichtte uitgebreid sporenonderzoek in de woning. Dit onderzoek werd maandag 7 maart afgerond, het rechercheonderzoek gaat door. Zo werd en wordt met diverse getuigen gesproken en worden de sporen verder geanalyseerd.

Scenario’s
Vrijdag 4 maart werd het lichaam meegenomen voor verder onderzoek. Hieruit kwam vast te staan dat Koen Everink door messteken om het leven werd gebracht. Het onderzoek richt zich op wat er zich in de woning heeft afgespeeld en wie de dader(s) is/zijn. Alle mogelijke scenario’s worden opengehouden.

Tips
Tot nu toe kwamen ruim 30 tips binnen die de recherche verder onderzoekt. Tips blijven welkom. Heeft u iets verdachts gezien en/of gehoord in de omgeving van de Hoflaan tussen donderdagavond 3 maart 18.00 uur en vrijdagochtend 4 maart 09.00 uur? Of is u iets in de periode voor donderdagavond 3 maart of na vrijdagochtend 4 maart iets opgevallen dat u ‘ apart’ vond? Meld dit dan bij de recherche. Ook alle andere informatie die het onderzoek kan helpen, kan gedeeld worden. Dinsdagavond 8 maart besteedt Opsporing Verzocht aandacht aan het onderzoek en het regionale opsporingsprogramma Bureau Hengeveld doet dit op woensdag 9 maart.

Informatie delen
Tips kunnen met het onderzoeksteam gedeeld worden via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem kan via 0800-7000 of via M-online. Ook de opsporingstiplijn, 0800-6070, kan gebeld worden. Daarnaast kan gesproken worden met het Team Criminele Inlichtingen via 079- 3458999.
quote:
Update Telegraaf dd 08-03-2016

Everink werd doodgestoken
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
Update Koen Everink is niet door zijn dochter gevonden

Update :

BILTHOVEN - Vrienden en familie van Koen Everink zijn geschokt door de arrestatie van tennistrainer Mark de J. (29). De coach van toptennisser Robin Haase (28) was in de week voor de moord op Everink driemaal in diens woning, ook op de avond voordat Everink dood werd aangetroffen. De recherche meent een sterke zaak tegen De J. te hebben.
Tennistrainer Mark de J., die gisteren op Schiphol werd gearresteerd vanwege de moord op Koen Everink, was de laatste persoon die Everink in leven zag.

http://www.telegraaf.nl/b(...)isite_Everink__.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 maart 2016 @ 22:16:26 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160987552
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus wel geld inzetten terwijl je weet dat je het nooit uit kan cashen :?

Maar in het artikel wordt geschreven over iemand die veel op lage stakes speelt die ineens 30K online wilt hebben
Inzetten om het te kunnen gebruiken voor poker?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160987707
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Inzetten om het te kunnen gebruiken voor poker?
Nice dat je je posting nog een keer plaatst.

Maar het is wel een beetje gek om 30.000 online te willen hebben terwijl zijn poker voorkeuren tafels waren waar je voor maximaal 50 inkoopt. Dan is 30K wel een beetje veul.

Maar misschien was het voor sportsbetting, waar tennisfans natuurlijk meteen aan dachten (niet dat Haase een dubieuze naam heeft oid of ooit verdacht is)
pi_160987898
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nice dat je je posting nog een keer plaatst.

Maar het is wel een beetje gek om 30.000 online te willen hebben terwijl zijn poker voorkeuren tafels waren waar je voor maximaal 50 inkoopt. Dan is 30K wel een beetje veul.

Maar misschien was het voor sportsbetting, waar tennisfans natuurlijk meteen aan dachten (niet dat Haase een dubieuze naam heeft oid of ooit verdacht is)
Postte vanmiddag een artikel waarin zijn naam wel werd genoemd.
pi_160988323
WTF...

quote:
Mark de J. was zelf ooit ook een tennistalent, maar bereikte de top niet. Mark trok al jaren op met leeftijdgenoot Robin Haase en werd in 2014 coach van de tennisprof, die in 2013 naar buiten bracht met de dood te zijn bedreigd. De bedreigingen zouden uit de hoek van het online-gokken komen.
https://www.deondernemer.(...)ast-vriend-en-vijand

Bronnen bedreigingen:
http://www.volkskrant.nl/(...)ngen-haase~a3473340/

[ Bericht 15% gewijzigd door ootjekatootje op 27-03-2016 22:46:35 ]
pi_160989132
Dus samengevat, Haase werd bedreigd door online-gokkers voor match-fixing.
Mark de J. was online-gokker en trainer van Haase.
Haase heeft het ATP ingelicht over die bedreigingen.
Mark en Haase kenden mekaar al vanaf hun jeugd.

Had die Haase nu helemaal niet door dat zijn vriend de trainer in de problemen zat door gokken.
pi_160989264
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:12 schreef hondjes het volgende:
Dus samengevat, Haase werd bedreigd door online-gokkers voor match-fixing.
Mark de J. was online-gokker en trainer van Haase.
Haase heeft het ATP ingelicht over die bedreigingen.
Mark en Haase kenden mekaar al vanaf hun jeugd.

Had die Haase nu helemaal niet door dat zijn vriend de trainer in de problemen zat door gokken.
Een tennisser had een verklaring afgelegd bij de politie over de schulden en gokproblemen van Mark. Maar ook Raemon Sluiter en nog een andere speler waren mee op reis.

Haase zegt steeds dat hij van niets weet...
pi_160989619
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:12 schreef hondjes het volgende:
Dus samengevat, Haase werd bedreigd door online-gokkers voor match-fixing.
Mark de J. was online-gokker en trainer van Haase.
Haase heeft het ATP ingelicht over die bedreigingen.
Mark en Haase kenden mekaar al vanaf hun jeugd.

Had die Haase nu helemaal niet door dat zijn vriend de trainer in de problemen zat door gokken.
En dan steek je iemand dood. Bizar allemaal
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160989820
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]

En dan steek je iemand dood. Bizar allemaal
En slechts een loopjongen. .... jaja.
pi_160990113
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En slechts een loopjongen. .... jaja.
  maandag 28 maart 2016 @ 00:56:43 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_160991382
Raemon Sluiter, die houdt toch ook wel van een potje poker?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 28 maart 2016 @ 01:03:25 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_160991503
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:56 schreef Jane het volgende:

Raemon Sluiter, die houdt toch ook wel van een potje poker?
Ach, vroeger was het klaverjassen, hartenjagen of monopoly met de familie.
Tegenwoordig is het voor veel mensen poker, misschien ook omdat je het overal online kunt spelen als je op reis bent bijvoorbeeld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_160991535
Wat een insinuaties weer allemaal.
pi_160991546
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:03 schreef APK het volgende:

[..]

Ach, vroeger was het klaverjassen, hartenjagen of monopoly met de familie.
Tegenwoordig is het voor veel mensen poker, misschien ook omdat je het overal online kunt spelen als je op reis bent bijvoorbeeld.
Hee APK , jij hebt daar wel wat kijk op, kan dat gokken zo uit de hand lopen of is dit topje van de ijsberg?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 01:06:12 ]
pi_160991597
De media gebruikt balken voor de ogen van Mark de J. Totaal niet nodig. Een zoekopdracht via Google en de foto's zonder balken zijn niet meer met honderd handen te tellen. Als ze toch bezig zijn, dan moeten ze ook Robin Haase in rekenen voor zijn belachelijk slechte resultaten. Die man heeft helemaal niks te zoeken op het profcircuit. Hij wordt aan alle kanten in gemaakt. Dat is dan Nederlands beste tennisser. Bizar.



  maandag 28 maart 2016 @ 01:11:42 #16
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_160991633
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:03 schreef APK het volgende:

[..]

Ach, vroeger was het klaverjassen, hartenjagen of monopoly met de familie.
Tegenwoordig is het voor veel mensen poker
Inderdaad. Ik heb op 8 januari nog met m'n familie wat Kolonisten van Katan gespeeld. Nu sta ik 3300 euro in het rood ;(
  maandag 28 maart 2016 @ 01:12:23 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_160991644
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

Hee APK , jij hebt daar wel wat kijk op, kan dat gokken zo uit de hand lopen of is dit topje van de ijsberg?
Zelf poker ik niet, maar in de wed- en pokerreeksen hier op FOK! heb ik heel af en toe wel eens iemand uit de bocht zien vliegen.
Die lossen het dan meestal op een of andere manier wel weer op.
Iemand neersteken vanwege een pokerschuld lijkt mij erg vergezocht.

Als die gast niet goed was met pokeren dan denk ik dat hij ook niet goed kon liegen, misschien probeerde hij 'poker' te spelen met Everink en zag die er dwars doorheen waardoor de stoppen doorgeslagen zijn?
Geen idee :{
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 28 maart 2016 @ 01:15:53 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_160991699
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:11 schreef Tijn het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb op 8 januari nog met m'n familie wat Kolonisten van Katan gespeeld. Nu sta ik 3300 euro in het rood ;(
Gelukkig heeft Raemon Sluiter vooralsnog blijkbaar geen probleem met pokerschulden en zijn partner voor zover wij weten ook niet :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_160991702
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:12 schreef APK het volgende:

[..]

Zelf poker ik niet, maar in de wed- en pokerreeksen hier op FOK! heb ik heel af en toe wel eens iemand uit de bocht zien vliegen.
Die lossen het dan meestal op een of andere manier wel weer op.
Iemand neersteken vanwege een pokerschuld lijkt mij erg vergezocht.

Als die gast niet goed was met pokeren dan denk ik dat hij ook niet goed kon liegen, misschien probeerde hij 'poker' te spelen met Everink en zag die er dwars doorheen waardoor de stoppen doorgeslagen zijn?
Geen idee :{
Het is een raar verhaal hoe hij aan zoveel schuld kwam, ook nog bij andere blijkbaar?
Lijkt me niet om alleen pokeren te gaan maar goed dat is mijn vermoeden.
pi_160991926
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:56 schreef Jane het volgende:
Raemon Sluiter, die houdt toch ook wel van een potje poker?
Jazeker.
Zal wel balen zijn geweest voor Mark om zovaak geconfronteerd te worden met een ex-toptennisser die daarna redelijk succesvol werd in de pokerwereld, terwijl hij zelf op beide vlakken heeft 'gefaald'.
pi_160991941
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:12 schreef APK het volgende:

[..]

Zelf poker ik niet, maar in de wed- en pokerreeksen hier op FOK! heb ik heel af en toe wel eens iemand uit de bocht zien vliegen.
Die lossen het dan meestal op een of andere manier wel weer op.
Iemand neersteken vanwege een pokerschuld lijkt mij erg vergezocht.

Als die gast niet goed was met pokeren dan denk ik dat hij ook niet goed kon liegen, misschien probeerde hij 'poker' te spelen met Everink en zag die er dwars doorheen waardoor de stoppen doorgeslagen zijn?
Geen idee :{
hehe, om te pokeren hoef je niet te kunnen liegen en als je goed kunt liegen, maakt dat je zeker nog geen goed pokerspeler.

Ik steun wel het idee dat er die avond iets anders is gedaan dan een potje voetbal kijken.

quote:
3s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is een raar verhaal hoe hij aan zoveel schuld kwam, ook nog bij andere blijkbaar?
Lijkt me niet om alleen pokeren te gaan maar goed dat is mijn vermoeden.
Geld verliezen in poker, gaat heel gemakkelijk. Ook als je lage limieten speelt. Volgens pokernews speelde hij met name omaha wat beschouwd kan worden als de "gokvariant" onder het poker. Online winnen is enorm lastig, zelfs als je erg goed kunt pokeren.
pi_160992653
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:03 schreef APK het volgende:

Ach, vroeger was het /snip/ monopoly met de familie.
Tegenwoordig is het voor veel mensen poker
:D
pi_160992668
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 08:49 schreef Leandra het volgende:

Dat roep je nu al 2 keer, heb je daar een bron voor?
Sinds wanneer zou iemand een bron moeten opvoeren wanneer hij/zij iets plaatst met een vraagteken erachter?

Overigens begrijp ik niet waarom niet opgepakt wordt dat in de berichtgeving wordt gemeld dat er vrijwel niets van waarde is meegenomen, dat is veelzeggend, een horloge is daarbij tamelijk voor de hand liggend, in letterlijke zin zelfs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 28-03-2016 03:36:08 ]
pi_160993147
Het is trouwens best opvallend dat hij op 8 januari voor het laatst actief was op (die ene) pokersite. Misschien kreeg hij het niet meer voor elkaar geld te lenen?
pi_160993210
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 05:13 schreef Physsic het volgende:
Het is trouwens best opvallend dat hij op 8 januari voor het laatst actief was op (die ene) pokersite. Misschien kreeg hij het niet meer voor elkaar geld te lenen?
De grens was bereikt bij Koen.
En dat heft Koen blijkbaar iets te duidelijk aan hem gemaakt toen Mark de Jong als laatste nog achterbleef na afloop van de voetbalwedstrijd. Mark probeerde blijkbaar weer opnieuw geld te lenen.

Mijn gedachte en ervaring is als volgt.
Je leent wat geld uit aan je vriend, maar de frequentie wordt steeds vaker en hoger en je voelt je steeds ongemakkelijker. Word je nu gezien als vriend of als geldbuidel?
Op een gegeven moment ben je het zat, en zeg je dit is de laatste keer, en zeg je dat hij eens een keer met een plan van aflossing moet komen.
Waarschijnlijk is dit gebeurd om en nabij 8 januari.

Mark kwam in die laatste week wel drie keer langs. Koen begint zich te ergeren, want hij weet nog steeds niet dat hij als vriend gezien wordt of als geldbuidel.
En Mark blijft weer als laatste over bij de nazit van de voetbalwedstrijd.
pi_160993240
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:37 schreef Jaidee het volgende:

[..]

hehe, om te pokeren hoef je niet te kunnen liegen en als je goed kunt liegen, maakt dat je zeker nog geen goed pokerspeler.

Ik steun wel het idee dat er die avond iets anders is gedaan dan een potje voetbal kijken.

[..]

Geld verliezen in poker, gaat heel gemakkelijk. Ook als je lage limieten speelt. Volgens pokernews speelde hij met name omaha wat beschouwd kan worden als de "gokvariant" onder het poker. Online winnen is enorm lastig, zelfs als je erg goed kunt pokeren.
Geld verliezen kun je met alle kaartspelletjes, snel en veel, afhankelijk van hoe grof je het zelf wil maken. Ik heb er op een avondje toepen ook wel eens 800 euro bij ingeschoten. Kaarten om geld met vrienden of kennissen is sowieso niet aan te raden, het kan veel kwaad bloed zetten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_160993243
Misschien was Koen voor Feyenoord en Mark voor AZ. Dan kan samen zo'n wedstrijd kijken onverstandig zijn.
pi_160993301
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:37 schreef Jaidee het volgende:

[..]

hehe, om te pokeren hoef je niet te kunnen liegen en als je goed kunt liegen, maakt dat je zeker nog geen goed pokerspeler.

Ik steun wel het idee dat er die avond iets anders is gedaan dan een potje voetbal kijken.

[..]

Geld verliezen in poker, gaat heel gemakkelijk. Ook als je lage limieten speelt. Volgens pokernews speelde hij met name omaha wat beschouwd kan worden als de "gokvariant" onder het poker. Online winnen is enorm lastig, zelfs als je erg goed kunt pokeren.
Dat zou ik niet zeggen, welliswaar is Omaha voor beginners veel complexer, het is zeker geen gokvariant, sterker nog de complexiteit is zeker bij Omaha HL groter dan bij Texas holdem, niet voor niets is deze variant juist zo populair bij de echt goede spelers.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160993703
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jazeker.
Zal wel balen zijn geweest voor Mark om zovaak geconfronteerd te worden met een ex-toptennisser die daarna redelijk succesvol werd in de pokerwereld, terwijl hij zelf op beide vlakken heeft 'gefaald'.
-oeps-

het is de vriendin van Sluiter die successen boekt in de pokerwereld, Fatima Morero de Melo. Niet Sluiter zelf, ik denk dat je beide met elkaar verwart

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 28-03-2016 09:48:01 ]
pi_160993733
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heeft Everink gefaald in de pokerwereld? Volgens mij is er toch niks bekend over zijn gegok, gepoker etc?

En het is de vriendin van Sluiter die successen boekt in de pokerwereld, Fatima Morero de Melo. Niet Sluiter zelf
Mark de J., de tenniscoach had gokschulden, niet Everink....

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtml
pi_160993741
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:46 schreef FANN het volgende:

[..]

Mark de J., de tenniscoach had gokschulden, niet Everink....

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtml
Ja ik kan niet lezen. Ik dacht dat hij het over Everink had ;(
pi_160993751
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja ik kan niet lezen. Ik dacht dat hij het over Everink had ;(
kan gebeuren :+
pi_160994246
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

-oeps-

het is de vriendin van Sluiter die successen boekt in de pokerwereld, Fatima Morero de Melo. Niet Sluiter zelf, ik denk dat je beide met elkaar verwart

Grootste winst 40.000:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/15(...)rijk-in-Madrid.dhtml

Daarnaast zal hij zo nu en dan nog steeds met kleine wedstrijden meedoen. Fatima is inderdaad veel fanatieker.
Pokeren (en andere gokspellen) blijken redelijk populair in de tenniswereld.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2016 @ 10:59:03 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160994321
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Grootste winst 40.000:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/15(...)rijk-in-Madrid.dhtml

Daarnaast zal hij zo nu en dan nog steeds met kleine wedstrijden meedoen. Fatima is inderdaad veel fanatieker.
Pokeren (en andere gokspellen) blijken redelijk populair in de tenniswereld.
Nadal is ambassadeur van Pokerstars :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160994773
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:59 schreef borisz het volgende:

[..]

Nadal is ambassadeur van Pokerstars :+
Je bedoelt Raemon Sluiter? Want daar ging het AD-artikel namelijk over.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2016 @ 11:42:46 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160994838
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:38 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Je bedoelt Raemon Sluiter? Want daar ging het AD-artikel namelijk over.
Heb het artikel niet even gelezen.


Wat ik wil aangeven dat tennis en poker goed samen gaan.

Overigens lees ik net dat Nadal niet meer in de stal van Pokerstars zit. Maar goed, nu weer terug naar de zaak.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160999427
De Quote komt nu met het volgende:
quote:
Tenniscoach Mark de Jong, die wordt verdacht van de moord op zakenman Koen Everink, zou grote gokschulden hebben, onder anderen bij Everink. Dat er behoorlijke bedragen omgaan in het gokcircuit rondom Everink blijkt wel uit de verklaringen die Quote optekende. Op de avond van de moord zou Everink ¤25000 hebben gewonnen in een casino. Mark de Jong was daarvan op de hoogte, meldden we eerder.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)nk-van-80.000-175822

Toch geen voetballen gekeken?
En als pa in het casino zat, wie was er dan bij het dochtertje?
  maandag 28 maart 2016 @ 15:28:53 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999461
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef ootjekatootje het volgende:
De Quote komt nu met het volgende:

[..]

http://www.quotenet.nl/Ni(...)nk-van-80.000-175822

Toch geen voetballen gekeken?
En als pa in het casino zat, wie was er dan bij het dochtertje?
De oppas?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160999562
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

De oppas?
Er werd in diverse bronnen juist gezegd dat hij om 18:00 uur thuis was.
pi_160999568
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef ootjekatootje het volgende:
De Quote komt nu met het volgende:

[..]

http://www.quotenet.nl/Ni(...)nk-van-80.000-175822

Toch geen voetballen gekeken?
En als pa in het casino zat, wie was er dan bij het dochtertje?
Waarschijnlijk bij de moeder,die woont 2 straten verderop
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 28 maart 2016 @ 15:35:05 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999597
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er werd in diverse bronnen juist gezegd dat hij om 18:00 uur thuis was.
Dat kan ook nog, of quote heeft het fout dat het van die avond is, maar bijvoorbeeld van de avond daarvoor of van die middag.
Casino Utrecht is wel heel dichtbij natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160999631
Een bezoekje aan Holland Casino is makkelijk te verifiėren. En het hangt daar vol met camera's.
  maandag 28 maart 2016 @ 15:37:43 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999670
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Een bezoekje aan Holland Casino is makkelijk te verifiėren. En het hangt daar vol met camera's.
Al even afgezien van het feit dat je daar sowieso niet zomaar naar binnenloopt, maar altijd je ID moet laten zien.
De vraag is vooral of en hoelang ze die gegevens opslaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160999692
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Een bezoekje aan Holland Casino is makkelijk te verifiėren. En het hangt daar vol met camera's.
Die camera;s heb je niet eens nodig; je wordt gescanned als je binnen komt middels je ID of paspoort.

Je staat dus gewoon in de computer daar zodra je binnen bent.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160999705
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat je daar sowieso niet zomaar naar binnenloopt, maar altijd je ID moet laten zien.
De vraag is vooral of en hoelang ze die gegevens opslaan.
Die slaan ze op, want ze kunnen gewoon zien wanneer je de vorige keer daar geweest bent :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160999720
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat je daar sowieso niet zomaar naar binnenloopt, maar altijd je ID moet laten zien.
De vraag is vooral of en hoelang ze die gegevens opslaan.
Ja, dat bedoel ik met te verifiėren. Lijkt me dat ze de gegevens langere tijd opslaan ivm witwasonderzoeken.
pi_160999741
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die camera;s heb je niet eens nodig; je wordt gescanned als je binnen komt middels je ID of paspoort.

Je staat dus gewoon in de computer daar zodra je binnen bent.
Ook als je zo'n clubcard hebt?
pi_160999765
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ook als je zo'n clubcard hebt?
Lijkt me wel. Wellicht wordt dan die clubcard gescanned ofzo, geen idee, maar ze zullen willen weten wie ze binnen laten, dus ik ga er wel van uit :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160999809
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Wellicht wordt dan die clubcard gescanned ofzo, geen idee, maar ze zullen willen weten wie ze binnen laten, dus ik ga er wel van uit :)
Die card hangt samen aan een ID. Naja, het HC kan zelf uitsluitsel geven. Ben er zelf laatst geweest, maar wat vroeger een bruisend avondje was, is niks meer van over. Een louche gokhol met discutabele lui :r
pi_160999815
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ook als je zo'n clubcard hebt?
Ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')