abonnement Unibet Coolblue
pi_160471477
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P


pi_160471533
Sorry ik had niet door dat ik 'm volmaakte. :@

Edit, oh dat deed ik niet. :D
pi_160471583
Dat deed ik ook :)
pi_160471605
Alle chocola in huis is voor mij B-)
F spuugt dat keihard uit als hij het proeft. In harde, zachte of vloeibare vorm.

Eten en drinken middel ik in.
Wat de ene dag meer is wordt de volgende dag minder en zo compenseert het.

Maar ik snap absoluut het gevoel van Hallo ONZE opvoeding respecteren please van JM.
Niet alleen wat eten/drinken maar bij je keuzes die jij voor je kind nodig acht.
Daar zou ik ook kriebels van krijgen.
  zondag 6 maart 2016 @ 19:52:20 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160471618
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Dot. het volgende:
Ik heb liever niet dat ze Stip chocopasta of chocola geven omdat hij niet weet wat het is en er dus ook niet om vraagt nu. Hij wordt heel blij van kruidenroomkaas en pindakaas dus als ik hem daar nog blij mee kan maken vind ik dat alleen maar fijn. Bij z'n opa's en oma's krijgt hij wel lekkers, maar dat is dan een koekje, een knijpfruitje of zo'n fruitreepje. Oma had het ook goed ingeschat dat ze hem geen paashaas cadeau hoefde te doen :+

Thuis krijgt hij wel eens dit koekje. Smaakt nergens naar en zijn 'gezonder' dan kinderkoekjes voor zover ik kon zien, en hij vindt ze heerlijk.

http://www.verkade.nl/pro(...)nappertjes-volkoren/
Dat had ik ook zo gedaan dan maar Lucas vraagt er wel om (hij werd helemaal hyper toen ik een keer een mergpijp at terwijl hij geen idee had wat het was en toen nooit snoep had gehad :') gek genoeg deed hij dat niet als ik een wortel zat te eten. Zal wel in de genen zitten :+). En natuurlijk had ik kunnen zeggen dat hij bv geen hagelslag mag maar dat vind ik ook meten met twee maten als we het zelf wel eten.

Hij wijst nu vaak de hagelslag aan maar als we dan zeggen dat hij iets anders moet kiezen dan doet hij dat ook dus zolang het zo kan en hij ook gezonde dingen eet, vind ik het prima.

Bij de volgende ook wel de regel dat er geen snoep/ chocolade ingaat voor de 1,5 jaar. Benieuwd of dat gaat lukken met een grote broer in huis :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160471803
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 19:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat had ik ook zo gedaan dan maar Lucas vraagt er wel om (hij werd helemaal hyper toen ik een keer een mergpijp at terwijl hij geen idee had wat het was en toen nooit snoep had gehad :') gek genoeg deed hij dat niet als ik een wortel zat te eten. Zal wel in de genen zitten :+). En natuurlijk had ik kunnen zeggen dat hij bv geen hagelslag mag maar dat vind ik ook meten met twee maten als we het zelf wel eten.

Hij wijst nu vaak de hagelslag aan maar als we dan zeggen dat hij iets anders moet kiezen dan doet hij dat ook dus zolang het zo kan en hij ook gezonde dingen eet, vind ik het prima.

Bij de volgende ook wel de regel dat er geen snoep/ chocolade ingaat voor de 1,5 jaar. Benieuwd of dat gaat lukken met een grote broer in huis :')
Oh ja, wij hebben het idd ook nooit in huis :) Als ik zoet op brood eet is het pindakaas en mijn vriend maak je alleen blij met hartig. Maar we eten wel s avonds altijd een stroopwafel en als ik die overdag pak krijgt Stip zo'n koekje en dat is dan ook ok. Maar hij had een tijd terug van een oma een boterham met honing gekregen en toen konden we idd de honingpot niet in zijn zicht hebben. Ik vind honing gewoon niet ok als broodbeleg dus dat was even dik drama tot de pot op was. Nu hebben we weer een fles en herkent hij het niet meer. Hij heeft wel ontdekt waar de perenijsjes liggen, dus staat hij nu regelmatig bij de vriezer terwijl hij 'ishah?!' zegt :D

Hij was laatst op een verjaardag ook de koning te rijk, want hij had de toastjes ontdekt en legde elke keer een paar toastjes in z'n bakje om ze op te smikkelen als koekjes :D Als wij iets lekkers eten mag hij dat ook, maar hij is zo makkelijk blij te maken met iets dat voor ons heel gewoon is. Hij gaat op het kdv met z'n verjaardag ook pakjes appelsap trakteren en mijn vriend vond dat karig. Ik denk dan, het is zijn verjaardag en daar maak je hem heel blij mee, dus waarom niet?
pi_160471868
Jullie gaan zo snel :P
Leuk onderwerp, eten en drinken. Drinken zijn we thuis streng in; bv, rooibos thee of baby thee van hipp, water. Op opvang karnemelk geloof ik.
Patat van de snackbar eet hij wel eens mee, maar dan stop ik er eerst twee boterhammen in en een groentekroket en daarna zit hij al redelijk vol. Heeft nog nooit chocopasta of hagelslag gehad, wel gestampte muisjes 1x per week ofzo. Pindakaas, vegetarische smeerworst, appelstroop, jam (nu ook gewone jam), zonnestroop, honing is wat hij eet. Ontbijtkoek ook wel eens. Kibbeling laatst gegeten. Snoep krijgt hij nooit, cake Enzo ook niet. Rozijntjes, verschillende kinderen rijstwafels uit Duitsland :9 , wortelknabbels, die wel. Vinden sommige zielig. Snap dat niet. Familie van man gaf hem vandaag zonder te vragen een extra zout tuc koekje. Daar wind ik me dan over op. Gaat om het idee dat ze het niet vragen. Wel mocht hij van mij ham met asperge erin, ja ook zout maar dat vind ik nuttiger dan koekje. En het niet vragen, dat vind ik stom. En melk drinkt hij niet maar nog steeds meer dan genoeg borstvoeding O+
  zondag 6 maart 2016 @ 20:02:02 #8
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160471871
Zolang hij er blij mee is lekker zo houden idd ;) hier wordt het een strijd om het helemaal af te zetten en zoals Nikki zegt: pick your battles.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 6 maart 2016 @ 20:07:32 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_160472037
Ja, natuurlijk is (wederzijds!) respect belangrijk. Ben ik helemaal met iedereen eens.

Maar, en misschien komt dat wel door mijn persoonlijke situatie, er is iets wat ik nog veel belangrijker vind en dat is liefde, geborgenheid en genieten van elkaar. Echt, denk eens aan wat over tien jaar nog blijft hangen, wat een kind vormt later als mens. Dat is niet of het bij zestien of bij 36 maanden een stroopwafel kreeg. Of het soms wat later in bed lag dan wenselijk. Of het de juiste sokken onder de juiste broek aan kreeg. Dat alles is op de lange termijn zo futiel als wat.

Het zal zich wel herinneren hoe fijn het was bij opa en oma. Hoe leuk ze speelden. De wijze lessen van opa.
Zet dat soort dingen alsjeblieft niet onder druk / op het spel voor dingen die er uiteindelijk weinig toe bleken te doen. Het fundament van een mens gaat namelijk zo veel dieper dan dat.

#justmy2cents
disclaimer
pi_160472227
Voortbordurend op SQ (+1 trouwens)
Elke keer als ik chokotoff zie liggen in de supermarkt denk ik aan de leuke middagen en avonden bij mijn opa en oma O+ dan kregen mijn broertje en ik een chocotoff mee voor onderweg (10 minuten met de auto). Wedstrijdjes wie het langst over de toffee kon doen O+
Zelfs de geur van hun huis komt dan helemaal terug en ik word er altijd zo blij van binnen van.
pi_160472243
SQ ik ben het helemaal met je eens. L krijgt bij opa ook allerlei dingen die ze van ons niet krijgt, maar dát is juist waar hij opa voor is. L is gek op hem, en dat komt echt niet alleen omdat ze lekkere dingen van hem krijgt, nee dat komt omdat ze aandacht en liefde van hem krijgt, omdat ze samen leuke dingen doen zoals musea bezoeken en wandelen op het strand. Die twee zitten ook hele middagen in de knutselkamer van opa om daar te bouwen en te knutselen aan vanalles en nog wat (hij bouwt modelboten en heeft daar een aparte kamer voor die door L omgedoopt is tot knutselkamer ;) ). Ik hoop dat L zich dit soort mooie dingen later nog herinnert. O+
pi_160472274
+1 op alles wat SQ zegt.

Als oma op heeft gepast krijgt ik achteraf ook wel eens een foto te zien van L die een lekkere boterham met chocopasta eet, of een koekje smikkelt, of van die mierzoete drinkflesjes aan het slurpen is.
Maar ze heeft zo'n ongelofelijke fijne dagen altijd bij opa en oma en ze hoeft écht van mij niet alleen maar biologische, suikervrije en groene-mamma-verantwoorde zooi te eten hoor :D

Ik leg wel de grens bij een slok koffie van oma, 'dat vind ze zo lekker' :X
pi_160472318
L heeft trouwens vandaag geheel tegen verwachting in meegesmikkeld van mijn grapefruit :D

en daarna bij andere oma waarschijnlijk een negerzoen gehad :P Maar daar was ik niet bij dus dat ga ik nooit weten haha.
  zondag 6 maart 2016 @ 20:18:52 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_160472346
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
SQ ik ben het helemaal met je eens. L krijgt bij opa ook allerlei dingen die ze van ons niet krijgt, maar dát is juist waar hij opa voor is. L is gek op hem, en dat komt echt niet alleen omdat ze lekkere dingen van hem krijgt, nee dat komt omdat ze aandacht en liefde van hem krijgt, omdat ze samen leuke dingen doen zoals musea bezoeken en wandelen op het strand. Die twee zitten ook hele middagen in de knutselkamer van opa om daar te bouwen en te knutselen aan vanalles en nog wat (hij bouwt modelboten en heeft daar een aparte kamer voor die door L omgedoopt is tot knutselkamer ;) ). Ik hoop dat L zich dit soort mooie dingen later nog herinnert. O+
wat ontzettend tof ja! En wat fijn ook dat ze zo'n sterke band hebben. Ik hoop ook ontzettend dat mauwtje dat houdt, met mijn vader O+
disclaimer
  zondag 6 maart 2016 @ 20:20:40 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_160472388
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:18 schreef Dyre het volgende:
L heeft trouwens vandaag geheel tegen verwachting in meegesmikkeld van mijn grapefruit :D

en daarna bij andere oma waarschijnlijk een negerzoen gehad :P Maar daar was ik niet bij dus dat ga ik nooit weten haha.
racisme :(
disclaimer
pi_160472433
Oja excuseer! Afrikaans-Amerikaans-getinte zoenen O+
pi_160472434
Mag zij gewoon negers zoenen :o
pi_160472466
Is mijn kind stuk trouwens in het chocola vies vinden :')
  zondag 6 maart 2016 @ 20:23:43 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_160472467
En nu ga ik eerst mijn abonnement verlengen. Echt, twee dagen mobiel fokken met ads en ik krab mijn ogen al uit :')
disclaimer
pi_160472471
Zoenen is sowieso een dagtaak tegenwoordig. Alles en iedereen wordt liefdevol gekust O+ Mama, papa, maar ook alle knuffels, boekjes en het állerliefste je eigen spiegelbeeld :D
pi_160472481
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:22 schreef BlueEyes het volgende:
Mag zij gewoon negers zoenen :o
:o

* Skittles zoekt telefoonnummer van AMK op
pi_160472493
Ghehehe Sq, mag je ook sameneenvarkenkopen 8)7
  zondag 6 maart 2016 @ 20:25:52 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_160472517
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehehe Sq, mag je ook sameneenvarkenkopen 8)7
nee, wel speeddaten voor alleenstaande moeders ;(
disclaimer
pi_160472531
Ik vind mobiel fokken nog niet zo handig... Hoe kan je een topicreeks onder elkaar zien? (wat je normaal gesproken krijgt als je op een topictitel klikt)
  zondag 6 maart 2016 @ 20:27:44 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_160472562
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:26 schreef Dyre het volgende:
Ik vind mobiel fokken nog niet zo handig... Hoe kan je een topicreeks onder elkaar zien? (wat je normaal gesproken krijgt als je op een topictitel klikt)
in het subforum over de topictitel vegen. Dan zie je een chain-symbool waar je op kan tappen.
disclaimer
pi_160472579
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:26 schreef Dyre het volgende:
Ik vind mobiel fokken nog niet zo handig... Hoe kan je een topicreeks onder elkaar zien? (wat je normaal gesproken krijgt als je op een topictitel klikt)
Over de topictitel heen swypen, dan krijg je rechts in plaats van een rondje een soort S. Als je op die S drukt krijg je de topicreeks te zien
pi_160472637
Kijk, dat maakt het al een heel stuk makkelijker ^O^
  zondag 6 maart 2016 @ 20:31:11 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_160472660
zo, nu kan ik weer fokken O+
disclaimer
pi_160472786
:o dingen zoals riemen in de wagen enzo - en het algehele idee dat er uberhaupt niet geluisterd wordt snap ik heel goed.

Mijn ouders luisteren denk ik best goed, maar ik ben vooral een voorstander van gebalanceerd, normaal eten en mijn ouders zijn dat ook, en we verschillen ook weinig van mening over wat dat inhoudt :+ dat scheelt. Daarnaast is hij bijna altijd bij mij, dus ik heb veel zicht op wat hij eet. Dan maak ik me ook niet druk over een uitzondering. W eet dus eigenlijk gewoon net als ik, alleen wat minder pittig denk ik :P .
Overigens vind ik het veel belangrijker dat W plezier heeft in lekker eten met ons, kan genieten van eten, en tussen de regels door leert wat wel en niet gezond is (wat niet hetzelfde is als alle ongezonde dingen weren).
  zondag 6 maart 2016 @ 21:13:29 #30
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160474134
Heerlijk die opa / oma herinneringen. Heb zelf nooit zo'n band met mijn opa's en oma's gehad.

Mijn ouders waren dit weekend hier. Lucas vertrok zijn gezicht al toen hij ze over het tuinpad aan zag komen lopen :') heeft ook even geduurd voordat hij los kwam maar uiteindelijk is het heel erg goed gegaan en had hij echt pret met ze. Ze mochten hem zelfs optillen en hij gaf ze kusjes. Gaan ze de komende tijd meer zien want met de bevalling is het de bedoeling dat mijn ouders komen oppassen. Hoop dat hij dan ook echt een goede band met ze heeft een houdt.

Over drie weken gaan we met pasen erheen en dan mag Lucas chocolade-eitjes zoeken O+ daar heb ik zo fijne herinneringen aan. Moeder vroeg netjes of hij wat paaschocolade mocht. Prima zolang hij niet alles meteen opeet :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160475038
Paaseitjes zoeken <3
Is Lucas altijd zo sceptisch geweest tegenover jouw ouders, of is dat iets van de laatste tijd? Zien jullie ze vaak? Hopelijk gaat het snel wat minder moeizaam. O heeft nu voor t eerst een soort vreemdenangst. Heel raar, heb haar nog nooit zo gezien.

Wat een fijne herinneringen aan opa en oma's. Ik had maar twee oma's (geen opa's). Een overleed toen ik 3 was. Ik herinner me nog zo goed welke koekjes ik altijd bij haar kreeg. Van die lange met gebobbelde randen en wit glazuur. En dat ze zo'n papegaai-optrekding boven haar bed had. Daar kon je leuk mee spelen :P
  zondag 6 maart 2016 @ 21:43:00 #32
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160475292
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:24 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehehe Sq, mag je ook sameneenvarkenkopen 8)7
Ik denk dat wij samen een varken moeten kopen.

Zullen we hem Keesje noemen en jurkjes aandoen?
Kwak
  zondag 6 maart 2016 @ 21:45:41 #33
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160475416
Dat is altijd zo geweest. Snap ook echt niet hoe het komt. Bij niemand reageert hij zo raar als bij hen. Als baby werd hij zo hysterisch dat ik met hem naar boven moest zodat hij kon kalmeren. En nu duurt het ook altijd nog langer dan bij anderen en houdt hij een zekere afstand. Dus dit weekend was een enorme stap vooruit. Enige oorzaak die ik kan bedenken is dat ze roken. Mijn moeder is nu bijna gestopt en dat verschil ruik je echt. Aan de andere kant: Op het tuinpad kan hij ze nog niet ruiken :') en mijn ouders zijn echt heel lief en zo.

We zien elkaar nu eens in de 2 a 3 maanden, maar dat zal de komende tijd eens in de maand worden.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160475561
Wat apart idd. Nou is een rooklucht ook niet echt lekker, maar toch :) Maar hopelijk gaat het mu zachtjesaan beter nu ze mindert! En vaker zien is ook niet weg natuurlijk :)
pi_160476296
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:45 schreef Chanty het volgende:
Dat is altijd zo geweest. Snap ook echt niet hoe het komt. Bij niemand reageert hij zo raar als bij hen. Als baby werd hij zo hysterisch dat ik met hem naar boven moest zodat hij kon kalmeren. En nu duurt het ook altijd nog langer dan bij anderen en houdt hij een zekere afstand. Dus dit weekend was een enorme stap vooruit. Enige oorzaak die ik kan bedenken is dat ze roken. Mijn moeder is nu bijna gestopt en dat verschil ruik je echt. Aan de andere kant: Op het tuinpad kan hij ze nog niet ruiken :') en mijn ouders zijn echt heel lief en zo.

We zien elkaar nu eens in de 2 a 3 maanden, maar dat zal de komende tijd eens in de maand worden.
Saar heeft dat met de partner van mn schoonmoeder... vanaf dag 1 is t miepen als ze hem ziet en oh wee als hij haar oppakt... (ik snap dat ook wel een btj maar soit)

Mijn eigen ouders vind ze helemaal geweldig, tot mn vader een glas teveel drinkt en dus naar drank meurt... danniet meer.. oma is echt O+
S. 2014
J. 2016
pi_160476407
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik denk dat wij samen een varken moeten kopen.

Zullen we hem Keesje noemen en jurkjes aandoen?
pi_160482255
A is ook bang, voor haar Pake. Arme man heeft gewoon een sociale onhandigheid die zij heel goed aanvoelt. Gaat vast ooit wel weer over, maar wel sneu -O- .

Oh jongens, ik lig hier compleet in de kreukels maar supergelukkig met een mooi mannetje op mij te luisteren naar de vogels buiten en te bedenken hoe ik straks m'n meisje een lekkere papfles ga geven. Wat een rijkdom O+ .
pi_160482300
Razz, dat klinkt echt idyllisch op de kreukels na O+ Ik betwijfel of dat bij ons ook zo gaat zijn met meneer die toch echt om 6 uur wakker is :O Hij is gisteren met opa en oma naar Thomas de Trein in het theater geweest en toen hebben we samen in een berenrestaurant gegeten, dus hij werd s nachts wakker van de drukte ofzo. Nu wacht ik tot vriend wakker is en ik weer terug naar bed kan, want ik kon na half 4 niet meer in slaap komen.

Wat sneu van die kleintjes die bang van zijn van hun opa's en oma's. Voelen ze idd misschien toch iets aan ofzo. Stip heeft het niet zo op z'n overgrootmoeder, maar die drinkt en rookt ook als geen ander dus daar kan ik soms zelf ook niet goed tegen :+
pi_160482445
Klinkt heerlijk Razz!

Wij hebben sneeuw... en dat heeft saar nog nooit meegemaakt dus we gaan zo maar even naar buiten...

Edit: sneeuw!



[ Bericht 57% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 07-03-2016 08:52:01 ]
S. 2014
J. 2016
  maandag 7 maart 2016 @ 09:28:13 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_160483175
Zouden die kinderen echt een hekel hebben aan mensen omdat ze roken? Ik geloof dat eerlijk gezegd niet zo ;) Mauws favoriet op het kdv is een roker. En zelf stinken we ook wel eens.

Razz, wat klink je gelukkig O+

Sneeuwsaar :D O+
disclaimer
  maandag 7 maart 2016 @ 09:35:18 #41
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160483307
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden die kinderen echt een hekel hebben aan mensen omdat ze roken? Ik geloof dat eerlijk gezegd niet zo ;) Mauws favoriet op het kdv is een roker. En zelf stinken we ook wel eens.

Razz, wat klink je gelukkig O+

Sneeuwsaar :D O+
Nou, ik heb die ervaring ook, met rokers :o! S.uze wil niet graag naar binnen bij het huis van mijn schoonmoeder en de vriend van mijn schoonmoeder rookt in huis (niet als de kleinkinderen er zijn btw). Misschien ligt het aan iets anders hoor maar als schoonmoeder bij ons thuis of ergens anders is, is Suzy dol op d'r.

Razz! Met je mooie kindjes O+
pi_160484554
hier heeft mijn schoonmoeder vooral niet zo goed door hoe groot een kinderbuikje is. Krijgen W en L eerst een stroopwafel en dan zo'n yoghurt breaker. Is ze heel verbaasd dat ze een halfuur daarna geen avondeten willen. Maar hallo! Ze zijn 1,5 en 3,5 en een stroopwafel is al heel veel en dan nog 300 ml suiker/yoghurtspul dan is de honger wel over ja.
maar goed ze doen sowieso soms een beetje dom. L mocht van ons nog geen vlees en daar hadden ze zich goed aan gehouden (speciaal geen worst bij de boerenkool gedaan). krijg je later een opmerking dat de boterham met ham wat moeizaam ging.. |:(
pi_160484616
oh en sneeuw! ik ben jaloers!
  maandag 7 maart 2016 @ 11:12:29 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_160484935
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:53 schreef watmoetikkiezen het volgende:
hier heeft mijn schoonmoeder vooral niet zo goed door hoe groot een kinderbuikje is. Krijgen W en L eerst een stroopwafel en dan zo'n yoghurt breaker. Is ze heel verbaasd dat ze een halfuur daarna geen avondeten willen. Maar hallo! Ze zijn 1,5 en 3,5 en een stroopwafel is al heel veel en dan nog 300 ml suiker/yoghurtspul dan is de honger wel over ja.
maar goed ze doen sowieso soms een beetje dom. L mocht van ons nog geen vlees en daar hadden ze zich goed aan gehouden (speciaal geen worst bij de boerenkool gedaan). krijg je later een opmerking dat de boterham met ham wat moeizaam ging.. |:(
hahaha, die laatste is wel classic :')
disclaimer
  maandag 7 maart 2016 @ 11:18:33 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_160485057
Oh en ik heb nog wat luchtig materiaal zonder geluid:


Ik was nét te laat weggefietst bij de kinderboerderij :')


disclaimer
pi_160485689
Saar zat mee te kijken naar mauwtje en zegt; slape lekkuh beebie "

Dat dreumes zijn is ook zoooo vermoeiend.
S. 2014
J. 2016
pi_160488180
I heeft het filmpje van Mauwtje een stuk of tien keer gekeken. Het ging van 'kindje slapen mamas fiets' tot 'oh oh' elke keer als het hoofd van Mauwtje opzij valt. :D . :P .

GM, wat wordt ze groot joh!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 7 maart 2016 @ 13:50:12 #48
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160488412
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ik heb nog wat luchtig materiaal zonder geluid:


Ik was nét te laat weggefietst bij de kinderboerderij :')


[ afbeelding ]
O+ Ach mauwtje toch :D!
pi_160489163
haha, heerlijk zo'n filmpje!
pi_160489420
Mauwtje *;
En sneeuw-Saar! Hier vanmorgen wat druppen regen, en nu muchos zon!
Als smurf straks z'n brood op heeft gaan we nog even naar buiten. zelf tot na 1u wakker gelegen en tussen 4 en 5 wakkere uk, dus :O c_/ -O-
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160493185
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ik heb nog wat luchtig materiaal zonder geluid:


Ik was nét te laat weggefietst bij de kinderboerderij :')


[ afbeelding ]
:D stop je dan onderweg ook om te kijken of ze het nog doet? :+
pi_160493294
Ben het helemaal met je eens sq! Er zijn ook belangrijker dingen en verwend worden is niet erg, zo nu en dan.op de opvang (1xin de week) zullen ook weleens dingen gebeuren.
Eieren zoeken wil mijn moeder met Pasen gaan doen, gekookte eieren.

Sneeuw bij GM!
Oxh mauwtje toch hahaha.

Tekenen met potloden is nu helemaal in. Gewoon papier en zwart potlood.
  maandag 7 maart 2016 @ 17:08:10 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_160493510
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:D stop je dan onderweg ook om te kijken of ze het nog doet? :+
ja, dat heb ik wel gedaan :D Mensen keken me nogal verward aan. Fiets je daar met je levenloze baby-viking :')
disclaimer
  maandag 7 maart 2016 @ 19:23:03 #54
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160497041
Slaapmauw en sneeuwsaar O+ O+
  maandag 7 maart 2016 @ 19:23:57 #55
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160497058
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, dat heb ik wel gedaan :D Mensen keken me nogal verward aan. Fiets je daar met je levenloze baby-viking :')
_O-

Ja, die muts maakt het wel af he :D
  maandag 7 maart 2016 @ 20:43:16 #56
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160499901
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ik heb nog wat luchtig materiaal zonder geluid:


Ik was nét te laat weggefietst bij de kinderboerderij :')


[ afbeelding ]
Haha dat mutsje ook :D slaapkoppie O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160501382
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar hij zat zooo gezellig te dansen aan tafel! Hij heeft ook echt een muzieksmaak al, op sommige liedjes reageert hij veel meer dan op andere :D
https://www.dropbox.com/s(...)8%2040%2018.mov?dl=0

Oh, en SQ: de sneakers! _O_ O+ Hip kippie!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 7 maart 2016 @ 21:24:29 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_160501775
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:15 schreef JufMariska het volgende:
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar hij zat zooo gezellig te dansen aan tafel! Hij heeft ook echt een muzieksmaak al, op sommige liedjes reageert hij veel meer dan op andere :D
https://www.dropbox.com/s(...)8%2040%2018.mov?dl=0

Oh, en SQ: de sneakers! _O_ O+ Hip kippie!
Oh wow, wat leuk! :D O+ Hij kijkt ook alsof ie echt heel goed weet waar ie mee bezig is *O*
Het doet me een beetje denken aan zo'n indiase dans :+

en ja, swek tog! Hebben we vorig jaar al gekocht :@ :')
disclaimer
  maandag 7 maart 2016 @ 21:38:17 #59
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160502372
Oh wat supercute!! JM O+

Melba danst ook maar die komt niet verder dan oudhollandsch bipsboppen of hoofdwiegen :+

En slaapMauw O+ met de vikingmuts O+

Hebben jullie nog schoenentips? Wij hebben 1 rampzalige passessie achter de rug en ik krijg meneers voetjes nergens in, zelfs niet met veters... Hij wordt niet echt blij van passen zeg maar :') maat groter hielp ook niet. We hebben bunnies gepast voornamelijk. Ik ben ook nog eens een tut die veel sneakers lelijk vindt voor kinderen :@

De gympen van mauw vind ik dan wel weer tof! Mooie kleur!
Kwak
pi_160502936
Bipshoppen :D _O-

Niet echt schoentips, behalve de gratiz shoe size app voor de ipad. Bij Lucas gaan de nikes wel makkelijker aan dan de stuggere Zara-gympies.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 7 maart 2016 @ 21:58:10 #61
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160503184
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:50 schreef JufMariska het volgende:
Bipshoppen :D _O-

Niet echt schoentips, behalve de gratiz shoe size app voor de ipad. Bij Lucas gaan de nikes wel makkelijker aan dan de stuggere Zara-gympies.
:+ wij zijn een tabletloos huishouden.

Maar op zich is hij opgemeten door de schoenenmevrouw. We gaan morgen naar een andere winkel in het dorp verderop waar meer keus is, staat bekend in de regio ook voor brede voeten enzo.
Kwak
pi_160503335
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:+ wij zijn een tabletloos huishouden.

Maar op zich is hij opgemeten door de schoenenmevrouw. We gaan morgen naar een andere winkel in het dorp verderop waar meer keus is, staat bekend in de regio ook voor brede voeten enzo.
Shoesme.. die zitten perfect bij mn breedpootje, al gaan de bobbi van van haren nu ook goed.
S. 2014
J. 2016
  maandag 7 maart 2016 @ 22:15:43 #63
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160503902
Mauwtje O+ Wat een uber schattig filmpje!
Haha stoere muzikale L :D

Voor schoenen heb ik ook veel winkels gehad een tijdje terug.. maar steeds zo weinig keus! Ik vond het ook zo moeilijk!

Toen ontdekte ik een kinderschoenen speciaalzaak bij ons in de buurt (Breda).. daar hadden ze wel 30 of meer verschillende jongensschoenen in zijn maat om uit te kiezen :o _O_

Ze hadden ook zo'n voeten-meet-apparaat waar hij gewoon op hoefde te staan en elektronisch zijn maat/breedte werd gemeten. Zeer goed geslaagd daar!



[ Bericht 9% gewijzigd door Radyhyn op 08-03-2016 09:11:20 ]
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160504018
Elefanten van de van Haren..
Die zitten als enige wel redelijk bij m'n ongelijke voetjes dreumes ;)
Oh en gaat makkelijk aan :)

Over dat dreumesje gesproken... Hij vond twee nachtjes bij oma slapen een goed excuus om drie nieuwe woordjes te leren! Kijke, papa en aaie O+
Het gaat ooit goed komen ;)
pi_160504283
Ik zou zeggen een week.of wat uitbesteden Loj ;)
  maandag 7 maart 2016 @ 22:44:52 #66
335643 faptist
Maakt fouten
pi_160504832
Slaapmauw en het commentaar lezen van de dreumessen van saar en franny <3
Zo lief!

En Saartje in de sneeuw. Wat is ze opeens groot. Zo dapper lopend. Wie doet mij wat?
<3

*gauw weer weg.. Mag me hier pas over 3 weken melden met mijn lieve bijtgrage monsterbaby
  maandag 7 maart 2016 @ 22:47:42 #67
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160504923
Jeeehh nog maar 3 weken *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160505292
quote:
17s.gif Op maandag 7 maart 2016 22:44 schreef faptist het volgende:
Slaapmauw en het commentaar lezen van de dreumessen van saar en franny <3
Zo lief!

En Saartje in de sneeuw. Wat is ze opeens groot. Zo dapper lopend. Wie doet mij wat?
<3

*gauw weer weg.. Mag me hier pas over 3 weken melden met mijn lieve bijtgrage monsterbaby
Dat duurt nog heeeeeeeel lang :+
S. 2014
J. 2016
pi_160508837
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2016 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ik heb nog wat luchtig materiaal zonder geluid:


Ik was nét te laat weggefietst bij de kinderboerderij :')


[ afbeelding ]
Aww! En die muts O+

Verder Saar in de sneeuw en dansende L.!

En dan ga ik gauw ook maar weer in lurkstand! (Nog maar eventjes :o )
Lijkt me trouwens zo tof, een echt pratende dreumes O+
pi_160509403
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
Oh wat supercute!! JM O+

Melba danst ook maar die komt niet verder dan oudhollandsch bipsboppen of hoofdwiegen :+

En slaapMauw O+ met de vikingmuts O+

Hebben jullie nog schoenentips? Wij hebben 1 rampzalige passessie achter de rug en ik krijg meneers voetjes nergens in, zelfs niet met veters... Hij wordt niet echt blij van passen zeg maar :') maat groter hielp ook niet. We hebben bunnies gepast voornamelijk. Ik ben ook nog eens een tut die veel sneakers lelijk vindt voor kinderen :@

De gympen van mauw vind ik dan wel weer tof! Mooie kleur!
Stip heeft ook erg brede voetjes en hij vond z'n Bunnies altijd prima, tot we tijdens een noodgeval (iets met regenlaarzen en de zee O-)) een paar Puma klittenband gympen hebben gekocht en nu wil hij alleen die nog aan. Wel jammer, want die Bunnies zijn erg mooi :+

Dit model: http://www.leemansschoene(...)balt-blauw_2354.html

Ik heb voor de zomer sandalen van See Kai Run besteld, die schijnen ook breed te zijn. Ben benieuwd, want vorig jaar paste echt alleen de Bunnies. Anders ga ik denk ik Birkies bestellen.

En Fap, als jij over drie weken al hierheen komt heb ik over drie weken al een peuter! :o
pi_160509826
Die See Kai Run schoenen vind ik erg mooi! Maar hier juist eentje met smalle voeten. Op een gegeven moment weet je inderdaad wel een beetje welke merken bij bepaalde voetjes goed zitten en welke niet, maar ik ben ook een keertje naar een goede schoenenwinkel gegaan en het was wel fijn om iemand mee te laten kijken en wat advies te krijgen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 8 maart 2016 @ 09:10:29 #72
344469 Amsel
zonder t
pi_160510498
Ik ben fan van Bobux. Vooral omdat die meisjesschoenen hebben die niet per se roze en/of dierenprint moeten hebben. Ik vind veel meisjesschoenen zo ordinair :o
pi_160510584
Ja, dat heb ik ook, Amsel. Al die glittertjes, sterretjes, dierenprintjes. Zo 95% van de schoenen valt daardoor af. :o .

Ik ben fan van deze laarsjes die ik voor I heb aangeschaft. Zat er al aan te denken dat ze deze laarsjes gewoon de komende vier jaar in steeds een grotere maat gaat krijgen. :D .

"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160510743
Slaapsmauw O+ :') mijn moeder weet me altijd te vertellen dat ik ook zo in slaap viel op de fiets toen ik klein was, en het vervolgens heel hard ontkende. "heb je lekker geslapen?" NIET!!! :( :')

Kwak, hier ook brede voetjes. Ik heb W meegenomen naar een speciaalzaakje hier in de buurt, en hij draagt nu een paar Braqeez (als ik het goed spel). Het andere paar wat ook een optie was geweest was een paar van shoesme. Ik vond het heel fijn en geruststellend eigenlijk, zo'n vent die weet waar hij het over heeft, en ga er zeker terug. Overigens heeft hij ook een paar adidasjes die er heel ruim uitzien in de breedte, die gaat hij ook wel gewoon dragen denk ik. Heb jij nog tips voor brede regenlaarzen toevallig? :+ daar ben ik nog naar op zoek. :P

Wij hebben gisteren echt een topdag gehad, gespeeld bij een kinder-koffie-speeltoko met Franny en I c_/ , en in de modder zitten poeren in de speeltuin in de namiddag :') W was compleet happy echt. Ik had zelf wel behoorlijke rugaids savonds dus deze ochtend doen we even rustig thuis, en dan vanmiddag uitgebreid naar buiten *O*
pi_160511099
wij doen bij passen altijd eerst het voetje op het losse zooltje. Dan kan je al heel goed zien of het goed in de buurt komt. Dan hoef je niet zoveel schoentjes écht aan te trekken.
Maar die van mij vinden schoenen geweldig! L komt een paar keer per dag met zijn laarsjes en jas aanzetten want hij wil ze aan. Als je dan nee zegt zet hij ze neer en gaat zijn schoenen halen en kijkt dan met zo'n blik van: "deze dan?"
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:00:32 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_160511273
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 09:10 schreef Amsel het volgende:
Ik ben fan van Bobux. Vooral omdat die meisjesschoenen hebben die niet per se roze en/of dierenprint moeten hebben. Ik vind veel meisjesschoenen zo ordinair :o
ja daarom heeft mauw ook adidassen idd. Al die pantervellen en roze glitters :'(
disclaimer
pi_160511623
ja, helemaal mee eens..Echt waarom?
W had hier vaak mooie jongensschoenen (de eerste draagt L nu).
Maar alle kleding die we gekregen hebben (nieuw en 2e hands) voor ons meisje is roze terwijl er zoveel mooie andere kleuren zijn. En als je dan een mooi stofje hebt hebben ze er stiekem weer een of ander truttig frutseltje opgedaan..

Maar hier sowieso een beetje tegendraads qua kleding. Zo draagt ons jongetje af en toe ook oude kleding van zijn zusje zoals een bloemetjesbroek of de sokken met roze hartjes. (de roze jurkjes dan weer niet, maar die draagt W ook nauwelijks).
pi_160511993
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 06:26 schreef Dot. het volgende:

[..]

En Fap, als jij over drie weken al hierheen komt heb ik over drie weken al een peuter! :o
Ik ook dan :o :o

Meisjesschoenen zijn idd vaak een beetje ordi. Waarom moeten er panterprintjes en een haarachtige substantie opzitten??

Ik lees wel mee hoor, maar reageren ho maar o|O

Ik zag een slaapmauw O+
Ik zag een sneeuwsaar O+
Ik zag een varkentje O+

Ik ga de laatste 19 dagen dat ik hier legaal mag meeposten beter mijn best doen hoor oO<

Hier gaat t allemaal goed! S lult de oren van onze kop, heeft een eigen mening, houdt van dozen op haar hoofd en van stickers op haar tenen (don't ask :')) en wordt dokter!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:44:33 #79
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160512032
:o bedankt voor de Bobux tip! Ik zoek me al een tijdje rot naar leuke schoenen voor Suus, geen gympjes en geen roze. Geen glitters, panterprint, goudkleur of frutsels. Niet te vinden dus... Bij Bobux zie ik wel wat leuks!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:51:54 #80
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160512177
Oh ja, meisjesschoenen :r ... Nu kun je nog zelf beslissen, maar mijn 4-jarige Draak wil perse Prinsessen/glitter/hartjes/panter/kampioni schoenen en kleding :'(. Ze heeft dus een Rijami's huispakske, een paar glittersloffen en kampioni snowboots en de rest heb IK uitgekozen ;).
Geox heeft ook best stoere schoenen voor meiden, ik weet alleen niet vanaf welke maat ze beginnen.

Verder: o, hallo :W. Draak weer oorontsteking en Piranha weer snotjeverkouden dus het is weer aanpoten hier. Gelukkig vrijdag naar de KNO met allebei, huisarts zei al dat ik me mocht voorbereiden op amandelen knippen en buisjes ;(.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 10:59:56 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_160512344
Ooh butter! Die nagelstickers :D kind naar mijn hart O+

Die doos ook echt :')
disclaimer
pi_160512958
Hahahaha S. O+

Ik kwam een onwijse budgetknutseltip geven...

1 euro voor een vogelhuisje en 30ct voor een chenille kuikentje.

Verven en je hebt een blij kind.. O+



Qua schoenen... ik ben wel vd meisjesmeisjes schoenen al zijn de shoesme panterprintjes de enige print die ooit in huis komen als t aan mij ligt.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:13:59 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160513812
We zijn geslaagd bij Bremmer in Waddinxveen (zo'n zaak met een website die op zondag dicht is) maar wát een keus zeg!

Voetjes niet eens opgemeten, hij durfde niet op t plateau te staan :') maar maat 22 van shoesme viel goed. 22 van bunnies was beetje krap.

Dus mooie jeans sneakers met twee elastieken vetertjes en een klittebandje.

Daarna samen naar intratuin, in slaap in de auto en nu lunch.

Hele fijne ochtend samen O+
Kwak
pi_160514690
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:13 schreef kwakz0r het volgende:
We zijn geslaagd bij Bremmer in Waddinxveen (zo'n zaak met een website die op zondag dicht is) maar wát een keus zeg!
Ja, daar ben ik ook een paar keer geweest! S haar eerste schoentjes daar gekocht O+
Superzaak! ^O^
pi_160514987
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hahahaha S. O+

Ik kwam een onwijse budgetknutseltip geven...

1 euro voor een vogelhuisje en 30ct voor een chenille kuikentje.

Heel leuk, dat is echt wat voor I. Action?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160515361
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Heel leuk, dat is echt wat voor I. Action?
Kruidvat. Stond bij de paasspulletjes.

T kuikentje heb ik bij de boekhandel hier op t dorp gehaald maar die verkopen ze nu overal.
S. 2014
J. 2016
pi_160516401
Dank je, leuk voor aankomend weekend.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160516568
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 10:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
:o bedankt voor de Bobux tip! Ik zoek me al een tijdje rot naar leuke schoenen voor Suus, geen gympjes en geen roze. Geen glitters, panterprint, goudkleur of frutsels. Niet te vinden dus... Bij Bobux zie ik wel wat leuks!
Clic en Bo Bell! O+
pi_160516614
Wat is S toch een tof kind Butter O+ met d'r stethoscoop :D
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:38:42 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160516991
Oh S had ik helemaal overheen gelezen! O+ en zo groooot al!

Ik heb hier nu al de hele middag een slaapweigeraar na dat autodutje van een half uurtje :') :'( rip aan de nabestaande, vanavond zit ik ook alleen...

Tussen slaappogingen door heeft hij wel lekker toiletpapier zitten versnipperen terwijl ik op de wc zat :+



Met schoenen!



[ Bericht 29% gewijzigd door kwakz0r op 08-03-2016 14:52:07 ]
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:40:11 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_160517018
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:38 schreef kwakz0r het volgende:
Oh S had ik helemaal overheen gelezen! O+ en zo groooot al!

Ik heb hier nu al de hele middag een slaapweigeraar na dat autodutje van een half uurtje :') :'( rip aan de nabestaande, vanavond zit ik ook alleen...

Tussen slaappogingen door heeft hij wel lekker toiletpapier zitten versnipperwn terwijl ik op de wc zat :+
voorgesneden toiletpapier. De beste uitvinding sinds.
disclaimer
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:43:49 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160517102
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

voorgesneden toiletpapier. De beste uitvinding sinds.
Nu met picturez!
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:48:03 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_160517207
Lieve foto's, kwak O+ wat een vent alweer!
disclaimer
pi_160517635
Ik blijf erbij, je hebt jezelf gekloond :o
pi_160518391
Butter, je Sje O+ En kwak, je Mellie O+

En ik show mijn loopdreumes ook nog maar 's :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:03:55 #96
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160518703
Welke maat schoenen hebben jullie dreumesjes eigenlijk? Heb t idee dat mijn 'groot zwaar dit dat alles' dreumes inmiddels op gewicht na (loden kontje) behoorlijk gemiddeld is...

Aww lieve mooie L! O+
Kwak
pi_160518730
mijne maat 19 (17 maanden), maar heb t idee dat die wat klein is. peuter had toen al maat 21 (nu met 3,5 maat 25).
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:08:15 #98
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160518785
Mijnes, bijna 18 maanden, heeft mt 20. Die loopt inmiddels al 8 maanden en haar voetjes zijn pas 1 maat gegroeid. Bij grote zus ging dat toen een stuk rapper (en die heeft nu met 3,5 ook mt 25 wmik :) )

Wat een mooie foto van L O+!

Bo-Bell is ook een leuk (en betaalbaar!) merk Skittles!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:09:59 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_160518828
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:03 schreef kwakz0r het volgende:
Welke maat schoenen hebben jullie dreumesjes eigenlijk? Heb t idee dat mijn 'groot zwaar dit dat alles' dreumes inmiddels op gewicht na (loden kontje) behoorlijk gemiddeld is...

Aww lieve mooie L! O+
ik heb het nog niet laten meten, omdat ik weet dat ze me dan schoenen van honderd euro gaan aansmeren en ik ben erg slecht in nee zeggen :@ :')
Maar volgens Hilmo's meetmaatje heeft ze maat 21. Al past ze ook nog wel in maat 20 :P

L O+
disclaimer
pi_160518963
Mijn grootpoot heeft maat 22 :') In maat 23 van haar sneakers heeft ze nu nog een duimbreedte ruimte.

Mooie foto van Lucas (met haar! :o ) O+
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:21:11 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160519108
Oh dan heb ik toch een grootpoot met zn maat 22 :') (hoewel maat 21 volgens de Nelson maar dat ging niet qua wreef en als t ging had hij hij nul ruimte over. Nu zit t gewoon goed).

Schoentjes waren 60 euro maar cadeau van oma. En vind zelf ook wel belangrijk dat t goed zit en goed past.
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:22:36 #102
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160519146
Gotsakkes, hij is trws zo moe dat hij steeds omvalt maar bed is lava. Ik ben zo klaar met deze middag :@
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:23:37 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_160519176
Oh, ik heb niks tegen goede schoenen. Maar als het even kan wel liever voor dertig euro dan voor honderd. Ze zien er na drie rondjes speeltuin al niet meer uit. :')
disclaimer
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:23:41 #104
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160519177
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:21 schreef kwakz0r het volgende:
Oh dan heb ik toch een grootpoot met zn maat 22 :') (hoewel maat 21 volgens de Nelson maar dat ging niet qua wreef en als t ging had hij hij nul ruimte over. Nu zit t gewoon goed).

Schoentjes waren 60 euro maar cadeau van oma. En vind zelf ook wel belangrijk dat t goed zit en goed past.
Maar M.elle is verder ook niet klein toch? Die van mij is vrij klein, draagt nu net mt 80 van broekjes en woog toen ze 14 maanden was nog geen 9,5 kg (sindsdien niet meer gewogen :P).
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:29:50 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160519328
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:23 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Maar M.elle is verder ook niet klein toch? Die van mij is vrij klein, draagt nu net mt 80 van broekjes en woog toen ze 14 maanden was nog geen 9,5 kg (sindsdien niet meer gewogen :P).
Ja nee, maat 86 broek en 92 bovenkleding (soms gaat 86 nog), weegt een kilo of 14 gok ik, 85 cm zoiets?
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:30:13 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_160519337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:23 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Maar M.elle is verder ook niet klein toch? Die van mij is vrij klein, draagt nu net mt 80 van broekjes en woog toen ze 14 maanden was nog geen 9,5 kg (sindsdien niet meer gewogen :P).
en ze begon nog wel zo enthousiast :D
disclaimer
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:31:01 #107
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160519361
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en ze begon nog wel zo enthousiast :D
Ja, ze zette de sprint enthousiast in idd :Y :D. Babysaurus is nu Dreumeskabouter!

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja nee, maat 86 broek en 92 bovenkleding (soms gaat 86 nog), weegt een kilo of 14 gok ik, 85 cm zoiets?
Dan lijkt maat 22 mij perfect passend bij z'n verhoudingen :Y! En 85 cm! Wat een lange! Volgens het meetlint bij oma was Suzeltje nog geen 80 cm laatst :') (en dat klopt ook wel gezien kledingmaat enzo)
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:31:54 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_160519387
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja nee, maat 86 broek en 92 bovenkleding (soms gaat 86 nog), weegt een kilo of 14 gok ik, 85 cm zoiets?
dat klinkt best flink. Al gaan jongens en meisjes nu steeds meer uit de pas nu volgens mij.
Hier ook pas weer wegen en meten in oktober trouwens :P ik denk dat ze nu 81-82 cm is en 11,5 kilo. Ze past nog in maat 80!
disclaimer
pi_160519412
lijkt mij ook goed in verhouding dan idd
L is denk ik wat gegroeid, maar was met 14 maanden 74 cm en 9250 gram. Afgelopen week gewogen en hij was iig niet zwaarder dan 9500 gram, t is echt een ukkie (maar wilde niet stilzitten, dus ik weet het alleen ongeveer).

Oh en mijnes is een jongetje en mijn meisje was een stuk groter en zwaarder toen ze zo oud was..
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:33:01 #110
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160519414
Wij mogen over 2 weken wegen, ben wel benieuwd hoor. Ze kruipt steeds meer naar de -1 lijn toe..
pi_160519427
Buhh Kwak, snap ik! Even in bad en dan een fles pap en dan naar bed? Doen we met A deze week ook regelmatig :@ in alle baby-kraamweek-hectiek is ze ook nog eens superverkouden en heeft ontstoken oogjes. Lekker in bad wordt ze fijn rozig van en dan warme melk is ZzzZzzzZz.

Hoi trouwens :W ik lees mee maar verder kom ik niet :') . A is heel lief in de 5secondenaandachtsboog die ze heeft voor de baby. "OEH BEBAH TAS!" (De K is nog wat moeilijk :+ ) en dan krijgt de baby een kus / een stuk speelgoed / een mep . En dan is ze weer weg. Helemaal prima.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:36:34 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160519516
Mja laatste keer wegen en meten was januari, was 82 cm en 13 kilo :@

Maar als ik t lijntje van zn lengte volg op de curve zit ie nu idd op 84 cm ofzo. Klopt ook wel met de kledingmaat.
Kwak
pi_160519624
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:29 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja nee, maat 86 broek en 92 bovenkleding (soms gaat 86 nog), weegt een kilo of 14 gok ik, 85 cm zoiets?
Daar past maat 22 wel prima bij qua verhouding! Loutje is 'pas' 78-79 cm met maat 22 schoenen. Bij de 20-weken echo zei de echoscopiste al dat ze grote voeten had :')
"Je weet wat ze zeggen over grote voeten" kwam alleen niet bij haar binnen _O-
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:40:41 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160519628
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Buhh Kwak, snap ik! Even in bad en dan een fles pap en dan naar bed? Doen we met A deze week ook regelmatig :@ in alle baby-kraamweek-hectiek is ze ook nog eens superverkouden en heeft ontstoken oogjes. Lekker in bad wordt ze fijn rozig van en dan warme melk is ZzzZzzzZz.

Hoi trouwens :W ik lees mee maar verder kom ik niet :') . A is heel lief in de 5secondenaandachtsboog die ze heeft voor de baby. "OEH BEBAH TAS!" (De K is nog wat moeilijk :+ ) en dan krijgt de baby een kus / een stuk speelgoed / een mep . En dan is ze weer weg. Helemaal prima.
Awwww A en Tas O+

Bad hebben we vanmorgen al gedaan, en flessen staan al minstens drie maanden in de berging :@ maar J is eerder thuis gekomen, en die lost me nu af (zul je zien dat hij nu ineens naar bed wil) :')
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:41:03 #115
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160519642
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:40 schreef Skittles het volgende:

[..]

Daar past maat 22 wel prima bij qua verhouding! Loutje is 'pas' 78-79 cm met maat 22 schoenen. Bij de 20-weken echo zei de echoscopiste al dat ze grote voeten had :')
"Je weet wat ze zeggen over grote voeten" kwam alleen niet bij haar binnen _O-
_O-
Kwak
pi_160519685
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Buhh Kwak, snap ik! Even in bad en dan een fles pap en dan naar bed? Doen we met A deze week ook regelmatig :@ in alle baby-kraamweek-hectiek is ze ook nog eens superverkouden en heeft ontstoken oogjes. Lekker in bad wordt ze fijn rozig van en dan warme melk is ZzzZzzzZz.

Hoi trouwens :W ik lees mee maar verder kom ik niet :') . A is heel lief in de 5secondenaandachtsboog die ze heeft voor de baby. "OEH BEBAH TAS!" (De K is nog wat moeilijk :+ ) en dan krijgt de baby een kus / een stuk speelgoed / een mep . En dan is ze weer weg. Helemaal prima.
O+ O+ O+ O+
  dinsdag 8 maart 2016 @ 16:49:33 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_160519910
Bebah tas O+
disclaimer
pi_160519976
Saartje zit nu met 19 maanden op maat 21/22. Kleding 92 soms nog 86. De laatste keer was zij 87cm en 14 kg.
S. 2014
J. 2016
pi_160520009
Wij mogen ook bijna weer meten. ben ik ook wel blij om, want ondanks dat hij zich super ontwikkeld zien de grafieken er niet super uit..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160520079
nou ja, heb me voorgenomen om wat er ook uitkomt me niet zenuwachtig te maken, want het gaat gewoon goed met m. Dan maar een kleintje..
pi_160520086
Annie O+ En woah, wat praat ze al veel echt :o O+ DaD en ik realiseerden ons laatst dat A en L echt maar een week of 3 schelen :o

Lucas was half december 77cm en ruim 11kg, past nu nog net in 80. Schoenmaat is 20.

We zijn nu redelijk consequent over naar 1 slaap halverwege de dag, maar zo in de loop van de middag merk je dat dat eigenlijk nog net te weinig is }:| :X o|O Wandelen hebben we al gedaan, nu is het ff doorbikkelen tot etenstijd :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 8 maart 2016 @ 17:02:24 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_160520258
Annie lijkt voor mij inderdaad ook lichtjaren ouder dan mauwtje _O-

Wmik, ik snap wel dat je het dan even goed in de gaten wil houden hoor! Hopelijk trekt het lijntje weer wat omhoog :*
disclaimer
  dinsdag 8 maart 2016 @ 17:08:04 #123
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160520417
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 16:55 schreef watmoetikkiezen het volgende:
nou ja, heb me voorgenomen om wat er ook uitkomt me niet zenuwachtig te maken, want het gaat gewoon goed met m. Dan maar een kleintje..
Mijn dochter was dysmatuur en is nog steeds een lichtgewichtje. Ik heb nu eindelijk een cb-dame gevonden die ziet hoe ze werkelijk is.. :) wij zijn ook echt niet groot oid.

Ze draagt nu zowel onder als boven maat 86 en soms een verdwaalde 92 met schoenmaatje 21. Ik gok dat ze nu 86cm is en 10,5 kilo weegt. Ze eet als een bootwerkertje en ze ontwikkelt zich prima want der woordenschat is ook aardig groot. Elke week komt er wel wat bij.

Qua schoenen hebben wij 2 paar Twinkle Toes van Sketchers. Als ze die ziet wordt ze heeeel blij want dan mag ze der 'lichies' aan! O+

Boh: der uitnodigingen voor der 2e verjaardag ploffen op de mat. Over 2.5 week wordt ons meisje alweer 2!! :o

[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstebuiltje op 08-03-2016 17:15:07 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160520693
Foto's. O+. Dreumesen. O+.

Wanneer hebben jullie echte schoentjes gekocht voor je dreumes? I loopt wel achter zijn loopwagentje en aan één hand, maar nog niet los, laat staan buiten. Schiet nou eens op, man. }:| . Hij draagt dus ook nog alleen maar zijn Aapies, of moet ik al schoentjes kopen?

I is ook echt een kleintje. Maat 80 is vaak nog te groot. Over een paar weken moet ik weer komen wegen en meten.

En neeeeeee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160521004
Ow DaD, wat een gedoe :{

En wmik, ik snap dat dat spannend is...

Schoenen hier vanaf dat hij ook buiten liep btw
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160521487
hier ook schoenen vanaf buiten lopen!
laarsjes iets eerder, want die had hij in zijn kast zien staan en die MOESTEN aan!
(hij zag natuurlijk peuter heel vaak laarzen aandoen)
pi_160521790
Schoenen vh echie waren hier ook toen ze echt serieus ging lopen, toen heb ik shoesme schoenen gekocht.
En nu loopt ze vaak op dr laarsjes en gympen.

Mijn dame maakt ineens echt sprongen met praten en duidelijk maken wat ze wil en.... JAWEL... ze zegt eindelijk MAMA O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_160522130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto's. O+. Dreumesen. O+.

Wanneer hebben jullie echte schoentjes gekocht voor je dreumes? I loopt wel achter zijn loopwagentje en aan één hand, maar nog niet los, laat staan buiten. Schiet nou eens op, man. }:| . Hij draagt dus ook nog alleen maar zijn Aapies, of moet ik al schoentjes kopen?

I is ook echt een kleintje. Maat 80 is vaak nog te groot. Over een paar weken moet ik weer komen wegen en meten.

En neeeeeee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heh wat balen :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste echte schoenen was 2 maanden nadat ze buiten begon te lopen. Eerst met heel flexibele zool, toen het echt koud aan de grond begon te worden zijn we overgegaan op een harde dikke zool.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 18:13:47 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160522220
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto's. O+. Dreumesen. O+.

Wanneer hebben jullie echte schoentjes gekocht voor je dreumes? I loopt wel achter zijn loopwagentje en aan één hand, maar nog niet los, laat staan buiten. Schiet nou eens op, man. }:| . Hij draagt dus ook nog alleen maar zijn Aapies, of moet ik al schoentjes kopen?

I is ook echt een kleintje. Maat 80 is vaak nog te groot. Over een paar weken moet ik weer komen wegen en meten.

En neeeeeee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melle loopt sinds november los, dus nu ruim drie maanden. De strenge schoenenwinkeldame adviseerde om die reden nog heel erg flexibele zooltjes, die gaan maar tot maat 21 of 22 vaak geloof ik dus kon nu nog.

Ik denk dus niet dat I al schoentjes nodig heeft.
Kwak
pi_160522277
nee denk het ook niet. Alleen echt voor buiten wil je met dit weer wel een beetje waterdicht/niet te koud. Voor binnen is sokken of slofjes nog prima (maar daar denkt dreumes anders over).
pi_160522332
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 18:10 schreef Skittles het volgende:

[..]

Heh wat balen :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste echte schoenen was 2 maanden nadat ze buiten begon te lopen. Eerst met heel flexibele zool, toen het echt koud aan de grond begon te worden zijn we overgegaan op een harde dikke zool.
Haar oudste is al 18, dus die telt niet meer mee! We moeten alleen dus iets vinden voor tijdens haar verlof, gelukkig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160522744
Ik heb maat 25 besteld voor de zomer voor mijn maxipoot :X Qua regenlaarsjes loopt hij trouwens op hele toffe van de Action en die draagt hij heel graag. Blauw met allemaal tutaas! (Brandweerwagens ;))

Balen DaD! Maar wel leuk voor haar :)
pi_160523640
Eerst vraag: dat hema ontbijt he. Geven jullie je dreumes dan dat hele ontbijt? En dan de koffie/thee zelf opdrinken? Ben benieuwd.

Schoenen, ja hier ook elke keer zoeken. Duur ben ik niet aan begonnen, wel goede pasvorm. Daar heb ik vaker over geschreven :P hoe bevalt dat ding de anderen?
Eerste schoentjes waren soepele van v&d, nou schoentjes van Van haren. Iets stugger maar fijne pasvorm en thuis altijd sokken aan. Meestal in de praktijk buiten laarsjes trouwens haha. Voor de zomer echte leren schoentjes van een merk van Schuurman schoenen, was flink afgeprijst, 20¤ ofzo was de prijs in maat 23 (nou maat 22 maar dat is dus met die 12 mm extra ruimte dus je kan ook zeggen dat hij 21 heeft maar dat zou dus te klein zijn). Volgens de meter heeft hij ongeveer 21,5 maar alle schoenen vallen klein uit tot nu toe, door de te krappe neus denk ik. Ook tevas gekocht in maat 22/23 die groot vallen dus hopelijk voor de zomer. Laarzen heeft hij nou maat 23 trouwens (tweedehands met jip en Janneke, denk hema), en op de groei maat 24 en 26 (Bristol) gekocht. Die laatste valt, dankzij mijn meter, als een 25,5 dus kan prima als vervolg op die van 24.En deze grote laarzen kon hij al prima op stappen ondanks veel te groot hahah. Ze mochten niet meer uit van hem.

Oh sinds een paar dagen hebben we exht een dreumes zeg :o driftbuien to the max als iets niet mag, met enorme tranen en gooien met iets. Nou maar leren dat hij dan moet slaan in de bank of kussen haha. Wat een frustratie de hele dag lang. :{ Man ziet het verschil ook. Het valt ook echt op.

[ Bericht 12% gewijzigd door Hilmo op 08-03-2016 20:25:01 ]
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:21:55 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160523999
Melba heeft dus echt op een autodutje van 20 minuten na de hele dag niet geslapen. Ik ben gesloopt werkelijk. Petje af voor mama's die dit regelmatig meemaken :@

Morgen maar een dagje bijkomen @work en hopen dat hij vanavond wel wil slapen :+

@hilmo hier ook hoor, hard gooien en dan oh oh zeggen, uittesten hoe we reageren als hij boos kijkt of heel hard gillen. Soms ook wel hilarisch hoor. Hij komt wel nu ook voor t eerst lekker bij me zitten op de bank onder een plaid, eventjes dan.
Kwak
pi_160524024
R haar eerste echte schoenen waren maat 17 O+ zgan van de kringloop voor een euro. Toen liep ze nog niet los trouwens.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:24:27 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160524062
Ik had altijd begrepen dat echte schoentjes pas 'mogen' als ze een paar maanden goed los lopen. :? Toch?

Maar goed, kan me voorstellen dat schoentjes in de winter wel lekker is.

Hier ging hij tot vandaag dus naar buiten op enkellaags leren slofjes :@ zonder sokjes :@
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:28:00 #137
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_160524165
Ik doe geen schoenen aan voor ze echt los lopen.. slofjes ftw.
Pas als ze echt loslopen dan haal ik schoenen. Veel goedkoper ook *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_160524222
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had altijd begrepen dat echte schoentjes pas 'mogen' als ze een paar maanden goed los lopen. :? Toch?
Ja maar een euro! *O* Dan komt het shopinstinct boven en gaan alle principes overboord. ;)
En toen ze net buiten liep droeg ze ze ook, want koud inderdaad.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 19:35:00 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160524356
Nah hij loopt er als een kievit op hoor!
O+
Kwak
pi_160524410
Hij heeft er flink de pas in! O+
pi_160524810
Kwak, dat gebeurt hier soms ook idd en dan wordt de middag wel heel lang he :'). zowel in tijd als humeur -O- ik zet dan het laatste uurtje babytv aan en hij zit dan lekker bij me iets te knagen en rustig te kijken. Dan is het te doen.

Hilmo: nee joh! Ik geef W gewoon ontbijt voor we weggaan (zelf eet ik niet) en dan zit hij een beetje croissant te snoepen (half oid de vorige keer) en ik geef hem een paar hapjes ei als hij wil, en hij drinkt wat sap. Stokbrood kan hij toch niks mee en koffie lust hij ook niet :7.

Overigens liet ik die +12 dus zien aan de schoenenman en hij vond het reuzeinteressant en legde zijn eigen meetinstrument (zelfde vorm) ernaast, en kwam steeds op nogal verschillende resultaten uit! Dat verklaart wel hoe het kan dat de +12 zon beetje elke schoen 1 tot 2 maten kleiner aangeeft dan het label. Nog steeds een goed ding om de lengte van je kinds voet te vergelijken met de lengte van de schoen, maar neem de maataanduiding niet te nauw? :?
En breedte meet je er helaas niet mee; minstens zo belangrijk imho. De schoenenman was iig al gewoon blij te zien dat mensen hun best doen voor een passende schoen :7.
pi_160524831
en Annie en Tas O+ O+ hoi razz! :W hoe gaat het met jou?
pi_160524970
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:51 schreef Crumpette het volgende:
en Annie en Tas O+ O+ hoi razz! :W hoe gaat het met jou?
Ik wil je niet ontmoedigen dus ik zwaai terug :W en kom na de kraamweek op je vraag terug :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2016 19:56:10 ]
pi_160525145
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik wil je niet ontmoedigen dus ik zwaai terug :W en kom na de kraamweek op je vraag terug :') .
Ah ja :') ik weet het nog van de eerste keer. -O- :* komt goed. Echt nog veel rustiger aan doen dan je denkt mogelijk is!
  dinsdag 8 maart 2016 @ 20:30:12 #145
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160526004
Hilmo, het hema ontbijt gaat er in zn geheel bij mijn peuter nog niet eens in! Vaak haal ik 2 ontbijtjes waarbij peuter de croissant eet en stukje van een door de helft gedaan stokbroodje met ei. Frans eet 2 happen croissant en smijt dan de rest op de grond (de onaangeroerde helft gaat in een zakje mee naar huis) en een bovenkantje van het stokbrood. De andere helft eet ik. Dan drink ik de grote koffie en een thee. De jus pak ik niet.

Schoenen voor Frans. Ja ik vind het lastig. Hij heeft adidas, maar ik heb het idee dat ze niet helemaal lekker zitten. Wil graag naar een speciaal zaak. Maarja als je in de middle of fucking nowere woont gaat dat niet zonder autorit. Waarna hij zo over zn theewater is (incl peuter) dat het passen niet succesvol werd bevonden :') . Ik denk dat hij in 20/21 zit en ik minstens aan de bunnies moet voor hem met zn brede poten. Hier al wel goede andere tips op gedaan.

Zal ik er nog even een dooddoener ingooien. De kraamweek viel dan nog mee! (Maaar die van mij zat toen ook midden in zn peuterpuberteit, dus dit telt niet). Nu ze allebei wat ouder zijn, echt, hemel. Ze doen veel samen. Vermaken elkaar. Lezen samen boekjes. Maken ruzie over het omslaan van het boekje.

Kennen jullie die kinderen die slecht sliepen? Nou die moeder ging dus naar de dokter want het was gewoon ook gevaarlijk inmiddels, wat betreft autorijden en zulks... En kennen jullie die kinderen die al voorbeeldig slapen sinds ik bij de ha heb gezeten. Zelfs een 7-7 nacht. Seriously :') :') ?!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 20:33:09 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160526097
Dreigen helpt blijkbaar :') ik zeg onthouden voor de puberteit.

Ik vond het in mijn eentje vandaag ook een crime. Had nog niet gemeld dat de reden dat Melle zijn voeten niet wilde laten meten was dat hij bang was voor de winkelvrouw :') hij klampte zich vast aan me als een aapje... Met papa erbij gaat echt alles makkelijker -O-
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 20:38:05 #147
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160526240
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
Dreigen helpt blijkbaar :') ik zeg onthouden voor de puberteit.

Ik vond het in mijn eentje vandaag ook een crime. Had nog niet gemeld dat de reden dat Melle zijn voeten niet wilde laten meten was dat hij bang was voor de winkelvrouw :') hij klampte zich vast aan me als een aapje... Met papa erbij gaat echt alles makkelijker -O-
Mocht dat angstige blijven, dan raad ik aan heel veel tijd voor dingen te nemen en te laten wennen. V had dat ook heel erg. Nu ik hem eerst een beetje in een winkel laat spelen en in het beste geval maakt de verkoper ook al spelenderwijs contact, gaat het veel soepeler.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160526252
S kreeg ook pas schoenen toen ze goed kon lopen.
Nu zit ze in kledingmaat 80/86 en schoenmaat 21.
Ze weegt +/- 11 kilo en is denk ik 83cm (31-03 weer naar cb om te meten en wegen).
pi_160526283
Always, is er ook geen speciaalzaak in E of H? Je zou toch denken dat het daar ook nodig is :o

En het slapen :o *O*
  dinsdag 8 maart 2016 @ 20:42:09 #150
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160526352
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:38 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Mocht dat angstige blijven, dan raad ik aan heel veel tijd voor dingen te nemen en te laten wennen. V had dat ook heel erg. Nu ik hem eerst een beetje in een winkel laat spelen en in het beste geval maakt de verkoper ook al spelenderwijs contact, gaat het veel soepeler.
Je ik heb inderdaad met hem met de duplo gespeeld, toen wilde hij wel lopen. Wilde zelfs op het meetding gaan zitten en op knopjes drukken maar niet gaan staan :')

Gek genoeg is hij helemaal niet vaak angstig, soms even wat verlegen dat wel.

Maar voor sommige mensen is hij zomaar heel bang. Overgrootmoeder is er eentje van :')

Ik was er al om negen uur vanmorgen, alle tijd genomen idd.
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:00:35 #151
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160526927
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:39 schreef Crumpette het volgende:
Always, is er ook geen speciaalzaak in E of H? Je zou toch denken dat het daar ook nodig is :o

En het slapen :o *O*
Fu, derde keer dat mn post weg is }:| .

E is bijna niks meer. H heeft 3 schoenen waarvan 1 in de juiste maat en lelijk ook. Moet dan echt naar E'de }:| .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:04:52 #152
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160527042
En nu de fransspam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160527512
Wat leuk, Frans met een k3 shirt O+ :+
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:19:38 #154
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160527608
Awww Franske O+ lekker ding!
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:28:33 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_160527937
Die bovenste Frans O+!!
disclaimer
pi_160527964
Fransie O+
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:30:04 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_160527991
En stappemelba :D wat loopt ie soepel! O+
disclaimer
pi_160528337
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 19:21 schreef kwakz0r het volgende:
Melba heeft dus echt op een autodutje van 20 minuten na de hele dag niet geslapen. Ik ben gesloopt werkelijk. Petje af voor mama's die dit regelmatig meemaken :@

Morgen maar een dagje bijkomen @work en hopen dat hij vanavond wel wil slapen :+

@hilmo hier ook hoor, hard gooien en dan oh oh zeggen, uittesten hoe we reageren als hij boos kijkt of heel hard gillen. Soms ook wel hilarisch hoor. Hij komt wel nu ook voor t eerst lekker bij me zitten op de bank onder een plaid, eventjes dan.
Ooh jaa, herkenbaar. Hier ook, na eenmaal in de auto te hebben geslapen (al is het maar 5 min!) dan wil het slapen overdag bijna zeker weten niet :o ;( Goed balen want dan duurt de middag flink lang zeg. En dan klaagt een vriendin van me, die twee slaapjes overdag heeft, dat ze aan zo weinig toe komt. Dan heb ik een 'wacht maar >:) 'momentje.

Jaa dat knuffelen is ook ineens in, en weer kusjes geven. Echt boos kijken doet hij ook. Ga ik ook boos kijken en benoem ik de emotie en wat hij daarmee kan. Ik probeer het dan altijd maar van te voren aan te kondigen als ik iets wil afpakken of ga doen, uitleggen waarom hij iets niet mag, en dat hij boos is omdat hij dat ene niet mag (of kan of weet ik veel, vul maar in) en dat hij best boos mag zijn maar kijk eens ,dit mooie ding jubeljubel *O* Ik doe maar wat, maar had gelezen dat dat wel een goede aanpak is hahaha.Apart die enorme omschakeling van de ene op de andere week, heel ander kind zo.

Hoe gaat het bij jullie met gebaren? Hij kon al heel veel he!
R. heeft nu helemaal het gebaar van 'meer' ontdekt en gebruikt dat voor alles wat hij wil of meer wil. En 'eten' ook. Hij deed dat in zijn bedje net nog, maar ik hoop dat hij geen honger had. 'Hond, vogel, en lamp' gaan ook. Maar verder geen papa en mama. Nou ja, deze gebaren zijn eigenlijk al heel mooi. het gebaar ik hou van jou doe ik ook wel geregeld, ben benieuwd of hij dat op gaat pakken. Verder leer ik zelf ook geen nieuwe gebaren meer, dus hier zal het bij blijven.

Hier schoentjes na een maand los in huis lopen. Buiten lopen deden we toen nog niet. Daarna soepele schoentjes dus, maar die werden even een paar minuten buiten gebruikt en toen weer uit. Met slofjes naar buiten lopen hebben we nooit gedaan.
Oh rennen doet R. nu ondertussen O+

Oh crump, interessant om te lezen van het meetding en de schoenenwinkel! Hoe kan dat zo afwijkend zijn dan? Dat is gek. De meetlat werkt gewoon met centimeters maar dan begint het bij 12 mm te tellen. Wel zie ik op verschillende sites (vooral met buitenlandse maten ook) dat de combi tussen de schoenmaat en het hoeveelheid mm niet overeenkomt. Dat wisselt elke keer weer zo enorm. Maar de schoenen wisselen ook heel erg, dus blind uitgaan van een maat kan je niet. Ik vind het juist fijn dat dit ding ook kijkt naar de neus, als hij daar niet bij kan omdat het te smal is, trekt hij die mm er van af, en is er dus veel minder ruimte.
Breedte inderdaad niet ja, dat klopt. Dat kan een gemis zijn bij bepaalde voeten.

Oh en bang voor andere mensen en kindjes (zelfs babyzwemmen waar we al een jaar mee zwemmen). Als de mensen in zijn buurt komen, is het naar mij toe rennen en zo dicht mogelijk tegen mij aan. Zelfs bij de kindjes dus, als enige wegdraaien en half huilen al. Goede tip Away!

[ Bericht 8% gewijzigd door Hilmo op 08-03-2016 21:52:02 ]
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:45:06 #159
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160528585
Hij loopt echt soepeltjes kwak! Wat fijn ook dat hij zo lekker bij je blijft! Frans tent altijd weg }:|

Wat een lekker ventje is het O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:51:03 #160
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160528801
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:45 schreef AwayTL het volgende:
Hij loopt echt soepeltjes kwak! Wat fijn ook dat hij zo lekker bij je blijft! Frans tent altijd weg }:|

Wat een lekker ventje is het O+
Ja dat stukkie staat niet op film :+ de vissen waren veel te interessant.

hij weigert handjes en rent vaak weg... Lastig om dan zonder wagen op pad te gaan wel.
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 21:53:54 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_160528929
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja dat stukkie staat niet op film :+ de vissen waren veel te interessant.

hij weigert handjes en rent vaak weg... Lastig om dan zonder wagen op pad te gaan wel.
ik ging naar de stomerij zonder kinderwagen. Aan een drukke weg want ik woon midden in de stad.

How wrong I was ;(
disclaimer
pi_160529028
Herkenbaar vh weglopen... ik probeer saar nu te leren dat ze mij een hand moet geven als we de weg overlopen... en dan gaat mevrouw met de handjes op haar rug lopen... :') verder laat ik haar (zover de veiligheid dit toelaat) altijd een stukje zelf ontdekken. In de super gaat ze in de kar.. maaar ik woon dan nu natuurlijk in een dorp, in R'dam had ik dit niet hoeven doen
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:05:10 #163
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160529399
@Hilmo:
quote:
Hoe gaat het bij jullie met gebaren? Hij kon al heel veel he!
R. heeft nu helemaal het gebaar van 'meer' ontdekt en gebruikt dat voor alles wat hij wil of meer wil. En 'eten' ook. Hij deed dat in zijn bedje net nog, maar ik hoop dat hij geen honger had. 'Hond, vogel, en lamp' gaan ook. Maar verder geen papa en mama. Nou ja, deze gebaren zijn eigenlijk al heel mooi. het gebaar ik hou van jou doe ik ook wel geregeld, ben benieuwd of hij dat op gaat pakken. Verder leer ik zelf ook geen nieuwe gebaren meer, dus hier zal het bij blijven.
Wij kijken nu regelmatig Lotte en Max dvds en J zoekt weleens een gebaar op. En er staan nu kinderliedjes in Nl met gebaren op de site van het gebarencentrum.

Wij proberen bij alles wat we weten ook een gebaar te doen.

Lijstje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:07:21 #164
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160529482
A en d'r broertje O+
Melba gaat lekker! Knappe kerel! O+

Vic heeft ook maat 22... ze zeiden hier bij de schoenen winkel soepele zooltjes tot hij 3 maanden los en goed loopt en daarna schoenen met stevige zool. Dus die heeft hij sinds een een paar weken en hij loopt er vanaf het begin al heel goed op!

Regenlaarsjes tip: Bij de next hebben ze super schattige regenlaarzen met tanden en ogen :D



Fransie O+ Wat een blijhoofd ook!
En *O* voor het slapen! :o

Hilmo jouw dreumes O+

Toch maar zo'n tuigje SQ? ;)

Eigenwijsie GM, met d'r handjes op d'r rug :D

Hier wil Vic nog wel een handje geven als we een stukje lopen.. Tot we een takje tegen komen die op de stoep ligt.. dan moet die natuurlijk opgepakt worden.. en ook het volgende takje kan niet blijven liggen natuurlijk.. oh.. en daar ligt er nog één en die is nog groter als de eerst.. chjop.. eerste weg en nu deze in zijn hand.. stap stap.. hee daar ligt nog een takje zomggg.. die moet ook mee...
Na 5 meter heeft hij dus knuistenvol hout gesprokkeld :')

Ow en had ik al gezegd dat we laatst ook een tula hebben gekocht?! Bevalt super goed!
(Veel makkelijker dan de mei tai die ook krap begon te worden)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 8 maart 2016 @ 22:08:01 #165
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160529520
De super is juist de veilige plek waar Frans los mag! Hij pakt ook vrij weinig meer uit de schappen momenteel.

De wagen gaat altijd mee als hij ergens los mag. Weet hij ook waar hij aan toe is als hij niet luistert.

Handjes geven doet hij pertinent niet aan. Wellicht als hij ouder is.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160535053
Frans foto's O+
Fijn dat t slapen beter gaat Away :')
Zal je altijd zien!

Ik durfde t nooit bij peuter, want ik was bang dat ze hem zouden opnemen.
En m'n dreumes is zoveel minder erg :') .... Maar als wat slaapzand heeft? We zijn alweer 2 uur bezig :O

Die dreumes van mij komt trouwens altijd aangelopen met schoentjes.. De schoenenwinkel is voor hem een speelgoedwinkel... alleen heeft hij een voorkeur voor roze en glitters :P

Oh en een handje geven moet hier bij het oversteken... Ookal wilt hij niet ;)
  woensdag 9 maart 2016 @ 07:25:39 #167
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160535536
Ja eh ik kan echt geen grip op dat handje krijgen hoor! :+

Als hij het niet wil, dan lukt dat niet :?
Kwak
pi_160535583
Handje geven is ook een groot begrip ge :P

Mijn hand om zijn hand ;) en als hij dat niet wilt wordt hij opgetild
  woensdag 9 maart 2016 @ 07:50:12 #169
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160535664
Handjes geven wordt hier prima gedaan.
Ik vraag ook niet of ze het wil, maar pak 'm gewoon op momenten dat het moet zeg maar. En als we met zijn 3 zijn dan pakt ze mij aan de ene kant en steekt ze de andere kant al uit naar papa. Dan zegt ze ook 'hand' *;
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160535677
Ja hier krijgt ze alsnog een hand om haar arm of pak ik een hand van haar rug, wil gewoon dat ze leert dat ze met oversteken even mama een hand moet geven.

Blijkbaar kun je ook met het verkeerde been uit bed stappen als je eruit getilt wordt... :X janken en gillen en ze wil van alles maar ik snap het niet... heeel gezellig dus :P
Gelukkig komt mijn moeder straks, ze is gek op oma dus dat moet vast goedkomen.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:13:33 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_160535811
Ik pak haar arm gewoon als t moet :+
disclaimer
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:42:04 #172
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160536034
Als Lucas geen hand wil geven en ik pak die dan smijt hij zich gewoon op de grond :') dus dan til ik mijn gillende kind over straat
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:43:11 #173
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160536045
Ik heb ws belachelijk slappe handen dan, want ik krijg geen grip op zijn handje hoor :D die draait hij zo eruit.

Als ik zijn arm moet grijpen denk ik dat ik loop te knijpen :? Heb zelf heel gevoelige bovenarmen, dus ben niet zo geneigd een kind zo vast te pakken.

*nog eens wat technieken verfijnen gaat*
Kwak
pi_160536058
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:42 schreef Chanty het volgende:
Als Lucas geen hand wil geven en ik pak die dan smijt hij zich gewoon op de grond :') dus dan til ik mijn gillende kind over straat
+1, gillen terwijl ze zich uit m'n armen probeert te wurmen :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:53:11 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_160536103
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:43 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb ws belachelijk slappe handen dan, want ik krijg geen grip op zijn handje hoor :D die draait hij zo eruit.

Als ik zijn arm moet grijpen denk ik dat ik loop te knijpen :? Heb zelf heel gevoelige bovenarmen, dus ben niet zo geneigd een kind zo vast te pakken.

*nog eens wat technieken verfijnen gaat*
onderarm vastpakken tussen polsje en elleboog. Precies breed genoeg voor een hand en het kinderhandje fungeert als stop :Y)
disclaimer
pi_160536151
Ik doe hem liever pijn door te knijpen dan dat hij onder een auto loopt, dus dat is dan even dikke pech. Maar vaak is het hier idd het krijsend kind optillen. Al zorg ik de laatste tijd dat ik niet alleen in zo'n situatie beland, dus als we samen op stap zijn gaat hij gewoon in de wagen.

De sandalen van See Kai Run zijn binnen en ze zijn idd erg breed! Nog mooi iets te groot dus hopelijk zitten ze goed in de zomer. Ze mogen nu iig al niet meer uit, dus ik denk dat hij er blij mee is. En op de doos staat een auto dus dat is helemaal geweldig natuurlijk.
pi_160536180
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:01 schreef Dot. het volgende:
Ik doe hem liever pijn door te knijpen dan dat hij onder een auto loopt, dus dat is dan even dikke pech. 》Maar vaak is het hier idd het krijsend kind optillen. Al zorg ik de laatste tijd dat ik niet alleen in zo'n situatie beland, dus als we samen op stap zijn gaat hij gewoon in de wagen.

De sandalen van See Kai Run zijn binnen en ze zijn idd erg breed! Nog mooi iets te groot dus hopelijk zitten ze goed in de zomer. Ze mogen nu iig al niet meer uit, dus ik denk dat hij er blij mee is. En op de doos staat een auto dus dat is helemaal geweldig natuurlijk.
Dit! En vaak zit er nu nog een dikke winterjas tussen dus t zal zo'n vaart niet lopen. En anders betaal ik later de psych wel :P
S. 2014
J. 2016
pi_160538697
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 21:00 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Fu, derde keer dat mn post weg is }:| .

E is bijna niks meer. H heeft 3 schoenen waarvan 1 in de juiste maat en lelijk ook. Moet dan echt naar E'de }:| .
Ik bedoelde E'de idd. Zou wel heel verdrietig zijn als in zo'n middelgrote stad geen speciaalzaak is :'(.
pi_160538824
Hoi hoi, ik lees mee maar voel me eigenlijk nog een beetje in-between-topics.

Maarrrr mijn dreumes kan sinds 2 dagen toch ook echt kruipen! Na het kontschuiven had ik gedacht dat hij deze stap zou overslaan, maar toch niet dus. Hij doet ook pogingen om zich op te trekken, nog zonder groot succes.

En we zitten op een fijne overgang van 2 slaapjes naar 1. Slaapt hij 2x, dan is het pret in de avond tot 21.30. Slaapt hij 1x, is hij overall erg chagrijnig :').

Toen peuter een dreumes was, wilde hij lange tijd ook geen hand geven. Wij wonen gelukkig in een autoluwe straat/buurt, dus konden we daar vaak wel in meegaan. Maar bij oversteken of op parkeerplaats was het hand geven of optillen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160538941
Die slaapjesovergang hebben wij ook. Ze was eerst over op één slaapje en daarna weet terug. Nu slaapt ze één keer maar is dan tussen 17 en 18 u aan de nacht toe. Wat betekent dat we haar op werkdagen bijna alleen slapend zien. :(
pi_160538988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:09 schreef ingee het volgende:
Die slaapjesovergang hebben wij ook. Ze was eerst over op één slaapje en daarna weet terug. Nu slaapt ze één keer maar is dan tussen 17 en 18 u aan de nacht toe. Wat betekent dat we haar op werkdagen bijna alleen slapend zien. :(
Slapend of huilend :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160539008
En even jubelen, ook al terg ik daarmee de Fok!wet..

Ik sliep vannacht zomaar 5 uur aaneengesloten tussen 23 en 4!! *O* OMGWTFBBQ!!!11! :o Ik weet niet meer hoe lang dat geleden is. Prompt was ik ook uitgeslapen om 4 uur :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160539058
Ik grijp ook gewoon W zijn hele hand en pols hoor :') veiligheid eerst. Handje geven doet hij nu overigens wel, maar meelopen wil hij echt helemaal niet. Dus meestal til ik hem toch maar even op -> dan liever met de wagen.

Wij waren vanmorgen weer bij de kinderkoffietoko, en het was weer druk! W trok het iets minder goed dan maandag, dus we hebben het niet lang gemaakt. Volgende keer even op een dinsdag proberen.. maar als het dan nog zo druk is, wacht ik daarna tot hij iets ouder is ofzo. Uberhaupt komt nu de zomer dus kunnen we lekker naar het strand
O+

Tip voor mensen in de buurt: sea life verkoopt online nu ouder&kind kaartjes voor doordeweeks a 12.50 voor met zn 2en. Nou zijn kinderen tot 3 normaal gratis, maar ook voor jezelf is het nog korting.. en als je ook nog een peuter hebt is het helemaal goedkoop (wel met 2 ouders dan) want de actie geldt voor kinderen 0t/m5. Ik ga er binnenkort eens neuzen met W, als hij het leuk vindt is het misschien wel een optie voor een jaarkaart voor mij! Pinguins kijken en roggen aaien O+
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:21:26 #184
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160539098
Goed idee crump! Lucas is dol op visjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160539189
Wij gaan voor de Beekse Bergen jaarkaart. Rondje autosafari, even de giraffes je dakraam laten wassen en dan door naar het speelland. :)
Over de nachten heb ik echt niks te klagen trouwens.
Wel over de ontwikkeling die ik mis. Nu kan ze ineens kleuren bij de GO! Daar denk ik dan zelf helemaal nog niet aan en stiekem toch jammer om al die kleine eerste keren te missen.
pi_160539235
Die van jullie lopen allemaal al halve marathons, maar ik wil toch even jompelen voor de eerste twee stapjes van I vanochtend. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160539446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:25 schreef ingee het volgende:
Wij gaan voor de Beekse Bergen jaarkaart. Rondje autosafari, even de giraffes je dakraam laten wassen en dan door naar het speelland. :)
Over de nachten heb ik echt niks te klagen trouwens.
Wel over de ontwikkeling die ik mis. Nu kan ze ineens kleuren bij de GO! Daar denk ik dan zelf helemaal nog niet aan en stiekem toch jammer om al die kleine eerste keren te missen.
Kan R. deze zomer mooi haar rijbewijs halen O+
pi_160539536
Stapjes voor I!! *O* knappen van trots he! O+
pi_160539683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van jullie lopen allemaal al halve marathons, maar ik wil toch even jompelen voor de eerste twee stapjes van I vanochtend. *O*.
*O* .

En even als een soort 'hart onder de riem': I was ook geen vlotte loopster (liep los met 18/19 maanden), maar liep afgelopen weekend toch maar mooi bijna 1 km bij CPC in Den Haag. Toen ze eenmaal de smaak te pakken had, ging ze als een speer. Vooral van rennen houdt ze.

En even aanhakend ook op wel/geen handje geven: I rent ook graag van me weg als we buiten lopen en ze is echt snel, die is zo een eind weg. Twee weken geleden rende ze ineens een weg op en er kwam een auto aan... kon haar wel grijpen, maar pffff. Ik vind het maar lastig want ze wil absoluut geen handje geven. Als we nu bij een druk punt zijn, geef ik haar de keuze: of je houdt mijn hand vast, of ik til je op. Negen van de tien keer kiest ze voor de laatste optie, dus handje vasthouden is kennelijk echt Heel Erg. :') . Maar als het nodig is, grijp en knijp ik haar bij haar bovenarm, in haar nek of waar dan ook, maakt mij niet uit, als het moet dan moet het maar. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160539700
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van jullie lopen allemaal al halve marathons, maar ik wil toch even jompelen voor de eerste twee stapjes van I vanochtend. *O*.
Go I *O* Go I *O*
pi_160539892
I!! Woohoo!! *O*
En slaaps voor Phai! *O*

En jaarkaarten voor dierendingen O+ Ik ontdekte gister zomaar een minikinderboerderijtje op 5 minuten van ons huis oO<
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160540181
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die van jullie lopen allemaal al halve marathons, maar ik wil toch even jompelen voor de eerste twee stapjes van I vanochtend. *O*.
Yay!!!! Dat is toch echt een mijlpaal he! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:55:38 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_160540841
Ik kom ook even jompelen voor de stapjes van I. *O*
En voor het kruipen van A. *O*

Ze zijn misschien geen hardlopers, maar dat geeft niets want ze zijn wel tof O+
En DAD, Mauwtje loopt ook pas een week of zes echt veel hoor. Dus zo traag is de jouwe niet :*

Hier dan ook maar even. Ik kreeg net een berichtje van mijn vader, dat de MRI van mijn moeder van vorige week "erg slecht" is gebleken. En of we vanavond nog samen kunnen komen ;(
Dus hier is het even kut.
disclaimer
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:58:43 #194
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160540911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ook even jompelen voor de stapjes van I. *O*
En voor het kruipen van A. *O*

Ze zijn misschien geen hardlopers, maar dat geeft niets want ze zijn wel tof O+
En DAD, Mauwtje loopt ook pas een week of zes echt veel hoor. Dus zo traag is de jouwe niet :*

Hier dan ook maar even. Ik kreeg net een berichtje van mijn vader, dat de MRI van mijn moeder van vorige week "erg slecht" is gebleken. En of we vanavond nog samen kunnen komen ;(
Dus hier is het even kut.
Nooooh SQ .... Wat kl*te!
Sterkte daar hoor :*

En tussendoor een *O* voor slaaps en loops!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160541012
SQ, wat erg. ;(. Veel sterkte. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160541117
SQ :*
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:11:52 #197
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160541222
:* SQ, veel sterkte
pi_160541364
Brr, ik krijg er koude rillingen van SQ. Ik denk aan je :*
pi_160541660
SQ.. wat een naar bericht. Sterkte, ik denk aan je :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160541683
SQ ;( :*
pi_160541701
Lieve SQ, heeeel veel sterkte en een :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160541824
Sterkte SQ! En gewoon een :*

En ff juichen voor de stapjes van I en het kruipen van A!!
Wowie!

Ik voel me vandaag een slechte moeder.... Js zit in een sprongetje en Ow is een miemelbui... En ik kan het gewoon echt niet hebben vandaag. Ben alleen maar aan het mopperen (en heb in Js z'n hele leven in totaal nog niet zoveel " nee " tegen hem gezegd als vandaag geloof ik :'(
Misschien heeft de in totaal 9 uur en 50 min slaap in de afgelopen 72 uur er iets mee te maken :')

Ik ga nu maar naar het dorp met ze en iets leuks voor ze kopen. Voel me schuldig :@
pi_160541989
SQ :*
pi_160542087
Och lieve SQ heel veel sterkte. :*
pi_160542261
SQ :*
pi_160542273
SQ, sterkte. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160542803
Oh bah SQ!

Hier had ik t ook even gehad toen peuter een echte peuterbui had en L op t zelfde moment ontdekte dat je de bladzijden uit DikkieDik kunt scheuren.. grrr
Maar peuter zit nu nijntje te kijken ( hij doet t toch nog, yeahh!) En L slaapt. Ik maak vast een ovenschotel voor vanavond
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:18:38 #208
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160542823
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ook even jompelen voor de stapjes van I. *O*
En voor het kruipen van A. *O*

Ze zijn misschien geen hardlopers, maar dat geeft niets want ze zijn wel tof O+
En DAD, Mauwtje loopt ook pas een week of zes echt veel hoor. Dus zo traag is de jouwe niet :*

Hier dan ook maar even. Ik kreeg net een berichtje van mijn vader, dat de MRI van mijn moeder van vorige week "erg slecht" is gebleken. En of we vanavond nog samen kunnen komen ;(
Dus hier is het even kut.
Wat k*t SQ :*

Ik denk aan jullie...
Kwak
pi_160542837
Oh en stapjes zijn tof!
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:19:40 #210
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160542846
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:39 schreef Loj het volgende:
Sterkte SQ! En gewoon een :*

En ff juichen voor de stapjes van I en het kruipen van A!!
Wowie!

Ik voel me vandaag een slechte moeder.... Js zit in een sprongetje en Ow is een miemelbui... En ik kan het gewoon echt niet hebben vandaag. Ben alleen maar aan het mopperen (en heb in Js z'n hele leven in totaal nog niet zoveel " nee " tegen hem gezegd als vandaag geloof ik :'(
Misschien heeft de in totaal 9 uur en 50 min slaap in de afgelopen 72 uur er iets mee te maken :')

Ik ga nu maar naar het dorp met ze en iets leuks voor ze kopen. Voel me schuldig :@
Slaaptekort is een bitch... :*

Die kleine mennekes onthouden hier niks van, en vinden vanmiddag vast gezellig.

Sterkte.
Kwak
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:20:45 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160542869
En nog *O* voor de stapjes van I!

en ik heb vandaag eindelijk een afspraak gemaakt met de huisarts voor hulp... Maandag dubbel consult. Ben er de hele dag al wiebelig van. :@.
Kwak
pi_160542904
Sterkte SQ :*
S. 2014
J. 2016
pi_160543613
Sterkte SQ :*

Stapjes voor I *O*
  woensdag 9 maart 2016 @ 15:56:27 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_160543667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
En nog *O* voor de stapjes van I!

en ik heb vandaag eindelijk een afspraak gemaakt met de huisarts voor hulp... Maandag dubbel consult. Ben er de hele dag al wiebelig van. :@.
Heel goed Kwakkie! En begrijpelijk dat dat spannend is maar hey, het is een investering in jezelf en dat ben je waard :*

En een dikke knuf voor Loj. Slaapgebrek maakt ons soms niet de leukste mensen, dat geeft niks ;)
disclaimer
pi_160543918
En ook een :* voor Kwak & Loj!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160544187
Ach SQ, wat naar, en wat eng ook. Sterkte gewenst! :*

Kwak, wat goed. Een grote stap altijd, maar een enorm goede investering. Hopelijk kom je snel verrder :*

En hoera voor de stapjes van I !
pi_160548590
Sterkte SQ! :* Rotnieuws :(
pi_160550101
Jezus SQ dat gaat wel heel rap allemaal ineens -O- :{ ... Heel veel sterkte daar!

Loj my god dat jij nog op je benen staat joh :o .. Ik vind het knap!

Kwak, ik geloof best dat het heel eng is, het is ook een hele stap. Maar hopelijk wordt de situatie er op den duur beter van :* .. Want dat is waar je het uiteindelijk voor doet!

En stapjes voor DaD *O*
  woensdag 9 maart 2016 @ 20:35:55 #219
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160551109
Och SQ :*

Ik verwaarloos jullie een beetje :@ druk met stage/onderzoek/afstuderen. Lees wel mee hoor :W
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:38:53 #221
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160552934
SQ, ik denk aan jullie O+ :*

Ook een knuffel voor kwak en loj

en een dikke jompel voor I *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:40:42 #222
344469 Amsel
zonder t
pi_160553001
Ow SQ :{ :*
pi_160553428
Kut SQ, wat een rotnieuws :*
pi_160553526
Sq :*
  woensdag 9 maart 2016 @ 21:55:07 #225
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160553613
SQ wat een vreselijk nieuws :* sterkte
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160553990
SQ..sterkte. :* -O-
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:07:34 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_160554089
Aw, tnx liefjes.
Het is echt heel slecht. Kan zomaar binnen 1-2 weken gebeurd zijn. Dus nu een hoop regelwerk. Ik vind het nog steeds belachelijk en absurd. Maar de realiteit haalt me onderhand echt in.

Dus, ik ga mijn vermoeide lijf maar in bed werpen. :*
disclaimer
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:08:56 #228
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160554177
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aw, tnx liefjes.
Het is echt heel slecht. Kan zomaar binnen 1-2 weken gebeurd zijn. Dus nu een hoop regelwerk. Ik vind het nog steeds belachelijk en absurd. Maar de realiteit haalt me onderhand echt in.

Dus, ik ga mijn vermoeide lijf maar in bed werpen. :*
Jeetje SQ..
Wat ontzettend heftig! :'(

Geniet nog maar heeeel fijn van alle momenten met elkaar die jullie nog gegeven zijn/worden! :*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:09:24 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160554198
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aw, tnx liefjes.
Het is echt heel slecht. Kan zomaar binnen 1-2 weken gebeurd zijn. Dus nu een hoop regelwerk. Ik vind het nog steeds belachelijk en absurd. Maar de realiteit haalt me onderhand echt in.

Dus, ik ga mijn vermoeide lijf maar in bed werpen. :*
Godver Sq... Ik hoop dat jullie nog wat meer tijd dan dat gegund is, en verder schieten alle woorden tekort denk ik.

:*
Kwak
pi_160554297
SQ -O- wat vreselijk voor jullie. Geen woorden voor. Heel veel sterkte :* .
pi_160554338
Veel sterkte, lieve SQ :*
pi_160554339
Wat een kutzooi SQ :'(.
Geniet van de tijd samen en maak foto's en filmpjes.
Heel veel sterkte -O- :*

[ Bericht 8% gewijzigd door GotC op 09-03-2016 22:35:30 ]
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:17:03 #233
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160554521
SQ, wat onwerkelijk. Heel veel liefde en sterkte de komende tijd :*
pi_160554778
Godsamme SQ, wat een klote nieuws... heel veel sterkte de komende tijd, make it count.. :*
S. 2014
J. 2016
pi_160555182
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Aw, tnx liefjes.
Het is echt heel slecht. Kan zomaar binnen 1-2 weken gebeurd zijn. Dus nu een hoop regelwerk. Ik vind het nog steeds belachelijk en absurd. Maar de realiteit haalt me onderhand echt in.

Dus, ik ga mijn vermoeide lijf maar in bed werpen. :*
Wat snel ineens. Hoop dat jullie de resterende tijd op een voor jullie fijne manier kunnen invullen :*
pi_160558234
Jeetje SQ, wat klote zeg ;( Veel sterkte!! :*
  donderdag 10 maart 2016 @ 06:05:25 #237
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160559629
Sterkte Sq :*
pi_160559722
Wat oneerlijk SQ :'( heel veel sterkte :*
pi_160559731
;( SQ, wat moeilijk. Sterkte :*
  donderdag 10 maart 2016 @ 06:33:44 #240
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160559746
:* :* O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160559862
Oh wat heftig SQ :* Wat gaat dat ineens snel en wat eng lijkt me ook. Ik weet niet goed wat ik er over moet zeggen, maar ik vind het heel erg ;(

Sealife, check, laatst geweest met R van 16,5 maand. Was een groot succes maar op een zaterdag raad ik wat af, was druk. De visjes waren super. Draagzak mee is ideaal, kinderwagen zou ik niet snel doen. Die prijs is trouwens netjes ja!

Wow, wat zegt M van Kwak al veel woorden en gebaren ook zeg! Mijn hemel! :o _O_ R. zegt bloem (bl), klok/klomp (klo), beh (schaap), bee (boom), die, dat, biaba ( dat betekent niets tot nu toe ahhaha) en dat was het denk ik wel. Ik vind het al heel wat ;)

En DaD haar dreumes stapt! *O*

Handje vasthouden, mag ik op mijn verzoek nog doen en dan blijft hij eerst wel vasthouden. Soms moet ik echt zeggen, je mag los hoor, laat me maar los. Maar vaak toch handje willen vasthouden, al wordt dat wel iets minder.

Gisteren was het onder het avondeten de hele tijd gillen om het gillen. Hij wou iets en dan wijst hij naar de tafel waar van alles ligt, en hij wil altijd iets wat hij niet mag, pot met augurken ofzo. Hij hoeft geen augurk dat is bah, maar wel de glazen pot. Daar beginnen we niet aan dus gillen en krijsen en dan weer gewoon gillen, weer wat eten en weer gillen. Ik werd echt gek. Dit hebben we normaal nooit. En ik kan echt niet tegen gillen om het gillen. Ik probeerde nog van we verstaan je wel, je kan ook zacht praten, heb gefluisterd, heb het genegeerd door er hard over heen te praten want ik wou ook de dag nog even doornemen met mijn man.Het was wel de opvang dag, dus dat zal hebben meegespeeld, moeheid. Hopelijk vanavond gewoon een normale maaltijd. Tips, iemand?

[ Bericht 14% gewijzigd door Hilmo op 10-03-2016 07:12:57 ]
pi_160559872
Goffer SQ. Ik hoop dat je nog veel samen kunt zijn. Veel sterkte :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160560121
Hilmo, wij kunnen met peuter aan tafel ook echt nog niet even samen de dag doornemen. Hij gaat dan heel vervelend doen omdat hij het slecht trekt om op die momenten aandacht te delen. Dus wij doen dat grotendeels als de kinderen op bed liggen. Voor dreumesen en peuters is het nog wel echt veel gevraagd om stil te zijn als volwassenen een gesprek voeren waar zij nog niks van snappen.

Bij gillen om het gillen vragen we peuter om dat even op de gang te doen, omdat het pijn doet aan de oren. Dreumes zou ik denk ik even van tafel zetten op de grond. Als gebaar dat dat niet wenselijk is aan tafel.

Kwak en Loj even een knuffel :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:01:46 #244
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160560618
Wat een verdrietig nieuws sq :*

De dag doornemen aan tafel lukt hier al jaren niet meer ;). De kinderen hebben aandacht nodig en die krijgen ze. Dan schiet het eten ook beter op. Het moet echt niet te lang duren nl.
Gillen om het gillen is hier wegzetten.

Kwak wat goed dat je actie onderneemt! :*
pi_160560858
Wat een verschrikkelijk nieuws SQ :* Heel veel sterkte de komende weken en hopelijk nog veel genieten samen :*
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:22:30 #246
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160560926
Staps voor l *O*

Joj :*

Kwak wat goed van je! :*

A. Wil best nog vaak mijn hand vast houden. Ik vind dat zo O+ O+
Tijdens oversteken moet ze ook mijn hand vasthouden en als dat net niet in haar planning lag heb ik hier ook een gillende aan mijn hand hangende dreumes.
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:23:38 #247
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160560953
Ik heb gelukkig een echte handjesvasthouddreumes O+. Als we lopen wil ze heel vaak m'n hand vasthouden, dat is gelukkig geen probleem. En als ze mijn hand niet wil vasthouden dan meestal wel die van haar zus :) (dat is echt té schattig O+ )
  donderdag 10 maart 2016 @ 09:30:39 #248
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160561063
SQ wat een verschrikkelijk vooruitzicht! Heel veel sterkte meissie :* .
pi_160562053
Hier wil dreumes de hand nog wel vasthouden en ook graag die van zijn zus (maar meestal wil zus dat niet). peuter wilde als dreumes ook geen handen vast, maar nu meestal wel. Nu steekt ze meestal zelf haar hand uit, gewoon voor de gezellig, want stoppen bij oversteken doet ze al wel vanzelf (niet dat ze dan uitkijkt voordat ze uiteindelijk oversteekt want ik vraag altijd of we kunnen en dan zegt ze bijna altijd ja, ook als er een auto aankomt, daar werken we aan).

Maar geen hand willen geven is volgens mij ook een fase dus (en ik denk dat die zeer binnenkort begint bij dreumes als hij nog iets soepeler loopt)
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:26:18 #250
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160563128
SQ :'(
Ik wens jullie heel veel kracht en sterke tijdens het doormaken van deze moeilijke tijd.
Geniet van elkaar en probeer elk moment met je moeder intensief en bewust te ervaren.
Denk aan jullie :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160565963
Wij waren vanmorgen in Monkeytown, eerst vond ze het allemaal maar eng maar eenmaal daar doorheen... ze wilde niet meer weg O+ zeker voor herhaling vatbaar.
S. 2014
J. 2016
pi_160566259
Hand vasthouden is hier zoooo 2015 :') ;(

Knuffelen met mama daarentegen O+ O+
pi_160567935
Jeetje SQ, verschrikkelijk om zo'n bericht te krijgen... Hebben jullie er goed over kunnen praten gisteren? Ik hoop dat jullie toch meer tijd gegund is om nog samen prachtige herrinneringen te maken :*

Handje vasthouden is hier een no-go :N Zodra ik haar handje pak zakt ze door haar knietjes met een heel luid NEEEHEEE en dan moet ik haar echt optillen of haar zo'n beetje als volgt meeslepen over straat:



:')
pi_160569102
Dat plaatje Dyre :') *gnorf*

SQ :*

Ik ben 2 dagen alleen met W en hij heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt voor extra knuffels door gisteren de hele avond te huilen inclusief 2 nachtdreumesen (like wtf?) En nu is hij zo snotterig dat het dutje ook niet gelukt is. Ik kijk nu al uit naar de avond voor hopelijk nog een ronde nosleeps O+. Ohja en rugaids. :')
pi_160571857
Nachtdreumesen hadden wij hier ook. Van het hoesten denk ik. :O. En Melba is ineens hysterisch verknocht aan zijn speen :? Dat heeft hij al een half jaar overdag niet meer gehad.

Gillen om dingen aan tafel ook herkenbaar Hilmo. :') het is een fase denk ik.

Oh en ik was Melba's leukste woors vergeten: koala O+ (wlalalalala) :')
Kwak
pi_160571920
Ontlurkt eventjes...

SQ, heel veel sterkte de komende tijd meis :*
pi_160572873
Kwak: tandjes? Dat zorgt hier in elk geval ook voor speenverslaving :+
Sterkte met de nachten y'all :*

En dikke knuffel voor SQ, er wordt veel aan jullie gedacht hier (dat helpt geen f*ck natuurlijk, maar toch..) :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160573192
A roept ook de hele dag om de "FPEE!". Staan ook een paar tanden op doorkomen. Discussie "Nee schat, die is voor in bed" is dramahuilbui, dus we staan het maar gewoon even toe.

Vanavond kon ik weer aan tafel mee-eten met man en A O+ . Ze was zo blij, heeft wel 10x gezegd "Mama ete! Ja! Mama ook!" . Wat een lieverd is het ook. Zo groot ineens, maar ook zo klein.
pi_160573853
Oh ja ik geef hem nu ook wel aan W als hij zo moe en sneu is hoor. En idd, hoektand 1 is aan het doorkomen en 2 staat klaar. En die 4 kiezen zijn ook elke ochtend grotere spitsbergen in zijn bekkie dus ik geloof best dat dat vervelend is.

Wat fijn dat je mee kon eten Razz O+ en dat A.nnie dat dan ook zo leuk vindt! Fotospam mag :7 O+
pi_160573988
Ik heb wel een heel lief filmpje van de eerste kennismaking tussen A en baby Tas. Baby kreeg een heel lief kusje O+ . En toen wilde ze weer van het bed want "Sakaloe (Zandkasteel) kijke!" :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:36:34 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_160574339
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb wel een heel lief filmpje van de eerste kennismaking tussen A en baby Tas. Baby kreeg een heel lief kusje O+ . En toen wilde ze weer van het bed want "Sakaloe (Zandkasteel) kijke!" :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+!
disclaimer
pi_160574514
Noh O+ O+ wat een rijkdom Razz.
pi_160574747
Oh Razz O+
Kwak
pi_160574917
SQ wat een verschrikkelijk rotnieuws. :'( Ik hoop dat jullie nog zoveel meer tijd samen gegeven wordt dan dit. Heel veel sterkte komende periode. :*

Razz wat een ontzettend lief filmpje van je mini en maxi. O+

Dyre die foto. _O-

Crumpette hopelijk ga je een betere nacht dan die van gisteren tegemoet vandaag.

Melba ook al wakker 's nachts. Hopelijk voelt hij zich snel beter, dat hoesten is altijd zo rot. :*

Tof dat S de Monkeytown zo leuk vond GM. O+

Met mijn dolle duo gaat alles goed, afgezien van het zieke zeehonden kuchje en eindeloze snottebellen en schale snoetjes dan. :')
S is ineens een beetje bang van T, want T heeft hem gisteren op het kdv héél hard gebeten in zijn arm. Zo hard dat er nu een blauwe bijtplek op het armpje van S zit. -O- S is er ook echt nog steeds van onder de indruk, want hij zegt continue "Auw, arm. Tim bijten, stout!"

Spenen hebben T en S niet, wel knuffeldoekjes. Waar die doekjes eerst altijd in bed bleven moeten ze sinds een maand of twee ineens overal mee naartoe. L had dat rond deze leeftijd ook. Ze hard een lievelingsolifantje wat overal mee naartoe ging. Uiteindelijk hebben we toen ze 3 werd gezegd dat Ollie alleen nog in bed mocht en dat ging prima. Ik ga er maar vanuit dat het bij T en S ook zo soepel gaat volgend jaar.

En :o nog een paar dagen dan heb ik 2 peuters in huis. In mijn beleving zijn het ook echt al lang geen dreumessen meer, ze worden echt groot. O+ O+
pi_160575042
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
SQ wat een verschrikkelijk rotnieuws. :'( Ik hoop dat jullie nog zoveel meer tijd samen gegeven wordt dan dit. Heel veel sterkte komende periode. :*

Razz wat een ontzettend lief filmpje van je mini en maxi. O+

Dyre die foto. _O-

Crumpette hopelijk ga je een betere nacht dan die van gisteren tegemoet vandaag.

Melba ook al wakker 's nachts. Hopelijk voelt hij zich snel beter, dat hoesten is altijd zo rot. :*

Tof dat S de Monkeytown zo leuk vond GM. O+

Met mijn dolle duo gaat alles goed, afgezien van het zieke zeehonden kuchje en eindeloze snottebellen en schale snoetjes dan. :')
S is ineens een beetje bang van T, want T heeft hem gisteren op het kdv héél hard gebeten in zijn arm. Zo hard dat er nu een blauwe bijtplek op het armpje van S zit. -O- S is er ook echt nog steeds van onder de indruk, want hij zegt continue "Auw, arm. Tim bijten, stout!"

Spenen hebben T en S niet, wel knuffeldoekjes. Waar die doekjes eerst altijd in bed bleven moeten ze sinds een maand of twee ineens overal mee naartoe. L had dat rond deze leeftijd ook. Ze hard een lievelingsolifantje wat overal mee naartoe ging. Uiteindelijk hebben we toen ze 3 werd gezegd dat Ollie alleen nog in bed mocht en dat ging prima. Ik ga er maar vanuit dat het bij T en S ook zo soepel gaat volgend jaar.

En :o nog een paar dagen dan heb ik 2 peuters in huis. In mijn beleving zijn het ook echt al lang geen dreumessen meer, ze worden echt groot. O+ O+
Aaw bang voor zn broer. Heeft hij niets terug gedaan?

En bijna 2 peuters. O+ wat gaat het toch snel allemaal.
S. 2014
J. 2016
pi_160575065
Ohja die eeuwige verkoudheid! A kwakkelt al maanden met snotneuzen, ontstoken oogjes, hoesten }:| . We hebben gewoon echt weer lente nodig. Zon en naar buiten doen wonderen!

Zijn ze al bijna 2 NIKKI :o ! Wat gaat dat snel zeg. Ik herinner me de foto's in jullie tuin nog van toen ze bijna 1 waren. Heerlijke banjers toen al, en ze worden alleen nog maar leuker!
pi_160575441
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Aaw bang voor zn broer. Heeft hij niets terug gedaan?

En bijna 2 peuters. O+ wat gaat het toch snel allemaal.
Nee, gelukkig niet.

Mijn dreumes maakte vandaag nog een tekening waar menig peuter jaloers op kan zijn. :o Ik stond te glunderen van trots toen hij 'm liet zien. O+

pi_160575652
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 21:02 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.

Mijn dreumes maakte vandaag nog een tekening waar menig peuter jaloers op kan zijn. :o Ik stond te glunderen van trots toen hij 'm liet zien. O+

[ link | afbeelding ]
Ik scrollde vluchtig en dacht even dat S serieus een hele krokodil zo had getekend _O-
Wel heel knap al zeg! O+
pi_160575715
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb wel een heel lief filmpje van de eerste kennismaking tussen A en baby Tas. Baby kreeg een heel lief kusje O+ . En toen wilde ze weer van het bed want "Sakaloe (Zandkasteel) kijke!" :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mnohh *smelt* O+ O+
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:37:40 #270
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160576977
Ohhh razz ik rammel bijna mijn baby eruit O+

En dat heeft S. Al aardig netjes tussen de lijntjes gekleurd :D

En wat praten die van jullie al veel. Lucas roept de hele dag door papa papa papa sinds hij dat woord vorige week ontdekt het O+ hij wijst papa ook aan op onze trouwfoto. Mama herkent hij niet want had toen nog donker haar :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2016 @ 06:45:27 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160583728
crosspost van uit het babytopic.. Ik kom vast afscheid nemen. Vanaf morgen hoor ik hier niet meer thuis ... me hier melden, vanaf vandaag horen wij hier thuis *O*
We kwamen van dit:

(meer onder de spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar dit.

Raar gevoel, het jaar is echt voorbij gevlogen .. En vanaf morgen heb ik een heuse dreumes! O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 11 maart 2016 @ 06:48:13 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160583736
Hoi dreumesmichael! *O*
Kwak
pi_160583749
Razz wat een enorm lief filmpje! O+ O+

En gefeliciteerd voor DJMO! *O* wat is dat snel gegaan, in mijn hoofd ben je net zwanger, en nu al weer een dreumes!
  vrijdag 11 maart 2016 @ 07:06:29 #274
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160583785
Gefeliciteerd DJMO!
pi_160584156
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 06:45 schreef DJMO het volgende:
crosspost van uit het babytopic.. Ik kom vast afscheid nemen. Vanaf morgen hoor ik hier niet meer thuis ... me hier melden, vanaf vandaag horen wij hier thuis *O*
We kwamen van dit:

(meer onder de spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar dit.

Raar gevoel, het jaar is echt voorbij gevlogen .. En vanaf morgen heb ik een heuse dreumes! O+
Wat leuk zo'n overzicht! Hier ook nog eens: Happy Birthday to dreumesMichael *O* *G* !
  vrijdag 11 maart 2016 @ 08:13:31 #276
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160584195
Razz O+ wat een rijkdom

Nikki wat knap gekleurd :o

Djmo gefeliciteerd!
pi_160584251
Gefeliciteerd met Michael, DJMO *O*
pi_160584464
Ooh Razz, wat lief! Grote zus A. O+ en sateel (zandkasteel by saar) is hier ook groot feest... prioriteiten he :')

Mooie kroko door S. Knap zeg al zo binnen de lijnen.

Saar is onwijs aan het kletsen,er lijken elke dag wel woorden bij te komen, en puzzelen is haar favoriete bezigheid atm.

Gefeliciteerd DJMO en michael.
S. 2014
J. 2016
pi_160584541
Lieve lieve SQ weet niet wat ik moet zeggen :{ geniet het maximale van elkaar en heel veel sterkte :*

Razz nog van harte met baby Tas, leuk om Annie Pluis als grote zus te zien O+

Welkom Michael en DJMO!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_160585309
Hi Djmo!

En omgwtfbbq, mijn uk zei net @ kdv ineens 'mama' toen hij me een speel kwam brengen O+ :'( *; w/
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:58:17 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_160585453
Gefeliciteerd met Michael, djmo! Jeetje, dat hij ook alweer dreumes is :o
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 11 maart 2016 @ 10:16:15 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_160585647
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd met Michael, djmo! Jeetje, dat hij ook alweer dreumes is :o
ja, ik vind ook dat hij nog gewoon een jaar baby moet zijn hoor :Y

en jij heel sterkte .. heb net even teruggelezen :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_160588763
Gefeliciteerd, DJMO!
Nikki, wat knap van S, zeg!
Razz, ik smolt helemaal van je filmpje van Annie met Tas. Zo ontzettend lief. Ik hoop dat jij je snel weer wat fitter gaat voelen! :*.

Hier was het de laatste weken (maanden) zo dat I 's avonds alleen maar wilde gaan slapen als ik naast zijn bedje op de grond zat. Ik hoefde niets te doen, alleen maar zitten, en hij huilde ook niet, maar ik moest er wel bij blijven tot hij sliep. Als ik dan de fout maakte om iets te vroeg op te staan, ging hij rechtop in bed zitten huilen en konden we weer van voren af aan beginnen. Of wanneer hij wakker werd van de trap, hè, JM? :+
Van de week zat ik op een avond al ruim een uur bij zijn bedje en ik had al drie mislukte pogingen ondernomen om weg te lopen. Ik was er toen zó zat van, dat Baard en ik ter plekke besloten om een vorm van slaaptraining toe te passen... Eerst na twee minuten even kijken, dan na vijf minuten, dan na tien. Diezelfde avond huilde hij 2+5+3 minuten. De avond daarna huilde hij 58 seconden. Gisteravond was hij al stil voor ik beneden was. :o. Hij heeft zelfs een nacht doorgeslapen deze week, tot kwart over zes! *O*. Over de overige nachten heb ik het niet. :+.
Vanochtend leek eerst alles prima, tot hij tijdens het ontbijt tot twee keer toe over moest geven. ;(. Ik stond dus al om half 8 de vloer te dweilen. :'). Verder lijkt hij nu eigenlijk nergens last meer van te hebben gelukkig. Hij voelde zich in ieder geval goed genoeg om een stapeltoren in elkaar te zetten.



*stil* *mooi*
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:35:13 #284
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160589367
DJMO gefeliciteerd met je dreumes!! *O*
Razz wat een smeltfimpje O+
Dad hoera voor het slapen en beterschap voor hem!
Nikki wat een mooie krokodil! :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160589432
Wat fijn dat hij nu zo snel in slaap valt! *O* *O*
Goeie toren ook, kunstwerkje
  vrijdag 11 maart 2016 @ 14:41:10 #286
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160590672
Wat fijn dat t werkte DaD! En wat een nachten voor jullie doen meteen! O+

Na een jaar zijn wij dat ook een beetje gaan doen hoor - onze slaapt meestal sowieso goed, dus veel noodzaak was er niet, maar ik wacht nu altijd twee minuten af voor ik ga. 9 van de tien keer slaapt hij dan. Vind t bij dreumesen ook echt anders dan bij babies.
Kwak
pi_160590979
Ja, ik vind het nu ook wat anders. We zijn heel blij dat dit in ieder geval voorlopig lijkt te werken, maar we hadden het ook niet eerder zo willen doen. We zitten er wel over te denken om het 's nachts ook eens zo aan te gaan pakken. Het is echt geen probleem als hij bij ons slaapt, maar we zouden allemaal wel béter slapen als iedereen in zijn eigen bed lag...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:09:11 #288
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160591398
Fijn DaD dat dat werkt. Misschien moeten wij dat ook maar eens proberen. Wij zitten er nu ook altijd 20 tot 60 minuten naast.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160592392
DaD, klinkt toch voorzichtig positief! En ja, jullie trap kraakt idd :+ Maar was echt niet erg hoor!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160594830
Oh razz O+ Wat een heerlijk filmpje! Hoop dat je zelf ook snel op knapt :*

Dad *O* Wat zou dat fijn zijn als het werkt! :) Sinds ik stage loop heeft Fie eigenlijk niet meer doorgeslapen, en ik snap het best maar vind het nu al ontiegelijk zwaar, en dit speelt pas sinds februari :')

Gefeliciteerd DJMO! *O* Ook alweer 1!

En de mannen van Nikki alweer bijna peuters, echt waar blijft die tijd hoor :'(

Ik heb een kind dat geen woord zegt, me ook niet kan vertellen wat voor geluid een hond of poes maakt, maar ze weet wel heel goed wat een heremietkreeft doet O+ :'( O+ :'( O+ in haar boekje 'baby's eerste huisdieren zit een heremietkreeft :') Bij gebrek aan een geluid zei ik dat de kreeft met z'n handen knijpt. Elke keer als ze dat beest ziet knijpt ze met haar handjes :D
pi_160595403
Wat enorm schattig krijgerrtje O+ O+
Loutje zegt ook niet welk geluid een dier maakt, behalve de piep piep van de muis _O-
Als je aan haar vraagt welk geluid een poes/kat maakt zegt ze wel "kom kom!" Nee, dat zeggen wíj tegen de kat :') 'kom kom' icm poes vind ik persoonlijk hilarisch
pi_160596650
Heremietkreeft O+ :') heerlijk.

Hier begint wat te komen met woorden! De poes zegt 'auwwww' (en heet haaapppp: een combinatie van haipoes en aaienpoes). Hij rent achter dingen aan en roept KAK!!! wat ik maar hoopvol interpreteer als kijk!, en gisteravond toen ik hem boekje voorlas zei hij tot 3 keer toe sjlaa O+ want hij gaat zo lekker slapen. Zo leuk! Ik word er vooral heel nieuwsgierig van hoe en wat nu verder :).
  vrijdag 11 maart 2016 @ 18:54:53 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160596731
Wat superschattig Krijgerr en Skittles! O+

Collega was vandaag op school met dochtertje van acht weken :o zo klein! Rammeldebammel!
Kwak
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:16:17 #294
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160597263
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh razz O+ Wat een heerlijk filmpje! Hoop dat je zelf ook snel op knapt :*

Dad *O* Wat zou dat fijn zijn als het werkt! :) Sinds ik stage loop heeft Fie eigenlijk niet meer doorgeslapen, en ik snap het best maar vind het nu al ontiegelijk zwaar, en dit speelt pas sinds februari :')

Gefeliciteerd DJMO! *O* Ook alweer 1!

En de mannen van Nikki alweer bijna peuters, echt waar blijft die tijd hoor :'(

Ik heb een kind dat geen woord zegt, me ook niet kan vertellen wat voor geluid een hond of poes maakt, maar ze weet wel heel goed wat een heremietkreeft doet O+ :'( O+ :'( O+ in haar boekje 'baby's eerste huisdieren zit een heremietkreeft :') Bij gebrek aan een geluid zei ik dat de kreeft met z'n handen knijpt. Elke keer als ze dat beest ziet knijpt ze met haar handjes :D
:D O+

En ach Lucas weet alleen wat het poesje doet, namelijk "hauuuuwwww" en als je de rest van de dierentuin vraagt dan maken die hetzelfde geluid. En de magnetron en kookwekker van het fornuis doen "iiiiiieeeep" :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:31:19 #295
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160597723
Even selectief meegelezen:
DaD wat fijn dat het lijkt te werken :*!

Razz O+ !

Piranha praat nog niet maar kan wel de begintunes van Paw Patrol, Wanda en de Alien en Shimmer & Shine zingen :@.

Nou, hier is de kogel door de kerk: de neusamandelen gaan eruit bij Piranha. Mijn kleine mannetje moet onder narcose :'(.
Het is een combideal geworden met Draak want zij mag ook voor de neusamandelen en nog buisjes in de oren. Ze gaan direct na elkaar onder het mes dus dat word flink aanpoten daarna :X.
pi_160598195
Oef, pittig vooruitzicht NTS.. Maar ik hoop dat ze er van opknappen en er meer rust komt bij jullie :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:58:10 #297
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160598372
Ah nts, hoop wel dat het daarna weer wat rustiger wordt in huis.

Wtf is een heremietkreeft :D . Fietje O+

Gefeli djmo!

Frans denkt dat ELK beest AAAAH AAAAH!!!!!! Doet... En bij elke hond die hij ziet doet hij: :D :D haiiiiiiii! En mocht hij los lopen rent hij er naar toe om te grijpen.

Mocht iemand deze tip nodug hebben. Wil je de aandacht van heel veel rijen bij de kassa van de supermarkt. Til Frans dan op als hij wil lopen. Hij krijsen en echt iedereen draaide gelijktijdig met zij/haar hoofd mijn kant uit..

Eu ja hoi, mijn kind heeft volume ja... En ja hij is het hier niet mee eens.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160598524
De heremietkreeft. :D.

Oh NTS, wat lijkt me dat moeilijk om te zien, een operatie bij je kleine ventje. ;(. Ik hoop zo dat het rust gaat brengen bij jullie.

Enneh, anderhalve jengel, vanavond!

[ Bericht 6% gewijzigd door DevilsAndDust op 11-03-2016 20:22:56 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 20:21:24 #299
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160598888
Nts heftig je twee kleintjes allebei onder t mes. Hopelijk heeft het het gewenste effect :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160599488
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:31 schreef NotTheSame het volgende:

Nou, hier is de kogel door de kerk: de neusamandelen gaan eruit bij Piranha. Mijn kleine mannetje moet onder narcose :'(.
Het is een combideal geworden met Draak want zij mag ook voor de neusamandelen en nog buisjes in de oren. Ze gaan direct na elkaar onder het mes dus dat word flink aanpoten daarna :X.
Neusamandel er uit was hier de beste keus ever! En S heeft er bijna geen last van gehad.

Razz O+
pi_160599496
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')