abonnement Unibet Coolblue
pi_160412349


De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:


......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)


De boosdoeners:

De Golftas



De Vuilcontainer



De Skybox



De theedoek



--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!


De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).



Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:



Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.


Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

Update 14-08-2013:

'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160412386
quote:
Dode aangetroffen in huis van zakenman Koen Everink
BEWAAR ARTIKEL
REAGEER
Yelle Tieleman en Joost de Kleuver
4-3-16 - 09:17
Politie doet onderzoek naar mogelijk misdrijf
De politie doet onderzoek bij de woning. Inzet: Koen Everink © Koen Laureij, Inzet: ANP.
In het huis van zakenman Koen Everink is vrijdagmorgen een overleden persoon aangetroffen. De politie doet onderzoek in de woning aan de Hoflaan in Bilthoven. Everink werd enkele jaren geleden mishandeld door Badr Hari.

Volgens buurtbewoners woonde Everink nog in het huis. ,,Zijn Porsche staat nog voor de deur.'' De auto werd later door de politie meegenomen voor technisch onderzoek. Ook het bedrijf van Everink staat ingeschreven op het adres, dat volgens het kadaster 853 vierkante meter telt.

Het hele blok woningen aan de Hoflaan is afgezet door de politie. Het is onduidelijk wie de overleden persoon is en of het om een man of een vrouw gaat. Rechercheurs in witte pakken doen sporenonderzoek in het pand en proberen de identiteit van de overleden persoon te achterhalen. Dat onderzoek gaat nog geruime tijd duren, laat de politie weten. De politie kan nog niet zeggen of het om Everink zelf gaat. ,,Daar is het nog te vroeg voor."

Om elf uur kwam de biograaf van Everink aan bij de woning. Die had de zakenman te koop gezet, omdat hij naar een ander gedeelte van Bilthoven wilde verhuizen.

Om tien voor negen werd een traumahelikopter naar het pand gestuurd, die even later werd geannuleerd. De politie bracht om kwart over negen naar buiten dat er een overleden persoon gevonden was. Een uur later werd gemeld dat het om een mogelijk misdrijf gaat.

Sensation
Everink deed in 2012 aangifte tegen Badr Hari vanwege mishandeling tijdens het dancefeest Senstation. Na een slepende rechtszaak werd Hari in oktober 2015 veroordeeld tot veertien maanden cel.

De twee ontmoetten elkaar toen in een skybox in de Amsterdam Arena, waar het feest gehouden werd. Hari gaf Everink een kopstoot en deelde meerdere klappen uit. Everink hield blijvend letsel over aan die nacht.

Van de veertien maanden had Hari er al acht in voorarrest uitgezeten, waardoor hij nog zes maanden zou moeten zitten. Hij ging na de uitspraak in cassatie, waardoor hij op vrije voeten is. Na de uitspraak kondigde Hari aan naar Marokko te gaan.


http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Koen-Everink.dhtml
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160412530
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen onder verdachte omstandigheden https://t.co/FkXRtFzJNa
Hell To The Liars
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:36:10 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_160412723
:o
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:38:13 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160412785
quote:
Dode in woning Bilthoven is Koen Everink.


De dode man die vrijdagochtend in een woning in Bilthoven werd gevonden, is miljonair Koen Everink. Dat heeft zijn advocaat Alexander de Swart bevestigd aan De Telegraaf.

Het is nog niet duidelijk hoe Everink om het leven is gekomen. De politie heeft de Hoflaan, de straat waar het om gaat, afgezet.

In het huis vindt sporenonderzoek plaats en een auto in de straat is ook meegenomen voor verder onderzoek. Voor het huis zijn zwarte schermen geplaatst. De politie schat in dat het onderzoek nog ,,geruime tijd'' gaat duren.

Everink kwam vooral in het nieuws omdat hij zwaar werd mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Hari werd in oktober in hoger beroep voor deze en andere mishandelingen in het uitgaansleven veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk.

Onder buurtgenoten gaat het gerucht dat er een overval zou zijn gepleegd op de villa van Everink. De politie kan dat nog niet bevestigen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160412860
Ik voorspel hier gaan de engelse en spaanse media ook van smullen
Hell To The Liars
pi_160413451
Ik ga het hier weer volgen hoor :o
pi_160413705
Ooh wat heftig zeg. En wat akelig ook.
Don't you love her madly?
pi_160413756
Creepy...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 maart 2016 @ 12:13:52 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160413822
Bevestiging van zijn advocaat is inmiddels binnen....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160413873
Het eerste wat ik me afvraag... wie is de dadr?
pi_160414064
Die reactie van de advocate van Badr ook weer; nee, ik begrijp er helemaal niets van dat mensen mij bellen, zooo raar.
Wat een bimbo zeg.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:21:32 #13
251975 kissaa
fka: kissa
pi_160415420
Ik schrik er van....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 maart 2016 @ 13:24:07 #14
163650 Greys
pi_160415489
:o

En dat ze er dan van opkijken dat er naar Hari wordt gekeken _O-
Knurften.

[ Bericht 62% gewijzigd door Greys op 04-03-2016 13:41:55 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 maart 2016 @ 13:25:01 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_160415508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef mommychaos het volgende:
Het eerste wat ik me afvraag... wie is de dadr?
Dil with it.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 maart 2016 @ 13:25:24 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160415520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dil with it.

:P
_O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160415936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef mommychaos het volgende:
Het eerste wat ik me afvraag... wie is de dadr?
_O-
pi_160416150
Dat krijg je met foute vrienden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_160416226
Iemand geroepen dat de gate aan het doodbloeden was...... verdacht nu.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 maart 2016 @ 14:03:17 #20
22592 crew  Ole
pi_160416510
Lees het net da fuck zeg!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:08:56 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160416679
Whut?!?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 maart 2016 @ 14:27:18 #22
22592 crew  Ole
pi_160417073
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:08 schreef Copycat het volgende:
Whut?!?
dat was ook ongeveer mijn reactie net
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:45:29 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:03:42 #24
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160419262
quote:
'Everink voelde zich bedreigd'

De zakenman Koen Everink, die vrijdag dood werd gevonden in zijn woning in Bilthoven, voelde zich bedreigd en werd ook beveiligd. Dat verklaren verschillende bronnen rond Everink tegenover de NOS.
Sinds Everink een rechtszaak aanspande tegen Badr Hadri, die hem mishandelde op een dansfeest, begonnen de gevoelens van onveiligheid. Regelmatig werd Everink op straat aangesproken en geïntimideerd door jongens van Marokkaanse komaf. Zij vonden dat Everink de carrière van Hari had beschadigd.

De zakenman durfde hierdoor naar eigen zeggen alleen nog de straat op met beveiliging, omdat hij vreesde dat hem anders iets zou overkomen. Het zou ook de reden zijn van zijn regelmatige bezoeken aan het buitenland.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160419305
Geen goede reclame voor dat beveiligingsbedrijf...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:05:56 #26
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160419313
Heel erg en heel eng
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 16:12:51 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160419502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:03 schreef static het volgende:
De zakenman Koen Everink, die vrijdag dood werd gevonden in zijn woning in Bilthoven, voelde zich bedreigd en werd ook beveiligd...
Mja.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160419602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen goede reclame voor dat beveiligingsbedrijf...
hij was niet op straat
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:34:31 #29
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160419954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij was niet op straat
Wat een idiote opmerking. Als je beveiligd wordt is dat uit en thuis.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160420029
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef static het volgende:

[..]

Wat een idiote opmerking. Als je beveiligd wordt is dat uit en thuis.
Ligt toch maar net aan je contact en de afspraken met het bedrijf...
pi_160420034
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef static het volgende:

[..]

Wat een idiote opmerking. Als je beveiligd wordt is dat uit en thuis.
of je leest even je eigen post

quote:
De zakenman durfde hierdoor naar eigen zeggen alleen nog de straat op met beveiliging (...)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:39:00 #32
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160420045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

of je leest even je eigen post

[..]

Waar staat precies dat hij niet thuis beveiligd werd?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160420073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:39 schreef static het volgende:

[..]

Waar staat precies dat hij niet thuis beveiligd werd?
waar staat dat hij dat wel werd?
pi_160420134
Zijn dochtertje van 7 was ook thuis, heel triest.
pi_160420144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Zijn dochtertje van 7 was ook thuis, heel triest.
die heeft em waarschijnlijk gevonden idd
pi_160420262
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die heeft em waarschijnlijk gevonden idd
Misschien had die een nannie of een au pair. Vind het een vreselijk idee dat dat meisje daar alleen zou zijn geweest, terwijl er Joost mag weten wat gebeurt is vannacht.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 17:08:03 #37
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160420702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waar staat dat hij dat wel werd?
Het zal je verbazen, maar ik heb ervaring met dat soort dingen. Niet in Nederland overigens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160421612
quote:
Politie: Everink is door een misdrijf omgekomen

De politie heeft bevestigd dat zakenman Koen Everink (42) door een misdrijf om het leven is gekomen. Er wordt verder onderzoek gedaan naar hetgeen er gebeurd is in de woning. Er zijn geen verdachten aangehouden.

Het zesjarige dochtertje van Everink trof haar vader vrijdagmorgen aan in een grote plas bloed. Ze begon daarop hard te huilen en te gillen, waarna de buren op het geluid reageerden. Zij waarschuwden daarna de politie.

De politie vond vrijdagochtend rond kwart voor negen het lichaam van Everink in zijn woning in Bilthoven. De advocaat van de zakenman bevestigde dat de dode zijn cliënt is.

De politie is nog druk bezig met het onderzoek naar wat er precies is gebeurd. Ze heeft de Hoflaan, waar de woning staat, afgezet. Rond de villa zijn zwarte schermen gezet. Daarbinnen zijn forensisch specialisten bezig sporen te zoeken en veilig te stellen. De recherche roept ,,iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen'' op contact op te nemen met de politie in Utrecht.

De advocaat van Everink, Alexander de Swart, hoorde het nieuws eerst via de media, en kreeg het later bevestigd van de naasten van Everink. ,,Het is verbijsterend. Toen ik het hoorde, hoopte ik van harte dat het niet om hem ging. Het is bizar, na alles wat hij de afgelopen jaren heeft meegemaakt, dat het dan zo met hem eindigt.''



[ Bericht 39% gewijzigd door JaneDoe op 04-03-2016 18:00:10 ]
pi_160421748
Wat naar zeg, dat zijn dochtertje hem gevonden heeft.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:50:13 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160422667
Ik hoop zo dat Badr er achter zit, dat het bewezen kan worden en dat die malloot zijn vrijheid voor een flink aantal jaren ontnomen wordt.
Spoilers!
pi_160422742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop zo dat Badr er achter zit, dat het bewezen kan worden en dat die malloot zijn vrijheid voor een flink aantal jaren ontnomen wordt.
Lijkt me sterk en wat naar om dat te zeggen :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160422751
Dat arme meisje :'(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 19:05:36 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160422986
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop zo dat Badr er achter zit, dat het bewezen kan worden en dat die malloot zijn vrijheid voor een flink aantal jaren ontnomen wordt.
Die zit toch in Marokko? Of Dubai?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:18:04 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160423300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Lijkt me sterk en wat naar om dat te zeggen :?
Hoezo is dat naar? Badr is zo'n lieverd en zo'n aanwinst voor de maatschappij?

Ik bedoel niet dat ik blij ben dat Everink dood is ofzo.

Heel sterk lijkt het me ook niet trouwens. Bard lijkt me niet iemand die snel de hand in eigen boezem steekt. In zijn ogen zal Everink hem vanalles aangedaan hebben.

Arm meisje inderdaad, wat een traumatische ervaring :{
Spoilers!
pi_160423336
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Die zit toch in Marokko? Of Dubai?
Zegt niks :@
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160423356
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoezo is dat naar? Badr is zo'n lieverd en zo'n aanwinst voor de maatschappij?

Ik bedoel niet dat ik blij ben dat Everink dood is ofzo.

Arm meisje inderdaad, wat een traumatische ervaring :{
Dat hopen. Niemand weet wat
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 19:21:41 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160423385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zegt niks :@
Nou ja, in zoverre dat-ie misschien voorlopig niet naar Nederland komt als er een arrestatiebevel is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160423429
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, in zoverre dat-ie misschien voorlopig niet naar Nederland komt als er een arrestatiebevel is.
Das waar :{ wat dat betreft zit hij wel goed daar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:24:12 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160423438
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, in zoverre dat-ie misschien voorlopig niet naar Nederland komt als er een arrestatiebevel is.
Is er toch nog een lichtpuntje in deze trieste zaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160424465
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, in zoverre dat-ie misschien voorlopig niet naar Nederland komt als er een arrestatiebevel is.
Genoeg Mocros die zoiets op eigen houtje regelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')