abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_159991443
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset). Jaguargeile kastknuffelaar met een voorliefde voor duiken en zijn Ducati 600SS (1995).
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
DireStraits7, hiker regio Hilversum
Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip.
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen.
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014)
Wave103, hiker regio Utrecht
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)

Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak.
DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000)
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
Deze openingspost is hier te vinden.

Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159991482
Vandaag een Auris en Prius Wagon gereden, morgen Lexus CT 200h (2 keer zelfs).

Drie verschillende auto's, allemaal hetzelfde kleine grasmaaiermotortje ;(
pi_159991516
Gaat idd niet lukken, dus ik bel zo wel even op of na vijven die auto ook nog in te leveren is.

Edit: Tot kwart voor zeven zijn ze open, dus moet goed gaan komen

[ Bericht 28% gewijzigd door Kartmans op 17-02-2016 15:07:36 ]
pi_159991708
Wat een lelijk transportformulier voor A. uit Houten staat er ineens op de EW website?

Opmaak verneukt, spelfouten (groen kaart, hoedeplank) en het magische zinnetje over de daadwerklijke inname en schadevaststelling is weg.
pi_159992648
4 dagen beschikbaar , zero ritje :Z
  woensdag 17 februari 2016 @ 16:01:35 #6
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_159993081
Hm Twingo rijdt toch iets verfijnder dan een 108. Die dan maar in het rood :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_159993283
quote:
11s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:03 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een lelijk transportformulier voor A. uit Houten staat er ineens op de EW website?

Opmaak verneukt, spelfouten (groen kaart, hoedeplank) en het magische zinnetje over de daadwerklijke inname en schadevaststelling is weg.
Net weer een nieuwe voorraad geprint , ga wel vragen of ze dit zelf mooi vinden.
pi_159993491
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 16:01 schreef Fiorano het volgende:
Hm Twingo rijdt toch iets verfijnder dan een 108. Die dan maar in het rood :)
Wel cruisecontrol? :)
pi_159995038
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 14:52 schreef RacerDKB het volgende:
Vandaag een Auris en Prius Wagon gereden, morgen Lexus CT 200h (2 keer zelfs).

Drie verschillende auto's, allemaal hetzelfde kleine grasmaaiermotortje ;(
Niets mis met die Lexus
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_159996364
5 dagen beschikbaar , zero ritje :{

Dan maar weer hopen op een spoed ritje morgen..
pi_159998215
Morgen een Peug'je, een 508SW ophalen in Zwolle en naar Grunn brengen :)
pi_159998628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 18:23 schreef Nucleass het volgende:
5 dagen beschikbaar , zero ritje :{

Dan maar weer hopen op een spoed ritje morgen..
Ik moet echt mazzel hebben dan met de regio waar ik woon. Ik kan de dagen dat ik geen werk heb gekregen maar wel beschikbaar was op één hand tellen, en ik werk nu bijna twee jaar als hiker.

Januari tien dagen beschikbaar geweest, tien dagen gewerkt.
pi_159998668
quote:
11s.gif Op woensdag 17 februari 2016 19:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik moet echt mazzel hebben dan met de regio waar ik woon. Ik kan de dagen dat ik geen werk heb gekregen maar wel beschikbaar was op één hand tellen, en ik werk nu bijna twee jaar als hiker.

Januari tien dagen beschikbaar geweest, tien dagen gewerkt.
Underground heeft mijn ritje afgepakt :'(

Zal wel niet zo druk zijn in Groningen
pi_160001615
zijn er bij de chauffeurs van easyway het salaris al gestort? ik namelijk nog niks ontvangen :(
pi_160002947
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:54 schreef asndrag0n het volgende:
zijn er bij de chauffeurs van easyway het salaris al gestort? ik namelijk nog niks ontvangen :(
Gister al.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160009708
Bij mij is het uurloon nu opeens ¤4,71 ipv ¤5,54. Is het bij jullie ook omlaag gegaan?
pi_160010117
Sorry Nucleass >:)
Blijkt wel dat het enorm rustig is trouwens, anders was er sowieso een rit Groningen - (omgeving) Zwolle aan vooraf gegaan.
Maandag was ik nog wel gebeld voor een spoedje, Groningen - Schoonebeek, maar de planner was zo eerlijk om te vermelden dat de auto afgetankt moest worden afgeleverd en vroeg dus of dat voor mij nog uit kon. Daarop was het antwoord helaas nee, na een weekje Madrid met m'n studievereniging vorige week :D
pi_160011937
Krijgen we bij EW ineens vakantiegeld, of is dat het geld wat ik nog retour heb van de vorige maand?
pi_160012565
Bij mij is het uurloon ook lager, maar als ik het totaal aantal gewerkte uren deel door het loon+vakantiegeld kom ik weer op het oude uurloon.
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:08:54 #20
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160018045
Kut, moet ik een auto overnemen die terug komt en waarvan het leasecontract nog niet afgelopen is. Een witte 108 terwijl ik een rode Twingo wilde. Moet nog een week wachten en krijg dus ook geen voorloper. Had verwacht morgen een voorloper te krijgen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160018853
Mijn witte Peugeot van vandaag was ook geen succes :+
Alleereerst kon ik geen handtekening krijgen, dus kreeg ik uiteindelijk toestemming om zonder handtekening weg te gaan.
Toen moest ik nog wel de sleutel krijgen, die de CP die in vergadering zat in eerste instantie leek te hebben. Gelukkig werd die alsnog elders gevonden.

Naar de auto, formulier invullen, achter het stuur gaan zitten ennnnn... Niks. Startmotor sloeg wel aan maar de motor zelf wilde niet starten. Na weer een paar telefoontjes was geregeld dat er een mannetje langs zou komen. Die kwam ongeveer een half uurtje later, en kreeg gelukkig de auto gestart door volgens mij vooral flink gas te geven :D

Daarna relatief rustig naar Groningen gezoefd :+
pi_160019373
Zure sessie Fiorano, zo'n 108 is een stuk minder auto dan een twingo. Hopelijk hoef je hem niet al te lang te houden dan?


Ik zit ondertussen op de vloer in het gangpad van de intercity naar Eindhoven, zometeen een PC-ritje van Eindhoven naar Oldenzaal.
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:44:33 #23
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160020076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:12 schreef SytseH het volgende:
Zure sessie Fiorano, zo'n 108 is een stuk minder auto dan een twingo. Hopelijk hoef je hem niet al te lang te houden dan?


Ik zit ondertussen op de vloer in het gangpad van de intercity naar Eindhoven, zometeen een PC-ritje van Eindhoven naar Oldenzaal.
Het wordt in 1x compleet anders haha. Ze hebben net een contract met Opel getekend dus krijg de 1e Karl die geleverd wordt en morgen een voorloper. Voordeel is iniedergeval dat die standaard Cruise control heeft en die andere 2 niet.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160020725
Yesss morgen Groningen - Pijnacker - Bleiswijk - Groningen.
pi_160020860
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:19 schreef Nucleass het volgende:
Yesss morgen Groningen - Pijnacker - Bleiswijk - Groningen.
Morgen Eindje - Rotterdam ( :r ) en Moordrecht - Voorhout ofzoiets per 520D en daarna Noordwijk - Logistiekweg :') per 508SW


Mooi daggie :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160021049
Ik mag lekker met een VW up en een Seat Leon :+ maar ben überhaupt al blij dat ik een ritje heb ha.
pi_160021137
Haten op Rotterdam :')
  donderdag 18 februari 2016 @ 17:43:03 #28
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160021141
Niemand rijdt hier voor pr0-lease denk ik?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160021163
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160022003
quote:
Dat staat natuurlijk los van de stad. Zo heb ik ook geen hekel aan de stad Amsterdam, ondanks de aanwezigheid van die vreselijke club van je.
pi_160022319
Die Opel Karl zijn zeker fijne autootjes, heb er twee weken terug een van de allereerste exemplaren mogen rijden :)
pi_160024402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:43 schreef Fiorano het volgende:
Niemand rijdt hier voor pr0-lease denk ik?
Heb er wel vaak zat voor gereden, maar niet meer nu ik niet meer bij EW werk.
pi_160024725
Goeie upgrade Fiorano, mag je blij mee zijn!

Net in Eindhoven iets moois meegemaakt. De buschauffeur kwam er na 10 minuten achter dat hij niet alleen in de bus zat. Zat eerst nog te kloten met een collega op het station, daarna vet hard schelden op alles in het verkeer, radio hard aan en meezingen. Ik druk op stop, zie hem als een malle schrikken, radio zachter zetten en vragen "wanneer bende gij ingestapt dan??" 😂
  donderdag 18 februari 2016 @ 20:17:47 #34
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160025233
Nou, morgen weer een mager dagje... Golf 7 van Oss naar Amersfoort. Hopelijk hebben ze nog vervolgritje voor me
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160027519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:01 schreef SytseH het volgende:
Ik druk op stop, zie hem als een malle schrikken, radio zachter zetten en vragen "wanneer bende gij ingestapt dan??" 😂
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160034902
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Moordrecht (...)


Mooi daggie :)
Waar in Moordrecht? Privé/bedrijf?
pi_160035066
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 07:07 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Waar in Moordrecht? Privé/bedrijf?
Westbaan, iets met Honing. Sowieso bedrijf
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160036832
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:39 schreef underground1009 het volgende:
Die Opel Karl zijn zeker fijne autootjes, heb er twee weken terug een van de allereerste exemplaren mogen rijden :)
Sowieso is de Corsa al een prima gebakje.

Vind die Insignia ook wel prima, leuke beginner sedan is dat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160037207
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sowieso is de Corsa al een prima gebakje.

Vind die Insignia ook wel prima, leuke beginner sedan is dat.
'beginners sedan' zegt ie haha :+ toch wel premium klasse bij opel...


Hoe is t trouwens met je merc? Horen we niks over
pi_160037578
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 10:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

'beginners sedan' zegt ie haha :+ toch wel premium klasse bij opel...


Hoe is t trouwens met je merc? Horen we niks over
Ik moest vanochtend beginnen op de Ruysdaelbaan bij Boels, om de hoek zit de Carglass waar de Mercque gisteren een nieuwe voorruit + ruitenwisser heeft gekregen. :)

Uiteraard even vlug na het innemen van de verhuisbak van de 6t maatschappij vlug de sleutel opgehaald van de Mercque bij de Carglass zodat ik 'm na m'n 3 ritten mee kan nemen vanavond. :') Ga denk ik zaterdag een setje frontspeakers vervangen maar veel geld enzo :') 120 piek
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160038073
Helaas vandaag geen werk, wel beschikbaar. Gisteren niet gebeld, maar had wel goede hoop op een lijstje met spoedritten. Waren er maar 2 spoedritten :')
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:11:44 #42
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160039679
Seatje Mii is het geworden als voorloper. Werd door een ew'er gebracht.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:13:58 #43
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160043845
Hebben de AR-mensen de vacature voor 'afleverspecialist' nog gezien? Van wat ik eruit kon opmaken is het een soort Hiker 2.0, maar het lijkt me wel wat. Net even gebeld met AR HQ om te vragen of ze ook studenten aannemen voor die functie, maar daar waren de meningen over verdeeld binnen het hoofdkantoor. Desalniettemin toch maar gewoon solliciteren, lijkt me wel een leuke upgrade van standaard-Hiker.

[ Bericht 0% gewijzigd door McAwesome op 19-02-2016 16:37:38 ]
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160055278
Goedeavond, hier weer een nieuwe Hiker voor EW (regio Haarlem).
Vandaag m'n 2e werkdag gehad, en wat voor een O+ (over die eerste zullen we het maar niet hebben :')).

Haarlem - Arnhem Audi A5 Sportback
Arnhem - Nijkerk Audi A4
Zeist - Almere tevens Audi A4
pi_160056621
Meneer heeft in twee werkdagen meer audis dan ik sinds ik ben begonnen als hiker :')

Werd net nog gebeld door EW, morgenochtend een retourtje Oldenzaal-Utrecht. Huurauto omwisselen. Ik breng een V60 en neem een Passat mee. Lekker dagje dus. Weekendritjes zijn me sowieso altijd goed bevallen tot nu toe :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 23:43:12 #46
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160058106
Volgende week roadtripje Duitsland met m'n vriendin, langs Hamburg, Berlijn en Munster. Eindelijk de Skoda weer eens lekker uitlaten dus :7
En zij heeft ook nog eens geen rijbewijs dus mag alles zelf sturen _O_

Zag trouwens dat mijn bak gewoon een groene sticker kan krijgen ondanks de 192g/km CO2 die hij (14 jaar geleden en zonder chip) uitstoot :')
Al hoef ik nergens een Umweltzone in, dus ik ga niet zo'n lelijk ding op m'n ruit plakken.
pi_160061380
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week roadtripje Duitsland met m'n vriendin, langs Hamburg, Berlijn en Munster. Eindelijk de Skoda weer eens lekker uitlaten dus :7
En zij heeft ook nog eens geen rijbewijs dus mag alles zelf sturen _O_

Zag trouwens dat mijn bak gewoon een groene sticker kan krijgen ondanks de 192g/km CO2 die hij (14 jaar geleden en zonder chip) uitstoot :')
Al hoef ik nergens een Umweltzone in, dus ik ga niet zo'n lelijk ding op m'n ruit plakken.
Alsof je als man sowieso al kunt toestaan dat vrouwen in je wagen rijden, laat staan je vriendin. :') :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 08:26:32 #48
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160062681
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week roadtripje Duitsland met m'n vriendin, langs Hamburg, Berlijn en Munster. Eindelijk de Skoda weer eens lekker uitlaten dus :7
En zij heeft ook nog eens geen rijbewijs dus mag alles zelf sturen _O_

Zag trouwens dat mijn bak gewoon een groene sticker kan krijgen ondanks de 192g/km CO2 die hij (14 jaar geleden en zonder chip) uitstoot :')
Al hoef ik nergens een Umweltzone in, dus ik ga niet zo'n lelijk ding op m'n ruit plakken.
Vielen de reparatiekosten een beetje mee?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zaterdag 20 februari 2016 @ 09:01:21 #49
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160062856
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 02:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Alsof je als man sowieso al kunt toestaan dat vrouwen in je wagen rijden, laat staan je vriendin. :') :7
Ja hoor, zelfs vriendin van het topic Sarasi heeft er al eens in gestuurd :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 08:26 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Vielen de reparatiekosten een beetje mee?
Ja, er moest alleen een nieuwe thermostaat in (zoals ik al dacht). Verder alleen de standaard werkzaamheden van een kleine beurt gehad, dus dat viel hartstikke mee allemaal.
pi_160062865
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja hoor, zelfs vriendin van het topic Sarasi heeft er al eens in gestuurd :D

[..]

Ja, er moest alleen een nieuwe thermostaat in (zoals ik al dacht). Verder alleen de standaard werkzaamheden van een kleine beurt gehad, dus dat viel hartstikke mee allemaal.
Zo'n standaard kleine beurt kun je toch wel zelf?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 09:05:07 #51
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160062875
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zo'n standaard kleine beurt kun je toch wel zelf?
Nee man, ik ben al blij dat ik zonder hulp de ruitenwisservloeistof kan bijvullen.
pi_160063460
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 09:05 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee man, ik ben al blij dat ik zonder hulp de ruitenwisservloeistof kan bijvullen.
Klad spiritus en aanlengen met water, werkt gegarandeerd :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160080705
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:23 schreef Mustang001 het volgende:
Goedeavond, hier weer een nieuwe Hiker voor EW (regio Haarlem).
Vandaag m'n 2e werkdag gehad, en wat voor een O+ (over die eerste zullen we het maar niet hebben :')).

Haarlem - Arnhem Audi A5 Sportback
Arnhem - Nijkerk Audi A4
Zeist - Almere tevens Audi A4
Eindelijk een mede-Haarlemmer in dit topic. Leuke wagens gereden meteen, in deze regio zit je zeker niet verkeerd wat betreft hoeveelheid werk; en alles wat je weg mag rijden vanuit de Waarderpolder zijn geen verkeerde bakken.
pi_160088683
http://www.destentor.nl/r(...)salfabriek-1.5745200

Wellicht een leuk idee voor het karten?
Apeldoorn is wel goed te doen vanuit de meeste windrichtingen :)
  zondag 21 februari 2016 @ 12:39:59 #55
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160088826
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:31 schreef underground1009 het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)salfabriek-1.5745200

Wellicht een leuk idee voor het karten?
Apeldoorn is wel goed te doen vanuit de meeste windrichtingen :)
Zal lekker ruiken daar
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160089212
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:14 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Eindelijk een mede-Haarlemmer in dit topic. Leuke wagens gereden meteen, in deze regio zit je zeker niet verkeerd wat betreft hoeveelheid werk; en alles wat je weg mag rijden vanuit de Waarderpolder zijn geen verkeerde bakken.
Zeker. Komende week 4 dagen vrij want geen herkansingen, dus ik ben benieuwd of ik flink wat kilometers mag maken.
pi_160089777
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:31 schreef underground1009 het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)salfabriek-1.5745200

Wellicht een leuk idee voor het karten?
Apeldoorn is wel goed te doen vanuit de meeste windrichtingen :)
Goed idee.

quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:57 schreef Mustang001 het volgende:

[..]

Zeker. Komende week 4 dagen vrij want geen herkansingen, dus ik ben benieuwd of ik flink wat kilometers mag maken.
Welkom! Die A5 SB is wel een lekkere auto trouwens, ook wel eens in rondgezoefd.


Ik heb maandag ook 2 ritten :')

Son en Breugel - Waalwijk per Twingo :')
Den Bosch - Eindje per Clio
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160090217
Ik heb nu minder dan 1 maand mijn rijbewijs.
Wel nu meer dan 500 km.
Heeft solliciteren zin?
Week OV +eerste jaars student.
Ik rij verder prima

Edit bedoel week OV

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2016 14:02:20 ]
pi_160090304
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:40 schreef tailfox het volgende:
Ik heb nu minder dan 1 maand mijn rijbewijs.
Wel nu meer dan 500 km.
Heeft solliciteren zin?
Weekend OV +eerste jaars student.
Ik rij verder prima
Nee. EW heeft afspraken met klanten dat we geen 5 serie aan een beginner beginner meegeven. Hoe wil je zoiets verzekeren ook.

Half jaartje wachten, bij EW en AR solliciteren en dan word je vast uitgenodigd voor een gesprek.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160090503
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:40 schreef tailfox het volgende:
Ik heb nu minder dan 1 maand mijn rijbewijs.
Wel nu meer dan 500 km.
Heeft solliciteren zin?
Weekend OV +eerste jaars student.
Ik rij verder prima
Weekend OV beginnen ze ook niet aan natuurlijk hè :') Dan ben je praktisch niet inzetbaar.

Verder: nog geen maand je rijbewijs hebben en dan al van jezelf vinden dat je goed kan rijden :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160090753
quote:
9s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:54 schreef trolley het volgende:

[..]

Weekend OV beginnen ze ook niet aan natuurlijk hè :') Dan ben je praktisch niet inzetbaar.

Verder: nog geen maand je rijbewijs hebben en dan al van jezelf vinden dat je goed kan rijden :')
ik bedoel week OV.
Ik vind inderdaad dat ik al redelijk rijd.
pi_160091018
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. EW heeft afspraken met klanten dat we geen 5 serie aan een beginner beginner meegeven. Hoe wil je zoiets verzekeren ook.

Half jaartje wachten, bij EW en AR solliciteren en dan word je vast uitgenodigd voor een gesprek.
Dat idd. Plus dat ze ook niets hebben aan een weekend OV.
pi_160091128
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:03 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik bedoel week OV.
Ik vind inderdaad dat ik al redelijk rijd.
Niet weten dat je bij de sollicitatie een rijtest krijgt met Koos Spee en dat deze man eigenhandig beslist of jij in dienst mag treden. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160091191
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet weten dat je bij de sollicitatie een rijtest krijgt met Koos Spee en dat deze man eigenhandig beslist of jij in dienst mag treden. :')
het feit is dat ik zeer kort mijn rijbewijs heb.
pi_160092043
quote:
17s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:40 schreef tailfox het volgende:
Ik heb nu minder dan 1 maand mijn rijbewijs.
Wel nu meer dan 500 km.
Heeft solliciteren zin?
Week OV +eerste jaars student.
Ik rij verder prima

Edit bedoel week OV
500 km, nou poeh, dat rij ik in 3 dagen. Maar verder, gewoon een half jaar wachten. Niemand kan goed rijden als ie een maand z'n rijbewijs heeft. Ook al denk je misschien van wel.
pi_160092262
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef tailfox het volgende:

[..]

het feit is dat ik zeer kort mijn rijbewijs heb.
Ja dat klopt, dat is precies het punt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160092522
Op een goeie werkdag maak ik al 500km :D.
Helaas weinig beschikbaar deze periode :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160092978
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:20 schreef tailfox het volgende:

[..]

het feit is dat ik zeer kort mijn rijbewijs heb.
En daarom kun je nog niet goed rijden, omdat je praktisch nul ervaring hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160093769
500 km is niks inderdaad :')
Solliciteer maar een eind raak, aangenomen zal je de eerstkomende tijd nog niet worden ;)
pi_160093795
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef underground1009 het volgende:
500 km is niks inderdaad :')
Solliciteer maar een eind raak, aangenomen zal je de eerstkomende tijd nog niet worden ;)
Bedankt ik wacht half jaar
pi_160094928
Denk tot nu toe 4x beschikbaar gezet en nog geen een opdracht. Komende week 5 dagen beschikbaar maar voor morgen weer niks. Zal het helpen als ik morgen even een belletje doe?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160096311
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef tailfox het volgende:

[..]

Bedankt ik wacht half jaar
Doe je wel (minimaal) hbo?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160096397
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:50 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Niemand kan goed rijden als ie een maand z'n rijbewijs heeft. Ook al denk je misschien van wel.
Aan de andere kant ken ik ook meerdere mensen die zo snel mogelijk nadat ze 18 werden hun rijbewijs haalden, en na het halen van hun rijbewijs misschien één keer per maand in de auto stapten voor afstanden van <10km.
pi_160096578
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:26 schreef trolley het volgende:

[..]

Doe je wel (minimaal) hbo?
anders kan ik niet zeggen dat ik een eerste jaars student ben he
pi_160096599
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:29 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Aan de andere kant ken ik ook meerdere mensen die zo snel mogelijk nadat ze 18 werden hun rijbewijs haalden, en na het halen van hun rijbewijs misschien één keer per maand in de auto stapten voor afstanden van <10km.
90 procent van mijn vrienden die hun rijbewijs heeft heeft minder KM's
pi_160096626
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:36 schreef tailfox het volgende:

[..]

anders kan ik niet zeggen dat ik een eerste jaars student ben he
Mbo'ers hebben nogal vaak de neiging om zichzelf student te noemen, vandaar.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160096675
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:38 schreef trolley het volgende:

[..]

Mbo'ers hebben nogal vaak de neiging om zichzelf student te noemen, vandaar.
Ik durfde het niet te zeggen... :+
pi_160099879
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 13:21 schreef Amoeba het volgende:
Son en Breugel - Waalwijk per Twingo :')
Ik een Kia Picanto met een rit van meer dan 100km ;(
pi_160103479
Morgen ongeveer 400 km rijden in een Renault Kangoo en een Toyota Yaris.

Oh ja en de wekker gaat om 6:45 ;(
pi_160108170
quote:
16s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:28 schreef Nucleass het volgende:
Morgen ongeveer 400 km rijden in een Renault Kangoo en een Toyota Yaris.

Oh ja en de wekker gaat om 6:45 ;(
Dan heb je wel bijna de grens van 'ik kan goed rijden' bereikt :D
pi_160109670
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:42 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dan heb je wel bijna de grens van 'ik kan goed rijden' bereikt :D
:')
pi_160109812
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:42 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Dan heb je wel bijna de grens van 'ik kan goed rijden' bereikt :D
:')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160109854
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:')
To be fair, ik zeg ook wel " :') " omdat het grappig is, maar het gevoel van goed kunnen rijden kan je ook baseren op dingen naast die 500km ervaring hebben.

Als je bijvoorbeeld met dertien rijlessen je examen haalt zonder problemen dan heb je er gewoon aanleg voor. Maar om in andermans (nieuwe) auto's te rijden mis je gewoon de praktijkervaring die gewenst is voor een baantje als chauffeur.
pi_160112306
Daarom gewoon je rijbewijs twee dagen na je 17de verjaardag halen :D
pi_160112389
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2016 01:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

To be fair, ik zeg ook wel " :') " omdat het grappig is, maar het gevoel van goed kunnen rijden kan je ook baseren op dingen naast die 500km ervaring hebben.

Als je bijvoorbeeld met dertien rijlessen je examen haalt zonder problemen dan heb je er gewoon aanleg voor. Maar om in andermans (nieuwe) auto's te rijden mis je gewoon de praktijkervaring die gewenst is voor een baantje als chauffeur.
misschien het feit dat ik al in 7 auto's gereden heb? En met allemaal kan weg rijden dat ik vind dat ik redelijk rij?
pi_160112444
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

misschien het feit dat ik al in 7 auto's gereden heb? En met allemaal kan weg rijden dat ik vind dat ik redelijk rij?
:') :')

Ja dat zegt veel. Neem je jezelf nu echt zo serieus?
pi_160112753
Gast, leuk voor je, echt, maar het zegt geen flikker. Toen ik net m'n rijbewijs had dacht ik ook dat ik Schumacher was, als ik daar nu op terug kijk snap ik niet wat voor dwaas ik was.
Accepteer nou maar dat die paar weken in je eigen stad of dorp en misschien een keer een stuk snelweg naar familie rijden niet zo bijzonder is, en al helemaal niet maakt dat je een geweldige automobilist bent ;)
pi_160112796
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:44 schreef underground1009 het volgende:
Gast, leuk voor je, echt, maar het zegt geen flikker. Toen ik net m'n rijbewijs had dacht ik ook dat ik Schumacher was, als ik daar nu op terug kijk snap ik niet wat voor dwaas ik was.
Accepteer nou maar dat die paar weken in je eigen stad of dorp en misschien een keer een stuk snelweg naar familie rijden niet zo bijzonder is, en al helemaal niet maakt dat je een geweldige automobilist bent ;)
ik zeg dat ik redelijk rij. En dat doe ik voor iemand met zo kort zijn rijbewijs.
pi_160112987
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:46 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik zeg dat ik redelijk rij. En dat doe ik voor iemand met zo kort zijn rijbewijs.
Laat je niet zo de kast opjagen door de autistjes van fok ;).
Feit is, hoe goed je ook rijdt, minimaal 6 maanden in het bezit zijn van een rijbewijs is verplicht. Jij kan dan wel de uitschieter zijn die beter rijdt dan anderen die één maand hun rijbewijs hebben maar je hebt alsnog maar één maand je rijbewijs :p
pi_160113018
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:46 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik zeg dat ik redelijk rij. En dat doe ik voor iemand met zo kort zijn rijbewijs.
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #209

Waarom heb je dan een faalangst examen gedaan?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160113072
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:56 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Laat je niet zo de kast opjagen door de autistjes van fok ;).
Feit is, hoe goed je ook rijdt, minimaal 6 maanden in het bezit zijn van een rijbewijs is verplicht. Jij kan dan wel de uitschieter zijn die beter rijdt dan anderen die één maand hun rijbewijs hebben maar je hebt alsnog maar één maand je rijbewijs :p
dat was ook mijn vraag. Ik wacht even en verder ik weet hoe ik rij.
pi_160113139
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:57 schreef trolley het volgende:

[..]

PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #209

Waarom heb je dan een faalangst examen gedaan?
:')
pi_160113329
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:03 schreef Drowzz het volgende:

[..]

:')
Ga je nou weer prominent doen pik
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160113385
quote:
8s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ga je nou weer prominent doen pik
Nee.

[ Bericht 10% gewijzigd door Drowzz op 22-02-2016 11:31:17 ]
pi_160114255
PendelPanda in Nijkerk rijdt niet meer ;(
pi_160114327
quote:
4s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:52 schreef RacerDKB het volgende:
PendelPanda in Nijkerk rijdt niet meer ;(
Ik mag zometeen naar het busstation in Waalwijk lopen vanaf de Duikerweg. Door de regen. :'(
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160114419
Spoedje Emmen Utrecht met een Mercedes, de vraag is wat voor een :P
Ritomschrijving zegt C63 AMG, kenteken zegt B180 Ambition :+
Ook prima natuurlijk, gloednieuw nog ook, maar die C63 AMG heb ik toch nog wat liever :D
pi_160114433
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mag zometeen naar het busstation in Waalwijk lopen vanaf de Duikerweg. Door de regen. :'(
Ach, nog altijd beter dan wegrotten in een kantoorpand.
pi_160114441
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje Emmen Utrecht met een Mercedes, de vraag is wat voor een :P
Ritomschrijving zegt C63 AMG, kenteken zegt B180 Ambition :+
Ook prima natuurlijk, gloednieuw nog ook, maar die C63 AMG heb ik toch nog wat liever :D
Ze steken je gewoon de gek aan :+
pi_160114688
Vandaag weer noppes. Zie ik net dat ik een telefoontje heb gemist. Ik meteen terugbellen maar het is al geregeld :(
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160115058
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje Emmen Utrecht met een Mercedes, de vraag is wat voor een :P
Ritomschrijving zegt C63 AMG, kenteken zegt B180 Ambition :+
Ook prima natuurlijk, gloednieuw nog ook, maar die C63 AMG heb ik toch nog wat liever :D
Foto's
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160119973
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef underground1009 het volgende:
Spoedje Emmen Utrecht met een Mercedes, de vraag is wat voor een :P
Ritomschrijving zegt C63 AMG, kenteken zegt B180 Ambition :+
Ook prima natuurlijk, gloednieuw nog ook, maar die C63 AMG heb ik toch nog wat liever :D
Nou :P? Wil weten of ik moet balen dat ik vandaag mijn beschikbaarheid niet heb aangezet :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160120049
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mag zometeen naar het busstation in Waalwijk lopen vanaf de Duikerweg. Door de regen. :'(
Waalwijk kom is niet naar mij.
pi_160120212
Als je locatiewerk moet gaan doen vinden ze het dan een probleem als je op fatsoenlijke sneakers komt?
pi_160120426
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:10 schreef Nucleass het volgende:
Als je locatiewerk moet gaan doen vinden ze het dan een probleem als je op fatsoenlijke sneakers komt?
Verschilt per opdrachtgever. De Vogel en de Vis zijn best vrij in de kledingvoorschriften terwijl de A volgens mij nog verwacht dat je in pak komt :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160120427
JAAAA :9~ *)
Foto's komen na de edit :P










[ Bericht 46% gewijzigd door underground1009 op 22-02-2016 16:25:26 ]
pi_160120541
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef yosander het volgende:

[..]

Verschilt per opdrachtgever. De Vogel en de Vis zijn best vrij in de kledingvoorschriften terwijl de A volgens mij nog verwacht dat je in pak komt :P.
Ah Vis zit toch vlakbij bij Europapark in Groningen? Of heb ik nu de verkeerde in gedachten?

Moet daar namelijk morgen werken
pi_160120718
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:22 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Ah Vis zit toch vlakbij bij Europapark in Groningen? Of heb ik nu de verkeerde in gedachten?

Moet daar namelijk morgen werken
Ja dat is de Vis. Heb daar van 't zomer een hele dag auto's schoongemaakt (en ze hebben geen wasstraat :')). Had toen ook geen nette veterschoenen aan.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160120743
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA :9~ *)
Foto's komen na de edit :P


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
Waarvoor reed je? Particulier, lease, dealer?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160120894
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA :9~ *)
Foto's komen na de edit :P


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een geweldige bak zeg
pi_160120921
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef yosander het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Waarvoor reed je? Particulier, lease, dealer?
Dealer. Van W. in Emmen naar het MB-kantoor in Utrecht :)
Ook nog eens de S-versie, dus 510 pk :D
Heb nog even getwijfeld om in het kader van stoppen op het hoogtepunt nu ontslag te nemen, maar dat ga ik toch maar niet doen :P
Auto was ook nog gloednieuw, maandje oud en nog geen 2K op de teller.
pi_160121043
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dealer. Van W. in Emmen naar het MB-kantoor in Utrecht :)
Ook nog eens de S-versie, dus 510 pk :D
Heb nog even getwijfeld om in het kader van stoppen op het hoogtepunt nu ontslag te nemen, maar dat ga ik toch maar niet doen :P
Auto was ook nog gloednieuw, maandje oud en nog geen 2K op de teller.
Tja, veel dikker zal het niet worden :D
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160121158
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:29 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja dat is de Vis. Heb daar van 't zomer een hele dag auto's schoongemaakt (en ze hebben geen wasstraat :')). Had toen ook geen nette veterschoenen aan.
Ah thanks, laat ik morgen wel m'n veterschoenen thuis :+
pi_160122680
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dealer. Van W. in Emmen naar het MB-kantoor in Utrecht :)
Ook nog eens de S-versie, dus 510 pk :D
Heb nog even getwijfeld om in het kader van stoppen op het hoogtepunt nu ontslag te nemen, maar dat ga ik toch maar niet doen :P
Auto was ook nog gloednieuw, maandje oud en nog geen 2K op de teller.
Nice. Met deze bolide had je naar het Zuiden moeten vertrekken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 22 februari 2016 @ 19:22:12 #115
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160125824
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA :9~ *)
Foto's komen na de edit :P


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ongekend dit! Hier zou ik een moord voor doen! Ik heb vandaag nog wel 10 meter in een AMG-GT gereden na een lezing van de CEO van Rüttchen, maar dit is veel leuker natuurlijk. Nice man!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160126194
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:22 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Ongekend dit! Hier zou ik een moord voor doen! Ik heb vandaag nog wel 10 meter in een AMG-GT gereden na een lezing van de CEO van Rüttchen, maar dit is veel leuker natuurlijk. Nice man!
Bedrijfskunde, Nijmegen?
pi_160128467
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mag zometeen naar het busstation in Waalwijk lopen vanaf de Duikerweg. Door de regen. :'(
Je kan toch gewoon binnen wachten en dan de buurtbus pakken? Of natuurlijk afstemmen wanneer je er bent, veel makkelijker.
  maandag 22 februari 2016 @ 21:03:03 #118
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160129302
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 19:32 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Bedrijfskunde, Nijmegen?
Yes! Alleen kwam ik er als rechtenstudent binnenvallen :P . Het onderwerp van de lezing (succesfactoren van automotive retail in de toekomst) interesseerde me namelijk bovengemiddeld dus wilde wel even een kijkje nemen. Die GT was een leuke verassing erna!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160130063
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef underground1009 het volgende:
JAAAA :9~ *)
Foto's komen na de edit :P


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niiiiice! :D Jelly. ;(

Binnenkort ook maar weer eens werken. Vanochtend m'n telefoon kapot laten vallen dus ik zit aan het begin van de stufi maand alweer financieel krap. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_160139557
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niiiiice! :D Jelly. ;(

Binnenkort ook maar weer eens werken. Vanochtend m'n telefoon kapot laten vallen dus ik zit aan het begin van de stufi maand alweer financieel krap. :')
Ik ga over 2 weken een S7 Edge halen dus dan is er in principe een goede S5 ineens overbodig.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 09:59:01 #121
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160139899
Gisteren vlak voor Hamburg van de weg geplukt door de douane :')
Gelukkig snel weer op weg, alleen paspoort gecontroleerd en de koffers door zo'n röntgenapparaat.

Verder is de nieuwe thermostaat magisch, de Skoda is ineens veel zuiniger geworden en hij liep 255 op de teller met nog wat over _O_
pi_160142152
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ga over 2 weken een S7 Edge halen dus dan is er in principe een goede S5 ineens overbodig.
Ik haal vandaag een nieuwe HTC op, maar bedankt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_160142318
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren vlak voor Hamburg van de weg geplukt door de douane :')
Krijg je met zo'n roze koekblik
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160143560
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 11:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik haal vandaag een nieuwe HTC op, maar bedankt. :)
Welke? Ik lijk wel de enige HTC fan, zie bijna niemand met zo'n toestel.
pi_160143583
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren vlak voor Hamburg van de weg geplukt door de douane :')
Echt dat de Polizei voor je ging rijden en je moest stoppen voor controle? Wist niet dat ze dat soort dingen deden maar vroeg het me wel al tijden af.
pi_160145672
Locatiewerk was iets heel anders. Ben uiteindelijk met 3 collega's in 1 auto naar Schiphol gereden en kregen daar 4 gloednieuwe auto's die weer naar Groningen moesten.
Volvo XC60 T5, Audi A4 en twee Hyundai i40's :+
pi_160145835
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:35 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Welke? Ik lijk wel de enige HTC fan, zie bijna niemand met zo'n toestel.
One mini 2. :@ Ik wilde per se een 'kleine' telefoon, daarom uiteindelijk toch maar niet de One m8 gehaald.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160146208
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:46 schreef Nucleass het volgende:
Locatiewerk was iets heel anders. Ben uiteindelijk met 3 collega's in 1 auto naar Schiphol gereden en kregen daar 4 gloednieuwe auto's die weer naar Groningen moesten.
Volvo XC60 T5, Audi A4 en twee Hyundai i40's :+
En steen-papier-schaar voor wie de Audi en de Volvo mochten? :P
pi_160146265
Wat een dikke bak die C63 AMG! Vandaag toevallig ook weer eens in een nieuwe C klasse gereden (C350e), valt me toch op dat die auto in de basis al erg fijn is :)
pi_160146319
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 20:37 schreef Gliderfighter het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon binnen wachten en dan de buurtbus pakken? Of natuurlijk afstemmen wanneer je er bent, veel makkelijker.
Buurtbus nog gehaald! Liep halverwege de Sluisweg toen ie voorbij kwam karren maar die mag je overal een stopteken geven he. :7

Was wel ff flink doortrappen met die Twingo. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160149149
Ugh belletje gemist. :'(
pi_160150142
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

One mini 2. :@ Ik wilde per se een 'kleine' telefoon, daarom uiteindelijk toch maar niet de One m8 gehaald.
Ik sluit me aan bij de HTC fan club! M8 hiero
pi_160150506
Hmm gaat lekker. Voor vandaag niet gebeld dus hele dag serie's kijken. Ook nog geen belletje binnen voor morgen helaas. :N
pi_160151478
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:52 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Ik sluit me aan bij de HTC fan club! M8 hiero
Oeh ja die wilde ik eigenlijk ook wel, maar die was me toch te groot. Kleine handjes enzo. :') Dus daarom maar de Mini. Bevalt wel heel goed! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_160151860
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:12 schreef Mustang001 het volgende:
Hmm gaat lekker. Voor vandaag niet gebeld dus hele dag serie's kijken. Ook nog geen belletje binnen voor morgen helaas. :N
Belletje voor morgen? Ze sturen toch een emailtje?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160152177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:23 schreef Pespre1 het volgende:

[..]

Belletje voor morgen? Ze sturen toch een emailtje?
Ik werk voor EW, volgens mij mailt AR alleen.
pi_160152578
Bij 2 of meer ritjes op 1 dag bellen ze je of je die dag kan rijden en krijg je dan pas het mailtje.
Bij 1 ritje sturen ze gewoon gelijk een email zonder te bellen.

(AR)
pi_160154315
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:54 schreef Nucleass het volgende:
Bij 2 of meer ritjes op 1 dag bellen ze je of je die dag kan rijden en krijg je dan pas het mailtje.
Bij 1 ritje sturen ze gewoon gelijk een email zonder te bellen.

(AR)
Kan ook wel eens voor 2 ritjes alleen gemaild worden.

Nu eentje op de mail, Roermond - Oosterhout per busje.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160154789
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kan ook wel eens voor 2 ritjes alleen gemaild worden.

Nu eentje op de mail, Roermond - Oosterhout per busje.
Nog nooit gehad :+

Morgen toch nog Groningen - Amersfoort per Ford mondeo
pi_160155438
Ik weer geen mailtje voor de 3e dag op rij. Hopen op een belletje dan maar. Zullen wel niet veel opdrachten zijn in mijn regio. (Tussen Rotterdam en Utrecht)
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160158255
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Buurtbus nog gehaald! Liep halverwege de Sluisweg toen ie voorbij kwam karren maar die mag je overal een stopteken geven he. :7

Was wel ff flink doortrappen met die Twingo. :')
Klopt ja, laatste keer dat ik er was bij die T splitsing met de duikerweg/sluisweg op het busje gewacht, anders zou ik hem net missen. Goeie zaak dat ie gewoon stopt.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:52:21 #142
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160159664
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:36 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Echt dat de Polizei voor je ging rijden en je moest stoppen voor controle? Wist niet dat ze dat soort dingen deden maar vroeg het me wel al tijden af.
Ja, inderdaad. Al was het geen auto van de Polizei maar van de Zoll. Maar die haalde me dus inderdaad in en ging voor me rijden met een bordje Zoll, bitte folgen. En dan eerstvolgende P eraf. Daar hadden ze een heel ding ingericht met een röntgenapparaat, honden en een legertje aan douanebeambten.

Stelden een paar vragen aan ons, koffers moesten eruit en controle van onze ID. Binnen 5 minuten weer op pad overigens :D

Stonden trouwens alleen maar Nederlandse auto's die gecontroleerd werden :')
pi_160170844
Ik ga mijn overstap in Roermond missen omdat we achter een goederentrein hangen. :') Anno 2016 :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160177487
Net gebeld voor morgen, voor NL een Up! naar Best brengen en daarna een X1 ophalen in Eindhoven en naar A'dam brengen :)
pi_160178468
Pff, het is op Amersfoort CS echt altijd zo stervenskoud.

Morgen wel een lekker uren dagje, Groningen - Etten-leur in een peugeot 107 en Breda - Vianen in een Suzuki Vitara.
pi_160178579
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 16:16 schreef Nucleass het volgende:
Pff, het is op Amersfoort CS echt altijd zo stervenskoud.

Morgen wel een lekker uren dagje, Groningen - Etten-leur in een peugeot 107 en Breda - Vianen in een Suzuki Vitara.
Klopt :'(
Haal daar vaak dan ook maar een bakje koffie c_/
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160180775
Mijn allereerste opdracht komt er morgen aan. Zojuist een mailtje ontvangen maar hierin staat het volgende :

U bent zojuist gebeld door onze planner, hierbij bevestigen wij dat u staat ingepland voor de volgende rit: .....
Gebruik dit ritnummer voor alle correspondentie aangaande deze opdracht.


Ik ben alleen niet gebeld. Moet ik nog een bevestiging terugsturen?
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
pi_160181193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 18:04 schreef Pespre1 het volgende:
Mijn allereerste opdracht komt er morgen aan. Zojuist een mailtje ontvangen maar hierin staat het volgende :

U bent zojuist gebeld door onze planner, hierbij bevestigen wij dat u staat ingepland voor de volgende rit: .....
Gebruik dit ritnummer voor alle correspondentie aangaande deze opdracht.


Ik ben alleen niet gebeld. Moet ik nog een bevestiging terugsturen?
Dat is een standaard tekst. Als je niet gebeld bent, mail je terug dat je de rit accepteert. Ben je wel gebeld, hoeft dit niet.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160181297
Yee werk voor morgen: Heemskerk - Amsterdam in een Focus en een geweldige rit van 6,5 km A'dam - A'dam (Peugeot 308).

Maar ach, beter dan niets.
pi_160184312
Pfoe, wat een auto's zie ik langskomen. De laatste chille auto die ik gehad heb is een A4 2 maanden terug. Sindsdien 18 auto's gehad waarvan 10 Renaults...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160184758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:23 schreef DireStraits7 het volgende:
Pfoe, wat een auto's zie ik langskomen. De laatste chille auto die ik gehad heb is een A4 2 maanden terug. Sindsdien 18 auto's gehad waarvan 10 Renaults...
Niks mis met Renault?
pi_160187127
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:35 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Niks mis met Renault?
Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mij :+
pi_160187281
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mij :+
Had vandaag nog 1, scenic vol opties.
Navi deed het gewoon, met zo'n joystick. Moet wel zeggen dat de navi in nieuwe clio's ed. Fijner is met touchscreen :)
pi_160194618
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 21:32 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk het interieur van een Renault echt goedkoop en lelijk overkomen.. plus navigatie werkt echt nooit bij mij :+
Er is zoveel mis met deze post dat ik er niet eens aan begin.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160194676
Ik ben het er wel mee eens. Misschien niet als het om een gloednieuwe Renault gaat, maar meestal rij ik die dingen van 2010-2014 en die zien er als volgt uit:


Het interieur van luxere versies vind ik niet veel beter.

Renault, Opel en Ford heb ik altijd lelijk gevonden van binnen. Pas recent dat ze er verbetering in brengen.
pi_160195408
Volkomen mee eens. Die stoelen zit amper steun in, oogt ook ontzettend goedkoop. Die nieuwe clio's ook met al dat glanzende, krakende plastic.
pi_160195756
quote:
10s.gif Op donderdag 25 februari 2016 01:51 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben het er wel mee eens. Misschien niet als het om een gloednieuwe Renault gaat, maar meestal rij ik die dingen van 2010-2014 en die zien er als volgt uit:

[ afbeelding ]
Het interieur van luxere versies vind ik niet veel beter.

Renault, Opel en Ford heb ik altijd lelijk gevonden van binnen. Pas recent dat ze er verbetering in brengen.
Je vergelijkt nu een Clio met wat?

Daarnaast doel ik wel op het nieuwe model Clio, in ieder geval met dat infotainment systeem.

De auto rijdt prima, misschien een beetje traagjes met dat kleine blokje, maar enfin. Voor de nieuwprijs van die auto krijg je tenminste wel iets dat werkt. Met name dat infotainment systeem heeft Renault eindelijk eens goed voor elkaar. W.b. afwerking, gewoon basic interieur verder, wil je een premium uitstraling, koop dan een premium auto.

[ Bericht 19% gewijzigd door Amoeba op 25-02-2016 09:23:10 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160202637
Net m'n BMW ingeleverd in het westelijk havengebied, nu de bus naar Sloterdijk nog zien te pakken :) Wel vanaf het afleveradres een liftje gekregen van een truck :D
En in Best een liftje gehad naar m'n adres in Eindhoven, dus ik heb een goeie dag :P
pi_160203421
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 20:35 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Niks mis met Renault?
Waar zie je mij dat beweren? Sterker nog, de Renault is qua gebruiksgemak misschien wel de beste auto om in te rijden.

Het is echter bepaald geen spannende auto of eentje waar je anderen over vertelt. "Waar ik laatst toch in gereden hebt...".
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160205111
Ritten voor morgen ook gekregen.

Eindhoven - Rotterdam per Crafter oid
Poortugal - Amersfoort Golfje
Amersfoort - 's-Hertogenbosch 308SW

Mag niet klagen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160205307
Morgen ook weer lekker 600km rijden :+ 5 dagen beschikbaar, 5 dagen werk.

Groningen - Roosendaal per Golf
Roosendaal - Assen per A4 Avant
pi_160208922
Ik heb even gewacht met het inhaken op de Renaultdiscussie, had vandaag een ritje Enschede-Almere per Clio (2012), en Almere-Ter Aar per Twingo (2016). Ik zou er zelf inderdaad geen kopen, maar het interieur slaagt in z'n opzet: Het is simpel en functioneel. Ik heb liever een dashboard zoals de 308SW of een VAG, maar het is allemaal geen ramp in een Renault.
pi_160211965
Dit weekend met de bus Eindhoven City in de hele late avond bezoeken :7
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:11:14 #164
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160213121
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:10 schreef underground1009 het volgende:
Net m'n BMW ingeleverd in het westelijk havengebied, nu de bus naar Sloterdijk nog zien te pakken :) Wel vanaf het afleveradres een liftje gekregen van een truck :D
En in Best een liftje gehad naar m'n adres in Eindhoven, dus ik heb een goeie dag :P
Hoezo heb je steeds van die degelijke ritten? Ik vandaag helemaal niks weer, het is echt armoe troef in regio Nijmegen...

Als dit nog even zo doorgaat zie ik mij genoodzaakt ander werk te zoeken, m'n cashflow zit redelijk in de min op het moment...
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:16:00 #165
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160213324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 14:35 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waar zie je mij dat beweren? Sterker nog, de Renault is qua gebruiksgemak misschien wel de beste auto om in te rijden.

Het is echter bepaald geen spannende auto of eentje waar je anderen over vertelt. "Waar ik laatst toch in gereden hebt...".
De Renaults waar wij normaal in rijden niet nee, maar zo'n Clio- of Mégane RS is echt wel leuk! Sterker nog, de Mégane RS schijnt een van de best rijdende hot hatches op de markt te zijn. Daarnaast vind ik Renault R-link sowieso het beste niet-premium entertainmentsysteem.

Die 1.5 Dci is echter een dooddoener, tussensprints van bijvoorbeeld de 100-120 in z'n 5 duren een eeuwigheid.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160214279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:16 schreef McAwesome het volgende:

[..]

De Renaults waar wij normaal in rijden niet nee, maar zo'n Clio- of Mégane RS is echt wel leuk! Sterker nog, de Mégane RS schijnt een van de best rijdende hot hatches op de markt te zijn. Daarnaast vind ik Renault R-link sowieso het beste niet-premium entertainmentsysteem.

Die 1.5 Dci is echter een dooddoener, tussensprints van bijvoorbeeld de 100-120 in z'n 5 duren een eeuwigheid.
Die Megane RS heb ik ook een keer in gereden, maar zo héél speciaal is die nu ook weer niet hoor. Wel een beduidend beter afgewerkt interieur en dat merk je met name in de stoelen. Verder zijn wij het helemaal met elkaar eens meneer Awesome. :7

Over je cashflow gesproken, alle nieuwe leasecontracten (oid) van januari-maart zijn naar voren geschoven (december), dus waarschijnlijk trekken de ritten in ieder geval wel weer snel aan denk ik.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160214937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:11 schreef McAwesome het volgende:

[..]

Hoezo heb je steeds van die degelijke ritten? Ik vandaag helemaal niks weer, het is echt armoe troef in regio Nijmegen...

Als dit nog even zo doorgaat zie ik mij genoodzaakt ander werk te zoeken, m'n cashflow zit redelijk in de min op het moment...
Ach ik heb ook hele magere weken gehad hoor ;) Nu dan in een week een droomrit en een gemiddelde dag, zo'n X1 is dan ook wel leuk maar de route was wat minder inspirerend :P

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 16:01 schreef Nucleass het volgende:
Morgen ook weer lekker 600km rijden :+ 5 dagen beschikbaar, 5 dagen werk.

Groningen - Roosendaal per Golf
Roosendaal - Assen per A4 Avant
Lekker! Vandaag naar Etten-Leur ook alsnog gelukt? Klopt het dat ik je toch in een Up weg zag rijden?
pi_160215270
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:50 schreef underground1009 het volgende:


[..]

Lekker! Vandaag naar Etten-Leur ook alsnog gelukt? Klopt het dat ik je toch in een Up weg zag rijden?
Ik had een Peugeot 107 meegekregen naar Etten-leur. Reed nog een kleine stukje achter je op de ring :+
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:00:23 #169
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160215374
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Megane RS heb ik ook een keer in gereden, maar zo héél speciaal is die nu ook weer niet hoor. Wel een beduidend beter afgewerkt interieur en dat merk je met name in de stoelen. Verder zijn wij het helemaal met elkaar eens meneer Awesome. :7

Over je cashflow gesproken, alle nieuwe leasecontracten (oid) van januari-maart zijn naar voren geschoven (december), dus waarschijnlijk trekken de ritten in ieder geval wel weer snel aan denk ik.
Jep, bijtelling's a bitch. Hoop het!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  donderdag 25 februari 2016 @ 22:46:43 #170
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160217378
Rijden in het centrum van Berlijn is leuk joh :7

En mijn bolide kreeg nog een groene Umweltzonesticker ook _O_
pi_160219933
quote:
14s.gif Op donderdag 25 februari 2016 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijden in het centrum van Berlijn is leuk joh :7

En mijn bolide kreeg nog een groene Umweltzonesticker ook _O_
Berlijn O+ Mijn favoriete stad. Zit je daar nog lang of gaat de tocht morgen gelijk weer verder?
  vrijdag 26 februari 2016 @ 08:18:38 #172
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160223371
quote:
7s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:58 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Berlijn O+ Mijn favoriete stad. Zit je daar nog lang of gaat de tocht morgen gelijk weer verder?
Ik zit hier al sinds dinsdag, ga straks richting Munster (met onderweg nog even een paar uurtjes stoppen in Hannover). Morgen weer naar huis ;(

Dit is al mijn derde keer Berlijn trouwens, erg toffe stad inderdaad :7 al blijft mijn favoriet heel saai Barcelona :@
pi_160223456
Ik hoop echt oprecht dat niemand van jullie dit overkomt, maar achteloos als ik mijn rugzak en sleutels in de auto gooi en de krabber pak, net zo achteloos valt de deur in het slot.

Geen idee wat nu, lokale monteur zou even kijken maar dat ding gaat niet uit zichzelf open denk ik. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160223479
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:27 schreef Amoeba het volgende:
Ik hoop echt oprecht dat niemand van jullie dit overkomt, maar achteloos als ik mijn rugzak en sleutels in de auto gooi en de krabber pak, net zo achteloos valt de deur in het slot.

Geen idee wat nu, lokale monteur zou even kijken maar dat ding gaat niet uit zichzelf open denk ik. :')
En dat is dus waarom de sleutel altijd in mijn broekzak of in het contactslot zit. :') Eigen auto of voor AR?
Your opinion of me is none of my business.
pi_160223501
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En dat is dus waarom de sleutel altijd in mijn broekzak of in het contactslot zit. :') Eigen auto of voor AR?
AR. :') Mitsubishi FUSO

Meestal laat ik de auto alvast warmdraaien, daar dacht ik ook aan toen ik 10% van de ruit schoon had en toen was 't al te laat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160223613
Wat een held _O_ Beetje hengelen met een dikke draad en foef.

Leek een foutje te zitten in de deur aan de bestuurderskant ofzo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160223810
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 08:46 schreef Amoeba het volgende:
Wat een held _O_ Beetje hengelen met een dikke draad en foef.

Leek een foutje te zitten in de deur aan de bestuurderskant ofzo
Met foutje bedoel je dat hij hem zo open kan maken?

Deze methode werkt bij 80 procent van de auto's. Zeker de oudere.
Nee.
pi_160223882
College van volgende week vrijdag gaat niet door! *O* Drie dagen kans op werk, dat moet toch lukken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160223945
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:04 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Met foutje bedoel je dat hij hem zo open kan maken?

Deze methode werkt bij 80 procent van de auto's. Zeker de oudere.
Nee waarom de auto in het slot viel
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160224625
Dat is ook echt een van m'n grootste nachtmerries, zo'n deur die in het slot valt. Hoort natuurlijk niet te gebeuren! Ik heb het zelf een keer in Roemenië (of all places) meegemaakt, maar na een belletje kwam er al gauw iemand aan die met bovengenoemde truc erg handig was :p
pi_160226202
Halloo,

Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek voor de functie 'prive chauffeur' bij E-Drivers in Rijswijk.En uiteraard zal er een testrit uitgevoerd moeten worden. Hebben jullie misschien tips en trucs waar ik rekening mee kan houden en zijn er hier " FOK'ers" aanwezig die ook in dienst zijn bij E-Drivers? Ik hoor het graag :D
pi_160230409
Nou jongens. Mijn top qua auto's krijg ik maandag ook! S63 AMG 4MATIC!
pi_160231271
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Nucleass het volgende:
Nou jongens. Mijn top qua auto's krijg ik maandag ook! S63 AMG 4MATIC!
Zelfde als eerder in dit topic?
pi_160231568
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zelfde als eerder in dit topic?
Dat was een C63 toch? Dit is een S63 met 600pk :+
pi_160233290
Maandag 8:00 in Meerkerk zijn :')

Wel eindelijk weer eens een dagje werken met meer dan prima auto's :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Quattroporte47 op 26-02-2016 15:45:48 ]
pi_160233358
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:32 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Dat was een C63 toch? Dit is een S63 met 600pk :+
:o :o van waar naar waar?
pi_160233944
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:43 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

:o :o van waar naar waar?
Groningen - Utrecht
pi_160233983
Audi's zoeken me blijkbaar op, vandaag ritje Haarlem - Amstelveen in een A4 gehad (4e in 2 weken). Het rijdt wel heerlijk. :D

Ritten voor maandag ook weer binnen, eindelijk eens wat kilometers maken:
Haarlem - Sittard in een Toyota Auris Touring
Veldhoven - Rotterdam Renault Clio Estate
pi_160234011
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Nucleass het volgende:
Nou jongens. Mijn top qua auto's krijg ik maandag ook! S63 AMG 4MATIC!
Ik zou maandag meteen ontslag indienen. Beter dan dit wordt het niet.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 26 februari 2016 @ 16:31:44 #190
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_160234664
Hoi, ik was even mijn hond uitlaten, maar verdwaalde enorm.
Afgelopen maanden heb ik hard gezocht naar de weg terug naar FOK!, en nu ben ik weer terecht.
Vandaar mijn lange afwezigheid.

Tijdens mijn tocht naar van het onbekende terug naar het bekende heb ik steeds gratis kunnen plassen en poepen bij de McDonald's. Dat was wel prettig. Ook heb ik nog 2 zeldzame (!) flippo's weten te ruilen met een barmhartige zwerver ergens in een bos, in wiens armen ik ook 2 nachten heb doorgebracht.

Heb ik nog wat gemist?
pi_160234960
Kipje O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_160235047
Een S63 AMG jaloers :'(
Beschikbaarheid voor maandag ook maar aangezet, laat er alsjeblieft nog een AMG in Groningen staan :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160236131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 09:53 schreef Sjouveur het volgende:
Dat is ook echt een van m'n grootste nachtmerries, zo'n deur die in het slot valt. Hoort natuurlijk niet te gebeuren! Ik heb het zelf een keer in Roemenië (of all places) meegemaakt, maar na een belletje kwam er al gauw iemand aan die met bovengenoemde truc erg handig was :p
Verhaal kreeg nog een staartje, helemaal m'n eigen schuld maar laat ik het even uitleggen.

Best in m'n nopjes dat dit sleutelverhaal zonder al te veel problemen was opgelost naar Rotterdam gereden, auto afgetankt, zoeken zoeken zoeken zoeken totdat ik eindelijk die ingang zag. Was zo'n grote bakwagen die ik in een parkeervak probeerde te maneuvreren maar dat ging allemaal niet zo goed. Vooral weinig ruimte in een volgeparkeerde straat.

Enfin, mocht de auto naast de weg zetten en liep naar binnen waar een mevrouw iets zei over mijn aantal rondjes rond het gebouw. Ik reageerde daarop met zoiets als ja kon het niet vinden gevolgd door 'wat een verschrikkelijke auto'.

Superdom natuurlijk, normaal kun je best eea zeggen maar dit bleek achteraf de klant te zijn die nu net die Mitsubishi kwam huren. :'(

Die werknemer van Sternrent uit z'n plaat, 10 minuten later de planning aan de telefoon en 5 minuten later die man van HR die toen ook dat controversiële telefoonje nav dat mailtje wat vanaf FOK! kwam pleegde.

Goed, eea kun je wel raden maar hij vond een goede reden om me buiten te stiften. Hij vond het met name een probleem dat ik niet altijd even klantgericht ben, dwz ik pretendeer geen autoverkoper te zijn door iedereens hielen te likken. De conclusie was dat ik dan maar niet in de automotive moest werken.

Nu baal ik nog harder dat dat baantje in oktober niet doorging. :')

Oja, en die Sternrent man beweerde dat ik bijna schade had gereden met die bakwagen met inparkeren en dat ik m'n spiegels niet gebruikte ofzo. Maargoed, het feit dat dat ding gewoon heel is weerlegt dat denk ik wel want dat sloeg helemaal nergens op.

Had ook al even wat anders in gedachten dus laat ik daar eens werk van maken.

Ik kan me die ellenlange discussies van vroeger nog wel herinneren, maar toch vond ik dat ik dit moest vertellen. In ieder geval van kwade opzet was geen sprake en dit pakte vooral heel slecht uit voor mij dan. De reden dat ik die auto verschrikkelijk vind is overigens de bagger automaat, motor slaat gewoon af als hij ff stilstaat, schokt ook ontzettend overigens en dat gehannes met die sleutel. Dat je zo'n stuk schroot durft te verhuren is ook nog wel iets waar ik me achter durf te scharen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160236136
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:06 schreef Mustang001 het volgende:
Haarlem - Sittard in een Toyota Auris Touring
Ik had laatst ook dat ritje :7 Zelfde auto en steden. Afhaaladres waarschijnlijk ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 26-02-2016 17:33:43 ]
pi_160236333
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Verhaal kreeg nog een staartje, helemaal m'n eigen schuld maar laat ik het even uitleggen.

De conclusie was dat ik dan maar niet in de automotive moest werken.
Jeez' dat klinkt wel zuur allemaal, waren ze bij dat bedrijf zo snel op hun teentjes getrapt? Ongezouten mening geven vind ik persoonlijk wat anders dan niet klantgericht zijn, klinkt nu zo extreem alsof je die sleutels naar die vrouw gooide en haar een hoer noemde.

Als ik een auto zou huren die net afgeleverd is en de chauffeur daarvan vloekend binnen komt lopen en willekeurig zijn klaagzang aan mij zou richten, zou ik er alleen maar om kunnen lachen :+

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de "conclusie dat je niet in automotive moet werken", je bent toch niet ontslagen?

[ Bericht 0% gewijzigd door pfefferkatze op 26-02-2016 17:40:35 ]
pi_160236462
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jeez' dat klinkt wel zuur allemaal, waren ze bij dat bedrijf zo snel op hun teentjes getrapt? Ongezouten mening geven vind ik persoonlijk wat anders dan niet klantgericht zijn, het klinkt nu haast alsof je die sleutels naar die vrouw gooide en haar een hoer noemde.

Als ik een auto zou huren die net afgeleverd is en de chauffeur daarvan vloekend binnen komt lopen en willekeurig zijn klachtzang aan mij zou richten, zou ik er alleen maar om kunnen lachen :+

Maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt met de "conclusie dat je niet in automotive moet werken", je bent toch niet ontslagen?
Ik hoefde m'n werkdag niet af te maken hoor.

Het is ook niet echt onbeleefd zijn, ik richt m'n frustraties nooit op iemand. Ik kan van mezelf best kortaf zijn als ik m'n dag niet heb, dat wordt blijkbaar niet van je verwacht.

Ik kan me die reactie van die vrouw niet eens meer herinneren, ze liep naar buiten met een andere werknemer en toen kreeg ik op m'n kop van die man dus. Ik snap dat wel, als dat hem z'n deal kost is die auto voor niks naar Rotterdam gekomen etc. Anderzijds, ik dacht oprecht dat ze geen klant was, ze sprak me namelijk als eerste aan.

Maar die vent heeft dus pislink naar AR gebeld en dat kreeg ik 1 op 1 doorgeschoven. Had ook wel een aantal andere kleine dingetjes in m'n dossier staan volgens hem, maar daar ben ik nooit over gebeld.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160236899
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:53 schreef Nucleass het volgende:
Nou jongens. Mijn top qua auto's krijg ik maandag ook! S63 AMG 4MATIC!
NICE! Gefeliciteerd, voel ik me minder schuldig dat ik je probeerde jaloers te maken gisteren, bij wijze van spreken :P
Tip trouwens daar in Utrecht, je loopt over een brug over het water richting de bushalte. De eerste hokjes zijn niet meer in gebruik, je moet dus even doorlopen naar echt het begin van de brug. Zo miste ik de eerste twee bussen toen :D :')
Ik neem aan dat je naar W. Moet in Groningen?

Ik heb voor maandag een volle dag NL, Groningen - Eindhoven en Valkenswaard - Groningen per 308SW en Fiesta :)


Lullig Moeb, ik moet zeggen dat Vogel Rotterdam inderdaad best lastig te vinden is, de ingang dan. Toen ik daar vorig jaar met die GLA AMG-line moest zijn heb ik er ook 3 keer heen en weer gereden :+ Stom dat je dan net tegen de verkeerde wat verzuchtte, ik heb me ook wel eens op m'n tanden moeten bijten maar je kan het beter alleen denken dan ook uitspreken ;)
pi_160237497
Frans dagje vandaag met een Peugeot (3008), Citroën (DS3) en een Renault (Kangoo). Laatstgenoemde was een mooie werkbus van een installatiebedrijf. Zit je daar in je semi-nette kleren. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160237774
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:59 schreef underground1009 het volgende:

[..]

NICE! Gefeliciteerd, voel ik me minder schuldig dat ik je probeerde jaloers te maken gisteren, bij wijze van spreken :P
Tip trouwens daar in Utrecht, je loopt over een brug over het water richting de bushalte. De eerste hokjes zijn niet meer in gebruik, je moet dus even doorlopen naar echt het begin van de brug. Zo miste ik de eerste twee bussen toen :D :')
Ik neem aan dat je naar W. Moet in Groningen?

Yes klopt! Kan niet wachten tot maandag ha. S63 AMG coupe O+ :+
  vrijdag 26 februari 2016 @ 19:36:28 #200
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160239412
Maar Moebke, ben je nou wel of niet ontslagen? Zou gewoon je dossier opvragen dan...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160239946
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:36 schreef Fiorano het volgende:
Maar Moebke, ben je nou wel of niet ontslagen? Zou gewoon je dossier opvragen dan...
Ja dat was toch wel duidelijk. Moeten ze dat geven na ontslag?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160240114
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Yes klopt! Kan niet wachten tot maandag ha. S63 AMG coupe O+ :+
Jaloers! Ik zou dat ritje zelfs gratis doen. Ben zelfs bereid jouw loon voor die dag te betalen om hem over te nemen. :')
pi_160240164
Hoe is het met DrSnuggle in Dubai? Is die de Maseratti's al zat? Ben echt benieuwd naar zijn verhalen.
pi_160240287
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja dat was toch wel duidelijk. Moeten ze dat geven na ontslag?
Jammer. Maar zoals je zelf al aangaf: dikke schuld, eigen bult. Zeker omdat dat je jouw "carriëre' daar niet mooi hebt afgesloten is het toch een deuk op je CV wat je niet even kan verbloemen. Tenzij je hiet niet vermeldt natuurlijk, maar dat is gezien je staat van dienst misschien wel jammerder.

Wat was de bruutste auto die je hebt gehad?
pi_160240499
Een A7 3.0 geloof ik. Hoe vaak we dat verhaal niet hebben gehoord? :D :6 :9
pi_160240695
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:04 schreef cucked het volgende:

[..]

Jammer. Maar zoals je zelf al aangaf: dikke schuld, eigen bult. Zeker omdat dat je jouw "carriëre' daar niet mooi hebt afgesloten is het toch een deuk op je CV wat je niet even kan verbloemen. Tenzij je hiet niet vermeldt natuurlijk, maar dat is gezien je staat van dienst misschien wel jammerder.

Wat was de bruutste auto die je hebt gehad?
Ja exact dit inderdaad. Stuurde vanmiddag een sollicitatie en met een :'( gezicht schrapte ik Autoreset van m'n CV. Dikke jammer maar ik ga niet riskeren dat ze een referentie opvragen.

Ik had m'n plan B al een tijdje klaar staan maar ik vond het niet waard om de hele sollicitatieprocecure etc te gaan doorlopen voor dit plan B. Nu toch maar doen dus.

Over een poosje zet ik het er denk ik wel op. Als je daarna nog eea gedaan hebt valt dat wel recht te praten. Heb nu geen zin om afgewezen te worden op basis van mijn mening over een Mitsubishi :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:11 schreef underground1009 het volgende:
Een A7 3.0 geloof ik. Hoe vaak we dat verhaal niet hebben gehoord? :D :6 :9
En 2x een A6 3.0, A7 2.7TFSI (die stelde wel echt teleur trouwens)

En zoveel BMW's, A5jes, middensegment Benzjes, Golf R, Megane RS

Af en toe wat bijzonders maar nooit zoiets als een S63 AMG :P
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160242012
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja exact dit inderdaad. Stuurde vanmiddag een sollicitatie en met een :'( gezicht schrapte ik Autoreset van m'n CV. Dikke jammer maar ik ga niet riskeren dat ze een referentie opvragen.

Ik had m'n plan B al een tijdje klaar staan maar ik vond het niet waard om de hele sollicitatieprocecure etc te gaan doorlopen voor dit plan B. Nu toch maar doen dus.

Over een poosje zet ik het er denk ik wel op. Als je daarna nog eea gedaan hebt valt dat wel recht te praten. Heb nu geen zin om afgewezen te worden op basis van mijn mening over een Mitsubishi :')

[..]

En 2x een A6 3.0, A7 2.7TFSI (die stelde wel echt teleur trouwens)

En zoveel BMW's, A5jes, middensegment Benzjes, Golf R, Megane RS

Af en toe wat bijzonders maar nooit zoiets als een S63 AMG :P
Nee, het is nu nog vers. Zeker als het bovenaan staat en zo recent gaan ze daar over beginnen. Zonde!

Mooie auto's gehad in ieder geval. Die S63 AMG gaat niemand meer evenaren ben ik bang. :'(

Ik verwacht toch minstens een 360 graden video mét motor geluid. Potver zeg.
pi_160243916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 20:00 schreef cucked het volgende:
Hoe is het met DrSnuggle in Dubai? Is die de Maseratti's al zat? Ben echt benieuwd naar zijn verhalen.
Jammer Moebs, ik zal je mooie verhalen over schades e.d. gaan missen. :D

Dubai is prima uit te houden op dit moment. Wel lange dagen en het is werken, slapen, eten, werken maar best wel leuk hier.
De Maserati ben ik niet zat, die rij ik liever dan de Jaguar. De Bentley heb ik nog maar 1 keer gereden, rijdt ook wel aardig. :) ik heb nog weinig klanten gereden maar gisteren wel een zeer bijzondere gast moeten rijden. Bijzonder genoeg om een ramwagen van de politie met toeters en bellen achter ons te hebben. Het was in een colonne van in totaal 5 wagens en meerdere VIPs, een leuke ervaring in ieder geval.
Komende tijd wordt steeds beter qua werkaanbod en dergelijke, totdat de ramadan en de zomer begint, dan klapt het helemaal in. :'(
Foto's kan ik een keer uploaden maar nu even geen tijd voor :)
  zaterdag 27 februari 2016 @ 12:43:29 #209
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160255903
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja dat was toch wel duidelijk. Moeten ze dat geven na ontslag?
Je kunt het allicht opvragen. Mooi Kut is het iniedergeval wel voor je. Gat in je cv is ook kloten, ik het een vat van 3 maanden in 2010 en die kon ik 2 weken geleden nog gaan uitleggen aan zo'n screenings instantie :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160256142
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:43 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Je kunt het allicht opvragen. Mooi Kut is het iniedergeval wel voor je. Gat in je cv is ook kloten, ik het een vat van 3 maanden in 2010 en die kon ik 2 weken geleden nog gaan uitleggen aan zo'n screenings instantie :')
Daarom staan er in mijn cv alleen jaartallen. Dan lijkt het gatloos. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_160256477
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Daarom staan er in mijn cv alleen jaartallen. Dan lijkt het gatloos. :D
Je mag toch best even werkloos zijn geweest:+
pi_160256600
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:55 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jammer Moebs, ik zal je mooie verhalen over schades e.d. gaan missen. :D

Dubai is prima uit te houden op dit moment. Wel lange dagen en het is werken, slapen, eten, werken maar best wel leuk hier.
De Maserati ben ik niet zat, die rij ik liever dan de Jaguar. De Bentley heb ik nog maar 1 keer gereden, rijdt ook wel aardig. :) ik heb nog weinig klanten gereden maar gisteren wel een zeer bijzondere gast moeten rijden. Bijzonder genoeg om een ramwagen van de politie met toeters en bellen achter ons te hebben. Het was in een colonne van in totaal 5 wagens en meerdere VIPs, een leuke ervaring in ieder geval.
Komende tijd wordt steeds beter qua werkaanbod en dergelijke, totdat de ramadan en de zomer begint, dan klapt het helemaal in. :'(
Foto's kan ik een keer uploaden maar nu even geen tijd voor :)
Klinkt goed Snuggle! Ik hoop dat je daar nog veel mooie dingen mag meemaken en nog wat vrije tijd over houdt om wat anders te doen dan werken :)
pi_160256620
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:13 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Je mag toch best even werkloos zijn geweest:+
Zeker tijdens je studie.

Sterker nog, ik ken mensen die mokerveel bijlenen bij DUO zodat ze maar niet hoeven werken om zich fulltime op hun studie te kunnen storten. Vreemd genoeg is dat meestal niet eens zo'n succes.

Maar ik ben al druk bezig met wat anders te fixen en anders kan ik nog altijd bijles wiskunde gaan geven bij zo'n bijlesbureau. Gelukkig snapt niemand dat dus daar is meestal wel vraag naar.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160257376
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:19 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik ben al druk bezig met wat anders te fixen
PC bij EW? :P
pi_160257498
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:54 schreef wbd_schumi het volgende:

[..]

PC bij EW? :P
Ik ga oprecht nog liever bijles geven dan dat.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160259983
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ga oprecht nog liever bijles geven dan dat.
Hiker bij ew?
pi_160260044
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:02 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Hiker bij ew?
Dat is ook zo'n goed verhaal. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160260156
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n goed verhaal. :')
Daar ook ontslagen? :+
  zaterdag 27 februari 2016 @ 19:09:34 #219
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160263877
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 12:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Daarom staan er in mijn cv alleen jaartallen. Dan lijkt het gatloos. :D
Had ik dus ook, vroegen ze dus om de maanden :'). En daarna na het gaatje
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160264091
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:09 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Had ik dus ook, vroegen ze dus om de maanden :'). En daarna na het gaatje
Weet niet wat de reden van het gaatje is, verder ook niet relevant, maar zochten ze ergens specifiek naar?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:39:57 #221
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160268819
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 18:33 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Yes klopt! Kan niet wachten tot maandag ha. S63 AMG coupe O+ :+
Al die AMG's..... Ik ben niet jaloers ingesteld, maar nu... Have a good one!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 27 februari 2016 @ 21:42:31 #222
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160268924
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:58 schreef cucked het volgende:

[..]

Jaloers! Ik zou dat ritje zelfs gratis doen. Ben zelfs bereid jouw loon voor die dag te betalen om hem over te nemen. :')
Dit.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
  zaterdag 27 februari 2016 @ 22:27:16 #223
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160270499
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Weet niet wat de reden van het gaatje is, verder ook niet relevant, maar zochten ze ergens specifiek naar?
Tijdens m'n stage niet gewerkt en het duurde ff voor ik wat vasts had dus wat klusjes hier en daar gedaan. Geen idee, had het idee dat er een stagiair ofzo lekker actief was...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_160292947
Weet iemand of de bus vanaf Utrecht CS naar Meerkerk (388) een beetje betrouwbaar is qua verwachte aankomsttijd in de ochtend? Dit i.v.m. files op de A27.
pi_160296132
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:41 schreef Quattroporte47 het volgende:
Weet iemand of de bus vanaf Utrecht CS naar Meerkerk (388) een beetje betrouwbaar is qua verwachte aankomsttijd in de ochtend? Dit i.v.m. files op de A27.
Ik ben zelf nog nooit ´s ochtends met die bus geweest, maar die bus rijdt volgens mij langs de de file over de vluchtstrook. Als je geen risico wil nemen kun je ook lijn 81 of 181 nemen en uitstappen bij postkantoor. Dat kost je hooguit een paar minuten extra.
pi_160296264
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:41 schreef Quattroporte47 het volgende:
Weet iemand of de bus vanaf Utrecht CS naar Meerkerk (388) een beetje betrouwbaar is qua verwachte aankomsttijd in de ochtend? Dit i.v.m. files op de A27.
Wat hierboven gezegd wordt klopt: deze bus rijdt voor een groot deel over de vluchtstrook langs de file. De paar keer dat ik 's ochtends naar Meerkerk moest (hopelijk ook de laatste keren...), was de bus gewoon keurig volgens schema.

Wat is trouwens je alternatief? Een bus vroeger nemen, zodat je misschien veel te vroeg bent?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_160297873
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wat hierboven gezegd wordt klopt: deze bus rijdt voor een groot deel over de vluchtstrook langs de file. De paar keer dat ik 's ochtends naar Meerkerk moest (hopelijk ook de laatste keren...), was de bus gewoon keurig volgens schema.

Wat is trouwens je alternatief? Een bus vroeger nemen, zodat je misschien veel te vroeg bent?
Die anders bussen nemen die bij postkantoor eindigen. Maar ben er al achter gekomen dat ik of een kwartier te vroeg er ben of een minuut te laat :'), dus neem de bus van een kwartier te vroeg en dan zie ik wel of er file is :)
pi_160298345
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 19:41 schreef Quattroporte47 het volgende:
Weet iemand of de bus vanaf Utrecht CS naar Meerkerk (388) een beetje betrouwbaar is qua verwachte aankomsttijd in de ochtend? Dit i.v.m. files op de A27.
Krijg je ook een box en bloemen mee? :)
pi_160306242
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 21:57 schreef nitraat5 het volgende:

[..]

Krijg je ook een box en bloemen mee? :)
Waarom? :P
pi_160309892
Kom je op het afleveradres: "Zo, jij bent wel erg vroeg!". Oh? "Ja, 2 uur toch?".

Staat er in de ritopdracht afleveren VOOR 12 uur. :')
pi_160311238
Ik heb net mijn in deze zon in het oog springende witte 308 afgeleverd :) Op naar Valkenswaard!
pi_160311710
Hier wat foto's van de S63 AMG O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160312086
De coupe! Wat een brute wagen zeg :9~
pi_160312264
Lekker Nucleass ;) Wil de collega van het forum met de Polo van Groningen naar Deventer bij NL en vervolgens naar Breukelen zich nog bekend maken? :P
pi_160312551
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:53 schreef Nucleass het volgende:
Hier wat foto's van de S63 AMG O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9~
Your opinion of me is none of my business.
pi_160313983
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 13:11 schreef underground1009 het volgende:
Lekker Nucleass ;) Wil de collega van het forum met de Polo van Groningen naar Deventer bij NL en vervolgens naar Breukelen zich nog bekend maken? :P
Hai :W wij hebben elkaar al een keer eerder ontmoet :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160314017
Wat een pornobak die AMG :9~
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160314428
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:23 schreef yosander het volgende:

[..]

Hai :W wij hebben elkaar al een keer eerder ontmoet :P
Met mij erbij zelfs toch. :D

Ik sta EINDELIJK weer eens beschikbaar voor aankomende donderdag en vrijdag. Verder druk bezig met these, stage en nog een los vak. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_160314633
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:40 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Met mij erbij zelfs toch. :D

Ik sta EINDELIJK weer eens beschikbaar voor aankomende donderdag en vrijdag. Verder druk bezig met these, stage en nog een los vak. :P
Volgens mij bij NL ja :+

Net gebeld door AR voor een vervolgrit maar zit alweer in de trein richting Grunn ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_160314642
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 06:46 schreef Quattroporte47 het volgende:

[..]

Waarom? :P
Ah laat maar. Moest iemand blij maken met haar nieuwe baan. Met een auto, laptop, bos bloemen en een mobiel. Vandaar :)
pi_160314703
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:48 schreef yosander het volgende:

[..]

Volgens mij bij NL ja :+

Net gebeld door AR voor een vervolgrit maar zit alweer in de trein richting Grunn ;(
Nawhh. ;( Hopelijk hebben ze wat voor me, later deze week. :D Echt veel te lang geleden dat ik gewerkt heb. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_160317129
Ik wil ook wel werken morgen. Vandaag ook al niks :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_160317148
Net bij NL afgeleverd, kreeg zowaar een compliment, omdat ik alvast zei dat er bedrijfsbedrukking op de auto zat :+

Hopelijk donderdag ook weer werk, dan heb ik in 2 weken 4 dagen beschikbaar / 4 dagen gewerkt :D :+
pi_160318261
Net nieuw hier op het forum.
Vraagje voor de mensen die bij AR zitten. Hoet gaat de sollicitatieprocedure nadat je via de site het formulier ingevuld hebt?
pi_160318372
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:15 schreef acquitted het volgende:
Net nieuw hier op het forum.
Vraagje voor de mensen die bij AR zitten. Hoet gaat de sollicitatieprocedure nadat je via de site het formulier ingevuld hebt?
Lees OP.
pi_160319055
Aahh Dimitri is z'n e34 kwijt :( wat moet er nu komen?
pi_160319394
Vrijdag sollicitatiegesprek voor een eventuele vervanger voor AR als de voorwaarden een beetje gunstig zijn 8-) :7
Of mag je van AR ook als PC werken naast je baan?
pi_160319997
Woensdag sollicitatie. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160320058
Werk is ver te zoeken.
pi_160320370
Morgen eindelijk weer eens werken.
Lexus LS (l-versie)

:)
pi_160320591
Morgen weer drie ritjes :+ :+
Groningen - Rotterdam per A3 E-tron
Den haag - Amersfoort per Renault megane
Amersfoort - Groningen per Citroen DS3

De ritjes die ik van AR krijg de laatste tijd zijn niet verkeerd O+
pi_160325850
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:53 schreef Nucleass het volgende:
Hier wat foto's van de S63 AMG O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe reed ze?! Kon je hem nog een beetje doortrekken? Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat je wanneer je in zo een auto zit, je echt een man voelt.
pi_160326865
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef cucked het volgende:

[..]

En hoe reed ze?! Kon je hem nog een beetje doortrekken? Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat je wanneer je in zo een auto zit, je echt een man voelt.
Waren zelfs mensen die foto's maakte van de auto :+ Toen ik even stil stond bij een benzinestation kwam er ook een vrachtwagen chauffeur naar me toe en die vroeg of het m'n privé auto was haha..
pi_160326869
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:27 schreef cucked het volgende:
Ik kan mij niet anders voorstellen dan dat je wanneer je in zo een auto zit, je echt een man voelt.
Moet wel raar aanvoelen voor vrouwen die in die auto rijden dan.
  maandag 29 februari 2016 @ 22:04:43 #255
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_160327388
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:53 schreef Nucleass het volgende:
Hier wat foto's van de S63 AMG O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hnnnngg. Lekker hoor. Niet in je opgekomen om naar het oostblok te rijden, de auto daar te verkopen en er een zorgeloos leven te beginnen? :D :P

Ik had vandaag ook weer eens een leuk werkdagje (oké, niet zo leuk als Nucleass, maar toch). Prima ritten en een half uurtje overstaptijd in Den Bosch, dus even de ramptoerist uitgehangen en gekeken naar het ingestorte pand (bizar) en een overheerlijke Bossche bol gehaald. *)

Ook nog "toevallig" Drilboor tegengekomen op pad, dus mijn dag was wel weer geslaagd.
  maandag 29 februari 2016 @ 22:21:06 #256
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160327914
Auto gekocht vandaag
#26 || Luciano da Silva
pi_160328161
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef joppie_saus het volgende:
Auto gekocht vandaag
Wat is er op je pad gekomen? :+
pi_160328164
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:04 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Hnnnngg. Lekker hoor. Niet in je opgekomen om naar het oostblok te rijden, de auto daar te verkopen en er een zorgeloos leven te beginnen? :D :P
~1 ton en Europol achter je aan is nou niet echt een zorgeloos leven.
  maandag 29 februari 2016 @ 22:32:36 #259
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_160328226
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:30 schreef cucked het volgende:

[..]

~1 ton en Europol achter je aan is nou niet echt een zorgeloos leven.
Details.

In ieder geval wel heel bijzonder/bizar om zo'n auto te mogen rijden op deze leeftijd. En er dan ook nog voor betaald krijgen, alsof ze geen vrijwilligers konden vinden. :P
pi_160328337
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:51 schreef Nucleass het volgende:

[..]

Waren zelfs mensen die foto's maakte van de auto :+ Toen ik even stil stond bij een benzinestation kwam er ook een vrachtwagen chauffeur naar me toe en die vroeg of het m'n privé auto was haha..
Die "fame" heb je al als je als broekje in een Z4 rijdt in Nederland. :')

Maar desalniettemin echt tof. Het enige voordeel wat wij als niet-S63 AMG rijders hebben is dat we niet die emotionele burndown hebben gehad van uit de auto stappen, de sleutels inleveren, naar de bushalte moeten lopen en met de gedachte dat je er waarschijnlijk nooit meer in zal rijden - je OV kaart langs de scanner haalt. :P
  maandag 29 februari 2016 @ 23:39:47 #261
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160330271
Kan me best voorstellen dat je veel aandacht krijgt in de S63, het is ook wel echt een gigantisch dikke auto! Hoop dat ik er nog een keertje in te rijden kom met mijn andere bijbaantje (autojournalistiek) of nog beter, er zelf ooit eentje kan aanschaffen :P

Gaaf! Nu maar bidden voor wat ritjes aan het eind van de week. Fingers crossed!
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160330781
Zijn er trouwens mensen bij EW die contact met kantoor hebben gehad over het verhaal "begintijd/reistijd zonder vaste werkplek"? Ik heb het nu dus over ophalen binnen je eigen woonplaats.

Ik dacht er zojuist bij het invullen van de ritbonnen weer aan, ik vul de tijd telkens nog braaf zoals EW het instrueert vanaf het ophaaladres in. Terwijl dit een half uur tot een heel uur per werkdag scheelt.
pi_160331000
quote:
10s.gif Op maandag 29 februari 2016 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn er trouwens mensen bij EW die contact met kantoor hebben gehad over het verhaal "begintijd/reistijd zonder vaste werkplek"? Ik heb het nu dus over ophalen binnen je eigen woonplaats.
Deze uitspraak kende ik nog niet. Nou heb ik toch al op de planning staan binnenkort een bezoekje te brengen aan het juridisch loket vanwege de lagere vergoeding van reisuren tov werkuren. Zal dit ook gelijk meenemen.
pi_160331098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:11 schreef wbd_schumi het volgende:

[..]

Deze uitspraak kende ik nog niet. Nou heb ik toch al op de planning staan binnenkort een bezoekje te brengen aan het juridisch loket vanwege de lagere vergoeding van reisuren tov werkuren. Zal dit ook gelijk meenemen.
Was eind 2015 dus volop in het nieuws. Zijn genoeg andere bronnen over te vinden.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 09:34:36 #265
444568 McAwesome
Dan weet u dat hè...
pi_160333861
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 00:16 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Was eind 2015 dus volop in het nieuws. Zijn genoeg andere bronnen over te vinden.
Bij AR is het zo dat je alleen het eerste halfuur van de reistijd naar een klant niet betaald krijgt. Verder wel gewoon alles. Ik denk echter dat actievoeren alleen zin heeft als je het collectief doet, in je eentje maak je in een chauffeurspoule van 1500-2500 chauffeurs weinig kans.
Hiker en Privéchauffeur, "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you" - Jeremy Clarkson
pi_160334743
Vandaag 2e werkdagje. Eerst een seat leon van nieuwegein naar amersfoort. Daarna amersfoort naar xxx in nijkerk. Ik eindelijk die 2 hekken gevonden waar ik door moest. Ik rustig het terrein oprijden en zoeken waar ik de auto neer moet zetten. Komt er een of andere die ze dag niet heeft vol aangeslipt en zegt: "gvd die auto daar neerzetten". En slipt daarna vol weg met piepende banden. Daarna nog zeggen "denk je dat je de enigste hier bent mongool" omdat ik de auto in een lege rij zet. Toen nog zeggen dat ik de instructies niet heb gelezen. Liet ik zien dat er alleen 2 regels staan. Toen snapte die het want "AR is een ongeregelde zooi".
Nu ook nog is 20min naar die halte lopen.
Maarja beter iets dan niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pespre1 op 01-03-2016 12:18:37 ]
If the plan doesn't work, change it. But never change the goal.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:07:52 #267
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_160335485
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:27 schreef Pespre1 het volgende:
Vandaag 2e werkdagje. Eerst een seat leon van nieuwegein naar anersfoort. Daarna amersfoort naar xxx in nijkerk. Ik eindelijk die 2 hekken gevonden waar ik door moest. Ik rustig het terrein oprijden en zoeken waar ik de auto neer moet zetten. Komt er een of andere die ze dag niet heeft vol aangeslipt en zegt: "gvd die auto daar neerzetten". En slipt daarna vol weg met piepende banden. Daarna nog zeggen "denk je dat je de enigste hier bent mongool" omdat ik de auto in een lege rij zet. Toen nog zeggen dat ik de instructies niet heb gelezen. Liet ik zien dat er alleen 2 regels staan. Toen snapte die het want "AR is een ongeregelde zooi".
Nu ook nog is 20min naar die halte lopen.
Maarja beter iets dan niets.
Zulke heb je er eens in de zoveel tijd wel tussen zitten Ik denk altijd maar: Ik doe dit als bijbaantje, en jouw vaste baan is werken op een fucking depot. :')

Klantnamen kan je in dit topic beter niet noemen trouwens.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 11:49:06 #268
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160336326
quote:
6s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:21 schreef joppie_saus het volgende:
Auto gekocht vandaag
Wat heb je gekocht?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:55:35 #269
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160350731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 11:49 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht?
Citroen C1, bouwjaar 2009.
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:42:58 #270
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160352490
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:55 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Citroen C1, bouwjaar 2009.
Gelukkig is er een motor voor de mooie ritten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160355314
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gelukkig is er een motor voor de mooie ritten.
Mooi zuinig autootje :D
  woensdag 2 maart 2016 @ 05:14:11 #272
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160359951
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mooi zuinig autootje :D
Ja daarom toch?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 2 maart 2016 @ 13:51:40 #273
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160366054
Aangenomen.

Dankzij alle busjesdagen mocht ik samen met pensionado de cursus bijzondere verrichtingen met het busje overslaan omdat de rijtest zo goed ging.

Zie de ironie. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160366211
Wat wordt het, buurtbusjeschauffeur?
  woensdag 2 maart 2016 @ 14:13:15 #275
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160366564
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:57 schreef underground1009 het volgende:
Wat wordt het, buurtbusjeschauffeur?
Sorry, maar je snapt ook wel dat ik na een anonieme mail van een FOK!ker aan AR niet ga zeggen waar ik nu werk. :P

Maar in ieder geval in een busje rondkarren en vooral over de grens
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160366578
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sorry, maar je snapt ook wel dat ik na een anonieme mail van een FOK!ker aan AR niet ga zeggen waar ik nu werk. :P
In DM dan? ;) je vertrouwt er hopelijk wel op dat ik niet heb gemaild :+
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:47:59 #277
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160368768
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:13 schreef underground1009 het volgende:

[..]

In DM dan? ;) je vertrouwt er hopelijk wel op dat ik niet heb gemaild :+
Volgens mij was het ook niet iemand uit dit topic maar die discussie hebben we gehad. Ontieglijk sneu en je snapt wel dat ik me aan zoiets niet nog een keer bloot ga stellen.

Desalniettemin kan ik dan niet begrijpen waarom zo'n ijverige kantoormeneer denkt dat hij me daar op aan moet spreken.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160370562
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Volgens mij was het ook niet iemand uit dit topic maar die discussie hebben we gehad. Ontieglijk sneu en je snapt wel dat ik me aan zoiets niet nog een keer bloot ga stellen.

Desalniettemin kan ik dan niet begrijpen waarom zo'n ijverige kantoormeneer denkt dat hij me daar op aan moet spreken.
Gefeliciteerd moebs :)
pi_160370685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 13:57 schreef underground1009 het volgende:
Wat wordt het, buurtbusjeschauffeur?
De buurtbus wordt in het hele land door vrijwilligers (!) gereden toch?

Denk dat Amoeba wel graag geld terug wilt zien voor zijn verrichte werkzaamheden.
pi_160371363
Iemand uit Groningen al een ritje voor morgen? Sta al 2 dagen beschikbaar maar voor morgen weer niks. Kan ik het maken om de planning even te bellen om te vragen of ze wat hebben?
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:42:53 #281
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160371443
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:02 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd moebs :)
Thanks.

quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

De buurtbus wordt in het hele land door vrijwilligers (!) gereden toch?

Denk dat Amoeba wel graag geld terug wilt zien voor zijn verrichte werkzaamheden.
En uiteraard, alhoewel buurtbuschauffeur als vrijwilligerswerk best een mooie manier is om bezig te blijven.

Ik ga in ieder geval koerieren en hoofdzakelijk in het buitenland. Je krijgt een busje mee en dan ben je een dagje op pad, daar komt het op neer.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160371455
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:39 schreef stripe het volgende:
Iemand uit Groningen al een ritje voor morgen? Sta al 2 dagen beschikbaar maar voor morgen weer niks. Kan ik het maken om de planning even te bellen om te vragen of ze wat hebben?
Ik heb ook nog niks. En ze hebben nu al drie keer in de nieuwsbrief gezet dat je de dag ervoor niet meer mag bellen voor ritjes, dus ik zou het niet proberen. :P Maar ze belden mijn laatst ook pas om half negen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160371580
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:43 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik heb ook nog niks. En ze hebben nu al drie keer in de nieuwsbrief gezet dat je de dag ervoor niet meer mag bellen voor ritjes, dus ik zou het niet proberen. :P Maar ze belden mijn laatst ook pas om half negen.
Die nieuwsbrieven lees ik nooit maar dan weet ik dat in ieder geval :) dan wacht ik het wel af. Mag je ''s ochtends wel bellen voor en spoedrit of dat ook niet meer?
pi_160371758
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:48 schreef stripe het volgende:

[..]

Die nieuwsbrieven lees ik nooit maar dan weet ik dat in ieder geval :) dan wacht ik het wel af. Mag je ''s ochtends wel bellen voor en spoedrit of dat ook niet meer?
Volgens mij dat wel, maar no idea eigenlijk. Ik zou sowieso even afwachten en anders morgenochtend negen uur bellen. Dan hoor je het vanzelf als ze dat liever niet willen, of je vraagt het zelf even, dat je niet zeker wist of het ook de dag zelf gold of alleen de dag ervoor. Negen uur hebben ze denk ik de meeste mails die er nog lagen al wel beantwoord en dan zijn er denk ik ook nog niet veel hikers die bellen omdat ze iets niet gaan halen, dus dat lijkt me wel een rustig moment.
Your opinion of me is none of my business.
pi_160372441
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:48 schreef stripe het volgende:

[..]

Die nieuwsbrieven lees ik nooit maar dan weet ik dat in ieder geval :) dan wacht ik het wel af. Mag je ''s ochtends wel bellen voor en spoedrit of dat ook niet meer?
Ik heb net een mailtje gekregen voor een rit uit Groningen

[ Bericht 0% gewijzigd door Nucleass op 02-03-2016 18:53:47 ]
pi_160373011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Thanks.

[..]

En uiteraard, alhoewel buurtbuschauffeur als vrijwilligerswerk best een mooie manier is om bezig te blijven.

Ik ga in ieder geval koerieren en hoofdzakelijk in het buitenland. Je krijgt een busje mee en dan ben je een dagje op pad, daar komt het op neer.
Is dat alleen in Eindhoven, die buurten? *klinkt interessant
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:49:20 #287
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160374323
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Gelukkig is er een motor voor de mooie ritten.
Daarom.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:50:10 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_160374345
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Mooi zuinig autootje :D
Loopt 1:23, dus ja dikke prima!
#26 || Luciano da Silva
pi_160384111
Bellen mag absoluut niet meer, ik heb wel eens 's ochtends voor een spoedrit gebeld en ik werd bijna afgesnauwd :P Daarna vaak maar een mail gestuurd met dat ik beschikbaar ben maar dat heeft ook nog niet vaak effect gehad. Meestal heb ik dus blijkbaar gewoon her geluk aan mijn zijde als ik wel een rit krijg :+

Vandaag bewust vrij gehouden om even bij te komen, gisteren een heftig sollicitatiegesprek voor een bestuursfunctie en morgen een sollicitatiegesprek als PC :)
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:09:44 #290
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_160386601
Vanochtend een heerlijk pc ritje gehad in een Audi A5 door de Veluwe. Iets van 70-80km gereden over alleen maar binnenwegen, waaronder van die mooie 60 wegen door het bos. Geen snelweg gezien!
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:41:54 #291
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_160388626
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:09 schreef underground1009 het volgende:
Bellen mag absoluut niet meer, ik heb wel eens 's ochtends voor een spoedrit gebeld en ik werd bijna afgesnauwd :P Daarna vaak maar een mail gestuurd met dat ik beschikbaar ben maar dat heeft ook nog niet vaak effect gehad. Meestal heb ik dus blijkbaar gewoon her geluk aan mijn zijde als ik wel een rit krijg :+

Vandaag bewust vrij gehouden om even bij te komen, gisteren een heftig sollicitatiegesprek voor een bestuursfunctie en morgen een sollicitatiegesprek als PC :)
Sorry hoor, maar waarom moet je daar van bijkomen? Geweest is geweest toch?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:12:43 #292
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160389325
Zondag eerste dienst. Eerste dag is een dagje meerijden. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_160392651
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar waarom moet je daar van bijkomen? Geweest is geweest toch?
Bij wijze van spreken ;) en het was best een behoorlijk pittig gesprek, plus spanning die er volgens uit komt wil wel voor vermoeidheid zorgen.
pi_160394736
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 08:09 schreef underground1009 het volgende:
Bellen mag absoluut niet meer, ik heb wel eens 's ochtends voor een spoedrit gebeld en ik werd bijna afgesnauwd :P Daarna vaak maar een mail gestuurd met dat ik beschikbaar ben maar dat heeft ook nog niet vaak effect gehad. Meestal heb ik dus blijkbaar gewoon her geluk aan mijn zijde als ik wel een rit krijg :+

Vandaag bewust vrij gehouden om even bij te komen, gisteren een heftig sollicitatiegesprek voor een bestuursfunctie en morgen een sollicitatiegesprek als PC :)
PC waar? :)

En succes moebs :)
pi_160395223
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 14:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sorry, maar je snapt ook wel dat ik na een anonieme mail van een FOK!ker aan AR niet ga zeggen waar ik nu werk. :P

Maar in ieder geval in een busje rondkarren en vooral over de grens
Haha, waarschijnlijk gewoon voor die maaltijdboxen. HappyFresh ofzo HelloFresh. Ben ook platgegooid door die lui.
pi_160395610
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 17:44 schreef Drowzz het volgende:

[..]

PC waar? :)

En succes moebs :)
Niet bij EW maar een ander bedrijf, kende het zelf hiervoor ook nog niet zo goed :) Zelfde naam als de coach van Ajax ;)
pi_160395781
Veel kilometers weinig nieuwwaarde deze dagen. :r
pi_160396659
Morgen een ritje vanuit Grunn naar Purmerend in een busje. WERK. *O* Voor het eerst in 2016. :')
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 3 maart 2016 @ 19:57:03 #299
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_160397525
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 18:37 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Niet bij EW maar een ander bedrijf, kende het zelf hiervoor ook nog niet zo goed :) Zelfde naam als de coach van Ajax ;)
Dan zou ik er al niet willen werken :{w

Grgr uit het mooiste stadion van de wereld :7
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:41:56 #300
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160398941
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan zou ik er al niet willen werken :{w

Grgr uit het mooiste stadion van de wereld :7
En zodirect gewoon voetballes van AZ krijgen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:42:19 #301
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_160398953
Lapo
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')